Partija neplāno sodīt kultūras ministri par dalību Krievijas svinībās

138

Komentāri (138)

piziks 19.06.2013. 08.27

Latvijā rusofobija?! Smmieklīgi. Padkrievu fizkultūriete nacionālistu partijā un no nacionalistu partijas Latvijas kultūras ministrijā u zlielakas taburetes, bet te vēl žagojas par rusofobiju?!

NA ir tik rusofīla partija/vieniba, — kas vēl rusofīlāks?!

0
-1
Atbildēt

0

janis17 18.06.2013. 22.25

Lai strādātu valsts labā, nākās kādreiz arī urķēties pa krievu mēsliem.
Daudzi gan gribētu politiku tasīt ar baltiem cimdiem rokās, bet nez vai tas sanāks…

+1
-1
Atbildēt

6

    ievuliitis > janis17 18.06.2013. 23.54

    Vai vari pastāstīt, kādi ieguvumi mums visiem, kā valstij, vai Žanetes partijai, ir/būs/bija no tās brīvprātīgas ielīšanas tanī sūdos?
    P.S. Pēc atmiņas atstāstu Dzintara argumentu – re, kā Ušakovs 14. jūnijā ar ziediem pirmais pie Brīvības pieminekļa un neviens no viņa partijas pat ne iepīkstās. Apmērām tā…
    Es kategoriski nepiekrītu. Mēs ilgus gadus esam dzīvojuši dubultu dzīvi – domājām vienu uz āru runājām citu. Mums atkal jāsāk liekuļot, kā dēļ? Vai tiešām mēs uzskatām Ušakovu par atdarināšanas cienīgu piemēru?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 19.06.2013. 00.04

    Šodien nevaru. Man nav informācijas, lai viņa pati stāsta…
    Vienkārši fakts, ka kāds rokas pa krievu sūdiem vēl neko pats par sevi nenozīmē…

    Varbūt, ka tev taisnība par ŽJG, neesmu fans. Tomēr ministru pienākumos ietilpst arī nepatīkamas lietas…

    Esam sacēluši lielu vētru, tanī pat laikā vienotības Straujuma turpina plānu iznīcināt ap 25 000 mazo lauku saimniecību. Un nekas! 50 000 – 80 000 cilvēku drīz paliks bez iztikas dažu simtu lielsaimnieku no Zemnieku Saeimas dēļ…
    Ai, tas sīkums…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 19.06.2013. 00.50

    Neesmu kompetenta lauksaimniecībā. Izsakos par lietām , kur man IR viedoklis. Šinī jautājumā – nav:(
    Pastāsti sīkāk, ja vari. Rīt lasīšu. Ar labu nakti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 19.06.2013. 09.59

    aivars_k
    Lasot ŽJG izteikumus, esmu piefiksējusi itin bieži pausto atziņu, ka viņa “ciena krievu kultūru”, ka viņai ir “tūva krievu kultūra” utml. Nenoliedzot krievu kultūras “diskrēto šarmu”, nedrīkst aizmirst, ka tas ir arī Krievijas “maigās varas” ierocis – ko lai dara, krievi tā ir iekārtoti, ka jebko pārvērš par expansijas rīku.
    Un tāpēc es vispār apšaubu, ka sadarbībai ar Krieviju kultūras jomā, par ko tik ļoti iestājas ŽJG, ir kāds pozitīvs pienesums. Amatpersona, kas pārmērīgi orientējas uz Krieviju, pati par sevi jau rada aizdomas, un pilnīgi absurdi ir tas, ka šāda amatpersona pārstāv ne “tankistus” un pat ne ne “curikus”, bet NA.
    Rakties krievu mēslos var atļauties tikai un vienīgi “latviešu Štirlics”, bet ŽJG jau nu tā nebūs.
    Turklāt ja seko tavai loģikai, tad jāpieņem, ka arī Cimdars ar Rimševicu tajā banketā (varbūt) aizstāvēja valsts intereses. Tu tak neteiksi, ka tam tici?
    Par R.Dz. biju labākās domās – salīdzinājums ar Nilu 14. jūnijā ir muļķīgs līdz bezgaumībai. Nilam ir mērķis pārņemt varu tā, lai pretestība būtu pēc iespējas mazāka, kādus stratēģiskus ieguvumus var dot Grendes gājiens “na poklon” pie naidīgas lielvaras pārstāvja, kuras labā Nils lej krokodīla asaras piemiņas pasākumā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 19.06.2013. 10.22

    Cerams, ka viņa ienesa SAB iedotās noklausīšanās ierīces…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 19.06.2013. 11.37

    Vai SAB’am iesākumam nepietiktu ar L. Jēkabsona uzlauztajiem represiju piemiņas ceremonijas dalībnieka pils. N. Ušakova e-pastiem?
    Ko tu neteiksi – Žanete Jaunzeme – Grende latviešu Mata Hari… Hermanis var mest malā lumpeņu tēmu un taisīt izrādi – kases gabals būs, garantēju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

alexander 18.06.2013. 13.40

NA vadības attieksme pret šo gadījumu šķiet akcepts ŽJG rīcībai, tātad arī pašam svinību faktam un svinību iemeslam. Tādēļ principā būtu interesanti uzzināt pamatojumu, lai spriestu, vai runa ir par partijas principu vai identitātes maiņu vai vnk komformismu.

+3
-1
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 18.06.2013. 13.22

Ņemsim, piemēram, nīderlandiešus. Gadsimtiem ilgi viņi to savu zemi aizstāv no jūras uzmākšanās. Viņi būvē kanālus, vējdzirnavas un dambjus, izgudro tehnoloģijas, milzu slūžas un mašīnas. Nedomāju, ka viņiem viss tik gludi un viegli iet kā izskatās, ka viņiem nav blēžu, zagļu, nodevēju un dumiķu. Taču viņi pie tā sava turas. Tas prasīja no aizgājušām paaudzēm, prasa un prasīs nemitīgi, kamēr vien kāds nīderlandietis dzīvos savā Nīderlandē, pūles un darbu. Kādēļ gan latviešiem pret lielkrievijas uzmākšanos būtu savādi?

+6
0
Atbildēt

14

    gliters > Þanis Bezmers 18.06.2013. 13.35

    Holandieši pēc II p.k. nevēlas ne mācīties vācu valodu, ne tajā runāt. Un, kā par brīnumu, neviens viņiem “ģermanofobiju” nepārmet.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Þanis Bezmers 18.06.2013. 13.47

    Un tevi kaut kā tās viendzimuma laulības satrauc?
    Citas problēmas tev nav?
    Ko no tās Holandes var mācīties – ka tolerance un liberāla politika nodrošina augstu dzīves līmeni un bagātas un pievilcīgas valsts izveidi.
    Nē, nu saprotams, pareizāk būtu mācīties no Krievijas – homofobiju, ksenofobiju, verdziskumu, kā vajag pareizi “laizīt” kārtējā “cara” zābaku, kā vajag nolemt nāvei savus bērnunamu bērnus, totālo korupciju, politiskās represijas, aprobežotu prezidentu, kas melo ik uz soļa, premjeru, kas ir absolūts izsmiekls, tumsonīgo “pareizticīgo” diktātu visur, pilnīgāku valsts atribūtu – varas dalīšanu, tiesu varas, parlamenta likvidāciju, FSB, narkopolicijas un policijas pārvēršanu par lielākiem noziedzīgiem grupējumiem valstī, savu pilsoņu pārvēršanu par vergiem ( bet, vairākumam jau tas patīk), kontribūciju maksāšana Kadirovam un visam Kaukāzam, lai tikai tas neatdalās vai neuzbrūk Krievijai, iespējams, daudz ko esmu piemirsis, bet, ar to pietiek, lai Krieviju varētu nosaukt par parodiju uz valsti, gan ar ātomieročiem un derīgiem izrakteņiem, kas vēl nodrošina tās izdzīvošanu un kādu – nekādu ietekmi.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Þanis Bezmers 18.06.2013. 13.54

    Latvijā no tevis uzskaitītajā ligām nav nevienas, vai ne? ;)

    A šis labs, uz Latviju precīzi attiecināms: ;)

    aprobežotu prezidentu, kas melo ik uz soļa, premjeru, kas ir absolūts izsmiekls

    http://g3.delphi.lv/images/pix/520×360/9e4dbd08/valdis-dombrovskis-un-andris-berzins-42997796.jpg

    Bet latviešiem jau tas tik raksturīgi – cita acī skabargu redz, bet savā acī baļķi neredz ;)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Þanis Bezmers 18.06.2013. 13.57

    Zirnekliene, par Holandi tev taisnība pilnā mērā. Pat ņemot vērā to, ka holandieši labi saprot vācu valodu, tāpat, kā ukraiņi – krievu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.06

    Salīdzinot ar Putinu un Medvedevu mūsu Dombrovskis un Bērziņš ir ģēniji.
    Bez tam neatceros, ka tie abi būtu pieķerti kādos lielos melos, atšķirībā no Putina, Medvedeva, vai Krievijas patriarha.
    Un salīdzināt Krievijas domi ar mūsu Saeimu ir tas pats, kas salīdzināt kādu psihiski slimu noziedznieku slēgta tipa pansionātu ar normālu Eiropas standartiem atbilstošu parlamentu, tur daudz kas var nepatikt, bet, tā ir NORMA, atšķirībā no Krievija domes pataloģijas.
    Dabiski, tai pansionatā arī ir slimāki un veselāki, bet, visi viņi, pirmkārt, atrodas neiroleptiķu iedarbībā ( Kremļa ietekmē), nedrīkst domāt patstāvīgi, un par mazāko nepaklausību tos soda.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.09

    Holandiešiem drīkst būt “fobija” pret kādreizējo okupantu nāciju, latviešiem – nē. Un pats nesaprotamākais, ka paši latvieši gan akceptē, gan aktīvi iestājas par šādu “dubulto grāmatvedību”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.14

    Pret nacistiem fobija ir ikvienam normāli domājošam eiropietim. Izņemot daļu latviešu.

    http://neliesi.info/wp-content/uploads/2013/06/45.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.18

    dzeris49 Salīdzinot ar Putinu un Medvedevu mūsu Dombrovskis un Bērziņš ir ģēniji.
    Bez tam neatceros, ka tie abi būtu pieķerti kādos lielos melos, atšķirībā no Putina, Medvedeva, vai Krievijas patriarha.
    ==========================

    O jā, režīma vadonis Dombrovskis par pensiju griešanu nu nemaz nemeloja ))))))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    normundskr > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.50

    Galvenā problēma ar Krieviju ir tā, ka viņi savus noziegumus nav atzinuši un nožēlojuši. Kas nozīmē – ir gatavi atkal darīt to pašu, tādā vai savādākā formā.

    Kamēr tas nav bijis, tas, ko daži sauc par rusofobiju, ir visnotaļ normāla neuzticēšanās neizlabotiem noziedzniekiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Þanis Bezmers 18.06.2013. 14.54

    Un kādus gan “noziegumus” Krievijas Federācija nav “nožēlojusi”? ;)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 18.06.2013. 17.47

    Krievijas Federācija joprojām nav atzinusi Baltijas valstu okupāciju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    normundskr > Þanis Bezmers 18.06.2013. 18.56

    Tas būtu viens.
    Domāju, otrkārt, būtu svarīgi pieminēt Polijas okupāciju 1939. gadā. Nerunājot par upuriem, kas tika nodarīti (apzināta poļu elites izsūtīšana un iznīcināšana, līdzīgi kā mums), poļu armija šai laikā vēl bija spējīga pretoties vācu armijai, lai gan viņiem gāja smagi. Krievu uzbrukums šo pretošanos salauza, un faktiski tādā veidā padarīja iespējamu tālāko II pasaules karu, jeb Lielo Tēvijas karu. Nu un pēc tam viņi bija spiesti 6 gadus mūs atbrīvot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Þanis Bezmers 18.06.2013. 21.04

    56.gads – Ungārija, 68.gads Čehoslovākija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Þanis Bezmers 18.06.2013. 22.27

    Kāpēc Jūs runājat ar to apmaksāto urlu no komentu????????
    Viņam taču maksā par katru atbildi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kârlis Kleins 18.06.2013. 12.52

Vieniem naciķiem skauda, ka ŽJG ēdusi kaviāru, citi vnk parādīja savu dzīvniecisko rusofobiju. Bet ko gan citu no šīs mazizglītoto nacianāļu un “inteliģento antisemītu” apvienības sagaidīt ;)

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/8/99/228/99228018_2942023_rysofobiya.jpg

0
-5
Atbildēt

8

    gliters > Kârlis Kleins 18.06.2013. 13.15

    Es patiesi nesaprotu tos, kuri NAV rusofobi – vai nu viņi nav īsti gudri, vai nu viņi ir nopirkti, vai nu šiem cilvēkiem ir Stokholmas sindroms, citas iespējas nav.
    Tā ka še tev, aizrijies!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 18.06.2013. 13.18

    Rusofobija – tā ir diagnoze. Tev jāarstējas ;)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Kârlis Kleins 18.06.2013. 13.22

    Nē, nevis man ir jāārstējas, bet daudziem citiem gan derēja ārstniecības kurss no Stokholmas sindroma.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Kârlis Kleins 18.06.2013. 14.26

    > no_comments Rusofobija pa īstam piemīt tai iedzīvotāju daļai, kura reāli vērojusi to savu tautas brāļu bēdīgos likteņus, kuri paklausīdami kremļa priekšnieku aicinājumam atgriezušies otčiznā. Sekot viņu piemēram ir mūsu rusofilu ārprāta murgs, ja vien kāds retais nav no kremļa dzīves priekšnieka izdienējis sevišķu labvēlību. Mēs labi saprotam, ka kalpošanai kremļa dzīves priekšniekam nav nekāda sakara ar krivmīlestību un staļiniskā imperiālisma bloķēšanai nav nekāda sakara ar rusofobiju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 18.06.2013. 14.29

    Un kas tie “mēs” iraid, kuru vārdā tu runā? GCC vai VL? ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Kârlis Kleins 18.06.2013. 14.38

    ierados

    Nu nu… Bizantija paliek Bizantija cauri gadsimtiem, priekš mums nav nekādas atšķirības starp Jāņa Briesmīgā, Pētera I, Staļina vai Putina krievu imperiālisma paveidu – šis imperiālisms un tā nesēji ir viennozīmīgs drauds un uz šo atziņu sava attieksme un izturēšanās ir jāpamato.
    Viss ir gaužām vienkārši – nav ko skaldīt matus un ļauties “sirēnu dziesmu” vai Potjomkina sādžu radītajām iluzijām – jo tālāk no Krievijas, krieviem un krieviskā, jo drošāk un labāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Kârlis Kleins 18.06.2013. 17.15

    > no_comments: Mēs esam tie, kuriem nav melnu džipu ar paslēptiem zem sēdekļa distances vadības puļķiem, ko iedarbina no kremļa dzīves priekšnieka pogas, kad viņa algotņiem iestājas aktivitāšu kritums un stulbuma uzplūdi. Lai paretinātu nevietā augošus zobus un atgādinātu, ka kalpošana jāveic centīgāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 18.06.2013. 17.27

ievuliitis 18.06.2013. 12.36

Ka tikai neiznāk tā, ka uzejot uz Dziesmu svētku estrādes, kultūras ministri sagaida nevis pieklājīgi aplausi, bet skaļi svilpieni?
Par to partijai nav jāuztraucas?

+6
-2
Atbildēt

2

    gliters > ievuliitis 18.06.2013. 13.13

    Āboltiņa kā precedents.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.06.2013. 13.58

    Neiebilstu.
    Tikai šis pliķis būs smagāks. Ja varam pacensties domāt, ka sporta arēnā svilpšanā ņēma aktīvu dalību liels skaits vienvalodīgo, kas labprāt izsvilptu Āboltiņu arī, ja tā būtu super laba Saeimas priekšsēdētāja, tad Dziesmu svētku estrādē izsvilpta Latvijas kultūras ministre… Smagāk vairs nevar būt:(

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 18.06.2013. 11.14

kamēr nav pie varas- mazas cūcības, bet tendence izpaužas, iedodiet varu būs lielas cūcības.

izlasīju Pietiek saraksti- Raivja nostāja visai pieļāvīga, kur palicis tas cilvēks kurš kā marmora piemineklis salā zobus sakodis stāvēja?

+8
-1
Atbildēt

1

    dro > dace_ampermane 18.06.2013. 11.35

    klejotājs….kur palicis tas cilvēks kurš kā marmora piemineklis salā zobus sakodis stāvēja?
    ________________
    Kurš nosalušais negrib sasildīties?:))))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.06.2013. 11.03

Žēl, ka NA palaida garām izdevību un neizmantoja šo kārtējo Grendes izgāšanos kā ieganstu, lai beidzot tiktu no viņas vaļā.

Tomēr arī saprotams, ka NA ir nepieņemami to darīt šādos apstākļos, kad par NA un Grendi smejas un priecīgi saklaigājas attiecīgi gan hiēnas (Lato Lapsa), gan makakas (“Ir”).

Šelobai un citiem domu biedriem –
Nu, nebūsim, lūdzu, tik histēriski un izlaisti bērnišķīgi! Nav jāemigrē un nav jāboikotē vēlēšanas. NA joprojām ir izteikti mazākais ļaunums – respektīvi, vistuvāk labumam.

+6
-7
Atbildēt

12

    dro > Sanšains 18.06.2013. 11.09

    Haris. Vai tomēr VL arī palēnam nepierod pie komforta? Ja NA pietiek ar 10% vēlētāju atbalstu, tad, protams, tā var turpināt.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 18.06.2013. 11.11

    Es nedomāju, ka esmu histēriska vai izlaisti bērnišķīga, ja vairs nevēlos balsot par politisko spēku, kuram vārdi un darbi ir savstarpēji pretēji. Es vēl kaut kā ar mokām sagremoju lūšus u.c. ostapus benderus, bet ne “patriotus”, kuri pārdodas par kaviāra pankūku.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 18.06.2013. 11.16

    Šeloba –

    Kad un ja būs LABĀKS un JĒDZĪGĀKS “piedāvājums” par NA, arī es par viņiem vairs nebalsošu.

    Pagaidām – kamēr “piedāvājuma” nav – joprojām balsošu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 18.06.2013. 11.20

    zirnekliene Šeloba. Nu Grende jau nav tik izsalkusi. Kad zudusi iespēja grozīties Domburšovā jākompensē ar tusiņu, kur sabiedrības “krējums” – Cimdars, Rimševics, eksprezidenti…Smička:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 18.06.2013. 11.27

    A kāpēc nevarētu būt tā, ka Grende vienkārši nākotnē saskata sevi SC rindās, un gatavo tam augsni, jo uzskata, ka tur ir lielāka perspektīva?
    Nebūtu jau pirmais precedents, Požarnovs, kas tur vēl?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 18.06.2013. 11.29

    Es jau uz pašvaldību vēlēšanām gāju ar piespiešanos, ja NA mani turpinās šādi “iepriecināt”, tad Saeimas vēlēšanās nepiedalīšos.
    Tie “sistēmas cilvēki” mūs aizvedīs uz Krieviju tāpat kā SC – tikai pa citu ceļu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 18.06.2013. 11.30

    dzeris
    Runa nav par Grendi, bet par NA nevēlēšanos no viņas norobežoties.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 18.06.2013. 11.37

    Ja jau NA to nedara, tad jau loģiski būtru spriest, ka tā Grende tādu vai citādu iemeslu dēļ NA “spicei” ir izdevīga, un tas izdevīgums atsver to ļaunumu, ko viņa nodara.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 18.06.2013. 11.43

    Principi, kā jau ierasts, zaudē izdevīgumam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 18.06.2013. 12.47

    Dzeri, smieklīgi no tevis dzirdēt, ka ŽJG nodara kādu ļaunumu NA. Tavos uzskatos tak ļaunums – pirmām kārtām – ir NA. Tev jau vajadzētu priecāties, ka kāds tiem dara negodu, nevis liekuļoti just līdzi:))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 18.06.2013. 13.09

    Un kas tev teica, ka es jūtu līdzi, vai kaut vai izliekos, ka jūtu līdzi, NA vai jebkuram no mūsu politiskās “elites”?
    Esmu jau pietiekami pieaudzis, lai par to politisko cirku vienkārši pasmietos, cita lieta, ka ir aktieri, kas ir vairāk vai mazāk smieklīgi, vairāk vai mazāk simpātiski, un ar dažādu talanta pakāpi
    Politika ir viens liels teātris, un tā tas arī jāuztver, cita lieta, ka jābalso par tiem, kas nodara kādu reālu labumu vai mazāku ļaunumu, un to es, savu iespēju robežās, cenšos izvērtēt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 19.06.2013. 11.53

    Dzeri, tu ļoti izteiksmīgi un pārliecinoši juti līdzi Zatlera partijai līdz beidzamam brīdim. Nu vairs – nē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 18.06.2013. 10.57

Varētu padomāt, ka līdz šim kāds domāja (a varbūt arī bija tādi lētticīgi cilvēki, visādi gadās), ka Grende, un ne tikai viņa, arī daži citi, atrodas tai NA kādas savas “pārliecības” vai ideoloģijas dēļ.
Cik saprotu, pirmais, ko Grende izdarīja, bez konkursa piešķīra NB būves nobeigšanas darbus savam ģimenes draugam, acīmredzot, tā jau arī bija galvenā interese, nu vēl paceļot, utt., kāpēc nē, ja var?
Gan jau arī šeit viņai kāda interses ir, tāpat vien jau viņa neko nedara.
Vispār, visa tā vētra ap to Grendi izskatās mazliet smieklīga, tipa, pusaudzis uzzinājis, ka viņas šķirtajai mātei ir mīļākais, un tagad ,protestējot, pieprasa, lai tas vācās ārā kopā ar māti ( izslēgt Grendi no partijas), vai arī piedraud pats aizbēgt no mājas( nekad vairs par NA nebalsos).

+6
-6
Atbildēt

2

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > ligakalnina 18.06.2013. 11.06

    Tur jau tā lieta, ka māte NAV šķirta, bet dzīvo šķietami laimīgā un uzticīgā laulībā. Tomēr pa pakrēslu lavās pie kaimiņa, slavena donžuāna:)))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 18.06.2013. 11.16

    Jā, “šķietami laimīga” jau nenozīmē “laimīga”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.06.2013. 10.46

Nu lūk, ilgi nebija jāgaida, lai NA atkal iepriecinātu -pat pirkstiņu nepakratīja. Paralīze:))

+9
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 18.06.2013. 10.42

Būt šai publikai par kultūras ministri – tas jau ir sods.

+1
-8
Atbildēt

6

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > gundega_heiberga 18.06.2013. 10.49

    Nu nav viņa kultūras ministre, nav, tāpēc nevienu aplaimot ar savu amatu nevar:)))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 18.06.2013. 10.53

    Es to pašu – kam šai publikai KULTŪRAS ministrs !?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gundega_heiberga 18.06.2013. 10.58

    Un kas ir KULTŪRA? Krievu zābaka laizīšana, lai saņemtu dienišķo kaviāra devu? Jā, man personiski ministre ar šādu kultūras izpratni nav vajadzīga.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 18.06.2013. 11.05

    Saprotams, vienkāršus ļaudis, kuri pieraduši spriest ēdiena un apģērba kategorijās, svešvārdi biedē.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gundega_heiberga 18.06.2013. 11.13

    Ja rusofīliem nav argumentu, tie parasti cenšas iztēlot oponentus par tumsoņiem – sen jau zināms.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gundega_heiberga 18.06.2013. 11.26

    zirnekliene šeloba. Lumpeņi balsos par SC, tumsoņi ignorēs vēlēšanas, gaišie kalkulēs izlīgumu:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Aldīna 18.06.2013. 10.21

Nezinu vai bija tik svarīgi tur piedalīties, bet taisīt no tā politisko šovu nu noteikti nevajadzēja! Vai “Ir” uzskata ka šī ziņa ir tik svarīga, lai viņu pārpublicētu no tik dzeltena izdevuma kā pietiek.com?

+1
-5
Atbildēt

9

    garausiitis > Aldīna 18.06.2013. 10.26

    Estipois – tautai tak vajag šovus :) Ne velti dažādi koru kari , dejo,dziedi ar zvaigzni , saimnieks meklē sievu u.t.t. piesaista publiku. Ja Škapars piemēram nebūtu Brīvostas valdē un partijā , tad diez vai kādam interesētu ar ko un kā viņš ietuso KAzahijā :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 18.06.2013. 10.27

    Estipols. Pietiek mums palīdz labāk iepazīt draugus, par ienaidniekiem jau mēs tāpat labi zinam:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 18.06.2013. 10.31

    klusais. Ja Škapars nebūtu partijā, tad nebūtu arī Brīvostas valdē, un tādā gadījumā “tusotu” par savu naudu, ja tāda būtu:).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Aldīna 18.06.2013. 10.39

    lno – vienkārši zināšanai ir ļaudis kas nav partijās , bet ir pie siles un … Domāju Škapars ir sagādājis sev iztikai , ja nekļūdos, tad jāmeklē atkritumu pārstrādes virzienā :) To ,ka Škapars nav urbējs sapratu 2005.gadā … , slīps džeks , uzmanīgs … Vai zini ,ka savulaik Brigmane bija viņa mīļotā ? 50 gados 4 gadus vecāka mīļākā … tas ar kaut ko izsaka :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 18.06.2013. 10.43

    klusais. Škapars pie atkritumu biznesa arī ticis, pateicoties partijai. Spasibo partii, čto mi možem tak sladko jestj i pitj…Brigmani pazītu, bet viņa mani vairs nepazīst:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Aldīna 18.06.2013. 10.59

    lno – kāda īsa saruna pirms pāris dienām ar kādas jahtas īpašnieku – nu ja , politikā ir tā , kā esi pie varas , tad viss bizness notiek, kā neesi , tā beidzas …
    Tā bija atbilde uz jautājumu , kur šogad plānojat doties :):):)
    Un kā rāda pieredze , tad izņēmumu praktiski nav :)
    P.S. Atkritumu bizness domāju pateicoties copes biedriem ne partijai :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 18.06.2013. 11.05

    klusais… ja , politikā ir tā , kā esi pie varas , tad viss bizness notiek, kā neesi , tā beidzas …
    ______________________
    Vēl izdevīgāk kā slaukt savu valsti, ir to pārdot:))))
    Izņēmumi ir, pie tam daudzi:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Aldīna 18.06.2013. 11.11

    lno – nu ir izņēmumi , piekritīšu , aizrāvos :) Bet ja nopietni , tad praktiski jebkurā patreiz pārstāvētajā politiskajā spēkā ir shēmotāji … stāsts laikam tikai par to ,ka savs s…ds tā nesmird :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 18.06.2013. 11.15

    klusais. …praktiski jebkurā patreiz pārstāvētajā politiskajā spēkā ir shēmotāji …
    ___________________
    Slikti,ka partijas izliekas to neredzam, tātad praktiski atbalsta, kā piem. Dzintars Lūsi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 18.06.2013. 10.01

Krieviski ir tāds teiciens “gnaķ v šeju” ko tas nozīmē? Hrens zin, bet tai Grendei vajag dzīt kaklā ar visu mellā kaviāra pankūku.

+7
0
Atbildēt

1

    kristaps_drone > dace_ampermane 18.06.2013. 15.59

    “bet tai Grendei vajag dzīt kaklā” – pareizi būtu jāraksta “bet to Grendi vajag dzīt kaklā” :o) Patiešām, pēdējais laiks dzīt!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

lebronj2356 18.06.2013. 09.47

ZZS un V vēlētājs(vismaz nozīmīga daļa no tā) to vienkārši var nesaprast !

+1
0
Atbildēt

2

    gliters > lebronj2356 18.06.2013. 09.52

    Latviskajām partijām turpinot šādu nožēlojamu “reālpolitisko” tirgu, liela daļa vēlētāju vnk pazudīs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 18.06.2013. 10.10

    Krix. Tomēr IR portāla viesu lielākā daļa to ļoti labi “saprata” pēc 10. saeimas vēlēšanām – “etniskais Gordija mezgls ir jāpārcēt”, tā zanE:))))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

v_laivins 18.06.2013. 09.20

NA viebšanās par Grendes piedalīšanos Krievijas kultūras pasākumā nav nekas īpaši nosodāms, nav jau “uzvaras”svētki. NA vienmēr bijusi ārišķīga.Mani vairāk satrauc Lemba izteikums, ka ar NA var sastrādāties. Uztraukuma vērta ir arī tā, pārkrievoto latviešu daļa, kas Rīgā balsoja par SC Nilu. Nākamās SAEMAS vēlēšanas arī cerības neraisa, jo gan Repšes jaunā politiskā kustība, gan Sudrabas(gan jau piedalīsies vēlēšanās)izteikumi liecina par vēlmi ņemt SC komandā. Negribētos, ka Putina partijas Latvijas filiāle nonāk valdībā, jo tas taču pilnīgi skaidrs, par ko SC iestāsies un kādus likumprojektus bīdīs, vai ne?

+10
-2
Atbildēt

6

    lebronj2356 > v_laivins 18.06.2013. 09.33

    Gan Repšes komandai, gan Sudrabas vēl ir jānonāk Saeimā – uz vispārējās nabadzības fona nesaredzu lielu atbalstu Repšes naudasmaisu biedrībai —> max. PLL ”panākumi”. Sudrabai vēl ir partija jāuztaisa un jāpozicionējās – godīgi sakot neredzu viņai nišu – ja nu vienīgi kā patiesības un godības partija, bet tādu jau mums ar daudz bijis ! Nevejag domāt par oponentiem un tiem, kuru piedāvājums neinteresē, bet gan jāspiež savi favorīti strādāt labāk un aktīvāk ! Tas attiecās un NA un Vienotību, kādam varbūt ZZS, jo grozi kā gribi, lai nākamā valdība strādātu bez SC un dažādiem viendienīšiem, NA, V un ZZS būs jāstrādā koalīcijā kopā !

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > v_laivins 18.06.2013. 09.34

    “Viebšanās” tiešām ir tikai un vienīgi ārišķība, Grende, Latkovskis, Krēsliņš, Ibragimovs utml. ļautiņi no partijas ir vnk jāizslēdz.
    Ja NA to nedara, tad pati paraksta sev spriedumu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > v_laivins 18.06.2013. 09.44

    Krix. Kādas garantijas, ka ZZS un V neizvēlēsies SC?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > v_laivins 18.06.2013. 10.04

    > Šeloba
    Ja nekļūdos, Ilmārs Latkovskis nav nevienas partijas biedrs.
    Bet ir šeit
    http://aasr.lv/?p=5100&pp=12995&lang=1131

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > v_laivins 18.06.2013. 10.27

    Latkovskis dubultaģents – vienlaikus gan čekas, gan brīvmūrniecības?
    Lai nu kā, tūvāk dienas kārtībai būs šis:
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=383381:voldemrs-krusti-latvijas-nomelnotjiem-roku-nesniegt&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > v_laivins 18.06.2013. 11.13

    vilburs:
    Mani vairāk satrauc Lemba izteikums, ka ar NA var sastrādāties
    =========================================================
    Vilbura k-gs, vai Jūs varbūt domājat šo epizodi?

    “Cita starpā, Ozoliņa raksta galvenā esence ir apgalvojumā, ka Dzintars un Nacionālā apvienība darbojas Lemberga interesēs, kas secināts no kādas it kā noklausītas Lemberga un Krievijas vēstnieka Vešņakova sarunas, kurā Lembergs, raksturojot attiecības ar katru partiju, it kā teicis, ka ar Nacionālo apvienību varot “vest konstruktīvas sarunas”. Nez kāpēc līdzīgi secinājumi nav izdarīti par “Vienotību”, par kuras politiķiem Lembergs šajās sarunās esot izteicies krietni konkrētāk: “Iespējams vienoties”?”
    http://www.delfi.lv/archive/raivis-dzintars-aivars-ozolins-nav-angazets-kapec-jus-smaidat.d?id=43281361

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

peerku 18.06.2013. 09.15

Grendei ir glīta āriene, veikla valoda un viņa teju teju kļuva pat par prezidenti, bet nu izrādās, ka pat kā kultūras ministre “nevelk”.

Latviešiem laikam nu ļoti gribas savu ja ne karali, tad vismaz prezidentu/i, jo kā citādi, lai skaidro, ka pat pēc tik smagām 3 no 4 Saeimas “kļūdām” ar prezidenta ievēlēšanu, mēs nesākm domāt par to, ka nav mums vajadzīgs tāds Latviju slikti reprezentējošs orgāns. Mēs esam pārāk maza valsts, lai nelietderīgi tērētu resursus par personu ar svītu, kas nevis ceļ mūsu pašapziņu, bet gan to gremdē.

Pagaidām Grende dažbrīd gremdē kutūras lauciņu, bet gan jau tāpat kā Sudraba nav atmetusi cerības nonākt prestižajā prezidenta amatā, kur var darīt jebkādas muļķības, jo ir vesela kanceleja, kas centīsies, ja ne no tām pasargāt, tad vismaz tās nomaskēt.

+11
-2
Atbildēt

1

    garausiitis > peerku 18.06.2013. 09.21

    DD1 – Grende ir ārā no spēles par prezidenta krēslu … nekas tur vairs nelīdzēs :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.06.2013. 09.13

    gliters > dro 18.06.2013. 09.42

    Ko gan Levits var panākt, ja Latvijas politikā toni nosaka dažnedažādie “sistēmas” sūdabrāļi.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.06.2013. 09.49

    Ne tikai sūdabrāļi, bet arī sūdamāsas:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 18.06.2013. 17.26

    blondas, rudas…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 18.06.2013. 08.57

Kam nepatīk Krievijas maigie apskāvieni?

+7
-2
Atbildēt

2

    dro > austrisv 18.06.2013. 09.04

    Bet. Parādnieks pievīlis blondīni?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.06.2013. 09.10

    Drīzāk ,uzmetis.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 18.06.2013. 08.57

Esmu pārliecināta par 1000000%, ka Dombrovskis pilnīgi noteikti nelika Grendei doties uz to pasākumu – tā bija viņas pašas brīvprātīgā izvēle. Un vēlētājam neviens neiestāstīs, ka šī ir “curiku” uzspiesta diskusija, jo vēlētājiem ir noriebies šis mūžīgais “šahs” ar amatiem, “sistēmas cilvēkiem”, “tu man, es – tev”, amatu dalīšanu un principu nelietīgu valkāšanu, lai tiktu pie varas vai vismaz varas tūvumā.
Diemžēl jāsāk domāt par emigrāciju, jo V un NA, šādi spēlējot “iekšējo šahu” un vienlaikus rādot ar pirkstiem vienam uz otru, pēc nākamās Saeimas vēlēšanām valdību neveidos – to darīs SC. Un ko nu es labi zinu, tas ir to, ka Krievijā (vienalga – vai de jure, vai de facto) dzīvot nevēlos.

+18
-1
Atbildēt

21

    mēbeļu izgatavošana > gliters 18.06.2013. 09.15

    Pirmkārt, NA un atbalstītājiem jābeidz sist bumbu savos vārtos. Nav amatpersonu (dignitaries) dalība VAIRUMĀ ārzemju vēstniecību oficiālo un publisko pasākumumu kaut kas, par ko būtu “jāsoda”. Arī Krievijas dienas atzīmēšanā pie nemīlētās Krievijas vēstnieka. Tas pat nav kādas īpašas apspriešanas vērts, un pseidoproblēmu no šīs ziņas uztaisīja, un to pie dzīvības uztur, tikai un vienīgi ļoti daudzu NA biedru un atbalstītāju, atvainojos, bet refleksīva un neadekvāta reakcija.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 09.30

    Lūk te apollo koments – labāk pateikts, nekā man sanāktu:

    “Un tieši tādēļ nevajadzētu atzīmēt pasaulē agresīvākās valsts dienu. Tieši to latviešu dēļ, kam nācās pazaudēt dzimteni. Vēl jo vairāk to latviešu dēļ, kuru dzimtajās mājās izmitināja krievus. To latviešu dēļ, kuriem nācās mirt koncentrācijas (darba) nometnēs Krievijā. To dēļ, kam vairs nav iespējas dzīvot izpostītā zemē, kuras pārvaldē dominē Krievijai lojāli cilvēki. Tā pat arī tādēļ, ka šobrīd Latviju apdzīvo liela daļa cilvēku, kuri ir uzticīgi Krievijai, skolās liek lasīt krievu sacerētas vēstures grāmatas, atbalsta krievu valodu kā otru oficiālo valodu, atbalsta Krievijas jaunos okupācijas plānus (Dienvidosetija).
    Varbūt pietiks slavināt valsti, kas ir nodarījusi pāri tik daudzām tautām, un tā arī nav atzinusi savas pārestības?”

    Caurām dienām bļaustīties par rusifikāciju, Krievijas maigo varu, okupācijas neatzīšanu no Krievijas puses, šīs valsts (t.sk. Vešņakova personā) rupju jaukšanos Latvijas iekšējās lietās utml. un pēc tam pazemīgi gaidīt savu melnā kaviāra porciju šī paša Vešņakova rīkotajā pieņemšanā…
    Ja šādi rīkojas NA ministre un NA uzskata, ka viņas turpmākā atrašanās partijas rindās ir pieļaujama, tad es uzskatu, ka man vairāk nav par ko balsot. Grende jau iepriekš ir sasmērējusies, izmantojot savā labā Šlesera ieviesto uzturēšanās atļauju tirgošanu, savulaik aģitējusi par SC koalīcijā… šis nu ir pēdējais piliens. Ja Grende netiks izslēgta no partijas, es vēlēšanās nepiedalos, jo man vairāk nav par ko balsot. Nav atdot balsi par politisko spēku, kam reālā darbība neatbilst pamatnostādnēm.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 18.06.2013. 09.37

    Ja pieņemšanā nepiedalījās 3 augstākās valsts amatpersonas /labi ka tā/, tad arī Grendei tur nebija ko meklēt.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 09.40

    Tieši tā!!! Viņai nav nekāda attaisnojuma.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 18.06.2013. 09.56

    Viena Grende nav visa NA. Tas, ka tur ir diskusija ir ļoti labi. Lai arī cik es būtu antirusofīls, nedomāju, ka diplomātiskās attiecības ar krieviju tuvākajā laikā tiks pārtrauktas. Nedomāju, ka to vajag. Visi spiedīs vešņakam roku, daži būs spiesti spiest.
    Šeit pārklājās ārpolitika un mūsu nacionālā stāja. Vai ārlietu ministrijā nav protokols, ko darīt ar ielūgumiem uz dažādām vēstniecībām? Domāju, ka ir.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 10.07

    Uz šo pieņemšanu netika lūgti ne prezis, ne premjers, ne Saeimas spīkere, ne ārlietu ministrs (ja arī tika lūgti, tad acīmredzami viņiem protokols atteikt neliedza), bet ielūgumu saņēma tikai un vienīgi Grende, kas pārstāv, lai cik tas nebūtu dīvaini, “naciķus”. Atliek domāt, ka viņa pati aktīvi piestrādāja, lai pie šāda ielūguma tiktu.
    Diplomātisko attiecību uzturēšana nenozīmē “maigās varas” stutēšanu un obligāto neformālo komunikāciju ar nedraudzīgas valsts pārstāvjiem.
    Jā, Grende nav visa NA, bet ja NA pēc šī gadījuma no viņas nenorobežojas, tad pazūd uzticība.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > gliters 18.06.2013. 10.59

    Ielūgumus saņem daudzi. Tiesa, ja pāris gadus saņem un neatnāk, vairāk ielūgumu nesūta.
    Bet par neiešanu arī bez protokola neviens vēl nav nošauts, atlaists no darba vai citādi sodīts.
    Tā ka nespiež visi Vešņakovam roku. Viss ir paša izvēle, arī pastāvēt rindā, pakniksēt Vešņakovam un pagrozīties starp citām dusjām.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > gliters 18.06.2013. 11.01

    Sakāpināts, ar retoriku pārpilns viedoklis, kurš apvaino NA pārliecīgā retorikā, kura neejot kopā ar RU vēstnieka viesmīlības nenoraidīšanu?

    Es tā saprotu: ja ir par daudz pret RU politiku vērstas retorikas, tad tās ir par daudz neatkarīgi no RU dienas pasākuma (ne)apmeklēšanas. Ja viesošanās RU dienas pasākumā ir kaut kas nepieņememams, tad tas ir neatkarīgi no NA retorikas vai tās neesamības.

    Es “uz ecēšām nelēktu”, ja NA valde pieņemtu tādu (aplamu un neprātīgu, manuprāt) lēmumu: NA biedriem nepiedalīties nevienā RU vēstnieka pasākumā. Varu vienīgi ieteikt citiem nelēkt, ja nepieņem. Šis konkrētais pasākums RU vēstnieka kalendārā, manuprāt, ir neitrāls. Atšķirībā no citiem, kuros LV amatpersonām tiešām nav ko meklēt.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 18.06.2013. 11.13

    zirnekliene Šeloba ja NA pēc šī gadījuma no viņas nenorobežojas, tad pazūd uzticība.
    _____________________________________
    Klasiska situācija – kaut kas nepatīk – dibinām jaunu partiju :))
    Kā jau teicu, tā problēma ir dziļāka – ne tikai Grendes vizīte pie vešņaka, bet, piemēram, novaja volna vizītes pie prezidentiem, kultūras ministriem, valsts amatpersonu masveida ierašanās koncertos, kopā ar krievijas mafijas krusttēviem, utt.
    Domāju, ka ĀM vajadzētu izstrādāt protokolu šādām vizītēm, kas var tikt tulkotas, kā atbalsts “maigajai varai”.
    Tanī pat laikā nevar izslēgt apzinātas kompromitēšanas iespējas, piemēram Grendei (vai jebkuram citam) pasviežot āķi un sakot, ka tiks apspriestas kādas būtiskas lietas. Nu teiksim Bolshoi viesizrādes LNO. Domā tur muļķi šahu spēlē?…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > gliters 18.06.2013. 11.23

    Savulaik Igaunijas prezidents Meri gāja pie Jeļcina šņabi dzert un kaviāru ēst, bet to darot neaizmirsa par Igaunijas interesēm – no iesilušā Jeļcina dabūja labus nosacījumus krievu armijas izvešanai. Ja Grende dotos pie Krievijas vēstnieka ar šādiem mērķiem, tas būtu atbalstāmi, bet domāju, ka Grende devās vnk patusēt uz glamūrīgu tusiņu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 11.25

    Pēc manas saprašanas NA vajadzētu atšķirties no citiem politiskajiem spēkiem ar to, ka NA pārstāvjiem ir skaidrs bez visiem protokoliem un norādēm no augšas, ka Krievijas vēstniecības banketi nav tie pasākumi, kur viņi drīkstētu atrasties. Pretējā gadījumā nav grūti “evolucionēt” līdz kārtējai pieņemšanai par godu JV Rīgas pilī.
    Kas attiecas uz ēsmām – visu cieņu Maskavas teātriem, bet vai mums tomēr uzsvars nav jāliek uz sadarbību ar Vakareiropu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 18.06.2013. 11.30

    zirnekliene Šeloba. Pēc Atmodas TB/LLNK sunīja ģenerāli Balodi, kas apmeklējis PSRS vēstniecības rautus, tagad paši piekopj šo praksi. Reālpolitika:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 18.06.2013. 11.39

    Normunds. Tu te kaut ko fantazē. Jeļcins šnabi dzēra mušu AP:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > gliters 18.06.2013. 12.17

    >Ino
    Normundam ir taisnība par Meri. To viņš pats memuāros ir aprakstījis.
    Ja to vajadzēja Igaunijai, tad Meri varēja arī šņabi dzert.
    Bet dzēris vai skaidrā Meri kalpoja Igaunijai. Un tikai!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 18.06.2013. 12.48

    Ino: Ja pieņemšanā nepiedalījās 3 augstākās valsts amatpersonas /labi ka tā/, tad arī Grendei tur nebija ko meklēt.
    —–
    “Mēs netiekam, Žanetiņ, bet tu gan aizej.” :D

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 13.17

    Fretka, tavas sazvērestības teorijas ir garām – ja jau pat Žanetiņa pati nemēģina šādi taisnoties.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > gliters 18.06.2013. 14.45

    Esot Meri dzēris gan ar Jeļcinu, iznācis ārā manāmi iereibis, bet ar līgumu rokā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 18.06.2013. 14.56

    > Šeloba
    Ak tad ministru darbs Ministru prezidenta vadībā un kontrolē tagad skaitās sazvērestības teorija?
    Paldies, turpmāk zināšu.
    Starp citu, vai tad Grende publiski ir bildusi kaut ko par savu piedalīšanos krievu svētkos? Kur to var izlasīt?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 15.07

    Apgalvojums, ka pilnīgi noteikti pastāv kāds Dombrovska “slēptais rīkojums” ŽJG doties uz konkrēto pasākumu, ar mērķi diskreditēt NA, tik tiešām izklausās pēc sazvērestības teorijas.

    Jaunzeme-Grende portālam “Delfi” skaidroja, ka acīmredzot partijā ir biedri, kuriem nav skaidras Kultūras ministrijas un viņas kā šīs nozares vadītājas funkcijas. Ministre uz Krievijas dienas pasākumu devusies, jo viens no kultūras ministra pienākumiem ir veicināt Latvijas un citu valstu starpkultūru sadarbību. Latvijas plāni sadarbībai ar kolēģiem Krievijā ir vērienīgi teātra, operas un citās jomās, ko paredz abu valstu šogad noslēgtais līgums par sadarbību kultūrā. Attiecīgi Krievijas vēstnieka rīkotās Krievijas dienas svinību ietvaros notikušais Krievijas simfoniskās mūzikas pērļu koncerts un svinības bija “abu pušu sadarbības rezultāts”.

    “Jaunzeme – Grende arī uzsvēra, ka Kultūras ministrija ir arī viena no tām ministrijām, kas atbildīga par integrācijas politiku, konkrēti integrāciju nacionālās identitātes jomā.
    “Mēs cienām visu kultūru saknes, un es kā kultūras ministre ļoti cienu Krievijas kultūru. Uzskatu, ka uz kultūras platformas pamata abām valstīm ir vieglāk risināt citus būtiskus un strīdīgus jautājumus par vēsturi, Latvijas valsts okupāciju un citus,” klāstīja kultūras ministre, atzīstot, ka Krievijas dienas pasākumā piedalījusies arī pērn.””

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/na-biedri-nemiera-ar-jaunzemes-grendes-dalibu-krievijas-vestniecibas-svinibas-valde-sola-to-izrunat.d?id=43411321

    Viņa neuzskata, ka rīkojusies galīgi garām.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 18.06.2013. 15.23

    > Šeloba
    Paldies par linku.
    Izrādās, ka lieta ir vēl nopietnāka – Grende ir noslēgusi līgumu par sadarbību ar Krieviju kultūras jomā.
    Jādomā, ka slepus no premjerministra Valda Dombrovska, vai ne, Šeloba? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.06.2013. 15.35

    Es gan neredzu tiešu saistību starp Krievijas dienas ballītes apmeklēšanu un starpvalstu līguma kultūras jomā noslēgšanu.

    “Ministre uz Krievijas dienas pasākumu devusies, jo viens no kultūras ministra pienākumiem ir veicināt Latvijas un citu valstu starpkultūru sadarbību.”

    Jebkurš ministrs par savu nozari varētu līdzīgi pateikt, tikai nezinkāpēc Grende bija vienīgā ministre šajā pasākumā.

    “Uzskatu, ka uz kultūras platformas pamata abām valstīm ir vieglāk risināt citus būtiskus un strīdīgus jautājumus par vēsturi, Latvijas valsts okupāciju un citus,”

    Te nu vairs nevar saprast, vai sākt smieties vai spļaudīties.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.06.2013. 08.37

Lai kādi būtu Grendes motīvi, manuprāt ne jau pārliecības dēļ viņa iesaistījās NA . NA bez pamudinājuma no ārpuses derētu apspriest arī Latkovska iniciatīvas.

+16
-2
Atbildēt

13

    Kaspars Špūle > dro 18.06.2013. 08.42

    Piekrītu. Gan Grende, gan I.Latkovskis ir “sistēmas cilvēki”. Iespējams, ka viņu klātbūtne NA sastāvā ir samaksa par VL pielaišanu varas tuvumā (bet ne pie varas).

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 18.06.2013. 08.55

    lno – tā vienkārši uzziņai – savulaik kādam NA biedram uzjautāju kādi motīvi bija Grendi uzrunāt kā prezidenta kandidāti ? Atbilde bija samērā jautra bet cik saprotu patiesa – Parādniekam jau patīk tās blondīnes :) :) :)

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > dro 18.06.2013. 08.59

    Par sodu – pārkrāsot par bruneti :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 18.06.2013. 09.13

    Grende un Latkovskis tomēr nāk no dažādām aprindām….Latkovska librāla filozofija varbūt punkts punktā nesaskan ar NA vadlinijām, bet kopumā viņa piederība šķiet ir lielāka, par to atšķaidīšanu gan varētu būt taisnība, zinot cik ļoti LV politiku koordinē no dažādām vēstniecībām un iekšējām grupām…..Bet, tas, ka tracis ir sacelts – ļoti labi, nākamgad padomās ! Un interesanti ko tajā pasākumā Cimdars darīja ?:)

    P.S. Neteikšu, ka esmu sajūsmā arī par grandiozu 4.jūlija svinēšanu publiskās vietās !

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 18.06.2013. 11.15

    Krix:
    Un interesanti ko tajā pasākumā Cimdars darīja ?
    ===================================
    Jā, man arī šķiet, ka Cimdara klātbūtne tajā pasākumā ir DAUDZ VAIRĀK apspriešanas vērta.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 18.06.2013. 11.15

    Acīmredzot Cimdara darbs tiek labi novērtēts Krievijā. Jautājums – kas tas par darbu?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 18.06.2013. 11.54

    Es laikam sapņoju vaļā acīm: NA pieņem lēmumu izslēgt no savām rindām ŽJG un nākamajā dienā NA frakcija pieprasa paskaidrojumu no Cimdara un Rimševica, saistībā ar abu dalību Krievijas vēstniecības rīkotajā pasākumā.
    Varbūt Igaunijā tas tā arī notiktu…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.06.2013. 12.56

    krix: “Neteikšu, ka esmu sajūsmā arī par grandiozu 4.jūlija svinēšanu publiskās vietās!”
    Dīvaini, ka šo sēru dienu tu uzskati par svinībām.:(

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 18.06.2013. 15.02

    Viņš bija domājis ASV neatkarības dienu, ko mēdz svinēt Vērmanes dārzā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > dro 18.06.2013. 15.51

    “mūsu alus Par sodu – pārkrāsot par bruneti :)
    +10 ” – Vot, pareizi, un Olgu Rajecku – par kultūrministri ! … Pēc partkoma filtra.
    Bet visforšākais visā pasākumā tomēr bijuse tā ZOCIALISTISKI GARĀ RINDA PĒC IKRIEM (http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/121010/kulturas-ministre-piedaloties-krievijas-kaviara-dzires-parkapusi-sarkanas-linijas-foto) – 66. foto :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.06.2013. 21.59

    aivarsk, tu mani nomierināji.
    Man gan šķiet, ka krix ir viņa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 18.06.2013. 22.13

    pēc kā Tu spried? :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.06.2013. 23.49

    Nezinu, lasot komentārus, citreiz aiz kāda nika “redzu” vīrieti, aiz cita – sievieti. Tā sanāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 18.06.2013. 08.32

Un labi, ka tā.
Manuprāt, šī ir tipiska curiku un ēlertēnu uzspiesta diskusija. Valdības ministru tiešais priekšnieks ir Ministru prezidents V.Dombrovskis. Ja curikiem tik ļoti rūp ministres klātbūtne tajā pasākumā, tad lai viņi pajautā Valdim Dombrovskim, vai ŽJG tur ieradās pēc viņa rīkojuma un ar viņa akceptu. Arī es to labprāt uzzinātu :)

+6
-20
Atbildēt

3

    Protams, ka politiskie spēki neuzņemas “politisko atbildību” par pašu virzītiem kandidātiem, jo visi pazīst šo jēdzienu, bet nesaprot, ko tas nozīmē :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Kaspars Špūle 18.06.2013. 09.15

    Pareizi gan, Ministru prezidents vainīgs, un tikai viņš. Tad jau Zatleru ar Lili pie galda arī Dombrovskis norīkoja kā koalīcijas partnerus, nevar taču būt, ka kādam pašam par saviem darbiem jāatbild. Jo īpaši tāda patriotei kā mūsu kultūras (?!) ministrei

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 18.06.2013. 09.57

    Biotopa kgs, atgādiniet, lūdzu, kādā valdības amatā ir bij. prez. Zatlers un viņa sieva.
    Bet vispār interesanti, ka tieši šajā gadījumā pietiek.com publicētajā sarakstē Grendi visasāk nosodīja TB/LNNK cilvēki.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam