EP prezidents: Latvijas pievienošanās eirozonai – vēsturisks pavērsiens

76

Komentāri (76)

armn 03.07.2013. 23.49

LIELISKI, Latvija sanem gandriz vienbalsigu Eiropasparmlamenta atbalstu.

Tie ir musu sabiedrotie un ta ir MUSU SAVIENIBA !!!

+6
-1
Atbildēt

0

aija_vecenane 03.07.2013. 22.17

Komentāros kremlini jūk prātā, taču Tvnet un Apollo aptaujas rāda, ka 50% balsotāju ir par eiro. Ja pieskaita vēl daļu no neizlēmušajiem, tad par eiro ir ja ne gluži tautas vairākums, tad vismaz interneta lietotāju vairākums gan. Par to prieks.

+9
-2
Atbildēt

12

    marmed > aija_vecenane 03.07.2013. 22.18

    Galvenais, ka tu pats tam tici :)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > aija_vecenane 03.07.2013. 22.20

    Diez vai TVNET un Apollo aptaujas ir ļoti objektīvas aptaujas ja pēc būtības tīri tehniski jebkurš var uztaisīt kādu rezultātu vēlas.
    Vienkārši izdzēs pārlūka vēsturi (cookies), tad atjauno lapu un balso vēlreiz.

    Domāju ka SKDS biroja dati ir precīzāki kā šādas aptaujas kur jebkurš var sataisīt kādu atbildi vēlas kā galveno. Tagad arī Tu to zini.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > aija_vecenane 03.07.2013. 22.25

    traks_sunsxxx!

    Nē, tas nav galvenais. Galvenais, ka eiro tiks ieviests.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > aija_vecenane 03.07.2013. 22.30

    Viedoklis_lv!

    Zinu par cepumiņiem, bet, cik esmu novērojis, ar to lielākoties aizraujas aizvainotie, neuzklausītie un citādi apbižotie, kas savu sāpi remdē, tērējot laiku un dzēšot minētos cepumiņus, lai tādējādi tiktu sadzirdēti. Eiro atbalstītājiem šādas motivācijas krāpties nav, tāpēc es sliecos ticēt, ka manis minētie aptauju rezultāti ar lielāku varbūtību ir godīgi nekā falsificēti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > aija_vecenane 03.07.2013. 22.32

    Tur gan es tev piekrītu, eur būs poļubomu…. ko domā tauta nevienu neinteresē

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > aija_vecenane 03.07.2013. 22.33

    Kremlini jūk prātā, aha. Diez 2008.gada beigās arī kremlini juka prātā? Krīze jau bija tiešas sekas iestājai ES, finanšu robežu atvēršanai un bezatbildīgajai Latvijas bankas politikai. Kad bija 7 miljardi no SVF jāprasa, tauta postā jāiedzen un no valsts jāpadzen vai tad kremlini juka prātā vai aplaudēja?
    ————————————-
    Tagad jau ir tas pats, tikai 10 reiz spēcīgāk. Skats uz dienvidiem. Svētki jau būs, gadus 5-10. Dzīres arī un pēc tam paģiras, uz tām, gan manis te vairāk nebūs. Pietika jau ar 2008.-2009.-2010.
    ========================================
    Svētkos, noteikti ņemšu dalību, paldies to sarūpētājiem, euro ieviesējiem. Tā teikt, jau ņemu dalību.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > aija_vecenane 03.07.2013. 22.44

    Ja šādu falsificējamu TVNET aptauju vērtē precizāku kā SKDS biroja aptauju tad manuprāt Tev ir liela ticība un maza objektivitāte.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > aija_vecenane 03.07.2013. 22.49

    Priecē arī tas, ka tautas atbalsts, lēnām, negribīgi, bet tomēr pieaug. Tas nozīmē, yes!, svētki būs, un, kas gan ir foršāks par labu skanošo, ko ienesīs šis EURO projektiņš, tauta jau samaksās un mūsu dzīres apmaksās.
    —————————
    Jā, esmu palicis pilnīgs 100% ciniķis, bet ļaudis, padomāsim katrs pats par sevi un saviem bērniem. Padomāsim par to, kā varam izmantot šo EURO savu kabatu piepildīšanai. Tauta un valsts, lai pati domā par sevi. Priekā un uz veselību, vīns ir labs nopircies!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > aija_vecenane 03.07.2013. 22.54

    Katrs ķinīties, katrs krievs euro atļaujas gribētājs palielina mūsu izredzes pa lēto sapirktos aktīvus krīzes gados, pēc pāris gadiem pārdot ar pasakainu varku. Ļaudis, vēl nekas nav nokavēts, pildām savas kabatas un svinam EURO, kāda valsts, kāda tauta, da kuram tas vispār interesē? Šī valsts, taču ir butoforija, tāpat, kā tās armija, policija, ugunsdzēsēji, medicīna, izglītība, ceļi, sociālā politika un viss pārējais. 100% butoforija, bet EURO, taču mēs varēsim tērēt arī Parīzē, Londonā un Berlīnā. Ļaudis, priekā, svinam!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > aija_vecenane 03.07.2013. 23.05

    Kusunoki Masashige!

    Žēl. Neesmu sastapis nevienu ciniķi, kas prastu smieties un būt jautrs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > aija_vecenane 03.07.2013. 23.23

    Nekas, don’t worry, tas ir tāpat kā tai teicienā. Nav nesmuku sieviešu, ir tikai par maz iedzerts. Tāpat ar smiekliem un jautrību.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > aija_vecenane 03.07.2013. 23.38

    Ciniķiem pie stūres smieties aizliegts! :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 03.07.2013. 22.11

Cilvēki pieņem kā realitāti to kas tiek paziņots mēdijos.
Ne velti Ēģiptes armija ieņēma TV staciju un paziņoja ka Morsi vairs nav prezidents. Lūk tā vienkārši, pateica un tā kļuva par realitāti.
Visu ko cilvēki pieņem kā realitāti, kļūst par realitāti.

+1
-6
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > inta_s 03.07.2013. 22.17

    Jā, Vienotībai un Vilkam vēl nedaudz jāpamācās un jāpaaugās, bet uz to jau iet.
    ——————-
    Egypt military: Morsi out, constitution suspended.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 03.07.2013. 22.07

Jā varēsim lidot un naudiņu nemainīt un nekompleksot, ka esam sliktāki, ne? Feini. Gatavais kargo kults. Pie viena galda varēsim sēdēt. Vienīgi es te domāju, kā būs ar to sēdēšanu un euro. Jo nesen iegriezos Parīze un ar prieku secināju, ka visi draugi no Āfrikas lido kā vienmēr pie termināļa, bet mūs joprojām uz skrejceļa izlaiž un ar autobusu pieved. Jā, droši vien ar to EURO būs kaut kā līdzīgi. Starp citu visiem koloniju iedzīvotājiem ir viegli pieejama franču, spāņu, britu, portugāļu pilsonība, lai kā jūs te censtos vienmēr būsiet svešie.
Kā teica tā dāniete lidostā, es labāk redzu Āfrikas nēģerus, nekā šīs A-Eiropas salašņas, tas bija par latviešiem. Tā ir mūsu patiesā vieta R-Eiropas prātus, veltas pūles.

+2
-6
Atbildēt

0

Ieva Aile 03.07.2013. 21.21

Būtu labāk paklausījušies radioraidījumu par izslavētajām rietumu vērtībām,kā mūs indē ar raundapu:
http://lr1.latvijasradio.lv/#

+1
-7
Atbildēt

6

    inta_s > Ieva Aile 03.07.2013. 21.30

    Kas būtu jānoskatās cilvēkiem:
    http://youtu.be/yTbdnNgqfs8
    http://youtu.be/29GhXsx7-Rs

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva Aile 03.07.2013. 21.46

    Sāka jau PSRS laikos un daudziem vēl aknas pilnas ar dustu!
    Pat minmēslus no lidmašinām sēja un ar tādiem ķimikātiem laukus indēja, ka nebija gaisa ko elpot viensētās dzīvojošajiem. Par amonjaka laistīšanu nemaz nerunājot! Tie laiki bija tīrais murgs, ka visos kolhozos bija štata amats- agroķīmiķis, kuri agri vai vēla nomira no trakām kaitēm

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ieva Aile 03.07.2013. 21.51

    Bet,
    nu un Jūs atbalstāt tādu koorporāciju kā Monsanto?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 03.07.2013. 21.56

    Bet PSRS tak ir ļaunuma impērija!Atšķirībā no apgaismotās un humānisma piesātinātās Eiropas!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ieva Aile 03.07.2013. 22.11

    Bet

    nepiegriez vērību. krievu fašistu uzdevums ir piecūkot portālu nevis kādu pārliecināt. viņi te mēģina tādu kā kristālnakti sarīkot :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 03.07.2013. 22.20

    Forši,ne?Krievu fašisti:D Varēja jau nu gan ko sakarīgāku izdomāt.Tajā raidījumā par raundapu taču runāja īsts itāļu fašists!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 03.07.2013. 21.20

krievu fašisti raustās naidā un bezspēcībā. kādreiz, pirms 20 gadiem viņi rakstija, ka latvieši mazgāšot amērikāņiem NATO tankus, ja mūs uzņemšot NATO [tas tā pēc savas līdzības, pēc padomju armijas morāles], pagaidām gan nekas tamlīdzigs nav redzēts un nenotiek mūsu pusē:)) Savā laikā viņi brēca ka esot jānotriec jebkura NATO lidmašīna kura kaut ar vienu spārna daļu pārkāpj krievijas robežu. ļoti emocionāla tā krievu tauta, bet tas jau viņiem sen aizmirsies… :))

+14
0
Atbildēt

4

    Ieva Aile > dace_ampermane 03.07.2013. 21.32

    Kā tad,par krieviem varam aizmirst,kad mūs katru nenogurstoši uzmana ASV draudzīgie izlūki.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 03.07.2013. 21.43

    ASV ir jāizlūko, ja pat NATO partnervalsts un Rīgas pilsētas mērs sarakstās ar Krievijas vēstniecības spiegiem- Kapīlovu, bet tas jau laikam provokatoriem skaitās labs un atbalstāms darbs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_ampermane 03.07.2013. 22.36

    Ārlietu un Aizsardzības ministrijām jau tuvākajā laikā jāpanāk NATO/ASV kara bāzes ierīkošana Latvijā. Tas mums dotu papildus drošību.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dace_ampermane 03.07.2013. 22.48

    Ak tāpēc Zvārdes zemniekiem plānots atņemt zemi un saimniecības.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 03.07.2013. 21.02

nu tad beidzot ! ar to ar apsveicu…Hemingvejam bija romaans Ardievas ieročiem , man patiik ardievas rubulim…

+8
-3
Atbildēt

8

    Ieva Aile > Janka, Janic 03.07.2013. 21.07

    Jā jā,tur laikam kāda nomira dzemdībās.Slava euro dzemdināšanai Latvijā!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    marmed > Janka, Janic 03.07.2013. 21.18

    Ebenemezer, tu arī vari paskaidor, kā neiestājoties EUR zonā, te tiktu ieviests rublis? kad tiktu ieviests? no 1. janvāra? SC Saeimā ierosinātu un visi draudžigi nobalsotu? Krievija tam ir piekritusi?
    Kas notiktu ar EUR kredītiem? tiktu konvertēti uz rubļiem? arī algas būtu rubļos?
    un pēdējais jautājums, Tev ir kāda nojausma par ekonomiku? nu kautvai vidusskolas līmenī? Jeb ar runām par rubli Tu mēģini zombēt mazāk izglītoto tautas daļu? tā saucamos vienotības lumpeņus?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 03.07.2013. 21.32

    sarkanajam aamaram , es nerunaaju par rubuļa ieviešanu , bet par attaalinaašanos no taa lielgabala šaaviena attaalumaa …. pirmais atraaviens no asiņojošaa ruubļa ar repšiku ieviešanu , kuru kaldinaaja latos , tagad neatgriezenisks pagrieziens , lats jau tika piesiets eiro , taa kaa nolaid lufti …

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > Janka, Janic 03.07.2013. 21.34

    Tipa lats nav pietiekami tālu? nu ja tu kaut ko saprastu no ekonomikas, tad zinātu, ka Krievijai ir pilnīgi vienalga kāda te ir valūta, savu ietekmi viņi īstenos ne caur valūtu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Janka, Janic 03.07.2013. 21.38

    JĀ,jā,attālinamies,latgalieši jau sākuši rakt lielu grāvi gar Krievijas robežu,toties mēs Kurzemē izdrāzīsim lielus airus,lai varētu Latviju aizairēt uz Zviedriju vai pat tālāk.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 03.07.2013. 22.27

    traks_sunsxxx

    Bet varēja arī caur valūtu savu ietekmi veidot, nu viens risks ir mazāk…
    Ja tu tik daudz saprastu no ekonomikas, tad saprastu, ka “mazu” valūtu daudz vieglāk iesvārstīt, piemēram, spekulatīvi piespiest mākslīgi devalvēt. Atcerēsimies hrestomātiju ar Sorosu un Britu mārciņu.
    Cepuri nost LB priekšā par lata stabilitāti 20 gados. Šodien virs 70% tirdzniecības ir ar ES, paskaties uz nabaga atpalikušo eirozonas Igauniju…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > Janka, Janic 03.07.2013. 22.31

    Vēl var nocirst sev abas rokas jo ļaunā Krievija varēja raut aiz tām pie sevis. Bez rokām vismaz tāds risks būtu pazudis.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 04.07.2013. 01.08

    Tev derēja gan tā tava recepte – mazāk skricelētu savas urlu glupības :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Anatolijs K. 03.07.2013. 20.16

Štrunts par visādiem linuxiem, vienačiem un tml. provokatoriem! Tie vienkārši viņu kompleksi un bezspēcība, un, kas zina, varbūt arī uzdevums. Tā vismaz izskatās. Lai jau ņemas. BET 2014. g. 1. JANVĀRĪ LATVIJĀ BŪS EIRO! BŪSIM VĒL CIEŠĀK SAISTĪTI AR RIETUMIEM! Apsveicu visus! Jānosvin ar kādu glāzi franču vīna un Latvijas zemenēm!

+8
-2
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > Anatolijs K. 03.07.2013. 22.00

    Jā, es ar vīnu kožu. Svinu, man te EURO atļauju gribētāji rindā stāv tagad. EURO tas ir feini, no Atlantijas okeāna līdz Ziemeļu ledus okeānam, un kad vēl Krievija pievienosies, tad būs līdz Klusajam okeānam. Tad visi ne-EURO norvēģi, šveicieši, zviedri, dāņi un briti varēs sūkāt un amūrikāņi ar savu zaļo dolāru arī varēs atslaucīt.
    ———————–
    Mums ar abiem mūsu vēsturiski no 13.gs.lielākajiem draugiem vāciešiem un krieviem būs viena faterlande un roģina un viens piķis euro. Visiem būs labi, briseļmīļiem un maskavmīļiem, bet Latvijas mīļi sen būs aizmukuši un izmiruši. Da, kam viņi mūsdienu globālajā pasaulē vispār vajadzīgi.
    ————————

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Anatolijs K. 04.07.2013. 12.01

    Tu ne japānis esi, Tu esi Kuriļļu salas okupējušā dzēroņa nedarbs.

    Ja nezini vēsturi negvelz politvēsturiskās muļķības.

    Ja kristianizācija un tās personāls bija vācisks( lingua franca – ja zini tādu jēdzienu no viduslaiku vēstures) pats process gan bija viens vienīgs vaidu karš ekonomisku aspektu pēc, pirmie Albertam lībiešus iztest līdzēja Mežotnes zemgaļi, pēcāk, labprātīgi procesam pievienojās latgaļi, un palīdzēja savus izsenos konkurentus igauņus iztest, pēcāk jau barā gāja sist kuršus, un beigās pienāca kārta pirmajiem kolabracionistiem zemgaļiem, pat žemeiši dabūja kādu laiciņu Livonijā pabūt dēļ domstarpībām ar augštaišiem.

    Likumiski Livonija bija neatkarīga valsts( akurāt kā tagad ES un LR), Sv.Romas impērijas sastāvā. Vietējiem iedzīvotājiem bija daudz lielākas juridiskās tiesības (līdzīgi kā Skandināvijas valstīs), kā tai pašā laikā Centrāl un RietumEiropā , kur bija ieviesusies dzimtbūšana, Livonijā tā sāka ieviesties TIKAI pēc postošajiem kariem ar MOSKOVĪTIEM, kad vienkāŗsi nebija citu iespēju palielināt ienākumus no iedzīvotājiem, lai segtu kara un tā seku izdevumus.

    Tā ka vērtējot objektīvi vāciskais(Eiropeiskais) LR ir devis vairāk kā ņēmis, atšķirībā no Moskovītiem ,ka pēc katras parādīšanās šajā pusē ir atstājuši ārprātīgu POSTU.

    Lekciju par Dzmtbūšanu un Moskovītiem nelasīšu( pts vari iepazīties)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 03.07.2013. 19.47

Visinteresantākais šajā EUR epopejā ir tas, ka Pret EUR ieviešanu ES parlamentā balsojuši Latvijas “vislielākie patrioti” : Rubiks ar Mirski(SC), bet Ždanokai vairs nav savas partijas un tā laikam izlēmusi atturēties un labāk nekonvertēt savus EUR uz Ls!
Lieliski pierādījumi tam, kura partija, kurai ir sadarbības līgums ar Maskavu, ir PREt EURo ieviešanu. Vai kādam vajag vēl labākus argumentus?

+8
-3
Atbildēt

15

    inta_s > austrisv 03.07.2013. 20.38

    Manuprāt tie kas ir PAR EURO bieži vien (taču nevienmēr) domā ka vēl savai valstij un paši sev ko labu. Ka tie būs rietumi uz kuriem tā tiecāmies kamēr bijām okupēti. Ka katra vienība ko samainām uz rietumiem mūs attālina no senā pāri darītāja Krievijas. Ka tā būs ekonomiski izdevīgāk. Un ja tā viņi domā, tad kā gan var cilvēkiem ko pārmest? Viņu nodomi ir labi. Bet tie ir ačgāni.
    Mūs tagad iesēdina glaunā vilcienā kas ved mūs nepareizā virzienā, bet tas jau nekas – vilciens taču ir glauns!
    Mana vienīgā motivācija ir panākt ka cilvēki spēj paskatīties uz notiekošo uz malas. Atsacīties no visiem ieprogrammētiem steriotipiem un paskatīt kas tieši notiek ar Latviju.
    Integrēšanās ar lielu organismu nozīmē zaudēt savu neatkarību. Tā tas ir. Un pat ja tas tiek darīts aiz labiem nodomiem tas nemaina rezultātu. Mēs zaudējam neatkarību – politiski un ekonomiski.

    Reāli mēs esam neapskaužamā situācijā starp diviem dzirnakmeņiem – Krievija un ES & ASV. Tikai problēma tāda ka Krievijā valda viens imperators bet ASV un ES vairs nav tās valstis kas bija agrāk. Nu nav. Patīk tas vai nē bet reāli tās kontrolē maza koorporāciju elite. Tā ir ilūzija ko cilvēki domā sasniegt ES un EURO zonā.

    Un tas būs sāpīgi atmosties. Ļoti sāpīgi. Un skatīties kā cilvēki to nespēj saskatī ir arī sāpīgi. Tak lamājiet un liekat tos mīnusus uz velna paraušanu. Ne jau tas mani satrauc, bet tas ka cilvēki kā akli padodas manipulācijai un šie dzirnakmeņi tos samaļ.

    Kā gan uz jums var dusmoties ka par jums domā labu. Esam vienā laivā galu galā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 03.07.2013. 20.59

    Pilla Eiropa ar labiem tēvočiem,kuri grib latviešu tautas uzplaukumu caur rietumu vērtībām.Mēs esam īsti izredzētie.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 03.07.2013. 21.12

    Viedokli, labs komentārs.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 03.07.2013. 21.14

    Viedokli, perfekti pateikts, piekrītu par visiem 100 %.

    Žēl tikai, ka te pilns ar Vienotības lumpeņiem. SC lumpeņus uzpērk ar brīvbiļetēm, V lumpeņus ar pasaciņām par eiro. Pie vainas laikam ir viņu vecums. Cilvēkus, kas dzīvē ir redzējuši tikai padomju biresmīgo dzīvi, var viegli nopirkt par vienu hotdogu un živačku. Tipisks piemērs ir BET, augusi padomju laikos, bet tagad pēdējos 20 gados ar autobusu paceļojusi pa Eiropu un tik priecājās cik tur viss skaists, un Krievija viņai acosiējās tikai ar ko sliktu, savukārt Rietumi tikai ar kaut ko labu. Trūkst viņai plašāka skatiena uz dzīvi.
    Bet no otras puses, cita varianta kā ieviest eiro mums arī nebija, diemžēl ES ir tāda pati impērija kā CCCP un parasto cilvēku domas tur ir mazsvarīgas. Cilvēki grib rīkot referendumu par pensijām- lūdzu, par vienu valodu skolā – lūdzu, par 2 valsts valodām- lūdzu, viņiem par to ir pinīgi vienalga, bet referendumu par EUR nekad neatļaus uzrīkot, tas neiederas Impērijas plānos. Nav jau mums arī valdības, kas domātu patstāvīgi, kādreiz līdām pakaļā Maskavai, tagad Briselei….. bet vai mums ir varianti? laikam jau nav… diemžēl mazas valstis nemēdz būt patstāvigas… bet nu varējām vismaz paspuroties pretī.. nu vismaz skata pēc…..
    Tagad atliek tikai izbaudīt dzīve EUR zonā, daudz sliktāk jau nebūs, dzīve kļūs mazliet dārgāka, pensionāriem grūtak, palaikm iedosim kādu naudiņu kādai D-Eiropas valstij, pavaimanāsim virtuvē, savilksim ciešāk jostas un strādāsim smagāk….. tā kā pats vēl esmu samērā jauns, gan jau kaut kā arī no EUR gūšu labumu…. tā kā par sevi es īpaši nesatraucos

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > austrisv 03.07.2013. 21.27

    trax sunc ++++ kādreiz līdām pakaļā Maskavai

    vai tu nevarētu detalizēti un plašāk pastāstīt kā tu kādreiz līdi pakaļā maskavai un kādas sajūtas tevi pārņēma šā akta laikā

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 03.07.2013. 21.32

    varu pastāstīt, toreiz nebija nekādu sajūtu, jo vēl skolā negāju un daudz ko nesapratu. Savukārt tagad, kad lienam pakaļā Briselei, pārņem liels kauns.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 03.07.2013. 21.38

    Traks suns1
    Stipri maldies it visā, jo neceļoju ar autobusu, bet gan ar lidmašīnu- tā ir ātrāk un ērtāk.
    Mani nevar nopirkt ar hotdogu un arī citiem daudz lielākiem mēsliem. Pati domāju un vērtēju pēc darbiem, bet kremliniem jau to nesaprast.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 03.07.2013. 21.46

    Bet,pēc kuriem darbiem tu vērtē?Pēc labajiem vai sliktajiem?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > austrisv 03.07.2013. 21.57

    Viedoklis-LV,
    nav vajadzības valstīt tik garus tekstus, izniekojot laiku sev un citiem. To visu var pateikt vienā teikumā: Latvija izdara izvēli starp austrumu izvarotāju un laulību ar rietumiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 03.07.2013. 21.59

    Ko tu pati domā, pat Eiropā mūs smejas un sauc par eirotalbaniem :D
    Tu man atgādini tos, kas 41ajā krievu tankus sagaidīja ar puķēm :) Tu eur sagaidi ar puķēm…. ceļo varbūt tu arī ar lidmašīnām, bet tas nemaina to ko es teicu, drūmā padomju bērnība pretstatā pāris eiropas ceļojumiem, ir sačakarējušas tavas smadzenes….
    Es savukārt drūmo padomju bērnību pieredzēju vien pāris gadus, Esmu padzīvojis un pamācijies dažās ES valstīs, par eurtalebanu nēesmu kļuvis… Eiropā daudz, kas patīk, bet nebūtu arī nekas pretī aizbraukt apskatīt Maskavu, Pasaule ir skaista tās dažādībā… saprotu arī ka valsts valūta ir instruments, kuru valsts var izmantot gudri un var stulbi… bet ņemot vērā, ka mums Rīgā vieni lumpeņi ievēlēja SC, bet valsts līmenī, citi V un RP… varbūt tiešām labāk atdot šo instrumentu Eiropai?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 03.07.2013. 22.02

    Laulība ar rietumiem…aiz mīlestības,ehh…Jeb tomēr aprēķina?Vai būs vienlīdzība ģimenē,jeb kā Rūdolfa mantojumā Eiropa mums uzkāps uz kājas…
    Jācer ,ka nebūs vismaz viendzimuma laulības.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 03.07.2013. 22.04

    Kādi nu tur rietumi – koorporāciju elite pārvalda gan ASV, gan ES. Nekas vairāk kā paplašināt savu varu un kontroli to neinteresē.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 03.07.2013. 22.22

    Čalīt, tu par savu Antonijas ielas laivu nesaki, kā par kopīgu!
    Ceru, ka drīz nekā kopīga ar jums nevienam nebūs…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > austrisv 04.07.2013. 11.34

    trakais suns, Divi jautājumi:

    Kad un uz cik ilgu laiku LR ( teritorija), pārskatāmā vēsturē – 1 tk.Gade , bijusi no Moskovijas puses aplaimota tādā līmenī, ka bijusi spējusi būt vienā attīstības līmenī ar kaimiņu valstīm no šī paša reģiona?

    Kad un uz cik ilgu laiku LR ( teritorija) , bijusi no Rietumu valstu( un ne tikai rietumu arī Polijas-Lietuvas) puses aplaimota tādā līmenī, ka bijusi zemākā attīstības līmenī ar kaimiņu valstīm no šī paša reģiona, vai Moskoviju?

    Atbildot objektīvī( ar citācijām no kompetentiem rakstiem), redzēsi atbildi, jo NEKAD VILKS NEMAINA TIKUMU, BET TIKAI SPALVU.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > austrisv 04.07.2013. 11.43

    Ērik, Moskovītu darbu sekas, LV,EE,LT,PL,FIN iedzīvotājiem jau ir radījušas ģenētiskus refleksus, tik tie bijuši prognozējami, un likumsakarīgi.

    Tikai neaptēsts jaunēklis, kam vēl dzīvē nav bijis ne par ko citu izņemot sevi ,jāuzņemas atbildība, var kaut ko ļerkščēt par Moskovītu labumu, un kreiso ideju svētīgumu. Respektīvi galēji nepieredzējis cilvēks, kam pēc būtības vēl pat īsti nav OBJEKTĪVA viedokļa, lai arī nemetos par sirmo galvu sovoku redzēju līdz patsmit gadiem, tomēr sapratne kādu postu šis komplektiņš( uravņīlovka-sociālisms,šovinisms,totalitārisms) rada smadzenēm un reāli fiziski cilvēku dzīvēm.

    Tā ka lieki pļeperē savas sviestainās idejas.

    Paldies Dievam ,ka LV ir blakus EE,FIN,GER. Būs mazāka iespēj untumainajam moskovītam visu izpostīt, kārtējo reizi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 03.07.2013. 17.45

Nu, redz IR arī atmodās. Tauta rosās, īstie latvieši pauž sajūsmu, bet neīstie no okupantu dzimtas lej gaužas asaras. Bet es tik sit plaukstas un dej, ir cerība, ka savu krīzes laikā pirkto dzīvokli beidzot varēšu nogrūst kādam EURO atļaujas kārotājam, tā pēc gadiem 2-3, ar varku 700%-1000%. Kāmim no žurku dzimtas ar okupanti visās malās rādās. Jāņem AK-47 un jāiet šaut tie okupanti.

+2
-6
Atbildēt

0

gundega_heiberga 03.07.2013. 17.07

Viss notiek. Dažs experts arī izsakās iespējamā divātrumu Eiropā redzam Baltijas valstis kopā ar Vāciju, Franciju un ziemeļvalstīm.

+13
-1
Atbildēt

0

austrisv 03.07.2013. 17.01

Kā tarantuli satrakojušies un visi sanākuši, vēl tik Grostiņa un Diskembes trūkst.

+15
-3
Atbildēt

0

Ieva 03.07.2013. 16.37

Laba ziņa! Beidzot būsim aizsargāti no gāzētājiem un devalvētājiem!

+17
-5
Atbildēt

0

Elīna 03.07.2013. 16.23

Amen!!!!Apsveicu ar okupacijas rezima ieviesanu!!!!!!!!!!!!!!

+6
-15
Atbildēt

3

    janis17 > Elīna 03.07.2013. 17.01

    Cik gan stulbam jābūt, lai ko tādu uzrakstītu?
    Var diskutēt par un pret eiro, bet salīdzināt to ar krievu okupāciju ir noziedzīgi!!!

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Elīna 03.07.2013. 21.10

    Jā,nebija glīši salīdzināt,viss iet uz priekšu un tagad ir moderns,spīzdīgs un nenogalina uzreiz.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Elīna > Elīna 03.07.2013. 21.11

    Es te nemineju krievu okupaciju-jums laikam viss asociejas ar Krieviju!!!!Ja velaties okupacijas vieta var lietot——ekonomiskas un politiskas neatkaribas zaudesana.Un vispar-es nekad neatlautos nosaukt tada varda jus,kada jus nosaucat mani.Mes neesam pazistami un jus nevariet mani nosaukt par stulbu tikai tapec ,ka nepiekritu jusu domam!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

inta_s 03.07.2013. 16.16

Tikpat vēsturisks kā PSRS okupācijas dienā.
Nekas pārdzīvojām vienu okupācijas režīmu, pārdzīvosim arī šos.
Žēl izpostīto ģimeņu kas no tā cietīs un laika kas pazaudēts.

+6
-15
Atbildēt

3

    janis17 > inta_s 03.07.2013. 16.58

    Kur Briseles tanki, kur nošauts mans vectēvs, kur Briseles gulags????
    Jūs – šādus salīdzinātājus vajadzētu tiesāt par komunisma upuru zaimošanu!!!
    Mērkaķi!!!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.07.2013. 17.13

    Okupācijas mērķis ir pārņemt kontrolē nāciju un tās resursus.
    Ja to nevar izdarīt ar ekonomisku un politisku okupāciju, tad pēdējais ir ar militāru okupāciju. Protams ka ir atšķirības abu okupāciju veidiem – bet mērķis paliek viens.

    Klusēt un/vai sadarboties ar okupācijas režīmu kā rezultātā mūsu Latvijas Republika zaudē neatkarību – lūk, tas ir noziegums!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > inta_s 04.07.2013. 01.05

    Negrābsties gar Latviju savām pretīgajām, smirdīgajām urlas roķelēm – nav tava! Un nebūs!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 03.07.2013. 16.12

http://neliesi.info/wp-content/uploads/2013/01/46.jpg
Valda Dombrovska Tēvreize

Mūsu Māte, kas esi Briselē.
Svētītas lai top Tavas direktīvas,
Lai atnāk Tavs Lisabonas līgums
Tavs prāts lai notiek kā Vācijā, tā arī Latvijā,
Mūsu dienišķos tiešmaksājumus
Dod mums šogad,
Un piedod mums mūsu centienus izdzīvot,
Kā arī mēs piedodam grieķiem viņu atlaistos parādus,
Un neieved mūs pārdomāšanā,
Bet atpestī mūs no izlemšanas,
Par latu……eiro..euro…oiro
Jo tev pieder Eiropas Parlaments
Eiropas Padome
Un Eiropas fondi
Mūžīgi mūžos.
Oiro.

+5
-13
Atbildēt

5

    janis17 > Inese 03.07.2013. 16.56

    Oiro, oiro, idiņ:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.07.2013. 16.56

    janis17 > Inese 03.07.2013. 16.59

    Vismaz tuvāk normālām nācijām, nevis urlijai

    Tas ir labi! Das ist Gut!!!
    Kopš 1940. gada jūsu pastrādātie noziegumi ir aizēnojuši visu citu un teksti par “vienu valsti”, “federāciju”, “savienību” liek vairākumam iedomāties “tikai ne ar krieviju”.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Inese 03.07.2013. 22.29

    Un nav slinkums šitiem pridurkiem tik smukas bildes mālēt? Tad jau laikam sirpis trāpījis taisni pa olām. Un tā IR droša zīme,ka praviļņim puķom iģom, tovarišči!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Inese 09.07.2013. 16.58

    Linux vārda valkātājam: Glīta bildīte. Datorgrafikas novirzienā strādājot, tu varētu nopelnīt vairāk, kā spamojot šeit.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam