Vēstures eksāmena sliktie rezultāti – nopietns signāls
19Saistītie raksti
Aktuāli /
17. oktobris
Žurnāls: Kam šogad bija sliktākie rezultāti matemātikā?
Saruna /
28. augusts
Grāmatas burvība
Viedoklis /
13. augusts
Ceļš uz labākiem matemātikas centralizēto eksāmenu rezultātiem sākas 1. klasē
Komentāri (19)
Reinis 08.02.2014. 12.57
Kādas muļķības par arodskolām, rezultāti ir atkarīgi no katra indivīda un mācību iestādes. Neteiktu, ka mani arodskolēna rezultāti(77%) vēstures CE rada kaunu uz vidusskolēnu fona!
0
archoftriumph 17.07.2013. 14.49
man interesanta skjiet arii skolotaja Jura kratiisana. ja atceramies tad skolotajs Jurs bija ievietojis sava majas lapa vesturnieka Valda Klisana gramatu “Vēsture vidusskolai”, bet nebija pienacigi saskanojis to ar autoru.
rezultaataa musu slavenaa Ekonomiska Policija, taa vietaa, lai liktu vinjam dienas laikaa iznjemt materiaalu un/vai uzliktu sodu, ieradaas pie skolotaaja 3 cilveeku sastaavaa, izkratiija dziivokli, iznjeema personiigo datoru ar maaciibu materiaaliem, un aizveera vinja interneta maajas lapu http://www.pavelsjurs.lv, kuraa bez striidiigaa Valda Klisana graamatas veel bija simtiem citu maaciibu materiialu.
interesantaakais ir tas ka policija kratiisanas procesaa ir “iznjeemusi” arii maajas lapu http://www.pavelsjurs.lv – ir aizliegusi skolotajam to administreet, un arii hostinga provaiderim to dzeest aaraa un raadiit internetaa.
praktiski policija ir atnjeemusi skolotajam vinja interneta identitaati, un aizliegusi vinjam izgliitot beernus arii ar legaalajiem lapaa atrodosajiem maaciibu materiaaliem.
uzskatu ka musu policija, konkreeti inspektors Nauris Liepins un vaditajs Gatis Gudermanis ir PRET izgliitiibu latvija, un vinju riiciibai vajadzetu tikt veerteetai kaa cilvektiesiibas aizskarosai un Latvijas valstij kaitnieciskai !
mani paarsteidz arii Izgliitiibas Ministrijas pasiivaa nostaaja sajaa jautaajumaa.
0
Eleonora Maisaka 17.07.2013. 13.03
Latvijas apstākļiem vēstures eksāmens ir absolūts valsts izdzīvošanas priekšnoteikums. Par ja okupantu bērni, vēsturi mācīsies no fašistu-staļinistu, vēstures viltotāju, izdotām grāmatām, stingrs eksāmens tos piespiedīs iepazīties arī ar patiesu vēsturi, kur viņu elki, Aleksandrs Ņevskis, Ivans Bargais, Peteris I, Ļeņins, un Staļins ir bijuši pašu krievu lielākie bendes, sadisti un pederasti, ka krievi ir nesuši cilvēcei tikai nelaimes un postu, par viņu drausmīgāko noziegumu, WWII un pilnīgi bezjēdzīgiem pašu upuriem un desmitiem miljonu nevainīgi noslepkavoto eiropiešu. Par WWII netaisnīgo iznākumu, kas visai pasaulei sagādāja drausmīgas ciešanas, bet pašiem miljonu neapglabāto žmuriku, invalīdu ciešanas un to nogalināšanu, miljoni jaunu GULAG ieslodzīto. Ne atbrīvotāji, bet ne tikai okupanti bet vēl ļaunāk, arī aneksētāji, kas ir visu starptautisko normu rupjš pārkāpums.
Arī latviešu bērniem vēstures zināšanas nekādi nenāktu par skādi, lai neaugtu jauna morālu kropļu, nihilisti(nuļļu) paaudze, visa eiropeiskā tai skaitā latvietiskā noliedzēji, tolerasti pret absolūti ļaunumu, viendienīši, šodienas pilnā vēdera, politikas piekopēji. Bez patriotisma valsts ir nolemta, tāpēc žīdi to sev iecēluši kulta kārtā, bet visus pārējos nonievā par naciķiem, tumsoņām, šaura redzētājiem.
0
lita_freimane 17.07.2013. 10.36
Latvijā pašreiz ir divas arodskolas, pārējās – profesionālās vidusskolas un tehnikumi. Kas tie par “arodskolniekiem”, kuri rīvē “kantes” statistikai??? Ja salīdzina, tad vismaz ar profesionālu pieeju…
0
inesite15 17.07.2013. 10.27
minna draviete : – Nekā jauna-krievulaikos tās izva-i-rotās vēstures un politmācības arī neko cieņā nebija … labi, ka uz Kr.Barona ielas bibliotekā varēja NORMĀLAS VĒSTURES utml. šo to DABŪT PALASĪT … žēl tikai, ka tagad to VISU nevar iznīdēt – internets tak maitā visu poļitkomisiongu un citu poļitiski pareizi orientēto intituciongu devumus un pienesumus …
0
ritvars_kl 17.07.2013. 09.16
Gala rezultātu eksāmenā ietekmē ļoti daudzi faktori – skolotāja meistarība, skolēnu intereses,mērķi, pilsētu un lauku skolu atšķirīgais līmenis, iespēja izmantot privātskolotāju (matemātiikā) u.c. Tie visi jāskata kopsakarībā un nozīmībā kā arī konkrētajā skolā u reģionā. Viens vērtējums – labi vai slikti te neder. (Vidējā temperatūra slimnīcā).
0
Kristīne 17.07.2013. 09.11
Varbūt derētu nevis ņaudēt par arodskolēnu zemo zināšanu līmeni, bet nodrošināt šiem normālu izglītību… Stāsti par motivāciju ir nevietā, jo motivēšana ir skolotāju darba sastāvdaļa.
0
Klāvs 17.07.2013. 08.58
Mani “sajūsmina” izteikumi, ka vēstures eksāmens kā tāds veidos jauniešu vērtības. Tas, ka kāds izcili nokārto šo eksāmenu, vēl neliecina, ka viņš ir patriots un lojāls pret valsti. Un otrādi…
Matemātika vienmēr ir bijis liels klupšanas akmens, salīdziniet kaut vai liecībās vidējos rādītājus starp priekšmetiem. Tikai, lai celtu rādītājus, varbūt nevajag braukt otrā grāvī – pamatskolas eksāmenā pietika ar nieka ap 20%, lai dabūtu sekmīgu vērtējumu. Parastajos kontroldarbos par tādu līmeni var dabūt labi ja 2.
0
Janka, Janic 17.07.2013. 07.24
tv viktoriinaas redzeeti muusu studenti, klausoties atbildes ausis svilst , oma likumu nezin , Pekinu uzskata par Japānas galvaspilseetu , … vai tiesaam tik stulba jaunatne , ka nevar elementaaras lietas iemaaciities , jebšu nskolaas neko nemaaca?
3
Dmitrijs > Janka, Janic 17.07.2013. 08.01
Lai kā gribētu novelt visu uz skolām, bet pamatā cilvēka zināšanu un attieksmes bāze veidojas ģimenē. Ja vecāki nerada bērnā interesi par pasauli kopumā, tad nekāda skola neko daudz nemainīs. Literatūras blāķi arī šodien vairs nav nepieciešami, tikai interneta pieslēgums. Tātad viss ir attieksmē. Vecāku attieksmē. PSRS laika pieeja, kad aiz garlaicības un nekādām iespējām izklaidēties cilvēki kaut ko lasīja un pētīja, kad valsts līmenī propogandēja zinātni, lai taču padomju vergs domā, ka dzīvo pašā labākajā valstī pasaulē, ir cauri. (attiecas uz kultūru kopumā)
Protams, ka arī valsts šodien pati nerada sajūtu, ka zināšanas un izglītība te būtu vajadzīga. Bet tas arī ir objektīvi. Šeit nav noieta tirgus šai precei – izglītotiem, zinošiem cilvēkiem. Tādi vnk sāk aktīvi domāt par aizbraukšanu. Un spējīgi cilvēki parasti realizē savas idejas.
Un tad jājautā, vai tas jums ir vajadzīgs – labi izglītots pilsonis zemē, kur nav ko īsti iesākt ar šo “bonusu”? Varbūt tomēr tas pieradums, ka katrs traktorists zin Pitagora teorēmu (kas gan reāli neko nemainīja kopumā) ir jāpārdzīvo un jāpieņem, ka tas vnk nav nepieciešams.
0
Kaspars Špūle > Janka, Janic 17.07.2013. 08.15
Galvenais, lai jaunie curiki neuzzina, cik daudz viņi nezina.
Mordas viņiem pateiks, kas jādara.
0
ilmisimo > Janka, Janic 17.07.2013. 11.51
… oma likumu nezin…
_______________________
Omai jādodas uz jurdiskuo koledžu.
0