Valsts kontroli vadīs Sudrabas ieteiktā Krūmiņa

69

Komentāri (69)

andris902 17.01.2013. 18.12

….atskatāmies uz notikumu vēsturi:

– 7.janvāris 2013.gads – “Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) pirmdien neplāno lemt par savu kandidātu valsts kontroliera amatam un pašlaik savu pretendentu neizvirza, aģentūrai LETA sacīja nacionālās apvienības Saeimas frakcijas vadītājs Einārs Cilinskis.” /ir.lv/

– RP atsakās nosaukt savu izvirzīto kandidātu, uzstāj, ka arī NA jāvirza savējais….Dz.Rasnačs norāda, ka RP vēlas mainīt “spēles noteikumus”….

http://www.ltv.lv/video/panorama/21376/panorama-07.01.2013/

…LTV Panorāma no 08:35 minūtes….

– 8.janvāris 2013.gads – otrdien pēcpusdienā, noslēdzoties kandidātu pieteikšanās termiņam, Saeimā iesniegti divi pieteikumi ar kandidatūrām uz Valsts kontroliera amatu. “Vienotības” virzītās auditores Ivetas Rutkovskas un Reformu partijas un Nacionālās apvienības kopīgi virzītās kandidātes, Valsts kontroles padomes locekles Elitas Krūmiņas kandidatūras. /delfi.lv/….

…TV kameru priekšā stāvējuši divi meļi – Vjačeslavs Dombrovskis un Dzintars Rasnačs, slēpjot faktu, ka par Krūmiņas kandidatūru vienojušies jau iepriekš un konsultējušies gan ar Sudrabu, gan uzrunājuši Krūmiņu…

…katrs pats var izdarīt secinājumus….

+4
-4
Atbildēt

0

peerku 17.01.2013. 17.59

Parādnieka cīņa “pret abortiem” bija tikai NA ziediņi, nu sāk ienākties īstie augļi,- apvienojoties ar SC (ne pirmo reizi) un (Z), nodots koalīcijas partneris. Tas nu pilnīgi noteikti bija šāviens savā kājā.
Ceru, ka tauta savus “varoņus” un pēc nopelniem “atalgos” jau nākamajās vēlēšanās.

+4
-2
Atbildēt

0

Ilgonis 17.01.2013. 17.18

NA iedzina atkal vienu ‘zārka naglu’…

+5
-2
Atbildēt

0

Ieva 17.01.2013. 17.08

Krūmiņa veļ nav pat iecelta, bet jau norieta no galvas līdz kājām. Izskats, frizūra, CV. Nederot par kontrolieri, jo izskatās, ka pati krāso matus!
Tak ļaujiet cilvēkam drusku pastrādāt vispirms!

+1
-8
Atbildēt

2

    Jānis Derkusovs > Ieva 17.01.2013. 17.14

    Vispār viņa tajā iestādē jau 8 gadus jeb 2 termiņus strādā…Un pašreiz ir juridisks strīds vai vajag vēl 4 gadus jeb 3 termiņu. Tas kopā ir 12 gadi. Tas tā kā neieskaitītos pie drusku pastrādāšanas? Varbūt viņa varētu sabiedrību iepazīstināt ar iepriekšējo 8 gadu spožāko revīziju rezultātiem? Ko tad turēt sveci zem pūra…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 17.01.2013. 22.35

    Ķīp, kāda Krūmiņa noriešana? Tomēr jau tautu derēja iepazīstināt ar saviem varoņiem, pirms vēl ievēl Sudrabas protežē! bet kā tur Zatlers solīja, ka augstākās amatpersonas ievēlēs caurspīdīgi un atklāti, bet kā izrādās, atkal izvirza” zoodārzā”!
    Cik gan laimīgs izskatījās DC Dolgopolovs, kad ši Krumiņa bija ievēlēta ar SC ZZS, un Rp un NA balsīm!
    Kaut kā vēsture atkārtojas tikai balsotājpartijas citas un aizkulisēs, kā izrādās šis Krūmiņas stāsts jau bija izplānots! Nožēlojamie “reformatori”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lismanis 17.01.2013. 17.03

bet ko par šādu un tamlīdzīgu amatpersonu izvēli un ievēlēšanu saka, piemēram, koalīcijas līgums? jeb tas aprobežojas ar vispārīgām frāzēm, ka šādi jautājumi tiek saskaņoti savstarpējās konsultācijās?

+2
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 17.01.2013. 16.07

lembe ar savaam trumpaam ( naudu ) sit visus paareejos lupataas…

+5
0
Atbildēt

2

    austrisv > Janka, Janic 17.01.2013. 16.18

    Tā izskatās, gan, jo kā Ceplī: es esmu varens, biju varens un būšu varens (jo tiesas Latvijā ir izsmiekls)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Janka, Janic 17.01.2013. 18.17

    …Lembergs Twitterī neslēpj savu sajūsmu:

    Balsoj.par Krūmiņu VK amatā parāda,ka polit.partijas spēj ierādīt @VienotibaLV vietu,kad tā mēģina bezierunu kārtībā uzspiest savu politiku…

    …vai tad kādam vēl varētu būt šaubas par Lemberga spēju ietekmēt balsojumus?…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 17.01.2013. 15.46

Nū…Apsveicam jauno Kontrolieri. Lai nu cīnās…
Izsakam līdzjūtību NA ar nākamajiem zaudējumiem, jo RP tik un tā ko zaudēt vairs nav…Bet NA sev ir konkrēti iegriezusi.
Un dzīvojam tālāk!

+8
0
Atbildēt

5

    garausiitis > Jānis Derkusovs 17.01.2013. 15.52

    Paldies par ideju ielūkoties kundzes cv … , atradu daudz interesanta :) Ko negaidīju , tad tas ,ka viņa “nepamanija” sava revidējamā kontrobandu :) Bet tas jau bija saldajos 90-tajos un loģiski ,ka neskaitās :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 17.01.2013. 16.08

    Nū…Tur ir vēl daudz interesanta…Kas tajā cv ir starp rindām…
    Vienīgais, ko es nesaprotu, kā NA varēja izvirzīt tādu kandidatūru.
    Sudraba &SC& Zatlera tankisti-saprotu. Bet NA …Nesaprotu!
    Bet nu katrs savu izvēli izdara pats…Ja amatu tirgus ir svarīgāks par nacionālajām interesēm…
    Tas ir kašķis par Satiksmes ministra vietu, vai ne? NA atriebās, ka nedabūja Satiksmes ministriju?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 17.01.2013. 16.44

    jautājums – domā , ka SM ? Manuprāt par to vēl cīņa nav sākusies. Domāju , ka vienkārši cenšas parādīt savu nozīmību :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 17.01.2013. 16.55

    Ak tad nav sākusies….Stāsti manīm, Daugaviņ!
    Bet Tu man pasaki, cik stulbam ir jābūt politiķim, kurš sevi pozicionē kā nacionālo spēku pārstāvi, lai par sabiedrības autoritāti atzītu Sudrabu, ar viņas prokrieviskajām simpātijām un Maskavas nama apmeklējumiem?
    Un ko tad Rīgas vēlēšanās man , kā vēlētājam, sagaidīt? Ka Brokai acis atvērsies uz Ušakova sabiedrisko autoritāti?
    Cer, ka elektorātam nebūs izvēles, būs spiesti balsot tāpat? Nū…TB/LNNK arī tā domāja…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 17.01.2013. 17.04

    Labi , sākusies, bet samērā mierīgi pagaidām :) NA jau dabūja vietu Gerhardam, ko spazmot … :) Un NA paņemt SM – kas pēc tam par rezultātiem taisnosies :) Zinu , ka Olšteins ar kāju cenšas durvis virināt , bet lasu , ka VD neatrod laiku ar šo runāt … Jautri … Manuprāt NA īsti paši patreiz nesaprot ko dara. Nu tālredzīgi tas noteikti nav :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 17.01.2013. 14.48

pilnīgs sviests, cik nemanāmi latvija sāk pieņemt krievijas tikumus, kad amatpersonas izvēlas sev pēctečus….kurš tad nākošais sev izvēlēsies pēcteci?….

+6
-1
Atbildēt

4

    austrisv > Līna Kārkliņa 17.01.2013. 15.00

    Ceru, ka tas patiešām būs Kažociņš un, cerams, ka viņam arī atļaus izvirzīt amata mantinieku. Tā sakot, ja jau Sudraba var, tad kāpēc to pašu nevar Kažociņš. Domāju, ka tad Latvija vismaz iegūtu kaut ko, un tad mēs redzēru, ko darīs Reformu partija un G. Bērziņš ar Rasnaču.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Līna Kārkliņa 17.01.2013. 15.08

    Bet – Kažociņa pēcteci te nevienam uz savu galvu izvēlēties neļaus. Starp citu Kažociņš savā kantorī ir nopietnu bardaku sataisījis . Domāju ar viņu kuratori ar nav mierā:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Līna Kārkliņa 17.01.2013. 15.55

    klusais
    kuratori???

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Līna Kārkliņa 17.01.2013. 17.16

    Klusais, kas te, LV, ir tik labs jelkad bijis, lai to nevarētu sastrīķēt? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 17.01.2013. 14.24

idiotisma rupors turpinaas darboties…nodoklu maksatajiem bus ko apmaksat..vecmeitu grupveida perverso darbosanos

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 17.01.2013. 12.14

Pupu mizas.

kamēr no tā kantora neizmetīs visu to gadu gaitā aptrakušuo un bezgala ambiciozo varzu- 100% kadru nomaiņa – nekādā jēgā ar VK nebūs.

Lai tur kaut vai Puškins ar Ļermontovu nāk strādāt.

+5
-1
Atbildēt

3

    dro > ilmisimo 17.01.2013. 12.30

    lama. Tad jau tautu arī jānomaina:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ilmisimo 17.01.2013. 12.53

    lama – tev taisnības, un to var attiecināt ne tikai uz VK, bet, uz daudzām valsts iestādēm.

    Ino – visur jau to slikto tautu arī vainot nevar, sava atbildība jāuzņemas arī Saeimai un valdībai, kā arī pašiem ierēdņiem, ne jau tāpēc tauta tos ievēl, lai tie vēlāk tur spēlētu to politisko teātri un cits citu apkarotu, atstādami valsts intereses otrajā plānā, aiz savas partijas un personiskām interesēm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 17.01.2013. 15.01

    Dzeri, Žanetu aizmirsi pieminēt un izcelt!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 17.01.2013. 12.03

Sarkanā līnija pret Lembergu bija/ir? svarīga tikai Zatleram pēc tam, kad Lembergs viņu neatbalstīja uz 2. termiņu, lai gan viņam nekas netraucēja novākt to līniju pret SC. Diez vai šīs līnijas vairs tik svarīgas pārējiem RP spices cilvēkiem. Valsts intereses ir svarīgas, bet personiskās vēl svarīgākas:)

+5
0
Atbildēt

2

    ievuliitis > dro 17.01.2013. 12.20

    “…nekas netraucēja novākt to līniju pret SC.”
    Laikam domāji “novilkt”? Tak novilka – priekšvēlēsanu plakātā. Skaidru treknu līniju.
    Kuras valsts intereses ir svarīgas RP vīriem un sievām?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.01.2013. 12.29

    betijacelmale. Lai varētu novākt, vispirms ir jānovelk:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 17.01.2013. 11.31

riņķīapkārt.Daudz vairāk man nepatīk šīs Vienotības un NA savstarpējās “attiecības”, kuras sāk veidoties pēdējā laikā, tā nav laba zīme. Gribētu dzirdēt šoreiz no NA – kādēļ tāda steiga?
___________________
Es piekrītu tikai nokopētajai citāta daļai:)

+3
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > dro 17.01.2013. 12.13

    Precīzi tas pats, tikai ar piezīmi, ka diez vai no NA to dzirdēsim. Mugurkauls, poņimāješ. (Un par sudrabainu pārmantojamību jau viens NA patriots izskaidroja)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

peerku 17.01.2013. 11.25

Ceru tikai, ka juristi izanalizēs, kāds varbūt vērsīsies Satversmes tiesā un Krūmiņa dabūs pagozēties prožektoru gaismā tikai dazus mēnešus, jo liekas, ka Saeimas Juridiskās komisijas iebildumi bija pilnīgi pamatoti.

P.S. Vizuāli Krūmiņa labāk iederētos par saimnieci prieka mājā.

+10
-2
Atbildēt

2

    austrisv > peerku 17.01.2013. 11.31

    Varbūt tāpēc arī steidzās to Krūmiņu nominēt, lai VK galvenās kontrolieres amats būtu drošās rokās. Kāpēc vairs man nav ne mazāko cerību, ka RP ir pret lielāko oligarhu, ja jau atbalsta Sudrabas,(iespējamo lemberga), kandidāti.
    Iespējams, ka Sudraba atkal gatavoja sstartēt un tad jau Puzes hercoga ietekme iespējams caur abām partijā, kā tas ir tagad, atkal noderēs. Kaut vai atceramies Bērziņa ievēlēšanu un Rasnača divdomīgo soli!
    Jā, te nu ir tiesiskuma koalīcija no Vienotības abiem partneriem!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 17.01.2013. 16.16

    Kaut vai atceramies Bērziņa ievēlēšanu un Rasnača divdomīgo soli!
    —————
    Kāds bija Rasnača divdomīgais solis?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 17.01.2013. 11.18

Nu lūk, Bronks jau sāk atmazgāt RP:) Skatīsimies, ko teiks NA atbalstītāji:)

+8
-4
Atbildēt

10

    buchamona > dro 17.01.2013. 11.25

    Krūmiņu šim amatam izvirzīja Reformu partija (RP) un nacionālā apvienība “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK). +++ nu pat, kā gribēju jau teikt, ka – diez, kā šo faktu interpretēs aktīvie RP atbalstītāji, jo tieši starp viņiem var atrast tos, kuri te atklāti karo ar NA faniem :)

    Bet citādi, nav man nekas pret Krūmiņu šobrīd pagaidām, jo neesmu līdz šim dzirdējis neko daudz ne par vienu, nedz otru kandidāti. Daudz vairāk man nepatīk šīs Vienotības un NA savstarpējās “attiecības”, kuras sāk veidoties pēdējā laikā, tā nav laba zīme. Gribētu dzirdēt šoreiz no NA – kādēļ tāda steiga?

    Var jau būt, ka Krūmiņa tika ievēlēta tādēļ, ka NA šoreiz noraustījās no Sudrabas autoritātes vēlētāju acīs. Domāju, ka tas ir tas īstais iemesls, minējumi par Stepašina ” ēnu” :) – tas man šķiet pārspīlēti

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 17.01.2013. 11.27

    Pilnīgi tev piekrītu, lno.
    Un runāšu par sejas mīmiku. Atvainojos, bet dzīves apdalītas, nogurušas un neapmierinātas sievietes ir tik viegli manipulējamas (lai nelietotu skarbākus vārdus), kas arī notika ar Sudrabu. Šeit ir tas pats variants.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.01.2013. 11.38

    betijacelmale. Ar ko tad Krūmane tik apdalīta? Man atstāja iedomīgas, ambiciozas būtnes iespaidu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 17.01.2013. 11.46

    Ar iedomīgām pašpārliecinātām sievietēm ir savādāk, lno. Tās nav tik viegli iekarojamas, grūtāk “savervēt”.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 17.01.2013. 14.57

    Betija, bet viņas nenokļūst darbā grāmatvedības tumšajā kaktā. Nestrādā par sausiņiem-revizoriem.
    Tad viņai amatā stājoties jāpiekomandē kāds stalts un iznesīgs SAB virsnieks/pavadonis :))))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 17.01.2013. 15.13

    Laikam jau sievietēm labāk redzams kādas sievietes vieglāk iekarojamas :) , ka tik nav tā , ka visu izšķir slāpes :)
    Ja par dāmu , tad vakar jautājums precīzi norādija , ka vērts ieskatīties kundzes cv – kaut kāds paralēlais slaloms ar Sudrabu sanāk. Bet par kundzes godaprātu mani gandrīz gar zemi nosita fakts kam viņa strādāja par revidenti 1995-1998 gadā.
    Atradu arī presē informāciju ,kas apstiprina manis vakar rakstīto par SIA Zemgales nafta , ko 4 gadus revidēja Krūmiņā , tātad viņas darbības laikaposmā – ” Savukārt “Zemgales naftas” darbības vēsture par pārāk godīgu uzņēmējdarbību neliecina. 1996. gadā Kriminālpolicija aizturēja “Zemgales naftas” komercdirektoru Aleksandru Savčenko, viņu turēja aizdomās par naftas kontrabandu. Valstij nodarītais zaudējums toreiz tika lēsts 30–40 miljonu latu. ” Protams kā jau pieņemts saldajos 90-tajos atpirkās , bet ka Krūmiņa bija pie visām lietām klāt, tas man bija pārsteigums.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 17.01.2013. 16.12

    Var jau būt, ka Krūmiņa tika ievēlēta tādēļ, ka NA šoreiz noraustījās no Sudrabas autoritātes vēlētāju acīs
    ————-
    NA vēlētāju acīs Sudrabai nav nekādas autoritātes.
    Par otru kandidāti man stāstīja, ka viņa ir ļoti nepatīkams tips…. Vakar TV diskusijā – mani mērķi, darba mērķi, atbilstoši noteiktajiem mērķiem. Mērķi – tas laikam tāds moderns vārdiņš, ko lietot vietā un nevietā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 17.01.2013. 16.14

    Klusais,tas būtu labs fakts, lai par Krūmiņu sāktu rakstīt vismaz Ir žurnāls, jo pārējā prese un LTV jau droši vien klusēs.
    Vajadzētu arī radio šo jautājumu uzdot, kaut vai Krustpunktos?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 17.01.2013. 16.46

    Bet – sāksim ar to kapēc Pietiek klusē ? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 17.01.2013. 21.48

    Laikam Pietiek sasniedzis jaunu pakāpi. Agrāk runājām, ka rakstīs jebko, ko kāds piespēlēs vai “uzstājīgi” palūgs. Bet tagad jau arī noklusēs jebko, ko kāds “argumentēti” palūgs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.02

Vizuāli antipātiska un VK sen jau ierūsējusi persona. Ja RP to sauc par reformām, tad visu gaišu pa skuju taku!!!
Vienotība arī varēja pacensties atrast labāku kandidātu, bet šaubos vai tas būtu ko mainījis. Izskatās, ka uz pavasari sāk nopietni šūpoties koalīcija. RP un VL rīkojas nekoleģiāli, bet pieļauju, ka tas ir Vienotības augstprātības sekas, kā saka mazie atsēdināja nedaudz. Ja Vienotība noliek Ķīli, tad kāpēc RP būtu jāatbalsta Vienotības VK kandidāts.
Ko sējāt, to pļaujat…:)

+6
-7
Atbildēt

7

    austrisv > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.06

    Cik Tev viss vienkārši, bet es domāju sākumā lasot, ka paldies Dievam, arī prātīgais Bronks, ir atguvis redzēt skaidrāk, kas ir kas!
    Bet nekā, tikai viss norakstīts uz greizsirdību. Acīm redzot Tevi arī ietekmē tas sabiedrisko attiecību veidotais tēls.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.12

    Bet: Izmisīgi atkal lūdzos- ESI OBJEKTĪVA!!!:)
    1. Kad Sprūdža kungs atstādināja smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu, vai kāds no Vienotības viņu atbalstīja??? NĒ, pat paņirgājās, kaut mēs zinām, ka tas bija svarīgi.
    2. RP skaļi un atklāti iebilda pret AIP pārvēlēšanu, kas bija tik pat Stagnējusi, kā šī Krūmiņa, ko izdarīja Vienotība man atgādināt???

    Tad, kāda ir Tava morāle? Vienotībai atļauts viss, bet pārējiem, tas ko vēlas Vienotība?:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.13

    Bronks. Jā, Vienotība ir augstprātīga, bet vai sabiedrības intereses nav svarīgākas par partiju ambīcijām? Nepārmet neobjektivitāti citiem, ja pašam ar šo īpašibu vēl sliktāk:) Kas liedza RP sameklēt kandidātu, kurš nav bijis saistīts ar Parex un nav Sudrabas ieteikta?

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.18

    Ino. Rutkovska ir valsts intereses vai AIP ar Vētru priekšgalā???:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.25

    Bronks. Rutkovska vismaz nav bijusi saistīta ar Parex un solīja revīziju rezultātus sagatavot tādā kvalitātē, lai tos varētu izmantot prokuratūra. AIP nav valsts intereses, bet arī Ķīlim var daudz ko pārmest.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.26

    Bronks, jā, tā nu ir, ka partijas nespēj sarunāties, kas ir un kas nav svarīgi.
    Par to Lemberga atstādināšanau, jau gan D. teica, ka Lembergs jau ir atstādināts no amata. Vienīgi bija policijai jāuzliek uzdevums kontrolēt vai Puzes grāfs pilda tiesa uzliktos ierobežojumus.
    Bez tam, kas tagad Latvijai ir svarīgāk? Kā Tev liekas, vai VK amatā nav svarīgi ievēlēt personu, kura patiesi veiks tās kontroles, nevis visu laiku kritizēs valdību, kura tomēr ir tikusi laukā vismaz no finanšu krīzes. Ir taču uzdevumi, kuri ir svarīgāki un tādi, kas gaida risinājumu. Izglītība vispār būs grūti reformēt: vai tad neredzi cik daudz iekātojušies pie studentu maksājumiem pasniedzējiem un tie savus labumus sargās ar streikiem un nekāds D. tos neierobežos, jo Tu taču to redzēji!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Elīna Barkovska 17.01.2013. 11.43

    Vienotība ir augstprātīga, bet valsts iestāžu amatos tomēr piesaista kvalitatīvus kandidātus. Ja RP un NA vienīgā iespēja “atspēlēties” V ir tikai stratēģiski svarīgi valsts amati, tad zem lielas jautājuma zīmes ir jāliek abu partiju politiskās retorikas spējas un interese darboties sabiedrības interesēs. Es tagad liktu RP un NA vienā līmenī ar ZZS, kas sastiķējās ar SC un iestūma pamuļķīti Jansonu tiesībsarga amatā.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 17.01.2013. 11.01

Domāju, ka lielākā daļa sabiedrības palaidīs gar ausīm, jo tā arī daudz vēl nesaprot, ko tā VK dara un arī informācija par kandidātēm bija nekāda.
BET, tā ir kārtējā nagla Saeimas uzticības zārkā, kas par spīti pamatotiem vai nepamatotiem iebildumiem tomēr uzspļauj tiesiskumam, jo deputātiem vienalga, vai viņu lēmumam ir šaubu ēna vai nē!
Nu ko, nākamos gadus VK nekas nemainīsies: diezgan nekvalitatīvas revīzijas, populistiski paziņojumi un draudzīga attieksme pret SC pārvaldītām institūcijām!
P.S. Krūmiņai ieteiktu vienreiz mūžā aiziet pie frizieres nevis likt ilgviļņus un krāsot matus mājas apstākļos. Gan jau ka par algu var atļauties arī pāris vizītes pie stilista, lai cilvēkiem nav jāslēdz ārā TV, ja nu kāds izdomā viņu intervēt!

+9
-2
Atbildēt

4

    austrisv > Una Grinberga 17.01.2013. 11.04

    Gan jau Sudraba viņai ieteiks savu stilisti, neuztraucies, jo tas tikai laika jautājums.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 17.01.2013. 11.08

    @Bet
    Cik gadus Sudraba kā lauku pele staigāja? Kad viņa pamainīja stilu? Mēnesi pirms prezidenta vēlēšanām? Frizūra un stils gan nav mainījis viņas tukšvārdību…
    Nez, Krūmiņa arī pēc 2 gadiem kandidēs uz prezidenta amatu? :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 17.01.2013. 14.51

    Kāpēc revidents nevar būt “lauku pele”-tas kāds profesionalitātes rādītājs?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 17.01.2013. 22.46

    @aivarsk
    1) Ir tāda lieta kā lietišķā etiķete un šāds paskats svarīgai valsts amatpersonai nav pieņemams;
    2) Ārējais izskats svarīgā amatā norāda arī uz to, cik daudz cilvēks ir gatavs ziedot savas personīgās iegribas pret to, ko prasa etiķetes normas. Man paskatoties uz Krūmiņu nešķiet, ka viņa vēlas, lai kāds Valsts Kontroli uzskatītu par nopietnu iestādi. Šādi var taisīties radošo nozaru pārstāvji, bet nevis amatpersonas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 17.01.2013. 10.59

Varēja jau, vismaz, frizūru uztaisīt.
Nu gan visiem kopīgie prieki, gan NA, gan SC, gan RP- “uzmeta” V!
Nez, kas tai Krūmiņā ir tāds, ka viņa patīk tik atšķirīgiem politiskiem spēkiem?

+14
-4
Atbildēt

6

    austrisv > ligakalnina 17.01.2013. 11.02

    Vai tad nemanīji ,Džeri, ka Sudraba iesaka, un tad viss notiek, bet gan jau faktiski ieteica Lembis&co, bet tas jau aizberga neredzamā daļa, ko mums muļķa tautai nav jāzina, jo, jo mazāk zini, jo labāk var gulēt tālāk letarģiskā miegā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.01.2013. 11.36

    Izklausās loģiski par to Lembergu, jo tam ir tuvi gan NA, gan SC, gan Sudrabai viņš taču ir piemērs, tātad, arī šai te Krūmiņai, ko Sudraba ieteica, bet, tad nav izprotams RP balsojums, vai tad “sarkanās līnijas” vairs neeksistē?
    Vispār, izskatās, nekādas koalīcijas Saeimā mums nav, ir trīs spēki, kas, atsevišķos jautājumos, var vienoties, nekas vairāk, bet, ne reformu, ne citos nopietnos jautājumos, vienoties nespēj.
    Un kas vēl būs, kad būs balsojums par eiro, tad nu NA gan varēs izvērsties un pieprasīt visu, viss taču no tiem atkarīgs.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > ligakalnina 17.01.2013. 12.08

    “…viņa patīk tik atšķirīgiem politiskiem spēkiem? ” – Atšķirīgiem? Tiešām? Ā, tā frazeoloģija…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 17.01.2013. 14.50

    Dzeri, tak tavi reformisti viņu arī bīdīja.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.01.2013. 15.03

    Un vai tad es par to viņus te slavēju?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 17.01.2013. 15.18

    Nu frizūra tomēr nav arguments, citādi Anatolijs Gorbunovs ir lielākais profs.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 17.01.2013. 10.56

“Krūmiņas kandidatūru šim amatam atbalstīja arī esošā valsts kontroliere Inguna Sudraba un viņa iepriekš pauda viedokli, ka, viņasprāt, likums neliedz Krūmiņu apstiprināt valsts kontrolieres amatā.”
Un kas ir Sudraba? Vai Latvijas prezidents vai premjers?

Droši vien, ka ši Krūmiņa tāpat kā Sudraba, brauks ciemos pie lemberga un slavēs viņu kā labu premjera kandidātu.
Kur nu ir tā ZRP nepatika pret vislielākās ietekmes oligarhu saeimā?
Kauns vecajām tēvzemiešu atliekām saeimā, kuri izvirzīja šo apšaubāmo kandidatūru, pat neieklausoties juridiskā biroja ieteikumos atlikt balsošanu! Atradusies tiesiskuma koalīcija.
Gan jau G. Bērziņš ieklausījās sava šefa ieteikumos, jo Rasnačs taču pirms tam izteicās, ka NA nav sava kandidāta VK amatam.

+11
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam