Jaunos elektrovilcienus nomās, nevis pirks

18

Komentāri (18)

Janka, Janic 26.08.2013. 18.47

noma vienmeer buus daargaaka par pirkšanu , tas jau ir nomaataaja bizness , viss ko nopelniis nomaataajs , buus paarmaksa par pirkuma cenu , Artis jau neies teikt šai lietaa taisniibu , nav jau arii veel zinaams kas buus nomas biznesa patiesais labuma gubveejs , ož peec sheemas , konkursa noteikumiem piemeklees saveejo un ies no rokas mutee….kurš tad zaudeeja iepirkuma biznesu??? , ja aizdomaajas tad nomaataajs var naakt no taas pašas puses.

+6
-2
Atbildēt

1

    piziks > Janka, Janic 26.08.2013. 22.06

    Bet…., ja nu kāds tomēr aizmirsis neseno ex-Mūrnieces, ex-Pētersones un ne-ex-Teilāna kopējo FR biznesu? Gan jau izdosies, ja tiks pie mēģināšanas, citi līdzinieki. Business is business.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 26.08.2013. 17.24

Kurmītis
+++Viņš neatbildēja uz jautājumu, vai noma būs lētāka par vilcienu pirkšanu.+++
Hi, hi, hi, hi, hi … miniet trīs reizes – kāpēc?
Pietiek.com jau pirms mēnešiem 2 bija sarēķinājis šī „nomas biznesa” bilanci un izsecinājis, ka noma būs krietni dārgāka par pirkšanu.
Vēl vairāk – ja pirkšanā bija iespējmas saņemt ES līdzfinansējumu, tad nomā no tās nebūs ne smakas …. par visu maksās naivie lumpeni …
… vēl varāk – ja pirkšanā bija paredzēts, ka šo 30 gadu laikā Latvijā tiks reanimēta vagonu būves industrija, pārņemtas jaunākās spāņu (vai nespāņu) tehnoloģijas, radītas simtiem darba vietas, izveidots amats, iespējams tālākai jau Latvijas vilcienu būves ekspansijai kaut uz to pašu Krieviju vai citām NVS valstīm, kur vēļ ļoti labi atceras RVR brendu, tad tagad tas viss ir izčākstējis – attīstīsim ražošanu kaut kādā šveicē, maksājot šveiciešiem algas VIŅU darba vietās …
Un tas viss – pateicoties vemjotības Siles strēbējiem, kuriem sakārojās savus 20% procentus no darījuma, taču vilciens jau bija aizgājis … štokenbergs un viņa banda kopā ar vemjotību ir pelnījuši kā minimums publisku nošaušanu par šo prātam neaptveramo nelietību … Tieši pateicoties tādiem kā viņi, Latvija šobrīd ir tur, kur ir – pilnīgā Eiropas pakaļā …

+2
-5
Atbildēt

3

    garausiitis > Dina 26.08.2013. 17.36

    Stāsti nu stāsti pasaciņas :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 26.08.2013. 17.39

    ….kurmītim aplauziens? – palika bez savas doļas!….bet…varbūt prasa atdot?…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 26.08.2013. 18.38

    Taipa tā saostījusies Urbanoviča gāzi, ka pazaudējusi pēdējās saprāta paliekas, un nu jau pieprasa publisku apšaušanu. Nelecies, tev pretī stāsies asinskārais pederastu nīdējs disidente, kurš sapņo savus ienaidniekus sēdināt uz daikta:):):)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

anninjaaaaaa 26.08.2013. 15.17

lūdzu izstāstiet visu līdz galam , kādam ir izdevīgi ka tos nomās ?

+3
0
Atbildēt

0

garausiitis 26.08.2013. 10.32

Un mēs brauksim ar Stadler vilcieniem kuri jau tagad kursē Igaunijā :) Un nemaksāsim Antonovam 30 gadus neadekvātu apkalpošanas maksu . Un ja ātri paspēs sakārtot papīrus, tad iespejams jau ap jauno gadu :)

+8
-3
Atbildēt

8

    dzerkaleliva > garausiitis 26.08.2013. 10.44

    Kā tev ar matemātiku?
    —————————
    Aptuvenas aplēses ir, atzina Birkmanis, piebilstot, ka vilciena cena nemainās no tā, vai to pērk vai nomā, tā būs atkarīga no tirgus. Viņš neatbildēja uz jautājumu, vai noma būs lētāka par vilcienu pirkšanu.

    Eiropas atbalsta šim projektam nebūs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > garausiitis 26.08.2013. 10.46

    Tātad būs dārgāk, bez Eiropas atbalsta, protams, bez ražošanas pašu mājās, bet citā bilances postenī. Droši vien Vilka kārtējā gudrība. Respektīvi par cik tur 100 miljoniem dārgāk. Par ko priecājamies? Vai par naudu Vienotības & Co kasē?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.08.2013. 10.53

    Kusunoki – man ar matemātiku ir ok :) Eiropas atbalsts jau rullē citos projektos :) Mainot saskaitāmos vietām summa nemainās :) Ka tik šos Stadlerus neliks kopā Latvijā :) CAF projekts bija tikai uz papīra , Stadlers jau kursē Baltkrievijā un Igaunijā .

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 26.08.2013. 10.56

    Klusais, tik liela jau tā uzvara… var arī nebūt… “Mēs/LV” turpināsim izsūtīt mūsu/LV naudu no Latvijas tāpat kā lielu daļu pašiem derīga darbaspēka jau izsūtījām un turpinām sūtīt. Nevajadzētu tiekties uz orgasmu, — jā, nauda netiks Antonovam, kas, protams, labi, toties citiem ārzemniekiem tiks, un — Latvijā darbavietu par šo naudu netaps. Vienubrīd bija doma Antonovam & Co atņemt RVR, — neizdevās? Nebija iespējams? Pietrūka gribētāju?

    Vilcienu nomāšana Latvijas ekonomikai nedod daudz vairāk labumu kā Ušakova trolejbusu vai/un tramvaju iepirkums, — vien atšķirība, ka Ušakova iepirkumi baro čehus/slovākus utml. un LV nauda tāpat tiek deportēta no LV.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.08.2013. 11.10

    OT – ja Augulis nebūtu sačakarējis iepirkuma noteikumus par labu CAF, tad jau pirmie vilcieni kursētu … alternatīvu jau nav daudz . Stadleram ir virkne priekšrocību , jo pirmkārt jau ir aprobēts reģionā un bērnu slimības ir novērstas :)
    Par ražošanu Latvijā – CAF jau ar taisījās kā LEGO likt… cik saprotu Stadleru varētu arī te likt kopā

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 26.08.2013. 11.17

    Ja Stadleru, kaut lego stilā, dabūtu montēt Latvijā, tad no Stardlera būtu nopietna jēga, ne tkai ērtības pasažieriem par naudu, kas izsūtīta no Latvijas. Ja to izdotos izdarīt Vienotībai — personiski man būtu grūti noticēt tik gudrai un rezultatīvai V partijas rīcībai, — tad Vienotības izredzes palikt varas tuvumā pēc nākamajām Saeimas vēlēšanām palēktos un lielākas cerības rastos arī turpmākajā pretstāvēšanā Ušakovam. Skatoties uz dekoratīvo egoistu nomācošo pārsvaru lēmumu pieņemšanā V birojā, ideja gan utopiska/nereāla. Bet, ja vismaz kāds pamanāmi mēģinātu…, būtu labāk nekā šobrīd.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.08.2013. 11.20

    OT – nu birojā tur ļaudis lido savā orbītā ….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 26.08.2013. 20.38

    Gan V birojā, gan V-partijas politbirojā lidojumu orbītas no Zemes tālas. Diemžēl un visbiežāk.
    Smieklīgi bija LTV1 redzētie Kampara pārspriedumi, ka V tagad esot gatava ar jauno reģionāļpartiju sadarboties, — kurš būs tas muļķis, lai pieteiktos pie Āboltiņas uz apčakarēšanu un saglabāt varā virs sevis šitos kosmonautus. Dabiski, ka ģenerālsekretāram Kamparam ir jārunā, bet… nu grūti Atiņam ar loģiskām publiskajām runām. Un runāt jau arī nopietna amata nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam