Jaunzeme–Grende Austrālijā un Latvijā

191

Komentāri (191)

Ilgonis 14.01.2013. 12.02

Apskatot materiālus par ministres vizīti Austrālijā secinu, ka ķengu autoram Ozoliņam ir jānosarkst (ja viņš to spēj) un jāatvainojas Austrālijas latviešiem un ministrei. Lai viņš ieskatās koristu, diriģentu… sejās! Es tajās saskatīju prieku un lepnumu – mēs esam latvieši.
Un te viens skribents to visu apspļauda…, vēloties nogremdēt VL un tās ministri.

+5
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ilgonis 14.01.2013. 17.32

    …secinu, ka ķengu autoram Ozoliņam ir jānosarkst ..
    ________________________
    vai tad gejkretīnizētie dukti sarkst??

    +2
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 14.01.2013. 01.27

Kad nu ministrei jāmūk pa sētas durvīm, kā tādam “garantam”.. , tad citu ideju, kā cilvēks LV birokrātijai ierasti apvienojis lietderīgo ar patīkamo, nu ,kaut kā nerodas..
Pluss – komandējumu liste pēdējā pusgadā.Tur, šķiet, ne tikai Austrālija.
Pluss- unikāls un inteliģenci raksturojošs “Šišona stāsts”
Pluss+ Dzintars, ar “mūsējos sit” knapo uznācienu.
Pluss ++ Arī V.D. parakstīja komandējumu,un tikai pēcāk- turpmāk būs jāskatās vērīgāk.

+4
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 14.01.2013. 01.02

lno
Izcila intervija. To vajadzētu iegravēt ozola tāfelē un katru dienu ar to dauzīt pa galvu ZP locekļiem un atbalstītājiem.

+5
-1
Atbildēt

0

dro 13.01.2013. 23.12

Tiem, kuri nav saspieduši galvu kā šī raksta autors, iesaku atsvaidzināt atmiņu: http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=351167:andrejevs-brdina-klausmies-&catid=95:intervijas&Itemid=439
Atgādināšu, ka Ozoliņš bija ne tikai Šķēles atbalstītājs, bet arī viens no kvēlākajiem līguma ar Krieviju atbalstītājiem, tādēļ arī tagad tikpat kvēls integrācijas taurētājs.

+10
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 13.01.2013. 22.56

Trojas zirgkuopju speciālizdevums
IR?

+8
-2
Atbildēt

1

    dro > ilmisimo 13.01.2013. 23.14

    lama. Es arī; augstā nama šinderu speciāizlaidums:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Andris 13.01.2013. 22.37

Þanis Bezmers 13.01.2013. 22.23

Nu labi. Ministre pati brauc uz Austrāliju, tiekas ar turienes latviešu izcelsmes ļaudīm, piedalās, noskatās, parunājas. Un tālāk? Vai iespējams zināt, ar ko, par ko un kas notiks tālāk? Ne jau par tiem latiem beigu beigās galva tik ļoti sāp. Gribu uzzināt, kas konkrēti pēc tā mainīsies mūsu visu dzīvē? Kā konkrēti tās saites stiprināsies? Kaut ko izvērstāku par šo nodeldēto formulu: “stiprināsim saites”. Par to, ka no manis novelk trešdaļu no nopelnītā. Prasās uzdot jautājumu arī dedzīgajiem ministres aizstāvjiem: kā jūs paši personīgi izjūtat un līdzdarbojaties šajās saitēs? Varbūt esmu galīgi atpalicis subjekts un neko nezinu par tamlīdzīgu aktivitāšu popularitāti. Zinu vienīgi, ka ārzemju latviešu interese par mūsdienu Latviju ir stipri saplakusi. Visu to ministres kundzei, manuprāt, ar rāmu smaidu, pacietīgi, pārliecinoši, labā latviešu valodā bez steigas vajadzēja izklāstīt. Manis dēļ. Tad es varbūt nebūtu piedalījies šajā mežonīgajā gaudošanā par tiem štrunta pāris-trim taukšķiem, par pludmales viesnīcu u.c. Tik vienkārši. Tad es varbūt būtu izteicis līdzjutību ministres kundzei par varonīgām pūlēm divu nedēļu garumā četrdesmit grādu karstumā. Varu iedomāties, tas nav viegli gada nogalē no Latvijas atbrukušam. Un viss ar kājām gaisā (no šejienes skatoties).

+4
-10
Atbildēt

3

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Þanis Bezmers 13.01.2013. 22.41

    ierados. Liekas esi īpašs gadījums, tādēļ vari uzskatīt, ka Ozoliņš ir pūlējies tieši tavā labā, lai tev būtu patīkami ierasties:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Þanis Bezmers 13.01.2013. 22.54

    .. lai tev būtu patīkami ierasties:)
    _______________ kā arī- jauki un mīļi …. aizjāties?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 14.01.2013. 21.35

    >pirozkovs. Paldies par atzinību! Vismaz uzskati mani par īpašu gadījumu, kaut gan kara laikā dzimušais būtu jāuzskata par negadījumu. Bez visa tā pieplusoju vēl dažus jautājumus: kāda mārrutka pēc jūs visi tā te šūmējaties. Partijnieki? Ortodoksāļi? Degat mīlestībā pret svētām dogmām? Vadoņu aforismi un tirgus. Rainis sarkanais un stikla kalns. Kareivji ar dzelzskrustiem un kareivji ar zvaigznēm. Klaida latvieši visās Zemeslodes malās. Vecie Rīgas plintnieki, kuri balso par Ušakovu. Eurodemagoģija kopā ar Ušakovu. Tā vien izskatās, ka dzīvi pazīstat pēc “skroderdienām” un mammas galvā uzliktā tirgū pirkta vainadziņa. Varu droši apgalvot, ka tas nav viss. Nāksies vien par visu to paštukot, nekur nedēsieties. Šaubos, vai fizkultūra un bizness te daudz ko varēs atrisināt. Mana azaida sātīgums nav arkarīgs no pareizās partijas izvēles un reitingiem, tāpēc velti apzīmogot mani apēšanai vai izdzīšanai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 13.01.2013. 22.20

„Visu Latvijai! – Tēvzemei un brīvībai/LNNK” lāpnesis Raivis Dzintars.
—-
Vai tiešām latvietim Aivaram Ozoliņam, respektabla portāla un žurnāla komentētājam, ir jālieto krievu leksika? Ir taču jāņem vērā, ka daļa latviešu balso un balsos par NA, lai kā Ozoliņš saukātu Dzintaru, Parādnieku vai Dombravu – par lāpnešiem, tūdaliņiem, laptjeviem vai kā citādi. Kur tad paliek runāšana par faktiem, neņirgājoties par personībām un neapsaukājot tās?

+12
-4
Atbildēt

3

    ilmisimo > My Paradise, My Rules 13.01.2013. 22.53

    ai tiešām latvietim Aivaram Ozoliņam, respektabla portāla un žurnāla komentētājam, ir jālieto krievu leksika?
    ___________________________

    …respektabla portāla un žurnāla…- respektabla ?

    Kurā vietā?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Salīdzinot ar citiem laikrakstiem un žurnāliem, IR man šķiet respektabls.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > My Paradise, My Rules 14.01.2013. 17.25

    con brio Salīdzinot ar citiem laikrakstiem un žurnāliem, IR man šķiet respektabls
    _______________
    …njā….
    ja ņemam ”vesķi” tad- tad pruotams.

    tak citādi;

    mūžam pusglancēts žurnālītis ar portāliņu,kur katru trešuo dienu “‘avarējuši spraudņi” – tehniskas “‘doxlums”‘ atspuoguļuo ideoloģisko- tā laikam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

reksa 13.01.2013. 21.21

Ozoliņš raksta: “..Grende savā īsajā polītiķes karjerā paguvusi sakrāt tādu skandalu un slikti padarītu darbu bagāžu..”

Nu labi, skandali ir viena lieta. Bet kādi tad ir “slikti padarītie darbi”?

Ozoliņš raksta: “ministre nebija sasniedzama jautājumiem par citu skandalu – diriģenta Karela Marka Šišona lēmumu lauzt līgumu ar Latvijas Nācionālo simfōnisko orķestri”

Cik var noprast pēc IR raksta par Šišonu, Šišonam pašam nebija īpaši labas attiecības ar orķestŗa dalībniekiem. Vismaz IR raksts ir atstājis šādu iespaidu.

Ozoliņš raksta: “Ministrei ir pastāvīgs konflikts arī ar Nācionālo operu”

Nu jā, ministre nav spējusi atlaist cilvēku, kas kārtējo reizi radījis milzīgus parādus. Viņas nespēju atlaist Žagaru tiešām var uzskatīt par slikti padarīto darbu.

Ozoliņš raksta: “arī Nācionālās bibliotēkas infrastruktūras izbūve viņas pārraudzībā briest par kārtējo necaurspīdīga un bez konkursa īstenota daudzmiljonu valsts iepirkuma skandalu”

Nu un kur šeit ir nedarbs? Vai viņa ir vainīga, ka kāds ir apstrīdējis konkursa rezultātus? Iepriekšējā likumā bija paredzēts pabeigt bibliotēkas būvniecību līdz 2012.gada 18.novembrim. Ja iepriekšējā Kultūras ministre – Sarmīte Ēlerte būtu rīkojusies, lai izpildījusi to likumu, tad mēs jau sēdētu bibliotēkā un lasītu grāmatas.
Neko jau nepārmetu Ēlertei. Droši vien viņai nebija iespēju to panākt. Bet tāpat arī Grendei nav iespēju apstrīdēto konkursu padarīt par neapstrīdētu. Var rīkot jaunu konkursu, bet tad nav jāgaida, lai infrastruktūra būtu gatava šogad.

Ozoliņš raksta: “valsts financējumu kino nozarei viņas partijas ļaudis Saeimā pēc saviem privātiem ieskatiem pārdala, nerēķinoties ar valsts kultūras polītiku”

Hmm… Kāds te sakars ar Grendi? Ja Saeima piešķiŗ naudu kādam projektam, tad tā ir Saeimas darīšana. Ja kādam tas nepatīk, var pārmest Saeimai. Kāpēc Grendei?

Ozoliņš raksta: “Varētu jau ieteikt ministrei .. atmaksāt budžetā starpību starp viesnīcu cenām un ar to pielikt punktu šim skandalam”

Nu re, pat Ozoliņš atzīst, ka visi Grendes Austrālijas grēki aprobežojas ar pārcelšanos uz dārgāku viesnīcu. Kāds tur bija sadārdzinājums par trijām dienām? Kādi 200 lati?

Jādomā, ka Latvija ir ļoti laimīga zeme, ja jau lielākais polītiķu grēks, par ko žurnālistiem rakstīt, ir nelietderīgi iztērēti 200 lati.

Tas, ka Ministru kabinets ir pieņēmis tik absurdus ministru kabineta noteikumus, kas ļauj blēžiem valsts uzņēmumos trīskāršot sev algas, Ozoliņam laikam ir palicis nepamanīts. Vismaz rakstus par to viņš neraksta. Arī IR kopumā cenšas nepamanīt MK pieļauto valsts naudas izšķērdēšanu daudz-daudz lielākos apmēros…

+15
-5
Atbildēt

4

    Sandris Maziks > reksa 13.01.2013. 21.55

    Aldis
    Ja pasaule ir plakana un stutējas uz trim vaļiem, vari pat nenopūlēties rakstot. Koperniks atradies.
    Nupat De Fakto bija sižets par trim SM šmarām, kuras bija par valsts līdzekļiem uz Maskavu nogrūzties aizbraukušas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > reksa 13.01.2013. 22.27

    Tu esi netaisnis. Viņas nebrauca grūstīties, bet pavirināt rižskij dvorik.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis > reksa 13.01.2013. 22.33

    Jāpiekrīt Aldim – viņa vērojumi, situācijas apraksts pilnīgi precīzi. Ja meklējam autorus inspirētām mūsu iekšējām nesaskaņām – tie slēpjas 1000 km tālu Austrumu virzienā. Trojas zirgu stumj uz mums pilnīgi atklāti. Redzam, kas valda atkal Rīgā. Ar uzdevumu novājināt maksimāli Latviju kā nacionālu valsti. Kā instruments no plašā impērijas sarkano “samta cimdu” arsenāla. Ar mērķi atgūt zaudētās privilēģijas un izeju uz Baltijas jūru. Mērķis ir skaidrs un apetīte aug. Kādēļ Prunskiene un Igauņi nikni pretojas pret svešu interešu balstiem, programmām, lobijiem?
    Žanetes Grendes un līdzīgu patriotu darbs liecina, ka viss vēl nav zaudēts!
    Latvieši ir izturējūši skarbus apstākļus arī agrāk… Ka turamies- jāpateicas pašu sīkstumam, gadu simtu rūdījumam, dzimtajai zemei zem mūsu kājām un godaprātam.

    Mums ir jāturas kopā, jo mūsu nav daudz. Tādēļ: Neriesim savējos. Vecais Valters zināja, ko savai tautai novēlēt, kad atkal pacēla mūsu karogu pils Svētā gara tornī pēc 50 gadu okupācijas. Lai mēs atceramies- to VIENU vārdu?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    DruvisKleins > reksa 17.01.2013. 00.06

    Paldies par konspektu, es to rakstu nemaz neizlasiju, jo tāpat bija jau skaidrs, kas tur būs rakstīts..
    Ozoliņu varētu salīdzināt ar to pašu agresīvo, slimo, neapmierināto interneta komentētāju, kas portālos komentāros bļauj un bļauj un ar galvu nedomā

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Ozols 13.01.2013. 20.22

Es nezinu kas Ozoliņš bija okupācijas gados. kādu amatu viņš toreiz ieņēma.
Bet pēc viņa raksta var spriest ka viņam nepatīk ka Latvijas latvieši satiekas ar trimdas latviešiem.

+9
-6
Atbildēt

0

Jānis 13.01.2013. 20.08

Neviens labs darbs nepaliek nesodīts… – tas atkal pierādīts…

Nebēdā Žanete! Mēs esam ar Tevi. Rakstu daudzu līdzīgi domājošu cilvēku vārdā.

Kad 90-tajos gados runas vīriem izplatīju ierosmi mikro uzņēmēju un amatnieku licenču ieviešanai – atsaucās Žanete (no Rūpniecības kameras). Arī Artis Kampars (JL ekonomikas ministrs) atsaucās. Kopā mums tas izdevās.
Nepamatoti apvainojumi jau pašā raksta sākumā. Nožēlojamā skaudība…

+13
-5
Atbildēt

0

andris902 13.01.2013. 16.28

…laikam jau, vissmieklīgākais un reizē – nožēlojamākais ir tas, kādi argumenti un aizstāvēšanās taktika tiek pielietota, lai attaisnotos….
…viens ieguvums gan ir – vispareizākajai un nevainojamākajai partijai ir izņemts no rokām “ierocis” ar pārmetumu aptveri pārējām partijām, jo….izrādās, ir tik pat niecīga, viltīga, šmaukties kāra un no morāles un ētikas brīva savā domāšanā….tāda pat viduvējība, kā citas politiskajā vidē atrodamās partijas…..
….Deja Vu….. :)

+10
-11
Atbildēt

8

    dace_roze_lmt_lv > andris902 13.01.2013. 17.05

    Поставил Вам плюс.

    Правильно пишете.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 13.01.2013. 17.53

    Kas tev par sabiedroto, Zane.:D
    Par kurām partijām rakstīji? Vai ir vēl kāda, uz kuru tavs raksturojums neattiecās?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 13.01.2013. 18.27

    Kas tev par sabiedroto, Zane.:D
    ______________________________
    kas arī bija jāpierāda :)

    Hrestomātisks piemērs, kam šī nenormāli uzpūstā jezga, Kultūras ministrijas un Austrālijas tautiešu pazemošana ir izdevīga – ne jau Vienotībai, kurai ir tikai viens sabiedrotais – NA. Tuvredzīgie tautieši!!!

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > andris902 13.01.2013. 18.39

    zanE….ir tik pat niecīga, viltīga, šmaukties kāra un no morāles un ētikas brīva savā domāšanā….tāda pat viduvējība…
    _________________
    Ja vēl piemetinātu rupja, tad lielisks zanEs raksturojums:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > andris902 13.01.2013. 20.27

    Aivarsk:Tuvredzīgie tautieši!!!
    ——
    Vai tūvredzīgi ,vai varbūt kaitnieki.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 13.01.2013. 20.38

    betijacelmale
    zanEs saprāta brālis.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 13.01.2013. 21.06

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > andris902 14.01.2013. 19.45

    Super e-y-e Поставил Вам плюс.
    ———
    šis krievu šovinists nav nekāds super ey,bet tik tāds sīkpirdis,viņš neko nevar atbildēt uz Vladimira Poznera citātu.
    Es viņam varēt nolasīt 100 citātus par viņa noziedzīgo valsti no Ļēņina noindēšanas līdz tās sabrukumam, No krievu vēsturnieka Vladlena Sirotkina grāmatas :”Počemu proigral Trockij Staļinu”. Tur redzams kā Ļēņina līdzgaitnieki tūliņ pēc viņa nāves ,kā traki suņi ,ķērās viens otram pie rīkles.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 15.55

Проблема многих латышей в том, что они НЕ МОГУТ отказаться от своего национализма. Им же хуже, потому что надо быть объективными. Из-за национализма они упускают из виду целый ряд важных факторов, таких, как малая территория Латвии, малая численность латышей и в целом негативный в истории опыт их государственности. Опыт немецкого народа учит, что национализм опьяняет на время, но за похмелье приходится дорого платить.

Jūsu ērtībai: http://translate.google.lv/?hl=ru&tab=wT#ru/lv/

+1
-2
Atbildēt

2

    janis17 > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 18.26

    super, Tu tiešām esi idiots, ka nesaproti 100 reizes atkārtoto – es netaisos lasīt krieviskos ķeburus!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 20.34

    История Катыни, на мой взгляд, не позволяющая усомниться в том, что правда, все-таки, вырывается наружу, не позволяет сомневаться в том, что Сталин был преступником. И не только один Сталин. Что люди, его окружавшие, были преступниками. И что их были не только сотни и не только тысячи, но даже и миллионы. Потому что партия, которую он возглавлял, и которая принимала все решения, была преступной партией. Неприятно это говорить, но когда-нибудь надо. И я считаю, что до тех пор, пока будут сопротивляться этой правде, не давать ей возможность выйти, это будет как кандалы на ногах страны, и страна не сможет сделать широкий и свободный шаг. Придется признать эту правду. И чем раньше, тем лучше, потому что тогда это будет светлый день не только для России.
    Tas kungam lai neaizmirst ka ir nācis no noziedznieku zemes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janis17 13.01.2013. 15.25

Paskatieties cik maksā biļetes, ja tās pērk GADU iepriekš apmēram tajos datumos, kad lidoja Grende. Jums tik jānospiež “sākt meklēšanu”.
http://ifly.lv/lv/aviobiletes.lv.html

+4
-1
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > janis17 13.01.2013. 15.51

    Ну, и лети в свою Астралию. Будешь там говорить только по-латышски.

    Jūsu ērtībai: http://translate.google.lv/?hl=ru&tab=wT#ru/lv/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 13.01.2013. 18.24

    super, Tu esi idiots, ka nesaproti 100 reizes atkārtoto – es netaisos lasīt krieviskos ķeburus!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 13.01.2013. 20.37

    aivarsk
    Ko vari ņemties? Tu nemitīgi pabaro super_e-y-e, kā savu Tamagoči

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 13.01.2013. 22.24

    skricelējot savus ķeburus uz maniem komentāriem, viņam tiek atņemts laiks apķēzīt sabiedrisko tualešu podu malas…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 13.01.2013. 11.39

Ilgi turējos, lai nekļūtu par vienu no tiem, kuri ar baudu piedalās absurdā gāgānu karā, taču redzot, ka arī „IR”ši jau kuro dienu nepārstāj skaldīt matus, nolemju tomēr painteresēties – kāds, jūsuprāt, būtu bijis optimālais risinājums?
Ministrei ignorēt ielūgumu uz Austrālijas latviešu Kultūras dienām, neņemot vērā valsts programmas sadaļu par saikni ar diasporu un to, ka Austrālijā mīt viena no lielākajām latviešu klaida kopienām, vai arī ierosināt austrāliešiem Kultūras dienas sarīkot nevis laikā starp Ziemsvētkun Jauno gadu, bet, teiksim, 1. aprīlī?
Ja pieeja šāda, – jautājumu nav.
Taču vieglprātīgā Jaunzeme-Grende ar Ministru prezidenta svētību tomēr izšķīrās nedot tautiešiem kurvīti. Tātad atkal jautājums: kāds (šajā gadījumā A. Ozoliņaprāt) būtu komandējuma optimālais rezultāts? – parādīt valsts ieinteresētību par diasporu dzīvi (jo finansiāli palīdzēt ne austrāliešu, ne kādas citas valsts diasporai Latvija šobrīd nav spējīga) vai arī gaidīt, lai vizītes rezultātā 6. janvārī par realitāti kļūst Atmodas laika populārā dziesma „saved mūs kopā pie Daugavas krastiem”? Pirmo nosacījumu ministre izpildīja, par absurdo otro – bez komentāriem.
Tagad – par „nodokļu maksātāju naudu”. Ikviens, kurš kaut pāris reizes ir pircis aviobiļeti, tikai pasmaidīs par A. Ozoliņa svēto neziņu, ka ir būtiska atšķirība starp biļetes cenu „nesezonā” un Ziemsvētku laikā – atšķirības ir, pie tam būtiskas.
Tālāk. Ja Ž. J.-G. visu komandējuma laiku (protams, strikti ievērojot MK noteikumus par komandējuma līdzekļu apjomu!) būtu dzīvojusi piekrastes viesnīcā, – kādu kompromatu tad vajadzētu izdomāt? Treškārt. Tā nu tai briesmīgajā kapitālismā ir iekārtots, ka tur maksā par viesnīcas numuru, nevis par „galviņām”, kas tajā mīt. Līdz ar to nav atšķirības, vai A. Grende (kurš biļetes iegādājās par savu naudu) viesnīcā mita atsevišķi vai kopā ar dzīvesbiedri – nodokļu maksātājus tas neskar, ja nu vienīgi kādu interesē atslēgas cauruma problēma.
Nepakavēšos pie nebūtiskā – ka Kultūras dienās kopā pulcējas latvieši no visa kontinenta un tāpēc Ž. J.-G. nebija nekādas vajadzības papildus reizot pa lielākajām kontinenta pilsētām, lai, šoreiz tiešām – lieki tērējot nodokļu maksātāju līdzekļus! – tiktos ar tautiešiem, kā arī to, ka žurnālistam A. Ozoliņam tomēr, pieļauju, nāktos zināt, ka Brazīlijā ir pilsēta Kuritiba (nevis „Kurtiba”), bet atļaušos tikai konstatēt, ka diemžēl joprojām atliek tikai pateikt „pucī!”, lai daudzi nedomājot mestos pildīt (politisko?) uzrīdījumu.

+15
-8
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > Andris 13.01.2013. 11.50

    ——-ciniits Ilgi turējos, lai nekļūtu par vienu no tiem, kuri ar baudu piedalās absurdā gāgānu karā,….. ===============================================================================
    ‘Katrs savā vietā – visi valsts darbā !’

    – Gan par savas biznesa sfēras izaugsmi var parūpēties, gan pilsoņa pienākumu var izpildīt – mācās, pilsonīši, no uzcītīgākajiem ziņotājiem:

    ‘ PIETIEK vēršas Valsts policijā par Jaunzemes-Grendes un vīra lidojumu uz Austrāliju ‘

    http://www.pietiek.com/raksti/pietiek_versas_valsts_policija_par_jaunzemes-grendes_un_vira_lidojumu_uz_australiju

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > Andris 13.01.2013. 12.27

    Tikai naiva piezīme. Ja jau Grende ir tik ģeniāla stratēģe un koordinatore, kāpēc nepadomāja piecus gājienus uz priekšu? Viņa, tak mūsējā! Latviete! Vajadzēja paredzēt, ka noēdīs bez sāls. Ozoliņš savu indes devu ir izlicis visu pret NA. Žēl. Grendi gremdē intelektuāļi. Patiesībā, neviens viņu neaizstāv. Pat nedomā aizstāvēt. I to Dzintaru noēd bez sāls par to, ka aizstāv saavu partijas biedreni. Grendi iegāž paštaisnība. Atkal viena, kas pirkstus pie deniņiem liek. Mēs esama lelieli un vareni, mēs esam diženi…

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Andris 13.01.2013. 13.16

    ——–Skaistule Tikai naiva piezīme. Ja jau Grende ir tik ģeniāla stratēģe un koordinatore, kāpēc nepadomāja piecus gājienus uz priekšu? Viņa, tak mūsējā! Latviete!
    ==============================================================================
    ‘Kāpēcīšiem’ smadzeņu pakustināšanai – un apjēgai var noderēt (sk. apakšā saiti uz lekciju) arī t.s. atmodas un ‘dziesmotās revolūcijas’ ģeniālo startēgu un koordinatoru pieļauto kļūdu analīze.

    Starp citu, dāmas un kungi – 12. janvārī savu 77. dzimšanas dienu atzīmēja arī pēdējais Padomju Latvijas un pirmais ‘brīvās un neatkarīgās’ kultūras ministrs. Daudz laimes dzimšanas dienā, Maestro!
    =============================================================================

    ‘’Та система, которая сложилась, исключает на 100% приход на вершины власти, в систему управления людей с выдающимся умом, с высокими моральными качествами и так далее — начисто исключает. Тут ничего не поделаете.(..) Есть закон адекватности: люди, которые приходят во власть, в различные учреждения, адекватны ситуации. Если вы хотите, чтобы гениальный человек руководил страной, сама социальная система должна быть сложена так, чтобы у его гения была возможность сработать’’

    Постсоветизм – Лекция Александра Зиновьева

    http://www.polit.ru/article/2005/09/21/psizm/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Andris 13.01.2013. 13.40

    Skaistule … viena, kas pirkstus pie deniņiem liek

    http://img8.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/w_image_1357639421839_54962.jpg

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Andris 13.01.2013. 13.46

    Superes draugu kultūras dienas :)
    http://www.youtube.com/watch?v=7Lv9wh5QprI

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 13.01.2013. 13.58

    > Skaistule.: „Ja jau Grende ir tik ģeniāla stratēģe un koordinatore, kāpēc nepadomāja piecus gājienus uz priekšu? Viņa, tak mūsējā! Latviete!”

    Atvainojiet, Skaistule, bet šie nav „argumenti” no mana arsenāla: nekad neesmu apgalvojis, ka grasos mesties uz ambrazūras, lai par varas makti aizstāvētu „mūsējos, latviešus” – allaž mēģinu izprast, vai aiz vārdu vizuļiem slēpjas kaut minimāls „sausais atlikums”. Šoreiz – absolūts tukšums. Tālab arī atļāvos izvirzīt hipotēzi par politisko pasūtījumu, kas, teikšu atklāti, nav virzīts pret partiju, par ko pats balsoju.
    Skaistule: „Grendi iegāž paštaisnība. Atkal viena, kas pirkstus pie deniņiem liek. Mēs esama lelieli un vareni, mēs esam diženi…”

    Zema raudze, Skaistule: „diženi, vareni” ir no citas operas un citas personas dziedāta ārija. Bet par „paštaisnību”. Jūs Ž. J.-G., kura absolūti nejūtas pie vainas un grēka, būt ieteikusi publiski „rvaķ ķeļņašku” – redz, cik es godīga, cik pašaizliedzīga – pat sabiedriskajam transportam izdodu nevis budžeta, bet savu naudu? Absurds. Cilvēks gluži vienkārši godprātīgi veic savu darbu. Un punkts.
    Gribētos zināt, cik bijušo/esošo ministru vai valstsvīru/valstsievu pēc katra komandējuma publiski ir snieguši detalizētu pārskatu par pēdējo izdoto santīmu? Dīvaini, man neviens šāds pārskats nav acīs iekritis. Šoreiz nav pat mušas, taču zilonis uzpūsts lielāks par zemeslodi.
    Atliek vien pajautāt – kā interesēs?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > Andris 13.01.2013. 14.25

    Vēl jau viena lieta par kuru nedomā tie, kuri uzsāk šāda veida “gāganu karus”, ja runājam par lietderību ar kādu tiek tērēti nodokļi.
    No Latvijas šinī gadījumā uz Austrāliju tiek komandējumā sūtīts ministrs, kuru pēc komandējuma, pēc atgriešanās Latvijā, vietējie mediji nolīdzina līdz ar zemi, bet komandējuma lietderību publiski kritizē dažādas amatpersonas utt
    Tad, cik nopietni pēc šitāda trača šī komandējuma rezultātus vērtē šobrīd Austrālijā? :) Es nebrīnītos ka vērtējums būtu tuvu nullei un tas nozīmē, ka līdzekļi, kuri tika tērēti šī komandējuma organizēšanai tiešām beigu beigās ir iztērēti ne visai lietderīgi un tas ir tas mazākais mīnuss visā šajā stāstā. Domāju, ka vislielākais zaudējums ir tas, ka Austrālijā un arī visur citur pasaulē, kur dzīvo latvieši un lasa piemēram IR, Latvijas politika kopumā ir zaudējusi cieņu mūsu tautiešu acīs un pelnīti :)

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 13.01.2013. 14.37

    > rinķī apkārt

    100% manas domas. Paldies!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Andris 13.01.2013. 15.21

    riņķī apkārt. Latvijas politika kopumā ir zaudējusi cieņu mūsu tautiešu acīs un pelnīti :)
    ______________
    Kā ārzemēs, tā Latvijā. Mulsums gan pemjeram, gan publikai, tikai IRši lepni skaita savas mantras:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Andris 13.01.2013. 16.44

    >riņķī apkārt
    Gluži manas domas – kā tagad jūtas Austrālijas latvieši? Viņi uzaicināja un labi uzņēma mūsu ministri, bet vai tā notiks arī nākotnē?…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Andris 13.01.2013. 19.32

    tikai IRši lepni skaita savas mantras:)
    _____________________
    riekstus vai bumbas?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Andris 13.01.2013. 20.31

    Misija
    Austrālijas latviešus vēl ilgi mocīs vainas apziņa. Vai viņi varēja iedomāties, ka ministres komandējums ir likumu pārkāpums, kas nu jāizvērtē DP, KNAB, SAB un citiem?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 11.15

Почему вы так любите национализм? Обама ведь вам запретил быть националистами. В Москву ехал, а к вам не заехал. Дал понять.

Смотрите 0:38:

http://www.youtube.com/watch?v=gGKB0yI025Q

Многие американские магазины блекнут перед российскими! Русские достигли успеха в демократии. Сами русские просто удивительные. Навыки пить водку у меня и без того были неплохие, но я уверен, что мне есть, чему учиться.

0
-3
Atbildēt

10

Signija Aizpuriete 13.01.2013. 10.55

——-Aivars Ozoliņš:’Jaunzeme–Grende Austrālijā un Latvijā’ ==============================================================================
Ozoliņa kungs ‘Par’ (tā es secinu pēc raksta):

‘ Vai atbalstāt ierosmi atalgot ziņotājus par korupcijas gadījumiem? ‘

http://www.ir.lv/2013/1/10/vai-atbalstat-ierosmi-par-atlidzibu-zinotajiem-kas-atklas-korupcijas-gadijumus =============================================================================
‘Mēs turpinām uzturēties sliktajā bezgalībā./ Мы продолжаем пребывать в дурной бесконечности.’ Мамардашвили М.К

http://www.psychology.ru/library/00001.shtml

0
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 13.01.2013. 10.42

——–
Jaunzeme–Grende Austrālijā un Latvijā =============================================================================
Svētdienas pārdomām. Salīdzinājumam līdzīgi gadījumi, lai par ”morāli labākiem laikiem” un pārmaiņām sabiedrībā (cilvēku attiecībās) t.s rietumu demokrātijas apstākļos varētu jēgsaturīgāk spriest:

‘ (..)Joprojām – neviens nevienu nenodod. Mēs nojaušam stukačus un protam izvairīties. Jauno literātu studija ir raiba sabiedrība. Mēs uzjautrināmies komjauniešu kongresos par runātājiem un par runāto, bet tajā pašā laikā ar komjaunatnes ceļazīmēm izbraukājam visu Padomju Savienību. Mēs saprotam, ka esam divkoši. Mēs kožam rokā, kas mūs iebaro, mēs esam čūskulēni azotē. Esam ciniķi. Mēs jūtam riebumu pret meliem un arī paši pret savu konformismu.’ Māra Zālīte: Sēklas sniegā

http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/mara-zalite-seklas-sniega-661960

0
0
Atbildēt

0

buchamona 13.01.2013. 09.35

Savukārt Jaunzemei – Grendei ir izcilas spējas padarīt skandalozu to, ar ko nodarbojas. ++++ Ozoliņam vajadzētu ieskatīties savos rakstos kā spogulī un tad viņš tur ieraudzītu patieso skandālistu.
NA nav bez vainas un kļūdām. Varu atgādināt stulbos izlēcienus saistībā ar Brazovski, vai eiro un vēl citas lietas – gluži tā pat kā jebkurai partijai, NA darbībā var atrast kļūdas.

Bet ne jau Grendei var pārmest, ka mūsu rakstnieki nemāk sabiedrībā uzvesties :), vai arī ka operā bija neskaidra budžeta situācija, bet tieši šajās reizēs skandālists Ozoliņš un IR kopumā izmantoja izdevību izpausties īpaši ” sulīgi,” lai nolīdzinātu NA ministri līdz ar zemi un šādi demonstrētu tieši savu ” intelekta pārākumu” pār NA un citas smalkas lietas, savu ” eiropeisko domāšanu” , piemēram. :)
Cik zinu ir ierosināta krimināllieta par šo kultūras ministres komandējumu un pavisam drīz viss tiks salikts pa plauktiņiem. Ja komandējuma piesegā tiešām ir bijuši mēģinājumi gūt sev kādu tādu labumu, kurš atrodas aiz strīpas no kuras sākas noziegums – tad Grendei būs jānoliek savas pilnvaras un viņas likteni jau izlems citi ļaudis, ja nozieguma sastāvs neapstiprināsies …. te jāliek daudzpunkts. Ko darīsim tad mēs, kas piegāzām pilnu netu ar žultainu naidu, ko darīs IR redakcija, kura šo naidu apzināti provocēja? Patiesībā – man diezgan bieži sāk palikt nelabi no mums pašiem, no mūsu ” objektīvās un konstruktīvās kritikas” :), kuru tiražējam un ar kuru uzpūšam naidu pret daļu no savas tautas. Ja Grende nebūtu no NA, viņa līdzīgi kā Ozoliņa pieminētie pārējo partiju ministriem varētu braukt kaut vai ar pingvīniem skarus dibināt, nevienam gar to nebūtu nekādas daļas. Stulbs secinājums, taču tāda diemžēl ir realitāte :)

Nupat man ienāca prātā vēl viens iemesls, kādēļ pār Grendi veļas tāds nicinājuma vilnis no “intelektuāļu” puses. Viņa nav “savējā”, un tādēļ pēc definīcijas nav spējīga spriest par kultūru, tādēļ mēs savos komentos dažkārt kultūras ministri dēvējam par ” fiskultūrieti”. :) Un arī šis fakts nav nekas cits kā kārtējā mūsu aprobežotības mērvienība ar kuru mēram pasauli, kurā dzīvojam :)

+17
-10
Atbildēt

33

    Signija Aizpuriete > buchamona 13.01.2013. 10.22

    ——–rinķī apkārt'(..) Nupat man ienāca prātā vēl viens iemesls, kādēļ pār Grendi veļas tāds nicinājuma vilnis no “intelektuāļu” puses. Viņa nav “savējā”, un tādēļ pēc definīcijas nav spējīga spriest par kultūru, tādēļ mēs savos komentos dažkārt kultūras ministri dēvējam par ” fiskultūrieti”. :) Un arī šis fakts nav nekas cits kā kārtējā mūsu aprobežotības mērvienība ar kuru mēram pasauli, kurā dzīvojam :) ==============================================================================
    Kad ”mēs” augām, tad gan tā negāja…..Tad gan ”mēs” sajūsmā plaukšķinājām, kad ”viņējos” par viņu biznesu presē ‘sita’. Tie gan bija baisi briesmīgie padomju okupācijas gadi, taču vienā ziņā foršāki – ”morāli labs laiks” (T.Manns) jeb ‘morāli vienkāršs laiks’ (V.Matīsa) http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/matisa-kolaboracionisms-kapitalisms-un-kultura-671279 :

    ‘ Arturs Snips iesāk diskusiju par Oktobra monumenta celtniecības nepieciešamību Republikas laukumā
    ‘ Kam celsim monumentu? «Padomju Jaunatne», 1988. gada 14. janvārī, Nr. 9

    http://www.barikadopedija.lv/raksti/808913

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 10.40

    R A – nevis krimināllieta ierosināta , bet gan laikam tikai iesniegums VP .
    Ja par nicinājuma vilni , tad laikam jāmeklē personālijā pašā un tā ir attieksme pret pārējiem , es to vienkārši nosauktu par augstprātību . Ja LDDK varēja “šefot” , tad te tomēr ir mainījusies situācija , te ir jāspēj nolaizties no augstumiem un jāspēj atbildēt arī uz nepatīkamiem jautājumiem, nevis jāpagriež mugura.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 13.01.2013. 10.51

    ——klusais R A (..) Ja par nicinājuma vilni , tad laikam jāmeklē personālijā pašā un tā ir attieksme pret pārējiem , es to vienkārši nosauktu par augstprātību. ==============================================================================
    ‘(..)Mēs saprotam, ka esam divkoši. Mēs kožam rokā, kas mūs iebaro, mēs esam čūskulēni azotē. Esam ciniķi. Mēs jūtam riebumu pret meliem un arī paši pret savu konformismu.’ Māra Zālīte: Sēklas sniegā

    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/mara-zalite-seklas-sniega-661960

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > buchamona 13.01.2013. 11.02

    Riņķī apkārt:”…Nupat man ienāca prātā vēl viens iemesls, kādēļ pār Grendi veļas tāds nicinājuma vilnis no “intelektuāļu” puses. Viņa nav “savējā”…”

    Vai nu nicinājuma vai vienkārši apsaukāšanās vilnis … Tomēr, man šķiet, ka GALVENAIS IEMESLS visai šai akcijai ir Grendes mēģinājums panākt, lai profesionālie kultūras taisītāji nepaļautos TIKAI uz subsīdijām no valsts budžeta, bet vairāk domātu, kā pelnīt pašiem ar savu darbu. Ja to reakcija, kuru intereses tika aizskartas, ir saprotama, kaut arī diez vai attaisnojama, tad to polittehniķu rīcība, kuri cenšas konfliktu izmantot savā labā, gan nav ne saprotama, ne attaisnojama.
    Kas attiecas uz Ozoliņa rakstu, tad te nav nekā jauna: ceterum censeo…

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.01.2013. 11.25

    o_ja3_14. Šis ir pierastais, kad no oda izpūš ziloni, lai novērstu uzmanību no nelikumīgās algu paaugstināšanas, lai gremdētu NA reitingu. Grende, zinot viņas nesavaldību, ir vieglākais medījums. Traģiski, ka publiku var ķert uz plika āķa. Ja rīt IR nopublicēs, ka Dombrovskis ir japāņu spiegs, nešaubos, ka daudzi tam noticēs.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 13.01.2013. 11.27

    Kas attiecas uz Ozoliņa rakstu, tad te nav nekā jauna..
    ______________________________

    … pavisam parasts “b. m. f.ucker. bastard” sacerēts texts.

    Gluži ordināri.

    Neveiksmīgs mēginājums katastrofu literārājā karjerā aizvietuot ar “uzvaru” žurnālistikā. Un-

    atkal “‘praļots”-fuflo zeļonoje vien sanāk.

    Novītis ozouoliņš.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 13.01.2013. 11.32

    >rinķī apkārt

    iesaistīties IRsīguo duktologu piedāvātajās tēmās- tas IR tas pats, kas pieņemt dāvanas no romu(?) tautības Bulgārijas pilsuoņiem uz ielas un nuopietni skaidruot šiem kur IR liduosta.

    Te nederēs ne karate, ne u-šū.

    Pret “paiderastiskajiem duktologiem” der tikai:

    fakjū(!!!)-
    …………………….
    -(mazliet netradicionāls austrumu pacifistu cīņas sporta paveids).

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 13.01.2013. 11.50

    klusais
    “un jāspēj atbildēt arī uz nepatīkamiem jautājumiem, nevis jāpagriež mugura.”

    Neviens politiķis nav tik sagatavots, lai spētu atvairīt visus Suslova skolas izcilnieku uzbrukumus. Piedevām, kad tiem vēl izdodas rekrutēt veselu pamuļķīšu, aprējēju, armiju.
    Repšes kungs neizturēja un tā vietā, lai turpat Saeimas zālē čekas pidrillai, Šleseram, no purna uztaisītu kotleti, atkāpas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 12.02

    articulus – kur varētu dabūt Suslova skolas absolventu sarakstus ? :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.01.2013. 12.03

    klusais. Tie ir slepeni:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 12.07

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 13.01.2013. 12.20

    lno:
    Grende, zinot viņas nesavaldību, ir vieglākais medījums.
    =====================================
    Arī man, domājot par Grendi un viņas attiecībām ar viņas nelabvēļiem, nāk prātā apzīmējumi “medības” un “medījums”. Cik cilvēciski (dzīvnieciski) tas viss.:)

    Un cik ļoti lielā pretrunā ar Viņķeles slapjajiem sapņiem par cilvēkinženierijas iespējām mainīt cilvēka dabu.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 13.01.2013. 12.25

    klusais
    Vai es rakstīju “absolventu”?
    Suslova skola ir tas, ko fašistu mērgļi, Trešā reiha demonizētāji, dēvē par “Gebelsa propagandu”

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 12.28

    artikulus – Tavs vārds ir Reinis ?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 13.01.2013. 12.54

    klusais
    Articulus latviskotājiem, lai būtu, artikul(u)s

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 15.50

    klusais, vai tas, ka tu apmeklē Operas pirmizrādes zināmā ložā kādas zināmas amatpersonas vietā, ir lielāks vai mazāks pārkāpums, kā vīra brauciens par savu naudu kopā ar sievu Ziemassvētkos un Jaunajā gadā? Tā amatpersona tak par ielūgumiem naudu nemaksāja, to viņai piesūtīja jo… ir augsta amatpersona. Tas, ka viņa tos ielūgumus bieži atdeva tev, ir vai nav pārkāpums?
    Bet jūs jau neesiet NA, tāpēc uz jums šie likumi un uzvedības normas neattiecās, ko?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 16.06

    Betij – arī pieaugušiem cilvēkiem ir pamperi :) Betij – ja parādīsi , kur es esmu nosodījis Grendi par komandējumu , tad atvainošos , bet Tev vēlreiz atkārtošu ,ka vēlams tomēr arī palasīt rakstīto un atcerēties , ko mēs te kādreiz sen atpakaļ runājam.
    P.S. Tevis sarakstītajā ir ieviesusies kļūda :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 17.41

    Kāda kļūda? Un ko tu domā ar sen atpakaļ runāto? Esam tik daudz ko runājuši. Būs iemesls, varbūt ienāks prātā:))
    Arī tu, diemžēl, raksti ar kļūdām – “ir jāspēj nolaizties”. Tu domāji “nolaisties” vai “nolaizīties”?:))
    Operā tev arī pamperus par velti dod? Ne tikai šampi ložā?:))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 18.45

    betij –
    pamperi ir saistībā ar nesaturēšanu,
    bezmaksas šampanieti nedod :)
    sākam piesieties pareizrakstībai ?
    kur es ko biju izteicies par komandējumu ?
    ja par runāšanu , tad stāsts savulaik bija par privātas informācijas lietošanu , es tak nesāku filosofēt teiksim par STS .

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 18.53

    “pamperi ir saistībā ar nesaturēšanu,”
    Nu, jā… Operai ir jārūpējas par savām mīkstām mēbelēm :))
    “sākam piesieties pareizrakstībai ?”
    Nesaprotu, tu stāsti, ka man tekstā ir kļūda un uzskati, ka es piesienos pie taviem tekstiem?
    Vai mēs runājām par parastiem mirstīgiem vai par amatpersonām?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 19.05

    betija –
    kļūda ir uzrakstītajā nevis pareizrakstības kļūda :)
    mēs runājam par privātu info :)
    tad kur ir mani teksti saistībā ar komandējumu ?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 19.21

    Man šķita, ka runājam par ētiku un morāli. Vismaz, es centos. Kad vienai personai (neatkarīgi no tā – kāda tā ir), tiek ilgstoši pārmestas lietas, kas citām pat netiek publiskotas. Paskaidro, lūdzu, konkrētā tekstā – kādas ir tavas pretenzijas pret Žaneti J.-G.? Arī, ja nav (pretenziju), lūdzu, publisko.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.01.2013. 19.33

    klusais. Labi, tevi neapmierina Grendes kompetence, viņas reakcija uz nepamatotiem pārmetumiem, bet pret šo organizēto kampaņu neesi bildis ne vārda. Lēmumu par algu paaugstināšanu tu atbalsti, lai gan tika pārkāpts likums. Dubultā grāmatvedība?:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 19.48

    betija – es nepārmetu ,ka Grende bija kopā ar vīru Austrālijā . Grendei esmu pārmetis sekojošas lietas –
    a) kasīšanās ar Žagaru , kura pēc neoficiālas informācijas bija NA biedra ( tā ,kas arodbiedrības LNO šefs ) iniciēta – rezultātu varam redzēt patreiz.
    b) visas peripētijas ap LNB būvniecību
    c) man personīgi nav pieņemama Grendes komunikācija , es uztveru ,ka tā ir pārāk augstprātīga . Ko darīt ? Bet es uzskatu ,ka Grende nav savā vietā …

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 19.52

    lno – par algu paaugstināšanu – jau esmu daudz reizes rakstījis . Neesmu pārliecināts , bet cik zināms , tad likums nav pārkāpts . Tev ir cita info?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.01.2013. 19.56

    klusais. Vai uz jautājumu jāatbild ar jautājumu?:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 19.58

    lno – man nav info , ka likums pārkāpts . Cik saprotu Tev ir , tad varbūt dod ziņu par savu apgalvojumu .
    P.S. Atbildē bija 3 teikumi no kuriem viens bija jautājums :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.01.2013. 20.01

    klusais. Turpini monologu vai arī pagaidi Zani:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 20.05

    lno – domā , ka Zanei līdzīga domāšana kā Tev ?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 20.14

    Kasīšanās ar Žagaru nebija par budžeta līdzekļu pārtēriņu? Vai neatceries, ka valsts vairākkārt ir nomaksājusi LNO (Operas) uzkrātos nodokļu parādus? Kā tas iznāk, ka es atceros par konflikta būtību, bet tu, kas to “uzkurināja”? Varbūt tas daudz pasaka arī par mums pašiem?

    “rezultātu varam redzēt patreiz” – kas tāds īpašs patreiz ir atgadījies Operā, ka tu piesauci nez kādus rezultātus?

    “visas peripētijas ap LNB būvniecību”
    Skaidrs, J.-G., gadu būdama amatā, ir personīgi atbildīga par visu, kas notiek un 20 gadu garumā noticis ap LNB :))

    “man personīgi nav pieņemama Grendes komunikācija , es uztveru ,ka tā ir
    pārāk augstprātīga . Ko darīt ? Bet es uzskatu ,ka Grende nav savā vietā …”

    Un tas ir patiesais iemesls, lai otro nedēļu pārpludinātu sabiedrisko telpu ar jauniem un jauniem uzbrukumiem ministrei?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 20.44

    betija – oficiālais kašķis bija par līdzekļu pārtērinu , bet mācies lasīt starp rindā :) domāju , ka lno vislabāk spētu pastāstīt par peripētijām operā.
    Par LNB – sākās ar koeficentiem un pārmaksām būvniekiem … vai tad tā nebija ?
    par komunikāciju – vai tad es esmu preses pelēkais kardināls ?
    Betij – vai vari iedomāties cilvēku ,kas decembrī dodas 10 dienas atpūsties uz pilsētu , kur +40 grādi ?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 13.01.2013. 20.54

    Kāpēc līdzekļu pārtēriņa vērtēšana (labi vai slikti tas ir?) ir atkarīga no tā, kas to dara? Tu uzskati, ka viņai vajadzēja pievērt acis uz pārtēriņu?
    Labi, ka neuzskati ministri par atbildīgu, ka bija apstrīdēts un apturēts konkurss komunikāciju un infrastruktūras izbūvei.
    Kā zini, lno nav nekāda sakara ar Operā notiekošo, necenties nu atkal pūst pīlītes.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 13.01.2013. 20.57

    betij – palūgsim lno komentu kas tur un kapēc notika .

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 13.01.2013. 08.36

Garlaicīgi. Džeris tik maz uzrakstījis :)

+12
-6
Atbildēt

1

    janis17 > Kaspars Špūle 13.01.2013. 22.48

    Viņš tak Baltkrievijā tiekās ar draugiem slēpošanas pārgājienā pa padomju partizānu vietām…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Anete 13.01.2013. 04.01

nē, tas viņiem ir pretdabiski.

+5
-1
Atbildēt

0

janazakovica 13.01.2013. 03.31

sisona pazinojums par grendi kaa par nulli ir TP pedarasta zagara atriebiba ministei par piegriesto skabekli zagara ilkgadeejam fin.shemam opera un gatavojosos operas direktora mainu..

+6
-6
Atbildēt

2

    Anete > janazakovica 13.01.2013. 03.36

    žagaru no drošas izlidināšanas paglāba čekas biznesmeņi, kas dāsni ziedo “godīgi” nopelnīto naudu operai.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 13.01.2013. 03.40

    mojka ta viniem ir un nevis kadi tur ziedojumi..esi redzejis cekistu kas tapat bez shemas apaksaa kadam ziedotu..?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Anete 13.01.2013. 03.30

nu tāda sajūta rodas, ka neapgāžamā ozoliņa rokās ir apmeklējuma žurnāla kopija, cikos nākuši, cikos aizgājuši.

turpmāk, kad prezidents brauks uz davosu, ja viņu tur kāds aicinās, arī vajadzēs pie karoga zvērēt ka apsolās pie viena neaizbraukt paslēpot. tas tā kontekstā par pludmales viesnīcu.

+10
-8
Atbildēt

0

Anete 13.01.2013. 03.10

ienāca prāta doma, vai kāds ir pārliecinājies ka ministres vīrs ir tiešām dzīvojis šajā numurā, vai arī tā ir palaista pīle. varbūt viņš kā privātpersona būdams ir apmeklējis paziņas kur arī mitinājies un pie sievas ieradies tikai, lai dotos uz pasākumiem. atgādināšu ka pasākumi 3×3 ir latviešu ģimeņu pasākumu, nevis formāli balto apkaklīšu tirliņu pasākumi. nezināju ka ozoliņs piestrādā par nakts portjē viesnīcā austrālijā, ja viņam ir tāda “droša” informācija. tas ka šī ambrāža tiek tik ilgstoši uzturēta vien pierāda ka kāds to visi ir pasūtījis, iespējams sarkanais džemperis. un vai nav aizdomīgi, ka tas viss notiek vienlaicīgi ar algu paaugstināšanu valdēs, un ak vai nejauša sakritība, tieši uzņēmumos kas pakļauti ministrijām, kurās ir rp pārraudzībā. sviests kaut kāds.

+9
-11
Atbildēt

3

    Edzs > Anete 13.01.2013. 03.26

    baigā kārtiba tika prasīta viecnīcā tā kā studentu kopuškās, – vīrs pat uz Jaunā gada sagaidīšanu nedrīkstēja tur parādīties.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Anete 13.01.2013. 03.31

    Pati ŽJG to teica intervijās, kā arī KM rakstveida skaidrojumā norādīja, ka vīrs dzīvoja vienā viesnīcas numurā ar sievu.

    Pie tam, visticamāk tas arī arī norādīts viesnīcas dokumentos, jo visas normālās viesnīcās iereģistrē ikvienu, kas grasās iebraukt kādā viesnīcas numurā.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Anete 13.01.2013. 10.33

    grendus
    Jā, arī es domāju, ka tā ir pasūtījuma ‘slepkavība’ un pieļauju, ka rp ar pēdējiem ‘elpas vilcieniem’ mēģina savaņģot kādu balstiņu…
    Drīz atnāks pavasaris un sarkanais džemperis būs jānovelk un tad gan atklāsies, ka zem tā arī viss ir sarkans…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

Edzs 13.01.2013. 02.09

articulus100. 01:48 _…apvērsums, netika gaidīts. Nu, neizdevās…_
~~~~~~~~~~~~~~~~
articulus, tu esi no dabas labsirdigs cilvēks un visu tagad baigi novienkāršo – nu neizdevās un nekas, tipa gan jau citiem izdosies.
tā tas nenotiek, – vajag izdoties tam ar ko ir līgumi saslēgti. to jebkurš pateiks.

+2
-2
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 11.14

    TanteSidra
    “articulus, tu esi no dabas labsirdigs cilvēks”

    Kara laika apstākļos, kad nolādētie fašistu izdzimteņi un viņu pakalpiņi draud iznīcināt manu valsti, labsirdīgums, ir izšķērdība.

    “nu neizdevās un nekas, tipa gan jau citiem izdosies.”

    Neteicu, ka izdosies, bet daudzi mēģinājumi noteikti būs. Čeka ZP vietā uzceps jaunu pretvalstisku veidojumu un atradīsies pastulbs vēlētājs, kā jau tas bija ar JP, LPP, LPP/LC, PLL, kas par to nobalsos.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edzs 13.01.2013. 13.43

    Sudraba ir , manuprāt nākamais kandidāts. Gan jau viņu UZRUNĀS kāds no AUGŠAS :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 20.13

    aivarsk
    Sķepaškas draugaļa izskatās kā šā brīžā vienīgais iespējamais “Saulceris”. Uz pašvaldību vēlēšanām vēl ne, bet uz saeimas vēlēšanām čeka to var mobilizēt

    +1
    0
    Atbildēt

    0

guna_sniedzina 13.01.2013. 02.09

Saistībā ar kultūras ministres un viņas dzīvesbiedra Austrālijas braucienu neatkarīgi no aviobiļetes apmaksas ir divi jautājumi par labuma gūšanu no valsts apmaksātās viesnīcas:

1. Vai Žanetas Jaunzemes-Grendes vīrs Ants Grende ir atlīdzinājis Latvijas valstij izmaksas par uzturēšanas viesnīcās Austrālijā laikā posmā no 25.12.2012. līdz 03.01.2013. vienā viesnīcas numurā kopā ar sievu, LR kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi, kura viesojās Austrālijā šajā laikā posmā dienesta komandējumā?

Ministru prezidents V.Dombrovskis 19.12.2012. izdevis Ministru prezidenta rīkojumu Nr.487 “Par Ž.Jaunzemes-Grendes komandējumu” http://goo.gl/eYnQB , kurā atļauj kultūras ministrei Žanetai Jaunzemei-Grendei doties komandējumā uz Austrālijas Savienību no 2012.gada 23.decembra līdz 2013.gada 5.janvārim.

Šajā rīkojumā nav pieminēta Anta Grendes nosūtīšanās komandējumā, un arī no kultūras ministres intervijām un Kultūras ministrijas izplatītās informācijas izriet, ka Kultūras ministrija nav sūtījusi Antu Grendi komandējumā līdzi sievai Žanetai Jaunzemei-Grendei, un ka Ants Grende atradās minētajā laikā posmā Austrālija ar privāto vizīti kā privātpersona.

Ministres intervijās un Kultūras ministrijas sniegtajā informācijā ir norādīts, ka vīrs šādu atlīdzinājumu nav paveicis, un tas ir skaidrots ar vienvietīgā un divvietīgā viesnīcas numura cenu veidošanas īpatnībām, proti, ar elementu, kas ir saistīts ar saimnieciskām attiecībām starp Latvijas valsti un attiecīgo viesnīcu vai citu firmu.

Uzskatu, ka Antam Grendem bija jāatlīdzina faktiskās viesnīcas uzturēšanas izmaksas neatkarīgi no tā kādas likumsakarības ir manāmas 1v./2v. viesnīcu numuru iepirkuma cenu veidošanā.

Tā, likuma “Par valsts un pašvaldību finansu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanu” 5.panta pirmā daļa http://goo.gl/L7FFN nosāka, ka publiskas personas mantu aizliegts nodot privātpersonai bezatlīdzības lietošanā.

Šajā gadījumā valsts apmaksātās viesnīcas numura lietošanas tiesības bezatlīdzības nodošana Antam Grendem ir tīšs minētajā likumā noteiktā aizlieguma pārkāpums.

2. Kura persona ir pieņēmusi lēmumu, atļaujot Antam Grendem uzturēties minētājā viesnīcas numurā, un uz augstāk norādītiem finanšu nosacījumiem?

Tā kā Ants Grende atradās vizītē Austrālijā kā privātpersona, tad lēmumu par uzturēšanas vienā viesnīcas numurā ar savu sievu, Latvijas Republikas Kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi pieņēmusi Anta Grendes sieva, Žaneta Jaunzeme-Grende, būdama Latvijas Republikas kultūras ministre, ko apliecina kultūras ministres intervijas.

No tā izriet, ka lēmumu nepieprasīt valstij atlīdzināt uzturēšanas izmaksas viesnīcas numurā pieņēmusi arī Anta Grendes sieva Žaneta Jaunzeme-Grende, būdama Latvijas Republikas kultūras ministre.

Likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” http://goo.gl/jPQXG 4.panta pirmās daļas 3.punkts nosaka, ka ministrs ir valsts amatpersona, līdz ar to šā likuma normas ir piemērojamas arī attiecībā uz kultūras ministri.

Likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” http://goo.gl/jPQXG 11.panta pirmā daļa aizliedz valsts amatpersonai, pildot valsts amatpersonas pienākumus, sagatavot vai izdot administratīvos aktus, veikt uzraudzības, kontroles, izziņas vai sodīšanas funkcijas, slēgt līgumus vai veikt citas darbības, kurās šīs valsts amatpersonas radinieki ir personiski vai mantiski ieinteresēti.

Acīmredzams, ka Žaneta Jaunzeme-Grende, būdama Latvijas Republikas kultūras ministre, vispār nedrīkstēja lemt par valsts apmaksātās viesnīcas numura lietošanas tiesību nodošanu savam vīram Anta Grendes jebkādā situācijā, ar to pārkāpjot minētā likuma 11.panta pirmajā daļas priekšrakstus.

Ar šo Žaneta Jaunzeme-Grende ir pieļāvusi administratīvo pārkāpumu, par kuru atbildība ir paredzēta Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 166.29 panta. “Neziņošana par atrašanos interešu konflikta situācijā”, 166.30 panta. “Valsts amatpersonai noteikto ierobežojumu un aizliegumu pārkāpšana”.

KNAB ir atbildīga institūcija, kuras kompetencē ir izskatīt minētos pārkāpumus.

Vēl jo vairāk, atvijas Republikas kultūras ministre Žaneta Jaunzeme-Grende, būdama valsts amatpersona likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” nozīmē, atrodoties interešu konfilkta stāvoklī, nepieprasot no sava vīra Anta Grendes samaksu par valsts apmaksātās viesnīcas numura lietošanas tiesību nodošanu, ir nodarījusi Latvijas valstij zaudējumus, un viņai ir pienākums šos zaudējumus atlīdzināt.

Ņemot vērā, ka šo lēmumu, ar kuru tika pieļauta valsts mantas izšķērdēšana Žaneta Jaunzeme-Grende, būdama Latvijas Republikas kultūras ministre, pieņēmusi, atrodoties interešu konflikta stāvoklī, viņai ir pienākums atlīdzināt viesnīcas uzturēšanas izmaksas 100% apmērā, citādi interešu konflikta sekas netiktu novērstas, jo, piem., atlīdzinot tikai 50% no viesnīcas uzturēšanas izmaksām, Ants Grende būtu guvis labumu 50% viesnīcas numura cenas samazinājuma veidā, uz ko viņam šajā situācijā nevarēja būt likumiskās tiesības.

+15
-12
Atbildēt

7

    janis17 > guna_sniedzina 13.01.2013. 02.31

    Ha, ha, ha ideāla ironija :))))))

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Edzs > guna_sniedzina 13.01.2013. 02.44

    _…11.panta pirmā daļa aizliedz valsts amatpersonai, pildot valsts amatpersonas pienākumus, sagatavot vai izdot administratīvos aktus, veikt uzraudzības, kontroles, izziņas vai sodīšanas funkcijas, slēgt līgumus vai veikt citas darbības…_
    ~~~~
    nu ja viņa jūtas tik duma un neaizsargāta, par ko es protams brīnos, – tad tā viņai arī vajag.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > guna_sniedzina 13.01.2013. 10.50

    TT
    Ieteiktu tev un arī pārējiem naida pārņemtiem plānprātiņiem, ja kaut ko iekopē, atsaukties uz avotu, lai lasītājs zin, ka apmelojošā teksta autors ir politmauka, Lato Lapsa.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > guna_sniedzina 13.01.2013. 11.41

    TanteSidra
    “nu ja viņa jūtas tik duma un neaizsargāta, par ko es protams brīnos, – tad tā viņai arī vajag”

    Vai ceriet, ka jums kopā ar Bet un Zani izdosies noēst NA, attīrot ceļu SC/ZP uzvaras maršam? Tāpat sabruks kremļa torņi un tiem mērgļiem nebūs ne mazāko izredžu uz glābiņu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > guna_sniedzina 13.01.2013. 18.11

    @articulus 100.

    Šā komentāra autors esmu es.
    Bez tam, ja LL kaut ko publicē, tad viņš norāda atsauci uz avotu ;)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > guna_sniedzina 13.01.2013. 23.53

    TT, melis, melis, kartupelis!!! :)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > guna_sniedzina 14.01.2013. 16.21

    Hm, kur se te ir melis? Un kas ir meli?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 13.01.2013. 00.40

Hari,
ja Jaunzeme-Grende ir labs cilvēks viņai vajadzētu mācēt no ienaidniekiem atkosties, nav labi ja švaks un viegli ievainojams pārstāv NA. ))
nupat viens alkatīgs mantrausis sarkanā džemperī ar savu sliktu piemēru nogremdēja savu partiju kas pieteikusies cīņai ar lieliem oligarhu mantraušiem, un, – tie kas viņos vīlušies pie viņiem neatgriezīsies.

+9
-6
Atbildēt

7

    Sanšains > Edzs 13.01.2013. 00.49

    Sarkanā? Neesmu ievērojis, ka sarkanā.

    Vai mēs runājam par to, kuram skatiens, ka arī trusis maigs, bet sieva ar krampi?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 13.01.2013. 00.57

    Haris,
    nu par to pašu, viņš tikai ar sarkanu vēderu, sarkanā puloverī tagad staigā.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 13.01.2013. 01.03

    viņš ir izdarijis drausmigāko cūcību pret tiem ko viņam izdevās iekustināt, tiem kas viņam pekstiņam noticēja, es domāju ka tādi meli nekad netiek cilvēkam piedoti.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Edzs 13.01.2013. 01.11

    Но ведь вы же говорили, что Затлерс – ставленник Москвы, и что Москва сделает из его партии невероятно популярный ЦС-2, а нынешний ЦС спишет за ненадобностью, как дискредитировавший себя участием в языковом референдуме.

    Однако Москва почему-то ничего такого не сделала. Может быть, потому, что вам, как всегда, это всё только приснилось. Любите фантазировать. Да и Москвы не было.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 13.01.2013. 01.16

    ja Jūs man to rakstiet, – es krieviski nerunāju.
    un nefantazeju.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 01.48

    TanteSidra
    “ar savu sliktu piemēru nogremdēja savu partiju kas pieteikusies cīņai ar lieliem oligarhu mantraušiem”

    Neko viņš nenogremdēja. Vajadzēja vai nu izdoties, vai nē. Partija, tas bija tikai čekas instruments, no kura nemaz vairāk, kā fašistiskais – neostaļinistiskais valsts apvērsums, netika gaidīts. Nu, neizdevās.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Edzs 13.01.2013. 11.07

    Nākamreiz BŪS IZDEVIES.

    Jo vairāk latviešu partiju, jo labāk, jo tāda ir jūsu īstā demokrātija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 13.01.2013. 00.40

>>> Kāpēc lidmašīnas biļetes bija tik dārgas?
=======
A.Ozoliņa rakstā starp labiem argumentiem iespraucas arī pa kādam paviršam vai populistiskam. Ikviens, kurš biežāk brauc komandējumos uz neparastākiem galamērķiem varēs pastāstīt, ka ir ievērojamas atšķirības biļešu cenu ziņā ne vien atkarībā no gadalaika (brīvdienu sezona vai tml.), bet arī no ielidošanas un izlidošanas nedēļas dienas, cik nedēļas iepriekš lidojums ir ieplānots un pasūtīts, no gaidīšanas laikiem pārsēšanās punktos utml. Visu šo iemeslu dēļ cilvēkam, kurš mēnesi uz priekšu skatās tūrisma maršrutus ar lētākajām nedēļas dienām, šķiet ka uz Austrāliju un atpakaļ var mierīgi aizlidot par 900 latiem. Bet biznesa komandējumos, kur nevar izvēlēties ielidošanas un izlidošanas datumus, ir gluži normāli maksāt arī 2200 latus, vai cik nu tur bija.

Manuprāt, raksta tēma nav par to, kā Kultūras Ministrija pasūta lidmašīnu biļetes (kas arī ir interesants un būtisks – tomēr specializēts jautājums, kas prasītu rūpīgu izpēti un pavisam cita līmeņa argumentāciju). Bet gan par to, cik efektīvi ministrija spēj komunicēt, un vai tiek lietderīgi izmantots amatpersonu laiks komandējumos.

+29
-8
Atbildēt

0

Edzs 13.01.2013. 00.34

REDAKCIJAI,
saliktu uzvardu visur, ari afrika raksta bez starpinajumiem, ta ka Viķe-Freiberga un ta ka Jaunzeme-Grende rakstits zem fotografijas.

+9
-2
Atbildēt

0

Edzs 13.01.2013. 00.28

mēs nedzīvojam pasakās, – sliktie to tik vien gaida lai kādu pareizo netīru pataisītu.
Jaunzemei-Grendei vajadzētu mācēt sevi pārliecinoši aizstāvēt bez draugu palīdzības.
ja tā tas nav tad viņa nav pareizā vietā.

+21
-7
Atbildēt

17

    dace_roze_lmt_lv > Edzs 13.01.2013. 00.33

    Jums JĀKĻŪST par Jaunzemes-Grendes labo gariņu un JĀPIEDĀVĀ viņai jūsu bezmaksas saibiedrisko attiecību pakalpojumi.

    Būtu arī labi, ja jūs kļūtu arī par viņas garīgo vadītāju, kura notur Jaunzemi no nevajadzīgiem tēriņiem. Jo ierēdņiem vienmēr gribas šmaukties, bet tomēr drīz vēlēšanas, tāpēc vajag prasties.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edzs 13.01.2013. 00.33

    Tante Sidra –

    Varu piekrist, ka viņa nav savā īstajā vietā. Bet jebkurš cits viņas vietā ozoliņiem būs tikpat slikts – kamēr vien cilvēks pārstāvēs NA.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 01.42

    TanteSidra
    Kā tad viņa aizstāvēsies? Nevar taču viņa iedzīt alkašam un zvēriskam latviešu nīdējam, Ozoliņam, zobus rīkle, kas būtu adekvāti.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 13.01.2013. 01.58

    tas ir nožēlojami ka visiem ir jāseko līdzi jo viņa pati nespēj savas darbības izskaidrot, – nu bija karsts un nopeldējās, apēda saldējumu, nu bija kopā ar vīru, jo ir precējusies un ir Jaunais Gads u.t.t.., articulus, tu tak zini tos sakāmvārdus – ja grib dzīvot jāmāk grozīties, un uz apvainotiem ūdeni ved.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 10.18

    Haris – vienkārši piemēram – Bordāns ir slikts? Bordāns nav no NA ? Tad varbūt arguments nav vis tas ,ka no NA , bet pati persona ? Un vēl – kas tā par muļķīgu atrunu – kā kaut kas tiek kritizēts , tad tikai tapēc , ka no NA ? Kaut kā bērnišķīgi izklausās:)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 10.43

    klusais
    “Un vēl – kas tā par muļķīgu atrunu – kā kaut kas tiek kritizēts , tad tikai tapēc , ka no NA ?”

    Par amatpersonu nesamērīgām algām nozaru ministriem jau bija jāsēž, bet viņu tuviniekiem izliktiem no mājokļiem bez citu dzīvesvietu ierādīšanas. Bet te visa uzmanība novērsta uz vienas ministres komandējumu, kādu katru gadu ir desmitiem.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 10.52

    articulus – es ne par komandējumu , bet gan par mūžīgām atrunām:)
    Par algām – pirmkārt jāsaprot kas ir daudz un kas ir maz … otrkārt cik es zinu , tad runa nav par pašām algām valdēs , tur apakšā samaksas struktūra pašos uzņēmumos. Ja jautājums ir par samaksu , tad neesi naivs – valdes locekļi varētu strādāt par velti , kur paņemt naudu viņiem ir pietiekami iespēju :) Vienotā atalgojuma sistēma bija absolūti stulbs ievedums .

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 13.01.2013. 11.22

    TanteSidra ….
    …Jaunzemei-Grendei vajadzētu …
    __________________
    Varbūt vajadzētu TO – un varbūt nezin ko vēl vajadzētu….

    Tikai-

    iesaistīties IRsīguo duktologu piedāvātajās tēmās- tas IR tas pats, kas pieņemt dāvanas no romu(?) tautības Bulgārijas pilsuoņiem uz ielas un nuopietni skaidruot šiem kur IR liduosta.

    Te nederēs ne karate, ne u-šū.

    Pret “paiderastiskajiem duktologiem” der tikai:

    fakjū(!!!)-
    …………………….
    -(mazliet netradicionāls austrumu pacifistu cīņas sporta paveids).

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 11.29

    klusais
    “Haris – vienkārši piemēram – Bordāns ir slikts? Bordāns nav no NA”

    Nekas aizbrauks Bordāns komandējumā un lapsas, paideri, ozoliņi, ozoli, freimaņi, zariņi un citas politmaukas izpļūtīsies tā, ka zarnas no pakaļas izlīdīs.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 11.34

    klusais
    “Par algām – pirmkārt jāsaprot kas ir daudz un kas ir maz …”

    Būtu Magone tā darbojies manā samniecībā, pakārtu ozolā par biedinājumu citiem glumiem tipiem. Domāju, to pašu varētu izdarīt arī ar pārējiem ieliktnīšiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 11.59

    articulus – ja nav grūti – kas Tev par saimniecību ? ( ja protams vispār tāda ir :) :) )
    Par Bordānu – ja Bordāns aizbrauktu neviens īpaši neceptos , Bordāns ir savā vietā atšķirībā no madāmas :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edzs 13.01.2013. 12.07

    klusais:
    Bordāns ir slikts? Bordāns nav no NA ? Tad varbūt arguments nav vis tas ,ka no NA, bet pati persona ? Un vēl – kas tā par muļķīgu atrunu – kā kaut kas tiek kritizēts, tad tikai tapēc, ka no NA?
    =============================
    Labi atceros Ozoliņa izteikti tendenciozo sacepumu sakarā ar Bordāna interviju Latvijas Radio, kurā tika pieminēta SAB vadītāja ievēlēšana.

    Bija tik acīmredzams, ka Ozoliņš cenšas slavēt “Vienotību” par Kažociņa atbalstīšanu agrākajos laikos, vienlaikus noklusējot, ka arī TB/LNNK abās ievēlēšanas reizēs atbalstīja Kažociņu. Jaunieceltais Bordāns bija slikts, un slikta bija arī VIŅA PARTIJA.

    Protams, ka Ozoliņš un “Iras” redakcija nav muļķi, un saprot, ka jāspēlē niansētāk nekā, piemēram, NRA, ja vēlas atsāt iespaidu uz relatīvi domājošāku publiku. Nevar taču TIKAI zākāt pretiniekus un TIKAI slavēt sev simpātiskos.

    Ja Jūs, “Klusais”, apgalvojat, ka šo tendenciozitāti un spēli nesaskatāt, tad tam es ticēt negribu, un tas savukārt man liek domāt arī par Jūsu simpātijām kādām konkrētām aprindām, nevis puslīdz vispārināmiem principiem un idejām. Un tas jau normālam cilvēkam arī ir tikai normāli.:)

    Bet ne žurnālistiem, kuri ir tik iedomīgi uz savu “objektivitāti”.

    P.S.
    Protams, ka Grende diemžēl ir ļoti labi nomedījams bara (partijas) loceklis.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 12.17

    klusais
    Явки, пароли….
    Ieliktnītis Magonis ir savā vietā, ievēlētā Grende, nē?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 12.34

    articulus – un kā ar saimniecību ? :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 12.40

    Haris – par Bordānu man personīgi atmiņā viens paša piedzīvots gadījums , kur viņš Lembergam smuki izpalīdzēja, bet tas bija gadus ~ 3 atpakaļ. Taču masētu preses uzbrukumu īsti neatceros … Grende te tomēr līdere :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edzs 13.01.2013. 12.46

    klusais
    articulus – un kā ar saimniecību ? :)

    Saimniecība, profesija – tas ir alter ego. Явки, пароли….

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 13.01.2013. 13.02

    articulus – pie Lilitas strādā , būs jāapjautājas :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 13.01.2013. 00.22

tūlīt saradīsies jampampiņi auseklīši un ar putām uz lūpām nories Ozoliņu :))))
bet raksts labs, precīzi apraksta situāciju, manuprāt.

+16
-19
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > Edmunds Zālīte 13.01.2013. 00.28

    No auseklīšiem jāuzmanās, jums ir taisnība.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edmunds Zālīte 13.01.2013. 00.48

    rukc tūlīt saradīsies ,,,
    ___________________ gejkretinīskās duktoloģijas frukci jau ienākušies-sapuva pirms paspēja nobriest.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

Edzs 13.01.2013. 00.19

nu kas te notiek, arprats.

+4
-4
Atbildēt

1

    nefratete > Edzs 13.01.2013. 00.32

    Sava taisnība Ozoliņam ir. Par to, ka Grende pati neveikli rada ap sevi skandālus.
    Vienīgais ko Ozoliņš aizmirsa pateikt, arī Šišona epopeja ir tik pat daudz uzpūsta, kā Austrālijas brauciens. Un “Nacionālās bibliotēkas infrastruktūras izbūve viņas pārraudzībā briest par kārtējo necaurspīdīga un bez konkursa īstenota daudzmiljonu valsts iepirkuma skandālu” arī izskatās pēc tāda diezgan hiperbolizētas nākotnes iespējamības uzdošanas par tagadnes esamību. Īpaši ņemot vērā, ka ne nu Grende bija tā, kura uzsāka bibliotēku būvēt.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 00.13

Ušakovs tā nedarītu. Kāpēc? Nu bet tāpēc, ka Ušakovam ir cita kultūra: VISUS šos DIVDESMIT gadus pie varas ir latvieši, tādi, kā Jaunzeme, она же Grende, un šie latvieši skaidri apzinās, ka, lai ko viņi būtu darījuši, bauru vēlētājs TIK UN TĀ nobalsos par viņiem. Kāpēc? Nu bet tāpēc, ka vēlētājs ir KSENOFOBISKS, un viņam pirmkārt ir SVARĪGA viņa IDENTITĀTE, kuras daļa ir nepatika PRET NELATVIEŠIEM.

Bet šobrīd latvietis kļuvis cits. Ušakovs IR MAINĪJIS gadsimtiem ilgu LATVIEŠU IDENTITĀTI. Latvietis nu jau ir sapratis, ka TIKAI UŠAKOVS nodrošinās viņam BEZMAKSAS BRAUCIENUS sab. transportā, jeb, kā to NOSAUC pats latvietis, BRĪVBIĻETI.

http://www.treideri.lv/wp-content/uploads/dainis-lemesonoks-650.jpg

GODĪGAIS LATVIEŠU žurnālists DAINIS LEMEŠONOKS jau devis gan savu prognozi, ka latvišiem būs JĀBALSO PAR UŠAKOVU, un ka latvietis BALSOS PAR Ušakovu. Recepte ir vienkārša: radiem un draugiem latvietis varēs sacīt, ka nobalsojis par Broku, bet pats slēpšus tomēr nobalsos PAR UŠAKOVU AR TĀ BRĪVBIĻETĒM. Jo dieviņš ir devis latvietim gudru prātu:

http://rus.delfi.lv/news/daily/latvia/publicist-dlya-latyshej-transport-vazhnee-nacionalizma.d?id=42962798

Tādējādi mēs redzam, ka Dainis Lemešonoks ir īstais, kā viņš pats sevi dēvē, latviešu draugs. Kā sacījis augsti cienījamais Lemešonoka kungs, latvietis nīdīšot Ušakovu tikai tāpēc vien, ka tas krievs, bet tomēr TIK UN TĀ nobalsos PAR Ušakovu, jo latvietim IR DĀRGA viņa BRĪVBIĻETE, kuru Broka ar Ēlerti jau taisās viņam atņemt. “Nē!” saka latvietis. “Kas mans, tas ir manējais.” Tāpēc Ušakovam JĀUZVAR naids, un tādējādi UŠAKOVAM jāpasludina MIERS un SATICĪBA starp kopienām. Jo Ušakovs ir mūsu nepārvaramās barikādes pret krievu tankiem. Ja BŪS Ušakovs, nebūs arī nekādas jaunas okupācijas. Jo Ušakovs NEPIECIEŠAMĪBAS gadījumā VIENMĒR spēs pārliecināt krievu agresoru, ka agresija nav vajadzīga, bet ka LABĀK IR VIENOTIES MIERĪGĀ CEĻĀ, tādēļ arī Latvija TIKS ATPESTĪTA. Tāpēc visai drīz Ušakovu iesvētīs svēto kārtā, kā miera nesēju (peace keeper).

+2
-18
Atbildēt

15

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 00.30

    super_e-y-e
    “Latvietis nu jau ir sapratis, ka TIKAI UŠAKOVS nodrošinās viņam BEZMAKSAS BRAUCIENUS sab. transportā”

    Kur tad viņš ņems? Šarikovi(bidlas) prot tikai atņemt un sadalīt. Aplauzīsies mazais fašistu smerdelis, “ekspropriētājs”

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 01.08

    Ušakovs ATŅEMS krieviem un IEDOS latviešiem, būdams LATVIEŠU TAUTĀ pelnīti MĪLĒTS politiķis.

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 02.18

    nulle, es zinaju ka uz tevi tomer var paļauties.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 02.26

    Domājoši cilvēki taču saprot, ka ne jau kaut kāds ušasķiks apmaksā bezmaksas braucienus, bet gan tas pats domājošais cilvēks – nodokļu maksātājs. Līdz ar to tā nav nekāda ušasķika “pievienotā vērtība”, kas paliks vai pazudīs atkarībā no tā kremļa prohvosta atrašanās vietas.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 10.15

    Ušakovs un bezmaksas transports – tikai viens piemērs populiskai saimniekošanai . Gribētos dzirdēt kāda ekonomista spriedumu cik ilgi Rīga izturēs šādu uzkrāto līdzekļu šķērdēšanu . Esmu dzirdējis viedokli , ka varētu mēģināt izvilt līdz Saeimas vēlēšanām , vairāk diez vai :)

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 10.27

    Diemžēl tā ir pilnīga taisnība, ka daudzi latvieši slepšus, kaunoties tomēr nobalsos par Ušakovu. Satiksmes brīvbiļete ir Ušakova biļete uz mēra amatu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 15.13

    Vispār jau derētu, ka Ušakovu pārvēl, jo Ušakovs ir iztērējis vismaz pusi no latvisko partiju iekrājumiem, kuri bija paredzēti Zelta tilta kredīta atmaksai Pareks bankai no 2014. gada. Man interesē ar ko Ušakovs maksās Parkss bankai? Bez tam tieši SC kopā ar sociķiem (Dolgopolovs) šo Zelta tilta līgumu noslēdza. Tā kā , žurnālisti, reklamējiet Ušakova partijas labos darbus rīdzinieku “labā”.
    Tāpat Ušakovs pazaudēja nodokļu maksātāju naudu ,ieguldot to krievu privātbankā. Cik tur bija vai 6 vai 10 milj Ls!
    Ušakovs vieglpŗātīgi riskējis ar nodokļu maksātāju naudu!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 15.21

    Bet – nu Zelta tilta epopeju aizsāka Bojārs juniors… Ušakovam tur nav nekāda sakara . Drīzāk gaidam kas būs ar ziemeļu šķērsojumu. Ušakova pienesums varētu būs Rīgas reitingi tuvākajos gados. Pagajušogad izbrauca veiksmīgi ar budžeta deficītu pateicoties Eiropas naudas neapguvei. Tagad cik noprotu Ušakovs cer izbraukt cauri ar pieaugošās ekonomikas devumu , bet tas ir riskanti … Ja latvieši turpinās sekojošā garā “sadarboties”, mēs dabūsim Ušakovu uz otro termiņu :) Jācer ,ka tas nepārnesīsies uz Saeimu …

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 15.41

    klusais,
    Ne es par Ušakovu teicu, ka tas personiski noslēdza Zelta tilta līgumu, bet gan SC(Dolgopolovs), kurš bija tolaik Attīstības departamenta vadītājs!!!
    Bet, lai Ušakovs aplaužas atkārtoti tiekot ievēlēts, jo naudas tad viņam nebūs, ko maksāt par to Zelta tiltu. Viņš būtu pelnījis to, jo partijas biedrs tomēr piedalījās , ne tikai Bojārs juniors! Ka stad to visu sarunāja ar savējiem K&K!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 20.01

    klusais
    “Bet – nu Zelta tilta epopeju aizsāka Bojārs juniors… Ušakovam tur nav nekāda sakara .”

    Kādam vakar, tas ir ļoti ļoti sen, bet rīt, tas jau nezin, kad vēl būs.
    Es gan atceros, ka Ušakova bandas loceklis(poc) Dolgopolovs, bija uzlicis savu parakstu uz līguma ar čekas firmu, par “zelta tiltu”.
    Varbūt kāds man mēģinās iestāstīt, ka “otkata” naudiņu viņš visu sev iebāza kabatā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 20.04

    Bet
    “Vispār jau derētu, ka Ušakovu pārvēl, jo Ušakovs ir iztērējis vismaz pusi no latvisko partiju iekrājumiem”

    Tieši pašā laikā pēc ilgstošas NA apdiršanas.
    Par maz vēl Ušakovs nozadzis?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 21.19

    articulus – kas tik nebija ar to tiltu … Viens no džekiem ,kas ganījās ap iespējamiem būvniekiem ( serbiem) , jau gadus n guļ kapos , Maskavā tā kā nejauši nodūra …. atmiņā man cipars , ka tilts maksāja 200 mio neatceros latus vai EUR …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 21.46

    klusais
    Iespējamie būvnieki bija Horvātijas tiltu būves firma, kas paši būvētu, bet ne tikai savāktu piķi un to sadalītu apakšuzņēmējiem, ievērojamu summu paturot sev un piešķirot otkatā līguma slēdzējiem: Bojārs, Dolgopolovs, Ģiņēvičs, Kreituss, Ameriks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Superactiņ, vecīt, kaut man visu atlikušo mūžu pa Rīgu vajadzētu kājām soļot, par Ušakovu es nebalsošu. Un nevis tāpēc, ka viņš ir krievs, bet tāpēc, ka viņš balsoja par krievu valodu. Kopš tā brīža es esmu sapratusi, ka nevienam!!! krievam nedrīkst uzticēties ne valodas, ne Latvijas valstiskuma ziņā. Jums šajā jomā smadzenes ir iekārtotas citādi nekā latviešiem. Un vēl arī tāpēc, ka Tu mani nosauci par “bauru vēlētāju”, es nebalsošu par iedomīgu šovinistu. Jūs, krievi, 50 gadus vadījāt un pārvaldījāt lielu un bagātu valsti, un visu salaidāt grīstē. Vēl šodien Krievija citu neko nejēdz, kā bruņoties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dace_roze_lmt_lv 13.01.2013. 23.45

    articulus – varbūt Horvāti :) neatceros tik precīzi , bet nu no Balkāniem :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 13.01.2013. 00.08

Kultūras ministre Žaneta Jaunzeme – Grende savā īsajā politiķes karjerā paguvusi sakrāt tādu skandālu un slikti padarītu darbu bagāžu, ka šis pūrs nomāc teju jebkuru lietu, kas šajā amatā jādara.
[…]
ministres partijas „Visu Latvijai! – Tēvzemei un brīvībai/LNNK” lāpnesis Raivis Dzintars.
================================================
Sensejs Ozoliņš, kuram melnā josta “ad hominem” cīņas veidā, joprojām nevar atbrīvoties no paraduma apsaukāt sev nesimpātiskos ļaudis. Nu, acīmredzot arī nevēlas atbrīvoties, jo citādi vēl kādam var ienākt prātā, ka Ozoliņš NAV “ad hominem” publicistikas stiliņa ieviesējs jau Ēlertes “Dienas” laikos. Godkāre taču jāapmierina.

Tad nu arī es pieskaņošos spēles noteikumiem – ja reiz Dzintars ir lāpnesis, tad Ozoliņš ir šinders. Tāds, kurš ar to vien nodarbojas, kā uzlasa to, ko citi labprātāk met prom. Piemēram, neveiklas frāzes, pārteikšanās, arī “skandālus”, kas visbiežāk gan ir tikai uzbriedinātas mušas lielumā.
Ozoliņš to visu krāj ilgi, pacietīgi, sistemātiski, lai pēc tam kādā brīdī to visu saķepinātu kopā un uzburtu mums kādu ēnu teijāteri ar pareizo ideoloģisko noslodzi.

http://artisticthings.com/wp-content/uploads/2010/01/2007062400_blog.uncovering.org_projeccao_sombras_noblewebster4-tm.jpg
http://www.timnobleandsuewebster.com/home.html

+19
-18
Atbildēt

12

    ligakalnina > Sanšains 13.01.2013. 07.00

    Vispār, ne jau Ozoliņš, bet Dzintars sevi parādīja nevis, kā politiķi, bet, par to, par ko tu nosauci Ozoliņu, runājot tavā terminoloģijā, taisni viņš, kārtējo reizi, parādīja, ka VL nespēj mierīgi reaģēt uz kritiku, nosauca visus tos, kas uzdrīkstējās prasīt Grendei elementāro – atskaiti par komendājumu, ko uzrādīt ir viņas pienākums, ne visai labā vārdā, un pasludināt visus, kas bez ierunām neuzticas kārtējam VL kārtējam dīvainajam ministram, un kuru domas nesakrīt ar VL domām, gandrīz vai par valsts ienaidniekiem, tā kārtējo reizi izmantojot savu ierasto demagoģisko manieri, un parādot vai nu savu absolūto infantilitāti, vai nu vienkārši orientējoties uz savu elektorātu.
    Tā ka vairāk par Grendi, šinī gadījumā, izgāzās Dzintars, vismaz, manuprāt.

    Jo, šaubu nav, daļa VL “kodolelektorāta” visu to viņa murgaino paziņojumu uzņēma nevis, kā infantilitātes, vismaz, politiskās, izpausmi, bet, gan kā viņa “patriotisma” izpausmi, tāpēc, no otras puses, nekādi īpaši pārsteigumi nav.

    +22
    -22
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Sanšains 13.01.2013. 10.00

    Kaut kā nesaprotu – vai ministre iztērēja kāda treknā runča mēnešalgu un vai tēriņi bija grandiozāki par prezidenta pensijas apjomiem?…
    Drīzāk, te kādiem citiem jāpiešķir lielākas naudas šķipeles, lai tiktu galā ar to naudu, kura birst no debesīm…
    Ozoliņa kungs, tā tik turpināt un nākotnē varēsim smilkstēt par to, ka Rīga būs kļuvusi par Maskavas ‘aizkuņģa dziedzeri’. Bāzēties uz prezidenta izteikumiem arī ir diezgan muļķīgi, jo tie sabiedrībā tiek uztverti diezgan noraidoši un pat izsmejoši.

    +22
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 13.01.2013. 10.32

    dzeris49. …uzdrīkstējās prasīt Grendei elementāro – atskaiti par komendājumu, ko uzrādīt ir viņas pienākums…
    _________________

    “Objektīvākais no objektīvākajiem” cīnītājs par taisnību varētu iedrukāt pāris saitītes, lai infantīlie un aprobežotie varētu pārliecināties par desmitgadēs iedibināto praksi ministram atskaitīties sabiedrībai par komandējumu, uzrādot viesnīcu kvītis, tās attālumu līdz jūrai, aviabiļetes, pretējā gadījumā tas ir parastais dzera ļur, ļur, ļur.

    +17
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 13.01.2013. 10.56

    Tur tev taisnība, derēja ieviest tādu praksi arī att.uz pārējiem “ceļotājiem” , it sevišķi daudzi jautājumi būtu Āboltiņai un Viņķelei, kur tikai viņas nav bijušas, taisni jābrīnas, kāpēc prese sīkāk nepaintersējas, ko, konkrēti, viņas darījušas tajās Marokās un citās visai eksotiskās vietās ( Grendei gan arī Austrālijas brauciens bija tikai viens no daudzajiem), un kāds bija šo braucienu lietderības koeficients.
    Bet, atšķirība tāda, ka, izņemot NA, pārējās partijas savu ministru vai partijas kritiku neuztver kā kādu sazvērestību vai uzbrukumu visai latviešu tautai, un tik neadekvātā veidā uz to nereaģē.

    +13
    -20
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > Sanšains 13.01.2013. 11.29

    Misija:Ozoliņa kungs, tā tik turpināt un nākotnē varēsim smilkstēt par to, ka Rīga būs kļuvusi par Maskavas ‘aizkuņģa dziedzeri’.
    —–
    Ozoliņš pats ir kļuvis par nacionālboļševiku “aizkuņģa dziedzeri”
    Visiem Latvijas nacionālboļševikiem patīk viņa muļķīgie papīra smērējumi ,kurus viņš gribētu vērst pret latviešu patriotiem,bet tas viņam neizdodas un nekad tas neizdosies.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 13.01.2013. 11.31

    Saskaņā ar Preses dienesta pēc aģentūras BNS lūguma apkopotajiem datiem visbiežāk komandējumos dodas Saeimas Ārlietu komisijas vadība, deputāti, kuri pārstāv Saeimu parlamentārajās asamblejās, kā arī Saeimas komisiju vadība.

    Šā gada pirmajos sešos mēnešos komandējumos visbiežāk – 11 reižu – devies deputāts Ojārs Ēriks Kalniņš («Vienotība»), kurš ir Ārlietu komisijas priekšsēdētājs. Deviņas reizes komandējumos bijis Ivans Klementjevs («Saskaņas centrs», SC), kurš ir Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas priekšsēdētāja biedrs un NATO Parlamentārās Asamblejas Latvijas delegācijas pastāvīgais loceklis.

    Savukārt pa astoņām reizēm komandējumos šogad devies Baltijas Asamblejas Latvijas delegācijas vadītājs Raimonds Vējonis (Zaļo un zemnieku savienība), Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas priekšsēdētājs Vjačeslavs Dombrovskis (Reformu partija) un Eiropas Padomes Parlamentārās Asamblejas Latvijas delegācijas pastāvīgais pārstāvis un Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēdētājs Boriss Cilevičs (SC).

    Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa pirmajā pusgadā ir devusies piecos komandējumos, tostarp oficiālajās vizītēs uz Austriju, Japānu un Gruziju.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 13.01.2013. 12.47

    Nu bet, tomēr, par Viņķeli – ko tādu viņa darīja Azerbaidžanā, Kiprā, un Marokā?
    Iepazina Azerbaidžanas un Marokas izcilo soc. aizsardzības sistēmu?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 13.01.2013. 15.08

    Kaut kā laikam Gruzija tā neiedzeļ tautai ausīs , kā Austrālija pirms Jaungada.
    Es gan dzirdēju nesen par kaut kādām dīvainām cenām aviobiļetēm , kuras Grende tomēr nopirkusi abiem. Laikam jau šis fakts ir tas, kas tik izmantots pret Grendi.
    Vismaz man nešķiet, kaut kas neatļauts, ja Ārlietu komisijas vadītājs brauc komandējumos. Neticu, ka O. Kalniņam būtu vēlme izceļoties par valsts naudu. Gan jau viņš kā jau ASV dzīvojis, ir cita skategorijas nekā mūsu pašu cilvēkiem, kam tāda ieraža no padomjlaikiem vēl palikusi.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > Sanšains 13.01.2013. 18.05

    Bija laiki, kad es izbraukājos komandējumos – pārsvarā uz Tālajiem Austrumiem, Maskavu vai Ukrainu līdz riebumam; un vai, cik ļoti katru reizi gribējās atrāk mājās. Tā īsā atslodze no ģimenes pienākumiem nav to vērta, lai paciestu lielo nogurumu un uzspiesto režīmu, kāds ir jāpacieš komandējumos.
    Taču šis gadījums tomēr ir apspriežams ne tikai no ētikas skatpunkta vismaz divu iemeslu dēļ:
    1) neprasme organizēt komandējumus, turklāt uzskatot, ka tas nav nekas sevišķs, kā arī rīkojoties patvaļīgi – tikai dažas dienas pirms lidojuma par to paziņot premjeram (sak, kur tu liksies, gan jau parakstīsi, – biļetes taču jau sen nopirktas!),
    2) pilnīga “aizmiršanās” komandējuma laikā, vai ministrs pārstāv valsti (vismaz katrā ziņā – ministru kabinetu un visu koalīciju, kurā pati NA ar tik lielām grūtībām iekļuva), tā vietā dodot priekšroku savas partijas slavināšanai.
    Ir grūti dēvēt par kulturālu tādu kultūras ministri; iespējams, Šišonam vismaz daļēji ir taisnība.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > Sanšains 13.01.2013. 18.46

    Kiltūtas ministre izraisija manas simpātijas, kad noraidīja naudas praasītājus no kino dileantiem,kas par debesīs būvētām pilīm prasīja naudu. Es geribu zināt vai ASV valdiba kautcentu dod Holivudai! Holivuda nopelna savus miljonus,samaksā nodokļus un no peļņas var uzņmet jaunas filmas. Kas Latvija kino, traucē radīt filmas al la Muzikas skaņas, nopelnītu naudu vajadzīgiem projektiem. Opersa ir lielas naudas izškērdētava, peldoties Reinas zeltā, bat latviešu operu jāved no Ņujorkas. Plātizers un rupeklis, irādās ir IR Ozoliņa varonis. Ko viņam izēdusi Kulturas ministre? Ozoliņ, tā tendenciozi rakstot, piespiedīsiet mani domāt vai IR tālāk abonēšu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Sanšains 14.01.2013. 02.00

    “Gan jau viņš kā jau ASV dzīvojis” – ir visai interesants cilvēka ētiskās kvalitātes postulāts , Betij :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam