Grigules idejas krahs: atkrīt SC, zaļie un Dombrava
109Saistītie raksti
Īsumā /
4. februāris
Latvija vienā lappusē
Viedoklis /
31. janvāris
Eiro desmitgade – ko esam ieguvuši, kam jāgatavojas turpmāk?
Aktuāli /
6. jūnijs 2023
10 gadi skaitļos
Komentāri (109)
Zane Degro 05.02.2013. 02.59
Viss ir pavisam vienkārši – brīvdienās SC un ZZS beidzot atradās laiks izlasīt Satversmes 68. panta 4. daļu, un tad viņiem “опустилась матка” :)
0
Timurs Čuntonovs 04.02.2013. 16.11
Kāda starpība, kādā valūtā Urabovičs un Saskaņas centra puiši pārvērš savus nopelnītos krievu rubļus – eiro vai latos? Nekādas!
2
Þanis Bezmers > Timurs Čuntonovs 04.02.2013. 21.56
Tur jau tā lieta, ka Urbja puišiem viss kāposts var izrādīties euro. Arī Krievijā euro ir ejošs, līdzās “zaļajiem amerikāņu rubļiem”. Jo naftu un gāzi tirgo tur, kur rubuļu nav.
0
Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 06.02.2013. 15.55
arī taisnība. Urbis @ Co ir merkantilāki par mūsu bāleliņiem, iespējams :)
0
austrisv 04.02.2013. 15.29
Grigule teica, ka “ja sāk iet, tad jāiet līdz galam ceru, ka gals viņai nav tālu, vismaz ne politiskais gals.
Par SC galveno līniju maiņu jau arī nav ko brīnīties, jo nav jau pirmā reize, jo valodas referendumā taču arī pēkšņi mainīja viedokli, bet zaudēja, taču pašvaldību vēlēšanas nav tālu un par nākamajiem koalīcijas partneriem taču arī ir jādomā un kur tad nu latviešu elektorāta piesaiste, jo izskatās mazliet dīvaini un neticami, ka SC paliktu vienīgais Ls aizstāvis, jo argumentu viņiem kaut kā pietrūka, bet nu ir pavisam citādi, jo domā kā gribi!
1
Þanis Bezmers > austrisv 04.02.2013. 21.52
Iespējams ZZS dabūs kādas balsis no euro pretiniekiem, taču, ja vilciens jau aizgājis, kāda jēga man, euro pretiniekam, par šiem balsot, ja citādi man viņi ne visai? Grigules kundze izrādījās “lietderīgo idiotu” pulkā. Par mācību citām dāmītēm, ka politikā jāsmadzeņo pašam ar savu galvu. Būt tik “atsaucīgai” nozīmē agri vai vēlu uzkāpt uz mīnas. Iespējams, ka bijušais premjers Krištopans sirds uzplūdos nosauca Latviju par muļķu zemi, nespēdams “atkost” šejienes politikas izsmalcinātās spēles. Bet Solvita ir malacis!
0
kristaps_drone 04.02.2013. 14.55
“SC apzinās – eiro ieviešanu ir atbalstījuši deputāti, par kuriem kopumā ir nobalsojis Latvijas balsstiesīgo iedzīvotāju vairākums.” – demagoģija sc stilā. Kad vēlētāji par šiem deputātiem (toreiz – deputātu kandidātiem) balsoja, vēlētājiem neprasīja, vai viņi grib eiro jau tagad.
0
Uldis Babris 04.02.2013. 14.21
prieks, ka SC, ZZS un Dombrava vienojušies par kopēju nostāju :)
0
Pēterītis 04.02.2013. 13.44
Runa nav par eiro, bet par Rīgas domi. Ja kremļa polittehnologi citam ietekmes variantam izskaitļojuši labākas izredzes, neko darīt, jāmet kārtējais kūlenis. Ja SC tas nav nekas jauns, kā saka, nam ņe privikaķ, tad ZZS tā ir nepatīkamāka procedūra, īpaši tai blondajai fifai.
1
Signija Aizpuriete > Pēterītis 04.02.2013. 13.51
——
“No vilka baidies – mežā neej!” – jeb, “Kas neriskē, tas Saeimā ilgi neuzturas” (10.Saeimas laiku teiciens).
0
aldis73 04.02.2013. 13.26
kolpants ar superactiņu šodien nervozi pīpē :))
Ir par ko padomāt, kas kuram tika piesolīts, vai tomēr tā ir pašvaldību vēlēšanu stratēģija.
No sērijas- tēlot slikto policistu un pēkšņi labo. Eiroskeptiķi panikā lauž krēslus.
1
Signija Aizpuriete > aldis73 04.02.2013. 13.42
—— No sērijas “Spēlēju, dancoju”
http://www.youtube.com/watch?v=6sGnceWb8PI
(..)Ņem to siksniņ, sien to kurpīt, / Lec tiem citiem līdzi.”
0
Kristīne 04.02.2013. 13.24
Krievijā jau no 90-tiem gadiem visi lielie pirkumi (automašīnas, nekestamie īpašumi) tika vērtēti sākumā tikai dolāros tagad arī euro.
Iespējams , ka šoreiz arī Krievija un krievu tautības uzņēmēji atvēsināja Saskaniešu galvas.
3
Signija Aizpuriete > Kristīne 04.02.2013. 13.47
——-
“Сделка века” – , jeb kā Pēteris 1 ar Kārli 12 pēc Ziemeļu kara tirgojās – vēsture atkārtojās?
“Rungainis piedāvā Latviju pārdot Krievijai par 20 miljardiem eiro”
http://www.db.lv/citas-zinas/rungainis-piedava-latviju-pardot-krievijai-par-20-miljardiem-eiro-244306
0
kristaps_drone > Kristīne 04.02.2013. 14.58
Saskaņieši jau tikai spēlēja teātri zinot, ka to, ko viņi dara vai saka, cilvēki uzskatīs par nepieņemamu un sliktu jau tādēļ vien, ka to saka sc.
0
Þanis Bezmers > Kristīne 04.02.2013. 22.07
>edge_indran: Viens slinks, bet “gudrs” bioloģijas students no visa kursa vielas iemācījās vienīgo nodaļu par blusām. Eksāmenā viņš izvelk biļeti par suņiem un sāk atbildēt: suņiem ir galva četras kājas un ķermenis klāts ar vilnu. Vilnā dzīvo blusas. Tālāk seko garš, izsmeļošs stāsts par blusām. Pasniedzējs tomēr novērtē atbildi par nepietiekošu un liek vilkt papildus biļeti. Izvelk par zivīm. Zivīm ir galva un aste un ķermenis klāts zvīņām. Zvīņās dzīvo blusas un iepriekšējais stāsts sākas no gala. Uzmini pats, kuram līdzīgs šis students?
0
janis17 04.02.2013. 13.07
Pāragri priecājieties!
Nu nav sc maskavas kungi ar pliku roku ņemami.
Analīze parāda, ka tāpat šis referendums lemts neveiksmei, jo savākt 50% balsstiesīgo nav iespējams bez kampaņas, a kampaņa vajadzīga Rīgas un citu pašvaldību vēlēšanām. Naudas daudzums nav bezizmēra, tāpēc labāk kaut ko ietirgot.
Arī lembis maz ticams, ka reāli ir pret eiro, pozu var ieņemt un Griguli mest cīņā, lai pēc tam, kad kaut kas ir saņemts atsauktu, kā labi dresētu mopsi…
Tikai nemurgojiet par sc valstisko stāju un labajiem nodomiem!
1
Þanis Bezmers > janis17 04.02.2013. 21.37
Manuprāt, SC pašreizējai nostājai vairāki iemesli: a) varbūtīgākais – sadarbības partnera VK “rekomendācija” saskaņā ar Kremļa stratēģiskām interesēm attiecībā uz ES (iekļuves, piekļuves mēģinājumi, ietekmes palielināšana); b) pašas Saskaņas kalkulācija attiecībā uz sava elektorāta sadalījumu euro pro et contra. Varēja izrādīties, ka lielākā, ietekmīgākā SC atbalstītāju daļa ir euro atbalstītāji; c) “iemetīsim meldros akmeni, varbūt izlidos trekns medījums”.
0
Ieva 04.02.2013. 12.44
SC viedokļa maiņa Grigulei BIJA jāparedz. Tāpēc tantuks nu ir riktīgi aplauzies. Grigule ir pierādījusi, ka nav politiķe, bet viendienīte, kam paveicies vēlēšanās. Vienkārši nenopietna sieviete ar lielām ambīcijām. Man jau viņa pēc kaismīgajiem preteiropas rakstiem likās nenopietna, jo tie nedemonstrāja subjekta zināšanas, loģisku argumentāciju, bet misionārismu, kaismīgu savas vienīgās pareizās pozīcijas aizstāvību. Tagad ir vēl viens pierādījums, ka tantuks ir bez analītiķa spējām, ir tikai uzpūsts ar ambīcijām un teju, teju pārsprāgs.
Bet pati ziņa priecē. Jo mazajai Latvijai jau ilgākā laika periodā ir tikai divas izvēles – ar eiro vai rubli.
SC savukārt ir izdevīgāk būt Eiropas krieviem, ne Krievijas krieviem. Jo tikai hipotētiski pieņemot, ka Lindemaņa aktivitātes un SC nacionālšovinisms gūtu virsroku, ko SC dotu Zilupe līdz Baltijas jūrai?
Tāpēc, lai cik jocīgi tas nebūtu, SC pasīvi abalstīs virzību uz eiro.
5
dro > Ieva 04.02.2013. 12.53
Ķīps. SC savukārt ir izdevīgāk būt Eiropas krieviem, ne Krievijas krieviem.
_____________________
Jā, gribas gan vēlamo uzdot par realitāti, koa?:)
0
Ieva > Ieva 04.02.2013. 13.02
Es domāju, ka šodienas paziņojums to parāda. Nez vai alternatīva padarīt Latviju par Pleskavas apgabalu NR 2 vilina SC. Tāpēc SC PASĪVI atbalsta virzību uz Eiro. SC pozīcija būs negatīva tik tālu, cik tālu tā nemainīs šo virzību (Jeb, piemēram, ja SC būtu sapratis, ka Eiro likuma pieņemšanai pietrūks balsu, pieļauju, ka būtu brīvais balsojums, vai kaut kā tamlīdzīgi. Vai kā tagad – sapratis, ka SC pozīcija var izjaukt eiro ieviešanu, SC to mīkstina- Jūsuprāt kāpēc?)
0
ligakalnina > Ieva 04.02.2013. 13.21
Ķīps taisnība.
0
Egitazz > Ieva 04.02.2013. 13.25
Jo mazajai Latvijai jau ilgākā laika periodā ir tikai divas izvēles – ar eiro vai rubli.
=====
jā? un interesanti, kādā veidā, esot ES un NATO, šeit būtu ieviests rublis? caur kaut kādu mistisku piedāvājumu pievienoties rubļa zonai un sekojošu referendumu? tas ir tas baiļu stāsts, ko Zīle stāsta? interesanti, un kas tad notiks līdz 2017.gadam, ka pēkšņi latviešu vairākums nobalsos par rubli?
Bet ja tāds risks pastāv, tad kur garantija, ka tāpat 2017.gadā nenobalsos par iziešanu no eirozonas? Tad jau jāturpina baidīt, ka arī eiro ieviešana nav garantija pret rubļi, tad nākamais drošības paaugstināšanas solis ir visu lemšanu atdot Briselei un nu tad beidzot būsim drošībā!
Nu neuzskatiet cilvēkus par idiotiem, neizmantojiet tik lētus eiro pārliecināšanas argumentus!
0
gliters > Ieva 04.02.2013. 13.30
Pirmkārt, krievs arī Eiropā ir krievs.
Otrkārt, visticamāk sponsori lika “mīkstināt pozīciju”, jo ne viņiem eiro ieviešanas izjaukšana vajadzīga (no biznesa viedokļa tas nevienam nav izdevīgi), ne arī referenduma, kura veiksmīgs iznākums ir apšaubāms, apmaksāšana. Šobrīd SC ir jākoncentrējas pašvaldību vēlēšanām, nevis jākaro 2 frontēs. Gan jau viņiem pa vīkendu šo visu “lielie onkuļi” populāri apskaidroja.
0
v_laivins 04.02.2013. 12.42
SC nav izdevīgi sevi parādīt kā pagalam destruktīvu spēku. Viņi drīzāk koncentrēsies uz nākamajām SAEMAS vēlēšanām, kur kopā ar prokrievisko Sudrabu, kurai svārstīgais elektorāts kā kārtējai mesijai, būs piešķīris ap 25 deputātu vietām,vienkārši veidos,diemžēl,uz Austrumiem orientētu valdību.
Atklāti sakot, mani satrauc šāds scenārijs,jo mūsu sazombētā prese, nevarīgā LTV to veicina. Ne jau visi lasa IR. Daži labi samērā izglītoti cilvēki (dez)informāciju iegūst no NRA.
4
dro > v_laivins 04.02.2013. 12.50
vilburs. Nu par IR objektivitāti atļaujiet pasmaidīt. Vēl pastāv šaubas, vai Vienotība par šo lēmumu SC nav apsolījusi debesmannu…
0
nefratete > v_laivins 04.02.2013. 12.53
vilbur, vai Jūs tik zemu vērtējat Latvijas iedzīvotājus, uzskatot, ka par Sudrabu būs gatavi balsot 25%? Pat Zatlers savāca tikai 20%, un arī tikai tāpēc, ka starp viņa rīkojumu Nr2 un vēlēšanām bija pavisam īss brīdis. Sudraba A. Neko nav izdarījusi, izņemot zīmēšanos glancētos žurnālos, B. par viņu visi būs aizmirsuši jau līdz pašvaldību vēlēšanām.
0
dro > v_laivins 04.02.2013. 13.05
Unabomberz. +1
0
Egitazz > v_laivins 04.02.2013. 13.18
Unabomberz
nebojājiet cilvēka kārtējo baidīšanas stāstu “krievi nāk”. Gan jau pati Sudraba izvērtēja Zatlera bēdīgo pieredzi. Pie tam viņš startēja no nesalīdzināmi labākajām pozīcijām, nav kur Sudrabai paņemt savu rīkojumu nr.2
0
andris902 04.02.2013. 12.39
….nav jau nemaz tik slikti – viena balss Grigulei ir – Dombravas…:)
– “Tāpat deputāts Jānis Dombrava (VL-TB/LNNK) neparakstīsies par Grigules iniciatīvu. Dombrava skaidroja, ka varētu parakstīties par tautas rosinātu referendumu. Taču viņš neparakstīsies par šo konkrēto pašu deputātu iniciatīvu, kuru atbalstītu politiķi, kuru darbības ir “saistītas ar Austrumiem” un nav labvēlīgas Latvijai”….
…pēc SC atteikuma parakstīties, Dombravam – visi ceļi vaļā… :))
0
dace_ampermane 04.02.2013. 12.37
šausmas! ūžas! kak grigule obverzalas! [obverzalas -krieviski, latviska tulkojuma pagaidām nav]
1
ievuliitis > dace_ampermane 04.02.2013. 12.40
mož – oblažalas?
0
dro 04.02.2013. 12.34
Līdz šim domāja, ka Grigule ir pērkama, tagad izrādās, ka viņa ir arī stulba:)
9
ievuliitis > dro 04.02.2013. 12.39
Ka nenodara ko sev aiz pārdzīvojumiem.
0
dace_ampermane > dro 04.02.2013. 12.50
lno
cik labi Lembem, viņš sēž aiz tumša aizkara un rausta diedziņus, visi sūdi būs jāizstrēbj stulbajai Grigulei. Bagāts dara kā grib, nabags [grigule] kā var.
0
dro > dro 04.02.2013. 13.04
klejotājs. Arī starp sievietēm ir tādas, kurām bauda šokēt ar izģērbšanos kā mētelīšu virinātājiem:)
0
dace_ampermane > dro 04.02.2013. 13.14
lno
tagad līdztiesības un caurspīdīguma laikmetā var gaidīt, ka sievietes stāvēs uz Vanšu tilta sastrēguma stundās un virinās ne sliktāk par stipro dzimumu. Varbūt, ka Eža var komentēt ar kādu mēmu kustīgu bildīti kura no kapitālisma dzungļiem caur gosbezopasnosķ tikai ar Ežas sakariem tajā noslēpumainajā vidē būtu sadabūjama
0
dro > dro 04.02.2013. 13.24
klejotājs. Arī starp mūsu kolēģēm ir dažas, kuras ziedotos “valsts un partijas interešu” labā:)
0
garausiitis > dro 04.02.2013. 13.32
lno – Tev ir kas pretī pret skaistiem kailiem sieviešu augumiem ? :)
0
dro > dro 04.02.2013. 13.34
klusais. Nepavisam, bet skaistumam jāglābj pasaule, nevis jāveicina avārijas uz Vanšu tilta:)
0
Kristīne > dro 04.02.2013. 13.38
“Ka nenodara ko sev aiz pārdzīvojumiem. ”
===
Vāks 30K parakstu…
0
Sandris Maziks > dro 04.02.2013. 14.03
klusais
Nejauc pornuhu ar erotiku!
0
silvija_vitina 04.02.2013. 12.26
Man gan rādās, ka SC ir sapratuši, ka eiro vilciens ir uzņēmis tempu un tā apstādināšana jeb stāšanās ceļā ir mazāk izdevīga nekā paiešana malā. Kā vienmēr, SC ir gatavs pagriezties par 180 grādiem, kļūt balti un pūkaini un meklēt sev auditoriju šaubīgajos/neizglītotajos/tādos, kas viegli nozombējami.
Pavisam nesen ēsma latviešu pievilināšanai bija “lats kā nacionālās neatkarības simbols”. Tagad sauklis būs “eiro – nacionālās labklājības garants”. Šī partija ir ūnikums.
Tiesa, ZZS ir tieši tāds pats veidojums. Grigule tika nolikta uz ziedošanas altāra un sadedzināta. Es jau tagad gara acīm redzu Brikmani, kā viņš – svētā govs – stāsta, ka visas grigules darbības ir grigules brīvas interpretācijas un ZZS te ņepričom.
2
Līna Kārkliņa > silvija_vitina 04.02.2013. 12.28
bet varbūt sc saprata, ka bez grigules nekādi citi paraksti nebūs un laicīgi nolēca nost?….
0
Egitazz > silvija_vitina 04.02.2013. 13.16
Jūs lasījāt Urbanoviča paziņojumu? tur ne vārda, ka SC tagad skriešus atbalsta eiro ieviešanu tieši 2014. gadā. Visas atrunas paliek, SC tikai nespēlēs Grigules spēli.
0
Sanšains 04.02.2013. 12.22
Vējonis: LZP neatbalstīs referenduma rosināšanu par eiro ieviešanu
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/vejonis-lzp-neatbalstis-referenduma-rosinasanu-par-eiro-ieviesanu-13991665
ZZS referendumu saistībā ar eiro ieviešanu neorganizēs.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/452064-zzs_referendumu_saistiba_ar_eiro_ieviesanu_neorganizes_sc_doma
=================================
Nu, tad beidzot skaidrs galīgi:
pret latvju tautas un Latvijas valsts centieniem sasniegt laimi pilnībā darbojas tikai daži lāpneši, kā arī viens pēc uzmanības un glāstiem izslāpis mammucis.
Fui viņiem un privet saskaņai!
0
buchamona 04.02.2013. 11.58
Aizvakar.
Autors: LETA. 2013. gada 2. februāris 07:45
Agešins pieļauj, ka vairākums SC deputātu varētu atbalstīt referendumu par eiro ieviešanu.
http://www.diena.lv/latvija/politika/agesins-pielauj-ka-vairakums-sc-deputatu-varetu-atbalstit-referendumu-par-eiro-ieviesanu-13991430
Šodien.
Apvienības “Saskaņas centrs” (SC) frakcijas deputāti neparakstīties par referenduma procedūras rosināšanu saistībā ar Eiro ieviešanas likumu, pirmdien sacīja SC Saeimas frakcijas priekšsēdētāja vietnieks Valērijs Agešins.
http://www.ir.lv/2013/2/4/urbanovics-ir-bezatbildigi-bremzet-eiro-ieviesanas-likumu/viedokli#opinion-form
Būt, vai nebūt eiro Latvijā – par to jau diskutē vismaz gadu. Varat komentēt šāda kūleņa iemeslus SC domāšanā ? :) Neticu, tādām pēkšņām ” atklāsmēm par īsto patiesību,” kuru dēļ 48 stundu laikā SC maina savu viedokli par 180 :)
8
valdis > buchamona 04.02.2013. 12.05
Tieši tā, ko tas nozīmē. I.Grigule par 99,9% pārliecināta par 34 deputātu parakstiem. Kas tie par politiķiem, kas vienā dienā runā vienu, bet otrā pavisam ko citu kā piemēram Agešins. Palika žēl eiro uzkrājumu?
0
Kristīne > buchamona 04.02.2013. 12.06
a) Džeki, ņemot vērā iepriekšējo pieredzi, nevēlas zaudēt vēl vienu referendumu (un varbūt pie reizes arī pašvaldības vēlēšanas), kaut gan ir ar mieru par visādām lietām papļāpāt, kamēr tas neprasa atbildības uzņemšanos vai
b) ietekmīgiem SC lautiņiem / sponsoriem ir būtiski atšķirīgs skats uz vēlamo ekonomikas politiku, nekā oficiālajiem priekšstāvjiem, vai
c) šiem kaut ko ir apsolījusi “pozīcija”, vai
d) pasākums jau no sākuma bija plānots kā milzīgs uzmetiens…, vai
e) Grigulei neizdevās savākt vajadzīgos 3 (2?) pārējos parakstus…
0
Egitazz > buchamona 04.02.2013. 12.06
nez kāpēc NA spēles ap šo jautājumu tik ironisku reakciju nebija izraisījušas, vai nē?:)
Pie tam SC neteica, ka ir vispār pret eiro ieviešanu, diskusijas objekts ir ieviešanas laiks un pašreizējais pamatojums.
0
Egitazz > buchamona 04.02.2013. 12.07
kristaps_freimanis
variants c) izskatās reālākais skaidrojums.
0
dro > buchamona 04.02.2013. 12.19
riņķīapkārt. Tu brīnies par SC viedokļu maiņu? Tā taču izriet no Ļeņina mācības – vakar bija par agru, rīt būs par vēlu, zemi – zemniekiem, rūpnīcas strādniekiem un sarkanie gvardi dodas uz zemnieku mājām un atņem pēdējos graudus, ka nepaliek pat sēklai. Vojennij komuņizm:) Aizmirsi kā U2 atteicās no savas programmas, kad pavīdēja cerība iekļūt koalīcijā. Mērķis attaisno līdzekļus, to sasniegs pēc tam, kad lētticīgie hutorjanje būs nolikti uz ausīm:) Kremlim euro būs parocīgāks kā Ls:)
0
lailabidzane > buchamona 04.02.2013. 12.26
.
a) Uzvarēt vai zaudēt referendumus svarīgi šķiet tikai galēji ekstrēmiem frīkiem. Politiķiem, visiem pēc kārtas, katrs referendums ir izcila iespēja sašūpot masas, neatkarīgi no rezultāta.
b)Reāls un normāls bizness Latvijā jau sen “domā” EUR kategorijās. Ja Latvija kādam “biznesmenim” no austrumu puses ir vieta priekš zīmēšanās, tad faktori, kurus attīstīs pievienošanās EUR, diez vai būs interesanti.
d) Šie nav pasākumi ar srikti izteiktiem sākumiem un/vai beigām.
e) Šis ir maz ticams variants.
Un tagad c) – protams, ka c)!
Visticamāk, jau pārskatāmā nākotnē ieraudzīsim kādas interešu un ietekmes pārbīdes, kuras pirmajā acu uzmetienā izskatīsies neloģiskas…
0
buchamona > buchamona 04.02.2013. 12.29
Man arī ienāca prātā tas, ko raksta kristaps_freimanis, ka Grigulei varbūt neizdevās dabūt tos dažus vajadzīgos parakstus no malas, kuri pietrūktu, lai varētu rosināt referendumu :) Pluss vēl – praktisks apsvērums, pašiem taču Latvijā būs jādzīvo vien tālāk.
0
janis17 > buchamona 04.02.2013. 13.28
RA, sc NEGRIB dzīvot Latvijā, ar eiro, bez eiro – ne tādā Latvijā, kur runā latviski… Latvijas teritorijā, tur gan…
0
Egitazz 04.02.2013. 11.54
Tātad, brīvdienās notikušas vairākas (neafišētas) tikšanās un “tirdziņš” slēdzās plusos abām pusēm. Vienlaikus V tā nedaudz patraucēja NA izmantot veco triku “krievi ir slikti, neadekvāti, ar viņiem neko nevar sarunāt”
6
ievuliitis > Egitazz 04.02.2013. 12.01
Bet varbūt krieviski runājošie uzņēmēji, kas sponsorē partiju, ir teikuši, ka naudu nedos pirms pašvaldību vēlēsanām, ja parakstīsies par referendumu?
0
Egitazz > Egitazz 04.02.2013. 12.05
betijacelmale
Вряд ли. Они бы тогда уже год назад сказали бы – ребята, нам евро выгодно, обоснуйте, что вы тоже “за”.
0
jmaklakovs > Egitazz 04.02.2013. 12.30
Bija jau izdevīgi pataisīt politiku aizstāvot latu, bet Grigule uzkurināja biku par karstu…
0
ievuliitis > Egitazz 04.02.2013. 12.33
Jesļi bi, da kabi…:))
Tātad teica – jūs varat kādu brīsniņu paklīrēties, patēlot cīnītājus par nacionālajām vērtībām, bet neaizspēlējāties pārāk ilgi. Mums tas nav vajadzīgs.
Tā arī notika.
0
Egitazz > Egitazz 04.02.2013. 13.14
betijacelmale
В таком сценарии это было бы сыграно тоньше, а так Агешин еще в пятницу говорил, что может и подпишутся. Значит, именно на выходных кто-то убедил принять другое решение или просто вынужден был попросить ЦС не подписывать. А у нас только одна партия, которая крайне заинтересована в успешном введении евро:)
Это вам промыли мозги, что у ЦС стабильнейший электорат, который примет любое решение партии. Этого нет, поэтому и такие довольно неожиданные решения опасны для партии
0
ievuliitis > Egitazz 04.02.2013. 14.56
Nesāc nu savas vēlmes man piedēvēt. SC elektorāts nenosaka partijas politiku. Prese, televīzija, visi krieviski rakstošie portāli, angažētie komentātori ir iestāstījuši specifiskajam elektorātam, ka vienīgie, kam rūp viņu intereses ir koncentrējušies SC. Nu gan tiem ir “konkurents” uzradies – Lindermanis, bet domāju, ka konkurents tas ir tikai izskata pēc un, ja nonāks līdz konkrētām lietām, būs tīri paklausīgs. Bet, nenovirzoties no tēmas, politiku SC nosaka prasmīgi (nevar noliegt) režisori un naudas devēji, nekādā gadījumā – elektorāts, kas ir tikpat dažāds, kā visa sabiedrība kopumā.
0
alexander 04.02.2013. 11.44
Lai vai kādi būtu SC motīvi, tomēr patīkami, ka 31 deputātu paraksti šim nejēdzīgajam pasākumam nav paredzami. Bet turpmāk būs interesanti vērot Grigules ceļu “līdz galam”.
2
jmaklakovs > alexander 04.02.2013. 12.26
Kāds varētu pagriezt Griguli Mēness virzienā.
0
silvija_vitina > alexander 04.02.2013. 12.37
šobrīd ‘ceļš līdz galam’ varētu izskatīties apmēram šādi:
kad vistai galva nocirsta, tā vēl kādu brīdi izmisīgi joņo pa pagalmu… (sorry par visai naturālistisku salīdzinājumu)
0
Kristīne 04.02.2013. 11.41
Baigais uzmetiens…
1
dace_ampermane > Kristīne 04.02.2013. 12.56
kristaps_freimanis
maktīgs uzmetiens :)
0
Una Grinberga 04.02.2013. 11.36
Pašvaldību vēlēšanu PR – labie saskaņieši neliks sprunguļus valsts attīstībā. Varbūt man tikai tā liekas, bet laikam Ēlertes vārdi ir bijuši ļoti trāpīgi un spēcīgi, ka SC tomēr noraustījies. SC nav izdevīgi iesaistīties pret eiro kampaņā – tas ir sen skaidrs!
Lembe, atver maku, vajag naudu pirmajiem 30 tūkst. parakstu! Ā, zini, ka tā nauda tiks izmesta vējā, jo visticamāk ST un CVK lems, ka šādu jautājumu referendumā nevar izskatīt.
4
Sanšains > Una Grinberga 04.02.2013. 11.56
laikam Ēlertes vārdi ir bijuši ļoti trāpīgi un spēcīgi, ka SC tomēr noraustījies
===============================================
Ja “Saskaņas centram”, krieviem, Krievijai un Putinam euro Latvijā tiešām būtu tik nepieņemams, kā to pauž Ēlertes un citu prominentu avju ganu “spēcīgie vārdi”, tad nekāda “noraustīšanās” nebūtu notikusi.:)
0
Līna Kārkliņa > Una Grinberga 04.02.2013. 11.59
bet varbūt tur izskaitļoja, ka tomēr nekāds referendums nav iespējams un no defekta varbūt ir izdevīgāk uztaisīt efektu?….
0
Una Grinberga > Una Grinberga 04.02.2013. 13.27
@meerin
Otrās valodas referendums arī bija nolemts kraham, bet Ušakovs tomēr iesaistījās. SC baidās uzkāpt uz tā paša grābekļa! Lai cik arī muļķīgi neizklausītos bezgalīga labā flaga retorika par Ušakova-Lindermana savienību, tā tomēr strādā un SC cerības pārvilināt daļu latviskā elektorāta nu ir sagrautas.
0
Zane Degro > Una Grinberga 05.02.2013. 02.53
meerin – Tieši tā, – palasi manu komentāru augstāk.
0
Sanšains 04.02.2013. 11.34
Nu, saki viens cilvēks! – arī Urbanovičam tomēr gribas ģeopolitiski izrauties no Krievijas ietekmes.
6
gliters > Sanšains 04.02.2013. 11.48
Jā, te nu ir… Piektdien izteicos, ka eiro noliegums no SC puses nav nekas vairāk, kā nodeva “antirietumnieciskai nostājai” – vēlētāji nesapratīs, ja SC šajā jautājumā dziedās līdzi “jenotiem” u.c. “Briseles pakalpiņiem”. Patiesībā SC saimniekiem līdz ar eiro ieviešanu Latvijā sāksies “pļaujas laiks”.
0
Līna Kārkliņa > Sanšains 04.02.2013. 11.53
ko nu ?…lieli kreņķi?…
0
gliters > Sanšains 04.02.2013. 12.05
Vismaz man ir kreņķi par to, ka pievienojoties eirozonai, kļūsim daudz interesantāki Krievijas t.s. investoriem un, ņemot vērā Latvijas ieilgušo “atvērto durvju dienu” neskaidrās izcelsames naudai no Krievijas, varam nonākt turpat, kur tagad ir Kipra, kurai ES negrib dot aizdevumu “krievu bagātnieku glābšanai”. Ko šāds SCenārijs nozīmētu Latvijai, laikam visiem skaidrs.
Tikai visi šo eiro ieviešanas aspektu kaut kā apiet un noklusē – nav jau brīnums, kā gan citādi, ja mums pat premjers savas sievas NĪ biznesa un neatmaksātā aizdevuma dēļ ir situācijā, ko sauc par interešu konfliktu.
0
v_laivins > Sanšains 04.02.2013. 12.22
Tas jau ir labojams. Bankas vēl stingrāk jāuzrauga,it īpaši tās, kurās iegūlis kapitāls no Austrumiem.
0
gliters > Sanšains 04.02.2013. 12.27
Eiro ieviešana, visticamāk, neizpaliks, bet par banku uzraudzību un uzturēšanās atļauju tirgošanas pārtraukšanu man ir ļoti lielas šaubas, jo neredzu ne mazāko kustību šajā virzienā.
0
kristaps_drone > Sanšains 04.02.2013. 15.04
>zirneklienei
“Tikai visi šo eiro ieviešanas aspektu kaut kā apiet un noklusē” – nu kā ta noklusē?! Tieši otrādi, taču stāsta, ka euro mūs pasartās no krievijas, ka ja nebūs eUro, būs rublis! :o)
0
valdis 04.02.2013. 11.33
Interesanti. I.Grigules lielā pārliecība bija izfantazēta? Deputāte, kas nesaprot, ko runā?
1
efeja60 > valdis 04.02.2013. 14.32
kremļa emisāri viņu vnk maldināja. Lai gan kremlis ir par eiro, viņi jau nevar tā atklāti to uzreiz atzīt, tāpēc spēlēja eiro pretiniekus. Viss notiek pēc čekas plāna – visi bijušie kgbešņiki, komunisti, komjaunieši ir par eiro, gan te Latvijā, gan aiz austrumu robežas.
0
andris902 04.02.2013. 11.33
….Urbanovičs veikli paņirgājās par Lembergu un Griguli….zaudētāji, viennozīmīgi, ir zaļi rozā Lemberga “zemnieciņi”….
3
dro > andris902 04.02.2013. 12.58
zanE. Paņirgājās? Par savu vienīgo sabiedroto, ja neskaita uz nāves gultas gulošo RP? Tad jau iznāk, ka atdzimušas cerības vienoties ar Vienotību:)
0
andris902 > andris902 04.02.2013. 13.16
..lno…bet varbūt tomēr ar NA?…ņemot vērā viņu prezidenta kandidātes vīzijas par sadarbības iespējām….beidzot būs pāŗliecinājusi “savējos”….:)
0
dro > andris902 04.02.2013. 13.22
zanE. Piedod, Tavs entuziasms un pārliecība par laikmeta godu, prātu un sirdsapziņu man bieži atgādina Krustiņsoni tikai no pretējās nometnes:)
0
Sandris Maziks 04.02.2013. 11.31
super_e-y-e
“Rakstiet te, zemāk, ka Urbanovičs ir resna cūka (jo esat sādžinieki:-)”
Labi taču zini, ka latvieši ir viensētnieki, vai fermeri. Sādžinieki, jeb baraku iemītnieki ir krievi, kam visiem cieši jāsaspiežas kopā, lai ziemā nenosaltu vai vilki neapēstu.
2
dace_roze_lmt_lv > Sandris Maziks 04.02.2013. 11.46
Tās ir jūsu fantāzijas, kā jau sādžiniekiem nākas.
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 04.02.2013. 12.05
super_e-y-e
“Хуторяни”, nu nekādi nesanāk sādžinieki.
0
sausins 04.02.2013. 11.29
Lai mani palabo zinošāki, bet kā tur bija ar to procedūru _ vai referendumā lai tas butu atzīstams par saistošu nepieceišams lai par ierosināto jautājumu nobalsotu vairāk kā puse visu balstiesīgo ?!?!??
3
janis17 > sausins 04.02.2013. 13.00
Jā
0
efeja60 > sausins 04.02.2013. 14.28
Tas nozīmē, lai ieviestu eiro, jāsavāc vairāk kā puse “jā”.
0
Zane Degro > sausins 05.02.2013. 02.46
Satversmes 68. panta 4. daļa nosaka, ka Grigulei visos jautājumos, kuri ir saistībā ar ES lietām, būtu jāsavāc nevis 34, bet gan 51 deputāta paraksts.
SC, ZZS un pašai Grigulei, kura ir sen izmesta no partijas, kauns bija teikt, ka tikai 4 dienu laikā izlasīja Satversmi. SC deputāts TV ziņās tā arī pateica: nebūtu bijis iespējams savākt parakstus.
0
dace_roze_lmt_lv 04.02.2013. 11.26
Labs iegansts “Ir” lasītājiem, lai aplietu ar dubļiem krievus un Saskaņas Centru!
Nepalaidiet to garām!
Rakstiet te, zemāk, ka Urbanovičs ir resna cūka (jo esat sādžinieki:-)
2
Līna Kārkliņa > dace_roze_lmt_lv 04.02.2013. 11.31
laba ziņa….ko tur apliet, nav jau tur visi āksti kā grigule no zzs….starp citu arī valodas referendumā daudzi no tā norobežojās, tā kā pretstāve ir vairāk retorikā…..
0
Ojārs > dace_roze_lmt_lv 04.02.2013. 22.17
starp citu arī valodas referendumā daudzi no tā norobežojās
———–
nevarētu nosaukt dažus uzvārdus, lūdzu! :)
0
Sandris Maziks 04.02.2013. 11.24
Nu Grigulei jājūtas, kā ar samazgām aplietai.
3
Agnese Lûse > Sandris Maziks 04.02.2013. 12.34
Šī ir retā reize,kad tomēr SC par spīti savam tēlam,spēja domāt valstiski ! Kaut neesmu SC atbalstītājs,šoreiz tiešām viņi ir pelnījušu PALDIES !!!!
Bet kas attiecās uz sekretutku Griguli,tad šoreiz viņa kārtejo reizi izgāzās :)
0
efeja60 > Sandris Maziks 04.02.2013. 14.26
Valstiski? Kremlis ir par eiro ieviešanu Latvijā, jo tā būs viņiem vieglāk izpirkt Latviju.
0
ltvpanorama > Sandris Maziks 04.02.2013. 17.43
kaut kas šai stāstā neglābjami līdzīgs Kombuļu skatuves karalienes gaitām..neģēļu imantota aprobežota, maza intelekta būtne ar sazombētu mesiānisma apziņu un bez jebkādas erotikas..
0
Janis 04.02.2013. 11.24
Dienas joks un dienas prieks vienā. :)
5
efeja60 > Janis 04.02.2013. 14.20
Nu re – kremlis ir par eiro ieviešanu Latvijā!
0
efeja60 > Janis 04.02.2013. 14.21
ekonomisti par eiro ēnas pusēm:
http://www.makroekonomika.lv/manam-draugam-eiroskeptikim#comments
0
efeja60 > Janis 04.02.2013. 14.22
no wikipēdijas par ESM:
Igaunijas tieslietu kanclers Indreks Teders, kurš lūdzis Igaunijas Augstākajai Tiesai izvērtēt ESM Līguma atbīlstību Igaunijas Konstitūcijai, izteicies, ka “[Igaunijas] parlamentam nav tik daudz pilnvaru, lai viņi lemtu par to vai Igaunijai būs ‘neatgriezeniski un bezierunu kārtībā'[p 4] jāiemaksā glābšanas fondā, iespējams, vairāk nekā miljards eiro uz noteikumiem, kas [pēc ESM ratificēšanas] būs atkarīgi no kādas iestādes, kura neatrodas Igaunijā
Tāpat paredzēts, ka nākotnē ESM var vienpusēji lemt par pašreiz noteiktā kapitāla apjoma izmaiņām.
0
efeja60 > Janis 04.02.2013. 14.23
Eiropas stabilitātes mehānisms (ESM) (angļu: European Stability Mechanism) ir finansiālas palīdzības fonds eirozonas valstīm, kurš aizstās īslaicīgos Eiropas finanšu stabilitātes fondu un Eiropas finanšu stabilizācijas mehānismu. Līgums par ESM stāsies spēkā, tiklīdz to būs ratificējušas dalībvalstis, kas pārstāv 90 % kapitāla saistību (kopā 0,7 triljoni eiro)
Latvijas Saeima 2012. gada 9. martā gandrīz vienbalsīgi ratificēja Lisabonas līgumam izdarītos papildinājumus par ESM.[2] Latvija nav pakļauta ESM, kamēr tā nav ieviesusi eiro. Tiek paredzēts, ka pēc eiro ieviešanas Latvijai būs 5 gadu laikā jāiemaksā fondā 186 miljoni eiro, maksimālā kapitāla daļa, kas pēc pieprasījuma būtu jāiemaksā Latvijai, būs, apmēram, 1,4 miljardi eiro
0
efeja60 > Janis 04.02.2013. 14.24
Gatis Kokins par eiro:
Гатис Кокинс: Банк Латвии 20 лет идет путем африканских стран
http://vesti.lv/economics/445-money/73622-gatis-kokins-bank-latvii-20-let-idet-putem-afrikanskih-stran.html
0