Kultūras ministre nezina, kas ir Berlīnes kinofestivāls

116

Komentāri (116)

Anita 22.02.2013. 17.34

JĀĀ!Vajag nopelnīt !!! Lai PASAULR skatās—UN MAKSĀ!!!

0
0
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 19.02.2013. 15.13

Atkal pasūtījuma vaukšķēšana ar KM? Kam IJG ir pārgājusi ceļu?

+5
-6
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 19.02.2013. 14.53

1. Riebjas visa tā inteliģentu šlaka, kas Grendē atraduši personu, uz kuras rēķina var savus pārgudros viepļus šķobīt.
2. Kāda ir problēma – apskatās, kā ir Igaunijā, Lietuvā un citur – vai tur prēmē vai ne par šāda veida sasniegumiem un uz priekšu – iztrādā koncepcijas, stratēģijas, nolikumus un likumus un iekasē no nodokļu maksātājiem par spešel prīziem dažādos festivālos. Samaksājām olimpiešiem, samaksāsim arī šitiem.
3. Brīnums, ka kino spečusk ēlerte nebija šāda veida pēmijas jau ieviesusi. Viņa tak točna zina, kas Berlin Film Festivalllll.

+5
-7
Atbildēt

0

dro 19.02.2013. 13.11

Valdība atļauj KM slēgt līgumu ar NBA par bibliotēkas infrastruktūras būvdarbiem

+5
-3
Atbildēt

2

    piziks > dro 19.02.2013. 16.20

    lno, šis valdibas ļāvums ir loģisks, toties jau vakar to delnisti apsolīja protestēt un stučīt Eiropas komisijai, — neesot, lūk, force majeure apstākļu! Tie plāngaldiņu maitātāji ar urbšanas metodi laikam nemāk pat 1 normālu prorabu atrast, kurš pateiktu, ka bija/IR pēdējais brīdis lemt un līgt, nevis staipīt gumiju un LNB piebeigšanas vietā atkārtot štruntīgo piemēru valstsmākslu muzeja pārbūvi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2013. 16.43

    OT. Protams, ka loģisks, toties Delnai nekas nebija iebilstams, kad atteica Merkam, kura piedāvājums bija par pārdesmit miljoniem lētāks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 19.02.2013. 12.39

Eu-u-u-u, IR-šūleri!

“(..) un ēvalda Lāča animačijas filam „Eži un lielpilsēta”.”

IR jau kuro reizi no citiem medijiem pārtvertu informāciju auditorijai ne tikai smērē bez paraksta (to gan pārtverta infa nav ari pelnijusi), bet vēl arī šo savu haltūru nepārlasa.

Kamēr no animācijas sanāk animačija, par to nevienam galva nesāpēs, toties
Ēvaldu Lāci vajadzētu cienīt vismaz ar vārda lielo sākumburtu, un — ne jau tāpēc vien, ka Lāča kungs šobrīd mazvesels.

Ja skaņkopai eži priekšā būtu gadijies netīšs “p” un — loģiskā secībā — tālāk “lielpilsēta” bez trešā “l”, arī/pat IR lasītāji to uztvertu kā IR-sīgu humora paveidu.

+9
-4
Atbildēt

2

    sanitai19 > piziks 19.02.2013. 12.56

    Šo dažu gadu laikā IR ir izveidojusi savu nišu, savu lasītāju loku un nu sāk močīt. Jau labu laiku IR uzskatu par maznozīmīgu viedokļu paudēju. IRšu sākumā, man imponēja šis laikrakts, bet aizvien vairāk kļūst nebaudāmāks. Bieži vien nav objektivitātes. IRši ir mainījušies, – ne uz labāko pusi.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 19.02.2013. 13.11

    Skaistule

    Būtu jau gribējies, lai šais gara diētas laikos vismaz IR-komanda neizturētos pret saviem sīknaudas piegādātājiem, — ko IR komandai vajadzētu uztvert par lasītājiem, cienījamiem viņu produkta lietotājiem, — ar tikpat izteikti paviršu augstprātību kā vairākos citos medijos. Būtu jau gribējies… tomēr IR regulāri un vienveidīgi pretojas, un neizrāda ne mazāko vēlmi savu attieksmi piešpaktelēt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

valdis 19.02.2013. 11.41

Pievienojos visiem protestiem par tendenciozu virsrakstu.

+10
-4
Atbildēt

0

abcabc 19.02.2013. 11.41

Berlīnes filmu festivālā 1970.g. rādīja zviedru rakstnieka P.O.Enkvista un režisora J.Bergenstroles filmu par 1946.g. izdotiem latviešu leģionāriem (“Legionärerna”).

Festivāls – sakarā ar kādu Rietumvācijas kreiso filmu pret ASV karu Vjetnamā – notika chaotiskos apstākļos un gandrīz izjuka.

Pēc izrādes Berlīnē notika Andreja Eglīša “Latvijas Nacionālā Fonda” rīkota preses konference, kurā pret filmas “morālajām un politiskajām tendencēm” protestēja trimdas latvieši, “norādot uz nebrīvības un okupācijas apstākļiem Latvijā”.

Avoti: G.Pāvula raksts “Zviedrijas iekšējā trauma” avīzē “Laiks” 8.7.1970 un grāmata “Ezis dūnās” (Rīgā, 2006); skat. arī “Jauno Gaitu”: http://zagarins.net/jg/jg81/JG81_Irbe.htm

Enkvista grāmatas vācu valodas tulkojums “Die Ausgelieferten” 1969.g. iznāca ievērojamā apgādā “Hoffmann & Campe”.

Tā – ar aktuālu Enkvista pēcvārdu – 2011.g. izdota no jauna – Per Olov Enquist: Die Ausgelieferten – Hanser Verlag. http://www.hanser-literaturverlage.de/buecher/buch.html?isbn=978-3-446-23632-5

+8
0
Atbildēt

0

ievuliitis 19.02.2013. 11.37

Nemaz jau nerunājot par virsrakstu, bet pati raksta būtība ir ļoti tendencioza un netaisnīga. Vai kāds no Kultūras ministriem pirms gadiem ir izteicis domu, ka būtu jāprēmē Elīna Garanča pēc uzvaras Mirjamas Helinas vokālistu konkursā Somijā, dažādām pasaules gada balvām, Baibu Skridi par uzvaru karalienes Elizabetes konkursā, Maiju Kovaļevsku par panākumiem Plasido Domingo konkursā un vēl, un vēl un vēl? Noteikti Sarmītes Ēlertes ministrēšanas laikā arī kāds kultūras cilvēks ir saņēmis starptautisku atzinību, bet tai jau vienvalodīgo integrācija bija svarīgāka.

+20
-8
Atbildēt

6

    dro > ievuliitis 19.02.2013. 12.05

    betijacelmale. Labs:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > ievuliitis 19.02.2013. 13.22

    Betij, šodien esi man topā: “vienvalodīgo integrācija” :):):), jauka diena, kāda vairs strādāšana :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 19.02.2013. 15.27

    ebreju sievieteem labi stradaa galva..lai ari tendenciozi..

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 19.02.2013. 18.24

    …. – “Vai kāds no Kultūras ministriem pirms gadiem ir izteicis domu, ka būtu jāprēmē Elīna Garanča pēc uzvaras Mirjamas Helinas vokālistu konkursā Somijā, dažādām pasaules gada balvām, Baibu Skridi par uzvaru karalienes Elizabetes konkursā, Maiju Kovaļevsku par panākumiem Plasido Domingo konkursā un vēl, un vēl un vēl? Noteikti Sarmītes Ēlertes ministrēšanas laikā arī kāds kultūras cilvēks ir saņēmis starptautisku atzinību, bet tai jau vienvalodīgo integrācija bija svarīgāka.”….
    ——————————-

    …mjā…nezināšana = pārliecība?….

    …Lielo mūzikas balvu pasniedz no 1993.gada – katrs balvas laureāts saņem sudraba statueti un naudas balvu 1000 latu apmērā….Baiba Skride par sasniegumiem LMB ieguva jau 2002.gadā…saņēmusi arī MK Balvu par sasniegumiem kultūras jomā 2009.gadā un naudas balvu 5000 latu apmērā….

    …KM balva jauniešiem par sasniegumiem starptautiskajos konkursos, izstādēs un skatēs mākslu nozarēs iedibināta 1998.gadā….balvas saņēmēju vidū bijuši tādi Latvijā un pasaulē atzīti mūziķi kā Vestards Šimkus, Baiba Skride, Elza Leimane….

    …LMB saņēmusi arī Elīna Garanča, Vestards Šimkus….MK Balvas saņēmuši vesela plejāde kultūras un mākslas jomā strādājoši profesionāļi….
    …balvas tiek piešķirtas katru gadu….neatkarīgi no Kultūras ministra uzvārda….

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 19.02.2013. 19.46

    Tad jau viss kārtībā, Zane. Kino jomā Lielo Kristapu arī katru gadu pasniedz un arī kāda tur naudiņa nāk klāt. Par ko brēka sacelta?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 19.02.2013. 20.00

    Betijacelmale. Varēji gan būt mazliet iecietīgāka – šitā visu acu priekšā cienījamu kundzi iesēdināt peļķē! Viņa tik ļoti centās:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Māris Bluķis 19.02.2013. 11.23

Godu aizskarošs, melīgs virsraksts. Gaidu kad IR redakcija atvainosies par šiem meliem.

+11
-6
Atbildēt

0

dro 19.02.2013. 11.14

Kultūras ministre nezina, kas ir Berlīnes kinofestivāls
____________________
Vai kārtējā ziņa par kultūras ministri būtu ievērības cienīgāka par šo: Fontes pārstāve ieteikusi nevirzīt Tjarvi uz LTV valdi http://www.diena.lv/latvija/viedokli/fontes-parstave-ieteikusi-nevirzit-tjarvi-uz-ltv-valdi-13994316

+5
-6
Atbildēt

7

    Sanšains > dro 19.02.2013. 11.17

    Ir pagājušas gandrīz 3 stundas, kopš “Ir” portālā atrodas šis raksts. Ar nemainītu, joprojām MELĪGU virsrakstu.
    Ja nebūtu dažu šeit sastopamo virtuālo paziņu, domubiedru un interesanto strīdnieku, es “Iras” portālu negribētu apmeklēt kaut vai šī atbaidošā iemesla dēļ. Pagaidām vēl palieku.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2013. 11.21

    Haris. Piedod, izmainīju tekstu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 19.02.2013. 11.25

    Labi, es ar’ izmainīju.

    Par Tjarvi – varbūt visi nezina, ka Tjarve ir Ločmeles vīrs. Ir taču joprojām, vai ne?

    Jurģis Liepnieks pirms gada:
    “Skaidrs, ka radniecība ar Vienotības visuzticamākā medija galveno redaktori ir pietiekams iemesls, lai nesaskatītu neko dīvainu tajā, ka Tjarve tiek virzīts un NEPLP padomi, kurai cita starpā jāuzrauga tā pati sabiedriskā televīzija, kuras mantu izšķērdēja Tjarve un no kuras ģenerāldirektora amata Tjarve 2002. gada februāri tika atlaists ar minētajiem pantiem.

    Uzmanība noteikti ir jāpievērš tam, ka bijušais Latvijas ceļa, kā tagad teiktu, „polittehnologs” un pelēkais kardināls Tjarve lielāko privatizāciju valdībā apstrīdēja savu atlaišanu tiesā un visas tiesas instances, ieskaitot Augstāko tiesu, atzina viņa atlaišanu ar minētajiem pantiem par pamatotu.

    Tagad, kad beidzot viņa sieviņas tik karsti atbalstītā Vienotība nodibinājusi tiesiskuma koalīciju, Tjarve beidzot atkal ir saskatījis iespēju atgriezties sev tik pazīstamajā sfērā un, kāds brīnums, – karjera patiesi iet kalnā. Tiesikuma koalīcija, vērtējot vairāk kā četrdesmit kandidātu atbilstību likuma prasībām, (viena no tām – nevainojama reputācija) atsijā vairāk kā pusi. Man neizdevās atrast, ka kāds no atsijātajiem būtu iepriekš tik katastrofāli izgāzies atbildīgā valsts amatā kā Tjarve, bet taisnība arī , ka neviens no atsijātajiem nevar lepoties ar tādu radniecību kā Tjarve.”
    http://puaro.lv/lv/tiesiskums-un-kriminallietas-raksti/pat-valsts-mantas-izskerdetajs-tjarve-tiesiskuma-koalicijai-ir-piemerots-neplp

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 19.02.2013. 12.36

    Vispār zinot Liepnieka kā liela shēmošanas atbalstītāja slavu, izskatās, ka pats būs ieshēmojies problēmās. Jo kredītu ņēmis bankas restrukturizācijas laikā, bet zinot, kas ir Liepnieks, tīri izskatās, ka mēģināts ir dabūt naudu cerot, ka tā nebūs jāatmaksā. Jo kā vispār vienlaikus krīzes laikā un bankas restrukturzācijas laikā tādu kredītu varēja dabūt? Bet tagad Playboy saņemtā aldziņa kā minimums 30% būs jāatdod, un vēl māja varbūt arī :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 19.02.2013. 13.38

    “Vispār zinot Liepnieka kā liela shēmošanas atbalstītāja slavu, izskatās, ka pats būs ieshēmojies problēmās.”

    Sapinies pats savās kājās un tādā veidā uzkāpis pats uz savām varžacīm?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > dro 19.02.2013. 15.24

    pats bedigakais stasts tjarvem bija kaa pasniedzejam lektoram ar savu studenti aleksandru jolkinu kura paspeja gultaa ievilkt ari oskaru kastenu..par ko ari pastastija visai pasaulei…par tjarvi un jolkinu pasaule ari neuzzinaja un varbut ari nellija ari.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

janazakovica 19.02.2013. 11.02

jaa kritika vietaa..jaa tas ir loti liels bet kas.???.tapat kaa viss maksligs un uzpusts kino komercindustrijai un snobiskiem kino laudim par prieku..latviski tas butu puut un palaid..jaa kads grib mileet kinosnikus ludzu..tikai par savu naudu..

+1
-7
Atbildēt

0

dro 19.02.2013. 11.01

Publikum, vai šī tēma ir apspriešanas vērta? Vai tā nav pasviesta pūlim, lai tas nedomātu, piem. par Jākobsona spīdzināšanu, par kuru, izņemot Mūrnieci, nav izteicies neviens politiķis, un kurai IR bailes pieskārties?:)

+12
-9
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 19.02.2013. 10.23

vai žurnālistiem kāds ir mācījis, ka ziņas virsrakstam jāatspoguļo ziņas saturs? kur pie velna, no teksta izriet, ka ministre nezina, kas ir Berlīnes kinofestivāls?! stāsts ir par to, ka nav skaidrības, kādi festivāli būtu pielīdzināmi olimepiskajām spēlēm, un kādi pasaules čempionātiem, un tas nu ir jautājums, kuram diez vai kāds būtu spējīgs atrast atbildi.

+20
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 19.02.2013. 10.15

Kultūras ministre nezina, kas ir Berlīnes kinofestivāls
_______________________

IR nezina ,ka vairs NAV.
Jau sen.

Totāls Svedenborgs.

+6
-8
Atbildēt

0

Sanšains 19.02.2013. 09.50

1. Pēc Norda panākumiem Berlīnē Liāna Langa “tīklos” vai presē izmeta frāzi, ka derētu tā kā mākslinieku sasniegumus naudiski prēmēt tāpat kā sportistu panākumus.

2. “Panorāmas” žurnāliste vaicāja, ko Grende par to domājot. Ministre, atgādinājusi un paskaidrojusi, ka ne jau no viņas vien ir atkarīga naudas piešķiršana, rosināja pašus pielīdzināšanas IDEJAS AUTORUS (vai autori) nākt klajā ar precīzu salīdzinājumu, nevis ĒRTU un APTUVENU muldēšanu [epiteti mani – Haris].

3. Idejas autori, protams, apzinās, ka aptuveni gvelzt ir nesalīdzināmi patīkamāk, nekā pašiem uzņemties salīdzināt Berlīnes kinofestivālu, piemēram, ar Ziemas Olimpiskajām spēlēm.
Tāpēc… pēc principa “ķeriet zagli!” histēriski un ņirdzīgi tika uzbrukts Grendei par to, ka viņa izvairās vērtēt šo viņai burtiski pamesto, neizstrādāto domu. Viena no pirmajām uzbrucējām bija pati idejas autore Liāna Langa https://twitter.com/liana_langa.

Fascinējošākais, manuprāt, ir tas, kā sevi pozicionē un parāda tā sauktie “kultūras cilvēki” – cik ļoti pavirši, tendenciozi un agresīvi tie spēj būt. Kurā vietā ir tā “kultūra” un “intelektuālisms”, nezinu.:)
Es pat nerunāju par Nacionālās apvienības un citu nacionālistu IENAIDNIEKIEM kā, piemēram, gluži apsēsto Dāvidu Vikmani, kurš acīmredzot arī par sevi ir varen augstās domās. Es runāju par langām un viņas domubiedriem sociālajos tīklos.
Un acīmredzot “Ir” veidotāji ir no tās pašas kategorijas – ja runa ir par ideoloģiskajiem pretiniekiem, tad ļoti grūti atturēties no “dzeltena” prieciņa baudīšanas. Virsraksts vienkārši ir tīri MELI. Atbaidoši.

P.S.
Cik no ķengātājiem ir redzējuši “Panorāmas” sižetu? Un, ja redzēja – tad jāvaicā, kā vērtēt viņu spējas uztvert informāciju? Manuprāt, te vērojamas pamatīgas domāšanas problēmas.
Vakardienas sižetu būs iespējams noskatīties šeit http://www.ltv.lv/video/panorama/ Acīmredzot, kaut kad vēlāk šodien.

+14
-12
Atbildēt

5

    buchamona > Sanšains 19.02.2013. 09.58

    Ir tāda atsevišķu cilvēku suga, es viņus salīdzinātu ar nakts taureņiem, kuri sitas pret spožu lampu. Pašam iekšā nekā nav, bet ir māka uzķert vilni un tad vizināties uz tā, svešas gaismas apmirdzētiem :) Tā arī šitie aizrautīgie runātāji par festivālu un Norda un Lāča panākumiem. Visu cieņu Nordam, Lācim un viņu komandām, bet tie pārējie ” līdzrunātāji”… :)

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Sanšains 19.02.2013. 10.23

    1. Langa ir diezgan histēriska būtne, kurai ir grūtības noformulēt precīzu domu, un salīdzināšana ar Olimpiskajām spēlēm un sportu kā tādu ir nevietā;
    2. Tas jau padara cilvēkus par ministriem (teorētiski), ka viņiem būtu jāspēj paraudzīties pāri Langas retorikai. Tā vietā ministres kundze kārtējo reizi iekrita un sarunāja muļķības, lai pateiktu vienkāršo un loģisko, ka mūsu kultūras projekti ir jāatbalsta gan to tapšanas stadijā, gan novērtējot rezultātus.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 19.02.2013. 10.29

    Ghost Dog:
    salīdzināšana ar Olimpiskajām spēlēm un sportu kā tādu ir nevietā
    ===============================
    To sakiet Langai un citiem “kultūras cilvēkiem” – tā bija viņu ideja.

    Tā vietā ministres kundze kārtējo reizi iekrita un sarunāja muļķības, lai pateiktu vienkāršo un loģisko, ka mūsu kultūras projekti ir jāatbalsta gan to tapšanas stadijā, gan novērtējot rezultātus
    ===============================
    Pilnīgi piekrītu. Normālam politiķim, lai to neapēstu bez sāls, jāiemācās runāt tik glumi, aptuveni un neskaidras cerības rosinoši, kā to prata, piemēram, Birkavs un Kalvītis. Praktiski vienmēr to prot arī Āboltiņa.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 19.02.2013. 14.16

    …bet Repšes, no konteksta izrautais teiciens – “kā var nesolīt?” joprojām tiek pieminēts vietā un nevietā….un dažam tas sagādā baudu, atkārtot vēl un vēl…un konteksts nepavisam nav svarīgs….”žurnālisti” izmantos izdevību, nejūtot brīdi, kad paši kļūst aprobežoti…bet lasītāji un rakstītāji to izmanto pēc savas simpātiju/antipātiju skalas….

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Sanšains 19.02.2013. 14.34

    Kaut ko varbūt nesaprotu – vai tad tiešām kultūras ministrei nebūtu jāatbalsta savas jomas pārstāvjus, kam visam nav nekāda sakara ar skaistu runāšanu Birkava stilā?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 19.02.2013. 09.47

“Vajag prēmēt!” Vai tiešām tas ir vienīgais gods, ko valsts var nodrošināt kultūrai? Nords intervijā “Panorāmai” pateica, ka viņam īstenībā ir vienalga par valsts atbalstu, jo labam režisoram un komandai nav problēmas atrast filmas finansētājus. Īstenībā talanti nemaz nealkst nekādu prēmiju, jo tas, ko valdība spēj piešķirt ir diezgan simboliska summa, par ko kamanas neuztaisīsi un filmu neuzņemsi. Kultūrai un sportam vajag izrādīt godu un atzinību, bet finansējumu vajag piešķirt jaunatnes sportam un kultūrai, kas pati nespēj piesaistīt finansējumu. Vienīgais, ko var pārmest Grendei, ir 2 dienu vilcināšanās ar Norda apsveikšanu. Viss pārējais ir mediju un kultūras pseido-elites sacelta vētra ūdensglāzē.

+13
-5
Atbildēt

0

Mairita Blūma 19.02.2013. 09.33

Grende ir uzskāpusi kādam uz varžacīm.

+11
-12
Atbildēt

1

    mariam > Mairita Blūma 19.02.2013. 09.38

    Ja nu situācijas raksturošanai jālieto kādi eifēmismi vai tautas teicieni, tad krietni atbilstošāks būtu: “āzis par dārznieku”.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

buchamona 19.02.2013. 09.33

Ja Kultūras alianse nolems, ka Berlīnes kinofestivāls ir pielīdzināms lielajām sporta sacensībām, piemēram, Olimpiskajām spēlēm, tad jautājumu par mākslinieku prēmēšanu varētu skatīt gada beigās.. +++ tā tad – nevis kultūras ministre nezin, kas ir Berlīnes kinofestivāls, bet gan Latvijas Radošo savienību padomes birokrātija nav noformulējusi šī kinofestivāla vietu LR kultūras pasākumu ranga tabulā, bet bez šāda formulējuma KM grāmatvedībai ir “pie kājas” tāds festivāls, jo cipari nesaprot mākslas vērtību :).

Es Grendes vietā iesūdzētu IR tiesā par šādu virsrakstu, būtu piektais iesniegums pēc kārtas un atkal būtu iemesls brīnīties – kādēļ tā? :)

+19
-13
Atbildēt

8

    dro > buchamona 19.02.2013. 12.02

    riņķī apkārt. Es Grendes vietā iesūdzētu IR tiesā par šādu virsrakstu, būtu piektais iesniegums pēc kārtas un atkal būtu iemesls brīnīties – kādēļ tā? :)
    _________________
    !!!:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.02.2013. 12.56

    Ahā, Dovlatovs, jādomā, zini, kas viņš ir, teica – labi, Staļins bija slikts, bet, kurš tad sarakstīja tos 4 milj. denunciāciju, par ko miljoni Krievijas pilsoņi sēdēja gulagā?
    Tu tagad aicini katru ministru vai politiķi, par ko būs kļūdaina, nepareizi interpretēta, vai nepatiesa informācija, nodarboties ar to pašu, attiecībā pret presi – ziņojumu “orgāniem”, tiesu darbiem, utt?
    Ja esi ministrs vai politiķis, ar to jāsamierinas, ja nepatīk, vai nervi netur – ej projām no darba.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > buchamona 19.02.2013. 13.22

    džeri49 – katram cilvēkam, par kuru ir izplatīta nepatiesa un apmelojoša informācija, ir tiesības prasīt šīs informācijas atsaukšanu un morālo zaudējumu kompensāciju.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.02.2013. 13.28

    angry. Pēc dzera domām tas attiecas uz visiem, ieskaitot Lindermani, bet izņemot cilvēkus, kuri saistīti ar NA:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.02.2013. 14.21

    Ja visi ministri vai politiķi sāks tiesāties par nepatiesu vai tendenciozu informāciju, kas par tiem izplatīta, it sevišķi, ja tai nav liela nozīme, kā Grendes gadījumā, tiem pašiem vien sanāks negatīvais PR.
    Kā G iesniegs to prasību – “Ir apgalvo, ka es nezinu, kas ir B festivāls, bet, es to zinu, lūdzu atsaukt nepatiesu ziņu”, kaut kā tā?
    Un tad tiesā sāks pierādīt un stāstīt, ka, tomēr, zina, kas tas B festivāls tad ir?
    te jau sanāks cirks, nevis tiesa, vajadzētu, tomēr, nodalīt svarīgas lietas no tādiem sīkiem tendencioziem inf. pasniegšanas gadījumiem, ja Grendi apvainotu, ka viņa sadarbojas ar Krievijas specdienestiem, tad gan, bet tagad, tur viņa smieklīgā situācijā nokļūs pati, pie kam Ir izrāva viņas vārdus no konteksta, bet, faktiski,viņa to pateica.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.02.2013. 15.21

    dzeris49 Virsraksts ir iznīcinošs kultūras ministrei un žurnālists to labi apzinās, un šādu virsrakstu ir uzlicis ar nolūku, nevis kļūdaini, jeb paviršības dēļ.

    Iznāk atkārtoties, taču uzskatu, ka jebkuram cilvēkam ir jāatbild par savu izteiktu vārdu, kura rezultātā rodas kaitējums. Demokrātijas pamatprincipi nebalstās uz verbālu vardarbību, demokrātija pirmām kārtām balstās uz cieņu pret cilvēku. Piedod par patosu, bet ir lietas, kuras citādi uzrakstīt nemāku :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.02.2013. 17.14

    Tiesai jebkurā gad. nav perspektīva, tas var būt žurn. viedoklis, un par viedokli netiesā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > buchamona 20.02.2013. 10.23

    perspektīva vai neperspektīva, bet tas nenozīmē, ka katrs varēs rakstīt un runāt, kas vien ienāk prātā, neuzņemoties par to nekādu atbildību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mariam 19.02.2013. 09.15

Galīgi neesmu Grendes fans, drīzāk taisni otrādi, bet nu – šis ir virsraksts ir tendenciozs. Neesmu arī sportistu milzu prēmēšanas diezkāds atbalstītājs, vai nu – vismaz piekrītu, ka līdzvērtīgi tad nāktos atbalstīt arī kādus kultūras sasniegumus. Taču piekrītu tam, ka tad jau vispirms nāktos pašiem kultūras darbiniekiem vienoties, – kas tad ir tās viņu Olimpiskās spēlēs? Bez Berlīnes festivāla jau ir arī vēl Venēcijas un Kannu festivāls – tie visi trīs saucamai par pasaules nozīmīgākajiem filmu festivāliem. (nojaušams gan, ka konjunktūras dēļ latviešiem lielākas izredzes kopumā varētu būt drīzāk Berlīnes, nekā pērējos abos festivālos, ko arī apliecina šis gadījums).

Tas, ka Grende kau ko nezin un nesaprot (no jomas, kurā nonākusi) – tas jau laikam pierasts. Skumji gan ir, ka kultūras ministra amats, līdzīgi kā bieži mums arī valsts prezidenta amats (un daudzi citi amati Latvijā) tiek uztverts kā tāda kā skola – kur tajā gadījuma pēc nonākušajām personām tad nu ir iespēja mācīties manieres un tādas vispārīgas lietas, lai tad amatu beidzot par viņiem varētu sacīt – redz, kā tas/tā audzis/augusi.

+13
-4
Atbildēt

3

    buchamona > mariam 19.02.2013. 09.49

    Laikam problēma ir tā, ka daļa no mums neizprot kultūras ministra pienākumus :) Kultūras ministrs ir administrators, nevis cilvēks ar ” mākslinieka dvēseli”. Administratoram ir sava vieta šajā birokrātijas sistēmā, kuru pārvalda KM un radošam cilvēkam sava. Nevajadzētu jaukt šīs divas atšķirīgās lietas.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    lindapastare > mariam 19.02.2013. 10.07

    riņķī apkārt – tieši tā – Grende ir administrators kultūras nozarē. Viņa nevar noteikt, kuru festivālu uzvarētāji ir vēl papildus jāapbalvo. Tomēr viņa arī nedrīkst teikt, ka kultūras nozarei pašai jāpiedāvā klasifikācija. Viņa taču ir administratore – viņas pienākums ir saorganizēt kultūras ļaudis, lai nonāktu pie šādas klasifikācijas. Tas ir viņas tiešais pienākums – organizēt!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Anete > mariam 19.02.2013. 12.05

    kāpēc nav, tieši viņiem ir jādod šis priekšlikums, jo kurš gan labāk var pārzināt savas jomas notikumus nr. 1, ja ne pats šis jomas pārstāvis. savādāk pec kādiem tad kritērijiem ministrijai būtu jāvadās: pec tā cik slavenību bija, cik sarakanais tepiķis bija garš, zik seansu bija, absurds taču. tāpēc man liekas aiz visas šīs “radošo ļaužu blēšanas” slēpjas nekas vairāk, kā nespēja pašiem tikt gala ar sevi, jo nekad nekas iepriekš no viņiem nav prasīts, vienkārši deva, neprasot pretī rezultātu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Ingus Grants 19.02.2013. 09.08

Cik nožēlojami, ka tagad visiem kultūras cilvēkiem jāsaspringst un jāmēģina izskaidrot kultūras notikumu nozīmība atbilstoši sporta skalai – vai šī biennāle būtu kā čempionāts? un šis festivāls kā pasaules kauss? – lai kultūras ministre to spētu izprast…

+8
-12
Atbildēt

1

    grislits > Ingus Grants 19.02.2013. 09.20

    Nav jāsalīdzina ar sporta pasākumiem tieši, bet kultūras darbiniekiem tiešām būtu jānolemj un jāpiedāvā sarasksts, kuri tad ir tie pasaules un Eiropas top2 vai top3 festivāli, par sasniegumiem kuros valsts apbalvo, jo festivāli kultūras jomā ir tik daudz un ne jau par sasniegumiem visos valstij būtu balvas jāpasniedz.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

dro 19.02.2013. 08.58

Kaut ātrāk notiktu pašvaldību vēlēšanas, pretējā gadījumā IR nolaidīsies līdz pamatskolas sienas avīzes līmenim, /nezinu gan, vai tādas vēl pastāv/. Es zinu, ka mežā galvenais ir čiekurs, bet kurš no 11 akreditētiem pasaules kinofestivāliem var pretendēt uz galveno, visgalveno u.t.t.., ja reiz mākslinieki grezsirdīgi uz sportistiem? Varbūt IR mums to darīs zināmu?
“Objektīvais” IR mums līdz šim vēl ne vārdiņu nav paudis par Rīgas ostā veikto audītu, bet steidz atreferēt kultūrvidē aktuālākas klačas.

+19
-7
Atbildēt

16

    garausiitis > dro 19.02.2013. 09.18

    Grende ļoti normāli atbildēja . Problēma drīzāk ir tajos ,kas visu to sadzirdēja šādā interpretācijā . Vajag noklausīties interviju un domāt pašiem , nevis tiem vārdiem ko ar karoti ieliek mutē žurnālisti.
    Par Rīgas ostu – izskatās sākusies beidzot cīņa pret Loginovu , domāju ka būs riktīga plūkšanās . Patreiz rādās , ka Pavļuts ir vienojies ar VD par izmaiņām , mani izbrīnija Škapara attieksme …

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2013. 10.25

    klusais. jā, Škapars pārsteidza gan.Laikam jūtas kā ostas garants. Vilks lika noprast, ka V var neatbalstīt ostas valdes nomaiņu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 11.59

    lno – Vilks ir noteikti relatīvi nesaistīts V iekšējās kaujās. Cik man zināms, tad Škapars nemaz tik vienkārši netika otrreiz Ostas valdē , dabūja paklapatot. Saistība ar Rīgas ostu nostāja ir diezgan skaidra – Loginova nomaiņu bloķē RD pārstāvji . Pēdējo dienu publiskie Daniela, VD un Vilka izteikumi liecina , ka būs mēģinājums nomainīt Loginovu , pieļauju ka kopējas cīņas pret SC kontekstā . Gaidām cīņu publiskajā laukā , tiesa Loginovs nav tik parasts “frukts” ka pirmā brīdī liekas, zemdeķa cīņas būs un nebrīnīšos , ja arī dažas vēstniecības iesaistīsies, tiesa nez vai par to kaut kur izlasīsim , ja nu vienīgi pietiek.com .

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2013. 12.04

    klusais. Tev šodien “zelts mutē”:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2013. 12.07

    Patiešām, klusais, lasu šeit un augstāk un neticu savām acīm:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 12.22

    lno – man vienkārši izbrīna tie ļauži ,kas akli tic visādām rakstītām bleņām un paši nemaz negrib padomāt līdzi notikumiem. Pēdējais karstais kartupelis ir Ķīlis , es labi saprotu karojošos ļautiņus ,kam mīļas revolucionāras idejas , kas gatavi ar pieri skriet sienā ka tik saukļi ka vārdā to dara ir skaisti. Pašiem padomāt par procesiem un notikumiem ir vienkārši slinkums vai tas nav atbilstoši revolucionāru būtībai.
    Par Grendi – nu sagāzusi viņa ir kokus , bet ne jau viss ko viņa saka un dara ir slikts , vajag tomēr iefiltrēt un šis ir tas gadījums ,kad viņa loģiski pajautāja par kritērijiem , kas noteiktu sasniegumu nozīmību . Nu labi , varbūt to neizdarīja vienkārši primitīvā veidā , bet tad drīzāk ir jāuzdod jautājums interpretētājiem kapēc viņi nesaprata atbildi. Ja vajag visiem spēkiem norakt Grendi , tad saprotu kapēc tāda interpretācija .
    Par Rīgas ostu – nepatīkami pārsteidza Škapars , gribejās pat vakar pazvanīt un pavilkt uz zoba, bet tad atmetu domu , ko tas dos , neko…
    P.S. Par revolucionāriem un Ķīli lielisks piemērs ir komentetāju attieksme pret ” jautājums 4 ” komentāriem – domāju ,ka te neviens netver labak par viņu IzM iekšējās peripētijas un lielais mīnusu skaits tikai norada cik laudis ir informeti par patiesi notiekošo IzM ….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2013. 12.48

    klusais. .. lielais mīnusu skaits tikai norada cik laudis ir informeti par patiesi notiekošo IzM ….
    ____________________
    Ļaudis atbalsta savu “dināmo” un neko citu negrib dzirdēt. Nebūtu pārsteigums ,ka vairums no viņiem ir RP biedri.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2013. 12.59

    “Nebūtu pārsteigums ,ka vairums no viņiem ir RP biedri.”
    Pat neredzīgiem kaķēniem acis pēc īsa laika atveras un tie ierauga reālu pasauli. Acīmredzot, “RP biedrs” ir diagnoze uz mūžu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > dro 19.02.2013. 13.14

    Betij – :) tas man patika: diagnoze uz mūžu :):):), sen nebiju tā smējis

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 13.36

    betija – par diagnozi uz mūžu negribētu piekrist :) :) :) , bet tas ,ka daudzi būtu gatavi skriet pakaļ nākamajiem debesmannas solītājiem gan piekristu :) Ak cik svaigā atmiņā vēl banāni ….

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 19.02.2013. 14.03

    >klusais
    Nū…Par mani nepārdzīvo.
    Mani nebaida (-). Nekad nav baidījuši. Mani nebaida iet pret straumi, ja esmu pārliecināts par savu pozīciju.
    Tad es varu būt gatavais bulterjers…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 15.05

    jautajums – es neprdzīvoju , es esmu parasti padomu prasīt cilvēkiem ,kas kaut ko saprot no lietām :) , nevis “poļitrukiem”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 17.49

    jautājums – vispār jau pēc pēdējām ziņām izskatās , ka ministrijā būs kaut kā sapinušies meisterībā … nu paskatīsimies, pagaidīsim . Nākamā nedēļa solās būt jautra – SM jāliek uz sliedēm, gan jau profesoru ar nāksies dehiperaktivizēt :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 19.02.2013. 19.33

    He-he, Klusais… kaut kādi asprāši bāleliņi jau piedāvājot par satiksmes — starp kādām stacijam un pieturām, interesanti?! — ministru Juri Iesalnieku, tagad zināmu ka Iesalnieka jr. (Jānīša) lidzautoru, 80.-to gadu vidu Jurītis gan bija vēl slavenāks — kā Ventspils rajona komajunatnes sekretārs. Populars esot bijis ar valdonību uz leju un ar pazemibu, skatoties uz augšu. Gar dzelzceļu gan Centrāltirgus apkaimē burzijies, bet, vai spējīgs SM vilkt kaut atvieglotos apstākļos, kur nu vēl tagad…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.02.2013. 19.47

    OT – par Iesalnieku taisnība , es ar dzirdēju un sasmējos … tiesa vecam ir sakars ar dzelzceļu – tā teikt profesionālis :) , bet nu varbūtība tuva nullei … nesaprotu kapēc lieki jātricina gaiss…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > dro 20.02.2013. 12.46

    klusais – tas, ka mediji šoreiz par Grendi (apzināti?) lažoja, pilnīgi skaidrs. Bet problēma arī tā, ka KM būtu jāredz laukums un tas jāsakārto. Ar iniciatīvu par kult. notikumu adekvātu novērtējumu jānāk pašai ministrijai, un ministrijai pašai jārūpējas par novērtēšanas kritērijiem. Ja jau runājam par sistemātisku darbu, tad runājam. Nevar KULTŪRAS ministre tik prasīt no “kultūras darbiniekiem”, lai tie viņai visu uz paplātes. Viņai redz neviens neko nav teicis… Problēma, ka KM nodarbojas tikai ar budžeta administrēšanu, bet ar pārējo lai paši “kultūras darbinieki” tiek galā, tā neesot ministrijas funkcija. Tā arī viss noiet līdz kliņķim. Pēc tam, kad apkārt ministrijai ilgi runāts par zemām algām orķestrī, tad šogad valsts sekretārs attopas (vismaz publiski)? Nu beidziet…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

gstrazds 19.02.2013. 08.57

No padomju folkloras, šķiet:
Физкультура, физкультура,
До чего ты нас довела,
Даже тетушка Ирина,
В цирк трусиках пошла.

+11
-7
Atbildēt

4

    gliters > gstrazds 19.02.2013. 09.57

    Kaut kas ar atskaņām un ritmu nav kārtībā tai “padomju folklorai”.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 19.02.2013. 10.16

    Es jau tik pēc atmiņas mēģinu rakstīt, sen tas bija.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gstrazds 19.02.2013. 12.04

    Dāvid Vikmani, tā tava kultūras bagāža?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 19.02.2013. 12.33

    Mana kultūras bagāžas sastāvdaļa noteikti – dzimis un daļēji izglītojies esmu padomju laikos. Kā pārsvarā cilvēki šeit.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.02.2013. 08.43

Bija tāda anekdote, kā Krievijā pēc revolūcijas izvēlējās kultūras ministru – “klavieres buržujiem pa logu ārā meti, ar gleznām krāsni kurināji – tātad, ar kultūru tev sakars ir, vari strādāt par KM”.
Izskatās, Grendi NA izvēlējusies pēc tāda paša principa, šī jau nav pirmā reize, kad viņa parāda savu absolūto nekompetenci.
Bet, ja nopietni, patiešām liels kauns par tādu kultūras ministri, saprotams, NA labāki kandidāti nav, bez tam galvenais Grendes uzdevums jau nebija kultūra, bet gan bibliotekas celtniecības nobeigšanas atdošana ģimenes draugam bez konkursa, tāpēc jau viņai bija svarīgs tas amats, bet, vai tad visā Latvijā nav atbilstošāka kandidāta?

+17
-23
Atbildēt

28

    grislits > ligakalnina 19.02.2013. 09.03

    dzeri, ko Grende nepareizi pateica?

    Sportā apbalvo par vietām Olimpiādē, pas.čempionātos un laikam arī Eiropas čempionātos. Filmindustrijas jomā tam varētu atbilst Oskars un Kannas. Bet vai Berlīne ir pasaules top3 festivāls, tas tiešām būtu jāizvērtē.

    Pie tam netika iegūtas galvenās balvas – lāči. Un vai nodokļu maksātājiem būtu jāatbalsta zaglis Nords, kurš mūk no dārgiem Londonas restorāniem nesamaksājis un tad lai attaisnotos pielīdzina to mākslas performancei, arī neesmu pārliecināts.

    +20
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 19.02.2013. 09.06

    Roberts. Tomēr labi, ka uzzinājām režisora vārdu. Līdz šim pazinām tikai no fotogrāfijām no rubrikas Viņu meklē?:)

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.02.2013. 09.14

    Oskaru iedeva tai Afleksa filmai par to Irānu, galīgākais mēsls, kas sastāv no vecajiem Holivudas štampiem, es noskatījos, Oskars jau sen nav kritērijs, Kannas ir Kannas, Berlīne ir Berlīne, Venēcija ir Venēcija, Prāga ir Prāga, utt., katram ir savas īpatnības, te vispār nevar spriest “labāks – sliktāks”, “mazāks – lielāks” kategorijās, un mākslu sportam pielīdzināt arī ir garām, ja KM nesaprot tik elementāras lietas, kā viņa var ieņemt tādu amatu?

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    mariam > ligakalnina 19.02.2013. 09.18

    > Robertam
    Kannas, Venēcija, Berlīne – tie arī ir trīs nozīmīgākie pasaules filmu festivāli. Bet pateikt, kurš viens no tiem galvenais – pielīdzinot olimpiskajām spēlēm, – to jau, škiet, paši kinoļaudis neņemtos. Tāpēc Grendes jautājums taisnīgs, kaut arī tas, ka viņa nezina, ka Berlīnes festivāls ir pasaules notikums, viņai godu nedara. Bet nu – tas jau viņas gadījumā pierasts.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 19.02.2013. 09.25

    žoržs – vajag noklausīties interviju , Grende ļoti labi zin kas ir Berlīnes festivāls , viņa vienkārši neveikli atbildēja un žurnālisti to uzreiz uzzīmeja par minisensāciju.

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 19.02.2013. 09.35

    klusais –

    Pat ne neveikli. Manuprāt, šoreiz absolūti adekvāti.
    Un to saku, apzinoties, ka citreiz viņai tiešām nav sekmējies ar domas formulēšanu.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 19.02.2013. 09.41

    Haris – mani ne uz brīdi neradās jautājums ,ka Grende nezin kas ir Berlīnes kinofestivāls. Šī situācija tikai kārtējo reizi nodemonstrēja cik elementāri ir aiznest sev vēlamo ziņu līdz noteiktam lasītāju lokam un tas nav ne pirmo ne pēdējo reizi. Tas , ka es neesmu Grendes fans manuprāt ir pietiekami labi zināms , bet nu centīsimies domāt ar savu galvu un būt objektīvi . Un tas nav tikai par šo gadījumu :)

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 09.44

    roberts_j – bieži negadās, bet pieliku tev “-“.
    Sanāca reiz izlasīt Asīzes Franciska dzīves stāstu – arī viņam gadījās jaunībā kļūt par zagli, t.i. apzagt savu darba devēju. Motīvs gan bija iegūt naudu reliģiskajām vajadzībām (vai baznīcai, vai kam citam – neatceros), bet tomēr zādzība paliek zādzība.
    Dienas komentāros, piemēram, moralizētājiem tiek atgādināts Poļanskis…
    Viņa kontā ir daudz smagāks noziegums, nekā aizlaišanās no restorāna nesamaksājot.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 19.02.2013. 10.16

    zirnekliene, ne jau džekam ēst nebija ko. Šis ar draudzeni izklaides pēc apzināti gāja uz dārgākajiem restorāniem, sataisīja rēķinus par vairākiem simtiem mārciņu un tad muka nesamaksājuši. Atvaino, bet tādus performanču meistarus es žēlot netaisos.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 10.36

    Bet runa tak ir par Nordu kā režisoru – kāds tam sakars ar viņa “izklaidēm”? Un otrs, ko tad cilvēkam, kurš jaunībā adrenalīna nepietiekamības uzplūdos sastrādājis mēslus, tāpēc būtu jāpakaras vai visu mūžu līdz kapa malai jākaisa sev pelni uz galvas? Sodu viņš izcietis, restorāniem samaksājis visu līdz pēdējam. Pietiek, ka viņam šīs “izklaides” atgādinās gan intervijās, gan privātajās sarunās visi kam nav slinkums visu atlikušo.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 19.02.2013. 10.36

    roberts_j –

    “Skandalozu slavu jaunais režisors izpelnījās pēc tam, kad aizgāja no vairākiem grezniem Londonas restorāniem, nesamaksājot lielus rēķinus – no restorānā “L’Oranger” viņš mēģināja aiziet, nesamaksājot 1021,73 mārciņas (847 latus) lielo rēķinu, “Glass House” pameta, nenorēķinoties par 349 mārciņas (289 latus) vērtu maltīti, bet restorānā “Connaught” nesamaksāja 965,40 mārciņu (800 latu) rēķinu. Saistībā ar šiem pārkāpumiem Lielbritānijas tiesa aizliedza Nordam gadu uzturēties sešos Londonas rietumu daļas rajonos. Norda kopējās parādsaistības restorāniem bija 15 tūkstoši mārciņu (12,4 tūkstoši latu).”
    http://nra.lv/izklaide/kino/43556-skandalozais-rezisors-janis-nords-veidos-jaunu-trilleri.htm

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.02.2013. 10.42

    Grende zina, kas ir Berlīnes kinofestivāls, par to šaubu nav, bet, izpratne par kultūru ( gan šaurākā, gan plašākā nozīmē), un par kultūras, mākslas un sporta attiecībām, viņai visai īpatnēja.
    Pieņemsim, ka viņa ir tikai administrators, bet, arī administratoram kaut elementāri jāorientējas tai sfērā, ko viņš administrē.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 10.51

    roberts_j
    Es šorīt šo rakstu pamanīju:
    http://www.diena.lv/kd/kino/janis-nords-var-daudz-ko-izdarit-ja-nedoma-par-naudu-13992957
    Saproti pareizi – ne jau es atbalstu šādas “izklaides”, bet gan uzskatu, ka tās galīgi nevar būt kritērijs viņa kā režisora vērtējumam vai prēmijas par panākumiem starptautiskos konkursos piešķiršanai/nepiešķiršanai.
    Turklāt es tiešām domāju, ka arī “kritušajiem” jādod iespēja sākt jaunu dzīvi – galu galā netrūkst gadījumu, kad cilvēkiem tas izdodas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 19.02.2013. 10.56

    zirnekliene Šeloba. Ir jau Tev sava taisnība. Draiskuļi biežāk gūst panākumus gan biznesā, gan māklā, gan sportā kā paipuisīši.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 19.02.2013. 11.05

    Šeloba:
    Turklāt es tiešām domāju, ka arī “kritušajiem” jādod iespēja sākt jaunu dzīvi – galu galā netrūkst gadījumu, kad cilvēkiem tas izdodas.
    =====================
    Tas ir gandrīz vai filozofisks jautājums.:) Man gan šķiet, ka “pakritušo”, kuri spēj “piecelties”, tas ir, būtiski mainīties uz “labo pusi”, ir ļoti, ļoti maz.

    Nevaru iedomāties, ka, piemēram, Rolands Kalniņš jebkad būtu šādi “draiskojies”.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 11.06

    Cik atminos, jeņķu rakstnieks O’Henrijs sāka raxtīt cietumā – tikai neatceros, par ko viņš tur nokļuva…
    Un, galu galā – realitātē viss plūst, viss mainās un kurš gan būtu gatavs saderēt uz nopietnu summu, ka Nords arī visu atlikušo mūžu “izklaidēsies”, kādu apzogot?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 11.10

    Haris
    Dzīvosim, redzēsim…
    Bet visumā ar talantīgiem māksliniekiem bieži ir tā, ka ar cilvēciskajām kvalitātēm šiem ir tā, kā ir. Bet tāpēc tak viņus nenoliedzam kā māksliniekus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 19.02.2013. 11.21

    zirnekliene, par to, ka jaunībā kurš nav “mēslus” visādus taisījis, un ka nevar jaunības trakumā sadarītās muļķības vienmēr visur pievilkt klāt un norakstīt cilvēku uz mūžu, es jau tam piekrītu. Pats jaunībā azarta dēļ esmu taisījis “mēslus”, par dažu labu padarīto pat iespējams kriminālpantu varētu pievilkt, bet es ar to nelielos, un to nemēģinu attaisnot ar mākslu, un saprotu, ka esmu sataisījis “mēslus”.

    Bet Nords tak to pasniedza kā mākslas performanci, un neatkarīgi vai to izdomāja kā attaisnojumu, vai tiešām tas viss bija sadomāts jau iepriekš kā māksla, nevienu no šīm abām rīcībām neuzskatu par normālu un attaisnojamu, jo cita īpašuma zagšana ir zagšana.

    Ja būtu sapratis, ka ir izdarījies ne tā, tad būtu cits jautājums, bet man šķiet no malas, ka viņš to nemaz nebija sapratis. Tā arī tā lielā atšķirība.

    Bet nu labi, liksim mierā Nordu, it īpaši, ja viņš pats nemaz nav tas, kurš to naudu prasa un uz to apbalvošanu uzstāj.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 11.29

    “Ko lai es saku. Tas bija paklupiens – netīrāks par netīru, kas mani vajā joprojām – kaut vai intervijās. Vienmēr visi pacenšas uzdot šo jautājumu, es, protams, neko nevaru tur pārmest. Ceru, ka es ar savām filmām laika gaitā varēšu savu reputāciju “atmazgāt”. Ar Londonu viss ir nokārtots – visu esmu samaksājis, visu esmu atdevis –, tā epopeja ir beigusies.”

    No tās pašas norādes, ko iepriekš iedevu.
    Vai viņš ir patiess vai nē – neprotu teikt, bet vismaz par “performancēm” un “mākslu” paša pastrādāto restorānu apčakarēšanu vairs nesauc.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 19.02.2013. 11.47

    Atvainojos, mana vaina, to interviju vēl neizlasīju. Nu ja jau tagad arī domā tā kā šobrīd runā, tad jau viss ir kārtībā. :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anete > ligakalnina 19.02.2013. 11.57

    Man gan liekas ka ministre ļļļļoti labi izprot kultūras vidi, atšķirība ir tikai tā ka viņa to izprot savādāk kā pašī kultūras vides pārstāvji kuri to parasti izprot tā, lai būtu kā līdz šim. Palūkojies kaut vai uz divām citām “paralēlajām pasaulēm” izglītību un medicīnu, kad tās sāks “purināt” tad mēs dzirdēsim ne to vien par ministra nekompetenci. Ķīli jau bariņš smilšu vīriņu jau mēģināja nogrūzt no krēsla. par to ka uzbrukumi ministrei notiek ar regularitāti reizi trijos mēnešos vajadzēja jau pierast, bet nu IRSIS šoriez ir pārspējis pat dzelteno presi, nez ozoliņam bija šie dzirdes tarucējumi?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.02.2013. 12.20

    Jāatvainojas, pārrakstījos, Afleksa “Argo” ir “Zelta globusa”, nevis Oskara laureāts, uz Oskaru šī filma bija nominēta daudzās kategorijās, bet, Oskaru nesaņēma, tas Oskaru nedaudz reabilitē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 19.02.2013. 12.23

    Klusais… :)

    Ja mazliet precīzāk, tad tie medijos strādājošie, kuri no brīvas gribas tīši izmanto tādus paņēmienus, ka ar Grendi šoreiz, … tādi medijnieki nav žurnālisti, bet tikai personas, kas par žūrnālistiem uzdodas un izliekas: dirty bizz/izmisīgi uzpūstās, spekulatīvās/netīrās sensācijas lietota tualetes papīra krāsās un faktūrās.

    Grende iepriekš gana daudz pati savas malkas salauzusi, bet = ne šoreiz.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 19.02.2013. 12.27

    Šeloba… Par Norda paklupienu… Visai nepārliecinoši saukt par paklupienu rīcibu, kas atkārtota vairākas reizes un ne jau viena vakara dullumgrādos. Tai ziņā Nords nepārliecina, vienīgi atšaudās, atbakstās.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 19.02.2013. 12.28

    zirneklienei. Izlasīju to Norda interviju. Patiesībā ļoti laba un viņš tur izteicis daudz sakarīgu domu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 19.02.2013. 12.32

    OT. Pārsālīja – pārmērīga centība pie laba iznākuma nenoved:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 19.02.2013. 12.45

    Stulbības cilvēki mēdz darīt arī skaidrā prātā un regulāri, kamēr paši nonāk vai apstākļi tos noved līdz sajēgai un apskaidrībai.
    Juridiski un finansiāli viņš rēķinus nokārtojis, pārējais lai paliek uz viņa sirdsapziņas – t.sk. tas, cik viņš šajā intervijā ir patiess.
    Es tik par to, ka runājot par Norda panākumiem kino jomā censties vilkt līdzi viņa kriminālās izdarības pagātnē, ir garām.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > ligakalnina 19.02.2013. 14.15

    Piekrītu Zirneklienei, ka šoreiz runa ir par konkrētu filmu, kas guvusi starptautisku atzinību un spodrinājusi Latvijas vārdu pasaulē, nevis par Norda biogrāfijas faktiem. Turklāt mana dzīves pieredze stāsta, ka nereti dzīves palaidņi drīzāk ar kaut ko izceļas mākslā, salīdzinot ar paklausīgiem paibērniņiem, kas nespēj pacelties pāri viduvējības līmenim.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

grislits 19.02.2013. 08.40

Jāāā! IR ievietojis to pašu dzelteno no konteksta izrauto un pārveidoto izteiktajai domai neatbilstošo virsrakstu, ko Delfi.

Apsveicam IR ar pilnīgu pievienošanos dzeltenai presei.

+30
-11
Atbildēt

4

    Silvija Adijāne > grislits 19.02.2013. 08.57

    Var jau būt, ka kaut kas no konteksta ir izrauts, bet ministres tūlītējai atbildei bija jābūt: jā, darīšu visu iespējamo, lai šādas starptautiskas atzinības tiktu prēmētas un atbalstītas. Tajā vietā viņa atbildēja ar pilnīgi birokrātisku atrunāšanos un pieļāva, ka sporta sacensības tiek pielīdzinātas kultūrai.

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 19.02.2013. 09.05

    Kādēļ autmātiski būtu jādara viss iespējamais, lai apbalvotu?

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > grislits 19.02.2013. 09.12

    Tāpēc, ka patiesībā būtu tikai normāli, ja Kultūras ministrija atbalstītu/prēmētu veiksmes stāstus savas darbības jomā. Vienalga vai tas ir kino vai tekstilmāksla. Ja nav izveidota sistēma un kritēriji, tad kas liedz tādus radīt? Bet pateikt: “pasakiet man , kas ir Berlīnes kinofestivāls”…..Nu, piedodiet.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > grislits 19.02.2013. 12.21

    Atliek tik pilnībā pievienoties! Virsraksts dzeltenās avīzes cienīgs. Interesants arī Grendes domu gājiens – tak labi zināja, ka šāds izteiciens mēdijiem būs kā medusmaize:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam