Ups!

114

Komentāri (114)

Baiba Eglâja 05.02.2013. 00.50

Ne jau par vai pret eiro cīnās. Tos partiju putekļus mētā uz visām pusēm, lai tik tiek kādam, kam vēl nav. Un nu jau cīnās paši cilvēki (ne jau personības) savā starpā. Gan jau kāds kriksītis labuma viņiem ar tiks, kaut kad… Ha

0
-2
Atbildēt

0

Nika 04.02.2013. 21.48

Heh, redz ka- Sovoki panem un uzmet Griguli. Es klusiba uz to cereju, jo Latvijas krievi grib eiro. Daudzi no viniem ir uznemeji Riga un vini grib stipraku ekonomiku un labakas iespejas naudu pelnit. Lats ka nacionals simbols vinus nesaista. SC paklavas sava elektorata spiedienam.

+4
-1
Atbildēt

0

Vaira Tempele 04.02.2013. 12.18

Par NA nav jaauztraucas, tie vienmeer ir bijushi pragmatiski, atshkjiriibaa no SC, kas vienmeer ir bijushi destruktiivi.

+5
-6
Atbildēt

0

liene.dz 04.02.2013. 12.01

Visupirms, ļoti patīkami redzēt, ka cienījamais politologs nu arī ar savu pienesumu cenšas “uzlabot” situāciju žurnālā IR (vismaz tā elektroniskajā vietnē), par kuru pats bieži vien atsaucas ar lielum lielu ironiju – nu, kaut vai šis spilgtais citāts raksta par nevienlīdzību sakarā:
“Īpaši jauki, ka ar šo informāciju tiek iepazīstināts tieši žurnāla “Ir” lasītājs, kurš kopš nacionālā tiesiskuma iestāšanās lielākoties ir raudzījies uz Latvijas veiksmes stāstu pēc principa: “bet citādi, daiļā marķīze, viss kārtībā, viss kārtībā”. Līdz šim runas par Latvijas sabiedrības sociālekonomisko degradāciju it kā ļoti patriotisku valdību vadībā šī žurnāla auditorijā ir bijušas mauvais ton un tādēļ atstātas “NRA” un krievu presei. Tagad to, šķiet, pamanījis arī visnotaļ enerģiskais žurnāls, un tas tiešām ļauj runāt par progresu.”

Daži rakstā minētie fakti nudien liecina, ka autors zina, par ko runā un labi “pazīst drēbi”. Piemēram, frāze “Taču “Saskaņas centrā” tā noteikti nedomā visi”, spriežot pēc šīrīta ziņām, ir pilnībā attaisnojusies, liekot domāt, ka SC “tā” nedomā pat vairākums.

Tomēr daži citi izteikumi atkal sašķoba ticību autora spējai uz bezkaislīgu analīzi. Nu kaut vai “Šai te, Valda Zatlera vārdā nosauktajai 11. Saeimai, kuru vēl nesen visi tā slavēja, ir iespēja ieiet vēsturē kā tam Latvijas likumdevējam, kurš ir ar troksni izgāzis nacionāla mēroga stratēģiju par valsts dalību eirozonā”. Tiešām 11. Saeima būtu V.Zatlera vārdā nosaukta? Man tas ir jaunums. Bet lai nu paliek, galvenais jautājums – kā tad ar pāris Saeimām atpakaļ, kuras izgāza (patiesībā – vispār neko nedarīja, lai tas notiktu) eiro ieviešanu 2008. gadā? Tā nav iegājusi vēsturē, jo tā jau ir vēsture? Vai varbūt, tā nav iegājusi vēsturē tādēļ, ka tajā vairs nav politologam tik nepatīkamā Zatlera uzvārda?

Šeit parādās tā pati vecā problēma, kuras dēļ man ir pagrūti beidzamajā laikā nopietni uztvert cienījamā politologa prātojumus: netieši implicēta doma, ka 11. Saeima un koalīcija V+RP+NA ir kaut kas slikts, briesmīgs, nekompetents un pilnīgi nekam nederīgs; no tā, kā šķiet, izriet apgalvojums, ka 10. Saeima un V+ZZS bija kaut kas daudz, daudz labāks. Vai tas būtu tas, ko Ījaba kungs cenšas apgalvot? Kaut kā negribētos ticēt.

+11
-4
Atbildēt

3

    valdis > liene.dz 04.02.2013. 12.22

    Pievienojos Mārtiņam – jā, dīvaina frāze par 11 Saeimu: kuru vēl nesen visi tā slavēja. Vai patiesi tas nozīmē, ka: ka 10. Saeima un V+ZZS bija kaut kas daudz, daudz labāks?

    Cik redzīgi un cik uzmanīgi esam analizējot situāciju? Ne vienmēr ar ironiju no augšas tiksim cauri.

    Dzīve ir dzīve, nedaudz paironizē par pašu politologu un sniegpulkstenītēm šodien: ups.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 04.02.2013. 12.26

    Komiski, ka Ījabs prognozēja, ka Zatlers neatlaidīs saeimu, un tikko viņš pasludināja,ka vējš pūš euro pretinieku būrās, tā SC atteicās atbalstīt referendumu:)
    Vai Ījabs nav vēl vājāks prognozētājs kā mūsu meterologi?:)

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > liene.dz 04.02.2013. 15.06

    ——-
    lno Komiski,(..)
    Vai Ījabs nav vēl vājāks prognozētājs kā mūsu meterologi?:)
    =============================================================================
    Es kaut kā Ino seju TV ekrānos vai runas radio nedzirdu tik bieži kā labākā N.Muižnieka “skolnieka” Ījaba.
    Politologu un metereologu “stiprumu” jau demokrātijā kaut kā tur Ā.Smita aprakstītā “neredzamā roka” nosaka?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2013. 11.59

Dārgie euro karsēji, nu nav šis jautājums melnbaltās krāsās. Protams, it kā vairāk Latviju iekļaus ES, bet ne jau nu glābs no Krievijas tīkojumiem, ja paši kā līdz šim nesīsim ūdentiņu Putina fašistu dzirnavām sakumpušu muguriņu. Euro tāpat kā dalība ES nenesīs mums pārticību, ja paši visu gaidīsim no valsts un ņaudēsim par netaisno pasauli. BET euro neskatoties uz visu tomēr stabilāka valūta par Ls, kurš tāpat piesaistīts euro, tādēļ izpildīts būs vismaz viens nacionālās drošības nosacījums. Šobrīd neredzu pamata šūmēties par NA iespējamo nostāju “PRET” euro viena Dombrava dēļ. Ja NA rīcība man neliegs nākotnē balsot par šo partiju, tad šis iedomīgais “sirdsapziņas bruņinieks” būs pirmais izsvītrojamais.
Ījabs atkal piedāvā saskābušo strebjamo par labo SC, kurš kļuva slikts, kad ļaunā Vienotība to atraidīja! Vai tad pārgudrais politologs aizmirsis, ka SC ignorēja Jaunupa pazemīgo piedāvājumu RD un izvēlējās Šleseru? Es būšu vara, sacīja Urbanovičs, un Ījabs tam tic:)

+15
-6
Atbildēt

0

ievuliitis 04.02.2013. 11.55

    Kaspars Špūle > ievuliitis 04.02.2013. 12.01

    Kolpants zvana kuratoram :D

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 04.02.2013. 12.08

    Ko nu tagad darīt? :))

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 04.02.2013. 12.11

    fretka
    sameklējiet manu tekstu, kur es biju pret eiro ieviešanu vispār, nevis pret skaidrojumiem un laiku, un tad zvaniet savam kuratoram:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ievuliitis 04.02.2013. 12.13

    betijacelmale
    Это вопрос тяжелый для NA:) Скорее всего, будет какая-нибудь статья, что это опасно, что ЦС что-то задумали и т.д.:)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    enjoy > ievuliitis 04.02.2013. 13.53

    kaut kur lasīju Ģiļmana pļūtījie*u, kur viņš uzskata, ka jāpanāk, lai latvieši pēc iespējas varu atdotu ES centram, jo ļaunie latvieši krievus vienmēr tik pazemos un apspiedīs. Bet centrālā vara varētu piespiest letiņus cienīt un mīlēt savus atbrīvotājus un kultūras nesējus.

    PS Cik var piesieties Kolopantam? Viņš tomēr ir savējais, lai arī ar nelielieliem putniņiem.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 04.02.2013. 15.10

    Cik var piesieties Kolopantam?
    ___________________
    piesieties nevajag.

    Ne blaktīm , ne trollim …un troļļa un blaktc “‘gibrīdam”‘ nepavisam ne.

    Vaļā netiksi.Bez dusta.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 04.02.2013. 11.37

pareflektēt… Ko tas nozīmē? Laikam jau to, ko izlasīju – no visa mazliet un par visu no augšas :)

+2
-4
Atbildēt

0

andris902 04.02.2013. 11.12

…nabaga Valters un Grigule!….redz, SC neprakastīs nekādus ierosinājumus par referenduma rīkošanu….ko, nu?….tagad vajadzētu dakteriem pastiprināti uzraudzīt Grigules darbības – ja nu sadomā lekt Daugavā?…..

+15
-3
Atbildēt

7

    Sleepwalker > andris902 04.02.2013. 11.34

    Jā!Tev, Zanīt,taisnība – SC neparakstīsies par EUR referendumu, tā Latvijas Radio 1 plkst. 11:00 ziņoja!
    Interesanti, kāpēc SC pēkšņi apmeta kažociņu otrādi-
    – vai Daugavpils, KNAB un SC un TEC-3?
    – vai Krievijas valdības galvas ielūgums Ministru Prezidentam V.Dombrovskim braukt uz Snt. Pēterburgu?
    – ?

    Katrā ziņā Grigulīte nu ir “dimbā”!
    Kā parasti – tukša muca tālu skan!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.02.2013. 11.38

    …atbilde ir vienkārša – SC varēja atļauties nodemonstrēt valstiski atbildīgu rīcību, uz ko nebija spējīgi ZZS….tā teikt – 1:0 SC pret ZZS…. :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > andris902 04.02.2013. 12.18

    Vai nu tā īsti ir, Zanīt?
    SC un tik godprātīgs!
    Laikam pelna bonusus priekš RP?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.02.2013. 12.24

    …pilnīgi iespējams!….mēģinās Rīgā ieviest”saskanīgas reformas”, lai pieradinātu sabiedrību, ka tādas iespējamas arī pēc Saeimas vēlēšanām….

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > andris902 04.02.2013. 12.28

    …lai palīdzētu RP realizēt viņu progmāri,
    redz, cik mēs -hameleoni, uzticīgi?
    Vai Tu uzticies SC?
    Es – nē!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > andris902 04.02.2013. 13.21

    Stratēģim. Manuprāti, viņi (SC) vnk labi zina sava elektorāta noskaņojumu, un liels elektorāta vairākums grib eiro. Bet SC sponsori no uzņēmēju vidus drošiven vnk piedraudēja SC, ka sāks sponsorēt kādu citu partiju, ja SC kavēs eiro.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 04.02.2013. 18.10

    Nevis elektorāts, bet saimnieki kremlī grib eiro!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.02.2013. 10.52

Zatlera tanki un no tiem izrietošais divvalodības referendums ir radījuši situāciju, kad “SC” vairs nav ko zaudēt.
==========================
Ahā, nu beidzot. Tātad “Nacionālā apvienība” tomēr nav vainojama, ka mums bija divvalodības referendums?:)

Vispirms, tolaik SC vēl nebija tik liela frakcija; otrkārt, toreiz ar viņiem vēl bija iespējams kaut ko sarunāt.
==========================
Arī “Austrumeiropas politikas pētījumu centra” http://appc.lv/ daudzie pētījumi par Krievijas “soft power” politiku un tamlīdzīgām padarīšanām vairs nav nekā vērti? Izrādās, ar partiju, kurai joprojām sadarbības līgums ar Putina partiju, esot varēts “kaut ko” SARUNĀT.:)

Ko, piemēram? Lai krievu kolonistu elektorāts nekonsolidējas tik ļoti homogēns? Lai nereklamējas jau konsolidētajā un Krievijas oligarham piederošajā Latvijas krievu presē? Lai nerīko divvalodu referendumu? Lai jaunpilsoņi, par kuru aplaimošanu ar pakaļmetamo pilsonību vēlākās LPP aktīvistes Aldermanes (tagad “Gods kalpot Rīgai”) vadībā savulaik tik ļoti aģitēja tās pašas “progresīvās” Ījaba un “Iras” aprindas, – lai šie jaunpilsoņi nebalso par “Saskaņas centru”?

Ījabs te it kā meklē izveidojušās situācijas cēloņus. Tie ir tādi paši, kā ļoti daudzu mūsu problēmu gadījumā: fundamentālā Latvijas sabiedrības sašķeltība, kuras lielum lielā daļa ir “iebūvēta pamatos” un ir “resurss”, kas spēj atražot pats sevi – neatrisinātā kolonizācijas seku problēma.

+8
-4
Atbildēt

0

Sanšains 04.02.2013. 10.46

Ījabs:
sak’, no Rietumiem nevar nākt nekas labs. Tas ir tas pats izpratnes līmenis, kādu demonstrē vidējais Latvijas eiro pretinieks neatkarīgi no etniskās piederības.
===============================
:):) Un kā ir ar vidējo eiro karsēju? Ar vidējo ES jūsmiņu? Cits līmenis?

“Sak’, no Rietumiem nevar nākt nekas cits, kā vien labs un vēl labāks.”

+4
-7
Atbildēt

0

janis17 04.02.2013. 10.05

Ja Ijabs uzskata, ka pirms gada sc bija daudz “labāki” Latvijas patrioti, ar kuriem varēja “sarunāt”, tad TUVREDZĪGĀKU un TUPĀKU politologu grūti iedomāties.

+15
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > janis17 04.02.2013. 10.21

    ——
    Ar “mūžīgo opozīju” ir jārunā, jo bez opozīcijas jau “tauta” neturpinātu ticēt savai Saeimai un demokrātijai (izvēles iespējai). 10. saeimas “savējie” pakaulētos, pakaulētos – un “godīgi” sadalītu EURO-zonas piešķirtos fondus (budžetu). http://www.youtube.com/watch?v=Ig0eyN6tXCc

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 04.02.2013. 09.47

Interesanti, ka atkal tiek piesaukts Zatlers.
Jo, piemēram, Saeima ar SC+ZZS+PL vairākumā (10. Saeima), nekasītos par Eiro (vai ne?).

0
-7
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Janis 04.02.2013. 10.05

    ——
    “Kasītos”, tikai Šlosers u.c. kampēji jau labāk saprastu to ījaba rakstīto atziņu – “ar latu nav aršana”. Kampēju šlaka ir jau sen labprātīgi uzsēdusies uz svensonu piedāvātās “EURO-zonas adatas”, spirinās vēl, taču balsos “pareizi”, ja kādu ES fondu naudiņu saņems.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 04.02.2013. 10.19

    Jā, jā, tie paši, kas aicināja devalvēt latu, ieviestu eiro?
    Smiekli nenāk?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Janis 04.02.2013. 10.42

    ——–
    j_zalitis Jā, jā, tie paši, kas aicināja devalvēt latu, ieviestu eiro?
    Smiekli nenāk?
    =============================================================================
    Par RP ministriem “grēks smieties”, īpaši pēc V pārstāvja izteikumiem:

    “Kariņš: Latvijas galvenais mērķis ir labklājība un stabilitāte, eiro ir tikai blakus efekts”

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/karins-latvijas-galvenais-merkis-ir-labklajiba-un-stabilitate-eiro-ir-tikai-blakus-efekts-13952411

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Mičulis 04.02.2013. 09.43

Nu tad reiz Ījābs ir ar uzviju pierādījis sevi kā nožēlojamu politisko prostitūtu. Tik cinisks un melīgs rakstelis (neskaitot Ēlertes murgojumu), šķiet, no jevropropagandistiem vēl klajā nav nācis. Cilvēks, kas atklāti aicina nepieļaut tautas interešu un tiesību ievērošanu, iesakot prezidentam Satversmes pārkāpšanai izmantot juridisku ekvilibristiku, būtu ar sūdainu mietu patriecams no Latvijas universitātes.

+4
-25
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Jānis Mičulis 04.02.2013. 09.53

    ———-
    Vienu patrieksi – trīs “ījabiešus” vietā dabūsi. Intelektuāļi-“ījabieši”, kampēju šlaka, oligarhi, valsts pārvaldes eirokrāti – tā arī Latvijas tautas daļa ( apt. 15% – sk.infografiku IR “Nabadzības plaisa”) – sabiedrības “piramīdas” augšējā, tā sakot – vadošais un valdošais spēks. Tagad “vadošās un valdošās” pārstāvji vēlas to pašu, ko 1988. – 1991.gg., tāpēc kaulējas, lai “pārdotos” par iespējami augstāku cenu. Nasing spešal – nekas īpašs, jo tāda jau tā demokrātijas un kapitālisma būtība.
    =============================================================================
    Pārdomām: “А они не могли иначе, ибо они суть социальные организации, живущие по своим социальным законам, а не по принципам чести, достоинства, независимости убеждений…..” A.Зиновьев “Зияющие высоты” ( СУТЬ ПЕРИОДА )

    http://www.litmir.net/br/?b=48920&p=118

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Jānis Mičulis 04.02.2013. 15.59

    Sorosītu tirānisti izmantos visus likumīgos un nelikumīgos līdzekļus jaunās pasaules tirānijas iedibināšanai – viena valsts, viena valūta, viens tirāns!

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

inesite15 04.02.2013. 09.08

:) – demonizēts jau nu drusku – tas visnotaļ komfortā peldošās – saimē VIENLĪDZĪGĀS PA LIELAM aktieru kopas tēls …..

” Kā stūrī iedzīts dzīvnieks, tā ir gatava kost visiem, nerēķinoties ar sekām.”

bet,
ja iziet uz
tādiem salīdzinājumiem, tad VAINĪGI BŪTU
TIKAI tie izgudrie stratēģi,
KAS TO skatuves kolektīvu TUR – tai stūrī kak bi ….. kak bi IEDZINA :)

+1
-6
Atbildēt

0

putekliic 04.02.2013. 09.07

Man kaut kā negribas ticēt, ka šī lieta netiks izstūrēta un, ka eiro ieviešanu Latvijas ienaidnieki tomēr izgāzīs. Cita lieta tomēr ilgtermiņā ir – kā notiks ar SC? Kā šī problēma risināsies? OK, viņi tagad ir marginalizēti, viņu elektorāts nošķelts nost – var teikt arī marginalizēts. Bet tā massa ir pārāk liela un ja vēl ir pietiekami daudz vietējo kangaru…. Kas tālāk? Skaidrs, ka viss plūst, viss mainās, nekas nestāv uz vietas. Šī ir bumba ar laika degli. Un vissliktākais ir tas, ka neviens nezina ko ar to darīt, kamēr Kremļa roka un vietējie pirkstiņi nemitīgi cenšas situāciju eskalēt un jāsaka, ka ne bez panākumiem. Tas pats valodas referendums – jā “mēs viņiem parādījām”! Bet patiesībā Kremlis panāca savu mērķi – sabiedrību vēl vairāk sašķēla, cilvēkus satracināja, spriedzi palielināja, bet vienotību latviešu vidū tas nebūt nensotiprināja.Bet ja par rakstu vēl, tad tiešām dīvaini, ka Ijābs ne pušplēsta vārda neieminas par marioneti Griguli un viņas diedziņu raustītāju Lembergu. Kā saka, kam mums SC, ja ir šādi valsts “patrioti”?!

+22
-1
Atbildēt

5

    dace_ampermane > putekliic 04.02.2013. 09.15

    andrejs_gr

    Ijābs ne pušplēsta vārda neieminas par marioneti Griguli un viņas diedziņu raustītāju Lembergu

    Ijābs zin no kuras puses sviests uz maizes jāliek :)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 04.02.2013. 09.43

    OK, nav tā, ka ZZS Ijābs nepiemin (“daži āksti”). Bet viņi patiesībā pret eiro kampaņā spēlē vadošo lomu – tā tak ir Grigule, kas vāc parakstus Saeimā!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > putekliic 04.02.2013. 11.39

    Politologs jautā: „ Kā mēs nonācām līdz tādai dzīvei?” un starp citu skaidro arī, ka
    „… latviešu prese dara visu, lai šo apvienību tematizētu kā gatavos elles izdzimteņus… „
    un, ka
    … jau aklajam ir tapis skaidrs, ka “Saskaņas” marginalizācija jau sen vairs nav tikai pašas “Saskaņas” problēma. Kā stūrī iedzīts dzīvnieks, tā ir gatava kost visiem, nerēķinoties ar sekām…”
    No tā, kas ir tapis skaidrs „aklajam”, tīri dabīgi izriet jautājums – vai SC, „kā stūrī iedzīts dzīvnieks” spēj pretoties šādiem nevadāmiem instinktiem? Cilvēku gadījumā līdzīgu stāvokli sauktu par afektu – stāvokli, kurā tie nespēdami kontrolēt savu rīcību un sekas, varētu pat izdarīt noziegumus. Un, ja tā, vai SC maz spēj atbildēt par savu rīcību? Vai vainīgie nav jāmeklē citur? Kur? Dodiet šurp! Kas tie tādi? Kas gan cits, kā tie, kas nabadziņu „iedzinuši stūrī”, vai citiem vārdiem – redz, kas notiek, ja nemīl SC.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > putekliic 04.02.2013. 11.46

    Un vissliktākais ir tas, ka neviens nezina ko ar to darīt
    ======
    nu bet kāpēc nezina? :) viss taču šos 20 gadus tika darīts, lai būtu tik daudz SC atbalstītāju. Un tas vienmēr palīdz noturēties tādiem patriotiem, ka NA. Ne velti NA bija tik satraukta, kad SC tikšana koalīcijā bija samērā tuvu. NA un daļai V bija skaidrs, ka tas būtu beigām stāstam par Kremļa roku. Jo sēžot koalīcijā, SC vienkārši nebūtu varējusi izmantot iepriekšējo retoriku, neatbalstīt koalīcijas darbību utt.

    Bet tagad viss kārtībā. 2013.gadā būs vēlēšanās, bet 2014.gadā vēl ko izdomās, piemēram referendumu par krievu bērnudārzu slēgšanu. Un kad Lindemranis atkal atbildēs ar citu parakstu vākšanu, NA atkal kliegs, ka tā nav vainīga, tā ir tikai kārtēja sagadīšanās.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 04.02.2013. 15.07

    Ijābs ne pušplēsta vārda neieminas par marioneti Griguli un viņas diedziņu raustītāju Lembergu

    Ijābs zin no kuras puses sviests uz maizes jāliek :
    __________________
    un zin kā
    “‘asinsdesas dēj” aŗī?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

janazakovica 04.02.2013. 09.00

vienotibas un c t.s. labejo politiku propogandas masina stradaa slikti..neviens neizgaismo to ka “euroskeptikiem”- sc un ctiem zzs deputatiem visiem ir krediti euro..visi sarkanie un lembergzalie vnk taisa letu zidu balaganu un mussina tautu..ar pavisam vienkarsam metodem visus ieuroskeptikus var parverst par tautas ienaidniekiem..vajag tikai maceet un gribet to darit

+6
-3
Atbildēt

3

sanitai19 04.02.2013. 08.39

Ievēroju, ka liekot plusiņus un mīnusiņus, “IR” ir uzlikuši filtrus. Sev nepatīkamiem viedokļiem var pievienot tikai mīnusus. Sev patīkamajiem – tikai plusus.

+5
-17
Atbildēt

1

    Andris > sanitai19 04.02.2013. 08.56

    Tagad ticu, ka tu esi skaistule.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

sanitai19 04.02.2013. 08.26

Kaut kā nesaprotu. Viss raksts par SC un vainīgie – NA. Un, kur palikusi Grigale? ZZS? Pat Ījabs lej eļlu ugunī nekritiski par ZZS. Neviena vārdiņa. It kā tādas opozīcijas partijas nemaz nebūtu! Nepareizie uzsvari rakstā, nenoliedzot, ka SC šķeļ sabiedrību.

+14
-4
Atbildēt

1

    jmaklakovs > sanitai19 04.02.2013. 09.10

    …Šeit nav vērts runāt par pāris ākstiem Zaļo un zemnieku savienībā. Tieši tādēļ jau Latvijā darbojas proporcionālā vēlēšanu sistēma, lai proporcionāli atveidotu Latvijas pilsoņus. Savukārt Latvijas pilsoņu vidū neizbēgami ir arī zināms procents pilnīgi atsaldētu indivīdu, kuri arī tiek pārstāvēti….

    Lasi uzmanīgāk!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 04.02.2013. 08.11

Kurmītis > ījabiņam
1. Izteicienu „mūsu veiksmes stāsts” vajag likt pēdiņās. Jo „veiksmes stāsts” tas ir tikai dažiem pie Siles tikušajiem un cītīgi sev Eirokangara karjeru būvējošajiem. Pārējai tautas daļai – kura mūk prom no šīs valsts, tas ir katastrofas nevis veiksmes stāsts.
2. Attiecīgi (skat. augstākminēto) arī pasaciņas par piena upēm un ķīseļa krastiem kuri mūs gaidot pēc iestāšanās Eiro zonā ir kārtējā tautas čakarēšanas akcija, par kuru pie Siles esošie cer saņemt kādus bonusiņus no Briseles. Un tieši tā to tauta arī uztver.
3. To cilvēku zemiskumu un nelietību, kuri taisās Latvijai atņemt bezmazvai pēdējo palikušo, kaut arī iluzoro savas valsts un neatkarības simbolu – latu – lieliski raksturo tie līdzekļi un metodes, ar kādām vietējie mankurti cenšas izspiest sev vajadzīgo PRETLIKUMĪGO lēmumu. Aizrunājās jau līdz pat tam, ka iebildumi NACIONĀLĀS valūtas likvidācijai tiek pielīdzināti LATVIEŠU tautai naidīgai rīcībai !?? Tie, kas NEVĒLAS atteikties no nacionālās valūtas esot tādi paši naidnieki, kā tie, kuri VĒLAS atteikties no nacionālās valodas (skat, jēlertes piektienas benefici) !?? Kur nu vēl lielāku nekaunību, cinismu un nelietību !??

+3
-29
Atbildēt

13

    Nika > Dina 04.02.2013. 08.21

    Vai tiešām starp latviešiem ir tik daudz šādi domājoši atsaldeņi? Es arvien vairāk un vairāk sāku domāt, ka mēs savu valsti neesam pelnījuši. Daži jautājumi par tevis teikto:

    1. Katastrofāls stāsts nebūtu, ja mēs dzīvotu ar 1,5 miljardu lvl lielu deficītu un nekādas konsolidācijas nebūtu bijis? Tad neviens prom nebrauktu, ražošana attīstītos un visi dzīvotu laimīgi! Tas nekas, ka mūsu parāds pieaugtu par 1,5 miljardu katru gadu un procenti parādam jau būtu tik lieli, ka Grieķija salīdzinoši liktos sakārtota.

    Tas nenotika. Un tas arī ir veiksmes stāsts. Pašam nevajag mākoņos dzīvot.

    2. Ja nebūs eiro, tad būs piena upes un ķīseļa krasti? Izredzes ekonomikas attīstībai un stabilitātei ilgtermiņā būs lielākas?

    3. Pēc gadiem 10, kad bankrotēs vēl kāda banka, vai divas, un tas “neatkarības simbols” būs vērts mazāk par lietotu tualetes papīru, kamēr Igaunija labi dzīvos ar otro stiprāko valūtu pasaulē, ko tad teiks tūdaliņi-tagadiņi neatkarības simbolu aizstāvētāji?

    +23
    -2
    Atbildēt

    0

    Nika > Dina 04.02.2013. 08.27

    ps. Ēlertei ir taisnība.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Dina 04.02.2013. 08.58

    Atkal demagoģē. Taviem apgalvojumiem nav nekāda pamata. Igaunija jau grimst ar savu eiro, Slovēnija grimst, turpretī Polija ar visu devalvāciju plaukst un zeļ. Lielbritānijas mārciņas vērtība, neskatoties uz devalvāciju, attiecībā pret eiro ir cēlusies.

    0
    -26
    Atbildēt

    0

    Andris > Dina 04.02.2013. 09.48

    Dikembe, divos gados pēc pievienošanās eiro Igaunija ir augšanas čempione visu ES 27 valstu vidū! 11% IKP pieaugums, un, atšķirībā no Latvijas, tai nebija “zemā starta efekta”, jo 2010. gadā tā arī auga, kaut arī lēnāk (par 3,6%).
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=de&pcode=tec00115

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Dina 04.02.2013. 10.40

    @S&M
    2012.gadā valsts parāds bija 34% no IKP.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Dina 04.02.2013. 11.41

    agrunte
    ja EUR būtu veiksmes pamats, no kā tad Grieķijas problēmas? viņiem taču bija EUR un krīzes sākšanas brīdi.

    Igauņi veiksmes stāstam “kājas aug” jau stipri agrāk, nekā no EUR ieviešanas brīža.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > Dina 04.02.2013. 13.15

    Mēs esam līdzīgāki igauņiem, nekā grieķiem. Mēs attīstamies apmēram tāpat ka igauņi, tikai lēnāk. Šeit ir laba tabula:
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=de&pcode=tec00114
    12 gadu laikā mēs esam pacēlušies no 36% līdz 60% no ES vidējā (stabili atpaliekot no igauņiem par četriem gadiem), tajā pat laikā grieķi ir krituši no 84% līdz 79%. Tur, Dienvideiropā, notiek kaut kādi pavisam citi procesi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    enjoy > Dina 04.02.2013. 13.28

    1. Izteicienu „mūsu veiksmes stāsts” vajag likt pēdiņās.
    ______________________
    Kāpēc? Vai tad mēs nogājām pa burbuli, kā to prognozēja visi superekonomisti? Vai mēs devalvējām latu, kas pusi valsts ierindas pilsoņu, kuram milzu kredīti eirovalūtā iedzītu pilnīgā nabadzībā? Nē, mēs izpeldējām, bet nekļuvām par Olimpiskajiem čempioniem peldēšanā. Tev par to sāpē? Tev ļoti gribējās dziedāt Vī ār ze čempions? Nu, sorry, nesanāca.

    2. Attiecīgi arī pasaciņas par piena upēm un ķīseļa krastiem kuri mūs gaidot pēc iestāšanās Eiro zonā….
    _________________

    Bet tā atkal ir Tavas murgainā interpretācija. Kur Tu esi dzirdējis, ka būs ķīseļa krasti, ja PM katru reizi saka, ka eiro nav brīnumnūjiņa, bet tikai iespēja. Tāpat kā nepietiek iestāties tikai augstskolā, bet ir arī jāmācās un tad aktīvu jāmeklē iespējas strādāt, nevis jācer, ka zināšanas un darbs pats pienāks pie dīvāna.
    Un vai mums tagad ir piena upes?

    3. To cilvēku zemiskumu un nelietību, kuri taisās Latvijai atņemt bezmazvai pēdējo palikušo, kaut arī iluzoro savas valsts un neatkarības simbolu – latu.
    ________________________________

    Oj jā, nabaga iluzorā neatkarībā dzīvojošas, praktiski paverdzinātās Somija, Austrija, Beļģija, Nīderlande utt. Nav šīm valstīm brīvestības, viss tām ņemts un zudis uz neatgriešanos. Tik skumji, ka sirds vai lūzt. :((
    Es jau liels puisis, tādēļ sen vajadzētu iemācīties- katrai lietai ir savi plusi, mīnusi, katrai ir sava veida riski. Nemēdz būt absolūti labu vai sliktu lietu vai parādību, bet iznākums būs atkarīgs no katra prasmes pielietot konkrēto instrumentu. Prakse rāda, ka Grieķija, Portugāle slikti vai bezatbildīgi lieto eiro iespējas, bet Somija, Vācija prot lielot pragmātiski. Kas mums liedz būt saprātīgiem un disciplinētiem?

    Un vēl, Sauļuk, ja Tu domā, ka šeit daudzi noticēs, ka Tava argumentācija sakņojas tīrā un patiesā sāpē par Latvijas likteni, tad Tu kļūdies. Ja pēkšņi rīt LembergŠķēlis varētu tikt pie varas, tad eiro tiktu ieviests uz urrā, bet Tu dziedātu savas prostituētās dziesmeles jau pretējā meldiņā.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Dina 04.02.2013. 15.54

    saulei -Tev ir paranoja, nav labi tik ļoti baidīties. Ja devalvētu latu, krīze būtu 3-4 mēnešus, maksimums sešus, tagad mums bija krīze 5 gadus. Tikai muļķis to neredz – lūk piemēri, Lielbritānija, Polija. Lats ir lielāka iespēja, nekā eiro. Izlasi, ko par to saka Gatis Kokins http://vesti.lv/economics/445-money/73622-gatis-kokins-bank-latvii-20-let-idet-putem-afrikanskih-stran.html
    To pašu saka Ošlejs.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Dina 04.02.2013. 16.03

    agrunte, a varētu Slovēnijas ciparus arī iekopēt? Par Igauniju arī nav tik viennozīmīgi cipari, investīcijas nevis pieaug, bet bēg. Swedbank vien no Igaunijas 200 miljonus aizvāca.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Dina 04.02.2013. 16.07

    Nasing spešal! @S&M
    2012.gadā valsts parāds bija 34% no IKP.
    ===================
    Kad būs jāiemaksā tie 1,4 miljardi, tad cik būs? Un kāpēc mums, latviešu nodokļu maksātājiem ir jāaizņemas no bankām uz procentiem, lai pēc tam glābtu eirozonas lielās bankas? Neviena Latvijas banka nav tik liela, lai tā kvalificētos glābšanas kritērijiem.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Andris > Dina 04.02.2013. 16.29

    Normund, tur ir kopēja tabula visām valstīm, arī Slovēnijai. Tā pa 12 gadiem pacēlās tikai no 80% līdz 84%.
    Es taču saku, ka Dienvideiropai ir sava dzīve un savi procesi.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Dina 04.02.2013. 18.04

    Tabuliņa ļoti labi parāda, ka lielajām eirozonas valstīm ir neliels pieaugums, bet mazajām kritums un dažām ievērojams kritums. Nevienai ES valstij bez eiro tādu kritumu nav. Turpretī Polijai bez eiro un ar devalvāciju ir iespaidīgs pieaugums.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

valdis 04.02.2013. 08.05

Cits interesants jautājums skar Nacionālās apvienības turpmāko stratēģiju referenduma gadījumā. Ir skaidrs, ka pret eiro šajā apvienībā nav tikai viens atraisījies Jānis Dombrava. Un, ja šim kontingentam liks aģitēt “par”, vēl var noklabēt zobi. Bet par to varbūt nākamo reiz.

Manuprāt. ar to arī vajadzēja sākt. Citādi pa tukšo.

+11
-3
Atbildēt

0

buchamona 04.02.2013. 07.49

Šeit noteikti nav runa par vienkāršu idiotismu; šeit ir runa par principiāli destruktīvu darbību, kura beigu beigās kaitēs pilnīgi visiem, taču “Saskaņas centram” droši vien mazāk nekā viņu galvenajam ienaidniekam, “Vienotībai” un Dombrovskim. +++ Precīzi un nav ko pētīt, kādēļ un, kas par lietu – SC ir ienaidnieks, pārliecinātu putinistu perēklis, un nav ko meklēt, kuram tajā pūznī varbūt ir gaišāka galva. Viņi visi ir vienādi

Piekrītu Ījabam par to, ka situācija ap eiro ieviešanu Latvijā veidojas traģiska. Un NA varētu beigt muldēt par to, ka lietas ap eiro nav jāvērtē melnbalti utt. Ja Latvijā nākošgad netiks ieviests eiro, tad šāds solis Latvijas attīstību nobremzēs laika posmā, kuru var mērīt ar vienu paaudzi apmēram, ja ņem vērā zaudēto laiku utt, ja Latvija vispār iekļūs eiro zonā pēc šāda cirka.
Es vakar pārlasīju ZZS un NA priekšvēlēšanu programmas. Varbūt slikti lasīju, bet ZZS programmā es par eiro neatradu neviena vārda, tā kā ZZS patiesībā pat nav ko šobrīd pārmest. Viņi attiecībā pret eiro ir atstājuši sev brīvas rokas.
Tur pretī NA par eiro, par to, kādēļ eiro ir jāievieš, ir izrakstījušies gari un plaši, tādēļ gribētu dzirdēt apvienības patiesu skaidrojumu par to, kas šobrīd notiek ar NA, jo runa jau nav par viena deputāta balsojumu. Runa ir par apvienības attieksmi pret pašas rakstīto rīcības programmu. Ja šī attaisnošanās, šī tirāde par Dombrova ” sirdsapziņas balsojumu” utt ir mēģinājums nobalansēt starp eiro piekritējiem un pretiniekiem, ja tas ir mēģinājums būt ” gudrākiem” par visiem, tad tā ir politiska pašnāvība. Es pat domāju, ka NA par šo nekonsekvenci skaudri sāks maksāt jau Rīgas pašvaldību vēlēšanās, ja aizies tik tālu, ka būs jārīko bezjēdzīgs referendums par eiro ieviešanu, jo būsim šā vai tā jau no laika grafika izkrituši ārā, kas nozīmē – čau eirozona

+36
-8
Atbildēt

11

    Ieva Priedenfelde > buchamona 04.02.2013. 08.03

    Tauta ir pret eiro un pašvaldību vēlēšanās drīzāk izlidos jenoti, nekā NA. Un kad partiju programām ir bijis kāds sakars ar realitāti? Vienotība progresīvus nodokļus solīja. Vai viņi paši par to atceras?

    +2
    -37
    Atbildēt

    0

    Nika > buchamona 04.02.2013. 08.09

    Tauta ir pilna ar atsaldeņiem, kuri maina savu viedokli katru nedēļu balstoties no kuras puses vējš pūš. Ja tauta lemtu visu, lats sen būtu devalvēts un Latvijā būtu sūdīgāk kā Grieķijā.

    +27
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 04.02.2013. 08.48

    Tauta Latvijā nelemj neko un pie mums ir sūdīgāk, nekā Grieķijā – algas mazākas, pensijas mazākas, cenas augstākas, nodokļi augstāki.

    +2
    -26
    Atbildēt

    0

    Nika > buchamona 04.02.2013. 09.20

    Mums 50 gadus bija krievu komunisms. Algas vel ilgi bus mazakas. Bet finansiala situacija un nakotnes perpektivas ir krietni labakas.

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.02.2013. 12.06

    riņķī apkārt. Vai tad Dombrava arī parakstījis Grigules papīru?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 04.02.2013. 12.34

    … Precīzi un nav ko pētīt, kādēļ un, kas par lietu – SC ir ienaidnieks, pārliecinātu putinistu perēklis, un nav ko meklēt, kuram tajā pūznī varbūt ir gaišāka galva….
    _______________________
    http://listverse.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/11/simo_hayha-s585x360-11707.jpg

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.02.2013. 12.41

    riņķīapkārt. Noticēji Ījabam . Tādēļ arī 4.februāris 2013 07:49 komentārs pārāk emocionāls un brīžiem neloģisks:)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.02.2013. 12.49

    Ino. No rīta, kad rakstīju komentu – nebija nekādas skaidrības, ko taisās darīt Dombrava, tagad lasīju, ka viņš tomēr neparakstīs :) Taču tas nav galvenais šajā stulbajā stāstā.

    Runa ir par ko citu. Mani aizkaitināja NA frakcijas komentārs par Dombrova balsojumu, par deputāta sirdsapziņas mokām, kuras izraisījis ir NA pirmsvēlēšanu programmā ietvertais punkts par eiro utt. Tad jautājums – kā NA pirmsvēlēšanu listē varēja nokļūt deputāta kandidāts, kuram nepieņemama ir paša partijas programma? Un, kas tas ir par tādu NA vērtējumu, kurā viņi mēģina attaisnot sava deputāta nepakļaušanos savas partijas pirmsvēlēšanu programmai? Runa ir par to, cik patiesībā prognozējama ir NA un, ko tālāk varam no šīs apvienības sagaidīt?
    Vismaz es vēlēšanās balsoju par partijas mērķiem un programmu ar kuru partija cenšas savus mērķus piepildīt. Es nebalsoju ne par vadoņiem, nedz varoņiem :)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.02.2013. 12.56

    riņķīapkārt. NA tagad ir svarīgs katrs deputāts, ja grib dabūt vēl kādu ministra portfeli.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.02.2013. 13.24

    lno. Man šķiet, ka NA vajadzētu atdzist nedaudz :) Likties mierā ar trešā portfeļa meklējumiem un mēģināt iztikt bez skandāliem kādu laiku, ja viņi tiešām cer nopietni startēt Rīgas vēlēšanās un, ja viņi nopietni domā par savu tālāko politisko nākotni. Pēc manas pārliecības Latvijai ir vajadzīga viena kārtīga konservatīva partija, bet NA līdz tādam statusam vēl ir ” jāizaug”, vismaz dažām viņu redzamākajām sejām :)

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.02.2013. 13.27

    riņķīapkārt. Piekrītu, bet kā viņi lems – tā būs. Mēs ar Tevi lemsim pēc viņu lēmuma – kura partija mazāk spļāvusi uz mūsu vestes:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.42

Demagogs! Ar ko tad esam sliktāki par Čehiju? Slovēnija bija plaukstoša valsts pirms eiro. Tagad dziļa krīze!

+2
-27
Atbildēt

6

    Artis Linde > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.49

    Jā, pirms eiro viss bija super! Dikembe Sakamoto tu neesi tas dāņu vafeļprofesors?

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.56

    Slovēnijai bija visi labākie rādītāji no bijušajām soc. valstīm, tagad krīze. Pie vainas eiro, jo visa nauda aizplūst uz Vāciju.

    +2
    -31
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 10.29

    Jā, Slovēnija pirms iestāšanās eirozonā bija soc. valsts. :)) Tikpat ticami ir arī pārējie tavi argumenti:))

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    aldis73 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 10.53

    Dikembe, nesmīdini :))

    eiro nav absolūti nekāda sakara starp to vai valstī ir izaugsme, krīze vai stagnācija. ja nejēdz pārvaldīt savu valsti un tērē vairāk, kā nopelna, tad nekāds eiro neglābs. eiro ir instruments, kuru pareizi pielietojot var iegūt.
    Latvijas gadījumā pamosties vienā jaukā rītā,kad no lata ir palikusi puse, ir 100x lielāk iespēja, kā tas būtu ar eiro.

    Nez kāpēc pret eiro iestājas ”vislielākie” Latvijas ”patrioti”, bet studentu korporācijas, uzņēmēji, galu galā, tauta, ielās neizgāja!? Ja jau visi ir pret, tad kur ir masu nekārtības?

    Tas jau vien, ka LV ienaidnieki ir pret eiro, liecina, ka eiro vajag.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 13.50

    Ja dēļ eiro samazinās ienākumi valsts kasē, tad ir tas, ko sauc par krīzi. Demagogs esi arī tu, renegāt. Tad ir jāsamazina izdevumi, kā tas notika Slovēnijā, Īrijā, Portugālē. Latvijā budžeta ieņēmumi samazināsies pēc eiro ieviešanas pie tām pašām nodokļu likmēm un būs atkal krīze. Eirozonas valstis aizņemas ar lielākām procentu likmēm, nekā Čehija, Dānija, Zviedrija, Polija, jo valstis ar savu valūtu var noreaģēt daudz labāk uz problēmām, nekā eirozonas valsts, tāpēc ieviest eiro ir ekonomisks stulbums.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 17.49

    betij, Dienvidslāvijā Ļeņinu godāja vairāk, nekā Latvijā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Nika 04.02.2013. 07.39

SC nav mūsu lielākā problēma. Tā ir tie atsaldeņi, kurus jūs pieminējāt. Viņi nesaprot, ka Latvija nav ne Zviedrija, Dānija vai pat Čehija. Šī ir mūsu iespēja, otras var arī nebūt. Un tie atsaldeņi mums šo iespēju var zaudēt.

Ja tas tā būs, tad mēs vienkārši neesam pelnījuši savu valsti. Igauņi ir. Mēs, iespējams, neesam. Nākamie 4 mēneši to parādīs.

+24
-3
Atbildēt

3

    elinaliepina > Nika 04.02.2013. 09.21

    Es plauktiņā pie atsaldeņiem iekrāmētu arī visas bankas, kas katru gadu ar latu un eiro konvertēšanu nopelna daudzus miljonus, pie tam ieguldot minimālu darbu. Nu kam gribētos zaudēt tik stabilu peļņu!
    Domāju, ka nebūšu tālu no patiesības, pieņemot, ka šīs bankas varētu slēpti finansēt anti-eiro kampaņu…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Nika 04.02.2013. 10.52

    …neaizmirsīsim, kur SC tik “profesionāli un godprātīgi”ieguldīja rīdzinieku naudu – valūtas maiņas punktos….kuriem pieder šie maiņas kantori?….nemaz nebūs jāmeklē banku virzienā, lai saprastu, cik daudz nelegālās naudiņas tiek “izlaistas” caur RD ierēdņu pārraudzībā un sadarbībā esošiem valūtas maiņas punktiem….

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Nika 04.02.2013. 13.43

    Taisnības labad jāsaka, ka ne SC, bet Gods kalpot Rīgai to naudiņu notrallināja.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.38

Nekādu pamatotu argumentu eiro ieviešanai nav, vismaz līdz tam brīdim, kamēr eirozonā ir bardaks. Grieķi dara, ko grib un šantažē Vāciju. Vairākas valstis pašas drukā eiro. Kā ECB to bezpriģelu apturēs? Ar kādām metodēm? Un kas notiks, ja neapturēs? Kāpēc mums tieši tagad jābāž galva tajā cilpā un jāmaksā dienvidu valstu parādi?

+3
-35
Atbildēt

15

    Nika > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.46

    Tās visas ir īstermiņa problēmas. Īstermiņa problēmas jaukt ar ilgtermiņa ģeopolitisku stratēģiju var tikai atsaldēts ķēms. Un kurā sapnī tu redzēji, ka mums būs jāmaksā Grieķijas parādi? Ne ekonomiski, ne juridiski tas nebūtu pamatots un mums nekad tas nebūtu jādara. Demagogs esat jūs.

    +33
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.52

    Ja neko nezini, tad nemuldi, bet ja zini, tad tu esi nelietis. Latvijai gadā jāiemaksā minimālā summa 37 miljoni eiro gadā stabilitātes fondā, bet maksimālā summa nav noteikta. Ja Luksemburgā bāzētā iestāde pieprasīs, Latvijai būs jāmaksā jebkura summa bezierunu kārtībā.

    +3
    -35
    Atbildēt

    0

    Nika > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 08.05

    Pats labāk nemuldi. Nekādi Grieķu parādi mums nav un nebūs jāmaksā. Tie maksājumi par kuriem tu runā ir mūsu finanšu sistēmas apdrošināšana. Nākošo reizi, kad kāda tūdaliņu-tagadiņu banka aizies uz grunti, par to atbildību uzņemsies Eiropas Centrālā Banka, nevis tūdaliņi-tagadiņi. Lai tā būtu, bišķīt nauda jāiemaksā un neviens santīms no tās neies Grieķijai. Bet atsaldeņi jau nebūtu atsaldeņi, ja viņi labu lietu nesabojātu.

    +34
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 08.30

    Fikseris: kad kāda tūdaliņu-tagadiņu banka aizies uz grunti, par to atbildību uzņemsies Eiropas Centrālā Banka, nevis tūdaliņi-tagadiņi
    ——-
    Manuprāt, te drīzāk jābūt rakstītam: “kad kāda kolpantu banka aizies uz grunti, par to atbildību uzņemsies Eiropas Centrālā Banka, nevis kolpanti”

    Jo vismaz līdz šim uz grunti Latvijā ir aizgājušas tikai divas kolpantu bankas.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 08.43

    Latvijā neviena banka neatbilst glābšanas kritērijiem, tāpēc ne tūdaliņu, ne kolpantu bankas neglābsim, glābsim spāņu, kipras bankas, kuras sagrūdušas aktīvus tajā pašā grieķijā, un tā kā mums pašiem naudas nav, aizņemsimies uz procentiem bankās. Rožaina perespektīva!

    +2
    -27
    Atbildēt

    0

    Nika > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 09.17

    Tu jau vienkarsi izdoma lietas, lai pamatotu savu aplamo viedokli.

    Un par bankam sorry- kolpantu bankas:-)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 09.51

    nez kāpēc tas netraucēja īstiem latviešiem dāsni baroties no tām “kolpantu” bankām, vai nē? Nauda nesmird?:)

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 10.43

    Tu par Karginu un Krasovicki, kolonist-okupant? Tie tak visvairāk barojās un vēl joprojām barojās no savas tagad jau bijušās bankas. Baigie latviešu nacionālisti, ko neteiksi:))
    Un noteikti – viņiem nauda nemaz nesmird.

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 11.29

    betijacelmale
    Нет, уважаемая, я о тех латышах, которые кормились от этих двух “этнических русских” Каргина и Красовицкого.
    Что поделаешь, если ваших соотечественников тоже русскими считают.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 11.47

    Tādi mums tie kolpanti ir – līdzko kaut kas nepatīk, tā ar savu valodas mietu otram pa galvu.
    Laikam ļoti labi apzinās, kādu attieksmi tas miets Latvijā ir godam nopelnījis.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 12.09

    fretka
    es jums latviski atbildēju, kas ne tā? bet ja kāds man aizrāda, ka man slikta latviešu valoda, es cienu viņa viedokli un atbildu krieviski, lai netraumētu psihi ar nepareiziem izteicieniem un vārdiem.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 12.30

    guoda un slavas miets- klopantu totēms?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 13.58

    Kolpant, nu Tev loģika beidzot galigi šreijā! 2K1P par lētu naudu politikā pirka gan bāleliņus, gan — ne par īpaši augstāku cenu — arī vienvalodīgos internaciķus: abiem K pārdevās dažadu tautibu šmurguļi. 2K1P skopi maksātāji bija uz visām pusēm, — vismaz tik ilgi, kamēr pašiem nebija jāsāk baidities par nerezidentiem, kuri austrumos varētu zaudēt visus savus noguldījumus.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 18.51

    @fikseris
    tikai viena lieta – ja mēs pēc eiro vēl kādu LV banku par budžeta naudu glābsim, skārda bundža alkoholiķis var cerēt uz lieliem mīnusiem – kas teicis, ka par šo naudu glābs tikai latviešu bankas? Avotu, lūdzams

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 21.55

    fikseris:
    Nākošo reizi, kad kāda tūdaliņu-tagadiņu banka aizies uz grunti, par to atbildību uzņemsies Eiropas Centrālā Banka
    —————-
    Krrrasovicki un KKarghinu tagad dēvē par tūdaliņiem? Tas Viņiem nav baiss apvainojums?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 07.32

Es vairāk uzticos Dānijai, Čehijai un Zviedrijai, nekā Grieķijai, Kiprai un Spānijai.

+4
-34
Atbildēt

8

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 14.06

    no wikipēdijas:
    Eiropas stabilitātes mehānisms (ESM) (angļu: European Stability Mechanism) ir finansiālas palīdzības fonds eirozonas valstīm, kurš aizstās īslaicīgos Eiropas finanšu stabilitātes fondu un Eiropas finanšu stabilizācijas mehānismu. Līgums par ESM stāsies spēkā, tiklīdz to būs ratificējušas dalībvalstis, kas pārstāv 90 % kapitāla saistību (kopā 0,7 triljoni eiro)

    Latvijas Saeima 2012. gada 9. martā gandrīz vienbalsīgi ratificēja Lisabonas līgumam izdarītos papildinājumus par ESM.[2] Latvija nav pakļauta ESM, kamēr tā nav ieviesusi eiro. Tiek paredzēts, ka pēc eiro ieviešanas Latvijai būs 5 gadu laikā jāiemaksā fondā 186 miljoni eiro, maksimālā kapitāla daļa, kas pēc pieprasījuma būtu jāiemaksā Latvijai, būs, apmēram, 1,4 miljardi eiro

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 14.07

    Igaunijas tieslietu kanclers Indreks Teders, kurš lūdzis Igaunijas Augstākajai Tiesai izvērtēt ESM Līguma atbīlstību Igaunijas Konstitūcijai, izteicies, ka “[Igaunijas] parlamentam nav tik daudz pilnvaru, lai viņi lemtu par to vai Igaunijai būs ‘neatgriezeniski un bezierunu kārtībā'[p 4] jāiemaksā glābšanas fondā, iespējams, vairāk nekā miljards eiro uz noteikumiem, kas [pēc ESM ratificēšanas] būs atkarīgi no kādas iestādes, kura neatrodas Igaunijā

    Tāpat paredzēts, ka nākotnē ESM var vienpusēji lemt par pašreiz noteiktā kapitāla apjoma izmaiņām.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 14.10

    Gatis Kokins par eiro:
    Гатис Кокинс: Банк Латвии 20 лет идет путем африканских стран
    http://vesti.lv/economics/445-money/73622-gatis-kokins-bank-latvii-20-let-idet-putem-afrikanskih-stran.html

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 14.12

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 17.13

    DikembeSakamoto
    “Es vairāk uzticos Dānijai, Čehijai un Zviedrijai”

    Vēl vairāk kā SC?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 17.47

    SC atbalsta eiro, kā šodien tika noskaidrots. Kurš te runāja par melnu un baltu? Tagad skaidrs, ka kremlis grib ieviest eiro un visiem urāpatriotiem tagad jābūt pret eiro, jo Urbanovičs ir par.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 18.52

    Filmiņa par eiro, skaties pats un padod tālāk http://youtu.be/44HljS3_Qh8

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva Priedenfelde 04.02.2013. 21.51

    Normunds: Gatis Kokins par eiro:
    ————-
    kurš lielāks “tumsoņa” Gatis Kokins vai Jānis Dombrava?
    Laps jautājums…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam