Hermanis: Kultūras ministres darbība kļūst bīstama nozarei

80

Komentāri (80)

Agnese Cimuška 08.09.2013. 12.23

Cik gan populārs A.Hermanis,saņemot,tik daudz ”kulturālu cilvēku”negatīvos novērtējumus.Nezinu nevienu citu ,kas tik droši ,iespējams, anarhistiski,labā nozīmē,sevi nostāda lielgabala priekšā!Kas gan viņam,ja ir talants ,tad neviens mīnuss to neizdzēsīs.

+2
-1
Atbildēt

0

dro 07.09.2013. 10.42

Grendei nepaveicās – konflikts ar operas administrāciju pašā laikā, lai saceltu lielāku troksni kā par notikumiem Sīrijā…varbūt sabiedrība piedos “tiesiskuma koalīcijai” uzturēšanās atļauju atbalstīšanu:):):) Kaut kā pilnīgi neievērots palicis fakts, ka Dombrovskis izteicis atbalstu Grendei…
Publiku satrauca līdz prāta aptumsumam Grendes ceļojums uz Austrāliju, bet pilnīgi vienaldzīga Žagara ilgā uzturēšanās ārzemēs? Migla pamazām sāk izklīst…

+7
-8
Atbildēt

9

    ievuliitis > dro 07.09.2013. 11.22

    Tu jau reiz rakstīji, ka jautājums ir sarežģīts un neviennozīmīgs. Mani nesatrauca Žanetes brauciens Ziemassvētkos, bet šoreiz es viņu neatbalstu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.09.2013. 11.38

    Grende ir Grende, bet vai vērts atbalstīt Žagaru un tos ar hipertrofēto apziņu par savu nozīmīgumu mākslā? Hermanis ir izņēmums, bet vai nu pirmo reizi pāršāvis pār strīpu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.09.2013. 11.42

    Tad mums ir jamēģina atcerēties, kāda mums bija Opera pirms Žagara – pustukša zāle pat ar daudzkārt lētākām biļetēm.
    P.S. Balets vēl uz vecās slavas rēķina braukāja reizi gadā vai divos kādās turnejās, bet kas ārzemēs ko zināja par Rīgas operu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.09.2013. 11.49

    betijacelmale. Par to es rakstīju pirmā konflikta laikā:) Tomēr tajos gados publikai bija citas intereses, mantīgajiem nebija vēl pa kabatai dārgās rotas lietas, ko žvadzināt aplaudējot. Varbūt Maskats būtu vēl labāks operas vadītājs? Nezinu. Katrā gadījumā troksnis sacelts par lielu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.09.2013. 12.07

    Es nenoliedzu, ka Maskats būtu labs vadītājs, tomēr kontaktos ar sponsoriem, ārzemju turneju veidošanā un kontraktu slēgšanā, viesmākslinieku angažēšanā, spējā pasniegt un pārstāvēt mūsu Operu, darbā ar kritiķiem utt… tur Žagars ir augsta klase un … (gribu būt skarba, bet izteikšos pieklājīgi) – kopš kura laika gaismotāju un grīdas bonierētāju viedoklis noteiks Operas maksliniecisko virzību?
    Ko nozīmē -” troksnis sacelts par lielu”? Kad cilvēki staigāja ar krekliņiem, kur kaunināja Zatleru, bija labi, kad pret Žaneti, tad “par lielu”? Nenoliedzu, ir cilvēki, kas izcels un uzpūtīs milzīgu uguni no jebkura NA soļa. Zini, ka es tā nerīkojos. Šoreiz Žanetei nav taisnība un es netaisos klusēt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.09.2013. 12.19

    “Tomēr tajos gados publikai bija citas intereses, mantīgajiem nebija vēl pa kabatai dārgās rotas lietas, ko žvadzināt aplaudējot.”
    Jā, jā. taisnība arī te.:) Tikai vai toreiz kads no Rietumu opermīļiem, kritiķiem, angažētājiem speciāli brauca uz Rīgas Operu, lai redzētu jaunos iestudējumus?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.09.2013. 12.22

    betija celmale. Sievietēm vienmēr taisnība /izņemot zanI/:) Tomēr es vairāk uzticos jautājums_4 viedoklim:)
    Es jau neaizstāvu Grendi, tāpat nenostājos Žagara pusē., tā sacīt jūsējiem un mūsējiem. Skandāls uzpūsts prātu nodarbināšanai. Vai tad nu pirmo reizi būs atkārtots konkurss. Valsts nauda jau šoreiz neaizies pa burbuli, tāpat kā operas kvalitāte. Pret Žagaru jau neiestājas tikai bonierētāji, bet arī viens, otrs solists un operas orķestris. Vairums klusē – nogaida, kurš uzvarēs…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.09.2013. 12.33

    “Sievietēm vienmēr taisnība” – spēcīgi.
    Manuprāt, ne visām, un ne vienmēr, arī bez zanE, kurai, jāatzīst, taisnība ir samērā bieži.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.09.2013. 12.40

    ” Pret Žagaru jau neiestājas tikai bonierētāji, bet arī viens, otrs solists un operas orķestris”
    Bet, kā jau daudzi rakstīja, teātrī neapmierinātie un nenovērtētie bija vienmēr, gan pirms Žagara un būs arī, kad Žagara tur nebūs. Tāda ir teātra dzīve. Zinu par Operas aizkulisēm jau no 70.-80. – nekā cēla un romantiska, skarbāk, kā jebkur. It sevišķi baletā. Tur tas laika strēķis, kurā vari sevi realizēt, ir tik īss, bet galveno lomu – tik maz:(

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.09.2013. 08.34

Visiem Latvijas māksliniekiem, kuri savā jomā kaut ko ir sasnieguši, kultūras ministre liekas katastrofa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teikumus Avis veido kā profesionāls šantāžists.
Savādāk izskatītos, ja kautrīgi netiktu noklusēta atšķirība starp saniegumiem budžeta apguvē un sasniegumiem mākslā.

+8
-3
Atbildēt

0

marmed 06.09.2013. 21.31

Man personīgi Grende kā ministre nepatīk, bet šajā gadijumā ir sacelta pārāk liela ažiotāža par vienkārši saimniecisku lēmumu. Ministre nolēma nomainīt valsts kapitālsabiedrības valdi, un kas tur tāds? valdes visulaiku mainās, Pulks pa valdēm tik vien dzīvojās, kā no vienas izmet tā šis nākamajā iekšā, kāpēc tad nebija tādu skandālu? Osta ir mazāk svarīga par Operu? neskatoties uz to, ka valdi var atlaist bez pamatoju, šajā gadījumā uzskatu, ka Žagars tiešām nav pārāk labs vadītājs, es gan personīgi nēesmu Operas finasnu dokumentus redzējis, bet ja tas ko raksta ir taisnība, tad Žagars vienkārši zažralsa…. un ja jau viņš tāds forš vadītājs, ta, lai Hermanis ņem viņu pie sevis uz savu teātri un apmaksā viņam 200 dienas komandējumos gadā.

+9
-6
Atbildēt

2

    ievuliitis > marmed 07.09.2013. 11.18

    Varbūt sāksim ar vienošanos, ka teātris un māksla nav ražotnes un tāpēc, lai tie sekmīgi funkcionētu, vajag zināt un mācēt ko vairāk, kā ostā vai transporta uzņēmumā. Tas ir viens. Bet otrais – ja būtu uzmanīgi sekojis notikumiem saprastu atšķirību starp atrašanos bezalgas atvaļinājumā un komandējumā. Ja nesaprotat, varu sīkāk – kad Žagars brauc kārtot ar Operas viesizrādēm un starptautiskiem sakariem saistītus jautājumus, viņš ir komandējumā. Kad iestudē izrādes citos opernamos, viņš ir bezalgas atvaļinājumā. Tātad nesanāks gan tās 200 dienas komandējuma gadā. Domāju, ka pat puse nesanāks.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Cimuška > marmed 08.09.2013. 12.01

    Pareizi,Betija.Vai kāds zin,vai interesē Operas iekšējās fineses?Tā visa ir priekšvēlēšanu ažiotāža,lai būtu iespēja,apmētāt ar dubļiem visus,lai būtu uz ko izlādēties.Lai nebūtu jādomā par dažu labu nopietnāku problēmu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 06.09.2013. 17.01

Hermanis, kā vienmēr, skarbi un tieši… Nevar nepiekrist nevienam viņa vārdam! Tas, ka Žagars ir aizsēdējies, nenozīmē, ka par intedantu ir jāieliek operas skatītājs nevis veidotājs! Un tas ko saka kāda arodbiedrība, nav jāņem vērā… Kas būtu ar valsti, ja valdība izpildītu visādu Krīgeru prasības? …. kaput! Māksla nevar būt strukturēts, demokrātisks process – tā jau tad ir ierēdniecība!

+11
-12
Atbildēt

3

    Inese > Una Grinberga 06.09.2013. 17.09

    Nu, naf jau tik vienkāršs tas operas ardobiedrības šefs Aldis Grunde ;) Amatu apvienošanas kārtā viņš takšu ir vēl arī Nacionālās apvienības “Visu Latvijai!”—”Tēvzemei un Brīvībai/LNNK” revīzijas komisijas priekšsēdētājs ;)

    http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1396/13952227/4507459_ORIGINAL_1339521896.jpg.jpg

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > Una Grinberga 07.09.2013. 11.05

    Lasot un skatoties linux mint murgus, rokas niez iet pie militaristiem un azņemties M – 51 pasaules labāko snaipera šaureni. Tās lode pat vairāku km attālumā spēj caursist šādu un citu aferistu segvārdu bruņas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Una Grinberga 07.09.2013. 12.15

    mezavilks
    “Lasot un skatoties linux mint murgus, rokas niez iet pie militaristiem un azņemties M – 51 pasaules labāko snaipera šaureni.”

    Linuxus vajadzēja šaut 1941. gadā, mazāk šodien būtu to fašistu izdzimteņu klonu, staļinisma un WWII apoliģētu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 06.09.2013. 16.45

īsta “kognitīvā disonanse”,Grendes tēma.
Grende ir tikpat piemērota KM amatam, kā visa NA piemērota atbildībai par šo sfēru, kuras svarīgums mūsu politiķu starpā netiek pienācīgi novērtēts, tāpat gan, kā tiesu varas loma.
Taisni tāpēc jau šīs sfēras tiek atdotas NA, kaut, par tās potenciālu visiem viss skaidrs.
No otras puses – kuru sfēru vispār var uzticēt šai partijai?

+9
-18
Atbildēt

7

    gliters > ligakalnina 06.09.2013. 17.01

    Nu R(i)P pilnīgi noteikti nevar ārlietas uzticēt – Rinkēvičam bija jāsagaida Rasmusena uzbrauciens Krievijai, lai reaģētu uz Žirika un Aleksandrova izteikumiem. Tas normāli, ka NATO mūsu drošība rūp vairāk, nekā mums pašiem?!

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 06.09.2013. 17.02

    dzeri, nu beidziet tak vispārināt. Jūs par NA vispārināt tieši tāpat kā dissidente par RP, tikai bez jēlībām. Ne ar ko neatškiraties.

    Visi jau zin jūsu nostāju pret NA, tā kā jums būs īsāk un arī laiks ietaupīsies, ja pie NA tēmām vienkārši ierakstīsiet, piemēram, izsaukuma zīmi – “!”. Visiem būs uzreiz skaidrs, ka dzeris ir vēlējies komentēt par NA un uzrakstījis, ka visiem viss par NA ir tāpat skaidrs, ka NA nekam neder u.t.t. Priekš kam jums tā iespringt tik daudz rakstot par NA?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 06.09.2013. 17.04

    zirnekliene Šeloba: Rinkēvičam bija jāsagaida Rasmusena uzbrauciens Krievijai, lai reaģētu
    _______________________________

    Jā, pagaidām ir pierādījies, ka RP ministri ir visvājākie. Varbūt Pavļuts vēl ko velk, bet viņš nav RP.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 17.18

    roberts_j
    “Jūs par NA vispārināt tieši tāpat kā dissidente par RP, tikai bez jēlībām.”

    Cik vienkārši, novilkt vienlīdzības zīmi, lai pat dzēriem vairs īpaši nebūtu jāpiepūlas attaisnojot spitālīgos.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 06.09.2013. 17.49

    dissidente, es tiešām uzskatu, ka jūs pārāk vispārināt par RP, visi tur nav Krievijas cilvēki, kaut izveidojuši un regulē tur klimatu pamatā kolaboracionisti.

    Bet tā vispārināšana vēl būtu saprotama, bet kāda velna pēc visiem būtu jālasa tās jūsu jēlības? Vai tiešām to, ka cilvēks slikts vai partija slikta nevar pateikt civilizēti, bez visādu jēlību pieminēšanas?

    Tās jēlības ir pretīgi lasīt, kā tad jūs iedomājaties to savu domu aiznest līdz lasītājam un pārliecināt to, ja lasītājs nespēj jūsu domas izlasīt dēļ jūsu jēlībām. Kad rakstāt bez jēlībām, jums ir daudz sakarīga sakāmā, bet kad sākas jēlības, tad es tālāk vairs nelasu, jo nevēlos lasīt ne par kādām fekālijām, anāliem u.t.t.

    izsakot savu domu bez jēlībām, to izlasīs daudz vairāk cilvēku un jums būs iespēja pārliecināt ievērojami vairāk lasītāju par savu nostāju. Savukārt, ja jūsu mērķis ir nevis pārliecināt lasītāju, bet tikai izpaust savu naidu pret kādu, tad labāk nemaz nerakstiet un nepiesārņojiet ēteru.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 21.30

    roberts – nu, nevajag aizvainot dissidenti.
    Viņa ir jūsējā, “patriote”, es esmu “liberasts”, “sorosīts”, utt.
    Principā, disidentes uzskati ir VL politiķu uzskati, vienīgā atšķirība, ka tā ( vai tas), ir absolūti atklāta un tieša, bez bremzēm, un izsakās taisni tādiem vārdiem, kā domā.
    Bet, tas domāšanas līmenis ( saturs) VL vidusmēra politiķim un disidentei neatšķiras, atšķirās tikai izteiksmes veids ( forma).

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 21.49

    roberts_j
    “dissidente, es tiešām uzskatu, ka jūs pārāk vispārināt par RP”

    Vispārināti bija pasludināt SD par noziedzīgu organizāciju, starp Zatļera bandas locekļiem pēc viņa paziņošanas par saplūšanu ekstāze ar SC, starp palikušiem nevainīgu nav. Katrs no tiem ir līdzvainīgs neostaļinistiskā apvērsuma mēģinājumā.
    Nevar salīdzināt Grendes kundzes apēsto ikru maizīti, no kuras atteikties pieņemšanā, kur viņa nebija viena, neļāva diplomātiskā etiķete, ar alkaša Ķīļa centieniem AI ievazāt krievu valodu, Viktora Makarova sodomiju ar Parādnieka kunga divsievību. Sprūdža nodokļu “optimizēšanai” vai Zatļera tankiem pat nezinu, ko likt pretī.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.09.2013. 16.22

Režisors atklāja, ka viņam savulaik kāds cilvēks, kurš dažādās valdībās pavadījis daudzus gadus ministra amatā, reiz atzinies, ka “nacionāļi” ir partija, kas valdības iknedēļas sapulcēs visslinkāk un ar vismazāko entuziasmu attiecas pret kultūras jautājumiem.
==================================
Nu, šis gan ir labais. Cilvēks, kurš dažādās valdībās daudzus gadus pavadījis minstra amatā – un šis cilvēks tātad, protams, nav NA cilvēks. Bet tomēr izsakās par NA. Kritiski izsakās.

Ar vārdu sakot, Hermanis te mums piedāvā un “Ir” centīgi arī pārpublicē kaut ko, kas ir krustojums starp “viena tante teica” un “kādi gan kretīni ir tie mani politiskie konkurenti!”.
Fascinējoši “balta” žurnālistika un arī baltum balts teātra tēvs. Inteliģentiņš-rīkotājs.:)

+21
-10
Atbildēt

4

    grislits > Sanšains 06.09.2013. 16.36

    Jā, šitādas baumiņas par visām partijām es arī varu pastāstīt, ko dzirdu no “neneitrāliem” cilvēkiem :) Pie tam ticamību mazina tas uzsvērums par tiem daudzajiem gadiem, jo NA nekādus daudz gadus pie ruļļiem un pat Saeimā nav nemaz bijusi. Būs tas senais ministrs kaut ko sajaucis.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Sanšains 06.09.2013. 16.44

    Saeimā nav bijuši? )))))))))))))))))) Visilgāk pārstāvētā partija kakraz ir TB/LNNK ))))))))))) Par ministriem nav bijuši? ))))))))))))))) Tu točna esi ūnikums. Īsts latvietis ;)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 06.09.2013. 16.58

    Tu, zaļais ūnikum, cik no TB/LNNK senajiem ministriem ir iekš NA, un pat ja ir, tad cik ir pie kādas teikšanas NA?! Tur pārsvarā ir VL cilvēki un jaunie TB biedri, kā Bordāns vai Broka. Kāda starpība, ko kaut kad pirms gadiem ir teicis kāds par vecajiem TB/LNNK, it īpaši, ja vesela rinda veco TB/LNNK biedru nu jau pēcpusi laiza tavam mīļajam SC – Požarnovs, Straume, Repše…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Sanšains 06.09.2013. 17.11

    Viens Zīle un vesels Rasnačs vien ir ko vērti, vai ne? Par visādiem valdes birkiem pat nerunājot ;) Bet nu jā, jaunie mazizglītotie tagad tur ir vairākumā ;)

    http://www.mixnews.lv/uploads/media/image/2010/10/25/VL_vadidididi_newsdetailed_png.jpg

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 06.09.2013. 16.07

Protams, ka Žagars nav nekāds Baltais tēvs. Kā jau šur tur pieminēts – šī persona ir ar ļoti lielu kautrības devu apveltīta :). Un pareizi atzīmēja Baiba Rubesa: ja vadītājs 7, 14 gadus vada vienu un to pašu iestādi, tad tāda aizsēdēšanās nozīmē stagnāciju iestādei. Grende? Visu cieņu viņas entuziasmam. Es nešaubos, ka viņa būtu ļoti labs koučs, bet laikam tomēr ne kultūrā. Jo nevajag iedomāties, ka – jas es padziedāju 5 reizes īsā kleitiņā ar Prāta Vētras solistu un mīlu Imantu Ziedoni, tad es varu vadīt kultūras ministriju. Nu, nav tā!!! :)
Kas attiecas un Neiburgas akciju ar T-kreklu. Nu, ja ēd rokas, ja esi galma mākslenieks, tad attiecīgā tērpā arī jāstaigā reižu pa reizei :)

+17
-12
Atbildēt

2

    RaivoLeimanen > Timurs Čuntonovs 06.09.2013. 16.14

    Tur jau tā nelaime, ka ši persona NU PAVISAM NAV ar kautrības devu apveltīta, vai citiem vārdiem sakot- viņa nebija mājās, kad kaunu dalīja!

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > Timurs Čuntonovs 06.09.2013. 16.26

    > hombros

    Nesaprotu tos, kas Jums mīnusus salikuši, es labprāt ieliktu vairākus plusus, jo Jūs esat lietu (2, pareizāk gandrīz 3 personālijas) no “abām pusēm” skatījis.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Inese 06.09.2013. 15.57

Vnk kārtējais apliecinājums tam, ka latviešu naciķi pilnīgi neder un ir bīstami dajebkuram amatam valsts pārvaldē. Vai tā būtu kultūras Gremde, vai “ministrs” Bordelāns. Par visādiem Saeimas darboņiem siekalniekiem pat nerunājot.

+7
-22
Atbildēt

21

    Dainis Salnis > Inese 06.09.2013. 16.04

    Tavs inteliģences līmenis biedē!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 16.07

    Da neuztraucies par manu inteliģences līmeni ;) Labāk uztraucies par latviešu naciķu atrašanos polītikā.

    Labus jautājumus savulaik uzdevuse Kristiāna Lībane-Šķēle:

    Pavaicājiet Parādnieka kungam, kādus uzdevumus viņam dod Bislans Abdulmuslimovs? Un Dzintara kungam? Kad tikušies?

    Pārmest VL nacionālismu ir nepareizi, premjera kandidāts Bērziņš kruķī ģēlas ar krieviem Centrāltirgū, Parādnieks svojaks čečenu grupējumā.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Inese 06.09.2013. 16.11

    Linux Mint? Tu iepriekšējā dzīvē biji naciķis, ka tev tie naciķi visur rēgojas? Ieēd latviešu rupjmaizi un nomierinies taču! :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > Inese 06.09.2013. 16.21

    Linux…
    Jā, tā pat kā Tavs, arī Parādnieka inteliģences līmenis, pat neņemot vērā to, ko sarakstīji par viņa kompi (blakus nesēžat?), mani biedē.
    Un vēl dažu labu NA un SC un ZZS un RP un V u.t.t., u.t.j.p. pārstāvju inteliģences līmeņi mani biedē.
    Drīkst pajautāt, kas Tu īsti tāds esi?… Regulāri izmanto žargonu “naciķi”, pirms “neuztraucies” lieto “da”, vārdu politika raksti ar garo “ī”, vēl vārdiņš “svojaks”…
    Sarkankomentētājs?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 06.09.2013. 16.24

    Linux Mint 15
    Par absolūtā krieva, Puķina, attiecībam ar zvēriņiem gan datu nav, jo dzīvnieki jau nerunā, cita lieta par neaizmirstamam dienām ar Eiropas karaļnamu pārstāvēto sodomītu, Albertu II
    http://pan-andriy.livejournal.com/293338.html
    Un attiecībām ar zēniem
    http://www.rospres.com/dossier/4312/

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 16.28

    ManaPolitika_lv, esi tik neizglītots, ka pat nezini, ka par naciķiem vēl pagājušā gadsimta 20. gados gaišākie latviešu prāti sauca visa veida nacionālistus? ;)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 16.30

    dissidente, da neiešu uz pēc tavām govnosaitēm uz kaut kādām govnolapām ;) nu pilnīgi nekāda sakara ar apspriežamo tematu ;)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > Inese 06.09.2013. 16.31

    Linux Mint, cik tu saņem? Re, šie zēni Sanktpēterburgā par pareizu komentāru rakstīšanu saņem sākot ar 400 LVL mēnesī (pēc pašreizējā LB kursa rublim) – http://echo.msk.ru/blog/statia_iz_regiona/1150142-echo/?utm_source=buffer&utm_campaign=Buffer&utm_content=buffer22b0d&utm_medium=twitter :

    “В подвале особняка в Ольгино молодые офисные работники делают то, что обычно работой не считается: сидят в интернете, пишут посты в блогах и комментарии к статьям в СМИ. Небесплатно, конечно: зарплата – от 25 тысяч в месяц.”

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 16.34

    Es saņemu valsts noteikto vecuma pensiju, pie kuras piepelnu klāt līdz štukai, adminējot servus un uzturot dikti labas mājaslapas ;)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 06.09.2013. 16.38

    Linux Mint 15
    Te vēl būs
    http://newsland.com/news/detail/id/837163/
    Kas ir viens Latvijas deputāts salīdzinot ar visas Krievijas peģerasķijas virsaiti?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 16.41

    Vēl vecāku ziņu tu nevarēji iepeistot? Un Volodins ne reizi nav spīkers ))))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 06.09.2013. 16.57

    Linux Mint 15
    “Vēl vecāku ziņu tu nevarēji iepeistot?”

    Kāda starpība? Ne Moisejevs, ne Kobzons, ne Voloģins, ne Gunģajs, ne Puķins vairs jau neizmainīsies.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 17.04

    Un kāds tam visam sakars ar LNO un kultūras Gremdi? ;)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > Inese 06.09.2013. 17.11

    ManaPolitika: Sarkankomentētājs?
    _________________________

    Jūs to visu jautājāt ar ironiju vai nopietni? Tak šis biedrs bija ar iepriekšējo niku “no_comments”, delfos sākot jau ar gandrīz veselu gadu pirms vēlēšanām gandrīz katrā rakstā pirmais komentārs bija viņa. Arī te sāka kādu mēnesi pirms vēlēšanām rakstīt ar niku “no_comments”, pēc tam nomainīja uz tagadējo. Tas džeks taču ir SC trubadūrs.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 06.09.2013. 17.12

    Linux Mint 15
    “Un kāds tam visam sakars ar LNO un kultūras Gremdi? ;)”

    Patiešām, kāds Parādnieka kungam sakars ar LNO? Kad runa par pretdabiskām attiecībām, gan pirmais nāk prātā Puķins.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 17.18

    Tu vēl pajautā kads sakars Inārai Parādniecei vai Aijai Iesalniecei ar Kultūras ministriju ;)

    p.s. vai nav “miļš” šis Jāņa Iesalnieka dēla žests? Aug jauna latviešu naciķu paaudze ;)

    http://s1.bild.me/bilder/060112/763816445.jpg

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 06.09.2013. 17.35

    Linux Mint 15
    “p.s. vai nav “miļš” šis Jāņa Iesalnieka dēla žests? Aug jauna latviešu naciķu paaudze ;”

    Prieks. Latviešu naciķi vēl maršēs uz Krievijas drupām, izlabos Latviešu Strēlnieku pieļautās kļūdas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Inese 06.09.2013. 17.45

    Linux Mint 15 –

    Tiešām simpātisks puisītis.:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 06.09.2013. 18.35

    …Linux Mint 15…..ja Tavā starpausu telpā nesvilpo caurvējš, tad vajadzētu aptvert, ka esi pārkāpis jebkādu robežu, izmantojot nepilgadīga bērna bildi….un labākais, ko Tu varētu izdarīt – nekavējoši to izņemt no portāla…Tev taču zināms, kādas sankcijas var vērst pret Tevi gan bērna vecāki, gan tiesībsargājošās instances?….

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Inese 06.09.2013. 19.43

    Linux Mint 15. Slepkavu un izvarotāju pēcteča cienīga publikācija. Mēsls, kādu nenākas bieži sastapt(((

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.09.2013. 20.54

    zane, ja naciķu ģimene PUBLISKI izvieto savu bērnu foto (https://twitpic.com/cpe8g7/full) ar tik raksturīgo nacistu sveicienu, tad še būtu darbs bāriņtiesai.

    http://2.bp.blogspot.com/-tsnkE2PSltk/TwjnW71u5LI/AAAAAAAABYA/_9XZQLf5nr8/s400/hitler-salute1.jpg

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

Dainis Salnis 06.09.2013. 15.48

Ilustrētais smiekliņš, tiesa, nedaudz citā kontekstā http://www.manapolitika.lv/

+6
-10
Atbildēt

6

grislits 06.09.2013. 15.42

Nezinu par arodbiedrībām operā un nepieciešamību ņemt vērā to viedokli, bet šis citāts, ko saka Hermanis ir ļoti labs:”…mākslinieki, kuri vienmēr ir egocentriski motivēti”. Un tieši tādēļ Grendei nevajadzētu pārāk ņemt pierē visu tagad bļaujošo mākslinieku – Žagara atbalstītāju – viedokli, jo viņi ir egocentriski un vēl pie tam no finansēm neko nejēdz.

Un vai tad Grende operai valdi izdomāja?

Atkārtošos, ko jau teicu pie cita raksta.

Grendei var pārmest daudz ko, bet ne par Žagaru. Gribētu redzēt, kurš no jums, ja jums būtu 10 miljonu uzņēmums, uzņēmuma vadībā pieņemtu cilvēku, kurš 200 dienas vazājas riņķī pārsvarā pa personīgām darīšanām, nevis vada uzņēmumu, kā arī kurš regulāri nemāk iekļauties budžetā un kura dēļ uzņēmumā visu laiku papildus jāiegulda līdzekļi? Žagars faktiski uzņēmumu vada ar lielu “zāģi” un pārsvarā nenāk uz darbu.

Bet mākslinieki ir sacēluši traci tikai tādēļ, ka viņiem Žagars patīk kā šarmanta personība, kā tusotājs un aicinātājs uz pasākumiem un projektiem, bet par tādu lietu kā finanses mākslinieki vispār “fišku nerubī” un “nerubī arī fišku”, ka valdes vadītājs (vai Hermaņa minētais intendants) operā nav mākslinieciskais vadītājs, ka operas vadītājs atbild ne tikai par māksliniecisko pusi, bet arī par praktisko pusi, t.sk., finansēm.

Ar savām finansēm varbūt Žagars spēj tikt galā, bet ar operas finansēm nespēj, tādēļ viņš par operas vadītāju neder, vienalga kā to amatu nosauc.

+39
-16
Atbildēt

10

    Timurs Čuntonovs > grislits 06.09.2013. 16.01

    Kurš tad izdomāja Operai valdi?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.09.2013. 16.24

    hombros, par valdi nezinu, tādēļ arī jautāju, varbūt arī Grendes laikā izveidoja. Tad jāpēta operas likums un jāizseko visi grozījumi. Man slinkums :)

    Bet šajā gadījumā – attiecībā uz Žagara personību – nav svarīgs pārvaldes mehānisms, bet gan tas, vai Žagars var būt vai nevar būt vadītājs operai – vienalga vai kā vienpersonisks intendants vai direktors, vai kā valdes vadītājs.

    Un manā skatījumā – nevar būt, jo vadītājam jāpārzina ne tikai vadāmā uzņēmuma darbības joma (šajā gadījumā – kultūra šaurākā vai plašākā nozīmē), bet arī jāzina kā pildīt vadītāja administratīvās funkcijas un pārvaldīt finanses. Un ar to, kā Žagars pats pierādījis vadot operu, viņam īsti nesanāk.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 06.09.2013. 17.23

    …Robert….esi aizmirsis pašu galveno – Grende “izsvieda” no valdes Žagaru, lai gan vērtēšanas komisija bija lēmusi citādi…Maskats atteicās no amata tikai tādēļ, ka Grendesprāt – Žagars nav derīgs pat valdes sastāvam…
    …var jau saprast arī Grendi – 2014. un 2015.gadā slavas saulītē varēs gozēties kāda Grendes draudzene, bet Žagars var aizēnot ne tikai draudzeni, bet “Kultūras ministri” ar’….un to gan nedrīkstēja pieļaut…
    …ja Operas valdē ir nodalītas funkcijas, kā to bija lēmusi vērtēšanas komisija, tad, kur bija apdraudējums, ja Žagars ieņemtu vietu valdes sastāvā?….
    ….tuvredzība!…tāds ir situācijas novērtējums….arī Šišona gadījumā tas bija redzams….Rīgas, kā Eiropas Kultūras galvaspilsētas priekšvakarā uzstaisīt šitādu ambrāžu – to spēj tikai aprobežota blondīne….
    …ar lielu interesi vērošu, kā Grende meklēs un piesaistīs sponsorus topošajam pasākumam….cerams, ka nebūs jāpiedzīvo kārtējais: “I welcome you, and you, you and you, and you too…”

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.09.2013. 17.41

    Zanīt, nu jūs jau laižat tagad ar tādu pašu argumentāciju, kā iepriekš pie varas esošās partijas, kad Jaunais Laiks mēģināja no matiem izmēzt nederīgus un pēcpuses laizošus cilvēkus.

    Bet strīds jau nav par personu, ko Grende tur ieliks priekšnieka amatā, vai par Žagara ierindas valdes locekļa amata iespējamību, strīds ir par to, ka vesels bariņš “intelektuāļu” un “mākslinieku” (un arī pats Žagars) grib Žagaru tieši priekšnieka amatā, kaut viņš tur absolūti neder. Žagars un viņa piekritēji nemaz netaisās runāt par kaut kādiem ierindas valdes locekļu amatiem.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 06.09.2013. 17.45

    …Robert, esi tik labi informēts?…arī no “Kultūras ministrijas” gaiteņiem nāc?….
    …varbūt, neizplati baumas, lai kā Tev gribētos priekšnieci aizstāvēt….

    -“Latvijas Nacionālās operas (LNO) valdes locekļu pretendentu vērtēšanas komisijas vadītājs, kultūras ministres Žanetas Jaunzemes-Grendes (VL-TB/LNNK) padomnieks Jānis Dripe aicina ministri un komponistu Arturu Maskatu rast kompromisu LNO valdes jautājumā. «Es esmu kompromisu cilvēks un uzskatu, ka arī LNO valdes jautājumā abām pusēm ir jārod kompromiss,» intervijā uzsvēra Dripe.

    Viņš ir pārliecināts, ka LNO jaunajā valdē būtu jāstrādā Maskatam, Andrejam Žagaram un Inesei Eglītei. Apstiprināt LNO valdi tieši šādā sastāvā ministrei bija rekomendējusi arī konkursa komisija, apliecināja Dripe.”

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.09.2013. 18.03

    zanE: …nu, redz!….jau pagozējās….

    http://www.kasjauns.lv/lv/zi...
    ___________________________

    Kas, ko pagozējās?! kāds tam sakars ar šo rakstu un ar Grendes kaut ko “izdarīšanu ne tā”? Kultūras ministrei tā kā pienākums tur ierasties. Vairāk tur pagozējās Demakova, kas pieminekli bija pasūtījusi.

    Nu jau vispār sākas demagoģija no jūsu puses LinuxMint stilā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.09.2013. 18.09

    zanE: “Viņš ir pārliecināts, ka LNO jaunajā valdē būtu jāstrādā Maskatam, Andrejam Žagaram un Inesei Eglītei. Apstiprināt LNO valdi tieši šādā sastāvā ministrei bija rekomendējusi arī konkursa komisija, apliecināja Dripe.” ”
    _______________________

    Bet to jau Dripe saka, un Dripe jau nu nav no to bļāvēju Žagara aizstāvju kompānijas. Dripe normāli paskatījies uz situāciju no malas un normāli bez histērijas ieteicies savu variantu.

    es runāju par visādiem histēriķiem, paskaties citus rakstus vai kas notiek twiterī – daži cilvēki, par kuriem biju pārliecināts, ka ir samērā spriestspējīgi un var mēģināt objektīvi paskatīties uz situāciju no malas, uzvedas kā bērni vai kā no ķēdes norāvušies.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 06.09.2013. 18.29

    1. protams, ka pagozējās!….ja Liepas bērni lūguši neņirgāties par viņu Tēvu, tad Kultūras ministrei vajadzēja reaģēt….kāpēc to nedarīja?…negribējās palaist garām tusiņu?….

    2. Dripem nav individuāls viedoklis, bet vērtēšanas komisijas pilnvaras paust komisijas viedokli….

    3. palasīju arī citus “viedokļus”, ja ar tiem Tu domā komentāru sadaļu, kurā mobilizēti visi VL rakstītpratēji….diemžēl, viņu vienveidīgie un aprobežotie komentāri atšķiras tikai ar nickname….ko liek, to raksta!….un tas jau ir stipri nožēlojami un liecina par pašas partijas amoralitāti, iesaistot jauniešus šādās kampaņās….

    4. ja būtu sekojis līdzi notikumiem, tad būtu pamanījis manu kritiku gan par Žagaru, gan Operā notiekošo, taču vienas nelikumības nevar atsvērt ar citām, ignorējot LNO likumu, kā to šobrīd dara Grende….

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > grislits 07.09.2013. 00.49

    @roberts_j
    1. Ja Žagars nederētu Operas amatam, tad mēs nerunātu tagad par Operu, jo par nesvarīgām lietām nerunā! Acīmrerdzot Operā ir labs līmenis, lai mēs te dzesētu mutes!
    2. Ir starpība starp māksliniecisko un saimniecisko vadītāju… un Žagars kā mākslinieciskais vadītājs ir labs, ja var pacelt izcilu izrāžu kvalitāti un piesaistīt augstas klases māksliniekus! Domājams, ka Hermanis arī ne īpaši daudz saprot no JRT saimnieciskajiem jautājumiem, bet tas nenozīmē, ka viņš ir slikts teātra direktors un režisors!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 06.09.2013. 15.33

“Operu visur vada viens cilvēks – intendants.”

Vai mūžīgi un neskatoties ne uz ko?
Ģemakovas favorīta Žagara līmenis ir kafejnīca Oziriss, atļaut viņam pļaut tādu lielu lauku kā LNO, mūsu budžetam ir par smagu.

+29
-15
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam