cilvekam ar 70 gadus padomju propogandas izskalotaam homo sovietikus smadzenem nevar but pilsoniskas nostajas..bet tikai pasiedomatas refleksijas..kas radusas jaunas propogandas ietvaros..pavlova eksperimenti ar suniem..
Nesen kā Francijā arī dedzināja mašīnas un rīkoja grautiņus, tur ir veseli rajoni, kur nogalinātu ne tikai homoseksualistu, bet, pat sievieti bez lakatiņa, tāda viņiem par visu izpratne.
Acīmredzot, tie, un līdzīgi domājošie( tādi ir arī pretējā, galēji labējo nometnē, kas šos neieredz, bet, par dažām lietām abām šim grupām viedoklis sakrīt), arī bija, pamatā, tie protestētāji, un tie ir tie mūsu VL idejiskie dpomubiedri, no kā jūs te aicināt ņemt piemēru, un par kuru demonstrāciju tagad jūsmojat.
Kaut, principā, dažiem komentētājiem šeit tas homoseksualisma un seks. minoritāšu tiesību jautājums ir tik aktuāls, ka tie pamanīsies to piesiet pat pie laika ziņām, nevilšus nāk prātā vecā Freida domas par šādas neizprotamas aktivitātes neapzinātajiem cēloņiem.
Ak tagad jau pret viņu, nevis pret homoseksuālo ģimeņu tiesībām?
Tad tevi tas Francijas prezidents tā satrauc, un par to demonstrāciju pret viņu tu te tā priecājies, nevis tā iespēja homoseks. ģimenēm adoptēt bērnus?
Nu tad, acīmredzot, būšu ko pārpratis, tikai, arī tam nav nekāda sakara ar Maskavas protestiem pret bāreņu likumu.
Džeri, vai tu dzīvo Krievijā, ka tik ļoti uztraucies par to, kas tur notiek?
Francijas notikumi Latvijai tomēr ir daudz svarīgāki, jo kopā esam Eiropas Savienībā.
Ar Franciju un ES gan jau viss būs OK, bet ar tiem krievu bāreņiem, sevišķi invalīdiem, gan būs ļoti slikti, varbūt, skan nedaudz patētiski, bet man, tāpat, kā arī daudziem Krievijas un arī ASV un citu valstu iedzīvotājiem, to liktenis nav vienaldzīgs.
Bez tam esmu ilgi Krievijā strādājies, man tur ir daudz paziņu, un man nav vienalga, kas tur notiek.
Krievija, vispār, ja kas, atrodas mums kaimiņos, un, ja kāds, domā, ka Krievijas notikumi mūs neietekmē, tas kļūdas.
Lieliski! Džeris atcerējies, ka nedrīkst kritizēt franču sociālistus, tāpēc izlabojis savu komentāru (13:42), kas sākotnēji bija šāds:
“Nesen kā Francijā arī dedzināja mašīnas un rīkoja grautiņus, tur ir veseli rajoni, kur nogalinātu ne tikai homoseksualistu, bet, pat sievieti bez lakatiņa.
Nesen kā pateicoties tādiem “francūžiem”, ievēlēja to dīvaino socialistu par prezidentu.
Acīmredzot, tie arī bija tie protestētāji, un tie ir tie mūsu VL idejiskie biedri, no kā jūs te aicināt ņemt piemēru, un par kuru demonstrāciju tagad jūsmojat.”
Iesaku kopēt Džera komentārus un tikai tad uz tiem atbildēt.
Es to izdzēsu, pirms izlasīju tavu komentāru, un, otrkārt, tas kaut kādā ziņā izmainīja komentāra jēgu, vai, manuprāt, nemaz, un pret franču socialistiem man vispār nekāda mīlestība nav.
Dzeri, šaubos vai ASV tie ir homoseksuālie pāri, kam nu putina debilitātes dēļ liegta krievijas bērnu adopcija.
Otrkārt, Francijas bāreņi dzimuši heteroseksuālu attiecību rezultātā, tāpēc var saprast to, ka demonstranti prasa šiem bērniem tiesības augt normālā ģimenē, īpaši, ja Francijā ir adoptējamo bērnu “deficīts”.
Treškārt, man nav šaubu, ka tu esi hetroseksuālu attiecību produkts, vai tu nožēlo, ka tavai mammai kādu brīdi patika tavs tētis??? :)
Ceturtkārt -ziņkārība – tie tavi krievijas draugi, viņi par puķinu balso?
aivarsk
Nespārdi tik sadistiski organismu ar īpaši īpašām vajadzībām!!!
Kāpēc domā, ka dzēris bioloģiskai mammai patika viņa bioloģiskais tētis? Vai Tu pieļauj, ka mīlestības auglis varētu būt tāda nemotivēta naida pārņemts?
Es gan domāju, ka nav svarīgi cik Maskavā iedzīvotāju, jo pat 20 vai 10 tūkstoši ir daudz cilvēku, kuri nav vienaldzīgi pret slimiem bērniem un invalīdiem, jo labi zin, ka Krievijas korumpētajai varai neinteresē viņu pašu tautas bērnu likteņi!
Putins jau parādījis kā propogandu var dzīt ar vienu cilvēku – Depardjē, kurš pārbēdzis lielo nodokļu dēļ.
Likums, protams, ir stulbs, visai dīvains veids kā atbildēt uz Magnitska aktu.
Interesants ir cits – cik daudzie no protestētājiem paņems kādu bāreņi (tas gan attiecas arī uz šī likuma atbalstītājiem).
tas viss pasākums atgādina Ilfa un Petrova feļetonu par korķu vākšanu, kad visām iesaistītām pusēm svarīgs kļūst process, nevis būtība.
kolpants – tiešām domā, ka Krievijā neatrastos daži tūkstoši cilvēku, kam rūp to krievu bērnu liktenis, kuriem vienkārši viņus žēl, žēl, ka viņi nomirs Krievijas bērnu namos ( nesen vienā no bada nomira pie 20 cilvēkiem, jo visu nozaga vadība, un tas ir oficiāli atzīts fakts, nemaz nerunājot, ka Krievijas medicīna nav spējīga izārstēt to, ko ASV medicīna?
Zemu gan tu vērtē to savu tautu, es vērtēju augstāk, nevajag jau atkārtot Kremļa propogandistu melus.
Un par adopciju – un kāds deputāts vai valdības loceklis ir adoptējis?
Starp citu, tur piedalijās daudzi cilvēki, kas to izdarījuši.
kolpants
“Interesants ir cits – cik daudzie no protestētājiem paņems kādu bāreņi (tas gan attiecas arī uz šī likuma atbalstītājiem).”
Tas gan attiecas tikai uz likuma atbalstītājiem, jo protestētāji apzinās, ka krievija nespēja parūpēties par dzīves pabērniem.
Putins un viņa zagļu, žuļiku un pedofīlu partija izliekas, ka tā nav.
aivarsk cik daudzi no fotogrāfijā redzamajiem demonstrantiem var atļauties ieguldīt, teiksim 100.000 usd bērna ārstēšanai, kuru krievijā nemaz nevar izdarīt?
Кто хочет, может прочитать в учебниках истории, как русские осваивали эту свою «одну седьмую часть суши», подробно. А вкратце так: в конце XVI века русские казаки и авантюристы двинулись на восток и север Евразии. Закончился этот поход в начале XVIII века на мысе Челюскин. Кое-кто даже переправился на Аляску…
Кто-нибудь бывал в тех краях? Видели тысячи километров непролазной тайги, болот и тундры? Где летом комарье сжирает заживо, а зимой плевок становится ледышкой раньше, чем долетит до земли. Лично меня до сих пор удивляет несказанно: что гнало русских людей туда? ТАМ ЖИТЬ НЕЛЬЗЯ! А ведь в те времена никто еще не знал, что через 400 лет в тех краях найдут газ, нефть и всю таблицу Менделеева — богатство…
Вообще, эпоха великих географических открытий и колонизации началась в XV веке. Европейцы поперли в разные стороны – в Африку, Америку, Азию, Океанию… Поплыли за золотом, пряностями, экзотикой, плодородными землями – в места приятные, теплые и благодатные, по большей части уже плотно населенные туземцами. И только ушибленные на голову русские пошли пехом в дикую тайгу, болота и тундру. Туда, где и сейчас плотность населения – полчеловека на квадратный километр. Где нормальный человек жить не сможет, только русский.
2011. gada dzīves līmenis LV ir apsteidzis RUS, bet 2012. vēl vairāk attālinājies. To var redzēt pat turpat Jūsu norādītajā lapā http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita .
Tabulu par 2011. gadu ir trīs, un divās no tām Latvijai ir augstāka vieta, nekā Krievijai:
Ja mēs iebraucam Latgalē no Krievijas, tad diez, ko labs iespaids arī nebūs.(diemžēl)
Nevienmērīga attistība tur ir ļoti izteikta lieta. Kaut, kur lasīju, ka viņi tagad no dabasresursu eksporta noteiktu procentu virzīs, tieši mazai un mikrouzņēmējdarbības attistībai, kā parsti daļa kaut, kur citur aizvirzīsies….
Aicinu piedalīties realitātes šovā, tu brauc uz demokrātijas pārņemto un cilvēktiesībām plaukstošo Lībiju, bet es uz banditisko kapitālisma Krieviju (reālais krievijas ekonomiskais modelis). Un pēc gada atgriežamies.
narod hlebom ne karmi..daj poprotestvovatj i na demonstaciju vidti..padomju laikaa tad nevareja taa..un luk sakrajies cilvekiem..gribas tusinu..kustibu..un piepildit savu ieksejo tuksumu..cem bi detja netesilos..liz bi ne plakalo..
Normāli cilvēki par bāreņiem – invalīdiem, VL kompleksainie atbalstītāji pie jebkuras tēmas par savu, sasāpējušo.
Kāds šai tēmai sakars ar Maskavas demonstrāciju pret antibāreņu likumu?
Dzeri, Šis abas demonstrācijas, gan Parīzē, gan maskavā ir PAR VIENU LIETU – proti, par NORMĀLU, nesačakarētu bērnu nākotni. Gan to bērnu, kas pēc puķina kaprīzēm Krievijas bērnunamos paliks nomiršanai, gan to, kuriem vajadzīgas tiesības dzīvot dabiskā ģimenē, jo pat Dzeris nenoliegs, ka BĒRNS VISLAIMĪGĀKS var izaugt NORMĀLĀ ģimenē, kur ir gan mamma, gan tētis, gan, vēlams, brāļi un māsas.
Tā, kā velti tu te piesauc sasāpējušo NA…
Ja neredzi saistību ar bāreņiem krievijā un viņu vēlmi arī dzīvot ģimenē, tad izsaku tev visdziļāko līdzjūtību!!!!
Nulle, tu kļūdies, man nekas nevārās. Man žēl, ka dzērāji vecāki tevi ir situši.
Ja runājam pēc būtības, tad putina aizliegumam adoptēt slimos bērnus uz ASV nav sakara ar homoseksuālismu.
Kas attiecās uz homoseksuālismu, mans viedoklis ir tāds, ka katrs var darīt SAVĀ GUĻAMISTABĀ to, ko vēlās.
Kas attiecās uz bērniem, tad tur mans viedoklis ir tāds, ka bērns NORMĀLĀ ģimenē kur ir gan mamma, gan tētis, gan, vēlams, brāļi un māsas izaug laimīgāks, nekā jebkur citur (bērnunamā, pie viena no vecākiem, homoseksuālā savienībā).
Kas attiecās uz homoseksuālu savienību, tad terminoloģijas dēļ nevajag to saukt par “ģimeni” vai “laulību”, jo šie jēdzieni ir radušies daudz daudz senāk, nekā homoseksuālo pāru doma par “laulībām”.
Tātad vajag ieviest jaunu terminu, lai raksturotu šo civiltiesisko stāvokli homoseksuālā savienībā. Pirms 20 gadiem nebija jēdziena “zibatmiņa”, “blogs”, “lejuplādēt” utt., tak nenosauca zibatmiņu par kartupeli!
Tāpat arī homoseksuāļi var piedāvāt un diskutēt, kā saukt tādu civilstāvokli, kad viņi pastāvīgi dzīvo kopā. Tas arī viss.
Nulle, Nevajag ar savu seksualitāti bāzties visiem virsū – īpaši bērniem un Satversmei!
Adopciju nesauc par dzemdībām, homoseksuālas attiecības nevar būt “laulība”, jo laulība ir sociāla, juridiska, seksuāla un ekonomiska savienība starp vīrieti un sievieti.
Visas citas kombinācijas vienkārši vajag saukt citādi, lai tas būtu starp tevi un vasju, marinu un annu, tevi un muri, tevi un aizpērno aitu u.c.
un, ja vēl savas attiecības piekopsiet guļamistabā, ne Vērmanes dārzā, tad neiecietība sabiedrībā strauji mazināsies.
Komentāri (39)
janazakovica 14.01.2013. 14.12
cilvekam ar 70 gadus padomju propogandas izskalotaam homo sovietikus smadzenem nevar but pilsoniskas nostajas..bet tikai pasiedomatas refleksijas..kas radusas jaunas propogandas ietvaros..pavlova eksperimenti ar suniem..
0
Kaspars Špūle 14.01.2013. 13.01
Parīzes demonstrācija: 3,5 stundas 4 minūtēs, vairāk nekā pusmiljons – pret.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ozjsyvc8eRE
Efektīgi.
10
manatuja > Kaspars Špūle 14.01.2013. 13.16
pat loti….
0
ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2013. 13.42
Nesen kā Francijā arī dedzināja mašīnas un rīkoja grautiņus, tur ir veseli rajoni, kur nogalinātu ne tikai homoseksualistu, bet, pat sievieti bez lakatiņa, tāda viņiem par visu izpratne.
Acīmredzot, tie, un līdzīgi domājošie( tādi ir arī pretējā, galēji labējo nometnē, kas šos neieredz, bet, par dažām lietām abām šim grupām viedoklis sakrīt), arī bija, pamatā, tie protestētāji, un tie ir tie mūsu VL idejiskie dpomubiedri, no kā jūs te aicināt ņemt piemēru, un par kuru demonstrāciju tagad jūsmojat.
Kaut, principā, dažiem komentētājiem šeit tas homoseksualisma un seks. minoritāšu tiesību jautājums ir tik aktuāls, ka tie pamanīsies to piesiet pat pie laika ziņām, nevilšus nāk prātā vecā Freida domas par šādas neizprotamas aktivitātes neapzinātajiem cēloņiem.
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2013. 13.47
Vispār jau šī demonstrācija bija vērsta pret “dīvaino sociālistu” un notika ar VISU labējo partiju atbalstu.
P.S. Džeri, katram gadījumam nokopēju šo tavu ierakstu. Vienkārši drošības pēc :)
0
ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2013. 14.05
Ak tagad jau pret viņu, nevis pret homoseksuālo ģimeņu tiesībām?
Tad tevi tas Francijas prezidents tā satrauc, un par to demonstrāciju pret viņu tu te tā priecājies, nevis tā iespēja homoseks. ģimenēm adoptēt bērnus?
Nu tad, acīmredzot, būšu ko pārpratis, tikai, arī tam nav nekāda sakara ar Maskavas protestiem pret bāreņu likumu.
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2013. 14.15
Džeri, vai tu dzīvo Krievijā, ka tik ļoti uztraucies par to, kas tur notiek?
Francijas notikumi Latvijai tomēr ir daudz svarīgāki, jo kopā esam Eiropas Savienībā.
0
ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2013. 14.25
Ar Franciju un ES gan jau viss būs OK, bet ar tiem krievu bāreņiem, sevišķi invalīdiem, gan būs ļoti slikti, varbūt, skan nedaudz patētiski, bet man, tāpat, kā arī daudziem Krievijas un arī ASV un citu valstu iedzīvotājiem, to liktenis nav vienaldzīgs.
Bez tam esmu ilgi Krievijā strādājies, man tur ir daudz paziņu, un man nav vienalga, kas tur notiek.
Krievija, vispār, ja kas, atrodas mums kaimiņos, un, ja kāds, domā, ka Krievijas notikumi mūs neietekmē, tas kļūdas.
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2013. 14.56
Lieliski! Džeris atcerējies, ka nedrīkst kritizēt franču sociālistus, tāpēc izlabojis savu komentāru (13:42), kas sākotnēji bija šāds:
“Nesen kā Francijā arī dedzināja mašīnas un rīkoja grautiņus, tur ir veseli rajoni, kur nogalinātu ne tikai homoseksualistu, bet, pat sievieti bez lakatiņa.
Nesen kā pateicoties tādiem “francūžiem”, ievēlēja to dīvaino socialistu par prezidentu.
Acīmredzot, tie arī bija tie protestētāji, un tie ir tie mūsu VL idejiskie biedri, no kā jūs te aicināt ņemt piemēru, un par kuru demonstrāciju tagad jūsmojat.”
Iesaku kopēt Džera komentārus un tikai tad uz tiem atbildēt.
0
ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2013. 17.55
Es to izdzēsu, pirms izlasīju tavu komentāru, un, otrkārt, tas kaut kādā ziņā izmainīja komentāra jēgu, vai, manuprāt, nemaz, un pret franču socialistiem man vispār nekāda mīlestība nav.
0
janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2013. 21.44
Dzeri, šaubos vai ASV tie ir homoseksuālie pāri, kam nu putina debilitātes dēļ liegta krievijas bērnu adopcija.
Otrkārt, Francijas bāreņi dzimuši heteroseksuālu attiecību rezultātā, tāpēc var saprast to, ka demonstranti prasa šiem bērniem tiesības augt normālā ģimenē, īpaši, ja Francijā ir adoptējamo bērnu “deficīts”.
Treškārt, man nav šaubu, ka tu esi hetroseksuālu attiecību produkts, vai tu nožēlo, ka tavai mammai kādu brīdi patika tavs tētis??? :)
Ceturtkārt -ziņkārība – tie tavi krievijas draugi, viņi par puķinu balso?
0
Sandris Maziks > Kaspars Špūle 14.01.2013. 22.51
aivarsk
Nespārdi tik sadistiski organismu ar īpaši īpašām vajadzībām!!!
Kāpēc domā, ka dzēris bioloģiskai mammai patika viņa bioloģiskais tētis? Vai Tu pieļauj, ka mīlestības auglis varētu būt tāda nemotivēta naida pārņemts?
0
austrisv 13.01.2013. 22.29
Es gan domāju, ka nav svarīgi cik Maskavā iedzīvotāju, jo pat 20 vai 10 tūkstoši ir daudz cilvēku, kuri nav vienaldzīgi pret slimiem bērniem un invalīdiem, jo labi zin, ka Krievijas korumpētajai varai neinteresē viņu pašu tautas bērnu likteņi!
Putins jau parādījis kā propogandu var dzīt ar vienu cilvēku – Depardjē, kurš pārbēdzis lielo nodokļu dēļ.
15
Egitazz > austrisv 13.01.2013. 22.57
Likums, protams, ir stulbs, visai dīvains veids kā atbildēt uz Magnitska aktu.
Interesants ir cits – cik daudzie no protestētājiem paņems kādu bāreņi (tas gan attiecas arī uz šī likuma atbalstītājiem).
tas viss pasākums atgādina Ilfa un Petrova feļetonu par korķu vākšanu, kad visām iesaistītām pusēm svarīgs kļūst process, nevis būtība.
0
janis17 > austrisv 13.01.2013. 23.25
cik daudzi no fotogrāfijā redzamajiem demonstrantiem var atļauties ieguldīt, teiksim 100.000 usd bērna ārstēšanai, kuru krievijā nemaz nevar izdarīt?
0
ligakalnina > austrisv 14.01.2013. 06.58
kolpants – tiešām domā, ka Krievijā neatrastos daži tūkstoši cilvēku, kam rūp to krievu bērnu liktenis, kuriem vienkārši viņus žēl, žēl, ka viņi nomirs Krievijas bērnu namos ( nesen vienā no bada nomira pie 20 cilvēkiem, jo visu nozaga vadība, un tas ir oficiāli atzīts fakts, nemaz nerunājot, ka Krievijas medicīna nav spējīga izārstēt to, ko ASV medicīna?
Zemu gan tu vērtē to savu tautu, es vērtēju augstāk, nevajag jau atkārtot Kremļa propogandistu melus.
Un par adopciju – un kāds deputāts vai valdības loceklis ir adoptējis?
Starp citu, tur piedalijās daudzi cilvēki, kas to izdarījuši.
0
Sandris Maziks > austrisv 14.01.2013. 11.41
kolpants
“Interesants ir cits – cik daudzie no protestētājiem paņems kādu bāreņi (tas gan attiecas arī uz šī likuma atbalstītājiem).”
Tas gan attiecas tikai uz likuma atbalstītājiem, jo protestētāji apzinās, ka krievija nespēja parūpēties par dzīves pabērniem.
Putins un viņa zagļu, žuļiku un pedofīlu partija izliekas, ka tā nav.
0
dace_roze_lmt_lv > austrisv 14.01.2013. 13.56
aivarsk cik daudzi no fotogrāfijā redzamajiem demonstrantiem var atļauties ieguldīt, teiksim 100.000 usd bērna ārstēšanai, kuru krievijā nemaz nevar izdarīt?
– Уровень жизни в Латвии ниже, чем в России:
Latvia 17,569
Russia 21,246
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita
Тем, кто рассуждает о том, что Россия “незаслуженно” имеет свои природные богатства, статья гражданина ЛР Юрия Алексеева:
http://imhoclub.lv/material/esli-bi-u-babushki-bili-jajca?userlast=91
…Вопрос первый: природные богатства достались россиянам незаслуженно?
Кто хочет, может прочитать в учебниках истории, как русские осваивали эту свою «одну седьмую часть суши», подробно. А вкратце так: в конце XVI века русские казаки и авантюристы двинулись на восток и север Евразии. Закончился этот поход в начале XVIII века на мысе Челюскин. Кое-кто даже переправился на Аляску…
Кто-нибудь бывал в тех краях? Видели тысячи километров непролазной тайги, болот и тундры? Где летом комарье сжирает заживо, а зимой плевок становится ледышкой раньше, чем долетит до земли. Лично меня до сих пор удивляет несказанно: что гнало русских людей туда? ТАМ ЖИТЬ НЕЛЬЗЯ! А ведь в те времена никто еще не знал, что через 400 лет в тех краях найдут газ, нефть и всю таблицу Менделеева — богатство…
Вообще, эпоха великих географических открытий и колонизации началась в XV веке. Европейцы поперли в разные стороны – в Африку, Америку, Азию, Океанию… Поплыли за золотом, пряностями, экзотикой, плодородными землями – в места приятные, теплые и благодатные, по большей части уже плотно населенные туземцами. И только ушибленные на голову русские пошли пехом в дикую тайгу, болота и тундру. Туда, где и сейчас плотность населения – полчеловека на квадратный километр. Где нормальный человек жить не сможет, только русский.
…вы, латыши, крепко прогадали, когда вышли из ее состава. Пока вы копались в своих огородах, русские 500 лет путешествовали, открывали, воевали, осваивали свою «одну седьмую» часть суши.
http://imhoclub.lv/material/esli-bi-u-babushki-bili-jajca?userlast=91
0
Andris > austrisv 14.01.2013. 14.17
2011. gada dzīves līmenis LV ir apsteidzis RUS, bet 2012. vēl vairāk attālinājies. To var redzēt pat turpat Jūsu norādītajā lapā http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita .
Tabulu par 2011. gadu ir trīs, un divās no tām Latvijai ir augstāka vieta, nekā Krievijai:
Latvia 16,818
Russia 16,736
Latvia 16,800
Russia 16,700
0
manatuja > austrisv 14.01.2013. 15.10
Un cenu atskiribas iereikinaji….
0
manatuja > austrisv 14.01.2013. 16.11
tik nez kāpēc cilvēki brauc prom no šis veiksmes stasta zemes…. vel pie tam arī uz Krieviju strādāt.
0
manatuja > austrisv 14.01.2013. 16.17
viņi arī veic uzkrājumus nebaltām dienām 2012 gada 1. decembrī tās bija 528,236 miljardu dolāru vērtībā http://top.rbc.ru/economics/07/12/2012/835510.shtml
0
manatuja > austrisv 14.01.2013. 16.37
Ja mēs iebraucam Latgalē no Krievijas, tad diez, ko labs iespaids arī nebūs.(diemžēl)
Nevienmērīga attistība tur ir ļoti izteikta lieta. Kaut, kur lasīju, ka viņi tagad no dabasresursu eksporta noteiktu procentu virzīs, tieši mazai un mikrouzņēmējdarbības attistībai, kā parsti daļa kaut, kur citur aizvirzīsies….
0
Sandris Maziks > austrisv 14.01.2013. 20.05
Jānis
Kāpēc vēl neesi aizvācies pie sava saprāta brāļiem?
0
janis17 > austrisv 14.01.2013. 21.33
GNP per capita un dzīves līmenis ir divas dažādas lietas.
Latvijā nav tik daudz ULTRA miljardieru, kas savāktu 80 % GNP. Minimālā alga krievijā ir Ls 75,
http://www.minimum-wage.org/international/lv/Russia/
0
manatuja > austrisv 15.01.2013. 08.47
Arctikulus
Aicinu piedalīties realitātes šovā, tu brauc uz demokrātijas pārņemto un cilvēktiesībām plaukstošo Lībiju, bet es uz banditisko kapitālisma Krieviju (reālais krievijas ekonomiskais modelis). Un pēc gada atgriežamies.
0
manatuja > austrisv 15.01.2013. 09.06
atmiņas atsvaidzināšanai par komonikāciju ar tautu Latvijā
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w8UYec1sPp8
0
manatuja > austrisv 15.01.2013. 10.41
What CNN doesn’t want you to see again
http://www.youtube.com/watch?v=tFabLp-Jcbg
0
janazakovica 13.01.2013. 22.20
1000 cilveki 15 miljonu maskavaa tas pats kas Rigaa viens vai divi..
4
ligakalnina > janazakovica 13.01.2013. 22.23
Maskavā bija, vismaz, 30000.
0
Uldis Babris > janazakovica 13.01.2013. 22.24
skatījos tiešraidi http://tvrain.ru/ tur bija krietni vairāk cilvēku- ap 50 tūkstošiem vismaz…
0
Uldis Babris > janazakovica 13.01.2013. 22.26
http://cs406418.userapi.com/v406418630/4e79/uoaTpnaYvOo.jpg
0
janazakovica > janazakovica 13.01.2013. 22.43
narod hlebom ne karmi..daj poprotestvovatj i na demonstaciju vidti..padomju laikaa tad nevareja taa..un luk sakrajies cilvekiem..gribas tusinu..kustibu..un piepildit savu ieksejo tuksumu..cem bi detja netesilos..liz bi ne plakalo..
0
Kaspars Špūle 13.01.2013. 18.58
Man daudz labāk patīk šī demonstrācija Parīzē (vismaz 380 000 dalībnieku)
http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/TfFcHqmlA0VhUk2vJiz9Ew–/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD0zNDE7cT04NTt3PTUxMg–/http://media.zenfs.com/fr_FR/News/AFP/photo_1358078615085-65-0.jpg
Kuram vēl?
4
ligakalnina > Kaspars Špūle 13.01.2013. 22.02
Normāli cilvēki par bāreņiem – invalīdiem, VL kompleksainie atbalstītāji pie jebkuras tēmas par savu, sasāpējušo.
Kāds šai tēmai sakars ar Maskavas demonstrāciju pret antibāreņu likumu?
0
janis17 > Kaspars Špūle 13.01.2013. 23.23
Dzeri, Šis abas demonstrācijas, gan Parīzē, gan maskavā ir PAR VIENU LIETU – proti, par NORMĀLU, nesačakarētu bērnu nākotni. Gan to bērnu, kas pēc puķina kaprīzēm Krievijas bērnunamos paliks nomiršanai, gan to, kuriem vajadzīgas tiesības dzīvot dabiskā ģimenē, jo pat Dzeris nenoliegs, ka BĒRNS VISLAIMĪGĀKS var izaugt NORMĀLĀ ģimenē, kur ir gan mamma, gan tētis, gan, vēlams, brāļi un māsas.
Tā, kā velti tu te piesauc sasāpējušo NA…
Ja neredzi saistību ar bāreņiem krievijā un viņu vēlmi arī dzīvot ģimenē, tad izsaku tev visdziļāko līdzjūtību!!!!
0
janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2013. 02.00
Nulle, tu kļūdies, man nekas nevārās. Man žēl, ka dzērāji vecāki tevi ir situši.
Ja runājam pēc būtības, tad putina aizliegumam adoptēt slimos bērnus uz ASV nav sakara ar homoseksuālismu.
Kas attiecās uz homoseksuālismu, mans viedoklis ir tāds, ka katrs var darīt SAVĀ GUĻAMISTABĀ to, ko vēlās.
Kas attiecās uz bērniem, tad tur mans viedoklis ir tāds, ka bērns NORMĀLĀ ģimenē kur ir gan mamma, gan tētis, gan, vēlams, brāļi un māsas izaug laimīgāks, nekā jebkur citur (bērnunamā, pie viena no vecākiem, homoseksuālā savienībā).
Kas attiecās uz homoseksuālu savienību, tad terminoloģijas dēļ nevajag to saukt par “ģimeni” vai “laulību”, jo šie jēdzieni ir radušies daudz daudz senāk, nekā homoseksuālo pāru doma par “laulībām”.
Tātad vajag ieviest jaunu terminu, lai raksturotu šo civiltiesisko stāvokli homoseksuālā savienībā. Pirms 20 gadiem nebija jēdziena “zibatmiņa”, “blogs”, “lejuplādēt” utt., tak nenosauca zibatmiņu par kartupeli!
Tāpat arī homoseksuāļi var piedāvāt un diskutēt, kā saukt tādu civilstāvokli, kad viņi pastāvīgi dzīvo kopā. Tas arī viss.
0
janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2013. 14.26
Nulle, Nevajag ar savu seksualitāti bāzties visiem virsū – īpaši bērniem un Satversmei!
Adopciju nesauc par dzemdībām, homoseksuālas attiecības nevar būt “laulība”, jo laulība ir sociāla, juridiska, seksuāla un ekonomiska savienība starp vīrieti un sievieti.
Visas citas kombinācijas vienkārši vajag saukt citādi, lai tas būtu starp tevi un vasju, marinu un annu, tevi un muri, tevi un aizpērno aitu u.c.
un, ja vēl savas attiecības piekopsiet guļamistabā, ne Vērmanes dārzā, tad neiecietība sabiedrībā strauji mazināsies.
0