Darvas piliens vai daži organizatoriski trūkumi?

46

Komentāri (46)

dro 13.07.2013. 22.40

Rīgā ierodas ‘Jaunā viļņa’ dalībnieki! Urrā! Tur viss būs visaugstākājā līmenī:):):)

+4
-1
Atbildēt

3

    Ainārs > dro 14.07.2013. 22.59

    Neesot gan laikam augstākajā līmenī – mūžveco sašpricēto un uzpumpēto Jaunā? viļņa ‘skatuves mākslinieku’ ģērbtuves un tualetes esot briesmīgas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.07.2013. 00.10

    laurazan. Es domāju māksliniecisko kvalitāti. Tā ir nepārspējama:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 15.07.2013. 07.01

    Jauno Vilni rīko krievi, bet apjūsmo curiki :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 12.07.2013. 21.07

VISBĀKIE DZIESMU SVĒTKI, KO ESMU TĀ VAI CITĀDI REDZĒJIS, BIJA 1973. GADĀ SIMTGADE. TAD ORGANIZATORI BIJA IZCILI LIETPRATĒJI UN GALVENIE LEGENDĀRIE VIRDSIRIĢWENTI SPĒKU UN VARĒŠANAS BRIEDUMĀ. TAUTA BRĪVĪBAS PRIEKŠNOJAUTĀS. ŠĪEM SVĒTKIEM KRONI UZLIKA KA TOS RIKOJA UZ “ESTRADES” NE UZ SKATUVES. TAS, KA DAUDZI PAR KATRU VARU GRIBĒJA TIKT PROGRAMMĀ. VISGAIŠĀKAIS MIRKLIS BIJA ROBETA ZUIKAS DIEVS SVĒTI LATVIJU VADĪŠANA. NEPIEMIRSTOT KA VECMEISTARS NEBIJA BIJIS KOMPARTIJĀ, KĀ DAUDZI CITI SPĪDEKĻI.

+1
-2
Atbildēt

1

    janis17 > ivetao2007 13.07.2013. 16.13

    Mazliet skaidrāk nevarētu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.07.2013. 19.37

Pasaule slavēja visu, ko redzēja, bet paši latvieši nolika visu, ko redzēja un arī to, ko nemaz nebija redzējuši.

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/jusmis-skaidris-gaujmalietis-pavlika-morozova-regs-virs-lielas-estrades.d?id=43479149

P.S.
kuilenieki kā vienmēr kuiļuojās;

http://vesti.lv/politics/theme/commentary/77835-maksla-vmesto-masla.html

+3
0
Atbildēt

1

    Austra > ilmisimo 15.07.2013. 12.35

    Precīzi, sajūsma nāk no visas pasaules, no Baltkrievijas līdz Brazīlijai.

    Nevar jau teikt, ka gaudotāju ir vairāk, vienkārši viņi ir neticami aktīvi. Pie skaistākajām dziesmām, kur latvieši raksta par tirpiņām, bet ārzemnieki – par neredzētu brīnumu, šie obligāti pierakstīs garu palagu, kāpēc šie svētki bija sliktāki par iepriekšējiem.

    Mēs arī bijām no tiem, kas netika uz pirmajām 3 dziesmām apsēsties, kas dziedāja himnu, kopā saspiedušies. Bet mēs sasmaidījāmies un teicām, galvenais, esam iekšā, esam kopā, esam klāt. Jo bijām noskaņojušies svētkiem un neviens tos sabojāt mums nespētu.

    Par drošību gan būtu vērts padomāt: vairāk vārtu, pārvarams žogs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 12.07.2013. 17.42

Nav vajadzīgi integrēties nekultūralo un melīgo cilvēku sabiedrībā.

Labāk jau jūs integrējieties mūsu sabiedrībā, jo krievu Latvijā tāda necieņa un slikta audzināšana nebūtu iespējamas. Jo īpaši no deputāta un viņa sievas.

+1
-7
Atbildēt

3

    janis17 > dace_roze_lmt_lv 13.07.2013. 16.11

    Jucis esi????
    Kopā ar urlām smirdēt – to var piedāvāt tikai pilnīgi neprātīgiem ļaudīm :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 15.07.2013. 11.37

    Krievu Latvijā SC deputāti kopā ar ģimenes locekļiem Jūrmalā sadur kaimiņus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 15.07.2013. 12.47

    “Parasto krievu” audzināšana ir labi redzama 9. maija orģijās pie Pārdaugavas monstra, kad apdzērušies “atbrīvotāji” un “kultūras atnesēji” čurādami ieveļas Mārupītē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Agnese 12.07.2013. 17.36

Izskatās, ka cilvēkiem vienkārši ir grūti saprast latviešu valodu. Arī es braucu uz Mežaparku kā dalībniece. Tiekot tuvāk estrādei, bija cilvēki, kas kliedza: skatītāji taisni, dalībnieki pa kreisi!!! Ievēroju, ka daži skatītāji tāpat aizgāja pa kreisi kopā ar dalībniekiem. Un tad vaino atkal organizēšanu – tā jau pašu vaina! Kāpēc man nekas tāds nenotika? Un kāpēc lielākā daļa jau bija tikuši bez problēmām uz savu vietu? Bija rinda, bet tik un tā ātri tiku iekšā, pat bija vēl kāda pus stunda līdz koncertam, paspēju mierīgi ieņemt savu vietu kolonnā!:)

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 12.07.2013. 17.10

Darvas piliens vai daži organizatoriski trūkumi?
____________________
curiku centrālorgāna vircas vezums?

+3
-1
Atbildēt

0

sausins 12.07.2013. 15.20

Diemžēl kārtējo reizi jākonstatē, ka neprotam vienkāršas lietas izdarīt bez nevajadzīgas publicitātes un savstarpējiem ” uzbraucieniem” tā vietā lai lietiški analizētus klūdas, neveiksmes un izdarītu vajadzīgos secinājums lai tās neatkārtotu !

+3
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 12.07.2013. 14.33

Mani var lamāt par nekulturālu un manus vecākus var vainot bērnu audzināšanas trūkumā, jo arī es nokļuvu to neaudzināto vidū, kuri neprotas ierasties uz koncertu savlaicīgi. Koncerts gan bija ģen/mēģ., un arī iekšā (ne)laišana laikam jau bija mēģinājuma sastāvdaļa.

No īstā koncerta ģ/m gan, kā zināms, nedaudz atšķiras. Kaut vai ar to, ka nekādus karogus svinīgi nenesa (vismaz es to neredzēju, kas gan ir piedodams, jo biju iespiesta pūlī). Bet tās ir nianses. Tiešām bija ļoti nepatīkami, ka uz savām vietām mēs nevarējām tikt, koncertam vēl nemaz nesākoties. Mēs (mana ģimene) bijām pārmērīgi “pieklājīgi” un negājām pāri sktītāju rindām, kuras nudiem pašā pašā sākumā vēl bija ļoti šķidras, un tas nesagādātu nekādas grūtības un neērtības. Mēs pat īsti nesapratām, kas īsti notiek un kāpēc nelaiž. Pūlis auga neticamā ātrumā, un es varu tikai just līdzi tiem pēdējās rindās sēdošajiem, kuriem bija aiz muguras jādzird ne jau pāris desmit, bet vairāki tūkstoši skatītāju, kuri, uzsveru, vispār nesaprata, kas notiek, kāpēc nelaiž, un vai vispār kādreiz laidīs!

Piekrītu, ka kavēt nav labi. Bet arī koncerts sākās ar kavējumu. Pieprasīt, lai visi disciplinēti savlaicīgi varētu ieņemt savas vietas varētu tad, ja kā teātri – skatītājs tiktu savlaicīgi brīdināts ar 3 zvaniem (vai tad tehniski tas nav iespējams?). Jo tad var noorientēties gan laikā, gan telpā. Tomēr piekritīsiet, brīvdabas estrādē 20tūkstošiem skatītāju piemērot koncertzāles noteikumus ir tomēr nedaudz pārspīlēti.

+11
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 12.07.2013. 14.57

    ——-traductrice Mani var lamāt par nekulturālu…..
    ============================================================================
    Ar to lai Super-Acs vietnē IMHO Club nodarbojās (Прямая связь с Председателем). IRšos labāk beigt cepties, bet, atceroties I.Ziedoņa ieteikumu – uzdziedāt. Īpaši iesaku visiem “darvas pilienu” meklētājiem un nediscplinētajiem deputātiem:

    http://www.youtube.com/watch?v=Xze_4lJHGS0

    Kumeliņi, kumeliņi, / Tu man kaunu padarīj’.
    Trādi, rīdi, rallalā, / Tu man kaunu padarīj’.
    Tev kājiņa paslīdēja – / Man nokrita cepurīt’,

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Inese 12.07.2013. 14.01

Gaužām neveikls un nepārliecinošs mēģinājums aizstāvēt Krišjāņa Kariņa sievas Andas šokējošās agresīvās izdarības. Lūk, aculiecinieka stāstītais:

Eiroparlamentārietis Krišjānis Kariņš ar pavadoni nespēja pagaidīt pirmās trīs dziesmas un, ignorējot apsarga norādījumus, kāpa pāri virvei. Brīdī, kad apsargs mēģināja apturēt deputāta pavadoni, viņa kļuva diez gan agresīva – apsargs vien pēdējā mirklī pamanījās izvairīties no iespējama sitiena.

+5
-10
Atbildēt

8

    grislits > Inese 12.07.2013. 14.13

    Kādēļ jūs akli uzticaties vienai pusei?

    Te ir vārds pret vārdu. Cilvēks pa gabalu redzēja situāciju, varēja izskatīties dažādi. Ņemot vērā, ka Kariņš aprakstīja situāciju, pa gabalu tā varēja izskatīties arī kā iepriekšējā raksta autore to aprakstīja. bez papil;dus tuvu klāt esošiem lieciniekiem es atturētos izdarīt kādus konkrētus slēdzienus.

    Saprotu, ka Kariņš ir no Vienotības un jums Vienotība dikti nepatīk (tāpat kā ASV), tomēr objektivitāti personīgu antipātiju dēļ zaudēt nevajadzētu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.07.2013. 14.18

    Vox populi vox Dei

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Inese 12.07.2013. 14.28

    Kur jūs kaut kur redzējāt to tautas balsi?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.07.2013. 14.32

    Nu takšu ne jau eiroparazīta Kariņa tekstā ;)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    grislits > Inese 12.07.2013. 14.45

    Joprojām neatbildējāt. Viens cilvēks nav tautas balss.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.07.2013. 16.50

    Kariņš šajā gadījumā ir ieinteresētā persona. Un tas, ka viņš melo, lai tikai aizstāvētu savu lauleni, ir pat dabiski un saprotami. Tāpēc krietni lielāka ticamība ir pilnīgi nejaušas un neieinteresētas personas stāstītajam.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 12.07.2013. 18.05

    …-“nejaušas un neieinteresētas personas stāstītajam.”
    ———————–
    ….esi pārliecināts?….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.07.2013. 18.12

    Jā, esmu gan pārliecināts.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 12.07.2013. 13.56

Pilnīgi piekrītu Kariņam. Viņš vēl ir ļoti pieklājīgs. Jo organizācija pat nebija slikta, tā bija katastrofāli slikta.
Varēja padomāt, ka Lindemanis pie ‘pasākuma organizēšanas stāvējis…

+7
-6
Atbildēt

9

    grislits > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 14.10

    Pārspīlēt tomēr nevajadzētu…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 14.38

    Ko pārspīlēt? Ja cilvēkiem ir izsludināts, ka plkst 23 viņi var nākt uz sadziedāšanos, tad kāpēc viņiem pāris stundas ir jānīkst aiz sētas? Kā kaut ko tādu varēja pieļaut? Ja neprot laiku aprēķināt, tad paši vainīgi. Cilvēki bija jālaiž iekšā.
    Un Kariņam ir taisnība, ja būtu noticis kaut kas neparedzēts.Nu kā Bostonas maratonā… Tad bērni un večuki vienkārši tiktu samīdīti vai sašķaidīti pret nožogojumiem.Ir tīri profesionālas lietas, kas ir jāparedz lielu publisku pasākumu rīkošanā. Ja negrib, lai…. asins lietus līst.
    Dziesmu svētki ir masu pasākums, bet organizācija bija…Nū…Tīrā Žanetes stilā!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 14.43

    Atkārtošos vēlreiz – nepārspīlējiet.

    Sāk izskatīties, arī ņemot vērā jūsu bloga rakstus šeit IRā par Dziesmusvētkiem, ka jums kāds no organizatoriem uzkāpis uz varžacīm vai pats neesat ticis kaut kur pie organizēšanas vai esat atraidīts. Savādāk es tādu kategorisku un histērisku uzstāšanos nevaru iztulkot.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 14.56

    Nū…sUn priežot pēc Jūsu komentāriem, Jūs kā reizi pie tās krējuma bļodas esat klāt ticis…Un saldi nodzēries…
    Šie nav pirmie Dziesmu svētki. Pirmie bija 1873 .gadā-pirms 140 gadiem. Ir ar ko salīdzināt.
    Un es vēl blogos biju bezgala maigs un iecietīgs…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 15.07

    Man ar Dziesmusvētkiem vispār nav nekāda sakara, neesmu rīdzinieks un biļetes uz noslēguma koncertu nedabūju, bet sestdienā un darba dienās nebija laika uz Rīgu braukt kaut ko apmeklēt, tādēļ visu skatījos TV un internetā.

    Bet redzot, kā komentārus raksta citi, kam arī bijušas atsevišķas problēmas, bet kas tomēr nenoniecina visu pasākumu kopumā, uz jūsu histēriskajiem komentāriem jau no pirmā raksta pēc Dziesmusvētkiem, rodas šaubas par jūsu objektivitāti.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 15.32

    Kur es apgalvoju, ka esmu objektīvs?
    Man liekās, ka es esmu skaidri paudis, ka Dziesmu svētki man ir dzļi emocionāli svarīgi. Tie lielā mērā ir veidojuši manu latvieša piederību.
    Protams, ka es esmu subjektīvs. Jo personisks.
    Bet šajā reizē ir notikusi svētku filozofijas maiņa. Ir notikusi paradigmas maiņa.
    Ja tas tiks pieļauts, tad var izrādīties fatāli latviešiem kā nācijai.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Inguna Žogota > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 15.43

    Pirms pasākuma bija arī informācija, ka sadziedāšanās kārotājus iekšā nelaidīs, kamēr nebūs izlaisti koncerta skatītāji, un savukārt to, cik daudz varēs ielaist uz sadziedāšanos, noteiks tas, cik būs aizgājuši no koncerta – tieši šeit aprakstītās problēmas dēļ, lai nepārsniegtu cilvēku kapacitāti estrādē (un nelītu asins lietus).

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 15.51

    Nū…Tad jau gan organizātoriem bija ko ņemties ar skaitīšanu.Nu īstenie grāmatveži.
    Un es redzēju, ka no koncerta aizgāja pietiekami daudz cilvēku. Ko tad tādu skaitu iekšā tajos plkst 23 neielaida? Un tad jau organizātori nāks ar precīziem skaitļiem, cik un kad klausītāji no koncerta aizgāja, cik uz sadziedāšanās daļu tika ielaisti.
    Cerams ka Lapsa šitos ciparus no organizētājiem paprasīs un veiks nelielu inventarizāciju. Par tām tautas dzīvā spēka plūsmām visos virzienos….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Jānis Derkusovs 12.07.2013. 22.00

    Vācijā pāris gadus atpakaļ kaut kādā pasākumā tunelī tika saspiesti 2 civēki, un tā īsti nesapratu to domu kāpēc bija aizliegts pārvietoties pa visām ejām, ja karogu nesa pa vienu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 12.07.2013. 13.51

Tā jau arī ir pieklājības stundas pārbaude ko ne visi iztur. Tas ka ērtos apstākļos māki plati smaidīt un teikt Labdien! nenozīmē ka esi pieklājīgs cilvēks. Bet ja spēj savaldīties un izturēties kā pienākas arī nepatīkamos apstākļos, lūk tas ir rādītājs. Kariņa kunga slēpšanās aiz argumenta par sievas neērtību man nelikās simpātiska. Arī ģenerālmēģinājuma vakarā bija drūzmēšanās pie ieejas un bija jāuzgaida 3 dziesmas, nu neko – nogaidīja cilvēki, nodziedāja himnu un devās iekšā. Par kādu histēriju tur Kariņš tagad pārspīlē nav zināms.

+6
-6
Atbildēt

0

grislits 12.07.2013. 13.38

Nu re, korekta atbilde. Un kā jau vakar teicu, ja uz biļetēm nebija info par tām pirmām trim dziesmām un kustību ierobežojumiem, kā arī īpaši daudz tas netika publiski ziņots, tad vaina tomēr jāuzņemas organizatoriem.

Tas, protams, neizslēdz to, ka cilvēkiem pieklājīgi jāuzvedas :)

+9
-1
Atbildēt

1

Dizzy 12.07.2013. 13.29

Nezināju, ka nedrīkst ņemt līdzi fotoaparātu – daudzi bija ļoti sarūgtināti, jo apsargi bija profesionāli un nācās pagriezties un iet prom. Kur bija informācija? No biļetēm saprotams tikai, ka pasākumā nedrīkst fotografēt.

+2
-4
Atbildēt

3

    grislits > Dizzy 12.07.2013. 13.36

    Ja uz biļetēm ir info, ka nedrīkst fotografēt, tas tieši to arī nozīmē, ka nedrīkst ienest kameras. Jūs pirmoreiz mūžā apmeklējāt jebkādu koncertu, vai?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Dizzy 12.07.2013. 13.45

    —–
    Māksla sen vairs nepieder tautai, tagad Dziesmusvētkos tādi pat noteikumi kā komerc-koncertos, festivālos u.c. patērētāj-sabiedrības izklaides pasākumos.
    “Visu mūsu dzīvi tagad noteic veikals.(..)
    Un jāatzīst, ka arī tas tiek darīts veikaliskos nolūkos.”

    Raiņa Saeimas runa par kultūru, valsti un veikalnieciskumu.
    http://infoagentura.wordpress.com/2012/04/01/raina-saeimas-runa-par-kulturu-valsti-un-veikalnieciskumu/

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Inguna Žogota > Dizzy 12.07.2013. 15.40

    Bija, bija informācija par fotoaparātiem. Pirmkārt, uz biļetēm. Otrkārt, organizatoru sagatavotajā video “kas jāzina Dziesmu svētku skatītājiem”, kas bija ievietots dziesmusvetki.tv. Treškārt, kā jau šeit minēts iepriekš, tāda bija prakse arī iepriekšējos Dziesmusvētkos un citos publiskos pasākumos ar ieejas biļetēm. Ja grib laikus noskaidrot, ko drīkst un ko nedrīkst ņemt līdzi, lai pats sev nesagādātu nepatīkamus brīžus, tad visu var ļoti vienkārši noskaidrot, neviens šo informāciju neslēpj.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam