Dombrovskis: Ministra demisijas pieprasījums apgrūtina koalīcijas darbu

129

Komentāri (129)

Ieva 19.03.2013. 09.39

Neesmu NA fans, bet likumā ir teikts, ka policijai ir jānodrošina “netraucēta pasākuma norise”, Un notikušo nu nekādi tā nevar saukt. Pasākums tika traucēts. Un būtiski!
Es gribētu no ministra iegūt paskaidrojumu, ko viņš ar šiem vārdiem saprot.
Fakts ir tāds, ka krievu nacionālšovinisti savu panāca. Priecē vienīgi tas, ka mediji, kas gribēja sensāciju, tādu nedabūja- nu kā var savilkt tā saukto fašistu maršu ar krievu skaļo muziku…
Nu ko, 9. maijā meklējam pastiprinātājus. Arī netraucēsim! Vai varbūt kādu helikopteru, kas “netraucē pasākuma norisi” noalgot, lai lidinās virs parka?

Jautājums te faktiski nav par vieniem un otriem, viņu politikām nostādnēm, par ko te vicojas komentētāji. Jautājums ir par likuma izpildi. Šajā vai citā pasākumā. Tikpat labu tās varēja būt Bonux un Persil fanu mītiņi, piemēram. Politiskās nostādnes daudziem ir atmiglojušas acis, bet vajag paskatīties tīri no likuma izpildes viedokļa.

Fakts ir tāds, ka policija likumu neizpildīja.

+2
-2
Atbildēt

2

    cheszz > Ieva 19.03.2013. 10.01

    Muļķīga ideja. Tad “antifašisti” izdomās, kā iztraucēt mums dziesmu svētkus. Un tad mēs atkal izjauksim viņiem kaut kādus pareizticīgo svētkus, un tad atkal viņi mums… Bet spriedze sabiedrībā tikai pieaugs un radikāļi audzēs reitingus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 19.03.2013. 10.11

    piekrītu. Tāpēc policijas un iedzīvotāju izpratnei par to, ko nozīmē “netraucēt” būtu jābūt vienādai

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 19.03.2013. 08.22

Tie provocējošie notikumi, kas 16. martā norisinājās pie Brīvības pieminekļa, nebija nejauši. Par tiem zināja ne vien nekārtību organizētāji, bet nepārprotami arī Drošības policija. Kas konfliktu spēja nepieļaut.

Man pat šķiet, ka policija iepriekš bija saņēmusi attiecīgus politiskus norādījumus, par ko liecināja augsta policijas ierēdņa TV teiktais, ka policijai jāaizsargā dažādu viedokļu (!) paudēji
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376008:qcitdie-uzskatiq-policijas-aprp-kas-ieinterests-to-izplatan&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+4
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 19.03.2013. 08.21

c ļaudis 16. martā iet un iet. Un pat tad, kad jau visi leģionāri dusēs mierā Lestenes brāļu kapos, 16. martam diez vai izdosies liegt ceļu pie Brīvības pieminekļa, bet varbūt pa to ceļu ies arī nākotnes valdība?
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376008:qcitdie-uzskatiq-policijas-aprp-kas-ieinterests-to-izplatan&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+4
-1
Atbildēt

0

Elina 19.03.2013. 06.54

Nacionāļi savu neveiksmi vēlas novelt uz policiju…

+5
-7
Atbildēt

1

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Elina 19.03.2013. 09.12

    almailga Ja barons savai istabmeitai pateicis, ka dumpinieki ir slikti, tad dzimtcilvēka sidroms to liks atkartot līdz mūža beigām.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 18.03.2013. 23.39

Man ļoti žēl! NA neatlaidīgi meklēja veidu kā efektīgi izgāzties. Nu beidzot ir atraduši. Ar to arī viņus apsveicu! Gudrinieki! Kur bija gudrinieki, kad gāja skaņot pasākumu. Tādi kā vāķējami sīči, kuri klunkurē nepārtraukti uzdauzot punus, gūstot nobrāzumus, pa ceļam izkaisot un apskādējot mantību. Kāda mārrutka pēc mums vajadzīgi tādi “latvietības aizstāvji”?

+7
-4
Atbildēt

1

    andris902 > Þanis Bezmers 19.03.2013. 02.13

    …NA pārsteigums pie Brīvības pieminekļa kļūst saprotams, ja sāk šķetināt notikumu gaitu….kā izrādās, RD saņēmusi 4 organizāciju pieteikumus pasākumam:
    – biedrības “Paspēlēsimies”
    – organizācijas “Daugavas Vanagi” Limbažu filiāles
    – apvienības “Pret nacismu” un
    – biedrības “Gustava Celmiņa centrs”

    ….NA starp tām nebija….

    ….uz pasākumu saskaņošanu un apspriešanu ieradušies tikai apvienības “Pret nacismu” un “Daugavas Vanagu” pārstāvji, jo „Daugavas Vanagu Latvijā” Limbažu nodaļas vadītājs Gunārs Grīnbergs slimības dēļ ne saskaņošanas sapulcēs, ne gājienā nav piedalījies….Viņu pārstāvējis nodaļas biedrs, Rīgas domes deputāts no „Demokrātiskajiem patriotiem” Jānis Atis Krūmiņš: „Plānošana notika. Un ka sapulce būs un it kā būs kaut kāda atskaņošanas tehnika. Bet ka viņa (aparatūra) būs vērsta nevis uz sapulci, bet vērsta tieši uz otru pasākumu (..) par to gan nebija vienošanās.”….

    ….jautājums – kāda loma šajā pasākumā bija Nacionālajai apvienībai?…spriežot pēc aktivitātēm – vajadzēja būt pasākuma rīkotājiem, taču izrādās – melno darbu darīja citi, bet priekšplānā grozījās deputāti….

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

bebiekste 18.03.2013. 19.23

Un kur problēma noteikt min. attālumu kādā viens no otra var notikt šādi pasākumi?

+8
-2
Atbildēt

3

Janka, Janic 18.03.2013. 18.52

asarkanaa zēzēesieša brigmaņa moraalaa staaja sen apziimogota ar kapu apgaaniitaaja zieģeli, moralizeetaajam galvenais iemesls pildiit sava patrona , smagajos noziegumos apsuudzeetaa, riikojumus un paveeles, jebkurš iemesls labs valdiibas šuupošanai , 16 .marts visai saeimai ir kaa kaarsts raacenis mutee , taa ar 20. gados nav nekas jeedziigs panaakts šai veesturiskajaa jautaajumaa , ko un kaa riikoties šajaa datumaa…..

+9
-5
Atbildēt

0

ilmisimo 18.03.2013. 18.08

16 марта: после акции Иосиф Корен отчитался перед министром Козловскисом (фоторепортаж)
http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7766

+5
-5
Atbildēt

1

    Ojārs > ilmisimo 18.03.2013. 20.48

    Labs:
    “Я понимаю, что эмоции, возникшие у Нацобъединения, связаны с использованием акустических систем, которое было довольно громким, но все происходившее было согласовано. Законодательство не устанавливает громкость аппаратуры”, – заявил министр Рихард Козловскис

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 17.19

Kirhenšteina mazmazbērni saradušies kā biezs…

+8
-7
Atbildēt

9

    ilmisimo > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 18.02

    pirozkovs Kirhenšteina mazmazbērni saradušies kā biezs…
    ____________________
    nevis saradušies- bet iznākuši gaismā…smuki jau bez gala…

    Lai gan -pat vecais profesors ar sudraba rīklīti(šim tomēr Višinskis stāvēja aiz muguras) laikam apvemtos redzot tādu brīvprātīgo “‘offspringu”.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 21.22

    Vienotība neatbalstīs Kozlovska demisiju, un tā būs kārtējā nagla tās zārkā, tāpat kā iepriekšējās – Zaķis, Kampars, Lolita…
    Ļoti žēl, jo pie apvāršņa nav redzama partija, kura to spēs aizvietot. Vienotības treknākās žurkas atradīs glābiņu citās barotavās – daži uz ZZS, citi uz SC. Negribētos, ka NA saņemtu šādu papildinājumu – viņiem jau tā reputāciju bojā vecie vēži.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 21.35

    lno – nebūs nekāda nagla :) lai kā negribētos , bet šis ir kārtējais mēģinājums NA pārdalīt krēslus … :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 21.53

    Jā, Ino!
    Domāju, ka Vienotība ir sadilusi kā veca grīdas lupata…tai pāri palikusi būs tikai sarkanīga nokrāsa.
    Ja Vienotība neattapsies, tad slīkonis RP to paraus zem ūdens.
    Jau pamatīgs pagrimums izdarīts ar balsojumu pret 16. martu, bet vēl elpu varētu ieraut – ja vien viņiem būtu ‘mugurkauls’.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 22.01

    klusais. Laiks parādīs, kuram no mums ir taisnība.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.03.2013. 22.05

    Misija. Vienotība ir sadilusi kā veca grīdas lupata
    _________________________
    tāpat sadilušas tās atbalstītāju rindas. Galvenokārt palikuši tie, kuriem interesē tikai krēsli un ar to saistītie materiālie labumi. Uz valsti uzšķaudīt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Bet tas tak labi! Vairāk balsu NA, vai ne?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 19.03.2013. 01.30

    morgenstern
    Pārāk šauri skaties uz dzīvi!
    Man nav tik svarīgi, kā sauc to partiju, par kuru es balsošu, man svarīgi ir tas, ko tā dara, kādi ir tās mērķi, man svarīgi ir, lai maniem bērniem ir CERĪBA savus bērnus audzināt latviskā Latvijā! Ja to gribētu nodrošināt partija X, balsotu par viņiem, bet kur tāda ir?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > ﮎandijs Be1t1kﮎ 19.03.2013. 09.55

    Kā būtu ar Reformu partiju? Padomā, viņiem ir laba programma Latvijas attīstībai un RP deputāti pēdējā laikā ir viskonsekventāk aizstāvējuši valsts intereses svarīgākajos jautājumos!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

enjoy 18.03.2013. 16.44

Tagad mēs visi varētu apstāties un pajautāt sev- ko es darītu, ja mans vienīgais nodoms būtu vērsties pret gājiena traucētājiem? Vai es drīzāk neprasītu atbildību no Ušaka vai, sliktākajā gadījumā, no Ķuža, jo viņš ir tiešais policijas darba organizators? Es saprastu, ja tur kāds būtu savainots vai policija pieļautu tiešu konfrontāciju starp abām pusēm,tad galvām ir jāripo, bet šajā situācijā gājiens ir tikai iegansts, lai sev izsistu lielāku varu vai, ja paveicas, vispār nogāztu valdību.

+7
-11
Atbildēt

3

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > enjoy 18.03.2013. 17.18

    saule_laime. Mīļo sieviņ, būtu tev tāda saprašana kā temperament!. Ja tevi nepārliecina kompromat. lv publicētās bildes, tad izlasi vismaz Medņa blogu. Pieļauju, ka pirms gadiem 7 tu tāpat nicināji JL kā tagad NA.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 18.03.2013. 17.19

    …taisnība saulei_laimei – Ušakovs un tie, kas sniedz vērtīgus padomus Ušakovam – zināja par iespējamo provokāciju un zināja arī tās iznākumu = latvieši pagrauzīs rīkles viens otram, bet viņam klāt neķersies….un trāpīja desmitniekā!….bet aprobežotie īstlatvieši to nespēja pamanīt, kur nu vēl adekvāti reaģēt…viss bija tik prognozējami un saskaņoti, ka rodas pamatotas aizdomas par “patriotu” un “saskaņiešu” sadarbošanos….

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    enjoy > enjoy 18.03.2013. 18.11

    to Pīrādziņam

    Mīļo vīriņ, būtu Tev tik daudz loģiskās domāšanas kā emocionālās ekspresijas. Labi, provokācija, sāls rētās, apgānīšana utt. ,bet kāpēc tik neloģisks spēka pielikšanas punkts- ne Ušaks, bet Kozlovskis. Kā var aizmirst savu īsteno ienaidnieku, kad viņš tagad stāv tieši pa sitienam?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

peerku 18.03.2013. 16.25

Nu ko,- Ušakovs savu mērķi ir sasniedzis un berzē sajūsmā rokas. Nekas nelej vairāk ūdens uz viņa SC dzirnavām, naidošanās starp mazāk nacionāliem ar ultranacionāļiem latviešiem.

+8
-6
Atbildēt

1

    enjoy > peerku 18.03.2013. 16.35

    +1000

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

janis17 18.03.2013. 15.54

Tieši tāds ir zatlera/ušakova plāns!
Tāda koalīcija jau iebalsoja matīsu par ministru un iebalsos arī kozļiku, jo bizness ir bizness…
Kremlim ir nauda un naudu vajag visiem – kāda tur vairs Latvija!?

+7
-10
Atbildēt

0

enjoy 18.03.2013. 15.52

aivarsk
…. veca mīlestība nerūs!
——————
Aivar, vai Tu gadījumā nepalīdzēji Aļfredam Petrovičam taisīt filmu par laimīgajiem okupantu sagaidītājiem? Tur arī bija saliktas visādi tendenciozi atlasīti dokumentālo filmu gabali.
Domāju, ka ja parakņājās guglē, tad var atrast bildes, kur Aivars ir kopā ar VVF, PM un jebkuru citu, kurš kādreiz bijis politikā.

+10
-8
Atbildēt

0

enjoy 18.03.2013. 15.46

Aivara atbalsts garantēts…

Precīzi! Aivars stabulē, bet Dombrava (aiz naivuma un muļķības) ar Dzintaru lēkā. Galvenais ir šūpot valdību. Bet NA smagi kļūdas, jo viņus pavedīs un pametīs, jo šajā valdībā viņi vispār neko labu nav izdarījuši.Ko vien bija vērs Parādnieka apkaunojums valstij ar abortu ierobežojošu likumu. Stipri šaubos, ka viņiem otrreiz izdosies iekļūt valdībā. Tad jau daudz reālāka koalīcija ir V, SC, ZZS.

+13
-13
Atbildēt

0

janis17 18.03.2013. 15.44

+13
-11
Atbildēt

0

ligakalnina 18.03.2013. 15.25

Aivara un NA interses sakrīt – jo lielāks bardaks, jo labāk.
Nemaz jau nerunājot par Aivara un NA seno mīlestību.

+14
-11
Atbildēt

0

ilmisimo 18.03.2013. 15.05

Jānis Mednis Mana raksta mērķis bija parādīt,kā valsts piedalās savas tautas provocēšanā. Pirmo reizi atjaunotās valsts vēsturē. Plānotā provokacijā, provokācijā ar iepriekšēju nodomu. Tas nu ir nacionāla mēroga skandāls.

Diemžēl, spriežot pēc tekstiem medijos, vainīgie izspruks sveikā un skandāls tiks noklusēts, tā teikt nepilnības likumos. Uz to vienmēr ir droši atsaukties. Jo tāds laiks, kad likumi regulēs kad un kā iet uz mazmājiņu nekad nepienāks. Vienmēr būs vajagzīgs arī saprāts. Jo, ja policija sirēnām atskanot tās nevis atslēdza, vai arī lūdza izbeigt traucēt citu pasākumu; tas nozīmē,ka policija bija instruēta neiejaukties un apsargāt atskaņotājus. Un tas nozīmē, ka bija noruna starp ārvalsts atbalstītiem provokatoriem “antifašistiem”, Rīgas Domi un Valsts Policiju.

Un tas jau ir ļoti nopietni. Nopietnāk kā mums šķiet. Skaidrs, ka iekšlietu ministram jāiet slaucīt ielas, pat ja viņs neko nav zinājis. Skaidrs, ka vajadzīgs DP ziņojums kā un kāpēc varēja notikt tas kas notika. Bet, nekā tāda jau nebūs, visu paslaucīs pagaldē un nostrostēs tos pašus NA.

Un tā tas būs, līdz sabiedrība neatteiksies no dažiem stereotipiem un sāks domāt par lietu būtību. Un tas nav grūti.

Par leģionariem – joprojām baidamies no patiesības runāšanas. Mēs nevaram pieradīt, ka leģionari cīnījās ar pilnu pārliecību ka tie vācu uzdevumā cīnījas par 1918.g. LR atjaunošanu. Toties zinam, ka latviešu legionarus Nirnberga attaisnoja, kaut neapšaubāmi SS tika atzīta par noziedzīgu organizāciju. Tāpat gan angļu, gan krievu izlūkdienesta dati par noskaņojumu latviešu leģionā sakrita – tie neesot nacistiski noskaņoti, bet 90% pret krieviem un 100% latviešu nacionalisti. Un tieši tas ir pamats krievu naidam pret latviešiem. Tā kā to nevareja teikt un nevar arī tagad, tad latviešu nīdeji slēpjas zem kuriozās “antifašistu” maskas. Pieminot leģionārus, kā nu katrs grib, nav ne no viena jākaunas vai jābaidās. Pie “dziesmas” jāņem “antifašisti” par apmelošanu. Klaji, publiski meli nav viedokļu paušana.

Latviešiem beidzot jāatsakās no Gorbačova iemīļotās tēzes par abu pušu radikāļu kaitnieciskās, musinošās darbības, kas ir tikai provokatīva un tajā abas puses sadarbojas. Ja runājam, par nacionalām lietām, tad jāsaprot, ka nacionāli orientētu partiju rašanās cēlonis ir nevis personāliju ambīcijas, bet nacionālais diskomforts.Ir jau cilveki kam šāda diskomforta nav un padomju laikā arī nav bijis. Piem. “Dzeris”, tie jau arī neko nepārdomās.Bet valsts ar mums spēlesies pēc savas patikas, ja mēs visas nebūsanas uzvelsim latviešu vai krievu ekstrēmistiem. Jā, arī krieviem (mūsuprāt nepamatoti)ir nacionalais diskomforts un ne jau lindermans to rada, tāpat, ja diskomforta nebūtu latviešiem, tāds Dzintars būtu tikpat jokaina parādība kā Šiškins. Domāsim ar galvu ne pēc svešiem šabloniem.
http://www.ir.lv/blogi/politika/valstiska-provokacija/viedokli/2

+17
-9
Atbildēt

10

    ligakalnina > ilmisimo 18.03.2013. 15.34

    Un kā diskomfortu Dzintors pauda, kad draudzējās ar osipoviešiem?
    Un tagad nu viņš ir kļuvis par tādu latviešu diskomforta izpausmi, ar visu to savu komandu?
    Diskomforts ir, bet, tādi dzintari un lindermaņi nav nekādi savu nāciju diskomforta “izpausmes”, vai rādītāji, tur jābūt nedaudz gudrākiem cilvēkiem, šie te ieintersēti to diskomfortu tikai vairot un izmantot savā labā, primitīvi uz to spekulējot, pēdējais laiks to būtu saprast.
    Ja kāds ko var izpaust, tad kādi rakstnieki, sab. darbinieki, filozofi, un tādi jau bijuši, bet, ne politiķi – vienšūņi.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 18.03.2013. 15.56

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 18.03.2013. 15.57

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ilmisimo 18.03.2013. 16.09

    Neadekvāti secinājumi tev, uzbildēt jau var visu, bet, Zatlers un Lembergs ir lielākie ienaidnieki, pat to tu nezini, kur tu, vispār dzīvo, un kāds tam vispār sakars ar tēmu?

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 18.03.2013. 16.25

    dzeri.Un kā diskomfortu Dzintors pauda, kad draudzējās ar osipoviešiem? …+++ vēl pasaki, ka Tu savā bērnībā esi bijis paraugbērns un Tev gan nav gadījies zem viena jumta būt ne ar vienu slikto zēnu, Tu viņiem kopš dzimšanas es gāji garām ar līkumu, utt…:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 18.03.2013. 17.11

    dzeris49 Neadekvāti secinājumi tev, uzbildēt jau var visu, bet, Dzintars un osipovs ir lielākie ienaidnieki, pat to tu nezini, kur tu, vispār dzīvo, un kāds tam vispār sakars ar tēmu?

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 18.03.2013. 17.58

    aivarsk Siāmas dvīnīši!
    _____________
    Kurš no trim ir Zatlers?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    cheszz > ilmisimo 18.03.2013. 18.46

    Tas, kurš noskatās, kā tu sit saujā Lembergam.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ilmisimo 18.03.2013. 19.43

    dzeris49
    “Neadekvāti secinājumi tev, uzbildēt jau var visu, bet, Zatlers un Lembergs ir lielākie ienaidnieki”

    Kaku nesaturošais un prostatas nomocītais, padzīvojušais no prātiņā šķīrušais, bijušais trakā nama sanitārs/politinformators nupat vēl apgalvoja, ka Dzintars ar Osipovu esot draugi.
    dzēris49: “Un kā diskomfortu Dzintors pauda, kad draudzējās ar osipoviešiem?”

    Domāju ka Lembergs pārstāja maksāt Zatleram stipendiju, kā bezperspektīvam muļķim, tāpēc tāds naids.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ilmisimo 19.03.2013. 08.40

    R.A. – ar krievu fašistiem draudzēties nekad prātā neināca.
    Dzintars sajuta pareizo vēju un mainīja “orientāciju”, un viens naivuļu bars šim te primitīvajam liekulim gavilē, kā lielākajam patriotam, no malas izskatās samērā muļķīgi gan pats Dzintars, gan viņa ne visai gudrie atbalstītāji.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.03.2013. 15.03

tonijs *aukas paliek *aukas
________________
toniji
moskaļu
jājamponiji

+11
-8
Atbildēt

0

cheszz 18.03.2013. 14.43

*aukas paliek *aukas

+7
-8
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 18.03.2013. 14.37

——
Tautiešus ‘zagraņicā’ arī vienus nepametīs:

http://www.youtube.com/watch?v=kq1DEu5-aWo

+3
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 18.03.2013. 14.07

Ja NA būtu iintersēta novērst haosu, nevis to provocēt, tā būtu pievērsusies cēloņu, nevis seku likvidēšanai, un būtu pievērsusies likumdošanas sakārtošanai.
Dabiski, viss notiek NA raksturīgā bļaustīgi neadekvātā manierē, un ar mērķi pavairot savu elektorātu, nevis ko sakārtot.
Kāpēc NA nevēršas pret RD, bet gan pret “pārmijnieku” – policiju, tas arī ir intersanti.
Turpinās vājš teātris ar iestudētām lomām – “patrioti” un “antifašisti”, slikti tikai, ka daudzi to notur par realitāti, un sāk tam ticēt.
Tie, kas grib pa īstam pieminēt leģionārus, nevis izrādīt sevi, tie dara to citur un citādi, un tai cirkā nepiedalās.

+18
-15
Atbildēt

7

    rjes_son391 > ligakalnina 18.03.2013. 14.22

    Tik tiešām, kāpēc NA nepiekrīt Gardam, un nepieprasa nekavējošu DDD?

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    enjoy > ligakalnina 18.03.2013. 14.40

    Es vienmēr domāju, vai NA vienkārši ir alternatīvi apdāvināti vai arī darbības ir ar nolūku kaitēt valstij. Kas tad Kozlovskim vai Ķuzim bija jādara? Jāpavēl policistiem aizbāzt mutes sarkanajiem fašikiem? Uz kāda pamata? Viņi tur likumīgi pulcējās ar visiem matjugaļņikiem. Nu, izrautu vadus, atņemtu skaļruņus, un… ? Kas būtu tālāk? Tālāk fašiki līstu kauties ar policiju, bet NA priecīgi pievienotos. Bet pēc tam būtu tiesa par policijas pilnvaru pārspiegšanu, jo nav likuma, kas ierobežo decibelus. Un vēl pateiktu, ka Izraēlas exdeputāte mirusi policijas vardarbības rezultātā.
    Uj, kas tas būtu par prieku Krievijas propogandai, kā papildinātos sarkano fašiku rindas ar entuziastiem. Lapsam vispār piemestos epileptiski krampji aiz laimes, ka apstiprinās hipotēze par policejisku valsti.

    Bet tagad atslēgas jautājums- kādēļ NA nevēršas pret savu izseno ienaidnieku, kurš tiešā veidā ir atbildīgs, ka fašiki atradās blakus leģionāru gājienam- SC vadītāju Ušaku? Bet vēršas pret savu koalīcijas partnera ministru?

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 18.03.2013. 14.51

    “Ja NA būtu iintersēta novērst haosu, nevis to provocēt, tā būtu pievērsusies cēloņu, nevis seku likvidēšanai” – tiktāl viss ir pareizi! Un cēloņu likvidēšana nozīmē nodrošināt Latvijas deokupāciju un dekolonizāciju, tad tādi tā saucamie antifašisti izvērstos nevis šeit, bet savā dzimtenē, te būtu miers, saticība un kārtība.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 18.03.2013. 15.04

    Runāt par deokupāciju ir tikpat reāli, kā runāt, ka atlidos marsieši un iecels Dombravu par visas Latvijas ķeizaru, un Dzintaru – par Romas pāvestu.

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 18.03.2013. 15.37

    saule_laime, IR, IR likums, kas AIZLIEDZ TĀDAS izpausmes! Tas ir Likums Par sapulcēm, gājieniem un piketiem prasības.
    3.pants.(3) Valsts ne tikai nodrošina pulcēšanās iespējas, bet arī gādā, lai pulcēšanās netiktu traucēta.
    9.pants.(2) Sapulču, gājienu un piketu laikā nodrošināms, lai attiecīgais pasākums netraucētu publiska pasākuma, valsts vai pašvaldības rīkota pasākuma, iepriekš pieteiktas sapulces, gājiena vai piketa norisi. 15.pants.

    Tā, ka NEVAJAG melot, ja esi tik stulba, ka nevari izlasīt dažas rindiņas likumā!

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 19.03.2013. 16.53

    >0
    “Muldēšana par DDD ir etniskā naida kurināšana.” – tātad, 0 un citu IR entuziastu ieskatā, spēkā esošajās starptautiskajās tiesību normās noteiktās lietu kārtības pieminēšana ir “muldēšana” un “etniskā naida kurināšana”.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 19.03.2013. 16.54

    >dzerim
    “Runāt par deokupāciju ir tikpat reāli, kā runāt, ka atlidos marsieši…” – katrā ziņā, tas ir daudz reālāk, nekā runāt par integrēšanos un saliedēšanos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

enjoy 18.03.2013. 13.51

Es varu iedomāties balsojumu par Kozlovska atstādināšanu- NA , SC, ZZS kopdarbs. :)

+16
-16
Atbildēt

5

    Sanšains > enjoy 18.03.2013. 13.55

    Tā būtu tā pati koalīcija, kas nodrošina uzturēšanās atļauju tirgošanu krieviem un satiksmes ministra Matīsa ievēlēšanu?

    Ai, nē, tā nav tā pati – tādās sistēmiski nozīmīgās reizēs kopā balso RP, V un SC.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > enjoy 18.03.2013. 14.00

    @saule_laime
    Tas ir reāli, bet tas varētu beigties ar mazākuma valdību. NA, SC un ZZS ir vairāk kopēja kā atšķirīgā – varētu sanākt samērā saskanīga koalīcija!

    +17
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > enjoy 18.03.2013. 14.02

    —— saule_laime Es varu iedomāties… ============================================================================ Es gan negribu iedomāties, kas šogad notiksies 9. maijā Pārdaugavā! “Moška”, kāds vēl kādu T-34 atjaunos (Tiģeru LV neatrast-?) – un pavizināsies, kariņu paspēlēs – ,lai garlaicīgi “tautai” nebūtu?

    http://www.youtube.com/watch?v=fTpdg5zpbTc

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > enjoy 18.03.2013. 15.34

    Saule, pret Kozlovska atstādināšanu balsos – v , sc, rp, tas būs REĀLĀS koalīcijas kopdarbs!

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > enjoy 18.03.2013. 19.02

    saule_laime
    Smalka gan jums, autoostas meitenēm, valodiņa!!!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

buchamona 18.03.2013. 13.38

Grūti no malas skatoties spriest, kurš un cik lielā mērā ir vainīgs pie tā, ka vakar pie Brīvības pieminekļa tika pieļauta šāda Rīgas domes izplānota un organizēta nelietīga akcija, kurai mērķis bija pierādīt visiem, ka Rīga ir SC varas cietoksnis, kurā valda vietējo putnistu ideoloģija. Ušakovs pierādīja ka, neskatoties uz visiem tiesas spriedumiem, viņš būs tas, kuram vienmēr un visur Rīgā piederēs pēdējais vārds.
Taču, kā es sapratu no RP mājas lapas, tad notiekošo klātienē vēroja arī policijas šefs Ķuzis un ministrijas vadība:

“…Mikroautobuss, kuru darbam izmantoja arī Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis un Rīgas reģiona pārvaldes priekšnieks Andrejs Grišins atradās redzamā vietā pie Brīvības pieminekļa Bastejkalna pusē. Pats par sevi saprotams, ka pasākumā, kurā Iekšlietu ministrijas struktūrām bija jānodrošina kārtība, klāt bija arī ministrijas vadība…”

Tik augstām amatpersonām vajadzēja saorientēties situācijā un atšķirt provokāciju no pieteikta pasākuma, arī rangs bija pietiekoši augsts, lai labotu situāciju.

Taču tas, vai nometīs Kazlovski, vai nenometīs – manu prāt, nav šobrīd tas svarīgākais. Svarīgāk ir saprast, ka vēlēšanas pie durvīm un vienīgā iespēja sevi pasargāt no tā, ka procesus mūsu valstī arī turpmāk sāk regulēt LR ienaidnieki ir – nākošajās pašvaldību vēlēšanās ir jāatņem vara Ušakovam. Un visas šāda rakstura ideoloģiskas problēmas būs atrisinātas.

Patiesībā jau pat citu reklāmas rullīti vairs nevajag. Vajag no materiāliem, kuri tika safilmēti vakar uztaisīt kārtīgu filmu, kurā tiktu pasvītroti visi šo SC varoņu portreti personīgi, izcelts saturs – domāju ar to pietiktu, lai sasniegtu mērķi. Nu labi, var vēl piekabināt klāt fragmentus no nākošā 9. maija topošās izrādes.

+21
-8
Atbildēt

7

    Una Grinberga > buchamona 18.03.2013. 13.51

    Var jau protams iet taisnīgo ceļu un blakus “štāba” busiņam izvietot autobusu ar vismaz 10 augstas klases juristiem par stundas likmi 200Ls, kas mēģina visos likumos un MK noteikumos atrast juridisko traktējumu, lai apturētu vienu vai otru pusi un policejiski iejauktos konfliktā, vai arī apturēt vienu pusi un pēc tam tiesāties (protams, par valsts līdzekļiem).
    VAI
    Sakārtot publisko pasākumu likumu tā, lai konflikta iespējas būtu minimālas un policijai būtu vienkārša, skaidra un juridiski pamatota argumentācija konflikta izraisītājus apturēt! Tas atkārtojas gadu no gada, bet izdarīt līdz šim nav nekas!

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 18.03.2013. 13.54

    ——riņķī apkārt: “(..)
    Patiesībā jau pat citu reklāmas rullīti vairs nevajag. Vajag no materiāliem, kuri tika safilmēti vakar uztaisīt kārtīgu filmu, kurā tiktu pasvītroti visi šo SC varoņu portreti personīgi, izcelts saturs – domāju ar to pietiktu, lai sasniegtu mērķi. Nu labi, var vēl piekabināt klāt fragmentus no nākošā 9. maija topošās izrādes.”
    ============================================================================
    Pareizi – , un šo te mūziku palaist:

    http://www.youtube.com/watch?v=QzntZLHcYy0

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.03.2013. 15.10

    edge_indran – šoreiz var Tev piekrist – muzika būtu atbilstoša un arī prototipus Saskaņas Centram un viņu ” antifašistiem” esi atradis īstos :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 18.03.2013. 15.31

    Nasing!!! Tas atkārtojas gadu no gada, bet izdarīt līdz šim nav nekas! ______________________________________________________________ Pareizi! Ministram ir jāatkāpjas, jo tieši IeM ir likumdošanas iniciatīva, lai sakārtotu šo jautājumu, bet kozļiks NEKO nav izdarījis! Negrib vai neprot?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 18.03.2013. 16.05

    Varbūt, tomēr, tai iniciatīvai jānāk no TM, kas ir jūsu partijā?

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 18.03.2013. 17.07

    …Nasing Spešal!….

    – Jau pērn Iekšlietu ministrija izstrādāja grozījumus likumā „Par sapulcēm, gājieniem un piketiem”, lai konkretizētu pašvaldības tiesības lēmuma pieņemšanā par pasākuma norises ierobežojumu noteikšanu vai par pasākuma norises aizliegšanu. Pagaidām vienprātības par likumprojektu nav.

    Situācija ar masveida pulcēšanās pasākumu rīkošanu vissarežģītākā ir Rīgā, kur tiesa ne reizi vien ir atcēlusi Rīgas domes pieņemtos lēmumus par pasākuma norises aizliegšanu, norādot, ka pašvaldībai, lemjot par pulcēšanās brīvības ierobežošanu, ir rūpīgi jāizvērtē katra situācija. Iekšlietu ministrija ir atzinusi, ka nepieciešams konkretizēt pašvaldības tiesības par lēmuma pieņemšanu pasākuma norises ierobežojumu noteikšanai vai pasākuma norises aizliegšanai, un jau pērn izstrādāja grozījumus likumā “Par sapulcēm, gājieniem un piketiem”.

    Valsts sekretāru sanāksmē šo likumprojektu izskatīja 17.janvārī, pamatā to atbalstot, taču Iekšlietu ministrijai vēl jārīko starpinstitūciju sanāksme ar Tieslietu ministriju, Latvijas Pašvaldību savienību, iesaistot arī Rīgas domi, lai atkārtoti izvērtētu priekšlikumus par izmaiņām tiesiskajā regulējumā. Ja likumprojekts tiks saskaņots, to jāiesniedz izskatīšanai Ministru kabineta sēdē; ja kopīgu viedokli neizdosies rast, dokumentu apspriedīs Ministru kabineta komitejas sēdē.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 18.03.2013. 17.09

    Dzeri, kopš kura laika TM nodrošina kārtību sabiedriskos pasākumos?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

enjoy 18.03.2013. 13.35

NA vienmēr pārsteidz ar nespēju loģiski domāt. Vai tiešām viņi vēlējās, lai policisti sāk raut ārā “antifašiku” skaļruņu vadus? Un tad Dombrava& Dzintaru ies to policistu vietā pa tiesām staigāt, jo sarkanie fašiki tādu piespēlētu laimi izrādīties kā policistu upuriem garām nelaidīs. Dombrava tad no savas kabatas baros to policistu ģimenes? Un tagad Kozlovskis vainīgs, ka policisti nepārkāpa likumu?

Vienīgā pretdarbība, ko es varu šajā situācijā iedomāties, ka visi leģionāri iesniedz tiesā prasību pret skaļrunātāju organizāciju par viņu goda aizskaršanu- saistot leģionārus ar noziegumiem, kurus viņi nav darījuši.

+15
-12
Atbildēt

8

    janis17 > enjoy 18.03.2013. 15.28

    Policijai BIJA pienākums nodrošināt Likuma Par sapulcēm, gājieniem un piketiem prasības.
    3.pants.(3) Valsts ne tikai nodrošina pulcēšanās iespējas, bet arī gādā, lai pulcēšanās netiktu traucēta.
    9.pants.(2) Sapulču, gājienu un piketu laikā nodrošināms, lai attiecīgais pasākums netraucētu publiska pasākuma, valsts vai pašvaldības rīkota pasākuma, iepriekš pieteiktas sapulces, gājiena vai piketa norisi.

    Ja troksnis traucēja, tad neapšaubāmi bija jāpārtrauc!

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 18.03.2013. 16.44

    ….aivarsk…nez, kāpēc Tu aizmirsi citēt likuma 19.pantu?

    19.pants. Sapulcēs, gājienos un piketos pastāv vārda un valodas brīvība.

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 18.03.2013. 17.24

    …aivarsk…Tu šodien ēdis esi?…čurājis arī?….vecīt, Tev spiediens uz smadzenēm kļūst bīstams….

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > enjoy 18.03.2013. 19.00

    Paldies par rūpēm, vecmāmiņ, viss kārtībā! :)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 18.03.2013. 21.12

    zanE. ..aivarsk…Tu šodien ēdis esi?…čurājis arī?….vecīt, Tev spiediens uz smadzenēm kļūst bīstams….
    ______________________
    18.marts 2013 09:33
    Naids un fizioloģija ir Zanes virzošie spēki. Un tad jau partijām ir pakārtota nozīme…

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 18.03.2013. 21.39

    ….nu, ko Tu, lno!…Jums taču rupjība un fizioloģija ir partijas firmas zīme – paskat, kā Tavas partijas fani cenšas!….jāpieskaņojas Jūsu līmenim, lai Jums nebūtu grūtības uztvert teiktā jēgu…un….ja nu pēkšņi izdomāju vēlēšanās balsot nevis par SC, bet otriem nacionālistiem – NA, lielas atšķirības jau nebūs….

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 18.03.2013. 21.52

    ….wow!…adminis pastrādājis un pasaudzējis aivarsk no briestošām nepatikšanām – izdzēšot atklāti izteiktus draudus…. :)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 18.03.2013. 21.59

    zanE. Apgalvot var visu, bet pierādīt, ka es kaut reizi būtu nolaidies līdz Tavam līmenim nevari. Zane ir Vienotības ienaidnieku slepenais ierocis:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

Egita 18.03.2013. 13.32

ieteiktu NA uzstādīt RĪGAS DOMES aizliegto tēlniecības kvadrināles skulptūru-,,Rozes vārdā”/Ginters Krumholcs/(no policistiem pilnā ekipējumā veidots zieds-futbolbumba)

+6
-1
Atbildēt

0

piziks 18.03.2013. 13.31

Atliek vienīgi brīnīties par 2 politisko spēku — NA un Vienotibas — savdabīgo uzvedību. Abas politapvienības ir stipras ar lielu juristu lielu daudzumu. Abas apvienibas ir vienā koalīcijā. Ja šai koalīcijas daļai būtu reāla vēlme kaut ko starpnacionālo konfliktu vidē sakārtot, būtu manāmas konstruktīvas darbibas arī no likumdevēju — Saeimas deputātus ieskaitot! — puses.

Man gribētos ari tagad, pēc š.g. 16 . marta un pirms nākamgada 16. marta — nākamgad Rīga būšot Eiropas kulturas galvapilsēta! — redzēt apkopotu tagadējo juridisko iespēju analīzi.

Vai 16. marta norises ir pietiekami dokumentētas — ar audio un vizuālajiem materiāliem? Ja ir, ari tagad — pēc notikuma — vajadzētu iet tālāk par glumiķiem izdevigo teicienu “pec klopes dūres nevicina”. Šoreiz derētu vicināt tieši pēc šīs klopes un juridiski/no likumu viedokļa noskaidrot un noskaidroto publiski darīt zināmu: : “anķifašisti” atskaņoja kaut kādu informāciju — it kā par leģionu. Cik varēja TV sadzirdēt, ari šogad, tāpat kā vairākus citus gadus iepriekš, “informācijā” par leģionu tika melots uz nebēdu.

Galvenais no pirmajiem jautājumiem, — vai tagadējie likumi lauj atrast pantus un sodīt “aņķifašistus” par meligas informacijas tīšu un apzinātu izplatisanu publiskajā telpā? Ja ir kāds likums, kas to ļauj, līdz nākamjam 16. martam būtu ļoti lietderīgi kādu atbildigo “anķifašistu” sodīt — pieteikuma iesniedzēji būtu ļoti atbilstoša gaļa, no ka cept pamācosas kotletes.

Kā noteikt, vai info ir melīga? Jebkurās tiesās taču ir iespējas piesaistit ekspertus, un šoreiz aizdomas, ka melots tika vispar bez apdoma, — pat nepielaujot domu, ka kāds par šo nekaunigo blefu/dezinformacijas performanci varētu tikt apsūdzēts!

Ja kāda likuma pietrūkst, — deputātiem laiks iespringt, jo citādi 16. martu paši pataisa par politiskā tirgus elementu: kuŗš ko nometīs un kura vietā cerēs tikt. Vēlētājiem pat aizdomas vien tādas nav vajadzīgas, citādi tas ir populisms.

Vispirms vajadzētu aizvērt mutes prokremliskajiem politmāksliniekiem mierīgi. Vai valdosās koalīcijas likumdeveji uz to ir spējigi?

Un — vēl viena nianse, par ko padomāt: “anķifašisti” un viņu piesedzēji pēdējos gados nekaunigi censas manipulēt ar sagrozītu Izraēlas tēlu. Viņi uzaicinātos no Izraēlas gan nekaunigi izmanto — ka Zurofu, Zurofam pašam apzināti cūkojoties. Neviens oficiāls Izreēlas ārlietnieks uz Vizentāla centru nekas nav skatijies citādi ka vien ka uz kādu no daudzām nevalstiskajām organizācijām. Pēc pērnā 16. marta izgāšanās Efraims Zurofs diez vai vairs riskēs starot/zvaigžņoties Rīgā šādos pasākumos.

Šoreiz tie, kas uzdodas par anķifašistiem, iespējams, apmuļķoja Izraēlas bijušo politiķi, kam Dievs savdabā veidā neļāva izgāzties — politiķe vienkarši nomira pirms pasākuma.

Tikko rastos kāda izdeviba sarunāties ar nopietnu Izraēlas izdevumu/mediju atbildigiem žurnālistiem, ari Ārlietu ministrijas amatpersonām nebūtu par skādi informēt un pabrīdināt — ja ne paironizēt! — par šejienes vienvalodigo “anķifašistu” lidz šim relativi veiksmigajam nekauņu un apmuļķoto politiku medībām Izraēlā: ja eks-politiķe tik laba bijusi, kā tagad par viņu saka Netanjahu, tad drizāk iespējams, viņa nav apjautusi, kurš — un patiesībā kādēļ?! — uz kāda rakstura pasākumu viņu uz Rīgu faktiski atkrāpis.

+21
-5
Atbildēt

0

dro 18.03.2013. 13.31

Skat kā Kirhenšteina mazmazbērni aktivizējušies:)

+19
-13
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 18.03.2013. 17.56

    Plus_opinionlno Skat kā Kirhenšteina mazmazbērni aktivizējušies:)
    _____________________
    Šitie IR progresējuši.

    Ja agrākie(saskaņā ar V.I,Ļeņina tēzi) bija gatavi “‘pārdot virvi ar ko viņus pašus pakārs”, tad šie:

    nopirks virvi paši, ekonomiskas ekonomikas vārdā iztiks bez ziepēm un augšminēto “ekzekūcijas darbu”” paši ar sevi arīdzan paveiks “bez iejaukšanās no ārienes”‘.

    Progress.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 18.03.2013. 13.03

Nevis policija (un Kozlovskis) ir vainīgi, bet gan Dome, kas lieliski apzinājās, ka divu pretēju spēku atrašanās vienuviet jau a priori ir “uguns pakulās”.

Domes nezinīši neko nezina – ne kādam nolūkam tiek prasīta skaņu aparatūras lietošana, ne kāpēc a/fašistiem ir jābūt pie Brīvības, nevis savu elku pieminekļa… ak, kur nu tik smalkas nianses.

Varbūt ir vērts padomāt, ka atļauju pieprasīšana nav formāls akts, lai domnieki varētu izrādīt savu varu, bet ka par lēmumiem ir arī jāatbild.

+27
-5
Atbildēt

1

    janis17 > silvija_vitina 18.03.2013. 15.22

    Likuma spēks ir pārāks par domes rīkojumu, policija nepildīja likumu par Par sapulcēm, gājieniem un piketiem prasības. Konkrēti – 3.pants.(3) Valsts ne tikai nodrošina pulcēšanās iespējas, bet arī gādā, lai pulcēšanās netiktu traucēta. 9.pants.(2) Sapulču, gājienu un piketu laikā nodrošināms, lai attiecīgais pasākums netraucētu publiska pasākuma, valsts vai pašvaldības rīkota pasākuma, iepriekš pieteiktas sapulces, gājiena vai piketa norisi.

    TĀTAD – viens pašākums nevar/nedrīkst traucēt citam. Ja domes bezatbildības dēļ pasākumi viens otram sāk traucēt, tad TIEŠI policijas pienākums ir to novērst!
    Vainīgi ir abi un atbildīgi arī!

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

gstrazds 18.03.2013. 12.58

Cik maziski!
Kliedza taču pa kreisi, pa labi, ka koalīciju pametīšot. Jeb būs vēl soļi?

+17
-14
Atbildēt

1

    Sanšains > gstrazds 18.03.2013. 13.30

    Vai drīzāk nav tā, ka Jums galvā atbalsojas tīmekļa čivinājumi? Turklāt, ja čivinājums ir tāds, ko Jūsu filtrs akceptē kā atbilstošu Jūsu rigidajiem stereotipiem par nacionālistiem, tad attiecīgais čivinājums ne tikai tiek ielaists, bet arī daudzkārt atbalsots?

    “The Police” jau savulaik apdziedāja šo Jūsu mazo problēmu:
    “Voices inside my head echoes things that you said”.

    http://www.youtube.com/watch?v=d7mB7Opu6s0

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

Janis 18.03.2013. 12.57

Kāds varētu oficiāli prasīt Dombravas demisiju.
Nacionālās Drošības komitejā tādiem maziem gailēniem, kas domā, ka deputāts ir augstāks par likum, nav ko darīt.
Faktiski arī Saeimā nē.

+27
-17
Atbildēt

1

    cheszz > Janis 18.03.2013. 14.25

    “Atkāpies vai vairs nestrādāsi” liecina par to, ka Dombrava jau ir iejuties jaunā Iekšlietu ministra tēlā.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 18.03.2013. 12.55

NA varētu prasīt Bērziņu atlaist Saeimu, jo deputāti (t.sk. NA) nav spējuši izstrādāt sakarīgu publisko pasākumu likumu, kas šāda veida konfrontācijas izslēgtu. Tāpat varētu arī beidzot pielikt punktu deputāta imunitātei, jo, ja nebūtu deputāta imunitātes, Dombrava un Dzintars neuzdrošinātos nepakļauties policijai un nebūtu nekādas fiziskas grūstīšanās.

+21
-18
Atbildēt

23

    janis17 > Una Grinberga 18.03.2013. 13.06

    Jā, jaunas vēlēšanas būtu noderīgas. Tad mēs redzētu, kam ir un kam nav vieta Saeimā!

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.03.2013. 13.12

    Dombrava tur diez vai būtu un diez vai arī NA varētu cerēt uz vairāk deputāta vietām pēc pēdējā pus gada “darbiem”.

    +18
    -17
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.03.2013. 13.40

    @articulus
    Ja gribas rīkot bēres vai kapusvētkus, tad to vajag darīt kapos nevis pilsētas centrā pie Brīvības pieminekļa.
    Un nevajag maldināt: Tavā greizajā skatījumā “bērinieki” šoreiz bija gatavi piekaut tos, kas pie blakus kapa iešāva pa kraķītim un ķiķināja.
    Pataupi vārdu “mēsls” savai ģimenei, kolēģiem u.c. domubiedriem – acīmredzot viņi gūst mazohistisku baudījumu no Tavām vardarbīgajām izpausmēm.

    +14
    -21
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 14.10

    @Nasing spešal!
    Kas tu tāds esi, lai norādītu, kur latvieši drīkst, bet kur nedrīkst pieminēt savus kritušos karavīrus, vienalga kurā karā un kurā armijā te nebūtu karojuši?! Ja latviešu karavīri savas valsts galvaspilsētā pie Brīvības pieminekļa nevar pieminēt savus kritušos biedrus, tad tā ir trauksmes situācija! Ministram būtu jāatkāpjas kā zīmei, ka valsts iekšējā drošība turpmāk būs prioritāte. Ja šim ministram tāda žesta jēga ir neskaidra, tad viņu IR jānoņem.

    +26
    -14
    Atbildēt

    0

    ezis > Una Grinberga 18.03.2013. 14.44

    Ivars
    wow. tas nekas, ka 16. marta atceres diena nav viennozīmīgi vērtējama diena?

    “IR jānoņem” šādi teksti tiešām sāk biedēt. labi, ka Repše nolēmis dibināt partiju un nākamajās vēlēšanās (cerams) nacionāļi neiegūs vairāk mandātu. šausmas iedomāties kas varētu notikt, ja viņiem tiks dota lielāka rīcības brīvība..

    +17
    -17
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.03.2013. 14.50

    @Ivars
    Kas Tu tāds, lai man aizliegtu aizrādīt, ka Brīvības piemineklis ir brīvības simbols, pie kura citu varu slavināšana nav pieļaujama! Īstiem latviešiem tomēr ir izkoptas tradīcijas – katrai vietai savi godi nevis kur ienāk prātā.

    +15
    -18
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Una Grinberga 18.03.2013. 14.58

    Plus_opinionNasing spešal! @articulus
    Ja gribas rīkot bēres vai kapusvētkus, tad to vajag darīt kapos ..
    _______________ ok, nasings.

    Tavējās bērēs to ņems vērā.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Rudīte Krūmiņa > Una Grinberga 18.03.2013. 14.58

    Vai policijas un RD rīcība nevairo naidu?

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 15.06

    @klishinj

    Ļoti neviennozīmīgi vērtējams ir 9. maijs, bet tas neatbrīvo iekšlietu ministru no pienākuma nodrošināt kārtību šī pasākuma laikā.

    Kurš ir teicis, ka Repše atbalsta t.s. antifašistu ālēšanos un provokācijas pie Brīvības pieminekļa? Kādā sakarā tu viņu piemini šīs diskusijas kontekstā?

    Runāt ciešamajā kārtā, ja darbības veicējs ir zināms, ir slikts stils vai arī zināšanu trūkums. Politiskai partijai rīcības brīvība nevis “tiek dota”, bet to dod vai arī liedz vēlētāji. Tātad, no kā tev ir bail, un kas tāds varētu notikt, ja tauta plašāk atbalstītu NA?

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Una Grinberga 18.03.2013. 15.23

    N.Š. – ko tu runā, vai tad nezini, kas ir NA elektorāts?
    Dombrava būs tas, kurš dabūs plusus vairāk par visiem!

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 15.24

    @Nasing spešal!
    Piekrītu, Brīvības piemineklis ir brīvības simbols, un atceries – liela daļa Latvijas brīvvalsts elites par savu brīvību un dzīvību varēja pateikties tieši latviešu karavīriem, kuri pret austrumu iekarotājiem cīnījās vācu armijas formās. Ja sarkanās armijas iebrukums Latvijā tev ir tikai abstrakts, bezkaislīgs vēstures fakts, tad neprovocē ar komentāriem tos, kuru vēsturiskajā atmiņā katra diena, kad nesākās krievu laiki, ir tik pat kā brīvība.

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.03.2013. 15.42

    @Ivars
    Laikam nezini, kas ir brīvība. Brīvība nav būšana “labāka” kunga jūgā.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 15.56

    @Nasing spešal!
    Tātad iespēja izglābties no komunistu terora un doties trimdā, kamēr latviešu karavīri cīnījās, lai šī iespēja būtu pieejama, nav godpilnas pieminēšanas vērta?! Vai tev nepareizā forma šķiet svarīgāka par rezultātu?!

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    daceantuza > Una Grinberga 18.03.2013. 16.23

    Un? Piedalījās žīdu šaušanās? Sargāja koncentrācijas nometnes? Saki, ka tā nebija? Jā- tā bija pavēle, kas netiek apspriesta! Bet karš ir karš un kara laika likumi! Taču, kad jūs liksiet tiem leģionāriem reiz mieru? Lai viņi duss savās kapu kopiņās, kur jau viņas kam ir. Tuvinieki mājās, vai pie savu tuvinieku kapiem pieminēs tos arī. Bet cepaties jūs tāpēc, ka puišeļi netika pāri policijas kordonam! Tur tā lieta! Kā? Tādi slaveni vīri un nekā! Ar kāju pa vienu vietu tiem vēl vajadzēja!

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 16.29

    @Nasing spešal!
    Es neuzskatu un nekad, tostarp šajā diskusijā, neesmu apgalvojis, ka vācu okupācija bija brīvība. Tomēr latviešu leģionāri ir pelnījuši pieminēšanu, jo viņu cīņa kara izskaņā aizkavēja Baigā gada atgriešanos un dāvāja brīvību lielākam pulkam klaida latviešu.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.03.2013. 17.31

    @Ivars
    Pēc tāda loģikas mums vajadzētu arī svinēt Napaleona armijas ienākšanu Latvijā – nāca atbrīvot latviešus no cara nagiem.
    Par to, kas bija baisāki – vācieši vai krievi – pat vēsturnieki strīdās. Nevajag personiskas sekas identificēt ar kopējām tautas sekām. Galināja, varoja, zaga, dedzināja, postīja… abas puses. To, kurš bija ļaunāks – grūti izmērīt, jo katra no latviešu ģimenēm to ir izjutusi netieši (emigrācijā), no krievu puses, no vācu puses, vai no abām pusēm, un grūti būs panākt kādu universālu svaru ļaunumam pret latviešu tautu.

    P.S. Ir tāda universāla patiesība – ja neesi pārliecināts par savu politisko nostāju ilgtermiņā, nestājies nevienā partijā, jo zīmogs būs uz mūžu. To pašu var teikt arī par piesliešanos vienai vai otrai pusei karā, jo Latvija jau nekaroja. Tas ir zīmogs uz mūžu, bet tas nav Lāčplēša ordenis, kas piesprausts pie krūts… tas ir kaut kas svešs!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 18.03.2013. 18.14

    @Nasing spešal!
    Nu, cik var to straw man retorikas triku pielietot! Es runāju par latviešu karavīru godināšanu, tu kritizē vācu okupācijas režīmu, pieminot, nacistu pastrādātos noziegumus, un tad, protams, oponents izskatās pēc muļķa!

    16. martu nevis svin, bet piemin – svin 11. novembri. 16. novembrī piemin nevis vācu armijas iebrukumu un “labāka” okupācijas režīma nodibināšanu, bet Latviešu leģiona karavīru cīņas. Šo cīņu taustāmais rezultāts ir laika iegūšana daudziem tūkstošiem bēgļu.

    P.S. Analoģija ar Napoleona karaspēku ir, pieklājīgi izsakoties, nekorekta. Precīzāk būtu minēt Latviešu strēlnieku bataljona izveidošanu cariskās Krievijas armijā un Ziemassvētku kauja pieminēšanu.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 18.03.2013. 19.27

    Ivars
    “neesmu apgalvojis, ka vācu okupācija bija brīvība.”

    Tiklīdz to atzīsti, labi sagatavotais čekas mūdzis to pagriezīt tā, ka Staļins bija OK un 9. maija svinēšana pašsaprotama.
    Es pievērsīšu vērību iespējamiem kara noziegumiem vācu armijā, kad par noziegumiem pret cilvēci būs pakārts miljardais staļinists un rusists, ātrāk, ne.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 18.03.2013. 19.31

    Nasing spešal!
    “NA varētu prasīt Bērziņu atlaist Saeimu, jo deputāti (t.sk. NA) nav spējuši izstrādāt sakarīgu publisko pasākumu likumu”

    Tā kā Antonijas ielas nama kurators izdzēsis manu komentāru, esmu spiests atkārtot. Vai ja ieradīšos tavu tuvinieku bērēs un visiem tur iedošu purnā, vainosim tieslietu ministriju?
    p.s. mēsls pārstāj par tādu būt, kad pūšanas vai anaerobās baktērijas to pārvērtušas H2O+CO2 vai CH4+CO2.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    juhans > Una Grinberga 18.03.2013. 19.52

    nasing spešal
    Napoleona ienākšana no latviešu viedokļa PATIEŠĀM BŪTU BIJUSI ATBALSTĀMA – kur viņš gāja pāri, tur krita dzimtsbūšana.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Una Grinberga 19.03.2013. 09.52

    NS
    Ķīnieši saka, ka dzīvojot stikla mājā, ir neapdomīgi mētāties ar akmeņiem – arī RP atbalstītājam labāk nepiesaukt jaunas vēlēšanas – ja nu sanāk… vēlēšanu rezultātā RiP.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 19.03.2013. 10.01

    >ns
    “Brīvības piemineklis ir brīvības simbols, pie kura citu varu slavināšana nav pieļaujama!” – tāpēc pilnīgi nepieļaujami ir, ka tur skan krievu okupantu marši un dziesmas! Leģionāri nekādas “citas” varas tur nepieminēja, ir jābūt muļķim, lai to nesaprastu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 19.03.2013. 10.04

    >Solveiga
    Leģionāri “Piedalījās žīdu šaušanās? Sargāja koncentrācijas nometnes? Saki, ka tā nebija?” – kāds neaprakstāms stulbums!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

janis17 18.03.2013. 12.54

! Nu neblamējies galīgi!!!!
Likums visu precīzi nosaka, jautājumi –
1. vai policija zina likumu?
2. vai policija piemēro/nepiemēro likumu izlases veidā
3. KURŠ policijai nosaka, kad un kā likuimu piemērot????

Likuma Par sapulcēm, gājieniem un piketiem prasības.
3.pants.(3) Valsts ne tikai nodrošina pulcēšanās iespējas, bet arī gādā, lai pulcēšanās netiktu traucēta.
9.pants.(2) Sapulču, gājienu un piketu laikā nodrošināms, lai attiecīgais pasākums netraucētu publiska pasākuma, valsts vai pašvaldības rīkota pasākuma, iepriekš pieteiktas sapulces, gājiena vai piketa norisi. 15.pants.
(1) Pēc pieteikuma saņemšanas pašvaldība pārliecinās, vai ir ievērotas visas šā likuma prasības.
(2) Papildus šā panta pirmajā daļā norādītajam pašvaldība pārliecinās, vai: 1) pasākums netraucēs citus publiskus pasākumus, valsts vai pašvaldības rīkotus pasākumus vai iepriekš pieteiktas sapulces, gājienus vai piketus —
Principā iespēja vērsties tiesā pret Rīgas Domi, pret valsts policiju un pret apvienību “Pret nacismu”.
1. Pret Rīgas domi – par nolaidību, veicot amata pienākumus: – pieļaujot pārsegties diviem publiskiem pasākumiem vienlaikus, ja iepriekš jau bija zināms, ka viena puse mentāli traucēs otras puses rīkoto pasākumu (pamatojums – atļaujas došana skaņas un tās pastiprinātājaparatūras lietošanai pasākumā, kad tajā pat laikā turpat blakus notiek cits pasākums ar cita rakstura ievirzi).
2. Pret policiju (atbildīgo amatpersonu pasākumu norises laikā) – par dubultstandartu pielietošanu, pārstāvot tikai vienas puses intereses. Pamats: – netika pārtraukts vienas puses īstenotais mentālais terors pret otra pasākuma dalībniekiem, kuru psākuma norise tika nepārprotami traucēta, pielietojot skaņas aparatūru. Savukārt pret otro pusi tika vērsta nekavējoša fiziska rīcība, tiklīdz tā pēc izprovocēšanas centās novērst piemiņas pasākuma norises traucēšanu ar skaņas aparatūras pielietošanu, ņemot vērā policijas bezdarbību un ar likumu policijai uzdoto pienākumu nepildīšanu.
3. Pret apvienību “Apvienība pret nacismu”. Par apzinātu likuma pārkāpumu, mentāli tiešā veidā iejaucoties otra pasākuma norisē.

+31
-13
Atbildēt

5

    Sanšains > janis17 18.03.2013. 13.03

    pašvaldība pārliecinās, vai: 1) pasākums netraucēs citus publiskus pasākumus, valsts vai pašvaldības rīkotus pasākumus vai iepriekš pieteiktas sapulces, gājienus vai piketus
    ===========================
    Ja “pašvaldības pārliecināšanās” jēdziens ietver arī policijas veikto situācijas izvērtēšanu/rīcību, tad JUMS IR TAISNĪBA, un atbildīgs varētu būt gan Ķuzis, gan varbūt arī Kozlovskis.

    Tiešām brīžiem žēl, ka neesmu jurists.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 18.03.2013. 15.20

    Nu un ko tad vēršaties tikai pret policiju, nevis pret visiem trijiem?
    Jautājums tīri retorisks, cerams, tikdaudz arī paši saprotat, ka neko nepanāksiet, īpaši jau man patīk tā vēlme aizliegt sab. org., kas nepatīk NA.
    Man, piemēram, nepatīk NA, bet, tāpēc ne prātā nenāk prasīt to aizliegt.
    Jums gan izpratne par demokrātiju kā tam pitekantropam ar akmens cirvi, vai, kā Krievijas “patriotiem”, kas grib aizliegt visu, kas nedomā, kā viņi.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 18.03.2013. 16.06

    Un kāpēc klusē TM, kāpēc jūs, nabadziņus, neaizstāv, visam taču sakars ar tiesiskumu?
    Viņš vairs nav jūsu partijā, vai viņam nav ko teikt?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.03.2013. 16.45

    Tikai sc un zatleristu vidū populāra padomju paraša – izmantot “blatu”, nevis likumu…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    cheszz > janis17 18.03.2013. 17.05

    Atgādini man, kurā partijā ir Grende, kura draudzības dēļ atteicās no LNB izmaksu indeksācijas- SC vai RP?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.03.2013. 12.49

Ministrs atzīmēja, ka visi pasākumi bija pieteikti un saskaņoti, un to organizētāji nekādus pārkāpumus nepieļāva.
======================================
JA ir tā, kā saka Kozlovskis – JA viss bija saskaņots (likumīgs) -, tad demisiju prasīt taču nav pamata. Nudien arī es negribētu, ka “spēka stuktūras” sāktu BRĪVI IMPROVIZĒT uz likumu bāzes – vienalga, kura interesēs.

+20
-6
Atbildēt

0

janis17 18.03.2013. 12.47

Sc taču nepieļaus sava biznesa partnera un teilāna drauga noņemšanu! Īstā koalīcija balsos vienoti!!!

+14
-16
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > janis17 18.03.2013. 17.08

    Sc ir pupu mizas. Bet tas, ka Rīgas dome ir Kremļa un kangaru rokās, fakts. Tur maz, kas maināms, jo latvieši ir kvantitatīvā mazākumā Rīgā, diemžēl. Un apvienoties zem karoga kā nācija, spēj tikai kad ir sū-i pa īstam. Pagaidām latviešiem šķiet, ka nav “pa īstam”. Pagaidīsim, kad būs..?!

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 18.03.2013. 12.45

Tas tikai pierāda ka vislatviešus vada vienkārši refleksi nevis saprātiskā domāšana !Nevis Kozlovskim būtu jāatkāpjas,bet gan puišelim Dombrovam,kas atļāvās draudēt policistam,kas tikai pildīja likumu un savus pienākumus!
Vislatvieši laikam aizmirsuši,ka demokrātiskā valstī likumdevēja vara ir nošķirta no izpildvaras un ka policija ir pakļauta likumam,nevis ministram!Un ja vislatvieši tiešām vēlētos atrast vainīgos 16.marta provokācijās,tad noteikti viņi atrastu tos RD,bet vieglāk ir taču vainot Kozlovski,jo viņa amats ir taču tik iekārojams :)

+26
-23
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam