Pirmspadomju un pēcpadomju
130Saistītie raksti
Radars /
30. oktobris
Radars Latvijā
Viedoklis /
15. augusts 2023
Deputāti uzvar tiesā KNAB par informācijas atklātību
Aktuāli /
16. septembris 2021
Podkāsts nr.97: Vai pienācis laiks trešajai potei? Zapads pret Nameju. Mazo Varakļānu lielā nozīme
Komentāri (130)
krista_skrebele 06.06.2013. 13.11
Nezinu vai kreisāka, bet sociāldemokrātiskāka gan Vienotība varētu kļūt. Vai pareizāk sakot, Latvijai būtu vajadzīgs godprātīgs, bet sociāldemokrātisks spēks. “Mežonīgā” kapitālisma atbalstītāju tiešām nemaz nav tik daudz. Līdz šim cilvēki balsoja par Vienotību, jo pārējie ir izteikti bandīti, nevis tāpēc, ka būtu stāvā sajūsmā par galējo liberālismu + kapitālismu.
0
Ritums Kaibe 04.06.2013. 23.17
Diezgan savādi no autores mierināt – neuztraucieties par Ušakovu, viņš jau nav kreisais. Bet tieši par to jau mēs pārsvarā uztraucamies, ka viņš NAV kreisais, nevis, ka varētu būt…
1
Signija Aizpuriete > Ritums Kaibe 05.06.2013. 00.27
——
“Mēs” gan neuztraucamies:
Pārkāpumi neliegs Loginovam saņemt prēmiju
http://www.youtube.com/watch?v=NXfM2RgF5Mw
0
Mārtiņš 04.06.2013. 22.11
Nevajag aizmirst par SC uzvaras pozitīvajām pusēm:
1) Ir notikusi atteikšanās no etniskā balsojuma. Protams, vienmēr būs daļa latviešu, kas balsos tikai par latviešiem, un krievi, kas balsos tikai par krieviem, bet šajās vēlēšanās tas vairs nebija tik izteikti. Tas priecē, jo ir noticis lūzuma punkts, un Latvijas tauta ir kļuvusi saliedētāka un mazāka dalīšanās pēc etniskās izcelsmes.
2) Sociāli labvēlīga politika aizvien vairāk asociējas ar Eiropas pamatvērtībām, nevis tikai ar nedemokrātisko padomju sistēmu. Tas ir pozitīvi, jo līdzšinējā labējā politika ir radījusi lielu ienākumu nevienlīdzību un sociālo neaizsargātību.
1
Signija Aizpuriete > Mārtiņš 05.06.2013. 00.19
——-Kaspars:”(..) Tas priecē, jo ir noticis lūzuma punkts, un Latvijas tauta ir kļuvusi saliedētāka un mazāka dalīšanās pēc etniskās izcelsmes…” ============================================================================ Laušana un graušana mums asinīs, tikai lielu prieku tas neizraisa – tāpat kā “liel-lauzēju” procents (R.Ķīļa vērtējumā) pēc 1988.g. lūzuma punkta (LTF dibināšanas)
: “RL: Kādi ir tavi kā antropologa novērojumi par to cilti, ar ko tu satikies valdības un politiskajās aprindās? Kādi ir šīs cilts galvenie raksturlielumi?
Ķīlis: Tā ir kompānija, kurā vismazāk var ticēt tam, ko tev saka. Es nezinu citu tādu kompāniju.
RL: Un idiotu īpatsvars?
Ķīlis: Politikā? 60–70%.” http://www.rigaslaiks.lv/Raksts.aspx?year=2013&month=6&article=6
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 19.55
Jā, un, ja, nu, kas pareizajiem, demokrātiskajiem, tiesiskajiem siles lopiem īsti labi nesanāk, tad tur svešie, ļaunie kremlini, Šķēles un Šleseri, kā arī lembji vainīgi. Upleja tevi neizbrīna, ka par saskaņu nebalso jau vismaz 90%, ka vēl ir pietiekami liels idiotu skaits, kuri tic uplej un ozoliņveidīgo bulšitam?
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 19.44
Tā te varētu turpināt līdz bezgalībai, pretī liekot bezdarbniekus, minimālās algas, atbalstu ģimenēm u.t.t. Siles lopu izteikumus par to visu u.t.t. Protams, šīs te ir rietumu vērtības, kuras lumpenis hermanis nesaprot un balso par SC. Upleja, neņem nost savas klapes, bet vari arī paskatīties pāris bez tabu, izbraukt ārpus Rīgas centra, Jūrmalas un pavērot kā tauta iekš geto dzīvo. Bļin, jūs rietumu, labējie, suņa bērni.
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 19.38
“Treknie gadi” atgriezušies arī “Lattelecom”: vadītāja alga pērn – virs ceturtdaļmiljona latu.
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 19.36
Gausis jau pelna vairāk kā ar varen bungu rīboņu padzītais fliks. Valsts pārņemtās, ar milzīgiem zaudējumiem strādājošās nacionālās aviokompānijas airBaltic valdes priekšsēdētājs Martins Aleksandrs Gauss pērn uzstādījis absolūto rekordu Latvijas valstij piederošo kapitālsabiedrību vadītāju atalgojuma ziņā, – viņš algā pagājušajā gadā saņēmis 270 687 latus. http://pietiek.com/raksti/_airbaltic__vaditaja_gausa_alga_pern_pieaugusi_lidz_270_tukstosiem_latu
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 19.34
Te vēl daži pareizo rietumu lopu sasniegumi par kuriem ozoliņi un uplejas neraksta it kā tauta to nezinātu. Rubesa par “neklātienes darbu” valsts bankas “Citadele” padomē pērn saņēmusi virs Ls 2000 mēnesī http://pietiek.com/raksti/rubesa_par__neklatienes_darbu__valsts_bankas__citadele__padome_pern_sanemusi_virs_ls_2000_menesi
0
Signija Aizpuriete 04.06.2013. 17.51
——-Sanita Upleja:”Principi jāsaglabā arī tad, ja ir liels kārdinājums ļauties populismam.”
============================================================================
Lai ikviens tik principiāls, tad vienmēr viņam būs vismaz viens gruntīgs sponsors:
“Hipotēku banka” izglābusi Dombrovsku ģimenes uzņēmumu no maksātnespējas, atlikusi parādu atmaksu vēl uz četriem gadiem”
http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem
4
dzerkaleliva > Signija Aizpuriete 04.06.2013. 19.31
Viss čikeniekā, rietumos, labējiem acīmredzot tā jābūt. Uz to arī upleja aicina. Nevis uz padomju laiku, kad glābj no dzīvokļiem izlikto tautu, nevis siles buržjus. Eidž, Tu vienkārši neesi siles lops, tāpēc nesaproti.
0
kristrun > Signija Aizpuriete 04.06.2013. 20.49
Par to glābēju, padomju laiku, Tu velti, Kusunogi. Arī 20 un 30ajos gados tautai konsolidējoties nācās savilkt jostas ne pa jokam, līdz reālai nosprāgšanai, lai ūsainis varētu uzlecināt komunisma sauli visā pasaulē, arī Tavās dzimtajās Kuriļu salās.
0
Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 05.06.2013. 00.24
——valdemir:”(..)
lai ūsainis varētu uzlecināt komunisma sauli visā pasaulē, arī Tavās dzimtajās Kuriļu salās.”
============================================================================
Brīvajā Latvijā arī 2.Pasaules karam gatavojās, tāpēc Vadonis sabiedrību saliedēja – ne bez iemesla Kārlim Ulmanim piemineklis Rīgas centrā!
Kārļa Ulmaņa radio runa 1934.gada 16. maijā
https://www.youtube.com/watch?v=-5afJZIQvrY
0
dzerkaleliva > Signija Aizpuriete 05.06.2013. 00.33
Tu nesaprati, par Staļinu man viss skaidrs, Tev piekrītu. Tas bija domāts, ka Uplejas prāt no dzīvokļiem izlikto glābšana, kā Zviedrijā pēc 1991.krīzes, vai izlikšanas maratorijs kā šobrīd Spānijā būtu nepiedodami padomiska rīcība, bet siles lopu glābšana uz tautas rēķina ir cienījama rietumnieciska darbība. Par īstajām padomēm man ilūziju nav.
0
kristrun 04.06.2013. 17.06
Pasaule pa 80 gadiem ir nedaudz izmainījusies, Eiropa tagad bauda vairāk sociālisma, nekā Krievija. Tāpēc sākumā nesapratu , uz kādu saulaino pirmspadomju telpu un iekārtu autore mūs aicina – uz to, kuru Dr. K. Ulmanis likvidēja, kā rīcības nespējīgu, vai uz diktatūru. Taču raksta beigās viss noskaidrojas, vismaz Dombrovski viņa mudina klapes nenoņemt un turpināt dzīvot PADOMJU telpā, kur valsts dūšīgi raujas dažu klanu interesēs, ko PSKP mantinieki, bijušie komjaunieši, pie mums nosaukuši par labēji centriskām partijām.
0
dro 04.06.2013. 17.05
Un tam nav nekāda sakara ar etnisko dalījumu, patiesi kreisu politiku vai Krievijas visuredzošo aci. Esmu jau agrāk rakstījusi un joprojām palieku pie domas, ka robeža starp SC un “Vienotības”, un Nacionālās apvienības vēlētājiem drīzāk ir vērtību jautājums. Izvēle starp padomju laiku un Rietumu vērtībām.
________________________
Vērtības visām partijām galvenos vilcienos vienas un tās pašas – pilna bļoda, atšķirība, ka ēdot vieni vēlas sarunāties latviešu, otri – krievu valodā, pie tam liekas tikai NA vēlas saglabāt latviešu tautai tās valodu un dzīves telpu. Vērtības vajadzīgas partijām kā dāmām lūpu krāsa. Vai 16. marta notikumi apstiprina V un RP cieņu pret demokrātiju, vai Jākobsona sagraizīšana liecina par valdošo cieņu pret cilvēktiesībām? Ja latvisko partiju vārdi sakristu ar darbiem, tad Ušakovs nesēdētu RD, bet labākā gadījumā atrastos uz brīvām kājām.
1
gliters > dro 04.06.2013. 17.25
“Ja latvisko partiju vārdi sakristu ar darbiem, tad Ušakovs nesēdētu RD, bet labākā gadījumā atrastos uz brīvām kājām.”
Pilnīgi pievienojos!
0
Iluta Jurēviča 04.06.2013. 15.14
Labs raksts. Vēl jau nezinām kādas reālpolitikas rēbes risina Vienotība ar SC aizkulisēs…
0
inesite15 04.06.2013. 15.02
vnk aiz nav, ko darīt :
“Kusunoki Masashige 楠木 正成 Pilna Latvija ar pēcpadomju hermanis lumpenis.
————————————————-
Vajag viņus visus aiz Zilupes, labējie, kur skatāties, kāpēc lumpeņi joprojām traucē mums ne-lumpeņiem baudīt dzīvi?
—————————————
Trūcīgo skaita…nesakārtotas likumdošanas dēļ.
http://www.tvnet.lv/zinas/vi... ;”
– KĀDĀ TĀDĀ SAKARĀ TE TAS pa kinolīniju NENOFINANSĒTAIS politLUNIS ???????
2
dzerkaleliva > inesite15 04.06.2013. 16.09
Pats Uplejas rakstu izlasīji? Par ko tad raksts ir? Viss ir čikeniekā, politika nav jāmaina. Tā kā dusi saldi manu mazo šmuli. Tādā šādā sakarā, ka te ir lumpenis hermanis un pareizie. Upleja tāda ļoti pareiza un lumpenis pavadā redz iet nevajag. Bet viņu skaits tik aug un aug, ko nu! Tagad pieleca?
0
dzerkaleliva > inesite15 04.06.2013. 16.16
Jā piemirsās, redz finansētais polit guru. Pārējā Latvijā vispār viss esot savādāk. Lumpenis hermanis, esot tikai Rīgā. Tā kā atliek noskaidrot, kur atrodās tā savādākā pārējā, laikam kaut kur pie Uplejām Dānijā, manu mazo šmuli. Tev vispār, kas interesē, cēloņi, ne tikai forma nebijusi?
0
inesite15 04.06.2013. 14.59
– O, shizzzzzzza ! :)))
0
ilmisimo 04.06.2013. 14.48
E#sence iz raksta
Hanibals gan iekārtojies Kapitolijā- bet citādi :
Romā viss kārtība(ak cienījamā(žurnālistes) kundze).
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 14.32
Pilna Latvija ar pēcpadomju hermanis lumpenis.
————————————————-
Vajag viņus visus aiz Zilupes, labējie, kur skatāties, kāpēc lumpeņi joprojām traucē mums ne-lumpeņiem baudīt dzīvi?
—————————————
Trūcīgo skaita samazināšanās valstī, par kuru liecina 2012.gada statistikas dati, nav saistīta ar personu ekonomiskās situācijas uzlabošanos, bet drīzāk bija panākta tāpēc, ka trūcīgā statusa saņemšanai vairākās pašvaldībās tika piemēroti stingrāki nosacījumi, teikts Tiesībsarga biroja 2012.gada ziņojumā. Turklāt daļa joprojām atbilst trūcīgā statusam, bet viņiem ir liegta palīdzība nesakārtotas likumdošanas dēļ.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/466732-tiesibsargs_apsauba_trucigo_iedzivotaju_skaita_sarukuma_iemeslus
0
Egitazz 04.06.2013. 11.36
Plika populisma un lepnas dzīvošanas uz citu rēķina dēļ Rīgā pretējais politiskā spektra gals nedrīkst mainīt savus pamatprincipus.
======
Toties solīt dubultos naudu izglītības, dažu gadu laikā likvidēt rindas bērnudārzos un dažu gadu laikā katrai mājai uztaisīt projektu par siltināšanu nav populisms?:)
Paziņot, ka pēc dažiem gadiem budžetā ieplūdīs 60-70 mio pateicoties investīcijām nav populisms? cik tad daudz investoru jāpiesaista, lai no algu soc.nodokļa un nekustamā īpašuma nodokļa sakrātos tāda nauda? Un ja Ēlertei tāds perfekts plāns investīciju piesaistei, kāpēc tas nav palaists valsts mērogā?
Solīt veidot Rīgas ceļu fondu nav populisms? uz fona tam, ka valsts mērogā V kategoriski pret veidot speciālu ceļu fondu?
0
dancis4 04.06.2013. 11.28
Stāsts nav tik daudz par pirmspadomju vai pēcpadomju vērtībām vai laiku, jautājums ir vairāk par laiku un vērtībām šeit un tagad.
Rīga arvien vairāk atgādina Krievijas režīma anklāvu. Pie varas Putina vasaļus atkal laiduši tie rīdzenieki, kuri arī turpmāk vēlas baudīt populisma, korupcijas un klajas demagoģijas sājo “mērci”, un – vēl jo vairāk – tie, kuriem viss vienalga un vēlēšanas ignorē.
Jautājums ir, kāpēc demokrātisko vērtību atbalstītāji Rīgā atkal zaudējuši totalitārisma piekritējiem. Šodien tā ir Rīgas problēma, jau rīt tā var kļūt par Latvijas likteņproblēmu. Ja valdošie mainīsies uz augšu un valsts intereses liks par kārtu augstāk par savām ambīcijām, tad arī vienaldzīgo pavalstnieku kļūs par kārtu mazāk, tad daudziem atkal būs motivācija iet uz celties par savu valsti, pilsētu un patiesām vērtībām.
0
emb_riga 04.06.2013. 10.47
Baigi foršs raksts!Ja prāts izpratis lietas būtību,vārdi rodas paši!Igaunijas piemērs manuprāt neveiksmīgs.Savisārs nav krievs kā Ušakovs(piedevām okupanta pēctecis),bet gan igaunis
5
piziks > emb_riga 04.06.2013. 11.44
Vili, graduetais sociologs Savisars apsteidza visus Igaunijas interfrontistus un krievijisko krievus, uztaisija partiju, ar kuru pašam krievus kontrolet. Mūsējie kārtējo reizi cieta no ideju trūkuma un tagad raud par un skauž Ušakovu. Duraki.lv. Savisārs veica spožu gājienu, turklāt vēl paciešot daudzu igauņu lamāšanu.
0
aivarstraidass > emb_riga 04.06.2013. 14.59
>>> Igaunijas piemērs manuprāt neveiksmīgs.Savisārs nav krievs kā Ušakovs(piedevām okupanta pēctecis),bet gan igaunis
=======
Jānis Urbanovičs, Jānis Tutins, Jānis Ādamsons un kas tur vēl – arī skaitās latvieši. Par Savisāra partiju nezinu, bet SC nav pieņemams pie varas ne pašvaldību, ne vēl jo vairāk valsts mērogā. Neonacistu un neosovjetu partijas, protams, Eiropā būs – bet kārtīgam cilvēkam nevajag par tām balsot.
0
piziks > emb_riga 04.06.2013. 18.57
Kalvi, dziedot līdzi Vienotibai, uzrāvās līdzidziedot pat Alvis Hermanis. Ušakova tramvaj-e-taloni visvairak tracina Dombrovski u.c. vienotibniekus ar to, ka apzinās — pensionāriem nolaupīto pašu pensionāru naudu — kaut laupīti cēla mērka, budžeta glabšanas labad! — netaisās vinī pensionāriem atdot, kur nu vēl procentus maksāt. Pagaidis, lai daļa izmirst, to gan. Totie s Ušakova e-taloni tracina ra to, ka Usakovs par — citu nodoklmaksātaju naudu — ka Robins Huds zem maza sirpīša un liela āmura — vismaz ar to biļeti kompensē dalu no vecīšiem atņemtā. Tieši tā kompensācijas ideja tracina, tieši tās dēl ari Hermanis aizrunājies līdz latvkundzišu apvainošanā tramstitūcijā!
Tomer Vienotibai derētu rekināties, ka daļa Rigas tramstitūtu lidz Saeimas vēlēsanam izdzivos.
0
dro > emb_riga 04.06.2013. 19.16
OT. Cik saprotu jūsmā par Ušakovu un līdzjūtībā pensionāriem Tev asaras plūst aumaļām. Štrunts par klavieri, bet afekta stāvoklī optiskais tēmeklis pilnīgi lieka greznība – trāpīsi vēl kādai pensionārei, kurai var būt pilnīgi pretējs viedoklis:):):)
0
Sandris Maziks > emb_riga 04.06.2013. 21.48
Optiskais Tēmeklis
Savisāru kritizē par Krievijas naudas lūgšanu
http://www.diena.lv/sodien-laikraksta/savisaru-kritize-par-krievijas-naudas-lugsanu-761105
Labi viņš nebeigs, nebūs vairs Maskavas jumts, nospiedīs kā tarakānu, tas attiecināms arī uz mūsu promaskaviskiem mērgļiem.
0
brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 10.27
Tātad pirmspadomju un pēcpadomju atšķiras tikai ar to, uz kuru pusi deguns un pastieptā roka virzīta – uz rietumiem vai uz austrumiem. Rietumu un austrumu vērtības. Partijas to saprot burtiski, jo kas tad ir partijas – vien ekonomisku interešu pulciņi, kas uzurpējuši varu. Atrodiet Satversmē kaut vienu vārdu par to, ka vara pieder partijām, vai vispār kaut ko par partijām, to tiesībām un pienākumiem. Nav, nekā nav. Kas satversmē teikts par ievēlēšanu saeimā? (Pašvaldību vēlēšanas ir par kārtu zemākas, tomēr pamatprincipi un to sekas ir tiešā saistībā ar saeimas vēlēšanām, tāpēc ilustrēšu tās)
———-
8. Tiesības vēlēt ir pilntiesīgiem Latvijas pilsoņiem, kuri vēlēšanu dienā ir sasnieguši astoņpadsmit gadu vecumu.
9. Saeimā var ievēlēt katru pilntiesīgu Latvijas pilsoni, kurš vēlēšanu pirmā dienā ir vecāks par divdesmit vienu gadu.
————-
Tātad astoņpadsmit gadus sasniegušie pilsoņi var ievēlēt katru divdesmit vienu gadu sasniegušo pilsoni. Apskatīsim, vai ir iespējams praksē izmantot šīs satversmes dotās tiesības.
Saeimas vēlēšanu likumā pēkšņi parādās šāds pants –
———-
9. pants. (1) Kandidātu sarakstu var iesniegt:
1) likumā noteiktajā kārtībā reģistrēta politiskā partija;
2) likumā noteiktajā kārtībā reģistrēta politisko partiju apvienība.
———-
Skatāmies, kas tad ir partija. Politisko partiju likumā lasām
—————
2.pants. Partijas un partiju apvienības jēdziens
(1) Partija ir organizācija, kas tiek izveidota, lai veiktu politisko darbību, piedalītos vēlēšanu kampaņā, izvirzītu deputātu kandidātus, piedalītos Saeimas vai pašvaldību domju (padomju), Eiropas Parlamenta darbā, ar deputātu starpniecību īstenotu partijas programmu, kā arī iesaistītos publiskās pārvaldes institūciju izveidē.
————–
Kur ir tā satversmes posulētās tiesības “ievēlēt katru pilntiesīgu Latvijas pilsoni”? Labi, es kā atsevišķs pilsonis ar savu domu par valsts nākotni eju pie jebkuras partijas, lai tā mani pieteiktu vēlēšanām. Mani pieteiks? Kas tu tāds, ka iedomājies, ka liksim tevi savā sarakstā? Tavas idejas taču pat nesaskan ar mūsu 4000 zīmju programmu, kas pēc likuma jāparaksta katram sarakstā esošajam. Nafig vispār mums esi vajadzīgs, ej un dibini pats savu partiju! Ko darīt? Neviens neņem, ņems un dibinās pats sevi kā partiju, lai varētu iesniegt sarakstu, lai varētu tikt ievēlētam. Un te izrādās, ka saskaņā ar likumu “Dibinātāju skaits nedrīkst būt mazāks par 200.”
Tad pastāstiet, kādā veidā ir iespējams realizēt Satversmē dotās tiesības “ievēlēt katru pilntiesīgu Latvijas pilsoni”, ja vienīgais ierobežojums ir minēts 21 gadu vecums, nevis katrs 200.pilsonis?
Te nu rodas tie interešu pulciņu varas dalīšana, interese par “investīciju piesaisti” no austrumiem vai “eirofondu apgūšanu” no rietumiem, savējo bīdīšana pa valdēm. Nē, nu nevar teikt, ka pašai valstij nekas netiek, jo kur malku cērt, tur skaidas lec. Tik tas skaidu procentiņš ir tāds paknaps, tāpēc pārējiem nākas vien iztikt ar partiju solīto saulaino tāli. Autoresprāt labāka esot tā, kas rietumos, kaut arī šādā veidā tāpat nesasniedzama.
Te arī viss mazās vēlētāju aktivitātes noslēpums. Neizmainot sistēmu, nevar sagaidīt citus rezultātus. Kādu laiku var pavilkt, ģenerējot it kā jaunus politiskos spēkus (glābējus, bet nu laikam arī šis laiks ir jau garām. Tikmēr mazākums tēlo vairākumu un stāsta, ka tā esot pārstāvniecības demokrātija, lai gan sen jau tas tā nav un vaino nebalsojošo vairākumu, ka tas nepiedalās spēlē, kurā pēc esošajiem noteikumiem valsts vienmēr būs zaudētājos.
5
dzintarz > brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 10.39
Tas ir nepieklājīgi – kritizēt Aplejas j-kundzes tēzes.
0
GirtsSudrabins > brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 12.35
Ja Tu pat 200 cilvēkus nevari pārliecināt par savām idejām (lai nodibinātu partiju), tad ko Tu grasies vēlēšanās darīt?
0
brigita_damme_rtk_lv > brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 14.23
zzz, Tava pieeja ir arī vēlēšanu tiesības piešķirt partijām? Tad teijāteris būtu daudz vienkāršāks, apmēram tā – ar likumu nosaka, ka vēlēšanu biļetenus urnā var mest tikai partijas. Tu nāc ar savu sarakstu kaudzīti, bet partija saka, ka drīkst mest tikai viņu partijas sarakstu par ko attiecīgi jāparakstās 4000 zīmju partijas vēlētāju programmā. Nepatīk, dibini pats savu partiju un balso par ko vēlies. Tikai nāksies dibināt partiju no 200 rumpjiem…
0
GirtsSudrabins > brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 15.00
Nē, es neko tādu neesmu teicis, nevajag izdomāt kaut kādas murgainas konstrucijas un tad pašam ar tām cīnīties. (bet uz jautājumu tā arī neatbildēji ;) )LV katram vēlētājam ir viena balss un mēģināt te pīt iekšā partijas ir tikai lieks sarežģījums, kas pilnīgi neko nedod.
Patreizējais princips (ievēlēt var tikai partijas) ļoti labi atsijā visādus “pavisam plānā galdiņa urbējus”, kuri nav spējīgi vairāk par pāris cilvēkiem par savu ideju pārliecināt. Tādiem nav ko meklēt kandidātu sarakstos.
0
brigita_damme_rtk_lv > brigita_damme_rtk_lv 04.06.2013. 17.29
Varu jau arī atbildēt arī uz dīvainiem jautājumiem. Izvēli jānosaka vēlētājam nevis interešu pulciņam. Viena cilvēka iespējai tikt ievēlētam veidot partiju 200 cilvēku sastāvā nemaz nav murgaina konstrukcija, kāpēc lai vēlēšanu tiesības neierobežotu analogā veidā? Mums taču ir tik daudz dezorientētu vēlētāju, kas nesaprot kādas sekas radīs viņu izvēle! Nav ko vēlēt, ja nevar atrast 200 domubiedrus…
0
Una Grinberga 04.06.2013. 10.19
Es biju gaidījis gudrākus spriedumus no šī autores viedokļa. Sanāk, ka politika ir statiska un vadās tikai no saimnieciskām interesēm. Politika ir dinamiska un ideoloģiskās intereses nosaka daudz lielāku ietekmi pār saimnieciskajām. 20-25% vēlētāju, kam parasti uz Saeimas vēlēšanām nav sava noteikta viedokļa, var ar lētu populismu pārliecināt balstot par SC. Ušakova PR aktivitātes ir pierādījušas, ka publiska reakcija atbilstoši sabiedrības noskaņojumam un vēlmēm ir daudz veiksmīgāka nekā stingra turēšanās pie saviem principiem. Tāpat arī kontrole pār administratīvajiem resursiem ir veids, kā “kustināt” publiku pēc savas gribas! Ja SC tiks klāt valstiskas nozīmes resursiem un informācijai, tā ir kārtējā Latvijas inkorporācija Krievijas saimnieciskajā un ideoloģiskajā telpā. Piem. nav jāpārdod Latvenergo Krievijas uzņēmumam, bet var masveidā veikt iepirkumus no Krievijas un ieguldīt infrastruktūrā ar Krieviju.
2
dzintarz > Una Grinberga 04.06.2013. 10.33
Plus_opinionNasing spešal! Es biju gaidījis gudrākus spriedumus
==========
Kļūda, kļūda, kļūda!
Gumaņitarņikiem pieder vara, aizko saprāts kļūst svešs.
0
Sandris Maziks > Una Grinberga 04.06.2013. 11.18
Nasing spešal!
“Ja SC tiks klāt valstiskas nozīmes resursiem un informācijai, tā ir kārtējā Latvijas inkorporācija Krievijas saimnieciskajā un ideoloģiskajā telpā.”
Lai to panāktu, nemaz nav jābalso par SC, pietiek vien atdot savas balsis čekas savāktai Zatļera bandai un pie tam neaizmirst ik uz soļa appļūtīt apvemt un apmelot NA.
0
dzintarz 04.06.2013. 10.12
Latvijiešu “politiķiem” uzdot jautājumus kļūst aizvien gŗūtāk…
“Nekomentēšu, nevēlos runāt ar šo žurnaļugu/mēdiju, tiksimies tiesā utt.”
Latvijiešu politiķiem no plebsa vairs nav bail.
Vajag politiķus “pačakarēt no otra gala”. Latvija un latvieši nav viņu interese, toties Airopa vai Kriewzeme gan.
Ierosinu jautājumus turpmāk uzdot/iesniegt caur šīm struktūrām — un pavērot reakciju — izdarīt secinājumus.
Nevajaga pūt IR organizētajā “pīļu dīķī” (Plūdons – Uz Saulaino tāli), bet izmantot tīmekļa iespējas…
http://echo.msk.ru/programs/beseda/1084292-echo/q.html
2
andris902 > dzintarz 04.06.2013. 10.52
…un tas ir tikai loģiski(sarkasms), ja politiķis atsakās runāt ar žurnālistiem, jo….vai nu politiķim ir jāmelo, vai jālaipo – lai izpatiktu žurnālistam, citādi viņa teiktais tiks pasniegts tā, ka maz neliksies….
…arī sabiedrībai nedrīkst teikt to, kas tai nepatiks – var iztulkot pēc sava prāta… nedrīkst teikt patiesību par esošo situāciju, jo – sabiedrību var novest šokā….
…kas atliek?….”nekomentēšu”, “atbildes nebūs”, “pienāciet vēlāk”…un…aiziet tas kunga plosts jūriņā…. :)
0
efeja60 > dzintarz 04.06.2013. 17.17
Muļķības! Latvieši ir ļoti saprotoša un pretīmnākoša tauta, kas gatava pārciest grūtības kopējā labuma vārdā. Bet , ja politiķim ļauni nodomi, tad nākas gan melot.
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 10.04
Tu vispār cilvēks diezgan daudz ir sarakstījis. Skan diezgan pamatoti, nevēlos reklamēt SC, bet, kuram ir interese iesaku palasīt.
http://politika.lv/article/viss-ko-sobrid-velos-pateikt-par-rigas-velesanam?view=comments#comments_8134
——————————
Tur rodas diezgan daudz jautājumu, par to, ko dara labējās partijas un ko varētu darīt partija, kas būtu ar sociāl demokrātisku ievirzi, gan izglītībā, gan veselībā, gan sociālā jomā un citur. Vajadzētu tā kā kādam sadzirdēt. Jo par labējiem vairāk nebalsos un, ja nebūs latviska spēka ar kreisu ievirzi, tad balsos par SC. Lūdzu saprotiet to beidzot. Tas pats ar EURO. Neatbalsta tauta un neatbalstīs, beidzat sevi mānīt, nākamās vēlēšanās nedabūsiet neko tādā veidā.
——————————
Upleja un Ozoliņš var censties cik grib – par labējiem un esošo politiku cilvēki vairāk nebalsos. Izdariet beidzot pareizos secinājumus. Mainiet politiku, nevis mēģiniet nomainīt tautu.
8
dzintarz > dzerkaleliva 04.06.2013. 10.21
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Tu vispār cilvēks diezgan daudz ir sarakstījis. Skan diezgan pamatoti, nevēlos reklamēt SC, bet, kuram ir interese iesaku palasīt.
politika.lv/article/v…
Izdariet beidzot pareizos secinājumus. Mainiet politiku, nevis mēģiniet nomainīt tautu.
==========
Kawasaki Mazafaka (Entonijas instalācijas) — Mainiet politiku, nevis mēģiniet nomainīt tautu.
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.06.2013. 10.51
Pelēkais izrūnītais kranci, tu man atgādini Viņķeles vīru, tikpat debīls un apdauzīts. Vai arī pati Viņķele esi? Bet politiku gan mainiet, jo savādāk kirdik jums būs. Tādiem kā tev jau ir. Kapsētā tev vieta.
———————
Articulus ta taisa teātri. Dubultojot savu pesonību te pa artikulu, te par superaci. Bet tu, pelēkais plušķi, esi viens no apdauzītākajiem dinozauriem te un vispār.
0
andris902 > dzerkaleliva 04.06.2013. 11.09
….vareni – pacietīgais investor, korporācija konsolidācija, sarkaniem kaput, baltiem kaput un tagad kuku-meku….vari mainīt savas kļičkas līdz nelabumam, bet Tava smaka – jūtama pa gabalu….ne tu te regulēsi kuram ko rakstīt un kādas domas izteikt!…
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.06.2013. 11.18
Jā, nu īstenem patriotam krieviskumus lietot nevajadzētu, bet tev līdz patriotismam kā cūkai līdz aviācijai. Es tevi sauktu par tādu kukulienes / šleserienes apvienojumu. Nu, 100 punkti kaut kāda politiķe, pie tam nelietīga, melīga, divkose, aprunātāja un intrigante. Spīd cauri.
——————–
Regulējis, gan tevi neesmu, man tavi reformisti šermuļus uzdzen. Jā un smakojat jūs, pie tam tā, ka visa Latvija drīz aizmuks. Nepieraksti savas īpašības, kā parasti citiem.
———————
Prieks, ka seko līdzi ko rakstu, es tev ne īpaši.
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.06.2013. 11.24
Palasi labāk šito, koments no satori.lv. Savādāk jūs te savā ievārījumā patiešām iedomājaties, ka kaut ko pārstāvat. Nulli jūs te pārstāvat.
——————————————–
Sociāldemokrātiju un kreisās idejas kā populisms un slimība, kura būtu īpaši jāreabilitē. Grūti aptvert, ka kaut ko tik aprobežotu var rakstīt 20 gadus pēc totalitārisma sabrukuma, kad zināšanu un kultūras trūkumu vēl varēja attaisnot ar cenzūru. Tagad tas vairs nav iespējams. Zināšanu trūkums ir vai nu pats par sevi vai arī politiskā prostitūcija.
Personīgi balsoju par Saskaņas Centru kā partiju, kas ir “lielākie sociāldemokrāti” Latvijā (līdzīgi, kā citi balsoja par “mazāko ļaunumu”). Manu izvēli noteica tas, ka šad un tad palasot pasaules visprestižākos ekonomikas izdevumus (Journal of Political Literature, Quarterly Journal of Economics, Journal of Political Economy) vai solīdu starptautisku institūciju pētījumus (ECB, IMF), nācās atklāt un atklāt Latvijā īstenotās labējās politikas melus un neiedomājamo virtuves “ekonomistu” diletantismu, sākot ar jautājumiem par valsts bankrota sekām un monetārās/fiskālās politikas iespējām un beidzot ar darba tirgus atbalsta pasākumiem vai valsts intervenci un attīstības ekonomiku.
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.06.2013. 11.28
Pieļauju, ka jenotu un reformistu intelektam tas viss ir par smagu, tad var arī šo, ko vieglāku, palasīt (pie reizes savam premjeram, baņķieriem un ministriem izsūtīt).
——————————–
The Economic Argument Is Over — And Paul Krugman Won
———————————————-
http://finance.yahoo.com/blogs/daily-ticker/economic-argument-over-paul-krugman-won-150247189.html?vp=1
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.06.2013. 11.42
Vispār jau smieklīgi, vēlēšanās jūs esat izdrāzti tā, ka maz neliekās. Bet, jūs esat apņēmības pilni visu turpināt kā līdz šim un nekādus secinājumus neizdarīt.
——————
Vainīgi krievi, lumpeņi, korumpanti, postpodomju telpa un kas tur vēl. Daži naivi cilvēki, kā es, kā Normunds un vēl kāds, mēģina jums ko iestāstīt, bet tie jums automātiski ir ienadnieki.
—————–
Beigsiet jūs tāpat kā Šlesers un TP, vienīgi ātrāk un smagāk. Tā kā, man prieks. Nekas, jūs neglābs, nekādus labējos. No labējiem paliks tikai lembis ar saviem zemniekiem, diemžēl. Neatvados, bet man tomēr, šobrīd jāstrādā. Lai jums veicas jūsu augstprātībā un kompleksos.
0
dzintarz > dzerkaleliva 04.06.2013. 12.41
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Vispār jau smieklīgi,… Neatvados, bet man tomēr, šobrīd jāstrādā.
=======
Entonijas ielas durvju (ieeja caur dārza vārtiņiem no Kalpaka bulv.) dežurantam jāsāk strādāt – “jāielaiž klienti” tāpēc būs pauze..
Kavašita Matsasaka Satoriki plus citi Entonijas ielas ķezēkļi šķiet nopietni satrakojušies… Nez, kāpēc?
0
dzerkaleliva 04.06.2013. 09.58
Tas nav mans teksts, viens komentā poltika.lv bija uzrakstījis, bet skan diezgan loģiski. Tas par tām brīv biļetēm.
———————————–
Pirmkārt – nemitīgi tika atkārtots, ka brīvbiļetes un citi Ušakova labumi esot par pašu rīdzinieku naudu. Protams, ka tas tā ir. Bet rīdzinieku un latviešu naudu tiek finansēta arī Latvijas armija un tās kaujas operācijas ārvalstīs. Par nodokļu maksātāju naudu tiek finansētas arī Revertas un citu lielos valsts uzņēmumu vadības algas un zaudējumi. Par šo naudu tiek finansēta Hipotēku bankas ļoti apšaubāma prihvatizācija. Par to tiek finansēti Dombrovska un Āboltiņas limuzīni, apsardze un ielu ierobežošana pie viņu dzīvesvietām. Par to tiek finansēta apšaubāmā Nacionālās bibliotēkas būve (tajā pašā laikā atsakot finansējumu tam, lai Latvijai būtu pieejam Springer žurnālu un grāmatu datubāze; šāda pieeja Latvijas attīstībai ir simtiem reižu nozīmīgāka par LNB ēku – aptaujājiet augstkolu studentus un pasniedzējus – tos, kuri izmanto bibliotēku). Par nodokļu naudu tiek finansēta Latvijās regresīvā nodokļu sistēma un nodokļu atlaides un sociālie pabalsti pašiem bagātākajiem Latvijas iedzīvotājiem. Ja tas viss ir par nodokļu maksātāju naudu, vai tad ir slitki, ja kādreiz – izņēmuma pēc – kaut kas tiek izdarīts arī vienkāršo cilvēku labā? Protams, ka nav slikti.
0
lindukjis 04.06.2013. 09.53
Iespējams, neatkarīgajai žurnālistei nav nekas zināms par SC sadarbības līgumu ar Krievijas Putina partiju, viņa nav dzirdējusi neko par Ušaka saraksti ar Krievijas sūtniecību Latvijā, viņai nav ziņu par jebkādām indikācijām par SC patiesajiem finansēšanas avotiem. Tāpat, viņai nav zināms pilnīgi nekas par SC vēlētāju aizraušanos ar Krievijas un PSRS simboliku (zilsarkanbaltajiem vai sirpjāmurotajiem karogiem), Putina un Staļina portretu pielūgsmi. Tālab, apgalvojums ka Maskava negrib padarīt Latviju par savu provinci ir augstākā mērā naivs un bērnišķīgs. Saprotams ir ka Maskavai šoreiz neinteresē inkorporēt Latviju savā teritorijā, jo tai daudz izdevīgāk būtu to padarīt par paklausīgu vasali, caur kuru iegūt pieeju visam ES tirgum, NATO noslēpumiem utt, lai bez neviena šāviena iegūtu kontroli pār visu Eiropu un, līdz ar to, pār lielu daļu pasaules. Tā Latvijas iedzīvotāju daļa, kura vēlēšanas boikotēja šoreiz, ja boikotēs arī nākošās Saeimas vēlēšanas, var kādu “jauku” dienu pamosties pilnīgi citā valstī un pasaulē. Cerība, vienīgi, ka ārpasaule (ES, NATO) pratīs laicīgi reaģēt, proti, izslēgt Latviju no savām struktūrām, bet Latvijas liktenis turpinājumā varētu būt līdzīgs Baltkrievijas modelim.
0
efeja60 04.06.2013. 09.53
Pārāk vienkārši spriedumu. Problēma ir daudz dziļāka – 20 gadus latvieši ir baidīti ar krievu lāci, un tas bija pietiekami, lai iegūtu vietu pie siles. Tagad tas ir beidzies. Un ja latviešu partijas nepagriezīsies ar seju pret vienkāršo latvieti (kas ir lielākā daļa tautas), tad neizbēgami zaudēs elektorātu. Ir ne tikai skaisti jāmuld par ziemeļu zvaigzni, bet arī jādara reāli darbi tautas vairākuma labā – samazinot izdzīvošanai nepieciešamās izmaksas (nodokļi, nodevas, komunālie maksājumi, projekti, būvvaldes u.c.), strukturālās reformas, medicīna, tiesas, izglītības pieejamība, saimnieciskās darbības vienkāršošana, korupcijas izskaušana, plutokrātijas varas beigas.
5
Sandris Maziks > efeja60 04.06.2013. 10.09
Normunds
“Problēma ir daudz dziļāka – 20 gadus latvieši ir baidīti ar krievu lāci, un tas bija pietiekami, lai iegūtu vietu pie siles.”
Vēl viens plānprātiņš!!!. Visus šos gadus pie varas esošie nolādētie čekas pederasti un komunistu cūkas rūpējās par nelegālo imigrantu privilēģijām, apdāvināja tos ar dzīvokļiem, deva priekšrocības valstij piederošo uzņēmumu nozagšanai. Sekas: cilvēces atkritumi, civiliedzīvotāju masu slepkavu, marodieru, kapu un pieminekļu apgānītāju un vecenīšu izvarotāju mantinieki ir palikuši pavisam nekaunīgi, valsts ekonomika ir izpostīta, manta desmitiem miljardu vērtībā, valstij vairs nepieder. Uzņēmumus vada Ļipmaņi, Zaharjini, Meļņiki, kas normālā valstī sēdētu cietumā, vai apmierinātos ar stāvokli sabiedrībā, atbilstošu savam intelektam un talantiem.
0
efeja60 > efeja60 04.06.2013. 17.04
Un ko tad es nepareizi pateicu? Pederasti, maukas un citi mērgļi bļāva, ka krievi nāk, bet pa sētas durvīm apdāvināja vecenīšu izvarotājus. Tagad latvieši vairs netic “krievi nāk”, bet pieprasa pārtraukt pederastu, mauku un vecenīšu izvarotāju apdāvināšanu. Šādā valodā pieleca?
0
Sandris Maziks > efeja60 04.06.2013. 21.42
Normunds
Par apdraudējumu, ko rada krievi, vienmēr brīdināja nacionālpatrioti un ne velti. Tā smirdīgā negatīvā selekcija jau atļaujas savu vergu feņu pieprasīt kā valsts valodu. Tie nolādētie, kropļi, lai vinu pēcnācēji nosprāgst uz viņu pašu rokām, kas deviņdesmito gadu sākumā visu izzaga un izputināja, kā reiz sludināja toleranci un krievmīlēšanu.
0
Timurs Čuntonovs > efeja60 04.06.2013. 22.51
hahahahahaha. Normundam, bravo! Vismaz viens cilvēks šeit saprot artikulēto Artikuilis runu un spēj viņam atbilstošā AUGSTĀ līmenī atbildēt. Man tas diemžēl nav pa spēkam. :)
0
inesite15 > efeja60 12.06.2013. 08.19
:)))))))))))
“Normunds Un ko tad es nepareizi pateicu? Pederasti, maukas un citi mērgļi bļāva, ka krievi nāk, bet pa sētas durvīm apdāvināja vecenīšu izvarotājus. Tagad latvieši vairs netic “krievi nāk”, bet pieprasa pārtraukt pederastu, mauku un vecenīšu izvarotāju apdāvināšanu. Šādā valodā pieleca? ”
– Ni figa nepielēca :)))
0
archoftriumph 04.06.2013. 09.44
ja nebuutu sajuutas, ka Usakovs ar Ameriku ir piesavinaajusies policiju, prokuraturu un daleeji tiesas, un ka notiek klusaa okupaacija no Krievijas puses, tad jau vareetu arii necepties par veeleesanu rezultaatiem.
2
Ojārs > archoftriumph 04.06.2013. 20.31
Edmunds Zālīte ja nebuutu sajuutas, ka Usakovs ar Ameriku ir piesavinaajusies policiju, prokuraturu un daleeji tiesas
————
kopā ar Kozlovski no (Z)RP, vai ne?
0
archoftriumph > archoftriumph 06.06.2013. 08.57
andrej: manupraat valdosaa elite boikotee dazu sakariigo leemumus, tas pats jaadomaa ka ir policijaa un prokuraturaa. mafija maak apvienoties konkreeto meerkju sasniegsanai.
piemeeram vai tu speej iedomaaties ka saeima pienjemtu likumprojektu par progresiiviem un paaugstinaatiem nodokljiem no iipasuma, njemot veeraa to ka pasi apaugusi ar mantu?
vai kaadam no vadosajiem ir stimuls sareguleet celju policijas darbiibu un celja ziimes ja pasi ir nesodaami par administratiivajiem paarkaapumiem?
0
ekmanis 04.06.2013. 09.44
Mazliet pavērojot, kas notiek Latvijas “nacionālajā jautājumā”, šķiet, ka Latvijas krievi nemaz netaisās Latviju savienot ar Krieviju. Viņi nodomākuši Latviju pārtaisīt par mazu Krieviju ar divām valsts valodām, lai paši varētu dzīvot Eiropā un krievu valodā. Šajā “cīņā”, Krievija viņus atbalsta, jo tā var iedabūt krievu valodu par oficiālo valodu Eiropā. Tikai viena nelaime – kaut kādi latvieši traucē.
2
gliters > ekmanis 04.06.2013. 09.57
Par stratēģiskiem mērķiem šiem noteikti nav vienota uzskata – vieni ir par “pievienošanos Ķīnai”, otri – par “Taivaņu”, bet taktiskā līmenī tūvākais mērķis tā vai tā ir Taivaņa.
Un lūk tāpēc man personiski šie apcerējumi par lumpeņiem, padomjiem/postpadomjiem, populistiem vnk krīt uz nerviem. Kad beidzot latviešu mēdiji nosauks lietas īstajos vārdos?! Mums, latviešiem, krievi grib atņemt teritoriju – tāds ir “sausais atlikums”. Un viņi draudzīgi balso par Nilu tāpēc, ka viņš konsekventi darbojas, lai šo mērķi piepildītu (skaidrs, neizmirstot sevi – bet kurš gan nezog?), kamēr V pirms vēlēšanām izvelk “nacionālos lozungus” tikai un vienīgi tāpēc, lai V spice un tai pietuvinātie varētu turpināt bezbēdīgi dzīvot, nevis lai nosargātu un nostiprinātu Latvijas valsti.
0
Ojārs > ekmanis 04.06.2013. 20.30
Mums, latviešiem, krievi grib atņemt teritoriju – tāds ir “sausais atlikums”. Un viņi draudzīgi balso par Nilu tāpēc, ka viņš konsekventi darbojas, lai šo mērķi piepildītu
—————–
precīzi. Visa tā muldēšana par post- un pirms- ir cenšanās aizmālēt acis tiem,kas sāk saprast, pie kā ir novedusi Ēlertes atbalstītā politika net tikai nacionālajos jautājumos, bet arī ekonomikā.
Vēlēšanas bija izteikti etniskas. Kolonisti zina ko viņi vēlas panākt un konsekventi dodas uz savu mērķi. Latvieši kasās savā starpā un mēģina saskatīt, cik “smuks” tomēr ir neveiksmīgais pusmaratonists.
0
jmaklakovs 04.06.2013. 09.25
Sasmējos (caur asarām) par Rīgas opozīcijas partiju V un NA bažām, ka nu Rīgas domes fīres kļūs vēl necaurspīdīgākas. Tvnetā raksta, ka nu “Ušakova komanda var kļūt vēl nekaunīgāka”. Ko darīt, ko darīt? Viņķelis ar Kiršteinu sit galvu pret sienu. Vai kāds nevarētu tiem dundukiem pateikt, ka V, NA kopā ar RP veido vairākumu saeimā, un tieši saeimas pienākumos ietilpst padarīt šīs lietas caurspīdīgas?
1
Sandris Maziks > jmaklakovs 04.06.2013. 10.00
nomale
“..ka V, NA kopā ar RP veido vairākumu saeimā, un tieši saeimas pienākumos ietilpst padarīt šīs lietas caurspīdīgas?”
Vai esi galējs plānprātiņš, vai profašistisks kroplis? Kādas caurspīdīgas, kad VARAM, tā vietā, lai ik mirkli sistu pa pirkstiem krievu zagļiem RD, imitē tiesībsargājošo orgānu darbu dublēšanu, rejot uz Lembergu, kam par to tikai ņirga? Kamēr promaskaviskā, Puķina piesmietā zoo-preža parķira nav patriekta no valdības, Ušmeriks rullē.
0
gliters 04.06.2013. 09.20
Re, kā kulaks uz acs, nevis riņķī apkārt par “padomju un postpadomju”:
http://www.ir.lv/blogi/politika/kapec-latvietis-aizbrauca-uz-laukiem-nevis-velet
0
gliters 04.06.2013. 09.12
Brīvbiļetes dalīt nevajag, bet ieviest progresīvo nodokli, beigt lobēt bankas, piebremzēt “kreisās” nerezidentu naudas piesaisti un atcelt uzturēšanās atļauju tirgošanu, pieņemt grozījumus darba likumā, kas liktu šķēršļus prasīt krievu valodu, tad ja tā ir vajadzīga tikai 5. kolonnas komfortam, gan ir nepieciešams. Tas nebūtu populisms, un arī vēlētājs to novērtētu.
Nevajag spēlēt pēc SC noteikumiem, bet gan darīt konkrētas pozitīvas lietas savējā elektorāta labā, lai tam būtu motivācija iet un balsot, nevis pirms vēlēšanām bļaut “krievi nāk!”, bet pēc vēlēšanām bremzēt visas iniciatīvas, kas vērstas uz valsts valodas lomas nostiprināšanu, turpināt atbalstīt NĪ iztirgošanu krieviem un intervijās krievu mēdijiem runāt krieviski.
2
Ojārs > gliters 04.06.2013. 20.24
atcelt uzturēšanās atļauju tirgošanu, pieņemt grozījumus darba likumā, kas liktu šķēršļus prasīt krievu valodu, tad ja tā ir vajadzīga tikai 5. kolonnas komfortam, gan ir nepieciešams.
——————-
Tu domā, ka Vienotība to darīs? :) Nekad!
0
gliters > gliters 05.06.2013. 08.39
Pats par sevi, ka nedarīs, tāpat kā necentīsies panākt, lai nerezidentu noguldījumu īpatsvars samazinās:
http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/premjers-ek-bazas-par-krievijas-noguldijumiem-neietekmes-latvijas-uzaicinasanu-eiro-zona.d?id=43376449
Fotoattēlā smaidīgs Dombrovskis, jo varēs gan tikt pie eiro (bankām par prieku), gan turpināt to pašu fin. līdz. piesaistes politiku, kā līdz šim, bet Vilks jau aizgājis tik tālu, ka pazaudējis bijību pret Briseles kungiem un atļāvies pateikt, ka aizrādījumi par nerezidentu noguldījumiem ir tāpēc, lai novērstu uzmanību no eirozonas problēmām kopumā.
Pie viena cita raksta Bet un traductrice izteica cerību, ka EK piespiedīs šo visu izbeigt – izskatās, ka viņām gaidāms aplauziens…
Ja man būtu pārliecība, ka NA pārņems visu V elektorātu, es V ar mierīgu sirdi novēlētu “skuju taku”, bet diemžēl man šīs pārliecības nav.
0
rinalds_plavnieks 04.06.2013. 09.04
Pirmkārt, paldies autorei par rakstu. Citādi, paskatoties pārējos portālus (delfi, diena, apollo), iespaids, ka Latvijā nekādas vēlēšanas nav bijušas, paldies par uzmanību, mums jau ir citas problēmas. Otrkārt, arī piekrītu par partiju apvienošanos pirms vēlēšanām – tas ne tikai nozīmētu pakļauties SC/GKR strukturētam stāvoklim, bet arī ierobežotu pilsoņu demokrātiskās izvēles iespējas – gan partijām, neļaujot pozicionēties atbilstoši to uzskatiem, gan vēlētājiem, neļaujot balsot par tādu politikas kursu, kādu viņi citādi izvēlētos. Un treškārt, akmens mediju logā – un tā arī ir liela daļa no problēmas – visur kur vien paskaties, pilns ar “desmit lietām, kas kādam patīk/nepatīk/kādu šausmina/sajūsmina” tur vai šur, bet kaut minimāli nopietnu analītisku kaut nelielu rakstiņu par valstī/sabiedrībā notiekošo nav.
0
inta_s 04.06.2013. 08.51
Kāda Kremļa guberņa? Daudz lielāka iespējamība kļūt ir par ES guberņu.
Visu šo laiku ES dod zivis – lašus, lai atņemtu mums makšķeres – bez fabrikām un zvejas kuģiem (kāda sakritība ar salīdzinājumu!) nu arī ķeras klāt konkrētiem uzņēmumiem kā airBaltic, Latvijas dzelzceļš, Metalurgs, utt.
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/tocs-liepajas-metalurgu-apdraud-eiropas-savieniba-14010659
Tagad mums dod lašus, vēlāk butes un tad tikai renģes bet pa to starpu paņem mūsu makšķeres un pataisa atkarīgus no dotām zivtelēm. Lūk tas ir stabilākais veids kā zaudēt neatkarību un kļūt par guberņu.
Kas attiecas uz vēlēšanām, tad no autores sapratu ka tāda Vienotība var turpināt droši ignorēt Latvijas Republikas pilsoņus, kā tā to dara EURO jautājumā un tik izdomāt jaunus attaisnojumus kāpēc reitingi krīt, kāpēc arī pašvaldības vēlēšanās tie izgāžas un NEVIENĀ lielajā pilsētā nav līderos. Viss kārtībā var turpināt tādā pašā garā.
Nu ja grib kļūt par sīkpartiju un izkrist no aprites tad droši to var darīt tālāk kā Tautas partija jau izpildījās.
Bet negribētos jau ka jānokrīt viszemākajā punktā lai saprastu ka jāklausās tautā. Es aboslūti nevēlētos lai LR Saimas vēlēšanās uzvar SC – nē. Bet arī par tādiem kas nodod tautu nevaru balsot. Vienīgais atpakaļ ceļš esošā partiju sistēmā (kas manuprāt jāpazūd un jānāk vietā tiešā demokrātija ar e-vēlēšanām http://www.ir.lv/2013/5/31/darvas-pilieni-medus-muca/viedokli ) ir lai labējās partijas ieklausās savā tautā. Kamēr neklausās – nebalsošu un tā darīs daudzi. Jo demokrātija paredz ievēlēt savus pārstāvjus – tātad tādus kas mani pārstāv, nevis balsot par kaut ko kas manī un lielākā daļā tautas (90% ir pret euro ar 2014. gadu) neklausās.
Tā būtu demokrātijas kropļošana.
Un ja tas nozīmē nokrist zemākā punktā lai atdauzītu pakaļu – tad lai ir tā.
21
jmaklakovs > inta_s 04.06.2013. 08.57
Ko tik kautrīgi? Pret eiro ir 99,9%. Ja jau muld tad tā lai jūt.
0
gliters > inta_s 04.06.2013. 09.02
Fakts, ka PAR eiro 99,9% arī nav.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 09.11
90% ir pret EURO ar 2014. gadu – tie ir aptaujas dati: http://pietiek.com/raksti/eiro_ieviesana_karala_varda,_jeb_pilsonu_kars
“Un rezultāts ir šāds. 2% nav izšķīrušies, nav viedokļa. “Drīzāk neatbalstu” vai “pilnīgi neatbalstu” ir 63%. “Par eiro ieviešanu un tūlīt pat” ir 10%. Un pats svarīgākais – 25% ir “atbalstu eiro, bet noteikti ne tuvākajos gados!” Ne tagad! Tātad konkrēti “par eiro no 2014. gada 1. janvāra” ir tikai 10%. Vai to var aptvert? Tikai 10%….Pret ir 90 %!”
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 09.19
Un kad uzspiedīs mums to EURO tad aptaujas dati krasi mainīsies par labu atbalstam EURO ne jau aiz mīlestības pret to vai ka novēroti kādi uzlabojumu – nē – bet dēļ bailēm par saviem aktīviem, kas visi nu būs novērtēti euro un tātad atgriezties pie kaut kā var nozīmēt zaudēt daļu tā vērtību:
http://www.forbes.com/sites/modeledbehavior/2013/05/14/the-people-of-the-eu-support-euro-for-the-very-reason-it-is-destroying-them/
0
Andis > inta_s 04.06.2013. 09.22
Līdz vēlēšanām pretEUR kampaņai vēl tik daudz finansējuma nebija, bet tagad tas ies vaļā uz pilnu “klapi”.
0
gliters > inta_s 04.06.2013. 09.25
Neslēpsimies no realitātes – arī bez visām kampaņām eiro nav viennozīmīgā atbalsta. Tas ir FAKTS.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 09.27
Kāda kampaņa pret EURO? Ziņās vienīgā kampaņa ir bijusi par EURO. http://www.delfi.lv/news/national/politics/nopludinats-eiro-propagandas-plans-valdiba-noraida-opozicijas-bazas-par-sabiedribas-ietekmesanu.d?id=42963792
0
jmaklakovs > inta_s 04.06.2013. 09.33
Nupat kaut kur bija. Pret kādi 60%. Ne jau nu 90%. Turklāt nedomāju, ka šiem 60% būtu kādi dziļāk argumentēti viedokļi par tiem Rīgas 58%. Bļaušana bļaušanas pēc. Lats jau gadus 20 ir piesaistīts – vispirms starptautiskajam valūtu grozam, bet pēdējos gadus eiro, un nekas, dzīvi esam.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 09.38
Kam tieši Jūs nepiekrītat? Aptaujas datiem? 63 pilnībā nepiekrīt EURO bet 25% piekrīt euro kā tādam bet ne Latvijā 2014. gadā. Dombrovskis taču vēlas ieviest ar 2014. gadu tur arī veidojas šis cipars.
Tieši tā – esam dzīvojuši bez tā euro un varam tā arī turpināt.
Kas attiecas uz argumentētu diskusiju par un pret euro – var skatīt šeit: http://youtu.be/elKMeMcXgmw
Manuprāt gana racionāli pamatots kāpēc būt pret euro.
0
Una Grinberga > inta_s 04.06.2013. 10.05
@viedoklis_lv
Ja 23% balstiesīgo var izlemt, kas šeptēsies pa pašvaldībām, tad 38% eiro atbalstam aptaujās skan pat ļoti labi!
0
Jolanta Švābe (Stalidzāne) > inta_s 04.06.2013. 10.06
Dažiem te novērota konstanta paranoja par to, ka viņiem visu laiku kaut ko uzspiež.
0
gliters > inta_s 04.06.2013. 10.10
Neviens nevienam neko neuzspiež, bet jārēķinās, ka attieksme pret eiro nav viennozīmīga.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 11.18
Kas notiek EURO zonā:
Eurozone now in its longest recession
Economic output across the single currency area fell by 0.2% in the first three months of 2013
http://www.guardian.co.uk/business/2013/may/15/eurozone-recession-deepens
Italy’s industrial output falls back to 1970s
Italy’s president Giorgio Napolitano has called for immediate measures to combat a “dramatic crisis” after the country’s industrial output fell back to levels reached in 1979
http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/10069752/Italys-industrial-output-falls-back-to-1970s.html
French consumer confidence at an all-time low
http://www.smartplanet.com/blog/bulletin/french-consumer-confidence-at-an-all-time-low/20522
French jobless claims hit new record in April – paper
http://uk.reuters.com/article/2013/05/30/uk-france-economy-unemployment-idUKBRE94T0MW20130530
Eurozone unemployment hits record 12.2%
http://money.cnn.com/2013/05/31/news/world/eurozone-unemployment/index.html?iid=HP_River
Eurozone jobless rate hits record high as Blockupy hold anti-austerity protests – as it happened
http://www.guardian.co.uk/business/2013/may/31/eurozone-crisis-unemployment-youth-inflation-markets?guni=Network%20front:network-front%20main-3%20Main%20trailblock:Network%20front%20-%20main%20trailblock:Position8
0
jirfm > inta_s 04.06.2013. 11.22
Un pret ko attieksme ir viennozīmīga? Man nāk prātā vienīgi PSRS KP :-)
0
jirfm > inta_s 04.06.2013. 11.23
Tās ir nevis eiro, bet konkrēto valstu problēmas.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 11.25
Ja jautājums ir vai vairākums Latvijas Republikā ir PRET EURO, tad jā – vairākums ir PRET EURO.
Nav nevienas aptaujas, nevienā kombinācijā, kas uzrādītu, ka vairākums atbalstītu EURO.
0
inta_s > inta_s 04.06.2013. 11.26
Vai Jūsuprāt panākumi kādā Valstī būtu piesaucami kā EIRO ietekme bet problēmas nē?
http://youtu.be/elKMeMcXgmw?t=49m57s
0
friendmilulite123 > inta_s 07.06.2013. 14.23
Oslejs atraisija maisu vala.
0
friendmilulite123 > inta_s 07.06.2013. 14.25
Gadas pie mums ari ‘gudri cilveki’ .Prakse Irija?
0
friendmilulite123 > inta_s 07.06.2013. 14.33
Gudra tauta nesudzas. Friciem bija marka, tagad euro, valsts zel un plaukst, tapec ka tur nav tadu muldetaju un “gudrinieku’ bara ka musu mazaja Latvija. Pie mums burbuli udens glaze parvers par tadu problemu,par kuru runa menesiem ilgi, novirzoties no galvenajam temam. Pie mums ar to demokratiju ta pasvakak, bet visatlautiba zel un plaukst.
0
inesite15 > inta_s 12.06.2013. 08.14
?mazākums ???
“Viedoklis_lv Ja jautājums ir vai vairākums Latvijas Republikā ir PRET EURO, tad jā – vairākums ir PRET EURO.
Nav nevienas aptaujas, nevienā kombinācijā, kas uzrādītu, ka vairākums atbalstītu EURO. ”
…………….
– Nav nevienas aptaujas, nevienā kombinācijā, kas uzrādītu, ka vairākums saprastu, par ko īsti ir runa :P
0
jmaklakovs 04.06.2013. 08.50
Valsts ideālus nosaka valsts iedzīvotāji! Kāmēr to nesapratīsim, tikmēr arī dzīvosim pēcpadomju telpā. Latvijā jebkuram ir milzīgas iespējas iesaistīties, pievienojoties kādai sabiedriskai organizācijai vai dibinot savu, bet šņukstēt stūrītī ir vieglāk, un drošāk.
5
efeja60 > jmaklakovs 04.06.2013. 09.57
Muļķības. Kaut ko mainīt var tikai revolūcija vai kamēr nobeigsies dabīgā nāvē pēdējais komjaunietis.
0
jmaklakovs > jmaklakovs 04.06.2013. 10.47
Arī revolūcijas rodas viena, visparastākā cilvēka galvā. Tās nekrīt no gaisa!
0
GirtsSudrabins > jmaklakovs 04.06.2013. 12.16
par kādu revolūciju te var būt runas? Revolūcija ir vajadzīga tur, kur mazākums ar spēku apzpiež vairākumu un demokrātiskā veidā vairākums nevar aizstāvēt savas tiesības. Lai “uztaisīt reolūciju” (iznīcināt visu esošo sistēmu) jau lielu māku nevajag. Bet problēmas parādās, kad nepietiek intelekta, lai dotu skaidru redzējumu ko likt vietā.
0
efeja60 > jmaklakovs 04.06.2013. 17.21
Vai gribi teikt, ka Latvijā demokrātiskā ceļā vairākums (darba ņēmēji) var aizstāvēt savas tiesības? Nevar. Vai zini, kādi ir uzlikti ierobežojumi streiku organizēšanai? Vai zini, ka krimināllikumā par genocīdu vairs neatzīst vēršanos pret sociālu grupu? Vai tā tāda nejauša sakritība vai tomēr apzināta valdošās kliķes politika?
0
inesite15 > jmaklakovs 12.06.2013. 08.07
”
Plus_opinionzzz par kādu revolūciju te var būt runas? Revolūcija ir vajadzīga tur, kur mazākums ar spēku apzpiež vairākumu un demokrātiskā veidā vairākums nevar aizstāvēt savas tiesības. Lai “uztaisīt reolūciju” (iznīcināt visu esošo sistēmu) jau lielu māku nevajag. Bet problēmas parādās, kad nepietiek intelekta, lai dotu skaidru redzējumu ko likt vietā. ”
– Precīzi, un par to, lai tas kopintelekts nesprēgātu sevišķi, intelekta regulētāji gādā nerimstoši – Vispasaules lunis, kā lokomotivei pa priekšu skrejošs virziena rādītājs, vien ko nozīmē … zināmu optimismu gan vieš svaigi piedzīvotais aplauziens … tomēr.
Bet nu par to mākas nevajadzēšanu sistemu apmest – nunu :))) – cita lieta ir tas, ka tas, ko par revolucijām sauc, IR STULBS STRUPCEĻA un BEZJĒGAS VARIANTS.
0
Ieva 04.06.2013. 08.37
>Jo, faktiski, vēlēšanu iznākumu Rīgā noteica tie, kas nebalsoja.
Un nebalsoja tāpēc, ka ir notikusi ideālu pārbīde. Latvija vairs nav mana valsts, Latvija ir viņu valsts un es par VIŅIEM nebalsošu…
15
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 08.48
Jā, taisni tā daudzi, kas tālu no politikas, arī domā, politiskā “elite”amatpersonas, un augstākā ierēdniecība tiek vērtēta, kā “viņi”, kuri dzīvo pēc pavisam citiem likumiem, kurus sodīt ne par ko nevar, kuri absolūti necīnās ar korupciju, jo tā “viņiem” ir izdevīga, izraksta sev komandējumus, lai var uz valsts rēķina izbraukāt eksotiskas valstis, rūpējās saviem un pietuvināti krēsliem, rada paši sev darbavietas, labi apmaksātas (it sevišķi patreiz tas manāms pašvaldībās un novadu centros), un tādā garā, visas tās savstarpējās partiju cīņas ir tikai izrāde publikai, tāds ir vidusmēra nepolitizēta cilvēka spriedums par mūsu “eliti”, cik tas objektīvs – lai katrs pats vērtē, un, ja tā – tad kāda nozīme, eju es vēlēt, vai neeju, vienalga nekas nemainīsies.
0
efeja60 > Ieva 04.06.2013. 09.55
Realitāte ir vēl skaudrāka.
0
putekliic > Ieva 04.06.2013. 10.02
Zemā un arvien zemākā vēlētāju aktivitāte – lūk, kas ir tendence parko ir patisībā visvairāk jasatraucas! Ne tas, ka Ušakovs dabūja pāris deputātus vairāk. Zemai aktivitātei ir nopietni iemesli, kas pirmkārt liecina par aizvien pieaugošo plaisu starp varu un tautu, demokrātisko principu diskreditāciju un galu galā cilvēku aizvien lielāko atšvešināsanos no valsts. Tā ir tendence, kurai var būt ļoti nopietnas sekas – līdz pat valstsikuma zaudēšanai.
0
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 10.24
Ušakobvs, vispār, daudz darījis demnacionalizēto dzīvnieku īrnieku labā, kurus “latviešu” partijas bija atstājuši pilnīgā novārtā un pilnīgākā vientulībā cīņā ar jaunajiem dzīvokļu īpašniekiem, un tie nebija tikai krievi, bet, arī latvieši, tāpat, viņš tiešām maksā apkures pabalstus, tas bezmaksas transports pensionāriem tiešām ļoti svarīgs, lai meklētu tirgū lētāku pārtiku, utt.,var jau to saukt par populismu, un tam ir arī savas negatīvās puses, bet, cilvēki to visi novērtē, un tā notiek arī Rietumos, tāpēc nav ko brīnīties, ka par viņu balso arī latvieši.
Kas liedza to visu jau sen izdarīt “latviešu” partijām, ja ne visai nievājoša attieksme pret cilvēku reālām problēmām?
Man nepatīk tas sovjetiskais vadīšanas stils un daudz kas cits tai RD, bet, teikt, ka pilnīgi visu Ušakovs dara slikti, arī ir nepareizi.
0
andris902 > Ieva 04.06.2013. 10.39
…Dzeri….apkures pabalstus un soc.palīdzību sniedza arī pirms Ušakova – nevajag izplatīt dezinformāciju….to dara jebkura pašvaldība….vieni to dara bez reklāmas palīdzības, otri to pasniedz, kā savu personisko labdarību….
….arī denacionalizēto māju īrniekiem tika izsniegti pārcelšanās pabalsti iepriekšējās domes vadības laikā….protams, tolaik netika celti geto par uzpūstu cenu kvadrātmetrā….bet tas ir likumsakarīgi – V-pilī Lembergs bruģē ielas, lai viņa firma nopelnītu – Rīgā Ušakovs ar Ameriku ceļ geto, uz kura “otkatiem” uzvārās….
0
Sandris Maziks > Ieva 04.06.2013. 11.08
dzeris49
“..kurus “latviešu” partijas bija atstājuši pilnīgā novārtā un pilnīgākā vientulībā cīņā ar jaunajiem dzīvokļu īpašniekiem”
Ja čekas pederasti un komunistu cūkas, LC, kas apdāvināja ar dzīvokļiem cilvēces pabiras, nelegālos imigrantus, un latviešus, kuri dzīvoja denacionalizētās mājās, atstājot uz ielas “latviešu” partija?
To sauc par genocīdu un noziegumu pret cilvēci, par ko visus LC darboņus taisnīgi būtu apsist kā trakus suņus, to tuviniekus deklasēt, bet elektorātu kārtīgi nopērt.
0
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 11.09
Sniedza jau tos pabalstus, bet, ne tik lielos apmēros.
Nu kur tad mums celtniecībā nav uzpūstas cenas un otkati, paskaties, kaut vai, to zelta tiltu un to NB, ceļus, un visu pārējo, un it kā kaut kur to nepiešķir savējiem, kam tad Grende atļāva bez konkrsa pabeigt NB, ja ne ģimenes draugam, it kā tas ir tikai Ušakova RD.
Un par to reklāmu – un kurš vainīgs, ka latviešu partijas nespēj noalgot profesionālu PR specialistu, zem guļoša akmeņa ūdens netek, tā, laikam, bija.
0
andris902 > Ieva 04.06.2013. 11.27
….noalgot PR speciālistu par iedzīvotāju naudu, lai spodrinātu savas spalvas – ir kretīnisms!….par to naudu – 600 tūkstošiem – varēja uzcelt bērnudārzu….labs PR speciālists vajadzīgs tiem, kas grib iesmērēt vecu produktu….
…bez reklāmas iestājas smadzeņu paralīze?….
0
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 11.58
Atvaino, bet, tāds laikmets – pirmajā plānā PR, realitāte otrajā plānā, realitāte mazāk svarīga, nekā TV tēls, tāds, pārsvarā, vēlētājs, pati zini.
Un tas jau nu politiķiem, it kā, būtu jāsaprot.
Tāpēc ir vērts ieguldīt naudu tēla veidošanā un reklāmā, pēc tam to atpelnīs simtkārtīgi.
Es te nedomāju to atpelnīšanu primitīvā “nozagšanas” veidā, nonākot pie varas, teiksim, tāda partija, kā V, varētu tai pašā RD ietaupīt miljonus.
0
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 12.48
Vēl, gribēju pebilst – cerams, vismaz, pirms Saeimas vēlēšanām V būs izdarījusi secinājumus, ņems vērā šo faktu, un uztaisīs kārtīgu PR, izmantojot visus resursus.
Paļauties uz to, ka katram pašam jāsaprot, cik V ir laba, būtu galīgi garām.
Bet, ja lēts un neprofesionāls PR, tad jau, labāk, nekāds.
0
gliters > Ieva 04.06.2013. 13.27
Darbus vajag, nevis tikai PR:
http://www.ir.lv/2013/3/28/zile-netaisisim-latvija-mazo-krieviju
0
andris902 > Ieva 04.06.2013. 17.22
…S&M…šobrīd notiek tiesas process un tā rezultātā būs iespējams pieņemt likuma izmaiņas….ja Tev ir iespēja noklausīties atkārtojumā šodienas “Krustpunktus” – tika spriests par Tevis minēto problēmu…nedzirdēju visu raidījumu, bet no dzirdētā – tas IR ārprāts!….
0
Ojārs > Ieva 04.06.2013. 20.19
S&M man ir šāda situācija, katru mēnesi jāmaksā 15Ls kaut kādam maitam, man no tās zemes nekāds labums nav, tā ir zeme, kas piesaistīta pie mājas
———————–
kāpēc lai likumīgs zemes īpašnieks, uz kura zemes okupanti uzbūvēja baraku kolonistu izmitināšanai, būtu maita?
0
ligakalnina > Ieva 04.06.2013. 22.00
Un ar ko tad nogrēkojušies cilvēki, kuri nav ne kolonisti, ne okupanti, bet, tur vienkārši dzīvoja, pilnīgi likumīgi?
Vēsturisko taisnīgumu uz citas netaisnības rēķina neatjauno, Igaunijā tāda problēmaa nepastāvēja, jo tur visu darīja ar prātu.
Starp citu, denacional. mājās, pārsvarā, dzīvoja latvieši, “okupanti” dzīvoja, pārsvarā, jaunuzceltajās bloku mājās.
0
friendmilulite123 > Ieva 07.06.2013. 14.16
Ko tu sauc par eliti? Tas psrs nomenklaturas skembas?
0
ligakalnina 04.06.2013. 08.14
Un tam nav nekāda sakara ar etnisko dalījumu, patiesi kreisu politiku vai Krievijas visuredzošo aci. Esmu jau agrāk rakstījusi un joprojām palieku pie domas, ka robeža starp SC un “Vienotības”, un Nacionālās apvienības vēlētājiem drīzāk ir vērtību jautājums. Izvēle starp padomju laiku un Rietumu vērtībām.
————————————————————
Tur jau tā problēma, ka vairākumam tuvas tās padomiskās vērtības, kas SC, ZZS un GKR izpildījumā ir totāls administratīvais resurss, cīņa ar neatkarīgo presi, absolūta neiecietība pret kritiku, korupcija, uzņēmēju šantāža, uzņēmējdarbības vides degradēšana, populistiskā retorika, kas visās neizdarībās vaino centrālo valdību, bet visus panākumus piedēvē sev, samērā dārgs sociālais populisms.
Ja viss tas izplatītos ne tikai atsevišķās pašvaldībās, bet, visā valstī, no demokrātijas varētu atvadīties, pareizāk sakot, būtu te kas līdzīgs Krievijas “suverēnai” demokrātijai.
Un ar Savisāra partiju es nesalīdzinātu, kaut kā neesmu dzirdējis par milzīgo administratīvo resursu, milzīgu korupciju, žurnalistu vajāšanu Tallinā.
Par to, ka visām “demokrātiskām” un “latviskām” partijām vajadzētu apvienoties, protams, ka murgs, tas ir vienkārši neiespējami, katrai savi sponsori, savas interses, un, gan tikai trešajā vietā, diemžēl, sava politika.
Ja ko vajadzētu, tad pārliecināt cilvēkus nevis sēdēt mājās, bet, iet un balsot, jo stabili balso tikai SC un NA elektorāts, nu, vēl V kodolelektorāts, nu lūk, būtu viens no momentioem, par ko varētu runāt tā Sab. TV, un arī radio, pie kam runāt ilgstoši un izvērsti, kāpēc tas ir jādara, cilvēku politiskā izglītošana ir viena no tās galvenajām funkcijām.
Jo, faktiski, vēlēšanu iznākumu Rīgā noteica tie, kas nebalsoja.
Jādomā, ja cilvēkus pārliecinātu, cik tas ir svarīgi, cilvēki aizietu, uz valodas referendumu taču aizgāja, bet, arī politiķi tam kaut kā sevišķu uzmanību nepievērš.
2
janis17 > ligakalnina 04.06.2013. 09.31
Daudziem patīk dzīvot pēc principa – grom ņe grjaņet, mužik ņe perekresķitsa…
0
inesite15 > ligakalnina 12.06.2013. 07.56
Neatgādina gadījumā to “labais milicis un sliktais milicis” – kas vienu darbu dara ? :)
0
janis17 04.06.2013. 08.01
Nobeiguma daļai piekrītu pilnībā! Latvisko partiju pilnīga apvienošanās ir pilnīgs murgs. Tas tikai radīs pilnīgu apātiju vēlētājos. Iedomājieties, kas būtu, ja pirms iepriekšējām Saeimas vēlēšanām visi būtu apvienojušies ZRP? Par ko tad šodien balsotu? Vairākas latviskas partijas un to konkurence ir labs dzinulis un motivators. Protams, ja būtu tikai viena latviešu partija, nez vai mēs uzzinātu par zaķa shēmām…
2
Kaspars > janis17 04.06.2013. 09.18
“latviskas partijas” IR nonsenss pēc definīcijas, bet Sovaku Centrs dabistiskā veidā IR nelatviska / pretlatviska / homo sovieticus partija.
0
Elina > janis17 05.06.2013. 15.37
elvē: Protams, ja būtu tikai viena latviešu partija, nez vai mēs uzzinātu par zaķa shēmām…
————-
Tāpat kāmēs neko neuzzināmm par SC un GKR shēmām, gribēju jautāt?
0
Gunārs Nažinskis 04.06.2013. 07.58
Tomēr, truli ir tas, ka 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas vispār uz vēlēšanām tiek tādi atavismi kā SC & GKR.
Šiem bija vai nu jādzīvo savā Krievijas Federācijā (SC) vai jāsēž par korupciju (Mr.20% & Co).
Cik zinu, tad Savisārs tomēr nav tik ļoti pietuvināts Putinistiem, kā Ušakovs&Urbanovičš.
Tā vietā, lai virzītos uz attīstību, ar šiem “draugiem” vēl ilgi kārpīsimies pa vircas bedri.
4
janis17 > Gunārs Nažinskis 04.06.2013. 08.03
Domā, ka Mr. 20% ar ušasķiku savos procentos nedalās? Domā, ka ušasķikam nav jāsēž?:))
0
dzerkaleliva > Gunārs Nažinskis 04.06.2013. 11.12
Foršs koments no satori.lv
—————————-
balsoja tikai tie,kuri neuzskatīja sevi par” hermaņa lumpeņiem”(lat.hermanus lumpenium).Es esmu visapzinīgākais hermaņa lumpenis,nemaz nevajadzēja liegt vēlēšanu tiesības-pats apzinīgi nepiedalījos.
0
matissk > Gunārs Nažinskis 04.06.2013. 12.47
kautkā nesapratu – Atmodas arhitektu izsūtāmie puikas braukā ar džipiem un sēž Briselē – tas kautkā nepareizi, truli? Pavaicājiet godmanam un aldermanai.
0
friendmilulite123 > Gunārs Nažinskis 07.06.2013. 14.08
Aldermane sez Rigas dome un suka usackim. Paaugstini kvalifikaciju!
0