SC galvenie konkurenti – saskaldīti pat viedoklī par Ušakovu

100

Komentāri (100)

alexander 16.05.2013. 17.24

Līdz pašvaldību vēlēšanām nav daudz laika, bet pietiekami, lai pārstātu sakāvnieciski atkārtot, ka Nilam mēra krēsls jau silti un komfortabli esot garantēts uz nākamo termiņu, bet viņa konkurentiem neesot nekādu izredžu un viņu piedāvājums neesot konkurētspējīgs. Pirmkārt, tas nav neizbēgams fakts, bet atkarīgs no mūsu pašu izvēles, kuru izdarīsim 1. jūnijā. Mums ir visas iespējas ievēlēt tādus pārstāvjus, kuru vērtības, principi un izpratne atbilst mūsu priekšstatiem par Rīgu kā iedzīvotājiem draudzīgu, drošu, multikulturālu, inovatīvu Eiropas līmeņa galvaspilsētu. Un nebalsot par demagogiem, “pēc mums kaut vai ūdens plūdi un budžeta deficīts nākamajām paaudzēm” un “Rīga-Vasjuki” pārstāvjiem. Starp citu, Ušakova un Ēlertes diskusijā tieši Ušakovs šķita histērisks, bet Sarmīte pārliecināta par savu izpratni, ka nacionālas valsts galvaspilsētas mēram vienīgā valoda, par kuru var iestāties, ir šīs valsts valoda. Savukārt tas, ka Nils precīzi zin siltumtarifu, neatspēko Sarmītes minēto, ka šis tarifs Rīga ir pusotru reizi lielāks nekā Skandināvijas pilsētās.

+2
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 16.05.2013. 16.37

Viedoklis_lv
“Ja Jūs varat iesniegt nojaukto graustu un izremonetēto skolu /bērnudārzu sarakstu”

Droši vien ka nē, tomēr ikvienam ir zināms, ka valdošā, čekistu, komuņagu, pederastu, sātanistu, krievu armijnieku, rusistu, neostaļinistu un kleptokrātu, RD koalīcija ar savu saimniekošanu ir iedzinusi nākamās paaudzes parādu jūgā uz daudziem gadiem.

0
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 16.05.2013. 14.27

+2
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 16.05.2013. 12.17

——
Uz priekšu, uz pilnīgu saplūšanu ar EURO-zonu!

EU-Russia Trade
http://www.youtube.com/watch?v=QVi5JoaEgb8&list=PLMT_9aYQ1o3_IZo2aJ2bwHgP3Yy24xPaI&index=1

“Rungainis piedāvā Latviju pārdot Krievijai par 20 miljardiem eiro”

http://www.db.lv/citas-zinas/rungainis-piedava-latviju-pardot-krievijai-par-20-miljardiem-eiro-244306

0
0
Atbildēt

0

buchamona 16.05.2013. 12.07

Te daudz tiek spriests par brīvību, demokrātiju bez bremzēm uc ” greizām pērlēm” :)

Izlasīju Dienā rakstu – ” Saskaņas centra biedra sieva Latvijā būvē ciematu, kas nosaukts Putina vārdā”.

“…Pirmais ekociematu tīkla ciemats nosaukts par godu Putinam – “Putinka”. “Mēs esam pārliecināti, ka Latvijai ir liels gods, ka viena no tās apdzīvotajām vietām nosaukta par godu tik ievērojamam cilvēkam, kurš sniedzis lielu ieguldījumu Krievijas un visas pasaules attīstībā,” norāda Holostovs.
Ekociemats “Putinka” atrodas Rīgas rajonā starp Rīgu un Jūrmalu. “Putinku” veido deviņi zemesgabali, kuru platība ir no 2500 līdz 3300 kvadrātmetriem…” utt http://www.diena.lv/latvija/zinas/saskanas-centra-biedra-sieva-latvija-buve-ciematu-kas-nosaukts-putina-varda-14008091

Tad, kas šitas ir – demokrātijas izpausme, vai jauna okupācijas forma? Ar Rīgu – LR galvas pilsētu notiek tas pats. Cik aiznaglotam ir jābūt, lai to nesaprastu, lai nesaprastu, ka SC, lasi, lojālu atjaunotās LR pilsoņu ienaidnieki mūsu acu priekšā demontē mūsu valsti, bet mēs bāžam galvu smiltīs un piesaucam demokrātiju :)

+6
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.05.2013. 12.12

    ——-
    “Visu mūsu dzīvi tagad nosaka veikals” (Rainis, 1925)

    – Laiks “dziesmotā jampadrača” laika auseklīšiem, kas 4. maija repubļiku divdesmit gadus būvēja – uz sasniegto reāli paskatīties!
    Priecājās, gatavojās “liel-dropei” LTF 25:
    “Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.” D.Īvāns

    http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdis 16.05.2013. 12.02

Kas ar mums notiek? Pēc valodu referenduma N.Ušakovu vispār neuzskatu par cienīgu būt Rīgas mēra amatā. Salīdzināt N.Ušakovu un S.Ēlerti neiespējami, jo S.Ēlerte ir neskaitāmu galvas tiesu pārāka par N.Ušakovu, jo viņš ir tikai un vienīgi nekaunīgs demagogs. Tas nenozīmē, ka tautība te pie vainas, nē. Domāju ka Rīgas mēra amata cienīgi kandidāti ir arī starp cittautībniekiem, kam kultūras līmenis nav tik zemā līmenī kā pašreizējam Rīgas mēram.
Par histēriskumu, man tieši N.Ušakova izdarības liekas histēriskas, jo pārlieku viņš vēlas noturēties mēra krēslā, reizēm zaudējot kontroli, kā piemēram apgalvojot , ka Lindermans esot Vienotības pilotprojekts. Kas cits, ja ne demagoģija. Vai Rīgai vajadzīgs mērs demagogs. Ir taču spēcīgi cilvēki psiholoģijā, kas var par par demagogu atbildīgā amatā ko teikt.

+11
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > valdis 16.05.2013. 12.08

    ——–urga Kas ar mums notiek?
    ============================================================================
    Atbildi var apjēgt, ja auseklīšu laika “lakstīgalas”, kas vēl visu baisi briesmīgā padomju okupācijas laika “prātu, godu un sirdsapziņu” nav pazaudējusi,- rakstu izlasa un pārlasa:

    ” Kur vien griezies, visur atduries pret sabrukušās morāles sekām ”

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=380852:kur-vien-griezies-visur-atduries-pret-sabrukus-morles-sekm&catid=93:la-komentri&Itemid=440 class=

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > valdis 16.05.2013. 13.19

    Urga, labi pateikts!
    Demogoģijā Ušakovam, līdz šim nav līdzinieku. Atceros tīri labi, kā pirms saeimas vēlēšanām Ušakovs meloja par Dombrovska padomnieku algām, kuras esot baisi lielas , bet noklusēja, ka Rīga smēra padomnieku algas ir daudz lielāks nekā premjeram. Bez tam, vai atceraties, ka Ušakovam pat bija padomnieks no Krievijas, kurš bija iekārtots liekas Maskavas nqamā ar mašīnu un biroju. Kad nāca gaisā, tad Nils protams, izkļuva likvidējot šo amatu oficiāli, bet gan jau kremlis parūpēja spar Nilu neoficiāli.
    Tagad nu Nils brēkāja par Vienotības reklāmu, jo laikam pats bija aizmirsis, ka savu iepriekšējās saeimas reklāmu būvēja tikai uz Vienotības apmelošanu.
    Vienmēr atcerēšos Manifestāciju Rīgā Doma laukumā ar Nila rīkļurāvēju kompāniju, kas ar karogiem un dūrēm un elkoņiem uzdarbojās Doma laukumā toreiz 2009. gada 13. janvārī apmētājot runātājus ar olām un izraisot ar kūdīšanu iedzērušus jauniešus uz grautiņu ar veikli slēptu provokāciju.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > valdis 16.05.2013. 13.33

    “…vai atceraties, ka Ušakovam pat bija padomnieks no Krievijas, kurš bija iekārtots liekas Maskavas nqamā ar mašīnu un biroju.”
    Padomnieks bija “iekārtots” kādā no Rātslaukuma Domes ēkām blakus Melngalvju namam:)
    Rīgas Domes institūcijas atrodas daudzās ēkās, ne tikai Rātsnamā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dzintarz 16.05.2013. 12.00

SC galvenie konkurenti – saskaldīti pat viedoklī par Ušakovu
=======
Distributed thieves aigainstd centralized thief.

+2
0
Atbildēt

0

aija_vecenane 16.05.2013. 11.37

Mazliet paskatījos Ēlertes un Ušakova TV debates kanālā LNT un secināju, ka Ušakovs ir ģeniāls demagogs. Tur ir viss viņa spēks. Viņš māk manipulēt ar faktiem, viņš māk bez stostīšanās atbildēt ne to, ko viņam jautā, viņš māk, acīs skatīdamies, melot, viņš kā hokejists katru kustību pabeidz ar spēka paņēmienu – iedzelšanu pretiniekam. Viņam nav ne harizmas, ne personības spožuma, bet ir apbrīnojams miers un izcils demagoga talants. Šajā ziņā Ēlerte viņam ne tuvu nav konkurents, un būtu arī muļķīgi ar Ušakovu cīnīties tiem ieročiem, ko viņš tik labi pārvalda. Lai debatēs Ušakovu uzvarētu, viņš ir jāved citos ūdeņos. Ir jācērt ar faktiem, ar viņa citātiem, ar eksaktām zināšanām, kur ir pēc iespējas mazāk vietas brīvai interpretācijai. Kad pirms Saeimas vēlēšanām Dombrovskis ar Ušakovu diskutēja par ekonomikas jautājumiem, Dombrovskis izskatījās gudrs un kompetents, turpretī Ušakovs – pēc nesekmīga skolnieka. Kad pirms dažām dienām Ēlerte ar Ušakovu diskutēja par Valodas referendumu, Ēlerte izskatījās pēc histēriskas pārdevējas, turpretī Ušakovs – nosvērts un pārliecināts par sevi.

+4
-3
Atbildēt

2

    Egitazz > aija_vecenane 16.05.2013. 11.49

    Ēlerte nevis diskutēja, bet tiešam prokurores tonī mēģināja jau ar pašu jautājuma uzstādīšanas taktiku iedzīt Ušakovu stūrī, bet izskatās, ka viņš bija nopietni gatavojies tādai Ēlertes taktikai.
    Bet viņai bija droši vien slinkums veltīt 10 minūtes sagatavošanai un paskatīties, cik maksā biļete un 1 Mwh siltuma

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > aija_vecenane 16.05.2013. 17.23

    VAr nezināt cik maksā megavats, bet ja RD kandidāts nezin, cik maksā biļete sabiedriskajā transportā… Ko mēs no tādas deputātes vispār varam sagaidīt? Viņa dzīvo miljonāru mākoņos. Paēdušais neēdušo nesaprot.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 16.05.2013. 11.23

“Žurnāls ticies arī ar pārējo SC lielāko konkurentu partiju līderiem Rīgas domes vēlēšanās”, bet šeit publicētajā rakstā izvērsti atspoguļojis tikai vienotības viedokli. Tā netīšām gadījās.

+7
-1
Atbildēt

1

Sanšains 16.05.2013. 10.41

Amizanti, ka raksta anotācijā pusi vai pat vairāk telpas aizņem “Vienotība”. Par otru latviešu partiju, kas iekļūs Domē – par NA – nav ne vārda.

Parastā “Iras” pieeja – par nacionālistiem vai nu sliktu, vai neko.:)

Kaut gan – varbūt tur ir sava loģika. Šis taču būtībā ir reklāmraksts, kas cenšas piesaistīt tos, kuri, piemēram, atšķirībā no manis, par “Iru” ir gatavi balsot ar savu naudu, to nopērkot.
Un tādu publiku jau ar NA pieminēšanu īsti neiekārdināsi – ja vien nav kaut kā ļoti skandaloza vai slikta. Nu, acīmredzot nekā tāda šoreiz nav izdevies uzcept.:)

+8
-1
Atbildēt

0

valdis 16.05.2013. 10.17

Normundam.
Vai domājat visus vēlamos un nevēlamos sarakstus publicēt sarunu vietnē? Ja visi tā darītu? Turklāt, vai kāds Jums lūdzis to darīt?

+5
-1
Atbildēt

1

    efeja60 > valdis 16.05.2013. 17.19

    vēlamais saraksts ir tikai viens un neviens neko man nav lūdzis, izpētīju listes – briesmu lietas, neviens saraksts nav labs. Zinu, ka daudziem nav vēlēšanās un laika pētīt sarakstus, tāpēc es laipni piedāvāju palīdzēt. Atliek tikai izkopēt un paņemt līdzi uz iecirkni.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 16.05.2013. 09.58

“Pabriks atzīst, ka partijas rezervistu soliņš patiesi esot īss, jo „pie mums Latvijā politika tiek uzskatīta par nodarbi, ar kuru cienījami un godīgi cilvēki nenodarbosies”. Tāpēc ķērušies pie Ēlertes kandidatūras,” jo viņa nav nedz cienījama, nedz godīga:-)

+2
-5
Atbildēt

0

Ojārs 16.05.2013. 09.56

Es vienmēr esmu uzskatījis TB un NA par Vienotības mazo brāli. Diemžēl šoreiz “lielais brālis” nāk ar vāju piedāvājumu.
Tomēr es balsošu par NA, un aicinu arī visus latviešus piedalīties vēlēšanās un balsot par V vai NA. Neatdosim mūsu Rīgu svešiniekiem bez cīņas.

+9
-2
Atbildēt

5

    silvija_vitina > Ojārs 16.05.2013. 10.04

    Man jāpiekrīt un jādara, kā savulaik man kāds paziņa amerikānis, pārliecināts konservatīvais, teica saistībā ar viņu 2008.g. vēlēšanām – “aizspiedu degunu un nobalsoju par Makkeinu”. Arī man gribas aizspiest degunu. Bet jābalso IR.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Ojārs 16.05.2013. 10.39

    andrejs:
    Neatdosim mūsu Rīgu svešiniekiem bez cīņas.
    ====================
    Vai šāds teiciens nav pārāk pesimistisks jeb, kā teica okupācijas laikos, sakāvniecisks?:) Citādi iznāk, ka izvēle mums it kā būtu starp variantiem (a) atdot bez cīņas un (b) atdot, pirms tam vēl arī pacīnoties.

    Nevis neatdosim bez cīņas, bet vienkārši neatdosim.:) Vai arī – precīzāk – atņemsim.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ojārs 16.05.2013. 11.42

    Nu jā, vienreiz jau NA draugi TB bija Rīgā. tā labi saimniekoja, ka paši vēlētāji 2009. viņus izgāza. Bet noteikti jādod otrā cerība:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 16.05.2013. 11.47

    kolpants Nu jā, vienreiz jau NA draugi TB bija Rīgā. tā labi saimniekoja, ka paši vēlētāji 2009. viņus izgāza
    ——————
    domāju, ka viņus izgāza nevis sliktā saimniekošana (no kurienes tad neveiksmīgajam pusmaratonistam radās tā naudiņa, ko tagad šis var dalīt pabalstos un bezmaksas braucienos), bet gan tādi tipi kā Ozoliņš, kuram izdevās noskaņot sabiedrisko domu pret Tēvzemiešiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 16.05.2013. 11.50

    Haris: Citādi iznāk, ka izvēle mums it kā būtu starp variantiem (a) atdot bez cīņas un (b) atdot, pirms tam vēl arī pacīnoties.
    —————–
    Protams – arī laikā, kad NA vāca parakstus par pāreju uz vienu apmācības valodu skolās, darīju visu, kas manos spēkos, lai balsotāju būtu pēc iespējas vairāk.
    Lai gan ticības, ka gļēvie latvieši savāks vajadzīgo balsu skaitu nebija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 16.05.2013. 09.45

Pašvaldības līmenī nekādas īpašās vērtības netiek diktētas, tur ir jautājumi par saimnieciskām lietām, un Sarmīte tur ir apaļa nulle.

+3
-10
Atbildēt

32

    ilmisimo > inta_s 16.05.2013. 09.52

    Viedoklis_lv Pašvaldības līmenī nekādas īpašās vērtības netiek diktētas..
    ___________________
    katrs šāds “‘viedoklis.ru”” ir vai nu moskaļu apmaksāts brigadniks( nu vismaz praktisks cileks)- vai latviešu derīgais idiots(tiem līdzēs tikai Linarda Laicena liktenis).

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > inta_s 16.05.2013. 09.57

    lama
    žetons! :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > inta_s 16.05.2013. 09.58

    it īpaši, ja t.s. “pašvaldības līmenis” lemj par 1/2valsts resursiem, protams, tikai “saimnieciskā” līmenī (nekādas politikas, pasarg,dievs!)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 16.05.2013. 10.00

    Bet, tad man jājautā, vai Nils uz ši sasaukuma RD vēlēšanām nebija un nav tieši tāda pati nulle???? Ar ko žurnālists Nils Ušakovs gan ir pārāks par bijušo Dienas galveno redaktori Ēlerti?
    Nils tāpat ir tikai un vienīgi žurnālists, jo saimnieciskos jautājumus kārto RD izpilddirektors, ne Rīgas mērs, kurš tiešām ir tikai politiska persona, kas veic politiskus pasūtījumus, ne saimnieciskus!
    Vai Nils kaut ko ir sakārtojis Rīgā saimnieciski? Ja būvēt vai siltināt mājas no pašvaldību līdzekļiem vai atjaunot Ziemeļblāzmu ir tikai saimniecisks jautājums, kuru var veikt Nils, bet nekādā gadījumā Sarmīte?
    Tāpat Jāņu svinības Daugavmalā? Domā, ka šo pašu jautājumu nevar pildīt Sarmīte, bet noteikti var veikt saimnieciskais Nils? Absurds manuprāt, un Rīgas mērs nav santehniķis, it seviški jau nu saimniecisko darbu veicējs, bet gan galveno saimniecisko darbību plānotājs. Vai domā, ka Sarmīte nespētu saprast, ka RĪGAS TILTU BŪVEI IR JĀPIESAISTA ES NAUDA, JA TĀDA IR, NEVIS JĀŅEM DĀRGI KREDĪTI NO KOMERCBANKĀM, KURI TŪLĪT BŪS JĀATMAKSĀ ZELTA TILTS, BET TIEŠI NILS NAV IEKRĀJIS NEVIENU Ls, bet notērējis iepriekš ietaupīto .
    Vispār absurds, ja tā pati RP kopā tieši ar ZZs novērtē RD darbu ar 7! Vai tā jau ir arttava koalīcijai ar Nilu un Kukules iesprukšanai RB?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 10.32

    Aiz tīri praktiskiem nevis politiskiem apsvērumiem Rīgas pilsēta izstājās no Latvijas pašvaldību savienības. Ha-ha!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 10.40

    “TŪLĪT BŪS JĀATMAKSĀ ZELTA TILTS, BET TIEŠI NILS NAV IEKRĀJIS NEVIENU Ls, bet notērējis iepriekš ietaupīto”.
    Bet, mūsu valstī ir “skaista” tradīcija – valsts nāk palīgā “grūtdieņiem”. Nešaubies ne mirkli, tikko Zelta tilta kredīta atmaksāšana kļūs aktuāla, Nils vērsīsies pie Ministru prezidenta ar lūgumu palīdzēt atmaksāt kredītu, jo Rīga tak ir valsts galvaspilsēta. Domāju, ka MP atcerēsies, gan milzīgu izšķērdību krīzes laikā, pretēji valsts piekoptai taupības politikai, gan izstāšanos no Pašvaldību savienības, gan to, ka izsūc no reģioniem darbaspēku, bet atbalstīt reģionus atsakās.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 10.45

    “… absurds, ja tā pati RP kopā tieši ar ZZs novērtē RD darbu ar 7! Vai tā jau ir arttava koalīcijai ar Nilu un Kukules iesprukšanai RB?”
    Neaizmirsti, ka tieši RP ir VARAM ministra portfelis. Ministram bija un joprojām IR līdzekļi Rīgas Domes un mēra ietekmēšanai. Izņemot pāris, pieklājības pēc izteiktus kuslus šļupstus, no RP ministra mēs neredzējām nekādu aktīvu darbību. Tas tikai vēlreiz parāda, kas IR RP patiesie sabiedrotie.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 10.57

    Ir aizvākti vairāki grausti Rīgā ko atlika un nedarīja visas iepriekšejās RD pārvaldes. Ir izremontētas skolas un bērnudārzi ko atkal nedarīja iepriekšējās RD pārvaldes. Es nezinu kāpēc tās agrāk to nedarīja – nezinu ko tās gaidīja. Bet lai kā man nepatiktu to atzīt jo ļoti labi saprotu ka SC pārstāv Kremļa garo roku – taču saimnieciski viņi ir vairāk paveikuši kā iepriekšējie.

    Es nebalsošu ne par vienu jo atbalstu tiešo demokrātiju kura paredzētu ka nepastāv partijas un tiek ievēlēti profesionāļi kurus izvēlas starp desmitiem tūkstošu kandidātu interneta portālā. Kamēr tā nav – es neeatbalstu partiju sistēmu.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > inta_s 16.05.2013. 11.17

    Viedoklis_lv
    “..tur ir jautājumi par saimnieciskām lietām, un Sarmīte tur ir apaļa nulle.”

    Vai pusmaratonskrējējs, dopingotājs, fašistu mēsls – neostaļinistiskais ekstrēmists, Ušakovs, būtu kantaina.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 11.29

    Nu bet tos graustus neaizvāca iepriekšējie un arī skolas un bērnu dārzus tā neremontēja. Saimnieciski viņš tās lietas noorganizēja. Kremļa roka viņš ir – bet tas nepadara iepriekšējos un citus kandidātus labākus šai nozarē. Slikti ka iepriekšējie to nedarīja jo tagad Nilam bija iespēja izcelties šai saimnieciskā jautājumā. Ja iepriekšējie būtu spoži darbojušies tad jau Nilam neveiktos tik labi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > inta_s 16.05.2013. 11.36

    Bet
    varbūt i Nils 2009.gadā nevarēja nosaukt, cik maksā brauciens autobusā un cik siltums.
    Bet ja Ēlerte tagad kritizē SC par dārgām biļetēm, viņai vienkārši JĀZINA cik maksā 1 biļete! savādāk tas ir vienkārši nenopietna attieksme pret vēlēšanām. Un ja viņa tiešam bieži izmanto sabiedrisko, tad kā var nezināt? viņai kāds ir uzdāvinājis etalonu uz 100 braucieniem, tāpēc nezina?

    Tāpat ar siltumu – stāstīt, ka izmaksas augstākās nekā Stokholmā, bet tai pat laikā neoperēt ar cipariem, cik tur maksā un cik Rīgā!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 11.37

    “Ir izremontētas skolas un bērnudārzi ko atkal nedarīja iepriekšējās RD pārvaldes. Es nezinu kāpēc tās agrāk to nedarīja – nezinu ko tās gaidīja.”
    Klaji meli. Rīgā skolas un bērnudārzus remontē jau vismaz desmitgadi (domāju, ka vairāk). Jaunuzcelto sporta kompleksu pie, man kaimiņos esošās 34.vsk. un vairākām citām skolām Rīgā pabeidza Birka laikā (iesāka agrāk). Bērnu dārzu, kuru apmeklē mani mazbērni, remontēja un labiekārtoja vairāk kā pirms desmit gadiem, jaunu bērnu spēļu laukumu programmu Rīgas parkos un pagalmos sāka uzstādīt pirms gadiem astoņiem, ja ne vairāk, bezmaksas braucieni sabiedriskajā transportā senioriem virs 80 uzsāka Ārgaļa laikā, vēlāk to gadu cenzu pazemināja līdz 70 vai 75. Beidziet šeit pūst cilvēkiem miglu acīs. Pameklējiet citu auditoriju.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > inta_s 16.05.2013. 11.43

    Starp citu. Tieši Nacionāļa Birka laikā tika uzsākta Rīgas Krievu teātra vērienīgā rekonstrukcija.
    Nojaukt graustus nav nemaz tik viegli un tas nevar būt ātrs process – jo tās mājas kādam pieder, un lai uzsāktu nojaukšanu ir jāveic sarežģīta birokrātiska procedūra

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 12.13

    viedoklis.lv: “Es nebalsošu ne par vienu jo atbalstu tiešo demokrātiju”
    Kas gan būtu šaubījies, ka jūs esat SC aģitators, kas ar dažādiem viltus pamatojumiem cenšas atņemt balsis savas partijas pretiniekiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 12.22

    Aizmirsu atzīmēt – SC vadīta Rīgas dome, cenšoties aizlāpīt milzīgo deficīta caurumu budžetā, izpārdod pilsētas nekustamos īpašumus, tādā veidā atņemot rīdziniekiem ienākumus no to īpašumu nomas vai īres maksām nākotnē.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 12.52

    Esmu ievērojis, ka cilvēkiem kuriem trūkst argumentu vienmēr metas virsū kādam personīgi to apsūdzot vai izvirzot kādas teorijas kas tie varētu būt.
    Piemēram Jūs mani saucat par SC aģitatoru – tikai tāpēc, ka uzskatu, ka esošā RD ir vairāk paveikusi kā iepriekšējās RD vadības.

    Vai tad Jūs man būtu jāsauc par Vienotības aģitatoru, par to ko esat rakstījusi? Taču nē, Jums ir savs viedoklis taču tas Jūs nepadara par kādas partijas aģitatoru, tāpat kā mani.

    Kāpēc gan šeit, gan citur cilvēki tā asi reaģē uz citu viedokli? Kāpēc tāds tolerances trūkums valda? Es neapdraudu Jūsu uzskatus, es necenšos panākt lai man piekrītat. Paliekiet pie savām domām tāpat kā es palieku pie savām. Kāpēc ir šī vēlme kaut kā uzbrukt otram izdomājot kaut kādus apmelojumus, kurus teiksim kā ir – Jums nav nekādu pierādījumu. Vienkārša svaidīšanās ar vārdiem lai uzspiestu par katru cenu savu viedokli.

    Gribat argumentēt pa tēmu – daram tā! Bet priekš kam apvainot vai apmeklot kādu personīgi?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 12.58

    Tādā gadījumā varbūt atsauksiet savus apgalvojumus par to, ka Rīgas tagadējā Dome ir darījusi to, ko nedarīja iepriekšējās, uz ko es argumentēti atbildēju augstāk un pie viena paskaidrosiet, kāpēc tā šobrīd izpārdod vērtīgus īpašumus?
    P.S. Kā taisās atgūt īsi pirms Krājbankas kraha – “savējo” glābšanai – tur iegrūstus 10 (pēc citiem avotiem – vairāk) milj. rīdzinieku naudas?
    “Kāpēc gan šeit, gan citur cilvēki tā asi reaģē uz citu viedokli?”
    Kāpēc gan melus ir jāuzskata par viedokli? :D

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 13.06

    Ja Jūs varat iesniegt nojaukto graustu un izremonetēto skolu /bērnudārzu sarakstu pirms esošās RD un esošā RD un uzrādīsies ka tikt iešām iepriekšējā RD izdarīja vairāk. Tad protams ka atsaukšu – bet kamēr ne man nedz Jums tāda saraksta nav tad paliek katra paša subjektīvais viedoklis un iespaidi ko ir redzējis katrs. Kāpēc man vajadzētu atsacīties no tā ka es subjektīvi pēc saviem ieskatiem redzu vairāk paveiktu šai RD nekā Jūs pēc saviem subjektīviem ieskatiem redzat iepriekšējā?
    Man ir savs viedoklis un es to publicēju – neaicinu Jums man piekrist. Taču netaisos arī tos pārskatīt ja netiek piegādāti pamatoti pretēji argumenti – un līdz šim Jums tādu nav.

    Ko SC dara ar īpašumiem par ko runājiet – man nav ne jausmas. Tāpat kā man nav ne jausmas ko Vienotība dara ar kādiem īpašumiem. Kāpēc lai es ko tādu zinātu un būtu man pienākums Jums ko paskaidrot?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 16.05.2013. 13.07

    Betij, par to skolu un bērnudārzu remontu, jau katram muļķim skaidrs, ka tās iestādes remontēja un siltināja jau daudz ātrāk, un ka ši Nila blefošana man vienmēr atgādina, ka tieši Ušakovam stājoties mēra amatā tieši tūlīt tajā pašā gadā sākās Rīga bērnudārzu prihvatizācija! Kāpēc gan RD atdeva bērnudārzus privatizācijai? Vai tas arī skaitās labais Nila darbs?
    Piekrītu visam ko raksti šajā jautājumā.
    Kā tad Ušakovam gājis ar RB sakārtošanas jautājumu arī mums ir zināms, jo tieši RB valde, kurā ir arī Nils, balsoja pret Loginova nomaiņu, kurš pa visiem šiem daudzajiem desmitiem gadu ir pamanījies nevienu Ls no peļņas pārskaitīt ne Rīgas, ne valsts budžetā. Nils bremzē RB valdes darba pārskatīšanu, jo acīmredzot tas viņam ir materiāli izdevīgi( ne rīdziniekiem), bet tieši abiem ar Ameriku.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 13.21

    Bet! Nez kāpēc, tā saucamais “viedoklis” tagad pēkšņi pieprasa no mums detalizētus skaitļus, kaut tās neesam mēs, kas darbojās vai strādā Rīgas Domē.:)) Smieklīgākais ir tas, ka īsi pirms tam, tas nekautrējās bez nekāda pamatojuma apgalvot, ka tagadēja Rīgas Dome ir darījusi daudz, ko iepriekšējās aiz nezināmiem iemesliem nav darījušas, ko visi, kam acis pierē un smadzenes galvā atpazīst, kā blefu, un elementāri atspēko. Nu viņam vajadzīgi aprēķini:))
    Un par iemesliem, kāpēc Dome izpārdod vērtīgus īpašumus arī nezina, jo nav pat dzirdējis par milzīgo miljonu desmitos mērāmo budžeta deficītu.:D
    P.S. Par rīdzinieku naudu, kas iegrūsta valūtas maiņas punktos (arī miljoni) un nav atgūstama, arī nezina, bet viedoklis, ka Ušakova Dome strādā labi, viņam IR:D
    Arī par pašvaldības uzņēmumiem, kas pārskaita simtiem tūkstošus rīdzinieku naudas, lai caur apmaksātiem preses izdevumiem reklamētu Ušakova “labos darbus” arī neko nezina. Tāds alternatīvi apdāvināts Ušakova slavinātājs:))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 13.39

    Jums ir subjektīvs viedoklis par padarīto darbu un man ir subjektīvs viedoklis par padarīto darbu. Kāpēc man būtu jāņem vērā Jūsu subjektīvais viedoklis? Ja vēlas panākt nosvēršanos, lai es piekrītu Jūsu viedoklim tad Jums jānāk ar pamatotiem argumentiem – šai gadījumā jau nosaukto darbu sarakstu. Jūs taču atnācāt pie mana komentāra nevis es pie Jūsu.

    Ēlertei spiež uz to ko visi zina – Nils ir Kremļa sadarbības partneris.
    Bet viņai nav vienkāršas pamata zināšanas par saimnieciskiem jautājumiem. Un tā blefošana: es varētu atbildēt bet neatbildēšu – nu tā izskatījās smaga izgāšanās.

    http://youtu.be/gIMWtbjJprk

    Man skatoties to dueli izskatījās Ēlerta ļoti agresīva, nekompetenta un daudz demagoģijas laida, pārkliedzot un neļaujot runāt oponentam. Atkal, tas ir mans subjektīvs spriedums.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 14.06

    Viedokli, beidziet malt par subjektīviem viedokļiem:)) Atbildiet uz uzdotiem jautājumiem. :))
    Kā var pamatot “saimniecisku” 10 miljonu latu iegrūšanu brūkošajā Krājbankā? Var tak teikt, ka tas bija ar iemeslu, lai valsts mestos glābt to Krievijas afērista banku, jo tur, lūk, ir Rīgas pašvaldības nauda. Uzreiz prasās analoģija ar “Parex” afēru, kur bija iegrūsta daudzu pašvaldību un valsts kapitālsabidrību nauda.
    Kā var pamatot “saimniecisko” 6 (vai vairāk) miljonu ieskaitīšanu valūtas maiņas firmai?
    Kā ar nekustmo īpašumu izpārdošanu un budžeta deficītu?
    To savu “subjektīvo viedokli” vajag tak pamatot, kā jūs sakāt “argumentēti”. :D
    Vai manis uzdotie jautājumi ir tikai mans subjektīvais viedoklis vai tomēr reāli fakti?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 14.31

    Jūs nespējat pieņemt ka citam cilvēkam var būt savs viedoklis kas gan var būt subjektīvs, kas balstīts uz paša pieredzēto un redzēto, gan objektīvs, kas pierādīts ar dokumentiem un cita veida materiāliem. Mans viedoklis par Ēlerti un Nilu ir subjektīvs un ne jau es cenšos Jūs pārliecināt mainīt savu viedokli. Bet Jūs atnācāt pie mana komentāra un spītīgi turpiniet uzstāt ka citam cilvēkam nedrīkst būt citādāks viedoklis kā Jums.
    Es Jums saku – labi, es varu pārskatīt savu subjektīvo viedokli, ja varat piestādīt faktus ar pārbaudāmām atsaucēm uz padarītiem darbiem.
    Jūs to nespējāt izdarīt.
    Kas attiecas uz tiem citiem tematiem par kuriem vēlaties runāt – nu tad atveriet savu komentāru un gaidiet kad kāds par to izteiksies. Es šos tematus neesmu izpētījis un man nav cita viedokļa kā tikai ja tur ir kāda noziedzīga darbība tad jāliek cietumā, tai skaitā Ušakovs ar visu branžu. Taču neesmu dzirdējis ka kāds tāds process būtu ierosināts. Savukārt Banku darbību pārrauga FKTK.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 16.05.2013. 15.03

    Loti izsmeļoša atbilde. :)) Tādā gadījumā aicinu argumentēt ar skaitļiem savu augstāk izteikto viedokli. Nu, kaut vai šo reiz jau manis citēto: “Ir izremontētas skolas un bērnudārzi ko atkal nedarīja iepriekšējās RD pārvaldes. Es nezinu kāpēc tās agrāk to nedarīja – nezinu ko tās gaidīja.”
    Viedokli vajag ne tikai izteikt, bet arī spēt to aizstāvēt.
    Esiet nu tik laipns, aizstāviet savu viedokli, kā jau runājām – “argumentēti”.:))
    Vakarā, kad atgriezīšos, palasīšu jūsu sacerējumu.:))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 16.05.2013. 15.19

    Jūs šķiet nespējat uztvert to ko es rakstu, tāpēc neredzu jēgu tālāk diskutēt.
    Es jau Jums minēju, ka man ir tāds pats subjektīvais viedoklis, kā Jums ir savs subjektīvais viedoklis. Man savs subjektīvais viedoklis, kuru es necenšos Jums uzspiest, nav jāpierāda. Tā esat Jūs kas atnāca pie mana komentāra un neveiksmīgā veidā mēģinājāt pārliecināt par to ka man nav tiesības uz manu subjektīvo viedokli, dodot kā argumentu savu subjektīvo viedokli.

    Nu nepārliecinājāt mani ar savu subjektīvo viedokli. Savukārt ja es Jūs nepārlecināju – nu ok, man nemaz nebija tāds mērķis. Jūs pati pieteicāties pie mana komentāra.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > inta_s 16.05.2013. 16.38

    Viedoklis_lv Esmu ievērojis, ka cilvēkiem kuriem trūkst argumentu vienmēr metas virsū kādam personīgi to apsūdzot
    _______________________ Ne nu, tu spambot vari ko ievērot, ne jau nu tev kāds var ko nodarīt personīgi. Nav jau personas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > inta_s 16.05.2013. 16.41

    Bet Betij, ši Nila blefošana..
    ______________________ blefošana jau gan.

    Bet- vai viņs te jums veselam baram kāds rads, vai?-“ņiluša da ņilušaka”….

    Nekādas cieņas pret flotes komandieri.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > inta_s 16.05.2013. 16.44

    Nils ir Kremļa sadarbības partneris.
    ___________________________
    gluži kā
    :
    protitūta-ir seksa industrijas nodarbinātais..

    Vai varbūt tomēr- hapilovu “‘kukla”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > inta_s 16.05.2013. 17.07

    betijacelmale
    “Uzreiz prasās analoģija ar “Parex” afēru, kur bija iegrūsta daudzu pašvaldību un valsts kapitālsabidrību nauda.”

    Tas bija ar BB, kur LC bija licis pašvaldībām atvērt kontus, lai viņu ģenerālsponsors, Lavents, gūtu lielāku laupījumu, uzmetot Latviju. Labi vēl, ka viņiem neizdevās pēc saimnieka rīkojuma devalvēt latu četras – piecas reizes un sagraut finansu sistēmu, tur liels nopelns LB prezidentam, Repšem.
    Parex gadījuma valsts iestādes kā pēc burvju mājiena izņēma naudu, domāju, ka tas bija sarainā čekas veķerana, Godmaņa pirksts, un čekas atriebība Parex par atteikšanos to nopārdot krievijas Aļfa-Bank. Kā zināms, banku tāpat kā mušu var nosist ar avīzi, šeit vēl dalību ņēma čekas izdzimteņu uzurpētais valsts aparāts un ienaidnieka spec dienesti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 17.05.2013. 12.24

    artikulus, paļaujoties tikai uz atmiņu, varu apliecināt, ka neatceros argumentus saistītus ar banku Baltija. Godīgi atzīstos, vainīga, bet ne mani ne tuvākos draugus tas neskāra, jo bija jābūt ļoti negudram vai nekritiski alkatīgam, lai uzķertos uz 90% peļņas solījumiem. Kas attiecas uz Parex afēru, pašvaldību, valsts iestāžu un citu tautsaimnieciski svarīgu bankas klientu konti bankā un zaudējumi, ko tas nesīs valstij, pasludinot bankas bankrotu, bija galvenais publiski izteikts arguments bankas glābšanai. Kā tas bija reālajā dzīvē, nezinu. Atceros tikai publiski izteiktus apsvērumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 17.05.2013. 12.33

    Viedoklis: “Tā esat Jūs kas atnāca pie mana komentāra…” Vairākkārt dažādās modifikācijas atkārtota šī frāze liek man atcerēties spēles smilšu kastē tālā bērnībā – “tā ir mana smilšu kaste un te būs mani noteikumi, ej prom, ja negribi”:))
    Ja komentējiet un ko apgalvojiet, mākat to arī aizstāvēt, nevis izgudrojiet likumus un aizrādiet, kur un ko drīkst teikt jūsu oponenti:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 17.05.2013. 13.36

    Mums atšķiras izpratne par situāciju, kurā atrodamies. Jūs to uzskatat par cīņu ar aizstāvēšanos, bet es tā to neuztveru. Ne šai gadījumā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 16.05.2013. 09.22

Izskatās, ka Ēlerte drīzāk gatavo priekšspēli Saeimas vēlēšanām, jo ne viņu, ne V neinteresē Rīgas krēsls ar visām uzkrātajām problēmām (ja nu nelaimīgā kārtā tiek vadīt, tad būs gan jācīnās ar korupciju, jāmēž uzņēmumu valdes, jāsiltina mājas, jāremontē ielas utt. – kas patiesībā ir milzīgs darbs, ko 4 gadu laikā nevar panākt!). Taču zaudējums Rīgā varētu būt labs ieguvums Saeimas vēlēšanām: “redz, kādi jūs vēlētāji esiet – Sarmīte bija latviska kandidāte ar vērtībām, bet jūs atdevāt Rīgu krieviem!” V varētu izlikt atkal nacionālo kārti Saeimas vēlēšanās. Lai gan patiesībā Rīgā krievu ir daudz un jebkurā gadījumā SC balsu īptsvars ir lielāks nekā reģionos (izņemot Latgales lielās pilsētas). Ja vēl RP piebeigs ZZS un Lembergu, bet tajā pašā laikā piebeigs savi, tad patiesībā Saeimas trio varētu būt V, NA un SC, kas paver plašas iespējas savākt visvairāk balsis, jo konkurenti būs iznīcināti.

+6
-3
Atbildēt

3

    Ojārs > Una Grinberga 16.05.2013. 09.52

    piekrītu – tā izskatās.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 16.05.2013. 11.14

    Nasing spešal!
    “Ja vēl RP piebeigs ZZS un Lembergu”

    Skudra nomina zilonim kāju!!!
    Ar Lembergu agri vai vēlu Temīda, bet ne tukša pļūtītāji, popoļisti, tiks galā, ZZS, ja apzināti tiks nemitīgi demonizēta un grūzta SC apkampienos, kaitēs, ja nē, kalpos tēvzemei, kopā ar V un NA.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 16.05.2013. 14.45

    Rīgā ir 40% sc vēlētāju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 16.05.2013. 09.16

Manuprāt, SC ir pamatīgi piestrādājis klusiņām Rīgā, lai neizlaistu varu no RD rokām. Melu kampaņas un pilieni pa vienam vien, pa vienam vien. Rezultātus redzēsim, vai latvieši prot domāt un analizēt, kas ir un kas nav patiesībā, vai klausās un uzticas tādiem afēristiem kā Ameriks un Nils.
Nupat skatos, ka LTV parādījies neliels RB ostas reklāmas klips: sak, mēs RB tā rūpējamies par tīru vidi un putniem, tāpat kravas apgrozījums RB ir tas pats lielākais starp Baltijas valstu ostām…bla bla bla. Taču man uzreiz pirmā doma pēc ši teksta: bet, ja jau lielākais kravas apgrozījums- tad kāpēc pilnīgi neko un vēl joprojām gadiem neko neiemaksā osta no pelņas ne Rīgas domes budžetā, ne valsts budžetā? Vai tikai RB nekalpo šiem ušakovameriku makiem, ja jau nekalpo ar tik lielu apgrozījumu rīdzinieku un Latvijas valsts iedzīvotāju maciņiem?
Par lielisko salpetra terminālu ne vārda un tas viss no dabas un vides RB pārstāvju mutes!!!

+4
0
Atbildēt

13

    ilmisimo > austrisv 16.05.2013. 09.55

    Bet Manuprāt, SC ir pamatīgi piestrādājis ..
    ________________________
    maziņš precizējums. pavisam sīciņš:

    Manuprāt, SC IR pamatīgi piestrādājis …pusmaratonista slepeno fanu klubiņš

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 16.05.2013. 10.00

    Nevaru nepiekrist, lama
    IR un exDiena ir daudz darījusi lai šķeltu latviešus un nodarbotos ar mūsu rindu tīrīšanu. Rezultāts “uz sejas”…
    p.s. Vai Ozoliņš jau ir sacerējis indīgu komentu par izšķērdību VARAM?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 16.05.2013. 11.20

    Ir būtu jāpārtop par kādu DDD vai Atkarīgo, tad laikam, NA elektorāts būtu apmierināts.
    Uzskatu un viedokļu dažādība, kā arī kritika, ir demokrātijas pamatu pamats, un tam nav nekāda sakara ar šķēlšanu.
    Tas jums vēl arvien nav skaidrs, vēl arvien sapņojat par ko līdzīgu Ulmaņa laikiem, kad brīva prese tika likvidēta, un atspoguļoja tikai “vadoņa” viedokli, tāpēc jau tā to apvērsumu atzīmējat, ka demokrātija jums mentāli ir sveša, tuvāks autoritarisms un pat totalitarisms.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 16.05.2013. 11.27

    Kad tu demokrātiski pakritizēji sprūdželi???

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 16.05.2013. 11.29

    dzeris49
    “Ir būtu jāpārtop par kādu DDD vai Atkarīgo”

    Nekas, LA līmenis būs pilnīgi apmierinošs. Bez Ozoliņa diarejas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 16.05.2013. 11.30

    “Uzskatu un viedokļu dažādība, kā arī kritika, ir demokrātijas pamatu pamats” – te gan IR liela viedokļu dažādība.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 16.05.2013. 11.38

    dzeris49 Ir būtu jāpārtop par kādu DDD vai Atkarīgo
    ————
    Ha…ha..
    Ex-Dienas un IR politiskās simpātijas ir tik neslēptas, ka runāt par šo izdevumu jebkādu objektivitāti un NEATKARĪBU ir tikpat komiski , kā par NRA neatkarību no Lembja.
    exDiena jau vienreiz aptaisījās atbalstot zagļus un valsts izvazātājus, pie viena visu vainu uzgrūžot TB.
    Tagad tas pats notiek IR. Pieci raksti par slikto Grendi (maksimālie liekie tēriņi varētu būt ap 500 austrālijas dolāri), bet neviena par to kā Vilkam un Dombrovskim izdevās bez konkursa uzdāvināt Hipotēku banku skandināviem.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 16.05.2013. 11.48

    Jebkurā demokrātiskā valstī prese ir politizēta, un, vairāk vai mazāk, atbalsta kādu politisko spēku.
    Galvenais, lai nebūtu tā, ka visi, kā viens, atbalsta tikai vienīgo politisko spēku, un domā vienādi.
    Kas attiecas uz neobjektivitāti – tad kāpēc nav tiesu procesi, ja ir kādi nepatiesi fakti no Ir puses?
    Toties viedoklis par visu var būt arī subjektīvs, un tas ir pilnīgi normāli.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 16.05.2013. 12.08

    dzeris49 Jebkurā demokrātiskā valstī prese ir politizēta, un, vairāk vai mazāk, atbalsta kādu politisku spēku.
    —————-
    Tātad valsts intereses pie vienas vietas. Ja privatizāciju apšaubāmā veidā veic politiska partija, kura kaut kādu iemeslu dēļ patīk konkrētajam preses izdevumam, tad šis izdevums par to neraksta, vai raksta tikai komplimentāras lietas…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 16.05.2013. 12.19

    Katrs politisks spēks tās valsts intereses un attīstības ceļus redz savādākus, tā jau ir tā demokrātijas būtība, kreisās partijas valsts interses saskata lielākā valsts lomā un ienākumu pārdalē, labējās – taisni pretējā, utt.
    Cita lieta, ka neviens nedrīkst atbalstīt korupciju un citas negācijas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 16.05.2013. 12.56

    to dzeris
    Vēlreiz jautāju – kāpēc Hipotēku banka bez izsoles tika atdota Svedenei? Nav runas par korupciju, kuru pierādīt ir visai grūti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 16.05.2013. 14.44

    Dzeri, Jebkurā demokrātiskā valstī prese ir politizēta, un, vairāk vai mazāk, atbalsta kādu politisko spēku.
    ——————————
    Tad kāpēc mēs vaidam par NRA angažētību, ja paši to uzskatām par normu????
    Tava divkoša daba jau nav noslēpums, bet kā ar dažādiem žurnalistika ētikas kodeksiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 16.05.2013. 15.13

    Nejauc angažētību ar pilnīgāko pārdošanās kādam oligarham.
    Par to banku nevaru komentēt, jo galīgi neesmu tēmā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 16.05.2013. 09.09

SC galvenie konkurenti – saskaldīti pat viedoklī par Ušakovu
___________________________________________
Neapšaubāmi te IR arī pusglancētās latvju fonpapenistu lapeles nopelns. Ar visiem susaņinu duktiem.
———————————————–

andrejs_gr nav lielu šaubu, ka Nils…
_____________________
Viņs tev andrejs_gr radinieks?

Tu arī- krokodils?

+2
-2
Atbildēt

0

putekliic 16.05.2013. 08.58

Pabrika izteiciens jau nu tāds divdomīgs, bet var jau būt, ka ar viņa muti runā vecais lāga zēns Freids – tā kā sabiedrība uzskata, ka godājami ļaudis ar politiku nenodarbojas, tad izvēlējāmies Ēlerti:D. Patiesībā jau laikam bija tā, ka no Vienotības pašreiz redzamākajiem ļaudīm (ministri, deputāti) neviens negribēja riskēt, jo laikam jau nevienam nav lielu šaubu, ka Nils kopā ar “20%” diemžēl turpinās. Ēlertei zaudēt nav ko. Un viņas faktiskais apgalvojums, ka viņai nav savarīgi, ko par viņu domā cilvēki ir muļķīgs un tikai lieku reizi norāda uz pārmērīgu aroganci. Šī nu ir pēdējā īpašība, ko gudram politiķim vajadzētu izlikt sabiedrības apskatei. Bet nu Belēvičs, tas tiešām ir pilnīgs “čau”.

+11
0
Atbildēt

2

    Edīte Kostigova > putekliic 16.05.2013. 09.27

    Vēlēšanās ir kā sportā – ja pats netici, ka vari vinnēt, nekad arī nevinnēsi

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 16.05.2013. 09.57

    ja pats netici, ka vari vinnēt, nekad arī nevinnēsi
    __________________
    vai arī- rezultāts sarunāts.Avanss saņemts?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Edīte Kostigova 16.05.2013. 08.55

“Latvijā politika tiek uzskatīta par nodarbi, ar kuru cienījami un godīgi cilvēki nenodarbosies”. Tāpēc ķērušies pie Ēlertes kandidatūras.” – šis varētu būt gada citāts

+8
-2
Atbildēt

2

    austrisv > Edīte Kostigova 16.05.2013. 09.09

    Visi taču zinām, ka Ēlerte ir bijusī Dienas galvenā redaktore un, ka bija iestājusies kompartijā 80 gadu beigās, jo tad taču aicināja latviešus vairāk stāties kompartijā, jo tikai tā var kaut ko mainīt LPSR tolaik uz labāko pusi- kā tas notika Lietuvā atšķirībā no Latvijas, kur Latvijā kompartijā viss stāties negribēja.
    Bet, vai tā kompartija viena pati jau nu ir rādītājs, jo Šķēle taču nebija kompartijā, bet priekš Latvijas valsts iedzīvotājiem izdarījis tādus “pakalpojumus”, kā tūkstošiem kompartijas biedru nav izdarījuši.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Edīte Kostigova 16.05.2013. 09.50

    jo Šķēle taču nebija kompartijā
    ————
    Šķēle esot bijis kompartijā. Arī iestājies neilgi pirms PSRS sabrukuma,bet viņš laikam tolaik domāja, ka PSRS noturēsies un to darīja karjeras dēļ. Viņš bija augsta ranga Lauksaimniecības ministrijas ierēdnis un ja gribēja kāpt augstāk – bez vienīgās partijas nekur… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 16.05.2013. 08.42

Ja jau V jāizvēlas stap Kariņu, Viņķeli, Kalnieti, Pulku un Ēlerti, no kuriem vairākums ir galīgi nepiemērotas kandidāti RM amatam, un citu kandidātu, izņemot šo ieskābužo zupiņu, tai, kā izrādās, nav, tad jau Ēlerte bija tā labākā.
Bet, kandidēt uz šo amatu, un nebūt informētai par tarifiem, pie kam mēģināt to noslēpt ar demagoģisku muldēšanu – Ēlerte izskatijās, it kā “strādātu” Ušakova laba, ja V izvirza tādus kandidātus, ko vaimanājiet, ka cilvēki labāk izvēlas Ušakovu?
Izskatās, V iestājusies totāla stagnācija, vieni un tie paši kadri gadu desmitiem, kur ir jauni, perspektīvie, kas sen nav visiem apnikuši, saprotams, ka viss jau sadalīts, vecajiem trūkst amatu un vietiņu, kādi vēl jauni, bet, kas neprogresē un nemainās, tas regresē un iznīkst, derēja atcerēties.

+8
-7
Atbildēt

6

    Ojārs > ligakalnina 16.05.2013. 08.46

    Atkārtošos – uz vēlēšanām jaunizceptā partija Vienoti Latvijai, kur “nešķirošot rīdziniekus latviešos un krievos” savas reklāmas lapeles izdevusi tikai latviešu valodā… Dīvaini…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 16.05.2013. 09.05

    Acīmredzot kaut kāda līdzība ar Dūles partiju. Gan jau drīz uzradīsies aicinājumi balsot ar tukšu aploksni- arī Dūles variants! Normunds jau aicināja, tā pūšot SC taurē, jo kurš gan nezina, ka tādējādi tiek stiprinātas SC pozīcijas, kuri droši, ka būs pirmie, tāpēc arī saņems šis tukšo aplokšņu balsis!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > ligakalnina 16.05.2013. 09.15

    Mums, atšķirībā no vecajām demkrātijām, vēl nav ieviesusies tradīcija, ka tie partijas kadri, kuri ir izsmēluši savu politisko kapitālu, paiet maliņā un dod vietu jaunajiem. Ja V neattapsies, tad to jau pavisam drīz gaida iepriekšējo varas partiju LC un TP liktenis. Jāsagaida tikai jauns politiskais piedāvajums (iepriekšējie: atgriešanās Eiropas saimē – LC, saimnieki savā zemē – TP, tiesiskums – V)un jauns “saulvedis” un V varēs aiziet pa politisko skuju taku.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 16.05.2013. 11.25

    Vienoti Latvijai ir tas pats, kas PepsiCoca…
    Mērķis paķert pastulbos, marasmātiskos vēlētājus, kas nespēj atšķirt Vienotību no Visu Latvijai! Varu derēt kāds % uzķersies.
    Tāpēc tos sarakstus rada, jo KATRS % šoreiz būs izšķirošs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > ligakalnina 16.05.2013. 12.36

    Bet, kandidēt uz šo amatu, un nebūt informētai par tarifiem, pie kam mēģināt to noslēpt ar demagoģisku muldēšanu – Ēlerte izskatijās, it kā “strādātu” Ušakova laba, ja V izvirza tādus kandidātus, ko vaimanājiet, ka cilvēki labāk izvēlas Ušakovu?
    ————————–
    pilnīgi nepiekrītu šim viedoklim un darītu tā pat ja mani kāds konkurents, izņemot diskusiju vadītāju, sāktu eksaminēt par tarifiem….man gluži otrādi radās priekšstats ka ušakovs beigās jutās kā nopērts skolas puika ar savu pēdējo repliku – “man ir viss skaidrs par jūsu profesionaliZmu”….es nespēju iedomāties kādu no vienotības, tipa Krauze vai Broka vai Antāne, kuru uzstāšanās ar savu pliekanību vienkārši uzdzen riebumu…..ne tur kādas ievērības cienīgas idejas, ne asa reakcija uz oponenta demagoģiju, viss pliekans līdz riebumam….kāda jēga šādās diskusijās piedāvāt to kā viens vai otrs labāk saremontēs tekošu krānu, katram ir jāuzsver tas ko viņš piedāvās sadrīt labāk ko ušakovs ir prohlopal ušami – māju siltināšanu ceļu un tiltu infrastruktūras remonti, utt….ēlerte ļoti precīzi atsēdināja ušakovu, kad iebāza acīs to ka salu tilta remontu viņš ir novilcinājis par 2 gadiem, kur šamais mēģināja iebilst ka aksenoks to ir stimulējis….bet ja atceramies tad ušakovs ar sc jau uz 10 saeimas vēlēšanām solīja ka dienvidu tilts tiks atsākts būvēt rudenī. kad šie nokļūs valdībā, tad termiņi tika pārcelti uz pavasari, kad viņiem likās ka valdība kritīs un šie tur nokļūs, bet nekā….tad atkal pārcēla uz 11 gada rudeni ar solījumu ka tiks nodots laikā 12.gadā, bet atkal no nokļūšanas valdībā nekā un visi bravurīgie solījumi izgāzās, līdz beidzot bija spiesti izpildīt visus nosacījumus, lai valdība akceptētu tilta finansēšanas modeli….tā kā ir ļoti daudz vārīgas vietas par kurām šiem populistiem klapēt, bet neredzu nevienu citu kā ēlerti kas to var skaisti izdarīt….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 16.05.2013. 14.50

    Ir elementāras lietas, kas jāzina mēra kandidātam, un tās ir tās lietas, kas, visvairāk, satrauc cilvēkus, labi tas ir, vai slikti, tā ir cita problēma.
    Un viena no tādām lietām ir tarifi, kas intersē katru iedzīvotāju, politiķim tā ir ābece, un, ja viņš iet uz diskusiju, viņam, ja tikai viņš nelidinās pa mākoņiem, tam ir jāgatavojas.
    Dažādas “augstas” un sarežģītākas lietas cilvēkus interesē dauz mazāk, atkal, vai tas labi, vai slikti, bet, ne par to šeit saruna.
    Varbūt, 10% – 20% domā citādāk, bet, vairums vēlētāju spriež taisni tā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inara_baumane_la_lv 16.05.2013. 08.21

par malā bidītājiem.
elerte kā pskp biedre nav respektējama.
belevičs zināms, neprātīgs fantasts vēl no 80-jiem.
broka ir jauka, bet viņas patiesā karjeras vieta būtu sc.
par pārējiem neko, jo nulles

+3
-12
Atbildēt

1

Sandris Maziks 16.05.2013. 08.19

“Labais latvietis”, kuces bērns, Beļēvičs, Krauze un Antāne, konkurenti? Viņu mērķis Ušakovs mēra krēsla par katru cenu. Interesanti, cik Antonijas ielas nams maksā pakalpiņiem par katru kanalizācijā nolaisto latvieša balsi?

+8
-5
Atbildēt

3

    efeja60 > Sandris Maziks 16.05.2013. 09.28

    Ilgi pētīju vēlēšanu listes un nonācu pie šāda secinājuma:
    Balso par NA un liec + šiem kandidātiem:

    7. Nauris Puntulis-LR Kultūras ministrija, Ministres padomnieks
    Latvijas Nacionālā opera, solists
    +++++++++++++++++++++
    8. Jānis Atis Krūmiņš-Rīgas dome, Rīgas domes deputāts
    Latvijas Okupācijas muzejs, Administrators
    Biedrība „Metsepoles Līvu kultūras centrs”, Biedrības valdes priekšsēdētājs
    Rīgas Latviešu biedrība, Biedrības domnieks
    Biedrība “Vilki”, Dalībnieks
    ++++++++++++++++++++++++
    9. Kārlis Dombrovskis-VAS „ Starptautiskā lidosta „Rīga”” darbinieku arodbiedrība, biedrs
    ++++++++++++++++++++++++++++
    11. Ieva Holma-Partija “Visu Latvijai!”, valdes locekle
    +++++++++++++++++++++++++++
    15. Ritvars Jansons-Latvijas Okupācijas muzeja biedrība, Latvijas Okupācijas muzeja direktora
    vietnieks, ekspozīcijas kurators
    +++++++++++++++++++++++++++++
    18. Jurģis Klotiņš-VSIA „Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris, Orķestra mūziķis
    Latvijas Kultūras akadēmija, Vieslektors
    Latvijas Evanģēliski luteriskā baznīca, Rīgas ev. lut. Jēzus draudzes loceklis
    +++++++++++++++++++++
    26. Baiba Bicēna-Nodibinājums Invalīdu un viņu draugu apvienība „Apeirons”, Brīvprātīgā darbiniece
    Latvijas Grāmatrūpniecības arodu savienība, Valdes locekle
    +++++++++++++++++++++++
    29. Jānis Ratkevičs-LR Saeima, Deputāta palīgs
    A/S G4S Latvia, Apsardzes darbinieks
    Biedrība “Vaga”, Valdes locekli
    ++++++++++++++++++++++++++
    33. Visvaldis Freidenfelds-Latvijas olimpiskā vienība, Brīvās cīņas treneris
    Biedrība V.Freidenfelda Latvijas brīvās cīņas sporta klubs-internāts, Valdes loceklis
    Krišjāņa Kundziņa Cīņas sporta skola, Brīvās cīņas treneris
    +++++++++++++++++++++++++
    34. Jānis Ogle-SIA „Faneks”, Inženieris
    LR Vēstniecība Krievijas Fed., Telekomunikāc. un sakaru drošības inž.
    Dz.CK. „Zinātne”, Valdes priekšsēdētājs
    OSI, Inž. , zin. Līdzstr.
    +++++++++++++++++++++++
    48. Inguna Podžuka-Latvijas Nacionālais vēstures muzejs, Muzejpedagoģijas un izstāžu nodaļa
    Speciāliste
    ++++++++++++++++++++

    55. Eduards Jurķelis-Rīgas 9. vakara (maiņu)vidusskola, skolotājs
    Rīgas amatniecības vidusskola, skolotājs
    ++++++++++++++++++++
    ==============================================
    =============================================

    PĀRĒJOS SVĪTROT, BET ĪPAŠI SVĪTROT ŠOS:

    1. Baiba Broka-VAS „ Latvijas gaisa satiksme” , valdes locekle

    2. Aleksandrs Kiršteins-SIA HPT, Valdes loceklis

    3. Dainis Locis-Dzīves vieta: Jūrmala, lai Jūrmalā arī kandidē

    4. Ingus Kļaviņš-SIA “Eurocash 1 Latvija”, Valdes loceklis
    SIA “Eurocash 1”, Valdes loceklis

    5. Ģirts Lapiņš-SIA „Multi Consulting Group” , Valdes loceklis
    SIA „Veruss”, Valdes loceklis

    10. Jānis Mārtiņš Skuja–Rīgas Tālmācības vidusskola, 2011, Vidējā izglītība

    13. Andris Pārups-Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra,
    Eksporta veicināšanas nodaļas vadītājs

    14. Ēriks Eriksons-Nacionālā apvienība “Visu Latvijai! – Tēvzemei un Brīvībai /LNNK”,
    ģenerālsekretāra palīgs

    16. Imārs Kiršbaums-SIA „Grīdiķis”, īpašnieks

    17. Ketija Tālberga-Dzīves vieta: Jūrmala – lai Jūrmalā kandidē

    19. Gundars Ūdris-SIA “Upes Kuģis”, Valdes loceklis
    SIA “Show Event Group”, Komercdirektors

    20. Andris Lācis-SIA ”Būvprocesu vadības aģentūra”, Valdes loceklis

    23. Aldis Bukovskis-demokrātiskais patrijots

    27. Jānis Vahers-demokrātiskais patrijots

    37. Andris Radziņš-Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija , Referents

    39. Andris Švalbe-SIA „Švalbe”, Valdes loceklis

    41. Andris Šillers-SIA „JARDI.Partneri”, Īpašnieks

    43. Māris Kaminskis-SIA „ Rīgas meži ”, Saimniecības speciālists

    44. Māris Klismets-Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija,
    Departamenta direktora vietnieks

    49. Ilmārs Geiba-Augstkalnes vidusskola, 2011, Vidējā izglītība- Augstkalnē lai arī kandidē

    50. Edgars Āboliņš-SIA Burti, Valdes loceklis
    SIA G-G, Valdes loceklis

    51. Uģis Rusmanis-Valsts administrācijas skola, Direktors
    Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, Valsts sekretāra vietnieks

    52. Edgars Čurkste-SIA”NMS ELPA”, Valdes loceklis

    53. Jānis Feldmanis-Finanšu policijas pārvalde, Vecākais izmeklētājs
    Sabiedrība par atklātību Delna, Revīzijas komisijas loceklis
    Eiropas kustība Latvijā, Revīzijas komisijas loceklis
    Rīgas Rīdzenes Rotari klubs, Kasieris

    54. Andris Holms-SIA „PRACTICAL STUDIO”, Valdes loceklis

    59. Jānis Gipters-Dzīves vieta: Ogres novads -Ogrē lai arī kandidē

    63. Edvards Ratnieks-bez komentāriem

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Sandris Maziks 16.05.2013. 11.17

    Normund, beidz spamot!

    Kādēļ jāliek katrā rakstā tas teksts? Nepietiek ar vienu reizi pie kāda raksta, kas saistītas ar vēlēšanām, ja jau tik ļoti gribas paust savu viedokli? nevis visos rakstos un nesaistītā rakstā ar Latvijas politiku – par Obamu, pat veselas piecas reizes? Ar destrukciju nodarbojaties?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sandris Maziks 16.05.2013. 17.14

    ES sūtīju katram komentu spamotājam, lai nepaslīd garām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam