Muļķīgākas aptaujas iespējamas, varbūt, tikai portālā ir.lv. No kurienes vienkāršais krievu mužiks lai zinātu, ko es par viņu domāju? Nepelna taču daudz vairāk par mums, lai varētu vazāties pa ārzemēm un pētītu kas un kā. Bet biezie krievi te laižas, kā mušas uz medu, neraugoties uz nāves draudiem. Varbūt tāpēc, ka dzintarjanči un Ozoliņš krieviski nerunā principā?
Ja Čehijā gaismā nācis šāds skandāls, tas vēl nenozīmē, ka Latvija ir Labāka par Čehiju. Drīzāk otrādi. Latvijā šāds skandāls vnk nav iespējams , jo Latvijā nav brīvas preses. Bet lietas gan jau tiek kārtotas tāpat. Un kā tur ar tiem augstiem ierēdņiem, kuri regulāri piestaigā uz ārvalstu vēstniecībām? Visi zin, bet rezonanses nekādas.
Pilis protams ir jāsaglabā un šodien vairs nav jādedzina, tajā vairs vācu baroni nedzīvo.
Bet Rīgas pilij ar latviešu tautu ir tikpat liels sakars, kā baltvācu Rīgas karogam http://lv.wikipedia.org/wiki/Att%C4%93ls:Baltic_German.svg ar latviešu Rīgu un krievu okupācijas monumentiem ar latviešu Rīgu. Tie visi ir tādi pat Latvijas pieminekļi.
Cita lieta, protams, ir muzeju krājumi, kuri izvietoti šajā Baltijas pakļaušanas centrā, ordeņu mestru rezidencē, ak jā Latvijas prezidenta pilī.
————————————————————-
Ušokovs ir forša parodija par tēmu Rīgas mēri, kas agrāk bija visādi vācieši, briti un holandieši, tagad krievi, bet tikai ne latvieši, jo kādam jau dupsī mums ir jālien, ja ne krieviem, tad eiro-pišiem. Slava EURO, mūsu ģeopolitiskajai drošībai, jā drošībai no kā? Pašiem no sevis?
Es gan Kusunoki Masashige 楠木 正成 ieliku plusus par abiem komentāriem, ne visam, ko viņš saka, var piekrist, bet, tas, ka līdzšenējais kapitālisma modelis ir sevi izsmēlis, un Somijas un DKorejas IS ir labākās psaulē, un Skandināvijas socialisma(kapitālisma) modelis ir tas humānākais un dzīvotspējīgākais, tas ir fakts, vismaz, pagaidām tā izskatās, par to pili, Ušakovu kā parodiju uz vācu baroniem arī var piekrist.
Kam nepiekrītu – Tetčeres novērtējumam, nebūtu Tetčere, Lielbritānija nīkuļotu, ir viedoklis, ka taisni Tetčerei jāpateicas par to, ka Anglija patreiz ir konkurentspējīga un attīstīta valsts, bez tam Tetčere ir kompetences paraugs, kādam jābūt politiķim un premjeram, viņa perfekti pārzināja visu, ko reformēja, lasīju, ka, kad viņa, reiz, ieradās kādā rūpnīcā, ko vajadzēja privatizēt, viņa zināja, cik katrā cehā ir elektr. spuldzes, un cik lielu jaudu tās patērē, un pilnīgi nokautēja visas arodbiedrības un rūpn. vadību ar savām zināšanām un argumentāciju.
Un vēl attieksmei pret NATO un ES, Latvija nav Šveice, kas var dzīvot viena, jo vairāk tā integrēta Rietumos, jo labāk.
Vai tad tagad Itālija neatšķiras no Vācijas, un Vācija no Nīderlandes, un Nīderlande no Portigāles vai īrijas, utt., kāpēc gan lai Latvija pēkšņi pazustu?
Dienvidkorejā problēmas līdzīgas kā Japānā – organizētā noziedzība, lielā rūpniecība un politika ir tā saaugušas kopā, ka tās nevar atšķirt. Izglītībā, šķiet, abām valstīm raksturīga biedējoši augsta pašnāvību un skolu vardarbības statistika. Somija gan šajā ziņā arī pa retam izceļas, tā kā varbūt zināma līdzība ir. Tādēļ kā piemēru Āzijas valstis labāk neņemt, ar vietējiem oligarhiem jau ir gana.
Dzeri,vajag drusku pagaidīt,gadiņus divsimt,tad redzēsim,kas būs palicis pāri no atšķirībām.Eiropas birokrāti ieviesīs kārtību.Jau tagad mūsējie sūta visādas petīcijas,prasot atcelt kārtējo eirostulbumu:
Labdien mīļie draugi!
Vēršu jūsu uzmanību uz tādu lietu kā brīva sēklu aprite, ko ES mums vēlas aizliegt vai vismaz stipri ierobežot.
Nav jābūt dārzkopim vai biologam, lai saprastu, ka tas ne tikai ierobežo mūsu tiesības, bioloģisko daudzveidību, bet atņem arī iespējas lietot pārtikā pašu audzētus dārzeņus un ne tikai tos.
Tādēļ aicinu Jūs būt atbildīgus un aktīvus izrādot savu gribu. To jūs varat izdarīt parakstot jau gatavu petīciju – https://www.openpetition.de/petition/onl…
Vai personīgi rakstot ES pārstāvjiem (Piebalga kungam:) ):[email protected], [email protected], [email protected]
Varbūt Jums šobrīd liekas, ka tas uz jums neattiecas, tad padomājiet, ka jūsu vecvecāki, tantes un onkuļi, lauku radi un piemājas dārziņu īpašnieki nevarēs sēt savā zemes pleķītī pašu audzētas vai no kāda mazāka ražotāja vai pat kaimiņa iegādātas sēklas, jo redz tas nebūs likumīgi, pat sodāmi.
>>>edge_indran>>>coment>>>kurmītis
Tā ir kad saskatās krievijas kanālus, turklāt vēl pilnmēness laikā. Tad visādi murgi rādās. Bet šodien Līgo vakars! Paņemiet pīlādža zariņu, piesieniet savu mīļoto lentīti un apskrieniet kopā, rokās sadevušies, pusnaktī pliki ap Krievijas vēstniecību reizes 3. Ja ne atlabsiet, vismaz stresiņu noņemsiet.
——-jurispetra
Tā ir kad saskatās krievijas kanālus, turklāt vēl pilnmēness laikā.
============================================================================
Tiekamies Krastmalā!
Savu spožāko uzplaukumu latvieši un Latvijas teritorija piedzīvoja 20.gs.sākumā. Tad Rīga bija Krievijas impērijas rūpnieciskais centrs, latvieši ap 1914.gadu skaitliski sasniedza savu maksimumu un tajā laikā bija ļoti tuvu somu skaitam, ar tendenci tos skaitliski apdzīt tuvākajā laikā.
Galvenais apspiedējs un ienaidnieks 20.gs. sākumā bija vācietis, tas bija šeit galvenais kungs un saimnieks, kā arī iekarotājs.
Vēlāk šie 19.gs.beigās un 20.gs.sākumā dzimušie latvieši nodibināja Latvijas valsti un konfiscēja zemi vāciešiem, izveidojot latviešu vidus slāni.
Bet var teikt, ka tas līdz šim ir bijis mūsu tautas augstākais punkts, pēc tam viss ir tikai gājis uz leju.
Lai kā man gribētos pēdējo 25 gadu valstiskuma periodu es nevaru nosaukt par veiksmīgu, drīzāk neveiksmīgu, kurš pa lielam jau ir pakāsts, gan Briselei, gan Maskavai vietējo vergu un iztapoņu dēļ. Viss baņķieru interesēs.
Ne jau sociālisma politika ir bankrotējusi, kā to pauž Ījābs(runa ir par skandināvu un vācu sociālismu). Ne jau tečerisms ir uzvarējis, kā to pauž Rodins un Raudseps.
—————————————-
Eiropā, ASV un Latvijā totāli un galīgi ir izgāzies tieši tečerisms un neoliberālisms, tāpat kā Lielbritānijā un pārējā Eiropas daļā, kur to ir mēģināts ieviest.
Uzvarējis ir skandināvu dzīves modelis un tik ilgi kamēr mūsu idioti atteiksies to atzīt, tik ilgi viss ir diezgan bezcerīgi.
Somu izglītības modelim nekas nedraud, tas ir tikpat konkurēt spējīgs kā korejiešu. Kirdiks draud britu izglītības modelim, kuru dažs labs aizkavējies neoliberālis te sapņo nokopēt.
Kurmītis >> ozoliņam
Ūūūūu, kā Pieņengalva pacenties … pat Jāņos šim krūmu rusofobam persnīgie kompleksi mieru neliek … :)
Pie šitā te sviesta pāris piebildes:
1. Freedom House – ir tas pats Šoroša fonds. Faktiski tā aģentūras tīkla starptautiskais nosaukums. Ceru, ka ar to viss ir izteikts – gas, kas par „pētījumiem” tur tiek taisīti, gan ar kādu mērķi …
2. Par Čehijas gadījumu. Sorozīdi jau nu būtu pēdējie, kuriem par korupciju vispār un par čehiem konkrēti muti vajadzētu vaļā vērt. Jo viņi paši ir kā reize korupcijas dēstītāji un auklētāji daudzās valstīs – tad, kad tas ir izdevīgi amerikāņu Lielkapitālam. Kliedzošākie piemēri – kā Šoroša fonds uzpirka Ukrainas politiķus, lai tie sarīkotu oranžistu „revolūciju”, bet Gruzijā vispār – daļa valdības ministru OFICIĀLI joprojām saņem lielāko tiesu no savas algas vietējā Šoroša fondā !?? Kur nu vēl ciniskāka un nekaunīgāka uzpirkšana un valsts lēmumu vistiešākā ietekmēšana ! Sorozīdu „cīņa ar korupciju” ir faktiski cīņa par to, lai vietējo nacionālburžuāzistisko korupciju nomainītu ar savējo – starptautisko. Kura neesot vis korupcija, bet gan lobēšana … :)
3. Šeit pie viena arī atbilde Pieneņgalvai, kāpēc Gruzija tik strauji ieleca Krievijas ienaidnieku topā. Tāpēc, ka ASV specdienesti izdarīja visu, lai Gruzijas valdība realizētu Krievijai naidīgu ne tikai politisko retoriku, bet arī reālo politiku, ieskaitot tās augstāko izpausmi – atklātu karadarbību pret Krieviju! Kas attiecas uz Baltijas valstīm, mēs arī esam šajā sarakstā pirmām un galvenokārt savu politiķu bezatbildīgas muldēšanas un spekulatīvu politoloģisku spēlīšu dēļ. Latvijā pēdējo 23 laikā nav notikušas NEVIENAS vēlēšanas, kurās viena vai vairākas partijas nebūtu biedējušas tautu ar „krievu tankiem”. Tev taču to vislabāk vajadzētu zināt, a, pretkrievu kara dziesminiek! Pats kā reize esi bijis aktīvs šī procesa dalībnieks … :)
4. Un vēl. Salīdzinājumā ar Čehiju, kur Premja sakretutkas esot uzpirkušas specdienestu vadītājus , pie mums Latvijā jenotiem to pat nevajag darīt. Pie mums tika izdarīts elegantāk – „Premjers repše” savā laikā vienkārši IELIKA vienu no savām draugaļām par Knab vadītāju … Un arī dažā labā citā specdienestā (piemēram – SAB) mums sēž venjotības un Šoroša fonda ielikteņi. Tā ka pie mums „Čehija skandāls” vēl ir tikai priekšā. Tad, kad vemjotība nolidos no sava troņa un NEATKARĪGI izmeklētāji beidzot varēs pa sorozīdu un vemjotības netīro veļu parakņāties – tad tāāāādi brīnumi nāks ārā, ka Čehijas skandāls salīdzinājumā ar to būs maza bērna šļpusti … :)
P.S. Priecīgus Līgo svētkus !! … :)))
Ar visām šim metodēm Ķīnā korupcija ir milzīga, represīvās metodes vien cīņai ar korupciju un tiesisko nihilismu neder.
Pastāv tāds “sasisto logu” fenomens, ir pētījumi, kad sakārtotā vidē ir arī mazāka korupcija, noziedzība, utt.
Tika izpētīts, ka tur, kur netīrība un nolaidība, tur arī daudz vairāk nelikumības, bet, savedot kārtībā apkārtni, mainās arī iedzīvotāju attieksme, tātad, arī noziedzība.
Tātad, jābūt sistēmai, kad sakārtots viss, sākot no apkārtējās vides un likumdošanas, beidzot ar tiesu sistēmu un, galvenais, pašas sabiedrības attieksmei pret negācijām, no otras puses, viss tas ir saistīts, un sakārtotā vidē mainās arī sab. attieksme, kas, savukārt, ļauj to vidi sakārtot vēl vairāk, tikai tad iespējams iznīdēt gan noziedzību, gan korupciju.
Ne jau par velti Singapūrā, valstī ar vienu no zemākāku korupcijas līmeni, sods par to, ka tu nospļaujies uz ielas, šķiet, 500 d., Skandināvijā, Vācijā tik ļoti rūpējās par ekoloģiju un vides tīrību, toties Krievijā, NVS valstīs, un arī Ķīnā tam vispār nepievērš uzmanību, un korupcija attiecīga.
Saprotams, tas nav pēc principa “cēlonis” – “sekas”, bet, zināma sakarībā šis parādības ir.
——-dzeris49:”(..)
Tātad, jābūt sistēmai, kad sakārtots viss, sākot no apkārtējās vides un likumdošanas, beidzot ar tiesu sistēmu un, galvenais, pašas sabiedrības attieksmei pret negācijām,…..”
============================================================================
Rīt uz brokastlaiku……
Kāds/-a var tam gudrajam Džerītim kādu alus kausiņu uzsaukt – “moš”, no vārdiem pie darbiem jau rīt ķersies? Skaistas dziesmiņas 4.maija repubļikas cēlāji sākuši dziedāt – 20 gados padomju sociālā sistēma salauzta, bet vietā kaut kāda sistēma/iekārta radusies, kas lielākajai daļai pilsonīšu galvassāpes rada…….
Mūsu valsts arī kā “ragainais zaķis” – tāds sociālais hibrīds, kas salīmēts no nacionālisma/ulmanisma, rietumnieciskuma/liberālisma un sovjetisma/nostalģija.
============================================================================
“Saprotams, tas nav pēc principa “cēlonis” – “sekas”, bet, zināma sakarībā šis parādības ir. ” – viens otrs kaut ko cenšas apjēgt, jo pirms 20 gadiem rakstītais šodien kļūst acīmredzams:
Par to korupciju – kāds var iedomāties, ka Latvijā notiktu tik augsta līmeņa valsts amatpersonu aresti?
Es nevaru, mums ar vienu Lembergu netiek galā, un pat ar daudz sīkākiem blēžiem, un, pat, ja sāk kriminālvajāšanu, palaiž vaļā, kā Vaškevicu, kaut, tā varēja būt gadsimta prāva, un nodemonstrēt, ka Latvija ir tiesika valsts.
Čehijā arī agrāk iesēdināti gan augsta ranga politiķi, gan biznesmeņi, tā ka mums līdz Čehijai kā līdz Mēnesim.
Tāpēc īsti nesaprotu, kā Latvija var ar tādu tiesībsargājošo sistēmu var ieņemt tik augstu vietu demokrātijas attīstībā un vispār cīnīties ar korupciju.
——–lno coments. Fotogrāfija atmodina sentimentu? Bija laiki, kad varēja “mežu cirst”?:)
============================================================================
Bija laiki ( 1950-o gadu sākums), kad Singapūrā bij’ tādā pat stāvoklī kā Latvijā pašlaik:
“Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.”
Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere ( “Paldies globalizācijai”, Delfi.lv)
Lai Singapūra spētu attīstīties, vajadzēja apturēt “valsts nozagšanu” – , taču ar demokrātiskām metodēm ( a la lemberga sāga) tas nebij’ iespējams.
Viduslaiku sabiedrībā tikai ar viduslaiku metodēm var sērgu apturēt ( piespiedu vakcinācija, bargi sodi par pārkāpuemiem, utt.utml):
“(..)возможно, стоит себе признаться, что мы – феодальная страна, и надо жить по законам феодализма. Но тогда этот феодализм, по крайнемере, должен идти по пути своей естественной эволюции. То есть, плавнопереходить в развитый капитализм, а там уже смотреть, во что выльется капитализм. Что кстати, сделали многие страны. Так как сделал Сингапур,который не постеснялся сказать: «Да, мы – феодальная страна. Поэтому мы будем вешать, как вешают в феодальных странах тех, кто ворует, будем расстреливать тех, кто берёт взятки». И они в первый год своих реформ расстреляли и повесили 2500 человек, что характерно для феодальных стран, а не для капиталистических. И при этом они за 10 лет создали могучую экономику, за 10 лет смогли из дремучего феодализма перейти в цивилизованное капиталистическое, но неубыточное общество.”
Материалы II Международной научной конференции «Зиновьевские студии»
Un baidos, ka korupcijas jautājumā Latvija tieši otrādi – ir spērusi pāris soļu atpakaļ. Ko līdz jaunais finansēšanas likums, ja administratīvos resursus var ļaunprātīgi izmantot uz velna paraušanu!
dzeri, tak tuie štata komentētāji visu laiku dežūrē un raksta un iepluso/iemīnuso kur vajag kā tikko raksts parādās. Arī delfos, pusei rakstu no_comments ir iekomentējis pirmais pie raksta. Propagandisti taču aktīvi strādā un atpelna naudiņu.
Visinteresantākais šajos ciparos ir tas, ka Lietuva ar savu pilsonības nulles variantu ir cetertā Krievijai naidīgākā – tieši pa vidu Latvijai un Igaunijai:) Tā kā var galīgi neiespringt ar kaut kādu tur pilsonības dāļāšanu – tas absolūti neko nemaina.
Nomale, šo nu vajadzētu visiem Latvijas glumajiem sorosoīdiem, Ozoliniem, Kažokām, Delnas Voikām u.c. politdekorativistiem regulāri atgādināt! Vislabākais pierādijums — apstuilbinātās krievu masas vienkārši skauž un nist u i netaisās sadzirdēt LT nulles variantu ka sev vajadzīgu un derigu.
Toties mums daudz pašu bāleliņu, kas paši regulāri piedāvājas noklāties par slapju deķi/wet blanket.
Pag, pag. Vai tik tas vārdiņš “sorosoīdi” nav patentēts zzs citadelē Ventspilī? Tajā pašā Ventspilī, kuras karaļoks ir gatavs sadzert da ar jebko, ka tik kāds krievu rublis atlec? Un vai tik nupat tā karaļoka tuvākais cīņasbiedrs nenoklājās par “slapju deķi” Liepājā?
Ja kas ir “glums” tad tie nav “sorosīti”, tiem, tomēr, ir kādi savi principi, var kādam liberāli principi patikt, var nepatikt.
Glumu mums te pietiek bez viņiem, tāpat, kā cietpaurainu un vienkārši stulbu, kas tad ir, OT, fantāzija aptrūkusies, ka sāc atkārtot Puzes Betmeņa frāzes?
nomale – vārds „sorosīdi” jau sen ir patentēts Maskavā, diemžēl nezinu konkrēto autortiesību turētāju. Atšķirībā no vēl daiļākā „liberasti”, ko atklāja un pasaulē palaida Krievijas tv „komentētājs” Ļeontjevs. Ir mums par laimi dižena kultūrtauta kaimiņos, no kuras mācīties, bet ZZS ar visu tās īpašnieku, brīvprātīgajiem un nolīgtajiem komentētājiem ir tikai atdarinātāji. Tiesa, centīgi.
….Šķiet, ka īsti satraucoša gan būtu vēsts, ka esam iekļuvuši Krievijai draudzīgāko skaitā. Taču tas mums tuvākajā laikā, cerams, nedraud….+++
Situācijā, kad itkā savai valstij uzticīgie LR pilsoņi labprātīgi ir atdevuši mūsu valsts galvas pilsētu kremliniem un ne tikai galvas pilsētu, aptuveni gadu varam vēl turpināt dzīvot ilūzijās, ka mūsu dzīvē nekas nemainīsies, ka Latvijā viss paliks pa vecam un tādā garā :)Tikai nesaprotu, kāds ” sausais atlikums” ir no šāda muļķa mierinājuma? :)
Pateikšu ļoti banālu frāzi, bet, tā ka tu pats arī ar īpašu originalitāti nespīdi, tad derēs – ja jau tu tā neierdzi šo valsti – Latviju, un tā mīli to Krieviju, pēc tava komentāra pats uzprasās jautājums – kāpēc gan vēl arvien paciet to šausmīgāko Dombrovska režīmu, un nedodies uz to labklājības “deržavu” Krieviju?
Tur tevi noteikti uzņemtu ar atplestām rokā, Krievijā katstrofāli trūkst darbaspēka, jo paši krievi, diezgan daudzi, nodzērušies, un strādāt negrib, vai, strādā līdz pirmajai algai, paši krievu uzņēmēji negrib ņemt darbā krievus, labāk ņem tadžikus ( man tur ir viens paziņa, kam celtniecības firma), tāpēc viņu vietā strādā tadžiki, turkmēņi, vjetnamieši, ukraiņi, moldāvi, ķīnieši un visi pārējie.
Paši krievi, tie, kas kvalificēti un neatkarīgi, lielā daļā vai nu gatavojas mukt no šīs valsts, vai nu mūk, un tas lumpeņprezidentam Putinam ir pa prātam, jo viņš rēķinās tikai ar nozombēto un nodzerto lumpeņelektorātu, viņa propogandisko TV kanālu nozombēto auditoriju, iedzīvotāju debilizācija un domājošās daļas iznīcināšana ir Kremļa galvenais mērķis.
Un nav jau tie “gudrie” tur nepieciešami, nepieciešams tik daudz, kas var apkalpot “trubu”, nu vēl tur derīgie izrakteņi, citas ekonomikas jau Krievijā nav.
Manuprāt, tur tev būtu daudz lielākas nākotnes perspektīvas, nu ko tu te bendē nervus tai Dombrovska režīmā, galu galā, komentēt taču var arī no Krievijas?
Jo, lai kā te viss arī nebeigtos, diezin vai visā valstī pie varas nāks JR partneris – SC, to šeit pie varas nelaidīs nekādā gadījumā, Latvijas iedzīvotāji nav rīdzinieki, manuprāt,tavam aģitācijas darbam šeit nav perspektīvas.
Krievijā, atkal, tev, iespējams, pat pasauktu par kāda no tavu mīļāko TV kanālu kāda kārtējā propagandas raidījuma vadītāju, un tu varētu veidot raidījumu un stāstīt, cik grūti šeit klājas taviem tautiešiem, kā te ļaunie nacisti pārkāpj viņu tiesības, un skaidrot, ka lielākas brīvības un labākas
valdības kā Krievija nav nekur.
Varbūt, ar laiku pat iemantotu Mamontova slavu, un arī naudu, kas nav mazsvarīgi, par meliem un propagandui Krievijā maksā ļoti daudz, te tu, noteikti, nopelni daudz mazāk.
Un par to īriju, par ko tu te tā uztraucies, ka latviešiem, redz, jāpamet Dzimtene un jābrauc tur strādāt – pirms dažiem gadu desmitiem īrija bija atpalikusī valsts, kur valdīja milzīga nabadzība, un no kurienes muka visi, un kas ir tagad?
Ar Latviju jau notiks tas pats, vari ticēt, vari neticēt, tā ka nesatraucies par latviešiem.
Brīva darbaspēka kustība globālās ekonomikas laikmetā ir absolūti normāla parādība, brauc no visām valstīm uz visām valstīm, Latvija nav nekāds izņēmums.
Krievijā, atkal, tev, iespējams, pat pasauktu par kāda no tavu mīļāko TV kanālu
======================
Glupiš, man jau astotais gadu desmits, baudu godam nopelnīto mūža novakari ;)
Mans iecienītākais Krievijas Federācijas televīzijas kanāls ir Egoist TV, tikai tur nav sarunu šovu, vien īsmetrāžas spēlfilmas, visu diennakti, labs veids, kā izdaiļot sev dvēseli ;)
Nu, ja tev pāri 70 gadiem, kam īsti negribas ticēt, tad vēl varētu saprast, kāpēc tev tādi uzskati, un tu tā neieredzi neatkarigo Latviju, acīmredzot, esi PSRS laiku cilvēks, un gribi, lai viss būtu kā toreiz.
Neatkarīgajai Latvijai naf ne vainas, trabla ir ar tiem t.s. latvisko partiju režīmiem, kas pārvalda šo teritoriju, piekopjot totālu prettautisku politiku. Tikai daži ziņu virsraksti:
Pērn Latvijas iedzīvotāju skaits samazinājies par 20,5 tūkstošiem
12 gadu laikā Latvijas iedzīvotāju skaits samazinājies par 340 000
Latvijā otrais lielākais ļoti nabadzīgo iedzīvotāju īpatsvars ES
Latvijā 43,6% bērnu un jauniešu vecumā līdz 18 gadiem ir risks dzīvot nabadzībā vai sociālā atstumtībā
Pašnāvību skaita ziņā Latvija ieņem trešo vietu Eiropas Savienībā
no_comments. Nabadzība – tas ir relatīvs jēdziens, svarīgi ir atskaites punkti.
Tur raksti, ka Tev ir pāri 80 un Tu laimīgi šobrīd baudi savu mūža novakari, čatojoties netā un skatoties TV, un šajā kontekstā Tu runā par nabadzību Pieņemsim, ka tiešām Tev ir pāri astoņdesmi, tad, salīdzinot ar Tevi, esmu tīrais piena puika, ” tikai” 1954. gada izlaidums, taču – pat es no savas bērnības atceros ” komisijas”, kuras nāca mana vectēva -kolhoznieka sētā, lai saskaitītu vistas, vai nav par daudz, lai pārbaudītu vai tas jaunlops, kurš kūtī, tiešām ir jaunlops, vai jau slaucama govs, kura tādēļ jānodod valstij utt :)
Atceros garās rindas pie veikaliem un pārtikas talonus, un melus. Pilnu tā laika info telpu ar meliem. Un tādēļ es spēju salīdzināt tā laika okupācijas varu ar šīs dienas LR, un ar pilnu atbildību varu teikt, ka nenovērtēt to, kas ir sasniegts šīs dienas Latvijā, salīdzinoties kaut vai ar NVS valstīm, ar kurām mums ir 50 gadu gara kopīga vēsture, var tikai pilnīgs idiots, jeb atjaunotās LR ienaidnieks.
Pirmajā gadījumā tas notiek tādēļ, ka vienmēr visvienkāršāk ir pašapliecināties, darot to caur absolūtu negatīvismu pret visu kas ir apkārt, arī pret valsti. Otrajā gadījumā – ienaidnieks saprot kādu postu valstij var nodarīt visu vērtību noliegšana, ja šāda pozīcija valsts pilsoņiem kļūst par dzīves pamatu. Slikti ir tas, ka mēs esam atradinājušies saskatīt labo sev apkārt un runāt, priecāties par to
Ah tad no_comments ir serveru administrators astotajā gadu desmitā, kurš dzīvo laukos un sešus gadus nav bijis Rīgā?
Nu pārspīlēt jau nevajag tomēr savu viltus personību prezentēšanā. Vēl vairāk zūd ticamības moments rakstītajai propagandai, nenoticēs pat tie, kas īpaši ar faktu analīzi neaizraujas.
Riņķī apkārt,Es atceros arī dažas citas lietas no ”krievu laikiem”.Padomju laikā bija vērts audzēt nelielu skaitu lopu,vest uz tirgu vienu grozu ar plūmēm,cilvēki ar nelielu algu varēja sev uzcelt māju un izaudzināt daudzus bērnus,tevi neviens nevarēja izdzīt no mājokļa ar nesamaksājamu nekustamā īpašuma nodokļu un komunālo maksājumu palīdzību,medicīna bezmaksas,nebija bezdarba,nejēdzīgas ienākumu nevienlīdzības …Es domāju,ka pašreizējais Latvijas stāvoklis ne tuvu nav ideāls.
Kurmītis >> dzeris49
Tagad uztaisi savā 6.40 tekstiņā „Replace” funkciju un nomaini Krieviju pret Latviju … un izlasi vēlreiz … nekādas domas neraisa? … :)))
Ēriks – padomju laikos ( Hruščova laikos) lika likvidēt visas mājsaimniecības, un aizliedza turēt pat cūkas ( vai, atļāva tikai vienu cūku, neatceros), bija tāds laiks, drīkstēja ko tur audzēt, un turēt kādus mājputnus.
Vēl, atceros, sešdesmito gadu beigās, pēc skolas, meklējot romantiku, aizbraucu ģeoloģiskajā ekspedīcijā tālajos Ziemeļos, tur arī bija kolhozi, un tie turēja braucamos suņus, un tad atnāca ditrektīva likvidēt visus suņu, jo tie patērējot pārāk daudz barības, jābraucot ar tehniku, kaut, tundrā tehniku var lietot galīgi ne vienmēr un visur.
Padomju laikos pilnas avīzes bija ar aprēķiniem, cik gaļas apēd mājdzīvnieki, sevišķi suņi, tipa, tāpēc jau nav gaļas, atceros Latvijā bija tāda avīze “sovetskaja molodež”, nu, labi vēl, ka direktīva likvidēt visus mājdzīvniekus nenāca.
Nu, šis te “arguments” par tevi daudz ko liecina, tev ir kāda informācija par to, cik daudz es dzeru?
ES, tomēr, cenšos nepāriet uz “a tu pats muļķis” tipa argumentiem, lai kā man nepatīk komentētāja viedoklis.
Tev varētu ieteikt mazāk skatīties Krievijas kanālus, tā ir daudz kaitīgāka nodarbe par dzeršanu, dzeršana bojā aknas, krievu NTV, RTR, ORT – smadzenes.
Ieteicējs atradies )))) Es, draudziņ skatos, gan Krievijas Federācijas, gan Polijas Republikas, gan ASV, gan Lielbritānijas, gan Bundesrepublikas, gan Izraēlas, gan pat Ķīnas Tautas Republikas TV kanālus ;) Bet tu, cik var noprast pēc tava informētibas līmeņa un spriestspējas, gan barojis tikai ar Panorāmas atkritumiem ;)
Nu prieks, ka tu esi tik vispusīgs, saprotams, ka visus šos kanālus skaties originālvalodās, kas attiecas uz mani – Panorāmu un Latvijas TV tikpat kā vispār neskatos.
Bet, saudzē nervus, uzbudināties tā nevajag, vēl uzleks asinsspiediens.
Jā, zinu vairākas svešvalodas, nessmu tik truls, kā latviešu naciķi, kas uzskata, ka Latvijas tauta drīkst zināt tikai vienu valodu – valsts valodu ;) Un ja tu nebūtu tik tups, tad zinātu, ka arī tai pašai Ķīnai ir TV kanāli angļu valodā ;)
Šaubu nav tava argumentācija tipa “tups”, “vajag mazāk dzert”, utt., jau norāda uz tavu kosmiski augstu izglītības un inteliģences līmeni.
Arī tas, ka tu te raksti, ka Latvijā “drīkst zināt” tikai latviešu valodu.
Tev kāds kaut kur aizliedz zināt citas valodas vai runāt citās valodās?
Vai vienkārši nepatīk, ka latviešu valoda ir valsts valoda, un vairs nedrīkst teikt, ja kāds griežas pie tevis latviešu valodā – “govoritje na čelovečoskom jazike”?
Nevari pierast, ka vairs nav Latvijas PSRS, bet, Latvijas republika?
Bet tagad eju, kā tu teici, dzert, ar tevi strīdēties tāpat ir bezjēdzīgi.
Dzeri,tas pierāda tikai to,ka neviens no šiem režīmiem -ne toreizējais ne tagadējais nav domāts parastu,normālu cilvēku vajadzību apmierināšanai,brīvais tirgus nodarbojas ar to,kam tas paredzēts -peļņas iegūšanai ar jebkuriem iespējamiem paņēmieniem.
Ēriks tēlo labo policistu? Neizliecies, tāpat no komentāriem skaidrs, ka esi sovoks un Krievija ar PSRS tev daudz tuvāka par Latviju. Ar no_comments pie viena galda nesēžat gadījumā?
roberts_j,tas jau ir kaut kas jauns,krievmīlību un padomjmīlēšanu vēl neviens man nebija pārmetis :D Atceros,krievu armijā dienot,man teica:nu jā,jūs tur Latvijā krievus nemīlat,tātad vāciešus mīlat.Atbildēju viņam:nu jūs,krievi,vāciešus nemīlat,tātad ķīniešus dikti mīlat.Viņi vismaz analoģiju saprata.man izskatās,ka te daudzi komentētāji uzskata -savu tautu mīlēt nemaz nav iespējams,tā ir pārāk sīka vienība,vai nu mīlam Eiropu vai krievus,vai nu priecājamies par kapitālismu ar brīvo tirgu vai grimstam sentimentālās atmiņās par padomiju un sociālismu.Bet kā būtu ar visu šo lietu un parādību objektīvu vērtēšanu?Tas būtu neiespējami?
Ēriks – nu bija jau tajos padomju laikos lielāka sociāla drošība, par to jau neviens nestrīdās, un bija periodi, kad varēja, principā, dzīvot, gan pilsētās, gan laukos.
Bet, neaizmirsti, uz kā rēķina tā labklājība, pārsvarā, bija.
Cenas uz visu bija fiksētas, nopirkt varrēja maz ko, bet, dabūt varēja, praktiski, visu, vajadzēja tikai blatus un naudu, un ne tuvu ne visiem bija naudas, lai uzceltu sev māju, veikala vadītājs bija svarīgākā persona, no tiem pašiem kolhoziem un rūpnīcām zaga visu, ko varēja.
Bet, atceries, kā viss beidzās – totāla inflācija, rubļa devalvācija, cenas cēlās, praktiski, katru dienu, taloni uz visu, totāls deficīts, un tas bija tā modeļa pilnīgākais krahs, un cits nekas jau arī nevarēja būt, zinot, kāds bardaks un nesaimnieciskums visur valdīja.
Bija tāda kampaņa, vienu brīdi – cīnīties par tukšās taras atgriešanu, tad visas rūpnīcas sūtīja sapelējušas koka kastes un sarūsējušas mucas no Rīgas uz Vladivostoku utt., kaut, tas izmaksāja simteiz dārgāk, nekā saražot to no jauna, un tādu absurdu var atcerēties simtiem.
Šinī sakarā ienāca prātā, kā tagad dara ķīnieši – viņi neremontē daudzīvokļu dzīvojamās mājas, pēc gadiem 20 nojauc un būvē no jauna, jo uzskata, ka tas ir lētāk, tā ir tā pareiza pieeja, kaut, tā kvalitāte viņiem tur, saprotams, apšaubāma.
roberts – man gan nešķiet, ka Ēriks ir kāds sovoks, savas pozitīvās puses bija arī tad, un negatīvās ir tagad, nav jau viss tikai melns un balts, kā viņš domā ļoti daudzi cilvēki, un nevar teikt, ka viņiem daudz kur arī nebūtu taisnība, drošības sajūta tad, tomēr, bija lielāka, tas ir fakts.
….cilvēki ar nelielu algu varēja sev uzcelt māju….
——————————————————–
Kā tad. Māju sev varēja uzcelt noliktavu pārziņi – vienas noteiktas tautības cilvēki. Pārējie arī ar labām algām cēla māju 10 gadus, jo materiālus varēja tikai nospert, cementa maisu lieveņa labošanai nevarēji bez blata dabūt:)))
ab46,toreiz mājas cēla no veciem dzelzceļa gulšņiem,izmantoja zāģskaidas,siltumizolācijai izdedžus utt.,celt palīgā nāca kaimiņi …un neaizmirsti par piepelnīšanās iespējām – cūciņa,agrie kartupelīši,ābolīši uz Ļeņingradu,haltūras celtniecībā.
Nu neesi ne smieklīgs, ne asprātīgs, un lieliski saproti, par ko es runāju ;) Čista atgādinājumam – Latvijas Republikā vēl pagājušā gadsimta 20. gados visus nacionālistus sauca par naciķiem, palasi tālaika presi kaut vai ;)
Tu arī, lūdzu, neizliecies, ka nezini, ka daudz nacionālistu ir arī SC rindās. Jo tu taču esot pret, citēju, “visu veidu naciķiem”, tā ka esi konsekvents, ja spēj.
Komentāri (73)
v_laivins 25.06.2013. 13.15
Tas nav nekas pārsteidzošs.Domāju, ka lielākā daļa latviešu sabiedrības Krieviju uzskata kā draudu Nr.1, un tam ir objektīvs pamats.
0
kristrun 23.06.2013. 17.50
Muļķīgākas aptaujas iespējamas, varbūt, tikai portālā ir.lv. No kurienes vienkāršais krievu mužiks lai zinātu, ko es par viņu domāju? Nepelna taču daudz vairāk par mums, lai varētu vazāties pa ārzemēm un pētītu kas un kā. Bet biezie krievi te laižas, kā mušas uz medu, neraugoties uz nāves draudiem. Varbūt tāpēc, ka dzintarjanči un Ozoliņš krieviski nerunā principā?
0
Ieva Priedenfelde 23.06.2013. 15.00
Ja Čehijā gaismā nācis šāds skandāls, tas vēl nenozīmē, ka Latvija ir Labāka par Čehiju. Drīzāk otrādi. Latvijā šāds skandāls vnk nav iespējams , jo Latvijā nav brīvas preses. Bet lietas gan jau tiek kārtotas tāpat. Un kā tur ar tiem augstiem ierēdņiem, kuri regulāri piestaigā uz ārvalstu vēstniecībām? Visi zin, bet rezonanses nekādas.
0
dzerkaleliva 23.06.2013. 13.04
Pilis protams ir jāsaglabā un šodien vairs nav jādedzina, tajā vairs vācu baroni nedzīvo.
Bet Rīgas pilij ar latviešu tautu ir tikpat liels sakars, kā baltvācu Rīgas karogam http://lv.wikipedia.org/wiki/Att%C4%93ls:Baltic_German.svg ar latviešu Rīgu un krievu okupācijas monumentiem ar latviešu Rīgu. Tie visi ir tādi pat Latvijas pieminekļi.
Cita lieta, protams, ir muzeju krājumi, kuri izvietoti šajā Baltijas pakļaušanas centrā, ordeņu mestru rezidencē, ak jā Latvijas prezidenta pilī.
————————————————————-
Ušokovs ir forša parodija par tēmu Rīgas mēri, kas agrāk bija visādi vācieši, briti un holandieši, tagad krievi, bet tikai ne latvieši, jo kādam jau dupsī mums ir jālien, ja ne krieviem, tad eiro-pišiem. Slava EURO, mūsu ģeopolitiskajai drošībai, jā drošībai no kā? Pašiem no sevis?
6
dace_ampermane > dzerkaleliva 23.06.2013. 13.53
kušijāga, tevi vēl nav apskatījuši tāpēc maz mīnusiņi
0
ligakalnina > dzerkaleliva 23.06.2013. 14.02
Es gan Kusunoki Masashige 楠木 正成 ieliku plusus par abiem komentāriem, ne visam, ko viņš saka, var piekrist, bet, tas, ka līdzšenējais kapitālisma modelis ir sevi izsmēlis, un Somijas un DKorejas IS ir labākās psaulē, un Skandināvijas socialisma(kapitālisma) modelis ir tas humānākais un dzīvotspējīgākais, tas ir fakts, vismaz, pagaidām tā izskatās, par to pili, Ušakovu kā parodiju uz vācu baroniem arī var piekrist.
Kam nepiekrītu – Tetčeres novērtējumam, nebūtu Tetčere, Lielbritānija nīkuļotu, ir viedoklis, ka taisni Tetčerei jāpateicas par to, ka Anglija patreiz ir konkurentspējīga un attīstīta valsts, bez tam Tetčere ir kompetences paraugs, kādam jābūt politiķim un premjeram, viņa perfekti pārzināja visu, ko reformēja, lasīju, ka, kad viņa, reiz, ieradās kādā rūpnīcā, ko vajadzēja privatizēt, viņa zināja, cik katrā cehā ir elektr. spuldzes, un cik lielu jaudu tās patērē, un pilnīgi nokautēja visas arodbiedrības un rūpn. vadību ar savām zināšanām un argumentāciju.
Un vēl attieksmei pret NATO un ES, Latvija nav Šveice, kas var dzīvot viena, jo vairāk tā integrēta Rietumos, jo labāk.
0
Ieva Aile > dzerkaleliva 23.06.2013. 17.14
Varbūt integrēties un nomaskēties Eiropā tā,ka mūs vairs nemaz nevar atšķirt un atrast?
0
ligakalnina > dzerkaleliva 23.06.2013. 18.42
Vai tad tagad Itālija neatšķiras no Vācijas, un Vācija no Nīderlandes, un Nīderlande no Portigāles vai īrijas, utt., kāpēc gan lai Latvija pēkšņi pazustu?
0
ineta_rr > dzerkaleliva 24.06.2013. 18.44
Dienvidkorejā problēmas līdzīgas kā Japānā – organizētā noziedzība, lielā rūpniecība un politika ir tā saaugušas kopā, ka tās nevar atšķirt. Izglītībā, šķiet, abām valstīm raksturīga biedējoši augsta pašnāvību un skolu vardarbības statistika. Somija gan šajā ziņā arī pa retam izceļas, tā kā varbūt zināma līdzība ir. Tādēļ kā piemēru Āzijas valstis labāk neņemt, ar vietējiem oligarhiem jau ir gana.
0
Ieva Aile > dzerkaleliva 25.06.2013. 16.52
Dzeri,vajag drusku pagaidīt,gadiņus divsimt,tad redzēsim,kas būs palicis pāri no atšķirībām.Eiropas birokrāti ieviesīs kārtību.Jau tagad mūsējie sūta visādas petīcijas,prasot atcelt kārtējo eirostulbumu:
Labdien mīļie draugi!
Vēršu jūsu uzmanību uz tādu lietu kā brīva sēklu aprite, ko ES mums vēlas aizliegt vai vismaz stipri ierobežot.
Nav jābūt dārzkopim vai biologam, lai saprastu, ka tas ne tikai ierobežo mūsu tiesības, bioloģisko daudzveidību, bet atņem arī iespējas lietot pārtikā pašu audzētus dārzeņus un ne tikai tos.
Tādēļ aicinu Jūs būt atbildīgus un aktīvus izrādot savu gribu. To jūs varat izdarīt parakstot jau gatavu petīciju –
https://www.openpetition.de/petition/onl…
Vai personīgi rakstot ES pārstāvjiem (Piebalga kungam:) ):[email protected], [email protected], [email protected]
Varbūt Jums šobrīd liekas, ka tas uz jums neattiecas, tad padomājiet, ka jūsu vecvecāki, tantes un onkuļi, lauku radi un piemājas dārziņu īpašnieki nevarēs sēt savā zemes pleķītī pašu audzētas vai no kāda mazāka ražotāja vai pat kaimiņa iegādātas sēklas, jo redz tas nebūs likumīgi, pat sodāmi.
0
Anatolijs K. 23.06.2013. 12.48
>>>edge_indran>>>coment>>>kurmītis
Tā ir kad saskatās krievijas kanālus, turklāt vēl pilnmēness laikā. Tad visādi murgi rādās. Bet šodien Līgo vakars! Paņemiet pīlādža zariņu, piesieniet savu mīļoto lentīti un apskrieniet kopā, rokās sadevušies, pusnaktī pliki ap Krievijas vēstniecību reizes 3. Ja ne atlabsiet, vismaz stresiņu noņemsiet.
1
Signija Aizpuriete > Anatolijs K. 23.06.2013. 16.37
——-jurispetra
Tā ir kad saskatās krievijas kanālus, turklāt vēl pilnmēness laikā.
============================================================================
Tiekamies Krastmalā!
Euronews: “Riga Castle damaged in blaze”
http://www.youtube.com/watch?v=UzT74IqvBSI
“Mēs nodzersim tai vecenei (bērziņpapum) to būdu, tā kā sū….”…..?
0
dzerkaleliva 23.06.2013. 12.47
Savu spožāko uzplaukumu latvieši un Latvijas teritorija piedzīvoja 20.gs.sākumā. Tad Rīga bija Krievijas impērijas rūpnieciskais centrs, latvieši ap 1914.gadu skaitliski sasniedza savu maksimumu un tajā laikā bija ļoti tuvu somu skaitam, ar tendenci tos skaitliski apdzīt tuvākajā laikā.
Galvenais apspiedējs un ienaidnieks 20.gs. sākumā bija vācietis, tas bija šeit galvenais kungs un saimnieks, kā arī iekarotājs.
Vēlāk šie 19.gs.beigās un 20.gs.sākumā dzimušie latvieši nodibināja Latvijas valsti un konfiscēja zemi vāciešiem, izveidojot latviešu vidus slāni.
Bet var teikt, ka tas līdz šim ir bijis mūsu tautas augstākais punkts, pēc tam viss ir tikai gājis uz leju.
Lai kā man gribētos pēdējo 25 gadu valstiskuma periodu es nevaru nosaukt par veiksmīgu, drīzāk neveiksmīgu, kurš pa lielam jau ir pakāsts, gan Briselei, gan Maskavai vietējo vergu un iztapoņu dēļ. Viss baņķieru interesēs.
Ne jau sociālisma politika ir bankrotējusi, kā to pauž Ījābs(runa ir par skandināvu un vācu sociālismu). Ne jau tečerisms ir uzvarējis, kā to pauž Rodins un Raudseps.
—————————————-
Eiropā, ASV un Latvijā totāli un galīgi ir izgāzies tieši tečerisms un neoliberālisms, tāpat kā Lielbritānijā un pārējā Eiropas daļā, kur to ir mēģināts ieviest.
Uzvarējis ir skandināvu dzīves modelis un tik ilgi kamēr mūsu idioti atteiksies to atzīt, tik ilgi viss ir diezgan bezcerīgi.
Somu izglītības modelim nekas nedraud, tas ir tikpat konkurēt spējīgs kā korejiešu. Kirdiks draud britu izglītības modelim, kuru dažs labs aizkavējies neoliberālis te sapņo nokopēt.
0
Dina 23.06.2013. 12.14
Kurmītis >> ozoliņam
Ūūūūu, kā Pieņengalva pacenties … pat Jāņos šim krūmu rusofobam persnīgie kompleksi mieru neliek … :)
Pie šitā te sviesta pāris piebildes:
1. Freedom House – ir tas pats Šoroša fonds. Faktiski tā aģentūras tīkla starptautiskais nosaukums. Ceru, ka ar to viss ir izteikts – gas, kas par „pētījumiem” tur tiek taisīti, gan ar kādu mērķi …
2. Par Čehijas gadījumu. Sorozīdi jau nu būtu pēdējie, kuriem par korupciju vispār un par čehiem konkrēti muti vajadzētu vaļā vērt. Jo viņi paši ir kā reize korupcijas dēstītāji un auklētāji daudzās valstīs – tad, kad tas ir izdevīgi amerikāņu Lielkapitālam. Kliedzošākie piemēri – kā Šoroša fonds uzpirka Ukrainas politiķus, lai tie sarīkotu oranžistu „revolūciju”, bet Gruzijā vispār – daļa valdības ministru OFICIĀLI joprojām saņem lielāko tiesu no savas algas vietējā Šoroša fondā !?? Kur nu vēl ciniskāka un nekaunīgāka uzpirkšana un valsts lēmumu vistiešākā ietekmēšana ! Sorozīdu „cīņa ar korupciju” ir faktiski cīņa par to, lai vietējo nacionālburžuāzistisko korupciju nomainītu ar savējo – starptautisko. Kura neesot vis korupcija, bet gan lobēšana … :)
3. Šeit pie viena arī atbilde Pieneņgalvai, kāpēc Gruzija tik strauji ieleca Krievijas ienaidnieku topā. Tāpēc, ka ASV specdienesti izdarīja visu, lai Gruzijas valdība realizētu Krievijai naidīgu ne tikai politisko retoriku, bet arī reālo politiku, ieskaitot tās augstāko izpausmi – atklātu karadarbību pret Krieviju! Kas attiecas uz Baltijas valstīm, mēs arī esam šajā sarakstā pirmām un galvenokārt savu politiķu bezatbildīgas muldēšanas un spekulatīvu politoloģisku spēlīšu dēļ. Latvijā pēdējo 23 laikā nav notikušas NEVIENAS vēlēšanas, kurās viena vai vairākas partijas nebūtu biedējušas tautu ar „krievu tankiem”. Tev taču to vislabāk vajadzētu zināt, a, pretkrievu kara dziesminiek! Pats kā reize esi bijis aktīvs šī procesa dalībnieks … :)
4. Un vēl. Salīdzinājumā ar Čehiju, kur Premja sakretutkas esot uzpirkušas specdienestu vadītājus , pie mums Latvijā jenotiem to pat nevajag darīt. Pie mums tika izdarīts elegantāk – „Premjers repše” savā laikā vienkārši IELIKA vienu no savām draugaļām par Knab vadītāju … Un arī dažā labā citā specdienestā (piemēram – SAB) mums sēž venjotības un Šoroša fonda ielikteņi. Tā ka pie mums „Čehija skandāls” vēl ir tikai priekšā. Tad, kad vemjotība nolidos no sava troņa un NEATKARĪGI izmeklētāji beidzot varēs pa sorozīdu un vemjotības netīro veļu parakņāties – tad tāāāādi brīnumi nāks ārā, ka Čehijas skandāls salīdzinājumā ar to būs maza bērna šļpusti … :)
P.S. Priecīgus Līgo svētkus !! … :)))
1
dro > Dina 23.06.2013. 16.27
taipa kurmītis. Priecīgus Līgo svētkus !! … :)))
_________________________________________
Neapdauzi dzērumā purnu ap Rīgas bruģi, Šlesera- Ušakova mauķele:)))
0
ligakalnina 23.06.2013. 10.07
Ar visām šim metodēm Ķīnā korupcija ir milzīga, represīvās metodes vien cīņai ar korupciju un tiesisko nihilismu neder.
Pastāv tāds “sasisto logu” fenomens, ir pētījumi, kad sakārtotā vidē ir arī mazāka korupcija, noziedzība, utt.
Tika izpētīts, ka tur, kur netīrība un nolaidība, tur arī daudz vairāk nelikumības, bet, savedot kārtībā apkārtni, mainās arī iedzīvotāju attieksme, tātad, arī noziedzība.
Tātad, jābūt sistēmai, kad sakārtots viss, sākot no apkārtējās vides un likumdošanas, beidzot ar tiesu sistēmu un, galvenais, pašas sabiedrības attieksmei pret negācijām, no otras puses, viss tas ir saistīts, un sakārtotā vidē mainās arī sab. attieksme, kas, savukārt, ļauj to vidi sakārtot vēl vairāk, tikai tad iespējams iznīdēt gan noziedzību, gan korupciju.
Ne jau par velti Singapūrā, valstī ar vienu no zemākāku korupcijas līmeni, sods par to, ka tu nospļaujies uz ielas, šķiet, 500 d., Skandināvijā, Vācijā tik ļoti rūpējās par ekoloģiju un vides tīrību, toties Krievijā, NVS valstīs, un arī Ķīnā tam vispār nepievērš uzmanību, un korupcija attiecīga.
Saprotams, tas nav pēc principa “cēlonis” – “sekas”, bet, zināma sakarībā šis parādības ir.
1
Signija Aizpuriete > ligakalnina 23.06.2013. 11.44
——-dzeris49:”(..)
Tātad, jābūt sistēmai, kad sakārtots viss, sākot no apkārtējās vides un likumdošanas, beidzot ar tiesu sistēmu un, galvenais, pašas sabiedrības attieksmei pret negācijām,…..”
============================================================================
Rīt uz brokastlaiku……
Kāds/-a var tam gudrajam Džerītim kādu alus kausiņu uzsaukt – “moš”, no vārdiem pie darbiem jau rīt ķersies? Skaistas dziesmiņas 4.maija repubļikas cēlāji sākuši dziedāt – 20 gados padomju sociālā sistēma salauzta, bet vietā kaut kāda sistēma/iekārta radusies, kas lielākajai daļai pilsonīšu galvassāpes rada…….
Mūsu valsts arī kā “ragainais zaķis” – tāds sociālais hibrīds, kas salīmēts no nacionālisma/ulmanisma, rietumnieciskuma/liberālisma un sovjetisma/nostalģija.
============================================================================
“Saprotams, tas nav pēc principa “cēlonis” – “sekas”, bet, zināma sakarībā šis parādības ir. ” – viens otrs kaut ko cenšas apjēgt, jo pirms 20 gadiem rakstītais šodien kļūst acīmredzams:
“РОГАТЫЙ ЗАЯЦ” http://www.zinoviev.ru/rus/rogsa.html
0
ligakalnina 23.06.2013. 07.16
Par to korupciju – kāds var iedomāties, ka Latvijā notiktu tik augsta līmeņa valsts amatpersonu aresti?
Es nevaru, mums ar vienu Lembergu netiek galā, un pat ar daudz sīkākiem blēžiem, un, pat, ja sāk kriminālvajāšanu, palaiž vaļā, kā Vaškevicu, kaut, tā varēja būt gadsimta prāva, un nodemonstrēt, ka Latvija ir tiesika valsts.
Čehijā arī agrāk iesēdināti gan augsta ranga politiķi, gan biznesmeņi, tā ka mums līdz Čehijai kā līdz Mēnesim.
Tāpēc īsti nesaprotu, kā Latvija var ar tādu tiesībsargājošo sistēmu var ieņemt tik augstu vietu demokrātijas attīstībā un vispār cīnīties ar korupciju.
5
jmaklakovs > ligakalnina 23.06.2013. 07.24
Ieņem tik augstu vietu tāpēc, ka nav korupcijas skandālu. Ja jau nav skandālu, tad jau viss ir visslabākajā kārtībā:(
0
Kârlis Kleins > ligakalnina 23.06.2013. 07.24
Ķīnas Tautas Republikā arī efektīvi cīnās pret korupciju visās tās izpausmēs:
http://laogai.org/system/files/u1/deathbig.jpg
0
dro > ligakalnina 23.06.2013. 09.32
coments. Fotogrāfija atmodina sentimentu? Bija laiki, kad varēja “mežu cirst”?:)
0
gundega_heiberga > ligakalnina 23.06.2013. 09.39
Arī algoti interneta komentētāji ir Ķīniešu ieviesums. Kremlini savu prāta spēju robežās mēģina atdarināt.
0
Signija Aizpuriete > ligakalnina 23.06.2013. 12.17
——–lno coments. Fotogrāfija atmodina sentimentu? Bija laiki, kad varēja “mežu cirst”?:)
============================================================================
Bija laiki ( 1950-o gadu sākums), kad Singapūrā bij’ tādā pat stāvoklī kā Latvijā pašlaik:
“Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.”
Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere ( “Paldies globalizācijai”, Delfi.lv)
Lai Singapūra spētu attīstīties, vajadzēja apturēt “valsts nozagšanu” – , taču ar demokrātiskām metodēm ( a la lemberga sāga) tas nebij’ iespējams.
Viduslaiku sabiedrībā tikai ar viduslaiku metodēm var sērgu apturēt ( piespiedu vakcinācija, bargi sodi par pārkāpuemiem, utt.utml):
“(..)возможно, стоит себе признаться, что мы – феодальная страна, и надо жить по законам феодализма. Но тогда этот феодализм, по крайнемере, должен идти по пути своей естественной эволюции. То есть, плавнопереходить в развитый капитализм, а там уже смотреть, во что выльется капитализм. Что кстати, сделали многие страны. Так как сделал Сингапур,который не постеснялся сказать: «Да, мы – феодальная страна. Поэтому мы будем вешать, как вешают в феодальных странах тех, кто ворует, будем расстреливать тех, кто берёт взятки». И они в первый год своих реформ расстреляли и повесили 2500 человек, что характерно для феодальных стран, а не для капиталистических. И при этом они за 10 лет создали могучую экономику, за 10 лет смогли из дремучего феодализма перейти в цивилизованное капиталистическое, но неубыточное общество.”
Материалы II Международной научной конференции «Зиновьевские студии»
http://zinoviev.info/wps/archives/336
0
jmaklakovs 23.06.2013. 07.05
Un baidos, ka korupcijas jautājumā Latvija tieši otrādi – ir spērusi pāris soļu atpakaļ. Ko līdz jaunais finansēšanas likums, ja administratīvos resursus var ļaunprātīgi izmantot uz velna paraušanu!
0
ligakalnina 23.06.2013. 07.01
Comentam pieci plusi, RA pieci mīnusi – kas notiek ar šo portālu?
5
Kârlis Kleins > ligakalnina 23.06.2013. 07.04
Skaidrs taču, ka šo vietni sākuši apmeklēt Latvijas tautas veselīgākās daļas pārstāvji, kas nicina naciķus dajebkurās to izpausmēs ;)
0
jmaklakovs > ligakalnina 23.06.2013. 07.06
Latvieši laukos vāc Jāņu zāles:)
0
dro > ligakalnina 23.06.2013. 09.28
no_comments. Izslāpis pēc asinīm? Tātad veselīgs:))))
0
dace_ampermane > ligakalnina 23.06.2013. 09.32
lno
no commenta vectēvs centrāltirgū ar žileti grieza vecām tantiņām somiņas lai varētu roku iebāzt un naudiņu izvilkt
0
grislits > ligakalnina 23.06.2013. 10.33
dzeri, tak tuie štata komentētāji visu laiku dežūrē un raksta un iepluso/iemīnuso kur vajag kā tikko raksts parādās. Arī delfos, pusei rakstu no_comments ir iekomentējis pirmais pie raksta. Propagandisti taču aktīvi strādā un atpelna naudiņu.
0
jmaklakovs 23.06.2013. 06.59
Visinteresantākais šajos ciparos ir tas, ka Lietuva ar savu pilsonības nulles variantu ir cetertā Krievijai naidīgākā – tieši pa vidu Latvijai un Igaunijai:) Tā kā var galīgi neiespringt ar kaut kādu tur pilsonības dāļāšanu – tas absolūti neko nemaina.
5
piziks > jmaklakovs 23.06.2013. 10.59
Nomale, šo nu vajadzētu visiem Latvijas glumajiem sorosoīdiem, Ozoliniem, Kažokām, Delnas Voikām u.c. politdekorativistiem regulāri atgādināt! Vislabākais pierādijums — apstuilbinātās krievu masas vienkārši skauž un nist u i netaisās sadzirdēt LT nulles variantu ka sev vajadzīgu un derigu.
Toties mums daudz pašu bāleliņu, kas paši regulāri piedāvājas noklāties par slapju deķi/wet blanket.
0
jmaklakovs > jmaklakovs 23.06.2013. 12.14
Pag, pag. Vai tik tas vārdiņš “sorosoīdi” nav patentēts zzs citadelē Ventspilī? Tajā pašā Ventspilī, kuras karaļoks ir gatavs sadzert da ar jebko, ka tik kāds krievu rublis atlec? Un vai tik nupat tā karaļoka tuvākais cīņasbiedrs nenoklājās par “slapju deķi” Liepājā?
0
ligakalnina > jmaklakovs 23.06.2013. 15.38
Ja kas ir “glums” tad tie nav “sorosīti”, tiem, tomēr, ir kādi savi principi, var kādam liberāli principi patikt, var nepatikt.
Glumu mums te pietiek bez viņiem, tāpat, kā cietpaurainu un vienkārši stulbu, kas tad ir, OT, fantāzija aptrūkusies, ka sāc atkārtot Puzes Betmeņa frāzes?
0
Aivars Krauklis > jmaklakovs 23.06.2013. 17.07
nomale – vārds „sorosīdi” jau sen ir patentēts Maskavā, diemžēl nezinu konkrēto autortiesību turētāju. Atšķirībā no vēl daiļākā „liberasti”, ko atklāja un pasaulē palaida Krievijas tv „komentētājs” Ļeontjevs. Ir mums par laimi dižena kultūrtauta kaimiņos, no kuras mācīties, bet ZZS ar visu tās īpašnieku, brīvprātīgajiem un nolīgtajiem komentētājiem ir tikai atdarinātāji. Tiesa, centīgi.
0
Jānis Blumbergs > jmaklakovs 24.06.2013. 15.05
tiešām!
0
buchamona 23.06.2013. 02.10
….Šķiet, ka īsti satraucoša gan būtu vēsts, ka esam iekļuvuši Krievijai draudzīgāko skaitā. Taču tas mums tuvākajā laikā, cerams, nedraud….+++
Situācijā, kad itkā savai valstij uzticīgie LR pilsoņi labprātīgi ir atdevuši mūsu valsts galvas pilsētu kremliniem un ne tikai galvas pilsētu, aptuveni gadu varam vēl turpināt dzīvot ilūzijās, ka mūsu dzīvē nekas nemainīsies, ka Latvijā viss paliks pa vecam un tādā garā :)Tikai nesaprotu, kāds ” sausais atlikums” ir no šāda muļķa mierinājuma? :)
24
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 03.30
Tev sausais atlikums varētu būt šāds: čemodāns-lidosta-Īrija! ;)
http://neliesi.info/wp-content/uploads/2013/06/451.jpg
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 06.40
Pateikšu ļoti banālu frāzi, bet, tā ka tu pats arī ar īpašu originalitāti nespīdi, tad derēs – ja jau tu tā neierdzi šo valsti – Latviju, un tā mīli to Krieviju, pēc tava komentāra pats uzprasās jautājums – kāpēc gan vēl arvien paciet to šausmīgāko Dombrovska režīmu, un nedodies uz to labklājības “deržavu” Krieviju?
Tur tevi noteikti uzņemtu ar atplestām rokā, Krievijā katstrofāli trūkst darbaspēka, jo paši krievi, diezgan daudzi, nodzērušies, un strādāt negrib, vai, strādā līdz pirmajai algai, paši krievu uzņēmēji negrib ņemt darbā krievus, labāk ņem tadžikus ( man tur ir viens paziņa, kam celtniecības firma), tāpēc viņu vietā strādā tadžiki, turkmēņi, vjetnamieši, ukraiņi, moldāvi, ķīnieši un visi pārējie.
Paši krievi, tie, kas kvalificēti un neatkarīgi, lielā daļā vai nu gatavojas mukt no šīs valsts, vai nu mūk, un tas lumpeņprezidentam Putinam ir pa prātam, jo viņš rēķinās tikai ar nozombēto un nodzerto lumpeņelektorātu, viņa propogandisko TV kanālu nozombēto auditoriju, iedzīvotāju debilizācija un domājošās daļas iznīcināšana ir Kremļa galvenais mērķis.
Un nav jau tie “gudrie” tur nepieciešami, nepieciešams tik daudz, kas var apkalpot “trubu”, nu vēl tur derīgie izrakteņi, citas ekonomikas jau Krievijā nav.
Manuprāt, tur tev būtu daudz lielākas nākotnes perspektīvas, nu ko tu te bendē nervus tai Dombrovska režīmā, galu galā, komentēt taču var arī no Krievijas?
Jo, lai kā te viss arī nebeigtos, diezin vai visā valstī pie varas nāks JR partneris – SC, to šeit pie varas nelaidīs nekādā gadījumā, Latvijas iedzīvotāji nav rīdzinieki, manuprāt,tavam aģitācijas darbam šeit nav perspektīvas.
Krievijā, atkal, tev, iespējams, pat pasauktu par kāda no tavu mīļāko TV kanālu kāda kārtējā propagandas raidījuma vadītāju, un tu varētu veidot raidījumu un stāstīt, cik grūti šeit klājas taviem tautiešiem, kā te ļaunie nacisti pārkāpj viņu tiesības, un skaidrot, ka lielākas brīvības un labākas
valdības kā Krievija nav nekur.
Varbūt, ar laiku pat iemantotu Mamontova slavu, un arī naudu, kas nav mazsvarīgi, par meliem un propagandui Krievijā maksā ļoti daudz, te tu, noteikti, nopelni daudz mazāk.
Un par to īriju, par ko tu te tā uztraucies, ka latviešiem, redz, jāpamet Dzimtene un jābrauc tur strādāt – pirms dažiem gadu desmitiem īrija bija atpalikusī valsts, kur valdīja milzīga nabadzība, un no kurienes muka visi, un kas ir tagad?
Ar Latviju jau notiks tas pats, vari ticēt, vari neticēt, tā ka nesatraucies par latviešiem.
Brīva darbaspēka kustība globālās ekonomikas laikmetā ir absolūti normāla parādība, brauc no visām valstīm uz visām valstīm, Latvija nav nekāds izņēmums.
0
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 06.53
Krievijā katstrofāli trūkst darbaspēka
Krievijā, atkal, tev, iespējams, pat pasauktu par kāda no tavu mīļāko TV kanālu
======================
Glupiš, man jau astotais gadu desmits, baudu godam nopelnīto mūža novakari ;)
Mans iecienītākais Krievijas Federācijas televīzijas kanāls ir Egoist TV, tikai tur nav sarunu šovu, vien īsmetrāžas spēlfilmas, visu diennakti, labs veids, kā izdaiļot sev dvēseli ;)
http://linkme.ufanet.ru/images/c225ed803dc64fc5145ac467a8f484c7.jpg
http://egoist-tv.livejournal.com/
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 07.07
Nu, ja tev pāri 70 gadiem, kam īsti negribas ticēt, tad vēl varētu saprast, kāpēc tev tādi uzskati, un tu tā neieredzi neatkarigo Latviju, acīmredzot, esi PSRS laiku cilvēks, un gribi, lai viss būtu kā toreiz.
0
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 07.15
Neatkarīgajai Latvijai naf ne vainas, trabla ir ar tiem t.s. latvisko partiju režīmiem, kas pārvalda šo teritoriju, piekopjot totālu prettautisku politiku. Tikai daži ziņu virsraksti:
Pērn Latvijas iedzīvotāju skaits samazinājies par 20,5 tūkstošiem
12 gadu laikā Latvijas iedzīvotāju skaits samazinājies par 340 000
Latvijā otrais lielākais ļoti nabadzīgo iedzīvotāju īpatsvars ES
Latvijā 43,6% bērnu un jauniešu vecumā līdz 18 gadiem ir risks dzīvot nabadzībā vai sociālā atstumtībā
Pašnāvību skaita ziņā Latvija ieņem trešo vietu Eiropas Savienībā
http://neliesi.info/wp-content/uploads/2013/03/461.jpg
0
buchamona > buchamona 23.06.2013. 09.35
no_comments. Nabadzība – tas ir relatīvs jēdziens, svarīgi ir atskaites punkti.
Tur raksti, ka Tev ir pāri 80 un Tu laimīgi šobrīd baudi savu mūža novakari, čatojoties netā un skatoties TV, un šajā kontekstā Tu runā par nabadzību Pieņemsim, ka tiešām Tev ir pāri astoņdesmi, tad, salīdzinot ar Tevi, esmu tīrais piena puika, ” tikai” 1954. gada izlaidums, taču – pat es no savas bērnības atceros ” komisijas”, kuras nāca mana vectēva -kolhoznieka sētā, lai saskaitītu vistas, vai nav par daudz, lai pārbaudītu vai tas jaunlops, kurš kūtī, tiešām ir jaunlops, vai jau slaucama govs, kura tādēļ jānodod valstij utt :)
Atceros garās rindas pie veikaliem un pārtikas talonus, un melus. Pilnu tā laika info telpu ar meliem. Un tādēļ es spēju salīdzināt tā laika okupācijas varu ar šīs dienas LR, un ar pilnu atbildību varu teikt, ka nenovērtēt to, kas ir sasniegts šīs dienas Latvijā, salīdzinoties kaut vai ar NVS valstīm, ar kurām mums ir 50 gadu gara kopīga vēsture, var tikai pilnīgs idiots, jeb atjaunotās LR ienaidnieks.
Pirmajā gadījumā tas notiek tādēļ, ka vienmēr visvienkāršāk ir pašapliecināties, darot to caur absolūtu negatīvismu pret visu kas ir apkārt, arī pret valsti. Otrajā gadījumā – ienaidnieks saprot kādu postu valstij var nodarīt visu vērtību noliegšana, ja šāda pozīcija valsts pilsoņiem kļūst par dzīves pamatu. Slikti ir tas, ka mēs esam atradinājušies saskatīt labo sev apkārt un runāt, priecāties par to
0
grislits > buchamona 23.06.2013. 10.44
Ah tad no_comments ir serveru administrators astotajā gadu desmitā, kurš dzīvo laukos un sešus gadus nav bijis Rīgā?
Nu pārspīlēt jau nevajag tomēr savu viltus personību prezentēšanā. Vēl vairāk zūd ticamības moments rakstītajai propagandai, nenoticēs pat tie, kas īpaši ar faktu analīzi neaizraujas.
0
Ieva Aile > buchamona 23.06.2013. 11.14
Riņķī apkārt,Es atceros arī dažas citas lietas no ”krievu laikiem”.Padomju laikā bija vērts audzēt nelielu skaitu lopu,vest uz tirgu vienu grozu ar plūmēm,cilvēki ar nelielu algu varēja sev uzcelt māju un izaudzināt daudzus bērnus,tevi neviens nevarēja izdzīt no mājokļa ar nesamaksājamu nekustamā īpašuma nodokļu un komunālo maksājumu palīdzību,medicīna bezmaksas,nebija bezdarba,nejēdzīgas ienākumu nevienlīdzības …Es domāju,ka pašreizējais Latvijas stāvoklis ne tuvu nav ideāls.
0
Dina > buchamona 23.06.2013. 12.18
Kurmītis >> dzeris49
Tagad uztaisi savā 6.40 tekstiņā „Replace” funkciju un nomaini Krieviju pret Latviju … un izlasi vēlreiz … nekādas domas neraisa? … :)))
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 14.19
Izraisa – tu jau esi sācis svinēt Jāņus, un vairs neesi adekvāts, ja Latviju salīdzini ar Krieviju.
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 14.52
Ēriks – padomju laikos ( Hruščova laikos) lika likvidēt visas mājsaimniecības, un aizliedza turēt pat cūkas ( vai, atļāva tikai vienu cūku, neatceros), bija tāds laiks, drīkstēja ko tur audzēt, un turēt kādus mājputnus.
Vēl, atceros, sešdesmito gadu beigās, pēc skolas, meklējot romantiku, aizbraucu ģeoloģiskajā ekspedīcijā tālajos Ziemeļos, tur arī bija kolhozi, un tie turēja braucamos suņus, un tad atnāca ditrektīva likvidēt visus suņu, jo tie patērējot pārāk daudz barības, jābraucot ar tehniku, kaut, tundrā tehniku var lietot galīgi ne vienmēr un visur.
Padomju laikos pilnas avīzes bija ar aprēķiniem, cik gaļas apēd mājdzīvnieki, sevišķi suņi, tipa, tāpēc jau nav gaļas, atceros Latvijā bija tāda avīze “sovetskaja molodež”, nu, labi vēl, ka direktīva likvidēt visus mājdzīvniekus nenāca.
0
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 15.07
roberts_j, dzert vajag mazāk, un tad arī tu 90 gadu vecumā būs lieliskā formā. ;)
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 15.15
Nu, šis te “arguments” par tevi daudz ko liecina, tev ir kāda informācija par to, cik daudz es dzeru?
ES, tomēr, cenšos nepāriet uz “a tu pats muļķis” tipa argumentiem, lai kā man nepatīk komentētāja viedoklis.
Tev varētu ieteikt mazāk skatīties Krievijas kanālus, tā ir daudz kaitīgāka nodarbe par dzeršanu, dzeršana bojā aknas, krievu NTV, RTR, ORT – smadzenes.
0
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 15.37
http://d2htvlive.in/wp-content/uploads/2013/04/Watch-CCTV-News-Live.jpg
Ieteicējs atradies )))) Es, draudziņ skatos, gan Krievijas Federācijas, gan Polijas Republikas, gan ASV, gan Lielbritānijas, gan Bundesrepublikas, gan Izraēlas, gan pat Ķīnas Tautas Republikas TV kanālus ;) Bet tu, cik var noprast pēc tava informētibas līmeņa un spriestspējas, gan barojis tikai ar Panorāmas atkritumiem ;)
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 15.43
Nu prieks, ka tu esi tik vispusīgs, saprotams, ka visus šos kanālus skaties originālvalodās, kas attiecas uz mani – Panorāmu un Latvijas TV tikpat kā vispār neskatos.
Bet, saudzē nervus, uzbudināties tā nevajag, vēl uzleks asinsspiediens.
0
Kârlis Kleins > buchamona 23.06.2013. 16.01
Jā, zinu vairākas svešvalodas, nessmu tik truls, kā latviešu naciķi, kas uzskata, ka Latvijas tauta drīkst zināt tikai vienu valodu – valsts valodu ;) Un ja tu nebūtu tik tups, tad zinātu, ka arī tai pašai Ķīnai ir TV kanāli angļu valodā ;)
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 16.24
Šaubu nav tava argumentācija tipa “tups”, “vajag mazāk dzert”, utt., jau norāda uz tavu kosmiski augstu izglītības un inteliģences līmeni.
Arī tas, ka tu te raksti, ka Latvijā “drīkst zināt” tikai latviešu valodu.
Tev kāds kaut kur aizliedz zināt citas valodas vai runāt citās valodās?
Vai vienkārši nepatīk, ka latviešu valoda ir valsts valoda, un vairs nedrīkst teikt, ja kāds griežas pie tevis latviešu valodā – “govoritje na čelovečoskom jazike”?
Nevari pierast, ka vairs nav Latvijas PSRS, bet, Latvijas republika?
Bet tagad eju, kā tu teici, dzert, ar tevi strīdēties tāpat ir bezjēdzīgi.
0
Ieva Aile > buchamona 23.06.2013. 16.37
Dzeri,tas pierāda tikai to,ka neviens no šiem režīmiem -ne toreizējais ne tagadējais nav domāts parastu,normālu cilvēku vajadzību apmierināšanai,brīvais tirgus nodarbojas ar to,kam tas paredzēts -peļņas iegūšanai ar jebkuriem iespējamiem paņēmieniem.
0
grislits > buchamona 23.06.2013. 17.14
Ēriks tēlo labo policistu? Neizliecies, tāpat no komentāriem skaidrs, ka esi sovoks un Krievija ar PSRS tev daudz tuvāka par Latviju. Ar no_comments pie viena galda nesēžat gadījumā?
0
Ieva Aile > buchamona 23.06.2013. 17.40
roberts_j,tas jau ir kaut kas jauns,krievmīlību un padomjmīlēšanu vēl neviens man nebija pārmetis :D Atceros,krievu armijā dienot,man teica:nu jā,jūs tur Latvijā krievus nemīlat,tātad vāciešus mīlat.Atbildēju viņam:nu jūs,krievi,vāciešus nemīlat,tātad ķīniešus dikti mīlat.Viņi vismaz analoģiju saprata.man izskatās,ka te daudzi komentētāji uzskata -savu tautu mīlēt nemaz nav iespējams,tā ir pārāk sīka vienība,vai nu mīlam Eiropu vai krievus,vai nu priecājamies par kapitālismu ar brīvo tirgu vai grimstam sentimentālās atmiņās par padomiju un sociālismu.Bet kā būtu ar visu šo lietu un parādību objektīvu vērtēšanu?Tas būtu neiespējami?
0
ligakalnina > buchamona 23.06.2013. 18.26
Ēriks – nu bija jau tajos padomju laikos lielāka sociāla drošība, par to jau neviens nestrīdās, un bija periodi, kad varēja, principā, dzīvot, gan pilsētās, gan laukos.
Bet, neaizmirsti, uz kā rēķina tā labklājība, pārsvarā, bija.
Cenas uz visu bija fiksētas, nopirkt varrēja maz ko, bet, dabūt varēja, praktiski, visu, vajadzēja tikai blatus un naudu, un ne tuvu ne visiem bija naudas, lai uzceltu sev māju, veikala vadītājs bija svarīgākā persona, no tiem pašiem kolhoziem un rūpnīcām zaga visu, ko varēja.
Bet, atceries, kā viss beidzās – totāla inflācija, rubļa devalvācija, cenas cēlās, praktiski, katru dienu, taloni uz visu, totāls deficīts, un tas bija tā modeļa pilnīgākais krahs, un cits nekas jau arī nevarēja būt, zinot, kāds bardaks un nesaimnieciskums visur valdīja.
Bija tāda kampaņa, vienu brīdi – cīnīties par tukšās taras atgriešanu, tad visas rūpnīcas sūtīja sapelējušas koka kastes un sarūsējušas mucas no Rīgas uz Vladivostoku utt., kaut, tas izmaksāja simteiz dārgāk, nekā saražot to no jauna, un tādu absurdu var atcerēties simtiem.
Šinī sakarā ienāca prātā, kā tagad dara ķīnieši – viņi neremontē daudzīvokļu dzīvojamās mājas, pēc gadiem 20 nojauc un būvē no jauna, jo uzskata, ka tas ir lētāk, tā ir tā pareiza pieeja, kaut, tā kvalitāte viņiem tur, saprotams, apšaubāma.
roberts – man gan nešķiet, ka Ēriks ir kāds sovoks, savas pozitīvās puses bija arī tad, un negatīvās ir tagad, nav jau viss tikai melns un balts, kā viņš domā ļoti daudzi cilvēki, un nevar teikt, ka viņiem daudz kur arī nebūtu taisnība, drošības sajūta tad, tomēr, bija lielāka, tas ir fakts.
0
ⓢⓓⓃⓔⓣ > buchamona 23.06.2013. 18.34
….cilvēki ar nelielu algu varēja sev uzcelt māju….
——————————————————–
Kā tad. Māju sev varēja uzcelt noliktavu pārziņi – vienas noteiktas tautības cilvēki. Pārējie arī ar labām algām cēla māju 10 gadus, jo materiālus varēja tikai nospert, cementa maisu lieveņa labošanai nevarēji bez blata dabūt:)))
0
ineta_rr > buchamona 24.06.2013. 02.46
Svētkos uznāca matemātiskas dabas apskaidrība, tuvu simtam ir autoru kolektīva summārais vecums.
0
Ieva Aile > buchamona 25.06.2013. 16.30
ab46,toreiz mājas cēla no veciem dzelzceļa gulšņiem,izmantoja zāģskaidas,siltumizolācijai izdedžus utt.,celt palīgā nāca kaimiņi …un neaizmirsti par piepelnīšanās iespējām – cūciņa,agrie kartupelīši,ābolīši uz Ļeņingradu,haltūras celtniecībā.
0
Kârlis Kleins 23.06.2013. 00.33
Palasot naciķu iekšējo saraksti par pieņemšanu krievijas vēstniecībā, nav brīnums, ka krievi latviešus par draudzīgiem neuzskata ;)
Un, liekas, nav neviena krieva pasaule, kam tā sirds sāpētu par Krievijas likteņiem kā Ozoliņa k-gam ;)
5
lindapastare > Kârlis Kleins 23.06.2013. 15.08
Vai tad kāds ir nopludinājis SC iekšējo saraksti? Kaut kā būšu palaidis garām…
0
Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 23.06.2013. 15.14
SC? Nē taču, draudziņ, es rakstīju – naciķu ;) Lūk, šo: http://www.pietiek.com/raksti/nacionalaja_apvieniba_asas_diskusijas_par_grendes_piedalisanos_vesnakova__kaviara_dzires_
0
lindapastare > Kârlis Kleins 25.06.2013. 10.17
Nuja – naciķi. Tādēļ jau prasu – kur var redzēt to SC iekšējo saraksti?
0
Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 25.06.2013. 10.47
Nu neesi ne smieklīgs, ne asprātīgs, un lieliski saproti, par ko es runāju ;) Čista atgādinājumam – Latvijas Republikā vēl pagājušā gadsimta 20. gados visus nacionālistus sauca par naciķiem, palasi tālaika presi kaut vai ;)
0
lindapastare > Kârlis Kleins 25.06.2013. 11.45
Tu arī, lūdzu, neizliecies, ka nezini, ka daudz nacionālistu ir arī SC rindās. Jo tu taču esot pret, citēju, “visu veidu naciķiem”, tā ka esi konsekvents, ja spēj.
0