Galvenajiem autoceļiem līdz 2020.gadam sola 350 miljonus

19

Komentāri (19)

lebronj2356 22.05.2013. 11.28

Nauda pati par sevi nav kritērijs….Darbime jābūt kārtīgiem nevis jau 2 gadus pēc remonta kārtējās plaisas….Būtu arī vēlams vismaz dažus ceļus atstāt ar 2 joslām – paštaisnie sēņotāji nesaprot kam ir domāta pusjosliņa :)

0
0
Atbildēt

5

    silvija_vitina > lebronj2356 22.05.2013. 12.13

    Kam ir domäta pusjosliņa? Es arī nesaprotu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    intars_busulis > lebronj2356 22.05.2013. 15.36

    Normāli tās ir lai vari aizmugt ja kāds trakais veic apdzīšanu un ieskrien Tavā joslā. Bet vispār doma tām joslām ir lai lēnāki transporti kā traktori un pa retam kombaini var daļu sava gabarīta stumt pa to pusjoslu un Tu nesatraucoties ar savu auto mierīgi viņu apsteidz, neveicot apdzīšanas risku ar iebraukšanu pretējā joslā. Tāpat arī kājminamo transports var droši pa to ripot un nebaidīties kad kāds Diagnēze tiem uzliksies visrū no mugurpuses. Un ja tev auto pēkšņi bāka ir izžuvusi tad arī var tur noslēpties lai kāds liels ātrs auto nenones :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > lebronj2356 22.05.2013. 21.26

    NP-14 ceļa nomale ir paredzēta, lai palaistu ātrāk braucošos transportlīdzekļus, īslaicīgi pārkārtojoties uz nomali. Vai ir jālaiž piloti, kas nesās uz 120 km/h un ātrāk, ir atvērts jautājums, uz kuru skaidras atbildes nav, toties skaidrs, ka policija piever acis, jo ne jau parastie pilsonīši tur terorizē valsti. Par laimi vairāk šādus ceļus nebūvē, jo pierādīts, ka tie provocē bīstamas situācijas, tikai nav skaidrs, vai Zviedrijā tas nebija noskaidrots, vēl pirms Latvijā vispār sāka būvēt NP-14, bet vienalga vajadzēja pašiem pārbaudīt.

    Savukārt kombainiem uz NP-14 un arī pārējiem lielceļiem nav ko darīt. Pa šosejām kombaini ir jāvadā uz attiecīgas piekabes, ko velk seglu vilcējs (CE kategorija). Īpaši uzjautrinoši, ja padomā, ka tā nomale jau nav visu laiku izmantojama, ja arī būtu atļauts pa to visu laiku braukt, jo regulāri ir drošības barjeras un krustojumi. Arī ar velosipēdiem uz NP-14 un arī parastajām, šķiet, NP-12 šosejām nav ko meklēt. Atceramies veco patiesību, ka jebkurš, kura ātrums no plūsmas ātruma atšķiras vairāk par aptuveni 10-20%, traucē satiksmi un izraisa avārijas situācijas. Uz normālas šosejas vasarā plūsmas ātrums ir vismaz 100 km/h, bet NP-14 dažbrīd liekas, ka ir lēno plūsma ap 90-100 km/h un ātro plūsma uz vismaz 130 km/h + vēl zemu lidojoši „dandruļeti“, no kuriem viens Ferrari pirms dažām dienām uz VIA Baltica nošķīlās, kā pats pilots teica policijai: „ar atļautajiem 90 km/h,“ lai gan tam neviens šoferis nenoticēja, jo ar tādu ātrumu nevar sporta auto padarīt par ceturtdaļu īsāku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    intars_busulis > lebronj2356 23.05.2013. 02.04

    Kas ir NP-14? Atšifrē savus mistiskos kodus. Bet ja kombaini liks uz treileri tas šaurāks nepaliks un vispār kā var uz treileri uzlikt ierīci kuras platums ir lielāks par treilera platumu? Otrkārt tas kombainis nemaz nav tik lēns jo spē ieskrieties pat līdz 50km/h Un ja arī tā vestu tad kā to kombaini nokļutu uz tīrumiem? iedomājies ainu, kad viens tīrums ir no otra tīruma nepilna kilometra atālumā jo starp tiem ir kāds dabas šķērslis, upē, kalns, mežš un tagad beidzot darbu vienā laukā sauks treileri lai to pārvestu uz otru lauki 1 km tālāk. Bet akvai visi iekraušanas darbi ir veicami tikai uz ceļa. Pats tu tā darītu? Un vai esi ar mieru par graudu izstrādājumiem maksāt arī tos tēriņus kas radīsies no treilera pakalpojumiem? To kad uz šosejām nav vēlams tādai tehnikai vilkties to saprot visi, bet nav jau alternatīvu ceļu. To ka tos ceļus nebūvē vairāk nav avārijas vainīgas, bet dažu kretīnu iedomāts untums. Ja domā ka šaurāki ceļi atrisinās avāriju problēmu, tad baigi maldāties. Nejau ceļa platums nodrošina drošību, bet gan braucēju uzvedība. Uz ko skatās policisti, tā īsti nevienu nesatrauc. Bet kas atiecas uz Ferari sasišanu tad tam nevaig 120km/h lai tas izjuktu. Tie plasmasas auto izjuks pa sastāvdaļām pat pie 40km/h Jābūt garīgi atpalikušam lai tādu autiņu pirktu un vēl ar to pa ceļiem brauktu, tam vieta ir tikai uz sacīkšu laukumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > lebronj2356 23.05.2013. 15.04

    Kā tur bija par simts gudrajiem un vienu…?

    NP-14 nozīmē normālprofils-14 jeb 14 metrus plats ceļš. Standarta ceļa platums ir 11,5 vai 12 metri, ja atmiņa neviļ.
    Ko viņi dara ar pļaušanas iekārtu, nezinu, bet augstāks gan paliek, tādēļ vieglie auto mierīgi pabrauc zem kombaina, savukārt profesionālie šoferi jau paši zina, kā rīkoties.
    Un 50 km/h it nemaz nav iespaidīgs ātrums, un, kā jau teicu, ikviens, kura ātrums no plūsmas ātruma atšķiras vairāk par 10-20% ir traucēklis uz ceļa, kas visu laiku izraisa avārijas situācijas. Jā, CSN atļauj vilkties pa lielceļu ar 40 km/h, palaižot aizmugurē sakrājušos transportlīdzekļus, bet tas visdrīzāk ir domāts, lai traktori varētu braukāt pa lauku ceļiem. Nav mana daļa, tādēļ precīzi neatceros, bet šoseju sakarā jau varētu būt kāds punkts vai traktortehnikai specifisks normatīvs, kas aizliedz ar tiem rādīties uz ātrgaitas ceļiem un, cerams, arī valsts nozīmes ceļiem, bet, ja tāda nav, tad pēdējais laiks tādu pieņemt.

    Viss tālākais — piedodiet, bet, manuprāt, Jums nav ne mazākās nojausmas ne par autovadīšanu, ne satiksmes drošību, ne lauksaimniecību, tādēļ skatīt komentāra pašu pirmo teikumu, jo man nav spēka un vēlmes atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem, pēc kuriem Jūs noteikti mēģinātu izniekot vēl manu laiku ar citiem jautājumiem vai strīdoties pretī, piedodiet, bet tā nenotiks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

intars_busulis 22.05.2013. 02.39

un kur paliek tā nauda ko iekasē CSDD par transporta nodevu? La to organizāciju uzturētu pilnīgi pietiek ar to naudu ko iekasē par numuru izsniegšanu, aplocību izsniegšanu, plus vēl ir kautkādi tehniskās apskates iemaksas. Tur gadā vismaz ir daži miljoni. Vai ar to naudu pa īsu uzturēt to CSDD? Tad kas pievāc transporta maksas par ceļa nodokli? Un kapēc neiekasē no ārzemniekiem ciļa nodevu ka brauc pa Latvijas ceļiem? Visā Europā ir tādas, tikai Latvija ir tik turīga ka to neprasa. Tapēc nav ceļu segumiem nauda jo pie kasītes sēd kretīni iesūcēji. Ja valsts domā ka no šiem maksājumiem var noņemt naudu citām vajadzībām, tad tos politiķus ir jatriec ratā.

+1
-1
Atbildēt

1

    intars_busulis > intars_busulis 22.05.2013. 15.29

    Kapēc man rādi Iriju, tā ir liela varena valsts? Parādi kādu mazāku salu piemēram Madeira atklantijas okeānā kas ir Portugāles sastāvā, tur ar ceļi ir gludi un nav bedres un tur neved naudu no kontinenta tur atved tikai materiālu, bet naudu par to iekasē tūrizmā. Vienkāŗši Latvijā pa daudz kretīni ilgi pie varas ir, kam intresē sava kabata un tad tik tur turās ar zobiem un nagiem iekodušies, pat gatavi amata galdos iecirst zobus lai tikai šos no turienes neizmestu. Vispār man ir priekšlikums ja jau viņi Latviju pasludināja par zaļāko valsti Europā tad ierosinu mašīnas nomainīta ar zirgu pajūgiem. Tad tik būs vis zaļš un smuks gais tīrs un klus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 22.05.2013. 00.19

Draņķīgs viskijs.

+2
0
Atbildēt

0

LAURIS 21.05.2013. 18.49

klimats, sūdīgi ceļu būvnieki, nav naudas

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam