Noliegums, ar ko sākās nams

84

Komentāri (84)

Anhelita Kamenska 08.01.2014. 12.53

Beidzot viens t.s. inteliģences pārstāvis sācis rakstīt par lietu un būtību, vismaz pieskāries lietai, nosaucis to īstajā vārdā.

Tā turpināt un lai tādu publikāciju vairāk! :)

0
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 25.03.2013. 22.11

———Arturs Snips:”(..) Nepārmet cilvēiem, nepārmet tiem tūkstošiem, kas nesa Iļjiča baļķi. Nupat biju draugu saietā, kur runa biuja par to, kāpēc Imanta iedibinātās kopas masveidā pārmetās uz TF. Tāda cilvēka daba.” ============================================================================ Kā tai dziesma – ‘viss kārtībā, ak, cienījamā kundze, viss kārtībā.., tik..:
“Prezidents vaicāja, vai 22 neatkarības gados esam sasnieguši to, ko gribējām, un kā rīkosimies tālāk.”
Bērziņš: Ja neapturēsim iedzīvotāju aizbraukšanu, pēc desmit gadiem radīsies jautājums par Latvijas pastāvēšanu http://www.diena.lv/latvija/viedokli/berzins-ja-neapturesim-iedzivotaju-aizbrauksanu-pec-desmit-gadiem-radisies-jautajums-par-latvijas-pa-14000219 ============================================================================ Saplūšanas ar ES ‘kodolu’ procesa laikā, interesanti palasīt, kā to “cilvēka dabu” (uzvedību) ietekmē, kā tā mainās dažādās sociālās sistēmās/iekārtas ( saistībā ar A.Snipa iepriekšējā rakstā minēto):

Социальные законы и гибридизация
( ..)при создании постсоветизма его творцы игнорировали (нарушили) закон соответствия социальной организации человеческому материалу страны, ее историческому наследию, ее природным и геополитическим условиям. Они стали насильственно навязывать стране чуждую ей западнистскую организацию. Последняя не является пригодной для любых народов и любых условий их существования. Опыт истории показал, что для большинства незападных народов она несет закабаление и гибель.” http://zinoviev.org/az/texts/articles/zlobo/postsovetizm-2/

0
0
Atbildēt

0

Aivars Lasmanis 24.03.2013. 14.43

Mainās laiki, nemainās tikumi. Ovīdijs tas nebija, kas teica, bet (nevaru atcerēties, normāls dramaturgs pēc Lisabonas zemestrīces, kad cietumnieki izspruka vaļā un sāka graut Lisabonu). Gribas jau taisīt vēsturi, bet pamats gauži irdens. Nepārmet cilvēiem, nepārmet tiem tūkstošiem, kas nesa Iļjiča baļķi. Nupat biju draugu saietā, kur runa biuja par to, kāpēc Imanta iedibinātās kopas masveidā pārmetās uz TF. Tāda cilvēka daba.

0
0
Atbildēt

1

Aivars Lasmanis 24.03.2013. 01.35

Forši, sociāli puiši. Vesela vēsture, tuvā laikmetā sākot ir bītliem. Pie mums pēc Līviem nekā. Prāta vētra ir aizdziedāts ceļš. Gribas, bet nestāv.

0
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 11.41

    ——-
    Tā jau “nekā” no tā valdības LTF-25 jubilejas miljona (pārrēķinot baksos) nav ķešā iekritis?! Redz, viens tautfrontietis (pagrīdes segvārds ‘Kursis’) jau centīgi atstrādā saņemto – raujās JurisC. vaigu sviedros, lai var rudenī atkal ar vecajiem cīnītājiem kausus cilāt, par varoņdarbiem cīņa pret padomju varu stāstīt.
    Atklātība – dzīves norma:

    “Tuvojas Latvijas Tautas frontes 25.gadadiena un mēs, vecie tautfrontieši, LTF dibinātāji un aktīvisti, esam nolēmuši izdot un publicēt grāmatu par LTF Tukuma rajona nodaļas dibināšanu un tās darbību Trešās atmodas laikā.”

    http://laikazobs.blogspot.com/#!/2013/02/neliels-partraukums-ltf-25.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 23.03.2013. 21.01

Bet, mums jau galvenais pie viena galda ar viņiem pasēdēt, respektīvi brāļiem Ilmāriem, Dombroivskiem un Vilkiem ar Merķeli.
http://static5.businessinsider.com/image/514dd42c6bb3f7782000001e-900-675-400-/angela-merkel-champagne.jpg
Dombrovksis varēs ar Merķeli kopā foķēties, brāļus Ilmārus ar bildē ieliks un mēs būsim laimīgi.
Gluži kā, kad kāda mūsu skaistule kļūst par kāda miljardiera mīļāko – veiksmes stāsts priekš visiem no mums! Kādam no mūsējiem tomēr ir paveicies!
Kas brazīļiem iespēja izrauties futbolā, tas mūsu skaistulēm pie bagāta vīra tikt.

0
0
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 23.03.2013. 21.52

    Lūk, lasu, skats zemāk, un domāju ar ko tas viss beigsies? Ne jau konkrētais Kipras gadījums, bet vispār visa šī impērija un sistēma. Paliek tā kā neomolīgi. Varētu būt kāds 1940/1941 gada sākums un tālākie notikumi nebūs diez ko patīkami.
    Visi šitie teksti ko viņi nes? Tās ir kādas Staļina un Hitlera runas pēc kādas kārtējās teritorijas labprātīgas un brīvprātīgas pakļaušanās? Kāds ir galīgais mērķis? Uz kuras valsts viņi beidzot uzrausies? Uz Itālijas, Francijas, Somijas? Vai tiks ar tām visām galā, pēc tam ķersies klāt britiem vai sāks dalīt ietekmi ar britiem? Vai kaut kā tā un ko tajā visā darīs Krievija? Ar ko bloķēsies ar ko un pret ko būs? No sākuma ar vieniem, pēc tam ar otriem? Spēle jau ir aizgājusi baigi tālu.
    —————————
    European Union Economic and Monetary Affairs Olli Rehn admitted on Saturday
    “It is clear that the near future for Cyprus will be very difficult. But Cyprus and the Cypriot people are part of the European family. The European Union stands by them and will help to rebuild the Cypriot economy,” he said.
    “Unfortunately, the events of recent days have led to a situation where there are no longer any optimal solutions available,” said Rehn. “Today, there are only hard choices left. Support from Europe can help to minimise the economic damage and protect the most vulnerable from the effects of the financial crisis in Cyprus.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 24.03.2013. 05.00

    Ja, komisāra Rehna teksti 1:1 no Gebelsa runas čehiem 1940.g.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 24.03.2013. 12.21

    ——
    Latvijas intelektuāļu teksti 2013.gadā par 99% sakrīt ar tiem, kurus dzirdēju jau pirms 25-iem gadiem – ir problēmu uzskaitījums (nekontrolējamā migrācija, labklājības kritums, utt. + nodarbinātības problēma), taču nekādas sajēgas par to problēmu cēloņiem un risinājuma veidiem pēc nonākšanas pie varas grožiem.
    Salīdzinājumam:
    1988.g. : “Kopīgi domāt, kopīgi rīkoties” http://www.barikadopedija.lv/raksti/303485
    2013.gads: Aldis Gobzems: Latvija – «izcils veiksmes stāsts» http://blogs.krustaskola.lv/

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 23.03.2013. 20.49

Te ir par to pašu impēriju. Kas tad īsti notiek?
———————-
At the same time, most people on the continent somehow failed to notice the increasing Germanization of the European Union – and particularly of the eurozone, where Berlin has basically felt free to impose its own policy mix (or, in some cases, its survival rulebook) on the other weaker members of the common currency area.

The above was recently described by Malta’s finance minister, who was sitting between his German and Cypriot counterparts during the crucial Friday meeting. Similar comments were made by the ministers of Spain and Luxembourg.

So long as once-dominant France keeps silent and Italy remains without a government, Germany will be able to impose its will and national interest as an ad hoc European rule. The fundamental European principles of peace and solidarity, of equality before the law and the value of convergence are now being interpreted from within the prism of economic power.

Three years into the eurozone crisis, the crucial power shift on the continent is clear: The Commission and the European Parliament have been substituted by the Eurogroup, the European Central Bank and Berlin – and even the International Monetary Fund. Big decisions are no longer made by elected or accountable bilateral bodies and institutions.

Euro Commissioner Olli Rehn, European Commission President Jose Manuel Barroso and European Council President Herman van Rompuy are no more than straw men. They represent the self-reproduction of the Eurocrats in Brussels, but remain a far cry from the historic principles of European integration and democracy – and feel intimidated by the German hegemon.

Keep in mind however that the crushing of this tiny island is not a victory for Germany in the long term. It’s a rupture in the euro area and more cause for euroskepticism and suspicion of Germany.
—————————————

http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite3_1_22/03/2013_489484

0
0
Atbildēt

0

Aivars Lasmanis 23.03.2013. 15.35

Sveiki, tauta, sveiki domājošie un citi, kam rīts iestājies ar “sniedziņu” vai vieglu alkohola glāzi. Bieži esmu prātojis, ja pasaule grims, kāds būs pēdējais ziņojums Šeldreika informatīvajā telpā. Joks, bet tomēr nopietni.

Tas, ka valsts ir kolonija, nav ne slikti ne labi, bet tā tas ir. Izlikties par “Pasaules valdniekiem” ir vismaz mazattīstīti, desmitiem valstu uz to darās, kamēr apjēdz ka tas tikai kāpiens lielajā civilizācijas teātrī. Bet sākās viss ar vārdu, ar apzināšanos, kas tu esi un kāds gribi kļūt.

Nu, kolonija,nu kas? Francijas Alžīras piemērs mums nedraud, Tobāgo un Triniādas ieceļotāji kaudzēm neiebrauks, bet nosaukt lietas vārdos laikam ir svarīgi. Vai arī es kļūdos?

+1
-1
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > Aivars Lasmanis 23.03.2013. 20.07

    Bet, runājot par koloniālismu ir diezgan zīmīgi, Merķeles vārdi kipriešiem, kurus pacentās izplatīt visi lielie pasaules mediji, protams, izņemot Latvijas.
    ————————————-
    “It must realize its current business model is dead.”
    ————————————-
    Respektīvi jūsu biznesa modelis, iestājoties EURO zonā, ir miris un tagad mēs jūs piebeidzam galīgi. Jums nav izvēles – labākajā gadījumā varat ražot sēdekļu pārvalkus priekš mūsu meršiem, uzņemt mūsu tūristus, bet doma līst un būt ar daļu euro zonas finansēs ir jāaizmirst. Šis pīrāgs paliks mums pašiem.
    ————————————-
    To vajadzētu saprast arī mūsu varnešiem, mūsu ofšorizētajam banku sektoram nav nākotnes iekš euro zonas, to piebeigs pie pirmās iespējas. Tā muldēšana par kaut kādiem IKP cipariem pret finanšu sektoru ir smieklīga, tad jau Šveicei, Londonai, Ņujorkai un kam tur vēl sen vajadzēja bankrotēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Aivars Lasmanis 23.03.2013. 20.17

    Jā un interesanta diskusija te bija starp mūsu ultra neoliberālistiem. Par tēmu lauki kaput, visi uz pilsētu. Es te arī jenotiem kaut kad mēģināju iestāstīt, ka viņu pašreizējā ekonomikas modelī lauki ir kaput, bet protams, ka atbalsta šai manai visnotaļ loģiskajai idejai te nebija.
    —————————————
    Tad, lūk, tagad to viņu mīlulis Pavļuts arī tieši pasaka.
    Ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts piekrīt tam, ka jānotiek resursu un iedzīvotāju koncentrācijai, un norādīja uz Singapūras piemēru, kuras teritorija ir 100 reizes mazāka nekā Latvija, bet iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju ir desmit reizes lielāks.

    «Jābūt racionāliem principiem, kā izmantot teritoriju. Resursi jākoncentrē atsevišķos attīstības centros, bet pārējā teritorija jāizmanto Latvijai tradicionālām un konkurētspējīgām nozarēm – mežsaimniecībai un intensīvai lauksaimniecībai,» uzsvēra Pavļuts.
    http://www.apollo.lv/zinas/rungainis-acimredzot-esam-tik-bagati-lai-uzturetu-atpalicibu/559598

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Aivars Lasmanis 23.03.2013. 20.20

    Šai pat diskusijā otrs neoliberāļu ercenģelis pasaka vēl tiešāk.
    ———————————
    «Visi no mums kaut ko grib. Vācija – darbaspēka un izejvielu avotu, Krievija – naudas atmazgātuvi, ko gribam mēs paši. Jāveic teritoriālā un izglītības reforma, enerģētikā jācenšas izmantot vietējie energoresursi, jo ar milzīgu energoresursu importu nekāda industriālā reforma neizdosies,» piebilda Rungainis.
    http://www.apollo.lv/zinas/rungainis-acimredzot-esam-tik-bagati-lai-uzturetu-atpalicibu/559598
    —————————–
    Respektīvi savā pirmajā teikuma daļā Rungainis pasaka diezgan tieši – esam kolonija gan rietumiem, gan austrumiem. Otrā teikuma daļā viņš sāk liet savu parasto sviestu, ka jādara tā un šitā, it kā tas ko mainīs, esošajos spēles noteikumus. Īpaši zinot, ka jenoti bliezīs savu AES, kas palielinās mūsu valsts parādu pret IKP no 50% uz 90%, kā jau kolonijai pienākas. Tas pats Pavļuts dara visu, lai vietējos resursus enerģētikā neizmantotu. Jāmaina jau ir spēles noteikumi, nevis no vidēji smagas koloniālisma situācijas jārada ārkārtīgi smaga.
    Par austrumu koloniju sapņo SC bloks, par rietumu koloniju labējo bloks. Kurš sapņo par brīvu Latviju, kas kolonizē citus, nevis pati ir kolonija?

    0
    0
    Atbildēt

    0

futbolkimayki3 23.03.2013. 14.37

Klausevits tā gan nav teicis. Ja jau pats pirmais teikums ir pielabots “publicista” sazvērestības teorijas vajadzībam, ko lai domā par pārējo???

+2
0
Atbildēt

1

ekmanis 23.03.2013. 12.48

Jā, ar šitādu domu gājienu ceļš uz dzīvi Liflandes un Kurlandes guberņā ir vienīgā iespēja izrauties no Eiropas žņaugiem. Tikai tur arī neviens vairs komunismu pie horizonta nesola. Jāstrādā būs vien pašam. Vienīgā cerība, ka tur kāds pateiks, kas jādara.

+2
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ekmanis 23.03.2013. 13.12

    ——-inghem65: “(..) Vienīgā cerība, ka tur kāds pateiks, kas jādara.” ============================================================================ “Latvietis bez kunga nevar?!” – http://www.diena.lv/arhivs/latvietis-bez-kunga-nevar-10501813
    Starp citu, pavisam nesen jau pateica, tikai, ak, vai – mūsu ‘nasing spešali’ pārprata to padomu vai, iepējams, nezināja (aizmirsa-?) visu to Vecās Derības stāstu. Bet viltnieces tik’ par mīlestību stāsta – un pie jauna limuzīna (Ls 80 tk.-!) tiek :
    ” Kas tad ir šie «septiņi treknie gadi», ko izdomājusi V.Vīķe-Freiberga, līdz ar to, kā noprotams no Zatlera teiktā, radījusi ilūzijas gan lētticīgajam Kalvītim, gan Latvijas tautai kopumā?”
    Kalvīša un Zatlera treknie gadi – aizmirstās liesās govis http://www.diena.lv/kalvisa-un-zatlera-treknie-gadi-aizmirstas-liesas-govis-643255
    p.s.Starp citu, komunisma teorētiķi K.Markss un F.Engelss ar saviem domubiedriem to “Komunistiskās partijas manifestu” Maskavā nesacerēja – nācās J.Pliekšānam u.c. Latvijas inteliģentiem uz Berlīni, Londonu un Ženēvu braukāt, jo interneta toreiz nebija, bet cenzūras darbus veica apzinīgi ierēdņi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pauze 23.03.2013. 12.31

Es iemīlējos. Pagaidām tikai rakstā. Jo, lai arī aiz loga snieg, bet drīz būs pavasaris. Kā svaiga ūdens malks. Bravo!

0
-5
Atbildēt

1

Baiba Eglâja 23.03.2013. 11.08

Ja nevar atrast jēgu nevienā uzrakstītājā rakstiņā, tad viena, varbūt svarīgākā jēga tomēr ir – jebkas izlasītais veicina domāšanu. Domāšana ir jātrenē. Vai tik degradētā sab-bā tā domāšana nav atrofējusies? No vienas savienības izgāja, otrā veikli iegāja. Trešais pasaules karš (slēpts) turpinās. Ar naudu vai bez naudas. Ir taču tādi, kas veikli savam priekam atdod kaut pēdējo santīmu, lai tik tie bagātie vairojas…

0
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 23.03.2013. 12.00

    ——-
    Droši vien ir vēl tādi, kas ‘strādā, lai dzīvotu'(nevis ‘dzīvo, lai strādātu’) – un, kas pat Īrijā, Anglijā, ASV un Latvijā vēl joprojām lepni rauj vaļā jau vācu baronu laikos populāro:(..)
    “Pats par savu naudu dzēru,
    Pats skrēj’ savu kumeliņ’…” ( pats vadīj’ savu auto )…

    http://www.youtube.com/watch?v=JG1ec07dqXo

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 23.03.2013. 09.41

Jā, tas nav raksts, tā ir reprīze par tēmu.
____________________
kā arī
– kaprīze un mazliet arīdzan- lendlīze.

Kauč kāda šmīze ar laikam tur iesaistīta.

————

varbūt arī Žanis Grīva un
“‘Noziegums Granādā”…..

,,,, “” ōn xātu pakinūl -pošol wojevāķ- šob zemļu u Grenaģe – kresķJankam atdāk..””

+3
-1
Atbildēt

0

buchamona 23.03.2013. 09.12

Norimstot gavilēm, ka Eiropa beidzot ir vienota un kopīga, kā īlens no maisa izlīda sadalījums vecajās Eiropas valstīs un bijušā padomju bloka valstīs… utt +++ var jau zīmēt apokalipses, taču tad pretī ir jānoliek skaidra alternatīva, kāds tad Latvijai būtu bijis tas ideālais ceļš jāiet pēc neatkarības atgūšanas? Vai jāceļ valsts, kura būtu pilnīgi neatkarīga no 21.gs globalizētās pasaules, pie tam vēl – atrodoties Krievijas pierobežā? :)Mums ir resursi ar kuriem to darīt?
Par “postpadomju bloku” un tā sekām – par šīm sekām šobrīd maksā ne tikai tās nelaimīgās tautas, kuras bija pakļautas šim komunistu eksperimentam. Par šī ļaunuma sekām lielā mērā maksā arī ” vecās Eiropas” nodokļu maksātājs no sava maka, bez kuru atbalsta šodien Latvijas iedzīvotājam nebūtu pat tas, kas viņam šobrīd ir.
Es nesaprotu, no kurienes tā pārliecība, ka visa pasaule ir mums parādā, ka mums ir kaut kādas īpašas tiesības uz pretenzijām pret pasauli. Lai saprastu, cik pasaule ir nežēlīga un, kā tomēr latviešiem beidzot ir paveicies šajā kontekstā – vajag salīdzināties pēc pareizās mērauklas – pēc pārējām tā paša postpadomju bloka valstīm. Nevajag lekt augstāk par savu dibenu un tad sapratīsim, ka ne viss ir tik slikti, kā dažkārt zīmējam.

+17
0
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > buchamona 23.03.2013. 13.30

    ——-rinķī apkārt: “(..) Nevajag lekt augstāk par savu dibenu un tad sapratīsim, ka ne viss ir tik slikti, kā dažkārt zīmējam.” ============================================================================ O,- “pazīstu brāli Koļu!”, tas ir mūsējais, ar mūsējo domāšanu un dzīves-stilu “Klusāk par vēju, zemāk par zāli”. Būtu jau feini, ja domāt un prātīgi rīkoties nevajadzētu, bet varētu vienīgi uz dainās paustajām atziņām, 1905.- 1945.gg. gūtā rūdījuma un LPSR laikos pieredzētā arī šodienas globalizācijas/amerikanizācijas laikos pārdzīvot.
    Ja ar 25-os gados pieredzētu nepietiek, tad jau nākamgad EURO-zonā būs jāsāk stiprāk domāt.
    p.s.Re, Kiprā tagad gluži kā P.Putniņa lugā tagad iet, – bet “gudrie jau no citu kļūdām nemācās”:
    “Paula Putniņa lugai “Aicinājums uz … pērienu” pamatā ņemti patiesi vēsturiski notikumi,…” http://vip.latnet.lv/lek/petijumi/katrsdz.htm

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 23.03.2013. 13.44

    egde. Putins nupat kā attaisno Somijas karu :)

    “…PSRS uzbrukums Somijai 1939. gadā bija mēģinājums izlabot 1917. gadā pieļautās ”vēsturiskās kļūdas”, tiekoties ar Krievijas vēsturniekiem, paziņoja Krievijas prezidents Vladimirs Putins. ..” http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376336:putins-attaisno-uzbrukumu-somijai&catid=153:aktuli&Itemid=178

    Vai dzīvojot ar šādu nelietīgu kaimiņu blakus, kāda ir putinistu Krievija, latvieši, kas ir knapi pusotra miljona liela tauta, spēs nosargāt savu valsti, nemeklējot palīdzību pie civilizētiem ļaudīm Eiropā uc pasaulē? :) Nevajag runāt muļķības.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 23.03.2013. 14.14

    ——–rinķī apkārt egde. Putins nupat kā attaisno Somijas karu :)
    ============================================================================
    Loģiski, – jo valsts vadītājs vienkārši NEDRĪKST tā “paņemt un uzmest” kādus 250 000, kuri nolika galviņas, lai valsts un nācija varētu pastāvēt.
    Starp citu, arī Manerheims un šodienas Somijas vadītāji jau uzbrukumu PSRS 1941.gadā attaisno (Ziemas kara turpinājums) – t.i., godina savus karavīrus, kurus karot sūtīja (mobilizēja).
    Pamatoti jau LV saeima neatjaunoja to piemiņas dienu 16.martā, jo spēja vismaz apjēgt, ka apgalvojums, ka Latviešu SS brīvprātīgo leģions cīnījās par neatkarīgu Latviju ir absurds. Līdz kolaborantu nosaukšanai gan vēl vēl nenonāk – tā vietā pabriki turpina kolaborantu iesākto K.Ulmaņa noķengāšanu…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 23.03.2013. 14.58

    Vai dzīvojot ar šādu nelietīgu kaimiņu blakus, kāda ir putinistu Krievija, latvieši, kas ir knapi pusotra miljona liela tauta, spēs nosargāt savu valsti
    ===========
    Es vērtētu – ne vairāk kā pusmiljons… Jo..
    0,3 miljoni – PiebaltijasKaraApgabala deģenerātu atvases;
    0,2 miljoni – 50-mit gadu laikā no plašās krievzemes pārvietoto personu/”tautsaimniecības speciālistu” (DīPīšu) atvases -PBK, NTV un citu TV kanālu auditorija;
    0,5 miljoni – lemberg-ļeščik-išakovik lumpenīšu (apm. tādi kā Kiprā, Grieķijā un citās dienvidzemēs);

    Ar šādu elektorāta kvalitāti demokrātijai maz cerību uz uzvaru…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > buchamona 23.03.2013. 17.21

    Bravo, RA! Sen nebiju lasījis neko tik atbilstošu paša uzskatiem.

    Kā latvietim man vissvarīgākais ir saglabāt un attīstīt manas tautas kultūru/zemi. EU ietvaros tas noteikti ir iespējams, un nez vai atradīsies kāda valsts (varbūt izņemot Ziemeļkoreju), kas nebūtu kādā valstu savienībā.

    Kaut gan, ja vien mēs būtu ekonomiski gana pašpietiekami, varētu iztikt arī tikai ar NATO. Protams, bez EU mēs vēl dziļāk ieslīgtu provinciālismā, taču objektīvi es to nevaru vērtēt kā mīnusu — attiecīgā kontekstā tas var būt arī pluss.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 22.03.2013. 22.34

Parasti liekas, ka IR piedāvā izlasīt ko noderīgu
________________________

Kaitīga halucinācija- Jums gadījušās sliktas sēnes.

+5
-2
Atbildēt

7

    Aivars Lasmanis > ilmisimo 23.03.2013. 00.35

    Kāds puisis uzrakstīja komentos, ka rakstā nav nekā noderīga. Atkārtošos, ka tas nav raksts, bet nolikums apjēgai. Tā ir. Garām skrēja forši veči no juristu saieta. Katrs gribējis savu un godīgu valsti, bet noticis tikai tā, ka vienīgā izeja ir atsperšanās uz Eiropas regulām, ko, pat nesaprotot, ciena tiesneši un politiķi. Smieklīgākais tas, ka puiši, rādot uz ģimjiem, sauca, cik katrs maksā. Mēs paši kopjam valsti, kur koloniālais priekšnieks nosaka mūsu tikumus

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > ilmisimo 23.03.2013. 09.23

    Artūram. Frāzes, frāzes, tukšas frāzes.
    Neviena koloniālā regula nenosaka mūsu postpadomju tiesu sistēmu, kur nevienu tiesas procesu nevar pabeigt, vai Staļina izglītības sistēmu, kurā zinātne tiek nodalīta no augstskolām, lai tie, kas kaut ko spēj darīt nemācītu jauno paaudzi, vai veselības sistēma, kur neviens negrib pateikt, kas tad tur maksas, kas bezmaksas. Mums tā ir ērti, dažiem šie duļķainie ūdeņi ir ļoti ērti, tā ka nevajag piesaukt koloniālās gurķu ražošanas regulas, bet paskatīties uz sevi.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 23.03.2013. 13.06

    Kamielis
    ______________ Mēs esam postkoloniāla sabiedrība. Daļa mūsu sabiedrības neapzināti ilgojas pēc ‘”Ēģiptes gaļas podiem”‘ un izmisīgi meklē jaunus
    “‘ vāravus” un “‘potivārus”.
    Mozus svoločs- ieveda tuksnesī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > ilmisimo 23.03.2013. 13.21

    Lama. Ne gluži saprotu ko domā ar “koloniāla” – ne mums izejvielu, ne vergu (cilvēku) ko eksportēt, koloniālos mērogos tie daži tūkstoši emigrantu neskaitās, piliens kopējā cilvēku pārvietošanās jūrā un Īrija jau nav nekāda metropole.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 23.03.2013. 13.58

    ——-Kamielis Lama. Ne gluži saprotu ko domā ar “koloniāla” ….
    ============================================================================
    Te informācija pārdomām – termina “koloniālā demokrātija” skaidrojums:
    2012.g.: Bez sasniegtā tautsaimniecībā – “Situācija latviešu literatūrā šodien ir līdzīgai tai, kādu to aprakstīja Kārlis Skalbe pēc 1. Pasaules kara. Viņš secināja –izpostīta nacionālās rakstniecības druva. Pēc 100 gadiem mēs, protams, lietojam citus vārdus un arī postītāju ir smagi nosaukt par ienaidnieku, kaut arī valsts tieši tā ir rīkojusies, nīdēdama pati savas pastāvēšanas pamatus.”http://www.delfi.lv/news/comment/comment/gundega-repse-pec-rakstnieku-vizites-saeimas-komisija.d?id=42140554
    – 1993.gads: prognozētais attīstības scenārijs, vērojot reformatoru pasākumus “šoka terapijas” laikā:
    “(..)
    До жалкого уровня низводится национальная культура. Место ее занимают самые примитивные образцы западной культуры, вернее, псевдокультуры Запада. Массам населения предоставляется суррогат демократии в виде распущенности, ослабленного контроля со стороны властей, доступные развлечения, система ценностей, избавляющая людей от усилий над собой и от моральных ограничений.” http://www.litmir.net/br/?b=108152&p=70

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 23.03.2013. 22.01

    Kamielis Lama. Ne gluži saprotu ko domā ar “koloniāla”_______________
    reizēm tikai jāierauga to,kas(šai gadienā) uzrakstīts – nevis to kas gatAvā veidā pašam lasītājam prātā:

    “”lama Kamielis
    ______________ Mēs esam postkoloniāla sabiedrība. Daļa mūsu sabiedrības neapzināti ilgojas pēc ‘”Ēģiptes gaļas podiem”‘ un izmisīgi meklē jaunus
    “‘ vāravus” un “‘potivārus”.
    Mozus svoločs- ieveda tuksnesī.”

    Pēc 50 gadiems PSRS- moskovītu kolonālisma vispirms jāatzīst- uz mums attiecas ļoti daudzas problēmas no tā paša problēmu loka par ko rakstījis kaut vai Ed. Saids.

    Postkoloniāla sabiedrība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

reksa 22.03.2013. 21.15

Laikam IRam autori aptrūkušies…

Es saprotu, ka katram ir tiesības uz savu viedokli.
Bet tomēr IR varētu šādiem rakstiem kaut kur pielikt zīmīti “sviests”, lai cilvēki netērētu laiku tos lasot :)
Parasti liekas, ka IR piedāvā izlasīt ko noderīgu.
Nu, ne vienmēr, bet…

+14
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > reksa 22.03.2013. 23.06

    ——-
    Raksts nebūt nav svarīgs – , manuprāt, svarīgāka ir komentētāju, IRšu kopas dalībnieku SARUNA (SARUNĀŠANĀS):

    “Главное — это разговор. Интервью с Александром Пятигорским”

    http://gtmarket.ru/laboratory/publicdoc/2006/458

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Nora 22.03.2013. 18.57

Snipa kgs: ludzu originalak aizraujosak dzivigak! mostamies!

+2
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Nora 22.03.2013. 20.05

    ——-A.Snips:”(..) Žēl, ka šodien daudziem ekonomiskā kara ģenerāļiem lielākais sapnis aizvien ir būt šveicaram, vai vismaz oficiantei.” ============================================================================ “Alkatība fraijeru pazudināja.”
    – Paldies,- jāpateicās tiem šodienas ģenerāļiem, Briseles grāmatvežiem, ka vecos karavīrus neaizmirst, – ka pat šais ‘maz-treknajos’ gados kādu latiņu “liel-dropei” LTF 25 piešķir:

    “Valdība šogad LTF 25.gadadienas pasākumiem atvēl Ls 358 337” http://www.ir.lv/2012/11/27/valdiba-sogad-ltf-25-gadadienas-pasakumiem-atvel-ls-358-337

    – Lustīgus svētkus!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > Nora 22.03.2013. 21.53

    Sveiks, Edžu, bargi gribas tev atbildēt, bet laikam esmu par vecu, lai iemācītos, ko bērns māca. Vienmēr šķērsām. Uzskatu, ka lielās lietas jāsaprot, un tomēr līdz laikam jāpatur padusē. Tā ir politiķu gudrība un ziņa,ja tie ir politiķi nevis tikai vārdā, bet būtībā. Ne citēšu Vinstonu, bet zini.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nora 22.03.2013. 22.57

    ——
    Man jau ar tas “pin-pongs” nekādu prieku nesagādā, jo es atceros to teicienu par pirmklasnieku Jānīti un 100 profesoriem.
    Ir jau tāda naiva cerība, ka te kāds kaut aptuvi apjēdz notiekošo, ka tie veiksmīgie politiķi tikai blefo, ka nav apjēgas par ES naudiņas izmantošanu:
    “Latvija laikā no 2007. līdz 2013. gadam jau ir saņēmusi un vēl saņems ES struktūrfondus 4,7 miljardu eiro apjomā, kas ir tuvu 4% no šo septiņu gadu Latvijas IKP. Cik lielā mērā šo ES fondu apguve ir veicinājusi NAP plānā noteikto divu mērķu sasniegšanu – gan iedzīvotāju kopējā ienākumu līmeņa, gan reģionālo atšķirību mazināšanā? Šādas profesionālas, visaptverošas un izsmeļošas analīzes nav! Ir dati par dažādu fondu apguves procentiem, taču tā ir tikai grāmatvediska rakstura informācija.”
    IVARS GODMANIS, Eiropas Parlamenta Budžeta komitejas loceklis http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=362996:nacionlais-attstbas-plns-jbalsta-uz-efektivittes-analzi&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    p.s. Deja Vu – nu, ‘točno”, kā laikos, ka pirmkusnieks LVI ekonomistos biju -, kad pats lielākais PSRS priekšnieks esot saviem padotajiem atzinies: būvējām, būvējām, bet tagad uzbūvēto sistēmu/iekārtu paši nepārzinam:По признанию Ю.В. Андропова “Мы десятки лет жили в обществе, которого не понимали”. http://viperson.ru/wind.php?ID=639834#

    0
    -2
    Atbildēt

    0

simpsons 22.03.2013. 18.53

Apsveicami, ka autors ļoti labā literārā valodā apkopojis Delfu komentārus. Diemžēl, kā visām vispasaules sazvērestības teorijām, trūkums ir fakti – gan noklusētie, gan no pirksta izzīstie.

2. rindkopa. Ogļu un tērauda kompānijas acīmredzot vadīja mazohisti, ja jau brīvprātīgi izdomāja uztaisīt starpvalstu struktūras, kuras viņus regulēja.
3. rindkopa. Doma par divātrumu Eiropu tika izteikta kanclera Kola laikā, t.i. 2 kanclerus pirms Merkeles un pirms Austrumeiropa kļuva brīva.
4. rndk Vācija vēlējās kļūt, bet nekļuva par koloniālu valsti. Līdz ar to par kādu ‘vēsturisko apziņu’ iet runa? Vācieši kā reiz nevēlas nekur uzņemties vadību, pat poļu premjers aicināja vāciešus būt aktīvākiem.
4. rndk Ja pēc vēsturiskajiem ekonomiskajiem parametriem Latvija ir kolonija, tad publisko šos parametrus. Īpaši tos, kur metropole dotē kolonijas.
5. rndk. Par Latvijas ilgstpējīgo cukurrūpniecību smietos zirgi, bet ne Lielupes vēži un zivis, kuri atceras 2005. gada genocīdu.
6. rndk Par to, kā no brīvās tirdzniecības cietušas mazās valstis var redzēt Somijā, Zviedrijā, Singapūrā, Dienvidkorejā. Var paprasīt Leipcigas strādniekiem, vai viņi vēlētos turpināt ražot Audi TT vai vecos labos Trabantus.

+18
-2
Atbildēt

7

    Nora > simpsons 22.03.2013. 19.00

    paldies, loti labi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > simpsons 22.03.2013. 20.22

    ——aivars15 (..)
    6. rndk Par to, kā no brīvās tirdzniecības cietušas mazās valstis var redzēt Somijā, Zviedrijā,……”
    ============================================================================
    Ja ir vēlme aptaustīt redzamo, tad jābrauc uz Zviedriju, – jo Zviedrijas profesores S.Veinbergas apraksti tiešām liekas neticami:

    “Industrijas milžu problēmas. Krīze sasniegusi arī Zviedriju”
    2012. gada 8. novembrī

    http://sandraveinberga.lv/2012/11/08/industrijas-milzu-problemas-krize-sasniegusi-ari-zviedriju/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > simpsons 22.03.2013. 20.41

    ——-aivars15 “(..)
    4. rndk Ja pēc vēsturiskajiem ekonomiskajiem parametriem Latvija ir kolonija, tad publisko šos parametrus. Īpaši tos, kur metropole dotē kolonijas.”
    ============================================================================
    Ar vienu roku dotē ( 10 mld.), ar otru roku – paņem 10x:

    “Emigrējuši 200 000 cilvēku; zaudējumi Latvijai – 100 miljardi latu”

    Pēdējo desmit gadu laikā no Latvijas emigrējuši vismaz 200 000 cilvēku, kas šodienas cenās Latvijai radīja zaudējumus ap 100 miljardu latu apmērā, atklāj 2011.gada Spīdolas balvas ekonomikā ieguvējs profesors Mihails Hazans.

    http://bnn.lv/emigrejusi-200-000-cilveku-zaudejumi-latvijai-%e2%80%93-100-miljardi-latu-45933

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > simpsons 22.03.2013. 20.51

    ——-aivars15:”(..)
    4. rndk Vācija vēlējās kļūt, bet nekļuva par koloniālu valsti. Līdz ar to par kādu ‘vēsturisko apziņu’ iet runa? Vācieši kā reiz nevēlas nekur uzņemties vadību, pat poļu premjers aicināja vāciešus būt aktīvākiem.”
    ============================================================================
    Vēl līdz “vēstures beigām” var kļūt, tā kā nesasteigsim ar galīgajiem secinājumiem? Starp citu, 1940.g. vāciešiem nevajadzēja tieši uzņemties vadību, lai okupētās Čehijas tautsaimniecībā nodarbinātos vadītu – pietika ar “smadzeņu skalošanu”:
    Йозеф Геббельс. “Будущая Европа”
    Речь была произнесена 11 сентября 1940 г. В его дневниковой записи от 14 сентября 1940 г. было записано: «Моя речь перед чехами стала огромным успехом. Она полностью изменила их точку зрения. Даже я не ожидал, что подобное произойдёт».

    http://nseuropa.org/Russian/Goebbels-Zukunft_Europa.htm

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > simpsons 22.03.2013. 21.28

    Nupat pārbraucis mājās, lasīju komentārua. Lasīju Aivaru 45, kas laikam ir students. Neanalizēšu komentārus par tēmu, bet tā nu ir, ka Eiropas savienības izveidošanas iniciātīva nāca no ogļu firmām, jo pēc kara biznesā nojuka ekonomiskās un tehnoloģiju attīstības virzieni, ko ogļinieki nesaprata un centās pēc lielāka tirgus.
    Uzbraucienam par to, ka jāpēta mūsu saimnieciskā attīstība Eiropas Savienībā, jo Eiropa maksā naudu, uzdrīkstēšos teikt, ka 2006.-2007. gadā ārējās tirdzniecības bilancē 1,6-1,7. miljardi bija ārējās tirdzniecības deficīts, kad kopējais apgrozījums bija zem 2,5 miljardiem. šodien ir uzplaukums, pie 1. lata piemetot 1. latu ir 100% uzplaukums, pie 100 latiem piemetot 1. latu, tāds sīkums vien sanāk. Tā, starp citu, bet studentiem novēlu Skolas, skolas un vēlreiz skolas kā sacīja Krišjānis Valdemārs Ļeņina Iļjiča dzimšanas gadā.

    P.S. Jā, tas nav raksts, tā ir reprīze par tēmu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    simpsons > simpsons 23.03.2013. 00.34

    Vēlējos tomēr ko konkrētāku, nevis vēlreiz lasīt, ka ogļu un dzelzs rūpniecību vadīja mazohisti. Tagad izrādās, ka šie bija arī nemākuļi, kuri gāja pie valsts ierēdņiem smelties gudrus padomus ogļu ieguves un metālliešanas tehnoloģijās un biznesā.

    Reālajā dzīvē pēc kara šajās nozarēs bija 3 lielas valstis – Vācija, Lielbritānija un Francija. Pie tam Anglija un Francija, kā okupācijas varas, kontrolēja Vāciju. Anglija un Francija ar koloniālo lielvaru ‘vēsturisko apziņu’ varēja mierīgi sadalīt Vācijas rūpniecību. Tomēr Anglija vispār nepiedalījās līgumā, bet Francija un Vācija vienojās, ka kopīgi pārraudzīs nozares. Kur paliek ‘vēsturiskā apziņa’?

    Latvijas ārējās tirdzniecības apgrozījums 2006-7 g.g. bija >21 miljards latu. No kurienes viens cilvēks var ņemt 2,5 miljardus?

    Starp citu, visus gadus Latvijai ir liels tirdzniecības deficīts ar Krieviju. Arī ES un eiro vainīgi? Vēl, pasaulē lielākais tirdzniecības deficīts ir ASV, importējot preces no Ķīnas. Secinājums – ASV ir Ķīnas kolonija?

    Tā kā par ekonomiku autoram rakstīt nesanāk, iesaku pievērsties astronomijas tēmām. Sagaidu secinājumu, ka Saule griežas ap Zemi. Vismaz būs jautri.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    sandruce > simpsons 24.03.2013. 00.42

    Paldies. Un varēja sākt no 1. rindkopas. Klauzevics citēts tik bieži, ka jābūt galīgam āmuram, lai iefantazētu šai aforismā ekonomiku.
    Der Krieg ist eine bloße Fortsetzung der Politik mit anderen Mitteln.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 22.03.2013. 16.27

kapeika – kaut kas liek domāt par to, ka tā smerdeļkaraļu SPĒLĪTE “MONOPOLS” laikam sākusi buksēt – un viss pārējais ir puppu mizas.
un uz adresi Arturs Snips
– Faini :) ! – VISU CIENJU :)))

0
0
Atbildēt

1

Signija Aizpuriete 22.03.2013. 14.14

——-A.Snips: “Ir sajūta, ka Latvijā pasludināts karastāvoklis, kur par ieročiem tiek izmantota nauda.”
============================================================================
1993.g.4.novembris, saeimas plenārsēdē ko līdzīgu pauda O.Grīgs (LZS):

“- svarīgi, vai mums pietiks cilvēciskā saprāta tieši saskatīt, kāpēc šodien latviešu cilvēks ar godīgu darbu vairs nevar izdzīvot un kā ir radušies mūsu tagadējie miljonāri.” (l/a ‘Solis’, 05.11.1993.)

+4
-2
Atbildēt

0

janazakovica 22.03.2013. 14.02

ja autors zinatu kas notiek ukrainaa..nerakstitu tadus rakstus bet uzreiz nosautos ar udens pistoli..jo tur tas viss ir vel 1000x stiprak

+5
-3
Atbildēt

1

    Nora > janazakovica 22.03.2013. 19.02

    salidzinajums ir slikts stimuls. kads mums sakars ar Ukrainu sai zina, ludzu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 22.03.2013. 13.48

Demokrātiskie principi, kas ir Eiropas savienības pamatdoktrīna, netiek ievēroti tikko ir runa par naudu. Tur autoram piekrītu – impērisms lien āra no maisa.
Pie kam nav principu līdzekļu sadalē, nav formulu, nav filozofijas- ir lobisms un skaļākā bļāvēja princips. Jautājums ir par to vai vajadzēja veto , lai izspiestu vairāk, nevis par to vai sadalījuma principi ir godīgi… No otras puses, ko varam gribēt, jo neesam jau ražotāji, bet tērētāji, mēs muziku pasūtīt nevaram.
Par koloniālismu gan to nesauktu, tas par šerpu, tā drīzāk varētu būt augstprātība ar praktiskām sekām.
Un te būtu jāmaina vienādo tiesību princips, kas ir modernās demokrātijas pamatā, pret vienādo iespēju principu. Savukārt tā ievērošana nolīdzsvarotu mazas tautas ar lielajām…. Bet tā jau gan tik tāda patukša filozofēšana.
Arī par sazvērestības teoriju autoram ir liela taisnība. Cilvēkiem ļoti nepatīk nesaprotamas lietas. Lietas, ko nespēj, vai negrib saprast. Tāpēc nespējot izprast sarežģītos ekonomikas likumus, tiek meklēts saprotams un vienkāršs izskaidrojums. Un tas atrodas sazvērestības teoriju variācijās… Pie nelaimēm vainīgas zviedru bankas, kas sazvērējušās un izraisījušas krīzi, Godmanis ir viņu aģents, Zatleram nelaimju cēlonis bija oligarhi, eksistē Briseles un Latvijas valdības sazvērestība, visur ir Kremļa aģenti…. varat turpināt… Un tad viss nostājas savās vietās, viss itkā kļūst skaidrs un saprotams. Tas tā vienkārši ir cilvēku dabā. Tas liek baidīties no atomenerģijas, tas liek baidīties no ģenētiski modificētās pārtikas, tas liek daudziem baidīties no elektrības. Tāpēc , ka tās lietas neizprotam, un tad labāk tālāk..

+9
-4
Atbildēt

11

    grislits > Ieva 22.03.2013. 14.10

    Komentārā visam piekrītu, izņemot zemāk minēto :)

    ____________________

    Ķīps: Tas liek baidīties no atomenerģijas, tas liek baidīties no ģenētiski modificētās pārtikas, tas liek daudziem baidīties no elektrības. Tāpēc , ka tās lietas neizprotam, un tad labāk tālāk..
    ____________________

    ĢMO es šeit neliktu iekšā piemērā, jo tas ir kas cits nekā tie divi pārējie. Tiem diviem ir jāizvērtē tikai riski, kas var notikt, ja noiet, kas greizi un jānovērtē varbūtība greizi noiešanai. Un tad var secināt, ka riski uz cilvēku dzīvi salīdzinot ar ieguvumiem ir niecīgi, gandrīz vai nav.

    Savukārt ĢMO gadījumā ir jāvērtē mazliet savādāki faktori – gēnu izmaiņu ietekme uz konkrēto augu/dzīvnieku, ģenētiski modificēta auga/dzīvnieka ietekme uz cilvēka organismu, uz pārējo dabu, iedarbība kopējā barības ķēdē, respektīvi – iedarbība uz cilvēku ir visu laiku, jo mēs tos ĢMO lietojam iekšķīgi savā organismā, nevis kaut kā izmantojam ar savu veselību nesaistīti, kā tas ir ar elektrību un atomenerģiju.

    Pie tam mēs (cilvēce) ģenētiskajā pētniecībā neesam vēl tik gudri, lai to novērtētu, un riski var arī būt tikai novērtējami ilgtermiņā. Var sanākt kā ar populāro ārstēšanas līdzekli asins nolaišanu viduslaikos – tad tas tika uzskatīts par normālu, bet tagad tas liekas muļķīgi un smieklīgi, un saprotam, ka sekas tam lielākoties bija graujošas uz slimnieka veselību. Tāpat ir ar gēniem un to modificēšanu – neesam mēs tik gudri, lai novērtētu visas kopsakarības, un ietekmi uz sevi vai, piemēram, piekto paaudzi pēc sevis. Jo no gēniem mēs pagaidām saprotam ļoti, ļoti maz, mazāk vēl kā no cilvēka ķermeņa funkcionēšanas cilvēki saprata viduslaiku Eiropā. Tāpēc pasludināt kaut ko par drošu zinātnes nozarē, kur vēl ir ko pētīt bezjēgā daudz, ir diezgan pārdroši.

    Tāpat tak ir bijis nesen – ar attaukotajiem produktiem – astoņdesmitajos-deviņdesmitajos nāca modē pilnībā attaukoti (fat-free) produkti, bet kaut kā pēc brītiņa (jau šajā gadsimtā) saprata, ka tādi produkti īsti labi nav, jo ir izjaukta gan dabā tūkstošiem gadu laikā izveidojusies produktā esošā vielu proporcija, kas var ne tā ietekmēt organismu, gan arī to, ka cilvēks bez taukiem īsti iztikt nevar un var pabojāt veselību ar tādiem produktiem vairāk, nekā samērīgi ēdot jebko.

    Un tāpat ir ar ģenētiski modificēto pārtiku – diez vai ir pārāk gudri modificēt ģenētiskā līmenī kaut ko, ko daba veidojusi miljoniem gadu, it īpaši, ja mēs to ģenētisko līmeni gandrīz vispār nesaprotam. Izjaucot ilgā evolūcijas ceļā izveidojušos mehānismus, mēs nevaram paredzēt tā ietekmi uz sevi un dabu.

    Tādēļ es labāk no ĢMO atturos, un esmu pret. Faktiski vienīgā jēga no ĢMO mūsdienās ir pataisīt lauksaimniecisko ražošanu par vēl lielāku konveijeri un vēl lielāku naudas mašīnu.

    Tas pats stāsts par naudu ir ar transtaukskābēm (hidrogenizētas nepiesātinātās taukskābes, kas hidrogenizācijas procesā pārtop par kaut ko līdzīgu piesātinātajām taukskābēm, bet iegūst tikai sliktās piesātināto taukskābju īpašības, bet labās netiek iegūtas) – kad tās izveidoja un sāka lietot, neviens par to neuztraucās, bet bija forš lēts produkts, kas aizstāja piesātinātos taukus pārtikas rūpniecībā (dzīvnieku taukus, sviestu u.t.t.). Bet pēc gadsimta visi zin, ka transtaukskābes ir lies sū.. un daudz kur jau ir aizliegtas pārtikas ražošanā. Bet pie mums joprojām nav pat obligāti jānorāda to saturs uz iepakojuma. Ja būtu jānorāda, vai nedod dievs, tās vēl aizliegtu, tad pie mums būtu jāizņem no veikala lielākā daļa margarīnu, konditorejas izstrādājumu, majonēžu u.t.t.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 22.03.2013. 14.21

    ——-Ķīps: “(..)
    Tur autoram piekrītu – impērisms lien āra no maisa.”
    ============================================================================
    Kā tad – ES, NATO un….un bailes no impērisma palielielinās un palielinās..”:

    Gordon Gekko “Greed is Good”
    http://www.youtube.com/watch?v=PF_iorX_MAw

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Ieva 22.03.2013. 14.35

    Kādi masoni, ķirzakveidīgie hahahah un Kremļa aģenti??? Pie visa vainīgi liberasti un varneši. Dažreiz apnīk lasīt šitās gaudas. Iešu strādāt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 22.03.2013. 14.44

    ——-hombros Kādi masoni, ķirzakveidīgie hahahah un Kremļa aģenti??? Pie visa vainīgi liberasti un varneši. Dažreiz apnīk lasīt šitās gaudas. Iešu strādāt.
    ============================================================================
    Biznesu taisīt uz svensonu banku pie Pēterīša, jo “katrs savā vietā – visi režīma labā”:

    ” Pēteris Strautiņš: Kaitnieki ”

    http://www.diena.lv/sabiedriba/peteris-strautins-kaitnieki-10008

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.03.2013. 16.16

    Uz roberts_j Bet vai es teicu, ka ĢMO pārtika ir laba? Es teicu, ka tās nesaprotamība ir tā, kas liek baidīties. Nevis zināšanas, argumentācija, bet bailes no nesaprotamā.
    Cilvēks iekšēji tiecas būt tups. Tāpēc, piemēram, lieto alkoholu. Jo būt tupam ir vieglāk.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Nora > Ieva 22.03.2013. 19.06

    bauriem tirgus un attiecigi politikas liberalizacija ir letala kas spilgti redzams Latvija sakot ar 1990. gadu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 22.03.2013. 19.10

    Ķīpam.

    Neteicāt gan laikam, ka laba, tur jums taisnība :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 22.03.2013. 19.18

    salmi, kādēļ jālieto vārds “bauri”? Patīk justies kam augstākam vai gudrākam par pārējiem?

    Varbūt vajag saprast elementāras lietas, ka cilvēki vairāk kā 50 gadus dzīvojuši sistēmā, kurā paši nevar pieņemt būtiskus lēmumus, nevar izpausties pēc sirds patikas, nevar godīgi nodarboties ar uzņēmējdarbību, ir bijuši vieni stingri noteikumi no augšas, kas nav ļāvis izkopt diskusiju mākslu un sapratni par citu viedokļu pastāvēšanu. Un ir jāpaiet laikam, lai cilvēki iemācītos dzīvot brīvībā un demokrātijā.

    Pie tam par to “bauru”, “pūļa”, “stulbo pensionāru” u.t.t. piesaukšanu – es kaut kā dzīvē esmu novērojis, ka ierindas cilvēki, uz kuriem dažiem patīk attiecināt tās visas kategorijas, parasti ir diezgan toleranti pret citādi domājošajiem, citādu uzskatu paudējiem, kā arī nav pēc vienas pazīmes apvienojami kā nederīgi politiskajos procesos, jo ir ar diezgan dažādiem politiskjaiem uzskatiem.

    Toties visai līdzīgi internetā šķiet tie visi “bauru” u.c. piesaucēji, no kuriem tolerances nenāk ne drusciņ, un kuri nebūt neuzskata, ka var pastāvēt arī savādāki uzskati, nekā viņu paustie.

    lietojot tādus apzīmējumus, cilvēks netieši pasludina sevi par gudrāku par pārējiem, kas nu ne visai labi izskatās no malas, un arī piekritēju pulku cilvēkam nevairo.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 22.03.2013. 20.48

    ietojot tādus apzīmējumus, cilvēks netieši pasludina sevi par gudrāku par pārējiem, kas nu ne visai labi izskatās no malas, un arī piekritēju pulku cilvēkam nevairo.
    _______________ vai vienkāršāk:

    pats uzprasās- pēc tam pats smilkst un gauduo.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 22.03.2013. 21.01

    ——-
    Jau pus-Eiropas savu sajūsmu par EURO-zonu pauž:

    Cyprus Protests: Anger at EU for Bank Plan

    http://www.youtube.com/watch?v=ycpYM9XkAX4

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzidra > Ieva 23.03.2013. 11.44

    Bailes no ĢMO: ja ieēdīšu kotleti, man izaugs ragi :)))
    Te ir stila ziņā izcils gabals par bailēm no ĢMO:
    http://lleo.me/dnevnik/2008/02/26.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 22.03.2013. 13.41

Labs raksts – rūgta patiesība un darvas karote neoliberastu izfantazētajā medus mucā.

+3
-11
Atbildēt

2

Egita 22.03.2013. 13.20

lielisks salīdzinājums par sapni :Būt šveicaram

BET šis stāsts jau veca kā pasaule.JO sliktāk dzīvo Nomalēs-jo lētāks darbaspēks.

+3
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Egita 22.03.2013. 14.36

    ——–
    Stāsts ‘sens kā pasaule’ – vēsture māca to, ka cilvēki no vēstures neko nemācās”

    ” Taču akli ir tie, kas neredz, ka slavenais dzelzs priekškars lielā mērā pasargāja mūsu apziņu no tās kloākas, kas tagad dāsni gāžas pār mums no rietumiem un cunamiskā vienaldzībā noposta visas tās aizsargbarjeras, ko mūsu tauta gadu tūkstošos ir uzcēlusi, lai pasargātu savus cilvēkus un sevi saglabātu.”

    Imants Kalniņš: Valsts bez nākotnes – vai tas ir tas, ko mēs esam izcīnījuši?

    http://nra.lv/latvija/87454-imants-kalnins-valsts-bez-nakotnes-vai-tas-ir-tas-ko-mes-esam-izcinijusi.htm

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam