Vēlētāju aktivitāte šajās pašvaldību vēlēšanās – zemākā pēdējos gados (papildin.)

138

Komentāri (138)

Anatolijs K. 02.06.2013. 14.05

(..) — Apžēlojieties, Filip Filipovič, ja viņu tas Švonders vēl apstrādās, kas gan no viņa iznāks? Dievs tēvs, es tikai tagad sāku apjēgt, kas var iznākt no šī Šarikova! (..)

0
0
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 02.06.2013. 14.03

Nu pēc kautiņa dūres nav jēgas vicināt. Un vaimanāt arī nav jēgas. Un labak, lai tas skarbais brīdinājums ir pašvaldību nevis Saeimas vēlēšanās.
Tagad tomēr vēl ir gads, lai pie prāta nāktu.
Un NA un V rezultāti galu galā nemaz ļoti atšķirīgi nav.
Un abām partijām ļoti daudz ko vajag pārdomāt…Gan savu attieksmi pret vēlētājiem, kuri nav muļķi un šo to saprot, gan savstarpējo nenovīdību un kašķi. Ja to enerģiju, ko šajā priekšvēlēšanu kampaņā ieguldīja sāncenšu apkarošana, IR vien kā izpaudās NA apkarošanā, tad konstruktīviem mērķiem…
Un, protams,…Ja politiskais spēka vadībai svarīgākas šķiet personīgās ambīcijas par partijas interesēm. par sabiedrības interesēm es pat nepieminēšu. Tad rezultāts ir tāds, kāds ir.
Bet Rīgā vispār ir saglabājies status qvo. SC , jo Šlesera&Amerika partija tikai formāli bija cits veidojus, reāli tas bija viens, ir noturējis pozīcijas, bet neko īpaši klāt nav dabūjis.

+2
-2
Atbildēt

0

inta_s 02.06.2013. 10.18

Partiju sistēma pazudīs, bet pirms tam Vienotība kļūs par sīkpartiju un izlidos. Pamats tam ir ka Vienotība ir nostājusies pret Latvijas Republikas pilsoņiem. Nevar tik brutālā veidā iet pret pilsoņiem kā to dara EURO jautājumā kur 90% ir pret euro ieviešanu ar 2014. gadu un 65% ir pret euro kā tādu.

Tas ir sods Vienotībai un tā to vēl saņems skarbāk Saeimas vēlēšanās.

+2
-9
Atbildēt

11

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 10.29

    Par Vienotību pilnīgi piekrītu,bet partiju sistēma diez vai tik ātri pazudīs.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > inta_s 02.06.2013. 10.44

    @Viedoklis_lv
    Redzot vēlēšanu aktivitāti un par ko tie ir balsojuši varu teikt, ka valdība ir rīkojusies pareizi par eiro- būtu žēl tik svarīgu jautājumu nodot tik stulbiem un vienaldzīgiem balstiesīgajiem.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 10.55

    Nasing,manuprāt tu samaini vietām cēloņus ar sekām.Ja jau manu viedokli neprasa svarīgos jautājumos,kāda vella pēc man piedalīties vēlēšanās par mazsvarīgākiem jautājumiem?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > inta_s 02.06.2013. 11.45

    @Ēriks
    Ja cilvēks nav spējīgs izlasīt 4000 zīmju programmu (bērniem saprotamā valodā rakstītu) un saprast, vai cilvēks atbilst deputāta prasībām pēc izglītības un pieredzes, tad jājautā, vai viņš ir tiesīgs spriest par tādu sarežģītu lietu kā vienotas valūtas mehānisms!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.06.2013. 12.47

    Skatīsimies ko darīt tam vairumam cilvēku kas ir PRET EURO un principiāli vairs nekad nebalsos par partijām kas ir vērsušās pret LR pilsoņu vairākumu šai jautājumā.

    Vienotība automātiski krīt ārā, tāpat arī Reformu partija un Visu Latvijai. Tad tā kā es esmu latvietis ne tikai pasē bet pēc savas būtības tas SC automātiski krīt ārā, paliek ZZS kurš arī neorsināja neko lai stātos pret šiem EURO kangariem.

    Nav par ko balsot. Ko dod ka ir kāds sakarīgs cilvēks kādā partijā – varētu pat salasīt vairākus sakarīgus cilvēkus pa vairākām partijām, bet tiem nav sakara ar partiju programmu.

    Ja būtu atsevišķi indivīdi tad būtu par ko balsot – bet tagad – nav. Vismaz ne priekš tiem kas iestājas par Latvijas Republikas latu un to ka šādi tā sauktie “tautas pārstāvji” jāsoda ja tie reiz nostājas pret to darba devējiem – tautu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 02.06.2013. 13.18

    Partiju sistēma, iespējams, neder pašvaldību vēlēšanāas, bet, tā nekur nepazudīs, jo valsts mēroga vēlēšanās taisni partiju sistēma pārstāv daudz lielāku cilvēku vēlēšanu rezultātus, nekā mažoritarā sistēma.
    Ja Latvijā netic partijām, vainīgas partijas, nevis sistēma.
    Ja Latvijā var pārpirkt veselas partijas, tos mažoritāro apgabalu deputātus pārpirks pavisam vienkārši.
    Par tiem “idivīdiem” kas nu kuram ir tas sakarīgais indivīds, paskaties, kas notiek Lietuvā ar Paksu, tad nākamo, par ko tur nobalsoja, partiju sistēma, tomēr, nodrošina zināmu filtru, pārmantotību, un lielāku atbildību.
    Vienu deputātu un viņa balsojumu var nopirkt pavisam lēti, un, ja viņš nodrošinās sevi uz mūžu, nospļauties viņam, ievēlēs viņu nākamreiz, vai neievēlēs, un ko tad, balsos par nākamo “godīgo”.
    Bez tam, mūsu vēlētajam ar to izpratni un atbildības sajūtu vēl sliktāk, kā partijām, un Rīga to, kārtējo reizi, pierāda, ja visi deputāti balsotu taisni tā, kā grib vēlētājs, te būtu nezin kas, tikai, ne kaut kas labāks, kā tagad.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.06.2013. 13.31

    Kas vieglāk uzpērkams – partijas spice kas nosaka deputātiem disciplīnu balsojot (Vienotība, Kalvīša laiki, utt.) vai arī 100 neatkarīgi deputāti – tad būtu jāuzpērk vismaz 51 deputāts nevis tikai pāris līderi kā pašreiz.

    Nē, nepiekrītu – šādā veidā tiek mazināts korupcijas risks. Un atlasot pēc profesionālām iemaņām un pieredzes neparādītos 20 gadīgi puikas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 13.38

    Nasing,kāpēc man būtu jāiedziļinās vienotās valūtas mehānismos,ja ir daudz pamanāmākas lietas,kuras varētu saprast pat pamatskolēns?:

    9. pants: kapitāla pieprasījums
    ESM Biedri piekrīt neatgriezeniski un bezierunu kārtībā apmierināt jebkuru kapitāla pieprasījumu, ko izteicis Izpilddirektors (..) septiņu (7) dienu laikā no pieprasījuma saņemšanas brīža.
    —ESM Līgums 24. lappuse

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.06.2013. 13.43

    Tā summa ir daļēji ierobežota – Latvijai kaut kas ap 1 miljardu euro. Protams palielinot ESM budžetu par ko lemtu ESM valde (kurm mums niecīga lemšana) tad varētu būt lielāka summa ko maksāt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese > inta_s 03.06.2013. 13.29

    Nu ko var malt vienu un to pašu pie katra raksta. Nevis 90% ir pret EUR ieviešanu, bet 90% pilnīgi neko nesaprot no tādām lietām, izņemot to,ka -ja kāds kliedz,ka slikti-vajag kliegt līdzi, gan jau noderēs…Tas gan ir fakts !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.06.2013. 13.43

    Kā Jūs varat pierādīt ka 90% neko nesaprot? Kur jums kaut kāds pētījums veikts?
    Tas ka 90% ir pret euro 2014. gadā ir ar aptaujas datiem pierādāms: http://pietiek.com/raksti/eiro_ieviesana_karala_varda,_jeb_pilsonu_kars
    Bet kur Jūsu skaitlim ir atsauce?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 02.06.2013. 09.56

2009. gadā pašvaldību vēlēšanās LPP/LC saņēma 36500 balsu, SC saņēma 82800 balsu, kopā – 119300 balsu.
Šogad pašvaldību vēlēšanās SC/GKR (Ušakovs+Ameriks) saņēma (uz šo brīdi) 116800 balsu.
Tātad mazāk.
Viņiem par savu uzvaru jāpateicas tikai “Vienotības” spices intrigām un latviešvalodīgajiem “žurnālistiem”, kuri iestāstīja latviešiem, ka nevajag iet uz vēlēšanām. Interesanti būtu uzzināt – vai “žurnālisti” to darīja par velti?

+9
-2
Atbildēt

6

    ilmisimo > Kaspars Špūle 02.06.2013. 10.51

    ienotības” spices intrigām un latviešvalodīgajiem “žurnālistiem”, kuri iestāstīja latviešiem, ka nevajag iet uz vēlēšanām. Interesanti būtu uzzināt – vai “žurnālisti” to darīja par velti?
    __________________ vai tad Andrē Glucksmans jau pasen nav atbildējis uz šo jautājumu.

    Par velti pat RD kaķi neņaud.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 02.06.2013. 11.38

    > lama
    Nu tad aktuāls kļūst jautājums par latviešu (nevis latviešvalodīgo) presi utt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 02.06.2013. 15.40

    ….vakar Kreituse labi pateica – LTV uzrīkotais žurnālistu šovs un sevis popularizēšana, nevis debates par aktuālajiem jautājumiem – atbaidīja tos svārstīgos vēlētājus, kuri bija grūtas izšķiršanās priekšā….tās nebija diskusijas, bet žurnālistu vēlme jebkuru deputāta kandidātu padarīt par izsmiekla objektu un pataisīt par nejēgu….attiecīgs arī rezultāts – visi muļķi, nav par ko balsot….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 02.06.2013. 15.43

    zanE. Grava Gore Kretuse arī “labi” pateica par Hermani:):):)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 02.06.2013. 16.07

    ….lno….bet, kā Tev pašam šķiet?….ja skatījies LNT debates un LTV – tad spēsi salīdzināt…par LTV žurnālistu šovu nebrīnos – tāds ir pasūtījums, jāceļ reitingi un ar ko to vieglāk izdarīt? – ar “dzeltenumu”…tautai patīk!….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 02.06.2013. 16.11

    zanE. Es to nesauktu par dzeltenumu, drīzāk par pirmskolas vecuma bērnu konkursu:) Konkurs dalībniekiem kādus māksliniekus uzaicināt, tad sacensība, kuri labāk sadarbosies…Cirks:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 02.06.2013. 09.54

skatos SC vēlēšanu lapu. Tur ir daži latvieši 4. numurs Eiženija Aldermane, augstā vietā sarakstā, uzticama. Kangariem un kārklu krieviem Baibai Rozentālei 21. nr., un tad seko Ainars Baštiks, mācītājs 24. nr., jānis Šmits un …..Jurim Zaķim, Latvijas Universitātes rektoram 30. nr! Kā var LVU rektors krist tik zemu, pilnīgs vāks! cilvēks kuram vajadzētu būt latvietības sardzē un pirmajās rindās, rīs no kpējā moskaļu gaļas poda.

+10
0
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > dace_ampermane 02.06.2013. 10.28

    klejotājs
    Neviens jau agrāk, izņemot Rozentāli, nemaz neizlikās.
    “1995.-1996. gadā Juris Zaķis bija 6. Saeimas deputāts no Demokrātiskās partijas “Saimnieks”. 2005. gadā viņš tika ievēlēts par Rīgas Domes deputātu no LSDSP, 2006. gadā iestājās LPP, 2007. gadā tika ievēlēts par Rīgas Domes Izglītības, jaunatnes lietu un sporta komitejas priekšsēdētāju.”

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 02.06.2013. 10.50

    articulus

    Zaķis ir netīrīgs :(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_ampermane 02.06.2013. 11.13

    klejotājs
    Kāds gan var būt, kad lācis ar to dibenu noslaucījis?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 02.06.2013. 09.33

Pašvaldību vēlēšanās daudz mazāk strādā nacionālā kārts. Te daudz vairāk cilvēki skatās, kā tas ietekmēs manu dzīvi. Līdz ar to SC / NA panākumus izskaidrot ar nacionālu jautājumu, kā to daudzi tagad mēģina, diez vai būs pareizi. Tas drīzāk apliecina, ka šajās partijās cilvēki redz savu problēmu risinājumus, bet Vienotībā redz arvien mazāk.
Vēl stulbāka bija vēlātāju apsaukāšanu par lumpeņiem un Hermaņa izrunāšanās pirms vēlēšanām. Kam vēl, ja ne pašvaldībām ir jārisina iedzīvotāju problēmas. Bet, ja rullē labējo retorika, ka iedzīvotājiem pašiem viss savā dzīvē jārisina, tad priekš kam vispār ir vajadzīga valsts vara? Jo, ja man ir bērni un blakus mājai iela, tad mani interesē, lai uz ielas ir guļošais policists, tad es skatos, kura partija to saprot, kura nē. Par to arī balsoju pašvaldību vēlēšanās, nevis par Hermaņa ziemeļu pērle. Tādu piemēru ir tūkstošiem.

+1
-6
Atbildēt

6

    binedone > dzerkaleliva 02.06.2013. 09.48

    kārtējā kļūda – ja es tā domāju, tad arī citi tā to dara. Ja es noškiroju pasvaldību vēlēšanas no politiskajām vēlēšanām, tad diemžēl krievvalodīgie kanāli nepārtraukti deva ziņu – šis ir ģenerālmēģinājums pirms nākošajām Saeimas vēlēšanām!!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dzerkaleliva 02.06.2013. 10.32

    Es šīs vēlēšanas arī uztvēru kā protesta balsojumu pret euro ieviešanu bez tautas piekrišanas.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dzerkaleliva 02.06.2013. 11.47

    @Ēriks
    Un Ventspils rezultāti ir atbalsta balsojums par “ventiem”? :D

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 02.06.2013. 15.33

    …Ēriks…kļūdies!… “Es šīs vēlēšanas arī uztvēru kā protesta balsojumu pret euro ieviešanu bez tautas piekrišanas.”

    …nacionāļi arī balsoja par Eiro ieviešanu, tāpat kā SC….un palasot i-neta komentārus, kuros NA tika izteikti draudi – vēlēšanās par viņiem nebalsot, jo nodevuši latu – neatbilst realitātei, resp. NA vēlēšanās iegūtajām balsīm….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dzerkaleliva 02.06.2013. 15.47

    Zane,būtu dabūjuši stipri vairāk,ja nebūtu pieslējušies …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 02.06.2013. 16.02

    …Ēriks….muļķības!….paanalizējot iepriekšējo vēlēšanu rezultātus un salīdzinot ar šodienu – faktiski, nekas īsti nav mainījies….
    …iepriekšējās vēlēšanās startēja 17 partiju saraksti, šoreiz – 12…Vienotība saglabājusi savu stabilo vēlētāju, kāds tas bija JL uz iepriekšējām vēlēšanām….apvienojoties varēja iegūt Pilsoniskās savienības vēlētāju atbalstu, taču – PS vēlētājam tuvāka NA ideoloģija, tāpēc arī NA ieguva šajās vēlēšanās pusi no PS vēlētāju balsīm…savus vēlētājus ieguva Zaļie un Reformu partija, kas ir jaunpienācēji….svārstīgais latvietis nobalsoja par tramvaja biļeti….bet ir kāda nianse – samazinājušās krievu vēlētāju balsis, bet SC atbalstītājiem pievienojušies latvieši ar nostaļģiju pēc “labajiem bezmaksas padomju laikiem”….
    …Hermanim tomēr bija taisnība!….:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 02.06.2013. 09.22

Uz vēlēšanām, lielā daudzumā, aizgāja politizētais NA elektorāts, un stabilais SC elektorāts, un rezultāts attiecīgs.
V galvenā kļūda, manuprāt, ir mēģinājums konkurēt ar NA par tās elektorātu( ar SC nekad un nekur, un tādā garā).
Nekādus soc. pētījumus veicis neesmu, bet, daudziem, ar ko runāju, šis “ar Pēterīti spēlēšos, ar Jānīti nē” jau piegriezies, vairākums domā, kā izdzīvot, nevis par lielo politiku, pareizais variants būtu “strādāsim ar jebkuru, ja tikai tas nāks par labu rīdziniekiem”.
Kas der NA elektorātam, kas ir politizēts un ideoloģizēts, tas, ne vienmēr, der pārējiem, NA elektorātu V nedabūja, toties vienu – otru, kas būtu gatavs balsot par V, ja tā ieņemtu mērenāku pozīciju, zaudēja.
Bet, iespaids jau tāds, ka arī šeit par V zaudējumu valda lielāks prieks, nekā sarūgtinājums par SC uzvaru, man gan īsti nav saprotams, par ko te vajadzētu priecāties?
Nu un viens pluss – Lindermanis saņēma mazāk par 1%, tātad, arī krievv. starpā galīgi atsaldētu radikāļu tikpat, kā nav.

+10
-4
Atbildēt

6

    Sandris Maziks > ligakalnina 02.06.2013. 10.22

    dzeris49
    “Kas der NA elektorātam, kas ir politizēts un ideoloģizēts, tas, ne vienmēr, der pārējiem”

    Latviska(eiropeiska) Rīga neder SC un ZP eļektoratam. To Rīga ir piedirsta tumsonīgu, zvērisku ksenofobisku bidlu sādža.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 02.06.2013. 10.54

    Uh, kā daudziem nepatīk Hermaņa teiktais:) Tātad piemērījuši uz sevi lumpeņa drēbītes. Es nosodu tikai tos, kuri nobalsoja par SC, bet ko pārmest pārējiem,vēlēšanas ingnorējušiem rīdziniekiem? Vienmēr un visus nepiešmauksi. Ēlerte vēlētājus piemānija 2006. gadā, aicinot balsot par TP, 10. saeimas vēlēšanās – nākošajā dienā pēc uzvaras paziņojot “sadarbībā ar SC nav nekāda riska”… cik var muļķot, nemaz nerunājot par panākumiem integrācijā?
    Vienotības spicē jandāliņi kā padomju laikā komunālā virtuvē…
    Pēdējā mēnesī pirms vēlēšanām arī NA daudz izdarīja atbalstītāju simpatiju vairošanā – likums pret kriminālvajāšanā esošiem pašvaldību deputātiem, 15. maija reklāmbrauciens veltīts vadoņa piemiņai, ar normālu atmiņu apveltītie nav aizmirsuši arī Parādieka aktivitātes, apliecinājumus par ideoloģiski tuvāko partiju ZZS…
    Dari, Dievs, ko darīdams, viss uz labu – varbūt saeimā ievēlētie beidzot sapratīs, ka ignorējot savu vēlētāju intereses, tiem lemta tāda pati nākotne kā viņu priekšgājējiem?
    P.S. Kāda ticamība vēlēšanu rezultātiem, ja vairākas dienas pēc 11. saeimas vēlēšanām CVK mainīja nobalsojušo skaitu, šoreiz tests neapliecināja sitēmas uzticamību ,un vēl tagad nav zināmi provizoriskie vēlēšanu rezultāti?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 02.06.2013. 11.07

    lno
    “Tātad piemērījuši uz sevi lumpeņa drēbītes.”

    Viens otrs Kononova NKVDešņika mundierīti arī piemērījis.

    “..likums pret kriminālvajāšanā esošiem pašvaldību deputātiem”

    Nevar atbildīga partija, populistiski izdarīties kā pamuļķīši, lai pēcāk ilgstoši nebūtu jāsarkst, kā to var atļauties anonīms komentētājs. Un laikā, kad V nekaunīgi koķetē ar ZP, piedalīties ZZS, ar ko vēl kopā būs jāstrādā gadiem, demonizēšana.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 02.06.2013. 11.42

    articulus100. Nevar atbildīga partija, populistiski izdarīties kā pamuļķīši
    ________________
    Būtu 15. braucienu aizvietojuši ar atbalstu likumam, būtu lielāks sausais atlikums. Paldies par toleranci, ka neesi vēl mani ieskaitījis “pederastos”, bet pagaidām tikai NKVD mundieri piemērījis:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 02.06.2013. 12.26

    lno. Pardon – 15. maija braucienu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 02.06.2013. 12.43

    lno
    “Būtu 15. braucienu aizvietojuši ar atbalstu likumam, būtu lielāks sausais atlikums.”

    Un jumi ar sirpi un āmuru nomainījuši? Bāzt savu galvu in “Vagina dentata”, steigā atbalstot jēlu, juridiski neizstrādātu, viena nelietīga pamuļķa populistisku, neviennozīmīgi vērtējamu likumprojektu?
    15. maijs, protams, bez tā Latvija patiešām labprātīgi būtu iestājusies psrs, galēju neliešu, kā šodien SC un ZP, Saeimā bija pietiekami.

    “..bet pagaidām tikai NKVD mundieri piemērījis:)”

    Par to, ka nebēdājos, ka Vācija Latvijā izbeidza cilvēces vēsturē vēl nepiedzīvotu genocīdu “Baigo gadu” un nepriecājos, ka čakstes, oškalni un kononovi veicināja tā atkārtošanos, ierakstīt mani SSiešu rindās, NKVDešņika, nagu maucēju, stilam atbilstošs.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

binedone 02.06.2013. 09.09

kārtējo reizi arī šajos komentāros parādām , kāpēc Rīgā vēlēšanu rezultāts ir tāds, kāds tas ir !! un proti:
– pirms vēlēšanām un it sevišķi pēdējā dienā krievu valodas saziņas kanālos (REN TV, un it saevišķi RadioBaltcom) nepārtraukti izskanēja ziņa, ka uz šīm vēlēšanām OBLIGĀTI VISIEM IR JĀIET un JĀBALSO ! pie tam Radio Baltcom to aicina Ušakova balss, nepieminot SC un pēc tam skan , ka šo reklāmu ir apmaksājis Baltcom ! tātad motīvs viens – piecelies un aizej nobalso!
– kas ir atrodams latviešu kanālos ? tas saraksts ir slikts, tajā raidījumā Ēlerte izgāzās, te Hermanis ir slikts jo nosauca mani par lumpeni, te veselu nedēļu villošanās par brīvbiļetēm un vai tad šī partija to nesolīs , galu galā pēdējā dienā viss ir līdz kaklam un arī centrālās avīzes un TV saka to pašu – visi slikti, nav par ko balsot. Nu ko, es taču kārtīgs latvietis, neiešu savu balsi atdot otram latvietim un vispār saulīte spīd, labāk aliņu iedzeru vai dārzā rušinos – mazāks ļaunums no manas balss būs !!

un tagad padomājat – ko liecina 55% balstiestīso ierašanās Rīgā vēlētāju iecirkņos ? Pirmkārt to, ka 45% NEIERADĀS !! Vai tiešām domājat, ka šie 45% dalās līdzīgi latviešos/krievos kā tie kas it kā ieradās ?? tieši uz to pašlaik šinī brīdī ir SC uzsvars – latvieši par mums balsoja !! (palasiet Amerika interviju!!). un ,mēs savos komentāros braucam atkal iekšā tieši tanīs pašās auzās !!

rezumējums –
latviešu partiju nespēja redzēt pāri savai smilšu kastei
zaudētie masu mēdiju kanāli (interesanti, kur Baltcom atrada naudu apmaksāt šos raidījumus ?)
partiju nespēja atraktīvi prezentēt savu viedokli DAŽĀDOS mēdiju kanālos

+10
-1
Atbildēt

1

    binedone > binedone 02.06.2013. 09.19

    varu tikai apstiprināt savu domu – iesaku papētīt CVK mājas lapā esošo balsojumu sadalījumu konkrētos iecirkņos :
    – Rīgas centra rajonos tipiska attiecība – SC 28-30%, nacionāļi 35-30%, Vienotība 20-25% ( proti – 1/3 pret 2/3)
    – guļamrajonos SC dominējoša uzvara !!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

valdis 02.06.2013. 08.19

Kad pārsvaru ņēma cīņa par to, kura no partijām saņems lielāko balsu skaitu, lai neatdotu Rīgu SC/GKR, tad iznākums, lūk, šeit kā uz delnas.
Esat izcīnījuši “varenu” uzvaru, ir bezgala skumji par to, bet droši vien gandarījums ir salds jo salds, ko lai dara, tā nu tas ir. Plēšaties tālāk, būs vēl lielāks gandarījums, atvainojiet par skarbumu.
Ir jau svarīgi zem sīkajiem cīniņiem nepazaudēt galveno. bet ko nu vairs…

+4
0
Atbildēt

0

inta_s 02.06.2013. 07.59

Esošā partiju sistēma ir novecojusi, laiks jaunai tiešai demokrātijai bez partijām, kur tieši vēlētiem tautas pārstāvjiem, kas nesaistīti savā starpā bez partiju kasēm korupcijām tirgošanos utt. strādā profesionāli un patiesi tautas labā.

http://www.ir.lv/2013/5/31/darvas-pilieni-medus-muca/viedokli

Tāpēc arī ir tik zema atsaucība esošai sistēmai, kura ir sapuvusi.

0
-5
Atbildēt

0

kruskops 02.06.2013. 00.02

Bēdīgi ir tas, ka aptuveni 50% uzliek vēlēšanām. Tad nu saņemiet interfrontistu valdību Rīgā, mūlāpi!

+25
-3
Atbildēt

3

    dzintarz > kruskops 02.06.2013. 00.39

    Tie ir mūsu “kolēģi”, “mūsu bērni” un citi “nāvīgi gudrie bezjēgas un beztautas tir$ēji”..

    Andriksoni.. Krievzemes tatāri beidzot ir atraduši visvājāko ieejas punktu.
    Ne lietuvji, ne igauņi to nepieļautu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > kruskops 02.06.2013. 01.21

    Un kas tev ir pret tatāriem?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > kruskops 02.06.2013. 10.15

    Pelēkais Vilks
    “Andriksoni.. Krievzemes tatāri beidzot ir atraduši visvājāko ieejas punktu.”

    Kāpēc “tatāri”? Vispār jau mazukraiņu-mongoļu bastardi ar baltu, somugru un tjurku asiņu piemaisījumu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 01.06.2013. 23.13

par zemo procentu gan nav ko brīnīties. visiem zināms, kāda ir emigrācija. vēl liela daļa nedzīvo tur kur viņiem jābalso, jo migrācija valsts ietvaros arī tikai augusi. plus bezjēdzīgā pašvaldību reforma, kas panākusi, ka cilvēki vispār neredz jēgu balsot par pašvaldību, ar kuru viņiem nav nekādas saistības.

+8
-1
Atbildēt

6

    Jānis Derkusovs > Vineta Ungailo 01.06.2013. 23.17

    Nē. Tas nav skaidrojams ne ar migrāciju, ne emigrāciju. Īpaši Rīgā

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Vineta Ungailo 01.06.2013. 23.20

    @angry
    Nezināju, ka Latvijā vairs dzīvo zem 1 milj. iedzīvotāju, ja tikai 670 tūkst. balsotāju.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > Vineta Ungailo 01.06.2013. 23.21

    jautājums_4 Protams, ka ir skaidrojams. Rīgā, uz kurieni cilvēki migrē, aktivitātes % ir krietni augstāks nekā reģionos, no kurienes migrē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > Vineta Ungailo 01.06.2013. 23.23

    Nasing spešal! iedzīvotāji un pilsoņi ir divas dažādas lietas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Vineta Ungailo 02.06.2013. 01.19

    Tu esi likumpārkāpējs:

    Saskaņā ar Dzīvesvietas deklarēšanas likuma nosacījumiem, dzīvesvietas maiņas gadījumā attiecīgās personas pienākums ir mēneša laikā, kopš tā pastāvīgi dzīvo jaunajā dzīvesvietā, deklarēt to dzīvesvietas deklarēšanas iestādē. Likuma mērķis ir panākt, lai persona būtu sasniedzama tiesiskajās attiecībās ar valsti un pašvaldību.

    Saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā noteikto, par dzīvesvietas nedeklarēšanu personai var izteikt brīdinājumu vai uzlikt naudas sodu līdz divsimt piecdesmit latiem ( 186. panta otrā daļa), savukārt par apzināti nepatiesu ziņu sniegšanu dzīvesvietas deklarēšanas iestādēm, deklarējot dzīvesvietu, personai var uzlikt naudas sodu no piecdesmit līdz trīssimt piecdesmit latiem ( 190. 10pants).

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Vineta Ungailo 02.06.2013. 11.15

    Retā reize, kad piekrītu no comments

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 01.06.2013. 22.52

no tā kas skan televīzijā jūtu vieglu sūdu smaku [man ļoti jūtīgs deguns] lielais vairums to smaku sajutīs tikai tad kad tā būs drausmīgi nepanesama. Broka izskatās ļoti komfortabli blakus amerikam.

prieks par RP panākumiem :D

+7
-5
Atbildēt

2

    grislits > dace_ampermane 01.06.2013. 23.43

    Nu ja NA nevēlas iekļūt nākamajā Saeimā ar labiem rezultātiem, tad viņi var droši sadarboties ar SC.

    Kas noticis ar RP pēc vēlmes sadarboties ar SC, visi labi redzam.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_ampermane 02.06.2013. 10.59

    roberts_j
    “Nu ja NA nevēlas iekļūt nākamajā Saeimā ar labiem rezultātiem, tad viņi var droši sadarboties ar SC.”

    ????????????????

    0
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 01.06.2013. 22.49

Starp citu kur ir susurs un pārējie kuri bez maz ar putām uz lūpām teica ,ka RP popularitates reitingi ir mākslīgi samazināti :)

+9
-3
Atbildēt

12

    piziks > garausiitis 01.06.2013. 23.03

    Klusais, toties laikam jau Vilnitis Liepajā ir RP 32% uzvilcis! Ja RP personibas, nevis sīki šmaukļi, butu Rīga, butu citādi, bet RP pietrucis prata to saprast.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 01.06.2013. 23.06

    Kas tur jauns – personības izšķir rezultātu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > garausiitis 02.06.2013. 01.25

    klusais Kas tur jauns – personības izšķir rezultātu :)
    ==============
    Personības un personību “auditorijas”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.06.2013. 02.49

    ….personības un personību “auditorijas”?
    ———————————–
    ….patiesībā – vēlētāju aprobežotība un trulums….un tam ir apliecinājums:

    – “Pirms 1.jūnijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām portāla “Delfi” tradicionālajās Rīgas mēra “aklajās vēlēšanās” uzvarējusi “Vienotības” līdere Sarmīte Ēlerte.

    Pirms pašvaldību vēlēšanām portāls “Delfi” piedāvāja lasītājiem virtuālās Rīgas mēra “aklās vēlēšanas” – iespēju nobalsot par Rīgas mēra amata kandidātu piedāvātajiem problēmu risinājumiem, nezinot, kurš politiķis šo risinājumu piedāvā.

    Šoreiz portāls “Delfi” aicināja mēra amata kandidātus izklāstīt risinājumu trīs problēmām, kuras par svarīgākām “Facebook” aptaujā atzina “Delfi” lasītāji – par lielajiem apkures rēķiniem, neremontētiem ceļiem un korupciju.

    Par balsojuma uzvarētāju kļuva Sarmīte Ēlerte (V), otrajā vietā ierindojās Latvijas Zemnieku savienības saraksta līderis Armands Krauze, trešajā vietā – pašreizējais Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), bet ceturtajā – Nacionālās apvienības pārstāve Baiba Broka. Šo četru kandidātu piedāvātie problēmu risinājumi saskaņā ar lasītāju balsojumu iekļuva labāko “trijniekā”.”

    ….kamēr vēlētājs vēlēšanas uztvers kā skaistumkonkursu – nekas Latvijā nemainīsies…diemžēl….

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 09.07

    Zane – nu beidz ņaudēt ! Vēlēšanas nav aklais randiņš :) Un ja Tavuprāt vēlētāji nobalsoja kā skaistumkonkursā , tad politiķiem vajadzēja būt gudrākiem un ņemt vērā to izvirzot savus līderus :)
    Par to ka Ēlerte ir garām uzreiz jau ne viens vien teica tulīt pēc izvirzīšanas . Es vēl pagaidītu +- saskaitīšanu , nebrīnīšos ,ka Elerte nemaz nebūs ievēlēta :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > garausiitis 02.06.2013. 10.18

    Nu,pašvaldību vēlēšanas nav arī daiļrunāšanas konkurss.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 02.06.2013. 10.33

    Tāpēc jau Vienotiba, izvirzit Jaunupu iepriekš un Ēlerti tagad, Rīgu tik veiksmigi nodeva: Vienotibai Riga nafig vajadzīga. Interesanti, par kādu cenu. To Vienotibai, cerams, vēletāji ieskaidros Saeimas vēlēsanās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 11.34

    Optiskais Tēmeklis. Diemžēl Tev taisnība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.06.2013. 15.19

    …Klusais…Tev par kreņķi – Ēlerte ir ievēlēta…tapat kā Ameriks…:)

    …man patīk Tavs domu gājiens – Ēlerte nepatīk vēlētājiem, fiksi vajadzīga Čičolīna ar Ēlertes smadzenēm, lai izpatiktu vēlētājam!…bet…varbūt vēlētājam vajadzētu beidzot sākt domāt nevis ar muguras smadzenēm un slaucīt notecējušu siekalu, bet sākt domāt ar galvu….
    …Ēlerte neatbilstot latviskā skaistuma etalonam un kauns to būtu rādīt citzemju delegācijām?….kā Tev šķiet, Lipmans panākot PČ rīkošanu Latvijā – nēsāja masku?…vai sāksi atkal runāt par to, ka pret sievieti un vīrieti dažādas prasības?….:)

    P.S. …es neņaudu – ņaud mani kaķi!…. :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 15.25

    zanE. Ļoti nejauks komentārs. Neviens šeit nav vērtējis Ēlertes vai Lipmaņa izskatu. Jā, varbūt nav Holivudas etaloni, bet kurš no mums ir Apolons vai Afrodīte?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.06.2013. 15.50

    .,…lno….kāpēc Tevi nesatrauca pirms pāris dienām IRsī apspriestās Ēlertes pilnības/nepilnības…smaids, sejas izteiksme utt. ….pārlasi iepriekš rakstīto, tur gan nepamanīju Tavu sašutumu par nejaukiem komentāriem….

    …jau ilgstoši sabiedrībā izveidojies priekšstats par smukajām frizūrām un piemīlīgajiem smaidiņiem – noteicošais faktors daudzu vēlētāju izvēlē…tā kā, beidzot būtu laiks pieaugt….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 15.53

    zanE. ja būtu pamanījis, būtu reaģējis, bet sakāve nav jāmeklē frizūrās, bet vēlētāju muļķošanā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 01.06.2013. 22.46

Vai IR abonentu skaits nemazināsies?:)

+6
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 02.06.2013. 00.16

    lno Vai IR abonentu skaits nemazināsies?:)
    _____________________ portālīša likteni rāda komentāru skaits pēcvēlēšanu vakarā.

    Jumja apšaudītāju ērķšķainais ceļš uz miskasti.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

dro 01.06.2013. 22.42

Man žēl Sarmītes, bet vēlētāiem lai nu kāda, tomēr atmiņa ir. Sarmīte cīnījās kā lauva, bet pagātni neizdzēst.

+6
-8
Atbildēt

0

garausiitis 01.06.2013. 22.24

Tagad varētu sākt likt likmes vai ZZS valdībā nomainīs RP :)

+6
0
Atbildēt

25

    Una Grinberga > garausiitis 01.06.2013. 22.42

    @klusais
    Nejauc divas dažādas lietas! Pašvaldību un Saeimas vēlēšanām ir dažādi elektorāti – kaut vai paskaties atšķirīgo balsojumu par V un NA. V nav izdevīgi izņemt RP no koalīcijas, jo zaudēs dažus labus ministrus, kas nozīmē riskus valdības deklarācijas pildīšanai un līdz ar to arī Dombrovska, kā premjera sasniegumus. Un patiesībā arī NA nav izdevīgi padzīt RP, jo valdībā ar Grendi nevar īpaši lepoties un jaunu ministriju pārņemšana nozīmē arī atbildēt par padarīto un veicamajiem darbiem, kas pirms nākamajām Saeimas vēlēšanām varētu būt sāpīgs jautājums.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 01.06.2013. 22.46

    NaSp – neķer krenķi , bet kaut kur piezīmē ka pēc neilga laika sāksies cīņa par RP ministru krēsliem . Gan jau atgriezīsimies pie šī jautājuma.
    Bet RP izdarīja totālu kļūdu ,ka negāja kopā ar V uz Rīgas vēlēšanām :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 01.06.2013. 22.55

    @klusais
    Man nav par ko ķert kreņķi, jo RP nedabūs manu balsi. Varu tikai teikt to, ka esošā koalīcija ir labākā iespējamā šajā Saeimā. Protams, V jau tagad ir jādomā, kā tiks aizpildīts RP tukšums nākamajā Saeimā, jo visas RP balsis ne V, ne NA nespēs paņemt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 01.06.2013. 22.58

    NaSp – vēl joprojām brīnos par tiem kuri balsoja par ZRP :) Bet nu būs jau nākamie Saulveži ( -des ) , varēs atkal fanot un pec tam plēst matus :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 09.27

    NaSp – nu re jau vakar Parādnieks sāka spazmot par NA vietu valdībā , šodien Klementjevs par koalīcijas līguma korekcijām :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 02.06.2013. 10.11

    klusais
    “NaSp – nu re jau vakar Parādnieks sāka spazmot par NA vietu valdībā”

    Padauzas jūs, Šlesera komjaunieši, esiet

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 10.16

    articulus – un Tu ? :) :) :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 02.06.2013. 10.39

    @klusais
    Zinu, ka Tev viņš ļoti nepatīk, bet Ķīlis jūnija Rīgas Laiks numurā saka, ka 60-70% politiķu ir idioti. Es to varētu attiecināt uz izteikumiem pārbīdīt koalīcijas līgumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 02.06.2013. 10.57

    Nasing spešal!
    “bet Ķīlis jūnija Rīgas Laiks numurā saka, ka 60-70% politiķu ir idioti. Es to varētu attiecināt uz izteikumiem pārbīdīt koalīcijas līgumu.”

    Tas tiesa. Tiklīdz kļuva skaidrs, ka SC un ZP neizdosies Latviju nolaist kanalizācijā, nevienam no Putļera piesmietā, profašistisko organismu bandas, valdibā vairs nebija jābūt.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 11.23

    NaSp – interesanti ka to saka cilvēks kurš pats ir pabijis Tvaika ielā :) :) :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 11.31

    klusais. Tas taču loģiski. Slimu lauvu saplosa hiēnas. Kādi iebildumi? Iespējams tas pats notiks ar Vienotību nākošajās saeimas vēlēšanas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 11.39

    lno – tad jau manīs :) :) :) Vēl jau pusotrs gads :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 11.44

    klusais. Ministru nomaiņai nav vajadzīgs gads:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 11.53

    lno – domāju ka tas arī notiks… manuprāt Sprūdža dienas ir skaitītas . Negribētos lai visas perturbācijas novestu pie ZZS atgriešanās :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 12.17

    klusais. ZZS ideoloģiski vistuvāķā NA. Eh, būtu es ivans, vienmēr būtu skaidra izvēle:):):)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 02.06.2013. 12.29

    klusais
    “Negribētos lai visas perturbācijas novestu pie ZZS atgriešanās :)”

    Politikā nav kā gribētos, politikā ir “mazākais ļaunums”. Nekas nebūtu savādāk, ja ZP ministru vietā būtu SC. Tātad atliek ZZS un proporcionāla, atbilstoša mandātiem, NA dalība koalīcijā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 12.59

    articulus – stipendiats? :) :) :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 13.05

    klusais. Articulus nav stipendiāts, articulus ir modžaheds, kurš Latvijā grib ieviest šariātu:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 13.20

    lno – un aizdomas , ka izgājis etapu :) :) :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 13.30

    klusais. Bil bi čelovek , zakon naidjotsja:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 13.36

    lno – ko Tev izsaka vārds Erdžans Deniss ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.06.2013. 14.01

    klusais. Pastāstīsi?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 02.06.2013. 14.41

    klusais
    Nu tāc morāls kroplis kā Krišs Ēlerts taču neizaugs?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 02.06.2013. 15.04

    lno
    “Articulus nav stipendiāts, articulus ir modžaheds”

    Vai tad Jums padumjās armijas ierindas un politisko mācību teicamniekiem, nemācīja lietot apzīmējumu “dušmaņi”?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.06.2013. 20.44

    lno – vecākais Baibas dēls :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 01.06.2013. 22.15

Ļoti skumji, ka mazāk nekā pusei vēlētāju rūp, kas notiek viņu pašvaldībās! Deputāti nenokrīt no gaisa – tos ievēl! Tiem, kas nav vēlējuši, nav nekādu morālu tiesību kritizēt pašvaldības darbu turpmākos 4 gadus, jo savu vienīgo politisko pienākumu nerealizē.

+11
-1
Atbildēt

1

    grislits > Una Grinberga 01.06.2013. 22.18

    Piekrītu. Vienmēr esmu teicis – ja neej uz vēlēšanām, tad turi muti un nedomā nevienu politikā lamāt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 01.06.2013. 22.05

Vai Rīga ir Latvijā?

+7
-4
Atbildēt

2

    piziks > Kaspars Špūle 01.06.2013. 23.02

    Pajautā Vienotibai, Jaunupam un Ēlertei, un Vienotibas spicei, kas sarakstus sacer! :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > Kaspars Špūle 01.06.2013. 23.14

    pilnīgi noteikti nē. ar laiku to varētu izveidot par krievu geto.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

dro 01.06.2013. 22.01

GKR 52%, NA 23%, V15% Rīgā.

+4
-1
Atbildēt

28

    garausiitis > dro 01.06.2013. 22.20

    lno – 18.00 bija 50% , 25% , 15% . Interesanti cik balsis būs nozadzis Belēvičs :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 22.25

    Nū…rezultāts ir likumsakarīgs valdošo realizētajai politikai.
    Latvieši vienkārši uz vēlēšanām nav gājuši.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.06.2013. 22.28

    klusais. Šī pagaidām zīlšana, pagaidīsim rītu. Dažreiz aptaujas pie iecirkņiem aptuveni sakrīt ar vēlēšanu rezultātiem, citreiz garām. Vēl tagad atceros, cik satriekts bija Repše blakus savai jaunajai sievai 2006. gadā, kad aptaujas solīja uzvaru…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 22.29

    lno – pagaidam, pagaidam :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 22.35

    Var jau , protams, gaidīt, bet…Zems ir vēlētēju %, un krievi uz vēlēšanām aizgāja.
    Nū…latviešu kundzes aplamāja par pērkamām meitenē, kas pārdodas ienaidniekam par tramvaja biļeti, tad viņas vienkārši uz vēlēšanām nav gājušas.
    Tā iet, kad vēlētājus lamā par lumpeņiem.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.06.2013. 22.37

    jautajums_4 . Nu, nu:):):)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 22.41

    >Ino
    Nu vēlētēju aktivitātes % ir graujošs. Es domāju, ka Latvijā tāds nav bijis. Tas ir precedents.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 22.41

    jautajums – nu neķer krenķi :) manuprāt interesanti būs redzēt kā Ušakovs ar komandu tiks gala ar finansēm , jo aizdomas , ka būs stipri grūti … Cik Birks atstāja nebaltam dienām – 80 mio ? Cik ir tagad palicis ? Ar ko tad lāpīs caurumus? Bus interesanti paskatīties ka spazmosies zēni. Protams ir dzirdēta versija , ka gadījuma ja galīgi ies tūta , tad Krievija pametīs investīcijas , nu bet paskatīsimies :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.06.2013. 22.44

    klusais. 80 mio?
    __________
    Manuprāt 150.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 22.47

    lno – varbūt kļūdos, man atmiņā 80 …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 22.48

    > klusais
    Nu es vispār neesmu pārsteigts. Jo, ja godīgi, tad vēl mazāk V prognozēju, jo tik stulbu kampaņu un nesimpātisku sarakstu…Man tikai vēl LC pēdējā kampaņa un Ūdre ar zirgu nāca prātā.
    Bet līdz Saeimas vēlēšanām gads…
    p.s. būs jauna valdība…Kas priecē!
    Jo es nezinu no kurienes Tu to zini, bet ministrs tiešām ar biroja vadītāju svabadi laiž krieviski.Darba valoda ministrijā tagad…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 22.53

    jautājums – vēl jau nav izslēgta jauna valdība līdz 2014.gada rudenim …
    Par Vjačeslavu un Annu – es tur mikrofonus saliku :) :) :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 22.59

    >Klusais Nevajadzēja tērēties. Varēji vienkārši painteresēties pie ierēdņiem…Kādā mēlē viņiem ar vadību jākomunicē. Un, kas amizanti, tad taču jaunais ministrs sociālajiem partneriem arī sola Latvijas augstskolu globālajā TOP 100…Vispār jautrība sit augstu vilni.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 23.07

    >klusais
    Līdz Saeimas vēlēšanām ir drusku vairāk par gadu. Ušakovam vēl gadam nauda pietks, tāpēc uz finansiālo krahu labāk necerēt.
    Bet mainīt koalīciju palielam nav prātīgi, jo RP nav konkurenti nākamajās Saeimas vēlēšanās, bet ZZS gan būs. Un dot tam administratīvo resursu ir stiprināt konkurentu. Domāju, ka to ir spējīgi saprast pat NA, jo elektorāts ir pārdalāms.
    Gan jau to gadu kaut kā nomuļļās…Bet nu gan V, gan NA tomēr būtu šis tas jāpārdomā, jo citādi Sudrabas uznāciens būs spožs…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 23.10

    jautājums – TOP100 ? Ha , tā slimība laikam ir lipīga :) Par valodām – tas ir pilnīgi nepieņemami it sevišķi zinot ,ka pirmkārt ta tomer ir valsts iestāde, otrkārt abi lieliski runā latviski .

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 23.16

    jautājums – nu jautājums vai NA būs mierā vēl gadu netikt pie naudas siles… Parādnieks jau tagad nēsājas apkārt ka negudrs :) Un vēl tas jautajums par saistību ar Ventspili …
    Par naudas trūkumu Ušakovam nevajadzētu uztraukties ,jo ja būs reāli mēsli , tad gan jau Krievija atradīs veidu kā piešpricēt Rīgai …
    Par Sudrabas uznācienu – nu patīk jau vēlētajiem kāpt uz grābekļiem . Sudraba ar izšūvumiem, Dainu deklamāciju un tautiskajā dejas solī var te daudzus apvest ap stūri :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 23.26

    >klusais
    Jā, var gadīties, ka NA nebūs ar mieru gaidīt, bet viņiem gan arī vajadzētu par rezultātiem padomāt. Jo nu nav spoži. Jo Rīgā par viņiewm drīzāk bija protesta balsojums pret SC , jo V bija reti odiozu sarakstu izlikusi. Nu nav Sarmīte katrai gaumei, un es pat iedomāties nevaru kādai gaumei ir Pulks…
    Bet vai NA vispār kādu pašvaldību paņems.
    Paņemot ministriju, pa gadu pie naudas viņi nepagūs tikt, bet pie nepatikšanām gan…
    Lembergam ir izdevies Sprūdžu publiski pazemot. Ko tur vairs uztraukties.
    Un domāju, ka RP var piekrist konsolidācijai V. Nu cik tas dos bonusus nākotnē…Tas ir zvaigznēs rakstīts…Bet tas manevrs viņiem var dot iespēju daļai savu ministru palikt valdībā. Nū…ne Sprūdžam , protams,…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.06.2013. 23.26

    klusais. Nu un kā Tev patīk ultimāts LM akcionāriem iemaksāt vienādu summu 10 milj? Gudri? VL ir zaļi gurķi, bet kur pieredzējušās Vienotības politiskā griba? Muļļāšanās /OT/ un savu neveiksmju norakstīšana uz partneriem. Var jau mēģināt visu norakstīt uz neparezās lokomotīves izvēli, bet vēlētāji savu vērtējumu pateikuši. Neticu, ka V spēj mainīties.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 01.06.2013. 23.32

    >Ino
    Nū…Vienotība, varbūt, arī nespēj mainīties, bet toties NA pēdējā laikā strauji mainās uz leju…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.06.2013. 23.41

    jautājums_4. Piekrītu, tādēļ jau vienu brīdi biju nolēmis ignorēt vēlēšanas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.06.2013. 23.56

    jautajums – par tām naudām cik var redzēt visintensīvāk patreiz uztraucas sešinieks :) , NA vienkārši paši nav sapratuši kurš ir īstais kasieris un tapēc Parādnieks visur zīmejas un prasa amatus savējiem :)
    Par V – viss pašu rokās … reģionos totāls bardaks , Kampars nezin kapēc joprojām tur kaut ko vibrē … un manuprāt galvenā V problēma ir partijas sievietes … tā ir bumba …
    Par Sprūdžu – smieklīgi un godīgi – augstāk par pakaļu neuzleksi :)
    lno – par LM nav info, to ko redzu un lasu – nav loģikas , bet tas ir tikai no publiskās info :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 02.06.2013. 00.27

    Nū…Tagad interesanti, kas Rīgā ir ievēlēti no SC. Ja būs tikai krievi, tad balsojums ir etniskais un krievi ir latviešu uzvārdus svītrojuši.
    Bet ja būs arī latvieši iegājuši …tad ir iespējams, ka tiešām arī latvieši ir balojuši…
    Tad tā ir slikta zīme.Tad ir s***i.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 02.06.2013. 00.33

    Vēlēšanās Rīgā piedalījās 226 000 vēlētāju. tātad SC, ja ir ap 51-52%, par viņiem nobalsojuši ap 120 000 vēlētāju – precīzs SC standarta elektorāta skaits Rīgā. Skat, ko rakstīju vakar – http://www.ir.lv/2013/5/30/patiesiba-par-nilu-usakovu/viedokli#viedoklis_319680

    Protams daži latvieši jau balsoja par Ušakovu, bet tas nemaina būtību – pamatā balsojums etnisks.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 02.06.2013. 00.38

    Ja. Balsojums ir etniskais, tad Amerikam var būt šādi tādi pārsteigumi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 02.06.2013. 00.43

    Godīgi sakot, es pat ļoti ceru, ka latvieši tiešām būs izsvītroti, lai varētu reāli aizvērt beidzot mutes visiem, kas netic, ka par SC notiek etnisks balsojums.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 02.06.2013. 01.04

    Cik Birks atstāja nebaltam dienām – 80 mio ?
    nevis nebaltām dienām, bet tā tiks veidots uzkrājums tam ziemeļšķērsojuma tunelim. Tā kā vienkārši paveicās, ka sākās krīze un nesanāca zelta tunelis. par atlikumu jau 2010.gadā teica, ka šausmas, jau nekas nav palicis, bet 35 mio ir joprojām un uz gada beigām var pieaugt, kā tas bija 2012.gadā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > dro 02.06.2013. 08.29

    Nu ja, tagad Hermanis vainīgs. Vainīga pati vienotība ar savu augstprātību, eiro prioritāti, Reformu partijas piļīšanu. “Dombrovska komanda”,izrādās, to tomēr nepaveica.
    Un Hermanim taisnība, tā jau nevienam nepatīk.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 02.06.2013. 10.50

    lno
    Bez “noderīgiem idiotiem” fašistu izdzimteņi – neostaļinisti vieni noteikti netiktu galā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 01.06.2013. 21.51

Runā ka NA jāsveic ar otro vietu :)

+4
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam