Ar SC un ZZS atbalstu apstiprina Matīsu satiksmes ministra amatā

123

Komentāri (123)

kkristaps 01.03.2013. 19.57

Nepieskaitāmās Aitasgalvas piebērušas ar spirām visu komentāru telpu. Nu kur šitādi rodas – jo sliktāk Latvijai, jo labāk Nepieskaitāmajām Aitas galvām. Pie vienas rakstīšanas piebildīšu: ja nu pēkšņi Articulus atkal nobanos, iesaku izvēlēties nākamo segvārdu Sickoass. Skan tikpat cēli nu nesaprotami kā Ombros, Destra vai Articulus.

+3
-8
Atbildēt

4

Egitazz 01.03.2013. 16.16

Tāpēc, lūdzu, paskaidro, kāpēc ZZS UN SC pēkšņi iekvēlojās tik dedzīgā – vienbalsīgā mīlestībā pret līdz šim nīsto Dombrovska valdību?
=======
Opozīcija noraida kādu valdības ierosinājumu vai darbību: uj cik slikta opozīcija, tikai lai ieriebtu valdībai un Latvijai
Opozīcija atbalsta kādu valdības ierosinājumu vai darbību: ak cik slikti, kāpēc atbalstīja.

Cirks:)))

+4
-4
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 01.03.2013. 16.14

Balsošanas rezultāti par uzticības izteikšanu satiksmes ministram Anrijam Matīsam
http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=f2fdbe6a-65b2-4add-968c-f37075375655
Tik stabila koalīcija sen nav redzēta.

+8
-2
Atbildēt

2

    dro > Kaspars Špūle 01.03.2013. 17.52

    fretka. Balsojums satriecošs. Tā jau var iebalsot pat Čikatilo par iekšlietu ministru:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kaspars Špūle 02.03.2013. 11.59

    lno fre
    “Tā jau var iebalsot pat Čikatilo par iekšlietu ministru:)”

    Vai mums maz tādu bijis?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 01.03.2013. 15.50

Kur mūsu expertu: Normunds, Optiskais Tēmeklis, korporācija konsolidācija, Talpa Kurmītis, izsmeļošais komentārs? Vai šoreiz, kad Vienotība ir apdirsusies no galvas līdz kājām, no Antonijas ielas nama nebūs komanda, “fas”?

+9
-3
Atbildēt

0

Sandris Maziks 01.03.2013. 14.56

Kurš te visu regulē? Ja Latvijas valsts, bet ne čeka, tad tāds fašistu mēsls, Zariņš, tupētu uz nosmailināta mieta un gals pa muti būtu laukā.
“Zariņš: SM un CAF ir vienojušies par jauno vilcienu iepirkuma līguma grozījumiem, ministrija to noliedz”
http://www.nozare.lv/atbalsts/item/5BFD59D6-1DC8-45CE-ABFD-9F6E22D358B8/

+4
-2
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 01.03.2013. 14.42

Koalīķija…

+13
0
Atbildēt

1

    dro > brigita_damme_rtk_lv 01.03.2013. 18.05

    mūsu alus. Labs jaunvārds. Noteiktu atkārtošu:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

grislits 01.03.2013. 13.44

Nu ko, arī Vienotība pagriezusies austrumu virzienā…

+9
-4
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > grislits 01.03.2013. 14.19

    Dombrovskis – Titānika kapteinis. Aizbergu zona nav vairs aiz kalniem(viļņiem).

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > grislits 01.03.2013. 14.54

    roberts_i
    …tur viņiem, laikam, ‘zelta’ saule aust…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 01.03.2013. 13.37

betijacelmale
“Pugalkins” laikam būs Pugačova-Galkins akronīms.

+3
-2
Atbildēt

0

janis17 01.03.2013. 12.58

Šis bija balsojums par vilcienu naudu! zzs kopā ar sc tos būvēs severstaļ piederošā rūpnīcā, bet ES kopā ar mums šo afēru apmaksās!
pugalkins varēs uz new vasjuki wave vizināties jaunā pasažieru vilcienā!

+8
-3
Atbildēt

4

    ievuliitis > janis17 01.03.2013. 13.17

    nesaprotu otro teikumu – kas ir pugalkins?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > janis17 01.03.2013. 13.47

    Pugačova+Galkins :), ja es pareizi sapratu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 01.03.2013. 13.51

    Paldies, sapratu. Es biju ieciklējusies uz mūsu politikas personāžiem:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 01.03.2013. 14.41

    pareizi, pareizi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 01.03.2013. 12.37

traģikiomēdija – kad par lielajām ziepēm runāja, teica, ka ministri esot neko nejēdzoši un ne par ko neatboldoši tjufjaki pēc uzstādījuma, un visas lietas taisot valsts sekretārs – tad tagad konkretais personāžs par dunduku iecelts, lai ne par ko nebūtu jājēdz un jāatbild :))) – noņēma tā teikt valstssekretara kaut kādu tādu kā atbildību, un ielika pie politiskās :)))

+1
-7
Atbildēt

0

Sandris Maziks 01.03.2013. 12.24

dzeris49
“jebkuram, kas strādājis līdzīgos amatos, jādomā, varētu atrast ko kompromitējošu”

Tev mīļajā krievijā kompromats ir pamats personas iecelšanai atbildīgā amatā, Eiropā parasti kanditāti ir BEZ AIZDOMU ĒNAS. Tādus pietiekami var atrast arī Latvijā, viņu vienīgais trūkums, ka viņi pēc izsaukuma nav gatavi doties atsūkāt pasaules bīstamākam noziedzniekam.

+5
-3
Atbildēt

0

dace_ampermane 01.03.2013. 12.15

Ļoti nesaprotami, ļoti aizdomīgi. SC balso par! Ja nu Matīss no Matīsielas vēl nav nopirkts [Lienes no Lienesielas visas sen jau nopirktas] tad ir reāla iespēja, ka moskaļi viņu nopērk drīzi. Moskaļi nopirka Vācijas Šrēderu :) Lūk, Latvijā politika ir tik netīra, ka nezin ko var sadomāt un par to nebūtu jābrīnās. Balansējam uz naža asmens? NA šajā putrā arī pastiepa pakalpīgu roku.

+3
-7
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > dace_ampermane 01.03.2013. 12.27

    klejotājs
    “Ļoti nesaprotami, ļoti aizdomīgi. SC balso par!”

    Izliecies par muļķīti?
    Vai PV līgums “severstaļ” interesēs un dzelceļa attīstīšana Maskavas virzienā nav pietiekošs iemesls?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_ampermane 01.03.2013. 13.00

    NA šajā putrā arī pastiepa pakalpīgu roku.-
    ___________________________________
    neredzu loģiku

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 01.03.2013. 11.58

Tā kā esmu 100% rietuma virziena piekritējs, līdz šim esmu balsojis par tiem kuri nepārprotami ir iestājušies par dziļu integrāciju rietumos un par nepārprotamu vēlmi pievienoties eiro valūtai….kurš spēks to līdz šim ir konsekventi īstenojis?….manuprāt tikai un vienīgi vienotība, na ir konjunktūras veidojums- gatavi jebkurā brīdī plivināties tajā virzienā kur pūtīs patīkams vējiņš…..balsojums par matīsu nekādas bažas par vienotības orientācijas maiņu nerada, šī ir kārtējā na izlekšana aiz matiem pievelkot matīsa neuzticamību….kas gan vairāk uztrauc – vēlme saglabāt gazprom monopolu un zaķa un dombrovska divdomīgie izteikumi šajā sakarā….dārgā vienotība – nelieciet šajā jautājumā par jums vilties, ja šāds solis tiks sperts, vismaz mans un manu tuvāko atbalsts būs zudis…..

+8
-8
Atbildēt

5

    Līna Kārkliņa > Līna Kārkliņa 01.03.2013. 12.13

    izrādās, ka na komisijā arī ir balsojuši par gazprom monopola saglabāšanu, tikai pēc tam ir izteikušies savādāk….vot tev zili brīnumi!….

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Līna Kārkliņa 01.03.2013. 12.13

    meeerin. Lai kā es neuzticētos V, tomēr domāju, ka neuzdrošināsies pagarināt LG monopoltiesības, jo uzbrēciens no Briseles jau atskanējis.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Līna Kārkliņa 01.03.2013. 12.25

    …nekādas bažas par vienotības orientācijas maiņu nerada,…
    __________________

    eee…. vai tad e…. taisījās palikt par transvestītiem?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Līna Kārkliņa 01.03.2013. 13.42

    meeerin. 100% atbalstu Tavu viedokli!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    enjoy > Līna Kārkliņa 01.03.2013. 17.23

    Piekrītu meerinama. Ja man jāizšķiras, no kura (V vai NA) varētu sagaidīt valsts nodevību, tad es vairāk bažītos par NA. Iespējams, ka dažreiz tā ir vienkārši muļķība vai nespēja padomāt piecus soļu uz priekšu, bet citreiz man paliek iespaids, ka tas tiek darīt tīši. Īpaši, ja tiek piesaukti potenciālie amatu kandidāti. Bet var jau būt, ka viltīgie amatu tīkotāji vienkārši izmanto naivo VL uzticību, ir viegli manipulējami.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

putekliic 01.03.2013. 11.53

Skaidrs, ka NA nav kaut ko dabūjuši, tāpēc bija pret. Bet tas mazāk uztrauc. Bažīgu dara tas, ka SC bija par. Kas viņiem ir piesolīts? Teorētiski taču varēja arī izstikt bez viņu balsīm – būtu pieticis ar ZZS Viss ir ļoti miglaini. Gaidu, kad mūsu pētnieciskā žurnālsitika šai tēmai pieķersie beidzot tā pamatīgāk. Tas, cik tagad viss notiek necaurspīdīgi un pa kaktiem jau līdzinās vai pat pārspēj valsts nozadzēju aktivitātes aizgājušajā desmitgadē. Privatizēt vairs pa lielam nav ko – tagad notiek stumdīšanās un grūstīšanās par lieliem valsts pasūtījumiem un tādējādi piekļuves pie valsts un Eiropas finanšu resursiem.

+10
-7
Atbildēt

21

    dro > putekliic 01.03.2013. 11.58

    andrejs_gr. Mūžīgā neziņa, vai ne?:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 01.03.2013. 12.02

    Izskatās, ka Tev gan viss ir zināms. Nu tad vismaz drusku padalies ar tiem, kur ir tumsonīgi un nezinoši.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.03.2013. 12.08

    andrejs_g. Gribi, lai IR atrod Tev mierinājumu? Pats taču saproti: “Tas, cik tagad viss notiek necaurspīdīgi un pa kaktiem jau līdzinās vai pat pārspēj valsts nozadzēju aktivitātes aizgājušajā desmitgadē.”

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > putekliic 01.03.2013. 13.07

    andrej-gr
    tak jau esi no marsa – te nu viss ir pilnīgi skaidrs-
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/zarins-kadel-pasazieru-vilciena-iepirkums-turets-novarta-13970732

    http://www.google.lv/#sclient=tablet-gws&hl=lv&q=sc+zariņš+vilcienu&oq=sc+zariņš+vilcienu&gs_l=tablet-gws.3…4161.17428.0.18344.18.11.0.7.0.0.365.1524.6j3j1j1.11.0…0.0…1ac.1.5.tablet-gws.-KnKH_ALuDI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&bvm=bv.43148975,d.bGE&fp=46f3e57135210eeb&biw=1024&bih=672

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 13.40

    Ino. …”Tas, cik tagad viss notiek necaurspīdīgi un pa kaktiem jau līdzinās vai pat pārspēj valsts nozadzēju aktivitātes aizgājušajā desmitgadē.” …

    Kas tad Ino liedz Latvijas glābējiem NA šīs lietas padarīt caurspīdīgas???
    Par Matīsa noraidīšanas iemesliem uzzināt var tikai no NA bezierunu atbalstītāju komentāriem. Paši NA šajā lietā uztaisījuši tādu duļķi, ka cauri nevar redzēt!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.03.2013. 14.00

    Apskaties fretkas norādi, būs tev skaidrība.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 14.07

    zirnekliene Šeloba. Ha-ha! Norāde – visulatvijai.lv!!! Tāda norāde ir domāta tikai un vienīgi iekšējai lietošanai!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.03.2013. 14.12

    Ko nozīmē “iekšējai lietošanai”? Arī nomale drīkst izlasīt argumentus pret A.M., ko G. Bēziņš lika priekšā koalīcijai. Un tur ir apmēram tas pats, kas manis iekopētajā komentā no apollo.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > putekliic 01.03.2013. 14.27

    Ja es gribu uzzināt VL! viedokli, tad skatos http://www.visulatvijai.lv, un tur tas viedoklis ir.
    Ja gribu uzzināt Vienotības viedokli, tad skatos http://www.vienotība.lv – un tur par šo lietu nav ne vārda :D
    (Toties tur ir žurnāls “Jaunā Rīga” uz 16 lappusēm un ar Sarmītes Ēlertes portretu.)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 15.48

    Un kur varētu uzzināt Ušakova vai Linermana viedokli? Iemetīsiet kādu saiti?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > putekliic 01.03.2013. 15.53

    Mani interesē divu latviešu partiju nostāja, Jūs – divu krievu ekstrēmistu viedoklis.
    Nejūtat atšķirību?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 16.22

    Būsim konsekventi! Ja pētīsim viedokļus tikai no pirmavota, tad visiem! Ja caur publisko telpu, tad arī visiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.03.2013. 16.44

    Nenopietni, nomale… Ja nav ko teikt, bet gribas tomēr “saglabāt seju”, tad labāk vnk pazust no tēmas, nevis “laist muļķi”…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > putekliic 01.03.2013. 16.58

    Īpaši nespējīgiem orientēties interneta lielajos plašumos:

    http://www.saskanascentrs.lv/
    http://za-rodnoj-jazik.lv/
    http://www.zzs.lv/
    http://reformupartija.lv/
    http://www.vienotiba.lv/
    http://visulatvijai.lv/

    Šīs ir oficiālās partiju mājas lapas. Ja jūs, nomale, uzskatāt, ka oficiāla partijas mājas lapa ir nenopietns avots, bet nopietns avots ir kāds letas vai bns uzrakstītu ziņu atstāsts citos medijos, tad vai nu ir jāapšauba jūsu loģikas spējas (par ko gan šaubos, jo šeit vairāk vai mazāk visi ir spējīgi loģiski domāt), vai arī jāsecina, ka nodarbojaties ar demagoģiju, lai spētu aizstāvēt savu viedokli (kas ir daudz ticamāk).

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > putekliic 01.03.2013. 17.13

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 17.18

    robert. Lasīt partiju mājaslapas IR nenopietni, jo tur rakstītais VIENMĒR atšķiras no reālās situācijas. Ir ļoti ērti politiķiem rakstīt smukus tekstus lapās, kuras lasa tikai fanu pulciņš. Es gribu IRā izlasīt, kāpēc NA nepatīk tas pretendents un ko viņi piedāvā vietā! Kad runa iet par bla-bla-bla tēmām avīzes ir pilnas ar NA viedokli. Kad par konkrētām lietām – nāves klusums vai arī nesakarīgi mājieni. Pie kam visi mājieni copy-paste stilā!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 17.19

    Jā, par bildi nākas piekrist!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > putekliic 01.03.2013. 17.25

    Beidzot sapratu. Jums nav interesanti partiju viedokļi, Jūs gaidāt žurnālistu interpretācijas.
    Varbūt Jūs arī partiju programmas pirms vēlēšanām nelasāt, bet gaidāt, kad Ozoliņš tās izskaidros :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > putekliic 01.03.2013. 17.27

    Bet ja žurnālisti nejautā vai žurnālisti savā medijā neraksta to, ko negrib, un izceļ to, ko grib, kā tad tajā Irā vai kādā citā medijā uzzināsi kāda jebkuras partijas atsevišķa biedra vai partijas kopējo viedokli?

    Visu Latvijai publicējuši savu viedokli jau iepriekš – http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320585

    tagad arī Cilinska runu Saeimā – http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320588

    Bet, ja žurnālisti to neatspoguļo, nejautā papildjautājumus, tad ko – partijai katrā jautājumā sasaukt preses konferenci? Vai partijas biedriem skriet pakaļ žurnālistiem un raut aiz piedurknes, lai šie apstājas un paklausās?

    Lieta tā, ka žurnālistiem dikti patīk apmuļļāt tikai to informāciju, kas tiem iet pie sirds, kas atbilst to politiskajai nostājai vai kas nesīs lielu publicitāti, bet absolūti neinteresē noskaidrot patiesos viedokļus un patieso situāciju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > putekliic 01.03.2013. 17.40

    fretka un robert. Pat es varu tepat IRā uzrakstīt rakstu, kaut vai pie blogiem. fretka. Atkal par to pašu konsekvenci – vai vienmēr pirms kritizēt kādu politiķi TU izlasi viņa viedokli viņa partijas mājaslapā. Nosauci Lindermanu un Ušakovu par diviem krievu ekstrēmistiem. No kurienes tāda pārliecība? Vai lasīji viņu lapeles? Vai tomēr kāds “Ozoliņš” pateica?
    P.s. Rakstītais nav jāuztver tieši! (piebilde katram gadījumam)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > putekliic 01.03.2013. 18.07

    nomale: Nosauci Lindermanu un Ušakovu par diviem krievu ekstrēmistiem. No kurienes tāda pārliecība?
    ——
    No Latvijas Republikas Satversmes, Saeimas dokumentiem un no abu kundziņu antikonstitucionālās darbības, kuru netaisos šeit reklamēt JUMS par prieku.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 01.03.2013. 11.53

Pavisam nesen Džeris un daži citi te slavēja Eināru Cilinski kā gandrīz vai vienīgo “saprātīgo cilvēku” NA deputātu rindās.
Šodien Einārs Cilinskis ir atbildējis Džerim un dažiem citiem Saeimas ārkārtas plenārsēdē:

Godājamā Vienotība, jūs protams, domājat, ka visas jūsu slēptās lietas nekad netaps redzamas. Tā var domāt, bet tā nenotiek. Tā nenotiek pat tad, ja vajā žurnālistus, kas tādas lietas atklāj, kā tas notika citas partijas sakarā ar Jākobsona kungu. Jūs varat turpināt savā absolūtā paštaisnumā visos grēkos vainot Nacionālo apvienību, tāpat kā citkārt izglītības ministru. Varat turpināt bīdīt aizkulišu lietas satiksmes jomā ar oligarhiem un dažādām personīgo interešu grupām. Varat slepeni nostiprināt kopīgi ar SC Gazprom varu Latvijā. Varat turpināt domāt, ka eiro ieviešana tā aplaimo Latviešu tautu, ka visu to kompensē. Bet, ja Vienotība aizies pa Latvijas ceļu, kā Tautas partija un Saimnieks, ne jau kāda cita tiesiskuma koalīcija ieņems vakanto vietu. Iespējams, ka dažiem lietu bīdītājiem tas būs gluži vienalga. Pārējiem es iesaku tomēr par to padomāt, ja ne šodien, tad citā reizē.
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320588

+13
-8
Atbildēt

5

    ligakalnina > Kaspars Špūle 01.03.2013. 12.08

    Nu un kur kāda konkrētība, izņemot parasto NA pantiņu – visi ir slikti un pārdevušies Krievijai, izņemot NA?
    Es gan domāju, ātrāk, nekā V aizies pa TP ceļu, NA aizies pa TB ceļu, pa kuru tā jau strauji virzās.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kaspars Špūle 01.03.2013. 13.12

    kur nu vēl konkrētāk?

    http://www.google.lv/#sclient=tablet-gws&hl=lv&q=sc+zariņš+vilcienu&oq=sc+zariņš+vilcienu&gs_l=tablet-gws.3…4161.17428.0.18344.18.11.0.7.0.0.365.1524.6j3j1j1.11.0…0.0…1ac.1.5.tablet-gws.-KnKH_ALuDI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&bvm=bv.43148975,d.bGE&fp=46f3e57135210eeb&biw=1024&bih=672

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    valdis > Kaspars Špūle 01.03.2013. 13.16

    /Varat turpināt bīdīt aizkulišu lietas satiksmes jomā ar oligarhiem un dažādām personīgo interešu grupām./
    Skats pagātnē – no kuras partijas bija Gerhards?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 01.03.2013. 19.44

    Tas, ka visa latviešu tauta ir Pret EUR ir galīgs bulšitcs!
    Katrs saprātīgs cilvēks, tai skaitā arī NA, jo pati taču savā programmā ir iekļāvusi EUR ieviešanu, grib sevi redzēt ES dalībvalstu vidū vairāk integrētu.
    Nu cik var ņemties ap to EUR un piesaukt to galīgi nevietā, ja paši programmā ierakstījuši EUR ieviešanu.
    Par Jākabsona piesaukšanu N. Ušakova vietā ir galīgs stulbums. Biju domājusi par Cilinski labāk, jo šitā var aizrunāties velns zina kur.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Kaspars Špūle 02.03.2013. 00.24

    Bet. Par Jākabsona piesaukšanu N. Ušakova vietā ir galīgs stulbums.
    _________________
    Tā turpinot, kundzīt, pašai neemanot, nonāksiet Ušakova kompānijā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dro 01.03.2013. 11.33

Dombrovskis stūri nenotur, kuģīts aiziet ļur, ļur, ļur…
Vai tiešām Dombrovskis jau tā pārstrādāts, ka jāsaka: Valdi, kā tu esi pārvērties:)

+7
-5
Atbildēt

0

Aldīna 01.03.2013. 11.21

Ja arī NA nobalsotu par, tad būtu 100% atbalsts un tas mani dara uzmanīgu, jo pirms gadiem jau 100% balsojumi bija ikdienas prakse, un šobrīd iet vaļā līdzīgs teātris. Vieglāk ir “drusku” pārdoties SC un ZZS, nekā koalīcijā vienoties par citu, visu koalīcijas partneru atbalstītu “Vienotības” un O grupas kandidātu!

+11
-3
Atbildēt

6

    Sandris Maziks > Aldīna 01.03.2013. 11.32

    Estipois
    “Vieglāk ir “drusku” pārdoties SC un ZZS”

    Man rādās, ka SC, ZP un V ir viens “kuklovods”

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Aldīna 01.03.2013. 11.52

    SC atteikšanās atbalstīt preteiro referendumu kopīga “kuklovoda” versiju netieši apstiprina – “pret” skata pēc nobalsoja, bet referendumu, kura iznākumu SC iesaistīšanās varētu būtiski ietekmēt, nolēma neatbalstīt.
    Interesanti…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 01.03.2013. 11.55

    zirnekliene Šeloba. Bet “mēs” ticam Dombrovskim:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aldīna 01.03.2013. 12.23

    Vieglāk ir “drusku” pārdoties SC un ZZS, nekā koalīcijā vienoties par citu, visu koalīcijas partneru atbalstītu “Vienotības” un O grupas kandidātu!
    __________________
    Vieglāk- vai ienesīgāk?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Aldīna 01.03.2013. 12.39

    “…ienesīgāk”

    Hmmmm…. Kā tur bija – kuram ir aktuāla NĪ biznesa vajadzībām paņemtā 1 mlj. kredīta atmaksāšana?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > Aldīna 01.03.2013. 15.18

    Vieglāk- vai ienesīgāk?
    ————————–
    Man intuitīvi liekas ka gan, gan un tieši tāpēc tik liela vienprātība!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 01.03.2013. 11.20

Pirms pārkāpt koalīcijas līgumu un iestāties pret Dombrovska izvirzīto kandidātu, NA vajadzēja ļoti nopietni argumentēt, kādēļ sper tādu soli. Šādu argumentu nebija. Bija dažas vispārējas frāzes, līdzīgas tām, kādas jau nācies ir dzirdēt no NA puses pēdējā pusgada laikā. Manā uztverē – pārkāpt koalīciju līgumu, tā ir ārkārtas rīcība, kurai ir jābūt saprotamai.

Sausai atlikums no šāda NA ” demarša” ir nulle, ja nu vienīgi – SC tika dota iespēja piedalīties LR nozīmīgu jautājumu lemšanā. Patiesības labad jāsaka, ka brīžos, kad NA “nostājas pozā” attiecībā pret koalīcijas partneriem, apvienība šad tad sagādā šādu izdevību saskaņiešiem – piedalīties valstij svarīgu jautājumu izlemšanā.
Manā uztverē SC ir ienaidnieks ar kuru nav iespējamas nekādas sarunas, nekāda sadarbība. Tādēļ situācija, kurā balsojums ir atkarīgs no SC un kuru reizēm rada NA ar savu pozēšanu, man kā LR pilsonim, kurš pēdējās vēlēšanās balsoja par NA, ir nepieņemama. Būs jāizdara secinājumi :)

+14
-14
Atbildēt

14

    dro > buchamona 01.03.2013. 11.24

    riņķī apkārt. Manā uztverē SC ir ienaidnieks un šāda situācija, kuru reizēm rada NA ar savu pozēšanu, man ir nepieņemama.
    _______________
    Ak tad NA balsoja kopā ar SC un ZZS?:) Atskurbšanai iesaku zirneklienes Šelobas komentāru nedaudz augstāk.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.03.2013. 11.36

    Ino Varu Tev uzskaitīt situācijas, kad NA balsoja kopā SC pret koalīcijas lēmumu, pirmais laikam bija jautājums par budžetu.

    Šinī – pēdējā gadījumā NA ar savu nepamatoto rīcību radīja situāciju, kurā SC bija izdevība piedalīties lēmuma pieņemšanā.

    Var jau būt, ka esmu palaidis ko garām un tiešām ir kaut kas tik graujošs, kura dēļ Matīsu nedrīkstēja apstiprināt amatā. Ja ir, tad norādi lūdzu. Ja nav, tad, ja nemaldos, koalīcijas līgumā ir punkts, ka par Satiksmes Ministriju atbild oltšteinieši kopā ar Vienotību. NA tur nav ko bāzties iekšā.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.03.2013. 11.38

    Riņķī apkārt.Vēlreiz. Ja tiešām esi aizmirsis, kurš pēdējos gadus ir bijis SM valsts sekretārs, tad izlasi zirneklienes Šelobas Matīsa labo darbu uzskaitījumu.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 01.03.2013. 11.39

    rinķī apkārt
    “ja nu vienīgi – SC tika dota iespēja piedalīties LR nozīmīgu jautājumu lemšanā.”

    Ja tu tāpat kā dzēris un zane uzskati, ka sapuvušā Matīsa iecelšana SM amatā bija valstiski nozīmīgi, tad, excusez-moi. Dombroskis ir aizķēries aiz SC un ZP izvilktām aukliņām un krītot sašķaidījis purnu.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 01.03.2013. 11.44

    rinķī apkārt
    “Pirms pārkāpt koalīcijas līgumu un iestāties pret Dombrovska izvirzīto kandidātu”

    Vai tu paliec par galīgu plānprātiņu, kā pakaļā un galvā drāztais bijušais psihenes poļitruks, dzēris? Vai koalīcijas līgums paredzēja vienas partijas diktatūru?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.03.2013. 11.49

    lno. Visu cieņu zirneklienei Šelobai, taču es būtu gribējis šādu ļoti konkrētu slikto darbu uzskaitījumu sagaidīt tieši no NA. Es būtu gribējis lasīt par to, ka Dzintars Saeimas sēdes laikā visus šos pārmetumus ir “iemetis” Matīsam tieši sejā un pēc tam jau NA būtu nobalsojis pret šo kandidātu. Nekas tāds nenotika :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.03.2013. 11.57

    Riņķī apkārt. Izlasi fretkas citēto Cilinski:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 01.03.2013. 12.03

    Ino – jebkuram, kas strādājis līdzīgos amatos, jādomā, varētu atrast ko kompromitējošu, nekas tāds graujošs, kas liktu saķert galvu, un par ko atbildīgs būtu tikai un vienīgi Matīss, tur nav.
    Ministrs viņš nebija, slikti, protams, ka strādāja kopā ar Gerhardu, bet, tad arī uz Gerhardu gulstas lielākā atbildība.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.03.2013. 12.25

    Ino…. Varat slepeni nostiprināt kopīgi ar SC Gazprom varu Latvijā… teikums no Cilinska sacītā. +++ pagaidīsim līdz Saeimas balsojumam, kur lems par gāzes tirgus liberalizāciju. Varēsim tad sākt izdarīt secinājumus. Citādi, arī Cilinska teiktajā izlasīju tikai vispārējus pārmetumus. Situāciju, kuru ir radījusi NA ar savu balsojumu, prasa ļoti konkrēti un detalizēti uzstādītus jautājumus un tik pat konkrētas atbildes, ja vēlamies spriest par to, kas šobrīd notiek koalīcijā. Šīs dienas NA balsojums mani kaut kā nepārliecina par apvienības nesavtīgajiem nolūkiem :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 01.03.2013. 12.39

    RA, un Tautsaimniecības komisijas lēmums neko nenozīmē?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.03.2013. 12.46

    betijacelmale. Tautsaimniecības komisijā ir 13 deputāti, no tiem tikai 2 no NA un 2 no Vienotības. Kā kurš ir balsojis gāzes tirgus sakarā, cik saprotu, ” vienkāršam cilvēkam” :) nav zināms, bet nu – kaut ko jau var izlobīt no komisijas sastāva, taču konkrēti redzēsim Saeimā.

    Vjačeslavs Dombrovskis/ RP
    Jānis Dūklavs/ ZZS
    Jānis Tutins/ SC
    Zanda Kalniņa-Lukaševica/ RP
    Dzintars Kudums/ NA
    Ingmārs Līdaka/ ZZS
    Romāns Naudiņš/ NA
    Klāvs Olšteins/ “neatkarīgais”
    Dmitrijs Rodionovs/ SC
    Artūrs Rubiks/ SC
    Edvards Smiltēns/ Vienotība
    Dzintars Zaķis/ Vienotība
    Ivars Zariņš/ SC

    http://titania.saeima.lv/Personal/Deputati/Saeima11_DepWeb_Public.nsf/structureview?readform&type=3&lang=LV

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 01.03.2013. 12.58

    Lai kā man riebtos RP, bet Vj. Dombrovskis un Kalniņa-Lukaševica atturējās tanī balsojumā. Toties Zaķis, kas balsoja “par”, saka, ka tam balsojumam nav nekāda sakara ar gāzes tirgus liberalizāciju – nupat LR to teica. Dīvaini, ne? Tikpat dīvaini, kā viņa iepriekšējā frāze NP – Krievijas dzelzceļa kravu pārvadātāji jau sen ir Latvijā tikai vēl nav uzsākuši aktīvu darbību. Es nezināju, ka uz Krieviju attiecās tie paši brīvā tirgus noteikumi, kā uz ES valstīm. Man ir pārliecība, ka mēs tādas kompānijas drīkstam laist un drīkstam arī nelaist. Bet mēs vēl tiem par labu taisāmies elektrificēt dzelzceļa infrastruktūru par Eiropas naudu.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 01.03.2013. 15.15

    ra, iemest sejā jau var visu ko, bet nav jau cita koalīcija iespējama. tāpēc nākas arī runāt tā, kā to darīja Cilinskis. pateikts ir, bet var līdz nākamā gada vēlēšanām izdzīvot, bez bērziņa rīkojuma Nr 3.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inesite15 > buchamona 01.03.2013. 15.59

    “Plus_opinionrinķī apkārt Pirms pārkāpt koalīcijas līgumu un iestāties pret Dombrovska izvirzīto kandidātu, NA vajadzēja ļoti nopietni argumentēt……………………………………………Būs jāizdara secinājumi :) ”
    ………………………………………………………………………
    Nav vēl dalecis, ka visi politkumēdinu taisītāji ir ODNOGO POLJA JAGODI ? :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 01.03.2013. 11.19

Ar SC un ZZS atbalstu apstiprina Matīsu satiksmes ministra amatā
_________________
Vai nu V faniem nevajadzētu uztraukties par mīļotās partijas sabiedrotajiem kā to parasti dara NA gadījumā? Nu lai laimei nebūtu ne gala, ne malas vēl jāpieņem LG priekšlikumi.

+15
-5
Atbildēt

3

    austrisv > dro 01.03.2013. 19.37

    Ino, beidz muļķoties
    Vēl nekas slikts nav noticis, bet Tu jau taisi troksni.
    Kas tad notika tad, kad NA balsoja kopā ar SC un ZZS par Valsts kontrolieri?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.03.2013. 19.47

    Bet. uh, kas Tev par aizbildniecisku toni:) Cik augstu tad sēdi? Vai pie Kažociņa labās rokas? Man gan jūs ar Zani arvien vairāk sākat atgādināt Lemberga sievas:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    demo > dro 02.03.2013. 12.53

    Protams, ka nekas nenotika, bet kārtējo reizi ‘VL-TB/LNNK’ parādīja,ka ne vienmēr var politiski uzticēties, ka balso ne pēc politiskām pamatvērtībām, bet balso pēc principa – kā tu man, tā es tev /atriebības princips/.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 01.03.2013. 11.15

Ja Šļesars jau pēc pirmās glāzītes parasti nesajuktu prātā, šodien aiz priekiem noteikti piedzertos. Pasažieru vilcienu afēru nekas vairs neapdraud. V, SC un ZP kopīgiem spēkiem krievu bandītu un čekas “severstaļ”(rvr) daudzmiljonu peļņa no mūsu budžeta nodrošināta.

+12
-4
Atbildēt

0

aldis_grunde 01.03.2013. 11.07

Ja par virsrakstu, tad man gan šķiet, ka svarīgāk bija uzsvērt to, ka no valdību veidojošās koalīcijas NA ir balsojusi pret, nekā to ko dara ZZS vai SC.
Ministra apstiprināšana jau nu nav parasts balsojums, bet gan parāda uzticību vai neuzticību valdībai. Tāpēc domāju, ka NA vēlme sēdēt uz diviem krēsliem – gan būt valdībā, gan balsot pret, ir ļoti dīvaina. Vai tiešām NA ir tā pielipuši pie amatu krēsliem, ka nevar saņemt drosmi un pateikt, ka viņi pamet šo koalīciju?

+11
-15
Atbildēt

10

    ievuliitis > aldis_grunde 01.03.2013. 12.07

    “Ministra apstiprināšana jau nu nav parasts balsojums, bet gan parāda uzticību vai neuzticību valdībai.”
    Pilnībā piekrītu. Tāpēc, lūdzu, paskaidro, kāpēc ZZS UN SC pēkšņi iekvēlojās tik dedzīgā – vienbalsīgā mīlestībā pret līdz šim nīsto Dombrovska valdību?

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > aldis_grunde 01.03.2013. 12.12

    > betijacelmale
    SC un ZZS domā valstiski, ka šobrīd mūsu valsts nevar palikt bez Satiksmes ministra. :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aldis_grunde 01.03.2013. 12.22

    Tu to nopietni? Vai tiem pavēle no Ventspils un Maskavas ir atnākusi “Šoreiz balsojiet Latvijas valsts interesēs!”, – ar parakstiem “Aivars Lembergs”, “Vladimirs Putins”?
    Varbūt tomēr sauksim lietas īstajos vārdos – Matīsa kandidatūra DER gan Ventspilij, gan Maskavai?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > aldis_grunde 01.03.2013. 14.39

    Betij, vai šo pašu jautājumu uzdevi arī toreiz, kad NA un RP kopā ar opozīciju balsoja par Valsts kontrolieri Krūmiņu? Ta sbez ironijas, jo man vienkārši gribas to zināt?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aldis_grunde 01.03.2013. 14.44

    Bet, toreiz es nosodīju NA. Par RP vispār man vari jautājumus neuzdot – tā man jau sen ir līķis. Un šoreiz man nav izprotama V. pozīcija. Gribu skaidrojumus nevis no sērijas – premjeram ir tiesības, tāpēc stāviet pie ratiem, bet normālu informāciju par kandidāta veikumiem, kas nākuši par labu valstij.
    Kas tur nav saprotams?
    Atvainojos, ka atļāvos papildināt tekstu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    enjoy > aldis_grunde 01.03.2013. 16.52

    Mana hipotēze, ka ZZS un SC balsoja par , lai vēl vairāk šķeltu koalīciju. Lai NA apvainotos un aizietu. Tomēr, viņu nevēlēšanās ieriebt V arī šķiet aizdomīga.
    Par Matīsu- nav viedokļa, ja nu vienīgais, ka šim īsi mati. :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > aldis_grunde 01.03.2013. 19.32

    Šoreiz piekrītu Saulei Laimei.
    Nesaprotu, ko Matīs tik traku ir izdarījis, ka vēl pirms amata jau ieguvis tik daudz ienaidnieku, pie tam, visus no NA!
    Man rodas jautājums, vai paši NA gribēja šo amatu? Pie tam, cik dzirdēts, Iesalniekam.
    es paskatīšos pēc darbiem un tad kritizēšu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > aldis_grunde 01.03.2013. 19.35

    Betij, cik es saprotu, tad valsts sekretārs pats nepieņem politiskus lēmumus. Arī ne par vilciena iepirkumiem.
    Cik es zinu, tad Vilcienu iepirkums gan ir Freivalda nedarbs, ne Matīsa.
    Neesmu valsts sekretāra darba pārzinātāja, bet manuprāt, viņš nodarbojas ar valsts budžeta finanšu sadalījumu pa nozarēm, bet politiskus lēmumus ne par ostām, ne dzelzceļiem, nepieņem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > aldis_grunde 01.03.2013. 19.41

    Bet. Nesaprotu, ko Matīs tik traku ir izdarījis, ka vēl pirms amata jau ieguvis tik daudz ienaidnieku, pie tam, visus no NA!
    _____________________
    Nu tad jspeciāli Tev jāatkārto ZŠ iekopēto: Cik gadu šis kundziņš ( A.M.) ir nosēdējis SM un kāds ir viņa pienesums Latvijai ? • Aktīvi lobē Krievijas kontrolēta dzelzceļa kravu pārvadātāja ienākšanu Latvijas tirgū, liekot šķēršļus NA priekšlikuma Dzelzceļa likumā pieņemšanai, kas to novērstu; (faktu apliecina Saeimai adresēts Valsts Dzelzceļa administrācijas direktora 18.02.2013. dienesta ziņojums Nr.1-9/102) • Faktiski bremzē Rail Baltica projekta īstenošanu, tā vietā lobējot infrastruktūras paplašināšanu Austrumu virzienā; (fakts ir zināms speciālistu vidū, bet īsti nav pierādāms un viņš to noliegs) • Izsniedzis „pasta caurlaides” (domātas pasta sūtījumu pārvadāšanai) LDz vadītāja U.Magoņa un viņa dzīvesbiedres privātajām automašīnām, diskreditējot valsts pārvaldi; (fakts izskanējis presē) •
    Iniciators lielo valsts kapitālsabiedrību vadības algu vairākkārtējam palielinājumam (tostarp it kā apvienojot vairākus amatus), kas sabiedrībā izsauca milzu sašutumu. Personīgi pieņēma lēmumu par LDz valdes locekļu algu ~trīskāršošanu. (fakts izskanējis presē) • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par skandāliem apvīto nebeidzamo procesu ar AS „Pasažieru vilciens” vilcienu iepirkumu. • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par briestošo konfliktu ar Eiropas Komisiju par valsts atbalstu AirBaltic, kas var novest pie uzņēmuma bankrota. • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par to, ka Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs zaudējis Krājbankā ~20 miljonus latu. (fakts izskanējis presē)”

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aldis_grunde 02.03.2013. 11.19

    Par Matīsu- nav viedokļa, ja nu vienīgais, ka šim īsi mati. :)
    —————
    šis matīss ir fakktiskais Sat ministrijas vadītājs – kura laikā notika viss bardaks ar PV, Airbaltic utt

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gliters 01.03.2013. 11.03

koments no apollo

“”lielākais kretīns” pirms 36 minūtēm
+5-
+ Atbildēt
Ziņot redaktoram! Cik gadu šis kundziņš ( A.M.) ir nosēdējis SM un kāds ir viņa pienesums Latvijai ? • Aktīvi lobē Krievijas kontrolēta dzelzceļa kravu pārvadātāja ienākšanu Latvijas tirgū, liekot šķēršļus NA priekšlikuma Dzelzceļa likumā pieņemšanai, kas to novērstu; (faktu apliecina Saeimai adresēts Valsts Dzelzceļa administrācijas direktora 18.02.2013. dienesta ziņojums Nr.1-9/102) • Faktiski bremzē Rail Baltica projekta īstenošanu, tā vietā lobējot infrastruktūras paplašināšanu Austrumu virzienā; (fakts ir zināms speciālistu vidū, bet īsti nav pierādāms un viņš to noliegs) • Izsniedzis „pasta caurlaides” (domātas pasta sūtījumu pārvadāšanai) LDz vadītāja U.Magoņa un viņa dzīvesbiedres privātajām automašīnām, diskreditējot valsts pārvaldi; (fakts izskanējis presē) • Iniciators lielo valsts kapitālsabiedrību vadības algu vairākkārtējam palielinājumam (tostarp it kā apvienojot vairākus amatus), kas sabiedrībā izsauca milzu sašutumu. Personīgi pieņēma lēmumu par LDz valdes locekļu algu ~trīskāršošanu. (fakts izskanējis presē) • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par skandāliem apvīto nebeidzamo procesu ar AS „Pasažieru vilciens” vilcienu iepirkumu. • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par briestošo konfliktu ar Eiropas Komisiju par valsts atbalstu AirBaltic, kas var novest pie uzņēmuma bankrota. • Kā kapitāldaļu turētājs atbildīgs par to, ka Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs zaudējis Krājbankā ~20 miljonus latu. (fakts izskanējis presē)”

+22
-7
Atbildēt

8

    ligakalnina > gliters 01.03.2013. 11.15

    Šaubu nav, Jāņa Iesalnieka papiņš Juris Iesalnieks, ko izvirzīja NA, bijušais Ventspils komj. sekretārs, Lemberga stipendiāts, būtu daudz labāks.

    +17
    -23
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.03.2013. 11.26

    “Citiem vārdiem – lai tiktu uz īsu audienci pie Krievijas premjera, Latvijai ir jānoliecas tik zemu, ka tas kļūst pat uzkrītoši nepieklājīgi”.
    http://www.ir.lv/2013/2/28/ka-saeimas-deputati-uz-krievijas-aka-uzkeras

    Vakar – atteikšanās no gāzes tirgus liberalizācijas, šodien – SM amatā apstiprināts Austrumu virziena piekritējs. Re kā tas puzlis liekas…
    Izskatās, ka mums top jauns Kirhenšteins – V. Dombrovskis.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > gliters 01.03.2013. 11.34

    Dzeri..runa te neiet par Iesalnieku bet Matīsu. Žēl ka Tu nolaidies līdz ” pats muļķis ” argumentiem un gribi visu diskusiju par šo personu un SM līdzšinējo darbu novest līdz politisko pretinieku apsaukāšanas līmenim..bet es gribētu redzēt SM darba rezultātu analīzi kaut vai par abu Dombrovska valdību laiku..un kaut kādus plānus..kaut vai saistībā ar to pašu RailBaltic.. bet tā visa vietā iebuldozorē veco pārvaldnieku ministra amatā un turklāt ar daudz lamāto trubasgala zemnieku un kremļa filiāles atbalstu..es jau iepriekš rakstīju ka V stils sāk atgādināt Tautas partijas blici..šītā drīz nonāksim arī līdz Nothinh spešalam..es šoreiz piekrītu NA argumentiem par visiem 100%..un diezvai mani var uzskatīt par šis apvienības kvēlu piekritēju

    +21
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 01.03.2013. 11.42

    Andrew. Labs:)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gliters 01.03.2013. 11.50

    Kaut kā līdz šim no Dombrovska puses nekādas Latvijai kaitīgas darbības nemanīju.
    Ja jau reiz virzīja to kandidātu, acīmredzot, citas iespējas nebija, un kādi iemesli bija.
    Un Iesalnieka pieminēšana nav nekāda “pats muļķis” veida arguments, viņš bija NA virzīts kandidāts SM amatam.
    Dabiski, tik smalki tai virtuvē neorientējos, bet, domāju, uz katru, kas strādājis Mastīsam līdzīgos amatos, var, pie vajadzības, atrast daudz ko tādu, kas viņu kompromitē, diezin vai atrastos kāds kandidāts absolūti balts un pūkains, pie kam, ne jau Matīss viens vainojams visās tajās neizdarībās, bija taču arī ministrs Gerhards utt.
    Vispār, ja, nepārzinot tik smalki lietas būtību, jāizvēlas, kam vairāk ticēt, nešaubīgi, vairāk ticēšu Dombrovskim, nevis NA, pirmais sen pierādījis, ka viņam svarīgas valsts interses, NA, toties, sen pierādījusi, ka tai vienmēr pirmajā vietā tikai NA interses.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 01.03.2013. 12.31

    Tev tik ļoti selektīva tā pieeja realitātei, Dzeri:D.
    Bija tev tikai ministrs Gerhards, tas pie visa vainīgs. Tas, ka bija vēl gan Šlesers, gan Augulis, gan citi, galu galā Anatolijs Gorbunovs ir bijis, bet tev jau prātā tikai nacionālie kadri. Pēdējais laiks vērsties pēc palīdzības pie kāda amatbrāļa.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 01.03.2013. 12.45

    atļaušos dzerim atgādināt, augulis bija dombrovska aicināts ministrs!

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 01.03.2013. 12.59

    betijacelmale
    “Pēdējais laiks vērsties pēc palīdzības pie kāda amatbrāļa.”

    Kādu palīdzību jukušais dzēris varētu saņemt no amatbrāļa, šībera pienesēja, tur dakteris vajadzīgs. Godaprātu, kas to organismu nekad vēl nav apmeklējis, pat vislabākais speciālists neiepotēs.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 01.03.2013. 11.01

Nu ko, galvenais, ka Dombrovskis SC uzstādījumus ir izpildījis. Jāsāk jau domāt par koalīciju ar SC un ZP, kas, nezin kāpēc, agrāk tika noraidīta.

+12
-10
Atbildēt

0

betija.tur 01.03.2013. 10.52

Kā noprotams, Rail Baltic vairs nespīd, bet gan vilciens no Maskavas uz Jauno Vilni u.c. SC un Krievijai vajadzīgās štelles.

+24
-9
Atbildēt

2

    aija_semjonova > betija.tur 01.03.2013. 10.54

    Kautkā uz to pusi velk… Es nedomāju, ka viņš uz ilgu laiku… Kad RD Visu Latvijai varēs veidot koaliciju bez V un SC. Citas dziesmas tiks dziedātās :)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > betija.tur 01.03.2013. 11.21

    guna. Patīkami, ka šeit vēl apgrozas arī prātīgi cilvēki:)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

ligakalnina 01.03.2013. 10.51

Izskatās, NA vēl arvien nesaprot, ka viņi nav pasaules un Latvijas politikas naba, bet, koalīcijā ir tikai gadījuma pēc, un pacieš viņus tur visi, kā zobu sāpes, tas tiem tāds neliels mājiens – zināt savu vietu un nozīmi.
Bet, vismaz, būs atkal iemesls sacelt kārtējo histēriju un pazīmēties kā vienīgajiem, kas stāv Latvijas interešu sardzē, un nav pārdevušies Krievijai un Sorosam.

+18
-21
Atbildēt

1

    janis17 > ligakalnina 01.03.2013. 12.31

    nuja, naba ir sc, ar kuriem nu jums un zzs ir kopīga politiska atbildība :)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

janazakovica 01.03.2013. 10.44

NA iedod varu..vini atri realizes saukli kaut vai pliki tikai pastalaas bet brivi..bez realas ekonomiskas un citas politikas..galvenais latvietis ziedonis nomiris…ko nu.?

+6
-18
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam