Rīgas kungu darījumu aizkulises
80Saistītie raksti
Viedoklis /
20. novembris
Vairāk dienasgaismas mācību iestādēs!
Viedoklis /
24. septembris
Rīgā samazinās dzimstība. Cēloņi, sekas un risinājumi
Viedoklis /
17. septembris
Satversmes tēvi un Krievijas kara ministra piemineklis
Viedoklis /
30. augusts
Lojalitātes atvaļinājums
Komentāri (80)
oskaar 19.02.2013. 01.19
Neņemos nosodīt O.Pulku. Ne jau katrs var būt varonis.
Bet sēžot RD- droši vien būtu varējis šo to atklāt par tur pastāvošajām shēmām.
Kā redzam- varonis viņš diemžēl nav. Laikam- ne pirmais, ne pēdējais…
0
Sandris Maziks 15.02.2013. 09.56
Vilis
Kāds “zicmērs”? Bojārs bija zagļu bandas pahans. Zicmērs bija Birks, kurš par pliku aldziņu reizi nedēļā gāja uz Latvijas radio, lai žurnālisti to dīrātu, kamēr komunistu cūka, Ameriks, Radio Baltkom klāstīja bidlām, cik ļoti par rīdziniekiem rūpējas
0
emb_riga 15.02.2013. 08.23
Labs raksts.Var redzēt ka Olafs to drēbi pazīst.Dienas gaismā tos tumsas mūdžus un pie kauna staba!Tad ko?Bojārs iznāk tāds zicmērs vien bijis?
0
lailabidzane 14.02.2013. 21.37
.
“Arī manai necilajai personai esat pievērsušies”, tā raksta autors Pulks kādā komentārā par sevi. Necilai personai. Tas nav iedzimts, vai izstrādāts kautrīgums. Iespējams, tas ir precīzākais, žurnālistiku apguvušā darboņa, literārais varējums dokumentālajā žanrā. Gauži reāls, precīzs un visaptverošs pašraksturojums.
Tāds viņš ir – sīks un uzmācīgs kvaukšķītis, kurš pieklust tikai tad, kad parastās kungu galda drupaču (piemēram, stāvvietu atļaujas “uz lodīti”) uzlasīšanas vietā, gadās kāda uz grīdas novēlusies karbonāde (saremontēts dzīvoklis, brīvostas valdes locekļa labumi, reklāmas (hi-hi!) līgumus ar jaunajiem futbolistiem ieskaitot), kuru jāpaspēj strauji sažļambāt.
Ne viņš rakstīt īsti prot, ne runāt. Tikai kvankšķēt – mutiski un rakstiski.
Necila persona. Sīks nokritušu kotlešu uzlasītājs.
4
Cilvēcības vergs. > lailabidzane 14.02.2013. 22.01
Apēda Jūsu kotleti?
0
lailabidzane > lailabidzane 14.02.2013. 22.22
.
Mūsējo, Credo, mūsējo!
0
Cilvēcības vergs. > lailabidzane 14.02.2013. 22.42
Vai paskaidrosiet, kuri ir tie Jūsējie?
0
lailabidzane > lailabidzane 14.02.2013. 22.50
.
Mūsējie, Credo, ir arī Jūsējie!
0
inesite15 14.02.2013. 20.04
čukča, ne čitatelj – Rīgas parķeicus nenjemot vērā … bet nu šitais utukakku parsonažs – tik jau tā jau, ka visjaupēdējākie nekādie, maigi sakot, jāstumj laukā – patmats – …. va, ko ? … .. olfenpuļķuolafen- – imjbecilīšiem
KAROGUS MASTOS un TAUTU – EGLĒS LAI SAKĀPJ … ar taurītēm rīklītēs – un LAI TAURĒĒĒ !
0
Inese Birzniece 14.02.2013. 19.30
Nav nekāds brīnums, ka atbalsts ušakam- da jebkurš iepriekšējais mūslaiku Rīgas mēēris ir bijis draņķīgāks par draņķīgu. Pat negribas atminēties nevienu, īpaši tos kuri saistīti ar TB/LNNK. To fizionomijas vēl tagad karājas RD – lepojamies ar ..(pašcenzūra).
Ušaks pa priekšteču mantojuma mēsliem trauc baltā zirgā, SC (vienotā krievija) radītie s**di vēl kādu laiku nebūs manāmi, ja bāleliņi slinkos vai purpinās par vnk cilvēkam nesaprotamām idiomām.
0
dro 14.02.2013. 19.03
Bet. Apsveicu, ja esi atradis, ka Sarmīte Ēlerte ir vainīga, ka tauta viņu uzklausīja kā Dievu, bet nevis skatījās vai drīzāk pārskatījās TP organizētās lieliskās reklāmas par savu milzu darbu ” Pa saulei” , vai kaut kā savādāk tās sauca?
Lieliski, ja Ēlerte ir vienīgā vainīgā infantīlākajai tautas daļai, kura pati nespēj domāt.
_________________
Vai Zane arī Tevi iekārtoja Vienotības aģitātoru vienībā? Ja jau tik nekritiski, tad jau jāpiedāvā arī Šķēlem vai vismaz Liepniekam vietu Vienotības valdē:)
Protams, negribu likt vienlīdzības zīmi starp Šķēli un Ēlerti. Atceros TV pārraidi, kurā Ēlertei pārmeta, ka viņas laikraksts aģitē par konkrētām partijām…
6
andris902 > dro 14.02.2013. 19.28
…traki, lno – ka Bet izrādās gudrāka par Tevi!?!…ja kāds šeit ar nekritiku nodarbojas, tad esi viens no spilgtākajiem piemēriem…Tev pat Riņķī apkārt viedoklis šķiet nepieņemams, jo neatbilst Tavam “vienīgajam un patiesajam” redzējumam….
…domā, lno, domā!….:)
0
dro > dro 14.02.2013. 19.42
zanE. Ar Riņķī apkārt mēs esam sapratušies un arī sapratīsimies vienmēr, tāpat kā ar Betiju, Klejotāju, lamu, lai man piedod citi, kurus nenosaucu. Atšķirības var būt notikumu izpratnes niansēs, bet nevis politiķu nekrietnas rīcības pagātnē vai tagadnē noliegumā.
0
garausiitis > dro 14.02.2013. 20.05
lai priecājas tie , kurus nosauci :) :) :)
0
dro > dro 14.02.2013. 20.15
klusais…lai kasās tie, kuriem niez:)
0
Edzs > dro 14.02.2013. 21.22
http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/ushakov-partiya-lindermana-eto-proekt-edinstva-i-specsluzhb.d?id=43058248
“Ушаков: партия Линдермана — это проект “Единства” и спецслужб”
0
efeja60 > dro 15.02.2013. 21.05
Nu ja, Ēlertes padomnieks aizgāja pie Lindermana, nevis pie Ušakova.
0
Māris Bārzdainis 14.02.2013. 14.19
Pulku jau arī var pieskaitīt pie “Rīgas kungiem” – privilēģijas, no kurām citi Vienotības biedri atteicās, patīk gana labi.
Kā tika Rīgas brīvostas valdē, tā kļuva tāds kluss un laimīgs.
Līdz ar stilīgajām baķenēm, ko Pulka kungs nodzina, nebūtībā aizgāja arī Olafa pēdējās sirdsapziņas paliekas.
Jautājums.
Kāda būs Jūsu un Vienotības rīcība, ja Rīgas Domes vēlēšanās Sarmīti Ēlerti vēlētāji izsvītros no Vienotības saraksta?
Vai neizjūtiet diskomfortu, kad Rīgas mēra amatam virziet cilvēku, kas ilgstoši un sistemātiski ar savu avīzi Diena atbalstīja vienu no lielākajiem mūsu valsts izzadzējiem Andri Šķēli?
Saprotu, varbūt Jums valsts izzagšana un tās atbalstīšana neliekās gana liels arguments, lai celtu te tādu visLatvijas dižtraci.
Bet pats taču uz savas ( laikam jau biezās ) ādas arī izjutāt visu to cinismu un netaisnību, kad Ēlerte un viss pārējais laikraksta Diena kolektīvs vēl netālajās 2006. gada Saeimas vēlēšanās nostājās Tautas partijas pusē.
Jūs taču, ja nemaldos, jau toreiz bijāt Jaunajā laikā, kurš stipri cieta no Tautas partijas labajiem rezultātiem vēlēšanās.
Vai Jums neliekās, ka zaglis ( Šķēle ) ir ne tikai tas, kas izvelk tramvajā kādam maciņu no kabatas, bet gan arī tas, kas palīdzēja zaglim iekāpt tramvajā?
Kas palīdzēja ZAGLIM ŠĶĒLEM iekāpt mūsu valsts tramvajā, tur ilgstoši braukt un tīrīt mūsu kabatas, Pulka kungs?
Pateikšu Jums priekšā – tā ir Jūsu Vienotības kandidāte SARMĪTE ĒLERTE.
PS
Ko Jūs, kā bijušais žurnālists, domājiet par to, ka oligarhs Šķēle ar sava rokaspuiša Liepnieka starpniecību deva norādes Ēlertei un pārējiem laikraksta Diena “žurnālistiem”?
Kā attīstītos mūsu valsts, ja TP jau 2006. gadā būtu nogājusi par burbuli?
Vai Jūsu un manam Jaunajam laikam nebūtu tad toreiz vieglāk realizēt vēlētājiem dotos solījumus?
Uz cik ilgu laiku tika iesaldētas JL paredzētās, bet nerealizētās reformas?
Cik daudz posta vēl atnesa Latvijai Ēlertes reanimētais Šķēle ar savu partiju?
Atbildi negaidu, jo zinu, ka esiet maza skrūvīte lielajā Vienotības mehānismā. Bet ja Jums kādreiz sagadās pabūt vienam ar sevi, tad mēģiniet rast atbildi. Ja tādu atrodiet un tā, Dievspasarg, neatbilst partijas nostājai, tad skaļi to neskandiniet – Vienotībai lielas ausis.
Starp citu, kur pazuda Jūsu jauniešu organizācijas līderis? Bija puika un pēkšņi vairs nav. Savādi.
Varbūt savaņģots un dabūjis par klusēšanu augstu amatu? Tad lai dod ziņu.
Bet ja nobendēts, tad parādiet vismaz kapu kopiņu, lai var neaizmirstules uzlikt.
11
austrisv > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 16.55
susur, gribas atgādināt, ka Pulks gan nav Dievs tas kungs, kurš var atbildēt par piemēram, nerealizētām reformām”, jo JL nekad nekur nav bijis vairākuma ne saeimā, ne RD!
Tad jau tādu pašu rēkinu varēs piestādīt zatlera RP, jo viņi jau arī neko praktisku nav paveikuši. Arī ne Pavļuts, ne Ķīlis. Vien tukšas runas un naudas prasīšana simtos milj.
0
Māris Bārzdainis > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 17.53
to Bet
Pulks tiešām “nav Dievs” un neviens jau nesaka, ka viņam ir jāatbild par nerealizētām reformām.
JL nekur un nekad nav bijis vairākumu, lai savas reformas realizētu, bet varēja būt, ja 2006. gadā Ēlerte ar savu Dienu nenostātos TP pusē.
Starp citu, Šķēle dabūja tik lielu ietekmi, ka drīz pēc vēlēšanām Rīgas domē gāza arī JL koalīciju.
Ēlerte vienmēr ir rādījusi ar pirkstu uz JL, bet uz Repši tai zobs ir bijis neizmērojams.
Es Pulkam daudz neko nepārmetu, vairāk gan uzdodu jautājumus. Neko nelietīgu sastrādājis nav, bet varoņdarbus arī neredz.
Un vispār, ja redzi, ka Tava partija taisa nelietības, bet Tu klusē, izliecies ka neredzi – vai tas ir godīgi, vai pats nekļūsti par līdzatbildīgo?
Uzskatu, ka Pulkam atkal jāataudzē stilīgās baķenes. Man Zilā kalna Marta teica, ka viņam tā visa labā enerģija bija noslēpta baķenēs ( gluži kā Lāčplēsim spēks bija ausīs ) un, kad Olafs tās nodzina, sirdsapziņa un godaprāts mūsu varoni pameta.
Bet vai esat ievērojusi, ka Pulkam bieži uz vaigiem ir redzamas vecās vaigubārdas kontūras – tas nozīmē, ka kaut kas vecim vēl svēts ir palicis, ka viss vēl nav zaudēts un godaprāts līdz ar baķenēm atgriezīsies.
0
austrisv > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 18.28
Susur, nepaliec familiārs , vismaz ne pret Pulku!Apsveicu, ja esi atradis, ka Sarmīte Ēlerte ir vainīga, ka tauta viņu uzklausīja kā Dievu, bet nevis skatījās vai drīzāk pārskatījās TP organizētās lieliskās reklāmas par savu milzu darbu ” Pa saulei” , vai kaut kā savādāk tās sauca?
Lieliski, ja Ēlerte ir vienīgā vainīgā infantīlākajai tautas daļai, kura pati nespēj domāt.
Un kurš tad tagad būs vainīgais, ja ievēlēs tādu populistu kā Ušakovu atkārtoti par RD mēru? Vai esi jau izdomājis jaunu vainīgo, nevis pašu tautas daļu, kura tā fano un uzlūko Ušakovu kā Dievu.
Droši vien atkal vainīga būs Ēlerte, jo lūk uzdrošnājās stāties pretī Ušakovam!
0
Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 19.18
BET: Un kurš tad tagad būs vainīgais, ja ievēlēs tādu populistu kā Ušakovu atkārtoti par RD mēru? Vai esi jau izdomājis jaunu vainīgo, nevis pašu tautas daļu, kura tā fano un uzlūko Ušakovu kā Dievu.
Droši vien atkal vainīga būs Ēlerte, jo lūk uzdrošnājās stāties pretī Ušakovam!
_________________________
Protams, ka V un Elerte, jo viņa, kā kandidāte ir NEKĀDA, Saeimā netikusi, būs Rīgas mērs??? Nesmīdiniet, Vienotība pati nomet Rīgas atslēgas pie krievu kājām!!!
0
andris902 > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 19.19
….Bravo, Bet!….malacis!….:)
0
andris902 > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 19.22
…Bronks…Tev taču ir ko mīlēt – pacel šīs atslēgas un balso par VL!….vai tomēr Ušmeriks Tavs elks?….
0
Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 19.31
zane: Tava un Vienotības pašapmierinātība tuvina tikai SC valdībai! Uz Dombrovska nopelniem jums ilgi paratizēt vairs nesanāks. Paredzu, ka pašvaldību vēlēšanās jūs gaida pirmais nopietnais trieciens. Tauta redz savus makus un ceļu stāvokli, nevis MK exel tabulas.
0
austrisv > Māris Bārzdainis 14.02.2013. 20.58
Bronks, nu tad tik uz priekšu un par populistu Ušakovu, kurš arī naudu prasa tikai valdībai un dzīvo un uztur korumpantus Rīgā no nodokļu maksātāju naudas.
Domā, ka Tev apkure paliks lētāka, ja Ušakovs tiks pie varas arī valstī?
Viņš ir lieki ieguldījis un pazaudējis 10 milj Krājbankā nodokļu maksātāju naudu, bet gan jau pie tā vainīga ir Ēlerte vai ne, jo viņai nav ko bārstīt no nodokļu maksātāju kabatām!
Tikai neaizmirsti, ka Ušakovam tās kabatas jau ir cauras un tajās drīz svilpos vējš. Interesanti ar ko viņš maksās bankai par Zelta tilta kredītu, kuru paši paņēma un uzpūta milzu cenu tam nožēlojamajam tiltam!
0
efeja60 > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 00.26
Ēlerte ne ar ko nav labāka par Ušakovu, domāju, ka sliktāka.
0
austrisv > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 10.14
Normund, nu tad uzraksti konkrēti ar ko Ēlerte ir sliktāka par Ušakovu?
0
efeja60 > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 21.04
Ar līdz bankrotam novesto Dienu ar populismu par ziemeļu zvaigzni, kas disonē ar Vienotības Pinočeta stila ekonomisko politiku. Ušakovs vismaz padalās ar bezmaksas tramvaju, Vienotība uztaisīs 500.mersedesiem bezmaksas stāvvietas Vecrīgā.
0
Janka, Janic 14.02.2013. 12.10
zog uz vella paraušanu , cietuma nevar iemest , jo visa likumdošana un tiesu vara viņu pusee , pašvaldiibas mafijas rokaas , Daugavpils ,Riiga Rēzekn,e , Liepāja viss saistaas kopaa un nonaak pie saraiņaa krusteeva
0
Sandris Maziks 14.02.2013. 10.52
Tas viss ir pupu mizas, salīdzinot ar “zelta tilta” līgumu ar čekas firmu, “skonto būve”, uz kura ir arī Dolgopolova un Amerika paraksti. Tur zaudējumi mērāmi desmitos miljonu latu.
12
ilma > Sandris Maziks 14.02.2013. 16.45
Uz “zelta tilta” līguma stāv arī tēvzemieša Birka un vienotībēna Aksenoka paraksti.
0
austrisv > Sandris Maziks 14.02.2013. 16.52
Tādi paraksti tur nevar būt, jo tie abi bija toreiz opozīcijā!
Ja ir, tad lūdzu, saiti pierādījumam.
Bez tam Aksenoks nekad nav sastāvējis Vienotībā!!!!
0
dro > Sandris Maziks 14.02.2013. 17.26
Bet. Esi pārliecināta, ka Aksenoks nebija V biedrs? Aksenokam nebija tiesību kandidēt uz saeimas vēlēšanām, jo viņš saskaņā ar likumā noteikto termiņu nebija izstājies no kompartijas.
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 14.02.2013. 17.34
easy1959
Nav gan. Toties ir vēl čekas mūdžu, Bojāra, Ģiņēviča un Kreitusa paraksti
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 14.02.2013. 17.46
lno
Kurš no padumjiem(krievu) oficieriem, Turlais, Adamsons, Dāboliņš, Ločmelis, Lasmanis un citi fašistu mērgļi, bija izstājušies?
0
austrisv > Sandris Maziks 14.02.2013. 18.04
lno. Aksenoks taču sen jau iestājies Tēvzemē un brīvībā, kad Birks viņa vadīto domi paņēma kopā ar TP un SC!
0
austrisv > Sandris Maziks 14.02.2013. 18.45
lno, Aksenoks savu laiku pabijis JL, bet nekad Vienotībā! Tā tomēr ir starpība, jo ne visi no tēvzemiešiem, vai JL SCP iestājās Vienotībā.
0
dro > Sandris Maziks 14.02.2013. 18.53
Bet. Tev taisnība, bet man kā Majakovskim domāju JL, saprotu V . Vienotība – degradējies JL:)
0
dro > Sandris Maziks 14.02.2013. 18.57
articulus100. Uzskati, ka tas bija labs piemērs JL, un uz ministru amatiem bija jāvirza bijušie komunisti? Ar Aksenoku JL smagi apdedzinājās.
0
austrisv > Sandris Maziks 14.02.2013. 20.44
Es gan atceros par Aksenoku pavisam ko citu, jo atceros, ka vecā RD TP kliķe sūdzējās, ka Aksenoks katru dokumentu pats pārbaudījis un nav uzticējies vecajiem blēžiem, tāpēc lietas nevarēja viņa laikā bīdīt cauri vecā TP un tēvzemiešu blēžu banda. Ne jau par velti viņu nomainīja. Pats Aksenoks gan ielīda tēvzemiešos un dabūja amatu- lieka stajā veco atomobīļu muzejā. Redz, tēvzemieši savējiem sagādā darbu, bet JL viss to nedarīja, jo pārāk jau progresīvs izlikās un par savējo kautajiem kauliņiem nerūpējās. Vai tas ir labi, lno?
Kur atradīsi nākamos kaujamos kauliņus, pie tam godīgus, kurus pēc kaujas izmet sētmalē?
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 14.02.2013. 21.04
lno
Goda vārds nezinu par Aksenoku, bija parķijā vai nē uz to brīdi, kad citi bija nolikuši savu apliecību.
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 14.02.2013. 21.09
Bet
“nevarēja viņa laikā bīdīt cauri vecā TP un tēvzemiešu blēžu banda.”
No kurienes tik daudz nemotivēta naida, ķjotka? Gribēji izdrāzt kādu no nacionālpatriotiem un tiki atraidīta?
0
Zane Degro 14.02.2013. 10.24
Pirms kādiem 3 gadiem es tiem kungiem ieteicu: pēc iespējas ātrāk būvēt to jauno, moderno cietumu, citādi, diezin, vai pietiks visai RD mafijai. Būs bēdīgi, ja pieradušiem pie augsta komforta, pēkšņi būs jāattopas 30 cilvēku kamerā ar “parašu” stūrī, un 20% vietā ik dienu būs jāsaņem 20 belzienus pa sēžamvietu (labākā gadījumā) :(
4
kristrun > Zane Degro 14.02.2013. 12.09
Kurus Jūs ieskaitāt to 30 kandidātu lokā? Pulks būtu viens – kas pārējie?
0
austrisv > Zane Degro 14.02.2013. 16.51
Varbūt paskaidrosi, kāpēc Pulks? Bet ar konkrētiem piemēriem, lūdzu.
0
kristrun > Zane Degro 14.02.2013. 18.42
Jautājums bija Bertai, jo viņas komentārs vairāk piestāv portālam tautastribunāls. Jums varu teikt tā – tāpēc, ka izbijis Rīgas kungs, kurš, neraugoties uz to, ka viņa darbos neviens pagaidām īpaši nerakņājas, pats šajā ziņā nevar nomierināties.
0
efeja60 > Zane Degro 15.02.2013. 00.13
Mottes dzīvoklis, lustra, miljonu vērtā tv tehnika, brīvosta utt.
0
Egitazz 14.02.2013. 10.24
Hm, kāds laika pārravums autora atmiņā – G. Bojārs un uzreiz Ušakovs ar Ameriku. Bet kur pa vidu Birks un Aksenoks? Viņi neko nezināja neko nepamanīja, pamanīt vajadzēja tikai Ušakovam?
Starp citu, Amerika “Misters 20%” figurēja jau 2008.gadā, vēl pirms Ušakova. Un atkal ne Birks ne Aksenoks neko nebija pamanījuši…
24
dro > Egitazz 14.02.2013. 11.22
kolpants. Diemžēl esmu spiests piekrist.
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 14.02
Ino
es skatos, veidojas interesants psiholoģisks paradoks!! Jūsu viedoklim ir 4 plusi (uz 14.02), bet manējam tikai viens, kaut gan Jūs vienkārši rakstāt, ka piekritāt.
0
Ojārs > Egitazz 14.02.2013. 14.24
kolpant
divi plusi arī nav slikti, ņemot vērā to,ka esat kolonist-okupants… :)
p.s. Lai nedaudz novērstu disproporciju – ieliku jums trešo plusu, bet lno mīnusu. (nu ir tikai 3:5 lno labā)…
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 14.31
andrejs
uzmanīgi vērosim, kādi rezultāti būs uz dienas beigām:)
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 16.48
Es gan ieliku pamatīgu mīnusu kolpantam, jo tie, kuri noslēdza līgumu par iepirkumu no Daimler bija neviens cits kā pie varas esošie Sc un SOCdemokrāti!!! Kuriem tad tagad ir vara? Un kam tāpat bija bezierunu vara toreiz? Kā gan Aksenoks vai Birks varēja zināt, ka doti kukuļi Daimleram?
Bez tam tieši Attīstības komiteju toreiz vadīja viltīgais Sc viena sno viņu partijas līderiem Dolgopolovs.
Tā kā lūdzu, kolpant, kurš galu galā ir atbildīgs par Daimler kukuļošanas lietu un ne jau to vien, jo Zelta tiltu arī izdomāja finansēšanas līdzekli no Pareksa gan jau tautas brālis Dolgopolovs, bet, cik es sapratu, tad Nils naudu nav iekrājis savā valdīšanas laikā nemaz, jo stāsta, ka esot vien 75 milj Ls, kurus taču iekrāja labējās partijas. Man interesē, kāpēc Nils nav iekrājis šajā laika periodā nevienu Ls, jo tūlīt 2014. gadā būs jāmaksā milzu summa par Zelta tiltu, kuru taču paši noslēdza kopā ar Bojāru un Dolgopolovu.
Aksenoks mēgināja toreiz kaut ko darīt lieta slabā ar to Zelta tilta finansēšanu, bet atkal jau līgums bija noslēgts tā, ka neko izdarīt nevarēja, kā jau šos līgumus paraduši slēgt visa noziedzīgā kompānija ar sociķiem, SC, Tp un citiem zagļiem.
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 17.18
ak tu neraža, mēģināja kaut ko darīt i neko nevarēja… nu kā negāja… tad jau nabaga Ušakovs ko var darīt, līgums taču noslēgts, neko nepadarīsi…
bet kāds sakars Attīstības departamentam ar Rīgas satiksmi, kas slēdza šo līgumu, lai paliek noslēpums
aj cik neloģiski skan, Rīgas dome prasa atcelt lēmumu par lietas neierosināšanu par zelta tiltu… Ministrija akceptēja šo tiltu un finansēšanas modeli, bet tas arī pagāja Bet garām….
un tagad ieskats vēsturē:
2005.gada 1.martā paziņo, ka izstrādāt Dienvidu tilta finansēšanas modeli un finansēt tā būvniecību pieteicies viens pretendents – Vācijas banka “Deutsche Bank AG”.
2005.gada 14.marts. Iebetonēti četri no desmit Dienvidu tilta balstiem – divi kreisajā un divi labajā krastā. Četru balstu izbūvei iztērēti 1,2 miljoni latu.
2005.gada 20.maijs. Rīgas domes izveidotā iepirkumu komisija nolemj slēgt līgumu ar Vācijas banku “Deutsche Bank AG” par Dienvidu tilta kreditēšanu Ls 82 238 426 apmērā.
2005.gada 25.maijs. Eksperti norāda, ka Dienvidu tilta finansējumam varēja izvēlēties arī izdevīgāku modeli. Nākamajā dienā Rīgas domes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks (JL) paziņo, ka Dienvidu tilta finansēšanas modelim nebijis citas izvēles.
Un ko mēs redzam? pirmkārt, kur te Pareks banka? Jeb Bet ir drošas ziņas, ka “Deutsche Bank AG” piederēja Pareksam? Otrkārt, ko tad tāds dīvains Aksenoka paziņojums, ka nebija citas izvēles? tāda iespēja visu šo afēru izbeigt, bet viņš paziņo, ka viss kārtībā, nebija citas izvēles!
un seko fināls!
2009.gada 18.marts. Valsts kontrole publisko Dienvidu tilta revīzijas rezultātus un nodod tos ģenerālprokuratūrai. Valsts kontroliere Inguna Sudraba norāda, ka Rīgas dome Dienvidu tilta būvniecībā izšķērdējusi 27 miljonus latu. Rīgas dome to noliedz un sola revīzijas rezultātus pārsūdzēt.
Hm, atkal brīnums! RD Birka vadībā, tajā vietā, lai palīdzētu atklāt noziegumus, kas saistīti ar zelta tiltu, un kurus pastrādāja it kā tie sliktie sociki, noliedz atzinumu!
Dīvaini, vai nē?
0
dro > Egitazz 14.02.2013. 17.23
kolpants. Cik manos vājos spēkos cenšos būt objektīvs, bet tas nenozīmē, ka esmu kolpantu draugs, kaut manu draugu un paziņu pulkā ir arī cittautieši, no kuriem daži valsts valodu diemžēl neprot, bet toties 9. maija svinētājus neuzskata par savējiem.
0
garausiitis > Egitazz 14.02.2013. 18.10
Bet – izskatās , ka Tu kaut kā stipri naivi tomēr izproti lietu gaitu … Visi tur ir vienā maisā bāžami , tai skaitā Birks un Aksenoks. Aksenokam bija visas iespējas ieviest korekcijas Zelta tilta lietā vai vismaz nopietni sekot tā izpildei. Starp citu es pats savulaik personīgi biju iedevis informāciju par reālajām busu izmaksām salīdzinot ar to iepirkumu citās pilsētās Eiropā , neviens tur nekustināja ne ausis . Visiem viss bija po ….
Par tiltu tur arī bija cīņas … , man labā atmiņā , ka horvātu kompānija bija gatava to uzbūvēt pa 220 mio , kā viņiem sanāca saveidot 4.5 reiz lielāku summu man tiešām izbrīna …, tāpat kā atrada tikai 27 mio mūsu supervērīgā acs…
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 18.19
Kolpantam Zelta tilta celtniecība ssākums, kuru biji piemirsis ielikt!
Pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas 1990. gados jauna tilta būvniecība vairākas reizes tika apspriesta Rīgas pašvaldībā un 1997. gadā tika izstrādāts tilta pirmprojekts. Dienvidu tilta būvniecība tika paredzēta Rīgas pilsētas ielu, kustības pārvadu un tiltu saglabāšanas, attīstības un uzturēšanas koncepcijā, kuru 20. gadsimta 1990. gadu beigās.
2001. gada 2. jūlijā Rīgas domes (RD) Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētājs Aivars Kreituss nāca klajā ar paziņojumu, ka jauno Daugavas šķērsojuma vietu — Dienvidu tiltu — varētu pabeigt jau 2003. gada beigās. Tolaik Kreituss norādīja, ka Dienvidu tilta celtniecība varētu izmaksāt aptuveni 20 miljonus latu. Saskaņā ar socioloģisko aptauju rezultātiem gan vairāk rīdzinieku uzskatīja, ka vispirms būtu jābūvē Ziemeļu tunelis.
2002. gada 29. janvārī Rīgas Domē tika pieņemts lēmumu par tilta būvniecību. 2002. gadā Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments sāka darbu pie Dienvidu tilta projekta īstenošanas, izstrādājot projektēšanas uzdevumu Dienvidu tilta trasei no Vienības gatves Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu rotācijas aplim Daugavas labajā krastā. Pēc 2002. gadā sarīkotā plenēra par Dienvidu tilta arhitektūras un konstruktīvajiem risinājumiem tilta arhitektūras un dizaina izstrāde tika uzticēta projektēšanas grupai “Arhitektonika”. 2003. gadā tika apstiprināts Dienvidu tilta trases skiču projekts, kura galvenais projektētājs bija SIA “Tiltprojekts”.[3] 2004. gada martā Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments paraksta līgumu par Dienvidu tilta pirmās kārtas būvniecību ar AS “Dienvidu tilts”, kurš tika izvēlēts starptautiskā konkursā.
Dienvidu tilta celtniecība, 2006. gada jūnijā.
2004. gada 15. novembrī svinīgi tika sākta Dienvidu tilta būvniecību. Rīgas domes priekšsēdētājs Gundars Bojārs (LSDSP) tilta pamatos svinīgi iemūrē kapsulu ar vēstījumu. Pirmais darbs bija tilta balstu izbūve upes krastos. Savukārt tilta balstus upes ūdens daļā sāka būvēt pēc pavasara palu beigšanās. 2005. gada 1. martā tika paziņo, ka izstrādāt Dienvidu tilta finansēšanas modeli un finansēt tā būvniecību ir pieteicies viens pretendents — Vācijas banka “Deutsche Bank AG”.
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 18.22
Klusais, bet Zelta tiltu taču solīja uzcelt tikai par 20 milj Ls! Palasies, palasies.
0
garausiitis > Egitazz 14.02.2013. 18.26
Bet – klausies vairāk Kreitusu …
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 18.33
Man nav ko klausīties Kreitusu, jo tas ir riktīgs blēdis. Vai tik viņa partijā sākumā nebija 20% nieks Ameriks?
0
garausiitis > Egitazz 14.02.2013. 18.38
Bet – tiešām neatceros, manuprāt tur to politisko staigātāju ir tik daudz ….
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 18.44
Klusais, A. Ameriks ir paguvis tik daudz partijas izstaigāt, ka pabijis arī Saimniekā pie Kreitusiem, bet tas nav sākums…
http://lv.wikipedia.org/wiki/Andris_Ameriks
0
garausiitis > Egitazz 14.02.2013. 19.02
Bet – manas personīgās pārdomas par RD darbības stilu ,ko varu pastāstīt pēc pusotra gada pieredzees kādā sabiedriskā postenī saistībā ar RD izpildvaru – lai varētu kaut ko izmainīt ir jānāk pilnīgi jaunām asinīm politiskajā varā , jo vecie buki ir savstarpēji saistīti un tad panesās jautājumi par koalīcijas stabilitāti…. Tā arī JL nāca ar uzstādijumu ko mainīt , bet atdūrās pret koalīcijas stabilitāti.
0
austrisv > Egitazz 14.02.2013. 20.39
Nu jā, tam piekrītu, bet tas, manuprāt, nav iespējams. Bez tam, kur raut jauna tīras un godīgas dvēseles? Manuprāt, nekur, jo nav mums vēl ilgos gados uzkrāta demokrātijas un godīguma. Esam taču cauri gājuši PSRS un Krievijas koruciju mudžeklim, gan padlaikos, gan tagad.
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 21.07
lno
izskatās pēc taisnošanās. un kāds te sakars ar draugiem un 9.maiju? un kāpēc draugi nepārvalda valodu? neciena Latviju?
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 21.11
Bet
tas kaut kā mazina to faktu, ka nedz Aksenoks nedz Birks nedarīja pilnīgi neko,lai izvērtētu vai apturēto šo dārgo megabūvi!
Atvainojiet, bet skaidrojums “viņi neko nevarēja” nu galīgi garam
0
Egitazz > Egitazz 14.02.2013. 21.12
Bez tam, kur raut jauna tīras un godīgas dvēseles?
====
vai tās ir atzīšanās?
0
garausiitis > Egitazz 14.02.2013. 21.32
koplants – cik atceros, tad jebkuras kustības pret iesāktajiem “darbiem” uzreiz šūpoja koalīciju … beigās Aksenoks vairāk domāja par savu komfortu un aizgāja pie Birka :) Bet bāze bija mantota no iepriekšējā sasaukuma. Starp citu toreiz saskāros pirmoreiz ar Jaunupu klanu :) … ne tikai jaunais ir karjerists, vecais arī neatpalika . Atceros, atcerējās par mani , kad piepildījās mans brīdinājums par kādu RD pastarpinātu struktūru , žēl ,ka pēc skandāla … tiesa puntu tam ar kāda mio zaudējumu pielika Ušakovs :)
0
Egitazz > Egitazz 15.02.2013. 09.33
klusais
nu ja pat koalīcija kustējās, tad ja vēl grūtāk vainot pašreizējos no SC, viņi koalīcijā jau nekad nebija un nekā nevarēja to kustināt. Tātad, tur spēlētāji bija pavisam ar citu ietekmi, ja pat koalīcijas varēja kustināt.
0
Egitazz > Egitazz 15.02.2013. 09.35
Bet
Es jums vienkārši atgādināšu paša Pulka raksta pirmo rindkopu:
“Bija jābūt pilnīgi aklam, lai neredzētu vai nenojaustu par tādām nelikumībām, kādas atklājas “Daimler” lietā”
0
austrisv > Egitazz 15.02.2013. 10.09
kolpant, tas ir pavisam kas cits, jo vai Pulka rīcībā bija kādi dokumenti, ka sto apliecinātu, ja pats Daimlers tobrīd klusēja, kamēr pats netika atklāts- pie tam tikai ārzemēs.
Mums taču lieliska prakse, piemēram ar Lembergu, tiesāsies līdz mūža galam, jo var nopirkt desmitiem advokātu, kuri atradīs kādu nieku papīros( piem, personas koda iztrūkumu, un tika attaisnoti.
Mūsu tiesas netiesā pēc būtības un zagļi var līksmot. Piemēram, Munkevics, vai TP, kurai tiesa atzina, ka rīkojusies uz vēlēšanām nelikumīgi, pēc 9 . saeimas darbības beigām( kad “vilciens jau aizgājis” un nelieši savu izsaimniekošanu paveikuši)
0
Egitazz > Egitazz 15.02.2013. 16.02
Bet
vēlreiz pārlasām lēni un uzmanīgi pirmo raksta teikumu:
“Bija jābūt pilnīgi aklam, lai neredzētu vai nenojaustu par tādām nelikumībām, kādas atklājas “Daimler” lietā”
Iespējams, tomēr betijacelmalei ir taisnība un mana latviešu valoda pavisam klibo, bet vismaz man ir skaidrs, ka “bija jābūt” ir par iepriekšējiem gadiem, proti pēc 2009.gada.
Nu bet vēlreiz – kur tad bija Aksenoka un Birka redze uc, lai neredzētu un nenojaustu?
Viņiem toreiz nebija pierādījumu? Bet kādas tad ir pretenzijas pret Ušakovu? Viņam taču arī nebija dokumentu, vai nē? Mēs taču zinām, ka “Mums taču lieliska prakse, piemēram ar Lembergu, tiesāsies līdz mūža galam, jo var nopirkt desmitiem advokātu, kuri atradīs kādu nieku papīros( piem, personas koda iztrūkumu, un tika attaisnoti.” Ko tad jūs gribat no Ušakova?
0
Elīna Barkovska 14.02.2013. 10.24
Mani nepamet sajūta, ka Pulka kungs būdams pozīcijā būtu klusāks par klusu!:)
Atrodoties Brīvostā gan nav morālu šķēršļu no rakstā pieminēto kungu rokām pabaroties!:)
2
varbūt ka tā > Elīna Barkovska 15.02.2013. 09.21
Te daži atgādinājumi Vienotības aizstāvjiem
Dombrovska “veiksmes stāsts” – valsts parāds 5.7miljardi Ls, 250000 darbspējīgo aizbraukšana no valsts, bezdarbs, nabadzības padziļināšanās, pensionēšanās vecuma palielināšana, sabiedrības novecošana, vissliktāk pieejamā medicīnas aprūpes sistēma, sagaidāma pieaugoša imigrācija, izmirstoši lauki, kur daudzviet nav pat ģimenes ārsta, nodokļu celšana (zemnieku subsīdiju un peļņas, noguldījumu-depozītu aplikšana ar nodokli), Latvenergo tarifu palielināšana.
Pie ”veiksmes stāstiem” pieder arī likumīgā zagšana AirBaltic jomā izmantojot Krājbankas bankrotu, ko apliecina ierosinātās lietas pret tiesiskuma koalīcijas iecelto administratoru un viņa mahinācijām, Hipotēku bankas uzdāvināšana skandināviem, nespēja menedžēt fotoradaru līgumu, PV līgumu, gāzes termināļa izbūvi, šos procesus paslēpj ar vienkāršu risinājumu – atteikšanos no šiem līgumiem.
Krīze beigusies, taču Tiesiskuma koalīcija ir atteikusies segt 50% trūcīgo personu komunālajiem maksājumiem, tajā pašā laikā nekaunās deputātiem un savējiem valsts kapitālsabiedrību barotnēs celt algas. Arī zaudējums par ES finansējumu Latvijai tiek liekulīgi pasniegts par uzvaru.
Dombrovska valdības veiksmes stāsts ir arī geju un lesbiešu praidu, kā arī anarhistu-huligānu atbalstītājs Rimševičs, „reformatori” Ķīlis un Sprūdžs (ļoti ”ētiskais” mainot sievas), Loskutova un Viņķeles tandēms algu celšanā savējiem vienlaikus ministre ir ieinteresēta, lai no Satversmes pazustu pants par to, ka laulība ir savienība starp vīrieti un sievieti, Vilka netaisnīgā un šķeltnieciski politiskā pieeja nodokļu pārdalē pašvaldībām, miljonu uzdāvināšana tirdzniecības ķēdēm samazinot PVN, nolaidība Liepājas metalurga uzraudzībā, Āboltiņas ”godīgie” balsojumi par likumiem kas saistīti ar vīra firmu, Circenes profesionālās biznesa intereses ar ”naudu seko grūtniecēm” un riskanto citviet Eiropā neesošo apdrošināšanas plānu, Gremdes neprofesionalitāte un subjektīvums pret ierēdni, bieži vien neadekvātā rīcība, kā arī slavenie nodokļu optimizētāji Zaķis-partijas frakcijas vadītājs, Štokenbergs, Kampars, Čaklais, Pulka „klamburu abonementa” izmatošana. Savukārt Ēlerte būdama ārštata padomniece pamanās sev izkārtot algu 1000Ls apmērā.
Otrajā plānā ir godīgs, atbildīgs un kompetents zaglis Kampara izpildījumā piešķirot savējiem enerģijas kvotas, liekulīga savējā Štokenberga ielikšana PV valdē, šķeltnieka Klāva Olšteina sievas Lauras Ošlejas kļūšana par Āboltiņas padomnieci politiski juridiskajos jautājumos, ar budžeta apstiprināšanu galvojuma izsniegšana ar Vienotību saistītajam miljonāram Donatam Vaitaitim, Dombrovska ģimenes biznesa partneres Bukanes atrašanās divos krēslos-algu saņem gan no Valsts kancelejas, gan Ventspils brīvostas valdē, Investīciju baņķiera, partijas Vienotība līderiem draudzīgā Ģirta Rungaiņa treknās valsts apmaksātās finanšu konsultāciju, Ķekavas novada domes priekšsēdētāja, Vienotības pārstāvja Roberta Jurķa padomdevējam juridiskajos jautājumos Imantam Muižniekam uzvara pašvaldības iepirkumā, Dombrovska padomnieka Krievāra spējas „godīgi” izgrozīt savai piena rūpnīcai labvēlīgus Ministru kabineta noteikumus, tāpat labvēlīgus noteikumus savai firmai izgrozīja Dombrovska zelta puisēns ministrs Gavars. Čigānes kontrabandistes gaitas, kā arī deputātes dzīvesbiedra biznesa partneris Juris Pauls Cālītis ”nejauši” kļūst par Air Baltic apakšuzņēmuma nodokļu apiešanā Aviation Crew Resources vadītāju.
0
austrisv > Elīna Barkovska 15.02.2013. 10.02
bimbo, nav vērts ar tevi diskutēt, it seviški jau par valsts parādu, jo nevienu Ls vai EUR Dombrovska valdība nav ņēmusi valsts maksātspējas nodrošināšanai. Kā pats droši vien zini, tad valsts parādu palielināja Godmaņlaika slakterēšanas rezultāts.
Neturi visus par muļķiem.
0