Straume vēlētos ”Saskaņas centru” valdībā

117

Komentāri (117)

ilmisimo 06.08.2013. 15.20

Nav tik būtiski konkrētie straumes, im.kalniņi un citas erzacwoblas- būtiskāki ir klusie procesa virzītāji aiz kadra un un “‘neitrālais”‘ desants sabiedriskajos plašsaziņas līdzekļos.

Svarīgāki ir radīt informatīvo fonu- lai nabaga pilsonis ieslēdzot pletīzeri, zāles pļāvēju vai veļasmašīnu dzirdētu mantru-“‘mumsiem vajaga valdībā tos CEESesowcus”..

+3
0
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 06.08.2013. 13.42

Nu ko vecais stukačs atkal izlīdis no alas. Interesanti kā čekisti viņu no turienes izbakstījuši? Kazino naudu būs paspēlējis, vai?

+2
0
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 06.08.2013. 12.32

tradebanking
Nedomāju, ka Straume kopš laika gala bija nelabojams nelietis. Jāņem vērā apstāklis, ka nacionālpatrioti vienmēr tikuši drausmīgi demonizēti un to darīja ne tikai tādi izdzimteņi, ka jurkāni, pļiņeri, LC un DPsaimņieks, bet arī, itkā, liberālā Diena. Par čekas milzīgo interesi un ietekmi Latvijā arī nedrīkst aizmirst.
Vai domā, ka Zatļeram, itkā, inteliģentam cilvēkam, bija patīkami piedalīties čekas pederastu rīkotajās “lūgšanu brokastīs”, vai VVF bučot roku čekas ģenerālim, pedofīlam un sadistam, Ridigeram? Kad esi uz āķa, pac sev vairs nepiederi.
Nedomāju ka Straume, kādu tur labumu dēļ būtu labprātīgi kalpojis čekai, kā lielākā daļa no mūsu pērkamiem politiķiem, padlām, visticamāk, viņš ir ticis pieķerts ar “nolaistām biksēm”, jo čekas uzmanība pret krievu varas Latvijā lielākiem pretiniekiem, nacionalpatriotiem, ne uz mirkli nav atslābusi.

+2
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 13.05

    Kad esi uz āķa,..
    _______________________
    Tā laikam sanācis gan.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Astrīda Gaile 06.08.2013. 11.31

No Jāņa Straumes puses puses šī intervija ir vērtējama kā savas, latviešu tautas, nodevība. Tas ir tas pats, kas padomju okupācijas laikā iestāties Komunistu partijā.
Protams, varbūt Straume nav latvietis, bet krievs, tad visa iepriekšējā Straumes darbība bija vien kā mānīšanās, bet tagad viņš ir patiess.
Man kauns, ka es viņu savulaik pazinu…

+5
-1
Atbildēt

1

    Iluta Jurēviča > Astrīda Gaile 06.08.2013. 13.59

    Jau 1993.gadā bija skaidrs, kas ir 18.novembra savienība.Latviešu lētticība un tuvredzība ir spilgta nacionāla iezīme jau kopš krusta kariem, kad Rūsiņš pacēla savu bruņcepuri sviecienā un dabūja bultu pierē :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 05.08.2013. 21.12

Nu, Latvijas valsts, kā mentāls subjekts, ko izveidojusi attiecīgajā teritorijā dzīvojoša tauta, lai nodrošinātu savas iespējami labākās tiesības uz eksistenci jau labu laiku nepastāv. Ja vien par pastāvēšanas jēgu, neuzskata valsts pašiznīcināšanos sevi izpārdodot citām valstīm, pretī saņemot līdzekļus savas pastāvēšanas paildzināšanai.
—————————
Beidza de fecto pastāvēt 1940.gadā, bija mēģinājums atjaunot 1991.gadā, bet šķiet, ka drīz beigs pastāvēt arī de jure.

+2
-10
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 05.08.2013. 21.16

    Ir kaut kāda nesaprotama valstele, kas uzurpējusi tiesības saukties par Latvijas valsti. Tajā varu un kaptālu sagrābuši visa veida un tautību deģenerāti, kas nosaukuši sevi par eliti, un tagad sistemātiski iznīcina bijušās Latvijas valsts teritorijā atlikušo latviešu nāciju. Pa reizei šo iznīcināšanu maskējot ar nepieciešamību cīnīties pret mītisko pūķi Krieviju.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

dro 05.08.2013. 20.38

Harim +, par Apsīša komentāriem esmu nesaprašanā. Vai mums latviešu vienotības vārdā vajadzētu vienoties arī ar Ameriku un Urbanoviču? Varbūt viņi arī ir tikai kļūdījušies tāpat kā Ēlerte? Ko sapratusi “vēlēšanu nacionāliste” Ēlerte, ja viņa tāpat kā citi vainu par 16. marta provokāciju centās novelt tikai uz RD izpildirektoru, bet dēlēns internetā ņirgājās par fašisteļiem? Var jau ņirgāties par NA, bet kaut kā sanāk, ka līdz ar to tiek apņirgta arī nacionālā ideja un neatlaidīgi bez pārtraukuma tiek borēts, ja kāds ir par nacionālu valsti, tātad viņš ir zaglis un ekstrēmists.

+9
-5
Atbildēt

16

    aivarstraidass > dro 05.08.2013. 22.06

    >>> Ino: Vai mums latviešu vienotības vārdā vajadzētu vienoties arī ar Ameriku un Urbanoviču?
    =======
    Kādā sakarībā tad ar šiem kungiem? Varbūt vēl arī Arvīdu Pelši vai Alfrēdu Rubiku piepīt klāt?!
    Vienošanās ir vajadzīga starp labas gribas cilvēkiem – Latvijas valsts patriotiem. Un cilvēka attieksmi pret valsti nosaka ne jau viņa etniskā izcelsme. Romualds Ražuks, Dmitrijs Trofimovs, Andrejs Judins, Dmitrijs Alehins, Ludmila Sočņeva it kā neskaitās etniski latvieši, bet viņi (tāpat kā daudzi jo daudzi citi mazāk publiski zināmi cilvēki) ir par Latvijas valsti. Mans iebildums ir par to, ja kāds vienā teikumā sūdzas par to, ka latvieši esot bezcerīgi politiski sašķelti, savā starpā kašķējoties un cits citu noliedzot; un jau nākamajā teikumā sāk visās iespējamajās ļaunprātībās vainot “Ir” komentētājus, agrāko “Dienas” redakciju, “Providus” pētniekus utml.

    Zigmunds Freids to sauktu par “mazo atšķirību narcisismu”. Nellija Ločmele, Iveta Kažoka vai Aivars Ozoliņš it kā arī ir Latvijas patrioti, bet viņi ir mazliet atšķirīgi no “īstajiem” patriotiem – tādēļ jo vairāk nīstami. Savukārt Ameriks, Ušakovs un Urbanovičs ir tik acīmredzami atšķirīgi, lai šādu narcisisma reakciju neizraisītu. Šo “mazo atšķirību narcisismu” var novērot arī ticības karos – visilgākie un visasiņainākie konflikti ir nevis, teiksim, starp divu pavisam dažādu ticību piederīgajiem, bet gan starp kristiešiem, kuri pārmet krusta zīmi uz pretējām pusēm (horvāti un serbi Balkānos), vai arī dažādi interpretē 7.gs. kalifāta notikumus (šiīti/alavīti un sunniti Sīrijā, Libānā, Irākā un daudz kur citur).

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.08.2013. 22.14

    …Kalvi…paldies, ļoti precīzi esi paudis arī manas domas…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 05.08.2013. 22.43

    ..(tāpat kā daudzi jo daudzi citi mazāk publiski zināmi cilvēki) ir par Latvijas valsti. .
    ______________ vai die- kurš ta nav(vismaz vārdos) par Latvijas valsti?

    Sarežgījumi sākas ar 18. novembra republiku:

    …Kā to atzinusi arī Sa-tversmes tiesa, valsts nepārtrauktības doktrīna 1990. gada 4. maija Deklarācijā ir noteikta konstitucionālā līmenī. Tā pieder pie Latvijas valsts pamatiem. Tā ir obligāta jebkurai valsts amatpersonai, ne tikai pildot savus uzdevumus, bet arī savā privātajā darbībā. …
    http://spektrs.com/visas-zinas/17-06-2013-nacionala-identitate-egils-levits-pretvalstiska-darbiba-demokratija-cik-talu-sniedzas-tolerance/

    Par Latvijas valsti jau it kā būtu arī te,kas ar to saprot tādu kā Krievijas”‘Taivānu”(nav domāts tas propesors, kas grib mētāt Dainu skapi.. …

    un Ķīnas Taivānā arī reiz bija aborigēni-drusciņa jau vēl saglabājušies http://firstpeoples.org/wp/taiwans-culture-revitalization/).

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 05.08.2013. 22.48

    Kalvis:
    sāk visās iespējamajās ļaunprātībās vainot “Ir” komentētājus, agrāko “Dienas” redakciju, “Providus” pētniekus utml.
    ==============================================
    Mana pirmā, “oriģinālā” komentāra esence bija šāda:
    “Uzskatu, ka “fretkas” vārdiem runājot, visvainīgākie (tomēr ne tikai viņi) ir “curiki”, t.i., ēlertes, ozoliņi, ločmeles, nili muižnieki, kažokas, sedlenieki, akules, curihas, liniņi, utt.”
    http://www.ir.lv/2013/8/5/straume-veletos-saskanas-centru-valdiba/viedokli#viedoklis_334385

    Manuprāt, ir maza atšķirība.

    Bet tad nu vēl. Jā, es uzskatu, ka visi šie minētie ir vairāk vainojami tāpēc, ka tas bija flangs, kas “atpakaļ neskatoties”, ir centies latviešu sabiedrību raut uz priekšu – pakaļ utopiskām idejām, kuras Jums tomēr it kā nepatīkot. Vai tiešām esat jau aizmirsis, piemēram, 90. gadu apmēram šīs pašas kompānijas daiļos dziedājumus par “multikulturālismu”? Dziesmiņa tagad noslāpusi, bet savulaik tās dziedāšana plēsa, šķēla un sarīdīja latviešus. Dziesma noslāpusi, bet lai – darbiņš taču padarīts, nacionālisms un patriotisms panīdēts (plānotais mērķis), latvieši sarīdīti (varbūt tikai blakusefekts).
    Pieņemu, ka jaunāki ļaudis, kā Vikmanis un “nulle”, to tiešām neatceras. Bet, Jūs, Kalvi, esat apmēram mana gadagājuma.

    Mana “apsūdzība” šai kompaškai ir tā, ka viņi neuzskatīja pārējos par ļaudīm, kuri būtu pelnījuši uzklausīšanu, kaut gan, manuprāt, tieši viņiem pašiem būtu bijis 2x jāpierāda, ka par varītēm kaut kas būtu bijis jāmaina, ka ir jātraucas pēc mistiskajām, mūžam mainīgajām “Rietumu vērtībām”, kas manis minētajos 90. gados bija, piemēram, šis multikulturālisms. Tas bija tiešā pretrunā ar Jums it kā tuvo “soli pa solim” principu. Un kompašaka (“curiki”) rāva un plēsa spēcīgi, augstprātīgi un agresīvi.

    Lai atceramies arī jaunākus piemērus – pagājušā gada histēriju ap derdzīgo “Pussy riot”, kas, protams, neko jaunu nedeva mūsu izpratnei par to, cik bīstams un rafinēts ienaidnieks ir Krievija ar visiem viņas “soft power” un “investīcijām” TIEŠI ŠEIT UN TAGAD. Šīs patiešām būtiskās apzināšanās padziļināšanas vietā mēs pieredzējām streipiski augstprātīgu un histērisku, bet tukšu ākstīšanos.
    Domāju, ka 2015. gadā, kad Latvija būs ES prezidējošā valsts, un karojošās lesbietes un pediņi ir ieplānojuši savu lepnības ļembastu “Euro” mērogā, mēs atkal varēsim vērot apmēram to pašu aprindu bezkompromisa ārdīšanos, ne brīdi negrasoties ieklausīties konservatīvajā, kaut diezgan klusajā vairākumā.

    Nudien neredzu neviena cita latviešu flanga, kas būtu tik ļoti “saplēsis” latviešu tautu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > dro 05.08.2013. 23.26

    >>> Lama: vai die- kurš ta nav(vismaz vārdos) par Latvijas valsti? Sarežgījumi sākas ar 18. novembra republiku:
    =======
    Būs laikam precīzi jādefinē, ar ko daži veidi būt “par Latvijas valsti” atšķiras no vispārpieņemtajiem. Ja ļoti īsi, tad SC problēmas ir
    (1) balstīšanās uz Krievijas propagandas atbalstu un slēptajām reklāmām (šī iemesla dēļ priekš viņiem priekšvēlēšanu kampaņu ierobežojumi faktiski nav rakstīti);
    (2) lojalitāte Krievijas ārpolitiskajiem mērķiem (īpašā nostāja jautājumos par NATO, par karu Gruzijā, utml.)
    (3) Jūsu jau minētā valsts pēctecības neatzīšana (priekšstats par okupāciju, par pilsonības likumu, par valsts valodu, kas ir jau kopš 1932.g. M.Skujenieka MK noteikumiem, utml.)
    (4) pilnīgi atšķirīgi vēstījumi latviešu un krievu mēdijiem kā arī programmās sludināto mērķu (3-gadu moratorijs par valodas un vēstures jautājumiem 4000 zīmju programmā?) galīga nesakrišana ar reālajiem darbiem
    (5) konfrontējoša nostāja jautājumos par sociālo atmiņu, gadskārtu atzīmēšanu tādā veidā;
    (6) korumpētība un izšķērdība pašvaldībās

    Katrā ziņā tās nav kaut kādas “dekoratīvas” nepilnības, bet gan būtiskas lietas, kas SC atšķir no citām Saeimā pārstāvētām partijām.

    >>> Haris: “Uzskatu, ka “fretkas” vārdiem runājot, visvainīgākie (tomēr ne tikai viņi) ir “curiki”, t.i., ēlertes, ozoliņi, ločmeles, nili muižnieki, kažokas, sedlenieki, akules, curihas, liniņi, utt.”
    ========
    Jautājums tomēr paliek – kāds ir ieguvums nacionāliem spēkiem un LR pilsoņu solidaritātei no šīs “visvainīgāko” litānijas? Vai nebūtu pareizāk saprast, kuros punktos viņi maldās – un iestāties pret pašiem šiem maldiem nevis pret cilvēkiem kā tādiem?

    >>> Nudien neredzu neviena cita latviešu flanga, kas būtu tik ļoti “saplēsis” latviešu tautu.
    =======
    Tādu flangu, diemžēl, pietiek. Jebkura amatpersona, kas izsaimnieko sabiedrības naudu ir nesalīdzināmi sliktāka par viedokļu paušanu, ja to dara cilvēki, kuri pārstāv sevi vai privātu organizāciju. Ir viens kritērijs kā jau Gēte teica: “Und das Gesetz nur kann uns Freiheit geben.” (Tikai likums var dot mums brīvību).

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 05.08.2013. 23.36

    Kalvis:
    Zigmunds Freids to sauktu par “mazo atšķirību narcisismu”.
    ===========================
    Nudien nesaskatu te nekā īpatnēja vai, kā varbūt šķiet Jums, apsmaidāma. Loģiski, ka uzskatos relatīvi tuvo ļaužu uzskati un darbība ir visnozīmīgākā. Kaut vai tikai tāpēc, ka ceram/cenšamies viņos saskatīt domubiedrus.

    Ja latviešu būtu tik daudz, tik lielā īpatsvarā, ka nacionālistu flangam nevajadzētu sabiedrotos darbībai pret krievinātājiem, tad es ļoti labprāt par tādu Ozoliņu vai Kažoku tikai pavīpsnātu.

    Tas ir apmēram tas pats, kad uzreiz pēc vēlēšanām aptaujas rāda, ka vairums vēlētāju ir neapmierināti ar rezultātiem. It kā paradokāli, bet tomēr tikai loģiski.

    SC mandātu dēļ latviešu partijām koalīcijas izveidošanai un katra likuma pieņemšanai nepieciešams tāds vairākums, kas normālās valstīs nodrošina konstitucionālo vairākumu (51/69 – tas ir, no 100 atskaitot 31 SC deputātu). Tādu sasniegt ir ļoti grūti, it īpaši, ja runa ir par ikdienišķiem jautājumiem. Nekad neviena frakcija un attiecīgā vēlētāju daļa nav tik liela un dominējoša, lai justos īsti noteicoša un apmierināta. Vāji, mazi, bet tādi, kas vēl nav atteikušies no ambīcijām. Praktiski katrs un vienmēr jūtas tā, ka “savējie” nespēj noteikt “lietu virzību”, tāpēc, manuprāt, tā “neapmierinātība ar vēlēšanu rezultātiem un Saeimas darbu”.

    Tādi – vāji un mazā skaitā – esam arī mēs, nacionālisti, un tāpēc ceram, ka mums dažos fundamentālos jautājumos varētu piebiedroties arī RELATĪVI līdzīgi domājošie “curiki”. Ceram un īgņojamies, ka tā īsti tomēr nesanāk. Bet vēl lielāks īgnums ir par to, ka redzam: “curiki” spēj apstrādāt vienu daļu “parasto”, pret politiku vienaldzīgo ļaužu, kuri potenciāli varētu būt nacionālistu pusē.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > dro 05.08.2013. 23.50

    >>> Haris: Tādi – vāji un mazā skaitā – esam arī mēs, nacionālisti, un tāpēc ceram, ka mums dažos fundamentālos jautājumos varētu piebiedroties arī RELATĪVI līdzīgi domājošie
    =======
    Es nevaru piedot atbalsta trūkumu vairākām saprātīgām NA iniciatīvām (teiksim, uzturēšanas atļauju tirgošanas izbeigšanai). Jācer, ka Saeima atbalstīs Uzvaras laukuma koncepcijas maiņu – betona monstra novākšanu. Tomēr reizēm arī NA priekšlikumi ir izteikti tik kategoriski, ka to noraidīšana ir diezgan skaidra vēl pirms tās tiek skatītas Saeimas komisijās vai plenārsēdēs Piemēram, bērnudārzu pāreja uz apmācību tikai valsts valodā no 2014.g. 1.septembra – bez kāda skaidrojuma par to, vai pietiks kvalificētu pedagogu. Jau tagad uz latviešu grupiņām ir rindas. Tas ir tikai viens gadījums, kurš būtu jāskaidro daudz rūpīgāk – pat ja piedāvātie termiņi un mērķi ir reāli.

    Līdz ar to – grūti piekrist par nacionālistu liktenīgo vājumu. Vajadzīgs kompetents darbs ar skaidriem mērķiem. Un ja nesanāk pa durvīm, jālien pa vēdlodziņu. Vienīgi tad, ja no mūsu partijas puses ir izdarīts viss iespējamais, var celt pretenzijas pret kādiem citiem, ka nesaprata vai neatbalstīja.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 05.08.2013. 23.55

    Kalvis –

    Ir vēls. Būs jadodas pie miera. Ar mieru. Tad nu varu, protams, piekrist, ka ne katra NA iniciatīva ir tāda, zem kuras parakstītos arī es.

    Tomēr man šķiet, ka mazliet novirzījāties/pārpratāt. Komentēju tikai to vienu fenomenu – Jūsu minēto “mazo atšķirību narcisismu”. Neapgalvoju, ka manis piedāvātais pamatojums varētu būt attiecināms tikai uz nacionālistu uzvedības izskaidrojumu. Gan jau ka līdzīgi ir arī citiem, kuriem gribās (ir ambīcijas), bet pietrūkst spēciņu un trūkst jaukās iespējas rīkoties mierīgi un no spēka pozīcijām.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.08.2013. 00.59

    Kalvis Apsītis. Nu nevajag te pīt klāt etnisko izcelsmi, ja runājam tikai par latviešu sašķeltību. Ja “sāk visās iespējamajās ļaunprātībās vainot “Ir” komentētājus, agrāko “Dienas” redakciju, “Providus” pētniekus utml.” , tad nu es atļaušos atgādināt, ka tieši viņi gan agrāk, gan tagad visos grēkos ir mēģinājuši vainot nacionāļus. Paldies IR par rakstu, kurā tika analizēta iespējamā NA ģenerālsekretāra un citu ar NA cilvēku saistītu cilvēku darbošanās maksātnespējas procesos, bet kliedzošs neobjektivitātes piemērs bija eksministra demisiju saistīt ar PV līgumu. Vai Dienas un IR žurnālisti, Vienotības politiķi, izņemot Repši, ir kādreiz atzinuši savas kļūdas? Vienīgā reize, ko esmu piefiksējis, ir Nellijas Ločmeles atziņa, ka Repše tomēr arī kautko pozitīvu izdarījis finanšu ministra amatā. Vai tā ir tikai kļūda, ka pirms vēlēšanām Ēlerte biedē ar pagriezienu uz austrumiem un nākošajā dienā paziņo, ka SC valdībā nav nemazākā riska? Vai Āboltiņa un co nezināja, ar ko SC ir līgums? Solījumu par veco koalīciju lauza un sāka koķetēriju ar SC. Blēži vai idioti, cita varianta nav. Gribas citēt no filmas Kad lietus un vējš sitās logā: Tu ej kopā ar savējo un nonāc tieši Stabu ielā…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.08.2013. 01.05

    Kalvis Apsītis….Jebkura amatpersona, kas izsaimnieko sabiedrības naudu ir nesalīdzināmi sliktāka par viedokļu paušanu…
    ______________
    Ak kungs, ja būtu tikai viedokļi, ja nesekotu reālas konsekvences:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 06.08.2013. 01.44

    Kalvi, Tu esi ideālists un arī Haris ir ideālists, Jums abiem ir taisnība un paldies par diskusiju!
    Katrs cilvēks, kurš spēj būt noderīgs Latvijai ir jāsaglabā sarkano līniju šaipusē, jo mūsu nav tik daudz, ka varam bez tiem iztikt…
    Taču publiskajā telpā viedokļu līderiem jāpārstāj gvelzt, ka tas, kas ir nacionāls vai latvisks ir tumsonīgs un “neeiropisks”, arhaisks utt…
    Iepriekšējo gadu propagandas upurus šeit komentos var redzēt biezā slānī, sākot no freimaņiem un beidzot ar džeriem.
    JEBKURA pēckara VFR valdība ir bijusi daudzkārt nacionālāka par NA.
    Cilvēki vaid par Eiropas imigrantu pūļiem!
    DOD DIEVS mums kādreiz sasniegt tādu nacionālās viengabalainības rādītāju, kā tai pašā Vācijā – nacionālais sastāvs: vācieši 91,5%, turki 2,4%, citi 6,1%

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 06.08.2013. 08.43

    aivarsk –

    Nez vai ar to Vāciju ir TIK labi. Piemēram, šeit http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Germany rakstīts, ka ap 20% ir vai nu imigranti vai tādi, kuriem vismaz viens no vecākiem ir imigrants. Un ap 30% bērnu vismaz viens no vecākiem ir imigrants. Tiesa, tie visi nav turki – Vācijā ir arī daudz imigrantu no Eiropas.

    Bet, protams, pat pēc šiem datiem redzamie 80% vāciešu Vācijā ir tikai tāls sapnis mums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 06.08.2013. 09.32

    Kalvis Apsītis
    Romualds Ražuks, Dmitrijs Trofimovs, Andrejs Judins…

    Es ticu Trofimova un Judina patriotismam. Jautājums par Ražuku, vai viņš iestājās, Putina piesmietā, kremļa kājslauķu parķijā, lai tā būtu ar cilvēcisku seju, jeb lai Latvijā varu pārņemtu piķinoīdi, kremļjaģas?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 06.08.2013. 09.36

    Kalvis Apsītis
    bez kāda skaidrojuma par to, vai pietiks kvalificētu pedagogu. Jau tagad uz latviešu grupiņām ir rindas.

    Rindas uz latviešu grupiņām Rīgā nav tehniskas bet politiskas dabas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 06.08.2013. 09.50

    Hari, jā, protams, ka arī Vācijā ir problēmas, tikai, kā visi lasījām, pat vecais Helmuts ir par tām runājis.
    Nu nav Eiropā otras valsts, kurā 40% iedzīvotāju un 30% pilsoņu pozicionētos kā šīs valsts ienaidnieki…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 07.08.2013. 01.31

    >>> Kalvis, Haris,
    Paldies jums abiem par sarunu, ta bija vertiga ne tikai jums, ari tiem kas neiesaistijas bet tai sekoja.
    savstarpejo attiecibu tema ar katru dienu kljus nozimigaka ta ka sho sarunu ir nepiecieshams turpinat un izverst vel citos aspektos.
    dazhadi varam tulkot signalus ko deva Pashvaldibu veleshanas, visvieglak ir pateikt ka veletaji ir lumpeņi, – kad vajag, neaizvelkas uz iecirkņiem.
    es domaju ka ta vareja but agrak, bet tagad viss ir mainijies, – veletajs nav gatavs balsot par “mazako ļaunumu”. vinsh vairs nepavelkas uz sho politikjiem agrak tik erto kategoriju: “…nekas labs tu noteikti neesi, bet vai nu tu, vai krievi atnaks…”
    piekritu Kalvim ka vienkarsha matematika prasa lai latvieshu partijas viena otru nekjengatu vai neapliktu. tachu, – katrai no partijam ir ljoti kritiski javerte savs kurss un savu biedru darbibas un uzvediba jo tas tiek verotas un vertetas jau shodien.
    veletajs vairs nav vakarejais, savu verojumu var neparvertet, negrozit un Saeimas veleshanu rezultats var but tads ka izbeidzas latvieshu valsts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 05.08.2013. 19.43

Labi, ka NA spējusi attīrīties no šiem straumēm un pažarņikiem :)
Visu latviskajam nederīgo uzreiz savāc sc – partija miskaste….

+10
0
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 05.08.2013. 19.19

Laikam jau kad sēdēja uz “sutkām”, LPP/LC pederasti būs Straumi apstrādājuši, izskatās pēc izmainītas orientācijas.

+5
0
Atbildēt

0

egils_krastins 05.08.2013. 18.04

“Ja tā salīdzina, (…) tad Padomju Savienībā vismaz attiecībā uz budžeta jautājumiem bija paradīze zemes virsū,” izteicās Lembergs.

“padomju laikā runāja ne tikai par Ventspili vispār, bet par katru nozari un mazo ciparu pilsētā mēs strīdējāmies ar Finanšu ministriju. Tāda bija demokrātiskā iekārta. Tagad līdz tādai demokrātijai mums ir kā līdz Marsam.”

http://www.youtube.com/watch?v=pWiQh07d9gc#at=245

Publicēts 24/07/2013

Pēc lemberga “priekšnesuma” Straumes izteicieni izskatās pavisam pieņemami…:D … īsts duets…gan jau pārējie arī drīz pievienosies “kopīgai dziesmai”.

Nez kā lai šo skaņdarbu nosauc?

Komunistu gulbja dziesma?!:D:D:D

+13
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > egils_krastins 05.08.2013. 18.47

    Komunistu gulbja dziesma?!:
    ______________________ vai -susļikovu rekonkistas maršs?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lindukjis 05.08.2013. 17.52

Ārprātīga cilvēka ārprāta kliedziens… Liekas ka viņa bojātās smadzenes pilnīgi nepanes karsto vasaru.

+8
-1
Atbildēt

0

Kristīne 05.08.2013. 16.18

Straume, LC, TP, ZS, kuri organizēja Latvijas izzagšanu, pakalpiņš.

+5
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Kristīne 05.08.2013. 16.54

    eltae Straume, ..
    ______________________ nav svarīgs.

    jau svarīgāka ir līnija,ko avīze ”Diena””no dienas dienā stiepj kā sīkstu gumiju… — un konkrētās “‘Dienas gumijas” staipītājus izvēlas- ka tik kāda publicitāte..

    … Panteļējeva kga klātbūtne šāduos tekstuos ir nuomanāma..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Pēterītis 05.08.2013. 15.37

Tā jau ir nostabilizējusies SC stratēģija organizēt saskaņu latviešu politiskajā miskastē. Tagad arī Baķkas izpratnes līmeni atziņa sasniegusi un pats pieteicies.

+3
0
Atbildēt

1

Sanšains 05.08.2013. 15.05

Protams, gan skumji, gan pretīgi, ka Straume ir par SC ņemšanu valdībā.

Tomēr neaizmirsīsim, ka vairāki citi par to līdzīgi ir izteikušies jau agrāk par Straumi. Uzreiz nāk prātā Āboltiņa, Lembergs, Zatlers, Jānis Lagzdiņš, Tālis Tīsenkopfs, Klāvs Sedlenieks, Dace Akule, Aivars Freimanis. Nemaz nerunājot par tādiem kā Juris Rozenvalds.

+10
-9
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Sanšains 05.08.2013. 15.10

    ——-
    “Super-puper” integratoru, vienu no “Austrumkrasta desanta” (Džeris&Co.)- nevajag aizmirst – kā nekā EP komisāra posteni godīgi nopelnījis!

    Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs tikās ar Eiropas Padomes (EP) cilvēktiesību komisāru Nilu Muižnieku
    http://www.youtube.com/watch?v=FMdX2IkvTO4

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 05.08.2013. 15.31

    Lienošā SCientoloģija turpina rāpuot tālāk .

    interesantāki par katras konkŗētas “‘rāpuojuma distances ” “runājuošāam (ūdens)galvām vai straumēm” un ” ir ēnā paliekuošie – “‘procesa virzītāji”.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 15.40

    nulle –

    Jā, diemžēl Jums taisnība. Arī Grende.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.08.2013. 15.00

Ekskluzīvi: Intervija ar Jāni Straumi pēc viņa atgriešanās no cietuma
5.maijs 2011, 6:40
Baiba Lulle
Rakstīt redakcijai
20 komentāri

Drukāt

http://nra.lv/latvija/politika/46745-ekskluzivi-intervija-ar-jani-straumi-pec-vina-atgriesanas-no-cietuma.htm

+3
0
Atbildēt

0

Kristīne 05.08.2013. 14.49

Ja Nils nebūtu izpildījies ar valodas referendumu, tad tas būtu iespējams, pat neskatoties uz savādo publiskoto saraksti (kaut kā “keep enemies closer” variants), tagad šāda veida “integrācija” nevarēs notikt vēl labu laiku.

+5
-3
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 05.08.2013. 14.40

Vai tik te kāds meistardziedonis nav par ieilgušu bezdarbību dabūjis no režisora stingro rājienu (strogij vigovor, strogač)?
Tagad dziedājums izjusts un pārliecinošs, visaugstākajos toņos. Nu tik jāgaida, kad cits tās pašas trupas solists raus vaļā patriotiski rupjā basā –piemēram, par urļikiem”, 3D vai vietējiem kangariem un nepadošanos ar mugurkauliem. Koris fonā arī neizpaliks.
Tikai tā melodija tāda pazīstama, 3rubļu operas patriotiskie iestudējumi dažādās dekorācijās atkārtojas jau kopš laika pirms valsts atjaunošanas. Ko lai dara, ja diriģents tas pats vecais?

+10
-4
Atbildēt

1

lismanis 05.08.2013. 14.22

jāpasniedz palīdzīga roka Agešinam? :) jā, jā, tieši to mums vajag!

+13
-1
Atbildēt

0

Sanšains 05.08.2013. 14.17

“Diena”:
Kā jūs kā Tēvzemes un brīvības dibinātājs esat nonācis līdz šādiem secinājumiem?

Straume:
Es līdz tādam viedoklim nonācu jau tad, kad biju Tēvzemei un brīvībai, un es domāju, ka viens otrs politiķis to atceras, ka es, būdams partijas vadītājs, runāju ar koalīcijas partneriem un teicu, ka Latvijai būtu svarīgi tādus kā Jānis Jurkāns un Jānis Straume atstāt katru savā flangā, tad būtu ilgstoša stabilitāte. Tā varbūt bija nodevība pret savējiem, tomēr valstiska pozīcija. Es gadiem neesmu politikā un tagad varu brīvi paust viedokli politikā. Zinu, ka mani daudzi bijušie kolēģi uzskata par kaut kādu krievu aģentu. Nu lai viņi tā uzskata.
==============================

Manuprāt, zīmīga atzīšanās, kas rada jautājumus.

Pirmkārt, kā varēja gadīties, ka šāda pašnāvnieciska (“valstiska”:) ) Straumes nostāja netika pamanīta un “izplatīta tautā”, vēlētājiem? Vai neviens tuvāk stāvošais to neredzēja?

Otrkārt,… jā, tas pat nav jautājums. Arī man jāatzīst, ka tātad no latviešu vidus nacionālistu partijā nebija iespējams rekrutēt labus, sakarīgus ļaudis.
Vai tiešām vienmēr tā: “labs un sakarīgs” latvietis = komformisma caurausts, nacionāli vienaldzīgs kalpotājs jebkam?

+9
-6
Atbildēt

1

peerku 05.08.2013. 13.49

Batjka nu vienreiz ir tik odiozs personāžs, ka no viņa mutes idejas, kam es pēc būtības varētu piekrist, liekas kā zaimojums.

+6
-6
Atbildēt

0

Andis 05.08.2013. 13.49

Nu, vismaz kārtis atklātas. Cik vēl šādu darboņu turpina ņemties “zem deķa”?

+18
-5
Atbildēt

5

    Kaspars Špūle > Andis 05.08.2013. 14.16

    Straume “atklāja kārtis” jau pirms diviem gadiem, kad bija pasēdējis cietumā par braukšanu dzērumā
    http://nra.lv/latvija/politika/46745-ekskluzivi-intervija-ar-jani-straumi-pec-vina-atgriesanas-no-cietuma.htm
    Tāpēc šodien ērts “pārsteigums” tikai mordām un džerīšiem.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andis 05.08.2013. 14.36

    Man par TBLNNK, NA un Straumi sen viss skaidrs, un tas ir katrā manā komentārā, kāds tur pārsteigums, par šo partiju nekas nav skaidrs tikai tiem, kas par to turpina balsot.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Andis 05.08.2013. 15.51

    Dzeris:
    par šo partiju nekas nav skaidrs tikai tiem, kas par to turpina balsot
    =========================
    Lai kādi nebūtu NA trūkumi, tā joprojām ir vienīgā (!) Saeimas partija, kas vēlas pārtraukt Šlesera un Kalvīša iesākto uzturēšanās atļauju tirgošanu krieviem un ķīniešiem.
    SC, V, RP un daļēji ZZS “stāv kā mūris” prokrieviskā un nu jau arī proķīniskā NĪ burbuļpūtēju lobija pusē un rūpējas, lai lobijs augtu arvien ietekmīgāks.

    Jā, es, protams, turpināšu balsot par NA.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andis 05.08.2013. 17.59

    Un ko tad tev tie ķīnieši nodarījuši, strādīga tauta, uz pabalstiem nekur nedzīvo, “pravas” nekačā, lai tikai brauc, silda ekonomiku, un maksā nodokļus.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Andis 05.08.2013. 19.41

    Dzeris –

    Ja “Ira”, līdzīgi Krievijas tematikai, katru nedēļu publicētu pa kādam rakstam par autoritārā Ķīnas režīma (lai neteiktu – kultūras) šausmām un nabaga jauko opozīciju, tad droši vien pat Jūs būtu pieradināts pie domas, ka ķīniešu investīcijas un imigrācija ir vismaz tikpat nevēlama kā krievu investīcijas un imigrācija.

    Bet neraksta.

    Hm.. varbūt, ka tomēr Jums arī krievu investīcijas un imigrācijas nešķiet nekas slikts.:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Sanšains 05.08.2013. 13.46

Straume:
Rīgas rezultāti, tas ir fantastisks sabiedrības integrācijas projekts, kas tika realizēts ar latviešu un krievu sadarbību. Nekad nav bijis tā, ka latvieši un krievi, ieejot vienā sarakstā, – visi 60 vai 63 kandidāti – paliek plusos un netiek izsvītroti, latviešu sarakstos nekad tā nav bijis.
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/straume-latviesiem-ir-jasniedz-saskanas-centram-roka-14019075
=================================
Arī es uzskatu, ka “fretkas” vārdiem runājot, visvainīgākie (tomēr ne tikai viņi) ir “curiki”, t.i., ēlertes, ozoliņi, ločmeles, nili muižnieki, kažokas, sedlenieki, akules, curihas, liniņi, utt. Tieši viņi visus 90. gadus un arī vēlāk visiem spēkiem centās apkarot latviešu nacionālismu – vienīgo reālo latviešu tautas saistsvielu.

Tagad latvieši beidzot sāk sašķelties, turpretī krievi ar SC partnerpartijas “Vienotā Krievija” know-how palīdzību arvien vairāk konsolidējas un nostiprinās, piesaistot dezorientētās, demoralizētās un apdullušās, ar nacionālo nihilismu sapotētās latviešu tautas daļas.

Vai varēja būt citādi? Bijušā LTF aktīvista Valda Šteina nesenā atziņa par “atmodas” laiku liek domāt, ka nevarēja.
Valdis Šteins: “Kāpēc nacionālisti tomēr zaudēja? Zaudēja, jo viņu bija ļoti, ļoti maz.”
http://nra.lv/latvija/politika/97975-atmodas-aktivists-esam-tikusi-pie-modernas-verdzibas-un-eurodzimtbusanas.htm

Tomēr, manuprāt, VARĒJA BŪT citādi.
JA tādas ēlertes, ozoliņi, liniņi būtu bijuši mazāk iedomīgi, mazāk vēlmju domāšanas apsēsti.
JA tie latvieši, kuri ir gudri, krietni un nacionāli domājoši, ziedotu daļu sava laika un enerģijas Latvijai, iesaistoties politikā.

+16
-13
Atbildēt

43

    ligakalnina > Sanšains 05.08.2013. 14.09

    Loģiski, Hari, TB, Straume, Požarnovs apkakājušies, tā, ka smird pa visu Latviju, bet, vainīgs Ozoliņš un Ēlerte, kā savādāk, vainīgi visi, tikai ne “nacionalisti” paši.
    Un, saprotams, viss ir tik slikti tāpēc, ka tādu Požarnovu, Straumes, Lūšu, utt. ir “pārāk maz”, bail pat iedomāties, kas te notiktu, ja šo klaunu būtu nevis 10% bet vairāk.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 05.08.2013. 14.17

    ——–Haris Straume:
    (..)
    BŪTU VARĒJIS būt citādi. JA tādas ēlertes, ozoliņi, liniņi būtu bijuši mazāk iedomīgi, mazāk vēlmju domāšanas apsēsti. JA tie latvieši, kuri ir gudri, krietni un nacionāli domājoši, ziedotu daļu sava laika un enerģijas Latvijai, iesaistoties politikā.
    ============================================================================
    Būtu varējis būt TIKAI TĀ’, kā reiz jau bija. Ikvienam noder ATCERĒTIES:

    “Jaunlatvieši saprata, ka Latvija var saimnieciski uzzelt tikai tad, ja Baltijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis – izeja uz jūru – saistīts ar Krieviju kā tās plašo aizmuguri. Bez vienotas ekonomikas ar Krieviju Latvija turpmāk paliktu no Rietumu iekarotājiem atkarīga, atpalikusi zeme.”
    Работами К. Валдемара заинтересовалось российское правительство, ему была поручена разработка планов развития судоходства в России. http://pribalt.info/content/krishjanis-valdemars

    http://www.youtube.com/watch?v=uJgPCELgO-Y

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Sanšains 05.08.2013. 14.19

    Piekrītu Dzerim.

    Nevajag Harim griezt visu ar kājām gaisā: ” s boljnoi golovi na zdorovuju”

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 14.20

    Dzeris –

    Ēlertes, ozoliņi un citi zvēri ir vainīgie pie tā, ka par nacionālismu principā tika radīts un uzturēts nepievilcīgs priekšstats – un tam nebija praktiski nekāda sakara ar konkrēto partiju vai politiķiem. Tas bija PRINCIPS. Un šī propaganda atgrūda un atturēja tos, kuri būtu gribējuši politikā nākt kā nacionālisti un konkurēt ar tādiem straumēm, požarnoviem, u.c.

    Nekad neesmu nekritiski raudzījies uz konkrētajām nacionālistu partijām. Arī es būtu vēlējies, lai būtu vairākas stipras, savstarpēji konkurējošas nacionālistu partijas.

    Par Ēlertes dalīto Sorosa naudu veģetējošo un brīžiem plaukstošo “curiku” uzbrukums galvenokārt bija vērsts pret latviešu nacionālisma ideoloģiju un pasaulskatu PRINCIPĀ. Zākāšanās par konkrētiem politiķiem bija un ir tikai taktika, prakse.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 14.22

    >>> Haris: Tagad latvieši beidzot sāk sašķelties, turpretī krievi ar SC partnerpartijas “Vienotā Krievija” know-how palīdzību konsolidējas un nostiprinās, piesaistot dezorientētās, demoralizētās un apdullušās, ar nacionālo nihilismu sapotētās latviešu tautas daļas.
    ….
    >>> Haris: JA tādas ēlertes, ozoliņi, liniņi būtu bijuši mazāk iedomīgi, mazāk vēlmju domāšanas apsēsti.
    JA tie latvieši, kuri ir gudri, krietni un nacionāli domājoši, ziedotu daļu sava laika un enerģijas Latvijai, iesaistoties politikā.
    =======
    Man šie divi Jūsu izteikumi “nelīmējas” kopā. Ja jau Jums nepatīk latvisko spēku sašķeltība, tad kādēļ Jūs uzbrūkat S.Ēlertei, A.Ozoliņam un vairākiem citiem cilvēkiem – turklāt nevis iebilstat pret konkrētu rīcību, bet abstrakti apsūdzot viņus par “curikiem”? (Nez kas sabiedriski aktīvam cilvēkam ir/nav jādara, lai viņš netiktu saukts par “curiku”?) Ja reiz Latvijai lojālajiem spēkiem ir jāturas kopā – vai nebūtu pamatotāk iebildumus vērst pirmkārt pret Rīgas Domes administrāciju, pret SC, pret N.Ušakovu, A.Ameriku un viņu rokaspuišiem un kaut vai pret to pašu alkoholiķi un visu valsts uzņēmumu padomēs sēdētāju Jāni Straumi?

    Ja turpretī Jums svarīgāka par latviešu vienotību ir cīņa pret “Zviedrijas spalvaino roku”, pret “sorosītiem” utml. – tad ar ko Jūsu izteikumi ir pēc būtības labāki par jebkuru citu publikāciju, kur SC politiskie oponenti viens otru nolej ar dubļiem? Tostarp arī tiem izteikumiem, kuros citi latvieši gānās par “aprobežotajiem nacionālistiem”, “fašisteļiem” vai citiem bubuļiem.

    +28
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 05.08.2013. 14.27

    Pareizi,nacionālisti pēdiņās,politbiznesmeņi,kas sadalījušies pa ”partijām” ar dažādām nokrāsām un virzieniem.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 05.08.2013. 14.31

    Ar Hari viss skaidrs, tāpat, kā ar vienu daļu “nacionalistu” – visiem latviešiem jādomā, kā tiem, kas tā nedomā, tie ir šķeltnieki un ienaidnieki.
    Resp, 90% pilsoņu, kas neatbalsta NA, jāpieskaita pie ienaidniekiem.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    lismanis > Sanšains 05.08.2013. 14.32

    Haris, man prieks, ka esat atradis īstos vainīgos.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 14.34

    Kalvis:
    Man šie divi Jūsu izteikumi “nelīmējas” kopā.
    ==============================
    Ko lai te piebilst? Varbūt varu ieteikt neizgriezt tos divus gabaliņus no konteksta un necensties tos pēc tam salīmēt pa savam.

    Par “sorosītiem”.
    Jā, tas pat varētu būt tests. Kā ir iespējams neredzēt par Sorosa naudu sadarīto nacionālisma apkarošanā jau kopš 90. gadu sākuma… Kā ir iespējams neredzēt, ka tādas “publiskas autoritātes un ekspertus” kā Kažoka, Nils Muižnieks, Dita Arāja, Dace Akule neviens nepazītu, ja vien viņiem nebūtu bijis iespējas gadiem ilgi dzīvot Sorosa maizē un regulāri publicēties ietekmīgajā Ēlertes (tajā pašā laikā Sorosa naudas pārvaldītājas) avīzē “Diena”…

    Amizanti, ka tāds ļoti gudrs un erudīts cilvēks kā Jūs nespējat izturēt šo testu.:)

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 05.08.2013. 14.49

    Uz kāda pamata tad latviešiem būtu jāapvienojas?Uz mukšanu no austrumiem uz rietumiem?Kāda tad te vieta nacionālismam?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > Sanšains 05.08.2013. 14.58

    Hari, nu uz manis, piemēram, šis tests uzreiz izgāztos. Es esmu Sorosa fans, bet tajā pat laikā rusofobs un pret jebkādu sadarbību ar SC. Soross darbojas pavisam citās plaknēs – cīņa pret kommunismu, pret korupciju un par izglītības iegūšanas iespējām jaunātnei. SC kā reiz ir tās ideoloģijas iemiesojums, kuru personiski, kopš pašas bērnības, ienīst Soross.

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 15.06

    >>> Kā ir iespējams neredzēt, ka tādas “publiskas autoritātes un eksperti” kā Kažoka, Nils Muižnieks, Dita Arāja, Dace Akule neviens nepazītu, ja vien viņiem nebūtu bijis iespējas gadiem ilgi dzīvot Sorosa maizē un regulāri publicēties ietekmīgajā Ēlertes (tajā pašā laikā Sorosa naudas pārvaldītājas) avīzē “Diena”…
    =======
    Ja kādi šo cilvēku izteikumi šķiet nepieņemami, tad viņus varam kritizēt par konkrētām nepilnībām. Ja turpretī sākam sabiedriski aktīvus latviešus apsaukāt un krāsot ar resnu melnu pindzeli – tas ir jau pavisam kas cits. Galu galā šīs savstarpējās apliešanas ar dubļiem noved pie daļas latvisko vēlētāju apātijas un negatīvisma – viņi galu galā neatnāk uz vēlēšanām vispār. Ir jāsaprot, kurā pusē katrs cilvēks ir. Vai nu viņš ir par latvisku Latviju ar normālu viedokļu daudzveidību, vai nu arī “pret liberastiem” – kaut vai kopā ar SC.

    Par “dzīvošanu Sorosa maizē” nevajag pārspīlēt. SFL, Providus un citu organizāciju ikgadējais budžets ir daži desmittūkstoši latu. Pat priekš Latvijas mērogiem tā nav nenormāli liela nauda; tie nav nekādi miljardi, ko Dž.Soross mūsu valstī iegulda, lai nodrošinātu te savu ietekmi. Ja daži mūsu vietējie bagātnieki vēlētos, arī viņi varētu uzturēt nevis sporta komandas vai neinteresantas avīzes, bet gan domnīcas ar jauniem un talantīgiem pētniekiem. Un ja patriotiski noskaņotie latvieši noziedotu kaut vai pa 1 latam gadā, tad arī varētu uzturēt domnīcu, kas nebūtu sliktāka par “Providus” – un būtu kaut kāda viedokļu dažādība. Bet vieglāk ir neziedot – bet 10 gadus no vietas vaimanāt par “sorosītiem”.

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 15.14

    Kalvis –

    Apbrīnojami. Jūs daudz vairāk uztrauc viena anonīma nabaga “Hara” interneta pakšos publicētā “nomelnošana”, nevis ozoliņu, ločmeļu, ēleršu, kažoku, sedlenieku, u.c. gadu desmitiem ilgstošā sistemātiskā “melnpindzelešana” Latvijas lielākajos un ietekmīgākajos medijos. :)

    Par Sorosa naudām.
    Tā paša “Providus” gada budžets, piemēram, ir krietni pāri par 400 000 latu. VAIRĀK NEKĀ PUSI no tā regulāri dod Soross. http://www.providus.lv/public/26495.html
    (Open Society Institute, kā zināms, arī ir Sorosa organizācija) Iespējams, ka sākotnēji deva vēl lielāku īpatsvaru.

    Un tad vēl šo “ekspertu” iespējas regulāri publicēties “Dienā” – līdz nesenam laikam ietekmīgajā Latvijas medijā.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 05.08.2013. 15.19

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 05.08.2013. 15.20

    Nuja,uzturēt viedokļu dažādību.Ļoti teicama lieta!Jūs te pamuldat,bet mēs iestāsimies eurozonā bez tautas viedokļa noskaidrošanas.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 15.32

    Kalvis:
    Ja daži mūsu vietējie bagātnieki vēlētos […]
    Un ja patriotiski noskaņotie latvieši […]
    =====================================
    Labi, latviešu nacionālistiem nav nedz savu “think tank”, nedz ietekmīgu mediju.

    Vai tas kaut kā anulē Sorosa maizē un saulē augušo aktivitātes? Es runāju ļoti konkrēti – par viņu kā indivīdu izvēli un atbildību, darot to, ko viņi ir darījuši Jums it kā tik netīkamajā nomelnošanas un latviešu sabiedrības savstarpējās sarīdīšanas darbā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 15.37

    agrunte:
    Es esmu Sorosa fans, bet tajā pat laikā rusofobs un pret jebkādu sadarbību ar SC.
    ==========================
    Tad Jūs esat arī Ozoliņa ideālais lasītājs. Jauki, ka esat atraduši viens otru. Ne jau katram šai dzīvē palaimējas atrast savu otro pusīti.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 15.49

    >>> Par Sorosa naudām.
    Tā paša “Providus” gada budžets, piemēram, ir pāri par 400 000 latu. VAIRĀK NEKĀ PUSI no tā regulāri dod Soross.
    =========
    Paldies par labojumu!

    >>> Apbrīnojami. Jūs daudz vairāk uztrauc viena anonīma nabaga “Hara” interneta pakšos publicētā “nomelnošana”,
    ========
    Mani neuztrauc. Es vienkārši vēlējos saprast, kas Jūsuprāt ir “the greatest and most urgent evil of society” (lielākais un sabiedrību neatliekami apdraudošākais ļaunums) – ja citējam Dž.Sorosam tuvā pozitīvistu filozofa Karla Popera izteikumu. T.i. K.Popers aicina nebūvēt utopijas, kur viss ir jau iepriekš izplānots kā visiem būs vislabāk – jo tās var novest sabiedrību visādos maldos un totalitārismā, bet gan soli pa solim novērst visacīmredzamākās nejēdzības.

    Šobrīd es no Jūsu teiktā sapratu, ka Jūsuprāt lielākais ļaunums ir “ozoliņu, ločmeļu, ēleršu, kažoku, sedlenieku, u.c.” izteikumi mēdijos nevis Saskaņas Centrs un A.Amerika korumpētā darbošanās RD.

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 05.08.2013. 15.56

    Tāds SC un Ameriks jau tiek pie varas tieši tāpēc,ka ”latviskās prtijas” realizē prettautisku politiku.Nevienlīdzība,nesaimnieciskums,bezatbildība,neklausīšanās …

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 15.59

    Kalvis –

    Man Jūsu nostāja atgādina Jurkāna savulaik daudzināto “aizmirsīsim bijušo, raudzīsimies nākotnē”. Protams, ka tagad ar Ēlerti & Co var sadarboties un ir jāsadarbojas. Tomēr izlikties aizmirstam vai pat tiešām pa īstam neredzēt un aizmirst, ar ko mums te darīšana, ir.. kā lai maigāk pasaka.. naivi, vai?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 16.21

    Kalvis:
    ja citējam Dž.Sorosam tuvā pozitīvistu filozofa Karla Popera izteikumu. T.i. K.Popers aicina nebūvēt utopijas, kur viss ir jau iepriekš izplānots kā visiem būs vislabāk – jo tās var novest sabiedrību visādos maldos un totalitārismā, bet gan soli pa solim novērst visacīmredzamākās nejēdzības
    ==========================
    Šis princips, manuprāt, ir parasta konservatīvisma pamatā un, protams, man ir ļoti pieņemams. Bet nav vajadzības te pīt klāt nedz Poperu, nedz jo vairāk Sorosu. Man šķiet, šī atziņa vai princips ir saistāma/datējama vismaz ar Edmundu Bērku, ja ne vēl kādu senāku domātāju vai politiķi.

    Šķiet, tieši Sorosa maizē audzētā Curiha un Kažoka vēl tikai pirms gada sevi manifestēja kā cilvēkinženieriskā utopisma entuziastes – atcerēsimies viņu atbalstu “Viņķeles grāmatiņās” paustajām idejām, “dižajiem plāniem”, “dižajiem mērķiem”. Tieši pretēji “soli pa solim” principam.

    Personiski nepazīstu Sorosu:), bet neticu, ka viņš savu naudu ļautu tērēt viņam netīkamiem mērķiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    lismanis > Sanšains 05.08.2013. 16.35

    Kāpēc latviešu nacionālistiem nav nedz savu “think tank”, nedz ietekmīgu mediju?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 16.56

    >>> Haris: Man Jūsu nostāja atgādina Jurkāna savulaik daudzināto “aizmirsīsim bijušo, raudzīsimies nākotnē”.
    ======
    Neredzu te analoģijas.
    Ja Providus pētnieki būtu šāvuši, deportējuši vai konfiscējuši īpašumus mūsu līdzpilsoņiem, tad tur nekādu baltu lapu nevar pāršķirt – iekams nav veiktas noteiktas korekcijas skarbajā realitātē; kamēr noziedznieki pret cilvēci un noziedznieku pēcteči nav atteikušies no savām privilēģijām. Neatgriezenisku ļaunumu, kas nodarīts ar darbiem, nevar labot ar pareizu mēles kulstīšanu.

    Savukārt savus neveiksmīgos viedokļus cilvēks var pārlabot, galu galā – var pat klusi pie sevis atzīt savas kļūdas un turpmāk tādas vairs nepieļaut. Un tas ir tieši tas, ko S.Ēlerte ir izdarījusi attiecībā, piemēram, uz Tautas Partijas slavināšanu.

    Kas attiecas uz ultraliberālo ideologu mesiānisko paštaisnumu, kas visvairāk kaitē viņu pašu idejām – tad tāds tiešām reizēm ir vērojams. Un tā, protams, ir novirze no šo pašu liberāļu cienīto domātāju (empīrisko filozofu) atziņām. Sk. http://nationalinterest.org/article/evangelists-democracy-7625 . Bet alternatīva ir tie zagļi, kurus reklamē Pervij Balķijskij Kanal. Un te nav ilgi jādomā, kuri ir mūsu sabiedrotie un kurā pusē ir lielākais ļaunums. Tas nenozīmē, ka nevajadzētu iebilst pret mūsu sabiedroto izrunātām muļķībām – bet tas ir jādara konkrēti. Kristīgais princips ir – ienīst grēku, bet mīlēt grēcinieku. Arī mēs paši kā labas gribas cilvēki varam kļūdīties un pateikt kaut ko neveiklu – tieši tāpat kā A.Ozoliņš, I.Kažoka, N.Ločmele, S.Ēlerte u.c. Tādēļ mēs šeit esam, lai uzturētu dialogu Latvijai lojālo spēku starpā.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 17.10

    >>> Svins: Kāpēc latviešu nacionālistiem nav nedz savu “think tank”, nedz ietekmīgu mediju?
    ======
    Tas būtu jāfinansē kādai organizācijai vai turīgam cilvēkam. Nelieli domnīcu elementi ir vērojami dažu organizāciju darbībā – sal. piemēram, http://demokratiskiepatrioti.lv/ . Un sakarīgu cilvēku sapulcināšana un jautājumu izdiskutēšana neprasa milzīgus līdzekļu ieguldījumus. Vienīgi jautājums, vai šī darbība neapsīks momentā, kad Demokrātiskie Patrioti izveidos savu partiju un izstrādās savu partijas programmu. Manuprāt, būtu labāk, ja to darītu organizācija, kurai nav politiskas partijas ambīciju.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 17.32

    Kalvis:
    Arī mēs paši kā labas gribas cilvēki varam kļūdīties un pateikt kaut ko neveiklu – tieši tāpat kā A.Ozoliņš, I.Kažoka, N.Ločmele, S.Ēlerte u.c. Tādēļ mēs šeit esam, lai uzturētu dialogu Latvijai lojālo spēku starpā.
    ===============================
    Šķiet, vēl mazliet un Jūs aiz aizkustinājuma apraudāsities.:)

    “Varam kļūdīties”? Jūs, piemēram, tiešām kļūdījāties, minot Sorosa finansējuma apmēru vai arī es kļūdījos, nepareizi uzrakstīdams “saistSviela”. Bet, manuprāt, šāda kļūdīšanās ir tikpat nesalīdzināma ar Ozoliņa, Ēlertes & Co SISTEMĀTISKO un ļoti pārdomāto darbošanos gadiem ilgi, cik tā Jūsu minētā šaušana un deportācijas ar Ozoliņa un Ēlertes darbošanos.

    Ir (1) kļūdīšanās, ir (2) sistemātiska pret latviešu nacionālismu vērsta propaganda un ir (3) šaušana un deportācijas.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 17.36

    Kalvis:
    Savukārt savus neveiksmīgos viedokļus cilvēks var pārlabot, galu galā – var pat klusi pie sevis atzīt savas kļūdas un turpmāk tādas vairs nepieļaut. Un tas ir tieši tas, ko S.Ēlerte ir izdarījusi attiecībā, piemēram, uz Tautas Partijas slavināšanu.
    ===================================
    Ko, tiešām? Jūs Ēlerti pazīstat personīgi un viņa Jums, raudot uz pleca, ir atzinusies, ka tā toreiz bija kļūda un ka turpmāk tādas nepieļaus? :):)

    Vai Jūs te tagad nepārkāpjat kādu morāles barjeru, tā izpauzdams intīmi glabājamu noslēpumu?:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 18.37

    >>> Jūs Ēlerti pazīstat personīgi un viņa Jums, raudot uz pleca, ir atzinusies, ka tā toreiz bija kļūda un ka turpmāk tādas nepieļaus?
    ======
    S.Ēlerte savu nostāju koriģēja diezgan savlaicīgi – un tas ir svarīgāk nekā solījumi “turpmāk nepieļaut kļūdas”. Pirms 9.Saeimas vēlēšanām TP popularizēja visādi citi cilvēki – Rēzija Kalniņa, Andrejs Žagars, piemēram ar savām “pozitīvisma reklāmām”. Viņus it kā būtu lielāka jēga kritizēt, jo viņi ir atpazīstamāki nekā vairums Providus pētnieku (D.Akule, I.Kažoka) – un attiecīgi arī viņu iespējas ietekmēt vēlētāju izvēli šķiet lielākas.

    Savukārt Sarmīte Ēlerte ir, protams, arī ļoti atpazīstama figūra. Bet viņas atbalsts vēlētāju vidū ir apmēram tāds, kādu viņa ir pelnījusi. Visas viņas kļūdas jau ir labi sen iekļautas galaiznākumā. Vai Jūs redzat neatliekamu vajadzību S.Ēlerti kaut kā “vēl vairāk atmaskot”? Pateikt kaut ko tādu, ko visi jau nezina? Ņemiet, lūdzu, vērā, ka viena paša Andra Amerika “Gods kalpot Rīgai” ir Rīgas domē ievilkuši vairāk deputātu (Ušakovam uzticamas marionetes ar latviskiem uzvārdiem) nekā ir deputātu S.Ēlertes vadītajā Vienotības frakcijā. Jums pašam nešķiet, ka šādā situācijā runāt par S.Ēlertes grēkiem ir jezgas taisīšana nevietā?

    Apskatījos Jūsu profilu (visus IR ierakstītos komentārus kopš 1.jūnija pašvaldību vēlēšanām). Šajos 2 mēnešos:
    Ēlerte pieminēta 22 reizes (9 Vienotības deputāti RD)
    Kažoka pieminēta 12 reizes
    Muižnieks pieminēts 9 reizes
    Viņķele pieminēta 8 reizes
    Ameriks pieminēts 5 reizes (12 GKR deputāti RD)

    Turpināt varonīgu cīņu pret nelietīgo rietumu imperiālisma aģenti S.Ēlerti līdz pilnīgai -isma uzvarai?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 18.53

    Kalvis –

    Paldies par saskaitīšanu! Nemaz nezināju.:)

    Un ko tas izsaka/pierāda? Ka es neesmu pret Ameriku vai Ušakovu? Tā taču ir aksioma, visa pamats. Par to nav ko diskutēt, nav pat ko apspriest (kaut gan tādi straumju, požarnovu un ausmu cimdiņu piemēri rāda, ka drīz varbūt būsim spiesti diskutēt).

    Tātad nav jautājuma: PRET KO? Jautājums ir: KĀ un UZ KURIENI? Ņemot vērā ēleršu, ozoliņu, u.c. līdzšinējo darbību, nebūt neesmu pārliecināts, ka Latvijas un latviešu nākotni redzu tādu, kādu to redz viņi. Neesmu pārliecināts arī, ka tā flanga darboņi jebkurā brīdī nevarētu izvilkt cirvīti, lai nenoskalpētu labticīgus un naivus nacionālistus-kalvjus.
    Cirvīši taču nav aprakti, vai ne tā?

    Manuprāt, Jūsu pieeja ir šiem “nesvarīgajiem” jautājumiem atmest ar roku.

    P.S.
    Vēl varētu būt jautājums: AR KO KOPĀ?
    Starp citu, manuprāt, ir diezgan ticams, ka Rīgas Domes vēlēšanās latviešu partijas zaudēja lielā mērā Ēlertes dēļ. Tiesa, NA uz niknās, agresīvās, augstprātīgās un žultainās Ēlertes rēķina dabūja mazliet vairāk nekā cerēts un pienāktos. Bet vēl liela daļa latviešu uz vēlēšanām NEAIZGĀJA – pēc Ritvara Eglāja domām, starpība aktivitātē varētu būt kādi 10% par labu krieviem.
    Domāju, ka Ēlertei izturoties kaut vai tāpat kā Brokai, gan Vienotība būtu guvusi daudz vairāk, gan vispār vēlēšanās piedalījušos latviešu skaits varēja būt daudz lielāks.

    KĀPĒC tā notika? Kāpēc jau krietni pirms vēlēšanām plaši un vispārēji akceptēts viedoklis bija, ka Ēlerte ir nejēdzīgi izraudzīta kandidāte, ka viņa ir augstprātīga un atbaidoša. Vai tas viss ir bez pamata? Vai tas nav tieši tāpēc, ka viņa tik daudziem apnikusi garajos “Dienas” un Sorosa fonda vadīšanas gados, pat nemaz nerunājot par uzbrukumiem specifiski “tumsoņu” un “provinciāļu” elektorātam, kas balso par NA?

    Ignorēsim un aizmirsīsim šīs cēloņsakarības?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 19.26

    >>> Haris: Neesmu pārliecināts arī, ka tā flanga darboņi jebkurā brīdī nevarētu izvilkt cirvīti. Tie taču nav aprakti, vai ne tā? Manuprāt, Jūsu pieeja ir šiem “nesvarīgajiem” jautājumiem atmest ar roku.
    ======
    Līdzīgi kā Jūs un, iespējams, daudzi citi NA biedri un atbalstītāji, es tiešām runājos ar tuvākiem un tālākiem paziņām par politiku un pat reizēm kandidēju vēlēšanās.

    Mans ļoti subjektīvais novērojums ir tomēr tāds, ka cilvēki (atskaitot nelielu mazākumu politikas fanu) neko daudz nezina par A.Ozoliņa ievadrakstiem žurnālā “IR” vai pašpasludinātu politoloģijas “ekspertu” izteikumiem. Toties viņi gluži intuitīvi sajūt ar politiku saistīto negatīvismu (sak, visi tur augšā ir zagļi, neviens “nedomā par tautu”, viss ir zaudēts, izpārdots, utml.). Un tāpat varu sajust, ka šis noskaņojums ļoti labi kalpo SC interesēm – jo ja jau visi ir tik slikti, tad kāda jēga vispār balsot par kaut ko. Ja nu vienīgi kaut kādu “protesta balsojumu”.

    Manuprāt, lielākā nelaime ir nevis kaut kāda nenovēršama kataklizma, kas apsēdusi Latviju (šie negatīvisti pa lielākai daļai ir gluži pārtikuši Ādažu novada iedzīvotāji – viņi dzīvo vietā ar gluži normālu infrastruktūru, darbavietām un pat demogrāfiskajām izredzēm), bet gan pilnīgi nereālistiskās ekspektācijas jeb gaidas.
    (1) Kurš mums ir solījis, ka mums 20 gadus pēc atbrīvošanās no PSRS okupācijas būs valdība, kas ir tikpat kompetenta kā Rietumeiropas valstu valdības?
    (2) Kurš ir solījis prezidentam A.Bērziņam un citiem – droši vien vēl sliktāk informētiem LR iedzīvotājiem, ka Latvija tuvākajos 10 (vai kaut vai 20 vai 30) gados sasniegs ES vidējo līmeni? Sak, “buģem gnaķ i peregnaķ” – citādi Latvija vairs politiski nepastāvēs.
    (3) Kurš ir solījis, ka PSRS okupācijas sekas, kuras veidojās 50 gadu laikā varēs pārvarēt divreiz īsākā laika posmā?

    Manuprāt, mums nav vajadzīga nekāda panika vai ienaidnieku meklēšana tur, kur viņu nav. Ja mēs nevēlamies valdībā Saskaņas Centru, tad nav nemaz tik daudz kombināciju, no kā var veidot koalīciju. Un “Vienotība” (un dažādu paveidu kreisie liberāļi, kuru uzskati ir vēl radikālāki nekā mainstream Vienotības politiķiem) mums šķiet briesmīgi slikti tikai līdz brīdim, kamēr mēs apzināmies, ka pirms viņiem nebija nekas labāks. Bija dažādie Šlesera saraksti ar gāzēšanu grīdā un 50 tūkstošiem darbavietu solīšanu Rīgā. Bija TP – NĪ burbuļa un Abrenes iztirgošanas partija, kuras taustāmā piemiņa ir A.Kalvīša “Rīgas Dinamo” akcijas. Bija Latvijas Ceļš – privatizētāju Jāņa Nagļa un Jāņa Mottes politiskā aizmugure. Bija arī Ziedonis Čevers, Alberts Kauls un Joahims Zīgerists – uz kuru fona Andris Šķēle varēja šķist kā kompetences un valstiskas domāšanas kalngals.

    Manuprāt, arī Jūsu ekspektācijas, Hari, ir ļoti sakāpinātas. Ir jāpamanās doties uz priekšu pa mazam solītim; valstij un arī Nacionālajai Apvienībai ir vienkārši jāizdzīvo – pa ceļam neiztirgojot Kremļa aģentiem mūsu pamatvērtības, kā to nupat piedāvā darīt Jānis Straume un nupat arī NA deputāts Kārlis Krēsliņš (sal. https://www.facebook.com/karlis.kreslins1?fref=ts ). Un nav reālistiski prasīt, lai A.Ozoliņam patiktu J.Iesalnieks, lai I.Kažoka rakstītu sajūsminātus rakstus par dzimstības veicināšanas politiku, vai I.Viņķelei būtu saprātīgi spriedumi par dzimumu līdztiesību. Tādas vēlmes var būt vienīgi ļoti laimīgās un pārtikušās sabiedrībās, kur visas pamatproblēmas ar okupantiem ir atrisinātas. Un kā rāda Nīderlandes vai Zviedrijas pieredze ar viņu (salīdzinājumā ar Latviju) nelielajām imigrantu kopienām – pat tur ne vienmēr viss notiek maksimāli saprātīgi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > Sanšains 05.08.2013. 19.30

    Kalvi, nacionālisti nav pret Rietumiem, kā tādiem, nacionālinsti vairākumā ir pret tādiem Rietumiem kādi tie ir kļuvuši tagad… ar visu to nopareizo propogandu, imigrantu pūļiem, pārspīlēto toleranci. Vienkārši vairākums Latvijā nav ne tolerasti, ne liberasti, bet gan diezgan konservatīvi, varbūt mazliet neiecietīgi, bet tādi mēs esam un tāidme mums patīk būt. Rietumi šobrīd ieiet norieta fāzē. Ekonomika protams vēl ir spēcīga un ekonomiskā lejupslīde vēl ilgi nebūs manāma, bet morāle gan strauji iet uz leju. Un nevajag mēģināt iegalvot, ka Eiropa ir tik uzplaukusi tāpēc, ka ir toleranta iecietīga utt…. Eiropa uzplaukusi bija pirms tam, un, lai celtu dzīves līmeni bija nepieciešams lētais darba spēks, ko arī lielā vairūmā ieveda, tagad eiropieši sāk izjust sekas. Kamēr vēl ir daudz naudas (un pāris gadu desmitus vēl būs) tikmēr imigranti mierīgi vairosies un strādās mazkavlificētus darbus, bet kad nauda beigsies, tad imigranti sāks trakot un kas viņiem stāsies pretī? mozaīk veidīgas organizācijas biedri un viņu atbalstītāji – tolerasti…. nez kā šis konflikts beigsies?
    Mums šobrīd nav jāienīst Rietumi, mums ir jāsadarbojas ekonomikas jomā, jo tas var nest musu tautsaimniecībai labumu, bet priekškam mums vajag arī to JaunoRietumu kūltūru?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 05.08.2013. 19.35

    dzeris49
    Resp, 90% pilsoņu, kas neatbalsta NA, jāpieskaita pie ienaidniekiem.

    Ceru, ka nepasludināsi, ka tie 90% visi ir tavējie, pederasti, latviešu nīdēji un SC/R(i)P fanotāji.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 05.08.2013. 19.45

    >>> T.Sunsxxx: Kalvi, nacionālisti nav pret Rietumiem, kā tādiem, nacionālinsti vairākumā ir pret tādiem Rietumiem kādi tie ir kļuvuši tagad… ar visu to nopareizo propogandu, imigrantu pūļiem, pārspīlēto toleranci.
    ======
    Kā nacionālists un NA biedrs varu Jums vienīgi pievienoties.
    Man nešķiet, ka morālo vadlīniju ziņā būtu jākapitulē kaut kādam aplami virzītam ultraliberāļu mesiānismam. Sak, visas progresīvās cilvēces nākotne ir viendzimuma laulības, nacionālas valsts atmiršana, nāvessodu aizliegšana visā pasaulē vai vēl kas tamlīdzīgs.

    Bet kā praktisks secinājums no šejienes ir tāds, ka visiem spēkiem Latvijā, kuri nav acīmredzami pretvalstiski, ir jāuztur konstruktīvs dialogs. Ja ir novilkta sarkanā līnija priekš SC, tad ar citiem spēkiem jāuztur tomēr saprātīgs dialogs. Ja viņi runā blēņas, tad var atspēkot pašas šīs blēņas. Nevis demonizēt visus, kuri kādā jautājumā domā savādāk nekā mēs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 05.08.2013. 19.47

    agrunte
    Es esmu Sorosa fans, bet tajā pat laikā rusofobs

    1. rusofobs. neteiksi taču, ka mīz no blusainiem kvekšķiem.
    2. Sorosa, kas reizēm ir Latvijai noderīgs, fans, nekad nevar būt Latvijas patriots. Tas mēsls, starptautiskais finansu afērists, rupji iejaucās Latvijas iekšējās lietās, publiski pasludinot, ka ja Latvija neieviesīs promaskavisko mērgļu, LC un DP saimņieks izlolotās Pilsonības likuma izmaiņas, kas dod iespējas nākotnē Latvijas pilsonību saņemt miljardam nēģeru, divi simti miljoniem šudru un simts miljoniem krievu, Latvija nevarētu tikt uzņemta ES. Par to vien mūsu valstij bija jāizkomandē diversantu vienība, kas to mūdzi aizsūtītu pie Jahves, vai kā tur viņu šaitanu sauca.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    marmed > Sanšains 05.08.2013. 19.56

    Saproti, abas ideoloģijas ir mums draudīgas, mums šeit ir gan Krievijas 5 kolonna, gan liberālo Rietumu, kas izrādīsies sliktāks es tiešām nezinu, bet no otras puses mēs varam vienkārši beigt nodarboties ar tādām muļķībām kā ideoloģija un sākt uzvesties kā saimnieki savā zemē, tas nozīmē visu vērtēt tikai pēc izdevīguma Latvijai. Piemēram, iestāites ES noteikti bija izdevīgi no ekonomiskā viedokļa, bet daudzas ES prasības/direktīvas ir ekonomiski neizdevīgas, tāpēc tās neievērot vai novilcināt ieviešanu. Ceļošanas brīvība ir ieguvums, bet imigrantus, iespēju robežās, nevajag laist iekšā. Iespēja braukt uz Eiropu un apskatīt kūrltūrvēsturisko mantojumu-ieguvumus. Bet tā liberastu ideoloģija ar praidiem un viendzimuu laulībām mums nav vajadzīga…. un tas pats attiecībā uz Krieviju, tirgošanās ar Kreiviju -ieguvums (lai arī dažreiz tas ir riskanti), bet divalodību nekad nepieļausim….. u tā būtu jāskatās uz visām lietām, tikai vadoties no Lativjas interesēm…. un tā starp citu visas tās Reitumu valstis kur ir augsts dzīves līmenis arī ir darījušas – vistipiskākais piemērs ir Anglija, nekādu draugu, tikai sabiedrotie uz konkretu laiku

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 20.06

    Kalvis –

    Piekrītu, ka Ozoliņa žults tieši skar mazu daļu sabiedrības.:) Bet ne velti es lietoju “fretkas” ieviesto terminu “curiki”. Nav tikai viens pats Ozoliņš, bet ir vesela armāda ar Sorosa naudu izaudzēto “curiku”, kuri vēl joprojām regulāri tiek pie vārda vietās, kuri viņus, atšķirībā, no Ozoliņa pamana daudz vairāk un biežāk. Tā pati Kažoka vien ir ko vērta. Interesanti, ka Ēlertei ministrējot, izskatījās, ka skolniece pāraugusi skolotāju un pat Ēlerte dabūja trūkties. Tas bija smieklīgi.

    Jūs rakstāt, ka arī par tiem sorosbērniem caurmēra ļaudis neko daudz nezina. Bet Jūs taču zināt, kā veidojas “sabiedrības viedoklis” – zemākajā, indivīda līmenī visbiežāk tas veidojas, iespaidojoties no “viedokļu līderiem” – draugiem, kolēģiem, radiniekiem. Saprotams, ka ne katrs indivīds pārzinās visādus ap-politikas un ideoloģiskos smalkumus, tomēr viedokļu līderi droši vien zinās. Un galu galā – arī tiem, ja trūkst laika vai ziņkāres intensīvi interesēties par politiku, tāpat ir savi viedokļu līderi. Tā ka, manuprāt, mēs tik un tā nonākam līdz tiem pašiem augstākā līmeņa galdiņa urbējiem, kas to savu urbšanu kā “eksperti” veic atlikušajās avīzēs, portālos, TV un radio. Un tur sorosbērnu ietekme joprojām augsta. Kaut gan tiešām, šodien šeit rakstot, drīzāk vēlējos atgādināt pagātni, vēsturi, kad “curiki” bija vēl ietekmīgāki.

    Kādas nu tur manas ekspektācijas… Protams, ka jāizdzīvo NA un jāizdzīvo arī.. Vienotības labākajai daļai.
    Bet man vienkārši ir aizdomas (iespaids), ka esat (vēlaties būt?) pārāk labticīgs un aizmāršīgs – apmēram tāds, kādi “atmodas” laikos bija vairums latviešu. Pēc tam vēl gadiem ilgi daudzus mocīja abstinence, jo nespēja “atiet” no reibinošās vienotības sajūtas. Bet tāda vienotība iespējama tikai tad, kad ir pavisam lielas ziepes.

    Pavērojiet latviešus – kuriem gan šķiet, ka ziepes nacionālās politikas jomā ir jau tagad? Apmēram NA un bijušās PS elektorātam. Jā, desas vienmēr par maz, utt., tas grauž gandrīz visus, bet krievisma restaurācija joprojām daudzus neuztrauc.

    Citiem vārdiem, manuprāt, situācija vēl nav tik slikta, ka letiņi būtu gatavi neapkarot cits citu. Jā, es varētu arī nekarot, bet nosacītā otrā puse – arī Jūsu minētie “kreisie liberāļi” – manuprāt, nekarot negrasās. Es varētu nekarot.. bet es nedomāju, ka ir prātīgi pa īstam AIZMIRST, kādi tad ir šie mūsu šā brīža “cīņu biedri”. Vienkārši jāatceras un jāzina. Jāapzinās.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 05.08.2013. 20.22

    DD1. Nu, nu vai tad nu ar kājām gaisā? Cik reizes jau Ēlerte paspējusi nostāties uz galvas un tad atpakaļ. Pie tam NA atbalsts ir audzis, bet Vienotības sarucis…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Sanšains 05.08.2013. 22.10

    Interesanta Kalvja Apsīša diskusija ar ksenofobisku anonīmiķi. Ne pārāk bieži gadās, kad cilvēks ar vārdu un viedokli diskutē ar kādu, kurš apzinās, ka paša paustais viedoklis ir apkaunojošs, tapēc paužams tikai anonīmi.

    Nepārsteidz, ka rezultāts ir pārliecinoši Kalvja labā.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    marmed > Sanšains 05.08.2013. 22.19

    kurš no mums visiem ir tas anonīmais ksenofobiķis? :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 05.08.2013. 22.34

    Dāvids Vikmanis –

    Ko man dod tas, ka zinu vārdu “Dāvids” un uzvārdu “Vikmanis”?:) Jūs man esat pilnīgi tumša bilde, jo vairāk tāpēc, ka, par spīti mudinājumiem, tā arī liedzaties atklāt, kas Jums tur savulaik, jaunībā, samežģījās saskarsmē ar vislatviešu čaļiem. Mana versija, ka tikāt iebukņīts, bet kaunaties par to runāt.

    Kādreiz internetā ar uzvārdu “Vikmanis” bija saistīts šāda mūļa foto.

    http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2013-08/sb/vikmanis-52477079.jpg
    Bet vai pat tas man kaut ko izsaka? Vai tumšā vakarā kādā ielā, sastopot šā mūļa īpašnieku, es to spēšu identificēt? Uz SkeptiCafe vai aktuālāko “Purva” reinkarnāciju, kur varbūt būtu cerības Jūs sastapt, es arī negrasos doties. Lielajā Ģildē? Hm, varbūt. Bet tad es savukārt negribētu bojāt sev vakaru.

    Ko man sniedz zināšana kaut vai par Aivara Ozoliņa identitāti – vai es viņu pazīstu kā cilvēku? Parasti nelasu dzelteno presi – var jau būt, ka tur kaut kas ir bijis rakstīts, nezinu. Neatceros lasījis pat kādu interviju ar viņu. Zinu tikai “Aivars” un “Ozoliņš”. Un es esmu “Haris”. Kāda starpība?

    Starpība varbūt ir tikai tuvāko loka zināšanā. Par Ozoliņa darbošanos zina visi viņa paziņas un draugi (ja tādi ir). Bet arī mani daži tuvākie par mani zina. Te tad nu varbūt ir maza atšķirība.

    Pareizi, ir vēl viena atšķirība. “Zeitgeist” pašlaik ir tāds, ka ir ērti un izdevīgi būt pediņu pusē, bet indīgi ņirgt par “ksenofobiem”. Vai viegli būt pediņu draugam/ksenofobu naidniekam 21. gs. sākumā, šaipus civlizāciju robežai, kas nosacīti sakrīt ar Latvijas austrumu robežu? Nu, nav šaubu, ka vieglāk, nekā tiem, kuriem pretēji uzskati. Te arī Jūsu “dienišķās varonības” pamats.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 05.08.2013. 23.39

    -> Kalvis Apsītis
    Bija Latvijas Ceļš – privatizētāju Jāņa Nagļa un Jāņa Mottes politiskā aizmugure. Bija arī Ziedonis Čevers utt… – uz kuru fona Andris Šķēle varēja šķist kā kompetences un valstiskas domāšanas kalngals.
    ——————
    Jūs esat vai nu naivs, vai absolūti nezinošs. Šķēle ar Nagli bija labi draugi. Nagļis jau kopš 90. gadu vidus tikai formāli turpināja atrasties LC rindās. Tā ka varat būt drošs, ka visa “privatizēšanās” (valsts nozagšana) notika šķēles buldodziskā uzraudzībā, un ar Ozoliņa un Ēlertes tiešu masveidīgu informatīvo atbalstu.
    Kad es lasu kārtējo Ozoliņa ķengāšanos par TB “prihvatizētājiem”, mani tas raisa nožēlojamu smīnu…
    Tāpat kā viņa tagadējie jaunākie epiteti par “maksātnespējas administratoru” partiju un tamlīdzīgi…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 06.08.2013. 00.13

    >>> Andrejs: Jūs esat vai nu naivs, vai absolūti nezinošs. Šķēle ar Nagli bija labi draugi. Nagļis jau kopš 90. gadu vidus tikai formāli turpināja atrasties LC rindās. Tā ka varat būt drošs, ka visa “privatizēšanās” (valsts nozagšana) notika šķēles buldodziskā uzraudzībā, un ar Ozoliņa un Ēlertes tiešu masveidīgu informatīvo atbalstu.
    =======
    Mana tēze nebija pierādīt Šķēles nesaistību ar Nagli. Bet gan par to, ka dzīve pamazām kļūst tīrāka – un gluži 90-tie gadi vairs neatgriežas. Un tā rezultātā daži darboņi ir publiskus amatus atstājuši pavisam, bet citi kļuvuši krietni konstruktīvāki – ieskaitot bijušo “Dienas” žurnālistu komandu, kas tagad ir iekš “Ir”.

    Ja Jūsu tēze savukārt ir tā, ka nevienam nevar ticēt, visi visapkārt ir ideoloģiskie pretinieki vai viņu apmānīti ļaudis – tad nav iemesla skumt; esat saņēmuši labu audzināšanu PSRS okupācijas varas gados. (Sal. http://www.apollo.lv/zinas/postkolonialisma-sindroms-un-identitate-latvija/264942 ).

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 06.08.2013. 00.29

    Kalvis Apsītis (2) Kurš ir solījis prezidentam A.Bērziņam un citiem – droši vien vēl sliktāk informētiem LR iedzīvotājiem, ka Latvija tuvākajos 10 (vai kaut vai 20 vai 30) gados sasniegs ES vidējo līmeni?
    =================
    Pēdējo gadu laikā Latvijā ir akceptēta virkne dokumentu, kuri noteiks valsts tālāko ekonomisko attīstību.Latvijas ilgtermiņa ekonomiskā stratēģija definē ekonomiskās politikas pamatnostādnes.Stratēģijas mērķis ir nākamo 20-30 gadu laikā sasniegt Eiropas Savienības valstu vidējo iekšzemes kopprodukta līmeni uz vienu iedzīvotāju. Iecerēts Latvijas ekonomikā pašreiz dominējošo modeli mainīt, jo tam raksturīga lēta darbaspēka izmantošana un produkcijas ar zemu pievienoto vērtību ražošana. Piedāvātais ceļš – zināšanu un augsto tehnoloģiju intensīva izmantošana, pāreja no darbietilpīgas ekonomikas uz zināšanu ietilpīgu ekonomiku. Tas ir sasniedzams, vienlaikus veicot tradicionālo tautsaimniecības nozaru atjaunošanu uz modernas tehnoloģiskās bāzes un attīstot jaunās postindustriālās zināšanu ietilpīgās nozares. Latvijā veidosies jaunā ekonomika, pieaugs zināšanu kā resursa un bagātības nozīme jebkurā, arī tradicionālā nozarē, produktā un profesijā.
    http://www.em.gov.lv/images/modules/items/tsdep/zin_2002_2.pdf

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 06.08.2013. 00.44

    >>> Ēriks: Pēdējo gadu laikā Latvijā ir akceptēta virkne dokumentu, kuri noteiks valsts tālāko ekonomisko attīstību.Latvijas ilgtermiņa ekonomiskā stratēģija definē ekonomiskās politikas pamatnostādnes.Stratēģijas mērķis ir nākamo 20-30 gadu laikā sasniegt Eiropas Savienības valstu vidējo iekšzemes kopprodukta līmeni uz vienu iedzīvotāju.
    =========
    Paldies par atsauci! Nu jā – izrādās, ka tekstus, kur tas apgalvots, var atrast. Man tomēr grūti saprast, kā pieredzējušais eks-baņķieris A.Bērziņš visam šim Eldorado varēja noticēt. Dažs labs cits cilvēks vēl varbūt (tādēļ jau dažiem ir paaugstinātas gaidas – un attiecīgi frustrācija tad, ja tās nepiepildās).
    Uz kā rēķina tad notiks tā pārējās Eiropas apsteigšana? Mums ir labāki cilvēkresursi? Izglītība un zinātne? Kaut kādas īpaši efektīvas valsts pārvaldes formas? Manuprāt, gaidas nav vajadzīgas pārmēru lielas. Ja varam izdzīvot kā sabiedrība, tad tas jau ir daudz. Kas, protams, neizslēdz iespēju tiekties pēc kaut kā vairāk – piemēram, pēc izdzīvošanas ar ilgtspēju un zināmu rezervi.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.08.2013. 13.18

Agnese Margēviča ‏@AgneseMargevica 3h

Tas,ka politikā atpakaļ rāpjas personāži,kuriem vairs nepietiek kaviāram,parāda,kādiem nolūkiem pēdējās 10gades politelite izmantojusi varu.
https://twitter.com/AgneseMargevica

+20
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 05.08.2013. 13.10

Šim subjekjtam īstais vārds būtu PASTRAUMI ar visiem Latvijas izlaupītāju bariem. Viens ne Latvijas izlaupīšans aktīvākajiem kolaboarntiem un meļiem. Piesedzoties ar viltus tēvzemiešu segvairogu. Nebrīnīšos ja šis tipa par kapeikām kalpos Maskavijas sulaiņiem.

+33
-2
Atbildēt

0

Aldīna 05.08.2013. 13.09

Straume laikam ir nodzēris prāta paliekas. Bet es gan liktu uz to ka šāda “apjausma” pār Batķu ir nākusi pēc dažu failu apskates un to publikācijas draudiem.

+33
-3
Atbildēt

0

Janka, Janic 05.08.2013. 13.07

O.Griigs ar bija tikpat iistens nacionaalis , koliidz noķeera lielos kvantumos zogam degvielu no naftas vada , taa tuuliit no skatuves nozuda , pat pie prokurora nebiuja jaaierodas ,iistena zagļu partija….

+19
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 05.08.2013. 13.02

Šim tam pat varētu piekrist, ja to deklarētu kāds cits cilvēks, nevis Straume.
Lai ko neteiktu blēdis Batjka, Mottes draudziņš, kas izkrāpis sev dzīvokli centrā, tam nevar būt nekāda ticība.
Nu bet īsts latviešu “nacionalists”, visā savā spožumā, ko citu te lai saka.

+21
-9
Atbildēt

4

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 05.08.2013. 19.28

    dzeris49
    Lai ko neteiktu blēdis Batjka, Mottes draudziņš, kas izkrāpis sev dzīvokli centrā

    Dzīvokli centrā izkrāpa tavējais, alkatīgais krievmīlis, visu čekas pederastu, bandītu un afēristu draudziņš, Pauls, kuram ar bargo krieveni jau bija dzīvoklis Rīgas centrā. Straumei, ka otrai augstākai valsts amatpersonai, kam nebija sava dzīvokļa Rīgā, to saņēma likumīgi.
    Vai tiešām, fekāliju straumi nenoturošais plānprātiņ, sapratīsi, ka melot ir slikti, kad tev izraus mēli un pielies rīkli ar svinu?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    oskaar > ligakalnina 06.08.2013. 00.59

    Eu- dissidente!
    Vai tev nešķiet, ka tu sāc tuvoties tai robežai, kad par tevi vajadzētu sākt nopietni interesēties tiesībsargājošajām institūcijām (izraus… pielies…)? Kā te nupat lasīju, tad dažādu valstu varasiestādes beidzot sāk domāt par tādiem personāžiem, kuri internetā izsaka citiem draudus.
    Izskatās, ka tu varētu nopietni apdraudēt ļaudis, kuru tuvumā atrodies. It sevišķi- ja viņi bez iebildumiem nepiekrīt tavam viedoklim.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.08.2013. 01.12

    andrejsg
    Vai tie būtu draudi man? Es tikai izteicos par to, ka pienāks diena, kad likumi sargās taisnīgumu, un tādiem zvēriska naida pārņemtiem mērgļiem, kā dzēris, pirms melot, būs japadomā, ka tā var būt viņa tukšā mūža pēdējā nelietība.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > ligakalnina 06.08.2013. 01.20

    Dsisidente
    Un tu būsi tas, kurš noteiks taisnīgumu, rausi ārā mēles un liesi rīklē izkausētu svinu!
    Taisnīguma sludinātājs atradies…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 05.08.2013. 12.56

Totālā mobilizācija turpinās.
Laikam vēl viena neveiksme curikiem netiks piedota.

+15
-8
Atbildēt

1

    ilmisimo > Kaspars Špūle 05.08.2013. 13.22

    >fretka
    nez- kas tiem troļļiem ar to Ēģipti- Nīla un Nīla..

    Vait būvē piramīdu(finanšu), vai?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

Inese 05.08.2013. 12.56

Naf aiz trejdeviņiem kalniem arī šis laiks:

http://s1.bild.me/bilder/060112/258008145.jpg

+1
-28
Atbildēt

2

    esmeralda_se > Inese 05.08.2013. 13.14

    Un labākajās krievijas tradīcijās – 146% “za ņila”.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Inese 05.08.2013. 13.23

    Ēģiptes patrioti?

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 05.08.2013. 12.53

Ļoti pragmatisks viedoklis.

+3
-26
Atbildēt

3

    Dina > Inese 05.08.2013. 16.21

    Kurmītis >> Linux
    Aha. Vairāk nekā …
    Puisis beidzot ir kādu laiciņu prom no Siles. Un beidzot var izbaudīt, kāda dzīve ir ierindas uzņēmējam, kuram nav partijas jumta un garantēto iepirkumu … toties ir bērni …
    Un, kad abi tavi bērni taisās no šīs valsts laisties prom, atpakaļ neskatīdamies, tad laikam dažam labam eks-politiķim sāk ataust gaisma par to nelietību, ko LATVIEŠU politiķi ir ar Latviju 20 gados izdarījuši. Labāk vēlu, nekā nekad …

    Un nav nekāds brīnums, ka dažam labam ŠOBRĪD no Siles strebjošajam šis paziņojums ir kā uguns pakulās – kas par terminoloģiju bija šodienas Dzintariņa beneficē … šmurgulēns bijušo ilggadējo partijas vadītāju gandrīz par prostitūtu saukāja …

    Nebrīnīšos, ja uz Saeimas vēlēšanām Straumi redzēsim Amerika partijas rindās. Un tas būs tāds kloķis, tāāāāds kloķis tēvzemiešiem un papildus arguments ļoti daudziem latviešiem balsot par viņu apvienību ar Saskaņu, ka dažs labs Diegabiksis jauš tagad čurā etiķi … :)))

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 05.08.2013. 17.02

    Talpa, tieši tā – labāk vēlu, nekā nekad!

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Jānis > Inese 06.08.2013. 13.35

    Būtu gudrāks, tad nelīstu visur pirmais “ar savu kazu”…

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam