Goubls: Krievija sabruks pēc 20 gadiem

127

Komentāri (127)

inesite15 08.06.2013. 22.03

galvenais, lai kāds mumsējs pazjoliņš pac apakš savmūs uz Maskavij notēmēt kaučkād partejisk-militāristisk parikt pac nepakrīt .

0
0
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 08.06.2013. 11.22

visiem, visiem visiem!
svarīgs paziņojums!
Ir tikai divi veidi kā Mums atgūt ABRENI(ar lieliem burtiem speciāli “pīrādziņam”).
1. Mums pacietīgi un klusu jāgaida, kad Krievijā par caru atkal kļūs dzērājs – alkaholiķis un kādā dzēruma NEPRĀTĀ ( pīrādziņam sveiciens ), kad skopums būs nodzerts, viņš Abreni Latvijai uzdāvinās.
Krievijā tas saucās – ” Podarok s barskogo pleča “. Teiciens radies no patiesiem novērojumiem, kad barins, galīgā pālī, neko neapjēdzot, pēkšņi kļuva devīgs un dāvināja sebuļādas kažoku saviem “halopiem”.
Starp citu, šāds gadījums bija gandrīz noticis Japānā, kur Jeļcins dzērumā pazaudēja pēdējās saprāta pazīmes un gribēja “šķībacainajiem” atdot četras Kurilu salas. Tikai ar kopējiem prezidenta apsardzes un premjera spēkiem izdevās savaldīt krievu caru.

2.Šis plāns ir daudz perspektīvāks un te mūsu “nacionāļi” varēs pierādīt savu PATRIOTISMU.
Mēs slepeni iepludinām Abrenes apgabalā jaunus latviešu patriotus un patriotes, kas veiksmigi nodibina ar krieviem jauktas ģimenes un izaudzina Abrenē jaunu paaudzi.
Šeit varētu noderēt Parādnieka pieredze “Patriotisko bērnudārzu” ieviešanā ar “katjušām”.
Kad latviešu nacionālisti būs sasnieguši vairākumu iedzīvotāju skaita ziņā, varēs rīkot referendumu par Abrenes atdalīšanos no Krievijas.
Es domāju, ka starptautiskie juridiskie likumi par mazo nāciju atdalīšanās tiesībām arī būs mūsu pusē.

+2
-1
Atbildēt

0

laasmuce 07.06.2013. 15.35

Ja kaut kas liekas pārāk labi vai slikti der pārbaudīt. Sāra Paulina protams iekuļas dažādās nepatikšanās, bet ne jau nu tik trakās čehus ar čečeniem viņa nejauc. Skatiet http://www.snopes.com/politics/satire/palinczech.asp
Īsti nesaprotu vai vērts tālāk lasīt, Ir neprot atšķirt preses “pīles” no patiesības vispārējā Latvijas žurnālistikas problēma, protams tā ir mūsu mazuma un nabadzības vaina, bet censties vajadzētu tomēr.

+1
-1
Atbildēt

0

alise_zande 07.06.2013. 14.17

Intervijā Pols Goubls lieliski atbild uz lieliskiem jautājumiem. Lieliska un rosinoša publikācija.

TIKAI. Vai ievērojāt, ka faktiski ģeopolitiski tiek spriests (?)no apmēram 1960. VAI ARĪ redaktore parakstot žurnālu iespiešanai LASĪJUSI (?) no apmēram 1990. gada pozīcijām. Tam ,kas lasīs šo un iespējams nākošos manus komentārus pie ŠĪ raksta iesaku padomāt no kāda laika domāšanas un kādas geopolitiskās perspektīvas lasītājs LASA rakstu ….

FAKTISKI tekstā runā PAR ASV, Eiropu un Krieviju. Nu tā it kā visa passule, tas problēmas koncentrētos tur un vel kaut kāda .. naftas bāzē ar ne sevišķi Rietumiem draudzigu naftas bāzes pārvaldnieku, kur vispār jau tā kā problēmas it kā tā kā ir šķiet, ka laikam tak atrisinātas (… pēdejās 100-200 zīmes apzināti izteicos .. STULBI) …. Manuprāt, ASV, Eiropa UN KRIEVIJA faktiski ir vienots ( ? nu nav vienots, bet gribētos un stipri derētu) ideoloģisks un ekonomisks bloks ar apmēram 1,2-1,5 miljardiem iedzīvotāju.
Atcerieties, ka uz pasaules patreiz mīt ap 7 miljardi iedzīvotāju.

Ir piemēram tāda … margināla (?) un nabadzīga (?) valsts kā Indija
http://lv.wikipedia.org/wiki/Indija
apmēram jau pusgadu Indija veic pārdomātu un apzinātu propogandas kampaņu
UN? ir nākamā valsts, kas faktiski tuv akajos gados sūtīs kosmisko kuģi uz Mēnesi .. ar Krievijas nesējraķeti, JO ? faktiski jau patreiz NEVIENAI citai valstij atbilstošas tehnikas VIENKĀRŠI NAV

+1
-4
Atbildēt

0

Rīdzene # 15 07.06.2013. 11.57

Krievija pēc divdesmit, ASV pēc četriem..

+1
-6
Atbildēt

0

3td_biblio 07.06.2013. 11.31

Labs raksts, diemžēl ar jūtamu vēlmju domāšanas piesitienu. Starp citu, vai force majeure tomēr nav franču termins?

+1
-5
Atbildēt

0

Andis 07.06.2013. 10.06

Šo dziesmiņu par Krievijas sabrukšanu dzirdu kopš 1991.gada. Man tas jau sen izklausās pēc “wishful thinking”, jo krievi ir ļoti lieli nacionālisti, nesalīdzināmi ar latviešiem. Ja lietas tuvosies reālai sabrukšanai, krieviem ieslēgsies “avārijas” režīms un viņi spēs savākties un tikt ar to galā. Ir muļķīgi nenovērtēt viņus.

Šobrīd daudzu “latvisko” politiķu galvās ir tāds pusdebīls režīms iestājies – viņiem šķiet, ka svarīgākais ir skaļi nozākāt pretinieku, nevis no viņa mācīties un viņu apsteigt. Tad nu saliekam rociņas klēpī, gaidām, kad Krievija bruks un tad nez kādēļ arī mūsu problēmas atrisināsies? Vēl murgaināk ir pasludināt, ka vietējie krievi ir bezmaz cita suga, ar ko nav pat vērts runāt. Bet vai kāds vispār ar viņiem ir runājis godīgi, nevis lišķīgi? Normāli, skaļi, visiem dzirdot deklarējis, ko mēs domājam par visu un kādus mēs viņus vēlamies šeit redzēt? Varbūt tikai tad pamazām var sākties dialogs?

Domāju, ka “latviskajiem” politiķiem no tā ir vienkārši bail.

+3
-5
Atbildēt

4

    gliters > Andis 07.06.2013. 11.29

    Pietiktu, ja latviskie politiķi runātu ar krievu auditoriju tikai un vienīgi latviski – tiek taču apgalvots, ka absolūtais vairākums krievu latviešu val. saprot, tad kur problēma? Tas līdzētu daudz vairāk, nekā skaidrošana, “kādus viņus vēlamies redzēt”.
    Latviskajiem politiķiem jābeidz nelietīgi valkāt tiesiskas un nacionālas valsts principi ar mērķi izmantot tautu kā benķīti, uz kura pakāpties pēc vēl kāda desas luņķa vai amatiem ANO, Briselē u.c. un jāsāk cīnīties par cieņu un popularitāti latviešu vidū (tā ir jānopelna, tā nav pašsaprotama lieta), nevis par Pārdaugavas kaunu staba pielūdzēju piesaistīšanu. Krievija sabruks tieši tāpat, kā sabruka PSRS (arī PSRS sabrukšanas iespējai taču daudzi neticēja), bet krievu nacionālisma raksturs labi redzams vairākuma atbalstā kolonālpolitikai Kaukāzā no vienas puses un ļaušanā kaukāziešiem dancot sev pa galvu Maskavā un citur – no otras. Nekas viņiem “neieslēgsies”…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 07.06.2013. 15.51

    Laikam par daudz saliku vienā komentārā un tagad nezinu, kas jums vairāk nepatīk:
    a) uzskats, ka krievi paši nesadalīs savu valsti;
    b) doma, ka vietējiem krieviem jāpaskaidro, uz kādiem nosacījumiem mēs vēlamies ar viņiem sadzīvot.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Andis 07.06.2013. 16.16

    1)Pirmkārt, Krievijā dzīvo ne tikai krievi, kuru īpatsvars strauji samazinās, starp citu, otrkārt – jā, krievi ir neapmierināti ar Maskavas politiku attiecībā uz provincēm. Ir arī tāda lieta, ka daudzi Tālo Austrumu krievi ir bijuši Ķīnā, Japānā vai Dienvidkorejā, bet nav bijuši Maskavā – viņiem Maskava galīgi neasociējas ar valsts galvaspilsētu, tāpat, piemēram, sibīrieši uzskata, ka viņu identitāte nav gluži tā pati, kas Eiropas daļas krieviem. Priekšnosacījumi ir.
    2)Visus šos 20 gadus runu par “nosacījumiem” ir bijis tik daudz, ka kur nu vēl vairāk, arī referendums par vienīgo valsts valodu ir bijis. Kas tur vēl ko skaidrot? Jāsāk pašiem beidzot konsekventi ievērot savus nosacījumus, nevis tikai tos deklarēt.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Andis 08.06.2013. 22.06

    “Šobrīd daudzu “latvisko” politiķu galvās ir tāds pusdebīls režīms iestājies ”

    “iestājies” – :))) – optimists Tu mūsējais :)))))))

    Sāc ar to, pēc kādiem kriterijiem to mantu piemeklē :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 06.06.2013. 18.12

Lētā nafta, kas Teksasā vai Baku pati šļācās no zemes laukā sen jau ir izterēta – ieguves izmaksas tikai pieaug.

Un patēriņš ilgtermiņā tikai aug – tā ka kamēr netiek ieviests kāds cits enerģijas avots (piemēram ļoti daudz jaunas kodolenerģijas un ļoti lēta elektrība) tikmēr naftas cena turpinās augt.

Protams, ka arī spekulanti viņu sadārdzina – vismaz pāris reizes.

+3
-3
Atbildēt

0

Janka, Janic 06.06.2013. 17.48

atliek cereet lai piepildaas…

+7
-3
Atbildēt

1

    inesite15 > Janka, Janic 09.06.2013. 18.30

    kāds – kā to lai korekti pasaka – aste sajusmā būs par rumpja sabrukšanu … NESABRUKS TAK … atslābsti

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.06.2013. 17.28

Goubls:
Tāpēc, ka viņiem vajag pieeju jūsu ostām, jūsu smagajai rūpniecībai
=================================
Smagā rūpniecība? Kas tā tāda? “Lāču” maizes ceptuve?
Nē, laikam “Liepājas metalurgs”.

“Lipmans dodas uz Maskavu tikties ar “Liepājas metalurga” potenciālo investoru”
20.05.2013 http://www.apollo.lv/zinas/lipmans-dodas-uz-maskavu-tikties-ar-lm-potencialo-investoru/568480

+6
-1
Atbildēt

4

    dzerkaleliva > Sanšains 06.06.2013. 17.50

    Piebeigsim Krieviju, viņu miljardieriem izpārdodot uzņēmumus un īpašumus, tagad jau par EURO. Ir vēl Latvijā, kas austrumiem nenopārdots, veiksmes stāsta ietvaros, rietumnieciski orientēto, tiesisko siles lopu labiešu vadībā?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Sanšains 06.06.2013. 18.15

    Aha, redz, kur šodienas jaunākais pirkums, bet rīt un parīt būs nākamie. Kā nekā paziņojums par EURO ir pozitīvi ietekmējis mūsu uzņēmumu cenas un krievu miljardieru gatavību maksāt. Slava EURO!
    ————————————
    Krievu miljardieris nopircis 75% ‘SMSCredit’ un ‘Vivus.lv’ īpašnieka daļu; summu lēš ap 100 miljoniem latu
    http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/krievu-miljardieris-nopircis-75-smscredit-un-vivuslv-ipasnieka-dalu-summu-les-ap-100-miljoniem-latu.d?id=43382741
    ————————————–
    Forši, kārtējā 100 miljonu investīcija Latvijā. Tāda deva mūsu narkomānu ekonomikai, ka tik turies. Patēriņš ies augšā rūkdams, nauda plūst iekšā straumēm. Pie kājas ražošana un eksports. Veiksmes stāsts ar sekojošo konsolidāciju pie nākamās naudas mukšanas un pasaules biržu kontrakcijas momenta. Priekā – jaunā universālā, ilgtspējīgā tiesisko siles lopu ekonomika.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Sanšains 06.06.2013. 18.17

    Izvirzīsim Dāvidsonu un Rimšēvicu Lāčplēša oredenim, par panākumiem EURO ieviešanā un Latvijas izpārdošanā Krievijai – mūsu jaunākā ģeopolitiskās drošības paradigma!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > Sanšains 07.06.2013. 14.42

    Apm. pirms kāds pusgada Šķiet, no Krievijas ĀM (Lavrova) komandas kāds teica: mums nav nepieciešams iekarot Latviju, mēs to vienkārši paņemsim, jo tik mazu valsti varam atļauties nopirkt.
    Un varam tikai apbrīnot mūsu politiķu nejēgu pretoties Latvijas pārdošanai.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Laima 06.06.2013. 17.23

Goubla brīdinājums ir vērā ņemams. ja ne tādā ziņā, Krievija sabruks jau 20 gados, tad tādā, ka šī valsts saskaras ar pietiekamām iekšējām problēmām, lai kaimiņi no tās varētu gaidīt dažādus niknus “uzmanības novēršanas” manevrus.

un Goubla piedāvāie argumenti, kā Latvijai parādīt, ka krieviem te patiesībā patīk, ir labi un noderīgi.

vien jāpiebilst, ka ar to patiku ne vienmēr viss ir tik pozitīvi. jo vēlme būt Latvijā attiecībā uz daudziem krieviem drīzāk ir fomulējama šādi: negribam Krievijas haosā un nabadzībā, bet gribam baudīt LV eiropiskos labumus, gan saglabājot Krievijas krieviskās vides ērtības.

tieši šī attieksme ir viens no integrāciju bremzējošajiem aspektiem.

+12
0
Atbildēt

0

janis17 06.06.2013. 17.18

Naftas cena ir spekulatīva, nevis reāla – tas nozīmē to, ka cenu nosaka dažādi apstākļi, baumas, cerības, nevis ieguves apjomi vai izmaksas. Naftas pietiek līdz nepārredzamai nākotnei. Tā nebeigsies pēc 20 vai 50 gadiem.
Krieviju dzen izmisumā slānekļa gāze.

+10
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 06.06.2013. 16.41

Goubls mūs brīdina par divām lietām:
1.Sabiedrības integrācija mīkstinātu situāciju, kurā okupācijas sekas nav vēl likvidētas, bet Krievijas sabrukuma sekas jau iestājas;
2.Tēvocis Sems cita mājasdarbus neveiks.

P.S. “Krievija sabruks pēc 20 gadiem” – ir bezgaumīgi par stipru likt virsrakstā mūsu klubiņa vajadzībām.

+4
-6
Atbildēt

0

kristrun 06.06.2013. 16.40

Atliek cerēt, ka Goubla pareģojums nepiepildīsies, jo pretējā gadījumā bez variantiem kāda Krievijas atbrīvošanas (vai apspiešanas) armija izmetīs līkumu līdz Liepājai un to nu cienījamais eksperts skaidri liek saprast, lai mēs čakarējamies, kā mākam.

+10
0
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 06.06.2013. 15.32

Pasaulē trūkst Krievijas ekspertu un Goubls nav starp tiem…Bukovskis, bija Tretjakovs un Bezmenovs

+1
-12
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 06.06.2013. 15.27

Visi mēs krītam galējībās, arī Goubls. Nesabruks,pat neceriet. Varbūt Ķīna atņems Piejūras novadu līdz Baikāla ezeram :) Nu un kas, bija 1/8 sauszemes , būs 1/10…

+2
-11
Atbildēt

0

Ansis 06.06.2013. 14.45

Skaidrs, ka Goubls labak saprot Krieviju un Eiropu, nekā daudzi citi, bet …

Par to Krievijas sabrukšanu 20 gados – pārspilē. Jo īpaši – Sibīrija??? Daži Sibīrijas elites pārstāvji saprot, ka Maskava izsūc Sibīrijas resursus – bet vai šie Sibīrijas cilvēki var apvienoties? Tomēr Krievijā pēdējos 200 gados ir spēcīgs nacionalisms. Piedevam Putins atkal kurina temu, ka Krievija ir ienaidnieku ielenkumā un paskatoties dažādus komentarus Krievijas portalos – daudzi krievi tam tic, tapat tic Krievijas armijas un ieroču spēkiem un ir gatavi pēc skolas doties armijā un cīnīties pret ienaidniekiem. Bija kautkāda reportāža – kā ciema jauniešiem, kas bija nodzēruši bērnību un jaunību bija pamatīgs aplauziens, kad sasniedzot iesaukuma vecumu, iesaukšanas punkta saņēma atteikumu, jo Kreivijas armijā tads nodzēries un neizglītots jaunietis vairs nav vajadzīgs (Krievijas armija modernizējas līdzīgi Eiropas un ASV armijām – mazāks skaitliskais sastavs – modernāka tehnika – attiecīgi vajadzīgi kareivji, kas tiek ar to tehniku galā, nevis vienkārša lielgabalu gaļa)
Respektīvi – Krievijā var pastiprinaties bardaks, Krievija var būt noskaņojums pret Putinu – bet es neredzu iespēju, ka Krievija varētu sadalīties. Ja nu vienīgi Krievija pavajinas tik ļoti, ka apkārtējie sāk atdalīt pa gabalam – bet tas nav 20 gadu jautajums.

Par to, ka energoresursi būs lēti …
Patreiz ir Pasaules ekonomiskā krīze – tapēc pieprasījums uz laiku samazinajies. Nu labi – pēc šīs krīzes beigām attīstītas valstis mazāk kurinās ekonomikas ar kredītiem. Valstis vairāk pievēršas resursu taupigai izmantošanai, BET… Brazīlija, Ķīna, Indija utml jaunattīstības valstis – ja viņi palielina resursu patēriņu kau mazdrusciņ, tad Pasaules mēroga tas ir milzīgs kapums. Tapēc resursu patēriņš ilgtermiņā tikai augs – un tapēc jau Putina Krievija lielāko uzsvaru liek uz resursu kontroli – izdzina visas ārvalstu kompanijas, sameta cietumos Hodorkovskus un veic darbības kontroles nodrošināšanai Ziemeļu ledus okeānā.

Par to, ka Krievija lieto “pierobežas” destibilizāciju, lai varetu “uzturēt mieru” – tam nu gan pilnībā japiekrīt.

Un tā viena lieta, kur mani uztrauc Roberta Zīles teksti, ka mums par katru canu jānorobežojas no Krievijas transporta, enerģētikas utt …
Es tomēr teiktu, ka mums ir iespēju robežās jāpieslēdzas Eiropas energotīkliem un dzelzceļam, bet tas nekādi nenozīmē, ka mums jāatslēdzas no Krievijas energotīkliem un dzelzceļa, bet gan pragmatiski jasadarbojas, jatirgojas, japārvadā kravas. Tieši nogriešana, atslēgšana, kravu vešanas apturēšana var provocēt Krieviju uz pretdarbību.

Par to, ka neviens Eiropā Krieviju neuzskata par draudu … tas ir pārspīlēti.
NATO modernizē armiju – netiek vairs turētas miljonu divīzijas un tūkstošiem tanku. Tiek veidotas mazakas, mobilākas vienības – brigades. Uzsvars tiek likts uz to, ka šāda vienība var sazināties ar vadību caur satelītu un būtībā var karot bez frontes – ka to Irākas kara nodemonstrēja kreisā flanga uzbrukums Bagdādei. Respektīvi – kopuma bruņotie spēki no ta nekļūst vajāki, bet gan mobilāki – vairāk piemēroti mūsdienu apstākļiem.
Krievija modernizē bruņotos spēkus līdzīgā veidā – samazinās tanku armijas, vairs nav atseviški aviācija, armija – bet gan grupējumi, kur tas viss ir apvienots. Ļoti līdzīgi NATO. Ar to atšķirību, ka Krievija nespēj pāriet uz profesionālu armiju.

Bet nu apdraudējumu no Krievijas izjūt ne tikai Baltija, bet arī Skandināvi un Poļi.
Un notiek arī gatavosanās – neticu nevienu brīdi, ka pretraķešu sistēmas ap Krieviju tiek izvietotas dēļ Z-Korejas vai Irānas – protams, ka arī NATO neuzticas Krievijai un gatavojas iespējamam nākotnes konfliktam.

p.s. Paldies Ozoliņam par normālu interviju – bez idiota tēlošanas.

+18
-6
Atbildēt

3

    dro > Ansis 06.06.2013. 16.20

    Edgars Avotiņš. Jauns neredzamās frontes cīnītājs vai labi nomaskējies vecais?:) Bērnībā nešķirams no tauriņu ķeramā, tagad praktizējies uz lētticīgiem latviešiem? Lai nu paliek “nacionālradikāļu” nosodīšana, bet šis nav sliktāks: “Bet kamēr “tiesiskuma” aktīvisti cīnīsies ar Lembergu ar negodīgiem līdzekļiem un reizē piesegs savus ziedotājus, kas savulaik bijuši Lemberga līdzgaitnieki, tik ilgi šāda cīnīšanās tikai cels Lemberga popularitāti.”

    Interesanti, kādi negodīgi līdzekļi tiek izmantoti pret Lembergu?:)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis 06.06.2013. 17.00

    Edgar, nomierināšanas un neprovocēšanas taktikai Eiropā ir dziļas saknes un sena vēsture :))) Ar ko tas beidzās, arī ir labi zināms :)))

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 06.06.2013. 18.07

    Ino – esmu tas pats edgarsav – salāpīju profilu, lai mazāk muļķīgu jautājumu

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

dro 06.06.2013. 14.20

Ja to nesaprot ne Āboltiņa, ne aizsardzības ministrs Pabriks kā var atbalstīt Vienotību?

+15
-6
Atbildēt

10

    Kârlis Kleins > dro 06.06.2013. 14.25

    Ko nesparot? Veca marazmātiķa murgus? )))

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > dro 06.06.2013. 15.03

    Man zināms, ka saprot tīri labi. Tieši tāpēc PRIMĀRI ir jākoncentrējas uz valsts iekšējo drošību, un valsts finansiālā stabilitāte šinī gadījumā ir noteicošā. Mana mazā pensija var pagaidīt, jo es zinu: valsts finansiālā stabilitāte ir noteicošais valsts drošības instruments.
    Kad nostabilizējusies ekonomika (kaut ļoti lēns, bet galvenais: stabils kāpums, bez lēkājošām līknēm, Eiro ieviešana u.c.), var sākt domāt par pārējo, kas no tā atvasinājas, pie tam ļoti ātri un konsekventi.

    P. Goubls pareizi saka:
    “Krievija ir drauds tieši tāpēc, ka tai ir problēmas pašas mājās. Krievija ir drauds tāpēc, ka tā ir IEKŠĒJI vāja un nestabila. Ja Krievijas ekonomika augtu par pieciem procentiem gadā, ja šādas izaugsmes pamatā būtu rūpnieciskā ražošana, ja tā ražotu preces un pakalpojumus, kurus pasaule gribētu pirkt, tai nebūtu jāzvejo Vidējo Austrumu saduļķotajos ūdeņos, lai liktu celties naftas cenām, nebūtu jābiedrojas ar brutāliem diktatoriem visur pasaulē kā ar Asadu Sīrijā. Ja Krievija būtu labā stāvoklī, tā nebūtu drauds. Tā nav labā stāvoklī, tāpēc ir drauds.

    Otrkārt, tā, protams, ir taisnība, ka Latvijai pamatā jārūpējas par savu iekšējo situāciju. … tas ir izšķirīgi svarīgi.
    … pirmkārt, tāpēc, ka tas nāk par labu jūsu pašu valstij, tomēr, otrkārt, risinot dažas no šīm problēmām, jūs palielināt savu drošību. Jums jārūpējas, lai Latvija ir droša vieta un spēj tikt galā ar iespējamajiem ārējiem apdraudējumiem.”

    Ja kāds Rīgā pagājušā gada 17. februārī (datums aptuvens) nav dzirdējis vai noklausījies YouTubā Valērijas Novodvorskas lekciju par Ordas likumakarībām, tad silti iesaku, – Krievija visā savā pstāvēšanas vēsturē ir vadījusies un vēl tagad vadās tikai pēc Ordas likumiem: “piesavinās” arvien jaunas teritorijas, kur var ērti apmesties uz eksistenci, iztukšo tās, tad meklē jaunas.
    Pie tam “nācija, kura nezina, kas ir vainas apziņa” (- tā kādā nesenā tepat Internetā atrodamā rakstā; Un lai man piedod ar “Ordas sindromu” nesirgstošie un visnotaļ cienījamie šīs nācijas pārstāvji) kategoriski uzstāj, ka viņi ir teju visu citu nāciju atbrīvotāji, jautājums tikai, no kā.
    Nelielais ieskats vēstures piemēros, izpratne par tatāru-mongoļu jūgu Krievijā, kā arī Krievijas valdības liekulīgo nevēlēšanos (?) izprast, ka viņi paši ir pārņēmuši ordas tradīcijas, Latvijas tautām šoreiz nāks tikai par labu.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.06.2013. 15.26

    Berta
    “P. Goubls pareizi saka:
    “Krievija ir drauds tieši tāpēc, ka tai ir problēmas pašas mājās. Krievija ir drauds tāpēc, ka tā ir IEKŠĒJI vāja un nestabila.”

    Fašistu krievija ir drauds, tāpēc, ka tā ir krievija. Naftas cenas 140$ izprovocēja uz iebrukumu Gruzijā. Strauja ekonomiskā augšupeja atmodinātu tās vēsturiskās alkas pēc pasaules kundzības. KoļansII uzsāka WWI, cerībā iekarot Ungāriju, Čehiju, Slovākiju un Balkānus, kad krievijai sāka klāties labāk.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dro 06.06.2013. 15.34

    Ko nesaprot Āboltiņa – vai par nepieciešamību pastiprināt integrāciju? Tas ir gandrīz vai vienīgais, ko viņa saprot!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2013. 15.40

    Berta Man zināms, ka saprot tīri labi. Tieši tāpēc PRIMĀRI ir jākoncentrējas uz valsts iekšējo drošību, un valsts finansiālā stabilitāte šinī gadījumā ir noteicošā. Mana mazā pensija var pagaidīt, jo es zinu: valsts finansiālā stabilitāte ir noteicošais valsts drošības instruments.
    Kad nostabilizējusies ekonomika (kaut ļoti lēns, bet galvenais: stabils kāpums, bez lēkājošām līknēm, Eiro ieviešana
    __________________________
    Nu ja esat tik labi informēta, tad Jums nebūs grūti apgaismot neinformētos. Ja Ābotiņas un Pabrika aicinājumi iekļaut koalīcijā Kremļa piektās kolonas partiju būtu realizējušies, vai tas stiprinātu Latvijas drošību?
    Vēl tas euro, priekšā un pakaļā, protams, drošāka valūta, bet par kādu cenu? Vai par Gazproma monopolu, varu RD, margaričām uzsviežot kūrortu ar lielu zemes pleķi Jūrmalā? Vai pilnīgai drošībai vēl neprasās Krievijas kara bāzes Latvijas ostās?:):):)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 06.06.2013. 16.52

    Fašistu krievija ir drauds, tāpēc, ka tā ir krievija. Naftas cenas 140$ izprovocēja uz iebrukumu Gruzijā. Strauja ekonomiskā augšupeja atmodinātu tās vēsturiskās alkas pēc pasaules kundzības. KoļansII uzsāka WWI, cerībā iekarot Ungāriju, Čehiju, Slovākiju un Balkānus, kad krievijai sāka klāties labāk.
    ——————
    tieši tā – jo Krievija bagātāka, jo kļūst agresīvāka.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.06.2013. 21.43

    …lno…protams, Tu vari šo plati ar Āboltiņas “kļūdu” griezt uz riņķi no rīta līdz vakaram, ja Tev no tā kļūst labāk….labāk – varbūt Tev, bet…ne valstij….
    ….tā bija vislielākā kļūda/neveiksme, ka Valdim Dombrovskim neizdevās 2010.gadā parakstīt Sadarbības līgumu ar visām Saeimā iekļuvušajām partijām….un paskaidrošu – kāpēc?….
    ….vai SC nav iekļuvusi Saeimā, nesēž prezidijā, nevada komisijas un komitejas, nav kopēju balsojumu ar SC?…tas viss ir un tā ir realitāte…bet….ar savu pārprasto noliedzošo attieksmi – esam SC radījuši komfortablu situāciju – nosēdinājuši opozīcijā, lai kritizētu visu, ko dara koalīcija un krātu sev plus punktus….attiecīgos brīžos ļaujot SC uzdoties par valstiski domājošiem, jo nobalsojuši svarīgos brīžos kopā ar pozīcijas partijām….
    ….parakstot Sadarbības līgumu ar VISĀM Saeimā iekļuvušajām partijām un atsakoties no dīvainā veidojuma – koalīcija – katra no partijām būtu saņēmusi savu atbildības sfēru, tobrīd – valstij tik kritiskajā situācijā, kad bija jāpieņem nepopulāri lēmumi….būtu SC atbildējis par Labklājības ministriju vai Veselības ministriju – pensionāri savas naida bultas varētu šaut SC virzienā un lamāt viņus, kā to šobrīd dara ar latviskajām partijām….un….nebūtu mēs nonākuši līdz tādai situācijai, kā šodienas pašvaldību vēlēšanas, kad SC ar Ušakovu ir “piemīlīgais, maigais zvērs” par kuru nedomājot balso tie, kuriem ļaunie šķiet tie, kuri uzņēmās visu smagumu par tautai netīkamiem lēmumiem….

    ….diemžēl, palaidām garām iespēju atklāt SC “patiesās spējas” un pasaudzējām no atbildības….tagad – izbaudām savas tuvredzības augļus un ar drebošu sirdi gaidīsim nākošās Saeimas vēlēšanas….jo….mums taču ir “vislabākais galvaspilsētas mērs”, kurš spēj apmierināt vairākuma prasības…kāpēc, lai par viņa partiju nebalsotu nedomājošais vairākums?…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2013. 22.07

    zanE…….diemžēl, palaidām garām iespēju atklāt SC “patiesās spējas” un pasaudzējām no atbildības….tagad – izbaudām savas tuvredzības augļus
    ____________________________________
    Tas par Rīgas domi?:) Nu ja RD nevarējāt atklāt patiesās spējas, kādēļ lai tas jums būtu izdevies valdībā? Ja jau jūs vēlētos kaut ko atklāt, tad pietiktu ar Ušakova meiliem, ko nopublicējis Jākobsons. Kas traucētu SC noslēgt savienību ar ZZS valdībā? Prātīgiem cilvēkiem pietiktu ar līgumu starp jeģinaja Rosija un SC, lētticīgiem /labākā gadījumā/ vēl nepietiek ar pēdējo gadu pieredzi:)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > dro 06.06.2013. 23.25

    Ino: Nekāp zanei ar zābaku uz kakla:) Tieši tā, SC valdībā paraditu tom pašu ko RD, pie kam Dombrovski kritizetu gan no Saeimas gan MK. Un pie katras neražas bļautu, ka fin. ministrija un premjers maitas mums nedod naudu. Bet tālredzīgai zanei ir tikai 2 gājieni galvā:))

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 07.06.2013. 17.56

    ….Bronks….un šodien ministri nebļauj pēc naudas?….esi paskatījies, kāds ir “vēlmju saraksts”?…vai Circene neprasa medicīnai, vai Viņķele neprasa – pensijām, pabalstiem utt.?….nauda ir tik, cik tās ir un šobrīd visi, kam nav slinkums lamā sliktos ministrus….bet pazemīgi klusē par SC, jo nav jau par ko kritizēt, nav atbildības sfēras! – viņiem esam radījuši saudzējošus apstākļus un mākslīgi audzējam viņu popularitāti….

    …vai tik neesi pārvērties par SC atbalstītāju, ja tik ļoti esi norūpējies par SC “labo slavu”….. :))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ilze Plavgo 06.06.2013. 14.18

Es ceru, ka kāds Goubla kungam pēc intervijas norādīja, ka Sāra Peilina nekad nav neko teikusi par Prāgas bombardēšanu.

http://www.newsmax.com/Newsfront/palin-parody-mistaken-news/2013/04/23/id/500970

+5
-8
Atbildēt

4

    maracecina > Ilze Plavgo 06.06.2013. 14.26

    Tu esi no tiem, kas lielveikalā nomoca pārdevējus ar “man lūdz precīzi 250g salātu” un neej prom kāmēr tie nav pa vienam gurķim piedzinuši svaru līdz 0.00? Piemērs ar Peilinu atspoguļo atspoguļo vidējā amīša zināšanas. Dooooh! Joks par joku.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    maracecina > Ilze Plavgo 06.06.2013. 15.10

    Nesaprotami, kāpēc tu te vispār esi vēl? Rupjš, stulbs, aprobežots, agresīvs. Tu tīri labi iederies tajā ainā, kāda uzburas paskatiet krievijas tv – ja nelietu tās samazgas latviski, pa taisni uz saskaņiešu rindām. Būtu jauniešu organizācijas vadītājs.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ARNO > Ilze Plavgo 06.06.2013. 15.39

    Pilnīgi pareizs koments.
    Katram kas rakstījis diplomdarbus ir pazīstama nepieciešamība par katru postulātu parādīt atsauksmi uz mērījumu datiem vai fakta autora publikāciju. Tas ka šis kungs nesaprata ka citē joku no satīras žurnāla parāda ka arī viņa pārējie postulāti nav nopietni ņemami.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Ilze Plavgo 06.06.2013. 17.08

    Vispār jā.. Pirmo reizi lasot interviju, šo atsaukšanos uz it kā Peilinas teikto nepamanīju.

    Saprotams, ka var gadīties ko sajaukt informācijas pārbagātībā un nepamanīt, ka kaut kas ir bijis tikai joks vai provokācija. Tomēr, ja Goubls bija ar mieru tā uzreiz noticēt šai absolūti absurdai ziņai, nevis to pārbaudīt, liecina, ka viņam ir.. aizspriedumi un ka viņš spēj būt paviršs.

    Un to pašu var attiecināt uz “Ir” redakciju – tā iekavās ir paskaidrojusi pat to, kas ir “viceprezidentes kandidāte”, bet pašas “ziņas” autentiskumu nav apšaubījusi.:):)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

maracecina 06.06.2013. 14.13

Būtiskākais, kas šeit ir pateikt – tas ka Latvijā nav nekādas konkrētas programmas un ideju, kā integrēt krievus. Nekādas. Kāpēc? Jo nacionālo kārti ir tik viegli izspēlēt pirms vēlēšanām, balanss starp pro-krieviskajām partijām un latviskajām ir matemātiski nemaināms un atliekt tik reizi 4os gados pabaidīt ar “krievi nāk” un visi saņemas un aiziet nobalsot par latviskajām, tātad baidīties nav par ko. Bet! Tieši dēļ šīm spēlītēm mēs esam tur kur esam – divkopienu valsts. Un tas ir tupiks.
Krievija mierīgi varētu šeit iemaršēt, ja tuvakos austrumos sāktos pa īstam, kas notiks neizbēgami. Kā Gruzijā olimpiādes piesegā. Mierīgi.
Lielākie ienaidnieki šai valstij ir divu tipu – ultra nacionālie latvieši, kas runā par deportāciju, valodas uzspiešanu tā vietā, lai piepūlētos padomāt un kaut ko darīt ar galvu, viltīgāk, un, protams, visi tie apmaksātie prokrievijas provokatori un politiķi, kuri šobrīd vnk trollingo caur 9ajiem maijietm utt. Saeimā SC nav teikšanas, bet tāpat nekas nenotiek lai viltīgāk “nāktu pretī” latvijas krieviem un liktu tiem asociēt sevi ar LV un Eiropu nevis to murgu, kas saucas Krievija. Vabrūt pie vainas ir “patrioti”?
Reāli ir skaidrs, ka militāra gājiena rezultātā mūs okupēs 1h laikā. Un pēc tam jau PR ziņā neko nevarēs neviens mainīt, jo bloķēs visu. Kā ar Osetiju un Abhāziju. Tākā vienīgais aizsardzības veids – tas ko saka intervētais – sistemātiska pašreklāmas un pašiedvesmas kampaņa valsts līmenī.

+2
-13
Atbildēt

4

    Timurs Čuntonovs > maracecina 06.06.2013. 14.32

    Domāju, ka tai spriedzei starp tā saucamajām divam kopienām ir pamats. Jo latvieši apzināti atgrūž to kontingentu, kas varētu apbdraudēt tās vērtības, ko pārstāv neatkarīgā Latvijas valsts. Un patiessībā tā spriedze ir starp pucariskā Putina Krievijas atbalstītājiem un demokrātiskas, brīvas un neatkarīgas valsts atbalstītājiem. Un, protams, tas ir likumsakarīgi, ka puscarisku valsti atbalsta tieši krievi, tas ir tuvāk dziļajai krievu “dušai”, tā sakot. :) Nekā personīga! Bet domāju, krieviem tas ir asinīs, ka Visuresošais, Visuredzošais, Visulabais CarsCarevičs atrisinās visas viņu problēmas – brīvbiļeti iedos, pensiju iedos, maizes gabaliņu iedos… Ak jā, bet no Latvijas? No Latvijas – iedodiet brīvu iespēju pa Jevropam pabraukāties, netraucējiet mums ar jums, latvieši, sarunāties savā dzimtajā kulturālajā krievu valodā, netraucējet mums pa našu Jurmalas pesku pastaigāties utt. :)

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > maracecina 06.06.2013. 14.38

    Hombros, precīzs krievu vēlmju raksturojums.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    maracecina > maracecina 06.06.2013. 15.07

    Nekas nevienam nav asinīs. Tas viss nāk no krievijas tv kanāliem un preses. Pajautājiet ko par to visu domā krievi, kas nesēž caurām dienām pie tv ekrāniem kaut kur laukos, krievijas laukos. Da neko nedomā. Nejqauciet lietas. Latviskās vērtības. Bāc, nu cik var malt to mūžīgo. Latviskās vērības ir kas? Lai viss izput, bet tikai ne pretīm panākt vēstures realitātei? Nu tad lejiet ūdeni uz SC un promaskavas spēku dzirnavām, pierādiet katru reizi, ka šeit ir nacistu valsts.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > maracecina 06.06.2013. 15.21

    Skaidrs, atsakamies no 18. Novembra republikas, ieviešam divvalodību kā PSRS laikā un visu pārējo, par ko cīnās SC, lai SC pastāvēšanai vairāk nebūtu jēgas. Īsāk sakot, protamies paši un piekrītam uztaisīt “Taivanu” cerībā, ka “lielā Ķīna” liks mūs mierā, vai ne?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

ivetao2007 06.06.2013. 14.05

Es biju devis Krivijas pilnīgam sabrukumam 50 gadus. Amerikānu profesors mani pārliecina, ka sabrukšanss laiks ir kaut kur pa vidu. Paklausaties- visā Krivijas impērijas laikā tā ar saviem spēkiem no A – Z nav ubūvējusi nevienu automobili un nevienu lidmašinu. Tā dzīvo no mizīgajiem dabs resursiem, kur lielākā daļa peļās aizplūs lai krivu oligarhi jau laicīgi nogruntētos pasaules labklājības valstši. Nauda un kapitāli bēg no Krivijas. Somi vislabā saprot tās brismas no nabadzīgās un vājās Krievijas un uztura šobrī Eiropā kaujasspējīgāku supermoderni apbruņotu armiju, obligāto karadienestu, zemesardzi. Vai tad tas ir pret Zviedriju? Goubls kļūdas uzskatīdam Latvijas krievus par saprātīgiem. Tie ir Lielkrievijas vēža metastāzes. Latvija joprojam komunisti ir pie varas un viņi ir staļinisma gara eiforijās gūstā. Nevēloties savas kļūdainās dogmatiskās domāšans dēl, nesaprotot ka patiesībā viņus nevar un nedrīkst integrēt. Slēdzot skolas okupantu valodā, likvidējot krieviski staļinisko plašaziņas telpu Latvijā, stiprinot armiju ar aviāciju un zenitkompleksiem, varam piespiest puķinistus nemēgināt atkārtot Gruzijas afēru. Padarot Eiropas – Āzijas robežu aiz Zilupes hermetiski slēgtu. Goubla redzes skats ir ass.

+28
-2
Atbildēt

7

    Kârlis Kleins > ivetao2007 06.06.2013. 14.12

    mezavilks
    Paklausaties- visā Krivijas impērijas laikā tā ar saviem spēkiem no A – Z nav ubūvējusi nevienu automobili un nevienu lidmašinu.
    ———————————

    Cik klašu izglītība tev iraid? 3? Totālas glupības raksti ;)

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ivetao2007 06.06.2013. 15.15

    Slēdzot skolas okupantu valodā, likvidējot krieviski staļinisko plašaziņas telpu Latvijā, stiprinot armiju ar aviāciju un zenitkompleksiem, varam piespiest puķinistus nemēgināt atkārtot Gruzijas afēru.
    =====
    kāpēc ne ar kodolieročiem?:)))
    No kādas afēras? no ES atzinuma, ka karadarbību uzsācis Saakašvili?:)

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ivetao2007 06.06.2013. 16.09

    Vai jums ir zināms Moskvič-fiatovič. Vai tas, ka slavētajos iznicinātājājos MIG motori no Hispano Suiza, Ka nupat reklamētāja pasžieru lidmašinā Suhoj Jet -100 visa avionika un elektronika ir no Itālijas, motoris – no General Electrik vai franču Snekma. Bet krievu bleķus apstrādā vācu darbagaldi. Pat atombumbas noslēpumus krievi nozaga Amerikā. Vai tas, ka krievu atomledlaužus uzbūvēja Somijā.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ivetao2007 06.06.2013. 16.44

    Redz, kā abi urlas – kolpants un nokoments uztraucās – paliks bez naudas, antonijas ielai sāksies citas prioritātes, ne vairs ušasķika atbalstīšana :))))))))))))))))))))))
    jeģinaja, magučaja būs drīz kirdik :)))))))))))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ivetao2007 06.06.2013. 17.10

    Tikai atcerieties, ka komunistiskā Ķīna vēl jo vairāk nekā Krievija neko nav pati radījusi – viss ir legāli vai nelegāli nokopēts no citiem, tajā skaitā no Krievijas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ivetao2007 07.06.2013. 11.13

    Ķīna ir elementārs ASV rūpnieciskais rajons, kur ražo visu, lai nepiegandētu savu zemi ar atkritumiem un lētu darbaspēku. Made in PRC nenozīmē, ka “owned by China”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ivetao2007 07.06.2013. 12.03

    Ai, cik maz Jūs zināt, tādēļ arī domājat, ka zināt daudz. Ja Jūs kaut ko ražojat komunistiskajā Ķīnā, viņi grib pilnus produkta rasējumus. Nedosiet – nu tad ražojiet citur. Protams, licenci ražot savām vajadzībām un peļņai tas nedod, bet komunistisko Ķīnu tādi sīkumi neapturēs. Piemēram, ātrvilcieni izmanto franču vai japāņu tehnoloģijas bez licenču maksas, protams, pavisam citā kvalitātē. Tad bez valsts mēroga darbībām, arī prastākas rūpnīcas ražošanas līnijas padarbina ilgāk nekā līgumā paredzēts un papildus produkciju realizē paši. Ja pieķer, saka – bijušie darbinieki sazagušies materiālus un tagad savos šķūnīšos štancē Eiropas tirgum ar oriģinālo iesaiņojumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

grislits 06.06.2013. 13.40

Laba intervija.

Bet mums tomēr jācīnās par trešo scenāriju.
*******************
No raksta: Domāju, ka Krievijas Federācija nākamo 20 gadu laikā izirs.
_______________________
Un tādēļ ir jānostiprina austrumu robeža un steidzami jābeidz izsniegt uzturēšanās atļaujas. Savādāk no bēgļiem neatkausimies. Un aizsardzības budžetam beidzot jāsāk nopietni pieiet.
*************************
No raksta: Gaidāmā izjukšana būs neglīta, turklāt to veicinās ne tik daudz nekrievi Ziemeļkaukāzā, kam vairākums cilvēku pievērš lielāko vērību, bet gan drīzāk krievi Sibīrijā, Tālajos Austrumos, Ziemeļrietumos, kuri nav apmierināti, ka maksā nodokļus, bet pretī saņem visai maz no Maskavas.
______________________
Ne tikai nodokļus maksā, bet visi resursi nāk no Sibīrijas. Sibīrijā jau neapmierinātība esot izpaudusies tautas skaitīšanas laikā, iedzīvotājiem norādot savu tautību “sibirjaks” (sibīrietis), nevis krievs.

Te būs ko palasīt par “sibirjaku” tēmu:
Гражданин Сибири
http://clubb.wordpress.com/2011/02/24/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D1%80%D0%B8/
Игорь Яковенко. Дезинтеграция РФ: сценарии и перспективы
http://clubb.wordpress.com/2010/12/30/%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8C-%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%B4%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D1%80%D1%84-%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%BD/
Россия-2010: в ожидании распада
http://clubb.wordpress.com/2010/06/17/%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F-2010-%D0%B2-%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0/
***************************
No raksta: Treškārt – ko nozīmē „pragmatisms”? Vai tas nozīmē vidējo aritmētisko? Ja teiksiet citiem, ka vēlaties atrast kopēju pozīciju par jebko, ko viņi prasa, viņi pieprasīs vēl kaut ko ekstremālāku, nekā viņiem ir izredzes iegūt, lai tikai piespiestu jūs nākt tuvāk viņu pozīcijai. Pragmatisms ir laba ideja, taču pragmatisms bez konteksta ir bīstams pašapmāns.
__________________________
Šis jāizlasa “pragmatiķiem” kas atdeva Abreni un visādi citādi iet pretim Krievijas uzstādījumiem, kā arī visādu citādu jomu “pragmatiķiem”

+14
-1
Atbildēt

11

    Kârlis Kleins > grislits 06.06.2013. 13.48

    Šis jāizlasa “pragmatiķiem” kas atdeva Abreni un visādi citādi iet pretim Krievijas uzstādījumiem, kā arī visādu citādu jomu “pragmatiķiem”
    ——————————-

    Abreni Latvijai kļūdas pēc uzdāvināja sifilitiķis ļeņins. Nedomāju, ka šadas “dāvanas” būtu augstu jākotē ;)

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > grislits 06.06.2013. 13.52

    Nu kad reiz beigsies par to Abreni, ir tādi, kas domā, ka kāds pārskatītu kara rezultātus un atdotu to Abreni Latvijai atpakaļ?
    Vai vajadzēja kasīties kasīšanās pēc?
    Gan Rietumi, gan Krievija, bija ieintersēti, lai Latvija to līgumu paraksta, tāpat, kā Latvija.
    Vajadzēja nodemonstrēt, ka mums ir “mugurkauls”, un ko tas dotu – paceltu reitingu zināmai partijai?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.06.2013. 13.54

    dzeris – un ko deva Abrenes atdošana – absolūtu NEKO. Ai nē, kļūdījos – deva mums ēzeļa ausis.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > grislits 06.06.2013. 13.57

    Acīmredzot, bija cerības uzlabot, vai, vismaz, nepasliktināt attiecības ar Krieviju un Rietumiem, un, tā ka Latvija reāli neko nezaudēja, tā arī ir motivācija.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > grislits 06.06.2013. 13.57

    Prezidente atgādināja, ka jau septiņus gadus Latvija ir apgalvojusi starptautiskajai sabiedrībai, ka ir gatava ar Krieviju parakstīt robežlīgumu, atsakoties no Abrenes, un tai nav strīdu un teritoriālu pretenziju ne pret vienu valsti. Uz šādu apgalvojumu pamata Latvija arī tikusi uzņemta Eiropas Savienībā (ES) un NATO.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.06.2013. 14.16

    dzeris: tā ka Latvija reāli neko nezaudēja

    ____________________

    Kā tas ir – neko nezaudēja?! 8)

    TERITORIJU ZAUDĒJA.

    Vai arī pēc jūsu uzskata, ja personai A persona B kaut ko atņem un ilgi tur sev, un pēc tam persona A piekrīt atpakaļ to lietu neprasīt, tad persona A neko nav zaudējusi?!

    Visiem pārējā Latvijas teritorijā atjaunoja īpašumtiesības uz zemi, bet maniem vecākiem un radiem uz Abrenes teritorijā esošām zemēm īpašumtiesības neatjaunoja. Tad mana ģimene ko – neko nav zaudējusi?!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > grislits 06.06.2013. 14.30

    roberts – tā teritorija bija zaudēta jau sen, ne jau ar tā līguma parakstīšanu, tiešām domā, ka, ja tas līgums nebūtu parakstīs, kāds pārskatīs pas. kara rezultātus, un atņems Krievijai tās teritorijas, ko tā ieguvusi?
    Nu nedaudz racionalāk jau vajadzētu spriest.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 06.06.2013. 14.40

    dzeri, kaut pēc 1 gada vai 100 gadiem Krievijai sadaloties, Latvija vairs nevar pretendēt uz to teritoriju, jo juridiski pati ir no tās atteikusies. Tā var tikai un vienīgi to nopirkt.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > grislits 06.06.2013. 14.59

    Atdot Abreni, neatdot Abreni …
    Sen jau mums tās Abrenes nav. Vienkārši tika konstatēta esošā situācija.

    Te kāds aicinaja, ka beidzot janostiprina austrumu robeža – nu tieši priekš ta jau mums tas robežlīgums bija nepieciešams. Pirms tam robeža nebija pat demarķēta.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    irina_sadrina > grislits 06.06.2013. 20.58

    Cik, tad varētu Abrene maksāt? Šodien? Pēc Krievijas iespējamās sabrukšanas?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ingrida > grislits 06.06.2013. 23.53

    Jā, kara rezultātus mēdz pārskatīt. Tam pierādījums ir Baltijas valstis, apvienotā Vācija utt. Un arī “Uzvarētajus nesoda” ir Romiešu teiciens, nevis likums, kā tas nez kāpēc iesakņojies mūsdienu krievu gaišajos prātos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 06.06.2013. 13.33

Stipri šaubos, ka Krievija sabruks, Krievija, tomēr, nav PSRS, vienīgi, ja nu krīt energoresursu cenas un centrs nespēj dotēt un uzpirkt Kaukāzu, var atdalīties Kaukāzs, un arī, diezin vai, elite saprot, ka bez Krievijas šīm republikām nav perspektīva, pareizāk sakot, ir perspektīva kļūt par Turcijas vai cituislama valstu protektorātu, vai radikāla islama rezervāciju.
Bez tam,Krievijas sabrukums nevienam visā pasaulē nav izdevīgs, un ir bīstams, arī Rietumi to nepieļaus, tur, tomēr, strādā cilvēki ar racionālu, nevis emocionālu domāšanu.
Jā, Krievijā ir autoritarisms, utt., bet, tai pat laikā, Krievijai ir tik milzīgs potencials, ka tā spēj izturēt visu.
Saprotu, ka dabūšu mīnusus, bet, es, nekādā gadījumā, negribētu Krievijas sabrukumu, un gribētu Krievijas tautai tikai to labāko, režīms, valsts, un tauta ir dažādi jēdzieni.

+7
-15
Atbildēt

9

    grislits > ligakalnina 06.06.2013. 13.44

    jums kā vienam no šeit esošajiem “lielajiem pragmatiķiem” šis tomēr būtu jāņem vērā – “Treškārt – ko nozīmē „pragmatisms”? Vai tas nozīmē vidējo aritmētisko? Ja teiksiet citiem, ka vēlaties atrast kopēju pozīciju par jebko, ko viņi prasa, viņi pieprasīs vēl kaut ko ekstremālāku, nekā viņiem ir izredzes iegūt, lai tikai piespiestu jūs nākt tuvāk viņu pozīcijai. Pragmatisms ir laba ideja, taču pragmatisms bez konteksta ir bīstams pašapmāns.”

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.06.2013. 13.48

    Un kāds tam sakars ar Krievijas sabrukumu, es nesaprotu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    nefratete > ligakalnina 06.06.2013. 14.26

    Dzeri, manuprāt, neviens negrib Krievijas sabrukumu, jo tieši lielas valsts sabrukuma laikā tās vadītāji spēj izdarīt daudz strauju kustību uz ko norādīja arī Goubls. Nevis sabrukšana pati par sevi ir tas no kā jābaidās, bet sabrukšanas sekām – bēgļu straumes, konflikti Krievijas pierobežā, Krievijas kodolarsenāla nonākšana deviņu klašu izglītību ieguvuša praporščika rokās, utt.

    Nesaprotu Tavas bažas par to, ka saņemsi mīnusus. Manuprāt ir tikai loģiski, ka katra mazā valsts, kurai blakus atrodas liela valsts vēlas, lai šī lielā valsts būtu stabila. Pretējā gadījumā visas lielās valsts kataklizmas atspoguļosies mazajā valstī. Ja lielajā valstī savukārt ekonomika plauks, mazā valsts vienmēr ar to varēs nopelnīt.

    PS – visvairāk jau tieši nacionāļiem vajadzētu gribēties Krievijas ekonomisko uzplaukumu (visas Krievijas, nevis Maskavas un Pēterburgas apkārtnes), jo tad etniskajiem krieviem varētu rasties vēlme pārcelties uz Krieviju, jo tur ir ne tikai etniskā dzimtene, bet arī labāka dzīvošana.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.06.2013. 14.26

    “Ar to tu, fašistu līdzskrējēj, plānprātiņ, apliecini, ka gribētu pasaules tautām tikai to ļaunāko. Skaties nelieti, ka nepiedzīvo elli vēl šai saulē!!!
    Nav tādas “krievijas tautas” ir krievi un viņu paverdzinātās civilizētās tautas, kas zārkā krievus redzēja”.
    ————————–
    Jā, nu tie plusu tam ne visai veselajam articulus par tādu komentāru liecina, par ko ir pārvērties šis te portāls, te, tiešām, bieži vien, tās “jūtas valda pār prātu”, un naids un neadekvātums sit augstu vilni, un pat tiek atbalstīts.

    Unabomberz – redzi, pats arī dabūji mīnusus, jo neesi “patriots ar mugurkaulu”, un spēj spriest adekvāti.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 06.06.2013. 15.05

    “PS – visvairāk jau tieši nacionāļiem vajadzētu gribēties Krievijas ekonomisko uzplaukumu (visas Krievijas, nevis Maskavas un Pēterburgas apkārtnes), jo tad etniskajiem krieviem varētu rasties vēlme pārcelties uz Krieviju, jo tur ir ne tikai etniskā dzimtene, bet arī labāka dzīvošana.”

    Šis bija vingrinājums utopijas žanrā? Krievija NEKAD savā šībrīža paskatā nebūs ne demokrātiska, ne pārtikusi, ne innovatīva, ne pašpietiekama. Krievijai ir jāsabrūk – jā, šis sabrukums visticamāk nebūs gluds un mierīgs, bet labāk šausmīgs gals, nekā šausmas bez gala.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 06.06.2013. 16.36

    Unabomberz vajadzētu gribēties Krievijas ekonomisko uzplaukumu, jo tad etniskajiem krieviem varētu rasties vēlme pārcelties uz Krieviju, jo tur ir ne tikai etniskā dzimtene, bet arī labāka dzīvošana.
    ________________________________________________________
    Nu jau, nu jau…
    1. krievijas uzplaukums mūsu (eiropeiskajā) izpratnē nav iespējams – kāpēc – tāpēc, ka krievijas ekonomikas nav vispār – ir tikai tas, kas barojās no gāzes un naftas. Tad jau drīzāk Venecuela uzplauks. Naftas un gāzes ieguve ir neracionāla – zudumu ir vairāk nekā jebkurā citā valstī. Šeihi arī dzīvo no naftas, bet peļņu iegulda alternatīvajos resursos. krievija NEKAD vairs nevar panākt tehnoloģiski attīstītās valstis – pat Ķīnu ne.
    2. tie okupanti, kas dzīvo Latvijā nekad nekur labprātīgi no iekarotās zemes negribēs aizvākties. Viņiem par uzturēšanos šeit pensiju maksā no maskavas, lai tik viņi te būtu.
    3. Globālos procesos, diemžēl, tam, ko saka nacionāļi Latvijā nav lielas nozīmes. Mēs nevaram ne apturēt krievijas sabrukumu, ne arī daudz to veicināt. Bet mums būtu jādomā pašiem par sevi, jāanalizē tas, kas var notikt PĒC TAM. Jārīkojās jau tagad – jāorganizējās savas valsts aizsardzībai, jāpastiprina sadarbība ar NATO, ASV bāze būtu obligāta, jāvienojās ar ārpusNATO valstīm – Somiju, Zviedriju par sadarbību. Tas jādara jau šodien.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 06.06.2013. 16.49

    Kas, jūsuprāt, notiks, ja KF daļā, kas tuvāk mums, tiešām sāksies pilsoņu karš, ka bēgļi teleportēsies uz Marsu? Nē, būs rindas pie ES robežām, būs mums jāuzņemas par viņiem atbildība, un, ja katram „ģedkam“ un „babuļai“, kas latviski mūžā latviešu valodu nekad nav pratuši, būsim iedevuši pilsonību, tad ātri vien arī bēgļi gribēs pilsonību, sak: „Ar ko mēs sliktāki?“ Integrācija jāturpina, bet šoreiz jāintegrē pa īstam, un, ja kāds sūdzas, robežas ir vaļā, ja paliek, tātad patīk.

    Labāk trīsreiz piesitīsim pie koka, un sagatavosim kopā ar sabiedrotajiem rīcības plānus, kā šādā gadījumā rīkoties.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 06.06.2013. 17.03

    Tehnoloģiski attīstītā valsts Ķīna? Varbūt vajag mazāk akli ienīst? Ķīniešu iegūto ASV/NATO militāro tehnoloģiju plānu sakarā runā, ka Ķīnieši jau 10 gadus mēģinot uzražot Su-27, bet joprojām Made in China nespēj turēt līdzi Made in Russia, tādēļ sagaidāms, ka ar F-22 Made in China versiju būšot līdzīgi, jo plānos neesot aprakstīti tehnoloģiskie procesi.

    Līdzīgi kā jebkuram mikroprocesoram var ar atoma precizitāti izpētīt uzbūvi, bet tas vienalga nepateiks, kā konkrētais mikroprocesors tika izgatavots, tādēļ bez attiecīgajām ražošanas iespējām ar plānu var būt par maz.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 06.06.2013. 17.36

    Vai zināt, ka Krievijā ir tāds Jugras apgabals (nu tur kur Masaļskis hoķi spēlē) Tajā teritorijā (nav maza, droši vien lielāka par Franciju) pašlaik iegūst 60% no visas Krievijas naftas. Iedzīvotāju skaits – 1,5 miljoni, blīvums – 2,5 krievi uz 1 kvadrātkilometru. Nacionālais ienākums uz vienu iedzīvotāju 1 260 000 rubļu (21 000 Ls)! Domājiet, ka viņiem kāds ļaus atdalīties, pat ja viņi to baigi, baigi gribētu?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 06.06.2013. 13.31

Padomājiet,kas notiktu, ja Latvijā tiktu oficiāli paziņots, ka tiem, kas nezin latviešu valodu jābrauc prom.
Un salīdziniet ar šo:
Maskavas mērs: krievu valodu nezinošajiem jābrauc prom
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/466071-maskavas_mers_krievu_valodu_nezinosajiem_jabrauc_prom

Gloubam piekrītu, ka Latvija ir etnisko attiecību paraugvalsts. Cik ir valstu, kur valsts apmaksāta apmācība nav tikai valsts valodā. Ne Vācija, ne Francija, ne ASV tādas nav. Jā, ir svētdienas skolas, privātskolas, bet ne valsts uzturētas mācību iestādes. Latvijā ir. Bez tam man simptomātiskas likās Glouba novērojums, ka krievi ir aizmukuši no Kazahstānas, Ukrainas, brauc prom no Baltkrievijas. Bet nebrauc no Latvijas…
Tāpēc Latvijai jāpozicionē to kā sasniegumu, jo nekādas nepilsoņu diskriminācijas jau nav. Tā ir tikai Maskavas retorikā. Drīzāk ir otrādi – ir profesiju ierobežojumi, ja nezini krievu valodu..

+41
-2
Atbildēt

15

    Kârlis Kleins > Ieva 06.06.2013. 13.35

    Glouba secinājums, ka krievi ir aizmukuši no Kzahstānas, Ukrainas, brauc prom no Baltkrievijas. Bet nebrauc no Latvijas…
    —————————-

    No Dombrovska režīma pārvaldītās teritorijas kā velns no krusta mūk projām gan latvieši, gan nelatvieši:

    Centrālā statistikas pārvalde (CSP) ir sagatavojusi iedzīvotāju skaita pārrēķinu laika posmam no 2001. gada 1. janvāra līdz 2010. gada 1.janvārim, kā arī migrācijas statistiku par 2000.–2010.gadu.

    Laika posmā no 2000. gada 1. janvāra līdz 2012. gada 1. janvārim Latvijas iedzīvotāju skaits ir samazinājies par 340 tūkstošiem – par 211,4 tūkstošiem migrācijas rezultātā un 128,6 tūkstošiem negatīvā dabiskā pieauguma dēļ.

    Visstraujākais iedzīvotāju skaita samazinājums bija vērojams 2009. un 2010. gadā, kad iedzīvotāju skaits samazinājās attiecīgi par 1,9% un 2,1% (kopš 2009. gada 12.marta LR valdības vadītājs ir Valdis Dombrovskis). Šajos divos gados migrācijas un negatīvā dabiskā pieauguma rezultātā Latvijā iedzīvotāju skaits samazinājās par 84,4 tūkstošiem. Salīdzinājumam – pēc tautas skaitīšanas datiem trešajā lielākajā Latvijas pilsētā Liepājā bija 76,6 tūkst. iedzīvotāju.

    +3
    -22
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 06.06.2013. 13.47

    Drūma statistika. Bet šitajam melnajam mākonim ir arī sudraba maliņa- no katriem četriem aizbraucējiem, trīs nav latvieši.
    Ja kādam šī ziņa šķiet apšaubāma, var iedziļināties šitajā norādē:
    http://www.apollo.lv/zinas/latviesu-skaits-pieaugs/545506

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Ieva 06.06.2013. 13.53

    Latviešu skaits palielinās pēc etniskās izcelšanās vai ieraksta pasē/teiktā tautskaitēs? ;)

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva 06.06.2013. 15.21

    Tautskaitē teicu, ka esmu ebrejs.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ieva 06.06.2013. 15.28

    “…etniskie krievi kopš tam ir devušies mājup no Kazahstānas, izbraukuši no Ukrainas, no Kaukāza, Centrālāzijas.” jo viņiem tur nestāstīja, ka viņi ir “savējie”, ka viņus tur grib, bet tieši otrādi – ar noteiktu žestu parādīja ceļu uz mājām.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 06.06.2013. 20.46

    …no_comments….paldies, ka precizēji statistikas datus un kliedēji mītu, ka 12 gadu laikā no valsts izbraukuši 340 tūkstoši iedzīvotāju…. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Ieva 06.06.2013. 22.15

    Dombravas publicētā statistika neņem vērā to, ko varēja novērot 20 gadus iepriekš: kopējo cittautiešu samazināšanos dēļ dabiskās mirstības, kā arī dēļ emigrēšanas. Par Latvijas pilsoņiem ārzemēs mans novērojums ir ka 50% vai pat vairāk ir latvieši. Ilūzija, ka latvieši ir mazāk izbraukuši ir nepareizi traktētu statistikas datu dēļ(liela daļa no slāviem ir vienkārši nomiruši) un latviešiem ir daudz vairāk saistību ar Latviju nekā krieviem un tāpēc šie pacietīgāk par krieviem vēl maksā kaut kādus maksājumus, brauc uz Latviju pie radiniekiem un ģimenēm un visādi citi nācijai raksturīgi sīkumi un ja latvieši noklusē to, ka ir ārzemēs tad tāpēc ka baidās no represijām, ne jau tāpēc ka ienīst valsti, jo pat 2013. gadā manai mātei ar savu namu pārvaldi vajadzēja runāt krievu valodā…

    Kas attiecas uz 340 000… varbūt arī ir – tikai derētu tomēr norādīt no kurienes, bet mans pieņēmums ir ka oficiāli atzītais pirms 2 gadiem 200 000 bija minimālais un nezināmā aisberga robeža ir 1/3 no kopējā – tāpēc 300 000 bija normāls skaitlis, bez tam ņemot vērā izbraukšanas statistiskos rādītājus par iepriekšējiem gadiem un arī to, ka Latvijā tomēr nav nekāds dižais uzlabojums noticis, tad skatoties pēc iepriekšējās līknes 280 000 – 300 000 atbilst reālākai situācijai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Ieva 06.06.2013. 22.39

    Tu lasīt nemāki, tikai rakstīt? ;) Dati ir no Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) – http://www.csb.gov.lv/notikumi/visstraujakais-iedzivotaju-skaita-samazinajums-2009-un-2010-gada-35949.html

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ingrida > Ieva 06.06.2013. 23.40

    Pat visrūdītākajiem impērijas kareivjiem reizēm sanāk kļūdīties:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Ieva 06.06.2013. 23.43

    Es _no_comments_ rakstīto nelasu, jo tur nav ko komentēt: no comments… tā ka rāpo vien prom ar savu kukaiņa ģīmi no manām upenēm

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Ieva 07.06.2013. 00.49

    Jāni, kas jums tā par melnbalto domāšanu? Jums pastāv tikai realitāte, kur – izbraucēju ir/nav, ja ir tad variants, ka tikai krievu vairākums, ja izbraucēji, tad ienīst Latviju un visus tās iedzīvotājus, tajā skaitā jūs – un šeit nu gan jums ir pārlieku uzpūsts ego… es esmu tik ilgi prom no Latvijas ka man ir neizpratne kas tas par komentāru kaŗu par partijām un Dombrovska nomelnošanu. Manuprāt, Dombrovskis ir pareizajā vietā, jo pa ilgiem laikiem es beidzot nelasu, ka premjers ir kaut ko nozadzis vai tiek turēts aizdomās sakarā ar valsts nozagšanu, kā tas bija ar Repši, Šķēli, cūkuģīmi(es patiešām neatceros tā vepra vārdu un man biņš paliks vepris).

    Izbraukšana nav Dombrovska vai pat šīs valdības vaina – nu nevar viņš(viņa atbildība tomēr ir tikai valdības ganīšana, lai tur nesarodas melnās avis) iespaidot ekonomiku un valsts labklājību tur kur citām tautām pagāja daudzi desmiti gadi to ceļot, bet iepriekšējiem ar savu rīcību nemaz tik daudz nevajadzēja lai nokautu to ko dabiskā ceļā tauta spētu pavilkt. Latvijas gadījumā ir milzums daudzums ar problēmām, kāpēc tā aizgāja pa to taku uz kuras tā atrodas tagad – manā izpratnē liela daļa no Latvijas problēmām ir ļoti sasaistītas ar Krievijas problēmām, jo arī latviešus ietekmē arī mūsdienu Krievija, jo Latvijā ir daudz krievu un cittautieši, kas lai arī dzīvo Latvijā, tarakāni viņu galvā dzīvo Krievijā – ja Krievijā ir kāda modes tendence, tad tā arī atnāks līdz Latvijai – ja Krievijā zog miljardus, tad ja Latvija būtu tikpat liela, tas zagšanas līmenis nesenā pagātnē bija salīdzināms ar Krieviju – nu nav šeit lielas atšķirības – ja jūs lasītu ne tikai ir.lv, bet arī Krievijas presi, tad saskatītu daudzas līdzības. Jā – Latvijā nav tāda autoritārisma, kā Krievijā bet pašvaldību ziņā – tāds pats nesodāmības bardaks, tikai Krievijā deputāti ne tikai brauc medībās darba laikā, bet arī medī sarkanajā grāmatā ierakstītus dzīvniekus un kas nožēlojamākais – Jelgavas deputāti(latvieši ne jau krievi!) sekoja tieši šim piemēram – mums tikai trūkst tādu aizsargājamo dzīvnieku, kurus varētu šaut. Lembis tak reāli ne ar ko neatšķiras no Mahačkalas mēra, kas visur sasēdinājis savus radiniekus – nu ok, tauta Ventspilī nav tik karstasinīga un šo ar granātmetēju nevāc nost, bet citādi – korupcijas līmenis neko daudz neatpaliek, tikai izskatās tas viss daudz civilizētāk, bet naudas ziņā – stipri šaubos ka mazāk.

    Atšķirībā no Krievijas troļļa neuzskatu, ka Dombrovskis ir pie vainas, ka Latvijas iedzīvotāji izbrauc, bet tā ir realitāte, bet nesaprotu kāpēc skaitļu apspriešana vispār skaitās tāds tabu un kāpēc uzreiz tie ir Dombrovska režīms – Dombrovskis savā amatā ir kopš 2009. gada, un nevis 2001.

    CSB datus es esmu pētījis jau pasen – man ir daudz lielāka pieredze, nekā tiem, kas pirmo reizi ir ieraudzījuši statistikas tabulas. Problēma ar CSB datiem patlaban ir tā, ka kādreiz(pirms ~20 gadiem) datu vecums bija max mēnesi vecs un varēja salīdzināt ar citiem avotiem un izspriest vidējo un tie bija galīgi svaigi un neapstrādāti dati. CSB pēc iestāšanās ES nemaz vairs nepublicē datus par tautībām Latvijā un pēc tam tikai ikgadējos datus varēja iegūt tikai no PMLP, bet tie atkal ir citādi dati. Ne CSB, ne PMLP, ne VID ne arī kāda cita VALSTS iestāde vairs nespēj dot tekošajam laikam atbilstošus datus un INFORMĀCIJAS LAIKMETĀ divus vai pat trīs gadus veci dati ir jau novecojuši un melīgi. Un šeit šī situācija ir ļoti līdzīga ar Krieviju, kur statistikas dati ir politizēti, kur no Krievijas oficiāli ir aizmukuši 3 miljoni krievi, kur neoficiāli ir vismaz 50% vairāk un ir 5 miljoni, nemaz nerēķinot to, ka daudzi tāpat bzinesa un citu darīšanu dēļ skaitās ar vienu kāju Krievijā, bet bērnus un ģimenes aizfīrējuši uz ārzemju skolām. Vienīgā milzīgā atšķirība, ka Latvijā, atšķirībā no Krievijas vēl nav sabraukuši tikpat daudz iebraucēji, cik ir izbraucēji(vismaz pēc oficiālās statistikas), bet tur un Latvijā notiek tādas pašas runas par to, ka nav vietējā darbaspēka un ir jāieved.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Ieva 07.06.2013. 01.01

    Bez tam pat pēc oficiālajiem datiem, salīdzinot latviešu skaita pieaugumu ar krievu skaita pieaugumu pēdējos 10 gados latvieši Latvijā ir samazinājušies par ~6%, bet krievi Krievijā par ~4%. Tā ka, manuprāt – demogrāfiskā situācija latviešiem tomēr ir kritiskāka un priecāties par krievu nelaimi varēja pirms 10 gadiem, kad tā viņiem tiešām bija daudz kritiskāka, bet tagad tā patiešām ir nevietā un varbūt krievi arī Latvijā izmirst(vai izbrauc un kopējais samazinājums 10 gadu laikā ir 30% – kas nav tikai miruši!), bet skaitliski viņi jau sen izmirst mazāk par latviešiem – un tikai saskaitot kopā pašnāvnieku valsts slāvu pārstāvjus tie savā izmiršanā pārspēj latviešus, kas man nez kāpēc bremzēšanas ziņā liekas ka pārspēj igauņus… demogrāfiskā ziņā šeit nav par ko priecāties – ja kāds no NA apgalvo, ka latviešiem viss ir kārtībā, es ceru, ka apciemojot Latviju man neviens šajā ziņā nebojās nervus, jo risks ir pārāk liels, ka sava nīgrā noskaņojuma dēļ nepabojāšu jau tā slikto demogrāfisko statistiku.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Ieva 07.06.2013. 01.20

    Ķīps, man nav laba atmiņa uz skaitļiem, adresēm un tekstiem – man vispār ir draņķīga atmiņa(un smadzeņu ietilpība nav bezgalīga), bet es to esmu aizstājis ar spēju sarēķināt un salīdzināt, kas ir daudz svarīgāka īpašība – īpaši citu kļūdas. Un uz šo kļūdu pamata, ja kāds saka kaut kādu apgalvojumu, es arī izdaru attiecīgos secinājumus. Visi kļūdās – kā teica senie latīņi: errare humanum est. Arī CSB ir kaut kāda kļūdu korelācija, ko viņi paši koriģē, bet manuprāt viņi jau vismaz gadus 10 nepareizi korelē datus, jo viss sakrīt ar to, ka robežas ir vaļā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Ieva 09.06.2013. 18.23

    – apenēm laikam. Bet nu BEZIZMERA textus stum.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.06.2013. 14.06

    uz whatewa
    >Arī CSB ir kaut kāda kļūdu korelācija, ko viņi paši
    >koriģē, bet manuprāt viņi
    >jau vismaz gadus 10 nepareizi
    >korelē datus, jo viss sakrīt ar to, ka robežas ir vaļā.

    Vai pats saprotat, ko uzrakstījāt?
    >CSB? “Chemical Safety Board”?
    >korelē datus??

    Korelācijai vajag divas kopas. Kas ar ko korelē?
    Vai korelē ar kļūdām? Kā tas ir?
    Kas sakrīt ar ko?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.06.2013. 13.21

viņš strādāja delegācijā par Krievijas armijas izvešanu no Latvijas
==================================
Būtu interesanti uzzināt, vai tad arī Goubls atbalstīja desmitu tūkstošu krievu okupantu – armijnieku atstāšanu Latvijā? Ar visām ģimenēm.

Domāju, ka tieši šis kontingents veido Ušakova elektorāta mugurkaulu.

+16
-4
Atbildēt

3

    kristaps_drone > Sanšains 06.06.2013. 15.26

    Goubls taču ir apmierināts, ka “etniskie krievi”, kā viņš sauc okupantus, kolonistus un viņu pēctečus, palikuši šeit: “1991.gadā Latvijā nebija vadošā valsts etnisko krievu procentu ziņā. Taču etniskie krievi kopš tam ir devušies mājup no Kazahstānas, izbraukuši no Ukrainas, no Kaukāza, Centrālāzijas. Bet nav aizbraukuši no Latvijas.”

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    lindapastare > Sanšains 06.06.2013. 16.00

    Goubls tikai konstatēja faktu un norādīja, kā Latvija šo faktu var izmantot savā labā. Viņš neteica vai pats fakts, viņaprāt, ir labs vai slikts.

    Var jau arī neizmantot to savā labā, protams. Tas pēc katra spējām un vēlmēm.

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 07.06.2013. 09.52

    Ņemot vērā Goubla sirsnīgus ieteikumus turpināt un pat pastiprināt okupantu, kolonistu un viņu pēcteču (viņš gan šo publiku sauc citā, daudz politkorektākā vārdā – par entiskajiem krieviem) integrāciju, nav nekādu šaubu, ka viņš bija tas, kas naivajiem un lētticīgajiem latvju bāleliņiem paskaloja smadzenes, lai tie piekristu šo publiku atstāt šeit, jo amerikāņiem un citiem mūsu rietumu tā saucamajiem draugiem taču nerūpēja taisnīguma uzvara un nevajadzēja liekas problēmas ar okupantu un kolonistu izceļošanas organizēšanu. Komunistiem, čekas aģentiem un pārējiem kangariem pat neko nevajadzēja skalot. No intervijas redzams, ka galvenais Amerikai ir pašas intereses, un neaizmirsīsim, ka mūsu lielais draugs ASV Rūzvelta personā mīļā miera labad iztirgoja Baltijas valstis Staļinam 2. pasaules kara beigās. Tā ka tas, ka mums gandrīz 50% iedzīvotāju atrodas šeit neleģitīmi, lielā mērā ir tieši ASV nopelns.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.06.2013. 13.20

Goubls savulaik bija viens no nedaudzajiem sovjetologiem, kurš patiešām apjēdza PSRS notiekošos procesus, tāpēc arī spēja paredzēt PSRS sabrukumu, turklāt samērā precīzi. Varbūt tiešām viņam taisnība arī šoreiz?

+58
-1
Atbildēt

4

    kristaps_drone > Sanšains 06.06.2013. 15.23

    Viņam taisnība daudzos punktos, lielākajā daļā. Bet absolūti garām ir viņa teksti par nepieciešamību pastiprināt integrāciju, kas tik ļoti sakrīt ar IR viedokli! Un nekādā gadījumā nevar piekrist viņa domai, ka ir jāuzsver nevis to, ka latvieši nav laimīgi par krievu klātbūtni, bet gan tas, ka krievi ir apmierināti ar dzīvi šeit. Viņaprāt, latviešiem ir jāsamierinās ar okupantu, kolonistu un viņu pēcteču klātbūtni šeit un jāpriecājas, ka viņi te jūtas komfprtabli.Viņš pat viņus nesauc īstajos vārdos!

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.06.2013. 15.34

    Par viņa “taisnību” rakstīju tikai iespējamā Krievijas sabrukuma aspektā.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Sanšains 06.06.2013. 21.54

    Ciniķi, ja netiekt veikta deokupācija, tad viss ko saki ir aplami. Visi krievi kas dzīvo Latvijā pilsoņi/nepilsoņi/arī Krievijas pilsoņi ir problēma, ja viņi tiek integrēti ar segregētu izglītību. Nu nevar iemācīt kopēju vēsturi latviešiem un krieviem, ja vieniem grāmatas drukā Maskavā un ja krievi savus bērnus laiž atsevišķās skolās no latviešiem.

    Kas attiecas uz Krievijas uzbrukumu Latvijai, es neticu, ka tikai dēļ Latvijas šie uzbruktu NATO blokam un tur ir jābūt vēl kādam katalizatoram, kad Eiropa kādu problēmu dēļ paliks vājāka. Bet tad galvenais uzdevums ir šeit dzīvojošajiem krieviem ieborēt smadzenēs, ka lielākā daļa no krieviem, kas Latvijā būs sapelnījuši labklājību, Krievijas iebrukuma dēļ to arī pazaudēs – ne visi, bet lielākā daļa.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Cilvēcības vergs. > Sanšains 06.06.2013. 22.50

    Krievijas krīze 90-to gadu beigās parādīja, kādas sekas tā atstāj uz Latvijas krievu uzņēmējiem un to straujo pārprofilēšanos uz Rietumu tirgiem…sajūsmu tas viņiem neizraisīja….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Egitazz 06.06.2013. 13.01

Spilgts vecās gvardes pārstāvis. tādi ir gan ASV, gan Krievijā, kuriem viss mūžs iztērēts aukstajam karam un pasaules divu lielvalstu pretestībai un tagad grūti atteikties no dzīves jēgas, stila un uztveres.

+5
-38
Atbildēt

5

    Timurs Čuntonovs > Egitazz 06.06.2013. 14.21

    Jā, tad jau mums nevajadzēja klausīties ne radio “Amerikas balss”, ne “Brīvā Eiropau” pirms 1990.gada, jo viņio tak muļķi dzīvoja aukstā kara ideoloģijā. Vajadzēja tad palikt iekš USSR un izmantot tikai vilcienu Rīga-Maskava-Rīga, bet uz Eiropas vasltīm skatīties tikai televizorā, nevis klātienē. Tā pēc jūsu loģikas iznāk. Gloubam bija stils un pareiza uztvere un vēl joprojām ir. Viņā ir vērts ieklausīties.

    +27
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 06.06.2013. 15.10

    Pēc manas loģikas un kalendāra arī, sanāk, ka tagad ir 2013.gads un pasaule būtiski mainījusies. Daļēji to Gloubs saprot, bet vecas fantoma sāpes nedod mieru. Bet daļēji, tāpēc uztraucas, ka ASV tagad nav vēl lielāka kara flote, lai kontrolētu visas jūras (nevis uztrauktiem par drošu kuģošanu, jo kaut kā neraujas stipri ASV uz pirātu zonu, tā, nedaudz kaut ko sūta, bet ne vairāk)

    +3
    -21
    Atbildēt

    0

    lindapastare > Egitazz 06.06.2013. 15.57

    kolpant, kas tieši Goubla teiktajā ir aplams? Vai tas, ka Krievija šūpo Tuvo Austrumu laivu? Vai varbūt tas, ka Latvijā pret krieviem izturas pat ļoti labi. Vai varbūt tas, ka Krievija izmanto Latvijas krievus, lai palielinātu te savu ietekmi? Kas tieši ir aplams?

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Egitazz 06.06.2013. 17.30

    Tuvo Austrumu laivu šūpo Rietumi. Par to var nākties ļoti dārgi samaksāt:

    Starptautiskās teroristu organizācijas “Al Qaeda” līderis Aimans az Zavahiri jaunā videovēstījumā aicina džihādistus, kas cīnās Sīrijas pilsoņkarā, apvienoties un cīnīties par Savienotajām Valstīm naidīgas valdības izveidošanu Damaskā.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Egitazz 10.06.2013. 01.01

    BBC ir cits viedoklis…
    Britānijā ļaudis jau sāk uztraukties par Putina vadīto Krieviju un sauc tās politiku par bīstamu…

    http://ej.uz/dvki

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kârlis Kleins 06.06.2013. 12.43

Vēlmju domāšana. Nav ne mazāko Krievijas sabrukuma vai pussabrukuma pazīmju tuvākajos 248 gados ;)

http://rodrus.com/news/i/full1306912082.jpg

p.s. A ko Goubls stāstīja pirms 15 gadiem – 1998. gadā, atceraties? ;) “Mēs redzam nevis ekonomisko krīzi, bet gan Krievijas kā valsts bojāeju”.

Tā ka šitam “pareģim” ticības nekādas ;)

+5
-32
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > Kârlis Kleins 06.06.2013. 13.00

    ——-
    “Mums vajadzīga kultūras impērija” (J.Peters), jeb “Пушкин — наше всё”
    http://www.youtube.com/watch?v=Iw2udTqMz34

    http://www.bibliotekar.ru/encSlov/15/275.htm

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Kârlis Kleins 06.06.2013. 14.35

    Nav “ne mazāko sabrukuma vai pussabrukuma pazīmju”, saki? Salīdzini 19. gadsimta un tagadējo Krievijas teritoriju. Process notiek.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > Kârlis Kleins 06.06.2013. 14.51

    No Krievijas nobrūk tās teritorijas, kuras Krievijas sastāvā nonākušas nesen un kurās vēl saglabajušās spēcīgas nacionālās kopienas. Bet atlikusī Krievija … vai domajat, ka Jakutijā ir tik liels jakutu īpatsvars, kuri vispār gribētu atdalities no Krievijas? Ļoti šaubos.
    Runa vēl varetu būt par kaukāziešiem, kas tur aktīvi dumpojas, bet par pārējiem ļoti šaubos – pārāk sen jau pārkrievoti.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 06.06.2013. 14.56

    “Dumpojas” tikai no ārzemēm atbalstīti teroristi, nu vēl dažas klanu cīņas. A tā, kāpēc, lai šie gribētu atdalīties no Krievijas – slaucamas govs? ;)

    +3
    -23
    Atbildēt

    0

    gliters > Kârlis Kleins 06.06.2013. 15.01

    Vai tad ASV gadījumā indiāņi bija tie, kas panāca neatkarību no Anglijas?

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kârlis Kleins 06.06.2013. 16.14

    Jums urlām par lielu nelaimi krievija, kā VALSTS ir jau sabrukusi – palikusi ir pagaidām saujiņas fašistu pārvaldīta TERITORIJA, kurā centrbēdzes spēkus vietējie hani regulāri palielina. krievijai NAV SABIEDROTO. Tā ir atkarīga no gāzes un naftas cenām un pircējiem. Diversifikācijas iespējas – zero!!!

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 06.06.2013. 16.43

    Kas ir urlas? Reperi platās biksēs?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kârlis Kleins 06.06.2013. 21.13

    zirnekliene Šeloba Vai tad ASV gadījumā indiāņi bija tie, kas panāca neatkarību no Anglijas?
    ————-
    Indiāņi palīdzēja kaŗā pret angļiem. Arī nēģerus tur kāra… vispār kas tas par argumentu?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kârlis Kleins 06.06.2013. 21.32

    whateva Edgars Avotiņš No Krievijas nobrūk tās teritorijas, kuras Krievijas sastāvā nonākušas nesen un kurās vēl saglabajušās spēcīgas nacionālās kopienas. Bet atlikusī Krievija … vai domajat, ka Jakutijā ir tik liels jakutu īpatsvars, kuri vispār gribētu atdalities no Krievijas? Ļoti šaubos.
    Runa vēl varetu būt par kaukāziešiem, kas tur aktīvi dumpojas, bet par pārējiem ļoti šaubos – pārāk sen jau pārkrievoti.
    ———–
    Separātisms nenotiek tāpēc, ka ir nacionālisms – tas nav nekas labs, kaut vai uz kurdu piemēra, kur kurdi ir 30 miljoni un viņi visi sufisma smadzeņu izskaloti nabagi un kārtējā lielgabalgaļa. Separātisms notiek tikai tur, kur cilvēki dzīvo labi – pat labāk nekā metropolē un Jakutijas dimanti, metāli un nafta ir milzīgs iemesls lai atdalītos – tāpat kā Skotija grib atdalīties no UK dēļ gāzes, kā Valensija dēļ labākas ekonomikas, Beļģijas flāmi, jo šiem jāuztur kādreiz bagātos ogļrūpniecības valoņu rajonus utt. Tāpat kā Krievija pazaudēja pēc WW1 labākizglītoto, industriālāko un bagātāko provinci – Baltiju.

    Man par Jakutiju gan nav šaubu ka tā būs viena no teritorijām, kas visticamāk ka atdalīsies, kad Krievija sāks sabrukt(ja vien to nepievāks Ķīna). Viens no iemesliem – krievi no turienes mūk – tiesa gan tāpēc, ka sabrūk PSRS laiku infrastruktūra un -50C ir ļoti auksta ziema. Jakutu nav maz un Sibīrijā(vai tālajos austrumos) tā ir retā teritorija, kur vietējo īpatsvars pieaug(vēl vairāk pieaug tikai Altajā un Tuvā un bez tam tur krievus klapē un palasot ziņas liekas, ka šie patiešām ir kļuvuši nacionālistiski) – un ne tikai tāpēc, ka krievi samazinās, bet arī tāpēc, ka jakutiem ir pozitīvs dzimstības pieaugums.

    Un ja šitā domā par Kaukāzu, tā jau ir atpalicība… Kaukāzam vispār nav izdevīgi atdalīties, jo viņi tad nevarētu sapņot par emirātu izveidošanu ne tikai Stavropolē, bet visās pārējās Krievijas teritorijās, kur viņi var doties kā Krievijas pilsoņi, kur viņi var veidot kaukāziešu tirgus, nodarboties ar reketu un citas biznesa iespējas – kāds vēl separātisms – drizāk krievi gribēs atdalīties no Kaukāza, nekā otrādi :D Čečenija 90tajos gribēja izveidot nacionālu valsti – tagadējie čečeni kopā ar krieviem ir apslaktējuši visus nacionālistus un tagad grib izveidot emirātu un ne jau Čečenijas robežās…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kârlis Kleins 06.06.2013. 21.42

    Wov! Biju prom tikai neilgu laiku un Kremļa apmaksātie skribenti ar savu spamu ir savairojušies, tikpat ātri kā nelūgti kukaiņi uz manām upenēm :D
    ir.lv izskatās ka būs kārtējais nākamais šīs sērgas upuris

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kârlis Kleins 07.06.2013. 02.02

    emm, es tomēr biju domājis sunnisma, ne sufisma ietekmēti kurdi – tās ir pilnīgi absolūti dažādas lietas, sunnisms ir wahabītisms un tīrais islams, sufisms komplektā ar islamu ir pilnīgi ne no šīs planētas – ja muslimi nodarbotos ar sufismu, tad paši vairāk domātu ar savu galvu, nevis klausītos ko saka imams

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kârlis Kleins 07.06.2013. 10.33

    Jakutijā puse iedzīvotāju ir jakuti.
    http://lv.wikipedia.org/wiki/Sahas_Republika

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam