Ķīlis pret Vētru vēršas ar iesniegumu prokuratūrā

88

Komentāri (88)

Signija Aizpuriete 10.03.2013. 21.21

——-korporācija konsolidācija RP kaput! ============================================================================ Bez “sazvērestības teorijām”, bet paliekot pie uzskata : RP – tā ir “zic-priekšsēdētāju partija” – t.i., dibināta kādu noteiktu 4. maija režīma elites mērķu sasniegšanas labā. Prognozēju, ka 2020.g. gan Ķīlis, gan Sprūdžs, gan Pavļuts, gan ķirurgs Voldis sēdēs kādas vadošās un valdošās partijas kongresa VIP ložā, un ar smaidu klausīsies anekdotes par “tankiem”:

” Kalniete: Desmit gadu laikā Latvijā izveidosies divpartiju sistēma ”

http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kalniete-desmit-gadu-laika-latvija-izveidosies-divpartiju-sistema-13968524

0
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 10.03.2013. 21.01

——–
Ķīlis pret Vētru……
============================================================================
Skolnieks pret skolotāju.
Kurš kuru? Kādas Jūsu likmes, kungi? Varbūt kāds var vīru tesiņu kādā datorizētajā programmā izspēlēt? Svaru kategorija viena, neliela gadu starpība – , jaunība pret pieredzi, gandrīz kā Rocky 6 (Rocky Bolboa)

http://www.youtube.com/watch?v=IDGU6cm89DQ

0
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 10.03.2013. 16.57

salamandrs :) –
Ja pasaulē plaši pazīstama un cienīta kinorežisora vārdi aizskar, palasi izcilo rusologu Meļņikofu http://ipvnews.org/

0
-3
Atbildēt

0

    inesite15 > Sandris Maziks 10.03.2013. 16.38

    :) –
    O-bana ! > korporācija konsolidācija vai articulus100.

    Va …. SAOSTIETIES TAK, MĪLĪŠI – viss ir gauno, ja divi cilvēciņi viens otru atrod pēc kaut kādām šitādām pazīmēm

    ……. kādi tur vēl tauriņi

    http://www.youtube.com/watch?v=D6OJ8Ehvfsg …. bet lai būtu :) …………….
    un dziļi pēcpusēs viss pārējais :))) ………….
    un man bilde neiet – ceru, ka tas nevienu netraucē .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 10.03.2013. 11.49

nu, sveikiņi, eruditi vseh mastei !

“salamandrs > edge_indran ——dzeris49 9.marts 2013 15:16

Oi – nabaga duriki – un NESPĪD TĀDIEM NEKAS UN NEKUR, ja patiešām tā iemesla pēc emigrējuši.
………………….. Panjem tā, edge_indran, … n. taa … humora pēc … panjem, piemet –
tāds “Valodas kontroles nodaļas vadītājs Antons Kursītis” kaut jel kur ārpus durkulandes partijsulaiņu korpusa kaut jel kādu darbu par kaut jel kādu sīku naudu iespētu atrast ???????????????? ”

UN VISS – kā durkulandes simbola bilde .

0
0
Atbildēt

2

Signija Aizpuriete 09.03.2013. 23.55

——-
2003.g.: Zīles iesniegums ļauj KNAB uzsākt kriminālietu TV digitalizācijā
2012.g.: Apsūdzēto Pauderu garīgās veselības stāvokļa dēļ atbrīvo no dalības digitālās televīzijas lietā (Delfi.lv)

2013.g.: Ķīlis pret Vētru vēršas ar iesniegumu prokuratūrā
2021.g.: Vētras kungu atbrīvos-?

+2
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 09.03.2013. 21.27

Spriežot pēc daudziem man saliktiem mīnusiem, rodas iespaids, ka Latvijā plānprātiņu, fekāliju stumdītāju, kuri fano par Zatleru, ne 2% bet visi 80. Jeb tā ir Antonijas ielas nama brigāde, plusu mīnusu licēja, vai varbūt neapmierinātā redakcija par neglaimojošu attieksmi pret “svēto govi”

+2
-5
Atbildēt

2

    janis17 > Sandris Maziks 09.03.2013. 21.45

    Acīm redzot daudziem latviešiem latviska Latvija ar vienu valsts valodu vairs nav vajadzīga.
    Vai ARĪ aklums aizēno saprātu.

    Bet viens ir gan novērots – rakstos par ķīli kritizētājiem daudz vairāk mīnusu, nekā citos rakstos, kur kritizē vienkārši rp.
    Secinājums – ķīlis un/vai viņa komanda uztur vairākus profilus. Mīnusi ir – komentāru nav, tos grūtāk rakstīt.
    Vairāki profili, kas raksta līdzīga satura komentārus dibināti vienā dienā utt. Tā ir lēta falsifikācija.
    Bet neuztraucies par mīnusiem, tas nav patiesības rādītājs.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 09.03.2013. 21.57

    aivarsk
    Mīnusi man kā Ļeņina ordenis no 583 proves zelta ar platīna galvu vidū.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 09.03.2013. 15.19

Cita lieta

+7
-10
Atbildēt

0

Sandris Maziks 09.03.2013. 15.03

aivarsk
Nepārpūlies!!! Islama fundamentālistu, jebreju ortodoksu, vai staļinistu, dzēris, ar argumentiem nepārliecināsi. Ticībai milzu spēks.

+6
-10
Atbildēt

1

    janis17 > Sandris Maziks 09.03.2013. 15.11

    Ta ne jau džerim to rakstu, bet tiem, kas te ieklīst un paši bez viedokļa.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

janis17 09.03.2013. 12.41

Redz, kur Dzeri, tavu “baumu līmenis”

http://www.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40278484

Projekts

Grozījums Augstskolu likumā
Izdarīt Augstskolu likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1996, 1.nr.; 1997, 3.nr.; 2001, 1.nr.; 2003, 12.nr.; 2004, 13.nr.; 2006, 8.nr.; 2007, 6., 11.nr.; 2008, 15.nr.; 2009, 2., 14.nr.; Latvijas Vēstnesis, 2009, 194.nr.; 2010, 38., 206.nr.; 2011, 117., 202.nr., 2012, 190.nr., 2013, 40.nr.) šādu grozījumu:

56.pantā:
izteikt trešo daļu šādā redakcijā:
„(3) Valsts dibinātajās augstskolās un koledžās studiju programmas īsteno valsts valodā. Ne vairāk kā ceturto daļu no valsts valodā īstenotās studiju programmas kredītpunktu apjoma var īstenot citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās.
papildināt pantu ar 3.1 , 3.2, 3.3 un 3.4 daļu šādā redakcijā:
„(3.1) Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 5., 6., 7. un 8.līmenim, citā Eiropas Savienības oficiālajā valodā var īstenot, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā. Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 6., 7. un 8.līmenim, var īstenot svešvalodā, kura nav Eiropas Savienības oficiālā valoda, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā.
(3.2) Neievērojot šā panta 3.1 daļā noteikto nosacījumu, valsts dibinātajās augstskolās un koledžās svešvalodā studiju programmas var īstenot gadījumos, ja:
1) atbilstoši Latvijas Republikas izglītības klasifikācijai studiju programma ietilpst izglītības programmu grupās: valodu un kultūras studijas, valodu programmas. Par studiju programmas atbilstību izglītības programmu grupām lemj licencēšanas komisija;
2) kādā no Eiropas Savienības oficiālajām valodām tiek īstenota kopīgā studiju programma kopā ar attiecīgās valsts atzītu ārvalsts augstskolu vai koledžu;
3) kādā no Eiropas Savienības oficiālajām valodām tiek īstenota studiju programma, kuru īsteno Eiropas Savienības programmu un starptautiskajos līgumos paredzētās sadarbības ietvaros;
4) Ministru kabinets ir pieņēmis lēmumu atļaut īstenot studiju programmu Eiropas Savienības oficiālajā valodā, ja šādas studiju programmas īstenošana valsts valodā nav iespējama un šī studiju programma Latvijā ir unikāla un nozīmīga Latvijas attīstībai.
(3.3) Valsts dibinātās augstskolas un koledžas ārvalstu studējošajiem piedāvā studiju kursus valsts valodas apguvei, ja studijas Latvijā ir paredzamas ilgāk par sešiem mēnešiem vai pārsniedz divdesmit kredītpunktus.
(3.4) Augstskolu un koledžu svešvalodā īstenotajās studiju programmās gala un valsts pārbaudījumus var kārtot un kvalifikācijas, bakalaura, maģistra darbus un diplomdarbus var izstrādāt attiecīgajā studiju programmas īstenošanas valodā. Ar gala pārbaudījumu vai valsts pārbaudījumu komisijas akceptu valsts dibināto augstskolu un koledžu valsts valodā īstenotajās studiju programmās:
1) gala un valsts pārbaudījumus var kārtot svešvalodā;
2) kvalifikācijas, bakalaura, maģistra darbus un diplomdarbus var izstrādāt un iesniegt svešvalodā ar pievienotu izvērsta kopsavilkuma tulkojumu valsts valodā”.

Izglītības un zinātnes ministrs R.Ķīlis

+11
-6
Atbildēt

27

    ligakalnina > janis17 09.03.2013. 13.02

    Nu un ko tādu briesmīgu tu te saskati?
    Manuprāt, tas tiek darīts ar nolūku piesaistīt studentus no NVS valstīm, kurām ērtāk mācīties krievu valodā, un te neiet runa ne par kādām divām plūsmām, kā tas bija PSRS laikos, bet, par atsevišķām programmām, pie kam tādām, kuras būs arī latviešu valodā.
    Un, jo vairāk ES valodu, jo vispār labāk, absolventi būs konkurentspējīgāki, cita lieta, ka mūsu mācībspēkiem tas ne sevišķi patīk.
    Kas attiecas uz krievu valodā – principā, Latvijā tā arī ir jāzina, patīk vai nepatīk, zinot krievu valodu daudz vieglāk atrast darbu, jo mēs te esam blakus gan Krievijai, gan NVS valstīm, arī ekonomiskie sakari ar tām ir, un tas viss krievu valodā, vispār, jo vairāk valodas zini, jo labāk, ieskaitot krievu.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 13.25

    Dzeri, Viss!
    Man skaidrs par tevi viss!
    Par valsts naudu mēs apmācīsim NVS studentus :))))
    “Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 6., 7. un 8.līmenim, var īstenot svešvalodā, kura nav Eiropas Savienības oficiālā valoda, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā.” –
    Tātad, katrai latviešu studiju programai paralēli būs krievu programma!?
    Tā taču ir REĀLA DIVVALODĪBA, neba jau itāļi un portugāļi te savās valodās mācīsies!

    Ekonomikas sakari ar NVS valstīm ir zem 15% un visu laiku rūk!
    Tas, ka, lai atrastu darbu ir jāzina krievu valoda, bet darbs nav tieši saistīts ar krieviju ir TOTĀLS cilvēktiesību pārkāpums!!! Par katru tādu
    gadījumu vajag prasību tiesā! Krievu valodai Latvijā nav nekāda cita statusa, kā igauņu, lietuviešu, poļu u.c.

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    inesite15 > janis17 09.03.2013. 13.37

    > dzeris49 Nu un ko tādu briesmīgu tu te saskati?

    – Druvaishas-kursaishais ar visiem valodorgāniem kur paliks !?! Tas nava briesmīgi !?!?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    vegan > janis17 09.03.2013. 13.50

    Kāpēc par valsts naudu? Ķīļa reforma paredz, ka par studijām būs jāmaksā visiem, tikai trūcīgajiem Latvijas pilsoņiem būs iespējams saņemt bezprocentu (un droši vien tikpat kā beztermiņa) aizdevumu, līdz ar to padarot augstāko izglītību pieejamu ikvienam — arī tiem, kam mājas apstākļi neļauj būt tik labam skolniekam, lai iekļūtu budžeta grupā. Tieši trūcīgajiem ar to ir visgrūtāk.

    Līdz ar to ikviena ārvalstu studentu piesaiste rada papildus ienākumus gan Latvijas izglītības sistēmai, gan valstij.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 13.58

    Tātad tu gribi teikt, ka Latvijas krieviem arī būs jāmaksā? Nē, tā gan nav rakstīts!!!
    Turklāt studiju maksa nepavisam nenosedz VISUS mācību izdevumus, jo augstskolas tiek dotētas, tātad apmaksātas no manas un tavas naudas. Līdz ar to daži mācās bez aksas, bet lielais vairums tiek daļēji dotēti.
    Pēc šī likumprojekta arī iebraucēji.
    Bez tam, pēc ķīļa domām mūsu AI ir tik slikta, ka nez vai kāds te no NVS brauks. Padarīt Latvijas AI par iebraucamo sētu pašmāju urlām un dažiem laimes meklētājiem no NVS nozīmē samazināt latviešu studentu skaitu, jo skolas nav bezizmēra.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 09.03.2013. 13.58

    Nu par tiem 15% “klusais” reiz jau te labi nokomentēja, tur viss nav tik vienkārši.
    Un nekur nav rakstīts, ka “katrai” programmai paralēli būs programma krievu valodā, vispār nesaprotu, par ko tāds satraukums, ja kāda programma arī būtu krievu valodā, tā nav nekāda divvalodība.
    Vispār, var jau teorētiski pielīdzināt to krievu valodu baltkrievu vai portugāļu valodai, bet, reāli Latvijā dzīvo, vismaz, 25% cilvēku, kam dzimtā valoda ir krievu valoda, un tam ir nozīme, visus viņus tu par latviešiem nepataisīsi, ja kāds grib mācīties tai krievu valodā, nu lai mācās arī, man no tā ne silts, ne auksts, un, jo vairāk šeit brauks studēt arī NVS valstu pilsoņi, jo labāk, tu spried kā tāds provinciālis un ksenofobs.
    Nez, kā tev patiktu, ja par latviešu studentiem ES un ASV, un arī tiem, kas tur brauc strādāt teiktu – nu ko tie urlas te brauc, atņem mums darbavietas un vietas mūsu studentiem.
    Vispār, ja neesi pamanījis, 21 gs. uz ielas, globalizācija, darbaspēka migrācija, utt.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 09.03.2013. 14.02

    dzeris49
    “Manuprāt, tas tiek darīts ar nolūku piesaistīt studentus no NVS valstīm, kurām ērtāk mācīties krievu valodā”

    Kam ir vēlēšanās mācīties, to var darīt arī cilvēku valodās, kam vajadzīgs papīrs, krievijā tos tirgo uz katra soļa. Ne jau studentu piesaistīšanai morālie kropļi velk krievu valodu AI, bet vietējo smerdeļu, kas negrib mācīties latviešu valodu, lai saglabātu ilgāk savu apkaunojošo un noziedzīgo krievu pasaulīti, dēļ. Vēl tāpēc, lai uz šejieni braukātu pasniedzēji no krievijas, kuri ir tik debili, ka nespēj apgūt cilvēku valodas un latviešiem būtu jāzemojas tos, klausoties.
    Rakstiņš par tavas sugas brāļu, cilvēces pabiru, valodu.
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=371649:krievu-valodu-n-paldies&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 09.03.2013. 14.10

    zēniņš
    “Līdz ar to ikviena ārvalstu studentu piesaiste rada papildus ienākumus”

    Kādus ienākumus Latvijai dod Šlesera, Ušakova un Zatlera sugas brāļiem, čekistiem un krievu bandītiem, dalītās uzturēšanās atļaujas?
    To neliešu paģeļņiks, Esterkins, par notirgotām atļaujām, valstij pat PVN nemaksā.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 14.21

    Dzeri – latviešu studenti nekur citur pasaulē latviski nemācās, kāpēc tas būtu jādara krievu studentiem?
    Bez tam, ja jau mūsu krievu vidējās izglītības sistēma ir tik laba, ka ķīlim tur nekas nav darāms, tad NEVIENAM krievam nebūtu jābūt problēmām mācīties latviski, tieši tāpat, kā Latvijas igauņiem un poļiem. Līdz ar to tiek radīta diskriminējoša situācija, kad programmas krieviski būs, bet ukrainiski, baltkrieviski nē.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janis17 09.03.2013. 14.24

    ——dzeris49(..) reāli Latvijā dzīvo, vismaz, 25% cilvēku, kam dzimtā valoda ir krievu valoda, un tam ir nozīme, visus viņus tu par latviešiem nepataisīsi ============================================================================ Ja tā “taisīšana” izdodas, tad var pat Raiņa iecerētos “latvijiešus” izveidot. Kā saka, kas neriskē, tam sabiedrības saliedēšanos nepanākt:

    “Latvieši + krievi = mīlestība”
    (..) Latvijā ir gana daudz cilvēku, kas uzdrošinājušies šķērsot «frontes līniju» un «brāļoties ar ienaidnieku». Šī tendence visspilgtāk vērojama laulību statistikā, jo pie mums ir ļoti daudz jaukto laulību starp latviešiem, krieviem un citu tautību pārstāvjiem.

    http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/latviesi-plus-krievi-milestiba-13932065

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 09.03.2013. 14.27

    Nolaidies uz zemes, var jau teorētiski spriest, ko gribi, bet, krievu valodā runā viss tas, kas mums austrumos, un vēl trešā daļa mūsu pašu pilsoņu.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 14.28

    Zēniņ, par nabadzīgo studentu iespējām ķīla domas palasi šeit – nabadzīgākam vispār nav jāmācās pēc viņa domām!

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bTCI_-2KubIJ:ulvis.lv/6-jautajumi-kurus-nevareja-vai-negribeja-atbildet-roberts-kilis/+%C4%B7%C4%ABlis+roberts&cd=14&hl=lv&ct=clnk&gl=lv

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janis17 09.03.2013. 15.16

    ——dzeris49 Nolaidies uz zemes, var jau teorētiski spriest, ko gribi, bet, krievu valodā runā viss tas, kas mums austrumos, un vēl trešā daļa mūsu pašu pilsoņu.
    ============================================================================
    Var jau praktiski uzlabot latviešu valodas mācīšanu cittautiešiem, taču, ak, vai – ja uz svešvalodu apgūšanas rēķina. Sekas nesaprātīgajai valsts politikai izglītības nozarē nav iepriecinošas:

    “Jaunieši no Latvijas emigrē, jo neprot krievu valodu”
    Valodas kontroles nodaļas vadītājs Antons Kursītis

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/439074-jauniesi_no_latvijas_emigre_jo_neprot_krievu_valodu

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    inesite15 > janis17 09.03.2013. 15.49

    > edge_indran ——dzeris49 9.marts 2013 15:16

    Oi – nabaga duriki – un NESPĪD TĀDIEM NEKAS UN NEKUR, ja patiešām tā iemesla pēc emigrējuši.
    ………………….. Panjem tā, edge_indran, … n. taa … humora pēc … panjem, piemet –
    tāds “Valodas kontroles nodaļas vadītājs Antons Kursītis” kaut jel kur ārpus durkulandes partijsulaiņu korpusa kaut jel kādu darbu par kaut jel kādu sīku naudu iespētu atrast ????????????????

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 09.03.2013. 16.29

    ….aivarsk….vai Tu, lūdzu, neatgādinātu, kad krievu valoda ir kļuvusi par Eiropas savienības oficiālo valodu?….

    …līdz šim bija zināms, ka Eiropas Savienībai ir 23 oficiālās un darba valodas: angļu, bulgāru, čehu, dāņu, franču, grieķu, igauņu, īru, itāļu, latviešu, lietuviešu, maltiešu, nīderlandiešu, poļu, portugāļu, rumāņu, slovāku, slovēņu, somu, spāņu, ungāru, vācu un zviedru….

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 16.34

    ZanE – tu lasīt proti??????????

    “Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 6., 7. un 8.līmenim, var īstenot svešvalodā, kura nav Eiropas Savienības oficiālā valoda, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā.” –

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40278484
    te var iepazīties ar visu likumprojektu un anotāciju.
    ZanE saki uzreiz – tātad vienotība arī šo atbalsta?????

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > janis17 09.03.2013. 16.50

    Kad Ulvis sāks valkāt garās bikses, viņam pavisam dabiskā ceļā pāries vēlēšanās(vāji slēpta) sarakstīties ar PAŠU MINISTRU. Pagaidām iztiksim ar stāstījumiem par to, ko Druviete liekas domājam par Ķīli.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 09.03.2013. 17.24

    …aivarsk….Tu man atgādini Ždanoku – tā arī centās savus vienvalodīgos noturēt aplokā tikai ar vienas valodas zināšanām….Tu rīkojies pēc tā paša scenārija…un brīnies, ka mūsu jaunieši var aizpildīt tikai trauku mazgātāju un krāvēju vietas, jo nepārvalda valodas….

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 19.12

    ZanE, Oooo, kāds pavērsiens interesants! vienotības lakstīgala aizstāv divas valsts valodas Latvijā!!!!!
    Tātad šis ir rītdienas oficiālais vienotības viedoklis!?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 20.26

    ZanE, tev arī totāli maldīgs priekšstats par latviešiem ārzemēs. Vairums ļoti ātri uzkalpojas līdz vadības līmenim un ne jau tāpēc, ka zinātu krievu valodu.
    ES krievu valoda nevienam nav vajadzīga.

    http://news.lv/Diena/2012/09/26/Irijas-latviesu-atbilde-Latvijas-ceribam

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    vegan > janis17 09.03.2013. 21.52

    Aivar, rakstu no telefona, taapeec iisi: sisteema, kuraa maksaa visi, tachu truuciigajiem tiek sniegts garanteets atbalsts augstaakaas izgliitiibas ieguushanai, ir daudz vienliidziigaaka par sisteemu, kuraa dalja studentu nemaksaa vispaar, bet paareejie lai maksaa vai paliek bez izgliitiibas.

    EU un aarvalstu studentiem studiju maksas var buut augstaakas, kaa arii nav obligaati jaabuut pieejamiem valsts atbalsta pasaakumiem.

    Ja Kjiilis neatbild un/vai nespeej izskaidrot, tad taa pirmkaart ir PR probleema — peec taa arii izskataas, jo visu laiku var dzirdeet neizpratni par reformaam. Jaaatziist, pats arii esmu lasiijis tikai agriinu uzmetumu, tachu pamatprincipi tur bija skaidri izklaastiiti.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 22.02

    Zēniņ
    EU un aarvalstu studentiem studiju maksas var buut augstaakas
    ________________________________________________________________
    Nevarēs vis tā būt, jo tā būs tīra diskriminācija!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2013. 10.51

    ZanE Tu lasīt proti? Nemaisies, ja neko nesaproti!!!
    Tu izlasīji, kas pie zvaigznītes atsauces rakstīts?
    LU studenti (t.sk. studenti, kas kārto studiju parādus kā klausītāji), kas ir Latvijas Republikas pilsoņi un nepilsoņi, Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas dalībvalstu pilsoņi, Šveices Konfederācijas pilsoņi, un viņu ģimenes locekļi, Eiropas Savienības pastāvīgie iedzīvotāji, kuriem ir derīga uzturēšanās atļauja, vai kuri studē saskaņā starpvaldību vai starpaugstskolu līgumiem; – LU darbinieki, kas nav LU studējošie.

    Šiem visiem ir viena – lētā cena!

    Latvijas krievi maksās vairāk par speciāli viņiem radītām paralēlajām plūsmām krievu valodā? Vairāk par ko? Vairāk par dotāciju šo plūsmu izveidošanai?
    Krējums veikalā ar uzrakstu CMETAHA ir divreiz dārgāks, nekā ar uzrakstu krējums?
    Uzliksi uzrakstu – krieviem viss par dubultu cenu?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 10.03.2013. 14.15

    …aivarsk….man jau patīk tā Tava spēja interpretēt notikumus pēc savas vajadzības….jau šodien ārvalstnieki maksā vairāk par mūsu studentiem…neesi slinks – parunā ar studentiem,mācību spēkiem…galu galā – pameklē augstskolu mājas lapās….

    …nedaudz smieklīgi, ja nespēj atšķirt Latvijā dzīvojošos jauniešus no ārvalstu studentiem….

    …un Zēniņš Tev pareizi aizrādījis, bet…par Tavu saprašanas līmeni – sabiedrība nav atbildīga….:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 10.03.2013. 14.31

    zanE…jau šodien ārvalstnieki maksā vairāk par mūsu studentiem…
    _____________________
    Ko bez valodas vēl kundze gatava pārdot? :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2013. 14.55

    Zane, es runāju par latvijas krieviem, viņi maksā tikpat cik latvieši un maksās tikpat arī tad, ja mācīsies krieviski, jo pretējā gadījumā tā būs diskriminācija…

    Runājot par zēniņu, tu un viņš nesaprot, ka tiem “NVS krievvalodīgajiem” tik ļoti “vajadzīgajiem” studentiem nebūvēs kādas speciālās universitātes, bet viņi apmeklēs tās, kuras jau ir un tad, ja kaut latu valsts piešķir no budžeta tādai universitātei, tad kā to latu tu atdalīsi no krievu plūsmas studenta????

    Līdz ar to valsts dotēs augstāko izglītību krievu valodā vietējiem krieviem, kuriem bija jāmācās latviski…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.03.2013. 22.05

Ķīlim atradās drosme pieķerties “AI biznesam”, kur daudzi miljoni valsts naudas tiek pārpumpēti nevērtīgu diplomu ražošanai, uzturot veselu baru liekēžu un “augstskolas” vairāk, nekā visā Lielbritānijā.
Pilnīgi dabiski, ka Kiļi centīsies nomelnot un iznīcināt visi, kas iesaistīti šai biznesā, konkurence tiem nozīmē bojāejeju.
Un, ja šeit nebūtu Latvija ar savu “izcilo” tiesu sistēmu un likumdošanu, un V un NA vēlētos nevis reitingus, bet reālas pārmaiņas, Vētram un AIP būtu jāatrodas zem paraksta par dzīvesvietas nemainīšanu, normālās valstīs tāda līmeņa krāpšanās, kas skar visas sab. interses, un degradē visu AI sistēmu, ir nopietns pārkāums.

+29
-11
Atbildēt

7

    janis17 > ligakalnina 09.03.2013. 11.19

    Vai tā nav vāji maskēta acu aizmālēšana, lai :
    1. nerisinātu reālas izglītības problēmas, kā divas paralēlas plūsmas un skolnieku pārslogošanu ar reālu sviestu?
    2. ievazāt krievu valodu, kā otru valsts valodu augstākajā izglītībā?

    kurš ir pasūtītājs?

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.03.2013. 11.32

    Pagaidām vēl nekāda krievu valoda nekur nav ievazāta, tas viss baumu līmenī.
    Skaidrs, izglītības sfērā ir daudz problēmas, kuras, vispār, bija jārisina iepriekšējiem IM, nezin kāpēc līdz šim par to klusēja, bet, tikko ka Ķīlis mēģina risināt AI kvalitātes problēmu, kas patreiz ir visaktuālākā, un, ko nevar atrisināt, nepatraucējot “izglītības mafijas” intereses, tā uzreiz sākās dažnedažādi pārmetumi Ķīlim, ka to viņš dara neppareizi, un šo viņš dara ne tā, toties visiem iepr. ministriem, kas vispār ignorēja AI kvalitātes problēmu, nekādi pārmetumi nebija.
    Un meklēt visur Maskavas roku un “pasūtītāju” jau izklausās pēc nelielas paranojas.

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 09.03.2013. 12.35

    Dzeri – AI tā nebūt nav aktuālākā un nebūt nav dārgākā problēma.
    Dzeri, kā tad tu izskaidrosi to krievu valodas likumprojektu, kas virzīts valsts sekretāru sanāksmei? Man vienalga – tas ir stulbums, vai maskavas roka – tas jebkurā gadījumā ir ĀRPRĀTS.
    Vismaz pasaki savu attieksmi TIEŠI pret šo likumprojektu – tu arī to atbalsti???

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    vegan > ligakalnina 09.03.2013. 13.45

    Dzeri, lai gan par pārējo piekrītu, vajag pārbaudīt savus faktus — Latvijā nebūt nav vairāk universitāšu nekā Lielbritānijā.

    To tur ir vairāk nekā 100 — un tas neskaitot vēl apmēram tikpat daudz augstākās izglītības koledžas.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_universities_in_England

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.03.2013. 14.16

    Var jau būt, es to kaut kur izlasīju, bet, pārbaudījis neesmu.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 09.03.2013. 17.23

    Meklēt visur Maskavas roku, tā nav paranoja. Tas ir veids kā izslēgt vai nobloķēt jebkuru domāšanu, jo pārējais it kā paliek nesvarīgi. Paradoksāli, bet mūsu patiesu neatkarību no Maskavas veicina tieši droša un par sevi pārliecināta domāšana un mūsu spēja atbalstīt politiķus kuriem ir drosme pēc būtības mainīt nefunkcionējošas, vecās andru-aivaru attiecības balstītas sistēmas.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 09.03.2013. 18.04

    Ķencis&Pāvuls
    Kā teiktu dzēris, esi īsts vīrs, atzīsti, ka esi mūsējais – gejs.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

janis17 08.03.2013. 21.48

Vai tad, kad prokuratūra neatradīs nozieguma sastāvu Vētras darbā, vai tad tas krievu valodas mīlis un latviešu izglītības gremdētājs ķīlis beidzot demisionēs ?

+11
-22
Atbildēt

9

    ligakalnina > janis17 08.03.2013. 22.22

    Kā izpaužas Ķīļa mīlestība pret krievu valodu?

    +21
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 00.26

    Dzeri, tu tik maz informēts par saviem favorītiem, vai tēlo muļķi?

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=375182:grib-ieviest-qdivplsmu-studijasq&Itemid=145

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Andris > janis17 09.03.2013. 00.34

    Paldies murkšķim par linku. Ja tas tā ir, tad RP masdai.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 09.03.2013. 06.11

    Muļķi netēloju, bet, šo te biju palaidis garām.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 11.15

    Dzeri, nu ko teiksi? Vai tev patīk tāda reforma?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 09.03.2013. 11.39

    aivarsk
    Tieši par tādām “reformām”, SC ņemšanu koalīcijā, latviešu nīšanu, zatleriem, kozlovskiem, sprūdžiem un ķīļiem, dzēris ZP mīl. Bez tā visa ZP būtu tikai prasta vienotība.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.03.2013. 12.31

    Jā, par ķīli un dažiem citiem man nekādu ilūziju nav, bet ir cerības, ka kādam atveras acis un cilvēks ieslēdz domāšanu!
    Nevar būt, ka pāri par 20% latviešu vēlētāju bija tautas nodevēji – tie vienkārši tika rupji piemānīti. Tagad lielākā daļa no tiem ir saprastuši savus maldus, ko apliecina rp reitingi, bet solījumi un māņi turpinās, tāpēc jāizskaidro tas, ko mazāk vērīgs cilvēks palaiž garām.
    Katrs, kurš sācis domāt ir neizmērojama vērtība tik mazai tautai, kā mēs :)

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 09.03.2013. 14.12

    Es arī ceru, ka kādiem no NA elektorāta, beidzot, atvērsies acis, un viņi nebalsos par šo primitīvi – arhaiski – populistisko partiju, kurai “nodevēji” ir visi, kas nedomā, kā viņi, un kuras arsenalā ir vienīgi provokācija, šantāža, un spekulācija uz nacionalām jūtām.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 09.03.2013. 14.19

    aivarsk
    “Nevar būt, ka pāri par 20% latviešu vēlētāju bija tautas nodevēji”

    Nodevēji, nē, taču ar īpašām prāta spējām arī neizcēlās. Tie, kuri pēc Zatlera demarša joprojām palikuši vai arī kļuvuši par viņa pielūdzējiem, gan nepelna mazāko žēlastību.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 08.03.2013. 21.04

susurs
Es paļaujos, ka NA ministrs beidzot sakārtos tieslietu sistēmu un kad Ķīlis sēdēs uz apsūdzēto sola par centieniem pazemināt AI kvalitāti, ievazājot tur krievu valodu un par nelegāļu bērnu mācīšanu pēc fašistisko izdzimteņu, vēstures viltotāju, drukātām grāmatiņām, un ja tam būs vēlēšanās slimot, lai sabotētu tiesu, to darīt varēs cietuma slimnīcā un laiks netiks ieskaitīts sodā.

+7
-26
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 08.03.2013. 20.50

Vētras aizstāvēšanās stils un metodes ir kaut kur redzētas, vai jums tā nešķiet? Redzams ir skolotājs – smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs.
No sākuma auditoru priekšā tēloja “Nezinīti” – prasīja visādas atļaujas un pierādījumus, ka viņi ir viņi un, ka viņiem ir tiesības uz auditu.
Tad Vētra “atlaida” Ķenci no Mērnieku laikiem un vienu brīdi tik muļķīgi vaicāja – “Es vai?”, “Vai Jūs ar mani runājat?”. Vienu brīdi domāju, ka nu jau izmantos slaveno Lemberga viltību un prasīs personu kodus.
Vārdu sakot, darīja visu, lai tik novilcinātu laiku.
Arī tagad, pēc veiktā audita, Vētras rīcības bija histēriskas un neadekvātas – te viņš sūdzēs tiesā Ķīli, te viņš saka, “kas tie auditori vispār tādi ir?”, te atkal saka, ka visu piedos, ja vien Ķīlis atvainosies.
Vēl viena metode, ko labprāt un bieži izmanto smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs un ko aizguvis ir Vētra – izvilkt no ļoti daudzo un smago apsūdzību klāsta kādu vienu(visbiežāk nenozīmīgu) faktu, kuru var daudz maz loģiski atspēkot un tad to kratīt visiem deguna priekšā, mēģinot radīt ilūziju, ka viss pārējais arī ir tāds pats.
Vētra labi ir apguvis blefošanas metodes, kur mums līdz šim nepārspēts likās Lembergs.
Nožēlojama ir Vienotības nostāja, bet Druvietes aktivitātes jau robežojās ar nelietību. Un, kā vienmēr, ar ko vislabāk var noslēpt visas nelietības?
Jā, jā, te jau man visi saka priekšā – nelietības vislabāk var noslēpt aiz “nacionālās sedziņas”, aiz patriotiskiem saukļiem, kurus pēdējā laikā bārsta Druviete.
Vienotībai, lai ar godu izkļūtu no šīs situācijas, visgudrāk būtu, ja atzītu kļūdas Vētras un AIP balsojumā. Tas dotu iespēju vēlēšanās nostartēt daudz maz cienīgi, jo šīs vēlēšanas pārsvarā vēlētāji uztvers, kā cīņu starp gaismu un tumsu, starp reformām un stagnāciju.
No šīm pašvaldību vēlēšanām un to rezultātiem būs atkarīgs šīs bezoligarhu koalīcijas liktenis. Šī valdība jau sen būtu gāzta, jo Lemberga un pārējo oligarhu atrašanās ārpusē kļūst jau nepieklājīga un viņiem bīstama, bet ir viens “bet” – necerēti veiksmīgi strādā RP ministri.
Var uztaisīt reitingus kādus grib( to jau mēs redzam ), bet ministru popularitāti noslēpt nevar.
Vienotība ir sapuvusi, tas ir fakts. Ja jums šo faktu jau gadu mēģina ieklārēt kaut kāds susurs, noklīdis bruņinieks, tad, protams, variet smieties un mēdīties, variet žvadzināties ar aizpogātām bikšu priekšām un vēl nez ko.
Bet ir viena lieta, kuru te neviens negrib apspriest un par kuru klusē arī mūsu “neatkarīgais” IRs – tā ir valsts kontroles atklātās nopietnās nelikumības Rīgas brīvostā.
Ja kāds domā, ka Kalvītis un Tautas partijas idejas ir kaut kur pazudušas, tad vajadzētu viņam ieteikt noskatīties Nekā personīgi Pūpola interviju ar Vienotības pārstāvi Rīgas brīvostā, brīvostas valdes priekšsēdētāja vietnieku Ēriku Škaparu.
Nu, vai tad šajā intervijā uz mums neraudzījās Kalvītis, kas bija ietērpies Škapara ādā – tā pati nekaunība, tā pati visatļautība un nesodamība.
Bet tad nāk pats galvenais – intervija ar Vienotības finanšu ministru Andri Vilku. Vilks, atšķirībā no susura, Jums noteikti ir svarīgāks un viņam taču var ticēt. Acīmredzot, Andris Vilks Vienotībā var atļauties daudz vairāk un vaļsirdīgāk izteikties, jo nav šīs partijas ierindas karjerists un patriekšanas gadījumā sev cienīgu nodarbošanos atrastu. Un sirdsapziņu, liekās, arī vēl nav pazaudējis.
Vilks skaidri pasaka, ka Rīgas brīvostā viss ir kardināli jāmaina. Īstenībā Vilks pasaka to, kas ir ierakstīts RP programmā un par ko reformisti visu laiku nesekmīgi cīnās – jāievieš sistēma, kur pie vadības ir daži profesionāļi, nevis politiska valde.
Uz jautājumu “vai Loginovs ir jānomaina?”, seko atbilde – “izmaiņas noteikti nāktu par labu”, “jāmaina politiski ir viss”.
Un tagad galvenais!
Vai partija ( Vienotība ) ļaus mainīt?
Neesmu pārliecināts???!!!
Šeit komplektā ar šo “neesmu pārliecināts” vajadzētu vēl redzēt nožēlu un skumjo smīniņu, kas parādījās Vilka sejā.
Patiesībā šī Vilka atzīšanās pasaka par vienotību visu – šīs partijas vadība ar Āboltiņu priekšgalā ved Vienotību bezdibenī, šī partija nav gatava pārmaiņām, šī partija ir tiešām saistīta ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu un nevar izrauties no viņa skavām.
PS
Nobeigumā gribu atbildēt zanEi uz to, kā viņai likās, asprātību, kad viņa pavēstīja – “vai tik Lembergs gadījumā nav susuru drāzis, ja viņš tik par to gultu, par to gultu?”
ZanE, Jūs jau laikam nebūtu tālu no patiesības ar savu frāzi, ja vien to turpinātu – Lembergs visus šos 20 gadus ir drāzis gan susuru, gan zani, gan viņas satelītu un malacīti Bet, gan visus pārējos, kas šajā portālā ganās.
Lembergs visus šos gadus ir drāzis mūs ar sevišķu cietsirdību, izzadzis mūsu Latviju un tagad dara visu, lai izbēgtu no soda.
Ir liela veiksme, ja mūsu valstī ir uzradies politisks spēks RP, kas nesadarbojās ar mūsu valsts lielāko nelieti.

+30
-13
Atbildēt

8

    dzerkaleliva > Māris Bārzdainis 08.03.2013. 20.59

    RP kaput!

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    ——-
    Kaput?! Ū-ja, god. vēl apjēdzis kādā sistēmā/iekārtā dzīvo? Vienas “pareizās” partijas bojāejas (kapitulācijas) laikā 1991.g.23.augustā varēja droši teikt “kaput”, bet daudz-partiju laikos, kad LTF nomainīja LC, tad TP, pēc tam JL, tagad V, rīt EURO-zona – vajag vēlreiz pārlasīt Raiņa rakstīto atziņu pirmās brīvalsts laikā:

    «Ko tu meklē jaunu dzīvi, jaunu cīņu?
    Vai jau izbeigtatā vecā cīņas diena?
    Stāvi cieti savā vecā darba vietā!
    Simtos veidos mainoties, tas pats ir pretnieks.»

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ——
    “Jātaisa tas ceļš un tad pa taisno uz Vienotību” http://www.ir.lv/2013/3/4/celi-2

    – redz, demokrātijas citadelē padzīvojušais mākslinieks skaidrāk saredz esošās sistēmas/iekārtas priekšrocības. Kā saka, kas maksā – tas pasūta mūziku (kuplina savas partijas biedru skaitu).

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Māris Bārzdainis 08.03.2013. 21.50

    Absolūti stulbi ir salīdzināt lembi ar Vētru!
    Kāds Vētram administratīvais resurss? Tik cik pašam galvā? Kādus advokātus viņš var nopirkt?
    Vētra ir spiests aizstāvēties pats.

    +11
    -20
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 08.03.2013. 22.26

    aivarsk
    “Vētra ir spiests aizstāvēties pats.”

    Kad resursi līdzīgi, kā VARAM un Lembergam, pajoliņš Sprūdžs vairāk kā šķidru kaku ārā dabūt nevar. Gadījumā ar Vētru un Ķīli, milzīgajam ministrijas resursam pretī ir labais vārds, zinātnieki, akadēmiskie spēki un studenti.

    +5
    -23
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Māris Bārzdainis 09.03.2013. 08.21

    aivarsk. Resursi nāk no “obšaka”! Pat vissīkākā zobratiņa zaudēšana izraisīs liela pulksteņa apstāšanos.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 09.03.2013. 08.53

    susuram milzīgs paldies par garadarbu – tik pāris piezīmes
    – IzM pati ir pielaidusi kļūdas tā novērtējuma sakarā un Ķīlis var turpināt tēlot idiņu , bet beigās viss tomēr pašam būs jāizstrebj.
    – par Škaparu piekrītu , aš sagribējās pat piezvanīt viņam un paironizēt … , bet vienkārši zināšanai – Brīvostas reformas bremzē RD balsis .
    – par reitingiem – savulaik tika tirgoti reitingpunkti , pieļauju ,ka tagad ar … , bet nu ir visam arī robežas un sūdu iesmērēt par torti ….

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 09.03.2013. 11.09

    nomale
    Savu karu vešanai abi plānprātiņi(vai tikai izliekās) Sprūdžs un Ķīlis izmanto viņiem pakļauto ministriju finansiālos resursus.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

inesite15 08.03.2013. 19.40

>
korporācija konsolidācija
Kādā sakaraa te tas…. par % ???
Ķīlis prosta nav vēl apsajēdzis, kur viņš dzīvo .
Kurpretim vētra jūtas kā zivs ūdenī. Un ne par velti.

+18
-3
Atbildēt

8

    dzerkaleliva > inesite15 08.03.2013. 20.47

    Par tauriņa spārnu vēziena efektu esi dzirdējis? Cilvēki par to Nobeli dabūja.
    ————————
    Tobiš, tauriņa spārnu vēziens Brazīlijas mūža mežos var izsaukt viesuļvētru Ņojorkā.
    ————————-
    Tā, kā sakars ir vienmēr. Jāmāk tikai ieraudzīt. Bet mums jau par Nobeli operas modē. Rullējam!

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 09.03.2013. 10.09

    > korporācija konsolidācija 20-47

    – Nu, ir dzirdēj’s – un atkal – kādā tādā sakarā ?

    Lieta ir tāda, ka “tauriņa spārnu vēziens Brazīlijas mūža mežos” NEKO NEIZTAISA tāpēc,
    ka nav tāda mirkļa,
    kad pieminētā kustība būtu VIENĪGĀ izplatījumā.

    – Tobiš, Na vihode Ņujorkā var notikt viss kas cits :) – un kā pierādījumu var piesaukt to, ka nevaid nemitīgu “viesuļvētru Ņojorkā”, kaut taureņi ir aktīvi gana :)

    ( Un minusu es Tev neliku – vnk bezpriekšmeta papļāpāšana :) )

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inesite15 09.03.2013. 20.40

    Licējs un bezpriekšmeta pļāpāšana, tas ir labs! Uz haosa teorijas pamata visa mūsdienu finansu un pārējās pasaules sarežģītās sistēmas ir uzbūvētas, bet jenoti jau vienmēr visu zina labāk, dajoš konsolidāciju&euro un aizmirsti par sarežģītām sistēmām.http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_effect In chaos theory, the butterfly effect is the sensitive dependence on initial conditions, where a small change at one place in a deterministic nonlinear system can result in large differences to a later state. The name of the effect, coined by Edward Lorenz, is derived from the theoretical example of a hurricane’s formation being contingent on whether or not a distant butterfly had flapped its wings several weeks before.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inesite15 09.03.2013. 20.44

    Edward Norton Lorenz (May 23, 1917 – April 16, 2008)[1] was an American mathematician and meteorologist, and a pioneer of chaos theory.[2] He discovered the strange attractor notion and coined the term butterfly effect. http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Lorenz

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inesite15 09.03.2013. 21.12

    Pat Godmaņa runāšana par turbulenci 2008.gadā nebija nekas cits kā haosa teorija. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Airplane_vortex_edit.jpg/737px-Airplane_vortex_edit.jpg

    Turbulence in the tip vortex from an airplane wing. Studies of the critical point beyond which a system creates turbulence were important for Chaos theory, analyzed for example by the Soviet physicist Lev Landau who developed the Landau-Hopf theory of turbulence.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inesite15 10.03.2013. 12.31

    Vienīgas sakars tauriņefektam ar šo ir, ka Rivža piešķir Nobeli Vētram un naudu izdala uz visiem .

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inesite15 10.03.2013. 12.50

    In chaos theory, the butterfly effect is the sensitive dependence on initial conditions, where a small change at one place in a deterministic nonlinear system can result in large differences to a later state.
    ———————————–
    Mēģinājums nepieļaut Endziņa ievēlēšanu, atrodot ZOO kandidātu ir novedis pie virknes dramatisku izmaiņu Latvijas politikā, pie pašu atradēju politiskās bojāejas, savukārt RP zemie reitingi var novest pie vēl dramatiskākām izmaiņām valstī. Ķīļa&Co plosīšanās jāskatās tikai un vienīgi šādā kontekstā un nekā savādāk.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 08.03.2013. 19.14

Reformu partija turpina krist vēlētāju neuzticības bezdibenī, – kā rāda jaunākie tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS dati, šā gada februārī tikai 1,9% aptaujas dalībnieku uz jautājumu, par kuru politisko partiju vai apvienību viņi balsotu, ja rīt notiktu LR Saeimas vēlēšanas, ir minējuši Reformu partiju.

Iepriekšējais Reformu partijas antirekords bija 2,4% pagājušā gada decembrī, bet vienīgā reize, kad par to būtu bijuši gatavi balsot vairāk par četriem procentiem aptaujāto, pēdējā gada laikā ir bijusi pērnajā jūnijā – 4,1%.
Vislielākā vēlētāju uzticība joprojām ir bijusi Saskaņas centram – 24,7% aptaujāto, ar 13,2% seko Vienotība, ar 10,7% – Zaļo un zemnieku savienība un ar 9,2% – Nacionālā apvienība.
Otrajā vietā pēc visu atbilžu biežuma gan bijusi atbilde “nezinu” (21,1%), savukārt vēlēšanās vispār nepiedalītos 14,2% aptaujāto (tātad vairāk nekā Vienotības atbalstītāju).
Reformu partija ar saviem 1,9% ir nonākusi aptuveni tajā pašā vēlētāju uzticības līmenī, kurā atrodas Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija (1,6%) un Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā (1,3%), savukārt pārējās partijas ir zem procenta robežas. Vladimira Lindermana Par dzimto valodu guvusi 0,1% aptaujāto atbalsta.
Salīdzinot ar situāciju mēnesi iepriekš, Vienotības reitings samazinājies par 2,6%, Reformu partijas – par 1,6%, Saskaņas centra – par 0,4%; ZZS reitings pieaudzis par 1,7%, bet Nacionālajai apvienībai nav mainījies.

+5
-18
Atbildēt

2

    egils_krastins > dzerkaleliva 10.03.2013. 15.14

    Palasiiju komentaarus un nejaushi atcereejos kaadu statistiku – apm 3 miljoni 10 gadu laikaa (uz 2010 gadu) Krievijas jauno zinaatnieku ir pametushi dzimteni. Visbiezhaak jaunie gudrinieki devushies uz ASV, straadaa Siliicija ielejas augsto tehnologhiju sektoraa. Vinhu galvenais motiivs neesot nauda…
    Vinhi aizbraukushi jo veeloties dziivot BRIIVIBAA!

    Tiiri no veselaa sapraata viedoklha raugoties, piesaistot labaakos Krievijas praatus tepat Latvijaa, valsts vareetu ieguut lojaalus, ar lielu potenciaalu naakotnee studentus, kuri neveelas studeet Putina korumpeetajaa sisteemaa.

    Mees varam buut citaadi domaajosho glaabeejzvans!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dzerkaleliva 10.03.2013. 21.17

    tarax_tara
    Ne jau nu ar absolūtā ļaunuma, no kā mūk saprātīgi cilvēki, atribūtiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam