«Visi visu zināja!»
11Saistītie raksti
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Ārpolitika /
20. novembris
Pirmdien pulksten divpadsmitos
Komentāri (11)
sanmikela1 13.08.2024. 08.18
Ak! Populisti, saglabājiet! Noderēs, ja gribēsiet daudz pateikt, neko nepasakot.
0
Uldis.M42 09.08.2024. 11.23
Rail Baltica
K. Briškens bijis iesaistīts Rail Baltica projektā kopš 2006. gada, kad darbojās diplomātiskajā dienestā Zviedrijā.[9] Bijis arī padomnieks diviem satiksmes ministriem. Uzņēmumā RB Rail stratēģijas un attīstības vadītāja amatā vadīja projekta attīstību, komercializāciju un digitalizāciju.[10] Projektā nodrošinājis Starptautiskās lidostas “Rīga” iekļaušanu Rail Baltica dzelzceļa trasē.[11] /wikipedija/
Protams ne jau viens progresīvais iznirelis vainojams valsts nozagšanas projektā “Starptautiskās lidostas “Rīga” iekļaušanu Rail Baltica dzelzceļa trasē”, par to atbildīgs ir arī ikviens krievus mīlošās zagļu un sodomītu varzas, JV/Progresīvie, loceklis(פּאָץ īdišā).
0
Uldis.M42 09.08.2024. 08.37
https://pietiek.com/raksti/lato_lapsa_ka_plano_palielinat_valsts_paradu_par_5,7_miljardiem_un_jaunus_nodoklus_bezjedzigajam_rail_baltica/komentari
0
no malas 08.08.2024. 19.47
Baltija pirmo reizi saskaras ar tik lielu projektu. Nesaskaņas valstu starpā. Valdībā visi zinājuši, bet tagad neviens neko par projektu nav zinajis un redzējis. Noziedzīga nolaidiba, bezatbildība un vienaldzība. Korupcija. Trauksmes cēlejs Briškens līdzigs Minhauzenam. Traki, ja arī tādā veidā tiek vadīta valsts.
1
Uldis.M42 > no malas 08.08.2024. 23.00
Vai pēc pareizrakstības noteikumiem šai gadījumā “trauksmes cēlājs” nebija jāliek pēdiņās? Vai tam mūdzim labāk nepiestāvētu apzīmējums, ko tam veltīja pietiek.com?https://pietiek.com/raksti/progresiva_iznirela_briskena_patiesa_loma_un_atbildiba_par_rail_baltica_krahu__ko_velas_aizmirst_vins_pats,_valdosas_koalicijas_propagandas_buklets__ir__un_citi_angazetie_mediji/
0
Finegans 08.08.2024. 16.58
Tak liekaties mierā ar savām fantāzijām. Vispirms savediet kārtībā Rīgas apvedceļu, lai šoferiem nav jāstāv korķos un jāsvilina degviela. Kauns.
0
Finegans 08.08.2024. 16.55
Tiešām, smieklīgi
0
WunderGe 08.08.2024. 12.07
Atbilstoši 2007. gada aplēsēm Eiropas platuma sliežu izbūve visās trijās Baltijas valstīs izmaksātu vienu miljardu eiro (Kulbergs tviterī). Salīdzināšanai – tāme patlabanējai Rīgas centrālās stacijas pārbūvei ir 0,9 miljardi.
Nebūtu ieslīguši fantāzijās par “ātrvilcienu uz Berlīni”, normāla ātruma 160 km/st Eiropas platuma dzelzceļš būtu jau tagad.
Un par to, kādi gan “sarežģīti risinājumi mums stāv priekšā, kādi pārvadi jābūvē” – līdz 2023. gada beigām visās Skultes līnijas stacijās bija jāuzbūvē augstie peroni. Ir 2024. gada otrā puse. Uzbūvēti ir laikam divās trīs. Tas ilustrācijai, kā mēs tiekam galā ar “sarežģītiem pārvadiem”.
2
Uldis.M42 > WunderGe 08.08.2024. 16.54
Ja ir uzdevums pataisīt Latviju par nevalsti, viss tiek darīts pareizi.
0
Uldis.M42 > WunderGe 13.08.2024. 11.29
Kāpēc to nevar izdarīt? Latvija vēl kopš 1991. gada ir kremļa ķīlis Baltijā. Ja pēc neatkarības atgūšanas tikai loģiski būtu bijis izveidot Baltijas muitas un valūtas ūniju un netaisīt savstarpējas robežas, tā būtiski paātrinot mūsu valstu uzņemšanu NATO un ES, Vienotības tikumiskie un ideoloģiskie priekšteči, LC čekas pederasti un komunistu cūkas, uz Lietuvas un Igaunijas robežām uzsāka pamatīgāko robežpunktu izbūvi. Tai pašā laikā uz krievijas un balkrievijas robežām robežsargi un muitnieki mitinājās vagoniņos. Saprotama lieta, ka robežas ar austrumu kaimiņiem tās līdz pat šai dienai atmosfēru bojājošās kremļa kuces uzskatīja par pagaidu neērtībām un viss atkal būs pa vecam.
Tas pats šodien notiek ar dzelzceļu, jo kremļa kuces ir pārliecinātas, ka krievija atjaunos savu varenību un kravas atkal ripos un krievi šurp brauks bariem.
Man nav skaidrs, kāpēc Lietuva, kur krievijas organizētās noziedzības un FSB ietekme ir desmitkārt mazāka kā Latvijā, viņi savu dzelzceļu nav pārveduši uz Eiropas standartiem un jau nevizinās uz Eiropu bez bēdām.
Ja kādam ilūzijas par Maskavas ietekmi, pietiek tikai lieku reizi pārliecināties, ka vara valstī: prezis, premjers, iekšlietu minstrs, tieslietu ministrs, Rīgas mēris, pašas nozīmīgākās siles ir Putina miņetčicas, Zatļera, čekas savāktās varzas, kas ar kremli pārstāvošo SC taisīja neostaļinisko valsts apvērsumu, rokās, bet kādreizējai Vienotībai kremļa saimņieks atstājis tikai palīgfunkcijas.
1
WunderGe > Uldis.M42 18.08.2024. 11.12
Ja pareizi saprotu, Lietuvā Eiropas platuma sliedes jau ir no robežas līdz Kauņai, ko izmanto kravas transports.
Tas gan ir “double gauge” (abu platumu sliedes vienā trasē), bet darbojas… laikam jau labi.
Tīmeklī ir šādas info druskas no 2021. gada:
“Vakar, 19. jūlijā, pa Eiropas standarta platuma dzelzceļa līniju, kas tika pabeigts 2015. gadā, Kauņas intermodālajā terminālī pirmo reizi no Nīderlandes tika sagaidīts vilciens ar konteineriem un puspiekabēm.”
0