Dombrovskis paraksta rīkojumu par kultūras ministres atlaišanu (papild.)

131

Komentāri (131)

dzintarz 19.09.2013. 13.05

Krivanoga-Mazafaka – ignore.

0
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 17.09.2013. 12.01

Šorīt TV Dzintara norādes, ka uzturēšanās atļauju jautājums nerisinās Dombrovska ģimenes biznesa interešu dēļ, ir vienkārši nožēlojamas,valstiski domājoša partijas līdera necienīgas. Vai NA domā,balstoties uz nacionālo noti, atkārtot Zatlera partijas uzvaras gājienu vēlēšanās? Un pēc tam? Sak’- tad jau manīs…?!

0
-1
Atbildēt

0

dro 17.09.2013. 09.07

…Tāpat Dzintars neslēpa, ka daudzi cilvēki NA jau brīdinājuši, ka apvienības nostāja jautājumā par uzturēšanās atļauju piešķiršanu ārzemniekiem politiķiem var būt nepatīkama.

«Daudzi mūs ir brīdinājuši, ka tā ir nepanākama lieta. Tas skar premjera ģimenes biznesu, arī «Vienotības» sponsorus. Pēc visa spriežot, tas ir saniknojis politiķus,» norādīja viņš. apollo.lv

+3
-3
Atbildēt

4

    ligakalnina > dro 17.09.2013. 09.55

    Tas skar arī pus miljardu latu, ko budžets ieguvis no tām atļaujām, kaut, arī es domāju, ka atļaujas jādod par darbavietu nodibināšanu, nevis par NI pirkšanu.
    Bet, pilnībā to aizliegt ir neiespējami un muļķīgi, un tas nekad nenotiks.
    Dabiski, tas ir tas NA karogs, ar ko tā tagad dodas karā pret V, RP, utt., nu vēl tā “demogrāfija” viņu izpratnē.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 17.09.2013. 10.38

    Dzeris:
    Tas skar arī pus miljardu latu, ko budžets ieguvis no tām atļaujām
    =====================================
    Varbūt precizēsit?:):) Nu, kādu uzticamu avotu šim skaitlim, kādus aiz matiem nepievilktus pamatojumus un tādā garā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 17.09.2013. 10.45

    dzeris49
    “Tas skar arī pus miljardu latu, ko budžets ieguvis no tām atļaujām..”

    Skaitļi izzīsti no daikta. Pat esterkini un pārējie, kas reāli pelna, tirgojot uzturēšanas atļaujas, visi kopā pat niecīgu daļu no tā nav saņēmuši.
    Tie, ar kuriem “jaunā vilnī” tiekas Ušakovs, Šļesers un Zatļers nekādu pienesumu Latvijas ekonomikai nevar nest pēc definīcijas, tik vairot noziedzību.
    Dombrovska družka Bukāne un čekistu “rietumu banka”, rosina domāšanu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 17.09.2013. 11.20

    Piedevām šie iņvestori(piedošanu) atbaida civilizētus uzņēmējus no ES un ASV, jo viņiem nav pieņemama meļņiku, rāvju, strautiņu, sausnīšu un zaharjinu ieviestā biznesa eķika.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 16.09.2013. 23.15

Optiskais Tēmeklis
Nu re, šļeserasts ar zatļerastiem dzied unisonā. Loģiski, visi no viena, Vasjkas Kononova, šineļa.

+2
-1
Atbildēt

0

piziks 16.09.2013. 16.49

Gaidis Bērziņš jau sestdien TV to pateica, ka nekur NA nedomā nopietni iet, — vismaz ne prom (no koalīcijas). Kad fizkultūriete vicinājās, laikam līdz šai domai pat padomnieki šamo nespēja aizvilkt. :)

+2
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 16.09.2013. 16.05

Nekur viņi neaizlasīsies, tad jau būtu jāpamet daudzas iesildītas vietiņas.

+3
-3
Atbildēt

0

Dina 16.09.2013. 13.00

Kurmītis
Brigmanis izteicās, ka Resnā pakaļa esot parādījusi tēvzemiešiem „viņu īsto vietu”. Jāpiekrīt.
Vēl vairāk – tas, kas viņš SAVAS valdības ministri, ar kuru kopā nostrādāts tik ilgi, atlaiž nevis personīgi ar to satiekoties, bet gan „elektroniski”, tipa nosūtot viņai e-pastiņu, patiesībā apliecina, ka viņš tai ir parādījis arī „vidējo pirkstu”.
Ja pēc šīs klajās necieņas izpausmes teletūbiji vēl tomēr balsos par palikšanu valdībā, tad viņiem steidzīgi vajadzētu nomainīt savas partijas nosaukumu … Vārds „tēvzeme” tur pilnīgi noteikti neiederas. „Siles paklājiņu partija” būtu daudz piemērotāks … :)))

+1
-10
Atbildēt

6

    Sanšains > Dina 16.09.2013. 13.43

    Nepārsteidz, ka Liepnieka un Konstantinova kolēģis pa puaro.lv līniju Bendiks mudina NA doties opozīcijā.

    Bet kurš ir pretīgāks: Liepnieks un Konsantinovs, kuri Ušakovu apkalpo par samaksu, vai Bendiks, kurš rīkojas žultaina un atriebes pilna entuziasma vadīts – “jo sliktāk, jo labāk”?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Dina 16.09.2013. 14.44

    Prom no valdības NA nevajadzētu iet un neies, bet jaunu trumpju kārti, ko dombrovskis iedeva, gan vajadzētu prast izmantot. Vajadzētu aicināt tieši un bez izvairīšanās premjeram pajautāt atbildi par UA tirgošanu – atbalsta viņš tās vai nē – JĀ, vai NĒ!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Dina 16.09.2013. 14.56

    Kāda trumpja kārts?
    D. ierādīja NA viņu īsto vietu, un pareizi darīja, viņi jau var jautāt, ko tikai grib, un viņus, kārtējo reizi, pasūtīs, un ar to viss arī beigsies.
    Un par UA sen viss pateikts – tās turpinās tirgot, un NA nesen pati nobalsoja pret to, lai tur veiktu kādas izmaiņas.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Dina 16.09.2013. 15.14

    Dzeris:
    NA nesen pati nobalsoja pret to, lai tur veiktu kādas izmaiņa
    ===============================
    Jūs zināt, kā sauc tendenciozi paustas puspatiesības, vai ne? Jā, par meliem.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Dina 16.09.2013. 15.33

    Un vai tad NA nenobalsoja pret, kaut nelieliem, bet, uzlabojumiem šinī likumā, pie kam kopīgi ar SC, kas arī nobalsoja pret, kas te neatbilst patiesībai?
    Un ko viņi ar to panāca?
    Likums palika tāds, kāds bija, kaut izmaiņas, cik atceros, bija neizdevīgas taisni SC sponsoriem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 16.09.2013. 15.35

    Kurmītis >> Haris
    +++Jūs zināt, kā sauc tendenciozi paustas puspatiesības, vai ne? Jā, par meliem.+++

    Aha. Suns zina gan, ko ēdis … :)
    Kas attiecas uz „jo sliktāk, jo labāk” – labāk kam? Resnajiem runčiem? Patiesībā prakse rāda, ka jo mazāk teletūbijiem un viņu partneriem – vemjotībai būs varas šajā valstī, jo labāk tautai. Rīgas piemērs to pierāda vairāk nekā pārliecinoši.

    Sestdien puļķīša raksteļa iespaidā aizgāju paskatīties, kādi tad izskatās Ušakova būvētie tuneļi. Nekādas vainas! Smuki un tīri ! Pretstatā teletūbiju un vemjotības pat ne būvētajiem – tikai paremontētajiem … kuri tiešām ir nožēlojamā stāvoklī … kā jau viss, ko šī zagļu un meļu kompānija ir darījusi un dara.

    Un arī paši svētki bija forši, sīčiem bija dikti interesanti. Un atkal. Tā ir Saskaņa, kas rīko vienkāršajiem cilvēkiem gan „lauku” svētkus, gan Līgo, gan koncertus, kas dod bezmaksas braukšanas biļetes sabiedrības neaizsargātākajai daļai un tiešām REĀLI rūpējas par vienkāršo cilvēku, nevis tikai muld tukšas frāzes un stūķē sev kabatā. Nevis „latviskās” sūdabrāļu partijas. Kuras tieši arī „rīkojas žultaina un atriebes pilna entuziasma vadītas” attiecībā pret Saskaņu, Rīgu un … Latvijas tautu … Zēni tikai ir piemirsuši veco labo parunu – „Nespļauj tautai. Tā tavu spļāvienu visticamāk pat nepamanīs. Toties, ja pamanīs un spļaus tev pretī – … noslīksi … „ … :)))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 16.09.2013. 12.35

Ja NA pēc tik nepamatota premjera lēmuma pametīs koalīciju, viņiem neko pārmest nevarēs, jo šoreiz Dombrovska rīcībā nav loģikas. Vai tad Ķīlim nebija nesaskaņas ar nozari? :) Grende pati uzsvēra, ka viņa ir pildījusi valdības vadītāja uzdevumus, kas galvenokārt ir saistāmi ar ” krīzes ekonomiku” LV.
Protams, šādos apstākļos nekāda “dūdošana” starp nozari un ministru nav iedomājama. Ja Grende reizēm ar saviem izteicieniem ” pielēja eļļu ugunij”, tad maz ir ministru, vai Saeimas amatpersonu, kuri ir rīkojušies tā pat? Piemēram, Viņķele un pensionāri, vai Āboltiņa un krīzes laikā izbraukušie latvieši utt

Pilnīgi pamatoti NA var justies šobrīd pazemota, ja valdības vadītājs kultūras ministri iemaina pret Žagaru un Co ” labvēlību” :) Un tas tiek darīts bez vērā ņemamiem argumentiem.

Brigmanis jau arī ” lej eļļu ugunī” – paziņojot, ka Dombrovskis NA šādi ierāda viņu īsto vietu, un viņam var piekrist. Arī citi LV “politologi” runā līdzīgi. Nebrīnīšos, ja NA pametīs valdību, tas būs trieciens Dombrovska valdībai, un šinī gadījumā visas LR attīstībai, jo ļooti svarīgi ir , lai Dombrovska valdība stabili noturētos līdz nākošajām vēlēšanām, neradot ap sevi negatīvu auru. No tā visa ir atkarīgs nākošo vēlēšanu rezultāts.

Premjeram ir jālabo sava kļūda un detalizēti jāpamato kultūras ministres atlaišanas iemesli, ja viņš vēlas labot situāciju.

Bet vienam otram IR komentētājam gribētu es novēlēt – mēģinat taču nokāpt no tās “politiskās līdzi jušanas tabletes” :) Nav te savējo un pretinieku, ja runājam par politiskajiem spēkiem, kuri pārstāv šī brīža valdošo koalīciju. Tie visi ir mūsējie, lai kā to negribētos atzīt

+6
-4
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.09.2013. 12.57

    ——riņķī apkārt:”(..)
    Bet vienam otram IR komentētājam gribētu es novēlēt – mēģinat taču nokāpt no tās “politiskās līdzi jušanas tabletes” :) Nav te savējo un pretinieku, ja runājam par politiskajiem spēkiem, kuri pārstāv šī brīža valdošo koalīciju. Tie visi ir mūsējie, lai kā to negribētos atzīt.”
    ============================================================================
    “Mūsējie” sapratīs – sile ir viena, tāpēc tā jāsargā!

    http://www.youtube.com/watch?v=UoePiLBA77w

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 16.09.2013. 12.59

    rinķī apkārt
    “No tā visa ir atkarīgs nākošo vēlēšanu rezultāts.”

    Spriežot pēc Vienotības uzvedības RD vēlēšanās, arī Saeimas vēlēšanās tā strādās, lai turpmāk, līdz Latvijas brīvprātīgai pievienošanai Krievijai, SC vadītu parādi.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 16.09.2013. 14.18

    -> Edge + Disidente

    Nepilnīga multene par pienīguma un krējuma pielūgsmes tēmu. Pietrūkst 3 Jakrinu un 1 (Gunas) Eglītes no Kargina un Krasovicka būvbrigādes. Ar to, ka pat RD municipālpocijas Fiat pandas jau lielākoties šrotā, nepietiek: i naš (štadler)-broņe-pojezd stoiit na zapasnom puķī. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 16.09.2013. 14.50

    Kāds Dombrovska lēmumam sakars ar Žagara labvēlību, nopietni domā, ka D to vajag?
    Grende bija absolūti neatbilstošs cilvēks šinī amatā, kura rīkojas pilnīgi haotiski un voluntāri,, meloja par audita rezultātiem, ignorēja pašas izsludinātā konkursa rezultātus, iespējams, rīkojas arī nelikumīgi, kur ne vēl tie viņas slavenie “domu graudi”, ar kuriem viņa parādīja savu absolūto nekompetenci, aprobežotību un muļķību, tāds KM bija kauns un negods Latvijas valstij, ja NA to nesaprata, tad Dombrovskis to saprata, un labi, ka atlaida.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 16.09.2013. 15.37

    >R..
    “Tie visi ir mūsējie, lai kā to negribētos atzīt” – mēs esam spiesti viņus visus uzskatīt par “mūsējiem”, patiesībā tur īstu “mūsējo” ir ļoti maz.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 16.09.2013. 12.30

Brīnīšos, ja NA no valdības aizies. Pataisīs troksni un viss. Kā parasti!

+6
-2
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > Ieva 16.09.2013. 12.33

    Pēdējais augustā SKDS veiktais pētījums rāda, ka zaudētāji drīzāk ir Vienotība. Krītoši reitingi ir ne tikai reformistiem, bet visvairāk Vienotībai, kas mēneša laikā zaudējusi 2 %.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 16.09.2013. 13.25

    …..Latvijas Fakti par to pašu laika periodu uzrāda atšķirīgu rezultātu:

    – Saskaņas centrs – 26,1%
    – Vienotība – 14,6%
    – ZZS – 9,8%
    – VL/TB/LNNK – 5,7%
    – RP – 1,9%

    …ko, nu?…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

dzintarz 16.09.2013. 12.14

Pastulbais Raivīts kārtīgi “nolaida podā” savu pārteju.

+6
-3
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > dzintarz 16.09.2013. 12.28

    Skandāli ap Jaunzemi-Grendi maz kaitē Nacionālās apvienības reitingiem
    http://www.diena.lv/latvija/zinas/skandali-ap-jaunzemi-grendi-maz-kaite-nacionalas-apvienibas-reitingiem-14024739
    ——————–
    Piemēram, pērngad maijā, kad Jaunzeme-Grende konfliktēja ar rakstniekiem un Kultūras alianses dalībniekiem, nacionāļu reitings palika bez īpašām izmaiņām. To, ka vēlētāji kultūras ministri nesaista ar viņas partiju, vēl spilgtāk apliecināja otrs skandāls – gadu mijā, kad ministrei tika pārmesta nelietderīga valsts naudas šķiešana komandējumam uz Austrāliju. Firmas SKDS sociologi fiksējuši, ka tieši tobrīd Nacionālās apvienības reitings nevis nokritās, bet gluži pretēji – pieauga.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzintarz 16.09.2013. 12.29

    Pēdējais augustā SKDS veiktais pētījums rāda, ka zaudētāji drīzāk ir Vienotība. Kopējais vietu sadalījums nav mainījies – pirmie tradicionāli ir Saskaņas centrs ar 24,5%, otrajā vietā Zaļie zemnieki ar 12,3%, trešajā – Vienotība ar 10,1%, ceturtajā nacionāļi ar 9,4% un beigās Reformu partija ar 2,9 %. Krītoši reitingi ir ne tikai reformistiem, bet visvairāk Vienotībai, kas mēneša laikā zaudējusi 2 %. RP reitings mēneša laikā kritis no 3,7% uz 2,9%. SC reitings kāpis no 23,9% uz 24,5%. ZZS reitings mēneša laikā kāpis no 10,6% uz 12,3%, bet VL!-TB/LNNK no 8,5% uz 9,4%.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2013. 11.21

zanE . Nu šoreiz +1. Tagad nu visas Domburšova mēbeles Ķīlis, Egle un Grende kā arī pats Domburs aizsūtīti pelnītā atpūtā.

+6
-1
Atbildēt

2

    piziks > dro 16.09.2013. 11.51

    lno, — vēl viens, kuarm vajadzētu polšu aizsūtīt. Ne virtuālu, īstu un ar kurjeru, = Domburs. Domburs pietiekami ilgi ļāva visiem TV skatīties uz Ķīli, Egli, Grendi, lai bez piesacījujumiem/priekšāteikšanas brīdinātu, kas tie par fruktiem. Visi skatījās, lielākā daļa nesaredzēja, saprata vēl mazāk, nedarīja neviens: atlika gaidīt, kamēr rindas kārtībā visi 3 šie figuranti aplauzīsies paši. Sagaidīts ir, bet, — kur secinājumi?

    Grende esot nozarē tik daudz laba izdarījusi? Grende padauzīja kultūrniekus, apgrieza algas, lai izpelnītos griezēju labvēlību un labvēlību tirgotu tālāk — savējiem.

    lno, grūtības ar aizdedzes ātrumu/regulējumiem? :)

    Ja paskaitītu, cik un kādēļ lietu sarosināts ap visādiem bāleliņiem, bet kādēļ Rīgas Dome apkārt KNAB rezervāts, kāds varbūt vēlreiz izvērtētu arī Annuškas Potapovas biogrāfiju, kaites, izpausmes, aizraušanās — rūpīgi darītās un vēl rūpīgāk nedarītās lietas.

    Kurš turpinās domāt, kādēļ Vilku stumj neapstiprināt Pētersoni, lai no precīza darba īstajā vietās izceltu vai nu Kravali, vai Čerņecki, vai — vēl labāk — abus?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > dro 16.09.2013. 16.13

    Varbūt otrādi – kas Vilku stumj apstiprināt Pētersoni???

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mcgh 16.09.2013. 10.54

Cik nu iepējams uzzināt no Operas darbineikiem – “parastajiem”, ne super zvaigznēm, Žagars ir aktīvs Dombrovska kultūras darbinieku izmirdinašānas politikas piekopējs – arī Operā joprojām bija nepilnās slodzes un algas un, kaut arī darbieniki pat griezās tiesā, Žagars pamanījās vinnēt. Tuvāk neko nezinu, nav gadījies patlaban šos darbiniekus satikt, bet tas skaidri parāda, kas sagaidāms no tāda, piemēram, kultūras ministra – hroniski samazinātas algas, nepilnās slodzes ar pilnu darba vezumu, tas lūk, sagaidāms.Viņa t.s. “ģenialitāte”, kaut Operā viņš tiešām saniedzis daudz, vēl ir diskutējams jautājams un neaizstājamu cilvēku pasaulē nav.

+7
-6
Atbildēt

6

    andris902 > mcgh 16.09.2013. 11.07

    …Stella….par algu apgriešanu un slodzes samazināšanu – pasaki paldies Grendei…tolaik tieši Grende, kā LTRK pārstāvēja ideju par algu samazināšanu uz pusi gan kultūras darbiniekiem, gan pedagogiem…kā arī štatu samazināšanu par 50%….neesi tak aizmirsusi Domburšovā Grendes pārliecinošās runas….
    …pie savas idejas Grende pieturējusies vēl līdz šim brīdim – muzeju darbiniekiem un bibliotekāriem algas par 0,8 slodzēm…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > mcgh 16.09.2013. 11.19

    to Stella
    “kaut Operā viņš tiešām saniedzis daudz, vēl ir diskutējams jautājams un neaizstājamu cilvēku pasaulē nav.”

    Mani visvairāk pārsteidz tas, ka Žagaram nav konkurences, uz konkursiem neviens ievērības cienīgs pretendents nepiesakās.
    Es visus šos gadus skatījos uz Žagaru ar aizdomām, jo viņš savulaik tika bīdīts un stutēts no Tautas partijas un Demakovas puses. Kā mēs zinām – kur ir TP, tur gaidi izšķērdēšanu un zagšanu. Viņa ambīcijas un lecība arī neizraisīja simpātijas.
    Tie tā kā mīnusi.
    Tagad plusi.
    Kā zināms, audits nekādus būtiskus pārkāpumus(nerunājot nemaz par zagšanu) neuzrādīja. Operas kvalitāte un sasniegumi ir acīmredzami. Žagars nenoliedzami savu “drēbi” zin.
    Tas lielais jautājums ir – VARBŪT KĀDS CITS VAR LABĀK UN LĒTĀK?
    Bet kā to var uzzināt, ja Žagaram nav profesionāla konkurence, ja uz viņa vietu ne viens tā pa īstam neraujās?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > mcgh 16.09.2013. 11.57

    Kā zināms, audits nekādus būtiskus pārkāpumus(nerunājot nemaz par zagšanu) neuzrādīja
    ________________________
    Tas nu gan nav tiesa :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > mcgh 16.09.2013. 13.31

    ….aivarsk….Tu saki – nav tiesa?…. :)

    …”Komentējot šodien laikrakstā «Neatkarīgā Rīta avīze» publicēto interviju ar kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi, LNO finanšu direktors Normunds Matutis norāda uz vairākām neprecizitātēm ministres teiktajā. N. Matutis uzsver: «LNO pastāvīgi katru mēnesi izpilda tai izvirzītos rezultatīvos rādītājus. Lielākajā daļā rezultatīvo rādītāju faktiskā izpilde sākot no 2010. gada pārsniedz plānotos.»

    «Kultūras ministrijai Operas finanšu rādītāji ir labi zināmi, jo katru mēnesi pēc ministrijas pieprasījuma opera iesniedz atskaites par finanšu rādītājiem. Tāpēc jebkādus pārmetumus par finanšu necaurspīdīgumu vai maksātnespēju kategoriski noraidām,» ir sašutis LNO finanšu direktors.

    Jāatgādina, ka LNO plānošanas auditu 2012. gadā veica starptautiska auditorkompānija «Ernst & Young Baltic», savukārt katru gadu Gada pārskata pārbaudi veic zvērināts revidents, kas apliecina: LNO finanšu uzskaite tiek veikta atbilstoši likuma normām.”
    /tvnet.lv/

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > mcgh 16.09.2013. 16.11

    Matutis, tāpat kā Galzone, ēda Žagaram no rokas… Kā maizi ēd, tā dziesmu dzied…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > mcgh 16.09.2013. 16.43

    Ja Matutis ēstu no rokas Grundem, sen jau badā būtu miris.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 16.09.2013. 10.12

Бригманис: Национальное объединение проглотит пилюлю Валдиса Домбровскиса

16.09.2013 09:40
Ситуация, разыгравшаяся на политическом небосклоне Латвии, когда глава правительства отправляет одного из министров в отставку, не имеет прецедентов. Это очень невыгодно политикам Национального объединения, однако им придётся стерпеть, заявил в эфире программы Латвийского радио 4 “Домская площадь” председатель парламентской фракции СЗК Аугустс Бригманис.
Источник: Отдел политики

Политик отметил, что в первую очередь интересен способ, каким было принято решение об отставке министра культуры Жанете Яунзнеме-Гренде (Национальное объединение).

“Он (премьер Валдис Домбровскис, прим. ред.) не обсуждал это с советником, не принял решение сам. Это решение приняло правление его партии. Таким образом правление “Единства” приняло решение об отстранении министра Национального объединения”, – сказал Аугустс Бригманис, подчеркнув ведущую руководящую роль председателя правления “Единства” Солвиты Аболтини.

На вопрос ведущей передачи о том, как отнесётся Нацблок к отставке Яунземе-Гренде, политик ответил: “Я думаю, Нацобъединение проглотит эту горькую пилюлю, стиснув зубы, и будет искать новую кандидатуру”.

Аугустс Бригманис также отметил, что фактически Валдис Домбровскис мог повлиять на возвращение Андрейса Жагарса на должность директора Национальной оперы. Однако не стал этого делать. “Не знаю, может ли сам премьер восстановить Жагарса чисто административно, но сигнал он мог дать. А этого не произошло”, – сказал глава фракции СЗК.
http://www.ves.lv/article/251539

0
-2
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 16.09.2013. 09.58

Demiters, kad pieminēja “zaļās” un “sarkanās” līnijas neesamību, vēl aizmirsa nosaukt “oranžo” līniju. Tad būtu pilns komplekts.
Mazākumvaldības izveidošanās, kuru balsojumos Saeimā atbalstītu Lemberga ZZS, būtu tāda iesildīšanās Lembergam pirms starta nākamajā valdībā. Lai gan Lembergs ir īsts profesionālis un var iztikt arī bez pirmsstarta “vingrošanas”, ZZS atbalsts Saeimas balsojumos būtu tā kā pirmais Lemberga “pieskāriens” Reformu partijai, pirmais “glāsts” un “skūpsts”.
Tas būs tik nevainīgs un šķīsts, ka RP nemaz nesajutīs, ka aiz visa tā slēpjās rūdīts blēdis un noziedznieks.
Pirmie “cepumi” Reformu partijai varbūt jau ir iedoti – rezultātus jau varēsim drīz redzēt.
Ar nepacietību gaidu Lemberga, pārējo oligarhu, visas vecās sistēmas, ierēdniecības un šā portāla komentētāju divgaddarba rezultātu – drīz pa Saeimu un valdības sēdēm lepni staigās smagos noziegumos apsūdzēts subjekts.
Redzēsiet sava darba rezultātus “dzīvajā”.
Varēsiet baudīt to, jo paši bijāt līdzautori mūsu valsts galvenajam lugu režisoram Lembergam.
Kādi malacīši esiet.

+8
-4
Atbildēt

7

    andris902 > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 10.02

    …Susur…..Demiters ir tik ļoti apvīts oranžām līnijām, drīzāk – striķiem, ka notiekošais RP rindās vairs nebūt nav pārsteigums….

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 10.15

    “Rietumu bankas” – centīgāko UA tirgotāju šaikas, kā arī “ebreju kompensāciju” galvenais prasītājs – Arkādijs Suharenko pirms pāris nedēļām ZZS ziedojis 10 000 Ls.
    http://www.knab.gov.lv/lv/finances/db/donations/don.php?id=420670

    Izskatās, ka gatavojas kaujai pie “Uzturēšanās atļauju purva”… Un varbūt nodrošinās ar ietekmi nākamajā valdībā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 11.30

    Haris!

    He-he, un uz kuru banku klusām Bukane aizvilka savu pusmiljonu? Uz Suharenko — Rietumu! — banku. Kāds iepriekš te labi bija formulējis premjera statusu, = Bukanes draudzenes vīrs. Nevis Bukane, premjera sievas draudzene: patestē atšķirību, Hari. :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 11.49

    Optiskais Tēmeklis –

    Biju piemirsis to faktu par Bukani un Rietumu banku. Johaidī…

    http://www.db.lv/uploads/thumbnails/scale_705x470/article/0038/370709/435090_ORIGINAL_1335354314.jpg.jpg
    Aizvadītā gada laikā Bukane, kā rādot Valsts ieņēmumu dienesta publiskajā datu bāzē atrodamās ziņas, valstiskajā Hipotēku bankā atstājusi tikai 50 tūkstošus eiro, savukārt ieguldījumu Rietumu bankā palielinājusi līdz 509 tūkstošiem latu.
    […]
    Bukane Hipotēku bankā atstājusi tikai summu, kuras atgūšanu kādas kredītiestādes kraha gadījumā garantē Latvijas valsts, – 50 tūkstošus eiro (Fizisko personu noguldījumu garantiju likums garantē līdz 100 000 eiro atgūšanu).

    Vēl pirms gada Bukane kā lielāko uzkrājumu bija deklarējusi 501 280 eiro Latvijas Hipotēku un zemes bankā; salīdzinoši daudz mazāki bija premjera padomnieces noguldījumi Rietumu bankā (nepilni 52 tūkstoši eiro), Nordea bankā (11 tūkstoši eiro), kā arī SEB bankā (nepilni deviņi tūkstoši latu) un kādā Portugāles kredītiestādē (nepilni septiņi tūkstoši eiro).
    http://www.db.lv/finanses/bankas/dombrovska-padomniece-bukane-naudu-no-hipoteku-bankas-iznemu-atbilstosi-privatiem-noguldijumu-merkie-370709

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 13.22

    ….no Hipotēku bankas mājas lapas:

    -“Lai palīdzētu Jums izprast, kā klientus ietekmē Hipotēku bankas komercdaļas pārdošana, aicinām iepazīties:

    Šā gada 24. novembrī notiks klientu apkalpošanas pāreja uz Swedbank. Tā būs diena, kad Hipotēku bankas kontos esošie līdzekļi, tai skaitā norēķinu kontā un krājkontā esošie naudas līdzekļi, kā arī termiņnoguldījumi un aizdevumi, tiks automātiski pārcelti uz Swedbank. Hipotēku bankas izsniegto maksājumu karšu darbība tiks pārtraukta jau 2012.gada 12.novembrī.

    Klients ir tiesīgs izvēlēties arī jebkuras citas bankas pakalpojumus un pats atvērt tajā kontu.”

    …no mušas uzpūst ziloni ir – jāprot…. :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 13.47

    Zane –

    Nu, protams, ka “klients ir tiesīgs izvēlēties”. Kurš gan par to šaubās?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 16.09.2013. 14.07

    Hari!

    Patriotiem ir arī pienākumi. Tai skaitā, — koalīciju atbalstīt/no valdības neatrauties, toties nopietnas lietas neaizmirst arī humorīgos apstākļos. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

janis17 16.09.2013. 09.53

Edmunda Demitera steiga, ar kādu viņš pagājušajā nedēļā paziņojis – ar ZZS vairs neesot ne zaļu, ne sarkanu līniju.
_____________________________________________
Redz, kur parādās īstie lembja pakalpiņi :)))
Ne velti sprūdželis audzēja lembja reitingus pirms pašvaldību vēlēšanām.

+12
-5
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > janis17 16.09.2013. 10.04

    aivarsk
    Gan jau no Lemba dzīru galda Zatļeram visu šo laiku slepus tika piegādātas atliekas. Nemetīs taču ārā un no lepnuma pārpilnības zooprezis, droši, nenomirs.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 16.09.2013. 09.52

Nu ko, dzēris sapnis par ZP/V/SC koalīciju jau tuvu realizācijai.

+7
-9
Atbildēt

0

Sanšains 16.09.2013. 09.35

Andris Vilks tepat intervijā Braunai demonstrē izpratni, ka nevarēs nest, un tāpēc arī neceļ:
“Jautājums, vai tu izvēlies šos stratēģiskos mērķus un sasniedz tos, zinot, kādi Augeja staļļu mēsli ir, vai vienkārši ej pret klinti, atduries un zaudē. Tur būtu zaudējums, nav iespējams tai naudai stāvēt pretī. Nav mums tās politiskās ietekmes. Neesam līdz tam izauguši, un nezinu, vai nākamās vēlēšanas ko pozitīvu nesīs. Mēs varam uzvarēt daudzas kaujas – no krīzes izvest valsti, pietuvoties bezdeficīta budžetam, eiro varam ieviest, bet, kad skar konkrētas biznesa intereses, mēs esam zaudētāji. Droši vien, ka vēl būsim.”
http://www.ir.lv/2013/9/12/vilks-jasamazina-bananizacija

Nacionālā Apvienība vai vismaz Grendes kompānija Žagara epizodē ir bijusi tik cietpauraina, ka to nesaprot. Vai šodien kaut ko sāks saprast?

Atkārtošos – mēģinājumi ierobežot ārišķīgā un pēc uzmanības izslāpušā (un pēc “morgenštern” domām – nomenklatūrai piederīgā) ļaužu pulciņa dārgās izpriecas operā nav tā vērti, lai upurētu daudz lielākus un būtiskākus mērķus.

+9
-7
Atbildēt

39

    dro > Sanšains 16.09.2013. 09.42

    Haris. Vai Jūsu devīze, jaunu darba nedēļu sākot, būtu Atslābinies un baudi?:)
    Vai cietpaurainajiem būtu jāsāk ar atteikšanos no pretstāvēšanas UA? Tur liela nauda, nav ko ņemties:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 09.47

    Nē, baudas tomēr nekādas.:) Vienkārši NA mani laikam pirmo reizi pa īstam ir nokaitinājuši.

    Jau pūlējos uzrakstīt to savu viedokli kaut cik saprotami – štrunts par zilajām līnijām un izšķērdīgiem/nekaunīgiem kokaīnistiem. Jāatrisina daudz būstiskākas lietas – pirmkārt tieši UA atļauju problēma.

    Nav jāļauj sevi sakost šakāļiem, nav kopā ar rukšiem aizrautīgi jāpiedalās dubļu cīņās, ja priekšā ir kauja ar kārtīgu pretinieku.:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 09.56

    Ļaušos domai , ka nekāda demarša nebūs . Tiesa tas atkarīgs no veco un jauno attiecībām NA . Jauniem karstas galvas , jautājums cik teikšanas . Bet ir jau arī praktiskā puse – dažam sievai, dažam mātei būs darbs jāmeklē … un tad vēl citi lidos no vietām valsts kapitālsabiedrībās … Tur vairs ne pie politikas…
    Domāju,ka viss beigsies ar spiedienu uz budžetu un viss…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 16.09.2013. 09.58

    Haris
    “Nē, baudas nekādas tomēr.:) Vienkārši NA mani laikam pirmo reizi pa īstam ir nokaitinājuši.”

    Vai tad nekaitināja kopš laika gala? Tavs vāji maskētais naids reizēm pat dzēri un zanI sit pušu.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 16.09.2013. 10.00

    Nav jāļauj sevi sakost šakāļiem, nav kopā ar rukšiem aizrautīgi jāpiedalās dubļu cīņās, ja priekšā ir kauja ar kārtīgu pretinieku.:) ____________________________________________________ Šakāļi un rukši ir sakoduši V ar VD priekšgalā, vai arī (un, kas daudz ticamāk), tieši V ar VD priekšgalā izmisīgi cenšas saglabāt UA tirdzniecību savās un savu sponsoru interesēs. Dombrovska sievas ciematiņš un puķinka/medveģevka un cccp vēl nav izpārdoti.
    opera ir tikai iegansts, tāpat, kā Austrālija, un vēl, kas cits, ja nebūtu operas žagara lietas, tad izdomātu ko citu uz ko koncentrēt uzbrukumu, piemēram, ka operā sēž izsaimniekotājs/kokaīnists, bet KM neko nedara! Grende un NA šajā šakālismā un cūcismā ir milzīga, VIENOTA pārspēka priekšā. Grendi aptrauipīja ne jau ar viņas pašas, bet citu saražotajiem dubļiem… Vai tauta būs tik gudra, ka to sapratīs????

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 10.04

    klusais –

    Jā, cerams, ka beigsies ar spiedienu. Un spiest noteikti vajag.:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 10.09

    dissidente –

    Kādreiz nekaitināja, jo viņi bija (atkal) jauniņie un es pieņēmu/cerēju, ka viņi apjēgs, ka reālā politika atšķiras no teorijas. Viņiem absolūti nav jāatkāpjas no saviem mērķiem, bet būtu jāspēj rīkoties elastīgāk, prātīgāk un viltīgāk.

    Man šķiet, ka, piemēram, iecirtīgā un paštaisnā Viņķele arī galu galā sevi ir parādījusi kā politikai nederīgu, kaut gan sākumā šķita, ka “uzlecošā zvaigzne”.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 16.09.2013. 10.16

    aivarsk
    “Dombrovska sievas ciematiņš un puķimka/medveģevka un cccp vēl nav ”

    Kā nesen Krustpunktā izteicās viens gudrinieks no Vienotības, Latvijā vēl ir daudz vietas kur celt. Lai nokārtotu savas parādsaistības Dombrovskienei vēl daudz ciematiņu vajadzēs sabūvēt. Miljards nēģeru, divi simti miljoni šudru un simts miljoni krievu ar nepacietību gaida, kad varēs pārcelties uz Latviju.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 10.16

    Haris – manuprāt par Grendi NA vajadzēja paldies pateikt :)
    Bet nu budžets arī nav gumijas … to nu vajadzētu saprast …

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 10.18

    aivarsk -ciematiņš … skan cēli :) ja brauc uz Ulbroku , tad Dreiliņos labajā pusē vari ieraudzīt to “ciematiņu” :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 10.21

    klusais:
    manuprāt par Grendi NA vajadzēja paldies pateikt :)
    =====================================

    Kā Jūs to domājāt? Varbūt pārprotu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 16.09.2013. 10.25

    Hari, Es cerēju, ka būs partija, kas darīs to, ko domā un teiks, ko domā, ka būs kāds, kas manas un manas tautas intereses aizstāvēs bez NODEVĪGIEM kompromisiem , ka reālā politika neatšķirsies no teorijas. Mērķi nedrīkst palikt tikai uz papīra.
    Padomājiet, ar ko un par ko “Viņiem būtu jāspēj rīkoties elastīgāk, prātīgāk un viltīgāk.” Ar Vienotību???? Vai tad V mērķi nav līdzīgi NA mērķiem??? ar kādiem politiskiem spēkiem elastīga ir Vienotība un VD???
    Ar sc, ar zzs? Neesi tik naivs, ka domā, ka kāds premjers, kāda partija tā metīsies aizstāvēt kādu vienkāršu personāliju, SIA LNO vadītāju!!!!
    NU nē – tas ir tikai iegansts, lai diskreditētu, lai nomainītu NA prt tiem, kas neprasīs demogrāfijai naudu, neprasīs pārtraukt UA tirdzniecību utt.
    Neērtie un “taisnie” “dzintariņi” tiks pastumti malā un kurss uz elastīgu sadarbību ar sc ar visām sekām tiks realizēts pilnībā!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 10.33

    AivarsK –

    Ja Jums ir taisnība, ka LNO epizode ir tikai IEGANSTS, tad, manuprāt, NA vajadzēja ļoti papūlēties, lai pretiniekiem nepiespēlētu šo ieganstu.

    Ja savukārt Jūs fatālistiski uzskatāt, ka viss tik un tā iepiekš jau nolemts un nemaināms, tad taču tiešām nav vērts pat doties vēlēt, vai ne?:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 16.09.2013. 10.36

    Haris
    “..bet būtu jāspēj rīkoties elastīgāk, prātīgāk un viltīgāk.”

    Kā rīkoties ar premjeru, uz kura olām uzkāpusi čeka un ik pa brīdim padejo tvistu? Vai naids pret NA tā aptumšojis prātiņu, ka nemani, ka Dombrovska rīciba kļūst ar katru dienu neadekvātāka?
    Kāda tur sūda viņķele? Kur bija premjers, kad čekas mūdzis Ronis patvaļīgi noslēdza mūsu valsti graujošo līgumu(afēru ar severstaļ) ar CAF. Vai pēc šāda gadījuma, ja Roņa galva nenonāca uz bluķa, pats premjers savējo vēl bija tiesīgs nēsāt, kaut stundu. Kur bija premjers pēc tam, kad Kozlovskis atskaitījās fašistiskam mūdzim-neostaļinistam, Korenam, par veiksmīgi paveikto operāciju, Latviešu Leģionāru svinīgā piemiņas pasākuma izčakarēšanu 16.maijā?
    Vai nepietiek jau tikai ar atļauju Zaharjinam izvazāt LM mantu, lai Dombrovskis līdz mūža galam ar Zaharjinu kamerā spēlētu “kuģu kaujas”?
    Jokainais klauns Emsis šodien būtu mazāk bīstams valsts pastāvēšanai, kā Dombrovskis, kas pats sev vairs nepieder.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 10.42

    Klusais, Valdiņš D. vēsti par Grendes atlaišanu esot nosūtījis elektroniski. NA vajadzēja atbildēt, Valdim D./premjeram elektroniski nosūtot virtuālu polšu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 10.52

    Haris – es domāju to ,ka NA pašiem vajadzēja atrast Grendei aizvietotāju pēc visiem brīnumiem , ko viņa sastrādāja . To viņu vietā izdarīja VD.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Sanšains 16.09.2013. 10.56

    Ziniet, Hari, ir tāds teiciens, ka kas der visam, neder nekam un tieši tāpat, manuprāt ir arī šajā gadījumā – LV ir pārpārēm pilna ar partijām, kas var vienoties par jebko, galvenais, lai atlec skaida – naudā vai graudā, pagaidām NA ir konsekventa un tieši tur arī ir tās vērtība, zatleristi izčākstēja vienā momentā, kad atklajās, ka nekādi principi viņiem nav un būtībā nekas arī kopā tos nesaista. Neteikšu, ka Grende ir veiksmīga ministre, bet lačuka uzbrauciens tomēr ir cūcība, jo teikt, ka viņa būtu švakākā no visas valdības ir manuprāt nekorekti, skaidri noajušams, ka tam visam apakšā tomēr ir vēl kādas neapmierinātības ar NA pozīcijām daudzos jautājumos, nevar tomēr atstāt bez ievērības šādus apvainojumus ! Par NA mērķiem, elastīgam ir jābūt, bet, ja tevi ilgstoši neieklausās ir jāuzspiež. Bez uzspiešanas nebūtu ne atbalsta demogrāfijai, ne arī kāds vispār kustinātu tik ērto UA lietu, kas baro ļoti daudzus, tostarp varas aprindās, bet vēl daudziem ņem nost.

    Partijai galvenais ir tās saturs un ideoloģija, ja tā paliek bez tā, tā paliek bez balsotāja, jo es personīgi kaķi maisā nekad nepērku un nepirkšu ! Labāk, lai NA kādu brīdi ir bez varas nekā paliek kā TB/LNNK, kas savās pēdējās dienās zaudēja jebkādu cieņu ar iešanu dažādos šaubīgos darījumos. Protams es būtu priecīgs par kādu politisku manevru, jeb signālu, bez tālejošām sekām, bet ar skaidru nozīmi !

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2013. 10.58

    aivarsk. Grende tiek atstādināta sakarā ar nozarē strādājošo neapmierinātību. Tad jau noteikti līdz budžeta pieņemšanai tiks atstādināti arī Veselības un Izglītības ministri:)
    No otras puses, kas spieda VL cilvēku, kurš aicināja V + SC veidot valdību, virzīt kā savu kandidātu valsts prezidenta amatam? Par visu jāmaksā, tāpat kā kādreiz JL par Aksenoku, kuram nebija tiesības kandidēt uz saeimu…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 11.06

    Krix:
    Bez uzspiešanas nebūtu ne atbalsta demogrāfijai, ne arī kāds vispār kustinātu tik ērto UA lietu, kas baro ļoti daudzus, tostarp varas aprindās, bet vēl daudziem ņem nost.
    ================================
    Tieši to arī vēlējos teikt. Ir “jāspiež”, lai risinātu šīs būtiskās lietas, bet nav jāklūp pār žagariem.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2013. 11.08

    klusais. Nu kādus sevišķus brīnumus tad Grende sastrādājusi? Uzaicināja vīru kā ekspertu, piedalījās Vešņakova ballītē, palaidu vienu, otru muļķīgu izteicienu? Nekādu īpašu kaitējumu nozarei jau neizdarīja. Var minēt līdzekļu pieaugumu kultūras nozarei nākošā gada budžetā, bibliotekas celtniecība arī tuvojas finišam. Grende uz Bērziņa fona izskatās tīri pieņemami:) Varbūt atgādināt Āboltiņas centienus palīdzēt sava vīra biznesam, sūrošanos par milzīgo kļūdu, kājiņas pieciršanu pēc paŗmetuma par saeimas balsojuma par Šlesera neizdošanu, tumšo spēku uzbrukumu Vienotības cilvēkiem Škaparam un Pulkam u. c..

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 11.16

    lno – ir viens secinājums :) :) :) – sievietes jātur tālāk no politikas :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 16.09.2013. 11.17

    Haris
    tad taču tiešām nav vērts pat doties vēlēt, vai ne?:)
    __________________________________________
    Nē, fatālists neesmu, gribu tikai, lai nejaucam cēloņus ar sekām un neuzraujamies uz lētiem reklāmas trikiem, jo te daudzi sākuši domāt, ka Grende naudas lietās un vadībā “patiešām ir stulba”, kam īsti negribētos piekrist.
    Īstenie “kultūras cilvēki” izsaimnieko operu, pirms tam Kultūras fondu
    http://www.diena.lv/sabiedriba/bankovskis-kulturas-fonds-ir-jasledz-635386
    utt.

    Vēlreiz atkārtošu – neesiet naivi – žagara dēļ valdību neviens negāztu, iemesli ir citi.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 11.27

    Hari, ja NA paši būtu atsaukuši Grendi kaut vai tik “mazmanāmi” kā štrunta tankisti, kuri iemanījās klusi radīt Sprūdža “lēmumu uz paša vēlēšanos”, tad NA galvgali tagad neizsmietu pārāk daudzi gudrie un izglītoti NA ideju — nevis NA ideju nesēju — atbalstītāji. Kā te pagājšnedēļ viens rakstīja Grendes sakarā: pareizas lietas vajag arī pareizi darīt, — toties NA ar Grendi nokopēja Jaunā Laika repšismu — ar revolucionāro pārliecību un pavēli savākt mantiņas nozīmējās, bet juridiskās u.c. formālās nianses palaida pašplūsmā, kas pašus tagad var arī izskalot no koalīcijas. ZZS Augustiņš jau nekavēsies, — Brigmanis pat sestdienā tīši acināja NA, paziņojot, ka Dombrovskis, kurš faktiski izmēza aplamu bābieti, parādījis NA īsto vietu. NA, visticamāk, pavilksies pret Dombrovski no Brigmaņa taktiskās provokācijas. Kurš vinnēs?!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2013. 11.33

    OT. Par izsmieklu var padarīt jebkuru arī Tevi:) “Pareizās” līnijas turētājiem tāds liktenis nedraud. Lūk, arī nīstais Repše tagad var publicēties visos laikrakstos un zīmēties TV. Cilvēks sapratis, ka tikai “sadarbība” var pildīt maku un vairot publikas cieņu. Būtu savulaik Repše sadarbojies ar Rīgas ostu, būtu dzīvojis zaļi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2013. 11.34

    Optiskais Tēmeklis –

    Piekrītu.

    Un Nacionālajai apvienībai “īsto vietu” tagad steidz norādīt ne tikai Lemberga korešs, vecais komunists Brigmanis, bet arī SC apkalpotājs un aplaizītājs Jurģis Liepnieks:
    “Tagad jācer, ka NA pietiks mugurkaula iziet no valdības ar visiem saviem ultimātiem. Ekstrēmistiem un margināļiem jāieņem sava vieta.”
    13.09.2013 https://twitter.com/JurgisLiepnieks/status/378435384461774848

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 16.09.2013. 11.35

    aivarsk
    “Haris Vēlreiz atkārtošu – neesiet naivi – žagara dēļ valdību neviens negāztu, iemesli ir citi.”

    Žagars, tas ir Hara “salmiņš”, pie kā pieķerties, savādāk grūti motivēt savus naida izvirdumus.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 11.35

    Klusais, aplam, — Sievietes politikā ir vajadzīgas un derīgas, bet Bābas (arī tās, kam pauti un pat krāni) gan jātur tālu no da jebkā, īpaši jau no politikas. :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 11.39

    lno, beidzot esi loģisks, vien nepasaki visu līdz galam — tieši tādēļ jau Repše apdomājies, jo zaļi (ne jau ekoloģiskā nozīmē)dzīvot grb noteikti, un tagad nesīs savu balto zirgu uz Saeimu, lai vēlāk ieņemtu arī Rīgas brīvostu, bet ar 1 ostu vien jau tai kompānijai nepietiks: zatlertankisti nr. 2 …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 16.09.2013. 11.39

    lno
    “Būtu savulaik Repše sadarbojies ar Rīgas ostu, būtu dzīvojis zaļi.”

    Būtu savulaik ierakstījies sistēmā, vēl šodien vadītu bandu un Šļesers ar Šķēli, kā uzticami sargsuņi pildītu visas pavēles.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 11.40

    Hari, = precīzi piefiksēji. Tieši tā. Dumos nedumie provocē, un dumie, ja tiešām dumi, provokācijai padosies, — ja gribēs izrādīt mugurkaula mulāžu nevis mugurkaulu, ko koordinē arī smadzenes.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2013. 11.47

    OT… beidzot esi loģisks…
    _____________________
    No malas redzams labāk. Es vienmēr esmu centies atbalstīt mazāko ļaunumu, un no šāda skata punkta Repšes JL viesa cerību. Par ko tad vajadzēja balsot? Par tiem, kuri prihvatizēja LK? Vai tagad balsot par partijām, kuras cenšas padarī Latviju par Krievijas anklāvu ES?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 11.49

    OT – nu labi … Vinķeli paturēsim, lai ir kam uzšaut pa pakaļu ( erotiski ) :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.09.2013. 11.51

    klusais. Šis man patika:))))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 11.58

    lno – sagribējās ? :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 12.21

    Klusais, apaļdupsēm daudz piekritēju, — uz uzšaušanu (pa Viņķeles dupsi) var sanākt garā rindā stāvēt un vietu (arī) aiz lno ieņemt, jopcik… :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 16.09.2013. 12.53

    OT – es varu savu vietu uzdāvināt :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 16.09.2013. 14.02

    Klusais!

    Mantoji vai izsiti no Ķīļa — to rindasvietu — un gribi man iesmērēt to, ko Tev pašam nevajag?! :) Latviski… tautiski, tautiski… :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Sanšains 16.09.2013. 22.29

    klusais. OT – es varu savu vietu uzdāvināt :)
    ___________________
    Pietiks ar Zani?:):):)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 17.09.2013. 09.42

    pirozkovs – tas tavs vai tēva viedoklis ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 16.09.2013. 09.13

Nu, nu, ka tik nepārsteidzas,jo lepnie, kuri parasti uzgriež valdībai muguru un aizcērt durvis, parasti tiek sodīti vēlēšanās.
Ir jāatrod kompromiss šajā “Žagara lietā”, jo Žagars tikai priecāsies, ja kāds cietīs viņa dēļ. Par velti jau tā necentās ar publiskām uzstāšanās reizēm.

+21
-8
Atbildēt

3

    dro > austrisv 16.09.2013. 09.24

    Bet.+1

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 16.09.2013. 10.14

    Pareizi, Bet, Mūsu valstī lokanākas muguras ir taisnākais ceļš uz virsotnēm.

    Kompromiss?????
    atteikties no UA likvidēšanas par labu VD ģimenes biznesam???

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 16.09.2013. 10.39

    Aivarsk!

    Nevajag (NA) atteikties, — vajag Vienotības stilā: pasolīt (atteikties)! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2013. 09.13

Varbūt jādod iespēja Vienotībai atkal strādāt ar ZZS, jo NA taču Lemberga partija? RP arī vairs nav ne sarkanu, ne zaļu līnīju Galvenais, lai valdībā nebūtu partija, kura nevēlas sadarboties ar SC:)

+16
-11
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > dro 16.09.2013. 13.28

    „…partija, kura nevēlas sadarboties ar SC…” Tiešām?
    Biedram Iesalniekam par to citas domas, ko neiedrošinos apšaubīt. Kurš gan cits nesen lepojās ar NA un SC vienādajiem balsojumiem, pat neiepīkstoties, ka paši skaitās koalīcijā, no kuras it kā neklātos piebalsot opozīcijai?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 16.09.2013. 14.37

    …nu ja!…un vienīgā partija pret kuru Iesalnieks izjūt dziļu cieņu ir – Saskaņas centrs!….Raivis apgalvo, ka ar Vienotību nacionāļiem esot ideoloģiska plaisa, ar RP dziļa aiza, bet vistuvākie – zaļzemnieki….
    …bet…uz Saeimas vēlēšanām grib startēt kopā no viena saraksta…. :)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.09.2013. 22.12

    VJ. Biotops. Vai NA biežāk balsojusi kopā ar SC kā Vienotība. Ko tad cienīt Vienotību vai? SC noraidīja Vienotības piedāvājumu veidot koalīciju RD, bet, neskatoties uz to, Vienotība pēc uzvaras 10. saeimas vēlēšanās sāka sarunas ar SC par koalīciju valdībā un pēc tam pusgadu žēlojās par neizmantoto iespēju:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 16.09.2013. 09.11

Labs foto, viss NA “zieds” – Lemberga pakalpiņš Bērziņš, kurš tā centas bīdīt Lembergam vajadzīgus likumus, būdams par TM, tik intensīvi, ka vienu pat ST dabūja atcelt, otrs – “maksātnespējas biznesa” izcilākais pārstāvis Lūsis, un, pa vidu – “izcilakā” Latvijas KM, kas patreiz atrodas nelielā kognitīvā disonansē, bet, gatava arī turpmāk strādāt Latvijas labā.
Zaudēt šos izcilos cilvēkus, atbīdot tos no iespējas ietekmēt valsts likteni, būtu noziegums.
Bet, ja nopietni, notiek taisni tas, kas notiek vienmēr, kad NA grib ko panākt, bet tai neizdodas, vai arī tā izdara kādu muļķību – valdības šantāža un stabilitātes graušana.
Visiem skaidrs, ka Grende neder par KM, nu, ieliciet kaut to pašu Broku, tai, kā viens teica, ir tas, kas nav Grendei, ko sauc par prātu vai smadzenēm, nē, tā vietā sākas “lūpas uzmešana” un valdības šantāža, absolūti bērnišķīgas izdarības.

+16
-16
Atbildēt

16

    janis17 > ligakalnina 16.09.2013. 09.54

    Edmunds Demiters steigā paziņojis – ar ZZS vairs neesot ne zaļu, ne sarkanu līniju.
    Ko tu, džerīt, te par pakalpiņiem saukā?????????????

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 16.09.2013. 10.00

    Ja jau NA demonstrē, ka tai Grende ir svarīgāka par visu un pat par valdības stabilitāti, kaut, tai jau neprasa neko citu, kā nomainīt Grendi pret citu NA pārstāvi ( te jau daudzi domā, ka Broka būtu daudz piemērotāka), ko citu V un RP atliek darīt, ja iet koalīcijā kaut vai ar to pašu ZZS, nu vēl jau ir SC, citas iespējas nav, jo budžets taču jāpieņem, un valdībai jāstrādā?
    V un RP parāda sevi kā atbildīgas partijas, NA, kārtējo reizi, uzvedas kā bērnudārza audzēknis, kurš nav dabūjis solīto konfekti, un tāpēc darīs mammai par spīti,nedomājot par sekām, absolūti bezatbildīgi.
    Bet, tas galīgi nenozīmē, ka esmu sajūsmā par RP mētāšanos, te jādomā, kurš ļaunums mazāks.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 16.09.2013. 10.04

    dzeris49. Pareizi, Dzeri! NA bīstamāka par Lembergu, Šķēli un Šleseru kopā. Ušakovs un Lembergs arī viens otram izsaka komplimentus:)

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 16.09.2013. 10.07

    NA bīstama ar savu muļķību un neprognozējamību, ko tā ik pa laikam neaizmirst nodemonstrēt.
    Nu kas tad viņiem neļauj piekāpties, un nomainīt to Grendi, tad nebūs problēmas.
    Kaut, drīzāk, kaut kā tā arī beigsies, nekur viņi no valdības neaizies, tā ir kārtējā tukša pļāpāšana.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 16.09.2013. 10.21

    dzeris49. Tu esi kā niedre vējā . Vienubrīd esi par JL, tad par SC, to nomaini uz Vienotību, Vienotību uz RP. Konsekvents tikai pretstāvēšanā NA. Pie apvāršņa vecs bruņinieks jaunā zirgā – Repše, kurš arī par sadarbību ar visiem. Kā sagaidīsi ar puķēm vai “hļeb soļ”?:)

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 16.09.2013. 10.30

    lno,džers gaidīs uz sudraba jātnieku, kas no krievu vēstniecības izjās…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 16.09.2013. 10.34

    Aivarsk, Demiters to jau pērnās nedēļās beigās TV monitoros izziņoja.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 16.09.2013. 10.37

    lno, no kura laika Belokoņs ir jauns zirgs? Turklāt Belokoņu kā savu balto zirgu uz Saeimu nest taisās pats Repše, nevis otrādi — avangards attistībai.LV!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 16.09.2013. 10.47

    OT. Ar zirgu biju domājis ideoloģiju, nu bet Tev taisnība, ideoloģiju taisa nauda.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 16.09.2013. 10.53

    aivarsk
    “sudraba jātnieku, kas no krievu vēstniecības izjās…”

    Sudraba jātnieku no Krievijas vēstniecības, kas izjās.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 16.09.2013. 11.07

    Ino – par SC aģitējis neesmu, balsojis esmu par V, bet, uzskatu, ka RP, principā, arī nav slikti, žēl, ka pēdējā laikā viņi paši nezina, ko grib.
    Par Repši aģitēju tiktāl, ka uzskatu, ka tas ir labāk, nekā ZZS, NA vai SC, balsošu par V, bet, principā, neesmu cietpaurains kādas vienas partijas fans.
    Kā tur tas Rainis teica, pastāv, kas mainās, vai kaut kā tā, precīzi neatceros, tā ir dialektika, dārgais draugs, mainoties situācijai, mainās attieksme, saprotami izstāstīju?
    aivarsk – jūs tur ar disidente iepriekš “diskutējāt”, kādā stāvoklī atrodas kāds Dombrovska orgāns, tagad, acīmredzot, vari nosecināt, ka ar to viņam viss kārtībā, ja jau to Grendi, tomēr, palaida vaļā?
    Tagad intersanti, kā ar to orgānu NA pēc tāda pazemojuma?
    Un kas NA svarīgāks – nodemonstrēt to “mugurkaulu”, vai norīt to krupi valdības stabilitātes vārdā, kādas prognozes?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > ligakalnina 16.09.2013. 12.08

    …sudrabas jaatnieku

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 16.09.2013. 12.18

    Ebenemezers
    Gandrīz apčurājos ++++++

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 16.09.2013. 15.12

    “bet, uzskatu, ka RP, principā, arī nav slikti”, jo uzreiz pēc vēlēšanām iespļāva saviem labticīgaijiem vēlētājiem acīs un bija ar tankiem gatavi ievilkt koalīcijā valsts ienaidniekus kremlinus SC. Un tad vēl viņu izcilos “profesionāļus” ir vērts pieminēt – ministru alkoholiķi un ministru ar pamatskolas izglītību, kuri abi nevarēja atrast kopīgu valodu ar savu nozari.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 16.09.2013. 15.27

    Viss skatāms salīdzinājumā, salīdzinot ar NA, ZZS vai SC RP ir labāka, vismaz, priekš manis, tas ir tikai mans viedoklis.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ligakalnina 16.09.2013. 16.01

    dissidente Ebenemezers
    Gandrīz apčurājos ++++++
    ———
    labi ka neapkakājies… :D susura novērojums patiešām novērojams dzīvē

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Anda 16.09.2013. 08.57

“pieļauj apspriest iespēju”

Pamatīgas ziņas.

+12
-5
Atbildēt

0

dro 16.09.2013. 08.52

Lūk, kas notiek, kad aizskar ģēniju ar nepabeigtiem aktieru kursiem:)

+21
-14
Atbildēt

6

    ligakalnina > dro 16.09.2013. 09.18

    Tu par Grendi, nezināju, ka viņa arī aktieru kursos ir gājusi.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.09.2013. 09.21

    dzeris49. Nē, es par Žagaru. Grende ir fizkultūriete:)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 16.09.2013. 13.00

    ….lno….Tev ir apbrīnojama zināšanu bagāža!… :)
    ….atļaušos to papildināt –

    Andrejs Žagars ir latviešu aktieris, režisors un uzņēmējs. Latvijas Nacionālās operas direktors no 1996. gada.

    Dzimis 1958. gadā Krievijā, Černogorskā izsūtīto ģimenē. Pēc atgriešanās Latvijā ģimene dzīvojusi Cēsīs. 1982. gadā beidzis Dailes teātra 7. studiju un Latvijas Valsts konservatorijas Teātra fakultāti dramatiskā un kino aktiera specialitātē. Tajā pat gadā Žagars sāka strādāt Dailes teātrī, kur darbojās līdz pat 1994. gadam. Filmējies vairākās(18) Rīgas Kinostudijas un Krievijas spēlfilmās.

    1996. gadā Žagars tika iecelts par Latvijas Nacionālās operas direktoru. Kā operas režisors debitējis 2002. gadā.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 16.09.2013. 21.29

    Jā, tas ir smieklīgi – Žagara dēļ atlaiž ministri.
    Kādreiz nekādi nespēja Sončiku atlaist. Lūk, vēl viens neatlaižamais :)))
    Vai viņš šantažē Dombrovski? :)))
    Citādi grūti izskaidrot Dombrovska rīcību :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 17.09.2013. 09.48

    Izskaidro ar Grendes muļķību un neatbilstību amatam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 17.09.2013. 10.12

    Cik saprotu, tas ir pirmais ministrs, ko Dombrovskis ir atlaidis X gadu laikā.
    Iemeslam ir jābūt nopietnam :)
    Muļķību un neatbilstību var pārmest katriem diviem ministriem no trijiem :)
    Neviens muļķis līdz šim vēl netika atlaists…

    Par Dombrovska dīvainu rīcību man smiekli nāk gluži kā Gregam par “nutellu”:

    http://www.youtube.com/watch?v=Cvue2vZlUqw

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam