Oli Rēns: “Laipni lūdzam eirozonā!” (papild.)

133

Komentāri (133)

dzerkaleliva 10.07.2013. 13.57

Tik nopirkti un nedomājoši, kā šobrīd mūsu mediji nav bijuši vēl nekad agrāk, skumji. Žurnālists drīz būs tāds pat lamuvārds kā politiķis, katram savs.

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 10.07.2013. 13.56

Jā vai rietumi raksta par mūsu veiksmes stāstu, kā to raksta mūsu mediji vai ko citu?
————————
Latvia struggles with ‘demographic disaster’
http://www.france24.com/en/20120522-latvia-emigration-population-brain-drain-economy

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 10.07.2013. 13.55

Ko cilvēki mūsu tik ļoti mīlētajos rietumos par to domā?
—————————
Komenti pie Dombrovska reklāmas raksta tai pašā Spiegel
—————-
Juan-Pablo 07/02/2013
It is incredible how the EU is doing exactly the same as when Spain (I’m Spanish), entered the euro. They do not care about the healthy or corruption of the economy, and this will make lot of trouble for latvians. In Latvia there is a huge amount of people who earn a part of their wages in black, paying taxes is a joke. People are really not interested in politics because politicians are corrupted, but corruption is not a filter to have the euro, the only condition is to buy products of the rest of the EU. They have started closing some factories (they have been given money for that of course) so the can consume more goods from the rest of Europe. This happened, among others, with the milk in Spain. In some years they will be slaves of Europe always dependent on others decision. Europe is a market for Germany and has nothing to do with unity and solidarity. It would be great to have the opinion of latvians in this article. The euro is simply going to be a disaster for the latvian people.

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 10.07.2013. 13.39

Spiegel kritizē Latvijas neapdomīgu pievienošanu eirozonai, nosauc par «Luksemburgu nabadzīgajiem»
—————————————-
Tā vietā, lai iznīcinātu jau izveidojušās «nodokļu oāzes», mēs paplašinām eirozonu ar jaunu nodokļu paradīzi – Latviju.
Tā Latvijas pievienošanos eirozonai vērtē viens no lielākajiem un atpazīstamākajiem Eiropas žurnāliem – vācu der Spiegel. Izdevums īpaši apraksta Rietumu bankas pārstāvju prieku par Latvijas pievienošanos eirozonai, citējot bankas vadītāju Iļju Suharenko: «Eiro nāk, kapitāls sekos». Kolorīts ir arī Rietumu bankas apraksts, kas atrodoties vienā no labākajiem Rīgas rajoniem ar skatu uz putekļainām ielām, uz grafiti «Ja Jēzus atgriezīsies, mēs viņu nogalināsim vēlreiz» un lielāko Latvijas futbola laukumu, kas esot vienkārši vienā pusē atvērts lauks.

Taču vislielāko kritiku Latvija no der Spiegel puses izpelnās zemās uzņēmuma ienākumu nodokļa likmes dēļ – 15%, lai gan ES vidēji šī nodokļa likme ir 23,5%. Tāpat arī holdingu likums, kas ļauj ārzemēs gūto peļņu un dividendes, nemaksājot nodokļus, caur Latviju notransferēt, piemēram, uz Kaimanu salām, ļauj izdevumam Latviju saukt par «Luksemburgu nabadzīgajiem», kas īpaši piesaistot biznesmeņus no Krievijas un citām bijušajām PSRS republikām. «Mēs saņemam simtiem pieprasījumu no Krievijas, Baltkrievijas, Kazahstānas un Ukrainas. Daudzi grib savu naudu pārvietot no Kipras uz Latviju. Mēs tagad esam labāki nekā Kipra,» der Spiegel citē Prime Consulting pārstāvi Tatjanu Lutinsku. Savukārt I. Suharenko cerot tuvākajos trīs gados uz Latviju pārvietot vismaz 10% no Kipras kapitāla.
http://www.db.lv/finanses/makroekonomika/spiegel-kritize-latvijas-neapdomigu-pievienosanu-eirozonai-nosauc-par-luksemburgu-nabadzigajiem-397228

0
0
Atbildēt

0

inta_s 10.07.2013. 10.09

kristaps_drone 10.07.2013. 09.51

Nu, ko, Ošleja viedoklim var tikai piekrist. Brīnums, ka IR to iekļāva rakstā, jo tas taču tik ļoti kontrastē uz saldajām pasaciņām, ko mums stāsta Dombrovskis, Vilks, Rimševics un Co.

+1
-3
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 10.07.2013. 10.13

    —–
    Brīnies,- kāpēc Hoļivudas filmās parādās gan “sliktais”, gan “labais” policists?! Tad gan reālo demokrātiju neesi apjēdzis……

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 10.07.2013. 11.41

    IRam tas ir ļoti rets gadījums, kad parādās abi “policisti”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 10.07.2013. 12.54

    —–
    Normāli – , te jau IRšos pieredzēs bagāti cilvēki strādā – labi zina, kad kādu “burkānu” pavicināt, kad kādu ar “pātadziņu” uzaicināt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 10.07.2013. 01.11

53% pret, 38% par. 38% uzvar. Demokrātijas paraugstunda. Vai kādam vēl ir palikušas ilūzijas, ka kaut kādi vēlēšanu iznākumi šajā valstī var mainīt citus procesus? Viss tiks nokārtots, un vajadzīgā viedokļa propogandēšanai tiks piešķirti līdzekļi no valsts naudas.

+2
-4
Atbildēt

3

    kristaps_drone > brigita_damme_rtk_lv 10.07.2013. 09.52

    Vakar sociologs Kaktiņš minēja, ka PAR ir tikai 22%, tā ka demokrātijas uzvara ir vēl iespaidīgāka.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ——Ciniķis Vakar sociologs Kaktiņš minēja, ka PAR ir tikai 22%, tā ka demokrātijas uzvara ir vēl iespaidīgāka.
    ============================================================================
    Kaktiņš vēl študents, tāpēc V iluzionistu trikus nav spējīgs atkost.
    Mācās, študenti, mācās no “ziemeļu zvaigznes” vizionāriem, kas “pakāsa” Rīgu, bet tagad plānot savu roku veiklību demontrēt arī nākamgad!

    http://www.youtube.com/watch?v=VYFV_A2f7iM

    p.s. Ja kas, tad absolūtajos skaitļos ( euro miljonos), tiem 22% svensonu banku kontos ir daudz vairāk par kā tiem 78%.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > brigita_damme_rtk_lv 10.07.2013. 10.11

    Demokrātija var būt par nenozīmīgām lietām vai tādām kur jau zināms rezultāts un labvēlīgs. Taču ja demokrātija maisa pa kājām, tad to var ignorēt.
    Parunājiet labāk par geju tiesībām vai ko citu kas šķeļ sabiedrību lai novērstu uzmanību no šī temata kas skar visus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 09.07.2013. 19.39

Lai dzīvo euro! Vot tā!

+1
-2
Atbildēt

5

    dzerkaleliva > Þanis Bezmers 09.07.2013. 19.41

    Jā, lai dzīvo! Lūk tā! Vispār jau es ar par EURO, man tomēr te vēl daži īpašumi par atļaujām jānotirgo un bez tā EURO vajadzīgo cenu nedabūšu. Tā, kā lai dzīvo un pēc iespējas ilgāku laiciņu, kaut pie sistēmas kā dārzenis, bet, lai vismaz gadiņus 5 izvelk!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 09.07.2013. 20.09

    Zinu, zinu. Iepuvuši dārzeņi murgo un tirgo. Gan pēc kārtas, gan vienlaicīgi. Ko vēl raudi, varēsi kalt un drukāt eirikus un dzīvot zaļi vēl piecus gadus. Ja pašam nepatiks ķēpāties, nopirksi no ķīniešiem pāris tonnas. Nesaprotu šitos kretīnus, kuri čīkst, ka sūdīgi Latvijā, bet sēž tepat un nekust. Piecus gadiņus varbūt vēl, tad Latvijā ievilksies kārtība un tevi izkratīs no blakšainajiem pantaloniem. Vēl piecus pēdējos gadus kopā ar saviem korešiem varēsiet šmaukt un čakarēt Latvijas valsti, tad gan vairāk nē. Un tas kusunokiem ir kā sirpis pa olām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Þanis Bezmers 10.07.2013. 00.10

    Vispār jau šķiet, ka visiem šiem ierados, zirga galvām, kāmjiem, žurkām, pelēkajiem vilkiem un kompānijai pamazām iet ciet, gluži kā tai karikatūrā par homoseksuālismu, argumentu vairāk nav ne pavienu tēmu un vislielākais naids pret tiem, kuri saka – karalis ir kails.
    ————————————————-
    Man pret tevi ierados, nekāda naida nav, man tevis žēl, tev vajag palīdzību. Paldies par nākamo siekalu šķiešanu ko man veltīsi. Nepūlies un nepazemo sevi tik ļoti, mēģini saglabāt cilvēka cieņu, savējo.
    —————————————————-
    Čīkstējis neesmu, valsti nekrāpju, to, kas valsti tik tālu noveduši un tautu iznīcinājuši, gan ienīstu. Īpaši tos, kas šobrīd pie varas, dēvē sevi par tiesiskajiem un iznīcina valsts nākotni, gan euro ieviezdami, gan Latvijas tautu gadā par 30.000 samazinādami. Mūs uz papīra ir atlicis 2.000.000 / 30.000 = 66.66 gadi. EURO nav nākotnes, tāpat kā mums, varbūt tāpēc jūs to tik ļoti gribat, kā jau mazohisti un nekrofīli.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Þanis Bezmers 10.07.2013. 00.17

    Atrodi trīs atšķirības starp Itālijas finanšu ministru un šo puisi, kas sevi dēvē par ierados, kaut gan puisis tas protams nav, bet cilvēks, kuram nepieciešama palīdzība.
    —————————————-
    2003.gadā Raubini paredzēja D-Eiropas un īpaši Itālijas problēmas ar parāda apkalpošanu un līdz ar to nopietnas problēmas Itālijas ekonomikai, ieviešot EURO. – Itāļu bosi, baņķieri smējās un finanšu ministrs Davosā kliedza, lai Raubini vācas uz savu Turciju (viņš ir turks pēc tautības).
    —————————————————————————
    Zinu, zinu. Iepuvuši dārzeņi murgo un tirgo. Gan pēc kārtas, gan vienlaicīgi. Ko vēl raudi, varēsi kalt un drukāt eirikus un dzīvot zaļi vēl piecus gadus. Ja pašam nepatiks ķēpāties, nopirksi no ķīniešiem pāris tonnas. Nesaprotu šitos kretīnus, kuri čīkst, ka sūdīgi Latvijā, bet sēž tepat un nekust. Piecus gadiņus varbūt vēl, tad Latvijā ievilksies kārtība un tevi izkratīs no blakšainajiem pantaloniem. Vēl piecus pēdējos gadus kopā ar saviem korešiem varēsiet šmaukt un čakarēt Latvijas valsti, tad gan vairāk nē. Un tas kusunokiem ir kā sirpis pa olām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Þanis Bezmers 10.07.2013. 01.09

    to kusonuki…

    Raubini vācas uz savu Turciju (viņš ir turks pēc tautības).
    >>>>>

    Raubini ir tikai dzimis Turcijā. Viņš ir Persijas (Irānas) jūds.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 09.07.2013. 19.34

Pēc pieciem gadiem būs defolts, pierakstiet šo un atgādiniet 2018.gada 9.jūlijā.

+1
-2
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > Ieva Priedenfelde 09.07.2013. 19.40

    iekš EURO defolts nevarēs būt, būs konsolidācija un draudzīgā Eiropas palīdzība, skats uz Grieķiju

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 09.07.2013. 19.32

Doma, ka visu to projektu var saglābt ar federācijas izveidošanu, tipa Eiropas Savienotās Valstis, ir skumja un smieklīga vienlaikus. Lai to izdarītu vajadzēs 1000 gadus un tik ilgi EURO nenoturēsies.
——————————————
Tomēr vajadzētu uzjautāt, ko par federāciju, kas automātiski nozīmē vienu budžetu un bezierunu budžeta pārdali, domā vācieši, grieķi, somi, spāņi un pārējie. Tas nozīmē vienu centalizētu valdību, armiju, polciju, izglītības, valsts pensiju sistēmu un visu parējo. Es saprotu, ka Latvijā varēs pateikt jūs par federāciju nobalsojāt tajā un tajā gadā, tajā un tajā referendumā, tāpēc basta un nepīkstiet.
——————————————
Bet diez vai tas projektiņš bez asiņainas sacelšanās izies cauri Zviedrijā, Vācijā, Spānijā un citur. Zviedri nodūra savu ārlietu ministri, tikai par mēģinājumi ieviest EURO. Par federāciju? Atvēsiniet savas galvas EURO birokrāti, nebūs tās, vācieši nemaksās grieķu pensijas un latviešu izglītošanos. Tāpat, kā itāļi neko neatdos no savas valsts, par britiem vispār nerunāsim.

+1
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 09.07.2013. 19.05

grūta diena Latvijas nīdējiem, oi ļa ļūļi, oi ļa ļūļi….

+5
-2
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > dace_ampermane 09.07.2013. 19.10

    EURO der kā monetāras savienības maksāšanas līdzeklis – Vācijai, Nīderlandei, Austrijai un Skandināvijai.
    —————————
    Dienvideiropai, Austrumeiropai un vēl dažam labam pa vidu tur nav ko meklēt. Tas iznīcina un padara konkurēt un savu ekonomiku regulēt nespējīgas, šīs vājākās valstis.
    —————————-
    Lai kā mēs sajūsminātos par savu veiksmes stāstu, mēs neesam konkurēt spējīgi ar – Vāciju, Nīderlandi, Austriju un Skandināviju. Tas, ka kādam ir problēmas ar pašapziņu, gribas vairāk rietumus, aizmukt no Krievijas un sēdēt pie viena galda, neizbēgami ilgtermiņā iznīcinās mūsu ekonomiku, kā tas notika D-Eiropā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dace_ampermane 09.07.2013. 19.12

    klejotāj, parasti tevi ignorēju, bet ja varēsi šo pašu – grūta diena Latvijas nīdējiem, oi ļa ļūļi, oi ļa ļūļi…. – pateikt pēc gadiem 5-10, bet varbūt krietni ātrāk, tad būs tikai jauki, bet tā diemžēl nebūs, diemžēl ———

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > dace_ampermane 09.07.2013. 23.35

dzerkaleliva 09.07.2013. 18.56

Jā un, lai sajūsminātu IRšu publiku vēl vairāk, mūsu vecais, labais draugs Krūgmans.
Rationality and the Euro
http://graphics8.nytimes.com/images/2013/07/06/opinion/070613krugman3/070613krugman3-blog480.png
I understand that leaving the euro is a very difficult thing to contemplate; but getting in now, when you had the great good luck to avoid this mess? Awesome.
————————————————-
Es saprotu, ka dzīvojot ar EURO ir ļoti smaga lieta no tā atteikties, bet ieviest to tagad, kad jums ir lieliska izdevība no šī likteņa izvairīties? Neticami, apbrīnojami.
—————————
Visu šo rakstu un viņa daudzus pārejos rakstus var izlasīt Krūgmana NYtimes blogā.

+2
-3
Atbildēt

0

ciparsone 09.07.2013. 18.51

Ardievu lata devalvācijas histēriķi, kā man Jūsu nepietrūks. Tagad, ja būs sūdi tad grimsim kopā ar vāciešiem, francūžiem un somiem – vismaz kompānija patīkamāka par lata aizstāvi, karoga piepuņķotāju Kabanovu.

+8
-1
Atbildēt

5

    inta_s > ciparsone 09.07.2013. 18.58

    egils_krastins > ciparsone 09.07.2013. 20.35

    to Viedoklis_lv

    No 90 gadu sākuma es ar savu bērnu dzīvoju pusbadā…tas turpinājās līdz brīdim, kad bērns kā pusaudzis sāka strādāt paralēli mācībām skolā (apt 10 gadus nebijām kārtīgi paēduši…).
    Bērns pabeidza skolu, iestājās augstskolā, pabeidza to, tagad strādā savā profesijā, audzina divus mazuļus, kuri nepazīst trūkumu.

    Ne vienmer dzīvot nepaēdušam ir slikti. Tas daudz ko iemāca…uz visu atlikušo dzīvi. Grieķijā ļaudis palīdz viens otram izdzīvot un šī pleca sajūta ir pat vērtīgāka par pilnu vēderu…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > ciparsone 09.07.2013. 22.41

    Redzot kopbildi kur tā nauda ir aizplūdusi un ko tie ar to dara un kāpēc tie Grieķu bērni ģībst skolas stūrī no bada – jūs tā nedomātu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ciparsone 09.07.2013. 23.12

    tara:
    Grieķijā ļaudis palīdz viens otram izdzīvot un šī pleca sajūta ir pat vērtīgāka par pilnu vēderu…
    ==========================
    Taisnība, grieķu mūsdienu kultūra ir daudz, daudz kolektīviskāka par mūsējo. Tāpēc arī viņiem tik skaisti panākumi, piemēram, “Zelta ausmai” un komunistiem.:)

    Droši vien cilvēciski dikti silti tas viss.:) Tā teikt, “pie pleca plecs, kā ierindnieki”, utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ciparsone 10.07.2013. 01.04

    to Viedoklis_lv
    Kur tā nauda…

    Klau, kas to sociālistu valdību turēja tik ilgi pie varas, ko…vai ne bērnu vecāki?!

    Ko sēja, to pļauj. Lai tas izklausās skarbi, bet nu ir laiks, kad grieķu tauta var parādīt sevi no labākās puses palidzot vājākam… Es arī kādreiz izdzīvoju, jo labi cilvēki palīdzēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 09.07.2013. 18.49

Nezinu kā tur ir ar tiem vecticībniekiem un kremlieniem, bet nu pie mums ir samērā plaši izņirgts Krūgmans, bet nez kapēc nav izņirgts Raubīni, varbūt tāpēc, ka viņš par Latviju nerunā?
————————————————-
1. 2004.gadā Raubini teica, ka būs kridiks ar nekustamajiem ASV un tas izsauks vienu no lielākajām finanšu krīzēm vēsturē, tā arī notika.
2. 2003.gadā Raubini paredzēja D-Eiropas un īpaši Itālijas problēmas ar parāda apkalpošanu un līdz ar to nopietnas problēmas Itālijas ekonomikai, ieviešot EURO. – Itāļu bosi, baņķieri smējās un finanšu ministrs Davosā kliedza, lai Raubini vācas uz savu Turciju (viņš ir turks pēc tautības).
3. 2011.Raubini taica, ka zelta cena ir burbulis un, ka tā sabruks. Šobrīd zelta cena ir kritusi par 40% kopš tā brīža.
4. Viena no Raubini prognozēm ir EURO zonas kolaps agri vai vēlu. Tā, kā tas ir politisks projekts, tad es domāju, ka tas būs iespējami vēlu, mokošs un līdz pēdējai kaut mazākajai iespējai atlikts process, bet neizbēgams. Mēs nebūsim pēdējie, kas tur iestāsies. Noteikti tur vēl iestāsies Lietuva, iespējams Polija un vēl kāds. Diemžēl, katra šī iestāšanās padarīs EURO likteni tikai smagāku, nevis vieglāku. Vēsturi un dabas likumus nevar apmānīt.
————————————–
Jums ir iespēja turpināt ticēt LV baņķieriem, politiķiem, deģenerētajiem rausējiem pseido uzņēmējiem, vai cilvēkiem, kuriem ir pasaules slava ekonomikā, publikācijas, grāmatas, tituli, akadēmiskie grādi un atzinība.
—————————————-
Laiks parādīs, ātri tas nenotiks, lēni un mokoši, kādu laiku būs jauki. Gluži kā ar zelta cena 2011., kad tas maksāja 1.900$, pagājušā nedēļā bija jau zem 1.200$. Latvijas bankas zeltu sāka saviem klientiem piedāvāt pirkt, kad bija jau virs 1.700$, laimīgie, kuri iepirka, nu gluži kā ar EURO.
Bet visādi valūtas kantori zeltu sāka tirgot pie 1.800$/1.900, gluži kā vidējā Latvijas pseido uzņēmēja sajūsma par EURO.

+1
-2
Atbildēt

3

    egils_krastins > dzerkaleliva 09.07.2013. 19.59

    http://ej.uz/8sng

    Vēl viena Roubini intervija 2012.g., kura paredz 2013.g. (t.i. šogad) vētru, lielāku kā 2008.g.
    Taču Grieķija vēl joprojām ir eirozonā, ASV ekonomika aug, ka prieks skatīties…nekādas vētras nav un nebūs. Tāpēc liekaties mierā. Roubini nav pravietis…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dzerkaleliva 09.07.2013. 23.10

    tara:
    ASV ekonomika aug, ka prieks skatīties…nekādas vētras nav un nebūs
    =================================
    Tā jau ir – “ko mēs ēdam, tādi arī esam”. Ko lasām, tā arī domājam. Ja nervi netur palasīt arī nepatīkamu informāciju, tad jāiztiek ar “The Economist” vai “Ir” diētu un iemigt izdodas daudz labāk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dzerkaleliva 10.07.2013. 00.58

    Hari, es saprotu, ka Latvijā nav viegli, bet dzīvojot Britānijā redzu, ka daudzi biznesi pēdējā gada laikā paplašinās, aug ienākumi, rodas jaunas darba vietas. Tāpec rakstu to, ko zinu, nevis to, ko lasu.

    Tas, ka ASV ekonomika aug ir fakts. Necerēts, taču fakts.
    Roubini nekad nepateiks, kas būs tālāk, jo visas lietas ir procesā, Merkele vien ko vērta, kā politiķe, kas nebaidās uzņemties atbildību. Viņa vnk pateica – hei, neviens eirozonu neatstās. Punkts. Pateicoties šādām personībām Dr Pastardienas prognozes nepiepildās un labi, ka tā…:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 09.07.2013. 18.40

Vai kāds, lūdzu, var pastāstīt, kas pēc eiro ieviešanas notiks ar Latvijas Republikas zelta rezervēm?

+2
-1
Atbildēt

1

alexander 09.07.2013. 18.11

Pievienojos domubiedriem, kuriem šis notikums ir priecīgs un gaidīts, un ir pamats lepnumam par Latvijas mērķtiecību un izturību, pārvarot ekonomisko krīzi, un parādot izcilu sniegumu valsts maksātspējas sakārtošanā.

+7
-2
Atbildēt

4

    Ieva Aile > alexander 09.07.2013. 18.19

    Jā.Žēl,ka to nepieredzēja mana kaimiņiene,kas baidījās nepamatoti izsaukt ātro palīdzību,lai nebankrotētu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > alexander 09.07.2013. 18.23

    Var ienīst George Soros (lai gan ir.lv to nevajadzētu ;) vai ne?) taču tā ir taisnība ko raksta šeit:

    “The fatal defect was that by creating an independent central bank, member countries became indebted in a currency they did not control. This exposed them to the risk of default.

    Developed countries outside a currency union have no reason to default; they can always print money. Their currency may depreciate in value, but the risk of default doesn’t arise. By contrast, third world countries that have to borrow in a foreign currency like the dollar run the risk of default. To make matters worse, such countries are exposed to bear raids. In short, the euro relegated what is now called the periphery to the status of third world countries. ”

    http://www.project-syndicate.org/blog/a-european-solution-to-the-eurozone-s-problem

    Respektīvi, ja nav viena federācija, tad mēs atklājam sevi maksātnespējas riskam, tas ir, defoltēt.

    Tāpēc vai nu šis ir kangaru solis pretī Latvijas Republikas iznīcībai jeb totālai “integrācijai Eiropas Savienotajās Valstīs” un viņi to labi apzinās. Vai arī totāla muļķība. Un es nedomāju ka viņi ir muļķi. Tā ir nodevība pret valsti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > alexander 09.07.2013. 18.36

    Eiropas federalizācija notiks ļoti demokrātiski,mums to paziņos vienu mēnesi iepriekš.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    simpsons > alexander 09.07.2013. 22.29

    Nē, Viedoklis tomēr ekonomiku nav mācījies. Nomaksāt savus parādus vienkārši sadrukājot naudu var tikai valdība, kura aizņēmusies savā valūtā. Kurš var/gribēs aizdot Latvijas valdībai 5 miljardus latu? Būs vien jāizņemas arī eiro un dolāros, bet par to drukāšanu var būt nepatikšanas.

    P.S Nez kāpēc Viedoklis uzskata, ka defolts neapšaubāmi ir daudz sliktāks nekā devalvācija ar tai sekojošo inflāciju un kapitāla bēgšanu. Cik daudz depozītu šodien būtu grieķu bankās, ja noguldītāji domātu, ka drahma pārskatāmā nākotnē devalvēsies?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 09.07.2013. 15.32

Diženas invāzijas nenotiek ar militāru spēku un lielu troksni, tā ir zema intelekta pazīme. Varenas invāzijas notiek slepenībā upurim nenojaušot, ka tas tiek pakļauts un zaudē kontroli. Tad upuris nespēj mobilizēties, lai pretotos, jo ir jau laicīgi atbruņots un nemaz neapzinās sava upura lomu.
Rezultāts viens, zaudēta kontrole un neatkarība.

+1
-6
Atbildēt

7

    Rinalds Krûklis > inta_s 09.07.2013. 15.38

    Varbūt labāk vakarā uztaisi diženu invāziju savai otrajai pusītei un atslābsti. Lēmums jau pieņemts un nav jēgas cepties. peace!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 09.07.2013. 15.44

    Labi troļļots Axi, labi troļļots.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > inta_s 09.07.2013. 15.48

    —–Viedoklis_lv:”(..)
    Rezultāts viens, zaudēta kontrole un neatkarība.”
    ============================================================================
    …..un dzimtās zemes “tik vien, cik melns aiz naga” (I.Ziedonis)-?

    Mans Anglijas ceļš (pilna filma)
    http://www.youtube.com/watch?v=-AhYHXn3sKE

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > inta_s 09.07.2013. 16.29

    edge_… u.c. tml.
    Tā Latvija un šausmīgie rietumi tev, liekas, jau murgos rādās. Un nu vēl Latvijā EIRO! Izskatās ka galīgi vairs nevari nomierināties… Še būs gabaliņš tavas sapņu zemes. Tas tev sasildīs sirdi!
    http://www.youtube.com/watch?v=dOH29zwBQx8

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > inta_s 09.07.2013. 17.03

    jurispetra

    50 plusi no manis! Nepārspējami! Protams tas ir uzfilmēts Holivudas studijās, dzīvē jau nu nekas tamlīdzīgs nav iespējams. Gaidīsim Ežas koentāru :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 09.07.2013. 17.14

    Dzelžainais algortims:

    IF A <> (EURO OR ASV režīma OR ES režīma OR Izraēlas režīma) atbalsts THAN A = Kremļa / Krievijas režīma fans.

    Jūs dzīvojat ekstrēmi šaurā kastē kur viss ir balts vai melns.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 09.07.2013. 17.43

    Vajag taču skatīties plašāk,mīlam austrumus,mīlam rietumus,ziemeļus…tikai dienvidus nemīlam,jo tie ir izšķērdīgi.Latvija – sīka vienība,to nevajag mīlēt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 09.07.2013. 15.20

moskaļiem lieli kreņķi tādēļ jāskrien uz portālu atviegloties

+10
-2
Atbildēt

3

    Ieva Aile > dace_ampermane 09.07.2013. 17.39

    Kā tad,es vienreiz biju Maskavā,skolas ekskursijā,mani tur Sarkanajā laukumā savervēja,un man tagad ir bēdas.Klejotāj,cik ir divi plus divi?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 09.07.2013. 19.10

    Ēriks,

    oi, nepatīkama dieniņa, lai atveldzētos palasi Maksima Peškova ” Dibenā” un paklausies Kobzonu :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dace_ampermane 09.07.2013. 19.24

    Nezinu Peškovu,vakar vēlreiz noskatījos filmu ”Meistars un Margarita” pēc Bulgakova romāna,labs gabals,tev arī iesaku.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

putekliic 09.07.2013. 14.53

Tagad galvenā problēma būs neatslābt, kā tas notika pēc iestāšanās NATO un ES, un tas būs grūti. Jo tas ir tikai cilvēcīgi – pēc labi padarīta darbiņa vienmēr gribās drusku “atlaist”. To visu vēl vairāk pastiprina arī mūsu iestāšanās un pievienošanās pieradums 20 gadu garumā. Konkrāts mēķis, konkrētos laika rāmjos ļoti mobilizē un disciplinē. Tagad viss! Pēdējā lielā iestāšanās ir notikusi un līdz ar to var iestāties apmulsums – a ko tālāk?!

+8
-1
Atbildēt

7

Anatolijs K. 09.07.2013. 14.21

Lieliski! Vēl ciešāk integrējot Latviju Rietumu demokrātijā, apliecinām ka esam atbildīgi par savu valsti.

+8
-4
Atbildēt

27

    Sanšains > Anatolijs K. 09.07.2013. 14.26

    Cik Jums gadu?

    Pieņemu, ka mazāk nekā man, citādi Jums šādu jūsmīgu, patosa pilnu frāžu virknējums noteikti atgādinātu LKP CK orgāna “Cīņa” ievadrakstus.:):)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 09.07.2013. 14.58

    Hari, nenolaidieties tik zemu. Gribat justies laimīgs “SAVĀ” mazdārziņa pleķītī, labi, cienu Jūsu izvēli, bet nevajadzētu noniecināt visu citu viedokli, kuriem šī diena šķiet nozīmīga.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Anatolijs K. 09.07.2013. 15.09

    ——-Svins Hari:”(..)
    bet nevajadzētu noniecināt visu citu viedokli, kuriem šī diena šķiet nozīmīga.”
    ============================================================================
    Kurā referendumā/tautas nobalsošanā kādu “citu” viedoklis tika noskaidrots?! Eirokrāti pavisam nekaunīgi palikuši, nemaz vairs par demokrātiju cīnīties nevēlas….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anatolijs K. 09.07.2013. 15.10

    Svins –

    Nu, nav ko liekuļot. Necienāt Jūs manu “izvēli”, t.i., nostāju šajā jautājumā.
    Un tas ir tikai normāli, ka necienāt.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 09.07.2013. 15.34

    Haris, jā, nedod Dievs, ka kāds vēl sāktu cienīt Jūsu viedokli un izvēli. Tiešām, lielāku traģēdiju grūti iedomāties.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anatolijs K. 09.07.2013. 15.50

    Svins –

    Nepārprotiet mani! Tas cienīšanas jautājums man vispār šķiet ļoti interesants un dziļš.

    Uzskatu, ka cita izvēli pilnīgi droši drīkst necienīt. Bet tas uzreiz nenozīmētu tā cilvēka necienīšanu.

    Vairumu ļaužu es cienu “pasīvi” – tas vienkārši izriet no manas pašcieņas. Bet dažus patiešām cienu un dažus pa īstam necienu – “aktīvi”.

    Savukārt, konkrēta cilvēka konkrēta izvēle varbūt pat vispār nav/nevar būt cieņas objekts. Pietiek, ja nepatīk.

    Manuprāt, izvēļu virkne/kopums turpretim jau ir kultūra. Un vai drīkst/var necienīt kultūru? Domāju, ka drīkst – drīkst nepatikt kāda kultūra un šo kultūru izveidojušais un uzturošais cilvēks vai cilvēku grupa. Un šādā gadījumā (kad runa ir par izvēļu virkni/kopumu), drīkst runāt arī par cilvēka vai cilvēku grupas necienīšanu, jo tad ir skaidrs, ka tā viena izvēle nav bijusi nejaušība vai “mirkļa vājums”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mairita_matisa > Anatolijs K. 09.07.2013. 17.37

    Svins Hari, nenolaidieties tik zemu. Gribat justies laimīgs “SAVĀ” mazdārziņa pleķītī, labi, cienu Jūsu izvēli, bet nevajadzētu noniecināt visu citu viedokli, kuriem šī diena šķiet nozīmīga.
    ——–
    Kam vajadzīgi cieņas apliecinājumi no organisma, kas savu Dzimteni un Valsti sauc par “mazdārziņa pleķi”?
    Hari, Jums vajag?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anatolijs K. 09.07.2013. 18.34

    652 –

    No organisma? :)

    Jūs, “ombros”, atkal esat reinkarnējies?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mairita_matisa > Anatolijs K. 09.07.2013. 18.44

    Piedodiet, laikam ir noticis pārpratums. Ombrusu tiešām esmu šeit manījis, bet tas neesmu es. Lasu šeit jau ilgi, bet ielogoties mani piespieda atklāta zagšana troļļuku iespējamajā iepirkumā.
    Atvainojos vēlreiz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anatolijs K. 09.07.2013. 19.33

    652 –

    Nekas taču.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 09.13

    “ombross” ir gan reinkarnējies, bet kā “disidente”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 09.37

    “Kam vajadzīgi cieņas apliecinājumi no organisma, kas savu Dzimteni un Valsti sauc par “mazdārziņa pleķi”?”

    Viņš vēl nav apguvis pareizo terminoloģiju – tagad Briselē ir autoritatīvs viedoklis, ka sava Dzimtene un Valsts jāsauc par “vietu, ko pazīstu vislabāk”.
    Bet vispārīgi runājot, šie “pareizie eiropieši” 30 gadus atpakaļ būtu tikpat “pareizi” padomju ideoloģijas paudēji – vnk tāda ļaužu suga. Jāsaka gan, šai pasugai, neskatoties uz skarbo Krievijas kritiku pie katras izdevības, piemīt arī latentā rusofīlija, kas izpaužas kā izklāšanās tepiķa paskatā Krievijas 5. kolonnas priekšā “demokrātijas principu” vārdā. Ko lai dara, mentālā nabassaite ar Krievijas (padomju) impēriju paliek – slēpies cik dziļi gribi “Eiropas kodolā”, tā tik un tā velkas līdzi.
    Man tomēr tūvāks princips “mana māja – mans cietoksnis”, tāpēc pilnīgi un absolūti nesaprotu tos, kuri vēlas būt atvērti visiem vējiem kā tādi vēja rādītāji. Patiesībā pat izjūtu vieglu nicinājumu pret šo ļaužu tipu.
    Kas attiecas uz eiro, negribu dramatizēt situāciju, tāpēc neteikšu, ka tas ir “Latvijas gals”, bet ieguvēji no tā gan nebūsim (izņemot tos, kuriem eiro ieviešana rada tiešu izdevīgumu) – tas nu viennozīmīgi. Atkal jau īsteni latviskā vēlme gaidīt, ka kāds cits nāks mūsu vietā un visu sakārtos – var jau būt, ka sakārtos, bet vai mūsu interesēs?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 09.42

    652, bet, ko nozīmē mana Dzimtene un Valsts globālā kontekstā? Var jau censties stāvēt pilnīgi paši par sevi šajā straumē, bet vai tas nav tuvu pašnāvībai?

    Es lieliski saprotu vēlmi pēc “SAVA”, tā ir ļoti dabiska un par to arī bija mans cieņas apliecinājums, jo tas nozīmē uzņemties atbildīgam par savu likteni. Bet vai Jūs tiešām domājat, ka globālajā pasaulē šis “SAVS” kaut ko nozīmē? Vai cīnoties par “SAVU”, kuru es neticu, ka mums izdotos nosargāt, ja mums nāktos to aizstāvēt, mēs patiesībā nespēlējam par labu tam, pret ko mēs spēlējam? Spēle notiek globālā līmenī – nosacīti Austrumi pret Rietumiem. Kam ir izdevīgi fragmentēti Rietumi, kuriem es tā domāju mēs piederam? Kas notiks, ja katrā Rietumu valstī saradīsies cilvēki, kuri teiks, ka viņi grib “SAVU”? Vai tas nav drošākais veids kā kļūt par Austrumu satelītvalsti labākajā gadījumā vai provinci/apgabalu – sliktākajā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.04

    Lai nekļūtu par “Austrumu provinci”, pirmām kārtām ir jāizbeidz iztirgot Latvija “Austrumu investoriem” un piesaistīt Austrumu naudas ( turklāt pārsvarā “kreisās”) noguldījumi. Ja tas viss tiek turpināts, tad atteikšanās no savas valūtas nekādā veidā mūs neglābs no kļūšanas par “Austrumu provinci”.
    Un to, man šķiet, visi par globālismu un mūsdienu tendencēm spriedelējošie Svini paši lieliski apzinās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.14

    Šeloba, es principā piekrītu par “Austrumu investoriem”, bet tā nav īsti atbilde uz maniem jautājumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.25

    Atbilde uz jautājumu ir tādas valsts pastāvēšana, kā, piemēram, Izraēla.
    Neesmu žīdu fane, tāpat atzīstu, ka par Izraēlas politiku pret kaimiņvalstīm, maigi izsakoties, var diskutēt, bet viņu griba pastāvēt ir apbrīnas un cieņas vērta.
    Mūsu nelaime ir tā, ka mums patīk runāt par vispārīgām tēmām, nevis darīt konkrētas lietas, kas Latvijai un latviešiem ir vitāli nepieciešamas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.34

    Izraēla, tēlaini izsakoties, ir ASV 51.štats. Izraēla bez ASV atbalsta pastāvēt nevarētu (visdrīzāk). Tātad arī Izraēla paļaujas lielā mērā uz spēku, kas ir ārpus viņiem pašiem. Vai mums arī nevajadzētu paļauties uz lielāku spēku, kuram ir lielāks svars?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.44

    Nupat Izraēlā ir pieņemts likums, ka arī ortodoksālie jūdaisti vairs no dienesta armijā netiks atbrīvoti.
    Ja Izraēla nebūtu stingra savā apņēmībā pastāvēt, nekāda ASV palīdzība tai nelīdzētu.
    Atcerēsimies arī Poliju 1939.g. – vai to glāba britu garantijas?
    Toties labs piemērs ir Somija – Manerheims uzreiz pēc miera noslēgšanas ar Krieviju pateica “viņi atgriezīsies” un darīja visu, lai radītu efektīvu aizsardzības sistēmu – tas atmaksājās.
    Vārdu sakot – katra valsts pilnībā var paļauties tikai uz sevi. Kas attiecas uz Latviju, man tā atgādina cilvēku, kurš stājas laulībā ar mērķi atrisināt savas materiālās, mentālās un psiholoģiskās problēmas. Parasti šādās reizēs nekas labs nesanāk – ne tāds ko spēj dot, ne pats iegūt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 10.49

    Es nesaku, ka ciešāka integrācija ES atbrīvo mūs no pienākumiem pašiem rūpēties par drošību, labklājību utt. Un, protams, ka ES ciešāka integrācija pati par sevi neko negarantē. Tā teikt, sargā sevi pats, tad Dievs tevi sargās. Tā nu tas ir.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 11.00

    Un tāpēc pareizā secība bija vispirms cik vien iespējams samazināt šeit visa veida Krievijas ietekmi un tikai tad ieviest eiro.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 11.03

    Manā skatījumā tie ir atsevišķi jautājumi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 11.13

    Kategoriski nepiekrītu. Ja krievi turpinās šeit būt noteicēji ekonomikā, tad no eiro ieviešanas iegūs tikai krievi paši, krievu bizness un bankas, kamēr latvieši dabūs izbaudīt tikai un vienīgi eiro ēnas puses.
    Nu bet skaidrs, ka kopš neatkarības laika neviena valdība latviešu interesēs nav darbojusies un Dombrovska valdība nav izņēmums.
    Ja kāds man pāmetīs par šo txt nacionālismu, tad ar to šis cilvēks parakstās par piekrišanu tam, ka Latvija de facto ir “Austrumu province”, bet ar eiro un ka tā tam arī jābūt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 12.58

    Eiro ieviešanas galvenais labums ir no cenu stabilitātes un no tā, ka nav jāveic valūtu maiņa un nav jāmaksā ar to saistītie izdevumi. Eiro nevar tik vienkārši nodevalvēt kā tas būtu iespējams ar latu. No tā iegūst gan latvieši, gan arī krievi. Ne tā? Tāpat manuprāt ir arī ar zaudējumiem, tie ir abpusēji.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 13.02

    Šeloba, un kādā tieši veidā vajadzētu samazināt Krievijas ietekmi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 10.07.2013. 13.56

    “Eiro ieviešanas galvenais labums ir no cenu stabilitātes…”
    Bez demagoģijas nekādi – VISĀS VALSTĪS pēc eiro ieviešanas cenas tikai un vienīgi cēlušās.

    Es runāju nevis par “krieviem un latviešiem”, bet biznesu, kas pa 90% ir vietējo krievvalodīgo un Krievijas investoru rokās. Tas nozīmē, ka pateicoties eiro ieviešanai, latvieši aizvien vairāk tiks izstumti no Latvijas.
    Un vēl – jau tagad Krievijas krievi dibina šeit Latvijā kopuzņēmumus, lai piesaistītu ES līdzekļus. Līdz ar eiro ieviešanu šī prakse tikai aktivizēsies. Kāpēc mēs palīdzam Krievijai parazitēt uz ES rēķina?!

    “Šeloba, un kādā tieši veidā vajadzētu samazināt Krievijas ietekmi?”

    Dikti gribi, lai ndesmito reizi atkārtojos? OK. Iesākumam izbeigt tirgot uzturēšanās atļaujas un uzlikt stingrus ierobežojumus nerezidentu naudas ieguldījumu piesaistei. Veikt izmaiņas likumdošanā par valsts apmaksātu izglītību TIKAI latviešu valodā, pieņemt grozijumus darba likumdošanā par aizliegumu pieprasīt svešvalodu zināšanas, ja tas nav nepieciešams darba uzdevumu veikšanai, atgriezties pie tās valodas likuma versijas, ko noraidīja VVF.
    Utt. Kad šādā veidā divgalvainās vistas ķepa, kas ieķērusies Latvijā, tiktu pārcirsta, tad varētu padomāt arī par eiro ieviešanu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > Anatolijs K. 10.07.2013. 17.26

    Cenas ceļas jebkurā gadījumā dēļ inflācijas. Kā šodien Rimševičs bija izteicies: “Iespējams, no apaļošanas rezultātā un kādu nelielu eiro ieviešanas sakarā radušos izdevumu segšanas dēļ uzņēmēji, iespējams, drusku, drusku šīs cenas atsevišķos gadījumos varētu pacelt, bet kopējais efekts tieši no eiro ieviešanas nebūs lielāks par 0,3-0,4%,”. Tātad, jā, cenas celās citās valstīs un celsies arī pie mums, bet ne eiro ieviešanas kā tādas dēļ, bet citu iemeslu dēļ.

    Bet tas, ko eiro mums dod, ir tas, ka eiro nevar tik vienkārši nodevalvēt. Grieķi un spāņi būtu laimīgi (nosacīti) nodevalvēt tagad savu valūtu. Kā Jums liekas, kāpēc viņu valūtām bija tik daudz nulles salīdzinājumā ar “cietajām” valūtām? Tāpēc, ka tās tika nemitīgi devalvētas, lai uzturētu zemākas cenas un tādejādi paaugstinot vietējo preču konkurētspēju. Bet uz kā rēķina tas notiek? Uz iedzīvotāju, jo iedzīvotāji vairs nevar šodien nopirkt to pašu, ko vakar. Tā jau ir visa eiro ideja.

    Manuprāt, 90% ir ļoti stipri pārspīlēts cipars. Ir pietiekoši daudz arī Rietumu investoru.

    “Iesākumam izbeigt tirgot uzturēšanās atļaujas” – labi.

    “un uzlikt stingrus ierobežojumus nerezidentu naudas ieguldījumu piesaistei” – visu? vai tikai no nerezidentiem no Austrumiem?

    Veikt izmaiņas likumdošanā par valsts apmaksātu izglītību TIKAI latviešu valodā – kāds tam sakars ar eiro ieviešanu?

    pieņemt grozijumus darba likumdošanā par aizliegumu pieprasīt svešvalodu zināšanas, ja tas nav nepieciešams darba uzdevumu veikšanai, atgriezties pie tās valodas likuma versijas, ko noraidīja VVF. – kāds tam sakars ar eiro?

    Utt. Kad šādā veidā divgalvainās vistas ķepa, kas ieķērusies Latvijā, tiktu pārcirsta, tad varētu padomāt arī par eiro ieviešanu. – nezinu, es uz to tā neskatos. Katram cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli, ko es arī cienu, bet es nodalītu eiro un nacionālos jautājumus, finanšu un ideoloģiskos jautājumus. Es domāju, ka pie tā mēs arī varētu palikt. Tas droši vien ir iemesls, kāpēc es nebalsoju par NA, gluži tāpat kā – es pieņemu – Jūs nebalsojat par V. Nacionālos jautājumus var risināt arī tad, kad mums ir eiro.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Anatolijs K. 11.07.2013. 09.00

    “Nacionālo jautājumu” risināšna, kas reāli būtu stingrāka valodas politika, padarītu Latvijas vidi mazāk iekārojamu NVS pilsoņiem, kā arī vispār mazinātu Krievijas gan mentālo, gan ideoloģisko ietekmi. Tā vai tā – biznesa lauvas tiesa atrodas nelatviešu rokās, sekojoši latvieši no eiro ievešanas būs tikai zaudētājumi. Jautājumu nodalīšana reāli izpaužas kā eiro ieviešanas forsēšana, tīšuprāt atstājot nerisinātus nacionālos un ideoloģiskos jautājumus, kā arī tīšuprāt neveicot pasākumus Krievijas ekonomiskās ietekmes mazināšanai. Sekojoši “jautājumu nodalītāji” faktiski parakstās par koncepciju “Latvija kā Austrumu province ar eiro” – kas arī bija jāpierāda.

    “Nacionālos jautājumus var risināt arī tad, kad mums ir eiro.”
    Nevajag liekuļot – ne V, ne RP nemaz nedomā tos risināt, jo tas nav ne vajadzīgs, ne arī izdevīgi bankām un nelatviešu biznesam, kā intereses šīs abas partijas faktiski pārstāv. Eiro ieviešana gan bija iepriekšminētajiem ļoti noderīga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LieneNorberg 09.07.2013. 14.20

Nejauka pārrakstīšanās:
“Pēc Latvijas pievienošanās eirozonai latu banknotes un eiro monētas tiks izņemtas no apgrozības un iznīcinātas.”
Vispār jau tās monētas krājas maciņos un traucē…

0
0
Atbildēt

0

mariterage 09.07.2013. 14.18

Protams Latvijai būtu izdevīgāk ja ES integrācijā vispirms tiktu apvienotas tādas sfēras kā piemēram aizsardzība un būtu vienoti ES bruņotie spēki, bet ja reiz tā sanācis ka pirmie soļi federālas eiropas veidošanā ir sperti tieši monetārajā sfērā, tad mums nav citas izvēles, kā šai monetārajai savienībai pievienoties, lai brīdī kad ES kodola valstis (tās kas ņem dalību visos integrācijas pasākumos) no valstu savienības pārtaps federālā valstī mēs būtu starp tiem kas to veidotu.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/EU_Globe_No_Borders.svg/2000px-EU_Globe_No_Borders.svg.png

+15
-3
Atbildēt

4

    eva1831 > mariterage 09.07.2013. 14.26

    Nu lūdzu. Visus kangarus un nodevējus pievienoties ar savu ir.lv profilu izsakot atbalstu Federālai Eiropas Savienībai lai likvidētu mūsu Latvijas Republikas neatkarību.

    Nekautrējaties – nākat droši klajā.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    inta_s > mariterage 09.07.2013. 15.16

    Nu kuri ir tie plusiņu licēji? Parādaties – Esat reģistrējušies taču.
    Kurš te atbalsta LR neatkarības iznīcināšanu Eiropas Savienotās Valstīs?

    Ko kautrējas?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mariterage 09.07.2013. 15.17

    ——-
    Vēsture atkārtojās – pirmoreiz tas notika 1941.g.11.jūlijā:

    “Šis datums izcēlās ar diviem nozīmīgiem notikumiem: a) vācu militārais lauku komandieris, pulkvedis Pētersens, publicēja laikrakstā Tēvija divas pavēles, kas noraidīja latviešu kolaborācijas piedāvājumus; b) 40 ievērojamu latviešu sanāksme Izglītības ministrijas telpās ar nolūku izstrādāt kolaborācijas plānu ar iekarotājiem, vienlaikus pieņemot lēmumu nosūtīt delegāciju uz Berlīni, kā arī nosūtīt plānu telegrāfiski pašam Hitleram.

    “Fīreram un Reichskancleram Ādolfam Hitleram galvenajā mītnē”

    1941. gadā 11. jūlijā atkal atbrīvotā Latvijā pirmo reizi sapulcējās dažādu latviešu tautas aprindu un profesiju pārstāvji, lai izteiktu visas latviešu tautas vārdā pateicību slavas vītajai vācu armijai un katram vācu vīram, kas piedalījās Latvijas atbrīvošanā, bet jo sevišķi lielajam un uzvarām vaiņagotajam vācu tautas un visu indoģermāņu tautas pirmajam cīnītājam Ādolfam Hitleram.
    Mēs nododam Ādolfam Hitleram izšķiršanai visas latviešu tautas cerības par līdzdalību Eiropas atbrīvošanas cīnās.
    Latviešu tauta vēlas piedalīties Eiropas jaunuzbūvē un ar uzticību raugās uz Ādolfa Hitlera attiecīgu lēmumu.

    http://zagarins.net/jg/jg240/JG240_Ezergailis.htm

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > mariterage 09.07.2013. 17.48

    Vajadzēja vispirms sākt ar valodu,lai straujos tempos veidotu jauna tipa nāciju -padom..,tas ir,europijiešu tautu!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Dmitrijs 09.07.2013. 14.02

Vecticībnieki ārdās… cik jābūt ekonimiski neizglītotam, lai uzskatītu, ka tas, kā saucas nauda, kaut ko maina. Reāli mēs jau esam cik gadus dzīvojuši uz fiksēta eiro kursa? Mēs jau praktiski lietojam eiro visu laiku, tikai beidzot vairs nebūs jāmaksā starpniekiem par valūtas konvertāciju.

+12
-5
Atbildēt

4

    eva1831 > Dmitrijs 09.07.2013. 14.10

    Bankas jau kompensē šīs izmaksas paaugstinot komisijas maksu citām operācijām.
    Kad būs jāaizņemas nauda uz lielākiem % lai aizdotu uz zemākiem % Grieķijas glābšanai tad jums tā konvertācijas izmaksa (ko jau Bankas būs aizstājušas ar citām komisijas maksām) liksies tīrais nieks.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Dmitrijs 09.07.2013. 15.38

    ——Ģirts:”(..)
    Reāli mēs jau esam cik gadus dzīvojuši uz fiksēta eiro kursa? Mēs jau praktiski lietojam eiro visu laiku, tikai beidzot vairs nebūs jāmaksā starpniekiem par valūtas konvertāciju.”
    ============================================================================
    Alojaties, godātais – , jo runa jau nav par kādu maksāšanas līdzekli:

    “1.jūlijā Lietuva no savas trio prezidentūras partneres Īrijas pārņem ES Padomes prezidējošās valsts funkcijas. Lietuva par prezidentūras mērķi izvirzījusi uzticamu, uz attīstību vērstu un atvērtu Eiropu (credible, growing and open Europe).”
    http://www.youtube.com/watch?v=NAWu5L9U_eI

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Tie nav vecticībnieki. Vecticībniekus no Krievijas izmeta jau pirms 300 gadiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Dmitrijs 09.07.2013. 17.51

    Izrādās Ģirts mums tāds pats elites deģenerāts, kurš neko labāku par savu tautiešu apsaukāšanu, tiesa gan latviski, nevis angliski, tā būtu spicāk, bet vienalga dzelžains arguments ir – Vecticībnieki ārdās…
    —————————————————
    Vispār jau ortodoksāla un 100% vecticībnieki uz pasaules fona ir Latvijas Banka un tās EURO ieviešanas koncepts pēc būtības.
    ————————————————
    ASV un Japānas monetārās politikas ir tomēr nedaudz jaunākas un modernākas, tādā vecticībnieku zemē kā Latvija kategoriski noliegtas uz izsmietas. Kādreiz jau cilvēki arī smējās par tiem, kuri teica, ka zeme apaļa un sauca par idiotiem, kā šodien Ģirta zemē Krūgmanu, Štiglicu, Raubinī un jebkuru citu ne- vecticībnieku ekonomistu ar Nobeli kabatā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva 09.07.2013. 14.02

Apsveicu visus saprātīgos!
Šaubīgos dzīve noliks savā vietā – viens pretarguments jau pazuda- pretēji skeptiķu prognozēm, maiņas kurss būs tāds pats, kā jau ilgu laiku esošais eiro kurss.

+25
-6
Atbildēt

1

    Ieva Aile > Ieva 09.07.2013. 18.13

    Zivi nevajag pirms laika baidīt;lai kārtīgi ierij ēsmu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

mjantons 09.07.2013. 13.33

Uhh, padarīts! Tagad nodarbosimies ar praktiskam lietām. Lai jau vel lumpeni un serdieni pasero pāris dienas vai, ka ortodoksaliem pieņemts četrdesmit. Reālas bizness un pilsoni būs aizņemti ar reālu naudu un rēķiniem. Ilustracijai – Gazprom šajās dienas savus akcionarus pilnsapulce informē par nākotnes darījumiem Latvijā un Lietuvā naudas izteiksmē EUR. Un nededzina ES karogus. Pasaules ekonomikas vilciens traucas tālāk bez kādiem apdraudejumiem latviešu kultūrai un identitātei.Grūtības ir galva un pašapziņa.

+29
-5
Atbildēt

11

    Sanšains > mjantons 09.07.2013. 13.36

    Pateicībā par izsvērtu, saprātīgu un, galvenais, pareizu viedokli –

    http://www.communicanine.net/old/assets/rocco-medal.jpg
    No intervijas ar laureātu:
    “Reālais bizness man ir aizskriet pēc pamestā gumijas kauliņa un priecīgi to piegādāt saimniekam, ne mirkli neliekot viņam šaubīties, ka man trūktu pašapziņas vai galvas rajonā būtu kādas grūtības.
    Kad bizness izpildīts, man pat tiek atļauts nokārtoties ar rēķiniem.”
    Visvaldis Centis Duksis III

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    mjantons > mjantons 09.07.2013. 13.46

    Vai pašportrets? Rada gabals?

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mjantons 09.07.2013. 14.04

    It kā jau loģiski, tikai par to īso sērošanu nepamatots optimisms. Sērdieņi, it sevišķi algotie, sēros nevis 40 dienas, bet vismaz tikpat gadus, ja kādam gals nepienāks ātrāk.
    Turpmāk visās nelaimēs, ne tikai finansiālās, būs vainīgs eiro, tā ieviesēji vietējie nodevēji un uzspiedēji eirokrāti, vispasaules liberasti u.t.t. Toni (un ne tikai to) piedos kāda draudzīga kaimiņvalsts, no kuras jau tagad nepārtraukti skan imperiālismu un liberālismu (nezinu, kurš briesmīgāks) atmaskojošas balsis un līdzjūtība apspiestai un piekrāptai Latvijas tautai.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mjantons 09.07.2013. 14.08

    J.Biotops:
    Turpmāk visās nelaimēs, ne tikai finansiālās, būs vainīgs eiro, tā ieviesēji vietējie nodevēji un uzspiedēji eirokrāti.
    ====================================
    “Arī eiro piekritēji atzīst, ka līdz ar iestāšanos būs inflācijas pieaugums, taču tāds, kaut gan nedaudz mazāks, būs arī tad, ja eiro neieviesīs, jo cenas ir NEDAUDZ IESALDĒTAS [izcēlums mans – Haris], gaidot lēmumu.”
    Einārs Cilinskis, 12.12.2012 http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=368015:vai-no-vilka-bgot-uzskriesim-lcim

    Kad nākamgad atsāksies normāla, un varbūt sākumā, lai kompensētu šā gada izlikšanos par to, ka spējam normāli izpildīt Māstrihtas kritērijus, pat paaugstināta inflācija, tad vainīgs būs kas un kurš?

    Jūsmiņu nepierādītais ir tas, ka Latvija it kā ESOT GATAVA sacensties ar euro zonas stiprajām, attīstītajām valstīm tagad jau ar absolūti vienādotiem noteikumiem.

    Protams, taisnība ir tiem, kuri saka: lats jau tagad ar savu rigido piesaisti euro ir tas pats euro. Pareizi. Bet, kamēr mēs vēl nebijām “zonā”, tikmēr vismaz teorētiski pastāvēja iespējas atsākt SAVU ekonomisko un finanšu politiku. Tagad, esot “zonā” iekšā, manuprāt, mums vairs nav izredžu attīstīt ražošanu ar augstu pievienoto vērtību.
    Mēs labākajā gadījumā paliksim nofiksēti šā brīža relatīvajā situācijā (pret Vāciju, Nīderlandi, Austriju) kā tādi kukaiņi dzintara gabalā.
    Mēs nekļūsim tik pārtikuši un mums nebūs tik intelektuāli prasīgas ražošanas kā vāciešiem.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mjantons 09.07.2013. 15.07

    Juris Ozoliņš:
    Ilustrācijai – Gazprom šajās dienas savus akcionarus pilnsapulce informē par nākotnes darījumiem Latvijā un Lietuvā naudas izteiksmē EUR. Un nededzina ES karogus
    =========================
    Hm, vai te nesanāk tāda kā pretruna ar eurojūsmiņiem, kuri vēl pirms pāris dienām tumsoņas un provinciāļus biedēja ar Krievijas rubli?

    Kāds pārsteigums, ka, izrādās, Krievijai Latvijā rublis tomēr nav vajadzīgs!:) Tāpat kā Kiprā.

    Nešaubos, ka ar šādu “mūžam nebeidzu brīnīties” domāšanu arī turpmāk brīnīšanās un atskārsmes tiks piedzīvotas ne reizi vien.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mjantons 09.07.2013. 15.13

    ——-Juris Ozoliņš:”(..)
    Pasaules ekonomikas vilciens traucas tālāk bez kādiem apdraudejumiem latviešu kultūrai un identitātei.Grūtības ir galva un pašapziņa.”
    ============================================================================
    Ļoti neveiksmīgs salīdzinājums, jo tā nekontrolējamā traukšanās var slikti beigties (ņemot vērā krīzi Eirozonā).

    http://www.youtube.com/watch?v=mM0t_zR4AvI

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mjantons 09.07.2013. 15.38

    Hari, lieliski komentāri, it īpaši tas ar suni! Kā kulaks uz acs!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Rublis vai eiro – tam nav nozīmes. Galvenais, KAM nauda pieder.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > mjantons 09.07.2013. 17.26

    Kā,kam pieder nauda?Tam,kas to drukā un aizdod uz procentēm.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > mjantons 09.07.2013. 17.36

    Juri Ozoliņ, savu kuņģi vēl vari panest, pasaules vilcienu nevajag, kas palīdz vest? Lumpeņi un sērdieņu drīz tev to kuņģi nogriezīs, gaidi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > mjantons 09.07.2013. 17.44

    Lumpeņi nesēros, lumpeņi ierēks kopā ar kremliniem pēc gadiem 10, kad tev Juri Ozoliņ, būs beidzot kirdiks, otru 2008.nepārdzīvosi. Redz, brāļi lēmaņi ar nepārdzīvoja. Varēsim dibenu ar tavu pasaules vilciena EURO atslaucīt, tāpat kā varam to vēl ar tūkstošiem pasaules vēsturē bijušām valūtām izdarīt. Slimie kargisti (cargo kults, tikai lidenes vietā vilciens, zemapziņu nenoslēpsi).

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Inese 09.07.2013. 13.16

http://img580.imageshack.us/img580/3356/87956492.jpg
Mūsu Māte, kas esi Briselē.
Svētītas lai top Tavas direktīvas,
Lai atnāk Tavs Lisabonas līgums
Tavs prāts lai notiek kā Vācijā, tā arī Latvijā,
Mūsu dienišķos tiešmaksājumus
Dod mums šogad,
Un piedod mums mūsu centienus izdzīvot,
Kā arī mēs piedodam grieķiem viņu atlaistos parādus,
Un neieved mūs pārdomāšanā,
Bet atpestī mūs no izlemšanas,
Par latu……eiro..euro…oiro
Jo tev pieder Eiropas Parlaments
Eiropas Padome
Un Eiropas fondi
Mūžīgi mūžos.
Oiro.

+7
-28
Atbildēt

3

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Inese 09.07.2013. 16.08

    Mint, nomaini niku. Man kauns, ka zem labas operētājsistēmas nosaukuma nes tādu sviestu.

    Starp citu PSRS nomenklatūra ģērbās brūnganos un pelēkos uzvalkos. Sarkani uzvalki un iešuvumi PSRS kongresu krāsainajās hronikās nav manīti.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 09.07.2013. 16.21

    Kratow, tikai viens jautājums tev. Kāpēc esi pārliecināts, ka tieši tavs viedoklis nav totāls sviesc? Tikai tāpēc, ka tava paradigma nepieļauj citu uzskatu pastāvēšanu? ;) Un neuztver, draudziņ, visu tik burtiski, ja par uzvalkiem runājam, ierubī smadzenes ;)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > Inese 09.07.2013. 19.11

    :)))

    Vispār jau man lats labāk patīk par eiru.
    Bet tie eiroskeptiķi mani tomēr ir pārliecinājuši, ka jo ātrāk Latvija pāries no latiem uz eirām, jo labāk :)))

    Brīžiem man liekas, ka eiroskeptiķus financē nevis Putins, bet Eiropas Komisija :)))
    Jo uzklausot eiroskeptiķus, gribot vai negribot nonāksi pie pilnīgi pretēja viedokļa :)))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

eva1831 09.07.2013. 13.15

Skumja diena vairākumam LR iedzīvotāju. Taču tāpēc jau nepārtrauksim mīlēt savu dzimteni. Tikām galā ar PSRS militāro okupāciju, tiksim galā ar ES ekonomisko un politisko okupāciju.

Jautājums ir kur būs Dombrovskis, kad pieaugs imports no EURO zonas un deficīts budžetā līdz ar to, taču nu kreditoriem redzot ka citas iespējas kā aizņemties nav palielinās aizņemšanās %. Un ja turpināsies recesija EURO zonā kas nu jau ir 6 ceturksni pēc kārtas – nāksies aizdot citām valstīm taču tā kā pašiem nav tās naudas tad sanāks absurdi, pašiem jāaizņemas lai aizdotu citiem. Kur gan būs Dombrovska kungs tad.

Cietīsim. Bet neaizmirsīsim.

+4
-34
Atbildēt

8

    silvija_vitina > eva1831 09.07.2013. 13.48

    … pieaugs imports no EURO zonas…

    tas gan ir varens secinājums! vai Tev šķiet, ka šodien importu ierobežo tikai valūtas maiņas darījuma esamība?

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    eva1831 > eva1831 09.07.2013. 13.53

    Tas taču ir arguments no EURO faniem ka vienā monetārā savienībā varēs labāk eksportēt. Nu tas princips strādā abos virzienos.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > eva1831 09.07.2013. 13.55

    viedoklis –

    Nē, neaizmirsīsim, ka euro zonas valstis tagad būs mūsu vislabākie draugi. Un, kā zināms, draugi citiem draugiem pāri darīt nemēdz. Un vispār euro projekts, tāpat kā ES, taču galvenokārt ir tāds emocijās balstīts cilvēkmīlestības projekts.

    Tā ka nekāds vācu importa pieaugums mums nedraud – mēs tiksim saudzēti. Tas nu ir droši kā sistēmiskā bankā.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva > eva1831 09.07.2013. 14.01

    Nu ko gan citu, Jūs, sēžot Maskavā, varat teikt…

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > eva1831 09.07.2013. 18.57

    viedoklis_lv: “Nu tas princips strādā abos virzienos”

    Un kas tur ir slikts, ka pieaugs gan eksports, gan imports?
    Latvijai būs ciešākas attiecības ar Eiropu.

    Ja Latvijas ražotāji spēs pārdot savas preces visā Eiropā, tad nebūs jāākstās ar saukļiem “Nepērc svešo!”. Katrs varēs pirkt to, ko vēlas, un nemaz nekaitējot vietējiem ražotājiem.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > eva1831 09.07.2013. 19.36

    Pie nosacījuma,ja būsim konkurētspējīgi un mums būs tik daudz naudas,lai pirktu to,ko vēlamies,kas ir stipri apšaubāmi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > eva1831 09.07.2013. 20.26

    Ko Jūs tieši nesapratāt? Pašreiz jau mēs vairāk importējam no EURO zonas, šī tendence iestajoties EURO zonā tikai palielināsies. Mēs nespēsim konkurēt ar Vācijas tipa uzņēmumiem.
    Pērkot vairāk importa preces mēs tieši kaitējam mūsu ražotājiem (un budžetam) kuriem ielaisties EURO zonas tirgū nebūt neveiksies tā kā ielauzties EURO zonas valstu precēm Latvijas Repubikā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    simpsons > eva1831 09.07.2013. 21.46

    Viedoklis zin ekonomikas pamatus. Varbūt ir pat lasījis par multiplikatoriem. Tikai ideju, ka valsts attīstību var nodrošināt sadārdzinot importu, ir atmetis vairākums valstu. Bet Viedoklis ir gurdrāks par visiem.

    P.S. Eksportētāji iegūs varbūt 0,5%, jo viņiem nevajadzēs mainīt eiro uz latiem un nodarboties ar mijmaiņas darījumiem, lai samazinātu valūtas riskus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam