Partijas valde apstiprina Antāni par Rīgas mēra amata kandidāti

121

Komentāri (121)

dagne7 28.01.2013. 17.45

RP TV reklāmas klips ir pašnāvniecisks. Tā kā atvainošanās, tā kā žēlošanās.
Ar RP ir sācies būtisks pagrieziens Latvijas politikā, RP ir daudzi aktīvi ministri, kuri varbūt dažreiz kļūdās, bet neveido politiku kāda valsts privatizētāja interesēs, RP būtu ar ko sevi reklamēt.
Varbūt vajag pieaicināt Stendzenieku ar zemeni un putukrējumu?

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 22.01.2013. 07.30

……….Putina draugu partija Latvijā Saskaņas Centrs ir atradusi kā sabiedroto konservatīvu, ar klerikālu ievirzi A. Amerika vadīto partiju Gods Kalpot Rīgai. Šī draudzība palīdzēs pārliecinošāk Kremlim labvēlīgiem spēkiem uzvarēt Rīgas Domes vēlēšanās, jo bezmaksas sabiedriskais transports un brīvbiļete autovadītājiem puteņa laikā daudziem vēlētajiem, kas pat neskatās PBK, RTR, aizmiglos prātu, lai spētu padomāt, kā vārdā tas tiek darīts? Tāpat kā Krievijā, arī Rīgā Kremlim lojālajiem spēkiem, lai nodrošinātu politisku uzvaru, talkā nāks baznīca, kas ir spēcīgi pārstāvēta Gods kalpot Rīgai. Baznīca palīdzēja uzvarēt Putinam, un tā palīdzēs arī Ušakovam. Šo savu uzvaru Latvijā Vladimirs Putins varēs ierakstīt savā sasniegumu sarakstā kā nozīmīgu Krievijas maigās varas panākumu vienā no Eiropas Savienības un NATO valstīm.

Maigā Kremļa vara kā spilvens sāk mūs smacēt.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/450625-putins_nostiprina_savu_ietekmi_latvija_izskatas_ka_vins_uzvares_ari_rigas_domes_velesanas

+3
0
Atbildēt

1

    piziks > ilmisimo 22.01.2013. 10.35

    Lama, atbildot uz Sandras Veinbergas aprakstīto spilvenu…:

    Sandra Veinberga daudz laba pateikusi, tomēr pašas Sandras nu jau mentālais attālums no Latvijas traucējis konstatēt un atgādināt dažas īpaši aktuālas lietas.

    1. Zviedrijas valdiba, atbalstot savu banksteru berserkus — musmiru buljonu sadzērušos vi”kingus” –, pati sev iešāvusi no mugurpuses sava asteskaula rajonā. Zviedru pensijfondu bankas, apmuļķojot kredītgrābējus Baltijā, turpina “atveseļoties”, bet zviedri pašī aizmirsuši, ka starp Krieviju un Zviedriju no jūras puses Baltija ir zviedrus mazliet sargājošā buferzona, ko nu pašī zviedri vājinājuši — ari pret Krievijas tīkojumiem. Zviedrijai vajadzētu uztraukties par Krievijas nodomiem Latvijā, jo jūra sajos laikos vairs nav šķērslis negatīvā krieviskuma ceļā ne tikai uz Baltiju, bet arī uz Zviedriju.

    2. Kamēr Latvijas valdībā kasās un par 5. kolonnas integrēšanu muld sīkpartiju varas tehnologi, no varas it kā atstumtie 3A jau integrējušies ar SC Ušakovu un GKR Amerika aksesuāriem un “saimnieciskās” attīstības vārdā Rīgas brīvostā/Daugavas grīvā sadarbībā ar Krievijas miljardieriem iecerējuši mūsdienu Eiropas apstākļos lielāko terora ieroci — amonija salpetra superbumbu. Nekur citur civilizētajā pasaulē netiek ļauts vienuviet glabāt vairāk par 10 000 tonnām salpetra. Rīga jau sagatvota 90 000 tonnām. Sandra Veinberga atļavusies aizmirst, ka čečenu kaujinieki savulaik vienu mazu mīnu iebetoneja Groznijas stadio tribīnēs un gaidīja 7 gadus, kamēr pienāca istais brīdis to uzspridzināt, — kad uzspridzināja, tika nogalināts tagadējā Čečenijas līdera tēvs. Tagadējās RD, Brīvostas pārvaldes un 3A kopējiem spēkiem Rīga tiek pārvērsta par Groznijas stadionu, salpetra supernoliktavai piekraušanai ar aktivizējamo vielu šķēršļu pavisam maz atlicis, un supermīnas arhitekti stāvā sajūsmā par latviskās valdības iekšējiem kariem ar pašvaldībām, un Ministru Kabineta varas un veiksmes stāstu sikmanīgā lielummānijā Rīgas mīnēšana izskatās neievērota.
    Sandras Veinbergas mīļajiem zviedriem derētu satraukties vismaz par sīkas ekologiskas katastrofas iespējamajām sekām Rīgas līcī, jo pati jūra nav ne liela, ne no Zviedrijas tāla, ja izvairoties no sprādziena, noslicināt Rīgas pievārtē vajadzēs kaut vienu mazu salpetra kuģīti.

    2. Kaut Lato Lapsas portāls ir mērķtiecīgi dzeltens un tikpat tradicionāli vienpusējs, Grigorija Zubareva seriālu par RBO izlasīt vajadzētu noteikti un pacensties atgādināt zviedriem, ka šais laikos Latvija jau sen ir Zviedrijai tuvāka nekā Kārļa Padsmitā laikos, — ja jau pašiem atlikusajiem latviešiem tas vairs nav svarīgi, jo paspēs vecīši arī bez salpetra bumbas apmirt vēļ pirms skandinavu stila pensijvecuma sasniegšanas.

    3. Baigi tomēr gribētos paklausīties, ko par šo salpetra minu spēj pateikt oligarhus apkarojošie sarkano svītru vilcēji Zaltera tankisti, ieskaitot Ingu Antāni, kura tik daudz labu politisko iniciatīvu esot piespēlējusi savam partijsbiedram Sprūdžam.

    Varbūt tieši otrādi, — arī RP ar saviem tankiem un tankistēm rūpīgi piedalās attiecīgās minas un mīnētaju aizkamuflēšanā?

    Lama, izskatās, ka tā profesores Veinbergas minētā spilvena maigums gan ir stipri pārspīlēts, ja gulta Stokholma. Atlikušo aborigenu — un ari vienvalodīgo latvijiešu gultiņas ir daudz tuvāk, un par to vajadzētu laikus satraukties.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 21.01.2013. 19.41

Kurmītis
+++”Mans mērķis būtu vispār bezmaksas sabiedriskais transports Rīgā”, sacīja Antāne.+++

Hi, hi, hi … aha, aha … un piena upes un ķīseļa krasti. Vissmieklīgākais, ka tajā pašā dienā, kad reformistu Mēra kandidāte paziņo par bezmaksas sab-transprtu Rīgā, tās pašas partejas Premjera kandidāta minisgrija lec uz ecēšām un brēc, ka Rīgai visas brīvbiļetes autovadītājiem sniegputeņa laikā esot jāatceļ … Kārtējais tipiskais sviests reformistu izpildījumā, kad katrs muld kaut ko savu un pilnīgi pretēju tam ko saka otrs. Nevis partija, bet gan kaut kāds amēbveidīgs galerts … Un šitie klauni taisoties Nilu no Troņa nomest ?? … : )))))))))

+3
-2
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 21.01.2013. 13.18

Par velti varu iedot padomu visiem tīkotājiem uz Rīgas atslēgu.
Atcerēsimies kā Kristovskis veiksmīgi “sakasījās” ar Šleseru pēdējā priekšvēlēšanu TV diskusiju vakarā un kādus reitinga pieaugumus dabūja. Šo pašu metodi var veiksmīgi izmantot, tā saucamās, latviskās partijas – jāpierunā kāds latviešu sabiedrībā ienīsts politiķis, lai tas publiski “uzbrauc” virsū.
Šeit vislielākā priekšrocība ir NA, jo, kā zināms, Dzintaram ir “družkas” starp nacboliem un viņš varētu to noorganizēt.
Piemēram, pēdējā vakarā pirms vēlēšanām jāsarunā ar Lindermani, lai tas jauko, trauslo, simpātisko NA Broku nosauc par, piedodiet, “fašistisko kuci”. 5% pieaugumu pie reitingiem garantēju.
Vēl ir variants, kad NA dabū 50% vairākumu Rīgas domē – Lindermanis publiski paceļ roku pret Broku, bet tas maksās baigo piķi.
Pielieku nepopulāro politiķu topiņu, ar kuriem ir vērts salamāties pirms vēlēšanām;
1. trio – Lembergs, Šķēle, Šlesers,
2. Rubiks
3. Ždanoka
4. Ušakovs
5. Ameriks.
Visaugstāko reitingu varētu iedot tīšs Kravcova publisks uzbrauciens kādai no dāmām krievu valodā ar matu un roku palaišanu.
Zinot, ka ir jefiņi šajā portālā, kam ļoti patīk kompromitējošas fotogrāfijas, pret konkurentiem ļoti efektīvas varētu būt “podļankas”.
Piemēram:
Pie Brokas negaidīti pieskrien klāt Ušakovs, apskauj to un noskūpsta. Šajā brīdī, pirms Broka nav paspējusi iedot pļauku Nilam, fotogrāfi šo maiguma brīdi iemūžina un foto palaiž IRā.
Ēlertei šeit ir priekšrocības, jo par šo kundzi nekā jauna, kompromitējoša izdomāt nav iespējams, tur jau viss ir bijis – Atmodas laikā iestāšanās kompartijā, valsts izzadzēja Šķēles atbalstīšana 90 gados un reaminēšana 2006 gadā. Ēlertei “podļankas” nav jātaisa – visa viņas biogrāfija ir viens liels KAUNA TRAIPS gan latviešiem, gan Vienotībai.

+2
-8
Atbildēt

6

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.36

    …ar matu un roku palaišanu…
    _______________
    Pastāsti kā palaiž matus? Pret dāmām?

    vai plikgalvis var palaist matus pret dāmām?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.56

    susurs – par režisora karjeru neesi domājis ? :) :) :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.00

    Vai zatlers būtu dvēseli atdevis nelabajam, ka spējis pārvērst Skumjo bruņinieku par susuru? Pasakās gan upuri prāta spējas nezaudē, tas notiek tikai šausmenēs…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.39

    Pasakās gan upuri prāta spējas nezaudē,..
    ________________ Varuot gan…. ja samaļuot dzirnavās iecerrehtaa upura matus!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 16.57

    susurs – izskatās ,ka atkal mazā sacelšanās karaļvalstī – Saeimas deputāte Inga Bite (RP) ir izvirzījusi “priekšnoteikumus”, lai turpinātu darbu Reformu partijā (RP) un tās frakcijā pēc atgriešanās no bērna kopšanas atvaļinājuma.
    Nu cirks riktīgs :)
    no cv – 10.2005 – 07.2011Valsts kanceleja
    Amats:Politikas koordinācijas departamenta (Stratēģiskās analīzes departamenta) vadītāja vietniece. Pirms tam – konsultante un nodaļas vadītāja
    Rādās ka Ķīļa līdzgaitniece … Kā tur bija ar tiem grimstošajiem kuģiem ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 23.38

    susuram:
    Vislielākās priekšrocības ir RP, jo Dombrovskis (tas kurš slaviks) ir īsts draugs Ušakam. Tā ka te nav nepieciešamam nekāda fantazēšana. Divi čomaki no it kā pretējāmpartijām,

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 21.01.2013. 12.19

vai tagad ir.lv rakstis katra mulkibu kuru izpiedis no sevis antane-pantane-kantane..tris sievietes grib klut par Rigas mereem..luk lidz kam esam nonakusi..sievietes vieta ir virtuvee baznicaa un pie berniem kaa sen jau teica vaciesi KKK…kirhe,kuhe und kinder..ziniet savu vietu sievietes..anglijas elizabetes pirmaas un krievijas katrinas otras laiki sen jau pagajusi..

0
-2
Atbildēt

1

Ieva 21.01.2013. 11.43

Tallinā transports ir par brīvu, tā kā ideja nav nekas unikāls. Rīgā nav, un vajag mega dārgu e-talonu sistēmu uzturēt, un tur tad vien jau riktīgu žūksni varētu dabūt atpakaļ. Pieļauju gan, ka līgumi atkal ir saslēgti tā, ka ir milzīgas soda naudas un patreizējai Rīgas Domes vadībai pašiem ir noteikta interese par e-talonu sistēmu maksāt..
Bez tam Rīgas Satiksme ir Rīgas Domes trekno gadu uzdzīves principu atbalstītāja, jo netīrāki ūdeņi, jo vairāk var cauri izgriezt…
Rīgas Domes vēlēšanās nebalsos par partijām. Balsos par kandidātiem. Par Ušakovu, Ēlerti, Broku vai Antāni. Par to, ko viņi dara tagad, un sola rīt. Ēlertei ar savu Ziemeļu sapni nav izredžu, Brokai bez sapņiem ar nav, bet Antāne ar bezmaksas transportu gan varētu konkurēt.
Bez tam vēl viens populistisks lozungs būtu – komunālie maksājumu. Fakts ir tāds, Ušmeriks nav spējis Rīgai maksu pieaugumu nodrošināt mazāku kā citur, Drīzāk otrādi- ar savām sliktām sekmēm māju siltināšanā. Tas būtu otrs populistiskais lozungs, ko var izmantot. Ušmerikam, tas īsti cauri neiet, jo viņi jau pie šprices ir, bet kandidātam gan. Kāpēc, piemēram, Valmierā ir nosiltinātas daudz vairāk māju kā Rīgā? Tīra neizdarība… Un, ja arī Ušmerika fanam,- krievu pensionāram, ir jāmaksā vairāk, tad arī viņš varētu aizdomāties…
Un vēl – cilvēkiem ir apnikušas dzīres mēra laikā – Gaismas pils būvniecība, Dienvidu tilts, zelta puķu tirgus būves utt. Tāpēc populistiski būtu jāpasola kaut kas pragamatisks- publisku autostāvvietu būve, piemēram, lai nav jāmaksā dārgā autostāvvietu maksa, Rīgas centra ēku fasāžu remonts, lai Rīga būtu sakoptāka, zālāju regulāra pļaušana, kaut vai tikai reāla cīņa ar grafiti “māksliniekiem”, pašvaldības policijas darba pastiprināšanu, lai uz ielām būtu drošāk, video kameru palielināšana Vecrīgā, ieejas durvju nomaiņau daudzdzīvokļu mājās utt, uthpr. Katrā ziņā pilsētas sakopšana nav bijusi Ušmerika darba plānos līdz šīm, bet tautai, piemēram, varētu patikt, ka necels vairāk tirgus ēkas no zelta, bet simtlatnieki tiks apgādāti ar trimeriem un pļaus zālīti (kā starp citu, tas notiek Venstpilī).
Tapēc Antānei ir izredzes. Ēlerte līdz tādam pragmatismam nenolaidīsies, par Broku nemāku teikt.

+3
-3
Atbildēt

9

    garausiitis > Ieva 21.01.2013. 11.46

    jau veselas 20 dienas ?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.01.2013. 12.42

    …Ķīps….”Kāpēc, piemēram, Valmierā ir nosiltinātas daudz vairāk māju kā Rīgā?”

    ….neesi izvēlējies pareizo piemēru, bet pieņemu,ka tas no nezināšanas….Valmierā un Cēsīs siltināšana sākās jau tad, kad “siltināšanas programma” vēl pat nebija palaista, kuru Kalvītis centās nobremzēt visiem spēkiem….Cēsis un Valmiera bija oranžo perēklis, kurā tolaik tika sagrūsti dažādu Eiropas fondu līdzekļi – pārējiem atlika noskatīties uz to visu ar skaudību, bet pietikt šādam finansējumam bija bezcerīgi…
    …protams, daudz atkarīgs no pašas pašvaldības, bet tolaik visu noteica pareizā krāsa….
    …šobrīd Liepāja atradusi iespēju atvieglot iedzīvotāju līdzfinansējumu siltināšanas programmai un uzreiz ir redzama arī iedzīvotāju ieinteresētība….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.01.2013. 13.28

    Zane, paldies par labojumu, tiešām nezinu detaļas, zinu tikai rezultātu :) un ar no preses tikai.
    Fakts, ir tas, ka siltinātās mājās apkure ir daudz lētāka, bet Rīga šo iespēju izmanto ļoti kūtri.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.01.2013. 13.44

    …Ķīps…par apkures jautājumiem un siltināšanu, tās izmaksām – ir atsevišķs stāsts – jā, tīrais maksājums par apkuri samazinās, bet kredīta maksājums uz 15 gadiem, nesamazina no maciņa izcelto summu….
    …ja Antāne panāks, ne tikai solīs – centrālapkures sistēmas rekonstrukciju katrā mājā, lai iedzīvotājiem skaitītājs būtu katrā dzīvoklī un tie maksātu pēc faktiski patērētās siltumenerģijas daudzuma, regulējot atbilstošu temperatūru savā īpašumā – tas būtu primārais un vislielāko ekonomisko ieguvumu nesošais pasākums….par siltināšanu tad varētu lemt pēc vajadzības – gala sienu, bēniņu, pagrabu….vizuālais mājas izskats, šobrīd iedzīvotājiem ar tik zemiem ienākumiem, nav pārliecinošs arguments, lai iesaistītos siltināšanas programmā….

    …ir vēl viens arguments par kuru nemēdz runāt – samazinoties gāzes patēriņam apkurei siltināšanas rezultātā – kāds var garantēt, ka tarifi nepieaugs?….katrs taču grib pelnīt!….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 21.01.2013. 14.18

    Zane, par Valmieru nepiekrītu, jo, ja labi dzirdēji to radio raidījumu, tad Valmierā namsaimnieki ir aktīvi un sasauc iedzīvotāju kopsapulces izskaidrojot labumus, kurus tie iegūs nosiltinot mājas: pie tam Valmierā ir labie piemēri(skat žurnālu Ir). Pie tam Valmierā nosiltinātas jau 2/3 no mājām, un maisam gals jau ir atrauts, tā sakot! Zinu jau vairāku māju iedzīvotājus, kuri gaida nākamo sezonu, lai turpinātu siltināt citas mājas un šo māju ir daudz! Valmierā ir goda lieta uzpost savas daudzdzīvokļu mājas, jo labumi iet no mutes mutē. Kāpēc tas viss nenotiek Rīgā???/ Ko tur dara namsainieki????
    Cik zinu par Valmieru, tad viss siltināšana un māju sakārtošanas bums nav viss Kalvīša laikā, bet gan tagad Dombrovska un Kampara sagādātās finansējuma dēļ, lai siltinātu piesaistot ES finansējumu.
    Kalvīšlaika nopelni Valmierā ir tikai “Sporta pils”, otrs futbollaukums un jauna skola, kuru tomēr pabeidza Dombrovska laikā, ja kas!
    Kalvītm te siltināšanas jautājumā nav nekādu nopelnu!
    Zane, atbrauc un paskaties un salīdzini kaut vai diva shruščovkas vienu otrai blakus: kā uzposta ir viena(salaboti pamati un nolikti betona kluciši un sakārtotas notekas par logu un durvju nomaiņām un nosiltināšanu nemaz nerunājot, bet blakus otra ar pilnīgi melniem ķieģeļiem pusizskalotiem pamatiem utt! Skaidrs, ka šai pēdējās mājas iedzīvotājiem gribēsies arī sev labi sakārtotu māju, it seviški tāpēc, ka kopumā ar kredītu un siltināšanas izmaksas kopā ar apkures izmaksām ,nav lielākas, bet pat daudzām mājām mazākas kā līdz šim.(skat žurnāla Ir)
    Vēl Latvijas valsts finansējums vairs 2013. gadam nav daudz atlicis siltināšanai. Ja pareizi atceros, tad tikai kādi 5 milj un tos steigsies atkal piesaistīt valmierieši- malači un te nav nekāda nopelna oranžajiem, bet gan kārtīgam namsaimniekam, kurš prot organizēt un pārliecināt iedzīvotājus, ne tā kā Rīgā!!!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.01.2013. 14.47

    ….Bet….situāciju ar siltināšanas programmu pārzinu pietiekami labi, lai varētu Tev oponēt, un tieši Valmieras un Cēsu gadījumā…faktiski, siltināšanas programmu valdība palaida 2009./2010.gada ziemā un reālie darbi sākās tikai 2010.gada pavasarī….lai gan Eiropas programma bija paredzēta laika posmam 2007. – 2013.gads…..pirmās mājas varēja sākt siltināt jau iepriekšējās programmas laikā, taču valdības tam nebija izstrādājušas nosacījumus – Eiropas līdzekļi bija, bet Latvijā pie tiem piekļūt nevarēja….faktiski Kampara laikā siltināšanas programma uzsāka apgriezienus….toties bija citu Eiropas fondu līdzekļi, kurus sadalīja oranžie un 2007./2008.gadā gan Valmiera, gan Cēsis demonstrēja savas nosiltinātās mājas pie kuru finansējuma citi netika klāt….

    ….Kalvītis tolaik Cēsis un Valmieru nosauca par izmēģinājuma poligonu…:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 21.01.2013. 14.54

    Par siltināšanu – protams varam daudz runāt par tēmu , bet viens no stūrakmeņioem ir iedzīvotāju pārliecināšana. Nezinu par Cēsīm vai Valmieru , bet konkrēti par Rīgu runājot savulaik , kad vēl Aksenoks bija mēris , tad tāds epopeisks tēls – Trubko ( no KNA ) piedāvāja organizēt Škaparam aģitācijas pasākumus par māju siltināšanu , Ēriks toreiz visam tam uzlika lielo mīksto :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 21.01.2013. 15.12

    Siltināt jau var tikai guļamrajonu ēkas. Kā var nosiltināt Vecrīgu vai Strēlnieku, Ausekļa ielu mājas?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 21.01.2013. 16.09

    Zane, bet Tu jau to pateici tāpat kā es, jo sākās siltināšana no 2009. gada un pie tam straujos tempos tieši piešķirot Kampara laikā līdzekļus siltināšanai!
    Par ko tad es saku?
    It kā jau nu Valmierā nebūtu tajās daudzdzīvokļu mājās pensionāri ar zemiem ienākumiem.
    Es taču saku un palasiet žurnālu Ir(johaidī, ir veicis pētījumu ar skaitļiem), jo māju siltināšana Valmierā iedzīvotāji pēc tam nemaksā dārgāk. Protams, ka jāmeklē labi būvuzraugi un tas ir svarīgi, lai nenozog būvmateriālus!!! Nemaksā vairāk, jo ietaupīts ir uz apkures izmaksām: gan katrai mājai savādāk, bet tas nav dārgāk!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 21.01.2013. 11.42

Pirms dažām dienām komponists slavēja Putina un Lukašenko valdīšanu. Kad viņš bija saeimā tad protams viņš nevarēja paust savu viedokli [ja tāds viņam vispār bija], jo mafija ir tieši tāda pati kā komunistu partija. Tu saņem labumus no mums, tu balso un runā tā kā mēs nosakam. Tāpat Zatlers savā ZRP sapulcē atņēma partijas biedriem telefonus un visiem uzspieda savu sakāmo, nerunājot nemaz par tanku ultimātu.

tā kā es vēl joprojām uzstāju par brīvu alu Rīgas dzertuvēs kā priekšnoteikumu balsošanai par šo madāmu ar uzvārdu Antante :) [obligātais smaidiņš]

+5
-2
Atbildēt

3

    buchamona > dace_ampermane 21.01.2013. 12.00

    klejotājs. Ne jau Kalniņš rakstīja vēstuli par Lukašenko :) Lukašenko par galveno Kalniņa rakstītajā vēstulē uzpūta prese :) Komponists emocionāli skumst pēc 30 gadu Latvijas un nesaprot, ka pasaule ir mainījusies. Tāds ir šīs vēstules saturs. Starp citu, varbūt, ka pavirši lasīju, bet es vairs piezīmi par Lukašenko šajā vēstulē neatradu.

    “….Valsts bez nākotnes – vai tas ir tas, ko mēs esam izcīnījuši, sadodoties rokās Baltijas ceļā un ceļot barikādes Rīgas ielās? Jo tas, uz kurieni mūs šobrīd kā aitu baru dzen, ir neliels aploks federatīvas Eiropas nomalē. Mēs taču gribējām pasaulē būt kā līdzīgie starp līdzīgajiem – paši vadīt savu tautsaimniecību, paši veidot savas attiecības ar citām valstīm un paši noteikt savus orientierus visos mūsu cilvēku un sabiedriskās dzīves aspektos…Latviešu tauta nav balsojusi par pievienošanos federatīvai Eiropai, tāpēc šoreiz referendums ir obligāts. Tikai jautājumam ir jābūt nevis par pievienošanos eirozonai, bet par nepievienošanos utopiskam projektam, kas saucas federatīva Eiropas valsts.

    Jo runa jau nav par eiro. Runa ir par to, vai mēs vēlamies izšķīst federatīvā Eiropā, kas mūsu tautas nākotnei ir nāvējoša, vai arī mēs gribam veidot tādu savu valsti, par kādu sapņojām, sākoties Trešajai Atmodai…..

    …Jūs ironizējat par nostalģiju pēc tiem laikiem. Taču akli ir tie, kas neredz, ka slavenais dzelzs priekškars lielā mērā pasargāja mūsu apziņu no tās kloākas, kas tagad dāsni gāžas pār mums no rietumiem un cunamiskā vienaldzībā noposta visas tās aizsargbarjeras, ko mūsu tauta gadu tūkstošos ir uzcēlusi, lai pasargātu savus cilvēkus un sevi saglabātu…”

    http://nra.lv/latvija/87454-imants-kalnins-valsts-bez-nakotnes-vai-tas-ir-tas-ko-mes-esam-izcinijusi.htm

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 21.01.2013. 12.06

    riņķī ap

    vai tā nav jauna versija? es arī to lasīju Lembes avīzē un ne Putina ne Lukašenko tur nebija. Kā tad žurnālisti izdomāja tos divus? IR portālā daudzi diskutēja. Lai nu kas, bet IR atsauc izdomājumus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 21.01.2013. 14.34

    .. par galveno Kalniņa rakstītajā vēstulē uzpūta prese :) Komponists emocionāli skumst ..
    ___________________ Nav ko skumt.

    Mieru beigtam Matisonam.Mieru.

    http://www.youtube.com/watch?v=Xz4ji7EQ_5k&noredirect=1

    +1
    0
    Atbildēt

    0

alexander 21.01.2013. 11.35

Manuprāt, RP vispirms pašiem jāvienojas par savas partijas vīziju un integritāti un attiecīgi, saliedētu rīcībspēju. Šobrīd Antānes priekšvēlēšanu programma atbilst pieteikuma vēstulei labākajā gadījumā uz Komunālās saimniecības departamenta vadītāja amatu, bet nekāda gadījumā uz Rīgas mēra amatu. Visnotaļ pārsteidz mērķis nodrošināt bezmaksas sabiedrisko transportu visiem, kas manuprāt, apliecina izpratnes trūkumu par nodokļu maksātāju naudas taisnīgu un līdzsvarotu izlietojumu.

+5
-2
Atbildēt

3

    garausiitis > alexander 21.01.2013. 11.37

    Ko darīt , ja skaidras vīzijas nav?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > alexander 21.01.2013. 12.52

    Ko darīt , ja skaidras vīzijas nav?
    __________
    Kaltētas mušmires- vīzijas garantētas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > alexander 24.01.2013. 18.32

    Kukula taču pati stāstija, kādas auras saskatījusies. Vienīgi šās veģetāriešu krogs drīz pēc tiem stāstiem strauji galus atdeva.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilgonis 21.01.2013. 11.29

V. Plūdonis “Uz saulaino tāli”
vistiņas korī (Ameriks, Ušakovs, Sudraba, Antāne…)
“Nelidot augstāk par Vistu kūts laktu!
Vismīļāk runāt par dējamo kaktu!
Ko nevar ar varu, to paņemt ar viltu!
Un…un…”

+10
-3
Atbildēt

2

    dro > Ilgonis 21.01.2013. 11.38

    Misija. Precīzi trāpīts. Es četriniekam pievienotu papagaiļus susuru, dzeri, easy1959, Normundu – IR portāla bekvokālu:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Ilgonis 21.01.2013. 11.53

    Paldies, Ino! Reizēm bekvokālisti ir spēcīgāki par solistiem, bet šajā vidē es viņus ignorēju (paretam izņemot sunīti).

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dro 21.01.2013. 11.26

Manuprāt laiks pielikt punktu RP atdzīvināšanas mēģinājumam. RP faniem pie apvāršņa nevainīgā jaunava Sudraba, kurai visas iespējas ieņemt Zatlera vietu uz baltā rumaka. Vēlu sekmes:)

+8
-1
Atbildēt

10

    garausiitis > dro 21.01.2013. 11.28

    Tur nu piekrītu – visi fanotāji , metamies uz jauno sapņu princi :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 21.01.2013. 12.51

    pie apvāršņa nevainīgā jaunava Sudraba, …
    _________________
    Sudraba jaunava, Zelta teļš?

    Vai varbūt Tu paslepus duomā – Dzelzs jaunava un spāniešu zābaki???

    Vai die, vai die…. atkal nāk maiji.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.01.2013. 14.07

    Ino, nu droši vien pie tā ka Sudraba iejās uz balta zirga prezidenta izremontētajā pilī, būs arī NA nopelns, jo Sc jau steidzies iesniegt Satversmes grozījumus saeimā par vēlētu tauta prezidentu. Starp citu, Tu taču arī droši vien zini, ka NA arī būs par tautas vēlētu prezidentu, un tieši tāpēc visam tām partijām kopā ar Sc būs tās 2/3 no deputātu skaita. Tieši tik daudz, lai pavērtu kremļa protežē: Sudrabai ceļu uz Latvijas prezidenta krēslu, kuru tai laipni sarūpēs “pateicīgā tauta”, bet likumu par to pieņems Sc +ZZs+NA+RP!
    Kaut nu es kļūdītos! Es būtu ļoti priecīga, ja mana sliktās nojautas nepiepildītos!!!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.01.2013. 14.32

    …Bet…Tev ir pilnīga taisnība!…redz, Sudraba šodien jautā tautai, ko viņai tālāk darīt – iedvesmojusies no 100.panta preses kluba skatītāju balsojuma – vēlas sadzirdēt skaidru atbildi – gribam! gribam Tevi! kļūsti par mūsu valsts Balto Māti – Prezidenti!….

    …cilvēks, kurš 8 gadus kritizējis un norādījis kā citiem dzīvot, vairs nezina, ko pašai ar savu dzīvi iesākt – gaida, lai kāds pasaka priekšā!….absurds!…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.01.2013. 15.59

    Bet. Vai tad gribi turpināt LC iedibināto praksi – piemērot likumu atsevišķam cilvēkam? Viens komunists Rubiks, viens čekists Bojārs, viens uzticams premjers Repše, kuram uzticēt KNAB, viens stukačs Andrejevs – krietnākais Ārlietu ministrs pēc valsts neatkarības atjaunošanas. Vai pastāvošā kārtība bija šķērslis Zatlera vai Bērziņa ievēlēšanai?
    Protams, ja Sudrabu ievēlēs augstajā amatā, tad vainīga būs tikai NA, neviens cits:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.01.2013. 16.02

    Zane, es mazdrusciņ paskatījos to Preses klubu, lai redzētu vai to atkal vada tas Ozols, un ieraugot viņa pārlaimīgo ģīmi, sapratu, kas ir Ozola apjūsmas objekts!
    Šausmīgi, ja šādi cilvēki tagad vada prese klubu!
    Par rozēm neskatījos, jo tas pats jau bija pārlieku daudz!
    Vajadzētu pavaicāt tam Ozolam vai viņš zina kur Sudraba viesojusies pagājušo gadu, un ar ko sēdējusi pie viena galda? Vai arī tos Latyvijai nedraudzīgos cilvēkus Ozols apbrīno un sagaidīs ar rožu klēpjiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.01.2013. 16.06

    Jā, Ino, es tā domāšu, jo, ja NA piebiedrosies SC +ZZS+ RP, tad man ilūziju vairs nebūs, jo ļaunums Latvijas valstij ar Sudrabas ievēlēšanu par prezidenti noteikti notiks , jo būs sasniegts tas 2/3 no saeimas deputātu skaita!
    Kur nu vēl lielāka nodevība būtu no NA vai arī domā, ka tas būtu stulbums?
    Šī sieviete būs Latvijas ļaunums, jo pārāk lielas viņai ambīcijas un draugi arī “labie”, ne vietējie, un valdību viņa ienīst no visas savas sirds. Lai Dievs nedod Latvijai šo karjeristi, jo nav viņai neviena laba darba, par kuru teikt, ka viņa to darījusi Latvijas valsts labā!
    Atceries manus vārdus, tad, kad tas patiešām notiks, ja vecajai kliķei pievienosies NA!
    Bez tam Rasnačs jau vairākas reizes ir nodevis NA! (gan Bērziņa gadījumā, gan Muižniecei izpalīdzot)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.01.2013. 16.12

    Bet. Kā tad ar Vienotību? Jau aizmirsi Āboltiņas žēlošanos par pielaisto kļūdu, Jaunupa ideālāko koalīcijas modeli, Ēlertes teikto, ka sadarbojoties ar SC nav nekāda riska? Neveselīga fantāzija:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.01.2013. 16.22

    Īno, Tevis pieminētie neko praktisku neizdarīja, un tā ir tā atškirība, jo V visi nedomā kā Āboltiņa vai Jaunups, kurš starp citu jau pārskrējis pie Repšes!
    Vai viņi praktiski ko izdarīja? Jaunupa mīlestība uz SC arī Rd vēlēšanās atspoguļojās skaitļos un Jaunups ir tur – mēsalainē!
    Tācu padomā, kas notiks ja NA būs par tautas vēlētu prezidenti? Tad ši ambiciozā dāma mūs mierīgi nodos un vēl pasniegs kā milzu panākumu, jo gan jau gribēs un arī to saeima izdarīs, lielākas pilnvaras sev!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.01.2013. 16.38

    …lai tauta ievēlētu prezidentu, ir jāmaina Satversme….tautas vēlētam prezidentam mainās arī statuss un funkciju nosacījumi….tā ir ķēdīte, kura var pavilkt sev līdz ļoti daudz bīstamu faktoru…pārsteigumi var parādīties pavisam negaidot…un zinot, mūsu koalīcijas “draudzīgās” attiecības, populismu, vēlmi otram “iegriezt”, “nolikt pie vietas” – šis ir nepārdomāts pasākums….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 21.01.2013. 11.21

Antānei ir kārtīgs krampis un RP rullēs vēlēšanās.
Vistraģiskāk ir Vienotībai ar Ēlerti priekšgalā – domāju V, kamēr vēl ir laiks, vajadzētu nomainīt mēra kandidāti.
Zinu, ka viņa tracina pat nozombētus Vienotības fanus, kur nu vēl svārstīgos.
Pats fakts, ka par mēra kandidāti tiek izvirzīta persona, kas Atmodas laikā iestājās komunistiskajā partijā, ir sevišķi cinisks un pazemojošs.
Fakts, ka Ēlerte ar savu Dienu vēl 2006 gada vēlēšanās atbalstīja Tautas partiju un valsts izzadzēju Šķēli, ir nenomazgājams un par to klusēt neviens netaisās.
Kad visai tautai bija skaidra Tautas partijas un Šķēles patiesā seja, Ēlerte palīdzēja vēl reanimēt šo briesmoni.
Ēlerta atbalstīja valsts izzagšanas turpināšanu.
Šis apkaunojošais fakts notika vēl nesen visas tautas priekšā un to aizmirst nav iespējams.
Kāda interesanta atšķirība :
Vienotības pārstāve Ēlerte ar savu avīzi palīdzēja oligarhiem nozagt Latviju un, kad jau likās, ka Šķēle noies pa burbuli, paildzināja TP “dzīres” vēl par četriem gadiem.
Antāne pārstāv partiju, ar kuras palīdzību pirmo reizi pēc daudziem pazemojošiem gadiem Latvijas valdība ir brīva no TP Šķēles, smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga un Šlesera.

VAI JŪTIET ATŠĶIRĪBU?

Tagad jautājums:
Ja Rīgas pašvaldībā (bez SC un Amerika) 5% barjeru pārvarēs tikai RP, V un NA, bet neiegūs vairākumu Domē, kas būs vainīgs par to?

+3
-11
Atbildēt

12

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 11.29

    susurs. Skan kā ironija par RP. Kur palicis tavs humors?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 11.35

    susurs – tas tiesa , Antānei ir krampis … Vari iedomāties , ka viņa varētu būt Tava mīļotā sieviete ? Bet varbūt Broka :) ?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 11.56

    Paskatījos bildē , nu cik Antānei ? 30-40 ? Bet nu riepa ….
    Man bija paziņa, viņam patika formīgās, tiesa 2 gadus atpakaļ ielaida lodi pierē ….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 12.43

    klusais. Atkal izklaidējies? Esam tādi, kādus liktens lēmis. Par gaumi nestrīdēsimies, varbūt Antāne jau saņēmusi kaudzi meilu no pielūdzējiem, t.sk. no susura?:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.02

    Susur,
    ” 5% barjeru pārvarēs tikai RP, V un NA, bet neiegūs vairākumu Domē, kas būs vainīgs par to?”

    Un Tu vēl jautā , Susur, protams, ka atbildi jau tu zini, pie tam tā vienmēr būs viena: vainīga ir Vienotība, jo tā ir greizsirdīga uz RP labi izplānotajām reformām.
    Rullē tik tālāk un apmētā V ar mēsliem, un tad tik saki, kas veidos to RD koalīciju, ja tiešām Rp tajā iekļūs?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.48

    lno – protams … Biju daudz laba dzirdējis par Antānes prāta spējām … nu ieraudzīju arī kundzi vizuāli , jāteic , ka Broka viennozīmīgi manā vērtējumā ir simpātiskāka . Ēlerte jau ar daudziem asociējas pirmajā brīdī ar vizuālo izskatu … Un kas būtu Ušakovs bez sava vizuālā tēla ?
    P.S. Vai Elita Krūmiņa ar netika daudz tirzāta sava vizuālā tēla dēļ ? :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.52

    klusais. Pēc manām domām vizuāli Ēlertei nav nekādas vainas “skaistums nāk no iekšām”, Ušakovs geja sapnis:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 14.59

    lno – tātad Tavu gaumi noskaidrojām :) :) :)
    Par geju sapņiem neizteikšos , vienkārši nezinu …

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.09

    klusais.Kandidātu izskata apspriešana lai paliek tiem, kuri balso par frizūrām. Manuprāt nevienas kandidātes izkats neizšķirs vēlēšanu rezultātu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.17

    lno – varētu padomāt, ka Latvijā maz balsotāju par frizūrām :) :) :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.21

    klusais. Tad jau apkops savu lauciņu bez mūsu palīdzības:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 21.01.2013. 15.49

    klusais ….
    Man bija paziņa, viņam patika formīgās, tiesa 2 gadus atpakaļ ielaida lodi pierē
    _____________________________

    kam tieši? Vienai no “‘formīgajām”‘? vairākām(diespasarg!)???!….vai varbūt kādam pļāpīgam kaimiņam?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 21.01.2013. 10.41

“Mūsu bērni iet Rīgas skolās, mēs braucam ar tramvajiem un atpūšamies Rīgas parkos, maksājām siltuma rēķinus un zinām, ko darīt, lai tie mazinātos. Rīgai ir milzīgs potenciāls – mēs to attīstīsim un izmantosim visas galvaspilsētas iespējas, saglabājot visu labo, kas šeit jau ir izveidots un radīts,” uzsvēra Antāne.”

Kāds ūdens atkal tiek liets uz rīdzinieku galvām! Cik nožēlojami: attīstīsim, pilnveidosim un ieviesīsim, izmantosim …..
Kā no PSKP kongresa tribīnes.

+10
-2
Atbildēt

0

Ilgonis 21.01.2013. 10.36

Un vēl Sudraba uzrunā tautu???!!!…
Belij koņ, belij koņ – vēl tik antiņi jāatrod… un stikla kalnā gaida Maskava!

+8
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 21.01.2013. 09.50

Tiešām, RP ir skaidri definēta “nostāja” tikai par sabiedrisko transportu. Saprotams, jo no šādas SC izmestas ēsmas vairs nevar atkāpties. Tā ir jau norīta. Un jāiet vēl tālāk – davaj, piesolam visu visiem par velti! Viss pārējais ir pupu mizas un baltā miglā tīts.

man īsti nav skaidrs, kurš kuram rok kapu. izskatās, ka RP pati sev.

Bet varbūt RP ir ļoti tālejošs gājiens ar zirdziņu – visus vēl pēdējos atlikušos RP atbalstītājus nokautēt, lai tiem vairs nebūtu jāšaubās, par ko balsot? (Tā teikt, ziedot sevi idejas vārdā) Jo, kā zināms, RP vēlētājs nebūt nav SC atbalstītājs. Nekas cits viņam neatliks, kā skatīties V un NA virzienā. Tātad, galvenais RP uzdevums turpmāko 4 mēnešu laikā ir novērst no sevis pilnīgi VISUS un mirt mocekļa nāvē.

+10
-2
Atbildēt

12

    garausiitis > silvija_vitina 21.01.2013. 10.05

    Tradutrīce – tā jau budžets Rīgā ir ar totālu deficītu , domāju ,ka bezmaksas transports tam tikai ātrāk ļaus pakļūt zem ūdens . Paziņojums pilnīgajiem lošiem, kā viņie pašiem nav kauns par šādiem murgiem:) Otra lieta , ko vēlos pieminēt – par biedru atsaucību – ja skatamies relatīvās vienībās , tad apmeklētība pieauga par 50% , ja absolūtās , tad nožēlojami – no 60 uz 90 biedriem . Kas tas par murgu ?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 21.01.2013. 10.13

    klusais
    uz RP var itin mierīgi attiecināt repšes citātu “nu kā var nesolīt?” Nu galīgie idioti jau RP nav un saprot, ka viņu galvenais mērķis ir pārvarēt 5%, nevis cīnīties par mēra krēslu. Tāpēc no RP solījumiem RD budžets necietīs. un arī vēlētājs, katru reizi saņemot kārtējo solījumu vakcīnu, pret tiem kļūst aizvien imūnāks.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > silvija_vitina 21.01.2013. 10.18

    tradutrīce – nu bet solīšanu ar vajag ar galvu :) Kurš tad noticēs šitam sviestam ?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 21.01.2013. 10.36

    Tradutrīce
    galvenais mērķis ir pārvarēt 5%, nevis cīnīties par mēra krēslu
    _________________________________________________________
    pārvarot 5% tiek saņemta ZELTA AKCIJA, tad jau arī mēra krēsls nav tālu :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 21.01.2013. 10.41

    varbūt viņi cer uz SC balsīm? :) tie jau basņām tic. Varbūt tas ir RP slepenais mērķis? Tikai kušš, ka kāds no SC to nepadzird un nekļūst tramīgi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > silvija_vitina 21.01.2013. 10.53

    tradutrīce – necer viņi ne uz kādām SC balsīm, viņi manuprāt cenšas saprast kas paši ir – kā publicitāti ieguvušais Zatlera teiciens – Kas es esmu? Visa viņu rosīšanās izsauc vairāk līdzjūtības …. , jo viņi ir iedzīti stūrī un paši nesaprot kas notiek un ko darīt tālāk … Ceru ,ka vēl kādu pērli neizģenerēs :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kruskops > silvija_vitina 21.01.2013. 11.19

    klusais Tradutrīce – tā jau budžets Rīgā ir ar totālu deficītu
    It kā 2012.gadā esot bijis 2.8%. Kur tu rāvi, ka deficīts ir totāls, vai šie % tev liekas milzīgs deficīts?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > silvija_vitina 21.01.2013. 11.27

    Opapus – nav datu par 2012. Bet 2011 izgāja sausām kājām , jo nebija līdzfinansējums ES projektiem , kas bija ieplānots. Tas tiesa , ka RD budžeta izpilde ir labāka kā plānotā , jo ir labāka izaugsme valstī , bet principā tā nevar plānot , jo novirze var būt pretējā virzienā :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > silvija_vitina 21.01.2013. 11.59

    Tātad, galvenais RP uzdevums turpmāko 4 mēnešu laikā ir novērst no sevis pilnīgi VISUS un mirt mocekļa nāvē.
    ________________ Jā.
    Taisnība gan.

    P.S.

    Borhesa cienīgs teksts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 21.01.2013. 12.06

    paldies, Lama
    uztveru to kā komplimentu :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > silvija_vitina 21.01.2013. 12.33

    uztveru to kā komplimentu :)
    _____________
    Tā jau arīdzan tas bija duomāts.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > silvija_vitina 21.01.2013. 23.12

    aivarsk
    pārvarot 5% tiek saņemta ZELTA AKCIJA, tad jau arī mēra krēsls nav tālu
    ——————–
    tas ir īpaši bistami – varam atcerēties kaut vai Kreitusa partiju :), kuriem 90. gadu beigās laikam bija divas vietas RD, bet Kreituss pamanījās iesēsties Rīgas vicemēra krēslā.
    Tāpēc – nevienu balsi par RP!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

peerku 21.01.2013. 09.43

> klejotājs

Vai vēl cer uz savām stikla krellītēm. Katrā ziņā izskatās (Z)RP var lēti nopirkt,- secondhand prece.

+8
-2
Atbildēt

0

garausiitis 21.01.2013. 09.30

Tas par sabiedrisko transportu ir reāli rēcīgi:) un uzreiz parāda , ka RP nav reāla rīcības plāna. Interesanti ko par to saka Vjačeslavs?

+10
-4
Atbildēt

2

    buchamona > garausiitis 21.01.2013. 10.03

    klusais. Ne tikai Vjačislavs :) Neko es nesaprotu no ekonomikas, taču pat man ir uzkritis, ka Latvijas “liberāļi” kopumā nekad nav runājuši par liberālu ekonomiku Latvijā.

    Latvijas “liberālisms” – tas ir kaut kas īpašs pasaulē, kas domāts galveno kārt minoritāšu ērtību paplašināšanai, jaunas nācijas radīšanai utt, nekas prātīgāks viņu galvās nerodas.

    Lai gan – nupat uzgoglēju par liberālismu, arī citur pasaulē liberāļi tā pa īstam vēl nav sapratuši, kas viņi tādi ir :)

    ” …Kaut arī ASV ar vārdu liberāls saprot sociālistisku, kreisu politiku, Eiropā šis vārds dažkārt tiek joprojām lietots tā sākotnējā nozīmē. Mūsdienu ASV konservatīvisms ir līdzīgs “klasiskajam liberālismam” savās ekonomiskās politikas nostādnēs (piemēram, atbalstot samazinātu pārvaldes aparātu), tomēr tas nav “liberāls” kulturālos jautājumos. Libertārisms ir līdzīgs mūsdienu konservatīvismam un klasiskajam liberālismam ekonomiskos jautājumos, taču atšķirībā no konservatīvisma ir pieļāvīgāks kulturālos jautājumos vai arī tos vispār nediskutē…”

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Liber%C4%81lisms

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 21.01.2013. 10.07

    RA – tas tikai parāda, ka nav citu ko teikt . Izmisīgs mēģinājums sazvejot kādu lētticīgo balsi . Tas parāda , ka ar RP ir sliktāk kā varētu iedomāties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.01.2013. 09.20

..Nīlas flotes admirāla iecerētās moskovītu “rekonkistas” panākumu ķīla
nav tik daudz pat kremlinu naudiņas
kā – piesaistīto derīgo idiotu un parasto neliešu daudzums no “‘iedzimto ” vidus.

+10
-3
Atbildēt

1

    dace_ampermane > ilmisimo 21.01.2013. 09.26

    lama

    Antāne dabūjusi stikla krellītes un spogulīti no kremļa

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 21.01.2013. 09.05

“Mans mērķis būtu vispār bezmaksas sabiedriskais transports Rīgā”, sacīja Antāne.

un es saku: alus pa brīvu jebkurā pilsētas bārā un siltuma rēķini Rīgas domes apmaksāti, cieti!

+22
-4
Atbildēt

5

    putekliic > dace_ampermane 21.01.2013. 09.24

    Jā, es arī šo dzirdēju. Un tas ir lēts politiskais triks spēlēt sāncenšu lauciņā. Tas tikai liecina, ka pašiem nav ko piedāvāt un uz tādiem paļauties notiekti nevar.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_ampermane 21.01.2013. 10.31

    Paļauties nevar, bet nekur neliksies, ja sc spēlē rupju populistisku hokeju, tad balerīnas tajā laukumā tālu netiks – tas attiecās arī uz pārējām partijām. Var sabiedrisko piedāvāt par brīvu, bet krietni samazināt Rīgas Satiksmes tēriņus, otkatus utt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 21.01.2013. 11.09

    Aivarsk taisnība – populistu var pārspēt tikai vēl lielāks populists, īpaši, ņemot vērā daudzu Rīgas vēlētāju kvalitāti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > dace_ampermane 21.01.2013. 11.44

    Nu, un ko tad jūs piedāvājat? Lai arī citi politiskie spēki nāk klajā ar līdziegiem solījumiem? Lai Vienotība, piemēram, pasola, ka ja būs viņi pie varas, tad apkure tulīt arī būs par velti? Neviens nopietns politiskais spēks tā nerīkosies – tas ir nesolīst to, kas ir pilnīgi neiespējami, jo tas ir tuvredzīgi. Vai kādam ir jāatgādina ko tik nesolīja Šlesers ar “gāzēšanu”, 50k darbavietām u.c. un cik drīz pēc tam beidzās viņa darbošanās politkā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 21.01.2013. 11.50

    Solījumiem neviens netic, bet nauda ir Ušakova rokās, tā ka jāorientējas nevis uz Ušakova, bet, domājošu elektorātu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 21.01.2013. 08.59

…uz jautājumu, vai RP pašai izdosies izveidot savu deputātu kandidātu sarakstu, jo uz pēdējo RP Rīgas nodaļas kopsapulci bija pulcējušies 60 cilvēki, Antāne atbildēja, ka jā, jo uz nākamo pasākumu bija pulcējušies 90 cilvēki…+++ no 758 RP Rīgas nodaļas biedriem uz atkārtotu kopsapulci, jo pirmo reizi bija ieradušies 60 un tādēļ tā bija rīcības nespējīga, ieradās 90 un šāds apmeklējuma rādītājs demonstrē sabiedrības ieinteresētību? :)
RP ir četri mēneši nevis lai veidotu spēcīgu koalīciju, bet gan, lai savestu savu partiju kārtībā, ja ir tik lielas ambīcijas – startēt Rīgas vēlēšanās patstāvīgi. Gribot, negribot ir ” jātur īkšķis” par viņiem, lai izdodas pārvarēt 5% barjeru un, ja tas tā notiks, tad, lai partijai pietiktu goda prāta nepārdoties SC un Amerikam, ja GKL tiks domē.
Lasot RP kandidātes pārliecinošās frāzes par spēcīgu koalīciju – gribot, negribot ir jāatceras pavisam neseni notikumi Saeimā, tajā laikā, kad tika veidota šī brīža valdošā koalīcija

+7
-2
Atbildēt

2

    janis17 > buchamona 21.01.2013. 10.27

    Par koalīcijas stāvokli var spriest no Roņa sacītā.
    Ronis: koalīcijai vajag restartēties, lai ietu tālāk – tas nozīmē, ka realitātē koalīcijas faktiski vairs nav!!!

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/ronis-koalicijai-vajag-restarteties-lai-ietu-talak.d?id=42987764

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.01.2013. 10.49

    aivarsk. Ronis jau Dombrovski “paceļ” pāri Mozum :)

    “….
    Ja Mozum desmit baušļus, kas viņam tika iedoti no Dieva, vajadzētu dabūt cauri mūsu esošjai koalīcijas padomei un vēl Saiemā visos trijos lasījumos…nezinu, vai mums šodien būtu tie baušļi. Bet Dombrovskim līdz šim tas kaut kā ir izdevies, kaut tas ir ārprātīgi smags darbs…” http://www.diena.lv/latvija/viedokli/ronis-koalicijai-ir-jarestartejas-un-es-tur-nevaru-palidzet-13989090

    Un, taisnība jau Ronim ir. :) Dažreiz atliek vien nobrīnīties, kā deputāti, kuri pārstāv koalīciju, nesaprot to, ko no viņiem gaida vēlētājs, proti – normālu darbu, bez šova, bez sava personīgā ” es”. Personīgais ” es” bija jāieliek priekšvēlēšanu programmā un koalīcijas līgumā pirms darba sākšanas. Un tas attiecas uz visu triju koalīcijas partiju deputātiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 21.01.2013. 08.50

Visvairāk atbalstītāju ir V, un tie liktu mīnusus gan NA, gan RP kandidātiem, attiecīgi analoģiski rīkotos arī NA atbalstītāji.
Tā ka RP patreiz ir viszemākais reitings, tās kandidāti dabūtu vismazāk plusu, un visvairāk mīnusu, tātad, neizdevīgāks tāds kopējs saraksts ir taisni RP.
Tā ka V ir vislielākais atbalstītāju saraksts skaits, tās kandidāti dabūtu vairāk plusu, kā mīnusu, un V tāds kopējs saraksts būtu izdevīgs.
NA ir kaut kur pa vidu.
Bet, pat neatkarīgi no tā visa, neticas, ka šis trīs partijas vispār spētu sastādīt kādu kopēju sarakstu.
Un, pat ja sastādīs, diezin vai daudz vairāk iegūs, jo NA atbalstītāji daudzi vienkārši nebalsotu par sarakstu ar RP, atkal daži V un RP atbalstītāji nebalsotu par sarakstu, kurā būtu NA, utt., manuprāt, loģiskāk būtu iet visām trijām atsevišķi, un pēc vēlēšanām, tad gan mēģināt ko izveidot.

+6
-6
Atbildēt

13

    ltvpanorama > ligakalnina 21.01.2013. 08.59

    toties vējā tiks izmesti % no ZZS un RP, kuri iespējams netiks pāri procentu robežai..nerunājot nemaz par visādiem Daugavas racējiem un citādiem tūdaliņiem, bet kopīgs saraksts varētu apvienot tos kas nav nevienas partijas līdzjutēji…bet kā jau teicu tur visiem ir savas intereses un ambīcijas un pārsvarā ne jau ideoloģiskas pretrunas, bet sponsori, nevīstošie pelēkie kardināli u.t.t , kurām pārkāpt pāri neviens netaisās..un tāpēc jau šajā valstī viss buksē

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 21.01.2013. 10.24

    Tas, ka V, NA, RP piedalās ar atsevišķiem sarakstiem visdrīzāk ir pareizi.
    Tikai bažas ir par to, kas notiks pēc vēlēšanām. Abi draudziņi – nils un Slaviks pilnīgi mierīgi var veidot kopēju biznesu Rīgā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ezis > ligakalnina 21.01.2013. 10.51

    Tad partijas drīkst startēt vēlēšanās tikai tāpēc, lai pārvarētu 5% barjeru?
    Partijas ir dažādām ideoloģijām, tāpēc LV viņas ir vairāk nekā Ķīnā.

    Un par to kopējo sadarbošanos tāda skaista dubultmorāle sanāk – ķipa mēs plēšamies un nevaram sadarboties, bet par sadarbību ar SC pat runāt nedrīkst. Tas pats aicinājums: neplēsties savā starpā, bet tomēr plēsties, ir absolūti greizs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 21.01.2013. 10.53

    dzeris49…NA atbalstītāji daudzi vienkārši nebalsotu par sarakstu ar RP, atkal daži V un RP atbalstītāji nebalsotu par sarakstu, kurā būtu NA…
    _____________________
    Jo absurdāki murgi, jo ticamāki?:) Patini filmu atpakaļ un atceries JL, PS un SCP apvienotā saraksta panākumus 10. saeimas vēlēšanās. Tad savu ienaidnieku pirmajās rindās saskatīji PS, Bet RP vietu pildīja SCP. Lai kāda būtu NA /nedomāju, ka par matu sliktāka par V/, tā ir vienīgā iespējamā Vienotības partnere. Neticu, ka IR redakcijā kāds domā, ka Vienotība spējīga RD iegūt vairākumu, tad kāds mērķis ir NA nemitīgai ķengāšanai? Tur nav pat 3X jāmin.
    Normālam cilvēkam pietiktu ar Antānes teikto, ja neko nav devušas Zatlera atklāsmes…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.01.2013. 11.04

    Nu gan salīdzināji – PS un NA, it kā jau abi “nacionāli noskaņoti”, bet, tā kvalitāte dažāda, tas tāpat, kā kādu BMW salīdzināt ar žiguli, četri riteņi katram, uz priekšu taču arī kustas, jādomā, kas ir žigulis, kas BMW, nav tālāk jāskaidro.
    Un kur tu saskati nemitīgu NA ķengāšanu, lai paši nedod iemeslu, tikpat labi var teikt, ka notiek nemitīga RP ķengāšana.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 21.01.2013. 11.06

    Ino…Lai kāda būtu NA /nedomāju, ka par matu sliktāka par V/, tā ir vienīgā iespējamā Vienotības partnere. Neticu, ka IR redakcijā kāds domā, ka Vienotība spējīga RD iegūt vairākumu, tad kāds mērķis ir NA nemitīgai ķengāšanai? Tur nav pat 3X jāmin… +++ viens iemesls, kādēļ tiek mēģināts ” sabraukt” NA ir mēģinājums pakalpot Saskaņas Centram, bet nedomāju, šāds mērķis ir vairākumam no tiem, kuri te ikdienā lamā ” nacionāļus” :).

    Otrs iemesls, kuram es ticu vairāk – ambīcijas uz vienīgo patiesību. Ar šādām ambīcijām slimo gan IR redakcija, gan arī daži no mums te – IR komentētājiem :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 21.01.2013. 11.15

    dzeris49. Tam, kam tu oponē, bija tikai pakārtota loma manā atbildē. Mani jau visvairāk aizkustina tava “rūpe” par Vienotības vēlēšanu rezultātu, kas pēc tavām domām būtu sliktāks, ja tā startētu kopīgā sarakstā:)

    PS un NA, it kā jau abi “nacionāli noskaņoti”, bet, tā kvalitāte dažāda, tas tāpat, kā kādu BMW salīdzināt ar žiguli, četri riteņi katram, uz priekšu taču arī kustas
    ____________________
    Nu ja PS tik laba, tad kādēļ tā bija tavs uzbrukuma objekts?:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 21.01.2013. 11.23

    lno – patreiz visus uztrauc viens jautājums – paliks Ušakovs ar Ameriku vai nē? Patreiz izskatās ,ka paliks … Un tur jāuzņemas atbildība nosacīti labajam flangam. JA mans viedoklis – lai paliek un aplaužas ar sociālo politiku , bet baža , ka var viņi ietrāpīt nākamajā Saeimā … un tad pamainam nedaudz nodokļu politiku , ko tur vēl un rullē tālāk … Diemžēl …

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 21.01.2013. 11.32

    klusais. Es esmu ne tikai naivs, bet arī optimists. Manuprāt ir visas iespējas Ušakovu aiziet no Domes, būtu tikai gribēšana.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.01.2013. 11.34

    Ino – ko nozīmē “uzbrukuma objekts”, katram savas simpātijas, man tuvāki bija SCP.
    Un tas, ka visas partijas jau pirms vēl. paziņo, ka nekad neies ar SC, manuprāt, vispār kļūda, šī ir pašvaldība, var strādāt ar visiem, ja nevar Ušakovu “aiziet”, varētu viņu, vismaz, “atšķaidīt”, tikai, izskatās, to, iet kopā ar kādu no “latviskām” partijām izlems Ušakovs, nevis šīs partijas, visdrīzāk, viņš paliks, populisms savus rezultātus dod, un to var pārsist tikai ar vēl lielāku populismu, bet, adm. resurss un nauda Ušakova rokās, tā ka vajadzētu orientētis nevis uz Ušakova, bet, uz sakarīgo un domājošo elektorātu, un arī kampaņu veidot attiecīgu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 21.01.2013. 11.44

    lno – iespējas ir protams , bet nav vienojošā faktora … Nav centra , kas spētu vienot , jo deķi katrs velk uz savu pusi :) Egoisms …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 21.01.2013. 12.52

    dzeris49….uz sakarīgo un domājošo elektorātu, un arī kampaņu veidot attiecīgu.
    _______________________
    Kuri tie būtu? Vai tie, kuru sapnis ir sagaidīt Putina apsolītās nosprāgušā ēzeļa ausis?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.01.2013. 13.31

    Tie, par kuriem tu te runā, visi balso par Ušakovu, ko tik ļoti ieciklējies uz to Putinu, domājošais elektorāts ir tie, kas spēj paši sevi uzturēt, maksā nodokļus, nav atkarīgi no pabalstiem, nav atkarīgi no Amerika un Ušakova, tātad, tos nevar uzpirkt, un saprot, ka “par brīvu” nekas nenotiek, par visu, beigu beigās, samaksā viņi paši, kā arī saprot to, ka Ušakovs ir autoritārs cilvēks, nevienam mēram nebija tāda vēlme nostādīt ierindā visu presi, un tādas antidemokrātiskas tendences ir bīstamas.

    R.A. – manuprāt, tulkot “uzbraucienus” NA kā pakalpošanu SC nedaudz vienkāršots piegājiens, tie, kas balso par NA, par SC nebalsos nekad, lai kas arī nenotiktu ar to NA, cita lieta, ka, visdrīzāk, nobalsos par to pašu V, par ko tad vēl.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 21.01.2013. 08.48

diezvai ZRP pārvarēs 5 %..un tāpat ZZS,…bet uz to jau kremlini cer, lai mēs savā starpā kasītos un pa to laiku šie turpināti šiverēt savus 20 % iekasēdami, vienīgā iespēja to nepieļaut ir kopīgs saraksts, bet diemžēl tautiešiem labāk tīk savstarpēji ķīviņi, sīkas žuļicības un darbošanās Brāļu kaudzīšu Mērnieku laikos aprakstītajā stilā..Aplaudismengas dipitori, johaidī..

+17
-5
Atbildēt

2

    putekliic > ltvpanorama 21.01.2013. 08.59

    Nav zvnīts, ka startējot atsevišķi RP, V un NA savāc mazāk. Galvenais, lai pēc tam (ja būs vairāk nekā “banānu dalītājam” un “dvacatņikam”) spētu vienoties. Par pēdējo māc šaubas, redzot kā tā saucamie koalīcijas partneri pazemoja lielo brāli Vienotību valsts kontroliera vēlēšānās sametoties kopā ar SC.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ilma > ltvpanorama 21.01.2013. 09.15

    (ja būs vairāk nekā “banānu dalītājam” un “dvacatņikam”) –

    vai ar šo, kā vakar informēja raidījumā “Nekā personīga”, domāts arī Jaunais Laiks, protams, ar “poģeļņikiem – TP, LPP, ZZS, TB, un arī viņu mantinieki – Vienotība?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

peerku 21.01.2013. 08.39

Antāne nemaz radiointervijā neslēpa, ka neskatās tikai (patiesībā vispār) uz Vienotību un NA. Skaidrs, ka (Z)RP cer tikt Rīgas Domē un veidot koalīciju ar SC, Viss par to liecina.

+14
-5
Atbildēt

9

    ilmisimo > peerku 21.01.2013. 09.12

    Skaidrs, ka (Z)RP cer tikt Rīgas Domē un veidot koalīciju ar SC, Viss par to liecina.
    _____________
    pruotams.

    Mazā sudraba – antāne?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 21.01.2013. 09.53

    Tikpat labi koalīciju ar SC varētu veidot NA, nebūtu jau pirmā reize RD vēsturē, arī NA un SC kopējais balsojums par to Krūmiņu, nerunājot par citiem kopējiem balsojumiem, to absolūti neizslēdz, tāpat, kā tas, ka populisti kā vieni, tā otri.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 21.01.2013. 09.54

    > dzeris

    Tur Jums taisnība

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > peerku 21.01.2013. 10.02

    dzeris49: Dzeri beidz dzīt zosis, atvainojos. Krūmiņu izvirzīja RP un VL, pēc tam SC nolēma šo kandidāti atbalstīt. Tad, kas tavuprāt VL bija jādara pēc tam, kad SC arī nobalsoja par Krūmiņu???
    Un vēl, ja opozīcija balso kopīgi ar pozīciju, tas nozīmē visi ir komunisti?:)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 21.01.2013. 10.16

    Par tiem komunistiem tev taisnība, dabiski, “komunistiem” pēdiņās, drīzāk, šeit varētu runāt par boļševistisku domāšanas stilu, kas raksturīgs gan SC, gan VL.
    Un, tu domā, izvirzot to kandidāti, NA nezināja, ka par to balsos SC, ja nezinātu, tad jau nebūtu jēga izvirzīt.
    Un, faktiski, Krtūmiņu ieteica Sudraba, kura it kā milzīgi nepatīk tai NA, toties patīk Lembergam, un kurai pašai Lembergs ir piemērs, to arī viņi nezināja, “naivie ideālisti”, vai, vienkārši, tā kandidāte bija kādam ļoti vajadzīga, vari minēt, kuram?
    Teiksi – “sazvērestības teorija”, utt., bet vai tad Latvijas politikā vispār kaut kas ir tā, kā to grib pasniegt “elektorātam”, un īstā rīcības motivācija, gandrīz vienmēr, nesakrīt ar deklarēto?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 21.01.2013. 10.18

    Ja es būtu Antonijas ielas arhitekts, es ieteiktu visu kaut ko, lai pūderētu smadzenes tādiem naivuļiem, kā Dzeris49…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 21.01.2013. 10.29

    Nu kas tad ir tik naivs tajos manos spriedumos, kaut, saprotu, tu nespēj pieņemt domu, ka NA nav nekādi “naivie idealisti”, bet gan politbiznesmeņi, kā TB.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ezis > peerku 21.01.2013. 10.53

    Daudzi no Vienotības arī neslēpj, ka labāk valdībā sadarbotos ar ZZS nekā ar RP, tikai kāpēc viņi ir tie baltie?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 21.01.2013. 11.00

    Vai tad es teicu, ka V ir kādi baltie, manuprāt, tādi Latvijas politikā vispār nav, cita lieta, ka daži salīdzinoši labāki, daži galīgi melni.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ilma 21.01.2013. 08.31

Ja tajā laikā būtu Latvijā, pašvaldību vēlēšanās noteikti nebalsotu par “trijām plintniecēm” – Antāni, Broku vai Ēlerti.
Visticamākais, mana pragmatiskā izvēle būtu SC. Gan jau tā arī notiks.

+2
-24
Atbildēt

5

    janis17 > ilma 21.01.2013. 10.16

    Tu vēl šeit?
    Neesi notinies uz savu laimes zemi?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilma > ilma 21.01.2013. 10.52

    Nesatraucies, pēc pāris nedēļām. Ja es ko daru, tad lēni un pamatīgi.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ilma 21.01.2013. 11.39

    Bet vispār tā tagad varētu būt problēma. Ir taču kāda maza daļa sabiedrības – gan vīrieši, gan sievietes – kuriem ir aizspriedumi pret sievietēm kā vadītājām, kā politiķēm. Var gadīties, ka šajā muļķīgajā situācijā – līderes TIKAI sievietes – latvieši zaudē šo balsu daļu.

    Varbūt viņi nevis ietu balsot par arī jau pietiekami meitenīgo krieviņu Ušakovu, bet neietu balsot vispār.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilma 21.01.2013. 11.51

    easy1959 Nesatraucies, pēc pāris nedēļām…
    ________________
    Ko dari- to dari ātri.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilma 21.01.2013. 12.42

    ietu balsot par arī jau pietiekami meitenīgo krieviņu Ušakovu, bet neietu balsot vispār….
    _____________________________

    dzīļu radība:
    ..Deep Ones, who live in the blackest depths of our oceans and are a monstrous hybrid of humans and sea-creatures. However, in spite of being mainly marine creatures, they will sometimes come up to the surface to make deals with humans and can survive for some time on land. In exchange for human sacrifices and various gifts, the humans get gold jewelry and lots of fish in their waters, herded nearby by the Deep Ones………….
    http://vaidilute.com/

    Tāpēc tas jaunēklis,kas devis vārdu un saucas Rīgas mērus,
    valkā pērļu kaklarotu(..In exchange for human sacrifices and various gifts, the humans get gold jewelry..)?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam