Pirms vēlēšanām sarūk SC reitinga pārsvars

109

Komentāri (109)

dro 31.05.2013. 12.14

Ar interesi gaidīšu, vai Škapars tiks ievēlēts. Ja netiks ievēlēts, vai tomēr pārstāvēs Vienotību brīvostā:)

+2
-1
Atbildēt

2

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 16.00

    nav nevismazāko šaubu, ka netiks ievēlēts, jo vienotība nepārvarēs 5%

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 16.02

    Vienotība brīvostā netiks pārstāvēta, jo netiks ievēlēta, bet Škapars pārstāvēs SC.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

grislits 31.05.2013. 12.02

Par to Belēviča tikšanu iekšā.

Es ceru, ka viņš vakar LNT diskusijās sagrāva savus reitingus ar lielīšanos ka startē, lai dabūtu zelta kārti, un ka tādēļ, ka būs zelta kārts, viņš nevar pateikt ar ko sadarbosies un izmantošot savu zelta kārti pilnā mērā.

Belēvičš tādā veidā pasludināja sevi par pilnīgu bezprincipu cilvēku, kas gatavs pārdoties, kam izdevīgāk.

+7
0
Atbildēt

2

    austrisv > grislits 31.05.2013. 12.25

    Nu lūk, kaut raidījumu neskatījos par Beļēviču un viņa misiju jau varēja nojaust sen, tieši tad, kad sadalīja Zaļos no Zemniekiem. Tad vēl Stendzenieka reklāmas izmantojot bērnus!
    Kad es te jau rakstīju, ka Beļēvičs pārdosies, tad man salika mīnusus, bet tas, ka viņš pat paziņojis par savu zelta kārti tikai par to arī liecina. Tad lai naivie nebrīnās. Skaidrs, ka Ušakovam vajadzēs sabiedrotos un kas tad tā būs par partiju, ja ne Zaļie ar Silenieku atkal Rrīvostā pie pilnas bļodas.
    Cik zinu, tad zaļie vienmēr ir mudžejuši no ulmes un tamlīdzīgiem, arī Grigule un citi “rāpuļi”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > grislits 31.05.2013. 12.31

    Piekrītu. Belēvičs vakar pārņēma zemnieku titulu “mauka”. Spoži un pārliecinoši. Turklāt, ņemot vērā skaļi deklarētos populistiskos saukļus par bio-ēdināšanu, velo-celiņiem utt., tas viss nav tālu no SC retorikas, un abiem itin labi varētu saskanēt “tērēsim uz nebēdu, bilanci lai savelk nākamie…”

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 31.05.2013. 11.26

Jau sen kā esmu izdarījusi savu izvēli, rīt vien jāiemet tā kastītē. Esmu par latvisku Latviju :) patika Maskavas mēra stingrā nostāja – tie, kuri nezina krievu valodu un neciena krievu kultūru, lai brauc prom no Maskavas. Ehhh… ja vien pie mums mēram būtu tādas pašas domas attiecībā uz latviešu valodu un mūsu kultūru. Un jā, balsojum rezultāts par latviešu valodu b/d patiešām skumdina.

+10
-2
Atbildēt

2

    Sanšains > Kristīne 31.05.2013. 11.44

    patika Maskavas mēra stingrā nostāja
    ================================
    Tā nu gan nevajag teikt.:) Neargumentēsim, balstoties krievu pieredzē! :)

    Citādi tas piešķir spēku tiem, kuri cenšas NA sasaistīt ar “putinismu”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Kristīne 31.05.2013. 12.00

    Pareizi, Krievijas prakse der tikai lai tajā iebāztu ar degunu Kremļa piekto kolonnu, pamatojot viņu ambīciju neadekvātumu – apjūsmot Ļaunuma Impēriju nedrīkst principā. Pilnīgi nopietni.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

mariterage 31.05.2013. 10.41

Sviests kaut kāds – rīt pašvaldību vēlēšanas, bet publicē aptauju par to kādi reitingi valsts mērogā attiecībā par saeimas vēlēšanām. Vai tad par Rīgas domes vēlēšanām nekādu aptauju nebija?

+8
-1
Atbildēt

9

    dro > mariterage 31.05.2013. 10.44

    Vilmārs7777. Publiku jānomierina – Rīgā viss būs štokos. Nav ko rauties uz vēlēšanu iecirkņiem:):):)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > mariterage 31.05.2013. 11.39

    No NA deputāta Jāņa Dombravas twitera:

    Jānis Dombrava ‏@janisdombrava 23 May
    Reitingi Rīgā uzrāda, ka 1. vietā ir SC, 2. vietā ir NA un 3. vietā ar 2x mazāku atbalstu neka NA ir Vienotība. Kāpēc netiek publicēti?

    Arnis Neretnieks Arnis Neretnieks ‏@ArnisN 23 May
    @janisdombrava Kur tādus var apskatīt?

    Jānis Dombrava Jānis Dombrava ‏@janisdombrava 23 May
    @ArnisN Diemžel viņus vēl nepublicē.
    ———–
    Neko tādu nekur “oficiālajā apritē” neesmu manījis.
    Kā tur īsti ir?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > mariterage 31.05.2013. 12.03

    Žēl, ka Dombrava ciparus neminēja… Vismaz SC…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mariterage 31.05.2013. 12.05

    fretka. Vēlēšanas parādīs. Par vienu nešaubos – Dombrava ir izcils:):):)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > mariterage 31.05.2013. 12.06

    Es ticu, ka Rīgā reitingi tādi varētu būt – 1. SC, 2. NA un 3. V, jo Rīgā latviešu vēlētāju daļā vienmēr nacionālais spārns bijis stiprs. kad Tb sataisīja sūdus, tad no V sastāvdaļām iepriekš viennozīmīgi vinnēja Pilsoniskā savienība.

    Man jau patiesībā sen likās, ka Ušakovs izvēloties kā vienīgo/galveno apkarojamo pretinieku vienotību, nošāva greizi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariterage 31.05.2013. 12.18

    Lno, vismaz par to var pasmieties, jo Dombrava tiešām ir izcils.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mariterage 31.05.2013. 12.19

    fretka – reitingi lēkā ļoti nopietni SC +- 10% robežās pat… Patreiz runa iet par to , ka SC svārstās ap 35% , V un NA ir līdzīgi , bet Belevičam rāda 6%. Visu izšķirs vēl neizlēmušie

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > mariterage 31.05.2013. 12.59

    Paldies, klusais.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mariterage 31.05.2013. 14.39

    fretka – no NA nometnes atnāca ziņa , ka SKDS vakar esot teikuši SC 45% ( bet ar krītošu dinamiku ) , V – 12% , NA – 8 %

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2013. 09.46

Man tiešām šoreiz grūta izvēle. Liela iespēja, ka “mīļotā” partija aizvedīs uz purvu kā Susaņins. NA ģenerālsekretāram ideoloģiski tuvākā ir ZZS, kura balso pret bērnu dārzu pārvešanu uz latviešu valodu, bet Beļēvičam un Brigmanim visas partijas vienādi mīļas. Kalniete novelk sarkano līniju pret SC, bet Ēlerte izsakās mīklaini.

+8
-1
Atbildēt

57

    grislits > dro 31.05.2013. 09.57

    Tāpat kā Vienotībā, arī NA tie spārni ir vairāki un uzskati nav visiem vienādi.

    Bet par to ZZS – nav jau atšķirība vai RP vai ZZS. Lūsis tik teica, ka programmatiski ZZS ir tuvāka par RP. Programmatiski jau tā arī ir. Un no ZZS vismaz dažus cilvēkus var dabūt latvisku jautājumu aizstāvēšanai, bet no RP nē, tas jau nu ir pilnībā skaidrs.

    Bet ja grūti izlemt, tad met kauliņus – NA vai V :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 09.57

    Met monētu, ja nespēj izšķirties – to es pilnīgi nopietni….
    Uzmetiena risks, protams, pastāv, taču diezvai nebalsošana uzlabos kopējo situāciju.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 10.08

    lno – galvenais neuzrauties uz daiļrunātājiem :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 10.14

    roberts. Balsis par RP manuprāt aizies mistkastē. Tomēr labāk kā balsotu par SC.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 10.15

    klusais. Prezidents taču nepiedalās pašvaldību vēlēšanās?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 31.05.2013. 10.15

    Lno, manuprāt, nav nekādu šaubu, ka Vienotību Ušakovs tāpat neņems koalīcijā, lai arī kā to kāds gribētu parādīt. Tāpēc jau nu nav jāsaubās par Ēlerti, kura pietiekami skaidri ir pateikusi iepriekš, ka nekāda sadarbība ar SC nevar būt, jo ušakvieši ir balsojuši par krievu valodu kā valsts valodu.
    Kāpēc tā viss ir tīšuprāt jāsarežģī.
    Vakardienas raidījumu gan neredzēju, bet par Broku jau pasen vairs nebrīnos, jo dzirdēju viņas uzstāšanos Krustpunktos un vēl attaisnojumus Ušakova budžeta ieņēmumu pildīšanai. Varbūt jau atkal Birks uzpeldēs, kas to lai zina, jo sarakstā taču viņš esot.
    Bez tam Lapsas kantora reklāmas pret Vienotību un ZRp taču arī kaut ko norāda. Pilnīgi iespējams, ka Lembis to komandē. Ja Ušakovam pietrūks balsu- domāju, ka viņam pievienosies Beļēvičs un aizkulisēs arī NA ar slepenu līgumu.
    Nebūs jau pirmā reize. Dzīvosim, redzēsim, jo piesardzība no Brokas ir seviški liela. iespējams, ka pamatīgi kļūdos, bet intuīcija saka….

    Vai tad pagājušo reizi Ušakovs pat nepainteresējās par Jaunupu, kurš bija gatavs atdoties Ušakovam par baltu velti.
    Tā kā, bažas veltas par Vienotību, jo tad jau arī jāmaina koalīcija un to nekad nedarīs Dombrovskis, ja jau to varēja izdarīt ātrāk!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 10.20

    lno –

    taisnības labad jāpiebilst, ka vakardienas balsojumā par bērnudārzu valodu ZZS balsis sadalījās.

    PAR – Grigule, Seržants, Vucāns.

    Bet ar pārējiem lembja deputātiem bija gandrīz vai komiski:)
    ATTURAS – Augulis, Klaužs
    NEBALSO – Dūklavs

    un… nocitēšu Raivja Dzintara tvītu:
    “No balsošanas par bērnudārziem latviešu valodā noslēpās (izņēma balsošanas karti) Brigmanis, Jurševska, Barča, Līdaka un Bērziņš (visi ZZS)”
    https://twitter.com/RaivisDzintars/status/339993543286349824

    Tas tiešām varētu būt smieklīgs skats, kad dūšīgais, alfaūsainis “Aizver muti!” Līdaka.. slēpjas..:):)

    Viss balsojuma rezultāts
    http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/0/1E5D578DC9A34C9DC2257B7B0078DD49?OpenDocument

    Arī Inga Bite no RP balsoja PAR.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 10.22

    Bet. … Vienotību Ušakovs tāpat neņems koalīcijā, lai arī kā to kāds gribētu parādīt. Tāpēc jau nu nav jāsaubās par Ēlerti…
    ___________________
    Tas ir brīnišķīgs arguments. Visas sievietes mirtu nevainīgas, ja tās neviens neiekārotu:):):)

    Ja Ušakovam pietrūks balsu- domāju, ka viņam pievienosies Beļēvičs un aizkulisēs arī NA ar slepenu līgumu.
    ________________
    Beļēvičs nav novilcis sarkano līniju, gluži pretēji cer uz situāciju, kad varēs nomainīt Ušakovu. Kādam nolūkam viņiem slepens līgums ar NA?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 31.05.2013. 10.26

    Un atkal Lāčplēsis no Vienotības PRET.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 10.27

    Bet:
    Ja Ušakovam pietrūks balsu- domāju, ka viņam pievienosies Beļēvičs un aizkulisēs arī NA ar slepenu līgumu
    =========================================
    Zanisms/Artikulisms :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 10.36

    Varbūt jau atkal Birks uzpeldēs, kas to lai zina,
    —————————————
    Kas Birkam vainas? Nevarētu kaut ko konkrētu…. :)))))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 10.37

    Haris – nekas jau nav izslēgts … vismaz savulaik TB/LNNK to pierādija RD :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 10.37

    Haris. Vai Inga Bite nav vairāk NA kā RP cilvēks?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.05.2013. 10.40

    “Vienotību Ušakovs tāpat neņems koalīcijā”
    Te nu tu, Bet, dur dunci Ēlertei mugurā. Tatad – Ēlerte ietu ar Ušaku koalīcijā, bet tas to neņems. Vai tas tā tiešām IR?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 10.53

    andrejs. Birks gāza JL vadību RD. TB/LNNK bija viena šmucīga partija, īsta prostitūta.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 10.55

    klusais –

    Taisnība. Viss kas ir bijis.

    Arī šis:
    (1) “Āboltiņa: Mana pārliecība – SC bija jābūt valdībā”.
    http://www.ir.lv/2011/7/14/aboltina-mana-parlieciba-sc-bija-jabut-valdiba

    (2) Ja tāda “Vienotības” valde, kāda tā ir šobrīd, tiks apstiprināta arī kongresā sestdien, “tad valdē ir absolūts vairākums par to, ka ir iespējama koalīcija ar SC,” atzinusi Āboltiņa.
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/ps-saniknota-par-aboltinas-pielaidibu-pret-sc-koalicija-grib-striktaku-vienotibas-dibinasanas-ligumu.d?id=39951013

    Nesāksim.. pēdējā dienā, labi?:):)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 10.59

    Iepriekšējo reizi SC deva priekšroku LPP/LC, nevis “sorosītiem” un “Briseles pakalpiņiem”, kas ir pilnīgi saprotami.
    Šoreiz, ja vien Ušaks nesavāks pāri par 50%, viņš nesmādēs ne V, ne NA – ja, protams, viena vai otra būs ar mieru sadarboties, jo citu politisko spēku koalīcijas veidošanai visticamāk nebūs.
    Bet vispār, manuprāt, strīdēties ir bezjēdzīgi, jo neviens no mums nevar izdarīt neko citu, kā vien aiziet un nobalsot izvēli atstājot kaut vai “cipara un ģērboņa” ziņā. Kad būs rezultāti, tad varēs domāt, ko darīt tālāk – kaut vai iet protesta demonstrācijās, ja V vai NA sāks mest kažoku uz otru pusi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 11.01

    lno
    Ja viltussabiedroto, ZP, ietekmē Vienotība nepiedalītos ZZS demonizēšanā, noteikti tā izturētos savādāk un jau nu pavisam noteikti, pašvaldību vēlēšanās ietu ar vienu sarakstu un pārvarot 5% barjeru, veidotu koalīciju RD ar V un NA.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.02

    zirnekliene Šeloba. Domāju, ka Beļēvičs tiks RD un tad visu noteiks tirgus /protams, ja Ušakovs neiegūs 30 +1/.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.03

    articulus100. ZZS ir draņķi:)
    Boļševikus Tu nīsti, kādēļ tāda mīlestība pret Brigmani?:):):)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 11.05

    lno –

    Ļoti interesanti ir ik palaikam ielūkoties “mikroblogu vietnē”:) tviterī.

    Vakar sakarā ar balsojumu kāds Ivars Forands jau vaicāja praktiski to pašu, ko Jūs:
    “Kas ir ar @IngaBit statusu? Ko viņa dara vēl RP – laiks pievienoties NA frakcijai?”

    Inga Bite atbild:
    “Jūsuprāt, deputātam nav tiesības uz savu, bet tikai uz frakcijas viedokli? :)”
    https://twitter.com/IngaBit/status/340004931681521664

    Forands vēl piebilst:
    “Manuprāt, Jūs esat pelnījusi palikt politikā-nevis nogrimt kopā ar RP! :)”

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 11.05

    klusais
    “Haris – nekas jau nav izslēgts … vismaz savulaik TB/LNNK to pierādija RD :)”

    Ko tādu?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 11.06

    Haris – nu neuztver tik nopietni :) Politiķi pēc definīcijas ir “glumi” :) Viens no nedaudzajiem taisnajiem varētu būt Alfrēds Rubiks :) Pārējie izlīferēsies kā būs izdevīgāk . Viens no toreizējas Birka kompanijas nesen vaļsirdīgi atdzinās , ka tik daudz cik nopelnīja RD 4 gados viņš iepriekšējā dzīvē nebija nopelnījis :) Pieļauju ,ka tie varētu būt patiesie iemesli mistiskām sadarbībām utml.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 11.07

    lno
    “ZZS ir draņķi:)”

    Jā, tikai pēc tam, kad ZP šūpotos striķī Doma laukumā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 11.08

    lno, Šeloba –

    Man arī šķiet, ka Beļēvičs ar Stendzenieka pūlēm (un acīmredzot pamatīgu naudu) visticamāk iekļūs tai Domē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 11.08

    articulus – deva amatus apmaiņā pret atbalstu :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.09

    articulus. Bija koalīcijā ar sociķiem un prezentēja pētera 1 pieminekli:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 11.14

    lno andrejs. Birks gāza JL vadību RD.
    ———————
    Tu domā izcilo mēru Aksenoku? :))))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 11.18

    Dzīvosim, redzēsim… Ja Beļevičs tiks RD, tad pirmā roka Šlesera lomas tēlošanai tiks dota viņam, nevis V vai NA. Tādā gadījumā vispār nav par ko strīdēties.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 11.19

    klusais
    “articulus – deva amatus apmaiņā pret atbalstu :)”

    Amatus? Kad TB/LNNK atteicās piedalīties koalīcijā ar pctvl, bira pārmetumu gūsma, par Rīgas atstāšanu fašistu lopu ziņā. Ne jau par darīšanu vai nedarīšanu, Šlesera komjaunieši zvēriski nīst nacionalpatriotus.
    zanes, saukšu jūs par zanēm, izkārnīsies par NA par jebkādu, tādu, vai diametrāli pilnīgi pretēju balsojumu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 11.23

    andrejs – Aksenoks patiesībā bija klauns , bet īstā cīņā jau bija par atbildības sfērām :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 11.24

    lno
    “articulus. Bija koalīcijā ar sociķiem un prezentēja pētera 1 pieminekli:)”

    Un tad? Es dzīvoju vienā valstī ar latviešu nīdējiem, ar veciem plānprātiņiem. Man jāemigrē vai jānošaujas?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.24

    andrejs. Izcilais mērs arī atrada patvērumu TB/LNNK:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.25

    zirnekliene Šeloba. Kas mums ko strīdēties, apmainamies ar viedokļiem:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 31.05.2013. 11.25

    articulus – vispār jau Šleserieši bija Birka koalīcijā ar socdemiem un TP :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.26

    articulus100. Tava izvēle:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 11.29

    Haris. Man klusēšana nozīmē piekrišanu un + pie komentāra:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 11.35

    Te jau nekādas loģiskās konstrukcijas un viedokļi nelīdzēs, tikai gaišreģis var pateikt, kā pareizi rīkoties. Puspaprikolam – kaut kad ziemā lasīju puaro.lv interviju ar vienu zīlnieci – viņai cita starpā tika uzdots jautājums, vai Ušaks paliks mēra amatā vai nē, šī teica, ka zinot, bet neteikšot, jo “dzīvot gribas”. Manuprāt, tas var nozīmēt to, ka Ušaku nometīs – teikt, ka viņš paliks jau nebūtu bīstami…
    Bet tas tā – līriskā atkāpe…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 12.28

    lno
    “Boļševikus Tu nīsti, kādēļ tāda mīlestība pret Brigmani?:):):)”

    Mārci Benģik, atzīsties, tas esi tu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 12.37

    articulus. Ņem augstāk, esmu tas kurš beidzis Krievijas karaskolu un tagad kandidēs Ogrē /aizmirsu uzvārdu, nesen bija LTV1/. Fašizm njeproidjet:):):)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 12.39

    zirnekliene Šeloba. Par to jau rakstīju pirms nedēļām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 12.42

    @lno
    Kādu brīdi bija ierindas biedrs. Vai tagad ir – nezinu. Labi, ka iestājās TB, nevis citur, viņš jau noteikti nav slikts cilvēks, bet pilnīgi bez harizmas
    ////////////////
    lno andrejs. Izcilais mērs arī atrada patvērumu TB/LNNK:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 12.49

    andrejs. Daudzi nav slikti cilvēki – vakar PSKP, rīt JL, parīt TB?LNNK:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 12.49

    lno

    Viens skaidrs – jāiet ir un jābalso vai nu par V, vai NA, lai cik apšaubāma visa tā izrāde nebūtu. Es jau biju aizvakar un gāju tāpēc, lai gadījumā, ja Ušaks tomēr dabū 30+1, man vismaz nebūtu nekas jāpārmet sev pašai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 12.49

    klusais
    “articulus – vispār jau Šleserieši bija Birka koalīcijā ar socdemiem un TP :”)

    Nekādas Birka koalīcijas RD nav bijis pat vienu stundu. Visus lēmumus koleģiāli pieņēma tikai čekas pederasti kopā ar komuņagām un kleptokrātiem. Birks par pliku aldziņu staigāja uz Latvijas radio, kur žurnālisti to dīrāja par Amerika un paģeļņika Burova rebēm, kamēr Ameriks raģio Baltkom ik nedēļas rīdziniekiem stūma, cik ļoti par tiem rūpējas.
    Birks RD zicpriekšsēdētāja amatā bija briesmīga TB/LNNK kļūda.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 12.51

    zirnekliene Šeloba. Par mani neuztraucies. Nostādīšu savējos ierindā un visi nobalsos, jo testamentu vēl neesmu uzrakstījis:):):)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2013. 13.15

    lno:
    esmu tas kurš […] aizmirsu uzvārdu
    =======================================
    :):)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 13.25

    lno
    “articulus. Ņem augstāk, esmu tas kurš beidzis Krievijas karaskolu”

    Jau paņēmu. Fašistu izdzimtenis Graudiņš ir tups bidla, viens no debilākiem savas sugas īpatņiem, Beņģiks, extra klases ģemagogs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 13.29

    Nekādas Birka koalīcijas RD nav bijis pat vienu stundu. Birks par pliku aldziņu staigāja uz Latvijas radio, kur žurnālisti to dīrāja par Amerika un paģeļņika Burova rebēm, kamēr Ameriks raģio Baltkom ik nedēļas rīdziniekiem stūma, cik ļoti par tiem rūpējas.
    Birks RD zicpriekšsēdētāja amatā bija briesmīga TB/LNNK kļūda
    —————-
    Jāpiekrīt. Viņam nebija nekādas reālas varas. Faktiski Birks bija Amerika un TP ķīlnieks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 15.08

    Ino, vienotība pilnīgi noteikti nepārvarēs 5%, neiznieko balsi!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 15.11

    —————————-
    Kas Birkam vainas? Nevarētu kaut ko konkrētu…. :)))))
    ======
    Var konkrēti – miljonārs veikalnieks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 15.13

    lno andrejs. Birks gāza JL vadību RD. TB/LNNK bija viena šmucīga partija, īsta prostitūta.
    ========
    Arī tagad ir, tāpēc visus no TB/LNNK svītrot un likt plusus Visu Latvijai pārstāvjiem. Broku svītrot pirmo! Kas zin, kas tas viņai par amatu kaut kādā Itālijas kantorī? Nav masonu loža va cosa nostra? Skatījos cvk mājaslapā. Bet tur viens finanšu policists ir rotari kluba kasieris, tas tak tiešām masons, ko?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 15.51

    DikembeSakamoto
    nepiekrītu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 31.05.2013. 16.05

    Tieši kam? Ka Brokai amats Itālijā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 16.56

    articulus100. Fašistu izdzimtenis Graudiņš ir tups bidla, viens no debilākiem savas sugas īpatņiem…
    ____________________
    Nu tad jau Tu mani labi pazīsti:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 16.58

    DikembeSakamoto Ino, vienotība pilnīgi noteikti nepārvarēs 5%, neiznieko balsi!
    _____________________
    Ak tā gan? Toties Visu Latvijai saņems 80% balsu?:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 31.05.2013. 19.49

    zirnekliene Šeloba 11:35 _”…lasīju puaro.lv interviju ar vienu zīlnieci – viņai cita starpā tika uzdots jautājums, vai Ušaks paliks mēra amatā vai nē, šī teica, ka zinot, bet neteikšot, jo “dzīvot gribas”…”_
    te ir mazs gabalinsh no ieraksta cita topika:
    Gatis 31.maijs 2013 10:30, _”Diez, ko Rīgas mērs darīja Maskavā pirms dažām dienām?…”_
    http://www.ir.lv/blogi/politika/musu-kuces-dels/viedokli#viedoklis_320077
    manuprat ja Ausainiti mac nelagas sajutas tas var meghinat sev ar ligumu nodroshinat iespeju evakueties uz Maskavu ja Latvija pret vinju tiek ierosinata vajashana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2013. 09.33

roberts_j Manuprāt neatbalstīja neviens, uzņēma to kā nenovēršamu. Ēlerte visvairāk centās izlocīties.

+4
-2
Atbildēt

7

    grislits > dro 31.05.2013. 09.39

    Nu, man tā neizskatījās. Visi teica, ka neies, bet visi sāka uzreiz ar Satversmes citēšanu, un kontekstā varēja saprast, ka visi nemaz nemēģinās to situāciju apdomāt, kā eiropraidu ierobežot vai pārvietot kaut kur tālu ārpus centra. Izskatījās ka visi vienkārši neizbēgami saskaņos, vienīgi paši neies, un Ēlerte pat ies ar mēru-ciemiņu.

    Bet mans komentārs vairāk bija par to mediju sapratni – ka tie cenzē viedokli, kas neatbalsta praidu, bet necenzē atklātus melus un propagandu. Un tāda attieksme medijiem ir daudzās jomās. respektīvi – tiek pēc kaut kādiem jocīgiem kritērijiem ierobežota vārda brīvība – korekti izteikt viedokli, bet netiek ierobežoti atklāti meli.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kruskops > dro 31.05.2013. 10.30

    roberts_j
    Visi neteica, ka neies. No raidījuma: uz jautājumu – jūs piedalīsieties eiropraidā? Atbilde – es nekad neesmu piedalījusies praidos. Uz atkārtotu tieši tādu pašu jautājumu atbilde tieši tāda pati.
    Rodas loģiski secinājumi – vai nu viņa nejēdz atšķirt pagātnes formu no nākotnes vai neprot latviski.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andis > dro 31.05.2013. 10.34

    &*(, kādā sagrozītā pasaulītē jūs dzīvojat? Jums tiešām kaut kādi praidi ir tik svarīgi? Vai tad neredzat, ka paši esat uzpūtuši šo neproblēmu tik lielu, ka aiz tās reālās dzīves problēmas vairs nevar saskatīt?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 31.05.2013. 10.48

    Gatim

    Vai nevar pastāvēt viedoklis, ka praidu un viedzimuma attiecību propaganda Latvijā ir neadekvāta, jo viendzimuma attiecību piekopēji ir tikai pāris procenti no sabiedrības un Latvijā sadzīvē viendzimuma attiecību piekopēji netiek diskriminēti? vai nevar būt, ka viendzimuma laulību neatzīšana nav diskriminācija, jo laulība ir vēsturiski izveidojies institūts dzimtas veidošanai un mantas saglabāšanai dzimtas īpašumā, bet dzimta var veidoties tikai heteroseksuālā laulībā?

    Kādēļ jūs, Gati, nepieļaujat ka var pastāvēt šāds uzskatu kopums kā izklāstīju, un kādēļ jums ir pārliecība, ka citi uzskati ir pareizāki vai vairāk tiesīgi pastāvēt par manis minētajiem uzskatiem?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Andis > dro 31.05.2013. 10.49

    Un šo pāris procentu dēļ tā jāuztraucas? Mani viņi, viņu tiesību vēlmes neaizskar, un man principā gribas, lai pēc iespējas daudzi cilvēki šajā valstī jūtas labi.
    Nu neko, tāpēc vien Nacionālā apvienība ir ļoti ērts sabiedrotais austrumu propagandistiem. Sīkumos tiek pazaudētas lielas lietas.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 10.57

    Gatis
    “Un šo pāris procentu dēļ tā jāuztraucas?”

    Nekādā ziņā, un būtu pareizi, ka ik uz soļa viņi par sevi neatgādinātu. Bērnam neļauj noskatīties filmu kur pliks sievišķis, bet sodomītu gājienu, perversu attiecību sludināšanu, cik uziet.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 31.05.2013. 11.23

    Gati, esmu ar mieru uzskatīt par sīkumiem praidu, bet ne varavīšņaino centienus panākt tiesības adoptēt bērnus. Mums jau tā netrūkst cilvēku ar bērnībā iedragātu psihi, lai ietu uz risku vairot šo cilvēku skaitu… dažu % “labsajūtas” (iegribu) dēļ.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2013. 09.12

Interesanti, kad vajadzēja ignorēt referendumu par otru valsts valodu, pasmejoties par Lindermaņa un Ušakova muļķību, tad no visiem stūriem skanēja aicinājumi doties balsot. Tagad, kad jāatgūst Latvijas galvaspilsēta, klusums…Vai tiešām muļķu valsts?

+8
-1
Atbildēt

2

    grislits > dro 31.05.2013. 09.28

    Mediji cenšas citā virzienā. Piemēram, Delfi pie reitingu raksta nocenzēja komentārus, kur bija runa par to, ka Broka vakar vienīgā konkrēti pateica, ka neatbalsta praidus, un kuros rupjību nebija, toties turpat blakus nenocenzēja un atstāja komentāru, kurā kāds propagandists raksta, ka NA atbalsta eiropraidu, geju laulības un laulības ar dzīvniekiem.

    Savāda tiem mūsu medijiem tā izpratne.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 31.05.2013. 13.28

    ES delfi neesmu iegājis nevienu reizi kopš brīža, kad Bērziņš teica,ka cenzēs komentārus, lai nenodarītu pāri reklāmdevējeim. Neejiet tajā mēslā iekšā – nevienu klikšķi glavļitam t.i. delfiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2013. 09.00

Nepatika vakardienas diskusija. Broka vienīgā nepiedalijās uzbrukumā Ušakovam, bet Ēlerte atradusi jaunu formulējumu, lai nebūtu skaidri jāapliecina nesadarbošanos ar SC.

+4
-2
Atbildēt

5

    andris902 > dro 31.05.2013. 09.06

    …Tev nepatika, cik mīļi raidījuma beigās Baibiņa ar Nilu sabučojās?….tas taču bija tik…sirsnīgi…. :))

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 31.05.2013. 09.24

    Jā, Ēlertes atbilde bija tāda jokaina, es arī to piefiksēju.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 31.05.2013. 11.17

    zanE …Tev nepatika, cik mīļi raidījuma beigās Baibiņa ar Nilu sabučojās?….
    —————-
    vajadzēja acis izskrāpēt? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > dro 31.05.2013. 12.21

    Man acīs iekrita tas, ka Ēlerte sev par uzstādījumu bija devusi neteikt vārdu “pret”. Tāpēc visas atbildes bija pārformulētas, lai teik. konstrukcija būtu ar vārdiņu “par”. Tas tāds smalks psiholoģisks gājiens. Tomēr viņa stipri pārspīlēja, un rezultātā uz skaidri formulētiem īsiem jautājumiem sniedza izplūdušas neskaidri formulētas atbildes, kas 1) principā nebija atbildes uz jautājumu, 2) bija tik sarežģīti formulētas, ka arī man (kas kopumā orientējas sarežģītu tekstu atšķetināšanā) domas uztveršana likās par sarežģītu. Tas nudien nebija + viņas lauciņā. Diemžēl.

    Bet lai vai kā – jādara viss, lai V+NA izdodas! Manā galvā tāda ķecerīgi naiva vīzija, ka V varētu dabūt vairāk par NA, bet tā kā Ēlerte nav mīluļu sarakstā, viņa varētu arī netikt vispār… un par mēru varētu ievēlēt Broku. Man viņa pat ļoti patīk, bet par NA es tomēr nebalsošu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 31.05.2013. 13.24

    Paskatījos pus stundu un izslēdzu tv. Runā to, ko cilvēki grib dzirdēt, pāržļembā simtreiz dzirdētas lietas, nav nekādu jaunu ideju, neiziet no noteiktajiem rāmjiem. Lielākā intriga – kas nosaka rāmjus? Viņi paši sev, jeb viņu saimnieks, kas visiem viens – plēšaties, plēšaties, tik nepārkāpjat robežu. Pelējuma smārds! Neviens no šiem pieciem nav vajadzīgs rīdziniekiem. Kur vispār tas zaļais un tas zemnieks Rīgā uzradās? ZZS vēsturiski Rīgā nedabū neko. Kādi vēl reitingi? Kas tās par muļķībām? Pilnīgi skaidrs, ka izrādi vada master of puppets, tv laiku dabū tikai meistaram lojāli sumpurņi. Citi tv netiek, lai netiktu uzdoti nepatīkami jautājumi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

andris902 31.05.2013. 08.59

….kārtējo reizi – nepilnīga pārpublikācija….diemžēl, arī tā ir smadzeņu skalošana pirms vēlēšanām….

…jautājums tika uzdots – “Ja rīt notiktu LR SAEIMAS (izcēlums zanEs) vēlēšanas, par kuru politisko partiju vai apvienību Jūs balsotu?”….tā ir pavisam cita situācija un cita respondentu atbildes iespējamība….šoreiz gan SKDS sniedzis skaidrojumu, ka aptaujā redzamās elektorālās izvēles attiecas tikai uz LR pilsoņu atbildēm….

…lūgums žurnālistiem – strādājiet ar lielāku atbildību un…bez paviršības….

+5
-2
Atbildēt

3

    grislits > andris902 31.05.2013. 09.23

    zanE: šoreiz gan SKDS sniedzis skaidrojumu, ka aptaujā redzamās elektorālās izvēles attiecas tikai uz LR pilsoņu atbildēm….
    ______________________

    Kurā vietā???!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 31.05.2013. 10.11

    Roberts –

    Tas pēdējais teikums rakstā nozīmē, ka vērā ir ņemtas tikai 863 aptaujāto pilsoņu atbildes (no 1001 vispār).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > andris902 31.05.2013. 10.17

    Nu Hari, es gan tā neteiktu, ka tas izriet no tā teikuma. Un ja ir ņemtas vērā tikai pilsoņu balsis, tad aptauja šajā jautājumā ir notikusi tikai starp pilsoņiem, un to vajag arī uzrakstīt – skat. manu atbildi jums augstāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

grislits 31.05.2013. 08.30

Bāc, un atkal par vēlēšanu jautājumiem tiek aptaujāti nepilsoņi. Tie SKDS darboņi ir galvu saspieduši, vai kā?

Vai arī SKDS uztraucas, ka izmetot aptaujāto nepilsoņu daļu, SC reitingi izskatīsies ļoti neglīti un sāks brukt Ušakova lielās popularitātes mīts?

+24
-1
Atbildēt

5

    esmeralda_se > grislits 31.05.2013. 08.44

    Jā, interesanti, kādēļ tad neaptaujā pilnīgi visus bez izšķirības – arī skolniekus pie viena un zīdaiņus – diskriminācija pēc vecuma?!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > grislits 31.05.2013. 10.01

    Atceros, Kaktiņš reiz vienā intervijā skaidroja, ka aptaujas visbiežāk tiek veiktas, lai pētītu, piemēram, kādas preces noietu, un tad nu aptaujā pilnīgi visus. Tomēr pie viena pajautā arī par politiskajām simpātijām un tad speciāli atzīmē pilsoņu atbildes.

    Šajā rakstā minēts, ka “SKDS aptaujā visos valsts reģionos aptaujāts 1001 Latvijas pastāvīgais iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 74 gadiem, no kā 863 bijuši Latvijas pilsoņi”, tātad jādomā, ka šeit mums rāda tikai šo 863 pilsoņu domu atspoguļojumu.

    Pats fakts, ka aptaujāts “1001 iedzīvotājs, no kuriem…” apliecina, ka arī šās aptaujas pamatmērķiis vai vismaz specifiskais mērķis nav bijis noskaidrot politiskās simpātijas.
    Bet tādā gadījumā jāvaicā: vai tad tas nevarētu iespaidot pašas konkrētās izlases veidošanas principus?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 31.05.2013. 10.08

    Bet ja reitingi tiek rēķināti tikai no pilsoņiem, tad nevajag rakstīt:

    “SKDS aptaujā visos valsts reģionos aptaujāts 1001 Latvijas pastāvīgais iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 74 gadiem, no kā 863 bijuši Latvijas pilsoņi.”

    Bet gan jāraksta:

    “SKDS aptaujā visos valsts reģionos aptaujāti 863 Latvijas pilsoņi vecumā no 18 līdz 74 gadiem.”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    inara_baumane_la_lv > grislits 31.05.2013. 10.36

    Pirms vēlēšanām sarūk SC reitinga pārsvars
    vēlēšanas visu noliks savās vietās!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > grislits 31.05.2013. 12.12

    Atbilde varētu būt visai vienkārša – dažu spēku vēlme par katru cenu “saimniecisko jautājumu” risināšanai piešķirt balsstiesības nepilsoņiem, kuri, kā mēs zinām ir čaklākie nodokļu maksātāji un lojālākie valsts patrioti.

    Šāda aptauja varētu visai labi parādīt Rīgas iedzīvotāju “kopīgo” noskaņojumu, pamatojoties uz ko SC var bazūnēt visās taurēs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam