Pabriks: aizsardzības budžets nākamgad būs mazāks

54

Komentāri (54)

efeja60 27.08.2013. 23.35

Aivar, nevajadzētu gan, jo komplektā aizdīķis prasa saviem karavīriem nodrošināt imunitāti pret Latvijas krimināllikumu un citiem likumiem. Šķiet, ka pat PSRS okupācijas laikā nebija tāds ārprāts.

+4
0
Atbildēt

0

efeja60 27.08.2013. 23.32

Islandi okupēt varētu mierīgi – vajag tikai ar pāris bāzeskuģiem pie krasta piebraukt…
===============
Pietiktu ar vienu.

+1
-1
Atbildēt

0

janis17 27.08.2013. 17.53

nulle Tad varbūt arī Latvijai pietiktu ar ASV bāzi?
__________________________________________________
Šeit nu es nullei gribētu piekrist! pietikt nepietiktu, bet tas papildinātu mūsu aizsardzības spēkus.
Mums noteikti vajadzētu ASV bāzi. Varbūt Liepājā, varbūt Daugavpilī, bet vajag noteikti.
diemžēl, ne Pabriks, ne rinkevičs šajā virzienā nestrādā.

+5
-2
Atbildēt

0

buchamona 27.08.2013. 17.06

…российский политолог Михаил Александров высказал мнение, что в случае нападения на Сирию России надо ввести войска в Прибалтику….Тем не менее, считает политолог, Россия должна дать ясно понять Западу, что за агрессию против Сирии им придется заплатить высокую цену. “При этом Россия должна нажать там, где у нас есть явное стратегическое превосходство – т.е. в Прибалтике…Думаю, что ввод российских войск в Прибалтику обойдется с минимальными потерями, а может и вообще без потерь. Ну, если кто-то случайно по дурости под танк попадет, как было в 1991 г. у Белого дома. Более того, думаю, что половина населения Латвии и Эстонии будет встречать российские войска цветами, как было в 1940 году”, – уверен политолог..

http://m-alexandrov.livejournal.com/26436.html

Un šādu domu izsaka nevis kādas Krievijas psihenes pacients, bet gan NVS Valstu institūta Baltijas nodaļas vadītājs, politoloģijas doktors Mihails Aleksandrovs :) Vienā ziņā Aleksandrovam noteikti ir taisnība. Ja viņa ” vīzija” piepildīsies, tad saskaņa sagādās saviem politiskajiem partneriem, kremliniem un viņu tankiem vienu kārtīgu un svinīgu sagaidīšanu :)

+8
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > buchamona 27.08.2013. 21.39

    ——-
    Trenējies, uzturi sevi formā, lai vajadzīgajā momentā varētu ātri laisties lapās. Atceries vēsturi – kā laidās ar/bez LCP palīdzības 1944.- 1945.gg.:

    “(..)Bija svarīgi nodrošināt sev kustības brīvību, lai attiecīgajā mirklī varētu brīvi rīkoties un laisties, kur vajag.(..)
    Kad no Rīgas aizgāju karā, man mugursomā līdzi bija civilais uzvalks. Biju gatavs ātri pārģērbties , dokumenti kabatā, arī viena Švābes grāmata. 8.maija vakarā es sēdos laivā un pārbraucu pāri. Pašā pēdējā dienā.”
    Uldis Ģērmanis – 1989.g. septembrī Stokholmā intervēja Rudīte Kalpiņa
    (Avots, 1990.g.nr.4,- 55.lpp.)

    Всегда готов!
    http://www.youtube.com/watch?v=hw2IKeLPKQ8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 27.08.2013. 23.12

    ——rinķī apkārt:”(..)
    Un šādu domu izsaka nevis kādas Krievijas psihenes pacients, bet gan NVS Valstu institūta Baltijas nodaļas vadītājs, politoloģijas doktors Mihails Aleksandrovs……”
    ============================================================================
    Latvijas krievi Krievijas krievu “domu gājienu” labāk izprot, tāpēc jau laicīgi modelē iespējamo variantu, kurš nebūt nebūs līdzīgs 1940.gadā pieredzētajam:

    “Что будет, если «Тополь-М» упадет на Ригу?”
    (..)
    Ведомые научным любопытством, мы решили узнать, что же будет, если «кузькина мать» упадет на столицу Латвии?

    http://rus.tvnet.lv/hi_tech/it/233232-chto_budjet_jesli_topolm_upadjet_na_rigu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 27.08.2013. 16.54

——-
Aizsardzības ministrs Artis Pabriks uzrunā lāpu skrējiena ”Apkārt Latvijai” dalībniekus.
============================================================================
Latvijas aizsardzības pamatā – pabriku stratēģija:
“Нас не догонят”- ?

http://www.youtube.com/watch?v=8q3jAQkuyTo

0
-4
Atbildēt

0

dzerkaleliva 27.08.2013. 16.47

Vēl pajautājiet Vilkam, kāpēc Latvijas valsts momentā steidz apmierināt jebkuras bankas prasību pret Latvijas valsti. Bet mēnešiem neliekas ne zinis par dažādu ārvalstu uzņēmumu prasībām un mierīgi gaida, kad valsts tiks iesūdzēta un beigās maksā miljonus. Jaunākais ir Caf, kur tāpat būs jāmaksā, vēl tiesām un advokātiem beigās. Kas tā Latvijā ir par slimību, ka banku parādi ir obligāti jāmaksā, bet visus citus var uzmest klusējot? Vai banksteru valsts? Tāda slimība ir arī iedzīvotājiem. Vai banksteru likumi?

+3
-5
Atbildēt

0

ineta_rr 27.08.2013. 16.25

Cienījamajai nullei, Islandē jau, neatceros, iespējams kopš Otrā pasaules kara laikiem ir ASV zemūdeņu bāze. Kādi vēl bāzeskuģi, galīgi dumjš vai izliecies kā apaļa nulle?

+6
-1
Atbildēt

0

dzerkaleliva 27.08.2013. 16.22

Mums ir viens varens budžeta postenis – saucās Latvijas valsts parāda apkalpošana. Nākamgad nieka 2.5 miljardus vajadzēs, un ar katru gadu arvien vairāk. Katru gadu pa aviācijas bāzes kuģim varētu pirkt. Vai kā tagad moderni iznomāt.

+4
-5
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 27.08.2013. 16.32

    Bet iestājoties euro kolhozā, veiksmes stāsts jau vēl kādus gadiņus 3-5 izvilks, ar uzturēšanās atļaujām, ar darba spēka eskportu, ar fondiem un ar iekšzemes patēriņa kačāšanu. Tas gan viss ir uz pieaugoša parāda rēķina. Runājot par Igaunijas neparādu, atceraties reālais valsts parāds ir – iedzīvotāju, uzņēmumu, pašvaldību un valsts parāds kopā. Pie Igaunijas esošā ekonomikas pieaugumu 1% ar kaut ko, tā teikt euro labumu rezultāts, drīz vien PR būs jāiegulda vēl vairāk, lai noslēptu mājas plaisāšanu. Izņemot valsti, viņi ir reāli aizņemšanās čempioni, un Igaunijas valsts to zina.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 27.08.2013. 16.40

    Bez savas ekonomiskās bāzes, bez savas ražošanas, bez savām finansēm, bez savas naudas, tāpat kā bez savas armijas, policijas, medicīnas, demogrāfijas un visa pārējā valsts nevar pastāvēt. Tas viss ir bulšits, vienalga vai Igaunijas, Latvijas, Spānijas vai kādu citu pajoliņu izpildījumā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

piziks 27.08.2013. 14.42

Nulle.
Islande iztiek bez savējās, bet cik ilgi pie viņiem amerikāņu bāze?
Ja Latvijai kaimiņos būtu vienīgi… kaut vai svaigas… siļķes un sumbrijas/makreles kā islandiešiem, tad varētu kā islandieši, bet…

+9
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 14.28

Visintrigējoša recepte ir avīzē “Vesti Segodņa”:

Эксперт: в случае нападения на Сирию России надо ввести войска в Прибалтику

http://www.ves.lv/article/250187

“”Думаю, что ввод российских войск в Прибалтику обойдется с минимальными потерями, а может и вообще без потерь. Ну, если кто-то случайно по дурости под танк попадет, как было в 1991 г. у Белого дома. Более того, думаю, что половина населения Латвии и Эстонии будет встречать российские войска цветами, как было в 1940 году”, – уверен политолог.

“Ну а уже сейчас следует начать наращивание нашей военной группировки у границ Латвии и Эстонии, а также в Калининградской области и на Балтике. Возможно, это окажет отрезвляющее воздействие на горячие головы в Вашингтоне”, – заключает политолог”.

Kur skatās Latvijas specdienesti? Mēs, latvieši, esam dziļi sašūtuši.

0
-6
Atbildēt

4

    janis17 > dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 14.49

    Principiāli šādas idejas ģenerētājam varētu pateikties, jo militārs konflikts ar kremli dotu iespēju attīrīt mūsu zemi no nodevējiem, spiegiem un citiem ienaidniekam simpatizētājiem, kurus, atbilstoši kara laika likumiem tad arī varētu civilizēti nogādāt matuškā.
    NATO un kremlinu spēki nav salīdzināmi. Kā strādā krievu technika, pieredzējām Irākā un citur. Smiekli nāk. Tā, ka krievijas izprovocēts konflikts var izvērsties par mūsu atbrīvošanos no otrā pasaules kara sekām!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 15.01

    bet var arī neizvērsties.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 16.15

    NVS Valstu institūta Baltijas nodaļas vadītājs, politoloģijas doktors Mihails Aleksandrovs uzskata, ka gadījumā, ja notiktu militāra intervence Sīrijā bez ANO Drošības padomes akcepta, Krievijai vajadzētu ievest savu karaspēku .
    __________________
    Laikam tādēļ pēc klusā uzskata pēc iespējas ātrāk jāforsē austrumu virziena dzelzceļa rekonstrukcija:):):)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 17.02

    ….lno…šodien atkal saulē bez cepurītes biji?…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 27.08.2013. 14.13

Slavienais britu žurnālists un arī gejs – apmēram, kā latviešu Kārlis Streips – nācis klajā ar Latvijai nīcinošo vērtējumu. Proti, anglis iepazistinājās ar kādu latvieti Lielbritānijā, protams, ar geju, jo, kā mes visi ļoti labi zinām, latvieši ir ārkārtīgi attīstīta nācija, un viņu vidū ir ārkārtīgi daudz atklātu geju. Protams, Latvijā latviešu gejiem traucē lielas un homofobiskas krievu kopienas klātbūtne, bet Lielbritānijā latvieši var būt īsti.

Britu žurnālists uzrakstīja savā tviterī:
https://twitter.com/EvanHD/status/371562313834561536/photo/1
Can anyone give this lovely guy I met at a bbq yesterday a job? Hospitality perhaps? Or he has to return to Latvia

Tātad redziet, brits, kaut paspēlējās ar latvieti un visdrīzāk viņu jau pameta, bet tomēr taking care about his partner.

Lūk, ko es saucu par veiksmīgām Latvijas partnierattiecībām ar NATO valstīm.

+2
-8
Atbildēt

1

Gaisma; Enģelis 27.08.2013. 13.05

Viss tas tā ir un tomēr gribētos arī zināt attiecību pulkveži-kareivji Aizsardzības ministrijas struktūrās un salīdzinājumu ar citām valstīm. Un varbūt visādu referentu, pārstāvju, sekretāru un citu klerku AM ir drusku par daudz?! Un varbūt šo varzu saīsinot par procentiem 30, gada laikā atradīsies nauda vidēja darbības rādiusa zenītraķešu kompleksu iepirkumam;)

+9
-1
Atbildēt

0

austrisv 27.08.2013. 12.45

Ar Islandi gan nevajadzētu salīdzināt, jo Islandei ir laimējies nebūt ne PSRS, ne Krievijas impērijā nekad, un nekādos apstākļos. Tā kā krievi Islandi viss neuzskata par savu īpašumu mūžīgi mūžos, kā mūsu valsti. Vai tad nu nav zināmi Putina plāni attiecībā uz pajukušo PSRS?

+14
-3
Atbildēt

0

Sanšains 27.08.2013. 11.27

Bet kā Jūs savā programmētāja-gliemežlasītāja karjerā spējat iztikt bez elementāras loģiskās domāšanas, jo tāda Jums acīmredzami nepiemīt – tas gan ir interesanti.
Gandrīz vai pētījuma vērts.

+11
-9
Atbildēt

0

Janka, Janic 27.08.2013. 10.42

mums ir triis lielas ostas , kuras uzspļauj valstij un NATO, no kuraam miljonus ierauj naasii politiķi , kuriem viss zem svaarku ļipas , nabadziiba , bezdarbs , priekš kam NATO,saemaa visi raiti nobalsos kaa saimnieki veeleesies …

+16
-2
Atbildēt

1

    austrisv > Janka, Janic 27.08.2013. 12.43

    Te nu es piekrītu 100%, jo atlaist atkal ostas no nodokļu maksāšanas valsts budžetā,ir vairāk nekā noziedzīgi!!! Cik ilgi var atļaut ostām neko nemaksāt valsts budžetā! Vai tad Latvijas galvenā bagātība nav tieši ostas un tikai tad meži.
    Kaut kāds neiedomājams nonsens, ka Ameriks ar Ušakovu var diriģēt un neko nemaksat valsts budžetā jau kuros gadus, bet turpināt izzagt ostas peļņu caur džipiem, SPA, milzu algām un prēmijām gan Loginovam, gan citiem LC un TP, SC , ZZS caurkritušajiem politiķiem. Cik ilgi gan jau sildās pie ostas maka tie paši abi Leiškalni, vai varbūt jau vēl vairāk Leiškalnu?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 27.08.2013. 09.53

Bieži dzirdams, ka Latvijas budžetā, piemēram, salīdzinot ar to pašu Igaunijas budžetu, mazāk atvēlēts aizsardzībai, ceļu uzturēšanai, medicīnai, zinātnei, utt. Mazāk procentuāli – tātad nemaz nerunājot par konkrētām summām.

Manuprāt, no tā secināms, ka PROCENTUĀLI mums noteikti kaut kā ir vairāk, jo kopumā tie 100% ir taču gan vienā, gan citos gadījumos.

Vai kāds, kurš izstudējis budžeta lietas, nevarētu apgaismot mūs, pārējos, kuras pozīcijas Latvijas budžetā PROCENTUĀLI tad ir lielākas nekā citām valstīm?

+13
-4
Atbildēt

15

    ligakalnina > Sanšains 27.08.2013. 10.11

    Birokrātijai un administratīvajam aparātam, kas tāpat jau bremzē valsts attīstību ar savu lielumu un neefektrivitāti., kam tad vēl.
    Kaut to, kā Latvijā tiek izlietota nauda, atrast vispār problēmatiski, viss ir samudžināts un noslepenots, lai netiek skaidrībā, atšķirībā no tās pašas Igaunijas, kur viss ir caurskatāmi.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 27.08.2013. 10.34

    Dzeris:
    Birokrātijai un administratīvajam aparātam, kas tāpat jau bremzē valsts attīstību ar savu lielumu un neefektrivitāti., kam tad vēl.
    ===================================
    Tad to Jūs esat kārtīgi izpētījis vai arī tas ir tikai pieņēmums?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 27.08.2013. 10.38

    Kārtīgi izpētījis gan neesmu, taču pilnīgi droši varu apgalvot, ka Latvija, salīdzinot, piemēram, ar to pašu Igauniju, tērē daudz vairāk naudas tādās pozīcijās, kā K&K glābšana, LM glābšana utt. Igaunijā šādām vajadzībām budžeta naudu netērē, jo tur šādu pozīciju vienkārši nav.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ieva_krumina > Sanšains 27.08.2013. 10.45

    Nav ko tērēties, Latvijā taču krievu spiegu neesot…. kā Igaunijā

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 27.08.2013. 10.54

    Tas, ka Latvijā ir gandrīz vai % lielākais, dārgākais, un neefektīgākais birokrātiskais aparāts visā ES, par to bija milzīgi daudz publikācijas presē.
    Pēdējos ciparus, ko atceros, bija Dombrovska un SVF memorands, kad D. solijās samazināt birokrātijas izmaksas līdz 8% no IKP, Kaulīša vlaikā tās sastādīja 10% no IKP, ap miljardu gadā.
    Te, dabiski, nav domāts tikai centrālais aparāts.
    Un tagad birokrātija atkal aug un vairojas, jo tā jau ir tās būtība – vairot un saglabāt sevi, tas viss sen izpētīts, saprotams, ja trūkst politiskas gribas to nobremzēt.
    Igaunijā, cik atceros, bija 6% no IKP, ES vidēji 3-6% no iKP.
    Mums birokrātija izmaksā tik daudz, cik vidēji medicīna ES, un otrādi, un tas norāda, kādas mums valstī prioritātes.
    Atsauces nemeklēšu, vari ticēt, vari neticēt, vēl jo vairāk tāpēc, ka tos var aprēķināt pēc dažādas metodikas, tāpat, kā to, kas ir un kas nav ierēdnis, utt.
    Jā, un kur vēl tā nauda, ko mums tērē dažādu blēžu glābšanai, kā te jau teica, un vēl “zelta tikltiem”, utt.
    Un visam pamatā korupcija, kas mums daudz lielāka, kā Igaunijā un Lietuvā, sevišķi, politiskā korupcija, “savējo” būšana, utt.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 27.08.2013. 12.38

    Hari, nodokļos neiekasē no kopprodukta 100%, bet ieksē Latvija nodokļos tikai apmēram nedaudz virs 30%. Tā kā dala ne jau 100%, bet apmēram 30% no kopprodukta.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 27.08.2013. 13.14

    …vēl precīzāk – nodokļos iekasē 27% no budžeta ieņēmumiem….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 27.08.2013. 13.23

    ….Dzeri….lūdzu iepazīsties ar ziņojumu par valsts pārvaldē un tiešajā valsts pārvaldē strādājošajiem….ja Tev atkal gribēsies piesaukt skaitļus un ciparus – ielūkojies un….pārliecinies…

    http://www.fm.gov.lv/files/valstsparvaldesdarbasamaksaspolitika/FMInf_23052013.pdf

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 27.08.2013. 13.39

    Bet –

    Es nerunāju par to, kā VEIDOJAS budžets. Interesējos par to, kā tas tiek sadalīts un izlietots.

    Iespējams, es kaut ko īsti nesaprotu. Vai gribējāt paust, ka ap 30% no budžeta veido nodokļu ieņēmumi, vai arī ap 30% no IKP tiek savākts nodokļu veidā?

    Vai tad Igaunijā vai Lietuvā iekasēto nodokļu/budžeta/IKP attiecības ir būtiski atšķirīgas no Latvijas gadījuma? Ja pēc Jūsu rakstītā budžets ir 30% no IKP, cik tad budžets no IKP ir Igaunijā vai Lietuvā? 40%? 50%? 60%?
    Vai atkal pretēji – Igaunijā un Lietuvā 40, 50 vai 60% no BUDŽETA tiek savākti nodokļos?
    Ja tā ir, paskaidrojiet, lūdzu, niansētāk!

    P.S.
    Es tā pieņemu, ka cienījamie mīnusu licēji gatavo un drīz publicēs izvērtu atbildi, skaidri komentējot manus maldus.:) Paļāvīgi gaidīšu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 27.08.2013. 16.16

    Tad sanāk, ka no budžeta kaut kādi 30% tiek būtībā izniekoti ierēdņu atalgošanā un valsts bremzēšanā, savukārt, piemēram armija saņem 3% no budžeta jeb desmito daļu no tā, ko papīru stumdītāji. Vēl tas nozīmē, ka pie puslīdz konstanta budžeta papīra smērētāji vienā gadā saņem tik, cik armija desmit gados. Esmu nedaudz šokā, jo pat nepieļāvu domu, ka ir tik slikti.

    Kādi bija valsts galvenie uzdevumi? Pilsoņu drošība, veselība un… neatceros, vai sociālā vienlīdzība/aizsardzība? Atgādiniet, kopš pamatskolas daudzi gadi pagājuši. Laikam jāpajautā vēl riebīgāks jautājums, kādi ir Latvijas Republikas uzdevumi/mērķi, jo ekonomikas teorijas un citu valstu principi mums nav īsti saistoši, pašiem jābūt savai vīzijai. Tikai nesakiet, ka kaut kāda abstrakta latvietības sargāšana ir vienīgais valsts mērķis, kam es varētu kaut vai piekrist, ja zem tā uzreiz apakšā ir pamatojums, ka bez drošības, veselības un sociālās aizsardzības to nevar nodrošināt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 27.08.2013. 18.34

    zanE – kaut kā tie Latvijas cipari nesakrīt ar tiem skaitļiem, kas ir citur.
    Pēc mūsu cipariem mums, protams, viss ir ideāli, tikai realitātē viss izskatās savādāk.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 27.08.2013. 18.36

    ….ex-diena-lasitaji…. Tu kļūdies!…

    Salīdzinot vispārējās valdības izdevumus (valsts un pašvaldību budžeta
    izdevumi) atlīdzībai no iekšzemes kopprodukta (IKP) dažādās Eiropas Savienības
    dalībvalstīs, var secināt, ka Latvija, Čehija, Rumānija, Slovākija un Igaunija veido valstu grupu, kurās izdevumi atlīdzībai sastāda 6,5% – 7,5% no IKP un ir zemāki salīdzinot ar citām valstīm. Īrijā, Ungārijā, Polijā, Lietuvā un Nīderlandē šie izdevumi ir 9,1% – 11,2%, savukārt Somijā – 13,7% no IKP (skat.6.attēlu).
    ….skat. manis minēto saiti…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 27.08.2013. 18.38

    ….Dzeri….ja Latvijas cipari nesakrīt ar Taviem pieņēmumiem, tad tie ir aplami?…piedod, nevaru ietekmēt Tavu pārliecību…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 28.08.2013. 07.56

    Nu tikai nevajag, nekādas strukturalās reformas no tām, ko pieprasīja SVF, VP veiktas netika, ierēdņu skaits atkal vairojas, VP ir tikpat neefektīga, bet, tos cipariņus jau var dabūt ļoti dažādus atkarībā no daudziem faktoriem un kā rēķina.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 28.08.2013. 08.33

    ….kā jau teicu – Tavu akmenscieto pārliecību nekas nespēs mainīt un…Tev jau labāk zināms…. tikai….jautājums – vai baidies, ka sagrūs Tava pasaule, ja atzīsi, ka Tavi radītie mīti ir aplami?….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 27.08.2013. 09.51

Mums naudu bez domāšanas un pēc pirmā pieprasījuma dod blēžiem, kas izlaupa bankas, uzņēmumus, utt., VID galva shēmo, laiž vaļā un ļauj pazust nezinamā virzienā lielākam kontrabandas organizētājam, kuru, protams, piesedza Sončiks un kas tur vēl no augstāskas ierēdniecības un toreizējiem politiķiem, tāpēc jau “futbolam” bija jāpazūd, nesoda godīga muitnieka ( laikam, vienīgā Latvijas vēstuē), slepkavības pasūtītājus ( pēc loģikas tie varētu būt tas pats Sončiks ar Vaskevicu), mums vairo birokrātiju, bet, medicīnai nauda ir tikai līdz pirmajam pusgadam, mums kādam, kam netrūkst it nekas, no socialā budžeta maksā simtiem tūkstošu lielu pabalstu, tai pat laikā, daudzbērnu ģimenes, kam nav tik ļoti paveicies, tikai izdzīvo, mums neievieš progresīvo nodokli, kas ir pamatu pamats solidaritātes principam, kas raksturīgs civilizētai Eiropai, un tāpēc muļķuzemē neatrodas nasuda armijai, un starptautisko saistību izpildei, it kā mūs nekas neapdraudētu un nekad neapdraudēs, un mēs varam slaidi uzspļaut NATO.
Lai man kāds nosauc vēl kādu valsti, kur tas viss ir iespējams.

+12
-6
Atbildēt

1

    piziks > ligakalnina 27.08.2013. 14.31

    Dzeri, ja varaējām uzspļaut EK un aizdevēju rekomendācijām par varas zarnu restrukturizāciju/strukturālajām reformām, kas kārtīga Latvijas ex-fiziķa dūšai ir NATO?! Tpu…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Nauris Sadovskis 27.08.2013. 09.24

Tiesiskā paļāvība tiek piesaukta pa labi un kreisi, ar to domājot salaupīto miljonu aizsardzību. Mans jautājumas budžeta veidotājiem: vai neesam uzņēmušies konkrētas saistības NATO priekšā (2 % no NKP)? Vai te tiesiskā paļāvība nespēlē? Kādēļ to ignorē?

+11
-3
Atbildēt

2

    piziks > Nauris Sadovskis 27.08.2013. 14.28

    Valdi, par tiesisko paļāvībbu?!

    Esi aizmirsis, kā par tiesisko paļāvību2009. gadā publiski uz pensionāriem vīpsnāja Repše, — tas pats, kurš tagad uz sava kumbra apsolījies nest Belokoņu ar visu vbaltā zirga, — nevis mūsu valsts! — valodu. Vienotība repšismu turpina tiražēt ik pa laikam, un būtu laiks atbraukt liela NATO čiekuram un pateikt, ko domā par tiem kuri zina “kā var nesolīt?”, lai NATO ar visiem partneriem beidzot nostātos pret Latviju patiesi veterinārā un ginekoloģiksā šķersguļā. Un, ja Repše škaudīja uz pensionāriem, tad Suck-cess literāts Repši nu pārspēs un uzvīpsnās uz visu NATO, sākot ar Latvijas aizsardzību. Sportiski mums tie varturi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Nauris Sadovskis 27.08.2013. 23.22

    2% no NKP ??? Te ir jāsāk smieties. Valdība vispār no NKP iekasē tikai 27%. Ja visiem dotu tik, cik vidēji Eiropā, būtu jāpalielina nodokļi. Nabagiem vairs nedrīkst palielināt, paliek bankas un miljonāri.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 27.08.2013. 09.09

Valsts aizņemta ar K&K, Zaharjina & Co “tiesisko” aizsardzību, valsts aizsardzībai līdzekļu nepietiek:)

+18
-3
Atbildēt

2

    dace_ampermane > dro 27.08.2013. 10.41

    lno >>>>>> Valsts aizņemta ar K&K, Zaharjina & Co “tiesisko” aizsardzību, valsts aizsardzībai līdzekļu nepietiek:)

    šo Tavu textu, gan bez smaidiņa beigās, es uzliktu uz Origo fasādes, uz galvenajiem Latvijas autoceļiem, uz Gaismas pils sienas un uz Rigas lidostas. tad šie, varbūt, sāktu biksēs mīzt. [ar “šie” es domāju viņus visus, gan zagļus, gan piesedzējus]

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 27.08.2013. 23.19

    Ko nu tas Pabriks gaudo, Aizsardzības ministrija nekad nav bijusi apdalīta, atšķirībā no Iekšlietu ministrijas. Neviens kārtīgs latvju puika vairs negrib strādāt policijā un glābšanas dienestā, visu krējumu savāc armija. Ja armijā seržants saņem 750 latus, tad policijā leitnants 300Ls.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam