Bemhens: Garākos un dārgākos trolejbusus vēlas rīdzinieki

51

Komentāri (51)

signebokta 07.07.2013. 12.22

Ir tikai 2 ridzinieki ,kuriem to vajag, AMERIKS+BEMHEMS,tad jau talak sadalis pa nopelniem.
2 grupas invalids, Romans.

+2
0
Atbildēt

0

archoftriumph 07.07.2013. 11.58

peedeejaa zinja db.lv portaalaa : “Uzņēmums Rīgas satiksme ir parakstījis līgumu ar Čehijas kompāniju Škoda Electric par jauno trolejbusu piegādi, un, saskaņā ar līgumu, pirmie 25 trolejbusi varētu tikt piegādāti gada laikā.”

redzams ka SC tagad dod gaazi griidaa lai opozicija nepaspeetu neko izmainiit.

vai tiesaam neviens neaizies pie usakova, amerika un bemhena un neuzprasiis KAPEEC TIK DAARGI!?

vai tiesam musu valsts ir tik bezzobaina ka pilsonjiem buus jaakjeras pie daksaam?

+1
0
Atbildēt

0

dzintarz 06.07.2013. 19.48

Bemhens: Garākos un dārgākos trolejbusus vēlas rīdzinieki.
==============
Rižaņi. Piebaltijas Kaŗa Apgabala apdzērušos “virsnieku” bastardi..

+1
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 06.07.2013. 17.20

Izskatās, ka skaidrību varētu ieviest Amerika un Bemhema epastu publiskošana ar Skodas dīleriem un savstarpēji uc.. Un tel. Sarunu ierakstus arī būs interesanti paklausīties! Prasās jauna Rīggeita.

+3
0
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 06.07.2013. 16.05

Latvija ar Čehiju esot uz vienas korupcijas indeksa pakāpēs, tas laikam izskaidro vienu pretendentu. Kā no Daimler lietas nav palikuši bailīgāki, tas gan mīkla:)

+3
0
Atbildēt

3

    ligakalnina > Elīna Barkovska 06.07.2013. 16.41

    Atšķirība ir – Čehijā par korupciju soda, un tur ir tiesībsarg. struktūras, Latvijā, paraktiski, nesoda nekad, un gan prokuratūra, gan tiesa, vairāk imitācija, nekā reālas struktūras.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Elīna Barkovska 06.07.2013. 17.00

    Atkal neprecīzi un parspīlēti, dzeri. Štrams ar Stranci sēž, Tālere cietumā nomira, vel viena tiesnese (neatceros uzvārdu) atsēdēja (cita lieta, ka – maz).

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Elīna Barkovska 06.07.2013. 23.44

    betija: seezj tie kuri nepadaliijaas vai arii nebija buutiski sisteemai. paareejie uz briivaam kaajaam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilze_kugrena 06.07.2013. 13.04

Cīnīšanās ar sekām ir šie garāki transportlīdzekļi ar lielāku ietilpību.

Ir jāpēta cilvēku pārvietošanās maršruti un pārsēšanās paradumi, galamērķi, punkti A un B. Ir taču zināms, ka gluži neloģiski visa transporta kustība iet caur centru, pat ja jānokļūst kaut kur, kur varētu nokļūt centru nekrustojot. Piemēram – nav cirkulāro maršrutu. Un neesmu drošs, ka vispār ir kāda līnija, kura neiet caur centru.

Mans uzskats ir neveiksmīga transporta maršrutu shēma, ko būtu vērts PILNĪBĀ reorganizēt. Te gan jāņem vērā, ka tramvaju līnijas ir diezgan permanentas, un diezgan skaidrs arī, ka trolejbusu līnijas mainīt ir dārgi.

Taču tik un tā ir vērts izveidot perfektas transporta sistēmas modeli, kas bāzēts uz iedzīvotāju pārvietošanos un saprast kas ir kritiskākās pozīcijas.

0
0
Atbildēt

0

enjoy 06.07.2013. 10.07

Vilis teica-
80% rīdzinieku uzskata,ka sabiedriskais transports ir pārpildīts!Tas viss ir pateicoties Ušakova populistiskai politikai.
—————
Bet tā arī bija- Ušaks iedeva pensionāriem brīvbiļetes, bet pēc neilga laika izņēma reisus- transports kursēja retāk. Lai to kompensētu, tagad jāpērk troļļuki par fantastisku cenu? Paši rada problēmas, bet risina par mūsu naudiņu.

Padomāju un sapratu, ka mēs uzdodam daudz jautājumus, apejot pašu būtiskāko- kādēļ šādā iepirkumā, kur gatavi izgāzt milzu naudu, piesakās tikai viens pretendents, ja uz to vajadzētu lauzties ražotāju bariem? Lūk šis ir atslēgas jautājums- kur konkurenti? Kas bija specifikācijā, kas neļāva startēt konkurentiem un nodzīt cenu? Kurš to ir sarakstījis tādu, kas liedzis rīdziniekiem tikt pie labas preces par saprātīgu cenu?

+9
0
Atbildēt

8

    ievuliitis > enjoy 06.07.2013. 12.40

    Ļoti būtisks jautājums. Vai nevēlaties to uzdot RS pa tiešo – 80001919? Laipna meitene uzklausīs, piereģistrēs jūsu viedokli un, ja teiksiet, ka gribat saņemt izsmeļošu atbildi, jums pēc dienas-divām būtu jāsaņem zvans no RS. Mēs-rīdzinieki tak varam darīt Bemhena kungam zināmu savu viedokli.:))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > enjoy 06.07.2013. 13.10

    “Padomāju un sapratu, ka mēs uzdodam daudz jautājumus, apejot pašu būtiskāko- kādēļ šādā iepirkumā, kur gatavi izgāzt milzu naudu, piesakās tikai viens pretendents, ja uz to vajadzētu lauzties ražotāju bariem? Lūk šis ir atslēgas jautājums- kur konkurenti? Kas bija specifikācijā, kas neļāva startēt konkurentiem un nodzīt cenu? Kurš to ir sarakstījis tādu, kas liedzis rīdziniekiem tikt pie labas preces par saprātīgu cenu?”
    ———————————————-
    Jādomā, jautājums retorisks, pati zini, ka atbilde var būt tikai viena – korupcija, cita atbilde vienkārši nevar būt.
    Un ko tur Behmens vai vēl kāds atbildēs – jādomā, tās atbildes jau katrs aptuveni zina, nekādu “Ameriku” tās atbildes neatklās.
    Latvijā ir iedibināta sistēma, kad acīmredzama korupcija, valsts vai pašvaldības naudas acīmredzami nelietderīga tērēšana, utt., ir pilnīgi likumīga, un tas nav jautājums tikai SC vai Ušakovam un Amerikam, acīmredzot, tāda sistēma izdevīga visai t.s. “elitei”, kaut, tik nekaunīgu rīcību vēl var pameklēt.
    Kaut vai tas “zelta tilts”, kas, kaut kur reizes piecas dārgāks par citiem analoģiskajiem tiltiem, nav tikai SC nopelns, tā ka SC iet pa sen iemīto taciņu, kas Latvijas valstī neizskatās pēc taciņas, bet, pēc lielceļa ( pie reizes, ja jau pieminēju, ceļu būve, kad ceļi mums reizes divas dārgāki un sliktāki kā blakus valstīs, arī pieder pie šīs sistēmas) kaut, tas nebūt to neattaisno, bet, Latvijas sabiedrība jau tiktālu pieradusi pie korupcijas, ka uzskata to, gandrīz vai, par normu.
    Secinājums ir tāds – Latvijā iedibinātā bezatbildības, visatļautības, un nesodamības atmosfēra un sistēma strādā un dzīvo, valsts nozagšanas sistēma nekur nav pazudusi, SC to dara ar īpašu cinismu un nekaunību, bet, tas nav vienīgais vainīgais, ka Latvijā to var mierīgi darīt, un neviens tev par to neko nevar izdarīt, SC izmanto sistēmu, ko iedibinājušas “latviešu” partijas, saprotams, ne bez SC atbalsta, kas tad balsoja par Bērziņu, Bickovicu, kas aizstāv K-K, kas tad izbalsoja visus godīgus tienešus, utt..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > enjoy 06.07.2013. 13.27

    Nē, nē, dzeri, nav tas SC tik briesmīgs, “latviešu partijas” tikpat zaglīgas. Tāpēc, lumpenīši, balsojiet par SC, tas jums atmetīs kauliņu:)) Tāda ir tava teksta jēga, dzeri.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > enjoy 06.07.2013. 13.34

    Betija, es neesmu tik primitīvs, lai vainotu visās nelaimēs tikai un vienīgi SC.
    Ja tu nespēj izprast mana komentāra jēgu, tad tās ir tavas problēmas.
    Izskaidrošu īsāk un saprotamāk – SC ir ļoti slikts, nekādā gadījumā par to balsot nevajag, bet, tas izmanto sistēmu, kas, lielā mērā, ir “latviešu” partiju radīta.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > enjoy 06.07.2013. 14.45

    Ļoti būtisks jautājums. Vai nevēlaties to uzdot RS pa tiešo
    ———————
    Vēlētos gan, bet tas būs oda dzēliens.
    Ko būtu daudz iedarbīgāk- mūsu slinkajiem žurnālistiem vajadzētu ar steigu apzināt visus populārākos troļļuku ražotājus, lai noskaidrotu specifikāciju un kādēļ viņi nepieteicās, viņu domas pa šo visu. Tad vajadzētu apzināt Škodas dažu pēdējo gadu klientus. Paskatīties klientu pašvaldību mājas lapās- cik un par cik ir sapirkti troļļuki.

    Tad kooperēties ar TV, radio un apvienotiem spēkiem vajāt RS par specifikāciju, par cenām, par skaitu. Katru dienu rādīt TV un stāstīt radio, rakstīt ziņu portālos. Un darīt to tik ilgi, kamēr netop skaidrs katrs sīkums- nedēļu, divas, trīs. Intensīva un ILGSTOŠA negatīva publicitāte ir vienīgais ierocies, kas varētu likt drebēt korumpantiem un politiķiem.

    Žurnālisti sabiedrībai ir tik ļoti parādā, darījuši tik daudz ļaunu ar savu pērkamību, kūtrumu, muļķību, ka tie pusotra profesionāļa, kas vēl Latvijā palikuši, varētu apvienoties un vienreiz izdarīt sabiedrības interesēs ko vērtīgi, kas lauztu nesodāmības izjūtu darboņiem un liktu šausmās drebēt iedomājoties vien, ka varētu nonākt žurnālistu nagos par koruptīvu darījumu aizdomām.

    Diemžēl līdzšinējā prakse, kad Defacto vai Nekā personīga vienreiz parāda kko, žurnālists pajautā vainīgajam 1x, kurš žurnālistu pasūta trīs mājas tālāk, kur tas arī aizsoļo, un tā tas viss tiek aizmirsts. Līdz vēlēšanām paspēj arī citi izcelties, ka rezultātā tauta jau sen ir aizmirsusi, sajaukusi, pārpratusi, kas tur īsti bija. Ja žurnālisti ieķertos vainīgajā ar zobiem un nagiem, tad arī beidzot mums sāktu politiķi un darboņi atkāpties no amatiem, jo tas būtu milzīgs zaudējums reputācijai.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > enjoy 06.07.2013. 15.01

    Žurnalisti mums, dabiski, nav nekādi ideālie, bet, vainot tos visās nebūšanās arī ir ne visai pareizi.
    Kāda mums sabiedrība, kādi mums politiķi, kādi morāles un ētikas standarti, kāda tiesu sistēma, utt., utg., tādi arī žurnalisti, manuprāt, tu jauc cēloņus ar sekām.
    Es, kaut kā, neredzu mītiņus Jākobsona, Naglas, Poikāna aizstāvībai, pat par Jaunalksni, Jūrmalgeitas atmaskotāju, vairums komentāri bija tipa”a par ko viņai tā ECT piesprieda komensāciju, maita, par velti naudu dabūja, a man te pat lētajam aliņam nepietiek”, arī politiķi, principā, par visu to klusē un to igorē.
    Žurnalisti mums ir dažādi, tāpat, kā viss pārējais, vainot žurnalistus ir viegli, bet, principā, viņi, tāpat, kā viss pārējais, ir tikai sabiedrības spogulis, kāda sabiedrība, kādi politiķi, tādi žurnalisti, kaut, saprotams, viss tas savstapēji saistīts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > enjoy 06.07.2013. 16.53

    Dzeri, no taviem komentāra izriet, ka viss ir tik slikti – sabiedrība, žurnālisti, politiķi un darīt neko nevar un nevajag – ne pētniecisku zurnālistiku, ne zvanīt, ne rakstīt, ne mītiņus, nav verts, nekas nemainīsies. Tādi mēs te esam – sūdabrāļi.
    Ko tad pats? Tu kā tai anekdotē – … они все в г…е и тут вхожу я – весь в белом.:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > enjoy 06.07.2013. 17.12

    No maniem komentāriem nekas tāds neizriet, bet, kā jau teicu, tava savdabīgā domašana nav mana problēma, tāpēc nemaz nestrīdēšos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 06.07.2013. 08.45

Varētu ļaut pensionāriem vizināties noteiktās stundās, kad transports nav pārpildīts, no tā neviens tiešām neciestu un vajadzība pēc garākiem trolejbusiem atkristu. Aktīvi cilvēki var transportā arī pastāvēt kājās, īpaši ja tas samazinātu biļetes cenu, transports galamērķi sasniegtu ātrāk un ietu biežāk.

+9
-1
Atbildēt

1

    Inese > Eleonora Maisaka 06.07.2013. 13.53

    Aktīvi cilvēki – tādi kā tu – vispār varētu iet kajām.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

emb_riga 06.07.2013. 06.26

80% rīdzinieku uzskata,ka sabiedriskais transports ir pārpildīts!Tas viss ir pateicoties Ušakova populistiskai politikai.Braukā ar un bez vajadzības pa brīvu.Drīz pat gulēs sabiedriskā transportā!

+10
-1
Atbildēt

0

archoftriumph 06.07.2013. 02.00

ja reiz pensionaari varees bez maksas vizinaaties tad protams ka patiikamaak justies kaa miljonaaram nevis kaa 300-tuukstosniekam :D

un ar matemaatiku Bemhenam pasvaki – ja 1.5x garaaks trolejbuss ir 2x daargaaks tad iisie ir izdeviigaaki, un piedevaam veel vairaak vieniibu var palaist trasee lai mazaak jaagaida uz transportu.

+4
-1
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 06.07.2013. 00.44

Patiešām.
Ir vairāki rīdzinieki, kas vēlas dārgākus trolejbusus. Kā man reiz teica viens korumpēts ierēdnis, jo lielāku labības lauku novāc, jo lielāks atbirums. 20% no 300 000 nav tas kas no 600 000.

+12
0
Atbildēt

0

janazakovica 06.07.2013. 00.04

jaa pa 800 tukst euro viens troleibuss..par to sanaktu tris MB lielie autobusi…borzometrs nilam un amerikam saluzis..kad vinus beidzot iebazis aiz resteem..

+10
-1
Atbildēt

1

    archoftriumph > janazakovica 06.07.2013. 08.08

    Loginovs jau gadiem ilgi iztiek bez borzometra, Un dziivs un amata joprojam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 05.07.2013. 23.33

Rīga taisa tās pašas kļūdas, ko daudzas citas pašvaldības – iegulda naudu ērtībās, nevis jaunu darbavietu radīšanai noderīgā infrastruktūrā.

Rīgas Satiksme ir tik ļoti sadārdzināta (e-talons, transportlīdzekļi ar pārmērīgām fīčām), ka reāli minimalo algu saņemošs stradnieks nemaz nevar atļauties vizināties ar sabiedrisko uz darbu un atpakaļ. Un tie kam ir savs privātauto … ja vien pie darbavietas ir kur nolikt auto, tad lētāk nekā ar sabiedrisko transportu – tas nav īsti normāli!

Es gan pēdējos gados vairāk braucu ar velosipēdu vai eju kajām, kad esmu Rīgā – ātrāk, ērtāk un lētāk (ja vien nav slapjdraņķis)

+13
-1
Atbildēt

0

kristrun 05.07.2013. 20.35

RS lieki taisnojas, “uzbrauciens” ir Ušakam un ar to viņam jārēķinās, iespējams, pat līdz nākošajam rudenim. Vai pirks, vai nepirks vispār, vai dārgi, vai lēti, vienalga.

+6
-3
Atbildēt

0

alexander 05.07.2013. 20.13

Bemhena atbildība un atalgojums prasa, lai viņš izvērtē rīdziniekiem piemērotāko sabiedriskā transporta līdzekli tā, lai nodrošinātu to pieejamību atbilstoši rīdzinieku vajadzībām un maksimāli efektīvam transporta pārklājuma plānojumam. Garākie un dārgākie trolejbusi vien to nenodrošina, jo arī 50 m garš trolejbuss ar baseinu, tenisa kortu un helikopteru nosēšanās laukumu neatrisinās satiksmes pārklājuma efektivitāti.

+14
-2
Atbildēt

1

Sanšains 05.07.2013. 20.11

Acīmredzot pienācis laiks Rīgas līdzekļus vēl vairāk pārdalīt par labu pārējai Latvijai.

Rīgas relatīvā pārticība nav ne Ušakova/Amerika, ne simtu tūkstošu metropolē salīdušo kolonistu nopelns. Šāds Baltijas mēroga biznesa un kultūras centrs ir visas Latvijas resurss un ar citu populāciju un vadību varētu būtu vēl nozīmīgāks.

Atcerēsimies, ka kolonizācijas gados ne-Rīgas latviešiem Rīgā pie dzīvokļa (un metropoles iespējām) tikt bija nesalīdzināmi grūtāk nekā “Nemelnzemes joslas” (Нечерноземье) ģerevņās savervētajiem kolonistiem, kuri tagad kļuvuši ļoti jau nu urbanizēti un pie ērtībām pieraduši.

+15
-1
Atbildēt

1

Māris 05.07.2013. 20.01

Ja es saviem pircējiem būtu jautājis, ko viņi vēlas, viņi būtu teikuši – ātrāku zirgu. [Henrijs Fords]

+14
-1
Atbildēt

1

    enjoy > Māris 05.07.2013. 20.26

    :))
    Asprātīgi un precīzi!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.07.2013. 19.33

“Garākos un dārgākos trolejbusus vēlas rīdzinieki”
Vai tad Misters 20% ir rīdzinieks? Kādreiz lasīju, ka jūrmalnieks.
Es arī esmu rīdziniece, diezgan bieži iznāk komunicēt ar RS sakaru operātorēm, reiz pat Bemhena kungs “pagodināja” mani ar personīgo zvanu, atbildot uz manu sūdzību. Kāpēc man neviens nepajautāja, kādus troleibusus es vēlos? :))
Es vēlos lai nevis troleibusi būtu garāki, bet, lai sabiedriskais transports kursētu biežāk un, ievērojot grafiku. Un, lai vēlā vakara stundā nekursētu garie transportlīdzekļi – ļoti neekonomiski dēļ 5-10 pasažieriem noslogot “garmošku” un tērēt tai degvielu.:))

+21
-1
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > ievuliitis 05.07.2013. 19.34

    “reiz pat Bemhena kungs “pagodināja” mani ar personīgo zvanu, atbildot uz manu sūdzību. Kāpēc man neviens nepajautāja, kādus troleibusus es vēlos? :))”

    – Если мы будем спрашивать разрешения у каждой склочницы и патологической жалобщицы, то ничего не сделаем.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    enjoy > ievuliitis 05.07.2013. 20.31

    Betija, pilnīgi piekrītu. Es arī vēlos, lai transports kursētu biežāk. Bet es noteikti nevēlos pirkt ārprātā dārgus troļļukus, kuri būtu: “50 m garš trolejbuss ar baseinu, tenisa kortu un helikopteru nosēšanās laukumu” ( citējot LoveLove )

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 05.07.2013. 21.04

    Un tomēr, domāju ne tikai mani interesē, kurus rīdziniekus Bemhens ir uzklausījis. :))
    Varbūt Zaķa kungs būs tik laipns un pastāstīs lasītājiem – kas veica rīdzinieku aptauju, varbūt satiksmes kontrolieri?:))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 05.07.2013. 19.32

Мне кажется знаковой другая новость: США нагибают Латвию, чтобы та вернула еврейскую собственность:

http://www.ves.lv/article/247057

Латышская пресса об этом, конечно, молчит, еще не решила, как это преподнести.

+1
-5
Atbildēt

0

enjoy 05.07.2013. 19.29

TV ziņoja, ka vēl dārgākus iepirkusi tika Roma un Bostona. Mēs gan esam vieni bagāti ļautiņi! Paklausoties Bekhemu un Co runas, nāk prātā bērnu dienu pantiņš:

Gribulītim acis zib,
Gribulītis daudz ko grib:
Kūkas grib! Lelli grib!! Medu grib! Ledu grib! :)

+20
-2
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > enjoy 05.07.2013. 19.31

    Sākumā jums vajag noslaucīt no zemes virsmas savu idiotisko Tumsas pili, lūk, kur ir pilnīgi nelietderīgi tēriņi.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

Inese 05.07.2013. 19.05

*

IRsieši Bemhena mutē ielikuši vārdus, ko viņš nav teicis ;)

+2
-6
Atbildēt

7

    dace_roze_lmt_lv > Inese 05.07.2013. 19.30

    Melot, tā ir radoša profesija.

    Nebiju lasījis rakstu, kad jau padomāju, ka droši vien ar Bemhena vārdiem domāts tas fakts, ka garākie trolejbusi arī maksā dārgāk (kas būtu tikai loģiski), un ka rīdziniekiem vnk labāk patīk braukt lielākos trolejbusos, jo tajos sastrēgumstundās ir ērtāk.

    Un tik tiešām, man bija taisnība:

    “Dārgākie un garākie trolejbusi Rīgai vajadzīgi tāpēc, ka tā gribot pasažieri, kuri nav apmierināti ar pašreizējā sabiedriskā transporta ietilpību, apgalvo RS valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens.”

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    arturs_maskaluns > Inese 05.07.2013. 19.42

    Viņš iepirkumu pamato ar iedzīvotāju aptauju, tāpēc sanāk, ka iedzīvotāji vēlas šos trolejbusus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    simpsons > Inese 05.07.2013. 21.14

    Būtu labi redzēt aptaujas jautājumu ‘Vai Jūs vēlaties, lai Rīgas Dome pērk trolejbusus par 800 tūkstošiem eiro, vai kā slovāki par 300 tūkstošiem eiro?’
    Un rezultāti – no aptaujātiem latviešiem 65% vēlas dārgos, XX% krievu vēlas dārgākos, cilvēki ar pamatizglītību utml.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    arturs_maskaluns > Inese 05.07.2013. 22.45

    Piekrītu! Man par šādu aptauju ir pirmā dzirdēšana, bet it kā tā tiekot rīkota reizi divos gados. Labprāt to aizpildītu!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 06.07.2013. 11.08

    Te superis teica -“melot – tā ir radoša profesija”.
    Varētu to traktēt, kā visu Krievijas un Latvijas Putina režīma slavinātāju galveno devīzi.
    Superis man patīk ar to, ka viņš ir, principā, atklāts cilvēks, un saka, ko domā, kaut bieži mēģina izlikties, ka tas, ko viņš ir saka ir ironija, sarkasms, vai kas līdzīgs.
    Visbriesmīgākais patreizejā Krievijas režīmā ir taisnu jebkādu ētikas un morāles normu trūkums, pat PSRS laikā cilvēkam bija neērti, ja viņu sauca par meli, nelieti, stukaču, utt., patreiz par to tikai p[asmiesies, tā skaitās norma, absolūtais cinisms un amoralitāte tiek stimulēti un apbalvoti, jo zemāks tavs “super ego”, tātad, tavas sirdsapziņas un morāles limenis, jo spožāku karjeru tu vari uztaisīt, un, jo vairāk esi vajadzīgs šim režīmam.
    Valsti vada absolūtie ciniķi, kas zog miljardus, un, tai pat laikā, māca citus, kā dzīvot un iet uz baznīcu, sēdināt nevainīgus cilvēkus cietumā ir normāli, iznīcināt konkurentus biznesā ar pasūtījuma prāvu palīdzību ir normāli, tāds vārds kā sirdsapziņa, godaprāts, pašcieņa, principialitāte, Krievijas “eletē” neeksistē, par nepārtrauktu melošanu no TV ekrāniem, absolūtu visu valsts struktūru, tiesu sistēmas, utt., absolūto degradāciju, toties pilnīgāko Putinam pakļauto spēka struktūru, kuru daudzums ir milzīgs, absolūto patvaļu, nerunājot, “augšas” nolaiž līdz savam līmenim visus.
    Un tas ir daudz sliktāk nekā kāda Irāna vai Kuveita, jo tur ir diktatūras, bet, zināmas morāles normas ir saglabātas, Krievijā tādas vienkārši nav.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 06.07.2013. 11.43

    Un patreiz SC, acīmredzot, vēlas līdzīgus “standartus” ieviest arī Latvijā, visa tā pļāpašana par to trolejbusu iepirkumu, kuru “vēloties” rīdznieki, kaut, katram skaidrs, kāpēc tas notiek, uzbrukums Jakobsonam, neatkarīgai presei, Ozoliņam, utt., par to liecina.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    egilsblums79 > Inese 06.07.2013. 17.56

    nevienam rīdziniekam nevajag ne garākos, ne dārgākos trolejbusus. Visiem vajag ĒRTU satiksmi. Taču tas nav prioritāte, jo nedod 20%.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam