Patiesība par Nilu Ušakovu

131

Komentāri (131)

Anna*Anna 04.03.2015. 14.02

Diemžēl neviena lejuplade nedarbojas… Loti vēlētos izlasīt

+1
0
Atbildēt

0

Liene 01.02.2014. 12.21

Es labprāt nopirktu grāmatu ” Īstais Nils Ušakovs ” kādā grāmatnīcā grāmatas formātā, domāju, ka arī citiem cilvēkiem būtu interesanti palasīt, kāds tad ir Rīgas mērs Nils Ušakovs patiesībā un ar ko viņš patiesībā nodarbojas un kādām interesēm kalpo.

+1
0
Atbildēt

0

Liene 30.01.2014. 14.11

Gribetos gramatu ” istais Nils Ušakovs ” nopirkt parastas gramatas formata

+1
0
Atbildēt

0

Liene 16.01.2014. 22.00

Nu neko sev īstais Nils Ušakovs. A kāpēc no drošības iestādēm nav nekādas reakcijas?

+1
0
Atbildēt

0

karlis62 29.10.2013. 03.17

nekaunīgs apmelojošs pasūtījuma raksts!

0
-1
Atbildēt

1

    Anna*Anna > karlis62 04.03.2015. 14.03

    Vai ne? Nu ļoti nekaunīgs, kur viņam vienmēr tik kārtiga pričenīte, tam Ušakovam…

    Tas jau nekas, ka Rīgu līdz bankrotam novedis, toties braukt deva par velti … apmaksājot no svešas naudas…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Santa 03.06.2013. 01.05

Ебать, ебать вообще сума посходили. Зависть к нилу через все щели прёт. Неумете работать не мешайте другим!

0
-1
Atbildēt

0

Zane Degro 31.05.2013. 17.09

Lai arī man simpātiska ir daļa no NA saraksta, tomēr nedomāju, ka kāds no tiem, ja saņemtu daudz plusu, varētu būt Rīgas mērs. Arī Baiba ātri salūzīs morāli, jo ir emocionāli nenoturīga, ar nekādu pieredzi vismaz kaut kāda uzņēmuma vadīšanā un netiks galā ar šoku, kādu būs sagādājuši Ušakovs/Amerikas, sačakarējot pilsētas budžetu. Turklāt ne tas vien vēl RD atklāsies! Tādi viegli ievainojamie parasti ātri izmainās, jo pretinieki smalki jūt, kuru var nospiest.
Ēlerte ir vadījusi milzīgu pašas izaudzētu koncernu, ir tikusi galā “ne ar to vien”, it sevišķi laikos, kad tauta bija izslāpusi pēc pozitīvas ideoloģijas. Ir izturējusi godam pārmaiņu laikus un politisko spēku spiedienus, pretojusies lobismam, taču ir saglabājusi latvisku stāju, augstu kultūras līmeni, lieliskas prāta spējas un visa veida izturību.
Es šoreiz par Ēlerti.

+3
-3
Atbildēt

1

    Ojārs > Zane Degro 31.05.2013. 17.28

    un izaudzinājusi labu dēlu,kurš latviešu legionārus dēvē par fašistiem… Jā…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 31.05.2013. 15.19

par ušakova graujošu uzvaru jāskatās sekojošā griezumā – ja viņi dabū vairāk par 38 vietām domē, tad ir jāatzīst, ka uzvara ir un rīdzinieki nav šajā veidojumā vīlušies…..jebkurš rezultāts, kad viņu mandātu skaits ir mazāks par 38, rādīs tikai to, ka rīdzinieku uzticība nilam un andrim ir mazinājusies….tā arī vajadzētu interpretēt rezultātus, neskatoties uz to ka diendienā visi masmediji un visāda kalibra sociologi un politologi zombē vēlētāju ar pārliecināšanu, ka varas partijas ir samierinājušās ar ušakova graujošo uzvaru, vēlēšanās izlikuši švakus kandidātus un jau samierinājušies ar savu zaudējumu…..nu kaut kāds sviests…..

+4
0
Atbildēt

1

    Zane Degro > Līna Kārkliņa 31.05.2013. 16.59

    Nila politiskais spēks diemžēl ne uz kā vairs neturas. Un tā “graujošā uzvara” var izrādīties tukša skaņa.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gliters 31.05.2013. 08.43

Gandrīz par tēmu:

С чего начинается Родина?
С бутылки пустой на столе.
С сурового вида товарищей,
Служащих в НКВД.

А может она начинается
С доноса соседа в ЧК
И с этой дороги концлагерной,
Которой не видно конца.

С чего начинается Родина…
С любимой пивной, где народ
Толпясь и толкаясь от радости
За Родину горькую пьёт.

А может она начинается
От мата, чем крыла нас мать.
А мата в любых испытаниях
У нас никому не отнять.

С чего начинается Родина…
С баланды и лаянья пса,
С расстрельного списка помятого
В буденновке старой отца.

А может она начинается
С концлагеря вышки вдали
И с первою жертвой, что в юности
С тобой на расстрел повели.

С чего начинается Родина..

+2
0
Atbildēt

2

    inesite15 > gliters 31.05.2013. 16.44

    Nu, nevajag, davai, naprjagaķ un peregibaķ !
    NKVD te vai tad LEGĀLI bija ?
    Un konslageru jau nu tādos skaitļos nebija gan !
    Un budjonoukas jau nu te pavisam nenēsāja, man domāt .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anna*Anna > gliters 04.03.2015. 14.01

    Labs dzejolītis … un patiess..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Laura 31.05.2013. 10.31

par ušakovu tāpat bija skaidrs. nezinu kā pat viņu nosaukt, fui.

policija – pakalpiņi!
protams, es ar negribētu, lai žurnālistam ir mega neaizskaramība, bet nu dilsas poliči un pakalpiņi.

+2
-1
Atbildēt

0

Pauze 31.05.2013. 09.58

Paldies Jums, Leonīd, ka esiet mums un Latvijai! Izturību, veselību un arī vienkāršu cilvēcisku laimi!

+6
-1
Atbildēt

0

arturs_ozolins 31.05.2013. 09.18

Linki nestrādā – kur var dabūt to .pdf?

+1
0
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 31.05.2013. 09.07

Bet Aņņka no KF vēstniecības gan ir laba, eh… krievu Mata Hari. Tādai nav grēks kādu noslēpumu izpaust par labi pavadītu nakti :)))

+1
0
Atbildēt

0

inta_s 31.05.2013. 08.44

Vieni atskaitas Vašingtonai un Briselei otri Maskavai.
Tādi tie mūsu “tautas pārstāvji”.

+1
-6
Atbildēt

3

    Iluta Jurēviča > inta_s 31.05.2013. 09.10

    Es tev atskaitīšos Maskavai:) čemodan, vogzal… ura tovarišči

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > inta_s 31.05.2013. 10.17

    Viedoklis_lv
    Vieni apspriežas ar ģimenes locekļiem un draugiem, citi ar kaimiņu alkašu, zagli un pederastu.
    Tādi tie mūsu “tautas pārstāvji”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Haralds Elceris > inta_s 28.06.2018. 09.42

    Gņils Urlakovs nav mūsu tautas pārstāvis!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 31.05.2013. 03.02

Cienījamais Autor!
Pirmais, ko vēlētos noskaidrot- kā Jūsu rīcībā varēja nonākt Jums sveša elektroniskā pasta sarakste? Vai tobrīd, kad to saņēmāt- Jums nešķita, ka kaut kas tāds ir gluži prettiesisks un tā nedrīkst būt!!! Un Jums ar skubu ir jādodas pie tiesībsargājošajām iestādēm un jāmēģina noskaidrot- no kurienes, kas un kādēļ Jums šo saraksti ir noplūdinājis?
Tai vietā Jūs, cik saprotams no Jūsu teiktā, laikam izdarījāt ko citu- ar interesi izlasījāt Jums piesviesto materiālu un lūdzāt Ģenerālprokuratūrai sniegt Jūsu rīcībā nelegāli nokļuvušās sarakstes tiesisku izvērtējumu un, kā šķiet, nesagaidot šo izvērtējumu, publicējāt tās fragmentus.
Te nu tagad politiķa Ušakova neētiskā rīcība jau paliek otrajā plānā- jo Jūs esat tas, kurš ir darbojies neētiski! Šķiet, jau no senseniem laikiem pastāv princips par privātās korespondences noslēpumu. Ja nu tu reiz saņem svešu aploksnīti, tad labāk neatplēstu atdod to atpakaļ pastā. Šajā gadījumā arī- ja kāds “labvēlis” Jums piespēlēja saraksti, tad droši vien kaut kādā .zip faila formā- kuru varējāt arī neatvērt, bet uzreiz griezties pie tiesībsargātājiem ar jautājumu- kas to sūtījis, kas tur iekšā, un kādēļ sūtīts tieši Jums :)

Tas, ka visādi okšķeri uzlauž politiķu pastkastes un publicē to saturu, vairs jau nav nekāds jaunums. Bet, manuprāt- lai cik cēli mērķi būtu šādiem ļaudīm (acīmredzot arī Jums)- nav nekāds attaisnojums tam, ka netiek meklēti ļaundari, kuri ielaužas svešās pastkastēs un izlaupa to saturu. Tajās bieži vien var atrasties gluži nevainīgu, no politikas tālu stāvošu ļaužu nopietni personīgie dati.

+1
-17
Atbildēt

4

    dro > oskaar 31.05.2013. 08.54

    andrejsg. Norakstīsim šo komentāru uz 3. laika prognozi un sliktos sapņos pavadītu nakti. Neviens nav pierādījis, ka Jākobsons kaut ko būtu “uzlauzis”, bet Rīgas vadītāja sarakste par ar pilsētu /un valsti/ saistītiem jautājumiem nekādi nav uzskatāma par privātu saraksti. Necenzētas leksikas lietošana saziņu nepadara par privātu:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > oskaar 31.05.2013. 10.11

    lno
    “andrejsg. Norakstīsim šo komentāru uz 3. laika prognozi un sliktos sapņos pavadītu nakti.”

    Nevajag. Kad latviešu nīdējs Jurkāns šorīt radio4 paziņoja, ka balsos par parķiju, kuras loceklis(poc) 1991. gadā solīja visus latviešus izsūtīt uz Sibīriju, bet cits, sarīkot Latvijā Biškeku, arī bija pie pilnas apziņas un labi izgulējies

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Lidija Apsīte > oskaar 02.06.2013. 15.39

    Sāksim ar Štirlica nosodījumu…. :))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 07.06.2013. 00.39

    >Ino
    Jūs, šķiet, tomēr neesat sapratis to, ko es gribēju teikt.
    Popularitāti ir guvis Jūsu viedoklis, nenoliedzami.
    Bet vai Jūs uzskatāt, ka e-pastkatu uzlaušana ir kaut kas labs un apsveicams?
    P.S.- es nemaz nedomāju apgalvot, ka Jākobsons pats būtu uzlauzis kādu pastkasti. Vienkārši viņam piespēlēja iegūtos materiālus. Ja būtu lasījis manis uzrakstīto- Jūs to būtu pamanījis. Bet varbūt izlasījāt, bet pamanīt nevēlējāties:).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 31.05.2013. 01.13

man ir 2 saraksti kuros cilvekus es nepazistu. butu pateiciga redzet komentarus par vinjiem, varbut konkretus ieteikumus ko un kapec no sarakstiem svitrot.

+3
0
Atbildēt

18

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 01.14

    >> V Rigas saraksts <<

    1. Sarmīte Ēlerte
    2. Olafs Pulks
    3. Pēteris Vinķelis
    4. Juris Zvirbulis
    5. Ints Dālderis
    6. Baiba Brigmane
    7. Ēriks Škapars
    8. Elmārs Vēbers
    9. Valdis Gavars
    10. Juris Viņķelis
    11. Aigars Pētersons
    12. Uģis Rotbergs
    13. Ieva Graudiņa-Šutko
    14. Kārlis Strēlis
    15. Marija Balcere
    16. Māris Puriņš
    17. Ieva Akuratere
    18. Aivars Porietis
    19. Krišjānis Bušs
    20. Jānis Mārtiņš Zandbergs
    21. Lita Beire
    22. Tālis Veismanis
    23. Ainars Lodziņš
    24. Mārtiņš Greste
    25. Inese Kalniņa
    26. Guntis Stirna
    27. Edgars Baldunčiks
    28. Edgars Ikstens
    29. Uvis Toms
    30. Nils Josts
    31. Alvis Mengots
    32. Gatis Liepiņš
    33. Renārs Putniņš
    34. Daina Dominiece
    35. Edgars Engīzers
    36. Andris Bačkurs
    37. Aivars Kalniņš
    38. Evija Kolberga
    39. Māris Šmits
    40. Zinta Zviedre
    41. Anna Buša
    42. Haralds Puriņš
    43. Jānis Šiliņš
    44. Gatis Puriņš
    45. Aivars Siliņš
    46. Sigords Stradiņš
    47. Dace Upesleja
    48. Svetlana Valdmane
    49. Emīls Buiķis
    50. Ieva Ancāne
    51. Viktorija Anna Graudiņa
    52. Elīna Feldberga
    53. Sanita Vāne
    54. Alma Eihentāle
    55. Mikus Žagata
    56. Kristīne Laure
    57. Aija Ingrīda Abene
    58. Guna Skangale
    59. Juris Šmits
    60. Laura Treimane
    61. Viktors Vilkaušs
    62. Jānis Mūrnieks
    63. Jānis Egliņš

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 01.16

    >> NA Rigas saraksts <<

    1. Baiba Broka 1975 augstākā
    2. Aleksandrs Kiršteins 1948 augstākā
    3. Dainis Locis 1964 augstākā
    4. Ingus Kļaviņš 1978 vidējā
    5. Ģirts Lapiņš 1976 augstākā
    6. Andris Vilks 1956 augstākā
    7. Nauris Puntulis 1961 augstākā
    8. Jānis Atis Krūmiņš 1961 augstākā
    9. Kārlis Dombrovskis 1968 augstākā
    10. Jānis Mārtiņš Skuja 1973 vidējā
    11. Ieva Holma 1986 augstākā
    12. Marta Kive 1989 augstākā
    13. Andris Pārups 1978 augstākā
    14. Ēriks Eriksons 1984 vidējā
    15. Ritvars Jansons 1968 augstākā
    16. Imārs Kiršbaums 1940 augstākā
    17. Ketija Tālberga 1974 augstākā
    18. Jurģis Klotiņš 1985 augstākā
    19. Gundars Ūdris 1971 vidējā prof.
    20. Andris Lācis 1962 augstākā
    21. Guntars Šīrants 1984 augstākā
    22. Ginta Vilcāne 1986 augstākā
    23. Aldis Bukovskis 1962 augstākā
    24. Ilze Bertāne 1987 augstākā
    25. Ēriks Ezeriņš 1984 augstākā
    26. Baiba Bicēna 1959 vidējā
    27. Jānis Vahers 1954 vidējā prof.
    28. Imants Stradiņš 1945 augstākā
    29. Jānis Ratkevičs 1983 augstākā
    30. Dace Kalniņa 1986 augstākā
    31. Ivars Nececkis 1956 augstākā
    32. Edgars Jansons 1979 augstākā
    33. Visvaldis Freidenfelds 1943 augstākā
    34. Jānis Ogle 1942 augstākā
    35. Lauma Neretniece 1986 augstākā
    36. Viktors Degro 1957 augstākā
    37. Andris Radziņš 1984 augstākā
    38. Artis Vidžups 1975 augstākā
    39. Andris Švalbe 1963 augstākā
    40. Ilmārs Zaļais 1962 vidējā
    41. Andris Šillers 1970 augstākā
    42. Laila Ozoliņa 1965 augstākā
    43. Māris Kaminskis 1972 augstākā
    44. Māris Klismets 1976 augstākā
    45. Norberts Leimanis 1984 vidējā
    46. Severīns Dūms 1951 augstākā
    47. Aivars Rupainis 1964 augstākā
    48. Ingūna Podžuka 1966 augstākā
    49. Ilmārs Geiba 1993 vidējā
    50. Edgars Āboliņš 1984 vidējā
    51. Uģis Rusmanis 1964 augstākā
    52. Edgars Čurkste 1988 augstākā
    53. Jānis Feldmanis 1977 augstākā
    54. Andris Holms 1983 vidējā
    55. Eduards Jurķelis 1956 augstākā
    56. Bernhards Konovalovs 1971 vidējā
    57. Evija Vaikina 1990 augstākā
    58. Maija Kalniņa 1989 augstākā
    59. Jānis Gipters 1988 vidējā
    60. Uģis Krūmiņš 1973 augstākā
    61. Kaspars Strauts 1976 augstākā
    62. Toms Bordāns 1992 vidējā
    63. Edvards Ratnieks 1988 augstākā

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 01.52

    pec dzimshanas gada ta varetu iznakt, viens tads ar sirmiem matiem un uzvardu Vilks ir itka kriminologs un macibu speks Stradina universitate, bet man neliekas ka tas butu NA, shaubos.
    nezinu gandriz nevienu, labprat redzetu to aprindu zinoshaku cilveku ieteikumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 31.05.2013. 01.18

    T.S. Ingus Kļaviņš, ceturtais numurs. Ja Jāņos tevi iepriecināja Baltic Taxi rotāti ar ozolzariem un valsts svētkos – ar valsts karogiem, pieliec +.
    P.S. Tev misējās ar NA sarakstu :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 01.21

    paldies Betij, es neko tadu neredzeju, bet man tas der, tatad:
    4. Ingus Kļaviņš +

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 31.05.2013. 01.27

    Es arī daudzus nezinu. Laikam tos svītrošu. No tiem, par kuriem zinu, svītrošu Kiršteinu. Ne visai patīk 10,numurs, viņš bija domnieks iepriekšējā sasaukumā. Ko tu darīsi ar tiem, ko nezini?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 01.35

    Betij, Kirshteinu mes labi zinam, es jau domaju ka tu ta teiksi, – bet varbut shoreiz vinsh der?
    sho es nezinu bet ja ir nekads tad vinjam var but ari minuss:
    10. Jānis Mārtiņš Skuja –
    par tiem kurus nezinu centishos lidz ritdienai kautko uzzinat.. jaa, gribeju nobalsot rit bet varbut ka nesanaks, tad bus jaiet velet sestdien.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 31.05.2013. 01.39

    Man ir vel viens “avots”, rīt aprunāšos. Ja ko uzzināšu, žiņošu:)
    Kaut kā aizgāja nebūtībā viens komentārs. Vai Andris Vilks, 6. ir tas pats, kas reiz jau bija – kriminalistikas speciālists, vadīja Domes komisiju?
    Vai tev ir kadi, kam liksi “-“?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 02.02

    ar Google atradu tadu rakstu, nu gatavas shausmas:
    https://www.google.lv/search?q=site%3Alv+Andris+Vilks+kriminologs&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-beta
    “Domes drošības komiteju vadīs kriminologs Andris Vilks”. Autors: JARA SIZOVA Datums: 04.04.2001. Izdevums: BNS Rubrika: Sociālpolitika. Lai lasītu visu ..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 31.05.2013. 02.04

    Man rīt jāceļas agrāk. Ceru, kāds vēl rīt ko sakarīgu ieteiks.
    Ar labu nakti!
    Tur vēl ir cilvēki no Okupacijas muzeja. Tev gan pret to iestādījumu ir oriģināls viedoklis, bet par to citreiz:) Lūstu nost, atvados:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 02.06

    jaa, arlabunakti Betij.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Edzs 31.05.2013. 07.47

    Fcuk. Ratnieks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 10.37

    otra puse, OK:
    63. Edvards Ratnieks –

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.05.2013. 11.00

    laikam andrejs kautkur teica ka saraksta lideri ari der plusot, tatad: vai nu 1. Sarmite Elerte +, vai 1. Baiba Broka +.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 01.06.2013. 01.51

    jaa, ta ari var but: 49. Emils Buikis –

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Edzs 09.12.2013. 13.38

    Raksts vispār bija par tēmu: Nils Ušakovs nevis tur kaut ko citu runāt, lai novērstu cilvēku domas :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Edzs 09.12.2013. 13.42

    izsvītro no saskaņas centra nilu ušakovu , bet nobalso par kādu citu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 31.05.2013. 00.55

“Rīgas mērs Nils Ušakovs ir uzdāvinājis skaistu velosipēdu policijas šefam Intam Ķuzim… ”
Kaut kā tak jāatalgo Ķuža kungs par uzreiz pēc uzbrukuma Jums izteiktu varbūtību, ka esat pats sevi sagriezis.:(

+6
-1
Atbildēt

2

    Ojārs > ievuliitis 31.05.2013. 01.00

    betijacelmale “Rīgas mērs Nils Ušakovs ir uzdāvinājis skaistu velosipēdu policijas šefam Intam Ķuzim… ”
    ——————-
    Višs to vēl nav salauzis?)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 31.05.2013. 01.14

    Domāju, ka mēs – rīdzinieki apmaksājām divriteni, kas paredzēts cilvēkiem ar lieko svaru. :(

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

gvilmanis 30.05.2013. 22.10

nekadi savadak nevar nosaukt shos politikanu “Kumedinus”…ka par “Bishu stropiem” viena teritorija.tas,ko uzzinu caur medijiem ir viens vajprata murgs,piekritu prezidenta teiktajam konkreti par darbu valdiba.pashvaldibu veleshanas tas pats murgs….viena stropa visi mes gan kandidati gan veletaji!!!!
ir Bites kam tik parskriet uz kaimina stropu ir Bites,kas vienkarshi ir prostitutas-nejaucenes ir Bites,kam process ir sapigs un mokoshs…..ka var izvelieties starp Bitem to labako Biti-vadoni.
uztrauc vienigi tas,kapec ta notiek,ka shis perlu nesetajs lecas,ciniski,augspratigi censhas “aizbazt” muti Elertes kundzei…varbut palugt Berzin,lai pa

galvu sadot tam ushakovam niliitim…pietiek erzeloties.

+6
-3
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > gvilmanis 30.05.2013. 23.28

    Nevis pa galvu, bet divi tur aiz rokām un trešais sit ar kāju pa kuli, tas tagad daudz krutāk. Jaunākais modes kliedziens. Pēc stundas izsauc ātros, lai atkačā.
    ——————————
    Vēl krutāk, kad aiz vienas rokas tur Ījābs, aiz otras Hermanis, bet močī Ēlerte.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gvilmanis 31.05.2013. 00.49

    “piekritu prezidenta teiktajam ”
    Tas daudz par jums liecina. Ka Turkmēnistāna ir “sava veida demokrātija”, arī piekrītat?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Laine 30.05.2013. 21.50

А доказать слабо что это все правда а не выдумка?!

+1
-7
Atbildēt

3

    grislits > Laine 30.05.2013. 22.07

    和文通話表 和文通話表

    أَبْجَدِيَّة عَرَبِيَّةأَبْجَدِيَّة عَرَبِيَّة

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > Laine 30.05.2013. 22.46

    איר זענט שוין דאָרט און קיין איין איז נישט געגאנגען צו באַווייַזן עפּעס

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Laine 30.05.2013. 23.39

    ロシアは日本をあきらめなければならない

    +5
    0
    Atbildēt

    0

marija_krumina 30.05.2013. 21.23

Kāda starpība, kurš zog?

0
-9
Atbildēt

1

    Zane Degro > marija_krumina 31.05.2013. 17.19

    Ir starpība, Raimond. Zini, ir tāda anekdote par to, kāpēc sieva nedrīkstot būt neuzticīga, bet vīrs drīkstot gan:
    Vīrs un sieva kopā esot ģimene, abi kopā “mēs”. Tātad – ja vīrs esot neuzticīgs, tad “viņš kādu(s) drāž”. Bet, ja sieva liek ragus, tad kāds drāžot abus jeb ģimeni.
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

sausins 30.05.2013. 19.54

Vai es kaut ko jaucu, bet vai nebija tā, ka tas Ušakova uzlauztais e-pasts nebija nekāds tur privātais, bet gan sūtīts kā saeimas deputāta ?!?!?!?

+28
0
Atbildēt

1

    Jānis > sausins 09.12.2013. 13.36

    Nils Ušakovs uzticību neievieš. Lai arī savulaik Diena rakstīja, ka viņš ir labais krievs, tad pēc referenduma pret latviešu valodu ir tāds rūgtums un aizvainojums pret Ušakovu, ka ne vārdiem izstāstīt. Tas bija riktīgs spļāviens sejā visiem latviešiem. Kaut ko viņš tā nesakarīgi runā, tāds augstprātīgi un iedomīgi izturās, uz žurnālistu jautājumiem neatbild, varētu padomāt, ka vienīgais, kas Nilam ir jādara, ir jāglauda kaķi. Es ļoti ceru, ka Ušakovs Saeimā izgāzīsies. Arī pēc Zolitūdes traģēdījas viņa pr taisīšana sev ir amorāla un pretīga. Man gribas vemt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 30.05.2013. 19.20

Kurmītis
Akhhhhhhh, kāds skaistums!!
Visi cīņā ar Tumsas Spēkiem !!
Pirms dažām nedēļām mēs uzzinājām, ka patiesībā par Mēra krēslu Rīgā cīnās ne jau jēlerte vai pat vemjotība, bet gan – „dombrovska komanda” !?
Ap to pašu laiku arī bija jau vairāk nekā skaidrs, ka par to „kopā ar dombrovski” cīnās arī „strīķes” un šonedēļ savu dalību apliecināja arī „voikas” „komandas” … Bet šodien ar šo Jākobsona benefici liekas, ka blicei pievienojusies vēl kāda „komanda” … interesanti tikai – kāda … vadoties pēc veida, kā Nila kompis tika uzlauzts, cilvēciņiem portāla kompromat.lv personā, kuri tika izmantoti informācijas nopludināšanai un NP ļautiņiem, kuri visu to uzreiz palaida televīzijā, mums ir darīšana ar kādu no valsts specdienestiem … o, kā ! … tāda blice – zašibisj !! … un visiem viens vienīgs mērķis – pārvarēt 5% barjeru ! … :)))))))))))))

+3
-26
Atbildēt

2

    grislits > Dina 30.05.2013. 19.27

    Kā Delfos viens teica arī šeit pēdējās dienās ieklīstošajam no_comments, un ko ļoti labi var attiecināt arī uz jums:

    Aizej nopērc puslitru, lai svētdien vari nosvinēt sakāvi un savu pēdējo darba dienu SC-ā.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Dina 30.05.2013. 22.48

    nelasīdams kurmi lieku viņam mīnusu [lai viņš neiedomājās, ka ir tik populārs] :)) tādā veidā darbojos arī ar super aci un edžu NU NE jau katru rezzi :)))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 30.05.2013. 19.16

vai tas jau sen netika atklaats no Urbja mutes ka saskaņas centrs ir jeģinnaja rossija sateliitpartija??? tad ko citu gaidiet ???

+3
0
Atbildēt

1

dro 30.05.2013. 15.26

Visu cieņu Jākobsonam, bet vai tiešām Ēlertei vairs nekādu cerību, ka jāizmanto jākobsons, par kuru tik ilgi IR nebija nekāda “skaidrība”?”

+10
-10
Atbildēt

16

    grislits > dro 30.05.2013. 16.05

    Krix, ja Rīgā uz vēlēšanām aiziet vairāk kā 60% vēlētāju (parasti Rīgā arī vismaz 60% piedalās vēlēšanās), tad nekas Ušakovam vēl nav garantēts. Pie tam par tām garantijām tas ir tāds vairāk preses izveidots iespaids dien dienā skandinot par Ušakovu un viņa garantēto uzvaru. Nav tas viss tik viennozīmīgi.

    Un Rīgā jau pēc šodienas ir nobalsojuši vairāk kā 6% (vairāk kā 25 000) vēlētāju. Ar to vēlos teikt, ka aktivitāte, izskatās būs augsta.

    Ušakova vēlētāju apjoms Rīgā ir apmēram 130 000.

    Bet tas, ka Broka un NA dabūs vairāk balsu par Ēlerti un Vienotību, par to gan es esmu pārliecināts 100%. Labi, ne par 100, bet par 99% :)

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.05.2013. 16.10

    roberts_j . Pilnīgi piekrītu. Arī pirms 10. saeimas vēlēšanām SC garantēja uzvaru. Krievijas maigā vara un ceturtās varas gļēvums un aprobežotība.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 30.05.2013. 16.17

    lno, tas jau arī atkarīgs no tā, ko uzskata par uzvaru :)

    Visvairāk no partijām Rīgā balsis protams dabūs SC. Bet uzvarā tā nebūs, ja viņi nedabūs vismaz 50% vietu domē.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 30.05.2013. 17.57

    @Ino
    Vai Ēlertei nebūtu vieglāk uzsūtīt Strīķi Ušakovam? Kaut kāds nonsess! Jākobsonam pašam ir daudz vairāk un lielāki iemesli, lai vērstos pret Ušakovu!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 30.05.2013. 15.35

    lai paliek IR, bet kur “skatās” mūsu SAB un DP?
    Tas ir galvenais jautājums.
    p.s. IR IR margināļu izdevums ar niecīgu tirāžu, lno – paskaties, kur parasti var atrast IR lielveikalu preses plauktos vai kioskos – starp FHM un Dārzs un Drava. Viņu ietekme uz sabiedrisko domu par laimi ir niecīga

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 30.05.2013. 15.44

    Nav un mana prognoze ir ka Broka aizies Ēlertei garām tieši tāpat kā PS apsteidza JL 2009jā, tikai tāpat kā toreiz šim diemžēl nebūs lielas jēgas, jo Ušaka pārsvars ir graujošs, diemžēl :( – tie, kas par viņu balsos ir.lv nelasa, tie kas lasa, tāpat jau šo to zina, tā kā tukšs numurs !

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 30.05.2013. 19.33

    Talpa Kurmītis
    Es domāju, Jēkabsona kungu uzaicinās noskatīties, kad fašistu mērgli, NKVDešņiku pēcnācēju, neostaļinisko ekstrēmistu, Ušakovu bāzīs tribunāla šķeldotājā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 30.05.2013. 17.59

    andrejs:
    IR ir margināļu izdevums ar niecīgu tirāžu […] Viņu ietekme uz sabiedrisko domu par laimi ir niecīga
    ===============================
    Laikam tā nebūs vis. Tirāža ir pieklājīga un diemžēl to lasa diezgan daudz “viedokļu līderu”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 30.05.2013. 18.26

    …Krix…un Roberts….protams, Broka “aizies garām” Ēlertei, jo pašvaldību vēlēšanas daudzi uztver kā skaistuma konkursu….

    – “Pirms 1.jūnijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām portāla “Delfi” tradicionālajās Rīgas mēra “aklajās vēlēšanās” uzvarējusi “Vienotības” līdere Sarmīte Ēlerte.

    Pirms pašvaldību vēlēšanām portāls “Delfi” piedāvāja lasītājiem virtuālās Rīgas mēra “aklās vēlēšanas” – iespēju nobalsot par Rīgas mēra amata kandidātu piedāvātajiem problēmu risinājumiem, nezinot, kurš politiķis šo risinājumu piedāvā.

    Šoreiz portāls “Delfi” aicināja mēra amata kandidātus izklāstīt risinājumu trīs problēmām, kuras par svarīgākām “Facebook” aptaujā atzina “Delfi” lasītāji – par lielajiem apkures rēķiniem, neremontētiem ceļiem un korupciju.

    Par balsojuma uzvarētāju kļuva Sarmīte Ēlerte (V), otrajā vietā ierindojās Latvijas Zemnieku savienības saraksta līderis Armands Krauze, trešajā vietā – pašreizējais Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), bet ceturtajā – Nacionālās apvienības pārstāve Baiba Broka. Šo četru kandidātu piedāvātie problēmu risinājumi saskaņā ar lasītāju balsojumu iekļuva labāko “trijniekā”.”

    http://www.delfi.lv/news/velesanas2013/zinas/noskaidroti-delfi-rikoto-rigas-mera-aklo-velesanu-uzvaretaji.d?id=43353063

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 30.05.2013. 18.40

    zanE, neuztver vis vēlētāji to kā skaistumkonkursu, bet gan vēl par to, kam vairāk tic. Sasolīt un sarakstīt jau Vienotība var visu skaisti, bet kaut kā no Vienotības visu četru gadu garumā, kaut arī viņi bija Rīgas domes opozīcijā, nekādu cēlu mērķu izvirzīšanu un priekšlikumu sniegšanu nemanīju. Tāpat vienotības deputāti no Rīgas domes tikai pēdējā pusgadā izskatījās pamodušies, sāka presē rakstīt visādas aktuālas lietas, tiešām sāka uzvesties kā aktīva opozīcija. Kur iepriekš Pulks, Viņķelis un citi bija, kādēļ tāda aktivitāte kā pēdējā pusgada laikā no Vienotības opozīcijas nebia visu četru gadu garumā, bet tikai pēdējā pusgadā?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 30.05.2013. 19.00

    @roberts_j
    Es vēl nesteigtos skriet ar sarkanu neļķu pušķi apsveikt Ušakovu, jo:
    1) Rīgā ir 2x lielāka aktivitāte: protams, ka brīvdienās rīdzinieki dosies uz laukiem, bet ja jau būtu daudz vienaldzīgo, tad aktivitāte neatšķirtos tik būtiski pret citiem reģioniem.
    2) Aptaujas uzrāda atbalstu Ušakovam, bet jāsaskaita jau ir SC un GKR – saskaitot kopā tomēr balsis varētu būt mazāk!
    3) Politologi runā par to, ka krievi tagad ir izlēmīgāki par latviešiem. Bet vai tas nevarētu atspēlēties? “Ā, nu Ušakovs tāpat vinnēs, kāpēc man tērēt laiku vēlēšanām?” Bet latvietis apzinoties izšķirošo nozīmi varētu būt ļoti aktīvs – tas jau nekas, ka grūti izdarīt izvēli, bet tomēr izdarīs.
    4) Hermaņa pensionāru pārdošanās par tramvaja biļeti nepalika nepamanīta. Varbūt arī pensionārs aizdomāsies: kāpēc man jābalso par Ušakovu, ja brīvbiļetes sola visi?

    Neesmu rīdzinieks, bet es SC/GKR novēlu tieši 29 balsis, par pārējām partijām man patiesībā vienalga, jo gandrīz visi sola vienu un to pašu!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 30.05.2013. 19.21

    Nasing Spešal, tieši tā, es jau to arī saku.

    Un vēl papētīju mazliet sīkāk tos vēlēšanu rezultātus.

    Valodu referendumā, 10. un 11. Saeimas vēlēšanās balsis SC + PCTVL bez ārzemju iecirkņiem ir ap 120 000 balsotāju (nevis 130 000 kā man likās iepriekš). Bet Rīgā balso arī daudz nerīdzinieki un kas pārcēlušies uz Rīgu no citurienes, bet deklarējušies ārpus Rīgas.

    Un apskatot pagājušās Rīgas domes vēlēšanas, tur SC + PCTVL ir tikai nepilni 90 000. savukārt par LPP/LC bija 36000. pieņemam, ka puse vai kaut 20 000 bija krievi, tad kopā sanāk 110 000 balsotāju. Toties latviskās partijas savāca ap 72000 tās, kas tika iekšā, un vēl netikušās (SCP, VL un TB/LNNK) pāri pa 20000. Un ja šiem pieskaita otru pusi no LPP/LC sanāk vien tie paši ap 110 000. Tātad uz pusēm.

    Bet valodu referendumā latvieši savāca Rīgā laikam ap 194 000 balsu. Tātad, ja ir augsta aktivitāte, tad latvieši var Ušakovu nolikt pie malas mierīgi, ja aktivitāte zema un kāds bariņš latviešu izdomā par Ušakovu vēlēt, tad gan ir zāģis.

    Tādēļ jau pilns delfos un citos portālos ar propagandas komentāriem, ka nav vērts iet vēlēt vai arī, ka jāmet tukša aploksne. Tas spēlē vienos vārtos par labu SC.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > dro 30.05.2013. 19.21

    Kurmītis >> lno
    Naf, naf. Cerību nekādu. Vai’t pats neredzi – mitene vairs pat nerādās publikai. Laikam visas acis saraudātas … :)
    Bet vispār jau tas Jākobsons ir interesants kadrs. Uzlauza kompi, nozaga personīgo saraksti. Publiskoja to. Tas ir pierādīts un arī pats „autors” nemaz neliedzas. Tas automātiksi nozīmē kriminālprocesu, izmeklēšanu, Tiesu, Spriedumu un Cietumu … Neatkarīgi no tā, vai zagšanas rezultātā zaglim patrāpījās iebžzt kabatā kādus briljantus jeb stikla krelles. Normāli civēki šādā situācijā sēž klusāk par pelīti un priecājas, ja Tiesa tiem uzmanību nepievērš. A Jākobsons PATS !? bāžas virsū Prokuroram, Tiesnesim un prasa, kas šo ķurķī iespundēs ??? Vēl vairāk – publiski lepojas ar to, ka joprojām ir uz brīvām kājām !??
    Secinājums – viņš ir vai nu klīnisks idiots jeb arī ir 100% pārliecināts, ka šim par zagšanu nekā nebūs … Diez aiz ko tad tā, a? … :)

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 31.05.2013. 09.43

    lno, to es zinu. Es vairāk biju domājis uzsvērt tyo, ka vēlēšanās arī būt pirmajam nemaz neozīmē uzvarēt.

    Bet taisnība jau ir, uz 10. Saeimas vēlēšanām SC un Vienotības reitingi bija tuvi, bet nez kādēļ mediji skandēja pirms vēlēšanām visu laiku par SC uzvaru.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 31.05.2013. 09.57

    roberts_j
    Arī 11. Saeimas vēlēšanās neuzvarēja fašisti – neostaļinistiskie ekstrēmisti. Būtu uzvarējuši, kopā ar nodevējiem, Puķina piesmietā parķiju, būtu sastādījuši valdību.
    Latvieši uzvarēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2013. 09.22

    roberts. !0. saeimas vēlēšanās visvairāk balsu tika atdots par Vienotību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Gunta Vilmane 30.05.2013. 18.14

Nīlis pīlis zoofīlis! Un vairāk nekas! :))

+3
-1
Atbildēt

0

buchamona 30.05.2013. 18.00

Šo rakstu un publicēto saiti diez vai var saistīt ar vēlēšanām. Par vēlu, vēlēšanas parīt. Šādam info materiālam vajadzēja “skanēt” pār rīdzinieku galvām, ar visiem iztirzājumiem – mēnesi, vislabāk divus, taču – arī tam diez vai būtu nozīme, jo mēs taču visu to sen jau zinām. Gan par to, ka Ušakovs sadarbojas ar Kremļa spiegiem un šādi pelna Kremļa naudu, gan arī to, ka korupcijas līmenis RD SC valdīšanas laikā “зашкаливает” nebijušos augstumos

Lai gan, vēl jau viss nav zvanīts, balsis skaita pēc vēlēšanām :)), taču nav izslēgts, ka 2. jūnijā jau pamodīsimies bez savas galvas pilsētas. Būsim to atdevuši kremliniem, bez jebkādas motivācijas, vnk tā pat

+33
0
Atbildēt

10

    grislits > buchamona 30.05.2013. 18.05

    Nu kur var tādi pesimisti visi būt :)

    Un ja arī Ušakovs dabūs vairākumu, tad nevaram tomēr teikt, ka esam atdevuši, jo atdota Rīga jau ir. Mēs tikai varam cerēt, ka atņemsim sestdien un Dziesmu svētki vasarā būs latviešu, nevis krievu Rīgā.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.05.2013. 18.10

    roberts_j Pirmajā reizē, kad rīdziniek – latvieši nobalsoja par Nilu :), to varēja skaidrot ar misēkli, kļūdu domāšanā, naivumu utt. Ja Ušakovam rīdzinieki – latvieši uzdāvinās Rīgas mēra krēslu vēlreiz, šoreiz jau aiz pārliecības, tad, manprāt, droši var teikt, ka Rīgu esam zaudējuši un daļu savas tautas arī

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 30.05.2013. 19.05

    @roberts_j
    Piekrītu. Plus, Belevičs nepiesliesies SC/GKR – priekšvēlēšanu diskusijās viņš diezgan asi gāja pret Ušakovu – viņam vieglāk būs realizēt savas idejas sadrumstalotākā koalīcijā!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > buchamona 30.05.2013. 20.15

    Beļēvičs ir pats lielākais āksts un kretīns, nenormāli iedomīgs pūslis, šajā ākstu kompoškā. Pēc būtības uzskata, ka ar viņu komunicēt ir pelnījuši tikai miljonāri un triljonāri.
    ———————–
    Lai audzē savus briežus, un krāj aptiekas karotītes, nevis lien politikā, āksts.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 30.05.2013. 18.19

    Ja papēta rezultātus un balsojušo skaitu iepriekšējās pašvaldību vēlēšanās, 10. un 11. saeimas vēlēšanās Rīgā un valodu referendumā Rīgā, tad var secināt, ka latvieši par Ušakovu nebalsoja pagājušajās pašvaldību vēlēšanās. Daļa latviešu balsoja par Šleseru, kas pieslējās Ušakovam.

    Tā kā es joprojām ceru, ka Ušakovs savāks tikai savas tradicionālās balsis, no kurām viņam daļu atņems Alternative un Lindermana partija, bet LPP elektorāts, ja balsos ne par NA un V, tad vismaz par zaļajiem. Un ja tie zaļie tiks iekšā un piesliesies Ušakovam, tad ZZS uz nākamajām Saeimas vēlēšanām jau būs pats sevi noracis.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 30.05.2013. 21.33

    man liekas ka Belevicham – multimiljonaram kas manta iedzivojies zalem augstas cenas uzturot divaina karta smadzenes absoluti iztrukst kada komponente kas cilveku padara tik ljoti atshkjirigu no citiem vienkarshakiem kustonjiem. iespejams ka gariguma deficitu shis naudasmaiss un gramatvedis viena persona kompense sev iegadajot personigu gleznu galeriju.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 31.05.2013. 00.31

    N.S. Pirms pēdējām Saeimas vēlēšanām Zatlers arī pretstatīja sevi Urbanovičam. Cik tas bija patiesi, mēs esam piedzīvojuši. Arī tāpēc es neņemtu par pilnu Beļeviča “kareivīgumu”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 31.05.2013. 07.57

    NaSp – par Beleviču nu nemaz nebūtu drošs… Paskatamies hronoloģiski –
    1. Silenieks pēkšņi nokļūst Rīgas Brīvostas struktūrā , kas samērā viennozīmīgi ir ar Ušakova/Amerika atbalstu . Par kādiem darbiem ? :)
    2. Pēkšņi parādās zaļo saraksts RD vēlēšanās atsevišķi no zemniekiem . Kapēc?
    3. Zaļie atrod lielisku oratoru kā savu “lokomatīvi” , kas spēj piesaistīt vēlētāju uzmanību.
    Protams to var uzskatīt kā sazvērestības teoriju , bet šīs te rīcības saista ar vēlmi atņemt latviskajām partijām vēlētaju balsis sākumā planojot , ka zaļie nepārvarēs 5% barjeru. Patreiz gan izskatās zaļie tiks pāri 5% , vismaz tas nebūs brīnums , taču augstāk minetā notikumu gaita nepārliecina par zaļo labajiem nodomiem :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 31.05.2013. 15.32

    TanteSidra man liekas ka Belevicham – multimiljonaram kas manta iedzivojies zalem augstas cenas uzturot divaina karta smadzenes absoluti iztrukst kada komponente
    ————
    Reiz es rakstīju, ka Belevičs ir gudrs (kā nekā bagāts…:) ). Vakar, skatoties LNT diskusiju, sapratu, ka esmu smagi kļūdījies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 01.06.2013. 20.31

    Bet kādēļ grāmata, cik saprotu, ir tikai latviski – īstā mērķauditorija ir krievvalodīgie, jo pat ar visām SC latviešu balsīm droši vien 5% barjerai pāri nevar tikt. Tāpat vidējais latvietis jau zina, kuri ir ne tikai kampēji kā daudzas partijas, bet pie tam arī kremlini.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 30.05.2013. 17.25

Te vairs nav runa par Ušakovu.
Kā labā strādā prokurore Vita Ozoliņa un Ķuzis?
Kā labā strādā visa Latvijas tiesībsargājošā sistēma?
Sajūta, ka nedzīvojam ES, un Rīga ir kāda Krievijas rajona pilsētiņa, un SC ir tā pati ER ar visiem tai piemītušiem “tikumiem” – administratīvo resursu, ietekmi uz tiesībsarg. struktūrām, nekaunīgu likumu ignorēšanu, korupciju, preses brīvības ierobežošanu, absolūto cinismu, sovjetisko mentalitāti.
No vienas puses, labi, ka SC, pabijis pie varas Rīgā, daudziem, ieskaitot mani pašu, skaidri pierādīja, ka to pie varas laist nedrīkst, principā, jebkurām vecām ilūzijām, ka SC nu būs ar kaut ko labāks, vai, vismaz, nebūs sliktāks par “latviskām” partijām, būtu jāpazūd.
No otras puses – uzpirkšana un iebiedēšana, administratīvais resurss, utt., savus rezultātus dod, un, ja tie rīdzinieki, kas ir pret SC, lielā skaitā neaizies uz vēlēšanu iecirkņiem, SC atkal būs pie varas, un tā būs samērā liela nelaime un Rīgas un arī valsts politiskās un saimnieciskās vides tālākā degradācija.

+66
-3
Atbildēt

5

    grislits > ligakalnina 30.05.2013. 17.31

    Policijas vadība lielākoties ir padomju milicija, un arī prokuratūrā ilgi bija spēkā padomju tradīcijas un padomju kadri pie teikšanas (kā ir šobrīd, nezinu). Un arī tiesās bija tāpat kā prokuratūrā.

    Neesmu sazvērestības teoriju piekritējs, bet manuprāt, deviņdesmitajos šīs struktūras netika revidētas un attīstītas ar nodomu. Esmu jau te stāstījis – deviņdesmito otrā pusē visas ministrijas un citas valsts/pašvaldību iestādes jau bija datorizētas, telpas parasti bija remontētas, mēbeles un tehnika jauna. Bet tiesas, prokuratūra un policija atradās telpās, kas nebija remontētas kopš padomju laikiem, mēbeles tur bija joprojām sagrabējušas vecas no padomju laikiem un darbinieki rakstīja visu uz rakstāmmašīnām. Un algas deviņdesmitajos šajās iestādēs bija vienas no mazākajām starp valsts iestādēm, pat tiesnešiem un prokuroriem.

    Un domāju, tam visam sekas ir jūtamas joprojām.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.05.2013. 18.00

    Ne 90jos, ne tagad, tiesiskums nav un nebija šinī valstī prioritāte.
    It sevišķi jau nu 90jos, kad vājas un korumpētās tiesībsarg. struktūras bija izdevīgas tolaiku politiķiem un tiem, kam šie politiķi kalpoja un sekmēja valsts nozagšanu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 30.05.2013. 18.24

    Demokrātiskajā valstī droši vien jau nākamajā dienā būtu atklāts, ka uzbrukumu organizējis Ušakovs vai Putins un visai demokrātiskai sabiedrībai tas vispār būtu skaidrs bez jebkādas izmeklēšanas un tiesas, vai nē?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.05.2013. 19.04

    Demokrātiskā sabiedrībā tiktu uzsākta žurnalista iegūto faktu pārbaude, pat, ja tā informācija tika iegūta nelikumīgi, nevis uzsākta žurnalista vajāšana, un fakti tiktu pilnībā ignorēti ar ieganstu, ka tie iegūti nelikumīgi.
    Ja būtu uzsākta oficiāla pārbaude, varētu šos pašus faktus iegūt arī likumīgā veidā.
    Un uzbrukums žurnalistam dem. valstīs ir ārkārtas situācija, tas skaitās uzbrukums dem. pamatvērtībai – prses brīvībai, un tas noteikti būtu atklāts, un kas notiek Rīgā?
    Ušakovs atklāti ņirdz, un neviens nav ieintersēts neko atklāt, kaut, dem. sab. Ušakovam pirmajam būtu jābūt ieintersētam noskaidrot patiesību, jebkuram mēram līdzīgs neatklāts noziegums būtu kauna traips.
    Un Ušakova, kā arī SC vadīto pašvaldību attieksme pret opozicionāro presi nevienam nav noslēpums, un tā nav raksturīga demokrātijai.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 30.05.2013. 19.37

    dzeris49
    “Kā labā strādā prokurore Vita Ozoliņa un Ķuzis?
    Kā labā strādā visa Latvijas tiesībsargājošā sistēma”

    Kā labā strādā pudumjo represīvo orgānu darbinieki? Viņi visi pilda doto zvērestu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 30.05.2013. 17.09

Es nebalsot ne par Ēlerti, ne par Ušakovu! Nekādas skaidrības par ko vispār var vēlēt….??? Katrs velk uz savu pusi……

+1
-10
Atbildēt

6

    ligakalnina > Jānis 30.05.2013. 17.36

    Galvenais, jāiet balsot, un jābalso vai nu par V, vai par NA, tikai, ne par Ušakovu vai Ameriku.

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis 30.05.2013. 18.41

    dzeris49. Neticu savām acīm???

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Jānis 30.05.2013. 22.30

    Dzeri!!!!
    Mīļā pasaulīt – Tu esi bijis pie mācītāja, lai izdzen no tevis lietuvēnu??????
    :)))))))
    Paldies DIEVAM!!!
    Dzeris atkal redzīgs!!!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis 30.05.2013. 19.31

    Arī par RP var balsot, par to piemirsu.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Jānis 30.05.2013. 19.35

    lno
    Pārsteidzies?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Jānis 30.05.2013. 20.12

    Vajag balsot par to, kuram krutāks džips un arī viss cits lielāks, vecenes automātiski atkrīt. Visādi mīkstie arī.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

ivetao2007 30.05.2013. 16.57

Nils Ušakova ir bandienieks politiskajā spēlē, kur ar melniem spēlē Puķins. Pušelis. Esmu viens no dzšiem latviešu streļniekiem, kuri piedalījās 1941. gadā Maskavas kaujās. Esmu 2.grupas invalīds. Tas, ka ņo Krievijas nesaņemu kara inavalīda pensiju, Ušakovu neuztrauc. Vairākart tieoties šis puišelsis, ka balsojis par krievu valodu Latvijā un ir ar staļinisku smaku,neizra’dija pilnīgi nekādu interesi par latviešiem kara invaīdiem,kuri karoja paodomijas pusē. Puķins apsaveikuma uz mana varda saka “mēs esam ar nesamaksštu parādu” reizē cildinot ka esmu aizstāvājis padomiju. Kas traucē Puķinam šo parādu samaksāt. Izskatā, ka Ušakovs. Jo viņam Puķinna nauda laikam vairāk vajadzīga.

+12
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 30.05.2013. 16.56

tečēt rekā ņīila… plywjok krakadila….

+7
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 30.05.2013. 15.36

Vai kādam žurnālistam būs dūša un vēlēšanās pus dienas laikā papētīt, vai ir kas interesants tai elektroniskajā grāmatā?

+9
-1
Atbildēt

3

    Zane Degro > Una Grinberga 30.05.2013. 15.52

    Nezinīšiem: visi šie materiāli jau SEN bija Kompromat.lv, kā arī vairākkārt pēc tam bija atrodami daudzos citos portālos. Tāpat par šo tika stāstīts ziņās, pie tam, ne vienu reizi vien… līdz brīdim, kamēr Nils noslēdza līgumu ar medijiem (vai citādi vienojās), ka par viņu jāraksta “vai nu labo, vai neko”.
    Pamatjautājums paliek:
    Ko par šo visu saka SAB un DP, vai arī: vai nevajadzētu tomēr ripot kādām galvām? Stāsts nav tikai par to, kā Ķuzis saņem “dāvanas” no tiem, kurus drīzāk varētu dēvēt par noziedzniekam vai to sadarbības partneriem (maigi izsakoties).
    Savukārt, citiem nezinīšiem iesaku:
    Vēlreiz uzmanīgi izlasīt rakstu, un tikai tad uzdot jautājumus.

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 30.05.2013. 15.59

    Berta. Nezināju, ka Zanei ir māsa:) Pastāstiet vēl kaut ko, ko nezinīši zina vai nezina:):):)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 30.05.2013. 17.45

    …lno….meklē telefonstabu?…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Andris 30.05.2013. 15.24

Latvijas tiesa, Jākobsona kungs, ir politiski neitrāla, ar vēlēšanu aktivitātēm nesaistīta, un ļoti, ļoti taisnīga.

+18
-6
Atbildēt

3

    peerku > Andris 30.05.2013. 16.49

    Vai ne? ;)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Andris 30.05.2013. 16.57

    … un te ir vieta smaidiņam :)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ilvijaz > Andris 30.05.2013. 21.23

    tie plusiņi jūsu komentāram šķiet kā smalka ironija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Laura 30.05.2013. 15.22

Kārtējais priekšvēlēšanu murgojums:) Kāpēc nekas netiek publiskots senak?Bet tieši tagad?? Vēlēšanas taču :)

0
-34
Atbildēt

7

    dro > Laura 30.05.2013. 15.27

    Oskaras no RD liekas, ka viņš dzīvo Viļņā?:)

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    Laura > Laura 30.05.2013. 15.58

    Nē ne Viļņā:) Wiesbaden :)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Laura 30.05.2013. 16.02

    Oskaras. Wiesbaden :)
    ___________
    Vai Opočka mainījusi nosaukumu?:)

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Laura > Laura 30.05.2013. 16.14

    Kas ir Opočka?? :)

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Laura 30.05.2013. 19.27

    Taipa. Smilksti no ausaiņa tualetes poda?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina > Laura 30.05.2013. 19.20

    Kurmītis >> Oskaras
    Opočka ir lno dzimtā sādža.

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Laura 31.05.2013. 17.07

    Ušakovs spiego Krievijas labā, principā pēc grāmatas ir skaidrs, ka būtu jābūt arestam par Valsts nodevību. Kādas vēl vēlēšanas. Darbs SAB.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam