Kozlovskis bažīgs par ieceri “legalizēt” ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h

29

Komentāri (29)

kristaps_drone 07.02.2013. 09.54

“”Policija uzskata, ka Latvijas situācijā iespējamais atļautā braukšanas ātruma palielinājums par desmit kilometriem stundā bojā gājušo skaitu uz ceļiem varētu palielināt aptuveni par 20%.” – policijas bezkaunīgi meli un propaganda, jo policijas rīcībā nav nekādas statistikas, kas pierādītu, ka ātrums būtu galvenais avāriju cēlonis. To apkopot mēģināja sertificētu ekspertu grupa, kuras pārstāvis O.Irbītis ”Stūres kluba” sanāksmē ziņoja:
”Mēs patiešām veicam iespējami pilnīgu cēloņu izpēti. Lūk, 200 pērnās traģēdijas (trešdaļa no visām ar nāvi vai smagiem ievainojumiem). Vismaz 40 no tām ir radījusi luksoforu signālu un citu braukšanas priekšrocību neievērošana. Nākamā lielākā grupa ir ”solo gājieni” – nobraukšana no ceļa, tai skaitā dzērumā, un tamlīdzīgi. Kas attiecas uz ātrumi – pērnajā statistikā ir atrodami tikai trīs – četri gadījumi, kuros vadāmības zaudēšana ātruma dēļ ir ja ne vienīgais, tad galvenais traģēdijas cēlonis.”

0
0
Atbildēt

0

archoftriumph 07.02.2013. 07.25

sakaartojiet ziimes uz celjiem atbilsoti situaacijai un vaditaaji daudz mazaak iebildiis par sodiem.

jau divas nedeljas braukaaju pa Nicu, Kannaam un Monako, un redzu ka ziimes izvietotas dauda daudz sakariigaak – netraucee, un nav pat sanacis paarsniegt aatrumu, driizaak briiziem nedaudz iekaveeju uz saurajiem liikumainajiem celjiem.

Arii policistus esmu redzeejies pa so laiku tikai 2x – viens reguleeja satiksmi un vienu policijas masiinu redzeeju braucam pretim.

Borovkovs pareiz raxtija ka tik policejisku valsti kaa Latvija Eiropaa veel ir jaapameklee.

0
0
Atbildēt

0

Egitazz 06.02.2013. 23.35

tad jau faktiski jārunā, ka uz Latvijas ceļiem atļautais ātrums ir 100, nevis 90 kmh, kā tagad. Un ja tagad nesodīti var braukt uz 103-105, tad pēc izmaiņām jau uz 113-115

+2
0
Atbildēt

1

    Leons Rapiņš > Egitazz 09.02.2013. 10.27

    >kolpants
    Saliktie (+-) ir perfekts mūsu sab-bas morālais un intelektuālais spogulis. Intelektuālā puse interesantā rakursā: netiek pat apspriesta (atsevišķie atgādinājumi ignorēti) it kā loģiskākā iespēja mainīt nederīgo likumu un pacelt atļauto braukšanas ātrumu līdz vajadzīgam līmenim un tādējādi kļūt par civilizētiem pilsoņiem.
    Tā vietā mūsu mentalitāte prasa likuma piečakarēšanu.
    Un tas vieš cerības, vismaz integrācijai! :) Pamatojoties uz VISAS sab-bas dominējošo tendenci – iespēju apčakarēt likumu. To vēlas mūsu krievi un latvieši, kvēlpatrioti un kosmopolīti, kreisie un labējie. Mums IR kopīgas vērtības!

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 06.02.2013. 17.31

“paredz jebkāda soda atcelšanu par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz desmit kilometriem stundā” ……
īsāk sakot
paredz palielināt atļauto ātrumu par 10 km/h – TAD PAR TO ARĪ VAJAG RUNĀT.

Tā tīri – ļurkstēšanas pēc – ja patiešām svarīgāka nekā nav .

+1
-2
Atbildēt

3

    Valdemārs Valdemārs > inesite15 06.02.2013. 17.48

    Maksimālā ātruma ierobežojuma mērķis ir kontrolēt plūsmas ātrumu, un to palielināt nebūtu pareizi, bet ceļu satiksme neaprobežojas ar kruīzu. Kādas tev pašam ir prioritātes veicot apdzīšanu – iespējami ātri atgriezties savā joslā, jeb strikti ievērot atļauto braukšanas ātrumu, līdz ar to izstiepjot manevru? Kad tu apdzen fūri vai baļķvedēju, formālās likuma prasības un drošības apsvērumi var ievērojami atšķirties. Apskaties kādu video, cik riskanti neatkarīgi no ceļa un satiksmes apstākļiem ir to pašu fūru veiktie apdzīšanas manevri ātruma ierobežotāju un gabarītu dēļ.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 06.02.2013. 17.58

    Zin, ko : es braukt nemaz īsti nemāku, mentāli neiespēju braukt apakš 120 un nebraucu tāpēc – ja par mani.
    A, ja par tematu –
    būtiskais bija “Tā tīri – ļurkstēšanas pēc – ja patiešām svarīgāka nekā nav .”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 14.02.2013. 14.48

    “Ivars …………… Kad tu apdzen fūri vai baļķvedēju,”

    TU PASAKI VIENU GADIJUMU, kad SODS BŪTU UZLIKTS PAR MANEVRA ( apdzen fūri vai baļķvedēju ) BRĪDI -_ bišku tak domāt līdzi vajag …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 06.02.2013. 16.49

Kas tā par ieceri “legalizēt ātruma pārsniegšanu līdz 10kmh”?
Varbūt vēl vajag iniciatīvu “legalizēt nodokļu nemaksāšanu līdz vienai minimālajai mēnešalgai mēnesī”? Noteikti daudzi parakstītos.

Ja grib lielākus ātrumus, jāmaina CSN, ja jāmaina CSN, tātad arī visas zīmes un jebkurā gadījumā mainīt CSN bez izvērtējuma par ietekmi satiksmes drošību ir pilnīgs stulbums.

+2
-6
Atbildēt

2

    inesite15 > Janis 06.02.2013. 17.32

    Respect :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Janis 06.02.2013. 21.37

    KUR TEV KAUT VIENA ZĪME JĀMAINA?!!
    Kur ir kāda ātrumu ierobežojoša zīme, tur ātrums paliek kāds bijis, ja tu to nezini vai nesaproti, tad kādēļ komentē par lietām, no kurām neko nesaproti? Jau tagad man pa ceļam ir viens līkums, kur atļautais ir tāds, kādu es vasarā neuzdrīkstos sasniegt, bet vietējie džigiti ar piekabēm vienalga pārsniedz pat tagad ziemā. Bet vairākumā gadījumu zīmes jau tagad ir nejēdzīgi ierobežojošas, jo pirms 10 gadiem dzēruši jaunieši tur ap koku aptinušies, tādēļ darbības imitācijai uzliek kliedzoši stulbu ātrumu ierobežojumu, kurš dzērušus nāvniekus tāpat neapturēs. Un tās stulbās zīmes būs arī pēc atļautā ātruma palielināšanas, bet no tā jau neviens nenositīsies.
    Un izvērtējumu par drošību vispār ir politiska muldēšana laika novilcināšanai līdz bezgalībai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 06.02.2013. 16.26

taa prognoze par tiem 20% stipri paarspiileeta , pie mums taa jau visi dragaa aatraak par atļautajiem 90km/h , izmainot sodaaamiibas pakaapi , avaariju skaits nepalielinaasies , liidz 10 km/h jau ar nekaads sods nesanaak , ja ņem veeraa kaada kļuuda uz attieciigo meeraparaatu , taapeec jau ar policists nemaz taadu neaptur ,nav neredz jeegu kraameeties ar rakstiišanu , bet jau pie 15 km/h gan apturees, tas gan neattiecas uz radariem ceļa malaas , tur var iereguleet kaa uzskata par vajadziigu , sods automaatiski , veel fikseetais aatrums atkariigs no taa kaa izmaina radara stara leņķi pret transporta liidzekli , jo leņķis lielaaks jo fiksees lielaaku paarkaapumu , bet ja radars uz ceļa obligaati jaabuut informaacijai par to ka aatrums tiek kontroleets , citaadi atkal bedre , jo vadiitaajs pamanot radaru automaatiski var strauji nobremzeet , kas var izraisiit nepatiikamas sekas ….diskusija deputaatam atkal liekas lai dabuutu augstaaku reitingu faktiska labuma nulles veertiiba …

+4
-3
Atbildēt

1

    inesite15 > Janka, Janic 06.02.2013. 17.53

    … tā vāvuļošanas par to brīdināšanu – varbut nevajag radaru, bet uz rezultatu piedzītu …… mashinpistol ?
    Bez kādas papīru ķēpāšanas …. – ?
    Tas tā – visnotaļ teoretiski – veikalos jau visur laikam jābrīdina – ORUELISMA MANIFESTACIJA .
    Pats IZCILĀKAIS IZCILUMS iz slataviešu-cngaliešu runasvīru regulārā , tā teikt, pienesuma BŪTU,
    no Rīgas, piem., izbraucot, lai aiz ātruma ierobežojuma … va virs … butu saliktas zīmes “shumaher” –
    un polichiem dot iekšā pec pilnas programmas, ja formās tur parādās ….
    var shumaher ieraudzīt, sabremzēt … un visu pārējo.
    Un tāpat par šmigu – LAI TAK SĀK LIKT VIENREIZ TOS BRĪDINĀJUMUS PAR TO, KA AR PŪŠAMO ŠMIGU PRIEKŠĀ PĀRBAUDA –
    a tā …. johaidi !
    Nedadumalisj zakonatvorci … a vajag ta !
    SABIERDIBĀ PAZISTAMI podpisanti PARAKSTITOS KAK PIĶ DAĶ !

    Fiška ir iekš cita – vai veselais saprāts, vai dunducība prevalē.sabiedrībā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

janazakovica 06.02.2013. 16.11

uzreiz jafilmee serials bazigais ments kozlovskis

+7
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 06.02.2013. 16.04

Kurš iedomājies Kozlovski apzagt? Un ne jau viņu vienu. Smagus materiālus zaudējumus var nākties ciest arī Zivtiņam un Lukstiņam un veselai rindai “galeru vergu”

+6
-2
Atbildēt

0

GirtsBite 06.02.2013. 15.43

Hm, ja pastāv noteikta robeža, par cik drīkst pārsniegt, tad kāpēc tur ķēpāties? Jāizsniedz valdības rīkojums visus ierobežojumus pacelt par 10 km/h un atstāt sodus tādus, kādi tie ir. Rezultāts tāds pats, tikai noteikumus pārkāpt arvien nedrīkst.

+6
-1
Atbildēt

0

janis17 06.02.2013. 15.38

Kozļika argumenti gan visiem zināmi – sodīt, sodīt, sodīt, ….
neatkarīgi no tā, ka spidometri nav kosmiskās tehnoloģijas, ātrumu iespaido riepu izmēri,
http://www.laneks.lv/lv/tyre-calculator/
spiediens riepās utt. , bet kā var nesodīt no pirmā kilometra…???!!!

+5
-4
Atbildēt

8

    esmeralda_se > janis17 06.02.2013. 15.46

    Nu reāli jau nesoda no pirmā… No ceturtā pārsniegtā km vismaz, kur beidzas vairuma radaru iespējamās kļūdas robeža, bet vairumā gadījumu tolerance ir vēl drusku tālāk.

    Pašam laikam mazākais ātruma pārsniegums, par ko esmu sodīts, ir bijis +9km/h.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivis ★Majors★ > janis17 06.02.2013. 16.20

    Tā ir. Patiesībā sanāktu +15km/h legalizācija. Radarus aizbrēcām, jo tiem asinssūcējiem bij švak’ komunikācij’. Ar šito labojumu ta varētu gāzt kā senāk.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > janis17 06.02.2013. 16.35

    Nu radari tādā veidā, kā tie tika ieviesti pagājušogad, pamatā bija orientēti uz ko citu, kā satiksmes drošība… Stacionārie pamatā vietās, kur taisnais ceļš + kvalitatīvais segums garantēja ienākumus, mobilie tāpat, plus vēl krūmos.
    Labi zināmajos “melnajos punktos”, kaut vai pie Olaines krustojuma ar A8, uz Rīgas apvedceļa pie Muceniekiem, pie pirmā krustojuma iebraucot Rīgā pa A8 no Jelgavas – nekā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.02.2013. 20.07

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > janis17 06.02.2013. 21.27

    Tipiska “mentu” domāšana – sodīt un sodīt…tie 10km/h ir kļūda mēraprātos, kā arī nepieciešamība pēc paātrinājuma – iekļaujoties plūsmā, apdzenot, apsteidzot, utt., ne jau kāds vālēs uz 100 km/h, bet to jau līdz kaulam “taisnajiem” neizskaidrot. la.lv bija nesen labs raksts par ātrumiem !

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > janis17 06.02.2013. 23.07

    @aivarsk
    Raiti līcīti – tu dzīvo āfrikā, vai kur citur?
    http://www.tvnet.lv/auto/sat...
    ———————————————-
    Ja nu es Āfrikā un Jūs – tankā, tad varu paskaidrot, ka manis viss manis teiktais par toleranci un radaru kļūdām (ar ko gan ātrumu mēra policijas auto ekipāžas?) NEattiecas uz fotoradariem – bet cilvēkam, kas ikdienā brauc pa Latvijas ceļiem, manuprāt, tas bija saprotams arī bez paskaidrojumiem…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > janis17 06.02.2013. 23.32

    vasarā man ir 17 diski, ziemā 15. starpība ir…veseli 0.14kmh pie ātruma 90 kmh

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > janis17 06.02.2013. 23.50

    Ne jau diskiem vien nozīme, arī riepas augstumam.
    Salīdzini 215/65/R15 un 225/55/R17 – abi izmēri ir ražotāja atļauti konkrētajai automašīnai ar ko braucu ikdienā.
    Tur jau starpība ir ~ vienāda ar radara precizitāti – 3%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam