Satiksmes ministra amatam, visticamāk, meklēs profesionāli

113

Komentāri (113)

māsa 16.01.2013. 13.24

Satiksmes ministrijas pārziņā esošo naudas līdzekļu apgrozījums ir no pusmiljarda līdz miljardam! Uzticēt vadīt uzņēmumu, kaut partejisku, ar tādām materiālām vērtībām kārtējam “šofera dēlam”? Kur varai un tautai prātiņš!!?
Vispareizāk izdarīja Sudraba, izvēlējās cilvēku, kurš pārzina sistēmu, par kuru ir pārliecība – tiks galā ar pienākumiem! Vienotībai, protams, tas nepatīk! Labāk “šofera meitiņa”, štrunts par atbildību , pienākumiem, valsti, ka tik partijai teikšana un kase pildās! Un tā viscauri, arī šajā ministrijā!
Būs profesionāls šofera dēliņš, kurš pirmās 100 dienas profesionāli apzinās, kur WC, kur grāmatvede, kas viņam algu rēķina, kurās durvīs sekretāre…!

0
-5
Atbildēt

1

    Una Grinberga > māsa 16.01.2013. 14.02

    Vispareizāk izdarīja Sudraba, izvēlējās cilvēku, kurš pārzina sistēmu

    Back to USSR… Ievēlēta amatpersona nevar noteikt, kas būs sekotājs!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.01.2013. 11.57

buutiibaa jau var arii speciaalistu , bet taa dirka visu laiku ir ieintereseeto personu lokaa , taatad lai buutu labs saimniekiem, iespeejama pat saskaņošana un ieteikšana/…..

+1
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 16.01.2013. 11.46

Gan Zaķis, gan Olšteins uzsvēruši, ka neredz “iemeslu, lai mainītu koalīcijas veidošanas laikā panākto vienošanos par proporcijām valdībā”. Interesanti būtu zināt, kāpēc tik netaisnīgas proporcijas tika izvēlētas?

+2
-1
Atbildēt

0

dro 16.01.2013. 11.00

Saule vēl nebija uzlēkusi, kad pie IR bodes jau sākās Olšteina demonizācija…Vai Olšteins ar savējiem drīz jau nebūs bīstamāks par pašu Puzes hercogu? Iedzeriet glāzi ausksta ūdens un nomierinieties- Ošteins nav ne par grasi sliktāks vai labāks kaut vai par to pašu Zaķi un neticu, ka viņam pietiks dūšas gāzt koalīciju, ja viņa ambīcijas netiks apmierinātas. Tas var notikt tikai tad, ja kādu atkal pārņem mulsums un atdzimst sapnis par savienību ar tiem, kurus joprojām cer integrēt:)

+5
-8
Atbildēt

18

    garausiitis > dro 16.01.2013. 11.39

    16.janvārī
    Saule lec: 08:44
    Saule riet: 16:15
    Dienas ilgums: 7:31
    :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 16.01.2013. 11.48

    @Ino
    Tur nav ko demonizēt – Olšteins ir politiķis apaļa nulle. Pievienotā vērtība sabiedrībai un valsts attīstībai – “0”. Var jau protams noskatīties, kā jaunais “censonis” saviem radiem, draugiem un paziņām izkārto siltas vietiņas valsts maizē, bet varbūt vajag tomēr celt trauksmi pirms satiksmes nozare ir nogremdēta pavisam tumsonības un personīgu interešu dēļ.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.01.2013. 12.02

    Nasing spešal. Olšteins nulle, bet Zatlers?:)
    Kas Tevi nomoca vairāk – Olšteins vai NA?:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 16.01.2013. 12.17

    Lai salīdzinātu Zatleri, kurš, lai kā viņu vērtēt, izdarījis ļoti daudz, ar to Olšteinu, jābūt īpaši talantīgam.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.01.2013. 12.25

    dzeris49. Paldies Dievam, ka neļāva šim izdarīt vēl vairāk:) To vajag mācēt – pāris mēnešu laikā no populārākā politiķa kļūt par lūzeri:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 16.01.2013. 12.34

    dzeris – lai neredzētu , ka Zatlera politiķa talants slēpās tajā , ka ar viņu lieliski manipulēja birojs , arī ir jābūt milzu talantam :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 16.01.2013. 12.47

    klusais. Man arī, no malas skatoties uz visu šo cirku :), liekas, ka Zatlera galvu groza kādi citi, un, protams, arī – tieši viņš bija tas prezidents, kurš no Latvijas aizkļuva līdz Kremlim :) Šis fakts, manprāt, viņam stipri sakāpa galvā, pārvērtās tur par misijas apziņu, ar kuru tad viņš arī pazudināja savu partiju :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 16.01.2013. 12.54

    rinķī apkārt
    “liekas, ka Zatlera galvu groza kādi citi”

    Zatlera olas ir nodotas depozītā Lubjankā, Dzeržinka laukumā un var tikt sašķaidītas, kaut vai Putina izklaidei. Atceries par Kaščeju nemirstīgo?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 16.01.2013. 12.56

    Klusais – lai neredzētu, ko Zatlers izdarījis, norobežojoties no motīviem, bet, novērtējot rezultātus, manipulē tur kāds ar viņu, vai nemanipulē, jābūt vispār ģeniālam, ne tikai talantīgam.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 16.01.2013. 13.00

    RA – cik nu atceros pusotra gada vecus notikumus, bet Zatlera rīcība uzreiz tika saistīta ar Kukuli. Atceros, ka zīmētā ķēde bija aptuveni šāda – Zatlers-Kukule- Kukules vīrs – Avens – Putina aprindas. Interese bija transporta koridors, konkrēti ostas . No aculiecinieku stāstiem – Zatlers neticami mainījās pēc sarunām ar Kukuli , bija versija par neirolingvistisko kodēšanu , citādi nespēja izskaidrot . Tādi nu tie stāsti :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 16.01.2013. 13.03

    @Ino
    Mēs tagad runājam par Olšteinu. Kādēļ Tu visu laiku centies novirzīties no tēmas? Zatlers kā politiķis ir nulle, bet var saukt par nejaušību vai pareizām zvaigznēm, bet viņa rīcības rezultātā mums ir labākā valdībā (un, iespējams, pat Saeima) atjaunotās Latvijas vēsturē.
    P.S.1 Zatlers bija lūzeris jau kopš pirmās dienas publiskajā telpā! Nevajag attiecināt popularitāti viņa lēmumam ar viņa paša popularitāti. Vēlēšanās viņam plusiņu pielika tikai 55% vēlētāji par ZRP, pretstatā V saņēma mazāk balsu, bet Dombrovskim plusiņu pielika 72%.
    P.S.2 Latviešu valodā nav tādas darbības formas “nomoca” – Tu droši vien biji domājis “nomoka”?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 16.01.2013. 13.06

    dzeris49 Zatlers parakstīja rīkojumu N2. Un viss Zatlera veiksmes stāsts. Kādēļ viņš to darīja – domas dalās, bet par vienu mēs te visi esam vienojušies – šis rīkojums nostrādāja labi.

    Pārējās exprezidenta darbības par veiksmes stāstiem nenosauksi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.01.2013. 13.18

    Nasing spešal. Par Olšteinu visu esmu pateicis. Nav viņš tik ievērojama un iespaidīga persona, lai par viņu runātu visu dienu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 16.01.2013. 14.03

    ” bija versija par neirolingvistisko kodēšanu” – nu, labi vēl, ka ne par hipnozi vai vispār maģiju un burvestību, izmantojot tos vudū rituālus, un pārvēršot Zatleri par zombiju, tāda versija nebija?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 16.01.2013. 14.55

    Labi dzeri, nebija Zatlers iespaidots. Tad kā tu vērtē viņa rīcību pirms vēlēšanām pozicionējot sevi, kā SC pretinieku (sk. plakātu, ko šeit publicēja komentētājs 12:12), uzskaitot SC balsojumus 10. Saeimā kopā ar oligarhu partijām, saucot to par oligarhu partiju sabiedroto, un pēc vēlēšanām uzstājīgi cenšoties ar to dibināt koalīciju?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 16.01.2013. 15.31

    Kā gudru rīcību.
    Ja SC būtu kopā ar V un RP, tas nebūtu kopā ar PLL un ZZS.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.01.2013. 15.59

    dzeris49. Absints, ciklodols?:) Grūti saprast jau tik vieglu jautājumu? Dzeri, LPP saeimā neiekļuva:)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 16.01.2013. 16.25

    Neiekļuva, pateicoties R2, tātad, Zatlerim.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

peerku 16.01.2013. 11.00

Olšteins ne tikai neslēpj savu vēlmi ietikt Satiksmes ministra krēslā, bet raudulīgā balstiņā liek visiem saprast, ka viņš un tikai viņš tur iederētos. Bezgala nesimpātisks tips un visticamāk, ka bija lielākais traucēklis Ronim izpausties kā pilnvērtīgam ministram.

Starp citu, mani pārsteidz Zaķa virzīšana par Vienotības runas vīru. Pat pirms nodokļu skandāla es viņa runas stilu vērtēju kā politiskas partijas “sejai” neatbilstošu, kamēr salīdzinajumam Reira runas stils ir inteliģents, visnotaļ simpātisks.

+6
-1
Atbildēt

0

buchamona 16.01.2013. 10.09

Tas, ka ministrs būs un koalīcija tādēļ nemainīsies – tas liekas ir skaidrs. Cita lieta – cik mierīgi viss notiks, tas mani interesē visvairāk, jo ministra meklējumu laikā kā spogulī varēsim ieraudzīt, cik stabila, cik daudz veselā saprāta ir koalīcijai. Preventīvi sākt lamāt kandidātus gan nevajadzētu :))

+3
0
Atbildēt

30

    Elīna Barkovska > buchamona 16.01.2013. 10.17

    RA: Par kādu stabilitāti tu runā, ja koalīcijā noteikumus diktē seši iznireļi, atvainojos par vulgārismu?! Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka Ronis demisionēja dēļ Olšteina, kas nepārtraukti kā muša trinās virsū ar saviem šoferu dēliem un nereālām shēmām. Pluss, tā arī neesmu sapratis, jeb arī palaidu ko garām, Kurš Magonem izdomāja un noteica šādu algas paaugstinājumu???

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 10.27

    Bronks. Es varu saprast, ka ir ļaudis, kuri balsoja par ZRP un šobrīd vēl joprojām izjūt rūgtumu pret ” olšteiniešiem”, taču es, pa savu “logu” skatoties, pagaidām redzu tikai to, ka šī sešu deputātu ” nodevība” :) izglāba mūs no negoda un posta. Neko pagaidām viņiem pārmet nevar. Savu vārdu viņi tur, balsta Dombrovska valdību un tas ir tas pats svarīgākais šobrīd.

    Kas sekos vēlāk, vai tiešām baumām par to, ka Olšteins itkā pats ” kandidē” uz ministra amatu :)), to redzēsim – laiks rādīs. Ceru, ka viņam ir ” visi pieci mājās” :) un viņš un viņa kolēģi ieturēs arī turpmāk savu ” reālpolitiķu” kursu :) Tā kā – šobrīd vēl – viņus lamāt nav iemesla. Ja kāds uzskata, ka koalīcija ZRP+ SC un varbūt Vienotība būtu strādāt spējīgāka par esošo, tad protams, tad šādam cilvēkam olšteinieši ir pēdējie cilvēki Latvijā :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 16.01.2013. 10.44

    RA – ir viena lieta ko Olšteinieši publiski presē klāsta un pilnīgi cits ir darbības “zem segas” , no kurām daudz paliek publiski nepamanītas . Ronis bija noguris nemitīgi atsisties no vietu kārojumiem . Ir jau arī citi šoferu dēli un lūgumi pēc vietām uzņēmumos , tos tikai neviens skaļi nesaka .
    Ja par SC iekļaušanu, tad tas tik un tā nenotiktu , jo ZRP vēl bija cilvēki , kas atkristu , Olšteinieši bija saorganizējušies un nopietnākais cipars . Cik atceros , tad toreiz bija vēl laikam 3 deputāti ,kas bija gatavi pamest partiju , ja tā ietu kopā ar SC.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > buchamona 16.01.2013. 10.49

    RA: Es balsoju par Vienotību. Par ZRP mani dzelžaini atturēja balsot apstāklis, ka partijā tika uzņemti šie Olšteinieši. Visus nezināju protams, bet par tiem, kas bija man personīgi zināmi pārņēma šausmas pie domas vien, ka viņi varētu atrasties LV Saeimā. Cik man zināms V.Zatlers pirms vēlēšanām tika brīdināts par šiem biedriem, bet bija maz laika, vai pats jutās visgudrākais! Bet notika, tas kas notika, viņi Zatleru uzmeta ātrāk, nekā kāds pat spēja iedomāties.
    Atkārtošu vēlreiz, Olšteina sešinieku nodevība pret savu partiju, bija aiz klaja politiska aprēķina, kam nebija apsolīti nekāda sakara ar Latvijas valsts interesēm. Vēl jo vairāk skaidrs, ka šim sešiniekam nebija šādas prāta spējas izspēlēt šo kombināciju…,tāpēc joprojām ir mīkla, kas ir patiesais Olšteina kurators(saimnieks)?!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 10.51

    klusais. Tev, acīm redzot, ir tā priekšrocība – pacelt deķa stūri ik pa laikam, :)Man tādas nav, es vados no tā info, kas man ir pieejams. Atceros to laiku, kad Zatlers draudēja ar tankiem, bet pa Rīgas ielām pastaigājās ļaudis ar plakātiem uz muguras. Sajūtas gluži kā puča laikā :) Tā kā, kā būtu bijis – nezinu, bet pēc olšteiniešu aiziešanas no ZRP izjutu milzu atvieglojumu :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 16.01.2013. 10.52

    Bronks – pēdējo gājienu saista ar Stepanovu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 10.56

    Bronks. Varu Tev atbildēt tikai ar to pašu, ko nupat klāstīju :) klusajam. Man nav cita daudz maz ticama info avota, kā vien mūsu masu mediji. To, ko kāds kaut ko bez apstiprinājuma pačukst – nav man pamata šādām baumām ticēt, ņemt tās par pilnu. Nostrādās Olšteins kaut ko konkrēti sūdīgu – tad runāsim :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 11.03

    Bronks…Olšteina sešinieku nodevība pret savu partiju…
    ________________
    Sešinieka nodevēju nodevība?:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 11.06

    riņkī apkārt…Nostrādās Olšteins kaut ko konkrēti sūdīgu – tad runāsim :)
    ___________________
    Nu nav jau tālu jāmeklē – nupat jau vienu “sofera dēlu” iekārtoja un aizstāvēja arī algu paaugstināšanu:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > buchamona 16.01.2013. 11.12

    RA: Atjautības jautājums!!!:))

    Kas kopīgs komentētājai BET un komentētājam RIŅĶĪ APKĀRT??? Divi citāti, lai vieglāk atminēt!:))

    BET: “Pilnīgi baisi atcerēties to laika posmu pēc saeimas vēlēšanām. Nezin kā tur iet tiem ārzemju latviešiem , kuriem netrūka drosmes staigāt toreiz pa Rīga sielām ar uzrakstu pret Zatleru…” vakar zem raksta par Roņa demisiju!

    RIŅĶĪ APKĀRT: “Atceros to laiku, kad Zatlers draudēja ar tankiem, bet pa Rīgas ielām pastaigājās ļaudis ar plakātiem uz muguras. Sajūtas gluži kā puča laikā” šodien 10:51

    KURŠ PIRMAIS?:))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 16.01.2013. 11.20

    Dabiski, ļoti nosacīti, bet, varētu teikt – Olšteins ar to savu grupu ir kā tāda atrauga no tiem laikiem, kad bija modē deputātu staigāšana, pārpirkšana, utt., var jau teikt, par šo Saeimu jebko, bet, tās līmenis, tomēr, ir augstāks, bet Olšteins ir kā tāda darvas karote nosacītajā medus mucā.
    Manuprāt, katram skaidrs, ka viņš rīkojas ne jau kādu cēlu mērķu vadīts un, ja arī, pēc dažu domām, nejauši izdara Latvijai ko labu, tas nav viņa, bet, politiskās konjunktūras nopelns, slavēt viņu par to ir tas pats, kas slavēt kādu amatnieku par to, ka kieģelis, ko viņš nejauši nomet no jumta, trāpa kādam sērijveida slepkavam, nevis kādam labam cilvēkam.

    R.A – nu beidz reiz par to postu, no kā mūs “izglāba” tas Olšteins, atradi glābēju.
    Nu un kas tāds būtu noticis, ja tas SC arī būtu koalīcijā kopā ar V un RP?
    Viņiem ir tāds vairākums, lai viņi varētu izmainīt Satversmi, mainīt valsts iekārtu, cik viņi ietekmīgi tagad, tik ietekmīgi būtu arī tad.
    Visdrīzāk, tas tikai sekmētu SC sašķelšanos divās daļās, un daļas krievu elektorāta attieksmes maiņu pret Latvijas valsti, un it nekas traks noticis nebūtu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 11.31

    Bronks. Izskatās, ka Tev “tie laiki” ir jau piemirsušies. Man un arī Bet – ne. Tur ir tā atšķirība starp mani, Bet un Tevi. To, kā Zalters vilka kremlinus koalīcijā atcerēšos līdz pat tam laikam, kamēr viņš būs politikā. Arī viņa pirmsvēlēšanu laipošanu uc cūcības.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.01.2013. 11.40

    @RA
    Ja jau tanku piesaukšana sāpēs līdz mūža galam, tad jau droši vien esi tankists! ;)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 11.51

    Nasing spešal! Nu, ņemot vērā to, ka tankistam nav nemaz tik vienkārši, caur savu ” periskopu” skatoties, veikli saorientēties apvidū – Tu laikam centies izteikt man komplimentu, paldies :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 16.01.2013. 11.52

    Visi taču saprot, kādā kontekstā Z par tiem tankiem teica, bet, nav jau citu ko tam Z pārmest – “tankus” un “nodevību”, mēģinot iesaistīt SC koalīcijā.
    Tas, ka Z dēļ, Lembergam un PL ietekme daudzreiz mazāka, ka Z, būdams oligarhu ievēlēts prezidents, tomēr, oligarhiem nekalpoja, tas neskaitās, NA atbalstītāji ieciklējušies uz vienu momentu, un izskatās pēc cilvēkiem ar sašaurinātu apziņu, kas nespēj saredzēt kopējo ainu.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 11.56

    Nasing spešal. Ja šo tanku piesaukšana Tev liekas maznozīmīga epizode, tad aiz kokiem neredzi mežu:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 16.01.2013. 11.59

    Arī es priecājos, ka uzradās tāds sešnieks un paglāba valsti no koalīcijas ar kremliniem. Lai kā tur Dzeris atkal nesāktu savu reiz jau dziedāto, bet uz laiku atlikto aģitāciju par viņu ņemšanu koalīcijā. Un ne viņš vien. Ir arī citi personāži IR telpā, kas rakstīja, ka nekas slikts jau nebūs. Ja es mācētu nepatērējot pusi dienas aiziet uz IR laikā, kad veidoja koalīciju 10. Saeimā, varētu interesantus citātus atrast.
    Ko var izsecināt no tā, ka esmu tādās pašās domās, kā BET, R.A. un vēl tāpat domājoši? To, ka šinī jautājumā mēs esam vienisprātis. Ko tu no tā secini, Bronks?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 16.01.2013. 12.00

    Bronks
    “Par kādu stabilitāti tu runā, ja koalīcijā noteikumus diktē seši iznireļi”

    Viens mandātus un reitingu zaudējušais iznirelis pievāc naudīgākās, VARAM un SM, un valstij ļoti nozīmīgās, IeM un ĀM.
    Dombrovski mosties, jeb tavam krēslam ienaidnieks kājeles nozāgēs!!!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 12.00

    dzeris49…. ko tam Z pārmest – “tankus” un “nodevību”, mēģinot iesaistīt SC koalīcijā.
    Tas, ka Z dēļ, Lembergam un PL ietekme daudzreiz mazāka, ka Z, būdams oligarhu ievēlēts prezidents, tomēr, oligarhiem nekalpoja…
    ___________________
    Ko tikai nesarakstīsi, lai aizstāvētu tos,” kuri nekur neaizbrauks”, vai ne?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 16.01.2013. 12.00

    dzweris49: Manuprāt, katram skaidrs, ka viņš rīkojas ne jau kādu cēlu mērķu vadīts un, ja arī, pēc dažu domām, nejauši izdara Latvijai ko labu, tas nav viņa, bet, politiskās konjunktūras nopelns, slavēt viņu par to ir tas pats, kas slavēt kādu amatnieku par to, ka kieģelis, ko viņš nejauši nomet no jumta, trāpa kādam sērijveida slepkavam, nevis kādam labam cilvēkam.
    ______________________________

    Šo jūsu teikumu pilnībā var attiecināt arī uz Zatleru un rīkojumu Nr.2.
    Uzskatu, ka abi gadījumi vienādi – motivācija un režisori nezināmi, sausais atlikums pozitīvs.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.01.2013. 12.01

    dzeris49. Man tiešām nepielec, kā var neredzēt, nenovērtēt to ļaunumu, kuras nesējs Latvijai ir SC. Es nesaprotu, kā Tu, cilvēks, kurš tik skaidri redz postu, kuru putinisti nodara Krievijai, un ne tikai Krievijai, pēkšņi neatpazīsti šī paša posta nesējus Latvijā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 16.01.2013. 12.03

    rinķī apkārt
    “Kas sekos vēlāk, vai tiešām baumām par to, ka Olšteins itkā pats ” kandidē” uz ministra amatu :))”

    Ja Ronis un Sprūdžs varēja, arī mana jukusī sievasmāte varētu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 12.08

    riņķīapkārt….kā Tu, cilvēks, kurš tik skaidri redz postu, kuru putinisti nodara Krievijai, un ne tikai Krievijai, pēkšņi neatpazīsti šī paša posta nesējus Latvijā.
    ____________________
    Vai tad Štirlics Milleram kādreiz slavēja Staļinu?:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 16.01.2013. 12.09

    roberts – par Z gandrīz piekrītu, nekāds nesavtīgais idealists viņš nav, bet, savi principi,viņam, tomēr, ir, un izdarījis viņš ir pietiekami daudz, kurš bez trūkumiem.
    Bet, salīdzināt viņu un to, ko izdarījis viņš, ar Olšteinu, absolūto politbiznesmeni bez kādiem principiem, gan negribētu.

    R.A. manuprāt, cik lielu ļaunumu tas SC var nodarīt tagad, tik viņš varētu nodarīt arī esot valdībā, ne vairāk, ar savām 30 vai cik tur balsīm.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 16.01.2013. 12.12

    Bronks
    “Atkārtošu vēlreiz, Olšteina sešinieku nodevība pret savu partiju”

    Vai Zatlera atbalstītāji sacenšās plānprātībā?
    Olšteina sešinieks vienkārši no sevis nokratīja tos sūdus, ko Putina kājslauķis, Zatlers savārīja
    http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_10/32039/sc_zrp_fff-media_large.jpg?1330841920
    Izkopē un pieliec sev pie sienas, lai man nez cik reižu defektīviem tas nav jāatkārto!!!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.01.2013. 12.48

    @Ino
    Aiz divām liepām lauka vidū es tiešām neredzu mežu, lai kā arī mēģinātu skatīties!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.01.2013. 12.52

    @betija
    Nevar paglābt no tā, kas nav iespējams. Tu vari stiķēt, kā vēlies, bet koalīcija ar SC šajā sasaukumā nu nekādi nesanāktu. Tie tanki bija nekas vairāk kā ļoti neveiksmīga publiska RP epizode, jo politiskās loģikas tur apakšā nebija!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 16.01.2013. 13.09

    N.S. Vari paskaidrot, kāpēc koalīcija ar SC bija neiespējama un kāpēc Zatlera partija bija tik stulba, ka to neredzēja?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.01.2013. 13.15

    Nasing spešal. Tie tanki bija nekas vairāk kā ļoti neveiksmīga publiska RP epizode, jo politiskās loģikas tur apakšā nebija!
    _____________________
    Tu gribi teikt, ka RP ir pilnīgi idioti vai speciāli gribēja sevi norakstīt /tādā gadījumā, ja nebija politiskās loģikas/? Loģika bija un vēl kāda! Publika MM visu gadu tika gatavota koalīijai ar SC, par to iestājās gan Strautmane, gan Jemberga, Vienotības spices cilvēki Āboltiņa, Stokenbergs, Pabriks u.c.. Tikai kārtis nesakrita tā ,kā bija izplānots – Vienotībā svaru zaudēja” vienotāji”, un Vienotība saprata, ka ar savām saeimā iegūtajām vietām koalīcijā ar RP un SC vairs nebūs stāvokļa noteicēja. Tas arī noteica izvēli par labu NA. Vai tiešām tas nav saprotams?:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.01.2013. 13.58

    @Betija
    Tātad politiskais lauks: SC(31), ZRP(22), V(20), NA(14) un ZZS(13)
    Visas iespējamās kombinācijas vairākuma koalīcijai, kurā ir ZRP un SC:
    1. SC+ZRP => nevienam nav pieredzes valdības darbā un risks uz kārtējām ārkārtas vēlēšanām; ļoti augsta varbūtība, ka daži nacionāli cilvēki atdalās no ZRP un tad nav vairākuma
    2. SC+ZRP+V =>V otreiz uz šādu kļūdu neparakstītos un V ir vienīgais spēks ar pieredzi: politiskā pašnāvība; liels risks, ka ZRP un V katra zaudēs vismaz 1/3 deputātu, kas var balansēt uz robežas starp vairākumu
    3. SC+ZRP+ZZS => sarkanā līnija starp ZRP un ZZS: ZRP politiskā pašnāvība
    4. SC+ZRP+NA => sarkanā līnija starp NA un SC: NA politiskā pašnāvība
    Līdz ar to neviena no šīm kombinācijām nevarēja realizēties!
    Ja ņem vērā ZRP sarkano līniju ar ZZS, tad pēc politiskās loģikas un arī pēc partiju programmu satura (ES un ekonomikas jautājumos) visreālistiskākā kombinācija bija ZRP+V+NA, kas ir arī realizējusies. ZRP kļūda bija tā, ka domāja, ka V nemācīsies no savas kļūdas koķetējot ar SC, veidojot koalīciju pēc 10.Saeimas vēlēšanām un pārliecība, ka ievēlētie deputāti ar nacionālu nostāju neatdalīsies ne no ZRP, ne V. Principā stulba rīcība – tā teikt, daram no sākuma un pēc tam domājam!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 16.01.2013. 09.51

Mani uzjautrina formulējums – “profesionālis” . Gribētos redzēt to kandidātu :)

+3
-1
Atbildēt

37

    ligakalnina > garausiitis 16.01.2013. 09.57

    Nu, piemēram lokomotīves mašīnists vai pārmijnieks, vai tad nav profesionāļi?
    Vai stacijas priekšnieka dēls, kurš ir “pareizajā” partijā?
    Vai jebkurš menedžeris, kurš ko ir vadījis, vai nav vienalga, ko, atkal, pie nosacījuma, ka ir “pareizajā” partijā, vai to atbalsta?
    “Profesionāļu” Latvijā papilnam, profesionālu “profesionāļu” pietrūkst.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 16.01.2013. 10.02

    Galvenais, lai profesionāli izvēlas lielākie profesionāļi Zaķis & Olšteins!:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 10.12

    Būs niknas kaujas … Te varēs redzēt cik Dombrovskim ir vai nav mugurkauls . Ielaist Olšteiniešus SM ir samērā nāvējošs pasākums. Neticu, ka nevar politiski izkombinēt ko sakarīgu. Gandrīz labāk būtu atdot ZP šo ministriju . Teiksim iemainīt pret VARAM :) un tur lai Olšteins izpaužas :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > garausiitis 16.01.2013. 10.41

    Jā, RPisti sačakarēja VARAM, sačakarēja IZM, sačakarēja IEM, tagad pieķersies SM.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 16.01.2013. 11.04

    aivarsk – tas viss nieks, salīdzinot ar to, kā NA, pārsvarā gan, tās daļa TB, čakarējusi tiesu sistēmu, un tagad “čakarē” kultūru, tāda dīvaina KM nevienā citā valstī nebūtu iespējama.
    Un arī tas ir nieks, salīdzinot ar to, kā VL “čakarē” visu Latvijas politikas līmeni.
    Ne jau par velti jūs tā aizstāvat to Olšteinu, radniecīgas dvēseles, zemas raudzes politbiznesmeņi un šantāžisti abi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > garausiitis 16.01.2013. 11.05

    Jā, arī es aizdomājos, ko nozīmē profesionālis. Profesionāls pārmijnieks tak arī ir nozares profesionālis. Jeb profesionāls vadītājs, kas var vadīt jebko, kā tiek uzskatīts koalīcijas aprindās? Jeb profesionāls pastnieks? Profesionāls interneta nodrošinātājs? Redz, cik daudz profesionālu satiksmes ministrijā. Jeb, ja ņemam plašāk – pieredzējis vadītājs no transporta virziena? Ja tā, tad no kura apakšvirziena- auto, dzelzceļa, avio? Tad viņš var nebūt profesionālis visur. Un kā viņš vadīs sakaru pusi, pastu, telekomunikācijas, internetu? Vai aviators var vadīt Pastu? Vai telekomunikāciju profesionālis – ostas?. Ja gribam plašāk, tad tuvākais ir kāds SM ierēdnis, kas ir bakstījies ar visu. Bet vai tad tas ir profesionālis?

    Bet labi gan, ka nav Olšteins vai Zaķis. Likt tur caurkritušus politiķus būtu lielākā muļķība no Dombrovska puses. Lai nolauž savu sroku līdz beigām, un pazūd. Kaut gan kas zin…. Intrigante var ne to vien sabīdīt…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > garausiitis 16.01.2013. 11.49

    “Te varēs redzēt cik Dombrovskim ir vai nav mugurkauls ” – vai tad par viņa mugurkaulu vēl kādam ir ilūzijas?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Anete > garausiitis 16.01.2013. 11.53

    nekādi nevaru piekrist ka ministrs R. Ķīlis būtu “sačakarējis” izglītības ministriju. Kaut vai aizdabūt prom gruškevicu vien ir ko vērts, zinot cik grūti ir tikt vaļā no šiem augsta ranga ierēdņiem, nerunājot jau par Ķīli kā augstskolu reformatoru. Par iekšlietu ministru gan tev pilnībā piekrītu, Sprūdžš, nezinu, man liekas viņš ir apmulsis, jo vadīt visu to “pagastveču mafiju” nav tas pats kas vadīt uzņēmumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 16.01.2013. 11.53

    klusais
    “Gandrīz labāk būtu atdot ZP šo ministriju .”

    Nu re nu. Ilgi nebija jānomokās, izliekoties. Vieglāk palika?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 16.01.2013. 12.00

    ciniķis – vispār, ja D nebūtu tas “mugurkauls”, viņš nebūtu uzņēmies valdības vadīšanu, kad Latvija atradās bankrota preiekšā, bet, mierīgi sēdējis Briselē.
    Ja ar to “mugurkaulu” domā to cietpaurību, neelastību, nespēju meklēt kompromisus, un lēto populismu, ar ko mums slavena viena partija, kurai it ir tas “mugurkauls”( kā tā pati apgalvo), bet, slikti ar smadzenēm, tad tas viņam, tiešām, nav.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.02

    articulus – manuprāt es nemokos :) Skatos Tev gan grūtības sagādā uzrakstīt vairāk par pāris teikumiem :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 16.01.2013. 12.05

    klusais. Vai Zanīti šodien jau pielūdzi?:)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.10

    klusais, mani uzjautrina tavs sašutums, par “šoferu dēlu” un partijai pietuvinātiem iekārtošanu SM struktūrvienībās. Nudien smieklīgi:))

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.14

    betija – man prieks , ka Tev labs garastāvoklis:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.16

    Man vienmēr labs garastāvoklis. Kā tev?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.18

    Man forši – tērzēju IRā :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.19

    Tikai nedzer, tad tu izkrīti no lomas.
    Tad pastāsti par tiem, ko partijas iekārto darbā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.28

    betij – atvaino , bet nu nepatīk man personīgi tā privātā kasīšanās … un laikam es neesmu vienīgais ,kas kādas likumsakarības ievēro :) Ok , sitamies ideoloģiski , bet nafig vajag privātus stāstus vilkt gaisā .

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 16.01.2013. 12.36

    grendus
    “Kaut vai aizdabūt prom gruškevicu vien ir ko vērts”

    Vienkārši Gruškēvičs nebija ZP “sukin sin”

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.37

    Ko es varu darīt, ja tu te apgalvo vienu, bet es zinu, ka patiesība ir pavisam cita?
    Ko tu man iesaki? Aplaudēt tev, cik skaisti tev tas sanāk?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.39

    betij – Tu par SM struktūrām un šoferdēliem ?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 16.01.2013. 12.39

    klusais… bet nu nepatīk man personīgi tā privātā kasīšanās …Ok , sitamies ideoloģiski , bet nafig vajag privātus stāstus vilkt gaisā .
    ___________________
    Tiešām nepatīk? Kas tā par ideoloģiju, ja Tu ignorē Zanes pausto absurdu par partiju atbildību SM un uzbrūc Betijai? Vai tikai tā nebūs vistiešākā piedalīšanās “bābu karos”? Betija nekad nav atļāvusies tādu retoriku kā jūsu “saldais” pārītis.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.41

    klusais, paskaidro, ko gribi no manis uzzināt par SM struktūrām? Nesapratu tavu jautājumu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 12.49

    paldies, lno, par atbalstu :)
    Vai kāds šovakar ies uz IR kīno?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.52

    lno – tas kašķis bija sviestains un būtībā reducējās uz jautājumu , kurā brīdī nodibinājās koalīcija – vai tad kad vienojās sadarboties un sadalīja atbildības sfēras vai tad , kad parakstīja sadarbības līgumu. Olšteina atdalīšanās atvēsināja Zatleriešus . Tāpat lielu lomu nospēlēja Rinkevičs un lai cik varbūt jocīgi neliktos , bet Zatleru no tankiem atrunāja Meļņiks. Visu spriedzi radīja Kukule , daži pat smējās, ka Kukule hipnotizējot Zatleru :)
    Un par retoriku – grēko te daudzi :) Par “saldo pārīti” neuztver personīgi , bet no malas izskatās ļoti mīļi :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 12.53

    betij – ko Tu gribēji ,lai es pastāstu ?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 16.01.2013. 12.53

    betijacelmale. Jāatbalsta vājinieki, Tu pati lieliski tiec galā:) Uz kino neiešu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 16.01.2013. 12.56

    klusais. Tā ir tikai atrunāšanās un diskusija par šo lietu nesākās vakar. Zane apgalvoja, ka par SM atbildīga RP. Pats labi zini un saproti, bet tad jau nevarēs Betijai pārmest to, ko pelnījusi Zane:)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 13.02

    lno – labi, beidzam sarunu , es Betiju ar tā kā nedaudz pazīstu :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 13.03

    Nē, klusais, kašķis bija par to, kas ir atbildīgs par SM.
    Neviens nav vainīgs, ka Zane nemāk atzīt savas “kļūdas” un sāk aizskart tos, kas viņai uz tām aizrāda.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 16.01.2013. 13.08

    klusais
    “bet Zatleru no tankiem atrunāja Meļņiks.”

    Meļņiks neko pats nelemj, tikai uzrauga un nodod rīkojumus. Kad vajadzēja, par tanku ofensīvu, kad vajadzēja par atsaukšanu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 13.17

    betij – ir Zanei tāda lieta, piekrītu . Jau laiku atpakaļ rakstīju – mums katram ir sava uts :) Arī man un Tev :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 13.36

    Zanei ir “uts” uzbrukt tiem, kas norāda viņai uz kļūdām, tev ir “uts” viņai piebalsot un aizstāvēt, mainot sarunas tēmu, pievienot savus neglaimojošus epitētus. Nu, turpini, turpini:))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 16.01.2013. 13.39

    klusais. … mums katram ir sava uts :) Arī man un Tev :)
    _________________
    Man pilnīgi neinteresē kāda oponenta rakstura labās vai sliktās īpašibas, bet, ja stūrgalvīgi, neskatoties pat uz Dombrovska teikto, paliek pie sava viedokļa, bet oponentam pārmet kāju nemazgāšanu vai salīdzina ar suņa izdarībām, tad mūsu sarunām šeit zūd jebkāda jēga.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.01.2013. 13.41

    betij – man apnika :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.01.2013. 13.44

    Kā tā pēkšņi? Vakar tak neapnika pat tad, kad es biju aizgājusi?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 17.01.2013. 00.30

    Vai un ar ko tankistu Kozlovskis Mūrnieci (ar Godmanīšu aiz oderes) pārspējis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 16.01.2013. 09.44

Viņš gan nevēlējās saukt vārdus, jo varot rasties “telpa spekulācijām”.
===
ā, nu tagad ir skaidrs, kāpēc vienmēr visi kandidāti uzrodas pēdējā brīdī – la, redz, nebūtu telpas spekulācijām”.

+5
-2
Atbildēt

0

Una Grinberga 16.01.2013. 09.36

Izsaku līdzjūtību Dombrovskim: varēs savas 2-3 nedēļas veltīt tikai deķa raustītājiem! Dombrovskim ar steigu būtu jāpaziņo, ka par ministru tiks tikai tāds, kuram ir ļoti liela darba pieredze, lai Olšteins un viņa sociālie darbinieki aizmirst par savu cilvēku līdz šīs Saeimas beigām. Bet žurnālistiem ieteiktu nesaudzēt resursus, lai publiski atklātu visus Olšteina mērķus no satiksmes nozares. Olšteinam būtu jāsaprot, ka otreiz Šlesera pēdās būs ļoti grūti iekāpt (vienkārši politiskā konjunktūra ir cita)!

+8
-3
Atbildēt

1

    Egitazz > Una Grinberga 16.01.2013. 09.46

    Vai tad “kāda” cilvēkam nevar būt gara darba pieredze?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 16.01.2013. 09.30

Nedomāju, ka Zaķis runā tikai savā vārdā, acīmredzot, visas V, vai, vismaz, Āboltiņas un tās “frakcijas” vārdā.
Un galīgi nav labi, ka “reņģēdāju” spriestspēja tik vērtēta tik zemu, ka Zaķis atļaujas ko runāt par kādu “bezpartejisku profesionāli”, var jau būt, ka mums vēl ir tādi, kas tam var noticēt, bet, ne jau tie, kas, kaut cik, seko līdzi Latvijas politikai, tie jau saprot, ka tādā amatā nevienu “neatkarīgu profesionāli”, nesaistītu ar ietekmīgu politisku grupējumu, nekad neliks.
Izskatās, ka tas Olšteins bija tas “Trojas zirgs” tai RP, vai arī, tika vēlāk pārpirkts, jautājums tikai – kurš, īsti, to pārpirka?
Acīmredzot, pat var, zināmā mērā, piekrist apgalvojumam, ka Roņa atkāpšanās ir, vismaz daļēji, izskaidrojama arī ar to, ka viņš tā īsti nepiederēja ne pie viena politiska grupējuma.
Un tālāk jau var fantazēt daudz ko, par Āboltiņas un LEmbega sakariem, kam, īstenībā, pieder, tas Olšteins, kāpēc viņam tik ļoti nepieciešama tā SM, NA lomu šinī politiskajā teātrī, utt.
Var jau būt, ka tas viss ir muļķība, bet, redzot, kā Latvijā tiek “kārtotas lietas”, viss ir iespējams, katrā ziņā, Latvijas politikā nekas nav tā, kā tas tiek pasniegts “elektorātam”, un rīcības motīvi ir pavisam citi, nekā deklarētie, gandrīz vienmēr.

+7
-5
Atbildēt

0

silvija_vitina 16.01.2013. 09.15

Es brīnos, par ko domā V, pozicionējot partijas viedokli ar Zaķa starpniecību. Zaķis sevi ir degradējis, viņam būtu jābūt maziņam un nemanāmam, lai netracinātu sabiedrību. Bet viņš turpina gozēties visās bildēs, un visam, ko viņš saka, nāk līdzi sevi diskreditējuša šeftmaņa smaka. Tiešām Vienotībai tas ir vienalga?

Es ticu, ka V eventuāli spēj piedāvāt cienīgu pretendentu, bet caur Zaķi (un kur nu vēl apvienojumā ar politkarjeristu Olšteinu) tas viss liek raudzīties ar lielām aizdomām. Jo īpaši zinot, ka Olšteins trinas ap SM krēslu kā lapsa ap vistu kūti.

+10
-3
Atbildēt

10

    Elīna Barkovska > silvija_vitina 16.01.2013. 10.00

    traductrice: Vienotībai liekas, ka Zaķis ir nopērts, viss ir piedots un aizmirsts, un galu galā NEKAS, jau TĀDS nav noticis:)

    Bet es tev piekrītu, ka, ja partija, par savu seju var izvēlēties šādu deputātu, tad tas par kaut ko liecina…:) Taču, ja jau ZZS par premjera kandidātu var saukt Lembergu, tad Zaķis ir bērnu šļupsti!:)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > silvija_vitina 16.01.2013. 10.14

    Bronks – taisnības labad piebildīšu – ar Zaķi vairs īpaši nerēķinās, Zaķa ietekme ir strauji sarukusi . Tas , ka viņš runā ir viena lieta , cik tam ir liels svars ir cits jautājums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > silvija_vitina 16.01.2013. 10.36

    klusais: Tas, kas viņiem notiek zem segas ir šoreiz nebūtiski. Latvijas tautu ar masu mediju starpniecību Satiksmes ministra izvēles jautājumā politiskās partijas Vienotība vārdā uzrunā Dzintars Zaķis un nevis Aleksandrs Loskutovs!:)
    Āboltiņa acīmredzot naivi cer, ka jo vairāk Zaķim būs publicitātes, jo ātrāk viņa PVN shēmas aizmirsīsies. Politiski pasīvs vēlētājs partijas sarakstā ieraudzīs uzvārdu Zaķis un to ieķeksēs, jo zemapziņā liksies kaut kur redzēts(dzirdēts) darbonis.
    Visa viņu matemātika:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 16.01.2013. 10.39

    tradutrīce Zaķis sevi ir degradējis
    _______________________________

    Kurš tad tāds tur nav? :)))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 16.01.2013. 10.42

    aivaram
    vēl daži ir, kas nav :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 16.01.2013. 10.45

    klusais
    kā izpaužas Zaķa ietekmes mazināšanās? ka viņš runā savā, nevis V vārdā, un lien katram caurumam par spundi? Šaubos, vai tas tā varētu būt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > silvija_vitina 16.01.2013. 10.50

    tradutrice – Zaķis vairs nav Vienotības valdē .

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > silvija_vitina 16.01.2013. 11.50

    Bronks
    Laikraksts: Sprūdžs lielāks nodokļu «optimizētājs» nekā Zaķis
    http://www.db.lv/nodokli/nodokli/laikraksts-sprudzs-lielaks-nodoklu-optimizetajs-neka-zakis-376650

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 17.01.2013. 00.25

    Klusais, bet tas, ka Zaķim ļauj izteikt publiski V partijas viedoklis, tas gan ir partijas attieksmes pret sabiedrību pierādījums. Un attieksme pret sabiedribu nav mainījusies (vismaz ne uz labo pusi).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 17.01.2013. 00.27

    Bet, Bronks, būs arī citi, kuri, ieraugot, Zaķi V sarakstā, V listi nemaz neņems rokā, — ja bus paņēmuši, noliks neaiztiktu. Tāpat jau tur citu V suvenīru būs pārpārēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 16.01.2013. 08.53

Kārtējais V un Olšteina kontrolētais “bezpartejiskais profesionālis”?
Viņi paši tic savam teātrim?

+5
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam