SM izvairās no atbildības par Vecpiebalgas ceļa remontu
13Saistītie raksti
Eksperta viedoklis /
6. oktobris
Bez maģiskās domāšanas
Viedoklis /
29. augusts
Ierēdņu nesaimnieciskā domāšana noved pie budžeta veidošanas izaicinājumiem
Analīze /
21. augusts
Skaidri jāpasaka: nevaram atļauties
1 no 2 miljoniem /
7. augusts
Mārcis Ločmelis, «iedvesmas uzlādes stacijas» izveidotājs
Komentāri (13)
putekliic 16.04.2013. 09.27
Ko nu tur vainot vienu pašu Matīsu. Un ceļi mums ir slikti ne tāpēc, ka nav naudas, bet tāpēc, ka visaptverošās korupcijas rezultātā tā aiziet citos virzienos. Paņemsim kaut vai Parex – vispirms ļāva krievu baņģugām naudu no Parex izņemt, bet pēc tam iegrūta 1 miljardu, no kura jau ir skaidrs, ka pat pusi atpakaļ nedabūs. Tas pats ar airBaltic – 100 milj. – ļāva Flikam no kompānijas naudu izpumpēt un atstāt tukšu čaulu. Rēķina, ka lai visus ceļus savestu kārtībā vajag 5 miljardus. Bet ar to pašu vienu miljardu varētu arī daudz ko paveikt! Ir bijuši konkrēti cilvēki, kas pieņēmuši konkrētus lēmumus un kas ir par šo visu atbildīgi. Tikai tas viss pie mums ir likumīgi un pie atbildības saukt nevienu nav iespējams, tāpēc tas viss tā arī turpināsies.
0
piziks 16.04.2013. 07.47
Kāpēc lai neizvairītos ne tikai no tā ceļa vien, jāizvairās no visiem sagrautajiem ceļiem, kas neved uz eurozonu?!
(Beidzot arī ES ir piedraudējusi, ka tai apnikusi tā vadītās Latvijas veģetēšana uz ES fondu rēķina — vispirms jau ceļu remontos un būvē.
Nākamie varētu būt NATO partneri, kam apniktu postpadomiski nekaunigie haļavščiki.lv)
0
ineta_rr 16.04.2013. 01.15
Pilnīgs, absolūts, galīgs stulbums. Kāpēc Latvijā degviela pirms nodokļiem ir dārgāka nekā Igaunijā un Lietuvā? Tāpēc, ka degvielas tirgus nav klasisks brīvais tirgus ar daudzu tirgotāju konkurenci un pietiekošu tirgus elastību, tādēļ rezultējošo cenu nosaka nevis tirgus neredzamā roka, bet gan cik no tirgus var izspiest. Un ziniet ko, kā izrādās patlaban var izspiest apmēram 1 latu par litru, kas ir kaut kādā mērā psiholoģiska barjera, bet degvielas izmaksām un nodokļiem ir sekundāra nozīme. Ir pēdējais laiks uzlikt tieši tādu pašu degvielas nodokļu un akcīzes politiku kā Igaunijā un degvielas tirgotāju čīkstēšanai pateikt, ka lai tad sūdzās Tallinā.
0
sausins 15.04.2013. 21.55
Bija naivi gaidīt ko citu ! Tā ir politiska problēma un to neviens cits kā politiķi nevar atrisināt !
Sliktākais manuprāt ir tas ka politiķi tik vāji orientējas ES politikā un dzīvo ilūzijās ka ES “uzsauks” šādu ceļu remontu !
0
dro 15.04.2013. 18.20
Ceļi nav vienīgā SM nelaime, tūlīt būs zibens un pērkons no ES par AirBaltic – SM ministrija līdz šim nav atradusi iespēju atbildēt par valsts atbalstu aviosabiedrībai, atlikušas tikai dažas dienas…Tad sekos tiesas darbi ar spāņiem par PV līgumu. Bet tas jau publiku neinteresē – jāknābā “dzejnieks”, par kura izglītību ne De Facto, ne portālam nav jāpainteresējas un jau kuro dienu jāšūmējās par pazudušajiem 6000 Ls veselības iestādes bodē:)
5
andris902 > dro 15.04.2013. 19.31
….maldies!…DF par izglītību painteresējās, bet to apzināti sižetā noklusēja….citādi sensācija izpaliktu….
0
janis17 > dro 15.04.2013. 22.35
Romas pāvesta pakaļai pielipis prezervatīvs labāk pamanāms, nekā tā čupiņa, kura mētājās mauku mājas kaktā…
0
Una Grinberga > dro 15.04.2013. 23.01
@Ino
Diez vai šūmēšanās par PV un airBaltic atrisinās to problēmas. Bet tā vietā, lai algotu koordinatoru, varēja pieņemt darbā uz pus slodzi kādu labu juristu, kas varētu risināt PV un airBaltic jautājumu.
0
dro > dro 16.04.2013. 06.54
Nasing spešal. Pļāpāšana portālā neko nerisina. Mani uzjautrina publikas sašutums par “koordinatora problēmu”. Karstasinīgie diskutētāji pat neredz starpību starp konkrēto gadījumu un Duklāva, un Zatlera meitām. Mans priekšlikums visiem taisnības cīnītājiem apvienoties un kopīgā frontē atkārtot uzbrukumu Parādnieka mētei, par kuras atbilstību ieņemajam amatam nav nekādu šaubu:)
0
Una Grinberga > dro 16.04.2013. 09.24
@Ino
Sašutums ir drīzāk tiem, kas dedzīgi aizstāv. Man no tā ne silts, ne auksts. Ne pirmais, ne pēdējais gadījums, kad kāds savējais iekārtots valsts apmaksātā amatā, jo brīvā tirgū nav spējīgi konkurēt. Tādu gadījumu ir visās partijās bez izņēmuma! Vienīgais, tad sanāk tāda divkosīga retorika no partijām, kas pārmet viena otrai savējo bīdīšanu, bet pašas to darīt drīkst.
Kādēļ mēs nedzirdam daudz par SC (jo situācija tur ir nesamērīgi sliktāka nekā koalīcijas galā!)? 1) tādēļ, ka krievi atrisina kašķus savā starpā aci pret aci nevis caur medijiem vai publisku nozākāšanu; 2) gan dzimtbūšanas, gan padomju laikos ļoti labvēlīgi apstākļi latvietim parasti bija tad, ja latvietis bija “pārdevies” režīmam un gatavs daboties pret pārējiem. Tie arī ir tie principi, kas dominē, kādēļ ik pa laiku uzpeld kāda savējo iebīdīšana amatos un latvieši par to vārās.
0