Vēstures atgūšana

5

Komentāri (5)

Sskaisle 29.08.2024. 14.40

Līdzīgas situācijas ir visos priekšmetos. Absolūta ierēdņu bezatbildība un stulbums.
Piem., svešvalodās nav svarūgi “zubrīt” vārdiņus un gramatiku, galvenais esot runāt.
Kā iemācīt svešvalodu “pa vertikāli” , t.i. runāt svešvalodā, ja bērns dzīvo vienas valodas vidē, nevis divvalodīgā vai multilingvālā vidē?
Lit.stundās jāanalizē to autoru darbi,kas nav māc.progr.
Par lasītneprasmi un matemātiku pat
neizteikšos.
Skolās vecāki neprotestē pret 5 min starpbrīžiem, pārpildītām nevēdinātām klašu telpām, neatbilstoša augstuma soliem.
Māc.grāmatas ir no vienas izdevniecības, tā paša priekšmeta darba burtnīcas- no citas izdevniecības. Vairākos os priekšmetos grāmatas ir tikai skolā un tikai pa vienai uz diviem. Bardaks nenormāls.

Tik stāsta, kā skolotjiem jāsacenšas ar virtuālo pasauli- internetu, lai tik mācības būtu interrsantas.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 29.08.2024. 14.26

Es rakstu nesavaldīgi, jo esmu nenormāli nikna. Nesen lasīju ka čakša esot teikusi , ka sabiedrībai izglītība ir svarīga.
Man tas par 100% asociējās ar nelaimīgās antuanetes teicienu, lai nabagi ēdot kūkas, ja neesot maizes.
Turpat tālāk izlasīju vangas pareģojumu par pilsoņu kariem un tas manas emocijas par netaisnību tikai nostiprināja. Tādi nežēlīgi un bezatnildīgi valdnieki ir pelnījuši nāvi

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 29.08.2024. 14.21

Okupācijas laikā skolā vēstures stundās bija iespējams apgūt kā un kāpēc izveidojās valsts. Jā , viss bija ideoloģiski pamatots ar šķiru cīņu, ar strādnieku vadošo lomu un ko par to teocos vai domājis markss vai ļeņins.

Tagad pārmaksātie-bez jebkāda saprāta un atbildības esošie IZM kretīni izdomāja, ka nedrīkst mācīt kā okupācijas laikā. Bet kā mācīt brīvas valsts brīvus pilsoņus ierēdņus neinteresē.

Tas ir noziedzīgi. Mazākais ar sūdainu koku pa pleciem tādiem sadot.
Medijos ,soc.tīklos lasu par sliktajiem skolotjiem. Kāpēc šiem naudu maksājot, ja šie neko bērniem iemācīt nevarot. Ka skolotāji mācīt nedrīkst, lai bērni iemācītos- par to neviens neraksta, nerunā. Un kretīni dejo!!!!

Izlasiet mācību programmas, izglītības likumu. Fakti neesot jāzin, esot hābūt izpratnei. Bet kā veidot izpratni nezinot faktus, sabiedrības attīstības likumsakarības, cēloņsakarības- kretīnus neinteresē. Galvenais, ka sklotāji ir veci, slinki, varmācīgi.

Jā un.vēl.kāda IZM kretīniska dāvana- fakti nav jāzin, nav jāmāca, bet valsts pārbaudes drbos prasa tieši tos.

čakšai un.jaunajai vienotībai ir jāapzinās, ka viņu radītais launums ir karmisks. Pat okupantu ideoloģija tā nedebilizēja latviešu tautu kā pašu kretīni.

0
0
Atbildēt

1

    Uldis.M42 > Sskaisle 29.08.2024. 18.05

    Galvenais, lai bērnus nezombē ar latviešu valsts un tautas nīdēju, WWII , staļinisma un GULAG apoloģētu: Freibergas un Zatlera, padomnieka, čekas ziņotāja Antonija Zundas sacerēto vēsturi.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Uldis.M42 pirms 43 minūtes

    Zundas vai Helmaņa vēsture ir viena lieta, bet padomā, ko Latvijas skolās māca putina piekritēji?
    Man ir ļoti laba paziņa, ķīmiķe – viņa pag.gad. visā nopietnībā stāstīja, ka Ukraina jremlim frib uzmest atombumbu, šogad – ka pytins=krievija izglābs pasauli- no asv, ar kuras palīdzību ukraina uzbrūkot krievijai.
    Kā IZM risina šos jautājumus?

    Pavasarī

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: