Ķīlis: RP iestāšos, ja tā skaidri pozicionēsies kā liberāla partija

39

Komentāri (39)

dace_ampermane 09.02.2013. 17.08

Ķīlis : tādēļ man lielākas simpātijas ir pret Reformu partiju, daudz vairāk nekā pret jebkuru citu piedāvājumu, kas ir politiskajā spektrā ”

vai ari: tādēļ man lielākas simpātijas ir pret Natašu, daudz vairāk nekā pret jebkuru citu piedāvājumu, kas ir uz Čaka ielas.

+5
-2
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 09.02.2013. 14.42

——-
19.s. liberālismam nebija nekā kopēja ar 20.gs. 1990-u gadu liberālistiem godmaņiem, grūtupiem u.c. kampējiem. Tie liberālisti jau paši to neslēpj – tikai cenšas savus grēciņus uz citu pleciem (makiem) pārlikt:

“Grūtups: Godmanis pieļāva vēsturisku kļūdu, paļaujoties uz liberālismu”

http://www.diena.lv/latvija/politika/grutups-godmanis-pielava-vesturisku-kludu-palaujoties-uz-liberalismu-13901278
=============================================================================
Nekādu tur “kļūdu” Godmanis&Co. nepieļāva – tikai ar liberālismu (lasi-laušanu) varēja padomju sociālo sistēmu likvidēt.
Slava Godmanim un Latvijas Tautas Frontei! Saules mūžu 4. maija režīmam!!

0
-7
Atbildēt

0

Juris Millers 09.02.2013. 14.29

Es piekrītu Ķīlim. Latvijā trūkst nopietnas un pašpārliecinātas liberālas partijas, kas patiesi un nelokāmi iestāsies par liberālām vērtībām: vienkāršu un progressīvu nodokļu sistēmu (bagātākie maksā vairāk), vienlīdzīgas iespējas nodrošinošu izglītības sistēmu (kur gan bomža, gan ministra bērnam būtu līdzīgas iespējas iegūt labu izglītību), vienlīdzīgas tiesības visām apspiestajām cilvēku grupām – sievietēm, gejiem, kreiļiem, invalīdiem, ateistiem, …, lielāka loma valsts kontrolē un uzraudzība pār uzņemējiem, kas piesārņo vidi vai citādi negatīvi ietekmē sabiedrību, mazāk cilveku cietumos – vairāk alternatīvo sodu (piespiedu sabiedriskais darbs, …), atkarību izraisošo vielu klasifikācijas harmonizēšana (ja zinātniski marihuānas ietekme ir līdzīga smaguma ziņā alkoholam, tabakai vai kafijai, tad tām vielām jābūt līdzīgā klasifikācijā), plašāks, drošāks un vieglāk iegūstams sociālais atbalsts, brīvas preses neaizskaramība, brīvu vēlēšanu neaizskaramība, ieguldījumu svarīgums kopīpašumā (ceļi, tilti, sabiedriskais transports visos veidos), atbalsts cilvēkiem brīvi rīkoties ar savu ķermeni (tas iekļauj brīvu abortu pieejamību, prostitūcijas legalizāciju un legālas eitanāzijas atbalstu), …
Protams, tas nav visiem. Taču tā ir partiju jēga – jābūt partijai, kas argumentē savu atbalstu cilvēku brīvībai un citai partijai, kas mēģinātu argumentēt kāpēc būtu šī brīvība jāierobežo, piemēram, aizliedzot abortus. Un tikai šādā diskusijā cilveki var ne tikai apspriest šos jautājumus, bet arī tieši izteikt savu atbalstu katrai ideoloģijai ar balsošanu vēlēšanās.
Ir laiks beigt dalīt partijas latviešu un krievu partijās un sākt dalīt partijas pēc to idejām.
Revolūcija, ne?

+8
-5
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > Juris Millers 09.02.2013. 14.37

    ——-aigarius Es piekrītu Ķīlim. Latvijā trūkst nopietnas un pašpārliecinātas liberālas partijas, kas patiesi un nelokāmi iestāsies par liberālām vērtībām:…. ============================================================================= Cilvēki, kas pašreizējos vēsturiskajos apstākļos – globalizācijas/amerikanizācijas laikos pļāpā par liberālajām vērtībām – manuprāt, apzināti nevēlas ne redzēt, ne sākt runāt par reālijām – tām negatīvajām sekām, kas radušās, īstenojot Latvijā tos skaistos liberāļu saukļus.
    Būsim reāli – neslēpsim acīmredzamo:

    “Dombrovskis: Mēs pārāk aizrāvāmies ar liberālisma virzienu ekonomikā”

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/dombrovskis-mes-parak-aizravamies-ar-liberalisma-virzienu-ekonomika-13945076

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 09.02.2013. 14.46

    Tur ir divi pretēji virzieni, kas abi tiek saukti par “liberāliem”. Tas, kas ir sabiedzis ekonomiku (un ko Dombrovskis nosoda) ir neierobežota brīvība privāto biznesu darbībā. Mūsdienās tas vairāk ir neo-konservatisma atzars. Liberālā ideoloģijā tas, kas notika banku sektorā tagad var salīdzināt ar to kā agrākos gados rūpnieciski uzņēmumi neierobežoti piesārņoja vidi, vai izmantoja lētus, bet ļoti riskantus risinājumus. Tādā situācijā liberālā doma atbalsta valsts iejaukšanos sabiedrības labā pieprasot minimālo drošības līmeni jomās, kam ir risks ietekmēt trešās personas – vide, auto drošība, banku kredītu drošība, …

    Ir pat aizdomas, ka ASV ir grupas, kas apzināti jauc liberālisma un konservatisma jēdzienu definīcijas un idejas, piemēram “neocon”, kuram nosaukumā ir “konservatīvisms”, bet no konservatīvisma tur patiesībā nav ne smakas – tas ir ļoti, ļoti radikāli jauns virziens, ko tikai nosauca par konservatīvu, lai to būtu vieglāk pārdot.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Juris Millers 09.02.2013. 18.27

    aigarius. Ja Zatlers un co beidzot beigtu dungot savā kabatā un sevi pozicionētu tieši tādā veidā, kā uzrakstīji, tad pilnīgi noteikti pamātu ardievas Vienotības rokzvaigznēm un ietu balsot par RP. Bet šobrīd tur ir tāda migla, ka neko nevar saprast. Pēdējais konkrētās runas par RP principiem bija Zatlera tanki. Pēc tam tikai šļupsti. It kā būtu pēdējais laiks novilkt sarkanās līnijas ap savu programmu. Lai vēlētājs varētu saprast, kur viņa izvēle novedīs. Pagaidām RP nākotne izskatās, maigi izsakoties, drūma.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 09.02.2013. 18.43

    Nomale – pilnīgi piekrītu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Juris Millers 09.02.2013. 19.02

    Es arī pievienojos Nomalei un Aigarium.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 09.02.2013. 13.17

Ķīlis: RP iestāšos, ja tā skaidri pozicionēsies kā liberāla partija
________________________-

Ķīli!

Stājies komjaunatnē!

+6
-8
Atbildēt

1

    kristrun > ilmisimo 09.02.2013. 20.20

    Vai tad viņš ir izstājies?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 09.02.2013. 13.01

——- Ķīlis: RP iestāšos, ja tā skaidri pozicionēsies kā liberāla partija ============================================================================= Iespējams, ļoti iespējams, ka Ķīlis un domubiedri, kas vēl nav pilnīgi nobrieduši iestāties, – pieprasīs RP pēc 2014.g.1.janvāra pārdēvēt par “Kangaru partiju”? Jaunais nosaukums EURO-zonas saimniekiem vieglāk ļautu saprast ķīļveidīgo saknes – viņu idejiskos priekšstečus (Niedru, Veinbergu, Dankeru).

0
-6
Atbildēt

0

janis17 09.02.2013. 12.55

Domāju, ka reti kurš, kas domā, ka ir liberālis, vispār saprot, kas tas liberālisms vispār ir. Pat Vikipēdijā to nav izlasījuši…

+6
-4
Atbildēt

0

peerku 09.02.2013. 12.52

Tāds jau nu ir tas (Z)RP prestižs, ka pat pašu ministri negrib tajā iestāties.
Zatlers sevi ir kārtīgi nopozicionējis kā ne sevišķi gudru, neprognozējamu, mantkārīgu un nesamērīgi ambiciozu politiķi (kaut gan, kas viņš par politiķi). Tāda salasīta ir arī visa konjunktūras apsvērumu dēļ viņa vārdā nosauktā, vēlāk to pašu konjunktūras apsvērumu dēļ pārdēvētā partija.

+11
-3
Atbildēt

0

ezis 09.02.2013. 12.46

Ļoti skumji apzināties, ka nākamajās Saeimas vēlēšanās RP varētu netikt pāri 5% barjerai un tad V atkal būs jāveido koalīcija ar ZZS. Auguļi, Rivžas, Jurševskas atkal būs atpakaļ ierindā un Latvijas stagnācija atsāksies. Lembergs varēs atkal gavilēt. Un cilvēki tikai smejas un izplata kaut kādu dezinformāciju par Kremļa “interesēm” RP, par to, ka RP uzdevums ir uzdāvināt varu SC, lai vēlreiz okupētu Latviju, par to kā Kukule grib privatizēt ostas, par to kā Ķīlis grib sagraut izglītības sistēmu..
Kad “Zaglers” būs izēsts, nerakstiet komentārus, ka viss atkal slikti, viss taču būs kā vēlējāties:)

+9
-6
Atbildēt

16

    janis17 > ezis 09.02.2013. 13.01

    10 reizes labāk Rivža, nekā zatlers, “ušakova labākais draugs” un sprūdželis…

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    ezis > ezis 09.02.2013. 13.14

    Nu tad jau te lieki strīdēties, ja uzskati, ka cilvēks, kurš vadījis falsificēto AI novērtējuma projektu, ir vērtīgāks par daļu RP cilvēku:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ezis 09.02.2013. 13.17

    Arī es, ar visu savu nepatiku pret RP, neesmu tomēr pārliecināts, ka ZZS būtu labāks variants. Citāds, bet apmēram tikpat slikts. Katrā ziņā tikpat prokrievisks.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ezis > ezis 09.02.2013. 13.21

    Haris
    vai tiešām RP ministru, deputātu rīcība kaut kādā mērā ir prokrieviska?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ezis 09.02.2013. 13.31

    Haris
    “Arī es, ar visu savu nepatiku pret RP”

    Pateicoties ZP, būtiski mazinājusies mana nepatika pret ZZS. Fenomens.
    Ja sāp zobs, iever pirkstu durvīs, vislabāk virpuļdurvīs.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ezis 09.02.2013. 13.41

    klishinj –

    Piemēram, RP nostāja uzturēšanās atļauju tirgošanā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ezis 09.02.2013. 13.49

    Haris
    Ja valsts vismaz tirgotu uzturēšanās atļaujas. Tās tirgo esterkini, pat PVN nemaksājot, valstij tiek tikai Šlesera, Ušakova un Zatlera sugas brāļi, noziedznieki.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ezis > ezis 09.02.2013. 14.45

    Haris
    meklēju google, bet nevarēju atrast RP prokremlisko pozīciju šajā jautājumā. varbūt vari palīdzēt?

    un vispār vai personu, kas pieņem kādu kaut cik labvēlīgu lēmumu krievam vai krieviski runājošam, var uzskatīt kā nelojālu cilvēku Latvijai?
    izklausās pēc vienkārša etniska naida.

    es uzskatu, ka nepilsoņu bērniem pienākas pilsonība. esmu nelojāls, ja?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ezis 09.02.2013. 15.11

    klishinj –

    Izvilkumi no Jāņa Ozoliņa (Zatlera reformu partija) uzstāšanās debatēs pirms kārtējā balsojuma par uzturēšanās atļaujām 22.03.2012. Ozoliņš uzbrūk NA, vainojot tos populismā (kā gan citādi?!) un aizstāvot atļauju tirgošanu:

    “Pirmkārt. Iesniedzēji norāda, ka esošais Imigrācijas likums ekonomikai labumu nenes. Nepiekrītu, jo esošā kārtība rada darba vietas, tiek nomaksāti nodokļi, kas palīdz Latvijas ekonomikai. Jūrmalā vien dažādās attīstības stadijās ir vismaz 500 dzīvokļi jaunos projektos. Kopējā projektu investīciju summa šajos dzīvokļos vien pārsniedz 60 miljonus latu. Tiek nodrošināts darbs arhitektiem, būvniekiem, ir darbs attīstītājiem, kas riskē ar kapitālu, kurš citādi varētu atrasties banku kontos vai vērtspapīros ārzemēs. Bankām ir procentu ienākumi no projektu finansēšanas, tie ļauj ātrāk segt iepriekšējo gadu zaudējumus. Ir pasūtījumi vietējiem apstrādes, rūpniecības un būvmateriālu uzņēmumiem, to skaitā karjeru izstrādātājiem, cementa un betona ražotājiem, ģipškartona maisījuma ražotājiem, krāsu ražotājiem, logu un durvju ražotājiem, kokzāģētavām. Šie materiāli tiek iegādāti arī no tirgotājiem, vietējiem uzņēmumiem un no veikaliem un veikalu tīkliem. Neapšaubāmi šīs lietas nes labumu Latvijas ekonomikai.
    [Tātad nav runas pat par esošo dzīvokļu un māju iztirgošanu iebraucējiem – kāds gan tur darbs arhitektiem un durvju ražotājiem? Runa ir vai nu par orientēšanos tādā veidā “saimniekot” arī turpmāk, ilgtermiņā, vai arī par tādu “projektu” pabeigšanu, kas būvēti visādās pļavās un nav pat pabeigti. Citiem vārdiem – runa ir par alkatīgu, neapdomīgu un nekompetentu ātras naudas taisītāju glābšanu. – Haris]

    Tālāk. Iesniedzēji argumentē, ka esošā kārtība mākslīgi paaugstina nekustamo īpašumu cenas un tas noved pie tā, ka Latvijas iedzīvotāji pārmaksā par jaunu nekustamo īpašumu iegādi. Šis apgalvojums nav precīzs jeb ir nepilnīgs, jo nerezidentus interesē galvenokārt Jūrmala un Rīgas klusais centrs. Izņēmumi ir, bet to ir maz.
    [Kontrastējošam ieskatam pavisam svaiga NĪ tirgoņu atziņa – “Rīgas dzīvokļu tirgus 2012.gada otrās puses galvenā tendence – ārzemnieku intereses pieaugums par tālo centru un mikrorajoniem” – http://www.city24.lv/newsContent?newsId=NEWS_130&lang=lv – Haris]”

    Starp citu, Zatlera Reformu partijas biedrs Ozoliņš bija VIENĪGAIS, kurš vispār iesaistījās debatēs, aizstāvot tirgošanu.

    Jāņa Ozoliņa teiktais šeit http://titania.saeima.lv/LIVS11/saeimalivs11.nsf/0/84C9F5C04C20C306C22579D1002ED83C?OpenDocument
    Balsojuma rezultāti šeit http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/0/45BCC57B2711F90BC22579C9007E5882?OpenDocument

    Vēl šis pats Ozoliņš turpat saka tā: “Nerezidentus neinteresē zeme Rīgas tipiskajos privātmāju rajonos un Pierīgā.”
    Šajā sakarībā der uzmest aci piemēram, kur zeme pārdota… Ādažu apvidū:

    “Dombrovsku ģimenes uzņēmuma bankrotu attālinājis uzturēšanās atļauju bizness”
    http://www.pietiek.com/raksti/dombrovsku_gimenes_uznemuma_bankrotu_attalinajis_uzturesanas_atlauju_bizness

    Šī skaistā nianse savukārt acīmredzot labi ilustrē, kāpēc arī “Vienotība” tik “neizskaidrojami” konsekventi atbalsta šo Kalvīša, Šlesera un “Saskaņas Centra” iesākto politiku, un kāpēc, šķiet, NE REIZES “Ira” – Raudseps, Ločmele, Aivars Ozoliņš, u.c. – nav kritizējusi uzturēšanās atļauju tirgošanu.
    Nav gan arī aizstāvējusi. Kā jau “mediju eksperte” Anda Rožukalne vēl nesen “100. panta Preses klubā” pareizi norādīja – neobjektīvie mediji mēdz nodarboties ar nevēlamas informācijas NOKLUSĒŠANU.:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ezis 09.02.2013. 15.28

    klishinj:
    es uzskatu, ka nepilsoņu bērniem pienākas pilsonība. esmu nelojāls, ja?
    ==================================
    Vai nu nelojāls vai arī intelektuāli kūtrs, jo nevēlaties domu izdomāt līdz galam – nevēlaties apzināties “konsekvences”.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > ezis 09.02.2013. 15.43

    > articulus100. Haris

    Gluži manas domas: “Pateicoties ZP, būtiski mazinājusies mana nepatika pret ZZS.”
    Jā, tas ir fenomens, ka Z(R)P ļāva saskatīt arī ZZS plusus.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ezis 09.02.2013. 16.13

    …Haris….Tev, laikam, vieta pietrūka,lai pabeigtu savu komentāru, bet…es saprotu, ko vēlējies piebilst nobeigumā – ka Grende savus īpašumus tirgo ne sliktāk kā Dombrovskis un….”Nacionālā apvienība rosinās diskusiju par izmaiņām imigrācijas likumā, piedāvājot palielināt minimālo nepieciešamo investīciju slieksni, lai iegūtu uzturēšanas atļauju Latvijā…” /delfi.lv/

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ezis 09.02.2013. 16.30

    Zane –

    Jūs taču labi zināt, ka NA “diskusiju par izmaiņām imigrācijas likumā, piedāvājot palielināt minimālo nepieciešamo investīciju slieksni, lai iegūtu uzturēšanas atļauju Latvijā…” piedāvāja tikai tad, kad SC, Vienotība un RP tirgošanas pārtraukšanu atteicās apspriest PRINCIPĀ.
    Tad nu NA piedāvāja šo Jūsu minēto KOMPROMISU, tomēr Vienotībai un RP pat tas nebija pietiekami labs.

    Un atšķirību starp Dombrovsku firmas “Land Development” darbību NĪ biznesā un Grendes personiskajā īpašumā bijušā viena konkrētā īpašuma pārdošanu Jūs arī labi apzināties, vai ne?

    Apzināties, bet tomēr rakstāt šādus liekulīgus tekstus.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ezis 09.02.2013. 17.10

    zanE …….
    “Nacionālā apvienība rosinās diskusiju par izmaiņām imigrācijas likumā, piedāvājot palielināt minimālo”

    Jā, saskaņas centra šaļava, NA vismaz cenšās samazināt šī pretvalstiskā likuma negatīvo ietekmi.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ezis 09.02.2013. 18.27

    …Hari….protams, partijas biedrei, kuras partija iestājas par īpašumu neiztirgošanu – Grendes darbības var šķist tikai apsveicamas….un vairs nauda nesmird, ja to ierosina “pareizie”…vai ne?….

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ezis 09.02.2013. 18.50

    zanE. Vai Vienotības lakstīgalai nevajadzētu iepazīties ar balsojumu?:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

Andris 09.02.2013. 12.00

“Viņš norādīja, ka RP jau tās dibināšanas laikā mēģināts radīt kā liberālu partiju.”
Ar vadoņa uzvārdu partijas nosaukumā? Kur jūs redzējāt fīrērus liberālās partijās? Nonsenss. Fīreri ir totalitārām partijām. Re kur jūsu domubiedri: “Partija “Par dzimto valodu” nosaukumam pievieno Lindermana vārdu”: http://www.latvijasradio.lv/zinas/raksts.php?id=59058&gr=0

+14
-4
Atbildēt

0

oktaavs 09.02.2013. 11.58

Līķis jau ir. Tauta to drīz apraks. Nevajag tam pievienoties.
Arī otram, potenciālajam, kam nosaukums ar “V” sākas – nevajag. To arī apraks. Par sistemātisku nodokļu celšanu, 200 000 aizbraukušajiem un nekad nepārejošo nabadzības bedri.

+4
-13
Atbildēt

0

Sandris Maziks 09.02.2013. 11.20

Haris
“čupoties pašizveidotajos “intelektuāļu” inkubatoros un skapjos, no kuriem pat nav jānāk ārā.”

Super!!! Būtu mana vara, nominētu gada teiciena nosaukumam.

+11
-6
Atbildēt

0

Sanšains 09.02.2013. 11.06

Domāju, ka Ķīļa īstās ilgas un tieksmes ir vērstas vēl tālāk par liberālismu – viņa īstā kaislība ir “dzīve bez valsts”, t.i. anarhisms. Hm, varbūt, pat valsts noārdīšana?

Roberts Ķīlis „Anarhisms. Trīs lekcijas par piemirstu alternatīvu” 2011. gada janvārī.
http://www.satori.lv/raksts/3566
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150095136154449.275888.162996834448&type=3

Man šķiet, ka normālā, veselīgā sabiedrībā šādus tipus nelaistu pie valsts vadīšanas. Bet, protams, viņiem ir visas tiesības čupoties pašizveidotajos “intelektuāļu” inkubatoros un skapjos, no kuriem pat nav jānāk ārā.

+12
-11
Atbildēt

0

janazakovica 09.02.2013. 11.05

liberals ir visatlautibas…monstrs..atlaut visiem visu bez ierobezojumiem..ari vecim precet veci un ja grib tad suni ar..

+4
-11
Atbildēt

0

ltvpanorama 09.02.2013. 11.03

tas nozīme nekad..jo ši partija ir kokteilis kurai ideoliģijas nav nekādas..cīņa pret oligarhiem bija ok lozungs..bet nonācis ir līdz brīvam transportam visiem – tas jau ir komunisms..jautājums tomēr ir kas šos ļaudis finansē..un vai ne dēļ finansējuma tur rullē izbalsotā Kukule un vienkāršiem vēlētājiem nesaprotamā RP seksuālā iekāre padzīvoties vienā smilšukastē ar Kremļa filiāli SC

+19
-5
Atbildēt

1

    ezis > ltvpanorama 09.02.2013. 12.32

    Kas tad finansē RP? Kremlis?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 09.02.2013. 10.44

Agrāk arī ķīlītis tāds jocīgāks likās. ZP jau sevi ir tā nopozicionējusi, ka šai dzīvē vairs neatpozicionēsies. Izspiesto zobu pastu atpakaļ tūbiņā vairs nedabūsi.
Sudraba lode vai pīlādža miets, vai pat abus.

+10
-10
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam