Draudzīgā izvarošana

119

Komentāri (119)

gliters 26.08.2013. 09.26

Ir krietni netīkamākas lietas par “konfekšu kariem”. Krievi un Krievija savā parastajā “ampluā”:

http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2013/08/20/100000.shtml

+3
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 25.08.2013. 22.30

nulle
Latvijas valdošie kas izdod savus pilsoņus ārvalstīm tiešām ir nožēlojami dzimtcilvēki.
___________________
“Rezumējot: ja man, nedod Dievs, kādreiz dzīvē gadītos nonākt līdzīgā ķezā kā Čalovskim (maz kas var gadīties), tad visļaunākais, kas varētu notikt, – Latvijas politiķi mani mēģinātu no šās ķezas glābt – savā stilā un ar savām metodēm. Salīdzinājumā ar tādiem draugiem tiešām neviens ienaidnieks nav bīstams – pat ASV Tieslietu departaments ne.”
Ivars Ījabs

Problēma- ījabs nav nulle.

+4
-2
Atbildēt

0

lailabidzane 25.08.2013. 18.09

.

Izskatās, ka, Ozoliņgabalu izsviešana brīvdienu apžļambāšanai, strādā veiksmīgi. Īpaši jau, ja tas gabaliņš ir ar pildījumu. Attiecības ar Krievju, pat tad, ja ne mūsu, publika te preparē ar baudu. Gadas neprecīzi, ne reti gana aprobežoti, gandrīz vienmēr ar zināmu politisko mugurtoni, bet ar apetīti.
Jāsecina, ka redakcionālais lēmums strādā. Nodrošina brīvdienās kustību lapā. Vismaz kvantitatīvi.

Tiesa, ieraugot virsrakstu, varēja iedomāties, ka gabals būs par ko citu. Ne mazāk aktuālu, un mūsu pašu. Par plašsaziņas līdzekļu iekšējām (gribēju teikt darba, bet tur jau tas joks, ka tā tas īsti nav) attiecībām. Ozoliņkungam taču par to būtu ko sacīt. Viņš tur ir iekšā. No abām pusēm. Tā sacīt – reizēm viņš, citreiz viņu. Draudzīgi.

Neatceros vairs precīzi kur, bet plašsaziņas līdzekļos tika smīkņāts, ka politiķi neko nav apguvuši kursos, kuros šos par brangu naudu māca komunicēt ar žurnālistiem. Pati muļķīgākā esot pārliecība (politiķu, protams), ka neērtus jautājumus nevajagot atbildēt.
Izskatās, ka paši žurnālisti arī kādos neērtos jautājumos piekopj noklusēšanas stratēģiju. Klusē un staro, jo turpina būt pārliecināti, ka ir vienīgie, kas sociumam gaismu nes. Ak, jel, īpašie mūsu.

+5
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > lailabidzane 25.08.2013. 22.13

    ——varbūt ka tā:”(..)
    Neatceros vairs precīzi kur, bet plašsaziņas līdzekļos tika smīkņāts, ka politiķi neko nav apguvuši kursos, kuros šos par brangu naudu māca komunicēt ar žurnālistiem. Pati muļķīgākā esot pārliecība (politiķu, protams), ka neērtus jautājumus nevajagot atbildēt.
    Izskatās, ka paši žurnālisti arī kādos neērtos jautājumos piekopj noklusēšanas stratēģiju. Klusē un staro, jo turpina būt pārliecināti, ka ir vienīgie, kas sociumam gaismu nes. Ak, jel, īpašie mūsu.”
    ============================================================================
    “Pulks, Zvirbulis un Rotbergs apliecina: viņi Strautmanes mediju treniņā tiešām neko nav sapratuši.”
    http://www.pietiek.com/raksti/pulks,_zvirbulis_un_rotbergs_apliecina_vini_strautmanes_mediju_trenina_tiesam_neko_nav_sapratusi

    – 1990-o gadu žurnālisti, manuprāt, vismaz svētdienās Ķenča tipa lūgšanu skaita, lai esošais ‘status quo’ (post-padomju sistēma) saglabātos pēc iespējas ilgāk.
    Nedod’ Dies’, ja t.s. liberālistu piesauktā “perestroika-2” Krievijā sāksies:

    “Par idiotiem un instinktiem” Lato Lapsa,26.07.2013.

    http://www.pietiek.com/raksti/par_idiotiem_un_instinktiem

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 25.08.2013. 17.59

“Taču ar deklarētiem vai nedeklarētiem tirdzniecības ierobežojumiem Maskava vismaz Baltijas valstu gadījumā vienmēr bija panākusi tieši pretējo gribētajam – arvien apņēmīgāku ekonomikas pārorientēšanu projām no Krievijas.
Ražotāji atrada jaunus eksporta tirgus gan bijušās PSRS valstīs, gan arī – un lielākoties – Eiropā.” –
…………………………………………………………… nuuu …
– vot, ņja pōnjal – par ko tad ir ( būtu ) kreņķis jāķer ???
Vnk aiz darīt nav ko ?

0
-1
Atbildēt

0

sensiro 25.08.2013. 07.29

lai ukraini saak maajas siltinaat,mees iesaakumaa savus materiaalus tirgosim un lai saak no rietumukrainas,protams ,ka krievija kaarteejo reizi neciena krievus,shoreiz tos ,kas ukrainaa,ne latvijaa

+2
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 24.08.2013. 19.33

KYIV — It has long been known that Moscow is determined to prevent Ukraine from entering into an Association Agreement with the European Union.

And now, it seems, the Kremlin has a plan.
http://www.rferl.org/content/russia-ukraine-leaked-strategy-document/25081053.html

+6
-1
Atbildēt

1

Jānis Derkusovs 24.08.2013. 17.59

Nu Latvija pēc 1998.gada Krievijas defolta savu eksportu pārorientēja uz citiem tirgiem. Vairāk paredzamiem. Un tur nav nekādas valdības politikas, tīras biznesa intereses. Krievijas tirgus ar vājprātīgo korupciju, organizēto noziedzību un bardaku nav gluži sadarbības sapnis. Tie ir milzīgi un pilnīgi nevadāmi riski.
Tā kā nekādi eksporti pieaugumi uz Krieviju nav gaidāmi.
Ko apliecina kaut vai Latgales reģions, kurš ir visnabadzīgākais, lai gan etniskās un ultūras saiknes ar etnisko dzimteni kā tauvas.
Bet attiecībā uz gāzi un citiem stratēģiskajiem resursiem, Latvija atšķirībā no Ukrainas un Gruzijas ir ES. Līdz ar to Krievijai mūs vienus šantažēt ir daudz grūtāk

+14
-2
Atbildēt

36

    dro > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 09.58

    jautājums_4. Tā kā nekādi eksporti pieaugumi uz Krieviju nav gaidāmi.
    ______________________
    Būtu jau jauki, bet cipari rāda pavisam citu ainu:

    Pēc kopējā preču tirdzniecības apgrozījuma Krievija ar 2 307,4 MEUR kopējo tirdzniecības apjomu ieņem 2.vietu Latvijas ārējās tirdzniecības partneru vidū.
    Kopējais Latvijas – Krievijas preču tirdzniecības apgrozījums salīdzinājumā ar 2011. gadu ir palielinājies par +25,1% jeb +462,8 MEUR.
    Latvijas un Krievijas tirdzniecības dinamiku laika posmā no 2003.gada līdz 2012.gadam, EUR skat. http://www.mfa.gov.lv/lv/moscow/sadarbiba-ekonomika/

    Nav labi vēlamo pieņemt par realitāti un otrādi:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 10.20

    ———lno:”(..)
    Nav labi vēlamo pieņemt par realitāti un otrādi:)”
    ============================================================================
    Labi gan, ka savulaik latviešu nācijas tēvi realitāti apjēdza, reālus mērķus nosprauda – un diženus darbus spēja paveikt. Domāšanas treniņam, lai šodienas realitāti apjēgtu – noder vēsturiskā atmiņa:

    “Jaunlatvieši saprata, ka Latvija var saimnieciski uzzelt tikai tad, ja Baltijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis – izeja uz jūru – saistīts ar Krieviju kā tās plašo aizmuguri. Bez vienotas ekonomikas ar Krieviju Latvija turpmāk paliktu no Rietumu iekarotājiem atkarīga, atpalikusi zeme. Tālab jaunlatvieši mudināja tautu tuvināties Krievijai, saimnieciski ar to sadarboties.”
    http://hnu.docdat.com/docs/index-189908.html

    Liberāl-nacionālisma ideoloģijas veidotājiem:
    http://ejournals.pp.net.ua/_ld/1/135_kirchanavs_book.pdf

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 10.24

    ….lno…..nav gan labi – pieņemt vēlamo par esošo….
    ….ir arī tādi dati:

    http://www.csb.gov.lv/statistikas-temas/areja-tirdznieciba-galvenie-raditaji-30323.html

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 10.30

    zanE. Kam domāta tava tabuliņa, sliņķiem, kuri neatvērs piedāvāto saiti?:):):)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 10.39

    zanE. varu piedāvāt vēl vienu saistīti Tavam sirdsmieram http://www.csb.gov.lv/notikumi/krievijas-ipatsvars-latvijas-eksporta-samazinas-36367.html, bet arī tā rāda tikai sezonas svārstības, bet ne īsto ainu. Kāda tā ir, katrs var pārliecināties pabraukājot pa Jūrmalu vai palasot zanes domubiedru komentārus:))))

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 11.14

    ——-
    Draudzīgā izvarošana
    ============================================================================
    Komentārus pēc raksta IMHO Club arī der izlasīt:
    “Либерал-национализм — то, что нам нужно”
    Лиана Ланга, поэт и публицист, Янис Вадонс, языковед,
    Рудите Калпиня, публицист
    http://www.imhoclub.lv/material/liberal-nacionalizm_-_to_chto_nam_nuzhno

    Латыши задумались. Что делать с русскими
    “Как снести нашу «Берлинскую стену»?” Эдвин Раупс, поэт и переводчик
    http://www.imhoclub.lv/material/latishi_zadumalis/c/453378

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 11.36

    …lno…. ” Kam domāta tava tabuliņa, sliņķiem, kuri neatvērs piedāvāto saiti?”
    —————————
    …piedod, pārvērtēju Tavas prāta spējas….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 12.42

    >Ino
    Tur ir jāskatās struktūra, kādos sektoros ir pieaugums.Tranzīts ir tradicionāli, varētu būt pārtikas rūpniecība, jo Krievijā bija neražas gadi, anomālais sausums (2010), tūrisms, bet pa lielam tas nav nekas ekstremāls. Bet potenciāla pieaugumam nav, ko pierāda kaut vai tas, ka visdepresīvākā ekonomika ir tieši krievu apdzīvotajos reģionos un pilsētās -Latgale, Daugavpils.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 14.21

    jautājums_4. Pieaugums IR, pie tam ievērojams, , protams, ja vēstniecība ielikusi korektus ciparus. 12% no kopīgā eksporta apjoma ir pamatīgs. Vācija tagad ieņem tikai 4. vietu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 15.53

    >Ino
    Nu tad ir jaskatās, kur un kāpēc ir pieaugums, kādos sektoros.
    Bet arī tad viņiem pret Latviju vērst kādas sankcijas ir daudz grūtāk. To jau pierāda precedenti ar Poliju, kad Krievija mēģināja’bloķēt poļu produkciju, tad skaidroties vajadzēja ar visu ES.
    Bet par to pieaugumu interesanti…Ja tie tikai nav kādi reeksporti, vai citas PVN izkrāpšanas shēmas. Nū…Analogi, par kādām Jezdakovu paņēma…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 16.22

    …pa sektoriem vari paskatīt un papētīt…loti interesanti dati:

    http://www.mfa.gov.lv/lv/Arpolitika/divpusejas-attiecibas/Krievija/

    P.S. …mums nav informācijas kādi dati ir ņemti vērā lno pieminētajā saitē, jo…skaidrojums par atšķirībām atrodams šeit:

    http://www.csb.gov.lv/notikumi/par-atskiribam-arejas-tirdzniecibas-datos-ar-krieviju-34786.html

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 16.30

    jautājums_4. ES un NATO ir labi, diemžēl ES ir spiesta aizrādīt, ka Latvijai jāliberalizē gāzes tirgus, bet zaķīši ni un ni, tas pats ar aizsardzības budžetu, bet zanes aizstāvot Čalovski, jau stājas vienā ierindā ar citiem bļāvējiem par cittautiešu tiesību neievērošanu LV.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 16.38

    4.pants. Krimināllikuma spēks ārpus Latvijas teritorijas

    (1) Latvijas pilsoņi, nepilsoņi vai ārzemnieki, kuriem ir pastāvīgās uzturēšanās atļauja Latvijas Republikā, par citas valsts teritorijā vai ārpus jebkuras valsts teritorijas izdarītu nodarījumu neatkarīgi no tā, vai tas izdarīšanas vietā atzīts par noziedzīgu un sodāmu, saucami pie atbildības Latvijas teritorijā saskaņā ar šo likumu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 20.24

    >Ino
    Nū…Čalovski drīz būs palaist no būra, jo termiņi…Un tad čalis noplauks Tevi uztraucošā eksporta virzienā…Uz neatgriešanos.
    Bet tā vai savādāk mēs no vena zagļa būsim vaļā tikuši.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 20.32

    >Zane
    Nū…Ar uzturēšanās atļaujām arī? Tad ir skaidrs, kāpēc NA bļauj, ka steidzīgi jāaptur uzturēšanās atļauju izsniegšana…Ar tādām biogrāfijām tie “investori” iekšā… Latvijas tiesu sistēma vienkārši uzkārsies …
    Un tad jau arī ir skaidrs, kāpēc tās uzturēšanās atļaujas tik populāraspie krieviem un citiem no NVS…
    Un ko? Tiešām Putinam neizdosim Krievijas pilsoni, ja viņam ir Latvijas uzturēšanās atļauja? Nu jūs, zatleristi, dodat?
    Bet ja nopietni, Zane…Pasaki, kas Tavi draugi…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.07

    jautajums – kas tad Tev ? Uzturēšanās atļaujas uztrauc ? :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.43

    klusais –

    Un kā ar Jums? Atļaujas uztrauc? Neuztrauc? Patīk/nepatīk?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.50

    >klusais
    Visu laiku neuztrauca, bet Zane re kur apgalvo, ka tos ar uzturēšanās atļaujām mēs arī nevienam izdod nedrīkstam.
    Un paskatoties uz to kompāniju no Krievijas…paliek neomulīgi, ja mums dēļ viņiem ar Putinu būs jālecās. Un tas var jebkurā brīdī iestāties.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.53

    Haris – man tas pilnīgi neuztrauc, jo neredzu problēmu :) Tiesa tēma pavarkšķēt ir :)
    P.S. Mazs piemērs no man tuvas tēmas – šodien smējos ar kolēģiem ,ka sāk trūkt jahtām kapteiņi …. alga ap 100 EUR dienā :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.56

    jautājums – ne jau mums būs ar Putinu jālecas… sen jau par mums citi doma … teiksim Obama pasludina restartu un vēstnieks brauc pie Urbja uz Latgali :) , neesi tak mazais bērns :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 21.56

    ….nū, tad jau pēc nacionālistu loģikas sanāk, ka Grende, kura izmanto uzturēšanās atļauju priekšrocības un balsojumā par Čalovski atturās – ir tautas ienaidnieks….neesat vēl lēmuši par viņas izslēgšanu no partijas?… :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais…man tas pilnīgi neuztrauc, jo neredzu problēmu
    __________________
    Nav jau pirmā reize. Vai Tevi bez sava maka vēl kas uztrauc?:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 22.12

    pirožkovs – labvakar ! Un kas uztrauc Tevi ? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 23.17

    Klusais –

    Man tā, piemēram, šķiet problēma un droši vien nav pat vērts skaidrot, kāpēc.

    Bet kāpēc Jums ne? Vai tāpēc, ka uzskatāt, ka tur neko nav iespējams mainīt? Vai tāpēc, ka “latviešu lieta” Jūsuprāt ir nolemta un nekad vairs nespēs būt cieta?

    Vai varbūt tāpēc, ka Jūsu dzīvē viss norit šādi:
    no paša izvēlēta punkta A paša izraudzītā veidā pārvietojaties uz paša izvēlētu punktu B, un saskarsme Jums ir tikai ar paša izvēlētiem ļaudīm – un tāpēc viss, kas ārpus šīs konstrukcijas, Jums ir (pragmatiski, mietpilsoniski, utt.) vienaldzīgs?

    P.S.
    Un kāpēc tad trūkst to kapteiņu? Jahtu par daudz?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 23.27

    Haris – redziet , es varbūt skatos uz visu to nedaudz savādāk… un proti – ne jau atļauju došana vai nedošana ietekmēs lietu norisi, bet mūsu pašapziņa … Atļaujas atnes naudu ,kas ir instruments , lai celtu pašapziņu… , tikai to vajag pareizi pielietot… Un te ir galvenais jautājums – kā izmantot dotās iespējas ….
    Par P.S. – ierobežots resurss :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 23.41

    klusais –

    Piekrītu. Ja es spētu kontrolēt Šīnu, Šleseru un Suharenko, tad mana pašapziņa noteikti kļūtu stiprāka.

    Nāksies beidzot ķerties pie lietas.:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 23.49

    Haris – ja Jūs varētu sasniegt vairāk par minetajiem personažiem ,tad Jūsu pašapziņa noteikti būtu augstāka :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.08.2013. 23.56

    ….Hari…kurš bāleliņus ietekmēja pirms uzturēšanās atļauju izsniegšanas savus īpašumus un zemi iztirgot ārzemniekiem ar puslegālām un legālām metodēm?…kāds labums/nelabums no tā tika valstij?….kāpēc tas Tevi agrāk nesatrauca?…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jānis Derkusovs 26.08.2013. 00.13

    Zane –

    Satrauca jau satrauca. Acīmredzot man nav izdevies šo satraukumu novadīt līdz Jums.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais. Oho, kādas autoritātes Šlesers un Suharenko:)))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 26.08.2013. 00.58

    pirožkovs – heijā , neatbildeji uz iepriekšējo jautājumu :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 26.08.2013. 01.00

    disidente – Jūs neesat mainijusi dzimumu ? Pirms kāda laika tā rakstīja komentos kāds komentētājs ar vīriešu dzimtes niku

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais. Es apjautājos pirmais. Vai klusie uz jautājumu mēdz atbildēt ar jautājumu? Neteikšu, ka mani uztrauc, vairāk izbrīna, ka klusie atgādina pērtiķus, kuri nevar izšķirties – izlaist no rokas banānu vai izvilkt roku no burkas…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 26.08.2013. 09.52

    pirozkovs – redz mani uztrauc tas , ka latvieši nespēj paši sakārtot tā lietas , lai pelnītu paši pietiekami . Tā vietā lai paši apsaimniekotu savus laukus tos izpārdod un pēc tam gaužas , ka apkārt vieni ārzemnieki. Es uzskatu ,ka pie situācijas, kad pats nespēj neko sakarīgu saveidot ir jābūt apmierinātam ,ka atrodas kāds kurš Tev dod labi apmaksātu darbu … Un attieksme ir noteikti labāka kā pret sēņu lasītājiem Īrijā. Par to kapteiņu lietu – konkrēti man blakus stāv Maskavas krieva motorjahta . Ir sanācis gan ar to krievu pakomunicēt gan arī ar kapteini regulāri . No krieva puses pilnīgi normala un adekvāta attieksme , kapteinis arī ir apmierināts gan ar atalgojumu gan attieksmi . Plus visi ekspluatācijas izdevumi paliek te Latvijā … Es neredzu te nekādu problēmu . Problēma ir mūsos , ka paši nespējam to visu pacelt …
    P.S. Jahtošana ir mans hobijs un pats to visu apmaksāju jau gandrīz 20 gadus :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais. Tātad uzturēšanās atļaujas vairo pieprasījumu pēc jahtu kapteiņiem. Vai tā turpmāk būs viena no galvenajām LV ekonomikas nozarēm? Varbūt padomā par to, kā Krievijas nauda kropļo LV NĪ tirgu. Vai nerezidentu nauda un jauna NĪ burbuļa pūšana neovedīs pie kārtējās katastrofas? Ja nespējam neko mācīties no Kipras pieredzes, varbūt atcerēsimies ar ko beidzās mūsu treknie gadi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Jānis Derkusovs 26.08.2013. 23.16

    pirozkovs
    Varbūt padomā par to, kā Krievijas nauda kropļo LV NĪ tirgu.

    Kas labi šļeseriem, magoņiem, loginoviem, labs ir klusajam, jo bez tiem viņš(šofera dēlēns), ir nulle. Ietupinās vai nožmiegs tos maitas, kas kluso vēl aicinās uz pirti muguru paberzt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 24.08.2013. 17.20

Spriežot pēc saliktiem mīnusiem un plusiem, jādomā, ka fekāliju stumdītāju ir krietni vairāk par dzēris sludinātiem 10%. Polundra!!!! Pederasti, kā zombiji no šausmu filmām, uzbrūk.

+4
-8
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 24.08.2013. 16.53

nulle
Latvijas valdošie kas izdod savus pilsoņus ārvalstīm tiešām ir nožēlojami dzimtcilvēki.

Kā 80% pārējo krievu, “pisonis” Čalovskis ir dzeguzēns, kas jāizmet no ligzdas, lai to apēd kaut lapsa, lai pašu putnēni neciestu. Vai pidari par 1949. gada Ženēvas konvenciju neko nav dzirdējuši?

+5
-8
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 24.08.2013. 17.56

    Un neviena paša atspēkojuma, par Ženēvas konvenciju, kas čalovskus padara neleģitīmus Latvijā, tikai fekāliju maisiņi.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 24.08.2013. 16.09

……………“As a rule, the Kremlin’s policy concerning the post-Soviet neighbors of Russia lies in using a stick and a carrot. It does not have a long-term strategy. This is a primitive and old-fashioned approach. It does not win either respect of reward for Russia among its neighbors. Rather, it adds fuel to local nationalism, periodically replacing it with anti-Russian elements. But abruptly switching between relations of eternal fraternity with Ukrainian people and state of trade war, Mr.Putin is acting effectively counter to his goal. Ukraine won’t join Europe, at least in the near future, but for sure it will not reunite with Russia either.
http://www.day.kiev.ua/en/article/day-after-day/war-mobilization-consequences

+5
-1
Atbildēt

0

dro 24.08.2013. 13.58

Vēlamā uzdošana par esošo raksturīga arī mūsdienās. Ilgtermiņā gan tā pie laba gala neved. 23. augusta pieredze to spilgti parāda.
Politkorektuma vārdā noklusētās problēmas un draudi mazāki nekļūst. Tie tikai samilst, jo netiek risināti. Latvijā mēs daudzas parādības negribam saukt to īstajos vārdos. Taču viena lieta, manuprāt, kļūst sevišķi akūta, un tā ir Krievijas ietekme Latvijā.
Es neticu, ka iesaistīto Latvijas pilsoni Čalovski vesela advokātu komanda aizstāvēja “aiz labas sirds”, sarīkojot Šlesera vēriena PR kampaņu. Es neticu, ka Krievijas vadošo mafiozu un Putina valdības ministru apmeklētais “Jaunais vilnis” Jūrmalā ir ar pozitīvu bilanci Latvijai. Es arī nedomāju, ka, piemēram, Puškina pieminekli Rīgā “Saskaņas centra” mērs atklāja aiz mīlestības pret dzejnieka daiļradi. Es uzskatu, ka ar visām šīm lietām Krievija apliecina, ka te ir viņu teritorija, un pieradina pie šīs domas arī citus, tostarp latviešus.
Tādējādi Krievijas “maigā vara” lēnām, bet noteikti turpina vilkt mūsu valsti ietekmes sfērā, kuras robežas ar sarkanu zīmuli tika iezīmētas kartē tālajā 1939. gada 23. augustā. Maskavas mērķi attiecībā uz Latviju pa šiem gadiem nav īpaši mainījušies. Gribas cerēt, ka mainījusies ir mūsu spēja kritiski un objektīvi novērtēt realitāti.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=388647:edvns-nore-23-augusta-mcba&catid=93:la-komentri&Itemid=440%20class=

+13
-6
Atbildēt

6

    jmaklakovs > dro 24.08.2013. 14.12

    Būtu es advokāts arī aizstāvētu Čalovski, turklāt par velti, jo:
    1. Tā ir reklāma. Šai lietai ir pievērsta pamatīga uzmanība.
    2. Šo lietu nav iespējams zaudēt.
    3. Dēļ savas pārliecības. Esmu uzvarētājs, man ir sava valsts, varu būt iecietīgs pret saviem līdzpilsoņiem, lai arī kāda nacionalitāte, vai uzskati viņiem būtu.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 24.08.2013. 14.31

    lno –

    “Es arī nedomāju, ka, piemēram, Puškina pieminekli Rīgā “Saskaņas centra” mērs atklāja aiz mīlestības pret dzejnieka daiļradi. Es uzskatu, ka ar visām šīm lietām Krievija apliecina, ka te ir viņu teritorija, un pieradina pie šīs domas arī citus, tostarp latviešus.”

    Šis Edvīna Šnores teiktais man liekas absolūti precīzs. Bet, protams, daudziem redzēt gribošiem tas ir skaidrs un zināms jau tāpat.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 24.08.2013. 14.40

    ….””Rezumējot: ja man, nedod Dievs, kādreiz dzīvē gadītos nonākt līdzīgā ķezā kā Čalovskim (maz kas var gadīties), tad visļaunākais, kas varētu notikt, – Latvijas politiķi mani mēģinātu no šās ķezas glābt – savā stilā un ar savām metodēm. Salīdzinājumā ar tādiem draugiem tiešām neviens ienaidnieks nav bīstams – pat ASV Tieslietu departaments ne.”
    Ivars Ījabs
    http://satori.lv/raksts/6022/Ivars_Ijabs/Izdeveji

    ——————-
    “War.” Mobilization. Consequences
    Banker Viacheslav YUTKIN: “Although I work at a Russian bank, I think these actions of Russia against Ukraine are extremely unfair… There can be a reverse reaction that will harm Russia”
    http://www.day.kiev.ua/en/article/day-after-day/war-mobilization-consequences

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.08.2013. 15.03

    nomale. Esmu uzvarētājs, man ir sava valsts, varu būt iecietīgs pret saviem līdzpilsoņiem, lai arī kāda nacionalitāte, vai uzskati viņiem būtu.
    ____________________
    Manuprāt tu joprojām esi dzimtcilvēks, kuram ieborēts, ka aizstāvēt savas tiesības ir kauna lieta:):):)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 24.08.2013. 15.14

    ——Haris:””Es arī nedomāju, (..)
    Šis Edvīna Šnores teiktais man liekas absolūti precīzs. Bet, protams, daudziem redzēt gribošiem tas ir skaidrs un zināms jau tāpat.”
    ============================================================================
    Daudziem, kuru paveiktais kultūras lauciņā papildina Puškina paveikto:
    “(..)– tādu kultūras un mākslas uzplaukumu kā pagājušā gadsimta sešdesmitajos – deviņdesmitajos gados Latvija vēl nebija pieredzējusi. Jūs ironizējat par nostalģiju pēc tiem laikiem. Taču akli ir tie, kas neredz, ka slavenais dzelzs priekškars lielā mērā pasargāja mūsu apziņu no tās kloākas, kas tagad dāsni gāžas pār mums no rietumiem un cunamiskā vienaldzībā noposta visas tās aizsargbarjeras, ko mūsu tauta gadu tūkstošos ir uzcēlusi, lai pasargātu savus cilvēkus un sevi saglabātu.”
    Imants Kalniņš http://nra.lv/latvija/87454-imants-kalnins-valsts-bez-nakotnes-vai-tas-ir-tas-ko-mes-esam-izcinijusi.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=MYrWRKDEISk

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 24.08.2013. 15.43

    Ino. Aizstāvēt savas tiesības parādīt savam iedomātajam pāridarītājam mēli? Vai ar sev nepatīkamam kaimiņam pa nakti nosmērēt durvju rokturi ar zobupastu? Precizē!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 24.08.2013. 13.56

Rīgas sociālais dienests piektdienas pēcpusdienā no mājām izliktu māmiņu ar piecus mēnešus vecu zīdaini nosūtījis pēc palīdzības pie fonda «Ziedot.lv», aizbildinoties, ka krīzē nonākušajai sievietei palīdzību sniegt varēs tikai pirmdien.
http://www.apollo.lv/zinas/neapskauzama-situacija-piektdien-nokluvusi-mamina-ar-zidaini-riga/583045
«Ziedot.lv» darbinieki sievietei iedevuši pārtikas paku, tīras autiņbiksītes bērnam, kā arī nekavējoties iegādājušies piena pulveri mazulim, jo māte tobrīd zīdaini barojusi tikai ar ūdeni. Tāpat sievietei iedota ceļa nauda, kas nepieciešama, lai nokļūtu «Māras centrā».

Ošāne norāda, ka šī nav pirmā reize, kad Sociālais dienests nosūta nelaimē nonākušus cilvēkus uz «Ziedot.lv» biroju, taču viņa uzsver: «Mūs satrauc tas, ka sociālais dienests nav gatavi krīzi risināt tad, kad tā notiek, bet kaut kad vēlāk, darba laikā.» Klausoties nelaimē nonākušās sievietes stāstu, «Ziedot.lv» darbiniekiem radies iespaids, ka pašvaldības sociālā dienesta darbinieki piektdienas pēcpusdienā, kad darba laiks tuvojies beigām, nav vēlējušies pārāk iedziļināties sievietes problēmās.

+4
-6
Atbildēt

0

oktaavs 24.08.2013. 12.31

Sakarīgs Ozoliņa raksts. Nav kur īpaši piesieties, pat ja ļoti gribas :)
“Nacionālisti” sēž gatavības pozicijā, īsajā šņorītē un gaida komandu – ” fas ! ” ?

+9
-13
Atbildēt

9

    Sanšains > oktaavs 24.08.2013. 13.05

    Vai lepojaties ar Jūsuprāt mazliet garāku saitīti?:)

    http://www.mushucanineboutique.com/images/collars-leashes/rainbow-dog-harness.jpg
    Pārbaudiet gan, vai saitīte ir autentiska un atbilst saimnieka vajadzībām!
    Ja saitīte nav iegādāta “Ir” apcirkņos, tad tas varētu būt viltojums, jo tikai “Ir” skaitās šī modeļa ražotāju oficiālais pārstāvis Latvijā.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    grislits > oktaavs 24.08.2013. 13.14

    Jūs, west, sākat jau tikpat aprobežoti komentēt kā dzeris…

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > oktaavs 24.08.2013. 13.25

    ….ja, nu, bija aprobežota komentēšana, tad kāds roberts_j dikti štremmi to demonstrēja Jautājums_4 bloga ierakstā “Pārdomas pirms un pēc teātra sezonas”….tā jau bija “klase”!!!…
    http://www.ir.lv/blogi/kultura/pardomas-pirms-un-pec-teatra-sezonas/viedokli

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > oktaavs 24.08.2013. 13.41

    zanE. Kas tad Tevi tik ļoti uztrauca Roberta komentāros? Droši vien vēlēšanu tiesību ierobežošana?:) Rietumu poziciju zaudēšana tieši sākās ar vispārējām vēlēšanu tiesībām. Spilgts piemērs ir ASV, kur turpmāk tiks ievēlēti obamas, to noteiks krāsaino, nekvalificēto bezdarbnieku īpatsvara pieaugums, kuru lozungs ir maizi un izpriecas. To pašu var vērot vecajās Eiropas demokrātijās.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > oktaavs 24.08.2013. 13.45

    west. Jā, kas var būt sliktāks par nacionālistu un nacionālu valsti?:):):) Pats esi internacionālists? Visu zemju proletārieši cavienojaties, mums nav ko zaudēt kā tikai savas važas?:)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 24.08.2013. 14.37

    Haris
    Hari, man nav nekādu saimnieku, jebkādus parazītus – partijniekus ieskaitot. Esmu brīvs cilvēks, pagaidām vēl brīvā valstī un saku ko domāju, nevis kā “vajag”. Ko novēlu arī Tev :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > oktaavs 24.08.2013. 14.37

    west …sēž gatavības pozicijā, īsajā šņorītē un gaida komandu – ” fas ! ” ?
    _________________________
    Jā.

    Būs šausmīgi.

    Sapluosīs westi lupatās un visiem taps redzams, ka “‘watņiks” zem westes apukšā.

    Baismuonīgi.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > oktaavs 24.08.2013. 15.22

    Kas par ko, Haris par savu, sasāpējušo – “varavīksni”, pie jebkuras tēmas, lūk, ko nozīmē konflikts zemapziņā, kaut, no otras puses, Haris atklāti izsaka to, ko vairums iesalniekveidīgo cenšas atklāti neizteikt, un tas jau ir slavējami.
    Roberts – paldies par komplimentu, ja NA atbalstītājiem patiktu mani komentāri, būtu jāsāk domāt, ka ar mani kaut kas nav kārtībā, tagad jūtos daudz labāk.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > oktaavs 24.08.2013. 15.54

    west –

    Kā Jums šķiet, vai es šeit rakstu to, ko domāju, vai arī es rakstu, ko man kāds pavēl vai lūdz?
    Mani tiešām interesē, kādu iespaidu mani skricelējumi atstāj.:)

    Un par “šņorīti” es laikam pārpratu un tāpēc rakstīju, kā rakstīju. “Šņorītes” vai “saitītes” metaforu es domāju kā intelektuālā lauka ierobežojumus, kas, manuprāt, piemīt ikvienam un eksistē nevis darba devēja norāžu dēļ, bet gan konkrētā cilvēka kultūras piederības, pieredzes, izglītības, aizspriedumu un alku dēļ.

    Protams, var jau būt arī tāds darbs.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

ilmisimo 24.08.2013. 12.30

Russian customs delay all Ukrainian exports
The Ukrainian Federation of Employers estimates losses at 2-2.5 billion US dollars
http://www.day.kiev.ua/en/article/economy/russian-customs-delay-all-ukrainian-exports

+7
-2
Atbildēt

0

jmaklakovs 24.08.2013. 11.28

Ir taču PTO, par kuras biedru tik kvēli vēlējās kļūt Krievija. Tai taču būtu jāiegrožo šādi izgājieni.
Vispār izskatās, ka vienīgā vajadzība iestāties PTO bija nevis panākt labākus tirdzniecības nosacījumus, bet gan kārtējo reizi pasaulei parādīt, ka Putinam uz visiem starptautiskajiem līgumiem nospļauties.
Tipa – Krievija būs tā, kas diktēs pasaulei noteikumus un pasaule bezpalīdzīgi mās ar galvu!
Bet risinājums šai problēmai ir pavisam vienkāršs – PTO ir parasta abreviatūra. Var vienkārši nodibināt jaunu pasaules tirdzniecības organizaciju, kurā jau uzmanīgāk pieņemt jaunos biedrus.
Lai jau skaistais burtu salikums – PTO paliek Putinam ar ko vientulībā paspēlēties.

+13
-3
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > jmaklakovs 24.08.2013. 17.02

    nomale
    Lai jau skaistais burtu salikums – PTO paliek Putinam ar ko vientulībā paspēlēties.

    Dēļ paranoidālā, atriebīgā un alkatīgā sadista un pederasta Puķina, nav jataisa jauna tirdzniecības organizācija. Cita lieta, NATO jākļūst par starptautisko militāri politisko organizāciju, kas pieņem visus lēmumus, jābeidz finansēt un jāpadzen no Ņujorkas ANO, lai pasaules izstumtie lasās Maskavā

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

putekliic 24.08.2013. 10.49

Būs interesanti palūkoties, cik tālu Putins būs gatavs iet. Šokolādītes un citi produkti vēl ir tikai ziediņi. Ziema nav aiz kalniem un Putina rokās vēl ir pēdējais un visefektīvākais rīks – gāzes krāns. Ļoti iespējams beigās būs, ka Janukovičs nomuļļās līgumu ar ES, kaut kādu ieganstu dēļ pārceļot parakstīšanu. Bet jebkurā gadījumā – patiesības mirklis un galīgā izvēlē ukraiņiem kaut kad būs jāizdara.

+8
-1
Atbildēt

3

    oktaavs > putekliic 24.08.2013. 12.45

    “Gāzes krāns ” pret Ukrainu R Eiropu jau tika izmantots, bet izgāzās. Neaizmirsīsim, ka gāzes truba uz Eiropu iet tieši caur Ukrainu. To nevar tā vienkarši, nesodīti atrubīt. Ir līgumi, kurus jāpilda.
    Ja sadomās, tad Krievijai nebūs naudas un nāksies pārtikt no sēnēm, ko paši salasīs mežā, ja vien nebūs slinkums un uzošņāt savu gāzi.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 24.08.2013. 22.37

    Jā, tika izmantots, bet neteiktu, ka tas pilnībā izgāzās. Tieši otrādi. Krievi toreiz teica, ka viņi tranzītu nodrošina par visiem 100, bet iztrūkums otrā galā ir tieši tik liels, cik pa ceļam nozog ukraiņi. Un labticīgie eiropieši tam arī ticēja. Ļaunie bija ukraiņi, kas arī bija krievu mērķis – parādīt, ka ukraiņi ir sūdabrāļi, lai atvēsinātu kvēlākos Ukrainas eiroatlantiskās integrācijas atbalstītājus Rietumos un diskreditētu Juščenko. Kāpēc to nevarētu izmantot vēl reiz?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > putekliic 24.08.2013. 22.49

    Ukrainas valstsvīriem tagad nevajadzētu lidot uz Krieviju…
    http://economics.lb.ua/state/2013/06/11/205583_ukraina_dvenadtsataya_mire.html

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 24.08.2013. 10.21

Teju visos komentāros par Krievijas pašreizējām sankcijām ukraiņi piemin līdzīgu Baltijas valstu un Gruzijas pieredzi.
…notiekošajam vajadzētu būt brīdinājumam tiem Latvijā, kuri arvien sapņo par “plašajām iespējām” Krievijā un priecājas par strauji augošo tirdzniecības apgrozījumu ar Putina vadīto valsti. Jo lielāka atkarība no austrumu “burkāniem”, jo smagāka agrāk vai vēlāk būs Kremļa pātaga.
______________________________
Pēc mums kaut ūdens plūdi uzskata austrumu virziena stūrētāji valdībā un viņu iršu atbalstītāji. “Labo attiecību” propogandistu aktvitātes jau panākušas tādu rezultātu, ka pat latviešu tantiņas stāv rindā Krievijas vēstniecībā, lai pieņemtu tās pilsonību un saņemtu 2 pensijas…

+12
-9
Atbildēt

10

    ligakalnina > dro 24.08.2013. 12.08

    Un kas tad ir vainīgs, ka pat latviešu tantiņa spiesta lūgt pensiju no Krievijas?
    Ne tie paši latviešu politiķi, kas to tantiņu noveduši līdz tādai situācija?
    Nosauc man vēl kādu valsti, kur valsts pensijas un pabalsti varētu atšķirties simtām reižu, pie kam tantiņai ar 50 gad stāžu pensija varētu būt desmit reizes mazāka, kā kādam blēdim, kas piesūcies pie partijas, un nosēdējis speciāli partiju biedriem izveidotos amatos, valdēs, padomēs, utt 20 gadus,un vēlētājam tiktu borēts, ka tas ir normāli?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 24.08.2013. 12.23

    … latviešu politiķi, kas to tantiņu ..
    ________________________

    .. un to tramvaju?

    dzeris 49ais- visādi citādi ‘kozmapoļits’- tikai, ja nu kas nau, trūkst, vai dzerim49am subjektīvi nešķiet gana labi teitan-“‘uz vietām”- kļūst visnotaļ”‘aborigenofobisks”.

    Kā Če Gevara iekš Kongo- nemāk tie “‘zarazas” revolūcijas taisīt.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 24.08.2013. 12.34

    lama
    Domā, te kādam stipri intersē tavi prātuļojumi par manu “kosmopolitismu”, “aborigenofobiju” utt?
    Derēja rakstīt par tēmu un komentāra saturu, nevis uzskatīt sevi par psihologu, kura uzdevums ir analizēt manu personību, tas jau izskatās pēc uzmācības un zināma neadekvāta.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 24.08.2013. 14.32

    dzeris49 lama

    Derēja rakstīt par tēmu un komentāra saturu, ..
    ________________ Nē,
    Tavs stils un leksika. Tur ir Tavs šarms.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 24.08.2013. 16.38

    nulle
    Tur gan drīzāk pie vainas ir tādi kā “prezidents” Bērziņš & co

    Tūkstotis bērziņu nevar Latvijai nodarīt to, ko izdarīja Zatļers, tikai ielaižot Rīgas pilī kuratoru Vasjku Meļņiku, bet tā ir tikai daļa no tā nelieša smagās noziegumu nastas, kas to salieks ragā.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 24.08.2013. 18.02

    dzeris49
    Un kas tad ir vainīgs, ka pat latviešu tantiņa spiesta lūgt pensiju no Krievijas?

    Sodomīta Putļera piesmietais zoo-prezis, Zatļers, kas ekstāzes brīdī desmitus miljonus tantiņas pensijas naudas atdāvināja krieviem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 24.08.2013. 18.23

    Ja tantiņa grib Krievijas pilsonību, tad uz priekšu. Jau no Bībeles laikiem vienmēr atrodas kāds, kurš savu pirmdzimtību ir gatavs pārdot par lēcu virumu.
    Skaties, Ino, no gaišās puses…Tante vairs nevarēs balsot par Ušakovu!
    Jo mums ar Krieviju nepieļaujas dubultā pilsonība, tātad viņai ir jātsakās no Latvijas pilsonības-kopā ar balsttiesībām.
    Redzi, tirgus likumi un nekādus administratīvos ierobežojumus nevajag.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.08.2013. 09.32

    jautājums_4. Tante vairs nevarēs balsot par Ušakovu!
    ________________
    Lūk, to es apšaubu. Vai tad Krievija neatsakās sniegt datus par iedzīvotājiem, kuri pieņēmuši tās pilsonību?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 25.08.2013. 09.54

    >Ino
    Nezinu par Krieviju, no kā visu var sagaidīt, bet par ko mēs Pilsonības un imigrācijas dienestu uzturam no nodokļu maksātāju naudas? Lai ik pa laikām veic pārbaudes, jo pensijas noteikti nāk no Krievijas uz banku kontiem, ne jau skaidrā vēstniecībā izmaksā. Un bankām šādas ziņas ir kompetentajām valsts iestādēm jāsniedz.
    Un personām, kuras ir pārkāpušas Latvijas pilsonības likumu pilsonība ir atņemama.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.08.2013. 10.05

    jautājums_4. Tā būtu jābūt, bet LV pasu tirgotāji joprojām topā:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

boss 24.08.2013. 09.59

“Taču ar deklarētiem vai nedeklarētiem tirdzniecības ierobežojumiem Maskava vismaz Baltijas valstu gadījumā vienmēr bija panākusi tieši pretējo gribētajam – arvien apņēmīgāku ekonomikas pārorientēšanu projām no Krievijas.”
===
Manā atmiņā palicis, ka tajā laikā (2003.g.) eksporta apjoms uz Krieviju nebija tik nozīmīgs, lai smagi atsauktos Latvijas ekonomikā.

“Toties pēc katra no kārtējiem Krievijas tirgus ierobežošanas pasākumiem vai tādu draudiem Latvijā arvien vairāk pieklusa deviņdesmitajos gados tik skaļā daļas politiķu sajūsma par “Krievijas neierobežoto tirgu” kā Latvijas ekonomiskā uzplaukuma pamatu.”
===
Toties tagad šī dziesma jaunās skaņās sāk skanēt atkal.

+15
0
Atbildēt

0

buchamona 24.08.2013. 09.21

Un, ko Latvija var no šīs izvarošanas mācīties? Teiksim mūsu ārlietu ministrs, kurš, kā varam lasīt rakstā par LR okupācijas pētīšanu, ir teicis šādus vārdus :

”Mēs negribam kaitināt lielo kaimiņu – Krieviju. Mums jābūt ekonomiskām attiecībām. Ja mēs rēķināsim kaut kādu kaitējumu, mēs varam kaitēt sev,”..

Kā tad ir jāizturas attiecībās ar Krieviju, lai nekaitētu sev? :)

+18
-8
Atbildēt

27

    lailabidzane > buchamona 24.08.2013. 11.44

    .
    Tu, riņķī apkārt, tā īsti neproti lasīt? Vai apzināti nodarbojies ar faktu sagrozīšanu?

    “”Mēs negribam kaitināt lielo kaimiņu – Krieviju. Mums jābūt ekonomiskām attiecībām. Ja mēs rēķināsim kaut kādu kaitējumu, mēs varam kaitēt sev,” ministra attieksmi raksturoja Okupācijas biedrības vadītāja.”.

    Izlasīji? “..attieksmi raksturoja Okupācijas biedrības vadītāja”, ja saproti, ko tas nozīmē.

    Ir jau, protams, smieklīgi, ka tā artiķeļa anonīmais autors kundzīti konsekventi dēvē par “Okupācijas biedrības vadītāju”, nevis Okupācijas izpētes biedrības. Bet tā jau tikai kārtējā paviršība. Vai arī totāla neizpratne par nosaukuma nozīmi vienā un otrā gadījumā.

    Pavirši saucam, pavirši citējam, laikam jau tāpat arī pētam.
    Un visi laimīgi par to, ka ir kāds ārējais naidnieks, kuram paprasīt 200 miljardus. Vajag, vajag paprasīt! Tad arī viņi (Putins, piemēram) būs laimīgi. Abām pusēm pa ārējam ienaidniekam – viens negib maksāt (un nemaksās), otrs nodrošina kašķi. Pilnīga laime un harmonija!

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.08.2013. 11.59

    Nav ko piebilst, varbūt, ka tā pateica to, ko es gribēju pateikt.
    Tālāk par runāšanu par okupāciju un kompensāciju prasīšanu, tātad, cīņu par “nacionālo” elektorātu, “latviešu” politiķu fantāzija nesniedzas, kaut, vairākumu sen intersē citas problēmas, un arī Latvijas valstij ir milzīgi daudz citas problēmas – ar ekonomiku, cilvēku aizbraukšanu, tiesībsrag. sistēmas pilnīgāko impotenci, medicīnu, sociālo aizsardzību, daudzu cilvēku nespēju nopelnīt pienācīgu pensiju, nabadzība, utt.
    Rezonēt pirms katrām vēlēšanām par okupāciju ir viegli un vienkārši, un tur pat smadzenes nevajag.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.08.2013. 12.09

    varbūt ka tā … Abām pusēm pa ārējam ienaidniekam – viens negib maksāt (un nemaksās), otrs nodrošina kašķi. Pilnīga laime un harmonija!+++ šinī gadījumā nav tik svarīga visiem zināma patiesība, ka nemaksās, cik argumenti, kurus lieto putinisti, lai nemaksātu.
    Ja atbilde būtu – nemaksāsim, jo naudas nav, piedodiet, tad tā ir viena lieta. Ja nemaksās tādēļ, ka nav bijusi okupācija un tās sekas, tad tas ir pavisam cits kas.

    Veidot bezierunu “labas attiecības” ar kaimiņu, kurš savus pastrādātos noziegumus pret mums pasniedz kā labas gribas žestu :) Kurš pat netaisās norobežoties no staļinistu ideoloģijas, bet gluži otrādi – stutē to kopā, kā to šobrīd dara kremlini Maskavā un Rīgā, izlikties, ka nekā tāda nav, tad tā būtu tā reālpolitika uz kuru balstīsim savu nākotni attiecībās ar Kremli? :)

    Par neprecizitātēm manā komentā, es cenšos būt precīzs un tādēļ arī šoreiz atsaucoso uz rakstu par okupāciju un lietoju vārda salikumu ” ir teicis” :) Ja spēj uztvert šādu niansi latviešu valodā :)

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.08.2013. 12.22

    Un ko tu iesaki – neveidot labas attiecības ar Krieviju, varbūt, kariņu uzsākt, teiksim Abrenes atgūšanai, par ko te daudzi stipri raud?
    Mums jācenšas veidot labas attiecības ar jebkuru valsti, un jārīkojas tā, kā visa ES.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > buchamona 24.08.2013. 12.23

    .
    Var jau būt, riņķī apkārt, ka Tu tiešām centies. Bet tas nenozīmē, ka Tev arī izdodas būt precīzam.

    Citēsim vēlreiz rakstu, uz kuru Tu atsaucies:
    “”Mēs negribam kaitināt lielo kaimiņu – Krieviju. Mums jābūt ekonomiskām attiecībām. Ja mēs rēķināsim kaut kādu kaitējumu, mēs varam kaitēt sev,” ministra attieksmi raksturoja Okupācijas biedrības vadītāja.”.

    Un tagad citēšu Tavu komentāru:
    “Teiksim mūsu ārlietu ministrs, kurš, kā varam lasīt rakstā par LR okupācijas pētīšanu, ir teicis šādus vārdus:
    “Mēs negribam kaitināt lielo kaimiņu – Krieviju. Mums jābūt ekonomiskām attiecībām. Ja mēs rēķināsim kaut kādu kaitējumu, mēs varam kaitēt sev,”.

    “..ministra attieksmi raksturoja Okupācijas biedrības vadītāja”, un “..ārlietu ministrs.. ir teicis šādus vārdus” ne tuvu nav gluži tas pats.

    Bet Tu turpini censties, riņķī apkārt! Varbūt kādreiz izdosies.
    Tikai latviešu valodā nav jauki lietot vārdu ‘šinī’. Pareizi ir ‘šajā’.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.08.2013. 12.26

    dzeris49 Tālāk par runāšanu par okupāciju un kompensāciju prasīšanu, tātad, cīņu par “nacionālo” elektorātu, “latviešu” politiķu fantāzija nesniedzas, kaut, vairākumu sen intersē citas problēmas …+++ Latvijas valsts viena no vis svarīgākajām problēmām, ja domājam par nākotni, ir apzināt LR okupācijas sekas, aprēķināt Kremļa radītos zaudējumus mūsu valstij,latviešu tautai.

    Un tas nav jādara tādēļ, lai piedzītu parādu. Tas ir jādara tādēļ, lai jau ar konkrētiem faktiem un cipariem mēs varētu runāt par to, kas tā tāda bija PSRS okupācija, ko tā ir nodarījusi Latvijai. Tas ir svarīgi tai jaunajai paaudzei, kurai priekšstats par ” padomju Latviju” šobrīd jau veidojas tīri “teoretisks”

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 24.08.2013. 12.30

    Nav dzirdēts,ka mūsu politiķi,neskaitot visādus ušakurbaānus, taisītos noliegt okupācijas faktu,bet lieku reizi prasīt to,ko mums nedos,tas tikai taisa lieku troksni.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > buchamona 24.08.2013. 12.35

    .
    Vai Tu, riņķī apkārt, tiešām gribētu, lai jaunās paaudzes priekšstats par padomju okupāciju kļūtu “praktisks”?
    Vai tas par to “teorētiskumu” ir atkal tava cenšanās būt precīzam?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.08.2013. 12.39

    dzeris49 Piekrītu, jācenšas veidot labas attiecības ar jebkuru valsti. Taču ” veidot labas attiecības” tas nenozīmē ” kāpt sev pāri”. Ne viens te netaisās ” kariņu uzsākt” Abrenes dēļ :), bet ” labu attiecību” dēļ ” norakstīt” tūkstošiem LR pilsoņu dzīves stāstus, kā nebijušus… tā būtu tā ” reālpolitika” ? :)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.08.2013. 12.39

    Visa tā muldēšana par okupāciju sen neintersē vairākumu cilvēku, varbūt, intersē NA elektorātu.
    Sen jau jārunā par mūsu pašu valdības kļūdām, nevis jāatgremo veca tēma.
    Un ar to jānodarbojas vēsturniekiem, politiķiem jādomā, kā uzlabot esošo situāciju, nevis jāizmanto ši tēma kā pirmsvēlēšanu populisms.
    Okupācija ir, kārtējo reizi, elektorātam pamests māneklis, lai novirzītu tā domas no tekošajām problēmām, manuprāt, tas sen skaidrs 90% Latvijas iedzīvotāju.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.08.2013. 12.42

    varbūt ka tā . Tieši tādēļ, lai jaunā paaudze Latvijā praktiski nepiedzīvotu to, ko nācās piedzīvot manai paaudzi, Latvijā ir lietas jāsauc īstajos vārdos. Ok, šīs dienas limits sarunām ar Tevi man ir izsmelts :))

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.08.2013. 12.48

    dzeri. Visa tā muldēšana par okupāciju sen neintersē vairākumu cilvēku…+++ pareizi, toties ļooti daudz ļaužu Latvijā joprojām ir ieinteresēti, lai tiešām okupācijas faktu un tās sekas vairums latviešu jau sāktu uztvert kā ” tukšu muldēšanu” , bet kremlinu pausto “vēsturisko pattiesību” par atšķirīgu vēstures faktu izpratni uz ko viņiem ir visas tiesības, jo dzīvojam mēs demokrātiskā valstī. Tā mēs tālu tiksim… :)

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.08.2013. 12.56

    Neprecīzi izteicos – visa tā pirmsvēlēšanu muldēšana.
    Viss tas ir jāpēta, bet, politiķi to vienkārši izmanto reitinga celšanai.
    Un, galvenais, cilvēkus patreiz daudz vairāk satrauc citas problēmas, bet, par to runāts netiek, un tas jau ir tas, kas cilvēkus kaitina – politiķi uzskata tos par muļķīšiem, kuriem var kārtējo reizi pierms vēlēšanām pamest sen apgrauztu un ne visai svaigu kaulu.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > buchamona 24.08.2013. 12.59

    .
    To, ka Tavi limiti, riņķī apkārt, ir tikpat sekli, kā spēja būt precīzam, un prasme lietot dzimto valodu ierobežota, Tu nodemonstrēji pārliecinoši.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > buchamona 24.08.2013. 13.10

    Dzeris – Latvijas valstij ir milzīgi daudz citas problēmas – ar ekonomiku, cilvēku aizbraukšanu, tiesībsrag. sistēmas pilnīgāko impotenci, medicīnu, sociālo aizsardzību, daudzu cilvēku nespēju nopelnīt pienācīgu pensiju, nabadzība, utt.
    ————————————————-
    Neesmu dzirdējis, ka kāds no esošajiem barvežiem, tai skaitā Ozoliņa blice un, protams, galvenais sadists Vilks ar brataniem Konsolidovski un visu LB varzu, kādreiz būtu pieminējuši, ka Dzera nosauktās ir Latvijas valsts problēmas.
    Ja tās būtu postulētas, kā Latvijas valsts galvenās problēmas, tad tās jau sen tiktu risinātas un droši vien atrisinātas.
    —————————————————
    Dzeri, galvenās problēmas mums līdz šim ir bijušas un ir:
    1) iestāja visādās organizācijās, pēdējā ir EURO zona – mēs ļoti veiksmīgi atrisinām visu to, ko izvirzām kā mērķi, paslavēsim sevi;
    2) budžeta konsolidācija, makroekonomiskā stabilitāte u.t.t.- ļoti veiksmīgi atrisināts, nemāni sevi Dzeri, tiem cipariem nav nekāda sakara un nebūs pie esošās politikas ar tautas labklājību, nabadzības pārvarēšanu, sociālo vienlīdzību, izglītību un medicīnu – tam visam ir sakars ar jaunām iespējām 3% LV iedzīvotāju, bet ne tautai;
    3) kādi vēl mums valstij mērķi? nezinu, neesmu dzirdējis, ka Vilkam, Rimšēvicam un Dombrovskim būtu vēl kādi citi mērķi par EURO un makroekonomisko stabilitāti, tam arī viss ir pakārtots.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > buchamona 24.08.2013. 13.13

    Tā teikt tāda ļoti stabila, neglābjami izmirstoša, sevi izpārdodoša valstiņa, ar lieliskām iespējām 3% siles lopu un vergturu.
    Paslavēsim sevi.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > buchamona 24.08.2013. 13.15

    dzeri! Okupācija ir, kārtējo reizi, elektorātam pamests māneklis

    Vai, vai ! uzmanīgāk ar šitādiem izteicieniem !

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > buchamona 24.08.2013. 13.21

    Patiesībā visiem pārējiem ministriem tai valdībā nav nekādas nozīmes, visu tur nosaka Lācītis ar Vilku, plus aiz muguras stāvošā LB varza. Var tikai pabrīnīties par tādas Circenes uzņēmību ar šiem idiotiem cīnoties un pat panākot uzlabojumus slimnīcās pie visas šīs valdošās makroekonomiskās pašiznīcināšanās. Pārējie ministri ir apaļas nulles, pilnīgas lelles, vārguļi, mīkstmieši un savu nozaru sagrāvēji, pēc Vilka pavēles.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > buchamona 24.08.2013. 13.31

    Tā teikt, visu reālo dzīvi mums nosaka – konsolidovskis Lācītis ar sadistu Vilku, plus aiz muguras stāvošā LB varza.
    ————————————————-
    Tad ir kaut kādas Vienotības princeses un ķeizerienes, kas tur kaut ko nesaprotamu daru, veidojot savus galmus un nodrošinot sev labumus, pie viena lemjot par amatiem u.t.t., bet tas viss tāds leļļu galms. Še tev konfekte, dari savas rebes, bet nelien reālās valsts lietās.
    ————————————————–
    Tad vēl ir kaut kādas pavisam nesaprotamas razborkas reformistiem ar oligarhiem un Ozoliņam ar krieviem & nacionāļiem. Just for fun.
    —————————————————
    Nu tāda mums tā valstiņa ir un tā viņa funkcionē.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.08.2013. 14.15

    klejotājs – nevis okupācija, kuru neviens šeit nenoliedz, bet, tas, kā politiķi izmanto šo tēmu savu reitingu celšanai, tādejādi devalvējot šo jēdzienu, vai tad nu nesaprati, ko es gribēju pateikt.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 25.08.2013. 13.40

    Iesalnieks ar saviem domubiedriem no VL ir parasti populisti ar provinciālu nacionalistu visiem simptomiem – ksenofobiju, homofobiju, simpātijām pret autoritāriem režīmēm un stilu, visai vāju izglītību un šauru redzesloku, kas man infantilitātes ziņā atgādina to klaunu Meningu, kurš pēkšņi sadomājis, ka, lai pabūtu uzmanības centrā, un iegūtu kādus papildus bonusus, viņam jāpaziņo, ka viņš jūtas kā sieviete, un jāpieprasa att. hormonalā terapija, dabiski, uz tās pašas “launuma impērijas” rēķina, ko viņš nupat “atmaskojis”.
    VL dzintariesalniekparādniekveidīgie arī pēkšņi mainīja “orientāciju”, un no osipoviešiem pāstapa par Latvijas lielākajiem patriotiem – nacionalistiem.
    Mainītos konjuktūra – pārtaptu atkal par krievi fašistēniem, ne uz kādu radikālu rīcību, kas apdraudētu viņu labklājību, viņi nav spējīgi.
    No otras puses, kā viņus var nosodīt, katrs taisa biznesu, kā prot, ja ir “elektorāts”, kas viņiem tic, un uzskata, ka viņi ir “patrioti”, kas spējīgi pārvaldīt valsti, kāpēc gan lai viņi tā nedarītu, un neizmantotu to savā politbiznesā?
    Meningu taču arī uzskata gandrīz vai par messiju tikpat infantīli viņa atbalstītāji.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 25.08.2013. 14.43

    …nuja!…te laikam der citēt Eināru Cilinski:

    Einārs Cilinskis ‏@EinarsCilinskis 23 Aug

    @kaspars_gasuns @ingusklavins @ibrante @VisuLatvijai par laimi izglītotā vide ir pavisam niecīga.

    brinumzeme ‏@teuntagad 23 Aug

    visnotaļ cienījams @einarscilinskis atzinums ka vienīgais NA pastāvēšanas balsts ir niecīgais izglītoto cilvēku skaits

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 25.08.2013. 15.15

    Kaspars Gasūns ‏@kaspars_gasuns 23 Aug
    @ingusklavins @EinarsCilinskis @ibrante Kurus nosaka kas? Manuprāt, aktuālais konsensuss. Izglītotajā vidē tas ir, ka @VisuLatvijai – āmuri.

    Einārs Cilinskis ‏@EinarsCilinskis 23 Aug
    @kaspars_gasuns @ingusklavins @ibrante @VisuLatvijai par laimi izglītotā vide ir pavisam niecīga.

    Ingus Kļaviņš ‏@ingusklavins 23 Aug
    @EinarsCilinskis @kaspars_gasuns šī vide esot Reformistu aizmugure. Priekšstāvji brauc dzērumā, un mīlē sekretāres, kurām vēl jāpiemaksā.

    Kaspars Gasūns ‏@kaspars_gasuns 23 Aug
    @ingusklavins @EinarsCilinskis Nu,nu. Nacionālās atdzimšanas priekšstāvji drāž pa krūmiem skuķus,līdz piespiež savas sievas uz daudzsievību.

    Ingus Kļaviņš ‏@ingusklavins 23 Aug
    @kaspars_gasuns @EinarsCilinskis šādus murgus var rakstīt vien nelīdzsvarota personība, turklāt vārdu izvēle liecina, ka slikti audzināta.

    Einārs Cilinskis ‏@EinarsCilinskis 23 Aug
    @ingusklavins @kaspars_gasuns es jau teicu, ka izglītotā vide ir maza

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 25.08.2013. 16.05

    ….fretka….skarbi!… :)
    …bet…tas izskatās pēc izlieta ūdens sasmelšanas….

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 25.08.2013. 20.36

    Vismaz, labi, ka arī dažs labs no tās NA spēj to savu partiju novērtēt pietiekami adekvāti.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 25.08.2013. 22.33

    dzeris49 Visa tā muldēšana par okupāciju sen neintersē vairākumu cilvēku, varbūt,…
    _____________________
    Citāts no kino -“”Akmens un škembas”‘:

    “Tu nu gan esi cūka…”

    ( un izliecies par mīlīgu mopsīti)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 26.08.2013. 06.43

    lama – argumenti aptrūkušies, pārej uz rupjībām?
    Aizvainoju tavu NA un nepareizā kontekstā pieminēju vārdu, kas tai kalpo par mušpapīru, uz kura ķert savus atbalstītājus?
    Tā ir, kad “jūtas valda pār prātu” ( citāts no Šveika).

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam