Rīgas domei jākļūst par uzņēmēju partneri

109

Komentāri (109)

dro 27.04.2013. 21.41

Tā Vienotība “atbalsta” uzņēmējus: Finanšu ministrs Andris Vilks atteicies iepazīstināt uzņēmuma Liepājas metalurgs akcionāru un padomes locekli Kirovu Lipmanu ar nesen veiktā uzņēmuma audita atzinumu, – Pietiek publicē tā rīcībā nonākušo Vilka oficiālo vēstuli, ar kuru Lipmanam tiek ieteikts pamēģināt ar audita rezultātu iepazīties pašā Liepājas metalurgā, kuru, kā zināms, joprojām kontrolē Lipmana oponenti, uzņēmumu uz bankrota sliekšņa novedušie Sergejs Zaharjins un Iļja Segals. /Pietiek/

+3
-3
Atbildēt

1

    andris902 > dro 27.04.2013. 22.34

    …lno…tāds neliels jautājums – Tevi nešķebina mūžīgā rakņāšanās pa Lapsas miskasti?….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

inta_s 26.04.2013. 08.20

SC un V pār vienu kārti metami, tikai saimnieki vienam Maskavā otriem Vašingtonā. Bet atbalsta uzņēmējus vienādi labi:

Saeima atbalsta likuma grozījumus, kas skar Āboltiņas vīra biznesa intereses
http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-_saeima_atbalsta_likuma_grozijumus,_kas_skar_aboltinas_vira_biznesa_intereses

+1
-5
Atbildēt

0

lebronj2356 25.04.2013. 22.26

Man drusku sāk krist uz nerviem uzņēmēju piesaukšana priekšā un atvainjiet pakaļā visos veidos un variantos ! Domes galvenā funkcija ir rūpēties par rīdziniekiem un risināt sasāpējušus jautājumus un partnerība ar “uzņēmējiem” noteikti nav prioritāte !!! Ja būtu kaut apsvēris domu balsot par Ēlerti, nu vairs to nedarītu….

Paskatieties kādi Rīgā ir ceļi, kādi iekšpagalmi…, cik lieli apkures parādi. Nekur nav pazudusi problēma ar dalītiem īpašumiem(kur RD sadarbojoties ar firmelēm, rīdzinieki pludina miljonus dažās kabatās). Nav sakārtotas stāvvietas un sabiedriskais transports kā Āzijā…kad visu to atrisināsiet, tad varēsiet domāt par kaut kādām partenrībām ! Vienīgais ko RD var darīt biznesa labā ir uzturēt godīgu konkurenci un skaidrus spēles noteikumus un VISS ! Sasodīts, kad vienkāršam cilvēkam ir jāidzīvo, mums ir kapitālisms, kad jākopērējas ar šeftmaņiem, tad sociālisms – sen jau pie mums valda brīvais tirgus, kas attiecās gan uz iedzīvotājiem, gan komersantiem, bez tam derētu atcerēties, ka Rīgā dzīvo ne tikai uzņēmēji !

+4
-4
Atbildēt

3

    Egitazz > lebronj2356 25.04.2013. 23.03

    Paskatieties kādi Rīgā ir ceļi, kādi iekšpagalmi.
    ====
    jā, jā, līdz 2009.gadam bija ideāli ceļi un iekšpagalmi un tikai pēdējos 3 gados viss tā sabruka, tā sabruka. Bet treknajos gados nu tik visu sakārtoja labi, bet tas SC trīs gadu laikā tā visu noveda līdz klintij!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > lebronj2356 25.04.2013. 23.08

    Krix, kā kulaks uz acs!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 25.04.2013. 23.18

    @Krix
    Pareiza piezīme… Ušariks jau arī tagad ļoti labi sadarbojas ar uzņēmējiem – diemžēl tikai ar savējiem un ar 20% uzcenojumu rīdziniekiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Nika 25.04.2013. 19.28

Nav jau isteniba variantu. Jabalso par Vienotibu vien ir. SC ir totala katastrofa- Griekijas/Kipras variants pec 5 gadiem ar krieviskaku piegarshu. ZZS ir katastrofa. RP ir ka apmati kaut ar tankiem izpatikt krievijai. NA ir daudzas labas idejas, bet vini ari ir diezgan nenobriedushi un nekompetenti daudzos jautajumos. Plus vel vecie TB/LNNK, tadi ka fantomas Gaidis, noteikti ir ar huti saistiti. Lai cik sudiga Vienotiba nebutu, ta ir vieniga musu ceriba. V+NA+dazhi no RP. Politika jaizvelas nevis ideala partija (tadas nekad nebus), bet mazakais no visiem launimiem. Ta ari ir sheit.

+7
-5
Atbildēt

8

    Janka, Janic > Nika 25.04.2013. 19.32

    jaasaka ka Juus jāatbalsta , bilde ir taada kaada taa ir….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Nika 25.04.2013. 19.43

    Fikseris – ZZS tak ir sadalījusies – Silavnieks dabūja vietu ostas sistēmā un zaļos uzzīmēja kā atsevišķu partiju … :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 25.04.2013. 19.53

    Tad vinsh tagad prostitutee Usakovam un Amerikam?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Nika 25.04.2013. 20.04

    Vienotība nepārvarēs 5% barjeru, tāpēc neizniekojiet savu balsi, balsojiet par NA.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 25.04.2013. 20.27

    Lai jau NA nem Rigas Domi. Man nekas daudz nebutu preti. Tikai vieni vini nedabus 51%. Pat SC vajadzeja Sleseru. NA vajadzes V.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > Nika 25.04.2013. 20.45

    Būsim līdz galam godīgi, mērs būs vai nu Nils vai Baiba… Sarmīte cilvēkiem npatīk, pat leilākā daļa V vēlētāju viņu svītros. Rīgas kampaņā V ir galīgi izgāzusies.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Nika 25.04.2013. 22.58

    Rīgai katru gadu pēdējos 3 gadus sola finanšu krahu, bet uz gada beigām pieklusē, bet tās nelāga reitinga aģentūras vēl reitingus ne tikai nesamazina, pat paaugstina (noteikti kremlis par to samaksāja).

    Tā kā baidīšana ar Kipru neiet. pie tam jau Kipras bankās sākas problēmas, jo sapirka daudz Grieķijas obligāciju. Un Grieķijas obligācijām nu nav jau nekāda sakara ar Krieviju

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Nika 27.04.2013. 13.52

    Mani gan biedē doma, ja RD atkal paņemtu tēvzemieši. Īsa atmiņa jums laikam ir. Es gan labi atceros, kā gāza JL valdību, 2004. gadā.Tie paši vecie tēvzemieši un tā ieguva Birkam posteni RD un starp citu toreizējo domi it labi atbalstīja SC. Vai tik Birks atkal nav sarakstā! Būtu joki, ja atkal iznirtu no saraksta dzelmes priekšgalā, jo visi laikam ir aizmirsuši tēvzemiešu nodevību tolaik RD, par JL valdības gāšanu ietirgojot RD mēra posteni. Toreiz Cilinskis atteicās, bet tēvzemieši tik lepni nav bijuši un nebūs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 25.04.2013. 19.23

es par šo saukli ilgi domaaju , faktiski partneriiba ir doļā… neredzu starpiibu ar lembes paarvaldiitaas pašvaldiibas modeli , pašvaldiiba ir valsts instituucija , kurai nevajadzeetu buut nekaadu sakaru ar uzņeemeejdarbiibu , tad jau mums buutu ariidzan mazaak probleemu ar paarpluustošaam teritorijaam , pašvaldiiba peec buutiibas ir saimnieciska rakstura struktuura , kura ar savu darbiibu veicina uzņeemeeju darbiibu , bet pie mums nez kaadeeļ to taisa uz koruptiiviem pamatiem ,sociaalisma mantojums, šis bardaks laikam veel 100 gadu nebegsies , aatraak kameer mafiozajaam struktuuraam vara netiks atņemta , nekas taa arii nebegsies … žeel , nesagaidiišu Latvijas Valsts atdzimšanu.

+2
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Janka, Janic 25.04.2013. 21.11

    Ebenemezers es par šo saukli ilgi domaaju ..
    ______________________________
    Duomaschana- leez tuo wehraa
    Kaitee galwai leelaa mehraa…
    (R.Blaumanis)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 25.04.2013. 16.17

Piedāvāju palasīt izklaidējošu literatūru – priekšvēlēšanu programmas. Lielais vairums, protams, to nemaz nedara, jo papīrs jau pacieš visu. Taču manu interesi izraisījaa cits jautājums – cik nopietni pretendenti ir sagatavojušies, t.i. cik liela vēlme vispār ir saņemt (paturēt) varu savās rokās. Un atbildei uz šo jautājumu “ieteicamā literatūra” ir gana laba viela pārdomām…
http://www.cvk.lv/cvkserv/pv2013/saraksti/0100.html

+5
-1
Atbildēt

2

    piziks > brigita_damme_rtk_lv 25.04.2013. 19.19

    Musu alus… Palasīt jau var, bet paši rakstitāji pret saviem šiem darbiem taču attiecas kā pret nezinātnisko fantastiku: nevienu brīdi netaisās tās programmas realizēt, — ja, protams, neskaita, piem., zviedru banku lobēšanu, kas nav ierakstita nevienā programmā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    OT
    Pildīt vai nepildīt, fantastika vai ne – tas šinī gadījumā ir vismazsvarīgākais. Šeit cita fiška. Tā vairāk ir attieksme pret pašu procesu un tā dalībniekiem. Ja krietna daļa partiju vai apvienību, vēlētājus (it sevišķi to iespējamo daļu, kas varētu tās programmas arī izlasīt) uzskata par šaurpieru radījumiem, tad galu galā arī saņem sevis pelnīto skuju taku. Vai otrs variants – paši ir tik šaurpierīgi, ka domā, ka ar tāda līmeņa tekstiem var pavilkt(vai vismaz neatbaidīt) masas. Tik daudz PR speciālistu šais gados sagatavots! Es zinu, ka augstākās izglītības līmenis dažviet ir zems. Bet nu, ka tik ļoti…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Egitazz 25.04.2013. 15.30

Tātad, no skaļa virsraksta sausā atlikumā ir 2 priekšlikumi:
1.terašu īpašniekiem atļauju uz vairākiem gadiem.
2.atlaidi zemes nodoklim 90%.

Spēcīgi.
200 mio Rīgai nozīmē 200 mio mazāk citām pilsētām. Un ja Rīga jau tagad izsūc praktiski visus resursus, tad vēl klāt nākot atbalstam infrastruktūrai, Rīgas īpatsvars tikai pieaugs.

Droši vien citās pilsētās V kandidāti piedāvā izbeigt centralizāciju un piešķirt īpašu atbalstu attīstībai citās pilsētās:))

+1
-9
Atbildēt

2

    Ieva Priedenfelde > Egitazz 25.04.2013. 16.25

    Ēlerte lauku ļaudīm grib izraut no mutes pēdējo kumosu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > Egitazz 25.04.2013. 18.36

    Dikembe, ko citu var piedāvāt politinterešu pulciņš Vienotība, kam viss elektorāts dzīvojas pa budžetiestāžu/valstskantoru kabinetiem par nodoklmaksātāju naudu?! Paši sevi taču neapkaros.

    Kādēļ Ēlerte pēkšņi pamodusies un sola uzrunāt uzņēmējus, — vienkārši tādēļ, ka Vienotibai starp uzņēmējiem vispār nekada nopietna atbalsta nav un nevar būt. Vienotibai ir vienigi tie sponsori, kas strādāt bez varas atbalsta nemāk, un, kad mēģina, tad uztaisa VID un Finansu ministrijai EDS, kur katru gadu uzrodas jauni caurumi un aplamības.

    Kā iedomajas Ēlerte Rīga atbalstīt uzņēmejus, ja pārējā Latvijā pašas Vienotibas “globālā” vara uzņēmējus nīdē un kapeikas pelna ar atlikušā darbaspēka izspiešanu no Latvijas, — gaidot paciņas no irijas, Vācijas un Norvēģijas? Ēlerete vēl uz kaut ko varētu cerēt, ja spētu atbildēt uz šo jautājumu… Bet = viņai taču parteigenosse tādu jautajumu uzdot neļaus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 25.04.2013. 14.56

Nu nav jau latviešiem varianta. Uz vēlēšanām ir jāiet un latviskās partijas jāatbalsta. Kura nu kuram sirdij tuvāka un tīkamāka.Un ja nepātīk personālijas, tad strīpa pāri’, lai paliek aiz borta, lai pie teikšanas nāk sarakstu beigu gali Tas varbūt liks politiskajai elitei pārdomāt, ko nozīmē politiskā atbildība.
Nū…Priekšā jau vēl 9.maija šovs…Un līdz 1.jūnijam tad vairs nav tālu…Un nekas tā nespēj apvienot un mobilizēt latviešus uz rīcību kā lielkrievu šovinisma krāšņa manifestācija.
Latviskās partijas ir jāatbalsta, bet….RP, kas tankisti, nav latviska partija. Balsot par RP ir balsot par SC un prokremlisko politiku Rīgā. To nevajag aizmirst

+13
-1
Atbildēt

3

    Nika > Jānis Derkusovs 25.04.2013. 19.21

    Balsot par ZZS ari ir balsot par SC. Ta izvele nav nemaz tik liela. V un varbut vel NA. Neka cita te nav.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Jānis Derkusovs 25.04.2013. 23.20

    @jautājums
    Zaļie taču arī reklamējas kā atsvars starp pelēkajiem un sarkanajiem – būs tur, kur vairāk balsu – neatkarīgi no tā, vai pelēkais vai sarkanais!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 26.04.2013. 09.10

    Tradicionāli ZZS, kopā vai pa sastāvdaļām, nekad nav Rīgā bijis spēlētājs. Un TP un Šlesera bijušais elektorāts drīzāk atbalstīs SC& Ameriku.
    Bet vienozīmīgi gan ZZS, gan Zaļie aizskries pie Nila palēkdamis, ja tik viņiem būs kaut mazākā iespēja.
    Un par Zaļajiem…Ar tādu sarakstu kā viņiem…Viņi ir tādi paši dabas draugi kā pedofīli bērnu mīlētāji. Tā ir ņirgāšanās par Zaļo sabiedriskās kustības pamatprincipiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Dina 25.04.2013. 13.20

Kārtējā jēlertes sviestainā performance. Kad ieraudzīju, nekādi nevarēju noformulēt, kādas īsti ir tās asociācijas, ko man izraisa šī jenotu tukšmuldētājas sacerējumi … tad „atcerējos” – padomjlaiku politinformācijas. Kad komsorgs, jeb vēl labāk – poļitruks – lasīja no lapiņas auditorijai priekšā „pareizo” tekstu ar partijas pozīciju, bet klasē/zālē ļaudis žāvājās un nepacietīgi gaidīja, kad reiz tā objazalovka beigsies, jo ikvienam sen jau bija skaidrs ka tas viss ir pilnīgs sviests, kam nav nekāda sakara ar apkārt esošos realitāti … Vienīgā atšķirība, ka toreiz tu nevarēji tā vienkārši piecelties un iziet ārā, tagad – vari vispār datoru izslēgt. Šī Kaltētā plekste tiešām tic, ka kāds viņas peršiņas lasa ??? … :)))

P.S. piekrītu Klusajam. Tas būs milzzzzzīgs sasniegums jenotībai, ja šajā reizē tā RD vēlēšanās pārvarēs 5% robežu.

P.P.S Un vēl man dikti patīk IR redakcijas pielaizīšanās jēlertei – ievietojot tik ļoti “tematisku” bildīti ar RŪ pudeli sava portāliņa centrālajā lapā … jēlerte palūdza jeb paši pratāties ? … :)))

+4
-11
Atbildēt

3

    garausiitis > Dina 25.04.2013. 13.28

    Talpa – 5% gan jau sasniegs , kaut gan audzināšanas nolūkā būtu labi ,ja nesasniegtu . Sāktu vismaz domāt kas notiek .

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 25.04.2013. 13.44

    Klusais, partijas Vienotība varas augšgals ir grūti audzināmie ar sevišķi lēnu aizdedzi.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Dina 25.04.2013. 16.21

    Alternatīvi apdāvinātie.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

efeja60 25.04.2013. 13.05

Piemēram, kafejnīcu terasēm atļaujas jāsaņem uz vairākiem gadiem, nevis katru gadu process jāiziet no jauna.
================
A ja tās kafejnīcas pārcelsies uz Vāciju pa tiem vairākiem gadiem?

+3
-7
Atbildēt

0

efeja60 25.04.2013. 13.02

Patlaban Rīgas domes valdošā koalīcija primāri koncentrējas uz naudas tērēšanu, savukārt uzņēmējiem labvēlīgas vides radīšana ir palikusi otrajā plānā.
=================
Tā gan! Bezmaksas transports pensionāriem ir naudas tērēšana. Bezmaksas stāvvietas 500.mersedesiem būs uzņēmējiem labvēlīgas vides radīšana!

+4
-7
Atbildēt

0

efeja60 25.04.2013. 12.59

Lai Rīga kļūtu par attīstības līderi un uzrādītu labāku sniegumu sadarbībā ar uzņēmējiem, jābalstās uz trīs prioritātēm – godīgu konkurenci, gudriem pakalpojumiem un ražīgām investīcijām.
==================
ekonomikai ir jābūt ekonomiskai!

+3
-9
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > efeja60 25.04.2013. 15.30

    Jā, es arī tādu penteri varu uzrakstīt, pat vēl labāku. Ēlerte vēl nav piefiksējusi, ka tukšu runu laiks ir pagājis. Politiskais reptozaurs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

janazakovica 25.04.2013. 11.56

radit rakstus vardus un intrigas ir elertes profesija..ko vina pati dienaa darija..reklameja skeli LC un citas varas partijas atkatibaa no konjukturas..ka ari pati 1987 gadaa iestajas komunistiskajaa partijaa..ja nils ir zurnalists tad elerte ir zurnalistu raditaja vaditaja prieksniece…ko vini var labu dot rigai..seit vajag vienu bet loti saimniecisku cilveku..un ne jau seju kas visu laiku plataas tv

+4
-7
Atbildēt

1

    putekliic > janazakovica 25.04.2013. 13.30

    Nu vai tad nu Ameriku Andris nav gana saimniecisks!? Kā pie mums mēdz teikt – ja sev var nopelnīt, tad jau arī valstij un pilsētai kaut ko spēs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 25.04.2013. 11.27

Manuprāt ka šādi reklāmraksti par to kur un kā jābūt ir pilnīgi bezjēdzīgi , ja ir norakti paši pamati. Situācija ir līdzīga ar Ķīļa reformām ,kur skaisti apraksta lietas ,kurām būtu jābūt , bet kuras nebūs ,jo nav bāzes .
RD vēlēšanas V ir pazaudētas un nevis programmas , bet gan daudz elementārāku lietu dēļ. Es pat teiktu ,ka cīņa V notiks par 5% robežu un iemesli ir kā subjektīvi , tā objektīvi .
1. Totālais latviešu partijas stulbums apkarot vienam otru ( te nu visi pie vainas )
2. Nespēja kritiski paskatīties uz savu veikumu – ko RD šodienas V deputāti ir sadarījuši , pabļaustījušies, kad uznāk mendele un tuvojas vēlēšanas, Demokrātiskie patrioti pat ir vairāk trobeli cēļuši …
3. Kurš idiņš Jums to sarakstu apstiprināja ? Ambīcijas? Nu dabūsiet sev mīnusiņus , paliks vieglāk? Ar galvu vajag domāt nevis pierādīt savu Ego .
4. Kurš pirmais iekšienē attapsies un sapratīs , ka V problēmu cēlonis ir sieviešu bezjēdzīgās ambīcijas . Kamēr būs tas bābu tusiņš ar nazīšu dūrieniem mugurā , tikmēr rezultātu nebūs, atveriet acis vienreiz .

+22
-8
Atbildēt

52

    dro > garausiitis 25.04.2013. 11.44

    klusais. +1

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 25.04.2013. 12.04

    @klusais
    Pievienojos. V programma ir ļoti laba, bet personālijas un komunikācijas stratēģija ir zem jebkuras kritikas!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 12.06

    NaSp – visu izšķir kadri :) , reizēm frizūras :)
    P.S. Gribētu redzēt kuram no Vienotības skaidrā prātā ienāca doma Ēleri likt par pirmo nummuru ?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 25.04.2013. 12.24

    @klusais
    Visticamāk pirmais gribēja būt tikai Pulks, bet partijas valde saprata, ka bez plaši pazīstama līdera neies cauri (PS pagājušajās vēlēšanās saņēma daudz balsis tikai Kristovska dēļ (es nesaprotu, kur vēlētājiem bija prāts!)). Neviens negribēja un pieteicās Ēlerte. Viņas mērķis – tikai un vienīgi publiski pazākāt Ušakovu, jo ideoloģiski jautājumi viņai tuvāki nekā saimnieciskie!

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    oktaavs > garausiitis 25.04.2013. 12.31

    klusais
    Labs :) It īpaši 4. punkts.
    Dažām liekas, ka pavicinās frizūru, pateiks pāris teikumus reizi menesī tautai un tāpēc tiks automātiksi ievēlētas. Noteikti..

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 12.33

    NaSp – Ēlerte plaši pazīstams līderis ? Tad jau labāk Ieva Akurātere , uzdziedātu Palīdzi Dievs un visi pavilktos , vai Aigars Pētersons, kas bērnu dakteris – iedomājies cik mīļi un specialists labs . Ēlerte tīri vizuāli neder nr.1 , tāpat kā Antāne no RP – gudra , bet ne pilsētas seja …

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 25.04.2013. 12.41

    @klusais
    Es domāju, ja kāds veiktu socioloģisko aptauju, tad Ēlertes atpazīstamība noteikti būtu labāka kā dažam labam ministram. Un arī līderību nevar apšaubīt – tikai ne politiskajā kontekstā. Augsprātība, stūrgalvība un harizmas trūkums ir tas, kas viņu daudziem atgrūž!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 25.04.2013. 12.50

    Klusais, Vienotībā, visticamāk, loģiskākajiem prātiem saprotot, ka šoreiz vinnēt Rīgā nav iespējams, nebija neviena, kurš gribētu cīnities par vietu uz tāla benķīša opozīcijā un… = tad tika izsludināts iekšējais konkurss: lai piesākās tas, kurš grib pats. Un = protams, pieteicās Sarmīte un Solvita kandidaturu apstiprināja šo Ziemeļu Pērles Konstruktori.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 12.50

    NaSp – ja par atpazīstamību , tad laikam no nosauktajiem lielākā varētu būt Ievai Akurāterei :) Laikam esam vienoti tajā , ka Ēlerte nav labākais kandidāts ar nr.1 :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 12.54

    OT – bija iespēja uzvarēt nosacīti latviskajām partijām. Pašas norok šo iespēju . Beigas būs ne pašam , ne Sašam… Par to arī skrobe . Man personīgi pie vienas vietas ,kas Rīgā būtu pilsētas galva, tikai lai ne Ušakovs tandēmā ar Ameriku . Bet te kopīgo ideju noraka prastas ambīcijas.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > garausiitis 25.04.2013. 12.55

    Man tiešām patiktu Elerte – Rīgas Domes priekssēdētāja. Rīgai ir nepeiciešami gudri un intelektuāli vadītāji!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    oktaavs > garausiitis 25.04.2013. 12.58

    Nasing spešal !
    Augsprātība, stūrgalvība un harizmas trūkums ir tas, kas viņu daudziem atgrūž!
    ______________________________
    Jā !
    Ilgi letiņi meklēja kandidātu, kas zaudēs Ušakovam vienos vārtos ? Atrada beidzot ?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > garausiitis 25.04.2013. 12.58

    Nu tik laiž, galvenā Vienotības problēma ir tā, ka viņi iestājas par godīgu politiku, bet vismaz ik pa pāris gadiem izlien āža kāj.., atvainojiet, zaķa ausis. Jā, jā, salīdzinot ar pārējiem, protams, Vienotība ir mazākais ļaunums, jo aiz NA, “zaļajiem” un “zemniekiem” tikai aklais neredzētu hūti. RP arī sāk buksēt, piemēram, topošā skolotāju atalgojuma sistēma galīgi neizklausās pēc “nauda seko skolēnam” – nez, kurš sabotēja?

    Es nesaku, ka Vienotībai vai kādam citam ir jābūt svētajam, bet ir jāprotas, un tie, kuru gods aptraipīts, jāsūta politiskajā pensijā. Un Vienotībai beidzot jāsaprot, ka to, ko hūtistu/kremlinu elektorāts piedod saviem politiķiem vai pat uzskata par pareizu rīcību, cik nu ilgi viņu atbalstītāju atmiņa vispār kaut ko atceras, V/RP elektorāts savējiem pieminēs mūžīgi, kamēr partija nebūs labojusies.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 13.04

    Lidumnieks – pieļauju,ka Broka un Antāne ar ir gudras un inteliģentas , bet te runa ir nedaudz citām lietām . Ja piemēram Broka vai Antāne daudz ko neizsaka vēlētājam, tad par Elerti noteikti ir savs viedoklis un baidos ,ka mīnusiņu tur būs vairāk …

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 25.04.2013. 13.05

    Klusais, mazliet citādi, — šoreiz Rīgas Dome tiks i Sašam, i Pašam, I Nilam, i Gaļinai Petrovnai. Toties “nosacīti” statistiskie latvieši sadalījās un sevi no konkurences izslēdza ar apskaužamu paredzamību.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 25.04.2013. 13.09

    Vienreiz klusais kaut ko jēdzīgu uzraksta.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 25.04.2013. 13.11

    Ēlerte tīri vizuāli neder nr.1 , tāpat kā Antāne no RP – gudra , bet ne pilsētas seja …
    ===============
    Broka gan der par seju, un ne tikai…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 25.04.2013. 13.14

    jo aiz NA, “zaļajiem” un “zemniekiem” tikai aklais neredzētu hūti.
    ==================
    Laikam esmu akls.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > garausiitis 25.04.2013. 13.37

    Tā ir, kad smēķē ar saules brillēm uz acīm, labāk atmet, pirms atmirst arī muguras smadzenes.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 25.04.2013. 17.50

    Atmest pīpēšanu ar saulesbrillēm?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > garausiitis 25.04.2013. 18.58

    Vienotība savāks savus padsmit-divdesmit procentus! Iemesls ir ļoti vienkāršs. Neesmu Vienotības fans, bet par to balsoju un balsošu, jo cita varianta manā interešu lauciņā vienkārši NAV! Par ZZNA nebalsošu principā. Tāpat kā par krievu nacionālistiem un sīkpartijām. Atliek vienīgi ņemt pildspalvu un svītrot, svītrot, svītrot. Varbūt tālajā galā būs kāds, kas par programmu interesēsies vairāk, kā par “čomiem”.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > garausiitis 25.04.2013. 19.13

    Es balsoju par programmu, nevis harismu vai komunikaciju strategiju. Varat balsot par tiem harismatiskajiem, tikai Latvija nekur talu tad netiks.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > garausiitis 25.04.2013. 19.51

    Broka gan der par seju,
    ==========
    …gan pakaļu…

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > garausiitis 25.04.2013. 19.54

    Fikseris Es balsoju par programmu, nevis harismu vai komunikaciju strategiju.
    =========
    Parādi man vienu programmu, kura ir izpildīta, vai kuru vismaz viņi ir centušies izpildīt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 25.04.2013. 20.03

    Sakomoto – neesi vienīgais , kuram pakaļas tuvas :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Nika > garausiitis 25.04.2013. 20.23

    Finansiala stabilitate valsti nav atguta? Budzeta deficits nav samazinajies? Ekonomika nav sakusi augt? Ir un ta ir izpildita programma.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > garausiitis 25.04.2013. 20.32

    Tur pat nebija nekāda konkursa, jo neviens nevēlējās uzņemties šo lomu.
    It kā VD un Rudā Lapsa paši piedāvāja Ēleretei šo lomu.

    Bet Rīgas sarakstu salika TwitterPūks Olafs Pulks.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis > garausiitis 26.04.2013. 12.51

    Nasing spešal: Pievienojos. V programma ir ļoti laba, bet personālijas un komunikācijas stratēģija ir zem jebkuras kritikas
    ————————————————————-
    Vai Tu to programmu vismaz palasīji?
    1) astoņos gados divkāršosim pilsētas budžetu izglītībai
    2)Sniegsim atbalstu pirmajam mājoklim jaunajām ģimenēm.
    3)Rīgas Ceļu fondu veidos valsts un pašvaldības budžeta piešķīrumi
    4)Līdz Latvijas simtgadei Rīgā būs jauna koncertzāle, Laikmetīgās mākslas muzejs un paplašināta Mežaparka estrāde.
    5)Rīga piederēs Latvijai arī saimnieciski – skolas, bērnudārzi un slimnīcas iepirks veselīgu, svaigu vietējo pārtiku, nākotnē pilsētas transportā lietos Latvijā ražotus transportlīdzekļus un degvielu.
    6)Ierēdņu atalgojums būs atkarīgs no viņu darba rezultātiem un iedzīvotāju apkalpošanas kvalitātes.

    Es šeit izcēlu pāris punktus, kur Vienotība Rīgā sola to, ko pati kritizē nacionālā līmenī.
    Pirmkārt jau sasolīta tāda debesmanna, ka finansiāli tas nav iespejams, kautgan paši kritizē esošo domi par teriņiem;
    Otrkārt ieredņu prēmēšana un vietejo produktu iepirkšana ir lietas, ko tieši Vienotība ir kritizējusi un centusies ierobežot nacionāla līmenī;
    Treškārt – ceļu fonds – tieši Vienotība ir ta, kas tādu fondu likvidēja un tieši Vienotības Vilks ir aktīvākais, kas iebilst šādai fondu un iezīmētu izdevumu veidošanai.

    Ko no tā secināt?
    Vienotībai šoreiz ir totāli populistisks piedāvājums un atklāti meli un no prakses skaidri redzams, ka Vienotība šāda veida politiku praksē nemaz neveicina.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 27.04.2013. 11.24

    Līdumniek, piekrītu.
    Vispār nesaprotu, kāpēc Sarmītei tā uzbrūk? Būtu ļāvuši viņai pastrādāt un tad vērtēt. Domāju, ka Sarmīte tīri labi var būt Rīgas mērs, jo neredzu ko Ušakovs pa šiem gadiem īsti ir padarījis Rīgā!
    Varbūt jūs kāds varat to pateikt, ar ko šis Ušakovs tā izpelnījies super varoņa titulu, jo darbus neredzu nekādus!
    Klusais ir sācis dziedāt kopā ar Normundu, un tas ir skumji, jo neredzu neko ar ko tāda Antāne vai Broka būtu labāka mēra kandidāte par Ēlerti, kurai ir milzu pieredze Dienas vadīšanā tik ilgus gadus, un ta sbija milzu kolektīvs. Manuprāt Sarmīte ir harizmātiska persona un ir viņai nopelni Vienotības izveidošanā. Tātad viņai ir talants un darba spējas liela kolektīva vadīšanā, arī pārliecināšanā un kolektīva kopējo interešu saturēšana!
    Var jau to pavērst arī citādi, bet tas manuprāt, ir personīgas izvēles forma, jo nomelnot var visus- vajag tik rakt!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 12.14

    Bet – paskaties uz lietām no nedaudz cita redzes lenķa – lai kļūtu par Rīgas mēru ir vispirms jāsaņem pietiekams vēlētāju atbalsts . Par to kā balso mūsu vēlētājs esam runājuši ne reizi. Vismaz es nenolieku Sarmīti kā vadītāju , bet gan to ,kā rīkojas Ušakova un Amerika konkurenti . Pirms gada jau bija zināms,ka galvenais jautajums šajās vēlēšanās Rīgā būs tas vai Ušakovs ar Ameriku dabūs 50%+1 balss. Vai Bet var pateikt kas ir darīts, lai to sasniegtu? Manuprāt viss ir tikai sačakarēts . Un kur Sarmītes kā līderes ieguldījums ? Paskaties no malas – nāk Ušakovs ar Ameriku smaidīgi un stāsta tautai cik jauki , ka beidzot Rīgai ir koalīcija ,kas nestrīdas un dzīvo draudzīgi, kamēr konkurenti viens otru apkaro . Un par reklāmu – vai labākais risinājums ir nomelnošanas kampaņa ? Un pavisam triviāli – no parasta cilvēka viedokļa skatoties – kurš mērs izskatās labāk kā pilsētas – Ušakovs ar patiesu smaidu vai Sarmīte kurai smaids tāds , ka liekas pistole pie deniņiem pielikta , lai pasmaidītu.
    Un par devumiem pilsētai – kurš noliegs , ka Ušakovs ir izdarījis pilsētai tādas lietas ka bezmaksas transports atsevišķām grupām , vēl citas sociālas lietas … Tiesa ko tas maksā daudzi neiedziļinās , bet tā jau ir mūsu vēlētāju izglītošanas problēma.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 27.04.2013. 13.35

    Klusais!
    “Un par reklāmu – vai labākais risinājums ir nomelnošanas kampaņa ? Un pavisam triviāli – no parasta cilvēka viedokļa skatoties – kurš mērs izskatās labāk kā pilsētas – Ušakovs ar patiesu smaidu vai Sarmīte kurai smaids tāds , ka liekas pistole pie deniņiem pielikta , lai pasmaidītu.”

    Man kaut kā jocīgi liekas tas, ka raksti, ka Vienotiba veic nomelnošanas kampaņu pret SC! Kas tad tajā “kampaņā” ir nepatiess? Vai tas, ka Ušakovs parakstījās par krievu valodu? Vai tas, ka saticies ar Krievija spiegu, kuru toreiz Māris Riekstiņš neparko nespēja vienkārši izraidīt no Latvijas??? Kas tur vēl bija tajā reklāmā? Tikai patiesi vārdi atškirībā no Ušakova tā saucamajām nomelnošana kampaņām uz saeimas vēlēšanām, kuras pārraidīja no rīta līdz vakaram gan radio 1. programma, gan LTV utt! Vai Ušakovs nemeloja par to, ka Dombrovskim esot pieņemti padomnieki ar lielākām algām, bet, kā dzirdēju radio iepriekš, tad Ušakova padomniekiem b ir lielākas algas, bez tam, viens padomnieks bija pat no Krievijas, bet to jau laikam visi aizmirsuši.
    Tu jau vari dziedāt tagad citu dziesmu, bet varu Tev pateikt, ka Vienotības reklāma vienkārši atgādina Ušakova un viņa draugu “labos darbus”, jo Lapsa un co, jau tā pacentušies izdarīt Ušakova vietā izceļot Zaķa PVN 7000 Ls milzu nozieguma un aprakstu vērtos sējumos, kaut Zaķis to auto nopirka personiski un to PVN samaksāja mīļā miera labad!
    Ak, kā man riebjas , ja noēd savējos par niekiem! tad nu gaidām, ka politikā neviens godīgs cilvēks neies, jo gan jau katram ir kāds sīkums ne tā! Es domāju, ka arī Čepāne vairs nekandidēs, jo priekš kam viņai ļaut sevi vazāt pa mēdijiem sīkumu dēļ! Paši palīdzam noēst savējos par prieku Grostiņam un citiem .
    Piekrītu Fikselim , Nomalei un Līdumniekam!!! Labi, ka ir vēl tādi! Paldies viņiem!
    Bez tam labais Ušakovs kopā ar Ameriku nobremzējis vecā kolhoza priek’;ssēdētāja Loginova amata pārskatīšanu RBO, jo ostai taču galu galā ir jāiemaksā gan valsts , gan pašvaldību budžetos kaut kas no peļņas, bet Tev jau laikam tas neinteresē un viss ir labi, ja to dara izslavētais un labais apaļvaidzis Ušakovs& un viņa draudziņš Ameriks ar apšaubāmo reputāciju visās jomās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 15.19

    …Klusais….šoreiz mīnusiņš arī no manis…. :)

    …faktiski Bet jau visu ir pateikusi….atliek vien piebilst – nu,nav!…nav Latvijā Čičolīnas, kas varētu iekarot vēlētāju sirdis ar saviem daiļumiem…. :))

    …vai tomēr – neesam vēl izauguši no skaisto frizūru un pavedinošā smaida kārdinājumiem….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 15.42

    …Bet… “Varbūt jūs kāds varat to pateikt, ar ko šis Ušakovs tā izpelnījies super varoņa titulu, jo darbus neredzu nekādus!”
    ————————

    …kā gan Tu neesi pamanījusi Ušakova labos darbus, ja pat nacionāļu Broka Ušakovu nosauc kā labāko Rīgas mēru!?!….:))

    – “Broka sola turpināt Ušakova sociālās programmas rīdzinieku atbalstam, varbūt pat uzticēt šo programmu vadīšanu pašam Ušakovam, kurš Brokas domē varētu vadīt Sociālo jautājumu komiteju. Arī uz jautājumu, kurš bijis līdz šim labākais Rīgas mērs, Broka negaidīti nosauc tieši Ušakovu, nevis partijas biedru Jāni Birku vai kādu citu no latviešu politiķiem.”

    http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/broka-usakovs-vares-vadit-socialo-komiteju-14005308?cp=1#comments

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.19

    Antāne vai Broka būtu labāka mēra kandidāte par Ēlerti, kurai ir milzu pieredze Dienas vadīšanā tik ilgus gadus,
    ======================
    Antāne vai Broka vēl nevienu avīzi līdz bankrotam nav novedušas.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.20

    Turklāt Broka ir daudz smukāka par Ēlerti. :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.23

    Bet, jā, antireklāmā par Ušakovu viss teiktais ir patiesība, bet gribētos zināt, ko Vienotība piedāvā. Būtībā neko, tik baida ar Ušakovu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.24

    Bet mēs baidāmies gan no Ušakova, gan Ēlertes. brrrr

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.27

    zanE, ja godīgi, tad neviens pēdējo 25 gadu laikā nav cienīgs saukties par labāko Rīgas mēru, jo tik daudz mēslu ievārīts. Ja ne metro, tad , es nacionālists, par tādu nosauktu Rubiku.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 27.04.2013. 16.29

    Un sociālās programmas pēdējos 25 gadus ir tikušas atstātas novārtā, tāpēc tas ir Ušakova milzīgais pluss attiecībā pret latviešu partijām. Politiskā konkurence ir darījusi labas lietas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 16.33

    Dārgās Dāmas Bet un Zane – es atļaušos vēlreiz pateikt, ka V un pārējie nacionālie veidojumi zaudēs Rīgu savas iedomības un muļķības pēc, kaut gan gudri rīkojoties varētu pacīkstēties ar Ušakovu un Co.
    Vai kāda no Jums , dārgās Dāmas , varētu man liekot roku uz sirds apgalvot ,ka Sarmītes Ēlertes komanda ir izdarījusi visu maksimāli iespējamo ,lai sasniegtu Rīgā maksimālo rezultātu ? Vai Jums gadījumā nešķiet ,ka viss iet zināmā pašplūsmā ?
    Par reklāmām – ok , viss ir pareizi un fakti arīdzan, bet ko TV vērotājs labāk vēlētos redzēt un dzirdēt – Ušakovs ir tāds un šitāds , vai arī stāstu , ka mums ir jaunas ģeniālas idejas ko darīt Rīgas uzlabošanai ? To ,ka Ušakovs ir sagāzis brīnumus es zinu, bet tas ko es nezinu ir stāsts par to ,ko piedāvā labāk izdarīt . Ir kāda ideja ar kuru paķert vēlētāju? Nomainīt Loginovu ? Un kāds naivi domā ,ka kaut kas briesmīgi mainīsies ? Neesiet idioti , tās lietas tā nenotiek. Nomainīt Bemhenu ? Bija labs Aksenokam, Birkam , Ušakovam …. Vajag pozitīvu ideju ar ko pacelt vēlētāju , bet idejas ta nav …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 27.04.2013. 17.31

    Klusais, nav jau grūti prasīt jauna sidejas, kas visiem aizcērt elpu.
    Diezin, vai Rīga turpmāk spēs kaut ko uzcelt vai atmaksāt lielākus pabalstus trūcīgajiem, jo Rīga smaks ir tukšs- tas ir pirmkārt, bet otrkārt vajadzēs miljonus ar kuriem 2014. gadā sākt atmaksāt pašu saskaņiešu un sociķu izloloto un galīgi sapūdelēto Zelta tiltu! lai viņiem arī veicas pašu mēslus sakārtot, jo paši jau paguvuši iztērēt tos 70 milj, kurus tomēr par spīti ideju trūkumam, klusi sagādājušas latviskās labējās partijas.
    Kā bija tajā latviešu dziesmā par tukšu plātīšanos un pelavu vešanu uz tirgu.
    Ja tramvaja biļetes nestrādājošiem pensionāriem ir viss, ko padarījusi Ušakova vadītā R dome pa visiem šiem gadiem, ir tie milzu panākumi , tad lai tik viņš kreiliski turpina tranžierēt naudu. Mani interesē no visas sirds, kur ņems pats tos miljonus ar ko nosegt budžeta deficītu. Cik tur viņam pietrūka? Vai tik ne veseli 50 miljoni budžetam vien, kur tad vēl tiltam ņems! Būs zēnam jāklaigā vēl skaļāk!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 17.38

    …Klusais….neviens darbs nevar tikt paveikts tik labi, lai to nevarētu izdarīt vēl labāk….esam pieraduši pie apstulbinošām reklāmām un, ja to nav – tad tevis (partijas) nav vispār?….
    …manuprāt, Vienotība ir izvēlējusies pareizo taktiku – tikties klātienē ar Rīgas iedzīvotājiem….kāpēc?…skaidrošu: TV un radio reklāmas drīzāk nokaitina, nekā uzrunā….Saeimas vēlēšanas no pašvaldību vēlēšanām tomēr radikāli atšķiras – jāuzrunā konkrēts vēlētājs….un reklāmas maksā naudu….kāpēc rīdziniekiem domātās reklāmas būtu jāklausās/jāskatās reģionu iedzīvotājiem?…vienvalodīgais vēlētājs tendēts informāciju uzņemt no sev tīkamajiem ziņu kanāliem, bet rīdzinieki nav tikai latvieši….
    …tāpēc uzskatu, ka Vienotība pieņēmusi pareizu lēmumu – koncentrēties uz sarunu ar vēlētāju aci pret aci….starp citu, esmu dzirdējusi labas atsauksmes pēc tādām tikšanās reizēm….

    …par programmu – protams, tajā nevar ietvert katra rīdzinieka sapni….un pārmetumus par populismu arī uzskatu par ne īsti korektiem…tā ir ilgtermiņa programma un izpildāma….uzņēmēju atbalsts (ne tikai savējo)rada darba vietas un ekonomisko izaugsmi….Eiropas fondu piesaiste lielajiem projektiem, tā ir arī pastiprināta kontrole, ne tā kā gadījumā ar “zelta tiltu”, kad tika darīts jebkas, lai tikai izvairītos no Eiropas naudas piesaistes – rezultātu visi zinām….

    …un vēl – esam šīs vēlēšanas pieņēmuši kā pilsētas mēra skaistumkonkursu, kuru uzspiedis Ušakovs….mērs vienpersoniski nevar paveikt neko!…tas ir komandas darbs – ko šajā sacensībā/konkursā esam piemirsuši….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 27.04.2013. 17.38

    Klusais, starp citu Vienotības reklāmā vajadzēja gan pateikt, kā Ušakovs iztērējis slikto labējo partiju uzkrāto naudu Zelta( viņu pašizlolotā) tilta kredīta atmaksai. Starp citu, ko Tu pats gribēji no Vienotības reklāmas?
    Es domāju, ka par maz izanalizēts publiski cik tad īsti labs mērs ir Ušakovs nevis piebalsot līdzi Ušakova apjūsmotājiem , bez kādas viņa darbu analīzes, ja šādi labie darbi vispār bijuši.
    Ko tad īsti pa šiem gadiem Ušakovs ir veicis Rīgas iedzīvotāju labā. Piemēram arī tajā pašā siltumapgādē un tās uzlabošanā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 18.50

    Tad nu par tiltiem :) Tiltu izloloja Bojārs juniors :) Aksenoks ar Birku nenokontrolēja izmaksas :) Būsim reāli – Aksenokam ar komandu bija iespējas ko lauzt sistēmā , bet pietrūka gribas …
    Par siltumapgādi,siltināšanu un tamlīdzīgiem procesiem – pats personīgi pirms iepriekšējām Domes vēlēšanām JL bosiem piedāvāju komunikāciju ar mikrorajonu iedzīvotājiem , kur izklāstīt programmu , ieguvumus utml. Domājiet kādam tas interesēja ? Tur ļaudis lido savā orbītā :)
    P.S. Te interesantāks pasākums, kas aizskrējis garām bez rezonanses :) – RD par 6,2 miljoniem latu pārdod AS ‘Ceļu pārvalde’ kontrolpaketi

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 19.17

    …Klusais…tās rezonanses nav, jo ļautiņiem grūti aptvert, kā jaunais īpašnieks AS «Rīgas Sanitārā transporta autobāze» spēs nodrošināt jauniegādātā uzņēmuma pamatdarbību, kas ir – pilsētsaimniecības infrastruktūras objektu (autoceļi, ielas, pārvadi, tilti, laukumi) būvniecība un uzturēšana, tehniskās dokumentācijas izstrāde, lietus kanalizācijas, ūdens novadīšanas sistēmu un izplūdes kolektoru funkcionēšanas nodrošināšana….. :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 19.24

    …Klusais… “… pats personīgi pirms iepriekšējām Domes vēlēšanām JL bosiem piedāvāju komunikāciju ar mikrorajonu iedzīvotājiem , kur izklāstīt programmu , ieguvumus utml.”….
    —————————

    …nu, redz, iekausās taču! – vienkāršā Rīgas iedzīvotājā, kurš pat nav partijas biedrs…un….nepagāja ne 4 gadi – ierosinājums tiek īstenots!…. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 19.33

    zane – aizmirsti… , neviens neieklausās …. , ūdens smeļas mutē un tad sāk mētāties kā pendeles :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 19.35

    Par Ceļu Pārvaldi – viennozīmīgi shēma pirms vēlēšanām, starp citu aizsākumi pie Bojāra, kad asfalta rūpnīcu ielika pamatkapitālā . Nez ko Fišers tagad saka :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 27.04.2013. 19.37

    …Klusais…”aizmirsti… , neviens neieklausās…”

    ….tagad mana kārta jautāt – vai tad “smailīšus” neredzēji?…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.04.2013. 19.39

    zane – atvaino, aizrāvos :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 29.04.2013. 09.55

    Klusais, nebūt viens Bojārs neizloloja Zelta tiltu Rīgai, jo Attīstības departamentu tolaik vadīja Dolopolovs, un , kā te jau sen komentētāji arī to pamanījuši, ka uz parakstītā līguma par šo Zelta tilta būvi ir arī ne tikai Bojāra, bet arī Dolgopolova paraksti!
    Aksēnoku vainot ir viegli, jo šo epopeju labi atceros, jo Aksēnoks bija parakstītā līguma par tilta būvi kārtējais sasaistītais ķīlnieks: sak, pa labi iesi: maksāsi soda naudas par līguma laušanu, ja pa kreisi iesi: maksāsi par sadārdzinājumu Rāvja firmai, bet, ja taisni iesi: maksāsi arī uz priekšu milzu summas un nekur no tā nespruksi. Vai tad ar citiem zagļu noslēgtajiem līgumiem nav tas pats! Piemērs: Austrumu robeža vai arī nupat VID būvniecība Rīgā!
    Nekā jauna !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 29.04.2013. 10.18

    Bet – tagad arī Ceļu pārvaldes pārdošana – to epopeju arī iesāka Bojārs uzgrūžot asfalta rūpnīcu :)
    Bet par Aksenoku – sēdējām Domē pie viena galda – es , Aksenoks un vēl viens kekss , ko nesaukšu vārdā – man bija info par nelikumībām RS ,kuras varēja elementāri pierādīt paprasot konkrētus dokumentus . Aksenoks godīga labradora acīm skatoties teica, ka nav problēmu, viņš ir ieinteresēts nogriezt kreisās lietas un es dabūšu info uz kura bāzes varēs pierādīt līdzekļu izšķiešanu. Pēc sarunas mans vārdā nenosauktais kolēģis piedāvāja saderēt , ka es neko nedabūšu – es protams zaudēju , jo ticēju Aksenoka labajai gribai. Izrādijās,ka Aksenoks ir tāds pats maita kā citi un mans paziņa to ļoti labi zinaja …
    P.S. Par tiltu cik atceros pirmās summas par kurām runāja bija 200 mio un gatavi bija to celt par šo summu horvāti .

    +1
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 25.04.2013. 10.51

ne iisti pa teemu bet tomeer:

labs piemers tam kaa nevajag dariit ir iepriekseejaa gada, skjiet VID, ideja, ka ogu lasiitaaji jaapliek ar 30ls/meenseii nodokli. registreejaas protams tikai dazi, un tie pashi gan jau bija paarpirceeji jo parastam ogotaajam 30ls menesii ir astronomiska summa.

valstiski pareizi buutu bijis piemeeram 2ls/menesii, apskatiities cik registreejas, un ja nepieciesams tad pakaapeniski, atbilstosi dziives liimenim, celt to summu.

briiziem skjiet ka valsts iestaadees stradaa tikai mulkji vai sabotieri.

+6
-4
Atbildēt

13

    andris902 > archoftriumph 25.04.2013. 10.59

    ….tas jau sen ir atcelts….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > archoftriumph 25.04.2013. 11.16

    @Edmunds
    Jā, tas ir atcelts. Arī ogotājiem darbojas tas pats princips kā jebkuram pašnodarbinātajam.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > archoftriumph 25.04.2013. 13.00

    Edmunds Zālīte, melleņu ripinātāju nodokli akceptēja un ieviesa finansu ministrs Repše, diemžēl tā ir gandrīz vienīgā aplamība, kas finansu ministra Vilka laikā Latvijas iekšpusē novērsta. Repše iniciēja arī nesamērīgi augstu CSDD nodevu uzskrūvēšanu un tam absurdam vēl aizvien klāt neķeras neviens. Diemžēl.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > archoftriumph 25.04.2013. 13.07

    Kam augstas, kam pa zemu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > archoftriumph 25.04.2013. 19.10

    …Optiskais Tēmeklis…tas, ka neesi informēts par izmaiņām nodokļu likumos, nenozīmē, ka izmaiņas nav veiktas….nekļūsti par vienu no bļauriem, kas savu niecīgo zināšanu dēļ nespēj redzēt tālāk par savu degungalu….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > archoftriumph 25.04.2013. 19.15

    ZanE, es jau vēļ tepat. Bet tie, kuru degungali nodokļu politikai neinteresēja lietošanai Latvijā, tika veiksmīgi izspiesti, … kaut gan — dažām uz vēlēšanu laiku… izrādās… noderētu, — pēc tam atkal varētu iet televīzijā Šadurskis un vēlētajiem paziņot, lai iet viņi uz poda… (lidz nākamajām vēlēšanām, protams)…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > archoftriumph 25.04.2013. 20.00

    …protams, O.T. valsts vainīga, ja nav ar karotīti ielējusi zināšanas katra indivīda prātiņā….un tad nav nekāds brīnums, ja rodas pārliecība par IIN atvieglojumu piemērošanu depozītiem….

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > archoftriumph 25.04.2013. 20.49

    OT: piekriitu, lai arii man simpaatisks, repse, diemzeel, ir veselu baru mulkjibu sadariijis: ienaakuma un PVN prieksnodoklis, auto nodoklis, auto lietosanas dienesta vajadziibaam nodoklis. citus nezinu/neatceros.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > archoftriumph 25.04.2013. 23.01

    zanE atkal muld pa ķešu

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > archoftriumph 25.04.2013. 23.44

    Edmunds Zālīte

    Plus vēl 2009. gada VID-enieču iebaidīšana. “Vadonis” tā bija iebaidījis — baidīšanu no augšas administratīvi nolaidis, — ka tās nabaga meitenes jau šausmās iepleta acis par atsevišķiem jautājumiem vien. Kur nu vēl TV veca komunista stilā izteiktās vāvas par auto kā luxus mantu, — kuras īpašnieki, protams, ar nodokļiem jādušī, cik vien var. Vai tiešām tas viss tik ātri aizmirstas un kādiem prātiem vēl ilūzijas par tāda subjekta vēlreizejas tikšanas pie varas nepieciešamību?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > archoftriumph 26.04.2013. 06.55

    Jāatceļ tas auto nodoklis, bet jāmaksā pvn par auto, izņemot komercauto.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > archoftriumph 27.04.2013. 11.19

    Ko nozīmē termiņš- komercauto? Vai visa stās vieglā sautomašinas, kuras reģistrētas firmās ir komercauto?????

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > archoftriumph 27.04.2013. 16.14

    Komercauto ir bulkuvāģis, bet nav BMW X5.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam