Aptauja: Rīgā sarūk “Vienotības” atbalstītāju skaits

197

Komentāri (197)

Ieva 13.03.2013. 17.05

Nu to jau arī saku – mums visas partijas ir kreisas. Komunistiskās ideoloģijas pamatā bija itkā rūpes par trūcīgajiem. Mūsu demokrātija, savukārt, neļauj nošķirot sliņķus, dzērājus narkomānus un cietumniekus, jo lūk viņiem visiem ir tiesības.
Ciņa ar nabadzību, aizsegšanās ar demokrātijas vairogu ir visu Latvijā esošu partiju sauklis. Visu! Latvijā nav labēju partiju. Un visu zemju proletārieši,…
Kreisumu uzrāda arī augstāk esošie komentāri. Lai arī paši to neatzīstat, komentāru toni ir tāds pats, kā pirms komunistu apvērsuma.

Vai neesat sajaukuši valstis?

0
-1
Atbildēt

1

    egils_krastins > Ieva 13.03.2013. 17.52

    Vai Bībelē esi ieskatījies?
    Par Dieva noteiktajiem likumiem esi ko dzirdējis?

    Vai tev Jēzus Kristus no Nācaretes arī ir kreisais?

    Nevienam nav jācīnās ar nabadzību, ir jāmīl savs tuvākais un jāizbeidz zagt, melot, iekārot cita mantu, nepatiesu liecību dot u.t.t. Tad nabagu vnk nebūs…:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins 13.03.2013. 16.33

Prioritātes izriet no vētibu skalas.
Es par vēdera tiesu savu brīvību netaisos pārdot. Man par mazdēliem arī jāpadomā, kādā valstī vińi dzīvos.

Savā iepriekšējā komentārā jau minêju – Riga, ka Ziemełeiropas pērle, nozīmīgs kultūras centrs, moderna industralizcija rokrokā ar sakoptu vidi!
Industrializācija radīs darbavietas un arī pilnākus vēderus! Tas viss jau ir plāna:)
Vai Londonā esi bijis? Te uz katra stūra kāds industriālais parks. Łaudis darbojas un dzīvo labi. Simple:)

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 13.03.2013. 14.57

Izcili, jenoti! Izcila ekonomika, izcila vadība, izcils rezultāts – Latvijas iedzīvotāju nabadzība ir pārsteidzoša pat uz Baltijas fona.

http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2013_03/48991/dombrovskis_rimsevics_vilks_nora_krevneva-media_large.jpg?1363020950

Lai trūcīgie varētu dzīvot kaut cik apmierinošos apstākļos, ir jāsakārto minimālo ienākumu sistēma, kā arī jāsamazina bezdarbs, uzskata pazīstamais zviedru sociologs Joakims Palme.

0
-5
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 13.03.2013. 14.59

    Nav tiesa sociolog Joakim Palme. Tās ir lumpeņu problēmas. Jenotiem galvenais ir taupība, euro un ziemeļu zvaigzne. Tas, ka lumpeņi sprāgst badā un jenotiem būs vēlēšanās zem 5%, nespēs mainīt jenotu prioritātes.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 13.03.2013. 14.54

Izcili, ziemeļu zvaigzne, jenotu vadībā, svētās trīsvienības – Rimšēvica, Vilka un Dombrovska – darba rezultāts
———————————–
Latvijas iedzīvotāju nabadzība ir pārsteidzoša pat uz Baltijas fona. Lai trūcīgie varētu dzīvot kaut cik apmierinošos apstākļos, ir jāsakārto minimālo ienākumu sistēma, kā arī jāsamazina bezdarbs, uzskata pazīstamais zviedru sociologs Joakims Palme. Sarunā ar TVNET viņš atzīst, ka pozitīvus rezultātus tas varētu sniegt pēc vairākiem gadiem, bet Latvijas valstsvīriem acīmredzot trūkst politiskās gribas, lai šo sistēmu sakārtotu.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/456968-nabadzigo_aizsargasanai_ir_jaievies_progresivais_nodoklis

0
-5
Atbildēt

0

Ieva 13.03.2013. 12.28

Var apšaubīt procentus, un dibināti, bet tendence ir acīmredzama. Bez tam iepriekšējās aptaujas, un pēc tam sekojošās vēlēšanas, uzrādīja, ka aptauju iegūtie procenti latviskajām partijām ir pat lielāki, kā īstenībā tie ir vēlēšanās. (SC var savākt pat 60%, un vairāk)
Bez tam liela daļa vēlētāju nebalso par partijām, balso par cilvēkiem. Ja vairāki simpātiskākie politiķi atrodas vienā partijā, tad itkā balso par šo partiju. Cilvēki vairāk tic konkrētam personībām, nevis partiju programmām, kas kā ir kā Ziemassvētku dzejolīši – noskaita un aizmirst.
Un tāpēc skatoties uz Vienotības sejām, ir šāda reakcija. Vienotības runas vīri ir sakompromitējušies, bet joprojām atrodas partijas vadībā. Un iedzīvotāji vairs negrib balsot par Kamparu, un viņa dzīvokļa afēru vai sashēmotajām “mājsaimniecībām” elektrības norēķinos, negrib balsot par Zaķi un viņa doto nodokļu optimizācijas piemēru, vai viņa Gazprom mīlestību, negrib balsot par Āboltiņu, atceroties intrigas vai viņas bučošanos ar SC, negrib balsot par Ēlerti, jo galīgi nešķiet, ka viņa varētu risināt pragmatiskas lietas, negrib balsot par Čigāni, par viņas aklumu, jeb pēkšņo saslimšanu ar “savējo mīlestību”, vēlētāji atceras Bendrāti, kuru nosodīja nevis partija , bet vēlētāji utt.
Katrā ziņā Vienotība un, pirms tam, Jaunais laiks ir izdarījusi daudz, bet tai nav izdevies izvairīties no no taukmulizācijas slimības. Pa šito skuju taku aizgāja Latvijas ceļš, aizgāja TB, aizgāja Tautas partija, un nu iet arī Vienotība. Raksturīgākais slimības simptoms- “mēs visu daram pareizi, bet tauta mūs nesaprot…”
Dombrovskis un Vilks ir tie, kas vēl partiju notur virs ūdens, taču viņi darītu prātīgi, ja atbrīvotos no balasta, kas viņus velk lejā.
Es nākošajās vēlēšanās balsošu par Dombrovski, tas ir -par partiju, kurā viņš būs- neatkarīgi no tā, kā tā sauksies.
Mums visas partijas ir kreisas, lai arī kā tās sevi pozicionētu. Sociālistiskā uravņilovka, lumpeņu aizstāvība ir krievu okupācijas infekcija, kas ir visos mūsos, un kuru tā arī nav izdevies izārstēt.

Mums visiem vajadzētu kļūt bagātiem, taču patreiz tiek darīts viss, lai visi kļūtu nabagi, bet toties vienādi.

+7
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Ieva 13.03.2013. 13.05

    ——Ķīps: “(..) Mums visiem vajadzētu kļūt bagātiem, taču patreiz tiek darīts viss, lai visi kļūtu nabagi, bet toties vienādi. ” ============================================================================ Pilnībā piekrītu, jo vidēji 17 miljonu uz 1 Latvijas miljonāru globālā mērogā ir esošās “nabadzības” spilgts apliecinājums!

    http://www.youtube.com/watch?v=Mr-k2LzY96k

    Ja Latvijas miljonāru pirmā simtnieka (2010.g.) visi dalībnieki saliktu savu naudu kopā un sadalītu vienādās daļās — katram no viņiem pienāktos 17 miljoni latu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 13.03.2013. 13.28

    ———–
    Nezinu, kā “Jūs”, bet “mūs” apmierina esošā sociāli-ekonomiskā iekārta – tā sistēma, kas izveidota pēc anti-komunistiskā puča uzvaras 1991.g. augustā:

    “Kapitālisms, kā zināms, rada bagātus cilvēkus. Ja tas nepatīk, tad jātaisa jauna revolūcija un jāatgriežas pie komunisma.”
    Dr. habil. phil. Maija Kūle

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maija-kule-latvija-kas-mus-var-izglabt.d?id=40869429&utm_source=7guru.lv.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites

    – Slava Latvijas Tautas Frontei par oligarhu un miljonāru skaita pieaugumu Latvijā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ieva 13.03.2013. 14.52

    …negrib balsot par Ēlerti, jo galīgi nešķiet, ka viņa varētu risināt pragmatiskas lietas
    ____________________________________

    Re, te nu gan man rodas jautājums – kas jums ir pragmatiskas lietas?

    Ēlertei ir labas organizatora dotības!!!
    Spēcigs raksturs un vērtību skala, kas nodrošinās merka sasniegšanu – Riga, ka Ziemełeiropas pērle, nozīmīgs kultūras centrs, moderna industralizcija rokrokā ar sakoptu vidi!
    Ēlerte nekad neńems kukułus un nepārstāvēs “šaura loka” intereses.

    Un tas daudziem nepatīk! Ai kā nepatīk!

    Bet kā tad štelles sabīdīs ar neuzperkamu?!:)

    Mana pārliecība ir, ka Sarmīte galu galā uzvarēs, lai gan pašlaik nemaz tā neizskatās! Kas grūti nāk, tas labi nāk…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janis17 13.03.2013. 12.03

Rīgā sarūk “Vienotības” atbalstītāju skaits – tas arī izskaidro kāpēc vienotības spicie čaļi ar zaķi priekšgalā sākuši grābt un kampt cik var.
Sajūt jau gala tuvumu un sviluma saku…

+3
-7
Atbildēt

0

Edmunds Zālīte 13.03.2013. 11.12

kāds pārsteigums! vairāk “čakluma” “druvās” un āboltiņas augstprātības un V netiks pāri pat 5% barjerai!

+4
-6
Atbildēt

0

egils_krastins 13.03.2013. 10.54

Piekrītu zirnekliene Šaloba komentāram, skaitłi, kas redzami rakstā neatspoguło realitāti.

Mani savukārt satrauc neprofesionalitāte veicot aptaujas. Šādu praksi vajadzētu mainīt, jo tā var iespaidot vēlētāju izvēli vēlēšanās.

+4
-2
Atbildēt

2

    gliters > egils_krastins 13.03.2013. 11.00

    Profesionalitāte? Es domāju, ka aptaujas veicēji labi apzinājās, ko dara un pavisam noteikti zināja, kā pasūtījumu pilda. Savukārt pasūtītājam šādi aptaujas rezultāti ir vajadzīgi tāpēc, lai demoralizētu latviešus, radot iespaidu, ka vēlēšanās nav vērts piedalīties, jo tāpat uzvarēs SC.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > egils_krastins 13.03.2013. 11.56

    ——-
    Spriedums negrozāms – “uz sārta” reitingu ražotājus jeb “liekam komatu pareizajā vietā”!

    http://www.youtube.com/watch?v=zMoPVzGMkVU

    p.s. Tā būs pareizi: “Ja Rīgas domes vēlēšanas notiktu rīt, par partiju apvienību “Saskaņas centrs/Gods kalpot Rīgai” balsotu vairāk nekā puse jeb 5,44% galvaspilsētas vēlētāju,…”- ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

alexander 13.03.2013. 10.41

Par laimi, vēlēšanas nenotiks rīt. Arī aptaujas rezultātus ir jāvērtē kritiski, jo salīdzinoši liels ir neizlēmušo skaits un nav zināms, vai tika aptaujāti vienīgi balsstiesīgie iedzīvotāji. Bet laiks tomēr rit un ceru, ka Vienotībai pietiks iniciatīvas un ideju, lai stiprinātu savu vēlētāju atbalstu un censtos iegūt jaunus. Ja nepietiek – vajag intensīvāk uzrunā tos, kuriem rūp Rīgas kā Eiropas līmeņa galvaspilsētas nākotne un aicināt sadarboties. Šo vēlēšanu iznākums ir pārāk būtisks, lai atļautos pašiem aprakt savas izredzes, esot neizlēmīgiem un neinovatīviem. Bez tradicionālajiem masu medijiem Rīgā ir pietiekami daudz kultūras un sociālo aktivitāšu centru, kurus var izmantot kā informatīvos kanālus, lai apvienotu domubiedrus un idejas.

+5
-1
Atbildēt

0

gliters 13.03.2013. 10.06

no tvnet’a

“Var jau SC berzēt rokas priekā. Bet faktiskā aina ir drusku savādāka, nekā tai aptaujā parādīts. Aptaujājot kaimiņa Pjotra ģimeni, visi kā viens atbildēja, ka balsotu par Ušakovu. Tas nekas, ka balstiesības no 5 aptaujātajiem bja tikai tēvam un meitai, bet abi tēva vecāki ir nepilsoņi un sieva – Baltkrievijas pilsone. Bet par to nepilsonību tika noklusēts. Aptaujātāji ieskaitīja, ka visi pieci ir par SC. Otram kaimiņam Dmitrijam līdzīgi – ģimenē no 4 viens ir nepilsonis, bet ierakstīts tika, ka visi balsos par SC (viņi nemaz nezina, ka ir vēl kāds cits, par ko iespējams balsot). Mūsu ģimenē savukārt 6 vēlētāji. Tikai jaunākais dēls pateica, ka balsos par NA, bet pārējie svārstās – NA vai Vienotība. Atbildējām, ka vēl nezinam. Tā nu sanāca, ka no 15 cilvēkiem reāli balstiesības ir 11, un par SC nobalsos 5, par Vienotību vai NA kopā 6. Bet aptaujātāji ierakstīja, ka no 15 par SC balsos 9, par NA 1, bet pārējiem viedokļa vēl nav. Pēc aptaujas datiem iznāk, ka 60% ir par SC, 6,7% par NA, bet citi nav izšķīrušies. Liktos, viennozīmīgs rezultāts. Kaut būtībā, ja visi balstiesīgie no mūsu kāpņu laukuma aizies uz vēlēšanām, par SC sanāks 45,5%, bet par viņu oponentiem – 54,5%. Tā, redz, sanāk. Viss atkarīgs no tā, kas un kā skaita..”

Man vislielākā baža ir par to, ka latvieši masveidā neies uz vēlēšanām, atšķirībā no krievvalodīgajiem, kuri būs aktīvi un gandrīz visi balsos par SC.

+14
-2
Atbildēt

2

    austrisv > gliters 13.03.2013. 10.18

    Šeloba! Šis man ļoti patika, jo vismaz kaut kas optimistisks!
    Bez tam ši aptauju firma laikam tomēr ir privātfirma un , vai ir norādīts, kas šo aptauju pasūta? Vai Rīgas dome?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gliters 13.03.2013. 10.23

    ——-
    Vai tad reitingus viena RD var pasūtīt? LV reitingu taisīšanas bizness nav likumos aizliegts, tā kā katrs V un RP atbalstītājs var “roku pielikt, lai lielais darbs uz priekšu iet”.!
    Ražojam reitingus, tad “spīdēs mums uzvara”:

    http://www.youtube.com/watch?v=AWk35AbOAuc

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 13.03.2013. 09.48

Ja nopietni, tad varu nomierināt Vienotības fanus – V reitings ir augstāks. Rezultāti ir viltoti, lai mobilizētu Ēlertes vēlētājus tieši Rīgā, lai potenciālie v vēlētāji sāktu uztraukties un izpildītu Ēlertas aicinājumu – deklarēties Rīgā un balsot par V ( nu ne jau par RP vai NA Ēlerte “cepās”).
Laukos un citās pilsētās Vienotībai tagad ir Tautas partijas elektorāts – par to nav ko uztraukties.
Galvenais Vienotībā ir neizgāzties Rīgā un dabūt pieklājīgu rezultātu. Otra lieta, kas Vienotībai svarīga un arī NA, lai RP dabūtu pēc iespējas mazāk balsu. Vēlams būtu pat, ja RP paliktu zem 5%.
Jūs jautāsiet – kā tad tā, V un NA nevar vēlēties, lai RP netiek pāri 5%. Tad jau nebūs nekādu cerību uz to, lai atņemtu Ušakovam troni Rīgā, jo V un NA nesavāks vairāk kā SC.
Dabūt vairākumu RD Vienotībai un NA nav tas svarīgākais.
SVARĪGĀKAIS IR, LAI RP NETIEK PĀRI 5%.
Tad pēc vēlēšanām, ņemot vērā mazo RP atbalstu ( ja tāds būs ), varēs izpildīt sen gaidīto, slepeno Lemberga, Vienotības un NA vēlmi – saplosīt RP, atņemt tiem ministrijas un dabūt Lemberga ZZS valdībā.

PS
Pēc pēdējām, patiesām, neatkarīgām aptaujām RP un Vienotībai ir vienādi reitingi – tuvu pie 9
NA ir mazāk – 6%.
Ja ņem vērā, ka daudzi vēlētāji, kam nav pagaidām viedoklis, var nobalsot par RP, tad ir liela varbūtība, ka RP starp latviskajām partijām ir vislabākie rezultāti.
Tas gan neietilpst ne Lemberga, ne NA, ne Vienotības plānos.
Atkārtoju, štrunts par latvisko partiju uzvaru RD – galvenais nogremdēt RP.

+4
-11
Atbildēt

3

    ——-
    Pēc maniem aprēķiniem – V un RP kopā sanāk 41%, bet NA nedaudz mazāks – aptuveni 21%. Nekādu izredžu SC+GKR pašvaldību vēlēšanās nevar būt, jo nevar būt!

    http://www.youtube.com/watch?v=6ieQPnXGAS4

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 13.03.2013. 10.08

    susurs:
    SVARĪGĀKAIS IR, LAI RP NETIEK PĀRI 5%.
    ==================================
    Piekrītu – varētu būt, ka Kremļa polittehnologiem tas ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem. (Vēl arī krievu valodas iedabūšana valsts augstskolās)
    Arī Zaļās partijas piedalīšanās vēlēšanās un vēl dažu procentu balsu atņemšana latviešiem noderēs “Saskaņas centram” un tā saimniekiem. Ar uzviju būs atgūtas sirdsapziņas bruņiniekam Lindermanam zaudētās dažas balsis.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ——Haris (..) Varētu būt, ka Kremļa polittehnologiem tas ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem. ============================================================================ Der ATCERĒTIES neseno pagātni – , kas un kāpēc dibināja Latvijas Tautas Fronti – , kas un kāpēc “liel-dropei” LTF 25 pusmiljons euro piešķira:

    Gatavojas vērienīgi atzīmēt LTF jubileju
    http://www.youtube.com/watch?v=NqHIt9jFAcw

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 13.03.2013. 09.46

PUĻĶĪS – ATASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !

+1
-2
Atbildēt

0

Egita 13.03.2013. 09.22

,,Izdevējam(L.L) jāievēro likumā noteiktās prasības.Un tās,esmu visai droša nav ievērotas.”—Iveta Kažoka Mansmedijs.lv
Ko gaida KNABS?
Vai tad uz Lapsu neattiecas lv likumi?

+6
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Egita 13.03.2013. 09.44

    ——–
    Pavēli gaida. Mediju “šākāļiem” šitādas varnešu glupības ir kā dzīvības eliksīrs sava biznesa attīstībai. Tas tik būtu numurs, ja tagad Lapsu tapat kā Jēkabsonu uz Tvaika ielu aizsūtītu!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egita 13.03.2013. 09.50

    ——-rujienasmetals (..) Vai tad uz Lapsu neattiecas lv likumi? ============================================================================ Tikpat lielā mērā, kā uz Leriju Flintu U.S. likumi par tikumību, kuri nespēj iegrožot vārda brīvību: “You don’t have to agree with him, but would you resign to the unlimited freedom of speech?” http://milosforman.com/en/movies/the-people-versus-larry-flynt

    Laipni lūgti reālajā demokrātijā, kad nevar aizliegt ne mediju “šakāļu” gaudošanu,Pussy Riot ārdīšanos, ne L.Flinta “vārda brīvību”:

    http://www.youtube.com/watch?v=wSQT0ILuW6I

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 13.03.2013. 12.07

    edge indran-..tas tik būtu nummurs…
    _______________________________
    ja es iztērētu miljonu bezmaksas avīzei NA konstruktīvai kritikai ,vai man piešķirs žurnālistu izcilības balvu,vai mani savāktu KNABs?
    _______________________________________________________
    (pieņemsim ka naudu man būtu uzdāvinājis kāds godīgs uzņēmējs no kādas draudzigas kaimiņvalsts.)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 13.03.2013. 09.17

Ja aptauju veic darbdienu rītos, apzvanot vidējos mājāsēdētājus, tad ne tādus vien rezultātus var iegūt. Tas ir bezdarbnieku un pensionāru reitings, piedodiet;)

+6
-3
Atbildēt

0

peerku 13.03.2013. 09.12

Mani nemaz neiepriecina Vienotības reitingu kritums, bet patiešām Dombrovskis ir gandrīz vienīgā partijas “trumpja kārts”, kuru nevar izspēlēt pašvaldību vēlēšanās. Slikti tas, ka partijas biedri, tās reputācijas aptraipītāji, joprojām ir prožektoru gaismā, nav nobāzti dziļi ēnā, lai par sevi neatgādinātu. Arī Ēlertes izvēle liecina, ka Vienotība ignorē vēlētāju viedokli. Diemžēl vienotība arvien vairāk līdzinās Tautas partijai. Es personīgi gaidu Repšes atgriešanos,- tas ienestu svaiga gaisa vēsmas Latvijas politikā, jo atšķirībā no daudziem vara nekad nav viņu maitājusi.

+6
-9
Atbildēt

11

    Vladimirs Lavrenovs > peerku 13.03.2013. 09.32

    Personību kults ir tas, kas valsti ved postā. Ir viegli uztaisīt kampaņu pret vienu vai dažiem cilvēkiem. Uz to var jauki parazitēt svešas varas, bet svešas varas nekad Latvijas vēsturē nav devušas tik cik ņēmusušas. ES dod vairāk, bet tā nav sveša vara.

    Katrai personībai ir vajadzīga komanda un tos jāsalasa pa pažobelēm, jo katrai personībai vajag savu partiju.

    Ja cilvēki nebūtu tik pasīvi, bet paši iesaistītos, priecātos par tiem kas viņus pārspēj, nevis no aizmugures liktu priekšā kāju, cīnītos par savējiem, tad dzīvotu labāk un nebūtu jābrīnas par to kā nozombējot nelielu daļu vēlētāju var pieveikt trīs reizes lielāku vēlētāju daļu. Lai trīskāršu pārspēku pārvērstu sakāvē, lietā jāliek visi instrumenti, melnais PR, šķelšana, iefiltrēšana, ideoloģiska sagrāve un tas viss arī notiek.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 13.03.2013. 10.01

    Pikselis!
    Dikti labi!
    Piekrītu, jo nemaz nevajag paskatītie scitos p[ortālos. To var redzēt un to pat redz Briselē, cik latvieši paši neieredz savu valdību un valsti. Esam šajā ziņā unukāli pasaulē. No mums var mācīties, kā noēdam savus labos līderus. Domāju, ka vairs nebūs daudz gribētāju godīgu un labu un gudru cilvēku vidū, kuri gribēs nokļūt valsts vadītāju amatos, jo tos vienkārši apmētās dubļiem mūsu valsts ienaidnieki, bet latvieši tiem pievienosies aiz savas muļķība un kāres saņemt labāku dzīvi nekā ar darbu nopelnīts. Gluži kā vakar Vītols stāstīja par Venecuēlu, kurā ir daudz nabagu, kam patīk šāda Čavesa bijusī politika, bet valstī ir milzu inflācija un valūtas devalvācija un milzu parādi!
    Un to mēs dabūsim atkal, ja dabūsim zagļus vai populistus atkal pie varas. Vai drīzāk būs vēl sliktāk- kā Krievijā!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > peerku 13.03.2013. 10.42

    Jaunas vēsmas ko gaidāt nav jaunas. Repše viens pats nav spējīgs veikt izmaińas Latvijas poltikā un vińa komanda ir galīgi garām.
    Tā kā Repšes iespējamā atgriešanās neko nemainīs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 13.03.2013. 11.25

    Pat neceri, jo Repšem aiz muguras ir Tītava banda un Belokoņa banda, kura finansē ja un vai arī turpmāk finansēs Repši?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 13.03.2013. 12.27

    Varbūt ir kāds konkrēts Titava grēku saraksts jeb tās ir tikai emocijas bez reāla seguma?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > peerku 13.03.2013. 12.32

    Dārgais DD1, vai dzīvnieki labprātīgi piekrīt kaut ko sev ārstēt? Vai LV pūlis piekritīs kaut ko ilgalicīgi savā labā izdarīt, ja īstermiņā tas nes ciešanas?

    Tur arī atbilde, V(ne bez grēka, bet kurš no mums ir bez grēka?) bišķi idealizē(varb;ut paviršība un nekompetence) elektorātu, ņemdami pēc Rietumu standartiem ( ārstēties draugi ir pareizi un mēs visi to saprotam), bet vēl jo projām LV visu nosaka ex”sovoki”- kungu, maizi, izklaides( pie kājas kādas izcelsmes un izglītības līmeņa), un jau aug(ir izaugusi) jaunā Rietumu patērnieku paaudze( tiesības hipertrofētā izmērā pret atbildību, kas apgriezti proporcionāla tiesībām), kam interesē tikai labumi ko dos viņiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 13.03.2013. 13.09

    Bet, Pat neceri, jo Repšem aiz muguras ir Tītava banda un Belokoņa banda,
    ________________________________________________________________________
    Repše bija ļoti populārs un cik ātri popularitāti zaudēja?
    Dombrovskis ir populārs šodien, bet kas par bandām aiz muguras ir viņam?
    Ārijas parādi jau nav daudz mazāki par repšika parādiem…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > peerku 13.03.2013. 14.29

    to DD1
    Titava, kā poltenciāla politika, vèrtību skala nav pienemama nevienam demokrātiskas sabiedrības loceklim.
    Cilvêki parasti izdara izvēli un pieńem lēmumus balstoties uz diviem vałiem – raksturs un vērtibu skala.
    Titavam nav raksturīgi domāt par citiem, vińš ir egocentrisks, augstprātīgs cilvēks, kuram galvenā vērtība ir vińa paša labsajūta. Politikā šīs kategorijas darbońi ir visbīstamākie, jo vińus ir viegli nopirkt. Politisko korupciju Latvijai nebūtu vēlams vairot, tāpat jau m***u (žurnālista Streipa definīcija) pietiek.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 13.03.2013. 14.55

    Cik es zinu, tad Tītavs bija Ventspils ostas valdē ilgu laiku un, cik dzirdēts, tad visādi palīdzējis tiem no naidīgās kaimiņvalsts veikt savus darījumus caur šo ostu. acīmredzot Titava pārstāvniecība ostā ir nesusi Vienotībai tikai kompromātu par ši kundziņa rebēm ostā.
    Vai neesi nekad lasījis kādu domu graudu no Tītava naidīgajiem izteikumiem pret Latviju kā neatkarīgu valsti. Bez tam viņš ir beidzis krievu vidusskolu, cik zinu, un laikam no turienes tā viņa naidīgā dzīves dziņa.
    Kā Tu domā, kāpēc Tītavu izslēdza no Vienotības, kā Tu redzi pat Repši no tās joprojām neizslēdz. Vai daudzi biedri ir izslēgti no Vienotības?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 13.03.2013. 19.33

    Tas bija ļoti nedemokrātiski, kad Titavu izslēdza no Vienotības bez jebkāda pamatojuma. Repše to uztvēra ļoti personiski,- kā dūrienu mugurā un atgāja malā. Vēl viens iemesls cienīt Repši arī kā uzticamu draugu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 13.03.2013. 21.48

    DD
    Cik zinu, tad vecs teiciens vēsta” Politikā draugu nav ir tikai intereses!!!
    To derētu atcerēties arī Repšem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 13.03.2013. 07.53

Nav jau, droši vien, tā situācija tik dramatiska, kā to zīmē šie aptaujas cipari – bet tomēr, cik jābūt pagrimušam rīdziniekam – ” vidējam latvietim”, lai sāktu balsot par savas valsts ienaidniekiem, lai nobalsotu par politisku spēku, kurš sarīkoja valodas referendumu, katru gadu rīko orģijas LR otrās okupācijas gada dienu pieminot utt.
Kā rīdzinieks, esmu pārdzīvojis trīs mērus, Ušakovu ieskaitot. Kā vienkāršais rīdzinieks, ja runājam par kanalizācijas caurulēm, ielu bedrēm utt, ar tīru sirdsapziņu varu teikt :) – nav nekāda starpības, kurš tur tajā mēra krēslā sēž.
Starpība ir morālē, proti – kādu politisku spēku šis mērs pārstāv, kādu garīgu patiesību pauž.
Kas šobrīd ar “vidējo latvieti” – rīdzinieku notiek? Kādēļ šāda nihilistiska attieksme pret valsti, pret nacionālas republikas, kāda ir LR, pamatos ieliktajām garīgajām vērtībām? Atbilde ir pavisam vienkārša – šie augļi – Ušakova klonētais rīdzinieks, ir sekas vīzdegunībai, ar kādu pret ļaunumu izturas tie mūsu ” gara milži” :), kuru spēkos ir veidot sabiedrisko domu, sabiedrības attieksmi pret lietām.

+11
-2
Atbildēt

21

    ievuliitis > buchamona 13.03.2013. 08.41

    Zini, kāda vēl būtiska starpība, RA? Iepriekšējiem (vairāk, kā trim) nebija jāizpārdod Rīgas pilsētas īpašumi, ar ko cer aizlāpīt milzīgus caurumus pilsētas budžetā, kas radušies no absolūti nesaimnieciskas politikas.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 13.03.2013. 09.00

    Cilvēki domā nevis par politiku, bet gan par to, ka Ušakova laikā tiem piešķirts pabalsts, tie var braukt par brīvu, utt.
    Un tas ir pilnīgi normāli priekš cilvēkiem kas balansē uz izdzīvošanas robežas, grūti iedomāties, ka viņi, vispirms, domās par ideoloģiju, un tikai pēc tam par bērniem, utt.
    Tā ka tas atkal ir viens piemērs, kas ir par labu libertistu teorijai, ka nabadzīgās valstīs demokrātija tiek izkropļota, un pie varas nonāk populisti.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 13.03.2013. 09.23

    Priecājies Dzeri, tavējie būs pie varas :))

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 13.03.2013. 09.27

    Interesanti, ja nav starpības, ko tad Birks un TB izgāzās vēlēšanās, pie tam ar tādu troksni, ka par viņiem nenobalsoja pat savi vēlētāji un partija pat RD netika?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.03.2013. 09.31

    dzeri, tu tikai aizmirsti atzīmēt, ka tā izplakarējot Rīgas naudu un lāpot tos caurumus ar īpašumu izpārdošanu var drīz aptrūkties nauda ne tikai brīvbiļetēm un pabalstiem, bet arī tām jomām, kuru funkcionēšanu Dome līdz šim nodrošināja.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 13.03.2013. 09.37

    Es biju domājusi, ka Ušakovs Krājbankā paspēlēja Rīgas nodokļu maksātāju naudu 6- 10 milj, bet kā nesen uzzināju tad veselus 20 miljonus!
    Kas tad pie tā vainīgs, ka Ušakovs šo naudu atdeva Antonovam nelieliem tēriņiem jahtām un smalkiem autiņiem. gan jau atkal valdība, jo nav informējusi Ušakovu, ka jādomā ar galvu un nedrīkst tā riskēt ar rīdzinieku naudu ieguldot to viena īpašnieka bankā( krievu) Vai tad nesenā pieredze nav jau to pierādījusi, ka viena īpašnieka banka kā parasts nogrimst pa burbuli: Lavents vai K&K!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 13.03.2013. 09.39

    Dzeri, kāpēc pēkšni rīdzinieki “balansē uz izdzīvošanas robežas”? Rīgā ir viszemākais bezdarbs, algas arī noteikti augstākas nekā vidēji valstī.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 13.03.2013. 09.55

    argunte. Tu taču nedomā, ka Rīgā bezdarbs ir vismazākais tāpēc, ka mērs ir Ušakovs?
    Rīgā vienkārši ir daudz darbaspēka, kas ir arī labs pircējs un labs strādājošais, jo ir no kā izvēlēties, jo daudz. Bez tam Rīgā ir visa valsts pārvalde un milzīgi daudz pašvaldību institūciju

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 13.03.2013. 10.12

    Bet, ušasķiks par naudas noguldīšanu krievu bankā saņēma smuku otkatu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 13.03.2013. 10.13

    Es neesmu Ušakova atbalstītājs, vienkārši skaidroju cilvēku domu gājienu.
    Pazīstu pat divus bijušos “krutos” nacionalistus, kam Ušakova laikā piešķirts pabalsts apkurei 200ls un kam tur vēl 30ls. mēnesī plus produkti, un tie tagad balsos tikai par Ušakovu, kā paši atklāti saka.
    Un, principā, korupcija RD bijusi vienmēr, arī pirms Ušakova.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 13.03.2013. 10.18

    Dzeri, latvieši ir viltīgāki, nekā tu domā! Pēc sakāves kaujā pie Rīgas (1198) Ikšķiles un Mārtiņsalas latvieši bija spiesti kristīties, pat piedalījās dažās dzīrēs kopā ar krustnešiem par krustnešu un Alberta naudu, tomēr pēc krustnešu aizbraukšanas kristietību, iekāpjot Daugavā nomazgāja.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 13.03.2013. 10.32

    betijacelmale
    “dzeri, tu tikai aizmirsti atzīmēt, ka tā izplakarējot Rīgas naudu”

    Pofig. “Après nous le déluge”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 13.03.2013. 10.34

    aivarsk
    “Bet, ušasķiks par naudas noguldīšanu krievu bankā saņēma smuku otkatu!”

    Runā tieši. Ne noguldīja, bet izputināja.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > buchamona 13.03.2013. 11.44

    riņķī apkārt
    … mūsu ” gara milži” :), kuru spēkos ir veidot sabiedrisko domu, sabiedrības attieksmi pret lietām.
    Piekrītu Jums, bet vai ar PBK ‘profesionāļa’ (iespējams arī Ušakova domubiedra) iebīdi LTV – varam cerēt uz godīgas sabiedriskās domas veidošanas principiem?!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 13.03.2013. 12.25

    Kaut kā AivarK “viltīgie”protolatvieši( konkrēti līvi) galu galā ieberzās ar savu ūberviltīgumu, jo vēsturi taču zini?
    Ja šādu skolu izpildīsim RD vēlēšanās, tad arī skaidrs rezultāts būs, iepārdos kremlini-20%nieki šo to “viltīgajiem” lettiem( vau, acumirklīgs rezultāts!) un pēc tam “viltīgie leti”, sēdēs uz ledus ar pliku pakaļu turpmāko vēstures periodu(vēstures periodi parasti ir vairākas cilvēku paaudzes, nevis vienkārši viens vēlēšanu periods piecgadīte)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 13.03.2013. 12.58

    Tu tak WAT būsi pārpratis mani – paskaidrošu, lai par brīvu brauktu tramvajā, nav obligāti jābalso par kremlistiem.
    Tas arī būtu jāpaskaidro ” vienkāršajam vēlētājam”. Brauc, bet nebalso par sc!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 13.03.2013. 12.59

    Bet. Es tā pavisam nedomāju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 13.03.2013. 13.09

    Normālam cilvēkam ,kas saprot cēļoņu un seku sakarības, nevajadzētu vispār rasties idiotiskai vēlmei braukt par “frei”, ja viņš nav bērns, vai nevarīgs( uzsvars uz nevarīgs) pensis. Pretējā gadījumā šāds cilvēks nav cilvēks, bet lops, dzīvnieks, kas apdalīts ar spriešanas spējām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 13.03.2013. 13.24

    Normāls cilvēks saprot, ka, ja populisma sienai nevar ar pieri izskriet cauri, tad tai var apiet apkārt…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Aldīna > buchamona 13.03.2013. 15.57

    Kā tad puteņa šoferi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 14.03.2013. 10.38

    tomēr pēc krustnešu aizbraukšanas kristietību, iekāpjot Daugavā nomazgāja.
    ==========
    Grieķi tātad. 21.gs grieķi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 13.03.2013. 07.28

Nav pamata rūpēm par VIENOTĪBU. Zaķa valodiņa liecina, ka GAZPROM ir apsolījis parūpēties.

+6
-5
Atbildēt

0

ligakalnina 13.03.2013. 06.29

Kārtējais pierādījums radikālu libertistu domai, ka, piešķirot vēlēšanu tiesības pilnīgi visiem, arī lumpeņiem, hroniskiem pabalstu saņēmējiem, utt., demokrātija tiek sagrauta un pārvēršas par ohlokrātiju – primītīva pūļa varu, kurš balsos par to, kurš tam vairāk apsolīs vai ko iedos par brīvu.

+19
-5
Atbildēt

28

    buchamona > ligakalnina 13.03.2013. 07.23

    dzeri – šī nu ir tā reize, kad man nāksies Tevi pamācīt, kas ir demokrātija :). Lieta tā, ka jebkuram pilsonim demokrātiskā valstī, lai arī viņš būtu lumpenis, hronisks pabalstu saņēmējs utt, ir tiesības vēlēt un tās nav tiesības, kuras viņiem ir devuši radikāli liberisti, bet gan – tās ir tiesības, kuras savam pilsonim garantē valsts.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 08.00

    Par to var strīdēties, un, būtībā, tas būs strīds par terminoloģiju, demokrātija un vairākuma diktāts galīgi nav sinonīmi.
    Demokrātija ir arī mazākuma tiesību ievērošana, un, vairāk vai mazāk, paredz to, ka vēlētājs ir izglītots, un saprot sava balsojuma sekas, arī vēlākās, ne tikai tūlītējās.
    Ja šie divi nosacījumi netiek ievēroti, un visu izlemj pūlis, kas vairāk balstās uz emocijām un tūlītēju izdevīgumu, tad tādu iekārtu sauc par ohlokrātiju vai pūļa varu.
    Patreiz redzamākais ohlokrātijas piemērs ir Venecuēla un daudzas citas kreisās Latīnamerikas valstis.
    Kas attiecas uz libertistiem – doma ir tāda, ka vēlēšanu tiesības jāpiešķir tikai tiem, kas valstij vairāk dod, nekā no tās saņem pabalstos, utt., jo kā var uzticēt izlemt valsts likteni tiem, kas nespēj nodrošināt iztiku pat sev un savai ģimenei ( dabiski, iet runa par hroniskiem pabalstu saņēmējiem, kas negrib, nevis nevar strādāt, nevis par pensionāriem vai cilvēkiem, kas nokļuvuši īslaicīgās grūtībās).
    Dabiski, es labi saprotu, ka mūsu līdz idiotismam novestā politkorektuma laikmertā, kad arī kanibālismu var uzskatīt par “nacionālo tradīciju”, kura jāsargā, nekas tāds nav iespējams, tā ir tikai teorija.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 13.03.2013. 08.06

    Dzeri. Nu Tu gan ” selekcionē” :)) Demokrātija neko ” neparedz”, demokrātija garantē jebkuram pilsoņiem “stūrēt” valsti, tādēļ arī šis aktuālais jautājums par pilsonību, nepilsoņu bērniem utt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 08.15

    Demokrātijas arī mēdz būt dažādas, pārstāvnieciskā, tiešā, utt., manuprāt, mūsdienās demokrātijas jēdziens ir izkropļots kreiso pol. spēku dēļ, demokrātija paredz ne tikai tiesības, bet, arī atbildību, par ko vispār vairs nerunā.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 13.03.2013. 08.49

    Man gandrīz pilnībā jāpiekrīt Jums, dzeri. Tiesībām vienmēr jābūt līdzsvarā ar pienākumiem. Tikai nesaprotu, kāpēc iepriekšējās leģitīmās Saeimas atlaišanu Jūs neuzskatāt par bezatbildīgu, populisma provocētu, pat gavilējāt par Zatleru un viņa ātrumā savākto baru.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 09.04

    Es par pašu Zatleru galīgi nefanoju, bet, pateicoties viņam un RP, tikām vaļā no PLL un daļas ZZS, un par to gan es fanoju, neatkkarīgi no tā, kādi motīvi Z vadījuši.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 13.03.2013. 09.19

    Tātad mērķis attaisno līdzekļus? Vai tā ir atbildīga demokrātija? Vēlētāju audzināt, izglītot, likt saprast paša atbildību par ievēlēto Saeimu nav viegli, gandrīz neiespējami. Tad lai nāk oportūnists jebkādu mērķu vadīts un padzen Saeimu, kā jokā, kad negribas mazgāt bērnus, labāk taisīt jaunus.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 09.20

    tikām vaļā no PLL un daļas ZZS
    ______________________________________

    Dzeri, te nu mēs esam :)))
    Tikt no kāda vaļā ir mazākais, svarīgi ir kādu LABĀKU dabūt vietā!!!!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 13.03.2013. 09.24

    sākot A, jāsaka arī B – kādi tad būtu tie atlases kritēriji tiem “pareizajiem” vēlētājiem?
    Algas līmenis? Piederība pareizai partijai? Vecums, tautība?

    Jābūt taču kritērijiem, pēc kuriem šķirot pareizos no lumpeņiem?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 13.03.2013. 09.32

    Jā, Džeri, tas mums patiešām draud, jo izskatās, ka pasvied suņiem kaulu un tie priecīgi asti luncina jaunajam saimniekam , un tik lēti paķers šo kaulu.
    Man gribas teikt kretīni dejo, kā tajā dziesmā! Re, pat tas korporācija kas te grozās ir sajūsmināts, jo jau sacerējies, ka SC tagad pārņems valsti un pievienosies savai mātuškai. Laikam aizmirsušies labie padomjlaiki ar taloniem un pelēkām mājām un privilēģijām tikai partijas izredzētajiem un lielajai krievu tautai.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 13.03.2013. 09.39

    Vēlētājus nav iespējams atlasīt, bet likt saprast pašu atbildību vajag, citādi sanāk tikai tādas pielabināšanās kampaņas. Domājošam vēlētājam ļoti svarīgi ir ētiskie momenti, savukārt lumpenu var uzpirkt ar banānu vai tramvaja biļeti. Propocijai būtu jāmainās. Pamatojoties uz Maslova piramīdu, varētu domāt, ka tā mainīsies līdz ar labklājības celšanos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 13.03.2013. 09.52

    DD
    Prātīgi, bet šaubos vai lielā kaimiņvalsts mums atļaus sasniegt labklājību! Tās bankas un to nogremdēšana ik pa laikam man liek domāt, ka kremlini piestrādā labi. ta spats par Liepājas metalurgu un gan jau vēl, jo lieli īpašumi ir krievvalodīgo rokās un arī Gazprom ne par velti ir noenkurojies Latvijā un viņu kadri arī neguļ ar propogandu un mēli var sasniegt pat ļoti daudz it seviški lumpenu vidū, kam svarīgs ir nevis valsts liktenis, bet kā nomaksāt komunālos maksājumus. Starp citu arī ši tēma ir interesanta, jo tiek pasniegts, ka valsts nevis pašvaldība ir galvenais iemesls lielajiem komunālajiem un īpašuma nodokļa maksājumiem. Kādi Rīgā ir tie īpašuma nodokļi nav nevienam jāstāsta- tie var saniknot ikvienu vēlētāju, kurš nedomā, ka šo nodokli uzliek viņa mīļotā Ušakova dome.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 10.00

    kolpants – kritērijs ir pavisam vienkāršs, un tāds jau, savulaik, esot bijis Lielbritānijā – balso tikai tie, kuri valstij nodokļos samaksā vairāk, nekā saņem dažādos pabalstos, t.i. taisni tie, kuri to valsti uztur, nevis tie, kas no tās valsts tikai ņem.
    ASV arī esot bijis īpašuma cenzs – balsoja tie, kam piederēja kādi īpašumi.
    Dabiski, tas viss ir ļoti strīdīgi, bet, savs racionāls grauds te arī ir.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 10.14

    Dzeri! Kārtējais pierādījums radikālu libertistu domai, ka, piešķirot vēlēšanu tiesības pilnīgi visiem, arī lumpeņiem, hroniskiem pabalstu saņēmējiem,
    __________________________________________________________________________
    vēl visādus pederastus aizmirsi pieminēt, fašist! :))))

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 10.20

    aivarsk – ar nerviem viss kārtībā?
    Vispār, zini, ko nozīmē fašisms?
    Acīmredzot, neesi ko sapratis – nav tāda doma noņemt visiem pabalstus, un atstāt cilvēkus bez iztikas līdzekļiem, doma tur tāda, lai šādi cilvēki, kas, pārsvarā, ir bezatbildīgi, nevar ietekmēt valsts likteni.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 13.03.2013. 10.26

    dzeris49
    “Es par pašu Zatleru galīgi nefanoju, bet, pateicoties viņam un RP, tikām vaļā no PLL un daļas ZZS”

    Rebes, pat visai demonstratīvi, krievu bandītu, čekistu, mauku un pederastu shodņakā, “jaunais vilnis”, tika pārņemtas un Maskavas rīkojumu pildīšana arī.
    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Leons Rapiņš > ligakalnina 13.03.2013. 10.37

    Katra vēlētāja balsij derētu piešķirt spriestspējas koeficientu. Piemēram, sākumam varētu atlasīt tos, kas domā, ka mainot repsīšus pret latiem kursā 1:1, viņi tagad būtu 200 reizes bagātāki (pieļauju, ka tā spriež 80% mīļõ tautiešu). Šo pilsoņu balsij tiktu piešķirta vērtība 0.1 balss. Saeima tad iegūtu stipri vien citādu seju.
    Koeficientu piešķiršanu uzlikt par pienākumu vēlēšanu komisijai :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 11.30

    Dzeri, lai šādi cilvēki, kas, pārsvarā, ir bezatbildīgi, nevar ietekmēt valsts likteni.
    __________________________________________________________________________
    Nu ja, tas taču ir citāts no Main Kampf, tu tik pederastus, žīdus un gāzes kameras aizmirsi pieminēt, fašist! :)))))))))))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 11.43

    Ko tā saraucies, aivarsk – dzīvo uz pabalstiem, un visus tos, kas domā, ka vajadzētu sākt ko darīt, sauc par fašistiem, kā tie grieķi, kad viņiem likvidēja to “haļavu”?
    Vai, kā parasti, “jūtas valda pār prātu”, un vienkārši neapjēdz, ko runā?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 11.53

    Dzeri, es smejos par tavām metamorfozēm – no rīta labējais, pusdienlaikā libertists, ap launagu kreisais sociķis sc urrāpatriots, bet vakarā fašists, kurš vēlās izolēt dažus sabiedrības slāņus.
    Galvenais, ka tu pats saproti, kas esi – CIETI!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 12.05

    Prieks, ka izdevās sasmīdināt vienu no nopietnākajiem NA atbalstītājiem, ar to humora izjūtu jums tur ir visai bēdīgi.
    Kas attiecas uz “vienreiz tas, citreiz kaut kas cits” – vispār, realitāte nekādām shēmām neatbilst, un viss nav tik viennozīmīgi, kā izskatās vidusmēra NA atbalstītājam, visam ir nianses, pasaule nav melnbalta, viss ir relatīvs, un tā jūsu bipolarā vai melnbaltā domāšana kotējās tikai jūsu aprindās.
    Bez tam, tev ir visai maza sajēga par terminiem, ko tu lieto.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ligakalnina 13.03.2013. 12.16

    Viennozīmīgi piekrītu Džerim, atbalstītu pat vēl labējāku pieeju ( akurāt kā vēsturiskajos štatu nosacījumos-īpašuma cenzs), jo šitā demokrātija-pūļa vara pasaulē ir knapi ~70-80 gadus, tas nozīmē pret jebkuru vēsturisko sabiedrisko struktūru, tas ir nožēlojami maz, jau tagad pasaulē parādās totālā struktūras nenoturība( resursu patērētāju valstīs problēmas ar finansu bilanci , tam skaitā iedzīvotājiem , problēmas ar demogrāfiju, nevar taču sevi ierobežot ar liekām mutēm , jāpatērē un morāli ētiskiem jautājumiem – indivīds-atoms kā atskaite jebkam, tiesību-atbildības sviru pilnīga nesabalansētība, savukārt resursu ražojošās valstīs viss tieši otrādi izņemot to pašu finansu bilanci, demogrāfija nekontrolēta , utt..).

    Tas nozīmē ka vēstures mērogā, nevis indivīda šaurajā redzeslokā, tuvākajā laikā būs izmaiņas loģiskuma ,sabalansētības (tiesības=atbildība) virzienā, kur savu varu zaudēs pūlis, manipulējamās masas, jo kā līdz šim dzīvot vairs nevarēs, vajadzēs ķiruģiskas iejaukšanās utt.., ko loģiski pūlis nekādā gadījumā negrib pieļaut, akurāt kā dzīvnieki.

    Protams ,šāds viedoklis tracina ideālisma apoliģētus, bet ir skaidrs, ka cilvēka stulbums ir konstants lielums, visa vēsture to pierāda, un lai kaut cik izvairītos no stulbeņu( izglītības līmenis vēl neko neizsaka) manipulēšanas, vienkāŗsi ir jāizskauž stulbeņu iespēja kaut ko ietekmēt.
    Arī demokrātijas šūpulī Atēnās vergiem un plebsam nebija nekādas teikšanas, nerunāsim par vēlākiem laikiem ( līdz pat 20.gs 50tajiem)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 12.51

    Nu tad Dzeri tā, attīstot tavu domu – vēlēšanu tiesības jāpiešķir tikai izglītotiem latviešiem, jo šeit ir Latvija un tai jābūt latviskai, jo tā ir vienīgā Latvija pasaulē, tas palīdzētu novērst tās sekas, kas radās no neizdarītās DDD :))))))))
    Tas ir tas, ko teiktu ultrakonservatīvs nacionālists, pat Garda ir mērenāks!
    Tu esi pārkāpis 80% no augstāk minētā suņa, atlikusi vien 20% aste.
    KAS TU ESI, SUNĪT? :)))))

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.03.2013. 13.33

    Beidz reiz murgot, es te galīgi nerunāju par segregāciju pēc etniskā principa.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 13.03.2013. 14.13

    dzeris49: Beidz reiz murgot, es te galīgi nerunāju par segregāciju pēc etniskā principa
    _______________________

    Ar ko segregācija pēc etniskā principa atšķiras no segregācijas pēc mentālā (IQ) vai mantiskā stāvokļa? Arī Staļins un Ļeņins mēģināja segregēt cilvēkus pēc mantiskā stāvokļa (šķiru cīņa).

    Ja uzskatāt, ka etniskā segregācija ir slikta, bet citas segregācijas labas, tad no jūsu uzskatiem izriet, ka Hitlers bija slikts, bet Staļins tik slikts nebija, tikai tik daudz, cik cilvēku slepkavošana? Tā nebūt nav, jo galvenais ļaunums bija tieši cenšanās pārveidot sabiedrību (Hitlera gadījumā uz etniskā pamata, Staļina gadījumā uz sociālās inženierijas pamata) un cilvēku slepkavošana bija tikai drastiska metode kā to veikt. Sociālā inženierija ir tikpat ļauna kā sabiedrības pārveidošana pēc etniskā principa.

    Dēļ Hitlera kā kara zaudētāja etnisko segregāciju tagad visi uzskata par nepieņemamu, bet sociālo inženieriju, ar ko arī mūsdienās mēģina nodarboties visādi ultraliberāļi, visi par tādu ļaunumu neuzskata, pat daļa uzskata, ka tam tā jābūt, bet tas ir tāds pats ļaunums kā Hitlera darbi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 13.03.2013. 15.02

    roberts_j
    “Ja uzskatāt, ka etniskā segregācija ir slikta, bet citas segregācijas labas, tad no jūsu uzskatiem izriet, ka Hitlers bija slikts, bet Staļins tik slikts nebija”

    Tieši viskrieviskākais izdzimtenis cilvēces vēsturē, Staļins, slepkavoja pēc etniskām pazīmēm. Visi apzinātie latvieši 1937-38. gados tika nošauti, krimas tatāri, čečeni, inguši, kalmiki, 1944. gadā nošauti un deportēti. Ja Berija nebūtu nobeidzis to smirdīgo krievu ar nokaltušo roku un saaugušiem kāju pirkstiem, 1953. gadā žīdiem būtu sācies tāds “holokausts”, kāds vēstures mītu sacerētājiem pat sapņos nerādītos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2013. 17.22

    dzeris49 Beidz reiz murgot, es te galīgi nerunāju par segregāciju pēc etniskā principa.

    Aaaaa, pēc kāda principa tad tu piedāvā segregāciju? Pēc mantiskā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 13.03.2013. 18.57

    articulus, tā jau gan bija, ka bija Staļinam abi uzstādījumi – novienādošana mantiskā ziņā un novienādošana etniskā ziņā.

    Bet nu tāpat abu filozofiju – komunisma un nacionālsociālisma – pamatā ir Markss – gan par šķiru cīņu, gan par dažu nāciju pārākumu pār citām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 13.03.2013. 03.52

Bremzējošā ekonomika šogad būs jūsu kapu krusts, bet laiks visu mainīt vēl ir, bet jūs jau turpināsiet pa vecam. Demogrāfs Mežs: LM sāk interpretēt vienošanos par māmiņalgām – Demogrāfs Ilmārs Mežs pauž satraukumu, ka Labklājības ministrija (LM) sākusi interpretēt tā sauktā demogrāfijas veicināšanas vienošanās protokola tekstu un Demogrāfijas lietu padomē piedāvājusi citu minimālās māmiņalgas aprēķināšanas metodi.

0
-9
Atbildēt

0

dzerkaleliva 13.03.2013. 03.49

Jā, redz kā tauta noreaģēja uz euro likumu un Vilka solījumu panākt 50% atbalstu euro. Panāca atbalstu no 20% uz 6%. Bet cik tad ilgi tautai virsū spļausi?

+2
-8
Atbildēt

0

dzerkaleliva 13.03.2013. 03.41

Vēl ir laiks padomāt par Saeimas vēlēšanām. Patriekt Vilku, Dombrovski, Rimašēvicu, atteikties no euro politikas, mainīt banku likumu, tāpat kā Ungārijai. Atteikties no taupības un konsolidācijas politikas. Vēl ir laiks ieraudzīt, ka Latvijā dzīvo cilvēki, kuri nav aizmukuši. Pretējais variants, turpināt veidot līdzšinējo tautu iznīcinošo un sevi pašslavinošu politiku, lišķēt sev, murgot par izcilību, ģeopolitisku drošību un veiksmes stāstu – rezultātā ieraudzīt tādus pat ciparus Saeimā. Cita ceļa jums jenoti nav. Paldies, ka neko nesapratīsiet. Ungārijā cilvēki par krieviem un komunistiem nebalsos, Latvijā balsos. Padomājiet, kāds ir sausais atlikums no jūsu sastrādātā.

+2
-12
Atbildēt

0

demo 13.03.2013. 00.33

Ja var ticēt šiem aptaujas rezultātiem, tad viss ir likumsakarīgi. Cik ilgi
var nerēķināties ne ar ko. Pirmkārt, jau ar saviem partneriem koalīcijā. Tā
vietā brāļojas, andelējas ar ‘SC’ un ‘ZZS’. Tas ir sods par nodevīgumu,zemiskumu.
Neineresē ne nabadzība valstī, ne tiesiskums, ne atbildīgums savas Tautas
priekšā, ne ….. Tik shēmošana, negodīgums, ……
Par RD viss bija skaidrs jau tad, kad par mēra kandidāti izvirzīja Ēlerti.
Tā, rudā lapsa, Āboltiņa it kā glāba savas pozicijas partijā. Neizprotami, kā Ēlerte varēja uzķerties.
Žēl, ka mums nav spējīgu, tālredzīgu politiķu, kuri varētu uzupurēties savai
Valstij, tās tautai, aizmirstu mantrausību, savu labumu gūšanu.

+12
-4
Atbildēt

32

    Nika > demo 13.03.2013. 00.42

    Manuprat, Elerte tada ari ir. Usakovs ir tieshi tads shemotajs, kadu pieminejat. Bet tauta uzkersies uz populismu un nobalsos par shemotaju, lai ieriebtu “sorositei” Elertei. Un pati tauta no ta cietis.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > demo 13.03.2013. 00.48

    ——-
    Laipni lūgti reālajā dzīvē – reālajā demokrātijā. Baudiet!

    1925.g. maijs – Raiņa Saeimas runa par kultūru, valsti un veikalnieciskumu.

    “Visu mūsu dzīvi tagad noteic veikals.(..)
    Mūsu presē, avīžniecībā ir novērojama tāda sistēma, kura agrākos gados nebija manāma mūsu avīžniecībā, un proti, sensāciju sistēma. Kuru katru gadījumu, katru nelaimes gadījumu, pašnāvību, slepkavību, mūsu prese padara par lielu sensāciju.(..)
    Šis veikalisms ir iegājis visos mūsu tautas slāņos, mūsu prese ir aizņemta ar veikalismu.”

    http://infoagentura.wordpress.com/2012/04/01/raina-saeimas-runa-par-kulturu-valsti-un-veikalnieciskumu/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > demo 13.03.2013. 09.26

    Fikseli, es Tev piekrītu, jo pati latviešu tauta izraks sev kapu, jo pati nesaprot, kā es te redzu, ko viņa zākā, piemērs Maris!
    Vai tā nebija Vienotība, kura izvilka valsti no finanšu krīzes un nostādīja Latviju. Tas, ka Latvija ir maksātspējīga un nepaņēma kārtējo banku Krājbanku uz sava budžeta izdevumiem- vai tas nav valdības nopelns. Vai tas, ka nodokļi tiek pamazām samazināti, jo ekonomikas pieaugums ir 5% 2012. gadā. Vai tas , ka ieviesīsim EUR, kas dos mums budžeta izdevumu ietaupījumus uz valūtu konvertāciju( no valsts parāda vien 900 milj Ls) vai tas nav valsts ši īsā laika ieguvums?
    Ak, nemet te daudziem “zivis” no gaisa, bet dod makšķeres , lai zvejo paši?
    Man personiski pārņem dusmas un izmisums, cik mūsu tauta ir dumja, ka pati nedomā un nesaprot, ka strādājošie, kuri ir tikai ap 900 tūkst nevar apgādāt pilnībā 500 tūkst pensionāru, jo mūsu valstij nekad nav bijis ilgstošs pensiju uzkrāšanas fonds. Bez tam pat ASV nenodrošina lielas iztikas pensijas no valsts, bet tam ir privātfondi utt!
    Latvijas valsti nevar uzcelt tik īsā laikā, kā to daži iedomājas savā prātiņā pēc tik dziļi bedrē iegrūstām valsts finansēm.kretīni.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > demo 13.03.2013. 11.25

    Bet! Šito gan nevajag putrot! Nevis vienotība, bet pacietīgais latviešu cilvēks izvilka valsti no finanšu krīzes, vai viņš to varēs iespēt ar krīzes turpinājumu, vēl nav zināms.
    Latviešu cilvēks negāja dedzināt MK un FinMin, bet sakoda zobus par algas samazinājumu, vai nopirka biļti RIX-LTN!
    Lai vienkārši pateiktu – vajag taupīt – un citptu – daudz prāta nevajag!
    Prātu vajag, lai vilks būtu paēdis un kaza dzīva, bet vilks ir badā un kaza Anglijā!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 11.54

    Aivars teica: Šito gan nevajag putrot! Nevis vienotība, bet pacietīgais latviešu cilvēks izvilka valsti no finanšu krīzes.
    ……
    Kas par brīnišķīgu demagoģijas paraugstundu! Un kas tad valsti ieveda finanšu krīzē- vai nepacietīgais latviešu cilvēks? Nē, tā protams bija sliktā valdība! :) Kuģim ir vajadzīgs kapteinis, īpaši vētras laikā. Un Dombrovskis (Vienotība) šo kuģi, Latviju, ir drošu roku izvadījis cauri visām bangām, sēkļiem un iestūrējis ostā. Pēdējā laikā gan šķiet, ka komanda ir atslābinājusies un aizsvinējusies, nejūtot jaunu vētru (politisku) tuvošanos.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > demo 13.03.2013. 12.39

    Tonij, tieši tā – latvietis nesaprātīgais izraisīja globālās krīzes smagās sekas tieši Latvijā! Par ekonomikas cikliskumu zina visi. Bišķi par daudz ņemot kredītus, bišķi par maz taupot, bišķi par daudz atļujot kalvīšiem un par maz domājot par rītdienu.
    Kādā ostā tad esam iebraukuši? Ja mums nekas nedraud, tad kāpēc visos tāds nemiers? Varbūt draud kas vairāk par lata devalvāciju, fiskālo deficītu?
    Varbūt draud nācijas vispārēja izzušana? Kāpēc ostas ballītē kapteinis nerunā par to, bet problēmu paslauka zem tepiķīša??? Kāpēc nostiprinājušies visādi ušakovi un lindermāņi?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 13.26

    Ā, nu tas labi, ka esi konsekvents. Visos nemiers? Manī nav. Latvijas ekonomika atkopjas un Eiropas mērogā uzrāda pat izcili labus rezultātus. Visiem būtu jāpriecājas. Nācija neiznīks un latviešu tauta pastāvēs mūžam. Ja jau neiznīka, valdot svešiem kungiem, tad kur nu vēl brīvas, neatkarīgas valsts apstākļos.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 13.03.2013. 13.46

    aivarsk, kopš kura laika K&K ir latvieši (nesaprātīgie)?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 13.54

    Tonij, ekonomika nav vienīgais, kas raksturo valsti, un nav vienīgais, kas nepieciešams, lai valsts un nācija izdzīvotu un cilvēki justos labi.

    Un svešu kungu laikā (līdz 1918. gadam) latvieši mierīgi izdzīvoja tādēļ, ka nebija kolonizācijas. savukārt, ja 90.g. nebūtu PSRS nobrukusi un mēs atguvuši neatkarību, tad kolonizācijai turpinoties, mēs jau būtu lielā mērā pārkrievota tauta šobrīd. Bet pārkrievošanas risks nekur nav pazudis, jo šeit joprojām ir ļoti liels daudzums kolonizatoru un to pēcteču, kas ar kaimiņvalsts atbalstu mēģina realzēt to, kas nesanāca PSRS laikos un panākt to, lai šeit nebūtu latviska vide, bet būtu krieviska vide.

    Un man daudz svarīgāk par ekonomiku ir vēlme atrasties latviskā vidē, jo kā naudu nopelnīt, es vienmēr pats izdomāšu un nekur nepazudīšu, bet es viens vai neliela daļa cilvēku vieni paši nespēs atturēt Latvijas vidi no pārkrievošanās, ja politiķi nepievērsīs pienācīgu uzmanību šo jautājumu risināšanai.

    Man nebūs nekādas jēgas, ja mums keonomika pēc 10 gadiem būs kaut vai kā Zviedrijā, ja te būs krieviska vide. kur tad es dzīvošu un varēšu justies kā mājās un baudīt tos labklājības sasniegumus, ja man nebūs patīkamas vides, kur to izdarīt?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 13.57

    zirnekliene Šeloba: aivarsk, kopš kura laika K&K ir latvieši (nesaprātīgie)?

    protmas, parex gadījums veicināja krīzi, bet tik pat lielā mērā krīzi veicināja brīvlaistā verga sindroms, kad liela daļa bez domāšanas mēģiņaja iegūt visu iespējamo un dzīvot ar plašu vērienu. Visi jau nē, bet liela daļa. Un arī tas brīvlaistā verga sindroms – nemācēšana pašam lemt par savu dzīvi, nemācēšana pragmatiski pieņemt ilgtermiņa lēmumus, gaidīšana, ka citi visu izlems, kas tieši pašu neksar u.t.t. – ir okupācijas sekas.

    Un to pašu KK, šķēlas, Lemberga, Slešera rašanās un nostiprināšanās iemesls lielā mērā arī ir tā paša verga brīvlaišanas sindroms, jo cilvēki 50 gados bija atradināti spriest un domāt ilgtermiņā, analizēt kopsakarības, pelnīt godīgā veidā vairāk naudas nekā tikai alga u.t.t.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 14.12

    Robert, es piekrītu, ka ar ekonomiku vien nepietiek, taču tā ir visam pamatā. Kāpēc PSRS sabruka? Pirmkārt jau neefektīvās saimniekošanas dēļ. Arī es negribu dzīvot krieviskā vidē, taču situācija uzlabojas- latviešu īpatsvars palielinās, krievu tautības jaunieši lieliski runā latviski un integrējas sabiedrībā. Ar tautas iznīkšanu un pārkrievošanos biedē tikai dažu nelielu partiju vadoņi, jo pozitīvas programmas jau viņiem nav un tikai baiļu iedzīšana dažos naivos cilvēkos ļauj viņiem turēties pie varas. Būsim modri un neticēsiem visādiem radikāļiem- ne no vienas, ne no otras puses!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 13.03.2013. 14.19

    Viss jau pareizi, nenoliedzu, ka vidējais statistiskais popstpadomju cilvēks, ticis pie iespējas apmierināt savas materiālās vajadzības, tūlīt pat sāka uzvesties tā, it kā būtu norāvies no ķēdes. Un kāda tauta, tādi valdnieki – Šķēle, Lembergs un Co.
    Es tikai gribēju aizrādīt, ka analizējot īpaši smagās piezemēšanās iemeslus Latvijā, nav korekti nepieminēt K&K – kā nekā viena no nozīmīgākajām bankām, kas nomira ķēdes reakcijas rezultātā, ko izraisīja ASV finanšu sistēmas krīze. Protams, cita lieta, ka Latvija varēja šajā situācijā rīkoties tāpat kā Islande, bet te jau atkal stāsts par “brīvlaistā verga sindromu”, kas izpaudās mūsu varnešu korumpētībā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 14.21

    Tonijam

    Nav ekonomika pamats. Pamats ir viss kopā – gan ekonomika, gan vide u.t.t.

    Un nekas neiet uz labo pusi latviskas vides nodrošināšanā. Uz labo pusi iet varbūt ārpus Rīgas un Latgales, jo tur nav tik liels kolonistu un to pēcteču īpatsvars, bet Rīgā un daudz kur Latgalē, it īpaši, kur kolonisti un to pēcteči ir pat panākuši, ka viņus pārstāvošie spēki ir galvenie, kas ir pie varas, lietas paliek arvien sliktākas.

    Un tas, ka nelatviešu jaunieši prot latviešu valodu, nav rādītājs viņu lojalitātei Latvijai kā valstij ar latvisku vidi. pie tam nemaz tik labi viņi nezina to latviešu valodu, tas tā ir tikai izglītotākajā krievu jauniešu daļā, un arī šajā izglītotākajā daļā ļoti daudz ir cilvēku, kuri sapņo par krievisku vidi un vispār nesaprot Latvijas kā valsts, kas nepieciešama latviskas vides nodrošināšanai un latviešu izdzīvošanai nozīmi.

    Un par radikāļiem no vienas un otras puses. Pirmkārt, NA nav nekādi radikāļi, ja to domājāt. Propagandēt latvisku vidi savā valstī un latviešu kā etniskās pamattautas galveno nozīmi Latvijā, nav radikālisms. Pie tam, nacionāla virziena radikāļiem savā zemē ir tiesības pastāvēt. bet SC un Lindermans ir radikāļi, kas vēlas te ieviest citas valsts kārtību, līdz ar to radikāļi abos galos nav liekami vienos svaru kausos.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 14.23

    zirneklienei

    Par Islandes varianta derīgumu Latvijas gadījumā nepiekrītu, bet nav vairs laika rakstīt, būtu gari jāraksta, lai pamatotu kādēļ :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 13.03.2013. 14.23

    “…latviešu īpatsvars palielinās, krievu tautības jaunieši lieliski runā latviski un integrējas sabiedrībā.”

    Un tāpēc latviešu jaunieši nevar dabūt darbu bez krievu valodas zināšanām, vai ne? Tik nesāc atkal “katra valoda ir bagātība…” utml. bla bla bla – okupantu valoda ir bīstams balasts, nevis bagātība.
    V (t.sk. “Ārijas parāda” dēļ) pretojas uzt. atļauju tirgošanas atcelšanai, kas nevis palielina, bet samazina latviešu īpatsvaru.
    Kamēr nenotiks DDD, gan latvieši, gan latviešu valoda būs briesmās.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 14.35

    Nu tu laikam esi jauns un neatceries, kā bija Padomju Rīgā, kad pārdevēja veikalā varēja neatbildēt, ja pajautāji latviski. Šodien tāda situācija nav iedomājama. Krievu valoda Rīgā vairs nav jāzina! Arī uz ielas krievi cenšas atbildēt latviski vai atvainojas, ja nevar. Laukos vispār nav nekādu nacionālo kašķu- tā vairāk tāda Rīgas dīkdieņu izprieca :) Laukos visi mierīgi sadzīvo- gan latvieši, gan krievi, gan pārējie.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 14.41

    protams, ka nav tik traki kā astoņdesmitajos, bet lēnām sāk uz to pusi atkal iet

    Par jaunumu nezinu – 39 ir jauns vai vecs? No pad.laikiem šo to atceros diezgan labi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > demo 13.03.2013. 14.42

    tonijs
    “Ar tautas iznīkšanu un pārkrievošanos biedē tikai dažu nelielu partiju vadoņi”

    Ļiņģerman un Zatļer? Nu nē taču, tie drīzāk apgalvos, ka bez krieviem pasaulei gals.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > demo 13.03.2013. 14.44

    “Laukos visi mierīgi sadzīvo- gan latvieši, gan krievi, gan pārējie.” – it sevišķi tas labi redzams Latgalē, kur par sazināšanās valodu izvēlas krievu valodu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > demo 13.03.2013. 14.46

    “nav tik traki kā astoņdesmitajos, bet lēnām sāk uz to pusi atkal iet” – diemžēl, jo tālāk, jo ātrāk iet.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 15.09

    Kamēr nenotiks DDD, gan latvieši, gan latviešu valoda būs briesmās.
    ….
    Tipiska zombēšanas upura domāšana. Klau, ārā ir 21.gadsimts, karš un okupācija ir sen beigušies, pat ziema drīz beigsies!

    Nezinu par darba nedabūšanu krievu valodas nezināšanas dēļ, taču zinu neskaitāmus piemērus, kad labu krievu valodas zināšanu dēļ jaunieši darbu ir dabūjuši.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 13.03.2013. 15.40

    “Nezinu par darba nedabūšanu krievu valodas nezināšanas dēļ, taču zinu neskaitāmus piemērus, kad labu krievu valodas zināšanu dēļ jaunieši darbu ir dabūjuši.”

    Šī ir vnk pērle… Normālā situācijā krievu valodas zināšanām būtu jābūt ne vairāk pieprasītām, kā zviedru vai vācu.

    “Tipiska zombēšanas upura domāšana. Klau, ārā ir 21.gadsimts, karš un okupācija ir sen beigušies, pat ziema drīz beigsies!”

    Okupācija beigusies, bet okupācijas laikā iepludinātie kolonisti palikuši. Ziema tūlīt būs cauri un arī šogad, kā jau katru gadu pavasarī varēsim konstatēt, ka II PK cilvēku apziņā nav beidzies gan 16. Martā, gan 9. Maijā. Un tā ir REALITĀTE, nevis “zombēšanas” rezultātā radusies ilūzija.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 16.56

    Es runāju par normālu situāciju labās Latvijas un ārzemju viesnīcās, kur ir nozīmīgs krievu tūristu īpatsvars. Krievu u.c. val. zināšana latviešiem ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 13.03.2013. 17.31

    Kāpēc somi, zviedri, vācieši, franči, poļi, ķīnieši u.c. ārzemnieki var mierīgi runāt ar viesnīcu personālu angļu valodā, bet krievu tūristiem pienākas exkluzīva iespēja komunicēt ārzemēs dzimtajā valodā?
    Izredzētā nācija Nr. 2? Vai arī tāpēc, ka mums lielākā daļa biznesa pieder krieviem? Un kāpēc Londonā vai Parīzē krievu tūristi nepieprasa valodas komfortu? Vai tāpēc, ka GB un France nekad nav bijušas krievijas kolonijas?
    Lūk tad, kad 1) Latvijā etniskās proporcijas būs tādas, ka SC (vai kādam citam prokremliskam spēkam) izredzes uzvarēt vēlēšanās būs tūvu 0 un tāpēc beidzot būs iespēja iet balsot PAR idejām un programmām, nevis PRET “krieviem pie varas” un 2)tad, kad darba tirgū krievu valoda būs pieprasīta ne vairāk kā vācu, zviedru vai franču, arī es būšu ar mieru uzskatīt, ka PSRS okupācija ir vēstures, nevis politikas jautājums. Kamēr tas tā nav, mana balss pieder NA vai kādai radniecīgai partijai, nevis integrātoriem, saliedētājiem vai “reformistiem” ar rusisma piesmaku (kā Ķīlis).

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 18.07

    Kāpēc somi, zviedri, vācieši, franči, poļi, ķīnieši u.c. ārzemnieki var mierīgi runāt ar viesnīcu personālu angļu valodā, bet krievu tūristiem pienākas exkluzīva iespēja komunicēt ārzemēs dzimtajā valodā?
    ….
    Tāpēc, ka 1) klients maksā naudu un viņam vienmēr taisnība; 2) krievi tāpat kā tevis pieminētie lielo nāciju pārstāvji- vācieši un franči- nelabprāt mācās svešvalodas un uzskata, ka citiem jāzina viņu valoda.

    Runājot par taviem diviem nsacījumiem: pirmais varētu iestāties pēc gadiem 200, bet otrais- nekad, jo kamēr vien mums kaimiņos būs Krievija, tikmēr tās tirgus Latvijai būs interesants un krievu val. zināšanas te būs vajadzīgākas nekā franču. Es neuzskatu, ka latviešu nācija vai valoda tagad būtu kaut kādā mērā apdraudēta, tāpēc balsošu par partiju, kura vēlas reformas, jo tās ir vajadzīgas visiem Latvijas iedzīvotājiem, neatkarīgi no tautības. Par reformu partiju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldīna > demo 13.03.2013. 18.09

    Šodien Zirnekliene spridzina – varu neko nerakstīt, jo viss jau ir uzrakstīts, kā no manām domām nolasīts!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > demo 13.03.2013. 18.16

    Zirnekliene ir malacīte-spridzeklīte! Visu pasaka skaidri un gaiši. Prieks!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > demo 13.03.2013. 18.51

    Izskatās, tonij, ka jūs nemaz nevēlaties saprast, ko jums skaidro.

    Tā kā pats vecumu pieminējāt, tad var saprast, ka esat dzīvojis okupācijas laikos jau pieauguša cilvēka vecumā. Laikam būs jūsos stipri tās okupācijas sekas iesēdušās, ja esošā situācija Latvijā jums liekas normāla.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 13.03.2013. 19.50

    Robert, man ir par dažiem gadiem vairāk nekā tev, tāpēc vari droši uzrunāt ar tu. Okupācijas sekas? Droši vien, taču man okupācija ir beigusies un es uzskatu un arī redzu, ka lietas Latvijā kopumā notiek pareizajā virzienā. Par to arī priecājos :) Ja kāds grib visu mūžu no kaut kā baidīties un pie visām savām problēmām un neveiksmēm vainot okupāciju- viņa problēma.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > demo 13.03.2013. 22.44

    tonijs.
    Ja pēc visa notikušā cilvēks vēl atbalsta RP, tad jāsaka, ka tā ir neatrisināma problēma:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > demo 14.03.2013. 08.04

    Vēlreiz – vai krievi maksā vairāk par somiem un zviedriem, lai būtu tiesīgi pieprasīt komunikāciju dzimtajā valodā? Lai kā vācieši un franči nevēlas mācīties svešvalodas, tomēr viņi neuzskata par pašsaprotamu, ka ārzemēs būs iespēja runāt tikai dzimtajā mēlē.
    Ja turpināsies krievu biznesa un pašu krievu invāzija, tad pēc 200 g. latviešu nebūs vispār, bet pēc 20 g. atkal būsim minoritāte. Arī šobrīd neviens netraucē veikt reformas, no kurām būtu ieguvēji VISI Latvijas iedzīvotāji, nevis reformu aizsegā nostiprināt 5. kolonnas pozīcijas, kas ir patiesais RP mērķis. Pēc Zatlera tankiem par RP var balsot tikai kangars vai zombijs – tad nu vari izvēlēties, par ko tev labpatīkas sevi uzskatīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > demo 14.03.2013. 12.01

    ZŠ: Vēlreiz – vai krievi maksā vairāk par somiem un zviedriem, lai būtu tiesīgi pieprasīt komunikāciju dzimtajā valodā?

    Jā, viņi maksā vairāk, naudu nežēlo un visā pasaulē ir vēlami viesi.

    ZŠ: Ja turpināsies krievu biznesa un pašu krievu invāzija, tad pēc 200 g. latviešu nebūs vispār, bet pēc 20 g. atkal būsim minoritāte.

    Tu pamatīgi atpaliec no laika- tagad būtu jāsāk uztraukties par ķīniešu invāziju Latvijā.

    ZŠ: Arī šobrīd neviens netraucē veikt reformas, no kurām būtu ieguvēji VISI Latvijas iedzīvotāji, nevis reformu aizsegā nostiprināt 5. kolonnas pozīcijas, kas ir patiesais RP mērķis.

    Vai varētu palūgt sīkāk, kā alternatīvo energoresursu reforma, kā jaunā administratīvi teritoriālā reforma, kā augstskolu akreditācija nostiprinās 5.kolonnas pozīcijas? Kā tās nostiprinās RP vēršanās pret vadības patvaļu Rīgas Brīvostā?

    ZŠ: Pēc Zatlera tankiem par RP var balsot tikai kangars vai zombijs – tad nu vari izvēlēties, par ko tev labpatīkas sevi uzskatīt.

    Pēc NA vadoņu un ministru izdarībām un izteikumiem par to var balsot tikai atpakaļrāpuļi vai klauni- vari izvēlēties pati.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 13.03.2013. 00.28

Veltījums mūrniecei un citām svinētājām – par jums ierēc pat krievi
http://www.youtube.com/watch?v=hWolxtX4mDI

+9
-6
Atbildēt

0

janis17 13.03.2013. 00.07

Saskaitot kopā sanāk ap 67 % vēl var pielikt 10% zudušo balsu par sīkpartijām, paliek ap 20 % neizlēmušo.
Es, kā NA vēlētājs varētu jau priecāties, ka NA apsteigusi v, ja nebūtu tik baisa sajūta!
Vienotība var pateikt Paldies! viņķelei, mūrniecei, solvitai, + dažiem citiem mūlāpiem… Arī dombrovska attieksme pret ultranepopulāro rp ir darījusi savu!
Viss balansēs uz naža asmens, neticu, ka ušaks var jau tagad svinēt uzvaru, bet zvani jau zvana!
Varam vairs NEKAD neatgūt latvisku Rīgu…

+13
-7
Atbildēt

8

    Evita > janis17 13.03.2013. 05.54

    Varetu jums piekrist, tacu seviski neuzticos Latvijas Faktiem, tacu redzesim, laikam jau brivbiletes un populisms labak patik Ridziniekiem, visi sen jau aizmirsusi par valodas referendumu, Usakova saraksti ar Antonijas ielu, SC ligumus ar Vienoto Krieviju, Urbanovica viziti Baltkrievija, tapat ka to kas tad ieveda valsti krize, diemzel jau pie mums nebalso par partiju programmam, bet gan par personibam, un labais ir jebkurs kurs piesola 10 latus, skumji un baisi. Tacu Vienotibai ir jaizdara secinajumi, ne Zakis,ne Murniece, ne Vinkele nav kluvusi par politikiem, ari Pulks ne. Elerte protams nebija labaka kandidate, tacu NA apvieniba vareja ari kadu soli paspert preti, un izveidot kopeju sarakstu, tacu NA vadiba vel nav izaugusi no pionieru domasanas vecuma.Reformu partija vispar izskatas pec SC filiales, zel jo taja ari ir sakarigi un domajosi biedri, tacu ja atceras Zatlera tankus, tad viss klust skaidrs.Tomer pirms laika nevajag krist ari panika, tas Latviesiem parak raksturigi, var jau vel papet apvienoties lai tomer atgutu Rigu, tacu neredzu politisko gribu ne no vienas partijas, tapat ka valdiba, nespeja stradat ka vienotai komandai.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > janis17 13.03.2013. 07.48

    aivarsk ==== Varam vairs NEKAD neatgūt latvisku Rīgu…

    par to paldies visiem latviešu mēriem/noziedzniekiem

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > janis17 13.03.2013. 08.17

    klejotājs:
    par to paldies visiem latviešu mēriem/noziedzniekiem
    ==================================
    Domāju, ka daudz vairāk pie vainas ir kāda patoloģiska īpatnība latviešu mentalitātē un kultūrā – sevis/savējo šaustīšana un noniecināšana. Un arī Jūs to šeit rādāt.:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 13.03.2013. 09.13

    andris-rivaner: ” Elerte protams nebija labaka kandidate, tacu NA apvieniba vareja ari kadu soli paspert preti, un izveidot kopeju sarakstu, tacu NA vadiba vel nav izaugusi no pionieru domasanas vecuma.”
    Tieši NA bija tā, kas piedāvāja V. un RP. veidot kopēju sarakstu Rīgas vēlēšanām vēl pirms bija nosaukta Ēlerte un citi konkrēti uzvārdi. Uz ko saņēma augstprātīgu V. atbildi, ka par šo tēmu vēl pāragri runāt. Diemžēl:(

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 13.03.2013. 09.18

    Andri, pirms vēlēšanām kopējs saraksts būtu totāla kļūda, jo tad daudziem vispār pazustu vēlēšanās piedalīties balsošanā, jo pr un NA pretrunas ir par lielu, lai vēlētājs saprastu šādu rīcību

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > janis17 13.03.2013. 11.22

    “Varam vairs NEKAD neatgūt latvisku Rīgu…” – diemžēl, tas tā var būt. Žēl, ka savulaik nepietika prāta un drosmes veikt deokupāciju un dekolonizāciju.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > janis17 13.03.2013. 11.42

    Deratizācija Rīgā manuprāt jau ir solis pareizajā virzienā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 13.03.2013. 12.02

    tonijs
    “Deratizācija Rīgā manuprāt jau ir solis pareizajā virzienā.”

    Как пить дать, Тоня!!!
    Ušmeriku mums savairojies ka biezs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 12.03.2013. 23.42

Iznāk ka SC būs 80% vietu Rīga domē? OMG…

+11
-2
Atbildēt

1

    piziks > Andris 13.03.2013. 08.22

    Un ko publikai vajadzētu darīt Rīgas latviešiem?! Aizgrābti lasīt Olafa Pulka tvītus kā 1960.-to gadu ķīnietim Mao citātus? :)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 12.03.2013. 23.07

Meli – Vienotībai nevar būt tik augsti procenti.

+3
-20
Atbildēt

1

    Sanšains > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 23.18

    Gandrīz vai prasās Jums ticēt – laikam taču tieši Jūs vislabāk pazīstat mazprocentu nīkuļu nātnās drānas, t.i., drēbi.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

dro 12.03.2013. 22.49

Tas ir pēdējais zvans, lai gan neticu aptaujas objektivitātei, tomēr vēl mazāk ticu Vienotības vēlmei cīnīties par Rīgu.
Zanei nepatīk Kaktiņa prognozes, interesanti, ko viņa teiks par šo aptauju?:)

+20
-3
Atbildēt

15

    austrisv > dro 13.03.2013. 09.16

    Lno, par ko priecājies, Lno? KO tad Vienotībai darīt, ja pat Repše pārtērē Vienotības priekšvēlēšanu aģitācijas finanses savai aģitācijai. Programma kremlī izstrādāta labi un Vienotību cenšas novākt no Latvija varas, jo tā traucē daudz vairāk par citām partijām. Vai tad tas nav redzams?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 13.03.2013. 11.41

    Neviens te nepriecājas… Atliek vien konstatēt, ka briest lieli s… un tajā ir pamatīga V vaina. Diemžēl latvietis vidējais ir ar kolonizētu apziņu un Stokholmas sindromu, tāpēc kautrējas balsot par tiem, kuri sevi atklāti dēvē par nacionālistiem, bet visas mērenās un nosacīti centriskās partijas, kas parasti savāc lielāko balsu skaitu, ir dažādu iemeslu dēļ morāli bankrotējušas. Šādā veidā politiskajā spektrā ir radies tukšums un tas ir ļoti bīstami.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 13.03.2013. 11.43

    Bet, un ka ir pateisibā? Vienotība pati… atlauj Repšem tērēt savu limitu/piedāvā to darit, vai taisās lemt par izmešanu? Vienotiba patiesībā stutē Repši un Jaupgasta alkomiljonāru Vaitaiti, un =/IR aģitācijas limitu Repšem uzdāvinājusi! Kā KNAB-s varēs vērtēt Repšes grupas izdevumus, ja Repse turpina bus Vienotības biedrs?!

    Nu, pastāsti, Bet, gramatvedības un uzskaites spogulit! … :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.03.2013. 12.55

    Bet. Nejauc, man jāsmejas par Tavas draudzenes iedomību, bet nav nekāda gandarījuma par V neveiksmēm, lai gan to visu varēja paredzēt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 13.03.2013. 13.18

    Bet – programma ir nevis Kremlī izstrādāta , bet gan V paši gāž podus. Tas , ka Elerte ir garām pat muļķim ir skaidrs . Kaut kad jau rakstīju , ka lielaka latviešu partiju problēma ir savstarpējie kašķi un nespeja vienoties.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 13.03.2013. 14.36

    Zirneklien, atvaino, bet parādnieks jau nu gan nav nekāds gudrais un izcilais politiķis, par viņa personiskajām finansēm un parādiem labāk nerunāt, jo tie ir bīstami deputāta neatkarībai.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 13.03.2013. 14.40

    Klusais, protams, es Tev piekrītu, jo tas, kā šeit visi savstarpēji plēšas jau tas vien norāda, ka latvieši nespēj vai ir par dumjiem, lai vienotos ne tikai ekonomikā, bet arī politikā. Viensētnieki paliek viensētnieki atšķirībā no leišiem.
    Tas, ka aizstāvu Vienotību ir mana pārliecība par to, ka neviena no partijām nespēj un nav neko darījusi vairāk par Vienotību valsts izaugsmes labā, par SC nemaz nerunāju, jo tiem interesē tikai krievvalodīgo un mātuškas labklājība kā PSRS laikos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 13.03.2013. 14.49

    Bet: Zirneklien, atvaino, bet parādnieks jau nu gan nav nekāds gudrais un izcilais politiķis, par viņa personiskajām finansēm un parādiem labāk nerunāt, jo tie ir bīstami deputāta neatkarībai.
    _____________

    Ah tad Parādnieka parādi ir bīstamāki par Dombrovska parādiem? Kaut tie ir mazāki un pat ir reālāk atmaksājami viņa situācijā?

    _____________

    Par to nevienotību un kašķēšanos latviešu starpā. Nevienā valstī visi nav vienoti un balso par dažādiem politiskiem spēkiem, kā arī kašķējas savā starpā, bet viss iet uz priekšu tādēļ, ka tur nav tāda traucēkļa augoņa kā SC mums.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 13.03.2013. 15.10

    Bet
    “ka latvieši nespēj vai ir par dumjiem, lai vienotos ne tikai ekonomikā, bet arī politikā.”

    Galvenais noķert un apēst kādu latvieti, neapceptu un neapsālītu, īpaši no NA. Pati sev, ķjotka, nepaliec pretīga?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 13.03.2013. 15.31

    NORMĀLĀ (etniski nesašķeltā valstī) cilvēki balso pēc politiskās pārliecības, nevis etniskā principa. Diemžēl nenotikušās dekolonizācijas dēļ Latvijā tas nav iespējams. Pati situācija ir pretdabiska, ka esam spiesti balsot par “latviskajām partijām”, nevis liberāļiem, konservatoriem, sociāldemokrātiem utml. – kas nu katram tūvāks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > dro 13.03.2013. 15.37

    Neviens te nepriecājas… Atliek vien konstatēt, ka briest lieli s… un tajā ir pamatīga V vaina. Diemžēl latvietis vidējais ir ar kolonizētu apziņu un Stokholmas sindromu, tāpēc kautrējas balsot par tiem, kuri sevi atklāti dēvē par nacionālistiem, bet visas mērenās un nosacīti centriskās partijas, kas parasti savāc lielāko balsu skaitu, ir dažādu iemeslu dēļ morāli bankrotējušas. Šādā veidā politiskajā spektrā ir radies tukšums un tas ir ļoti bīstami.
    ————————————
    Zirnekliene – PRECĪZI!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > dro 14.03.2013. 01.23

    Maskava jau reiz teica: “Надо делать так, чтобы у них (domāta Latvijas valdība) постоянно создавались внутренние проблемы, чтобы текущими государственнымы делами им не находилось времени заниматься; надо постоянно то ли создавать общественные беспорядки, то ли изнутри расшатывать политические силы. За короткий срок времени, грамотно располагая различными профсоюзными и другими организациями, а также отдельными лицами, вполне возможно добиться опровержения любой политической силы. Также это возможно всего одним заранее хорошо подготовленным решением или изменением закона. Решающий поворот также прост, используя шантаж или другой инструмент повлияния на СМИ, в том числе, грозу после осознания последних, что разговоры с ними имеют запись. При этом в дальнейшем эти люди будут неустанно служить вам до конца своих дней.”
    – absolūtas Krievijas FSB metodes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 14.03.2013. 09.57

    Berta Maskava jau reiz teica: “Надо делать так, чтобы у них (domāta Latvijas valdība) постоянно создавались внутренние проблемы, чтобы текущими государственнымы делами им не находилось времени заниматься; надо постоянно то ли создавать общественные беспорядки, то ли изнутри расшатывать политические силы.
    =============
    Akurāt pašiem kremliniem šīs problēmas rodas ievērojamākā ātrumā. Un tas priecē! Asiņainajiem akūti pietrūkst laika, kaut naudas itkā ir gana..|

    GosDuras likumu gūzma, īpaši “nazistisko” deputāteļu īpašumi pindosu teritorijā, disertāciju falsifikācijas, pravoslavnuto totālā kriminalizācija, bērnu galināšana, sab. aktīvistu vajāšanas, apzināta izolācija etc.

    Iespēju laiks ikvienam, kas necieš un cer atbrīvoties no “krievu paveida” imperiālisma!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 14.03.2013. 10.19

    Jāsecina, ka vispārēju vēlēšanu tiesību princips globālā postindustriālās verdzības iekārtā nav derīgs!

    Veca un sveša ideja. Lai vēlētu – jākvalificējas.
    Visiem pilsoņiem, reģistrējušamies vēlētājiem, Cimddaris izsniedz vienādu (pietiekoši ievērojamu) naudas summu, par kuŗu Pilsoņiem ir iespējams iegādāties vai nu SAVU vēlēšanu biļetenu, vai aizmaksāt par ātro kredītu, pārtiku, siltumu, zālēm, nodzert tuvējā točkā , vai citādi lietderīgi iztērēt.

    Nopirkt var tikai vienu biļetenu. Kā vērtspapīru. Ar attiecīgiem aizsardzības atribūtiem. Un glabāt 50 gadus, nevis izmest pēc 10 dienām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 14.03.2013. 11.49

    Pelēkais Vilks
    Vai fašistisko izdzimteņu, cilvēces atkritumu, apsēstā valstī? Teoristu bandas НКВД-РПЦ emisāri vēl tās pašas dienas vakarā no bidlām atpirks mandātus par dubultu cenu.
    Jāsāk būtu ar to, ka vēlēšanu tiesības atņem Ušakova un Zatlera cietumos sēdošiem sugas brāļie un pabalstu saņēmējiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 12.03.2013. 22.47

Kurmītis
Vauu !
Superrrrrr !
Cik patīkama ziņa! Vai tiešām jenoti saņems beidzot, ko pelnījuši un iet pa skuju taku? Tas būtu dikti, dikti jauki un cerams – iezīmē tendenci, nevis ir vienkārši Rīgas keiss. Ja tendence izrādīsies noturīga, nākamajās Saeimas vēlēšanās Latvijas tautai beidzot varbūt parādīsies cerība uz izdzīvošanu …

+3
-29
Atbildēt

19

    Nika > Dina 12.03.2013. 23.01

    Veca TP banda ar moskovitiem un Slesera kajslauki ir “ceriba uz izdzivoshanu”? Drizak ceriba but par nakamo Griekiju.

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Dina 12.03.2013. 23.01

    Bendiks:
    varbūt parādīsies cerība uz izdzīvošanu…
    =======
    Jūsu pragmatiski iekrievotajai un sīkas preteklības sprakstinošajai augstībai tīkamo sieriņu vadībā?

    Un šitāds savulaik sevi bija iedomājies piederam latviešu elitei…

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Dina 13.03.2013. 00.05

    ——
    Auksta dušā, tā vien šeit, ka reitingu bakstītāji sen nav bērziņu satikuši

    http://www.youtube.com/watch?v=X7LIIH8poRE

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 08.10

    Fikseri, Latvijas un Rīgas iegrieķošanās, ļoti ticami, pat pārspējot vismaz 2013. gada Grieķiju, ir pat ļoti iespējama. Un patiešām, nav taču svarīgi, cik ticama pāris procentu robežās ir viena vai otra kantorīša pārdotā aptauja. Vēlētājiem — ne tikai Rīgā — nav partijas, uz ko cerēt vispār. Jo nav jau nevienas partijas vispār: politekonomisko interešu pulciņi to vien dara, ka apkaro cits citu, — un nav neviena pulciņa, kas censtos par labāku, gudrāku, ražīgāku, dzīvāku Latviju.

    Vienotiba velkas pa Tautas partijas izrakto grāvi, rokot tikai sev un savējiem vajadzīgā virzienā un dziļumā, Vienotības “labākie” politspīguļi Latviju vada kā vitrīnsaimniecību — kā Kauls Ādažus. Vienīgā atšķiriba, ka Kauls izmantoja izpatikšanu Maskavai un Gosplanam, bet Dombrovskis un Vilks, lai izrāditos Briselei un tiktu pie ienesīgām vietām ārpus Latvijas, pasūta (pietaisītās avenēs) pat Eiropas komisijas, Starptautiskā valūtas fonda un Pasaules bankas brigāžu ekonomistus, kuri vienkārši iesaka dažas veseliga politekonomiska dzīvesveida receptes. Tieši tādēļ Dombrovska un Vilka interešu sapārojuma vadībā pat ES statistikā uzrodas aizslepenoti skaitļi, lai acis aizmiglotu ne tikai Latvijai, bet arī kādai daļai Eiropas. Vienotība dēļ varas Latvijā iepriekšējās pasvaldību vēlēšanās noziedoja Rīgu kā krievu — 64 (atšķirībā no starptautiskās 100 lauciņu) lauciņu — dambretē.

    Ne prātīgakie latvieši, ne prātīgākie krievu un tikpat prātīgie latviešu un krievu hibrīdi necer uz brinumainam nesavtībam nedz no Āboltiņas un Vienotibas, nedz no Ušakova, Amerika un SC/GKR. Vienotība, noturot varu Latvijā, no likumu ietekmēšanas valsts mērogā ir atspiedusi arī gudrākos un politiski mērenākos opozicionārus citos pulciņos no likumdošanas iespeju valstī uzlabošanas.

    Pavērojiet, ka apolitizējas valsts konstruktīvākie uzņēmēji! Katrs savu iespēju robežās karto saimniecību, kooperējas saimnieciski savā starpā, bet valsts parvaldi neuzkrītoši uzskata par bezcerīgu! Uz varas cīnu laukiem turpina lidot tikai senpazīstami utu vanadziņi — kā Repše, kurš ubago nu jau idejas, vairs ne naudu, toties stiprakie no varas gribētajiem dekoratīvi kosmopolitizējas, par vienigo dievu atzīstot tikai kopīgi noblēdamo naudu. Kam to naudu nobledīt, tas ir vienalga gan Dombrovskim ar Vilku, kuri izveidojuši balsts parvaldi pec reketa principa — nodokļus u.c. maksājumus atņem tiem, kam var atņemt, nevis iekasē nodokļus. Lai iereketētu vēl vairak nekā tagad, valsts pārvalde novājina savus iedzīvotājus masveidigi un rezultātā nu jau nabadzīgo skaits tuvojas pusei no valsts iedzīvotāju atlikušā skaita. Un, it ka ar to vēl par maz, ministru prezidents, kurš atbildigs par savas reketbrigades darbu, vēsi noskatās, kā paša piemeklētā “labklājības” ministre pakalpīgi raksta noteikumus, kas lauj taupīt naudu politekshibicionistiskā paštīksmē, un saviem zampoļitiem ļauj runāt par to, ka jāmaksā reketnodevas, ko paši sauc par nodokliem, slaidi un ciniski nenemot vēra to, ka maksātaji labi saprot, ka nodoklus maksat nav jēgas, jo pensiju vienkārši nebūs: no pensijām nakotne jau tagad atbrīvotie kā Dombrovska un Vilka ideālie pilsoņstulbeņi tiek aicināti “uzkrāt”, jo jābaro ari mūžam draudzigie dažādu škirņu banksteri.

    Vai prātīgie tic Ušakova, Urbanoviča vai Amerikai nesavtībai, — protams, ka nē! Rezults elementars: pilsoņu un iedzīvotāju izpratnē nedz šodien, ne rīt — valsts atliekām faktiski nav ne valstiskas šodienas, ne valstiskas nākotnes… atliek vienīgi mazjēdziga eksistence, kam nepadodas vēl jaunie un vēl macities un strādātspējīgie, kuri atstāj Latviju atmatā. Vieni dodas uz citzemem krāt smadzeņu enerģiju, darbaspējas un ari naudu, lai kadreiz vēl te atgrieztos, citi vienkārši bēg uz citām — ne Latvijas, protams — plavām, kur veģetēt uz citu valstu pabalstiem, stipendijam, kompensācijām… jo vienkārši izdzivot gribas…

    :))

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 13.03.2013. 09.02

    Jau gribēju tev plusu pielikt OT, bet izlasot pēdējā rindkopā “…valsts atliekām faktiski nav ne valstiskas šodienas, ne valstiskas nākotnes…” acis plati izplešas un vienīgais, kas nāk prātā ir – vēl viens ir padevies moskavitu propagandai. Nē, es tā nedomāju.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 13.03.2013. 09.12

    Es arī tā nedomāju, jo zinu, ka pēdējā laikā saradušies tik daudz vaimanātāju, kas pasniedz dažādus notikumus valstī, kā paši vēlas. To esmu manījusi arī lielajos portālos. Sen jau zināms, ka kremlim ir izstrādāta tāda politika, un maksāts ietekmes aģentiem, kuri šādi nomelno Latvija svalsti, lai kā jau to rakstījuši vairāki žurnālisti,. mūsu valsti pasniegtu kā neizdevušos projektu. Nožēlojami OT!
    Pasaki, ko tad Vienotība sev ir tā dabūjusi!
    Atnāks atkal vecie spekulanti un zagļi- re. Talpa kurmītis jau priecājas, jo negatīvā informācija tik viegli sasnieguši mērķauditoriju. muļķi uz to uzķeras.
    Jā, jā vajag izpatikt Briselei! Kāda tam jēga un ko no tā iegūst valsts. Mēlei liela vara un ar mēli ir gāzti pat karaļi, nemaz nevajag indīgas tējiņas.
    Lej tik tālāk OT, lai Šķēlem un Lembergam un kremliniem atkal plata taciņa uz saeimu. Muļķiem patiks!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 09.26

    Betij, tātad tagdējās izredzes turpmakai izdzīvošanai Vienotības menedžeru vitrinkolhozā Tevi apmierina un sajūsmina? Abi PR stutētie eiropuikas tik foršiņi? Kamēr nepaliek 2 gadi līdz nākamām vēlēšanam, Dombrovskis par lauksaimnieku problemam Briselē var nelikties ne zinis, — lai nu Kalniete tur bišķi pazimējas? Ja RD Vienotibas kampaņas PR stutes, kam Āboltiņa pa dupsi iespērusi, pievelk pie mikrofona, Valdiņš norunās jau iepriekš drilletu piedziedājumu/refrēnu, ka galvenā Rīgas nelaime ir pensionāru haotiska bezmaksas braukāšana tramvajos un trolejbusos? Un, ja neko citu Rigas sakarā nav pateicis, kādēl galvenā rūpe abiem ar Vilku uzgrūst naudas gādāšanu rūpi pašvaldībām, pašiem taisoties vienigi uz Briseli un eirozonu? Ko tad abi brīnās, ka vēlētājiem Vienotibas vairs netrūkst, ja dažādu partiju vaditas pasvaldibas kaut kā tiek galā ar saviem miestiem? Kam nebija skaidrs, ka peļņas atnemšana Latvenergo u.c. naudas atņemšanas paņemieni aizsargā vienīgi pārvaldi, toties novārtā atstāj valsts saimniecību Latvijas iekšpusē?

    Bet! Ak nožēlojami? :) Ko Vienotiba dabūjusi? Vienotiba vēl veģetēs Saeima lidz vēlēšanām, — neņems par pilnu ari savu premjeru, bet visu, ko pelnijusi, Vienotiba pamanis pasvaldību vēlēšanās un dabūs Saeimas nākamajās vēlēšanas, tādēļ jau neizmet no partijas ne Repšī, ne Jaunupu, ne Fromani. Partijas pašapgādei vēl pietiek līdzekļu, — tad nu var izklaidēties, ļaujot Sarmitei Ēlertei tēlot ciņū ar Ušakovu, tikmer cerot, ka Repše ar Vienotibas senajiem sonsoriem uzbuvēs tiltu pie varas kopa ar saskandinātajiem — Āboltiņai un vēl dažiem no Vienotibas galvgaļa SC kādus amatus jau iešķiebs, pat miesassargus neatņems.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 09.33

    Betij… Padevies moskavitiem?! Ne s*da.

    Bet/tomēr/un ko Tavi politdraugi ir likuši preti tiem moskavītiem? Grābuši nodevas no minimālajiem ienākumiem un smiekligām pensijām? Greznojuši savu vitrīnu un rādijuši briselītiem u.c. eiropeīdiem? Pat ES galvgali taču pateikts, ka glābt bankas ar nodoklmaksātāju naudu nav nekas smuks un citiem iesakāms?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 13.03.2013. 09.44

    OT!
    Ne jau Vienotība glāba bankas it seviški jau ne Parekss banku!Nesagrozi faktus.
    Tu galīgi sagrozi faktus, jo Pareksu glāba Godmaņvaldība un arī aizņēmumu 7.5 milj EUR pasūtīja Godmaņvaldība!
    Tieši Vienotība un tagadējā valdība neglāba Krājbanku, kā to daudzi arī Ušakovs bija sadomājies, jo tad gan mēs būtu atkal dziļā bedrē. Kāpēc gan tagad Ušakovs visādi cenšas ar šo Krājbanku ieriebt valdībai, jo pazaudēja taču 20 milj. Ls.
    Tā redzi sanāk, pietiek tādiem kā Tu sagrozīt faktus un tādi kā Maris uzķersies un neko tālāk paši neanalizēs, bet stulbi noticēs.
    Vai esi ietekmes aģents, jo man nekas cits neatliek domāt, jo muļķis neesi , to nu es zinu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 13.03.2013. 10.36

    OT “Betij, tātad tagdējās izredzes turpmakai izdzīvošanai Vienotības menedžeru vitrinkolhozā Tevi apmierina un sajūsmina?”
    Es neesmu sajūsmā, bet no sajūsmas neesamības līdz “failed state” ir stipri tālu. Būt kritiskam un nolikt līdz ar zemi ir divas lielas atšķirības, kā runā Odesā. Ja kritika palīdz ieraudzīt un (labākajā gadījumā) labot pieļautās kļudas vai (mazākais) censties tās neatkārtot, tad nolikšana atsit jebkuru vēlmi darboties ne tikai tiem, kas putru savārīja, bet arī tiem, kas diendienā spiesti to klausīties.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 13.03.2013. 10.43

    Bet, man šķiet, ka Ušakova Dome pazaudēja 10 milj. Krājbankā.
    Par valūtas maiņas kantoros iegrūsto rīdzinieku naudu esam jau aizmirsuši.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 10.49

    Betij, ko nu kurš aizmirsis. Daži nav pat painteresējušies, ka, iespējams/Klusā tipa sapņojumi, arī Rigas satiksmei ir dažas kabatas, kur — ļoti varbūtēji un ticami — noticis tas pats, kas darits caur valūtas maiņas kantori Zeus. Kāpēc par to nav Pulka tvītu? Hm…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 10.52

    Bet kā sena gramatvede… un, — kam vienlaikus jāuztraucas par nerezidentu naudu Latvijas bankās tagad un vienlaikus ļoti centīgi jāizvairās no maza nodokliša banksteriem, kuri jau tā ilgi groza pensiju limeņus un turpina sildities ar pašu banku nepelnītu, bet korumpēti (?:)…) ieblatotu naudu?

    BET, varbūt pie viena pastāsti, kādēļ Jaunups, Repše un Pirktiņa-Fromane turpina būt Vienotības biedri un kā šī būšana Vienotības statusu veicina un Vienotibas atbalstītāju procentāžu vairo? Ar interesi paklausīšos/palasīšos.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina 13.03.2013. 10.56

    Betij, aci plati IZplešas un Ceļmales k-dze gaida Ēlerti kā RD jaunmēri?! Nu-nu… :)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 13.03.2013. 11.08

    Betij, vakar dzirdēju radi vai TV, ka Krājbankā Ušakovs pazaudējis 20 milj Ls!
    Paskatīšos Googlē!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 13.03.2013. 11.17

    Betij, izlasīju, ka RD Krājbankā bijuši ĪSTERMIŅA ieguldījumi 10 milj Ls, bet pilnīgi iespējams, ka bijuši arī ilgtermiņa ieguldījumi 10 milj Ls, jo kā zināms, tad iepriekšējās RD taču bija iekrājušas 80 milj Ls uzkrājumu, jo tika taupīts Zelta tilta kredīta atmaksai! Varbūt daļa no šiem uzkrājumiem tika ieguldīti arī Krājbankā kā ILGTERMINA noguldījumi lielo procentu dēļ! par kuru piedzīšanu tagad tā ņemas Ušakovs!
    Nedomāju, ka masu saziņas līdzekļi izplatītu nepatiesu informāciju par RD ieguldījumiem Krājbankā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 13.03.2013. 11.20

    OT. Ēlerti es pavisam noteikti negaidu. Es līdz galam vēl neesmu izšķīrusies par balsojumu. Arī sarakstus vēl neesmu pētījusi. Bet esi drošs, uz vēlēšanām iešu un ar tukšu aploksni nebalsošu. Noteikti pavadīšu kabīnē ilgāku laiku, strīpošu sarakstu. Bet vai tas būs V. saraksts? Neesmu pārliecināta. Labi, ka vēlēšanas nav rīt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 13.03.2013. 11.23

    bet, vakar neredzēju/nedzirdēju ne TV, ne radio ziņas. Labi, ka ir kas paskaidro. Vai tad ne tāpēc mēs te esam galvas kopā salikuši?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Dina 14.03.2013. 09.46

    betijacelmale Jau gribēju … OT, bet izlasot pēdējā rindkopā “.
    =========
    Iemanīji starpību starp 24 un 25 kadriem sekundē?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

egfoto 12.03.2013. 22.46

Labrīt. To no Ēlertes un Pulka varēja arī sagaidīt.
Vienotība šobrīd turas tikai uz Dombrovska rēķina, ja viņš aiziet prom, tad partiju var likvidēt, līdzīgi kā TP un LPP/LC.

+20
-6
Atbildēt

17

    janis17 > egfoto 13.03.2013. 01.43

    Līdzīgi, kā RP

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 01.44

    tad jau Dimants,Grūbe un Zviedris ir ļoti tālredzīgi cilvēki-pirmie pamanījās uzmest Vienotību un atdot valsts TV Ušakova kanālam.
    Bet skumjākai visā ir tas ,ka kopš Lapsa realizē savu virtuozo sab.bezmaksas mediju plānu ,Vienotību lamā arī Latvijas laukos un mazpilsētās.
    varbūt kāds tomēr pastāstīs ,kurš sponsorē šo vienvirziena kampaņu?
    Un paldies Lapsam par atmaskojošo informāciju,bet vai tad KNABam jau nebija laiks pielikt punktu Lato un Endo priekšvēlēšanu kampaņai?
    jeb KNAB gaida kā tad būs ar pietiekSC avīzi?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > egfoto 13.03.2013. 08.50

    aivarsk, Reformu partijai nav uz kā turēties, tur tā būtiskā atšķirība:))

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > egfoto 13.03.2013. 08.58

    Rūjienas metāls, esi Lato lapā ko būtiski kritisku par SC kādreiz lasījis? Lai aizmālētu acis, ieliek retu reizi visādus sīkumus, – cik reizes Urbanovičs pārkāpis ātrumu uz Daugavpils šosejas un tamlīdzīgus niekus. Viņu vēlētājiem tas ir, kā kompliments: “Какой русский не любит быстрой езды?” N. Gogols
    Ja kāds naivulis samaksās, saņems nevis SC kritiku, bet slavinošu aģitāciju.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > egfoto 13.03.2013. 09.15

    betijacelmale: Bet piekritīsiet, ja Vienotība dod pamatu kritikai, kāpēc NĒ?! Viņi jau tā ar pašapmierinātības taukiem apaug pa dienām ,ne gadiem! Lato var patikt vai nē, bet tas, kas bija avīzē par Vienotību bija tas, ko pati Vienotība devusi Lato rakstīt, jeb domāja, ka var piesegt Zaķi un Kamparu un viss būs OK, balsojiet tik muļķīši?!
    Latvijā partijas krīt dēļ viena iemesla- savus vēlētājus novērtē pārāk zemu, tā nu tas diemžēl IR.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 09.35

    Bronks -vajag rakstīt par nelikumībām .Bet kāpēc uz visiem neattiecas vēlēšanu ierobežojumi?
    kāpēc vienas partijas kritikai iztērēts pusmiljons?????????????????????????
    ?
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????
    to vai LAPSA izdos arī citu partiju kritizējošu avīzes nav zināms.
    Tagad ir pārkāpts vēlēšanu likums, bet LAPSA tik stāsta par ceļošanū uz Venecuēlu. Nesen Tautas partija pateicoties visādām Rēzijām un samaksājot pāris milj. tika pie varas-un viss ar galiem!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > egfoto 13.03.2013. 09.50

    rujienasmetals Lapsa vienīgais dara to, ko būtu jādara katram žurnālistam, kas sevi par tādu uzskata. Piekritīsiet ir jau neskaitāmas reizes, kad visi LV masu mēdiji kā zosis rindā pārraksta to, ko Lapsa izracis. Nebūtu Lapsas, mēs par nodokļu optimizatoru Zaķi neko nezinātu un daudzus citus sūdus neredzētu:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 09.59

    Bronks Lapsa dara,kas žurnālistam jādara
    ————————————————-
    …Un KNABS lai dara kas jādara.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 10.04

    bronks -tāpat pateicoties R. Kalniņai mēs nekad nebūtu uzzinājuši ,cik laba ir Tautas partija?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > egfoto 13.03.2013. 10.54

    Nuja, KNAB-s jau dara, — tirgojas ar veciem lietuviešu reklamklipiem un vēro korupciju medicīnā. Pa televizoru vēro, protams.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > egfoto 13.03.2013. 11.13

    >Aivarsk
    “Līdzīgi, kā RP” – te tikai daļēja līdzība – RP var tiešām likvidēt, bet atšķirība ir tā, ka tur nav neviena cilvēka, kura dēļ pie tās turētos vēlētāji.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > egfoto 13.03.2013. 11.15

    >rūjienas metāls
    “kurš sponsorē šo vienvirziena kampaņu” – tā nav vienvirziena kampaņa,jo pārējās partijas arī tūlīt dabūs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 11.32

    pašlaik tā ir vienvirziena .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > egfoto 13.03.2013. 11.38

    es tik droši neieceltu LL par vēlēšanu menedžeri.
    kā tas tā gadījies , ka vēlēšanu iznākums atkarīgas no slepeniem Lapsas uzņēmējiem,
    ————–un sanāk,ka tagad viss atkarīgs no tā, vai tauta saziedos Endo lapsam 25 k——————
    vai es pareizi saprotu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > egfoto 13.03.2013. 12.00

    Tā izskatās, ka tās pārējo partiju avīzītes nemaz var arī neiznākt. Un līdz SC un ZZS jau nu pavisam noteikti netiks.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > egfoto 14.03.2013. 00.49

    Tas tā arī bija domāts – pārējās L. Lapsas avīzītes tā arī neiznāks, jo kaut kā nejauši neizdosies savākt ziedojumus :D Un Lapsa pateiks: piedodiet, tovarišči, nu, nesanāca, jo jūs paši vainīgi.
    Taču lai nu ko, bet “Vienotības” vēlētājs ir reti noturīgs, pasakām netic un uz provokācijām uzšķauda. Tā ka visādi pērkamie pētītāji var necerēt, ka vēlētāji tic pasaciņai par >50% atbalstītāju kriminālajai struktūrai ar nosaukumu SC/GKR. Tikai stulbs vēlētājs un vēl stulbāks pētītājs var pateikt, ka >50% vēlētāju grib, lai viņus turpina apzagt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > egfoto 14.03.2013. 06.59

    Kāpēc neiznāks? Noteikti atradīsies gribētāji NA avīzi izdot. Nulle no saviem iekrājumiem labprāt ziedos, dzeris vai Dāvids V.(atvainojiet, par uzvārdu neesmu pārliecināta)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam