Prezidents: Situācija koalīcijā atgādina vājprāta murgus

102

Komentāri (102)

Kaspars 29.05.2013. 19.59

biedrs Bērziņa kungs истину глаголит. tikai situācija visā postpadumjajā Brīvvalstī atgādina vājprāta murgus.

0
0
Atbildēt

0

BaleLiina 28.03.2013. 13.04

Koalīcija ecējas, un gaišais tēls – prezidents – uz šo faktu tēvišķīgi norāda. Cik mīļi!

+6
-1
Atbildēt

0

janis17 28.03.2013. 12.11

Valdība ir jāmaina, jo tikai daži ministri spēj strādāt un bauda sabiedrības uzticību. Un runa nav par “nepopulāriem” lēmumiem, runa ir par virzību un mērķu absurdumu vai neesamību vispār.
Recepte- valdība demisionē un esošās kolaīcijas ietvaros tiek veidota jauna valdība saglabājot tikai dažus ministrus (Pavļuts, Bordāns, Vilks). Premjers var palikt, lai gan labāk būtu kādu no trim minētajiem nominēt.

+3
-5
Atbildēt

4

    cheszz > janis17 28.03.2013. 12.48

    Ja gribi atstāt Bordānu, tad jāatstāj arī Ķīlis, jo viņiem abiem ir vienāds sabiedrības uzticēšanās reitings. Augstākie reitingi ir Pabrikam, Rinkēvičam, Straujumai, Kozlovskim un Vilkam. http://www.latvianfacts.lv/portals/p%C4%93t%C4%ABjumi/documents/2

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 28.03.2013. 13.24

    tonijs
    Aptauja 2012. gada oktobris.
    Līdz šodienai Ķīļa psihiskās kaites jau kļuvušas pārāk acīs krītošas, bet nelietīgos nodomus, pasliktināt AI kvalitāti ievazājot tur krievu valodu, nemana vairs tikai pēdējais idiots.
    Tas frukc labi nebeigs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    sausins > janis17 28.03.2013. 13.42

    Nu pēdējā laikā Pavļuts atstāj arvien sliktāku iespaidu !
    Skat manu komentus pie rakstiem par elektroenerģijas tirgus atvēršanu !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > janis17 28.03.2013. 14.51

    Viestur, kur liksies Pavļuts, — ar saviem Ls > 100 000 neatdodamajiem kreditiem?! Nav, ko gaidit, ka Saeima varētu pieņemt likumu, kas neļautu tādiem parādniekiem ienemt valsts amatus — koruptivo risku dēļ… (Saeimā un valdībā tādu riskanto mums vesels bars.)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 28.03.2013. 10.51

Situācija īstenība ir ļoti skaidra un vienkārša.
V jūtas ļoti pārliecināta koalīcijā, var faktiski darīt ko grib. toties RP un NA! ir zem spiediena, jo katru no viņiem ļoti viegli var nomainīt ZZS. Jo uzreiz pēc vēlēšanām V retorika pret ZZS bija ļoti neitrāla, dodot mājienu RP un NA!

Tā kā tas cirks turpināsies. Un arī pēc nākamajām vēlēšanām diez kas mainīsies. SC koalīcijā nebūs jebkurā gadījumā, jaunas latviešu partijas arī diez vai būs – neticu, ka Repše spēs ko jēdzīgo izveidot un savākt virs 5%.

+3
-4
Atbildēt

0

Ojārs 28.03.2013. 10.06

Prezidents uzskata, ka valdības veidošanai jābūt citam pamatam, proti, parlaments arī turpmāk ievēlētu premjeru, bet ministru izvēle un darbs jau būtu viņa atbildība.
————————-
tāds premjers jau būtu kaut kas līdzīgs Ulmanim(tas, kurš Kārlis). Pēc 4 gadiem pats Bērziņš par tādu varētu kļūt

+2
-1
Atbildēt

0

kkristaps 28.03.2013. 09.11

Ja pareizi atceros, Ķīlim tika veikta angioplastija un ievietots stents. Man šādu operāciju izdarīja pirms 2,5 gadiem, un manai sirdij nav ne vainas, un tādu kā es visā pasaulē ir simtiem tūkstošu. Komplikācijas, cik saprotu, var būt stenta tromboze, bet tad Ķīlis vispār vairs nevarētu strādāt. Ar to gribu pateikt, ka es nezinu, ar ko Ķīlis slimo, bet šaubos, vai tās slimības ir saistītas ar sirdi.

+8
-3
Atbildēt

9

    piziks > kkristaps 28.03.2013. 09.29

    Pat, ja Ķīlis būtu patiesi un vienkārši slims, — ja jau tik slims, tad jāārstējas nevis IZM jāpataisa par neprognozējamas iedarbības palātu. RP varētu glabties, ja fiksi paši piedāvātu IZM vadīt kādam/kādai, kura to jau reāli dara, nevis mērkaķoties ar reformatora tēlu/totēmu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > kkristaps 28.03.2013. 09.38

    Pikaso – taisnības labad divreiz taisīta angioplastija :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 28.03.2013. 09.59

    Šizofrēnija ir slimība, kad slimniekam parādās garīgi traucējumi un zūd apkārtējās pasaules realitātes uztvere. Tā bieži izpaužas kā halucināciju parādīšanās, paranoja, dīvainu uzskatu paušana un neskaidra runāšana. Diagnoze pacientam tiek noteikta, tikai novērojot viņa uzvedību. Pagaidām neeksistē nekādas citas zinātniskākas slimības noteikšanas metodes, piemēram, laboratorijas izmeklējumi.

    Šizofrēnijas defektam raksturīgās īpašības ir:
    1.psihes šķelšanās, kas izpaužas kā labs intelekts, bet tas ir tikai formāls (defekts ir emociju un gribas sfērā);
    2.norobežošanās no apkārtējās pasaules un autisms;
    3.emociju maiņa, cilvēkam zūd emocijas, intereses un piesaiste par apkārtējo pasauli;
    4.domāšanas procesa izmaiņas gan pēc formas, gan pēc satura.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > kkristaps 28.03.2013. 10.21

    aivarsk
    Piemirsi vēl domu aulēkšošanu, kas ir haotiskas rīcības pamats. Šizofrēniķi parasti sirgst ar alkaholismu vai narkomāniju, bet tas nav obligāti.
    http://www.youtube.com/watch?v=u71BeVpRTCU

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > kkristaps 28.03.2013. 11.51

    “1.psihes šķelšanās, kas izpaužas kā labs intelekts, bet tas ir tikai formāls (defekts ir emociju un gribas sfērā);”

    Vai tikai šis teikums neraksturo šī brīža latviešu nācijas kopējo psihes stāvokli? Defekts emociju un gribas sfērā gan tiek uzdots par “pragmātismu”.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 28.03.2013. 12.07

    Daļai sabiedrības noteikti, svarīgi būtu viņiem to saprast, tāpēc veselīgajai sabiedrības daļai jāuzņamas atbildība un jāparāda šāda domāšanas veida “šiziskums”. Jāuzsāk ārstēšanās process.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > kkristaps 28.03.2013. 12.52

    Paranoja- tas ir tad, kad visur rādās okupanti un pārkrievošana, vai ne?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > kkristaps 28.03.2013. 13.30

    Protams, ka tiem, kuriem smadzenes ir “pārkāpostojušās”, bet fiziskais, astrālais un mentālais ķermenis ir nonācis neārstējamā atkarībā no krievu “kāposta” un tāpēc “lomkas” rada jau pati doma, ka krievs var sadusmoties un pārtraukt sava “kāposta” injekcijas, jebkuras runas par REĀLI PASTĀVOŠĀM okupantu revanša tieksmēm un acīmredzamām Latvijas pārkrievošanas tendencēm izmisīgi gribas iztēlos par “paranoju” un šādus runātājus iebāzt “durkā”, lai paši justos droši par sava dienišķā “kāposta” padeves ilgstpēju.
    Es tevi un tavus atkarības (sorry, domu) biedrus saprotu ļoti labi, tāpēc netēlo psihiatru, tonij, tev nepiestāv.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > kkristaps 28.03.2013. 20.30

    Interesanti, kāpēc krievu vārdus un teicienus visvairāk lieto tie, kuri uzdodas par vispareizākajiem latviešiem? Vai kāds psihiatrs to nevarētu izskaidrot?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.03.2013. 09.02

Bērziņš stāstīja, ka pie šī jautājuma strādā darba grupa, no kuras precīzs piedāvājums būšot rudenī ap septembri.

rudenī, rudenī ap miežu laiku…..

kad tēvzemes gaišākā galva, Bērziņš, ķerās klāt šīm it kā neatrisināmajām lietām tad varam ar paļāvību lūkoties nākotnē. Zum, zum…

+7
0
Atbildēt

5

    dro > dace_ampermane 28.03.2013. 09.12

    klejotājs. Vai tad Bērziņam nav taisnība? Gadās, ka pat Urbanovičam kādreiz izdodas pateikt ko prātīgu. Ti za kogo? Za Ļeņina iļi za boļševikov?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 28.03.2013. 09.14

    lno

    ja za Lno!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dace_ampermane 28.03.2013. 09.19

    klejotājs. Moloģec! Mūzika dziedē dvēseli:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dace_ampermane 28.03.2013. 17.20

    …Klejotājs….Bērziņam un dažiem aktīvistiem vajadzētu pārlasīt Satversmi un nebūs jāizgudro ritenis no jauna….

    Satversmes 55.pants:

    -“Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem”….

    …Satversmē gan nekas nav minēts par koalīcijas padomi un tās ministru virzīšanu ieņemamos amatos, no kuriem tos nevar dabūt prom bez valdības krišanas….

    …Satversme ir pietiekami laba – galvenais, lai to nesāktu staipīt un pielāgot pēc mirkļa situācijas, dažu partiju iegribām, kas pēc tam kļūst par “dienasgrāmatu” ar pielikumiem….

    …viss jaunais – ir labi aizmirsts – vecais….:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dace_ampermane 31.03.2013. 18.29

    Satversme ir slikta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.03.2013. 09.02

Uh, kā Dinamo fani vicojas, bet neviens nepārmet otram valdības šūpošanu. Kā nekā saliedējušies 16. martā:):):)
Pat jaunākajāIR Nr. A. Brauna raksta:..stāstu, ka ar šo sarunu gribam nošaut divus zaķus – pārrunāt Kipras mācības Latvijai un viņa pārstāvētās Nacionālās apvienības (NA) nerimstošās darbības, grīļojot valdības koalīciju.

+5
-5
Atbildēt

7

    garausiitis > dro 28.03.2013. 09.07

    lno – 2018.gadā uz Dziesmusvētku simtgades noslēguma koncertu iesi ? :) :) :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 28.03.2013. 09.21

    klusais. Uzraksti uz kaimiņa žoga Grende dura!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.03.2013. 09.41

    pirozkovs – es uzrakstīšu – Grendi par prezidenti :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 28.03.2013. 09.44

    klusais. Grendi par prezidenti
    ________________
    Kluso par prognozētāju!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.03.2013. 10.18

    pirozkovs – vasarā cītīgi sekoju laika prognozēm. Vari saukt par prognozētāju :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 28.03.2013. 10.23

    klusais. Nu nespļauji pats uz savas vestes. Tu taču nekļūdigi spēji paredzēt visu. Pēdējā prognoze, ka valsts LM bankrota gadījumā neko nezaudēs. Tikai nesaki, ka esi papagailis:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 28.03.2013. 10.41

    pirozkovs – būsim korekti – runa gāja par galvoto kredītu un ķīlu :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Janis 28.03.2013. 08.55

Ja “situācija koalīcijā atgādina vājprāta murgus”, tad ko atgādina prezidents, šodien 900 sekundēs sakot “Mūsu mērķis ir iestāties Eiropas Savienībā”?

+11
-4
Atbildēt

3

    kkristaps > Janis 28.03.2013. 09.12

    viņš sen nav pa galvu dabūjis

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 28.03.2013. 09.55

    Bērziņa runu 25. marta sakarā dzirdējāt?
    Pilnīgs vājprāts, jo izklausījās, ka viņš māca 1. klases skolniekiem lasīt un saprast izlasīto. Viņš runāja tik lēni un uzsvēra nepareizos vārdus it kā tikko būtu iznācis no lasīšanas kursiem, bez tam vēl kļūdījās lasot priekšā uzrakstīto tekstu .Un tāds mums vēl joprojām ir prezidents.
    Lai labāk paskatās pats uz sevi un saviem darbiem, jo tie nav ne lieli ne diži!
    Ābečnieks, lai neteiktu vairāk.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 28.03.2013. 16.35

    http://www.youtube.com/watch?v=8fylv7m8mqs
    Prezidenta cienīga runa. Paklausieties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 28.03.2013. 07.07

Ģeometriskā progresijā sāk pasliktināties Vjačeslava Dombrovska tēls, un tēlu visvairāk maita pats “Slava”! Kāda mārrutka dēļ tankistiem tik grūti saņemties un nespiest arī Vjačeslavu publiski izlikties, ka IZM vadīšanu anekdotiski simulē haotisks dzērājs, kam ne tikai viena veselības kaite vien?! Protams, zatleristu atliekām gribas turēties koalīcijas atliekās, bet vai to var darīt tikai ar tādu kuģabremzi kā Ķīlis?

Premjers faktiski tiek — šoreiz pilnigi bez vainas — pazemots, dažādiem runātajiem spaidot premjeru, kurš dzērāju par pļēguru nevar atļauties publiski nosaukt tādēļ, ka dropmanis varētu iedomāties vēl tiesāšanos sarīkot. LV valdība turpina uzvesties kā padomisks proletāriešu kolektīvs, no kura nav iespējams izmests vienu demagoģisku alkānu?!

Dzeri, vienīgais veids kā palīdzēt alkānam, ir — savlaikus to izmest no vietas, kur nopietni jāstrādā.

+10
-4
Atbildēt

3

    Þanis Bezmers > piziks 28.03.2013. 08.10

    >Optiskais Tēmeklis pareizāk, vēmeklis. Tu esi nokritis no augstuma un saliecis savu optisko asi.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 28.03.2013. 08.22

    Ierados, — ar lamāšanos Tu neparsteidz, bet kā būtu, ja runātu par problēmu? Vienkārši, — par savulaik mazliet talantīga cilvēka degradāciju, ko tagad slēpj liekuļi partijiski savtīgos nolūkos?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > piziks 28.03.2013. 09.13

    ierados

    tu jau izsakies kā dažs labs koalīcijā, tā jau gan mēs nekur netiksim :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.03.2013. 06.57

Kīlis nav ideāls, bet, ar ko viņam darīšanas?
Ar cilvēkiem, kas atklāti melo, sagroza faktus, vilto rezultātus, un šie cilvēki mums ir tie, kas it kā vada to AI.
Visa tā vaimanāšana par “ļauno” Ķīli, kas nu nodarījis pāri šiem “izcilniekiem”, kuri lepni dzīvo, pārpumpējot valsts naudu daļēji savās kabatās, daļēji nevērtīgu diplomu ražošanā, un nav, redz, šiem paprasījis atļauju, vai drīkst viņus nedaudz piebremzēt, stipri atgādina Stkholmas sindromu, ieskaitot Dombrovska kritiku, redzēt es to raidījumu neredzēju, vados no tā, ko izlasīju.
Pagaidām nekādu atbalstu Kīlis nav saņēmis ne no V, ne no NA, arī AIP ar šo partiju balsīm ievēlēti tie paši vecie blēži, kas jau pieķerti blēdībās, tā ka nevajag te par Ķīli, parunāsim par to.

+7
-12
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > ligakalnina 28.03.2013. 09.53

    dzeris49
    “Kīlis nav ideāls”

    Staļins arī nebija un Šlesers, Ušakovs un Zatļers arī nav.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 27.03.2013. 23.12

Ķīlis, šinī gadījumā, mēģina ko reāli mainīt tur, kur neviens neko mainīt nav ieintersēts, varēja taču neko nedarīt, vai darīt ko kosmētisku, kā iepr. IM, kas to sistēmu noveduši līdz tādai situācijai, un viss būtu labi, lai viss degradē tālāk, bet, Dombrovskis uzvedas kā lēts populists pirms vēlēšanām.
pārmest Ķīlim, ka viņš nu ir tas, kas ir novedis IS līdz tādai situācijai, vispār smieklīgi, pirmais minitrs, kas grib ko mainīt, nav viņa vaina, ka nevienam to nevajag, ne biznesmeņiem no izglītības, ne V, ne NA.

+8
-18
Atbildēt

13

    garausiitis > ligakalnina 27.03.2013. 23.14

    dzeris – kā Tu domā ar ko atkal ir saslimis Ķīlis?

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 23.21

    Un kas man būtu jādomā?
    Atklāti sakot, man visas tās baumas maz intersē, es te runāju nevis par Ķīļa diagnozēm, bet par to, ko viņš mēģina darīt, nu kaut vai iespēju robežās, kaut vai godīgi pasakot par situāciju AI, līdz šim neviens pat to nedarīja.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 27.03.2013. 23.50

    dzeris – un ko tad Ķīlis mēģina darīt ? Izmainīt kaut ko haotiski , maskējoties aiz mega sistemātiskuma ? Kas tad sanāk ,ka visi AI sistēma ir idioti ,kas gatavi aiziet pa burbuli , lai tik saglabātu sistēmu , tikai vienīgais Prometejs ( bet varbūt Susaņins ) rāda pareizo ceļu ? Zinatnieki ar ir stulbi … Kaut kas te riktīgi nav :)
    P.S. Un par it ka baumām , kas laikam tomēr nav tikai baumas – katra bauma ir daļa patiesības :)

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 27.03.2013. 23.50

    ….Dzeri….Tu šorīt LNT interviju ar ministru prezidentu redzēji?….domāju, ka – nē!….citādi nerunātu tādas aplamības…MP ļoti korekti atbildēja uz jautājumiem, lai gan būtu vajadzējis pateikt visu, kas sakāms par Ķīļa nespēju sarunāties ar sabiedrību, nespēju pamatot solītās reformas, haosu IZM….ideja var būt labu labā, bet – ja nespēj to izskaidrot, tad rezultāts ir tāds, kurš neapmierina nevienu….

    …ja cilvēkam ir tik milzīgas problēmas ar veselību, tad Vjačeslavam Dombrovskim būtu jāizrāda līdzcietība pret slimu cilvēku un jārosina partijas biedriem Ķīli atsaukt no ministra amata….nespīdziniet cilvēku un nemociet sabiedrību!….

    …un vēl….MP līdz šim par saviem ministriem nav atļāvies pateikt kaut ko sliktu, radot neizlēmīga vadītāja tēlu….arī žurnālistu pasniegtais “konflikts” ar Pavļutu nenotika publiski, bet darba procesā Ministru kabinetā…vai pretenzijas bija jāiečukst austiņā?….

    …šobrīd Vjačeslavs Dombrovskis izlēmis savu netīro veļu izkarināt uz aukliņas visu apskatei….kāpēc?…”investori” Vjačeslavu sagrābuši pie rīkles, jo lietas nebīdās tik strauji kā apsolītas?….

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 28.03.2013. 00.01

    dzeris – starp citu par VD un RĶ polemiku atcerējos divus momentus – pirmais publiskais “uzbrauciens” , ja to tā varētu noformulet bija kaut kad novembrī , otrs nosacīti tagad ( 900 sekundes no viņa “izvilka” atbildi ) . Kas kopīgs abiem laika periodiem ? Diemžēl tas , ka baumo ,ka Ķīlis abas reizes vairāk uzņēmis uz krūts … , bet tās jau tikai baumas protams :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 28.03.2013. 01.11

    tu, netīrā klaču bāba. Visi zin, ka Ķīlim ir problēmas ar sirdi.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 28.03.2013. 01.14

    .un vēl….MP līdz šim par saviem ministriem nav atļāvies pateikt kaut ko sliktu, radot neizlēmīga vadītāja tēlu…
    —————-
    ha ha, bet ku glauni Roni pameta zem tanka!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 28.03.2013. 07.13

    ZanE!

    Neiznāks no manis premjera Dombrovska fans, tomēr tieši tas bridis MK, kad VD ar cienijami ātru reakciju un vēl cienijamāku tiešumu Pavļutam & Co uzprasīja: “Ko jus te esat sarakstijuši?” Prmejers reti apliecina sapratni par norisēm Latvijas iekšpusē, bet ši nu bija tā reize, kad prognozes par attieciga projekta sekam bija gan zibenīgas, gan precīzas.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 28.03.2013. 07.34

    Dikembe…
    Tic vai zina, un — zina ko?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 28.03.2013. 07.57

    Dikembe Sakomoto – netīrā klaču bāba pat varētu pateikt priekšā , ka nevis ar sirdi , bet gan ar sirds asinsvadiem … un daudz izrunātā sirds operācija ir koronāra asinvadu angioplastija pēc kuras pacients bez maz nākamajā dienā var iet mājā .
    P.S. Alu pacientiem ar neiesaka dzert vairāk par 0.5 l dienā .

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > ligakalnina 28.03.2013. 09.55

    @klusais
    Ne reizi esmu teicis: ja nav faktu, nevajag apmelot cilvēku! Ja apvaino Ķīli alkoholismā, tad vajag faktus – ārstu atzinumu vai video un bildes. Kamēr pārējie runā par IZM aktivitātēm, Tu tikai atražo savus apvainojumus bez jebkāda seguma.
    Neesi Gruškevičs?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 28.03.2013. 10.16

    NaSp – uzminēji , esmu Gruškevičs :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 28.03.2013. 16.18

    Ja atļauts liecināt, klusais NAV Gruškevics:)) Simts procenti – NAV.:))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 27.03.2013. 22.40

Jocīgi sanāk, ka Vj Dombrovskis mazgā veļu publiski, bet pats aicina mazgāt to kambarī kopā ar pārējiem biedriem. Komentārs vietā, bet vai tas ir loģiski!

+10
-4
Atbildēt

3

    vegan > Una Grinberga 28.03.2013. 01.59

    Varbūt tāpēc, lai Lācīc mazliet pagrozās diskomfortā, un sāk sevi programmēt pārmaiņām.

    Vienotība vienkārši neprot strādāt komandā, un Dombrovskis ir vai nu aizdomājies, vai iet Āboltiņas pavadā. RP ir daudz ko norijuši, taču vienreiz ir jāsaka arī skarbs vārds.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Una Grinberga 28.03.2013. 08.24

    to zēniņš
    Pilnībā piekrītu.
    Vienotībai ir jumts aizbraucis jau sen – tas ir no visatļautības un konkurences trūkuma.
    Partija, kas baidās no konkurences, ir vāja un neprofesionāla. Aiz Vienotības ir sakrājies tik daudz mēslu, ka aklais tik var neredzēt. No sākuma mums bija viena partija, nebija izvēles un no krīzes jātiek ārā. To izdarīja – gods un slava. Bet tas jau pagātnē un mēs redzam, ka “divbrālība” ar Lembergu var atnest tik daudz ļaunuma, ka var runāt par otru krīzi.
    Vienotība ir jānoliek pie vietas šajās vēlēšanās. Tas ir vajadzīgs valsts interesēs, jo uz Vienotības muguras jau tagad redzam tik daudz noziedzīgu darījumu.
    Bet vainu neuzņemās. Vainīgi ir citi, tik ne Vienotība.
    Ja degradētos pati partija, tad štrunts, bet valstij līdz ar to rodas lielas problēmas.
    Ja kāds ir ar pirkstu taisīts un nav apveltīts ar novērošanas spējām, tad cenšieties piegriezt uzmanību šādām lietām”
    Kāpēc Vienotību atbalsta Lembergs?
    Kāpēc par Āboltiņu Lemberga NA neraksta neko sliktu?
    Kāpēc Vienotībā iestājās masveidīgi Tautas partijas cilvēku?
    Kāpēc tik noslēpumaini pazuda Vienotības jaunieši, kas sāka izteikt atbalstu RP?
    Kāpēc pret Reformu partiju ir nostājušies visi vecās oligargu sistēmas cilvēki un to organizācijas ( Kučinskis )?
    Kāpēc Vienotība par šiem 4 gadiem neko nav centusies mainīt Rīgas un Venspils brīvostās?
    Vienotībai sen varēja pieņemt politisku lēmumu, lai izmanītu likumus ostās un varētu valsts atlaist tādu Loginovu.
    Varu vēl, bet jāsteidzās…

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 28.03.2013. 09.48

    zēniņš
    “RP ir daudz ko norijuši”

    Vēl savus zobus un mēles daļu nav norijuši.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 27.03.2013. 20.14

Vienotībai šī ir pēdējā Saeima – GRĀBJ KO VAR !
Vienīgi mūsu “miška” var būt mierīgs, jo Briselē darbs jau sarunāts.
PS
Slava malacis. Es viņam vakar pateicu, ka RP jābūt agresīvākiem un viņš jau šodien močī “mišku”.
Susurā ieklausās.

+7
-29
Atbildēt

18

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 20.30

    SUSUR: Kas ar to krievu valodu augstskolās???

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 21.06

    Močī jenotus!

    +3
    -19
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 22.40

    susurs – labāk padomā par tiem kam nāksies pēc Ķīļa savākt “izvaroto” sistēmu :) Pareizi par Ķīli pateica, jo neviens cits nav spējis vēl izteiksmīgāk sakonfliktēt ar sev padoto nozari. Vai tādā gaisotnē ir vispār iespējama kāda loģiska virzība uz priekšu ?

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 23.59

    @klusais
    Sistēmu, kurai nav nekādas sistēmas, nevar izvarot ;)

    Bet par to virzību ļoti labi parāda angļu valodas eksāmens. Skolēni priecājas, ka viņi var nokārtot eksāmenu ātrāk un pēc tam būs mazāks stress, bet skolotāji neapmierināti, jo tiek izjaukts mācību plāns, ko lieto pēdējos 20 gadus, gadu no gada. Šis lēmums ir par labu skolēnam (gala klientam) un skolotāji ir apbižoti par to, ka neviens neveic izmaiņas par labu viņiem un viņu komfortam.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 00.20

    …Nasing Spešal!….nezinu, ar kādiem vidusskolēniem esi runājis, kuri būtu sajūsmā par angļu valodas eksāmenu kārtošanu martā, bet lielais vairums ir neapmierināti….apmierināti varētu būt tie, kuriem pēc eksāmena nokārtošanas vairs nebūs motivācijas apmeklēt angļu valodas stundas un darbs stundās būs dezorganizēts līdz mācību gada noslēgumam…

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Kāpēc pēc eksāmena vēl būtu jānotiek angļu valodas stundām?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 02.53

    Skolēni priecājas, ka viņi var nokārtot eksāmenu ātrāk
    _________________________________________________________
    Cik gan aptaurētam jābūt, kai uzrakstītu šādu tekstu??? :)
    Neticiet – izlasiet vēlreiz!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 09.41

    @klusais, zane

    Klusais: Nē, nu tā tiešām jau ir diagnoze, ka eksāmena dēļ skolēns netiek uz slēpošanas kūrortu. Ja tik ļoti gribas, var jau skolu nebeigt un “slēpot” visu mūžu pa NVA kantoriem. Nez, tie slēpotāju vecāki ir arī tie, kas “kliedz” par dārgajiem mācību materiāliem?

    Zane: LTV ziņās bija reportāža no skolām gan Rīgā, gan laukos. Neviens skolēns nebija neapmierināts ar šādu kārtību. Vienīgie neapmierinātie bija skolotāji, jo mācību pārziņi nav sakārtojuši stundu sarakstu tā, lai vairāk angļu valodas būtu pirms eksāmena un pārēji priekšmeti pēc tam (angļu valodas vietā). Bet tas tikai parāda, cik skolas ir neelastīgas un nespēj pašas organizēt mācību procesa, bet stingriem ministrijas regulējumiem.

    Jebkurš privātais uzņēmums spēj mobilizēt resursus pasūtījumam, kā arī domāt par kvalitatīvāku pakalpojumu katru gadu. Ar ko skolai būtu jāatšķiras no jebkuras citas organizācijas? Ja es aizietu uz veco skolu, es nebūtu pārsteigts, ka tur nekas nav mainījies – kā bija pirms 15 gadiem, tā arī ir vēl joprojām! Tikai pasaule gan pa šo laiku ir mainījusies pamatīgi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 09.53

    …NS!…meklēsim diagnozes?….11.decembrī tika pieņemti MK noteikumi par eksāmenu kārtošanu 2013.gadā….un tapa zināms angļu valodas eksāmena datums….Tev tas šķiet normāli?….ak, neelastīgās skolas, kuras nespēj pielāgoties elastīgajam Ķīlim!….skolniekiem tika “norauti” 2 mēneši mācību laika, lai šturmētu programmas apgūšanu….nebrīnīšos, ja saņemot neapmierinošu eksāmena vērtējumu – tiks iesniegtas sūdzības, protesti un…pamatoti!….

    …var jau aizstāvēt idejas, bet ir kaut kāda robeža, aiz kuras šī ideja pārvēršas par murgu….

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 09.57

    NaSp – smaidiņu pamanīji pie atsauces ? :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 10.02

    @zane
    Piekrītu, ka paziņojums ir par īsu. Bet vajadzētu zināt, ka eksāmena rezultātus piešķir pēc Normālās distribūcijas un rezultāti ir atkarīgi no visu skolēnu sasniegumiem. Tā kā visi tika paziņoti vienlaicīgi, tad nav nekāda pamatojuma apstrīdēt rezultātus, jo nebija tādi skolēni, kam būtu noteikti labāki apstākļi, lai sagatavotos eksāmenam.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 10.03

    @klusais
    Tagad pamanīju… būšu pārāk nopietni uztvēris kasjauns ziņu :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 10.48

    NaSp – preses ziņas principiāli ir jālasa ar smaidiņu :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 11.00

    @klusais
    Neesmu kasjauns auditorija.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Gribētu gan redzēt tavu nasing spešal attieksmi, kad kāds haotisks vadītājs nolaidīs podā tavu iepriekš saplānotu finansiāli apjomīgu atvaļinājumu kopā ar ģimeni. Un ja iebildīsi, vēl paironizēs, ka vari papildināt NVA klientūru, ja nu kaut kas nepatīk. Bez tam skolnieku un skolas attiecībās pirmie ir klienti, kuri par nodokļu maksātāju naudu pērk izglītības pakalpojumu. Pašlaik gluži pamatoti var teikt – nekvalitatīvu pakalpojumu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 28.03.2013. 14.41

    @Ivars
    Kas kuram svarīgāks: vienam – traļi-vaļi pa kalniem, bet citam – veiksmīgi nokārtot eksāmenus! Katram ir savas prioritātes dzīvē… Es savā laikā brīvdienās jau gatavojos eksāmeniem nevis izklaidējos apkārt! Gan jau tā ģimenīte arī pārdzīvos, ka vienu gadu ikgadējais slēpošanas brauciens nebūs pilnā sastāvā!

    P.S. Neliekas absurdi, ka kāda ģimene laukos domā, kā iegādāties mācību līdzekļus, bet cita pilsētā skādējas par to, ka pārcelts eksāmena datums izjauc viņu slēpošanas brīvdienas! Man tas izklausās gaužām nožēlojami!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Nesaskatu nekā dīvaina, ka ir cilvēki, kuriem prioritātes atvaļinājumā/brīvlaikā ir atpūsties, īpaši jau pirms intensīvas gala pārbaudījumu sesijas. Nav arī nekas nosodāms, ja tie, kuriem, piemēram, lēni pielec vai arī mācību gada laikā kaut kādu iemeslu dēļ ir sakrājušies robi, ņem talkā brīvlaiku – katram savs piemērotākais darba grafiks. Galvenais, lai savlaicīgi izveidotus plānus neizjauktu negaidīti lēmumi no malas.

    Kas tur absurds, ka pārtikuši vecāki plāno slēpošanas brīvdienas savu bērnu brīvlaikā, kamēr trūcīgākiem vecākiem ir citas prioritātes? Fakts, ka mācību līdzekļi ir jāpērk, bet valsts to dēvē par garantētu “bezmaksas izglītību”, ir nežēlojami, bet tam nav it nekāda sakara ar Ķīļa rosības izraisītu problēmu, par kuru tev labpatikās paironizēt. Lūdzu neizvērs diskusiju, aizejot no sākotnējās tēmas – tas nav īpaši godīgs retorikas triks. Nepazīstu personīgi to ģimeni, kurai iepriekš plānotas brīvdienas izčakarēja negaidīts lēmums ielikt eksāmenu brīvlaikā, bet nicinoši apzīmējumi kā ģimenīte, traļi-vaļi, slēpot pa NVA kantoriem u.c. šķiet nepieņemami.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

Kaspars 27.03.2013. 20.14

jo sliktāk, jo labāk! © lielais Mao

+4
-15
Atbildēt

0

Janka, Janic 27.03.2013. 19.51

… lembe buus uzvareetaajs , taa izskataas

+5
-15
Atbildēt

1

    Janka, Janic > Janka, Janic 28.03.2013. 18.03

    paldies par miinusiem , redzu ka Jums patiik zociaalisms , nu lai Jums izdodas to atguut….lembe premjers, priimaa …sveetlaime!!!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 27.03.2013. 19.34

Vienotību jānomaina ar SC.

+5
-24
Atbildēt

1

oktaavs 27.03.2013. 19.31

Pašvaldību vēlēšanu tuvojošās utis jau sāk tramdīt ?
Kam jau niez ? Gibas ZZS un SC valdībā ?
Voldiņam arī gribas, vai Briseles onkuļi stingri rekomendēja ?

+6
-20
Atbildēt

0

Janis 27.03.2013. 19.10

Dombrovskim pilnīgi noteikti jāmaina ākstīšanās pie likumprojektu izskatīšanas.
Kā jau izpaudās ar vismaz vienu likumu – visu laiku klusē vai piekrīt un tad, kad izšķirošā sanāksme, pēkšņi nāk klajā ar “nu šitā jau nevarēs” stila argumentiem bez jebkāda konkrēta satura.

+11
-22
Atbildēt

0

Estere Urbančika 27.03.2013. 19.03

Nekas, kritika ir noderīga jebkurā darbā. Ja visi klusētu un noskatītos uz kādām nepilnībām, būtu lielākas problēmas.

+17
-5
Atbildēt

0

IlzeZeltina 27.03.2013. 19.02

Inesei Stūrei, Latvijas valsts augstskolu apzinātai krievinātājai no IZM, un viņas priekšniekam Ķīlim, kas paniski baidās kaut vienu vārdu bilst par šo lietu Latvijas sabiedrībai, parādītu durvis jau šovakar, ja būtu mana teikšana. Kauns no visas sirds par tik nožēlojamu un mankurtisku izglītības ministru. Paldies Dombrovskim par trāpīgo aizrādījumu Ķīlim, sagaidu rīcību!

+27
-12
Atbildēt

9

    Guncītis > IlzeZeltina 28.03.2013. 08.59

    bērziņš lembja, kā arī krievu mediju murgus uzdod par savu realitāti, bet viņam drīz neticēs arī pats lembis. Spins par konstitūciju gan ir mazliet senils.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > IlzeZeltina 28.03.2013. 09.11

    Nu-nu… Vai tiešām kāds tic Ķilim, ka šis tik jau dumjs un beatbildīgs, ka neizlasija, kas sapapīrots par krievu valodas kluso stumšanu?! Drīzāk jau vēl viens tankists, kurš — šoreiz — aiz Stūres brunčiem ne tikai pats paslēpies, bet manevrē ar visu zatleristu tanku.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > IlzeZeltina 28.03.2013. 11.28

    Vai likuma grozījumu, kas ir pretrunā tautas iebalsotiem satversmes punktiem, stumšana pa ķēķa durvīm nelikvidē uzticības kredītu? Kāda starpība izlasīja vai neizlasīja to likumprojektu, mainīs vai nemainīs, ja tāds likumprojekts tiek izlaists cauri, tad jāmeklē ministru un sekretāru kuri strādā kvalitatīvāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > IlzeZeltina 28.03.2013. 11.35

    Rīcība droši vien sekos…bet vai tā patiks Latvijas prezidentam?
    Tas, ka koalīcijā notiek rīvēšanās un katrs cenšās vilkt segu uz savu pusi IR NORMĀLI. Tā notiek visur, arī Britānijā pašlaik nav peace and quiet..

    Valdība strādā normāli, ja ņem vērā visu to problēmu smagumu, kas jārisina.
    Bez tam, mūsu konstitūcijai nav ne vainas. Pagaidām…
    Būs Lavijai izcils prezidents (nevis zoodārza izraudzīts), runāsim par pamatlikumu!

    Vai Latvijas prezidentam nebūtu kas sakāms par kādu no darba atstādinātu pašvaldības vadītāju, kurš spļauj likumam virsū un visur zīmējas, ka Ventspils domes priekšsēdētājs?! :):):)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > IlzeZeltina 28.03.2013. 12.35

    OT teica: Vai tiešām kāds tic Ķilim, ka šis tik jau dumjs un beatbildīgs, ka neizlasija, kas sapapīrots par krievu valodas kluso stumšanu?!

    Pirmkārt, krievu valoda grozījumos tiešā tekstā nebija minēta. Bija runa par valodām ārpus ES. Otrkārt, ja arī šie grozījumi tiktu pieņemti, nekur nav teikts, ka augstskolas uzreiz mestos ieviest krievu valodu.

    ZZS veikta provokācija, uz kuras uzķērās NA.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > IlzeZeltina 28.03.2013. 12.46

    zzs veikta provokācija un zzs tavs labākais draugs un kas pēc tā visa esi tu?
    Pareizi
    Provokators!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > IlzeZeltina 28.03.2013. 14.09

    Tonij, fizioloģiskās un mentālās atkarības (t.sk. no krievu “kāposta”) veicina morālo degradāciju. Tev mamma bērnībā neteica, ka melot ir slikti?
    Turklāt melot nepārliecinoši vēl piedevām ir stulbi. Latvijā ir tikai viena pieprasīta ne ES valodā – un tu pats zini, kura tā ir. Un, galvenais, ka arī Ķīlis to zin…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > IlzeZeltina 28.03.2013. 20.26

    Kā tu zini, ko Ķīlis zin? Tu esi viņa mīļākā?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > IlzeZeltina 29.03.2013. 11.12

    tonij,
    gribi teikt, ka ministrs nesaprot realitāti ap sevi? Nevajag pārsteigties ar secinājumiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam