Dzintars Lembergam

179

Komentāri (179)

Timurs Čuntonovs 30.04.2013. 00.48

Nezinu par smalko politiku, ko apcer Ozoliņš, bet man noteikti nepatīk, ka latviešu inteliģenti (man vienalga, vai no IR vai no SATORI, vai dievs zin no kurienes) brūk virsū NA cilvēkiem, kad viņiem pie Brīvības pieminekļa neiztur nervi, klausoties un skatoties to priekšnesumu ar mulķiem strīpainajās pidžamās.

+1
-2
Atbildēt

1

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 30.04.2013. 00.51

    Bet ja kāds domā, ka Kažokas jaunkundze ar pliko plecu pauž to patiesāko viedokli, tad, lūdzu.. Bet es aiz Kažokas jaunkundzes ar pliko plecu nestātos, jo esmu par Latvijas valsti. Jo es mīlu šo valsti! :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 29.04.2013. 10.27

” to aizsegā tiek gatavota valdība, kurā toni noteiktu tieši tie prokremliskie spēki, pret kuriem Dzintars iestājas vārdos” – skribents Ozoliņš cītīgi atstrādā savu aldziņu, un to viņam noteikti nemaksā par to, lai viņš atcerētos, ka viņa mīļotās vienotības vadoņi pēc 10. Saeimas vēlēšanām atklāti iestājās par kremlinu SC ņemšanu koalīcijā. Tādēļ vajag nomelnot vienotības konkurentus, kuri, acīm redazami, iegūs ievērojami vairāk vietu Rīgas domē, nekā vienotība.

+5
-4
Atbildēt

3

    austrisv > kristaps_drone 29.04.2013. 12.34

    Ciniķi, ne jau nu visi Vienotības partiju biedri iestājās par SC ņemšanu valdībā. Tie bija Āboltiņa un Jaunups, bet ne jau Pilsoniskā savienība! Nevajag te liet čugunu!
    Tad jau pārmetu vēl atkārtoti par JL gāšanu RD 2004. gadā, kad patiešām tēvzemieši ar Birku vadībā ļoti sastrādājās ar SC un tas patiešām tā bija praksē, nevis vēlamā formā. Bez tam tas pats Birks jau atkal esot sarakstā- tā kā nespļauj bļodā, no kuras pašam var nākties ēst.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 29.04.2013. 15.45

    Bet, neaizmirsti, ka tagadējie vienotības pīlāri PS “apvienoja” tā, ka no tās nekas īsti nepalika, kaut arī uz apvienošanās brīdi tieši PS bija visjēdzīgākā partijas daļa tanī kompānijā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > kristaps_drone 29.04.2013. 16.37

    Ciniķi, bija PS biedri jēdzīgākie un būs un tāpēc par viņiem balsoju un protams, Dombrovski, kam ir galva īstajā vietā un roka nepavelkas uz zagšanu no valsts maka, kaut arī to varētu. Skumji, ka viņa alga neatbilst padarītajam darbam. Nekad to nevarēšu pieņemt, ka smieklīgais prezidents un bez faktiskas varas esošs, var saņemt daudz lielāku algu, bet faktiski pat runu pie Brīvības pieminekļa neprot nolasīt! Skumji, jo neprotam patiesi saprast kas ir un kas nav valsts īstie patrioti.
    Taču par PS varu teikt pagaidām tikai to labāko un žēl, ka ļāva noēst Valdi Ģirtu , un pie tam par pilnīgu bulšicu. Ienaidnieki smej- tā arī tas notiek, jo pietiek pateikt pucī- ņem ciet un daudzi nedomājot noēdīs patiešām darītājus.
    Skaidrs, ka arī Vienotībā ir iefiltrējušies aģenti, kuri gaida izdevīgu brīdi, kad iešaut mugurā. Pati zinu vienu tādu veceni no Pareksa- pārdos visu par naudu. Tāpēc jādomā ar galvu un jāsvītro, jāsvītro!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Nika 29.04.2013. 08.12

Lembergs ir vēzis kuru šī nabaga valsts nav spējīga izārstēt.

+9
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 29.04.2013. 07.32

Diezgan nožēlojams skats ir uz to, ka latvieši cīnās viens pret otru tur, kur viņiem nav citas iespējas kā vien būt kopā, vienalga, koalīcijā vai opozīcijā.

Šādu pašu rakstu varētu arī par Vienotību uzrakstīt – Āboltiņa viesojas pie Lemberga, Dombrovska padomniece saņem algu Ventspils brīvostā, šos faktus interpretēt un lūk, tas pats, kas šeit.

+7
-5
Atbildēt

3

    “Šādu pašu rakstu varētu arī par Vienotību uzrakstīt” – Ozoliņš raksta par to, par ko viņam maksā saimnieki, tādēļ par vienotību viņš neko sliktu (patiesu) nerakstīs.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > vilcēns, madarīnmeit 29.04.2013. 12.30

    Ciniķi, Tu gan esi atpalicis, jo Ozoliņš ir sliktu rakstījis arī par Vienotību. Palasies Ir žurnālu abus iepriekšējos numurus. Varbūt tad arī sapratīsi, ka Ozoliņš ir žurnālists un raksta par visām partijām un nebūt ne visu glaimojošu , un pareizi, jo citādi mēs neredzam, kas katrā partijā notiek.
    Es viņa rakstiem piekrītu un netaisos tāpēc viņu lamāt, ja manai “mīļotajai partijai” ir trūkumi un tās biedri dara kļūdas. Izvērtēsim!
    Ciniķi, nemīli savu elku partiju tik ļoti, pie tam ar aizmiglotu skatu , atmosties, jo priekš kam tad ir cilvēki, kas Tev ir blakus.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    “Ciniķi, nemīli savu elku partiju tik ļoti, pie tam ar aizmiglotu skatu , atmosties” – Bet, ļoti gribu akcentēt to, ka šī NAV mana elku partija, man vispār, diemžēl vai par laimi, nav elku. Šī partija ir tikai mazākais ļaunums, bet tās mīnusus un trūkumus es redzu. Kas attiecas uz Ozoliņa kritiku par citām partijām – viņš tik ļoti, pie katras mazākās izdevības, un pārāk bieži nepamatoti, aplej NA, ka ne tikai es, bet daudzi citi komentētāji gan šeit, gan citos portālos to nav pamanījuši.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

oskaar 29.04.2013. 01.06

Retas ir reizes, kad es pilnībā atbalstu A.Ozoliņa viedokli, bet šī ir viena no tām retajām reizēm.
Protams- ir dažādi varianti, kādēļ Raivis Dzintars runā to, ko viņš runā. Dažas iespējas:
1. Ir pārliecināts par to, ka viņam ir taisnība.
2. Nav gluži pārliecināts, bet jūt kaut kādu atbalstu savai partijai.
3. Viņam ir nospļauties par saviem vārdiem, toties ir cerība iegūt ievērojamu balsu skaitu vēlēšanās, un līdz ar to- politisku ietekmi.
Man šķiet, ka politiķis Raivis Dzintars ir degradējies līdz trešajai pakāpei (protams- ir vairums dažādu starpstāvokļu, un neņemšos apgalvot- cik lielā mērā viņš ir par savu viedokli pārliecināts auns un cik- cinisks, naudaskārs karjerists). Diemžēl TB/LNNK savulaik (vismaz man) pierādīja, ka aiz nacionāla satura piepildītiem tekstiem iespējams veikt rupju valsts izlaupīšanu. Un neizskatās, ka Raivis Dzintars šai ziņā būtiski atšķiras no TB/LNNK. Atšķirība tikai partijas nosaukumā.
Diezi vai es kādreiz piekritīšu domai, ka “nacionālā” buržuāzija ir ļaudis, kuri rupji apkrāpj Latvijas iedzīvotājus- vai nu kā Ventspilī privatizējot (juridiski nekorekts formulējums, bet jēga neatšķiras) daļu pilsētai vai valstij pienākošos ieņēmumu daļu, vai kā citur- par pusvelti iegādājoties valstij itin dārgus zīmolu uzņēmumus un pēc nelielas uzfrišināšanas tos notirgojot kaut kādiem ārzemniekiem (slēgšanai- lai nebūtu konkurentu). Tā nav nekāda nacionālā buržuāzija. Tie ir prasti savas zemes izlaupītāji. Manuprāt.

+13
-3
Atbildēt

2

    dro > oskaar 29.04.2013. 07.48

    andrejsg. Retas ir reizes, kad es pilnībā atbalstu A.Ozoliņa viedokli, bet šī ir viena no tām retajām reizēm.
    ____________________
    Vai tik ātri aizmirsusies Vienotības solītā vecā koalīcija, Ēlertes brīdinājumi par mēģinājumiem pagriezt valsti austrumu virzienā pirms 10. saeimas vēlēšanām un un kardinālā uzskatu maiņa tūlīt pēc vēlēšanām – nav nekādu risku, Āboltiņas pārliecība, Jaunupa nosauktā ideālā koalīcija pirms 11. saeimas vēlēšanām? Krietns žurnālists vērtē visas partijas, bet Ozoliņš vienmēr apkalpojis vienu, sev “mīlamu” politisku spēku, nolīdzinot līdz ar zemi pārējās, agrāk Latvijas ceļu, tad TP ar Šķēli, bet tagad Vienotību.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 30.04.2013. 01.06

    Ino
    Kā jau es teicu, A.Ozoliņa viedokli es atbalstu ļoti reti.
    Un ir paskumji, ja žurnālists “apkalpo vienu, sev mīlamu politisku spēku, nolīdzinot līdz ar zemi pārējos” (piedodiet par nebūtisku citāta korekciju).
    Bet priekš tam jau lasītājiem ir dota galva, lai mēģinātu kaut kā saprast- kurš ko apkalpo un ko patiesībā nozīmē kura katra solījumi.
    Vēl maza nianse: Skatoties uz to, kas jau 20 gadus turpinās Rīgas “Brīvostā”, man nav ne mazākās saprašanas- par ko vajadzētu balsot, lai šī te Rīgas saimniecības detaļa sāktu strādāt Rīgas iedzīvotāju labā.
    Laikam tas neatrisināsies nekad. Ja nu vienīgi- kad Loginovs kļūs tik vecs, ka vairs nespēs un nevēlēsies šo iestādi vadīt. :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 29.04.2013. 00.13

Raksts ir labs, un viss jau nav jāsaka. Gaidīju jau tā, bet Aivars tā slīpi noķēra, ka čečēni pēkšņi “atsala” pret NA. Krievu Čeka viņiem nekad nav patikusi, un viņu draugi jo vairāk.

+8
-7
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 29.04.2013. 00.49

    ———
    Tajā biznesā tāda naudiņa apgrozās, ka par kādiem “draugiem” un/vai “draudzību” labāk nerunāt:

    I.Ronis,vēsturnieks. 1990-1996.g. LU Latvijas vēstures institūta direktors:
    ” Но появились очень даже влиятельные силы, которым надо загнать Латвию обратно в Россию или, так сказать, в Союз Эйразии, и не важно, что пока руководство России об этом и не подозревает. Партия Солвити Аболтиньши заимела нового генсека, который начал холодные военные действия против России — все равно по какому поводу… Надо непрерывно ругать Россию и русских, обвинять без какой-либо причины, авось удасться рассердить. А причина серезная — интересы самых больших денег. Никто в блготворительных целях за около 200 миллионов не покупают пустые нефтепроводы в Вентспилсе, как это сделала “голландская” фирма. Их надо опять наполнить так сладко пахнущей Российской нефтью — а Путин не дает: мы ему Латвию, а он нам нефть — und aufgemacht! Увы — именно такая и есть большая политика. А что до возможных последствий таких “сделок” — то для них мировосприятия это абсолютно неприемлимо– это пустая профессорская болтовнья,так сказать, найдем управу и там.”
    (6.СЕКРЕТЫ И ТАЙНЫ ЛАТЫШСКОГО УЧЕНОГО МИРА.)

    http://ronis-againstglobalterrorists.blogspot.com/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Lasmanis 29.04.2013. 00.50

    Mīļš sveiciens Artūram no Kadirova:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 28.04.2013. 22.04

IR pilnīgi, galīgi un nepārprotami viena alga ar kādiem saukļiem novākt pēdējos škēršļus ceļā uz:

– SC valdībā un Lpsr 2.0. “”neišenbļiģingu”(tas jau gan puslīdz “”subtili”” iet vaļā jau kādus 5 gadus).

Ja vajag -noder Lembergs.

Ja IR ģenerālīnija prasīs- noderēs kaut vai Albans Bergs un Ingmārs Bergmans

Tad jau pēc 10 gadiem Latvija būs veidojums,kam būs tikpat daudz kopīga ar 18. novenbra republiku un tās pilsoņiem kā 20. gadsimta flāmu un valoņu Beļģijai ar Cēzara laika ķeltu tautas – beļģu apdzīvoto zemi.

Valsts valodas būs divas- baznīcslāvu un krievu.

ķīniešu valodai-reģionālās valodas statuss(iespējams).

+++++Nešaubīgi, ka Krievija mūs atkal grib apvienot ar sevi,» norāda Kažociņš.
http://www.apollo.lv/zinas/kazocins-atklati-par-spiegiem-un-krievijas-draudiem/565126?utm_source=twitter&utm_campaign=admin_news&utm_medium=like_button

+5
-10
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > ilmisimo 28.04.2013. 22.38

    Man arī patika šī Kažociņa izrunāšanās:-)

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/kazocins-krievija-mus-atkal-grib-apvienot-ar-sevi.d?id=43270239

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/kazocins-nesaubigi-ka-krievija-mus-atkal-grib-apvienot-ar-sevi-14005586

    Kažociņš: Nešaubīgi, ka Krievija mūs atkal grib apvienot ar sevi

    Šobrīd Krievija dara visu, lai atgūtu lielvaras statusu, un Latvijai ar to ir jārēķinās. Tā intervijā TV3 raidījumam Nekā personīga atzīst Satversmes aizsardzības biroja (SAB) direktors Jānis Kažociņš.
    “Mēs redzam, kā tas notiek Ukrainā un Baltkrievijā. Nešaubīgi, ka Krievija mūs atkal grib apvienot ar sevi,” norāda Kažociņš.

    Bet Lato Lapsa tā neuzskata:

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lato-lapsa-loti-isi-par-to-cik-divaini-kremlis-neperk-latviju.d?id=43257821

    Ar šādu mediju varu – divas televīzijas abās valodās, gandrīz visi lielākie krievvalodīgie mediji, lielākais latviešu mediju koncerns, viens no vislielākajiem portāliem – pāris gadu laikos iedzīvotāju vairākumu (ne visus, bet vairākumu gan) soli pa solim varētu pārliecināt par gandrīz visu, kas vien šīs varas īpašniekam ienāk prātā un ir vēlams. Bez variantiem.

    Un tad nu jautājums – kāpēc tas nenotika? Kāpēc šis te Latviju maigi sagrābt tik ļoti gribošais Kremlis nesagrabināja nieka simt miljonus, lai bez liekām klapatām pāris gados soli pa solim pārņemtu būtisku reālās varas daļu Latvijā? Kāpēc tā vietā šis te Kremlis pat ļāva nosprāgt vienai no tā intereses it kā kaismīgi aizstāvošajām – ja atcerēties visu kažociņveidīgo klāstīto aizvadītajos gados – krievvalodīgajām avīzēm?

    Ceturtais – atvainojiet, bet tāpēc, ka Kremlim to vienkārši nevajag.

    ++
    Un galvenais, ka arī Kažociņš vēlas, lai uzvarētu Saskaņas Centrs, jo ģenerālis arī par saskaņu:

    Kažociņš arī uzskata, ka “Saskaņas centrs” šobrīd nebūtu tik ietekmīga politiskā partija, ja tā būtu iesaistīta premjera Valda Dombrovska (V) pirmajā valdībā un arī šim politiskajam spēkam nāktos uzņēmies atbildību par krīzes laika lēmumiem.

    “Ja mēs kā latvieši domājam, ka ilgstoši varam valdībā pieņemt tikai partijas, par kurām balso latviešu vēlētāji un izslēgt tās, par kurām balso krievvalodīgie, tad mēs kļūdāmies,” secina Kažociņš. http://www.delfi.lv/news/national/politics/kazocins-krievija-mus-atkal-grib-apvienot-ar-sevi.d?id=43270239

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 28.04.2013. 21.55

Pateicība Ozoliņam. Politika ir lupata, prasta, slapja, netīra grīdaslupata. taču tai alkst pieķerties un paraut uz savu pusi ikviens politikānis. Tie, kas pārtiek no plika patriotisma vārdos, pēc gadiem tik apjēgs, kas slēpjas aiz nacionāļiem vārdos. Statiska ir viens, bet es šodien biju aizgājusi uz gadatirgu, lai nopirktu smiltsērķšķu meiteni. Ko redzēju tirgū? Vecus perdeļus, kuri knapi kustas, bet viņiem kā ēst vajag jaunu plūmi. Un tie vecie ievēlēs tos, kas slēpjas aiz skaistiem vārdiem. Domāt paši viņi vienkārši vairs nespēj. Demogrāfi gan aicina uzlabot demogrāfisko situāciju valstī. Bez domāšanas tiem vecajiem var rasties jauna paaudze? Neizglītotie nacionāļi jau ir gatavi “ielikt” savu izgl ministru. Skolos neizglītotībai?

+10
-6
Atbildēt

0

Inese Birzniece 28.04.2013. 21.17

Likums ļoti savdabīgs. Nupat Krievijā tiek pieņemts un pa krieviskam traktēts. Principā esmu pret, bet mūsu “īpašo kretīnu” gadījumā = par.
Noņemt neaizskaramības zīmogu Lembergam (ar vai bez pers.koda), Godmanim u.c. līdzīgā veidā pasargātiem elites pārstāvjiem ir nācijas pašaizsargāšanās un goda lieta.

+9
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Inese Birzniece 28.04.2013. 21.36

    ——
    Gudmenam u.c. pēc 1991.g.21.augusta pareizajā virzienā orientētajiem kažokmetējiem “neaizskaramības zīmogu” Maskava neuzlika, tā kā noņemt arī nevarēs:

    “(..)
    Labi! Ja man jāsaka pavisam “ģeopolitiski brutāli” – vai man jāturas ar vāciešiem vai ar krieviem?
    Ne nacionālā, bet vienkārši cilvēciskā sajūtā. Varbūt ar vāciešiem nebūs sevišķi patīkami – tur ir ordnungs, tur ir viss reglamentēts, tur par sevi ir jāatbild. Sarežģīti. Ar krieviem varbūt varētu brīvāk, emocionālāk rīkoties. Tomēr zināt – kaut kā vairāk velk pie vāciešiem, nevis krieviem, pat labi atceroties sūro vēsturi. Es intuitīvi jūtu, ka mums jāturas pie ES kodola (Vācijas, Francijas u. c.), jo tur saredzu, ka Latvijas ieguvumi pārsvērs mīnusus, kaut šodien to simtprocentīgi nespēšu pierādīt.”

    Godmanis: «Kā tās lietas bija…»


    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=363773:godmanis-lk-ts-lietas-bijar&catid=95:intervijas&Itemid=439

    0
    -3
    Atbildēt

    0

janis17 28.04.2013. 19.52

Vai saderēsim, ka pēc Rīgas domes vēlēšanām vienīgā iespējamā koalīcija būs v+NA+zzs? Jo sc iegūs 45% un pārējie 3 sadalīs atlikušos 55%. Un tad ozoliņa škura dziedās citu meldiņu, kur vadlīnija būs, ka puzists jau īsti nav notiesāts un patiesībā būs norobežojies un solvitai apsolijis neietekmēt…
Papētiet reitingus!!!

+10
-15
Atbildēt

5

    dace_roze_lmt_lv > janis17 28.04.2013. 20.06

    Neuztraucietes, SC būs saņemis vairāk par 51 procentu.

    Jo jūsu problēma tāda, ka nevarat strādāt. Jūs esat sliņķi un zaglīgi. Latvijā zog visi, bet SC tomēr ir reāli panākumi, celtas jaunas mājas, tiek remontētas skolas un bērnu dārzi, plus klāt arī brīvbiļete sab. transportam. Tā ka gatavojieties Saskaņas Centra tālākajai valdīšanai.

    Paskatietes kaut uz šo Dāvi Staltu, cik partiju viņš jau ir nomainījis? Ar kādu skandālu iezīmējās viņa deputēšanas laiks Rīgas Domē? Ar to, ka viņš ar dienesta mašīnu brauc uz diskotēkām. Labi, Ušakovs tāds un šitāds, bet ne viņš, ne kāds cits no viņa biedriem tā nedara.

    Piem., miljons, ko nozaga tas latvietis Kavacs. Bet cik nozagts Ārgaļa laikā ar Rīgas kanāla darbiem? Cik nozagts Aksenoka un Birka laika ar Zelta tiltu?

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    Tonijs Strods > janis17 28.04.2013. 20.17

    Neesmu nomainījis nevienu partiju. Vienīgo, kurā biju – Pilsonisko Savienību, likvidēja tās vadība, piekrītot apvienoties ar JL un SCP. Biju pret to, tāpēc, ka uzskatīju par nepieņemamu Jaunupa politbiroja organizēto un forsēto apvienošanās kārtību, kas bija pretēja labas pārvaldības praksei, kā arī negodīga, attiecībā pret Pilsoniskās Savienības vērtību uzstādījumiem. Nodibināju Demokrātiskos patriotus, kas visticamāk pārtaps partijā. NA neiestājos, lai gan ļoti vēlējos jaunu un mūsdienīgu nacionālkonservatīvo lielpartiju, kas būtu alternatīva gan Vienotībai, gan ZZS. Nu sanāk, ka Vienotība un ZZS ir alternatīva NA.. Uz diskotēkām ar dienesta auto neesmu braucis :D Tas bija Jānis Šiliņš, kurš pats nolika deputāta mandātu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > janis17 28.04.2013. 20.53

    Labi, tas nebijāt jūs ar dienesta automašīnu, un pieņemsim, ka stagāšana no vienas partijas birkas uz otru un trešu jums bija bez iestāšanās tajās partijās.

    Ja vēlaties nacionālkonservatīvās vērtības, tad Latvijā ar to saprotams runāt visu, kas ienāk prātā, bet filtrēšanas. Jo tauta savā vairumā ir prasta, un tai vajag kaut kādu ienaidnieku, krievus, “pederastus” vai “žīdus”. “Pederastus” jums atcerēsies Eiropa, “žīdus” – Izraēla un ASV, bet par “sliktajiem krieviem”, attiecīgi, Krievija.

    Kaut prastajā latvju auditorijā arī uztvertas ar sajūsmu jebkuras naida runas, bet par sekām domāt Latvijā taču nav pieņemts.

    http://gulags.wordpress.com/2011/05/14/paldies-tev-9-maij-jeb-%E2%80%93-sausmas-zem-sarkanam-lupatam/

    “Nekur tālu nebija jāiet, jo jau pie okupācijas muzeja (cik simboliska vieta..) mēs sastapām ap simts cilvēku, kas gatavojās doties gājienā pāri akmens tiltam uz savu atbrīvotāju pieminekli (lasi Latvijas okupācijas pieminekli). Nepagāja ne pāris minūtes, kad mani pārņēma vispārējs riebums, skatoties uz šiem agresīvajiem, alkoholu pārmērīgi lietojušiem indivīdiem, kas skaļi propagandēja krievu nācijas pārākumu un Latviju kā senu krievu nācijai piederošu zemi”

    Protams, tāda ir tā vienkāršu krievu patiesības puse. Tik pat labi var atnākt uz kādiem latviskiem svētkiem, kaut uz tiem pašiem Līgo svētkiem, un piedzērušai prastai latviešu tautai naida runas ir apmēram tādas pašas, tikai ienaidnieki citi. Tikai nav zināms, kāpēc, bet krievu politiķi neraksta par savu riebuma sajūtu. Jūs domājat, tāpēc, ka viņiem no jums bail? Ne, tā ir vienkārši cita kultūra, kurā ir pieņemts domāt par sekām.

    Jūs nekad nesarunāsiet ar krieviem, ja nemainīsieties. Protams, zināms, ka jūs iestāstāt sev un citiem, ka jums par jūsu ļaunajām runām neko nebūs, ka Krievija ir vāja, bet jūs aizstāvēs NATO. Cerības baro jaunatni ar ilūzijām, Надежды юношей питают.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > janis17 28.04.2013. 21.19

    >aivarsk
    “Ja partija zina, ka neuzvarēs, tā turpina bombardēt publiku ar bravūrīgiem paziņojumiem” M.Zanders

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 28.04.2013. 23.41

    davis_stalts. Cienot Jūsu vecākus, gribētos ticēt…Tomēr, kas traucēja Jums atbalstīt NA likumprojektu 16. marta sakarā, atriebības saldā garša?

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 28.04.2013. 18.50

Ar skumjām jāatzīst…Tā ir!
Bet tas neattaisno nosauktos. Jo ja kāds uzstājas kā cīnītājs pret pelēko ekonomiku un godīgu nodokļu maksāšanu, kā to dara Vienotība, tad tās politiķi nedrīkst tikt iejaukti skandālos, kas saistīti ar nodokļu apiešanu.
Citādi tā vienkārsi ir liekulība un meli. klausieties uz maniem vārdiem, bet neskatieties uz maniem darbiem.
Bet Gaidis B&Co jau ļoti labi dabūja TB/LNNK zem ūdens…Kāpēc kāds iedomājās, ka VL vēlētājs piedos to, ko nepiedeva tēvzemiešiem?

+9
-2
Atbildēt

3

    Tonijs Strods > Jānis Derkusovs 28.04.2013. 20.12

    Godīgi sakot, man tas Lolitas lakatiņu skandāls šķiet safabricēts, par pārējiem tā neliekās. Bet par NA – nu tas ir unikāli, ka šamējie nevis patriec šitos vecos šakāļus, bet visi kopā metas uz ambrazūras, lai aizstāvētu. Šķiet partijas biedri, atbalstītāji un daļa vēlētāju tā nozombēti ar slikto sorosīdu un pidaroliberāļu saukļiem, pret kuriem vienīgās zāles ir Raivja un maksātnespējas administratoru stingrā roka, ka nespēj atšķirt melus no realitātes. Reformu partijai, kurai vienīgais koruptīvais skandāls ir Zatlera dzīvoklis un Lībiņas Egneres brauciens ar dienesta mašīnu uz Maximu toties ir pienācis vēlētāju visbargākais sods un E.Veidemane vai ik tvītā velta tiem kādas lamas. Lembergs pat atklāti piedāvāja Zatleram māju tuvāk morgam. Kur dzīvojam? Kad vienreiz šī Krievija beigsies@!

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 28.04.2013. 20.41

    Nū…Zatlers un RP pazaudēja vēlētāju uzticību pēc tiem tankiem un mīlestību uz SC…Ir lietas, ko latviešu vēlētājs nepiedod. Bet nu alkatība ap to dzīvokli simpātijas neraisīja.
    VL pašlaik vēl izbrauc uz lozungiem…latvietim svētiem vārdiem-Tēvzemei un Brīvībai…Uz pašvaldību vēlēšanām tas vēl var iziet,un arī tikai tāpēc, ka vēlētajam nav izvēles, bet uz Saeimas jau var parādīties problēmas.
    Vienotība izmanto Dombrovsku Valdi kā kamieli, bet … Viens nav karotājs. Reitingi krīt. Jo vārdi ar tiem darbiem reti iet kopā.
    ZZS ir stabils lauku elektorāts, kas pieņem Lembergu tādu, kāds viņš ir.
    Uz to elektorātu var necierēt.
    Bet nacionāli centriskā niša drīz būs brīva. Ja VL/TB šitā laidīs, tad max viņiem ir 2 Saeimas….
    Dibini partiju rudenī Un tad jau…Kak karta ļažet…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Jānis Derkusovs 28.04.2013. 21.25

    ——-davis_stalts: “(..)
    Kur dzīvojam? Kad vienreiz šī Krievija beigsies@!”
    ============================================================================
    To, kur būs jādzīvo – to lielā mērā noteica, nosaka un noteiks Vašingtonā, Londonā, Berlīnē, Maskavā un Stokholmā:

    “Larss Pēters Fredēns “Atgriešanās. Zviedrijas drošības politika
    un Baltijas valstu atgūtās neatkarības pirmie gadi 1991—1994”

    p.s.
    Mēs maza cilts, Mēs būsim lieli tik, cik mūsu griba. /J.Rainis/ – ??

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Tonijs Strods 28.04.2013. 18.21

Piekrītu it visam Ozoliņa kunga rakstītajam, vien gribu paust sašutumu par tiešām ievērojamo latviešu brāļošanos ar Krievijas interesēm, kas vērojama gan NA sponsoru, gan Lemberga, gan atsevišķu Vienotības $”pragmatiķu”$ centienos. Tāpēc jau esam tur, kur esam. Lielākie noziedznieki valstī ir Lolita Čigāne ar lakatiņiem, Zaķis ar savu auto afēru un Čaklais ar savu ģimenes nodokļu optimizāciju..Vai nav skaisti? Negribas nevienu attaisnot, bet lielie krabji ne vien smejoties maksā sev uzticamajiem mēdijiem, lai šo sviestu popularizē un paši turpina vadīt un valdīt neviena nesodīti. Varbūt pēc 20 gadiem kādā situācijā kāda tiesas sēde beidzot beigsies. Un Tieslietu ministrs bijušais Gaidis Bērziņš šitos atsevišķos maksātnespējas bandītus lobē un saudzē, sak – latviešu uzņēmēji. Aigars Lūsis vismaz atklāti saka, ko domā. Vēl jau visu līdz galam nav pateicis. Man pateica – Maskavas spalvainā roka nemaz tik spalvaina kā tā zviedru roka nav. Skumji, ka nacionālie spēki Latvijā vienmēr tiek diskreditēti un tajos iefiltrēti prokrieviski, labi apmaksāti provokatori.

+29
-6
Atbildēt

6

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Tonijs Strods 28.04.2013. 18.28

    davis_stalts. Kas traucēja palikt Vienotībā?:)

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Tonijs Strods > Tonijs Strods 28.04.2013. 18.46

    tas pats, kas NA. Nevēlos neredzēt redzamo. Toreiz Jaunupa ietekme bija nesamērojama ar centieniem saglabāt Pilsoniskās Savienības sākotnējos uzstādījumus, kuru dēļ gan es, gan daudzi citi nacionāli un pragmatiski noskaņoti pilsoņi iesaistījās politikā. Var teikt, ka politiskā rūdījuma trūkums, taču es uzskatu, ka varas elitei jāmainās nevis par 50 vai 60 %,bet minimums 70-80%, jo šaurās grupu intereses, kas uzurpējušas varu un tēlo tiesiskuma un demokrātijas aizstāvjus, patiesībā prot vadīt un valdīt tikai merkantīlu interešu vārdā. Šobrīd Vienotība mainījusies, taču iekšienē tā ideālistu daļa vēl joprojām netur kontrolpaketi. To arī nekad Vienotībā neturēs, jo tad vecā vara zaudē un tai jāatkāpjas no politikas, ko neviens nekad brīvprātīgi nav darījis. Tieši tāpēc mēs jau kopš aiziešanas no Vienotības veidojam Demokrātiskos patriotus, lai būtu alternatīva. Sākotnēji cerējām savienoties ar NA, bet redzot, ka tā izkārtne vispār nesader ar patiesību, kas notiek partijas ikdienā un vadībā, atvirzījāmies, lai strādātu paši. Kā būs nākotnē – redzēsim. Gan Vienotībā, gan Reformu partijā, gan arī NA ir godīgi un strādīgi cilvēki, tikai tie nespēj vai negrib pārņemt varu. Visbiežāk nespēj.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Tonijs Strods 28.04.2013. 21.13

    ————–davis_stalts:”(..)
    Man pateica – Maskavas spalvainā roka nemaz tik spalvaina kā tā zviedru roka nav. Skumji, ka nacionālie spēki Latvijā vienmēr tiek diskreditēti un tajos iefiltrēti prokrieviski, labi apmaksāti provokatori.”
    ============================================================================
    Ko 1993.gadā NEAPJĒDZA “Diena’s” komentētājs Aivars Ozoliņš, to arī 2013.gadā NEAPJĒDZ daudzi stalti nacionāļi:
    “Jābēg no krievu lāča cik vien ātri un cik vien tālu. Ja nav iespējams aprēķināt, nevajag rēķināt. Šeit ir Latvija, šeit nav Krievija. Pārdosim zemi ārvalstniekiem, būsim Eiropas padomē, NATO, visur, kur mūs ņems pretī.” ( Diena, 05.10.1993)

    – Divdesmit gados daudzi stalti nacionāļi ir arī pie prāta nākuši, tā kā ir iespēja padomāt, katram pašam apjēgt – “kāpēc Maskavas roka nav tik spalvaina”, jeb “kāpēc LV par 99% nav pārdota amerikāņiem, zviedriem, vāciešiem, dāņiem, papuasiem….”?

    Info pārdomām: Andris Pauls Pāvuls:
    “– Man acis atvēra zviedru diplomāts Larss Fredēns, kurš par Atmodas laikiem Latvijā ir izdevis divas grāmatas, kurās beidzot skaidri atainota tā laika ģeopolitiskā situācija Eiropā un lielvaru intereses.” nra.lv/latvija/90606-…

    – “Pats Zīle pašlaik izbauda darbu Eiropas Parlamentā…..” http://www.ir.lv/2013/3/27/n...

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Tonijs Strods 28.04.2013. 21.55

    Stalts:
    Lielākie noziedznieki valstī ir Lolita Čigāne ar lakatiņiem
    ==================================
    Smieklīgi, man, “rūdītam” ksenofobam, rasistam un nacionālistam gandrīz vai prasās sākt aizstāvēt “Vienotības” un Sorosa Čigāni.:) Aizstāvēt pret šādiem absurdiem un populistiskiem pārspīlējumiem.
    Droši vien tieši ar šādu uzstāšanos Jūs, Stalta k-gs, savulaik iekļuvāt Saeimā, vai ne? Atzīšos, Jūs izsvītroju, jo pārāk īsu brīdi pirms vēlēšanām “iekļāvāties” NA sarakstā. Partijā, kā noprotu, neesat bijis iestājies pat nevienu minūti?

    Un vēl, Stalta k-gs – vai Jūs nepateiktu, kurš vai kāda organizācija maksāja par Jūsu privāto kampaņu pirms 11. Saeimas vēlēšanām? Jūs taču viens pats rēgojāties uz milzu plakātiem – jādomā, ka tie maksāja brangu naudu?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Tonijs Strods 29.04.2013. 12.57

    “Man pateica ( Lūsis) – Maskavas spalvainā roka nemaz tik spalvaina kā tā zviedru roka nav”
    ———————
    Nu tas ir šedevrs, Lūsis uzskata, ka Krievija nav tik briesmīga, kā Rietumi?
    Principā, nekāds pārsteigums nav, dabiski, Lūsim un pārējiem NA blēžiem daudz tuvāka NVS valdošā atmosfēra, kur krāpties ir blēdīties ir norma, nekā Ritumi, un prieks, ka cilvēks to atklāti pasaka, viss tas ir kontekstā ar visu NA rīcību, kas vāc savās rindās visus lielākos Latvijas blēžus, un aizstāv Latvijas lielākā blēža interses.
    Un, absolūti nav svarīgi, vai viņš ir provokators, vai muļķis, ja NA ir tādi cilvēki, tad tā ne ar ko neatšķiras no SC.
    Kaut, jādomā, pat tas neatturēs NA elektorātu par to balsot.

    Haris – par to Čigāni, utt., manuprāt, tā ir ironija, un tas, ka viņi ir “lielākie noziedznieki”, jālik pēdiņās.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Tonijs Strods 30.04.2013. 01.16

    Haris
    nu ja, var parprast, – man liekas ka par Čigāni, Zaķi un Čaklo teiktais ir sarkasms.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 16.56

Kā liecina vēstules, kas atnāk žurnāla “IR” redākcijā, daudzi rīdzinieki vēlas zināt, kurā sarakstā būs nelokāms latviešu tautas un latviešu valodas patriots, ilggadējs TB/LNNK ministrs un šīs partijas viens no līderiem Andrejs Požarnovs.

Atbildam: Andrejs Požarnovs kandidē partijas “Saskaņas Centrs” sarakstā ar numuru 28.

Mēs nointervējām mūsu kandidātu, kāpēc tieši Saskaņas centrs?

– Tāpēc, ka tikai šī partija stingri uzstājas par latviešu valodu, – tā Požarnova kungs. – Uzskatu, ka katram latvietim OBLIGĀTI ir jānobalso tieši par mūsu sarakstu!

– Bet kā tad ar to, ka Nils Ušakovs nobalsoja par krievu valodu referendumā?

– Kā jūs pareizi atzīmējāt, augsti godātais Nils Ušakova kungs nobalsoja “par” krievu valodu, nevis pret latviešu valodu. Tas nozīmē, ka Ušakova kungs “par” latviešu valodu. Cik man ar viņu nākas saskarties, viņš arvien konsekventi uzstājas par to, ka Latvijā jābūt tikai vienai valsts valodai, latviešu valodai.

– Vai tas nozīmē, ka arī mums, žurnāla “IR” redākcijai, jābalso par Ušakova kungu?

– Tikai tā! – attrauc “Saskaņas centra” vēlēšanu saraksta kandidāts Andrejs Požarnovs.

Sveiciens!
Lai tālāk lasītu šo rakstu, Jums jābūt žurnāla “IR” abonentam.
Aicinām izmantot ērto “IR” abonēšanas iespēju.

ABONĒT!

Vai arī pilnu intervijas tekstu lasiet žurnāla “IR” drukatā versijā!

0
-13
Atbildēt

0

ilmisimo 28.04.2013. 16.20

Ko tik nesarakstīsi…-

lai publika aizmirstu V gastronomisko brīnumu:

“”uzgāzēts zaķis”‘.

+12
-16
Atbildēt

1

    andris902 > ilmisimo 28.04.2013. 17.31

    …Lama….izsaku Tev sirsnīgu līdzjūtību – radošās krīzes mēdz būt smagākas, kā finansu krīzes….gan jau tiksi tam pāri…. :)

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

kristrun 28.04.2013. 15.51

No kriminālapsūdzībām smagos noziegumos nav pasargāts neviens, kas pēc 1993.gada 6.jūlija ir grozījies pa varas gaiteņiem, viss atkarīgs no konkurentu nekaunības, tāpēc arī tā saucamajā Lemberga lietā nav un nekad nebūs notiesājošs spriedums. Nacionālajai apvienībai, ar stabilu elektorātu un daudzmaz stabilu programmu, loģiski, ir jāmeklē sev sabiedrotais nākošajā valdībā, jo Vienotības, burbuļa pūtēju brālības, kas apvienojusies ar vienu mērķi – kopīgi izkulties katrs no saviem personīgajiem parādiem, dienas ir skaitītas. Otra glābjoša rīkojuma Nr 2 nebūs. Otra, un pēdējā, tikpat ilgspējīga apvienība, kā nacionāļi, Latvijā ir ZZS, pateicoties tam, ka tās vēlētāji, arī, starp citu, nacionālistiski noskaņoti ļaudis, redz aizmugurē saimnieku. Tātad – par ko brīnamies?

+3
-19
Atbildēt

4

inesite15 28.04.2013. 15.21

– nu, jaaa – MĒRKAĶU CIRKS – kur apakšmērkaķīshi savu vietu zin :)))

+1
-7
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 15.10

http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1401/14005563/5131270_ORIGINAL_1367146291.jpg.jpg

Ziņa, kas jums noteikti iepatiksies, jo tā demonstrē Latvijas priekšrocības:

Jaunā viļņa 2013 finālā visplašāk būs pārstāvēta Krievija

Starptautiskā populārās mūzikas jauno izpildītāju konkursa Jaunais vilnis 2013 finālā šovasar Dzintaru koncertzālē visplašāk būs pārstāvēta Krievija, jo konkursā piedalīsies četri šīs valsts izpildītāji, liecina konkursa mājaslapā pieejamā informācija.
Ar diviem dalībniekiem būs pārstāvēta Ukraina, bet no pārējām valstīm finālā piedalīsies pa vienam dalībniekam.

Pilīgu rakstu lasiet laikrakstā Diena!

http://www.diena.lv/izklaide/izklaide/jauna-vilna-2013-finala-visplasak-bus-parstaveta-krievija-14005563

http://newwavestars.com/index.php

0
-14
Atbildēt

4

    andris902 > dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 15.54

    …vai tik nav tā, ka valstis un to dziedātāji ar augstu muzikālo kultūru – šajā balagānā piedalīties nevēlas, tāpēc Krievijai jāaizpilda vakantās vietas ar savējiem “māksliniekiem”…. :)
    …postpadomju tusiņam piekarinātais “starptautiskais” nosaukums – negarantē kvalitāti….

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 16.00

    Nē, tā tas nav, jo Latvijas izpildītāju kvalitāte daudz sliktākā, ko apliecina pastāvīgā Latvijas dziedātāju izgāšanās, piedaloties Eirovīzijā. Krievijai taču sokas daudz labāk. Atcerieties Aiju Andrejevu, vai no trako pusčigāni, neatceros vairs uzvārdu, ar pesņu krievu valodā par sastrēgumu.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 17.19

    Izskatās, ka taisnība sakāmvārdam, ka sūdu nedrīkst bakstīt ar koku, jo tas sāk smirdēt arvien vairāk.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 18.49

    Laba ziņa superacs! Viņi šo balagānu taisa, lai paši arī blamējas!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 28.04.2013. 12.02

Ozoliņš citē Lūsi (“Lembergu”): “nacionālā buržuāzija nespēs rasties bez valsts atbalsta”
==========================================
Ja uz mirkli izdotos aizmirst (nu, tikai uz mirkli!:)), ka to esot teicis Lembergs – vai tad tā nav viena apaļa patiesība? Interesanti, kurā valstī gan tas tā NAV NOTICIS? Kaut vienā valstī?:)

+7
-18
Atbildēt

15

    Kaspars Špūle > Sanšains 28.04.2013. 12.07

    Latvijā jau sen ir buržuāzija (pie kuras pieder arī Lembergs), bet tā nav nacionāla. Un nekādas citas, “nacionālas” buržuāzijas rašanos tā te negribēs pieļaut.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.04.2013. 12.32

    fretka –

    Tā ir.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 12.41

    http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1392/13915190/4126008_ORIGINAL_1321347281.jpg.jpg

    Tāpēc mums ir vajadzīga Krievijas buržuāzija, kura jau ir nopirkusi Jūrmalā nekustāmos īpašumus, kas iegādājusies Valmieras pienu, kā arī Rīgas pienu, un pārējos uzņēmumus.
    http://www.db.lv/razosana/partika/valmieras-piena-kontrolpakete-pardota-krievijas-investoram-247594
    http://www.diena.lv/bizness/razosana/rigas-piena-kombinata-un-valmieras-piena-apvienosana-ir-divu-tris-menesu-jautajums-13915190

    Tas nozīmē, ka latviešiem ir jāsamierinās ar savu pabērna lomu, jo tā vislabāk tieši latviešiem arī piestāv. Jā, nebūsiet savas zemes saimnieki, jo zeme jums ja šobrīd vēl ir, tad drīz jau nebūs. Toties ne par ko nevajag atbildēt, lūk, šis ir tas galvenais latvieša sapnis un klusa slepena vēlēšanās. Jums nevajadzēs riskēt! Nevajadzēs uztraukties! Jo visu izlems jūsu vietā. Tāpat kā ar eiro ieviešanu.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 28.04.2013. 13.22

    Labāk Krievijas līdzjutēj, paskaties uz Krieviju, kas tur saimnieko. It seviški, kas saimnieko Sibīrjā ? Vai tik tie nav jau naturalizējušies ķīnieši?
    Bez tam, lai jau krievi iegulda te pārtikas uzņēmumos, ja var izdzīvot konkurencē vai pārprodukciju realizēt austrumos. Viegli viņiem nebūs, jo jākonkurē ar mūsējo, leišu un eiropas valstu produkciju.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 13.53

    Bla-bla-bla, Sibīrijas speciāliste:-)

    Krievu vairāk par latviešiem SIMTreiz, bet ķīniešu vairāk par krieviem tikai DESMITreiz:-)

    Baigā konkurences pārzinātāja:-) Protams, ka konkurēt ir grūti, tieši to es jums arī saku, ka būt par saimnieku nav latvieša nodabā, jo viņam vieglāk dzīvot savā sādzā, savā dzīvoklī, un ne ar ko nekonkurēt:-)

    Tieši tāpēc krievi arī sagrāba Sibīriju, ka viņiem patīk konkurēt, bet jūs neko neesat dabūjuši savā rokā:-) Tāpēc krievi ir bagāti, bet jūs esat nekas, pliki, kā žurkas, visi caurcaurēm parādos:-) Esat slktākā un nabadzīgākā valsts Eiropas Savienībā, atgādinu:-)

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 28.04.2013. 14.46

    Josifs Brodskis teica, apmēram, tā – ja dzīvo impērijā, labāk dzīvot tās nomalē, un labāk būt godīgam un cienījamam, kaut nabadzīgam, nekā bāgātam, bet, nicinamām blēdim.
    Latvija ir ES valsts, ne tā bagātākā, bet, cienījama valsts tikpat cienījamu un arī bagātu valstu starpā, kur cilvēki naudu nopelna ar savu darbu.
    Krievija Putina laikā kļuvusi nožēlojama valsts, pareizāk sakot, parodija uz valsti, kur nav valstij piemītušu atribūtu – vēlēšanu, tiesas, parlamenta, varu dalīšanas, drošības, kur katrs policijas majors var atņemt biznesu, un policija pārvērtusies par organizētas noziedzības lielāko grupējumu, kur tiek kultivētas viszemiskākās cilvēku īpašības, vara balstās uz visaprobežotāko un tumsonīgāko elektorātu, pie varas esošo kleptokrātu zaglīgums un amoralitāte sasniegusi nebijušus augstumus, tāpat, kā TV nozombētā elektorāta muļķība, un kuras elites galvenā nodarbošanās ir valsts izzagšana, sludinot Krievijas varenība, tai pat laikā, tiek maksātas arvien lielākas nodevas Kadirovam, jo Kremlis no viņa baidās.
    Dem. valstīs pret krieviju izturas ar vāji slēptu nicinājumu, kaut, kā jau pienākas, pieklājīgi un politkorekti, un pret turienes pilsoņiem ar līdzjūtību.
    Kāpēc, domā, no Krievijas uz Latviju mūk, no Latvijas uz Krieviju gan nē?
    Kāpēc visus kapitālus krivu ierēdni, miljardieri, un pat valsts kompānijas, glabā ārzemēs, nesen kā Kiprā Gazproms pazaudēja smuku summu, kāpēc krievu augstāko ierēdņu bērni un ģimenes dzīvo ārzemēs?
    Tāpēc , ka Krievijas nākotnei neviens netic, mērķis ir Krieviju izzagt, un aizmukt uz civilizētām valstīm.
    Un tādus, kā tu, viņi sauc par “lohiem”, kuriem var iebarot jebkādus makaronus, un tie balsos par Putinu, un prasīs tos uzsildītos makaronus vēl, jo vienkārši nezina, ka var būt arī labāki ēdieni, vai arī viņus apmierina kaut negaršīga, bet, toties, garantēta makaronu porcija katru dienu.

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 15.05

    dzeris49
    Latvija ir ES valsts, ne tā bagātākā, bet, cienījama valsts tikpat cienījamu un arī bagātu valstu starpā, kur cilvēki naudu nopelna ar savu darbu.

    – Latvija ir nabadzīgākā valsts ES:

    http://lat.mixnews.lv/lv/politika/4028_the-guardian-tresa-nabadzigaka-es-valsts-latvija-var-klut-par-18-eirozonas-valsti

    http://financenet.tvnet.lv/zinas/426337-latvija_joprojam_tresa_nabadzigaka_valsts_es

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 15.08

    dzeris49 Josifs Brodskis teica, apmēram, tā – ja dzīvo impērijā, labāk dzīvot tās nomalē, un labāk būt godīgam un cienījamam, kaut nabadzīgam, nekā bāgātam, bet, nicinamām blēdim.

    – Bet, ievērojiet, labāk dzīvot impērijas nomalē, nekā nevalstī, kāda tā Latvija šobrīd ir, un, lūk, Brodska dzejolis oriģinālā:

    http://www.world-art.ru/lyric/lyric.php?id=7669

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Sanšains 28.04.2013. 15.09

    un tapec krieviju var glabt tikai stingray roka.. jo krievi citu valodu nesaprot..Tolko s poziciju sili..latvijai nav neviena dzejnieka kas butu cienigs brodskim kurpes pienest..ta pec latviesi ir tik depresivi un nomakti ar sev iedvesto kalpu vergu sindromu..

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 28.04.2013. 15.21

    KRUSTTEVS
    “un tapec krieviju var glabt tikai stingray roka.. jo krievi citu valodu nesaprot..”

    Pašus krievus vairs nevar glābt nekas, un bez tiem nekādas krievijas nesanāk, jo kurš tad būs tāds idiots, ka vēlēsies dzīvot krievijā. Tā būs iztīrīta un taisnīgi sadalīta.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 15.45

    http://s018.radikal.ru/i525/1207/a3/baef499018df.jpg

    ” krievija… būs iztīrīta un taisnīgi sadalīta.”

    – Latvija tāpat! Turklāt Latvija būs pirmā, jo Latgale kļūs par Dvinskas apgavalu Krieijas sastāvā, kā jūs redzat ilustrācijā (jo līdz Krievijas sabrukumam daudz tālāk, nekā līdz Latvijas).

    Lasiet sīkāk te:

    http://www.ves.lv/article/221648

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 28.04.2013. 16.23

    Krievija jau sen ir Čečenijas protektorāts, maksā tai nodevas, Čečeņu org. noziedzība, kuras priekšgalā Kadirova personiskā apsardze, jau pakļavusi sev gan Maskavas policiju, gan FSB, Bastrikins neierosina lietas pat pie 100% pierādījumiem, nesen kā pieteica streiku un izlika materiālus internetā pat vesela FSB nodaļa, kurai lika palaist vaļā Kadirovam tuvus čečeņus,kuri vainojami vairākās slepkavībās, tas tevi, kā Krievijas patriotu, nesatrauc?

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Sanšains 28.04.2013. 18.56

    superacs. Vai tad tiešām krāsa beidzās? Rīgu nevarēja iekrāsot sarkanā krāsā? Un Somiju? Vispār visvienkāršāk bija ielikt sarkanu bumbu – zemeslodi, kas pēc 5 gadiem piederēs Krievijai! Bāc! No manis sanāktu labs kremļa politologs!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 28.04.2013. 20.15

    Šī ir samērā objektīva hipotēze, ko es citēju. Ne tikai Krievijai dažas teritorijas pievienotas klāt, bet dažas tomēr arī atņemtas, kā, piemēram, Ziemeļkaukazs jeb Čečenija ar Dagestānu. Tā ka jūsu provinciāla zobošanās ir nevietā.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 11.28

http://www.kino-teatr.ru/acter/album/2470/231.jpg

Айвар Лембергс стал похож на актёра Евгения Леонова.

+2
-10
Atbildēt

1

    cheszz > dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 12.29

    No Ļeonova staro labestība, no Lemberga- ļaunums.

    +27
    -1
    Atbildēt

    0

dro 28.04.2013. 11.21

Pilsētā runā …

… ka labklājības ministres Ilzes Viņķeles vīrs esot izsekojis sievu, pieķēris divdomīgā situācijā ar izglītības ministru Ķīli un reaģējis konservatīvas partijas pārstāvja cienīgā veidā, proti, iesitot pa seju profesora kungam. Šie stresi nav nākuši par labu Ķīļa jau tā vājajai veselībai. Viņš paziņojis, ka atkal vismaz pāris nedēļas nevarēs ierasties darbā. /Puaro/

+14
-23
Atbildēt

13

    garausiitis > dro 28.04.2013. 11.28

    lno – veca ziņa :)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 11.32

    klusais. Ne ziņa, bet klača. Tomēr, kurš nosauca iesaistītās personas vārdā? Nemaz nejūtos neērti, jo portāls publicē nedēļu vecas ziņas.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.04.2013. 11.36

    Vai valstij, kāds materiāls zaudējums, ja tādas baumas tiek palaistas par tīri stulbu tematu?
    Bez tam es neticu, ka kaut kāds Ķīlis varētu interesēt Viņķeli.
    Tāda veida baumas ir tik viegli palaižamas un nav nekā jauna. Stulbi, lai tam būtu kāda jēga.
    Esmu par Ķīli dzirdējusi citādas baumas saistībā ar ekonomikas ministru, bet tāpat tam neticu, jo cilvēki ir stulbi un baumo bezjēgā kā jau mazā valstī. Kādas tik baumas veči neizgudro pie alus pudelēm.

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 28.04.2013. 12.01

    @Ino
    Vajag tomēr mēģināt atšķirt starp “pilsētā runā” un “NA vadība runā”, “Lembergs runā”… Ja interesē privātā dzīve, tad pasūti “Privātā dzīve” vai “Kas jauns” – tur dažādu baumu pa pilnam! :)

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 28.04.2013. 12.08

    NS: Ja interesē privātā dzīve, tad pasūti “Privātā dzīve” vai “Kas jauns” – tur dažādu baumu pa pilnam!
    —-
    Kā tu zini, ka izdevumos “Privātā dzīve” un “Kas jauns” dažādu baumu pa pilnam? Nosapņoji? :)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 28.04.2013. 12.22

    @fretka
    Zini atšķirību starp “zināt” un “interesēt”? Paskaties latviešu skaidrojošajā vārdnīcā!

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 28.04.2013. 12.26

    Ino – aiz argumentu trūkuma runāt par Dzintaru un Lembegu nevēlies, tāpēc esi nolaidies tik zemu?
    Kādi jums tie “līderi”, tādi jūs paši, diemžēl, tā izskatās.

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 28.04.2013. 18.38

    Es ticu tām baumām, kurām netic Bet… Kas vispār ir likumsakarīgi. Un arī mēdiji, kas to publicējuši, neizskatās, ka baidās no tiesvedības…Un iesaistīto personu publiskos protestus par goda un cieņas aizskaršanu arī kaut kā neesmu pamanījis…

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 28.04.2013. 18.40

    >Dzeri
    Nū…Tev jau ar Robertu ir šis tas kopīgs…

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 18.58

    dzeris49. Kast tad nu? Jau no paša rīta esi aizlējis acis ar ciklodolu, riests taču tev jau par vēlu? Jau 11:08: Dzintara izteicieni par Lembergu ir truli, par to būs jāmaksā, bet man noteicošais būs balsojums par likumu saemā.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 28.04.2013. 21.25

    Vai tad pats vairs pats nevienu “asprātību” nespēj sagudrot, jānošpiko no lamas to viņa vienīgo?
    Braši zēni jūs tai NA, augsts līmenis, izcila diskusiju kultūra, dzelžaina loģika, un arī asprātīgi bezgalīgi, vienkārši izcilākais Latvijas genofonds.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 22.44

    jautajums – ” Es ticu tām baumām, kurām netic Bet… Kas vispār ir likumsakarīgi. ” – nez kapēc man ar labpatīk ticēt baumām… Varbūt tapēc , ka ir tāds teiciens,ka nav dūmu bez uguns :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.04.2013. 09.17

    dzeris49. Esi palaidis garām savu iespēju – būtu iestājies TP, Šķle tevi noteikti kā lielāko kretīnu būtu izvirzījis vadošā amatā.
    Vari sākt savu kārtējo penteri: Infantīlie nacionālisti… kolonisti ir tādi paši pilsoņi ar tādām pašām tiesībām, viņi nekur neaizbrauks u.t.t…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 28.04.2013. 11.19

“Tomēr varbūt ir vērts vaicāt Visu Latvijai! nekritiskajiem atbalstītājiem – kā lai saprot “nacionālo vērtību aizstāvju” draudzīgumu un idejisko tuvību partijai, kuras premjerministra kandidāts čomojas ar Krievijas vēstnieku? Vai varbūt šāds jautājums arī ir nomelnošana?”

Es gan šaubos, ka vairākums no NA atbalstītājiem atvērs acis, lai patiesi ieraudzītu, kas aizsedzas ar nacionālām vērtībām, jo tās vērtība vienmēr nostrādās uz latviešiem, ceru, ka tas ir pirmkārt, bet otrkārt jāizvērtē ko šie vērtību sludinātāji dara patiesi , tā sakot aizkadrā.
Slikti, ja RD atkal pārņems vecie tēvzemieši, kam tomēr būs galvenā noteikšana, no dzintarieši tomēr vēl ir zaļi gurķi politikā un Lembis ar savu glaimīgo smaidu un maskēto zaglīgumu, tin viņus ap pirkstu, bet iespējams arī maksā, kā jau ir pieradis to visu darīt. Pasaulē nav nekā jauna un žēl, ka arī “jaunie gurķi” ir pērkami. Taču man jau sen ir zudušas ilūzijas par veco tēvzemiešu pabirām, gan Bērziņu, gan Zīli, jo sen viņi savas dvēseles ir pārdevuši Puzes ķēniņam, kā arī Birka vadītajā RD ir sadarbojušies ar SC. Pat tur kaut kāds pastarpināts līgums bija parakstīts ar SC neatceros ar kuru koalīcijas partiju toreiz, lai varētu , tā sakot, lepni teikti, ka paši jau neko…

+21
-8
Atbildēt

4

    Iluta Krūmiņa > austrisv 28.04.2013. 12.02

    Ir naivi nodalīt zaļos gurķus no pārējiem, nav jau akli vai ar galīgi atrofētu domāšanu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 28.04.2013. 12.55

    Ja tie “gurķi” vēl pēc tik gadiem politikā paliek “zaļi”, tur jau jāsāk domāt, vai viņi vispār kādreiz spēs nogatavoties, un vai vaina ir infantīlismā, vai šo infantilsmu izmanto kā attaisnojumu blēdībām, divkosībai, un acīmredzami angažētai rīcībai.
    Un kas ir sliktāks – muļkis vai blēdis, manuprāt, abi slikti, it sevišķi, ja abas īpašības kombinējas.

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 28.04.2013. 21.20

    Bet jau labprāt atdotu Rīgas domi Vienotības Džokeram :D jeb tā saucamaijai Dombrovska komandai

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > austrisv 28.04.2013. 22.27

    >Dzeris
    Ko, Štirlic, iepūties?
    Nū…kur nu mums līdz tavam genofondam…Tu jau mums no Mozus pēctečiem. Un atkal…Krievvalodīgs!
    Naidu pret latviešiem ar grādīgo ‘dzēs? Nu tad jau reizēm aiziet liesmās…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

dro 28.04.2013. 11.18

Dzintars Lembergam, Ozoliņš Šķēlem, un vecā Diena bija Šķēlem tikpat šķebinoši pakalpīga kā NRA Lembergam. Dzintara izteicieni par Lembergu ir truli, par to būs jāmaksā, bet man noteicošais būs balsojums par likumu saemā. Apšaubu, vai likums tiks pieņemts pirms pašvaldību vēlēšanām, ja nē, tad tas ir tikai priekšvēlēsanu reklāmas triks. Nevajadzētu nosodīt tikai NA, bet atcerēties arī Vienotības sarūgtinājumu par Zatlera Nr.2, kā arī Āboltiņas atbildes sakarā ar balsojumu par Šlesera dzīvokļa kratīšanu. Ozoliņam ir klapes uz acīm kā zirgam, kuram jāredz ceļš tikai deguna priekšā. Atkāŗtošos, ja NA nobalsos pret kriminālvajašanai pakļautu deputātu mandātu anulēšanu, tad man šajās vēlēšanās nav ko meklēt. Tikai zanes var balsot par Vienotību, kura pati negrib uzvarēt Rīgā un tā arī nav noteikusi savu attieksmi pret koalīciju ar SC:):):)

+16
-25
Atbildēt

36

    garausiitis > dro 28.04.2013. 11.28

    lno – štrunts par izteicieniem, visu parāda darbi :)
    Mēs te cepamies par šofera dēliem, dzejniekiem -transportniekiem utml.
    Man mazs piemērs no NA listes . Nesaukšu vārdā , kas seko notikumiem atšifrēs – viens no NA ministru kandidātiem, kas nesaņemot nozari tika iecelts augstā ierēdniecības amatā NA kūrētā citā nozarē. Pēc konflikta ar nozares pārstāvjiem dabūja amatu atstāt. NA atrada siltu vietu kādā valsts kapitālsabiedrības valdē . Un tad par tēlu – izrādās , ka sākās pretenzijas ,ka alga par mazu ( domāju ap 3000 LVL ) , tad dienesta auto ne tās markas, jo redz gribējās džipu :) … , tad draudi priekšniekam,ja ko nedarīs, tad politiski dabūs pa mizu :) Smieklīgi , vai ne? Vienkārši piezīmei – lai cik dīvaini nebūtu , bet vismazāk informācijas par ielikteņiem , kam pirksti pa gaisu un ambīcijas ir tieši saistībā ar RP . Pieļauju, ka vienkārši trūkst info , bet nu tomēr …

    +24
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 11.35

    klusais. Tādus piemērus vari sameklēt desmitiem, iespējams simtiem, bet ko tas maina? Vai tas pats nenotiek ar citām varas partijām? Vajadzētu skatīties adekvātāk:)
    Krieviem teiciens “iz grjazi v knjazi. Skat kas noticis ar Dimantu:)

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 28.04.2013. 11.57

    @Ino
    Var jau protams iet pretuzbrukumā un teikt, ka kritizētājs pats kādam kādreiz ir bijis pakalpīgs, bet tas jau nemaina būtību, ka Lembergs un NA ir kā cimds ar roku un tas PAŠLAIK varētu būt kaitnieciski valstij. Parasti jau slavināšana nevis kritika noved pie bēdīga iznākuma.

    +22
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 12.01

    Nasing Spešal. Manuprāt esmu ļoti skaidri paudis savu attieksmi, bet vai tev – visu piedodošam Zatleram, šajā jautājumā nevajadzetu paklusēt?:)

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 12.05

    Manam 28.aprīlis 2013 11:18 būs daudz mīnusu, jo tādu attieksmi nepiedos ne NA, ne Vienotības atbalstītāji, bet aizmirsu piebilst, ka RP pat uz šī fona izskatās atbaidoši:):):)

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 28.04.2013. 12.20

    @Ino
    Nekāds politiski gudrais Zatlers nav, bet, ja nebūtu Zatlera, tad mēs varētu turpināt grimt nebūtībā ar Kamparu kā ekonomikas ministru, Broku kā izglītības ministru, Jurševsku kā labklājības ministri, Auguli kā satiksmes ministru, Bārzdiņu kā veselības ministru, Vējoni kā VARAM… Ja man būtu jādod priekšroka starp 1) Zetlers bez Rīkojuma Nr.2 un 2) Zatlers ar Rīkojumu Nr.2, tad neapšaubāmi otrais variants ir tas, kas ir palīdzējis valstij nevis tai kaitējis! … Un ja jau Tu tik ļoti skaties uz darbiem nevis vārdiem (piem. NA sakarā), tad Zatlers jau nav nemaz tik slikts, jo tankus viņš tikai piedraudēja nevis ieveda Rīgas ielās!

    +22
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 28.04.2013. 12.36

    Ino – visi tavi “argumenti” ir “pats muļķis” līmenī, tipa, visi tādi paši, kā NA, visi jau ir tik zemu krituši ( kaut, tā galīgi nav, zemāk par NA kritis nav neviens).
    Bet, zināms progress jau ir, ja agrāk tu to NA pasludināji gandrīz vai par svētajiem, tad tagad jau pielīdzini visiem pārējiem, varbūt, nepaies ne 5 gadi, un sāksi par to spriest pavisam adekvāti, kas nāk lēnām, tas nāk labi.

    +24
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 28.04.2013. 14.09

    lno –

    Jūsu 11:18 komentāram mīnusu nepieliku, bet arī plusu ne. Ejiet gan uz vēlēšanām – atcerieties, lūdzu, ka NEKAD nebūs tā, ka Jūsu vēlmes un priekšstati par lietu kārtību pasaulē 100% sakritīs ar kādas partijas sludināto un darīto!

    Pat ar vistuvāko, vismīļāko cilvēku (vienu!) nav iespējama šī 100% sakritība, kur nu vēl ar partiju, kas ir ļaužu kopa.

    Pie mums bieži vērojamā attieksme, ka, ja nav visi šie 100%, tad jāuzmet lūpa, gluži vienkārši ir… infantilisms.

    Ja kāda partija mums der par 45%, bet pārējās par 30%, 15%, 8%, tad jāiet balsot par to, kurai 45%.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.04.2013. 14.55

    …lno….”Man arī žēl šos derīgos idiotus, kuri caurām dienām sēž internetā, drukājot vienu un to pašu domu dažādās variācijās.”
    /lno 27.aprīlis 2013 14:26/

    …šo savu domugraudu pieliec pie datora un kad uznāk kārtējā vēlme malt vienu un to pašu par Āboltiņu – pārlasi divreiz….

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 17.04

    lno – par piemēru – nu domāju ,ka tāda līmeņa kandidātam diez vai sameklēs desmit citus piemērus . Piemēra pēc Olšteiniešu ieliktenis , kas pat tagad ir augstākā amatā – nāca ar jautājumiem ko darīt nozarē, nevis cik liela alga un ar kādu autiņu brauks :)

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 18.12

    dzeris49. .. visi tavi “argumenti” ir “pats muļķis” līmenī, tipa, visi tādi paši, kā NA, visi jau ir tik zemu krituši ( kaut, tā galīgi nav, zemāk par NA kritis nav neviens).
    ____________________
    Nu nesanāk tev vairs, Štirli:). Tava Krievijas kritika var pievilt tika lētticīgos, jo pats esi deklarējis, ka SC līgums ar Vienoto Krieviju neko nenozīmē. Nezinu, vai tā ir parasta nekaunība, vai vecuma marasms, ka esi aizmisrsis savu aģitāciju par SC, šausmināšanos par milzīgajiem civīliedzīvotāju upuriem, kuri cietuši no zvērīgajiem gruzīniem, tāpat neko tev nenozīmē ne Zatlera tanki, ne pareģotā mazās fašistiskās valdības krišana. Murgo vien tālāk, tikai kārtējo reizi atgādinašu, ka man nav mīļotās partijas, bet svarīga tikai nacionālā ideoloģija. Ja latviskai Latvijai nav jēgas, tad vajadzēja palikt mātuškas sastāvā un svinēt 9. maiju un klanīties Putinam:)

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 18.17

    Haris. Teicu jau, ka neiešu uz vēlēšanām, ja NA nobalsos pret minēto likumu. Vienkārši neredzu jēgu. Nekad nebūtu ignorējis Vienotību, ja tā tik nekaunīgi nebūtu lauzusi solījumu saglabāt veco koalīciju. Nekrietni cilvēki ir visās partijās, šoreiz nav runa par sīkumiem, bet kardinālām nostādnēm.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 28.04.2013. 18.17


    ja NA nobalsos pret kriminālvajašanai pakļautu deputātu mandātu anulēšanu, tad man šajās vēlēšanās nav ko meklēt.

    Jāpiekrīt Harim. Jābūt skaidrākai sapratnei par to, kas ir patriotisms: karodziņu vicināšana vai pilsoniska atbildība. Varbūt domāji savādāk, bet sanāk apmēram tā – ja nav tad nav, @#$%%^ to Latvijas valsti, lai citi lemj manā vietā (tjoķa Ļena no Pļavniekiem, piemēram). Uz vēlēšanām jāiet jebkurā gadījumā. Ja pats neiesaisties politikā, tad mācies meklēt kompromisus!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 18.41

    klusais lno – štrunts par izteicieniem, visu parāda darbi :)
    ___________________
    O jā! Sevišķi Vienotības ieguldījums pamanāms “cīņā par Rīgu”:) Varētu vēl pieminēt uzturēšanās atļauju izraisīto cenu bumu celtniecībā un vēl daudz, daudz ko citu…

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 18.51

    nomale. Tu esi īsts latvietis – jau iemācījies atrast “kompromisus”. Vai tiešām nomale jau tik pagrimusi, ka patriotismu saista ar mīļoto partiju, nevis ar valsts suverenitāti. Tjotja Ļena balso pareizi – viņa negrib mācīties latviešu valodu, bet kādēļ man jābalso par latviešu partiju, kuras sapnis ir mīksta vieta savu biedru pakaļām un tādēļ tā gatava slēgt savienību ar Tjotjas partiju – kompromiss ponjimaješ?:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 28.04.2013. 18.59

    lno –

    Sakarā ar Jūsu apņemšanos viena iespējamā NA balsojama dēļ pašam nebalsot par NA un pat vispār neiet uz vēlēšanām – citāts no Dzintara intervijas Veidemanei:

    “Jautājums ir tikai tāds: vai netiks radītas tādas likuma normas, kuru dēļ cietīs absolūti nevainīgi cilvēki? Par to, cik Lembergs vainīgs vai nevainīgs, lems tiesa, bet vai šādā veidā politiskai iznīcināšanai netiks pakļauti cilvēki, pret kuriem tiks safabricētas lietas? Viņi taču faktiski tiks sodīti vēl pirms tiesas sprieduma!
    Man ir konkrēts piemērs: Egils Helmanis Ogrē, pret kuru tika safabricēta lieta pirms iepriekšējām pašvaldību vēlēšanām, tas ir, pirms četriem gadiem, un viņa politiskie pretinieki, redzēdami, ka nav iespējams viņu uzvarēt tiesas ceļā, vilka tiesvedību gadiem, lai kaitētu Egila Helmaņa tēlam. Kas attiecas uz Lembergu, tad, manuprāt, vienīgais, kā viņu var uzvarēt, ir tiesiskais ceļš, bet, ja runājam par politisko uzvaru, tad tā ir uzvara vēlēšanās. Lai Sprūdžs kopā ar Lolitu Čigāni taisa sarakstu Ventspilī un pārliecina ventspilniekus, ka Lembergs nevar būt pilsētas pārstāvis. Taču ja ar jaunradīta, īpaša likuma spēku tiek novākts konkurents, kurš var patikt vai nepatikt, bet par kuru balso liela daļa ventspilnieku, sekas var būt arī nepatīkamas. Vienudien upuris ir Lembergs, citudien tas var būt jebkurš cits politiķis, kas nepieder tā brīža valdošajai politiskajai elitei.”
    http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320658

    Vai tas nav ARGUMENTS, par kuru vismaz padomāt, ja ne piekrist? Manuprāt, ir.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 19.05

    zanE. Vai tik virs Tavas gultas nav iekārta Kirhenšteina portreja?:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 28.04.2013. 19.06

    Aplam Ino! Galīgi aplam! Kāpēc mēģini man piekarināt savas fobijas? Nupat pats rakstīji, ka ja NA tevi pievils, tad nebalsosi ne par vienu! Kuram tad ir tā mīļotā, vienīgā pareizā partija? Ja joprojām uzstāj, ka man, tad lūdzu – faktus studijā!
    Protams, ka tjoķa Ļena aizies balsot par Ušakovu, kāmēr vīlušies superpatrioti dzers alu un ņirgs par tiem, kas balsojuši par citām “nepareizajām” latviešu partijām.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 19.23

    nomale. Jau pasen esmu ievērojis, ka loģika nav tava stiprā puse. Lasi uzmanīgi, vismaz par Vienotību, tad nevajadzēs minēt pieņēmumus.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.04.2013. 19.29

    …lno…. “Vai tik virs Tavas gultas nav iekārta Kirhenšteina portreja?”
    ———————————

    …nē, lno!…pie manas gultas Tava “portreja”, kā mūžīgais atgādinājums – nekļūt par čerkstošu plati, kurai adatiņa ieķērusies….

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 28.04.2013. 19.40

    Ino. Jā, atzīšos, pietrūkst man patriotisma izprast Tavu domu gājienu!

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Kalvis > dro 28.04.2013. 21.43

    Es arī neredzu, ko tādu briesmigu Dzintars pateicis. Bet kādu burbuli no tā izpūtis Ozoliņa kungs. Laikam uzzinājis, ka Vienotība Rīgā var palikt zem 5%.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 22.40

    lno – “Varētu vēl pieminēt uzturēšanās atļauju izraisīto cenu bumu celtniecībā…”
    varētu uzzināt par kuru periodu iet runa ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 23.00

    klusais. Par šodienu.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 23.10

    lno – viss ir salīdzinajumā – tad kas šodien cik lielā mērā pret kuru periodu ir pieaudzis ?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 23.20

    klusais. Piemēram fasādes siltināšana pirms gada m2 – 7 Ls, tagad 12 Ls, bet citi jau prasa 14 Ls.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 23.27

    lno – un tur pie vainas uzturēšanās atļaujas ? :) Bet varbūt vienkārši ekonomiskās aktivitates atsāksanās ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 23.34

    klusais. Nu painteresējies, kam tagad būvē un par kādām naudām, parketu ved no Itālijas, mēbeles no Ķīnas – tur ir tādi paviljoni…visām gaumēm:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.04.2013. 23.45

    lno – tad nu Latvija ir atkal celtniecības zeme cik saprotu :) Interesanti kādas mēbeles ved no Ķīnas ?
    P.S. Ka tik neizpērk vecos projektus :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.04.2013. 23.52

    klusais. Tu taču bieži brauc uz Ķīnu, vajadzēja zināt. Agrāk projektēja itāļi, tagad ķīniešiem savi dizaineri – izskolojušies Eiropā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 29.04.2013. 00.00

    lno – tīri praktiski – mēbelēm transports sanāk dārgs , es vestu piemēram flīzes … :) starp citu tiešām skaistas :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.04.2013. 00.06

    klusais. Krievi jau pērk arī šampanieti par 1000 USD. Gribēju pasūtīt interjera projektu pazīstamai dizainerei, bet nevarēju atļauties tādu summu. Viņa bieži ceļo uz Ķīnu un izvēlas mēbeles saviem projektiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.04.2013. 08.17

    Jānis Mednis. Ozoliņš prot burbuļus pūst, bet Dzintaram nevajadzēja no viņa ņemt piemēru. Ja nepietiek ar Dzintara teikto, tad jāpiemin NA ģenerālsekretāra paustais, ka ZZS ir ideoloģiski vistuvākā apvienība:) Vai tad esam aizmirsuši, ka pat esot pozicijā ZZS sinhroni balsoja kopā ar SC?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 29.04.2013. 10.08

    lno – tātad acīmredzot tā dizainere ir pietiekami augstu novērtēta , mans vienkāršs piedāvājums atrodi citu – lētāku , Tev obligāti viņa vajadzīga ? :) Visa tā sakarā atcerējos 5 gadus vecu notikumu ,kad pie manis viesojās viena vācu ģimene – ģimenes galva ir patentu advokāts ar gada algu kādi pāris mio EUR – viņu Rīgā izbrīnīja relatīvi dārgo mašīnu īpatsvars , kas galīgi neliecināja par to īpašnieku sliktu finansiālu stāvokli , tāpat viņu izbrīnija privātmāju rajoni ar sekojošu jautājumu – vai Jums ir lielas ģimenes . Viņam ar sievu pietika 120 kv.m māja , jo bērni jau lieli un kam liekās platības ? Dažāda dzīves filosofija …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.04.2013. 11.39

    Paldies par padomu, bet man projekts jau realiz;acijā ar citu dizaineri. Rietumu mājokļu filozofija man skaidra, bet diemžēl sievai arī vajaga m2, jo dzīvo ilūzijās par patriarhālu ģimeni.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 29.04.2013. 13.05

    lno – tai ģimenītei ir 4 pieauguši bērni un pulciņš mazbērnu… Tie nav vienīgie man zināmie labi nodrošinātie vācieši ,kas neraujas pēc megamajām un super auto … Tiesa ir jau arī citi , teiksim viens no Top arhitektiem Vācijā , kas savos 60 gados dzenā ar Porshe 911 , nopircis pili netālu no Braunšveigas un Paros salā uz 20 000 kv. m zemes pleķa uzbliezis villu . Interesanti ,ka viņa sievas vecvecvec…tēvs ir bijis Rīgas Birģermeisters :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 28.04.2013. 10.48

“Lemberga draudzīgums Krievijai ir sens, ja arī ir mainījies līdzi viņa paša situācijai. Savulaik viņš pat bija nodēvējis Ventspili par “Krievijas ostu”. Savukārt TB/LNNK veterāniem ir tradicionāli labas attiecības ar Lembergu. Tomēr varbūt ir vērts vaicāt Visu Latvijai! nekritiskajiem atbalstītājiem – kā lai saprot “nacionālo vērtību aizstāvju” draudzīgumu un idejisko tuvību partijai, kuras premjerministra kandidāts čomojas ar Krievijas vēstnieku?”

– Tas jāsaprot tā, ka, pirmkārt, Krievija ir Latvjias draugs, otrkārt, jābalso uzreiz par “Saskaņas centru”, ja visas partijas ir vienādas, jo SC ir pragmatiskākais spēks no visiem, un tas vēl Latvijai tikai to labako.

0
-23
Atbildēt

0

Egita 28.04.2013. 09.44

man vislabāk patika par,,šķirbā atstātām durvīm”
A.Ozoliņš: Krievijas vēstnieks Latvijā Aleksandrs Vešņakovs 17.aprīlī kārtējo reizi apmeklēja Ventspili, kur apspriedās ar atstādināto domes priekšsēdētāju arī par politisko partiju izkārtojumu pirms pašvaldību vēlēšanām. Stundu garā saruna notika aiz slēgtām durvīm, tomēr bijusi dzirdama TV3 raidījuma “Nekā personīga” žurnālistiem.

+11
-11
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 28.04.2013. 09.33

Viss būs labi. Dievs mīl pat Aivaru Ozoliņu :)

+13
-8
Atbildēt

1

garausiitis 28.04.2013. 09.17

Nekas jauns …
Es saprotu ,ka Parādnieks cenšas par kasieri sazīmēties un ir pamanāms dažādās divdomīgās situācijas, bet Dzintaram jau nu vajadzēja tomēr norobežoties.
Kaut gan ja atmetam ilūzijas, tad diezgan skaidri redzams,ka tiek gatavota augsne RP padzīšanai un ZZS atdzimšanai . Būs jautri …
Manuprāt trīs pēdējās nepareizās rīcības (trešā gan vēl tik zem segas pagaidām ) , kuras nedara godu NA :
1) Lūsis par ģenerālsekretāru
2) Dzintara attieksme pret Lembergu
3) Zemdeķa cīņa par nenomedīto IzM .

+43
-11
Atbildēt

13

    Sanšains > garausiitis 28.04.2013. 11.53

    Kaut gan ja atmetam ilūzijas, tad diezgan skaidri redzams,ka tiek gatavota augsne RP padzīšanai un ZZS atdzimšanai .
    ===================================
    A-hā. Un vai šo augsni rušina arī “Vienotība”?:) “Vienotība”, kas iepriekšējā Saeimā izvēlējās koalīciju veidot tikai ar Lembergu vien.

    Tad jau varbūt “Vienotība” ir vēl lielāki lembergisti par briesmīgo NA? Vai arī tikai mazliet politiski rūdītāki, lieliski (glumi) protot NEATBILDĒT uz publiskā telpā izteiktiem provokatīviem žurnālistu jautājumiem?

    +11
    -23
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 28.04.2013. 11.57

    Haris. Varbūt tādēļ arī nepaņēma NA koalīcijā, jo tā esot jauna partija – nebija Lemberga akcepts VL?:)

    +15
    -22
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 28.04.2013. 12.12

    lno –

    Tā varētu būt.:)

    Atcerēsimies, ko par VL un arī “Saskaņas centru” teica Lembergs pēc 10. Saeimas vēlēšanām, kad NA nepaņēma valdībā:
    “Vaicāts par viņa izteikumiem LNT, ka Visu Latvijai/ TB/LNNK atstāšana ārpus valdības ir pirmais solis, lai valdībā iekļautu Saskaņas centru, A. Lembergs atzina, ka viņš «neraudot tāpēc, ka Visu Latvijai nav valdībā», jo viņš pats uzaicinātu veidot valdību ZZS, Vienotību un SC bez jebkādiem nosacījumiem. ”
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/lembergs-aicinatu-valdiba-saskanas-centru-bez-jebkadiem-nosacijumiem-755615

    Es saprotu Dzintara piesardzību un mērenību, runājot par Lembergu – galu galā, “jāspēlē” tādā situācijā un tādā spēku samērā, kāds ir, ko lieliski saprot arī, piemēram, “Vienotība”. Arī NOTIESĀTS Lembergs taču nav, vai ne? Sasodīts, kur gan Lemberga gadījumā paliek “Ir” auditorijas slāpes pēc tiesiskuma?:)

    Tomēr Dzintars būtu varējis izlaist frāzi, ka “Lembergs ir cienījams politiķis”. Starp citu, šo frāzi gan atrodu Ozoliņa rakstā, tomēr tajā trūkst precīzas norādes, kurā LTV raidījumā un kad Dzintars to ir teicis – gribētos būt pārliecinātam, ka Dzintars to tiešām ir teicis. Turklāt, ja viņš to ir teicis, tad tomēr labprāt paklausītos arī kontekstu, kurā tas tika teikts, jo Ozoliņš pilnīgi noteikti ir no tiem “žurnālistiem”, kuri nekautrējas veidot kompilācijas no citātiem, kas izrauti no konteksta.

    +17
    -22
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 28.04.2013. 12.18

    Atšķirībā no NA, V ar Lembergu sadarbojas, apstākļu spiesta, bet, Lembergam nekalpo.
    Un otra, manuprāt, pat vēl svarīgāka atšķirība, ir intelektuālo potenciālu un cinisma pakāpju atšķirība, kas piemīt V un NA, izmantot daudziem cilvēkiem vissvētākās lietas savam poltbiznesam – kas var būt vēl ciniskāks un pretīgāks?
    Tādi, kā Dzintars, Parādnieks, un visa tā pusizglītotā blēžu un liekuļu kompānija pilnībā diskreditē patriotisma un nacionalisma jēdzienus.

    Un uzskatīt, ka blēdis Lembergs runā, ko domā, un pievērst uzmanību viņa vārdiem vispār var tikai galīgi naivs cilvēks.
    Vēsture sen pierādījuši, ka ZZS un NA Lembergam kalpo, SC ir Lemberga tuvākais partneris, visi balsojumi, “izcilu”amatpersonu ievēlēšana dažādos amatos, utt., viss par to liecina.
    Kad reiz NA atbalstītāji spēs uztvert notikumus kopumā un kontekstā, nevis akli ticēt vārdiem un demagoģijai, vai tas būtu Lembergs, vai Dzintars, kas tur ko vāvuļo, laikam jau, nekad.

    +31
    -12
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 28.04.2013. 12.24

    @dzeris
    Parādnieks ir iestājies augstskolā – jau 2.kursā :) Ja pabeigs, tad būs pa-izglītots!

    +23
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 28.04.2013. 12.30

    Dzeris:
    izmantot daudziem cilvēkiem vissvētākās lietas savam poltbiznesam – kas var būt vēl ciniskāks un pretīgāks?
    ===========================
    Jums taču tās nav “vissvētākās lietas” – kādēļ gan tā uzbudināties?:)

    +13
    -22
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > garausiitis 28.04.2013. 12.40

    Patiesam liberālim ir svēts arī svešs kauls, ja vien tas ir pietiekami garšīgs :)

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 28.04.2013. 12.43

    Haris – NA atbalstītajam raksturīga atbilde — nevis pēc būtības, bet, emocionāls uzbrauciens oponentam.
    Kā tu vari zināt, kas man ir, un kas man nav svarīgs, neesi jau tik primitīvs, lai nesaprastu, ka sišana sev pie krūtīm un bļaustīšanās par savu patriotismu nebūt nenozīmē patriotismu, un patriotisms un nacionalisms nebūt nav tas, ko ar to izprot aprobežotie āmuri no NA, kuri mēģina šos jēdzienus privatizēt, jo ar citu neko jau izcelties nespēj.
    Un uzbudinos tāpēc, ka tādi pseidopatrioti nodara lielu ļaunumu valstij un cilvēkiem, degradē politisko kultūru, un politiku pārvērš par lētu pašadarbības teātri neizglītotai publikai.

    +31
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 28.04.2013. 13.05

    Dzeris –

    Lai gan dažkārt, protams, mēdzu būs arī emocionāls, tomēr šoreiz tikai ironisks, atceroties Jūsu absolūto vienaldzību pret “Pussy riot” ākstību aizskartajām ticīgo droši vien taču “vissvētākajām” jūtām.:)

    Mans priekšstats par NA un arī citām partijām nebūt neveidojas vienīgi no teātra izrādes, ko mums pasniedz angažēti žurnālisti un politologi. Mēdzu klausīties Saeimas sēžu tiešraides, klausos argumentus un pētu balsojumus, t.i., reālos partiju darbus, par kuriem caur “žurnālistu” atstāstīto līdz publikai nonāk vien maza daļa. Palasu arī partiju “atskaites” un komentārus par padarīto saviem vēlētājiem.

    Protams, pilnīgai ainai man ļoti trūkst zināšanu par aizkulisēs un ar partijām saistītajā biznesā notiekošo, tomēr pieņemu, ka pilnīga, līdzsvarota priekšstata par to nav praktiski nevienam – varbūt vienīgi izņemot SAB direktoru.:)

    +14
    -18
    Atbildēt

    0

    Dzidra > garausiitis 28.04.2013. 13.44

    dzeris49 “Atšķirībā no NA, V ar Lembergu sadarbojas, apstākļu spiesta…”

    Šitā laikam ir lielākā pērle, kas no “dzēra” lasīta.

    +11
    -21
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 28.04.2013. 15.41

    ….Haris….vislatviešus aiz mēles neviens nerausta – šobrīd viņi paši meklē publicitāti ar savām sazvērestības teorijām….diemžēl, runas neiet kopā ar darbiem…

    – “Savukārt, skaidrojot NA un RP redzējuma atšķirības, viņš (R.Dzintars) teica, ka RP “vienkārši ir tāda organizācija, kura pārstāv ideoloģiju, kas ir ļoti tāla no latviskām vērtībām, vēl jo vairāk – no nacionālisma, tāpēc tā drīzāk ir antagoniska mūsu akceptētajām vērtībām.” /NRA/….taču tas netraucē pašvaldību vēlēšanās RP+VL+ZZS startēt kopējā sarakstā….papēti iesniegtos sarakstus – būs interesanti….

    …RD mēra kandidāte B.Broka noraida sadarbošanos ar Saskaņas centru, bet tūlīt pat piesola Ušakovam amatu – sociālo lietu komitejas vadību RD…

    …uzbrūk latviskajām partijām, bet izliekas nemanām Saskaņas centru (16.marta sakarā), nosaucot to par svešo varu, kuru šobrīd ietekmēt nevarot(J.Iesalnieks)- tāpēc – nav vērts?…

    …varētu turpināt vēl un vēl, bet kāda tam jēga?…ja turpināsiet ar puišeļiem auklēties, tie nekad nepieaugs un nekļūs par nobriedušiem politiķiem….bet….tā jau ir viņu atbalstītāju izšķiršanās….

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > garausiitis 28.04.2013. 15.57

    Bauskā:
    http://www.cvk.lv/cvkserv/pv2013/saraksti/cfd692f14e.html
    Reformu Partija + Latvijas atdzimšanas partija (no VL atšķēlušies Kreisie Patrioti).
    Tik kas tiem Zatlera reformistiem kopīgs ar kreisiem “nacionālistiem”? :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 28.04.2013. 16.14

    dzeris49 “Atšķirībā no NA, V ar Lembergu sadarbojas, apstākļu spiesta…”
    ______________

    Tumsības spēki to(V) spaida un māc!

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

Uldis Babris 28.04.2013. 08.54

Labs raksts, domājams, ka daudziem nokritīs dzintara brilles un tie ieraudzīs auseklīšu virinātāju NA patieso seju!
Visu Ventspilij! :)

+39
-14
Atbildēt

8

    ligakalnina > Uldis Babris 28.04.2013. 09.06

    Diezin vai, ja jau līdz šim vēl nav sapratuši.
    Kur valda “ticība” un emocijas, loģikai vietas nav.
    Bez tam tur jau ieslēdzas tāds pašaizsardzības mehanisms, un visus faktus, kas var kaut kā nomelnot to viņu elku “gaišos tēlus”, kas izveidojušies viņu galvās, apziņa vienkārši atsakās uztvert, jo tāda vilšanās var būt liela psihiska trauma.
    Bet, agri vai vēlu, viss nostāsies savās vietās, tāpat, kā ar TB.

    +41
    -9
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Uldis Babris 28.04.2013. 09.10

    Cerams, ka kaut kas tomēr mainīsies, lai gan šis raksts varētu būt par sarežģītu NA ierindas vēlētājam.

    +35
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Uldis Babris 28.04.2013. 09.18

    Ierindas vēlētājs jau neredz visu bildi , tikai smuko fasādi :)

    +31
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Uldis Babris 28.04.2013. 09.50

    @galantais
    Ne brilles nokritīs, ne acis skaidrākas kļūs…Māli jau tiek mīcīti vēl tikai vairāk jāpamālē: “NA aicina izvērtēt Uzvaras pieminekļa pārvietošanu”, “NA ir gatava pārņemt IZM (vēl esot iepriekšējam ministram amatā)”…

    +31
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Uldis Babris 28.04.2013. 09.59

    NaSp – vēl jau NA bija gatava Satiksmes ministrijai arī , pat ministru bija atraduši. Jautājums par to ,kas izsauca to interesi –
    a) vēlme dabūt vēl vienu ministra vietu ( kaut gan loģiski ir to prasīt no RP lauciņa )
    b) kaut kā izrullēt CAF jautājumu , kas tika samonsterēts Auguļa laikā ( tātad Lemberga paspārnē )

    +31
    -5
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Uldis Babris 28.04.2013. 10.00

    galantais
    Uz pret Ventspils bruģi apdauzītajiem nekādi argumenti vairs neiedarbojas.

    +31
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Uldis Babris 28.04.2013. 17.06

    articulus – kas Tevi vieno ar tiem fekāliju stumdītājiem ? Nostaļģija ?

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    marmed > Uldis Babris 28.04.2013. 17.51

    Kad nokritīs rozā briles un ticība liberastiem? :)

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.04.2013. 08.33

Par to, ka NA ir Lemberga rezerves variants, principā, jau sen runāja, Lembergs jau nav muļķis, viņš zina, uz kādām podziņām jāspiež, lai rezultāts būtu garantēts, un, dabiski, tās ir nacionalisma un patrotisma pogas, to vienmēr un visur izmantojuši vislielākie blēži un noziedznieki.
Tāpēc jau, pateicoties TB, Lembergs dabūja kuģniecību, un dabūja savā, faktiski kontrolē, tiesu sistēmu, par Bordānu nezinu, bet, Bērziņš bija pilnībā Lemberga cilvēks, un bīdīja Lembergam vajadzīgus likumus, vēlāk vienu pat ST dabūja atcelt.
Tāpēc, kad, pat pretēji Dombrovska gribai, Dzintars uzspieda galīgi sakompromitēto Bērziņa kandidatūru TM amatā, visiem, izņemot NA elektorātu, kļuva skaidrs, ka NA ar visām iekšām pieder Lembergam.
Ko patreiz arī atklāti apstiprināja tikpat odiozais Lūsis, pasakot, ka ZZS ir NA tuvākie partneri.
Un Dzintara pretestība likumam, kas neļautu cilvēkiem, pret kuriem ierosināta krimināllieta, t.i. Lembergam, kandidēt, to arī apstiprina, kaut, principā, tas būtu vieglākais ceļš, kā ierobežot Lemberga varu un ietekmi, un, ne tikai Lemberga, Jūrmalā un citur arī ir savi sīki lembergīši.
Tāpēc šis Ozoliņa raksts neizraisa absolūti nekādu pārsteigumu, zinot kontekstu, secinājumi pilnīgi adekvāti un loģiski, saprotams, izņemot NA elektorātu, vienmēr būs 10 -15%, kas akli ķersies uz plika nacionālpopulisma āķa, absolūti nesaprotot un pat negribot saprast to makšķernieku īstos mērķus, un tā jau arī ir NA mērķauditorija, kaut, vainot viņus par to arī nevar, paši viņi uzskata, ka dara pareizu un Latvijai vajadzīgu darbu, un sevi uzskata par vislielākajiem patriotiem, kaut, šie liekulīgie “nacionālblēži” viņus vienkārši izmanto saviem nebūt ne idealistiskiem mērķiem.

+57
-16
Atbildēt

0

Egita 28.04.2013. 08.19

—————“IR” tādi koncerta apmeklētāji
kas atpazīst dziesmu pēc pirmajiem ģitāras akordiem
UN TAD VIŅI KLIEDZ
“IR” tādi apmeklētāji
kas atpazīst pirmā pantiņa sākumu
UN TAD VIŅI KLIEDZ
“IR” tādi
kas atpazīst tikai piedziedājumu
pēc ceturtās reizes
UN TAD VIŅI KLIEDZ
un vēl “IR” tādi
kas neatpazīst neko
akli un kurli tie kaktiņā vemj
līdz apsargi viņus iznes no zāles
UN TAD VIŅI K-L-I-E-D-Z!!!!!!
K.VĒRDIŅŠ

+10
-25
Atbildēt

0

agijs 28.04.2013. 07.58

Atmiņā iespiedusies jauno nacionāļu ienākšana politikā pēc iepriekšējām Saeimas vēlēšanām. Jāatgādina jauno politiķu asums un dedzīgums, ar kādu tika izvērsta priekšvēlēšanu kampaņa, nudien viņu acīs varēja saskatīt kādu dzirksteli…
Bet tad sākās garās koalīcijas veidošananas sarunas ar ZRP sarkanajām līnijām. Un VL sejai Dzintaram, šajā kontekstā, tika LTV panorāma kameru priekšā jautāts par nostāju Lemberga un ZZS jautājumā. Un viņa atbildes bija satriecošas – uz “Lemberga kungs esot cienījams politiķis” un “tiesa vēl nav lēmusi” nots. Nekā no ierastā asuma, vien kalpiska piesardzība, apzinoties, kurš var izrādīties saimnieks. Tāda lūk mūsu jauno censoņu morāle.

Bravo Paul, šoreiz ļoti laba tēmas izvēle un precīzs komentārs!

+44
-8
Atbildēt

1

    kristaps_drone > agijs 29.04.2013. 10.34

    “Bravo Paul, šoreiz ļoti laba tēmas izvēle un precīzs komentārs!” – par kuru Paulu ir runa? Vai prieks par Ozoliņa savārstījumu ir tik liels, ka pat Paulu bija jāpiesauc?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

putekliic 28.04.2013. 07.43

Ozoliņa kungs, kā jau viņam ierasts, sniedz nevis precīzu politiku analīzi, bet raksta “prozu”. Galu galā Ozoliņa kungs ir rakstienks un nevis politologs. Rakstā ir daudz pārspīlētu vispārinājumu un apgalvojumu, kā arī ir objektivitātes trūkums. Tas, protams, nepārteidz, jo tas ir Ozoliņa kunga stils un man patiesībā tas patīk. Galvenais ieguvums no šadiem rakstiem ir tas, ka sabiedrība tādējādi var labāk pamanīt un izprast mūsu “politskās virtuves” aizkulises. Protams, man tāpat kā daudziem citiem, nav ilūziju par, šajā gadījumā, NA (vai tās atsevišķu personāžu) saistību ar Lembergu, kā arī ar pēdējā “pragmatismu” un gatavību draudzēties kaut ar pašu Ziemeļkorejas vadītāju, ja tik vien tas palīdzētu “pelnīt”.

+24
-11
Atbildēt

2

    Una Grinberga > putekliic 28.04.2013. 09.45

    @andrejs
    Ozoliņš ir komentētājs nevis politologs… nevajag gaidīt analīzi – to var sagaidīt no piem. I. Kažokas

    +24
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 28.04.2013. 14.04

    andrejs_gr
    ” NA (vai tās atsevišķu personāžu) saistību ar Lembergu, kā arī ar pēdējā “pragmatismu” un gatavību draudzēties kaut ar pašu Ziemeļkorejas vadītāju”

    Par draudzēšanos ar “z-Korejas vadītāju”, kā naglai uz galvas.
    Salīdzinot ar to, ka Vasjka Meļņiks Rīgas pils vārtus ar kāju taisīja vaļā, NA atteikšanās pēc pamuļķā Sprūdža aicinājuma močīt Lembergu, nekas īpašs. Lembergu tiesa par vainīgu vēl nav atzinusi, Zatļeru arī ne.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

inta_s 28.04.2013. 01.41

Atkal raksts par partijām un ka tavu “brīnumu” atkal nekas pret Vienotību bet atkal kāds cits ir noliekams.

ir.lv pirmais bauslis
“Tev nebūs Vienotību gānīt”
otrai bauslis
“Tev nebūs savam saimniekam rokā kost – tas ir ASV, Izraēla”

+8
-55
Atbildēt

11

    dace_ampermane > inta_s 28.04.2013. 09.35

    …..tu nu gan esi viens īsts egzempļarčiks…..

    +22
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 10.27

    Stāvi un brīnies, gan par tādām vienotībām, gan par tādiem klejotājiem, gan par tādiem ozoliņiem. Cik var? Šogad pirmajā ceturksnī dzimstība ir pieaugusi par veseliem 28 bērniem, salīdzinot ar pagājušo gadu. Mirstība pieaugusi trīskārši. Jauno vairs nav, un pensionāri sāk izmirt. Mēs stāvam uz neizbēgamas izmiršanas sliekšņa. Tālāk tas notiks arvien straujāk un drīzumā to neatvairāmi sāpīgi jūtīs ekonomika. Veiksmes svinētāji un euro ieviesēji. Par aizbraucošajiem nemaz nerunājot. Ej, bet kāpēc domāt par to, labāk teikt – pats muļķis.

    +5
    -35
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 10.40

    Šis būtu jāizlasa katram vienotības fanātam, tečeres politikas turpinātājam, veiksmes stāsta svinētājam uzņēmējam, valdības, bankas ekonomistam un euro ieviesējam. Ja vien nav paredzēts Latviju pilnībā iztīrīt no iedzīvotājiem, kas būtu loģisks notiekošā turpinājums. Pētījums – mazo algu cilpā, žurnālistiem pašiem to izbaudot un padzīvojot kopā ar tautu. http://www.rebaltica.lv/lv/petijumi/mazas_algas/a/917/mazo_algu_cilpa.html

    +4
    -29
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > inta_s 28.04.2013. 10.48

    tu jau arī esi exzempļarčiks/krievu pakaļlaiža :)))

    +20
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 10.54

    Izlasi to rakstu, droši vien, ka 90% tautas ir eksemplāri un krievu pakaļlaižas. Kuriem nav paveicies tikt pie siles. http://www.rebaltica.lv/lv/petijumi/mazas_algas/a/917/mazo_algu_cilpa.html varbūt, tad tie 10% veiksmenieku paši var aizvākties un atļaut krievu pakaļlaižām te normāli dzīvot? Kāpēc vienotības mazākums ar 10% atlikušā elektorāta tik spītīgi vēlas uzstiept savu valsts politikas redzējumu 90% krievu pakaļlaižu?

    +3
    -32
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 11.01

    Bet tādus apdauzītus cietpaurus, kā valdošo kliķi nekas neglābs, ne tādi pētījumi, ne dzimstības statistika, ne mirstība, ne aizbraucošo statistika. Kamēr silē nauda nāk tikmēr tā var turpināt un vienmēr var aizņemties no SVF un izspēlēt kādu veiksmes stāstu. Vēl gadus 20-30 tā var droši turpināt, tiesa jebkurā dienā tas var beigties ļoti, ļoti sāpīgi. Parasti tas visur beidzas, arī z- Korejā tas beigsies. Tad kliķi tiesā, tā kā ….

    +2
    -28
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 11.24

    Smieklīgie IR cilvēciņi, realitātes noliedzēji, lai veicas ar euro ieviešanu un nākamo SVF aizņēmumu. Ak jā, sveicieni no Liepājas Metalurga. Kas tur nākamais rindā? Valmieras stiklašķiedra? Vēl kāds cits liels ražojošs uzņēmums vispār vēl ir?

    +2
    -30
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > inta_s 28.04.2013. 11.26

    >baltajam kapotam
    Vai Tu atvadies? :)

    +22
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 28.04.2013. 18.02

    Re kur ASV kriminālā režīma “varoņdarbi”:
    http://youtu.be/yNUeNgVV9x0

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 28.04.2013. 18.30

    Galantais. Par atvadām. Diemžēl, tā IR cilvēciņu karsta vēlme, kaut neviens viņus te netraucētu. Kopīgajā taisnības pretkorupcijas, pret Krievijas un kādā tur vēl pret cīņā, kurai, šķiet, ka kāds te tiešām vēl tic. Nu Ojārs Vācietis jau arī karstus dzejoļus par patiesiem kumunistiem rakstīja. Bet valsts sabrūk, gan no iekšpuses, gan ārpuses, tādu nelaimīgu IR cietpauru dēļ, vienotību tas, protams, neuztrauc.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 28.04.2013. 19.27

    Mani katrā ziņā tie mīnusiņi šai ačgānajā mēdijā tikai uzmundrina vairāk veltīt laika šim portālam. Acīmredzot tas būs jādara intensīvāk, jo:

    “The further a society drifts from the truth, the more they will hate those that speak about it”‘ George Orwell

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 28.04.2013. 01.08

Aivar, pēdējie 200 grami bija lieki.

+14
-23
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 28.04.2013. 16.01

    Lai kā arī tur nebūtu, Lembergs, atšķirībā no Putina, krievu bandītiem un čekas, kam daļa mūsu politiķu kalpo, ir Latvijas pilsoņu vēlēta amatpersona. Legālu pilsoņu, piezīmēšu, pat ja fekāliju stumdītāji tos neieredz.

    +5
    -22
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam