Stabilitātes slazds

118

Komentāri (118)

Māris Bārzdainis 06.01.2013. 21.00

Dārgie draugi!
Mēs varam te plēsties savā starpā un rieties, bet patiesībā esam gaiši cilvēki, kam rūp sava Dzimtene.
Tamdēļ jau šeit esam. Katrs redz savādāk to laukumu un tas jau ir saprotami, jo cilvēki ir tik dažādi.
Mūs visus apvieno viena lieta – mīlestība pret Latviju.
Nesadedzināsim tiltus, kas vieno mūs.
Tik daudz ir naidnieku, kas rokas berzē, kad redz kā mēs te ecējamies.
Mūs ir tik maz, mēs nevaram atļauties sašķelties.
Piedodied man, ja es kādam darīju pāri, es piedošu tiem, kas mani ir rējuši.

+17
-2
Atbildēt

20

    andris902 > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 21.10

    …Susur….vārds – vietā!…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ———
    Nu, pēc šitādas ‘susura’- auseklīša runas – tagad, kā vecajos labajos ‘dziesmotā jampadrača’ laikos – visi ceļas kājās, lai kopīgi dziesmu nodziedātu:

    http://www.youtube.com/watch?v=FUM1W_2GOGo

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.25

    Susurs.
    Kā vienmēr mani plusiņi visam Tavam domu graudam!:) Diemžēl nelaime jau tā, ka daudziem IR domātājiem ir tas prāta koeficents ar mazu kapacitāti, tāpēc gaidīt pamatotus pret argumentus vai sapratni ir lieka enerģijas šķiešana:))

    Patika, kā Te Ķīpis izšupoja visu zinošo BET, attiecībā par Godmani:))
    Tad, kad BET mums mēģina slavināt Olšteina sešiniekus, kas it kā glābuši valsti no Zatlera un krieviem, man vienkārši rokas nolaižas ko komentēt:))

    Ja par konkrēto tēmu- NAV mums Latvijā neatkarīgas analītiskās žurnalistikas, mums ir pasūtījuma sabiedriskās domas veidotāji un punkts. Vienīgais, kas ir ar savu ES ir K.Streipa kungs un varbūt nedaudz J.Domburs, pārējie nav žurnālisti.

    Ozoliņa kungs- Dombrovski atrada Jūs noliktais Repše, kā arī visus Vienotības pamatus izbetonēja Repše, dēļ šī apstākļa vien varējāt ielikt normālu bildi un veltīt nedaudz vairāk cieņas šim kungam!!!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.27

    Susur, Nu kaut tā būtu arī uz priekšu!
    Man palika labāk ap sirdi! Jauki.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.29

    Neko Ķīps neizšūpoja mani par Godmani. Es palieku pie savām domām, ka Godmanis ir pats sliktākais Latvijas premjers un par viņa uzvedību kaut vai pret savu bijušo sievu Ramonu- es viņu dziļi nicinu, jo neliku te visas citas adreses par viņa mantību arī ārzemēs- klīst taču trakas baumas, kā ne par vienu citu premjeru mantas ziņā. Man te vienkārši negribas rakstīt tās.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.39

    Bronks!
    http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/saeima9.cvkand9.kandid2?NR1=&cbutton=81345339186

    Vēl kādu adresi gribi, lai palasītos, ka par premjera algu nevar nopirkt tādus īpašumus un no veciem uztaisīt jaunus, jo Godmanim ir arī vai precīzāk bija sieva un trīs dēli audzināmi!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ——-
    ”(..)Tautā vēl nav novērtēts, cik atbilstīgs šim postenim bija Godmanis-.
    (..)Ivara ziedošanās Latvijai, iespējams, visdramatiskākā, viņa atbildība visaugstākā, bet ”alga” visnepateicīgā.’ Dainis Īvāns, bijušais LTF līderis http://www.ir.lv/2012/11/8/krizes-cilveks

    – Slava Godmanim! Slava Repšem! Slava visiem, kas sagrāva LPSR un salauza padomju sociālo sistēmu! Baudīsim Rietumu demokrātiju un kapitālismu, priekā!

    http://www.youtube.com/watch?v=LBzZ8KenLrk

    Uzvarētājus nesoda….?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.52

    BET. Dievs ar to Godmani, kaķim tak skaidrs, ka Jums ir taisnība, BET nekad neapgalvojiet neko pozitīvu par Olšteinu un viņa sešiniekiem, tas ir līdzvērtīgi, kā pateikt, ka Lindermans ir Latvijas patriots:)) Ticu, ka neko par viņiem nezināt, tāpēc labāk NEKO:))

    Un vēl, ļoti ceru sagaidīt Jūsu subjektīvo kritiku par Vienotību? Vai tiešām viss ir tik balts, balts?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.55

    Paliksim katrs pie savām domām šajā jautājumā jau nu noteikti par Olšteinu.
    atvaino.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ——-
    Janvāris ir Barikāžu atceres mēnesis,……

    – Vai tad kāds, kas 1991.g. janvārī devās aizsargāt Godmaņa valdību un Latvijas TV – to neatkārtotu vēlreiz un vēlreiz, pat zinot par turpmāko notikumu attīstības gaitu pēc anti-komunistiskā puča uzvaras 1991.g. augustā Maskavā?
    20. janvārī pulcējamies ap ugunskuriem – , varbūt Rīgas Dome vēlēšanu gadā uzsauks arī desiņas, kāpostus un ‘stiprināto’ tēju? Kas zin’, var būt atnāks arī Lindermanis, Cilēvičs u.c. Superīgie, kas 1991.g. janvārī LPSR aizstāvēt nedevās?

    http://www.youtube.com/watch?v=nlH4T-DtKJg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 23.12

    BET. Olšteina sešinieku redzamākās likumdošanas iniciatīvas:
    1. Aizslēgt lielveikalus svētdienās
    2. Ziemas riepas uzstādīt no 1.novembra
    3. “Sagraut Mikro uzņēmumu programmu”.
    4. I.Sudrabu vajag pārvēlēt uz vēl vienu terminu.

    Bet nu paliec pie sava!:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 00.23

    Bronks
    “tas ir līdzvērtīgi, kā pateikt, ka Lindermans ir Latvijas patriots:))”

    Jāāāā, abi ar Zatleru

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 01.49

    Bet. Tātad ticat baumām, un liekat tās par pamatu komentāriem
    Man vienkārši nav saprotams – Zaķis, kurš mēģināja apiet nodokļus ir labais, a par Godmani ir baumas un ar to pietiek, lai viņu nicinātu? Kā tā?
    PS. To, ka maina sievas es arī neatbalstu, taču likums to atļauj..

    Es vienkārši ticu cilvēkiem, kamēr tie likumu nepārkāpj. Tāpēc arī gaidu faktus.. Varbūt nam nav taisnība, varbūt man viedoklis jāmaina – lūdzu..

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 06.01

    >Susurs
    Labi teikts :)
    Taču to nāksies atkārtot vēl un vēl, un vēl…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 10.54

    ….Ķīps….-“PS. To, ka maina sievas es arī neatbalstu, taču likums to atļauj..”

    …redz,arī Tev ir vēlme meklēt aizstāvības argumentus….bet Zaķa gadījumā arī likums to atļāva un “nodokļu optimizācijas” jomā valsts makā paliktu vairāk naudas, nekā skandāla rezultātā panāktais….

    …domāju, ka beidzot būtu jāpieliek punkts gan Zaķa, gan Godmaņa sāgai….

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 11.15

    Bet – stāstā par Ramonu ir pārāk daudz privāta , jo pazīsti taču , vai ne ? Bērni ir lieli , Ramonai raksturiņš ar nekāds zelts … un ko darīt , ja pēkšņi Ivars sajūtas jaunāks un vecā sieva vairs nevelk līdz ? Es nenosodu … daudz smagāks manuprāt ir Sprūdža gadījums, tur gan varēja nedaudz pavilkt … bērni tomēr laikam ir divu cilvēku atbildība …
    Par Olšteina sešinieku – tā ir reāla pumpa uz pakaļas . Ceru ,ka šis ir pēdējais sasaukums ,kurā viņu redzam . Labi ,ka viņa aktivitātes bremzē … Bet nu ārdās puisis SM struktūrās . Starp citu , ja nebūtu Olšteina sešinieka , tāpat nekas nesanāktu SC+ZRP , jo bija jau rezerves varianti , sešinieks tikai nodrošināja zināmu komfortu .

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 12.09

    Ķīps
    Viennozīmīgi Godmanis ir nodarījis vislielāko ļaunumu, kas tikai materiālā izteiksmē mērījams desmitos miljardu latu. Tas čekas izdzimtenis pa Latvijas saimniecibu ir plosījies, kā cauna vistu kūtī.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 12.46

    Uz ZanI. Te ir jautājums par identisku attieksmi, par to, kad baumas pieņemam par kritēriju savai attieksme, kad juridisku, un, kad vienkārši “netīru” rīcību. Kopkoris dzied par slikto Godmani, tik argumentu nav, faktu nav, ir tikai baumas…

    Vispārinot – Vienotības divkosība šajos jautājumos, man liek stingri pārdomāt savu attieksmi. Rubiks, piemēram, kā bija demokrātijas pretinieks, tā ir, bet viņš nemaina savu attieksmi. Pretējs piemērs- Čigāne, kas vēl nesen bija stingru morāles kritēriju paudēja, nu pārvērtusies par savējo aizstāvi.

    Bet piekrītu – jāpieliek punkts, gan jau tauta vēlēšanās iztiesās. Straumes, Bendrātes, Kampara gadījumi ir simptomātiski…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 14.56

    Ķīps, tev gan labi, ja vēlies attaisno Godmaņa īpašumus un viņa haotisko darbību, kas pamatīgi ietekmēja Latvijas valsts attīstību, jo Lietuva viņa permjerēšanas laikā braši pagāja mums garām pēc valsts attīstības rādītājiem. Godmanis nolaida Krājbanku un visu kur tik vien pieķeras, bet Tev labi, jo tās, izrādās ir tikai baumas! Jauki, lai Tev jauka dzīvošana neko neredzot un nedzirdot to, ko nevēlies, bet pasludināt par baumām. Cik vienkārši.
    Bet , visādi citādi nekādas vainas un es neņemu galvā, jo tāda ir politika: katram savs ir labs un katram savs ir slikts- vajag tik rakt!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 15.36

    Bet, faktus lūdzu faktus, ne lozungus vai baumas. Vai tad tas tik grūti padalīties ar informāciju uz ko balstās jūsu apgalvojumi!
    Visu laiku to lūdzos- negodīguma pierādījumus…
    Ceru ka tie Jums nav no kategorijas – “tas ir tā, jo tā tas ir” :)
    Lūdzu, lūdzu, pārlieciniet mani par pretējo..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 06.01.2013. 19.33

… ja nopietni , tad Repše kaa oilitiķis bija ar lielo burtu . veel redzeesim cik % dabuus , katraa ziņaa buus labaaka kompaanija par čekas savaaktajiem paraadniekiem!

+3
-4
Atbildēt

2

    dro > Janka, Janic 06.01.2013. 21.18

    Ebenemezers. Ja nopietni, tad vienreiz vajadzētu konkrētus faktus:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janka, Janic 07.01.2013. 01.06

    lno
    Ticība – visaugstāka patiesība.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 06.01.2013. 16.14

Gati, re vēl viena susura domu pērle! Manuprāt viņš zaudējis skaidro saprātu un mieru!
“Tas tiek teikts ar ironiju – visu laiku bijāt tik stulbs, ka neko par Šķēles blēdībām nezinājāt, bet tad pēkšņi tapāt tik gudrs, ka spējāt aptvert Šķēles nelietības”

Tu laikam to bijis domājis par susuru- to prasto lamāšanos! Ja tā, tad vairs nemeklēšu susura domrakstā viņa lamāšanās pērles, jo tur to pārāk daudz atškrībā no Ozoliņā, jo viņa rakstā neko nesameklēju.

+4
-8
Atbildēt

8

    dro > austrisv 06.01.2013. 20.24

    Bet. “Tas tiek teikts ar ironiju – visu laiku bijāt tik stulbs, ka neko par Šķēles blēdībām nezinājāt, bet tad pēkšņi tapāt tik gudrs, ka spējāt aptvert Šķēles nelietības”
    ____________________
    Vistīrākā patiesība, kādi kontrargumenti?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 06.01.2013. 22.33

    Ino, kam patiesība kam kontrargumenti. Mēs taču rakstām katrs pēc savas patiesība sun katram tā ir cita.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 06.01.2013. 22.42

    Bet. Tā nu gan ir atrunāšanās. Jautāšu tieši: Vai Ozoliņš nebija Šķēles taure vai Diena nebija Šķeles rupors? Katram sava pārliecība, ne patiesība. Pieturēsimies pie faktiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 06.01.2013. 22.53

    Ino, tā ir Tava interpretācija.Neko tādu es neatceros, vismaz tad man tas būtu palicis atmiņā, jo sarainis man nekad nav iedvesis uzticību jau no paša sākuma, jo pieņēma likumus, kas atbilstu viņa biznesam.
    Neesi taču bērnišķīgs, jo man duras acīs , ka Tu nevari samierināties ar to, ka Ozoliņš uzmet kritiku arī par NA.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 06.01.2013. 23.13

    Bet. Piedod, bet tik muļķīgu komentāru no Tevis negaidīju. Manuprāt Dienas pozicija no 90. gadu otrās puses nevienam pieaugušam cilvēkam nav noslēpums. Ēlerte vēl pirms 2006. gada saeimas vēlēšanām aicināja balsot par TP.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 06.01.2013. 23.40

    Bet. No Liepnieka atmiņām: Dzīve ir pilna visneparastāko pagriezienu. Bija laiks, kad mēs ar Ozoliņa kungu cīnījāmies vienos ierakumos. Es runāju par visu 1996., 1997. un 1998. gadu. Toreiz biju Ministru prezidenta Andra Šķēles preses sekretārs un tas bija, kā Ozoliņš to tagad dēvētu, polittehnoloģisks triks, radīt tā laika lielākā un ietekmīgākā dienas laikraksta redaktorei sajūtu, ka viņai ir nepārtraukta tūlītēja piekļuve visintīmākajiem galma noslēpumiem. Mēs bijām pirmie, kas apzināti dažiem mediju redaktoriem pavērām durvis uz to, kas un kā patiesībā notiek Ministru prezidenta, Saeimas un ietekmīgāko ekonomisko grupu mijiedarbībā un to apkārtnē. Mēs ieviesām tiem laikiem pilnīgi jauna veida attiecības starp Ministru prezidenta biroju un atsevišķiem ietekmīgākajiem redaktoriem. Mūsu instrumenti bija pirms tam šādās attiecībās neredzēta atklātība, pilnīga pazemība mediju varas turētāju priekšā un dažādi abpusēji izdevīgi sadarbības piedāvājumi. Efekts pārspēja jebkuras cerības, īpaši attiecībā uz avīzes “Diena” tā laika redaktori Sarmīti Ēlerti. Jau pavisam drīz es, tolaik Ministru prezidenta preses sekretārs, varēju ierasties avīzes “Diena” redakcijā, kad vien to vēlējos un uzkavēties tur, cik vien ilgi vēlējos. Neviens cits tā laika redaktors tik tālu pārkāpt pieklājības robežas nebija gatavs. Cilvēciski to viegli var saprast.

    Politika ir fascinējoša, īpaši, ja atrodaties notikumu, informācijas un varas epicentrā. Zināt slēptākos noslēpumus, redzēt apakšzemes straumes, zināt un ietekmēt šodien to, par ko sabiedrība uzzinās tikai aizparīt. Tas viss mēdz būt patiešām aizraujoši. Daudziem rodas teju narkotiska atkarība no šī specifiskā adrenalīna, varas un sava nozīmīguma sajūtas. Nepārprotami, mums toreiz izdevās uzsēdināt uz šīs adatas Sarmīti Ēlerti un man atlika vienīgi rūpēties, lai spētu vismaz katru otro dienu piegādāt vislabāko stafu.

    Kad manas teju ikdienas vizītes Ēlertes kundzes kabinetā ievilkās, Ozoliņa kunga nākošās dienas komentārs, bez jebkādas kautrēšanās, tika labots un apstiprināts manā, tolaik Ministru prezidenta preses sekretāra klātbūtnē. Un tas viss savukārt notika visas redakcijas acu priekšā – Ēlertes kabinetu no ārpasaules norobežoja tikai stikla sienas. Tas bija normāli, jo visiem bija jāzina, kādas ir redakcijas simpātijas un politiskais kurss. Visi to arī zināja. Visu šo gadu laikā Nellija Ločemele bija, šķiet, vienīgā, kura kādu brīdi spurojās šai kārtībai pretī. Tas, protams, bija lieliski. Man par to periodu ir saglabājušās vislabākās atmiņas. Lielāku varu un ietekmi, kā to, kas tika kaldināta toreiz tajā kabinetā, ir baudījis vienīgi Einars Repše, kad šim pašam mediju un izpildvaras sakausējumam tika pieslēgta arī prokuratūra un specdienesti. Tas, protams, bija jau cits līmenis, taču arī Šķēle, pateicoties tam, ka es dienām varēju sēdēt valsts ietekmīgākā medija galvenās redaktores kabinetā, lidoja augstu. Tas bija patiešām brīnišķīgi. Mēs visi kopā plecu pie pleca cīnījāmiem pret tā laika ļaunumu, lai kas nu tas kuru dienu bija, un nezin cik ilgi vēl būtu to darījuši, ja vien dažu iesaistīto greizsirdība uz šīm attiecībām nenolaistu to visu tur, kur tikai viņi māk nolaist visveiksmīgākos projektus. Tomēr lai paliek šoreiz manas patīkamās atmiņas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 06.01.2013. 23.52

    …cerēju, ka ar jauno gadu būs mainījies netikums – komentēt tikai par raksta autoru, uzskatot raksta tēmu par mazsvarīgu….kļūdījos…..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 07.01.2013. 00.18

    Bet
    “ka Ozoliņš uzmet kritiku arī par NA.”

    Ko tad vēl viņš ir kritizējis? Dzērāju santehniķi, vai atšķaidīta alus tirgotāju?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 06.01.2013. 16.02

Gati, manuprāt lamājas susurs. Tu neesi īsti izlasījis to ko viņš raksta un ši jau arī laba susura pērle:
“Tas, ka par RP sliktajiem darbiem spējiet izspiest tik sen sakaltušu spiru “Zatlera tanki”, liecina, ka īstenībā RP šo gadu ir strādājusi labi. Jūs esiet nolaidies līdz zemākajiem šī portāla slāņiem un ar to arī apsveicu.””

Vai tad Zatlers nedraudēja aizstāvēt savu sadarbību ar SC, draudot, ar tankiem? Vai arī to noliegsi , un ja noliegsi, tad nav vērts neko arī rakstīt, ja neredz to, ka “karalis” patiesībā ir kails..

Pie tam neesmu lasījusi, ka Ozoliņš nolaistos tik zemu kā susurs, lamājot tos, kuri spēj patiesi saredzēt, kas ir Zatlers un kādi ir viņa darbi pēc vēlēšanām.

+6
-6
Atbildēt

0

Andis 06.01.2013. 15.42

Būtu interesanti redzēt arī kādus atspēkojumus susura teiktajam, nevis tikai prastu lamāšanos.

+5
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 06.01.2013. 14.40

Repše bez zirga ….
__________________
— Ozoliņs – atsprākleniski jāšus uz dukta.

Kā jau paraļiberaļā gejkretīnisma translācijas reproduktoram – IR redakcionālajam “‘susaņinam”‘ klājas.

“Bagdādē” viss mierīgi.

+6
-5
Atbildēt

0

dro 06.01.2013. 13.58

Kā vēsta Latvijas Televīzija, SC reitings palielinājies no 22,9% novembrī līdz 25,1% decembrī, bet Vienotības reitings – no 17,1% līdz 18,5%.
Pārējās Saeimā pārstāvētās partijas decembrī piedzīvojušas reitinga kritumu: Visu Latvijai-Tēvzemei un brīvībai/LNNK – no 8,1% līdz 7,6%, Zaļo un zemnieku savienība – no 7,7% līdz 6,7%, bet Reformu partija – no 3,7% līdz 2,7%.
Citu partiju reitings nesasniedz pat 1% līmeni, tostarp par jauno Vladimira Lindermana partiju decembrī bijuši gatavi balsot tikai 0,4% aptaujāto.
Gandrīz ceturtā daļa – 24,4% – aptaujāto vēl nav varējuši nosaukt savas politiskās simpātijas, bet 13,6% respondentu teikuši, ka vēlēšanās nepiedalītos.

+4
-3
Atbildēt

2

    austrisv > dro 06.01.2013. 14.14

    Tie, kas nevar nosaukt savas politiskās simpātijas jau arī ir tie bīstamākie, kuri var nobalsot par jebko. Tie gaida visu laiku , ka kāds atjās uz balta zirga un metīs no gaisa baltmaizes kukuļus vai zelta gabalus!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 06.01.2013. 22.31

    Bet, par tiem zirgiem tā savādi izsakies Tu, un Aivars Ozoliņš, pieminot zirgu Repšes sakarā. Repše jau protams, zirgus mīl tāpat kā spilgtus paradoksus. Savādi, ka Ozoliņš to šoreiz nemana, — Repše mēģina pat visnaivākos no “patriotiski latviskajiem” (kam neder NA) Latvijas vadoņmīliem, un vadoņkandidāts Repše saviem partneriem nu tēlos Trojas zirgu, kaut patiesībā uz viņa paša Saeima grib iejāt pats baltais zirgs, kam Repše, nespejot atdot parādus, nu cer sniegt vienīgi politiskā transporta pakalpojumus, un Repšem nav svarīgi, ka tas nav baltais zirgs, bet gan Belokoņs. :) Ja Repše izteicis atzinību premjeram Dombrovskim, varbūt Repše un viņa sponsori cer nomainīt tagadējās RP lomu attiecībās ar līdzšinējo koalīciju. Un, ja Olšteinam izdevās sava masku balle, kādēļ lai Repše nerīkotu savu, — kaut, iespējams, pēc Vienotības slēptas vēlmes sagatvot kādu prognozējamāku glābšanas riņķi. ? :)…)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 06.01.2013. 13.05

susurs
“Ozoliņš un IRs visaktīvāk līdzdarbojās Lemberga organizētajā melnajā PR kampaņā pret Zatleru.”

Zatlers vienā rāvienā pac apdirsās no galvas līdz kājam bez kāda tur melnā PR.

+10
-5
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 06.01.2013. 12.49

Kas tad bija visu šo laiku Vienotības “komforta” bruģētājs un veidotājs? Ozoliņš te mums cenšās tēlot nezinīti, kas tikko nolaidies no citas planētas un konstatē faktu – valdošā partija stagnē un ir iekritusi pašapmierinātībā, bet nākotnē Latvijas politikā var izveidoties lielas briesmas.
Tieši tā, viss pareizi, bet to pašu jau es te visiem kladzinu veselu gadu. Ozoliņš un IRs ir līdzvainīgi, ka Vienotība ir degradējusies, Ozoliņš un IRs visaktīvāk līdzdarbojās Lemberga organizētajā melnajā PR kampaņā pret Zatleru.
Ozoliņš un IRs būs atbildīgi par to, ka nākamajās vēlēšanās tiks atbrīvots ceļš populismam un Saeimā izveidosies spēcīgs tandēms – Lemberga ZZS + Sudrabas partija. Par to Jums visiem vajadzēja domāt jau agrāk, kad Skumjais Bruņinieks un susurs visus brīdināja.
Sudraba ir tik vērtīga patrona Lembergam, SC un visai pārējai mūsu politikas vecajai sistēmai, ka smagos noziegumos apsūdzētais oligars to centīsies izmantot simtprocentīgi. Patiesībā Sudraba varētu būt Lemberga vienīgais glābiņš, jo varētu sniegt viņa loloto sapni – AMNESTIJU.
Kādreiz jau minēju, ka nāks reiz “sudrabota” koalīcija un vecās “Zatlerdienas” visiem liksies Dieva svētība, bet vairums tik smīkņāja par mani.
Smieklīgi, bet ja oligarham Šķēlem tagad vajadzētu veidot savu jaunu partiju, tad viņam nebūtu iepriekšējā elektorāta, jo visa treknā ierēdniecības armija, uz ko vienmēr balstījās oranžie, ir aizgājusi pie Vienotības. Uzblīdušajiem ierēdņiem ir vienalga, TP vai Vienotība, vai PLL. Uzdevums un mērķis viens – piesūkties varas partijai un uz tā rēķina veģetēt. Caur varas partiju iekārtot savējos visos posteņos un pēc tam uzspļaut uz saviem vēlētājiem. To mēs labi tagad varam novērot ar Vienotības piemēru.
Un kā apstiprinājums tam visam, Āboltiņas kliķes uzspļaušana saviem partijas biedriem, atstājot Zaķi Saeimas frakcijas vadītāja amatā. Kā attaisnojumu tam Vienotības politiķi min to, ka Zaķis jau vienreiz sodu dabūja, ka kongresā partijas biedri šo darboni neievēlēja valdē. Lūk tā – Vienotība tagad darbojās pēc krimināllikuma noteikumiem, kur par vienu noziegumu divreiz sodīt nedrīkst.
Politiķis Zaķis vienreiz dabūja sodu un vsjo – tagad atkal viņš mums visiem būs “balta lapa”. Latvijā nu ir divas “baltas lapas” – Šlesers un Zaķis. Un drīz jau nāks ārā Štrams, Janita un Strancis, kas arī būs “baltas lapas”. Tā kā drīz mums visa Latvija būs atkal viena “balta lapa” un vadīs to visu kompāniju smagos noziegumos apsūdzēts un amnestēts zaglis Lembergs ar “balto biļeti” padusē, ko sarūpēs tam Apinis.

Nobeigumā daži jautājumi Ozoliņam un Ločmelei.
Nebeidz mani tirdīt viena doma – kāda bija iekšējā situācija laikrakstā Diena, kad tur notika Šķēles slavināšana?
Tur taču strādāja ļoti daudz cilvēku, vai tiešām visi domāja, ka Šķēle ir lāga puika? Varbūt bija kāda iekšējā pretestība Ēlertei, varbūt bija Jums sava disidentu grupa, kas pa naktīm virtuvē salasījās un klusi atmaskoja Šķēli?
Nu pastāstiet, padalieties ar mums.
Bet varbūt Ēlerte tur Jūs visus spīdzināja un brīvdomātājus turēja moku kambaros? Varbūt pa dienu Jūs visi bijāt paklausīgi Šķēles un Liepnieka sulaiņi, bet naktīs ar sažņaugtām dūrītēm(kā letiņi padomjlaikos) skandinājāt – “Šķēle maita, Šķēle maita”? Varbūt esiet varoņi un tad man būtu jāatvainojās?
Vai ziniet, Ozoliņ, kāpēc tautā Jūs tiekat saukts par “Gudro Aivaru”? Ne jau par to, ka izceltos ar īpašu gudrību. Tas tiek teikts ar ironiju – visu laiku bijāt tik stulbs, ka neko par Šķēles blēdībām nezinājāt, bet tad pēkšņi tapāt tik gudrs, ka spējāt aptvert Šķēles nelietības.
Un ne tikai aptvert, bet gan sazīmēt visādas shēmas un mums glupajiem to visu izskaidrot. Paldies.
Bet varbūt tās shēmas jau sen bija sazīmētas Ozoliņa kabinetā, bet pa dienu, lai izdabātu Ēlertei, tāfele tika apklāta ar fabrikas “Laima” reklāmas plakātu?
Vēl ļoti interesanti būtu zināt, kā sākās Perestroika Dienas redakcijā, kuri bija tie pirmie bezbailīgie, kas no tribīnes(gluži kā Mavriks Vulfsons) pateica darbiniekiem taisnību – Šķēle ir zaglis un nelietis? Vai pārbūve sākās no augšas jeb no apakšas?
Tādi ir tie susura jautājumi.
PS
Ozoliņ, redzēju Jūs kādu laiku atpakaļ uz ielas. Bija skaista, zeltaina rudens diena un saules stari caur kokiem apspīdēja Jūsu stāvu. No malas skaidri varēja saredzēt lielu oranžu krustu uz Jūsu muguras. Seja bija tāda saspringta, acīs neredzēju mirdzumu.
Kāpēc?
Skaidrs ir viens – šis oranžais krusts Jūs nospiež un traucē dzīvot. Varbūt vajadzētu kaut kā attīrīties, padzert svēto ūdeni un patīrīt čakras?
Es semušku Aņai par Jums stāstīju un viņa teica, ka Ozoliņam noteikti ir savi attaisnojumi. Nu ja tā, tad klājiet vaļā. Nekaunieties, susurs arī staigā pa pasauli ar lielu maisu plecos, kas ir pilns piestūķēts ar cūcību attaisnojumiem.
Jā, cūcību ir darīts daudz, bet nelietību gan nav bijis. Jums savas nelietības būs grūti izskaidrot.

+9
-13
Atbildēt

22

    dro > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 13.09

    Ozoliņam fobija pret nacionāļiem, susuram apmātība – Jēzus Zatlera veidolā…Susur, vai esat radinieki?:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 13.09

    Mīnusi ziņai vai ziņnesim?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 13.20

    susuram..ozolins vecas dienas laikaa bija vienkarss izpilditajs..elerte uzbreca vai lika un viss..un nevajag no vina te taisit oranzo krustnesi..viss bija daudz vienkarsak un banalak..est gribi algu gribi tad raksti MUSU redakcionalas neatkaribas robezas..zurnalistiem nevar piesut idejiskumu vai taa trukumu..jo vini vnk razo desas kaa visaa pasaulee..labak vai sliktak..vini tacu ir vienkarsi cilveki un viniem ari ir jabaro gimenes.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 14.03

    “Kādreiz jau minēju, ka nāks reiz “sudrabota” koalīcija un vecās “Zatlerdienas” visiem liksies Dieva svētība,”
    Kāpēc šodienas laikus sauci par “Zatlerdienām”? Vai tad tas ir viņš, kas aiz ausīm izvilka valsti no bedres, kurā Latviju Zatlera prezidentūras laikā Zatlera nominēts premjers – Kalvītis – ievilka? Ir tak vairs pat ne smieklīgi, bet absolūti negodīgi dēļ viena rīkojuma Nr.2 pataisīt Zatleru par valsts glābēju un ikonu. Zatlers ir pietiekoši daudz sūdu savārījis pēc tam, kad tauta viņam par rīkojumu Nr. 2 iedeva milzīgu avansu. Viss, tas ir iztērēts.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 14.08

    Zatlers jau nominēja premjera amatā Godmani- kas vienmēr Latviju bija iegrūdis postažā, un iegrūda vēl lielākā nelaimē ar Pareka nopirkšanu un valsts kases iztukšošanu. Kur nu vēl milzu parādu jūgā tādēl iegrūda nodokļu maksātājus! Vai tas varbūt nebija Zatlers?
    Ceru, ka Godmaņ Ilzīte- milzīte netiks nominēta par VK , kā te nesen runas klīst un viņas ģīmis rēgojās pa žurnālu vākiem. Vai mums vajadzīga tāda kontroliere, kura Latvijas valstij iesmērēja radaru līgumu, ar privātfirmu, kuras īpašnieks ir apšaubāma persona.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 14.11

    Paldies, Bet. Kopā (ne tikai ar tevi, arī citi ir, kas atceras), papildinot vienam otru mēs varam objektīvu bildi uzzīmēt par susura apdziedātiem “Zatlerlaikiem”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 14.24

    Tieši tā, jo Zatlera bezatbildība tolaik, kad nominēja Godmani, kā premjeru, izsauca daudzos izbrīnu un sliktas priekšnojautas, kuras arī piepildījās.
    Neredzu pilnīgi neko labu, kas noticis tajos šausmīgajos Godmaņlaikos. Vēl tagad tirpuļi iet pa kauliem atceroties 90 gadu neatkarība sākumposmu, kad visa rūpnieciskā un lauksaimnieciskā ražošana tika palaista iznīcībai. Tas, ka rūpniecība ir bijusi orientēta tikai uz militāro jomu ir tiesa, taču rūpnīcas, kurās bija labi un valstiski direktori saglabāja ražošanu un darba vietas strādājošiem. Tas pats VEF varēja ražot radio un kvazielektroniskās telefon centrāles. Man vēl tagad darbojas VEF radio!
    Lietuva taču saglabāja velosipēdu Tv un ledusskapju ražošanu un pat laukos izveidoja kooperatīvus, bet kas notika pie mums?
    Lai nestāsta Godmanis, ka rūpniecībai bija jāsagrūst, jo tad nesaprotu kā izķepurojās un labi strādā Valmieras stikla šķiedras un Valpro rūpnīcas. Svarīgi bija patriotiski uzņēmuma vadītāji, kas noturēja ražošanu.
    Godmanis ir rūpējies vienīgi par savas kabatas spiepildīšanu, arī otrā premjerēšanas laikā. Kur vispār Zatlers skatījās, nominējot Godmani?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 15.56

    >Godmanis ir rūpējies vienīgi par savas kabatas piepildīšanu, arī otrā premjerēšanas laikā.

    Būtu interesanti uzzināt detaļas..

    (BET, ja detaļu nebūs domāšu, ka jūs tomēr esat ar populismu drusku sabojāta…
    Tā teikt. kopkorim dikti patīk kritizēt Godmani, Jūs ar dziedat līdz…)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 16.23

    Ķīp, te nu mūsu domas dalās, jo es nevienam nedziedu līdz. Es uzskatu, ka milzīgu ļaunumu Latvijas valstij ir izdarījis tieši Godmanis. Parekss pārņemšana vien iedzina Latviju SVF un EK apkamienos, bet vēl pirms tiem Slakteris aizskrēja uz Zviedriju izlūgties ap 500 milj Ls aizdevumu, jo valsts kase Godmaņlaikos bija tukši nodzīvota un pareizi jau pat Kalvītis teica, ka viņa treknajos gados pat pensijfondā bija vēl palikusi nauda.
    Godmanis tik ir labs aktieris un pūš un sten un skatās griestos, bet uz mani šis viņa aktiermākslas jau nu galīgi nedarbojas.
    Par to, ka viņš tiesājās , ka nav bijis kartotekā un sniedzis ziņas jau vien ir smieklīgi, jo liecinieks bija no tās pašas iestādes, kurš savējos, kā zināms, jau nu nenodos. Vai esi aizmirsis?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Līva Caune > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 16.42

    Ja Godmanis pat nepiepildīja savas kabatas, tad vēl jo sliktāk – viņš pat to nav pratis, jo attiecībā par valsts vadīšanu viņš ir pierādījis, ka ir absolūti kļūdains un nekompetents.
    Ja valstij ir tāds palīgs, kā Godmanis, tad ienaidniekus nevajag.

    Šķiet jebkurš vidusskolnieks būtu pieņēmis labākus lēmumus, nekā gudrā izskata vīrs, fiziķis ar saraukto pieri, un tas ir ļoti bēdīgi.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 17.14

    Susur….esi sācis indes atražošanu priekšlaicīgi, jo Melnās Čūskas gads sāksies tikai 10.februārī…..:)
    …žēl uz Tevi skatīties, jo dvēseles trauma pēc Dulcinejas aiziešanas un bruņu noslēpšanas pagultē – atstājusi makten varenu iespaidu…

    …bet atgriezīsimies pie nopietnības….ļaunās pasaules un tumsas spēku „Vienotības” sazvērestība pret Balto Tēvu Zatleru ir Tavas iztēles auglis…un savu krūtežu sašmucēt Zatlers atļāva pats – iegrimstot kancelejas blondo meiteņu žūžošanā, neapjaušot, ka tiek izmantots….savu virsuzdevumu ar Rīkojumu Nr. 2 viņš bija izpildījis un ar cieņu vajadzēja paiet maliņā un krāt spēkus jaunam iznācienam ar spēcīgu komandu un skaidri izstrādātu programmu un mērķi….steiga ne vienmēr ir labākais risinājums, kā to paredzēju pēc vēsturiskajiem notikumiem….žēl, ka pašam nepietika saprāta, bet paļāvās uz glaimiem un saldkaislām slavas dziesmām….gala rezultāts – vilšanās…..
    …par RP neuztraucies – paši pūta, paši dega…un pašiem ir iespējas apdzēst….tikai jautājums – cik viņu pašu vēl palicis….

    …otra persona, kas nodarbina Tavu prātu – Sudraba….atļaušos Tevi nomierināt – Sudraba politikā nelīdīs, līdz neatbrīvosies vieta valsts prezidenta amatam….nekas mazāks un zemāks viņai neder!….valstī ir 2 amati, kuros var pieaudzēt savu popularitāti – valsts kontrolieris un…prezidents….nav jāpieņem nepopulāri lēmumi, var kritizēt visus un visu uz velna paraušanu un atbildības – nekādas!….
    ….ko Sudraba 8 gadu laikā ir paveikusi?….lasījusi likumus, instrukcijas un stingri pieturoties pie uzrakstītā vārda, stumdījusi cipariņus – vienlaicīgi kļūstot par masu mediju zvaigzni ar kritiku, kritiku, kritiku, kritiku…..kur ir kāda iniciatīva par likumu labošanu par izmaiņām tajos?…kam tos ir iesniegusi, kuri tos ir marinējuši, noslēpuši atviktnēs, ignorējuši, noraidījuši?…..MM ar lielāko prieku tādiem pieķertos pie rīkles, ja Sudraba uzsauktu – fass!….nav!….nekā nav!….ir tikai bla-bla-bla bez apstājas….VK trūkst juristu, kuri to varētu noformulēt?…..nav?…kā tad tā!?!…..
    …allaž deklarējot, ka viss ir slikti un aplami šajā valstī, tātad – ir sapratne, ka jādara citādi un jāsaprot – kā?…..arī pirmklasnieks var pateikt, ka viss ir slikti, bet nespēt pamatot – kas jādara, lai būtu labi….nav redzējuma, kas ļoti uzskatāmi izpaudies pēdējās Sudrabas intervijās…..
    …ja cilvēks nāk ar pamatojumu, ka vēlas strādāt savas tautas un valsts labā, tad viņš neminstinās un negaida, lai citi priekš viņa sakārto laukumu, uz kura varētu iznākt ar balles kurpēm kājās…..Tev nav ienācis prātā, kāpēc Sudraba izvairījās kļūt par premjerministri valstij tik grūtajā brīdī?….viņa apzinājās, ka pašai būs jāpieņem tie paši Dombrovska nepopulārie lēmumi, būs jāgriež, jāīsina, jāatlaiž un tad būs citi, kas viņu kritizēs, lamās un sunīs, bet galvu reibinošie reitingi ar blīkšķi nogāzīsies un izplēnēs kā nebijuši….tā vairs nebūs VK siltā un ērtā vieta un mierīgās dienas būs vējā…..

    …Sudraba neies politikā, jo kļūt par MP ir pārāk atbildīgs un nepateicīgs amats, par ierindas deputāti kļūt – neinteresanti, viss spožums nobālēs, jo pārtaps par vienu no simts…..ministre?…..vēl valsts nav tik tālu atkopusies, lai bez brīnumu nūjiņas spētu paveikt sabiedrībai tīkamus darbus….bet līdz prezidenta vēlēšanām vēl krietns laika sprīdis, ja…nenotiek brīnums un postenis neatbrīvojas ātrāk….bet mūsu sabiedrībai ir īsa atmiņa…..

    …tā kā, Susur, stiprinies!….būs bezgala grūts un vienlaikus – jautrs gads…būs par ko strīdēties, dusmoties, lamāties – to mūsu tauta vislabāk pieprot….lai Tev veiksmīgs un daudzsološs gads!….

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 18.15

    Uz BET
    >Godmanis ir rūpējies vienīgi par savas kabatas piepildīšanu, arī otrā premjerēšanas laikā.
    Mans jautājums nebija par Slakteri, bet par Godmani, faktiem par viņa kabatas pildīšanu.
    Redzu, ka piesaucat pūšana un elšanu. Manu tas nepārliecina.
    Tā kā. lūdzu, pamatojiet savu viedokli. Es labprāt atsaukšu savu jautājumu, ja jums ir tādi fakti, kas viņa kabatu pildīšanu pierāda…
    Es domāju, ka Jūs., kā nopietna sieviete, savu viedokli izsakat argumentēti..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 20.07

    Ķīp, protams, ka varu nosaukt dažas jūrmalas vasarnīcas, bet žēl, ka laikam pašlaik nav pieejama viņa nodokļu deklarācija ar īpašumiem un bez tam gan jau kādu no vasarnīcām ir atstājis savas iepriekšējās sievas īpašumā un arī dēliem būs kādu nekustāmo īpašumu norakstījis. Negribas vismaz to vienu konkrēto vasarnīcu nosaukt, jo tā man zināma no pasenākiem laikiem no 90 gadu beigām. Bez tam te pavisam nesen komentāros bija uzrakstīti vairāki Godmaņa īpašumi gan tepat gan ārzemēs.
    Negribas meklēt googlē , jo nav laika, bet, ja vajag tad paskatīšos rīt!Es tomēr paskatījos pati Googlē un te tie īpašumi ir no deklarācijas paša Godmaņa uzrādītie!

    http://nra.lv/vakara-zinas/skandali/24445-godmanis-skiras-grib-atstat-sievu-bez-mantas.htm

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 21.14

    Paldies, īpašumi ir , bet būtu dīvaini, ka par Europarlamenta deputāta algu, ministru prezidenta algu, arī Krājbankas šefa algu kaut ko nevarētu nopirkt. Ja jau šajos amatos nevar, tad neviens pats mirstīgais ne auto, ne dzīvokli nopirkt nevarētu.
    Jautājums ir par negodīgumu, ne faktu, ka viņš šo naudu nav notrallinājis.
    Fakts, ka Godmanim šie īpašumi ir, Jums ir pietiekams, lai Jūs izsecinātu, ka viņš tos ieguvis negodīgi. Vai tā?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 21.55

    Bet
    “Tas pats VEF varēja ražot radio un kvazielektroniskās telefon centrāles.”

    VEF vairs neko nevarēja ražot, jo augstākas kvalitātes un lētāki radioaparāti jau bija ķīniešiem un kvazielektroniskas centrāles bija anahroniskums, tās uzstādīšana vien maksātu dārgāk, kā nopirkt modernas Siemens un kur nu vēl ekspluatācijas izmaksas. Tas pat ar visām pārējām rūpnīcām. Tā vietā, lai tās visas atdāvinātu čekistiem, komuņagām un bandītiem, tās varēja pārdot par naudu starptautiskās izsolēs un tad liela daļa mūsu uzņēmumu pēc pārprofilēšanas varēja strādāt. Alfa, VEF un RAF varēja palikt savā nozarē un ražot pasaules līmeņa produktu, īpaši, pateicoties mūsu lētam un samērā kvalitatīvam darbaspēkam.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 22.11

    zanE
    “Rīkojumu Nr. 2 viņš bija izpildījis un ar cieņu vajadzēja paiet maliņā un krāt spēkus jaunam iznācienam”

    Ja viņš būtu mēģinājis rīkoties kā pēc Jūsu domām vajadzēja, kurators tam iesākumā būtu visus zobus izdauzījis. Rīkojums Nr.2 nebija pastāvīgas rīcības demonstrācija, tā bija tvaika nolaišana, lai kremlim uzticami cilvēki neciestu Dakšu revolūcijā un izdotos Latvijā saglabāt status quo.
    Ja paskatās uz Ārlietu, Iekšlietu, Satiksmes un VARAM ministrijām, nekas nav mainījies.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 23.45

    Bet
    “Par to, ka viņš tiesājās , ka nav bijis kartotekā un sniedzis ziņas jau vien ir smieklīgi”

    Maisos Godmanis nebija, jo tūlīt pēc čekas pārņemšanas pēc Godmaņa rīkojuma Borovkovs izrevidēja čekas dokumentus un daļu, it kā sadedzināja, kā nenozīmīgus. Starptautiskā noziedznieka un čekista Lučanska izveidotā uzņēmumā Software House Riga Borovkovs tika pie viena no trim pirmajiem sešsimtiem meršiem, kad Godmanis bija tiem izkārtojis bezprocenta beztermiņa 3 miljonu G24 kredītu. Par to Godmanis pēc premjerēšanas arī tika tur pieņemts “darbā” un saņēma labu pabalstu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 00.12

    rob
    “Šķiet jebkurš vidusskolnieks būtu pieņēmis labākus lēmumus”

    Pēdējais muļķis pēc varbūtības teorijas arī kādreiz neapzināti būtu pieņēmis pareizu lēmumu. Tātad kopsummā tie būtu iznākuši labāki.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 03.20

    viss ta ari apmeram bija..vel 1985 gadaaa godmani izsutija no austrijas ka “fiziki”kurs spiegoja PSRS labaa..un jurmalas tiesas spriedums bija tirais farss par to ka godmanis it ka nav sadarbojies ar KGB..savickis vina sefs un nu jau labakais draugs..tris muza ieslodzijumi mazakais ko varetu piespriest tadiem darboniem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 10.21

    zanE…esi sācis indes atražošanu priekšlaicīgi
    ____________
    Aha! Reliģija – opijs, patiesība – inde:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 10.25

    Susurs – jautājums par Balto Tēvu . Neesi dzirdējis vai viņam draud kādas briesmas ? Vakar ejot uz Aidu LNO biju stipri izbrīnīts , ka Zatleru uz operu atvizināja auto ar miesassargu . Gunčam neko tādu nemanīju :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 11.54

    KRUSTTEVS
    “tris muza ieslodzijumi mazakais ko varetu piespriest tadiem darboniem.”

    Trīs mūža ieslodzījumus varētu aizstāt ar pusi nāvessoda.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.01.2013. 12.44

Ozoliņam vairs neder NA, viņš stabilitātes sakarā runā tikai par tēvzemiešiem un lāpnešiem. Fobijas māktajam talantīgajam žurnālistam nacionālistu sakarā pilnīgi zūd saikne ar loģiku. Viņš nevar vai nespēj saprast elementāru lietu, ka bez NA nebūtu stabilitāte, bet koalīcija ar SC…

+11
-12
Atbildēt

5

    buchamona > dro 06.01.2013. 13.20

    Ino Es Ozoliņa rakstos vietām, kur jeb kādās variācijās tiek pieminēta NA, vnk ” lecu pāri.” Vairs nav jēgas to visu ņemt par pilnu, kur nu vēl strīdēties pretī :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.01.2013. 13.51

    riņķī apkārt.
    :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 06.01.2013. 14.04

    Bet, vai tad tas nav pierādījies dzīvē, ka tēvzemieši ir bijuši pērkami?
    Piemēram, kad viņi Birkam pirka no Tp RD mēra krēslu par koalīcijas izmaiņu saeimā. Tāpat sen dzirdēts, ja tik vien grib dzirdēt, [par Zīles un Bērziņa draudzību un biznesu, kas saistīts ar Ventspils mēru. Par vecajiem tēvzemiešiem jau sen dzirdēts, ka tā ir otra Lemberga partija bez ZZS.
    Bez tam NA Parādnieks(riskēju ar pret mani vērstām lamām) nesen viesojoties manā pilsētā uzdzīvojis ar tīnēm pa krogiem. Tur viņš ticis arī forografēts- tā kā var parādīties arī foto par viņu kompromātu nolūkos. Šis cilvēks nav NA vadības cienīgs, jo neprot uzvesties kā tas pienākas deputātam.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.01.2013. 19.48

    Bet. Bijušie tēvzemieši ir arī Vienotībā. Manaprāt nav partijas, kurā neatrastos pērkamu politiķu, nemaz nerunājot par izdevīgu valsts pasūtījumu piespēlēšanu savējiem partijas biedriem un radiniekiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 23.50

    Bet
    “Bez tam NA Parādnieks(riskēju ar pret mani vērstām lamām) nesen viesojoties manā pilsētā uzdzīvojis ar tīnēm pa krogiem.”

    Ja dzēra kopa ar nepilngadīgām, tad lūdzu, pie tiesībsargājošam iestādēm. Ja vīrietis reproduktīvā vecumā bija ar sievietēm reproduktīvā vecumā, tas ir tikai dabīgi. Varbūt kāds uzskata, ka attīstījusies sieviete 18 gados, ir tīnis?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

gonetohell 06.01.2013. 11.25

katru reizi, lasot rakstus par politiku Latvijā, mani mulsina tas, ka netiek analizēts, vai partiju lēmumi/ balsojumi ir sabiedrības interesēs… tikai pozīcija/ opozīcija, tie sliktie, mēs – pret utt.; pilnīgi tiek aizmirsta Saeimas u.c. nozīme un būtība. gan viņi paši to aizmirsuši, gan apskatnieki laikam.

+11
-4
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > gonetohell 06.01.2013. 11.30

    ——Sintija (..)
    pilnīgi tiek aizmirsta Saeimas u.c. nozīme un būtība. gan viņi paši to aizmirsuši, gan apskatnieki laikam.
    =============================================================================
    ”Viņi” tādi kautrīgi ar gadiem kļūst….Par ko ”mēs” sērosim?

    ‘ 20.janvāris ir 1991.gada barikāžu aizstāvju atceres diena. Ejot gadiem, vēsture par 1991.gada barikādēm daudz jaunu faktu neatklāj, taču ikreiz, kad tās atceramies, nozīmīgi kļūst jautājumi: kas mums bija barikādes, kāda bija to loma toreiz un tagad?’

    http://www.lvportals.lv/likumi-prakse.php?id=242982

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > gonetohell 06.01.2013. 11.32

    Ozoliņam utt. maksā ne par to, lai viņi rakstītu patiesību un darbotos tautas labā:-)

    Viņiem maksā par to, lai tie darbotos kādas šauras grupiņas interesēs: Āboltiņas, Zaķa kunga, Lindas Mūrnieceas-Abu Meri, kontrabandistes Čigānes utt.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gonetohell 06.01.2013. 11.41

    ———

    Ha,ha, ha – ‘rakstīt patiesību’, ‘darboties tautas labā’ – ? Nav vairs 1991.gads, tagad demokrātija – var bez atlīdzības darboties jebkuras partijas labā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > gonetohell 06.01.2013. 13.05

    Malace, Sintija!:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gonetohell 06.01.2013. 13.34

    Teorētiski piekrītu, bet tomēr, Sintija, kāds ir Jūsu viedoklis par balsojumiem – kur opozīcija ir balsojusi Jūsu vai valsts interesēs?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 10.36

emb_riga 06.01.2013. 10.22

Raksts jau labs.Man imponē vieglā ironija,kas dveš no raksta.Satraukumam nu gan par nākotni nav vietas.Valdis konsekventi piekopj mazo soļu politiku un ar sekmēm.Arī € ieviešana ir viens no tiem.Veiksim vienu darbiņu,sekos citi.Vienlaicīgi darot 2 darbus nepadarīsi nevienu.Ekonomika un labākas dzīves gaidas piepildās(kaut par 5-10 ls mēnesī).Tā ka iedzīvotājiem pašiem jārušinās un jādomā kur un kā vairāk nopelnīt(1, 2,3 darbos).

+19
-8
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > emb_riga 06.01.2013. 10.43

    ———Vilis(..)
    Tā ka iedzīvotājiem pašiem jārušinās un jādomā kur un kā vairāk nopelnīt(1, 2,3 darbos).
    ==============================================================================
    ‘Viens zābakus māk šūt, cits uzart līdumu, / bet nespēj paredzēt ne grimumu, ne plaukumu, un tāpēc kādā agrā rīta svīdumā
    tos visus nošauj tirgus laukumā.’ (Ojārs Vācietis, 1970)

    – ‘Moris savu padarījis – moris var iet’:
    ‘ Dombrovska (vai Āboltiņas) Vienotība neizbēgami nonāks tur pat, kur pēc 1991.gada augusta nonāca Godmaņa vadītā LTF, Birkava-Gaiļa-Krištopāna ‘Latvijas Ceļš’, Šķēles ‘Tautas Partija’ un Repšes ‘Jaunais Laiks’.

    Uzdziedāsim, tautieši:

    http://www.youtube.com/watch?v=aYWOWSYOM-Q

    ‘Bet, kas lielīdamies pārdot / Ved uz tirgu pelavas,
    Tas kā pelus, vējam ārdot, / Zūd no ļaužu piemiņas.’

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Elīna > emb_riga 06.01.2013. 15.28

    Bet kur tad ir tie darbini?Pats noteikti esiet dabujis labu darbu un labu algu,bet tukstosiem ta nav.Un nevajag teikt,ka pasam darbs jamekle-valstij ir janodrosina,lai iedzivotajiem ir nodrosinata dzive Latvija.Tukstosi parupejas par sevi un brauc projam.Neko pardabisku cilveki neprasa-tikai labi apmaksatu darbu.Par ko tad tagad ta valdiba rupejas-par sava reitinga celsanu,kur neskaties visur viss ir parpildits un izpildits!Lielakoties izpildits ar nenormalo nodoklu politiku.

    +2
    -21
    Atbildēt

    0

    Andis > emb_riga 06.01.2013. 15.45

    Un kas tad ir valsts, Maija? Izklausās, ka tu to uztver kā kaut kādu svešķermeni, kam visas svarīgās lietas tavā dzīvē vienalga kā, bet kaut kā jānokārto. Kamēr vairums tā uzskatīs, nekas uz labu neies.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > emb_riga 06.01.2013. 15.53

    Maija!
    Tu vienkārši esi smieklīga!
    Tā frāze jau vien ir ko vērta, ka tūkstošiem neko vairāk neprasa kā labi atalgotu darbu!
    Tad tev jāgaida komunisms, jo arī sociālisms kur valsts rūpējās par visu, nedeva labi apmaksātu darbu visiem, it sevišķi izglītotajiem un PSRS aizgāja pa burbuli dodot tautai maizi, jo vairāk jau nekā nebija ko dot, ja nu vienīgi talonus!
    Mēs dzīvojam kapitālismā, un ar pieaugušiem cilvēkiem neviens vairs neauklējas. Valsts no nodokļu maksātāju naudas cenšas cik var iedot maziem bērniem un pensionāriem. Lieliem bērniem jādomā pašiem un jāstrādā pašiem, ja te par maz, brauc uz Angliju!

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > emb_riga 06.01.2013. 16.02

    Uz Maiju. Dombrovskim un Vilkam, piemēram, alga ir smieklīgi zema. Nav saprotams , ko domājat.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > emb_riga 06.01.2013. 16.10

    Ķīp, man gan liekas, ka Maija grib tādu pašu algu, bet pavisam ne tādu darbu un atbildību par valsti, kā Dombrovskim vai Vilkam.
    Varbūt viņa runā par algām RD vai Rbrīvostas valdē vai LDZ, vai LVM , tad, lai tik piedalās konkursos un parāda savas zināšanas un gan jau tiks. Man tā liekas, ka tūlīt LTV rīkos konkursu uz vakantajām vietām, tad lai Maija, ja viņai ir atbilstoša izglītība un valodu zināšanas , dodas tik pieteikties, jo diezin vai kāds tā nāks pie viņas mājās uzaicinot piedalīties.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    egfoto > emb_riga 06.01.2013. 17.22

    Bet!
    Ir jābūt muļķim vai zaglim, lai domātu, ka tie Jūsu pieminētie konkursi, tiešām ir konkursi.
    Nevar tik saprast, kurā maisā Jūs likt :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

buchamona 06.01.2013. 09.39

Konrāds Adenauers sabija VFR kanclera amatā laikā no 1949.g. līdz 1963.g. – tā tad veselus 14 gadus un tas bija laiks Vācijai, kuru varbūt varētu pielīdzināt šodienas Latvijai, kad neatkarība mūsu valstī ir atgūta, taču pēc krīzes valsts praktiski ir jābūvē no jauna.
Es nesaprotu par kādu stagnāciju Ozoliņš runā? Uzdevumi šī brīža valdībai ir tik būtiski, ka par kaut kādu ” snaušanu uz mūrīša” ir pat neiespējami iedomāties. Vai tiešām LR iekšpolitikā ir jātaisa mūžīgās ziepju operas, lai latvietim šķistu, ka valstī notiek kaut kas būtisks un nopietns? :) Latvijai, gluži kā Vācijai pēc kara, ir nepieciešami vēl 20 mierīgi attīstības gadi, bez liekiem satricinājumiem un šausmām, lai mūsu valsti nopietni varētu sākt salīdzināt ar pārējo Rietumeiropu.
Nedomāju, ka Sudrabai, vai Repšem kaut kas “spīdētu,” ja viņi nopietni sāks domāt par savu partiju veidošanu. Drīzāk jau – ja RP izbrauks cauri Rīgas domes vēlēšanās, mūsu politiskais spektrs ” noīsināsies” vēl par vienu partiju – RP un tas ir normāli :)

+18
-5
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > buchamona 06.01.2013. 10.53

    ——-rinķī apkārt(..)
    taču pēc krīzes valsts praktiski ir jābūvē no jauna.
    Es nesaprotu par kādu stagnāciju Ozoliņš runā?
    ==============================================================================
    Jābūvē? Kas kam jābūvē globalizācijas/amerikanizācijas laikos – jeb, kādas valsts valūta būs EURO-? Te laikam god. kungi un cienītās dāmas sevi par liel-cēlājiem iedomājas – jebšu jūtas stipri valsts celšanas teorijā?
    =============================================================================
    ‘Дело в том, что тот социальный феномен, который складывается сейчас в России, есть имитационная форма. Имитация – это подделка, не подлинность, создание видимости. Это очень важно различать. Здесь все вроде бы похоже на реалии – и государственная система, и экономика, и культура, все похоже на что-то настоящее. Но на самом деле это имитационные формы. Они неустойчивы и ненадежны. Это внешние формы, внутренне они совершенно пустые, они не наполнены некой социальной сущностью, которая образует устойчивую жизнь социального организма. В сегодняшней России нет сущностного стержня, центра, ядра.’ Философ, социолог, писатель Александр ЗИНОВЬЕВ , 1997

    http://www.litmir.net/br/?b=48913&p=5

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > buchamona 06.01.2013. 19.24

    ko mujies tev ziemsveetki skaties labaak šito…http://www.youtube.com/watch?v=-nCwmIZLJQw

    0
    0
    Atbildēt

    0

juhans 06.01.2013. 09.31

„… jāšaubās, vai pat 5 procentu vēlētāju atbalstu var iegūt ar tādu politisko platformu, kādu piedāvā Repše – ka pašreizējais premjerministrs Dombrovskis “ir viens no labākajiem, kāds mums ir bijis visā Latvijas vēsturē”. Tas nav gluži tipisks politiskā konkurenta raksturojums. Un arī Repšes atbalsts Dombrovska prioritātei – eiro ieviešanai – ir stingrs un taisns…”

Ja piekrītam, ka „tas nav gluži tipisks politiskā konkurenta raksturojums”, kas atliek? Ka Einars Repše nav politiskais konkurents? Bet tas taču nevar būt! Kāpēc? Tāpēc, ka nav iespējams! Hm. Bet, ja nu ir iespējams? Trakas lietas, trakas lietas …

+7
-9
Atbildēt

0

Irina 06.01.2013. 08.15

Pēc tik visaptverošas analīzes vajadzētu nākt sintēzei. “…var maksāt dārgi… “.Kur tad ir tā lētā prece – Politika “iber alles” ?

0
-10
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 06.01.2013. 03.00

Ir noticis kaut kas neticams – mūsu “Gudrais Aivars” pirmo reizi tiešā tekstā spēj izdvest kritizējošus vārdus pret Vienotību un tās kursu. Nē, netiek nosaukti konkrēti partijas vadoņu uzvārdi, līdz tam vēl nav drosmes, bet sākums ir daudzsološs.
Bet tagad jau par Vienotības degradāciju(autors delikāti to sauc par stagnāciju) runā uz katra stūra, tā kā klusēt par to ir nemoderni. Autors kaut ko izspiež no sevīm pats, bet pārsvarā atgremo pa internetkomentāriem sagrābstīto.
Vienotības vilciens iet bezdibenī, autors to atzīst, bet lai viņa mīļotā partija neizskatītos nožēlojama, klāt jāpieliek kaut kas skarbs par citām partijām.
Rakstā ir daudz interasantu vietu un pie tā vēl atgriezīsimies, bet iesākumam Ozoliņa uzbudinājums par to, ka pie vārda Titavs ir apzīmējums “žurnālists”. Vai tik mūsu “Gudrais Aivars” pats sevi slepus nav pieskaitījis žurnālistiem un no viņu vārda tagad pauž sašutumu? Kāpēc tā jautāju?
Gluži vienkārši – nesen noskatījos kā Ozoliņš pārmet savam kolēģim, žurnālistam Ansim Krauzem, ka viņš, lūk, bijis par skarbu pret Dombrovski, kad tas gribējis televīzijā izspiest no premjera atbalstu Ķīlim.
Ozoliņ, ja manas verbālās konstrukcijas sasniedz kādu Jūsu dzirdes vai citu orgānu ar ko mēdziet uztvert apkārtējo vidi, tad lieciet to aiz auss – līdz Ansim Krauzem un vārdam “ŽURNĀLISTS” Jums ir tik pat tālu, kā Lembergam mūsu valstī līdz cietumam.
“KOLĒGA” Jums ir Jurģis Liepnieks – lūk ar to esiet līdzīgi kā divi zābaki, kuru valkātājs ir kas?
Nu, protams, Šķēle.
Atcerieties kā Šķēle visas Latvijas un “Diena” darbinieku priekšā ar Liepnieka palīdzību publiski “drāza” Jūs un pārējos pseidožurnālistus, kad norādīja ko un kā rakstīt par vienu no lielākajiem valsts izzadzējiem. Es lietoju vārdu “pseidožurnālists”, jo īsti žurnālisti ar to nebūtu samierinājušies un būtu Dienu pametuši.
Tas, ka par RP sliktajiem darbiem spējiet izspiest tik sen sakaltušu spiru “Zatlera tanki”, liecina, ka īstenībā RP šo gadu ir strādājusi labi. Jūs esiet nolaidies līdz zemākajiem šī portāla slāņiem un ar to arī apsveicu.
Tālāk, kad komentējiet Repšes(pret kuru Jums ir sens pataloģisks naids) vārdus, Jūs, Ozoliņ, kļūstiet sevišķi smieklīgs. Jau laikus pats esiet izstrādājis Repšes politisko platformu, kuras pamatā ir izteiktie labie vārdi par Dombrovski.
Cik savādi un nesaprotami, vai ne, Ozoliņ, ka Repše var labi izteikties un uzslavēt savu, šķiet, politisko konkurentu. Kaut kā neparasti tas ir gan IRam, Ozoliņam, gan Vienotībai, kas pēdējo gadu to vien darīja, kā “nopļūtīja” savu konkurentu RP. Kaut kāda svaiga, neredzēta novitāte Latvijas politikā – uzteikt konkurentu.
Un, protams, jāpiemin Repšes parāds un “spekulācijas”. Bet kāpēc par “lācīša” ģimenes spekulācijām klusējiet? Kāpēc Repšes aizņēmums ir “PARĀDS”, bet Dombrovsku ģimenei tas labākajā gadījumā saucās “aizņēmums”, bet Dies nedod “SPEKULĀCIJA”.
Tālāk ir interesanta vārdu kombinācija – “dažu uzņēmēju katapultēšana tuvāk varai”. Raksta autors laikam domā Berķi un Co. Šeit gan jebkurš, kas daudz maz ir sekojis politikai, pateiks – visi minētie kungi ar Vienotības atbalstu atradušies tik tuvu varai, ka tuvāk jau vairs nebij kur. Vienotība ir ņēmusi šo kungu naudu un izpildijusi viņu vēlmes – tas ir fakts, kuru grūti noliegt.
Vēl viens interesants uzbrauciens RP – “nevar nosaukt mēra kandidātu”.
Ak, šausmas, bet labi, ka Vienotība bija tik naska un uz reiz “izspieda” Ēlerti.
Ja paskatās uz Ēlertes biogrāfiju, tad neko pozitīvu tur atrast nevar. Pats fakts, ka viņa 80 gadu beigās iestājās Kompartijā, kad Atmoda jau bija sākusies un visi sāka nākt pie Brīvības pieminekļa, liktu normālam cilvēkam no kauna ielīst zemē.
Bet mūsu valstī tas nav nekas neparasts un iestāties partijā, kuras priekšsēdētājs Gorbunovs deklarē – “pie Brīvības pieminekļa iet Latvijas nodevēji” – ir normāla parādība. Un laikrakstu Diena viņa privatizēja ne priekš tautas – tas tika valsts izzadzējam Šķēlem. Muļķa lomā viņa nostādīja gan mūs lasītājus, gan savus Dienas darbiniekus.
Pēc tam 2006 gada vēlēšanās, kad katram sētas krancim bija skaidris, kas ir Šķēle un TP, Ēlerta no jauna “katapultēja” oligarhu un atļāva izzagt Latviju tālāk. Un atkal piekāsa gan savus lasītājus, gan tos, kas strādāja Dienā.
Vēl smieklīgāk ir, kad ar Ēlertes palīdzību, kad viņa nopārdeva savu “lolojumu”, Diena atkārtoti nonāca oligarhu īpašumā. Un atkal piečakarēja gan savus lasītājus, gan darbiniekus.
Un šitas cilvēks ar dežūrējošo, viedo smaidu, kas laikam nozīmē – “Es Jums te tūlīt sauli sniegšu” – sola mums atdot Rīgu atpakaļ?
PS
Ir jau ko vēl teikt, bet gan jau citureiz.

+14
-25
Atbildēt

5

    Nika > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 05.51

    Lemberg, tas esi tu?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 12.39

    Nu šoreiz susurim piesieties nevar, jo viņš nav riskējis pretstatīt Zatlera kliķi Vienotībai. Kad runā par Ēlerti, tad gribot negribot jāatceras V. Brants, kurš demisionēja, kad viņa uzticības persona tika atmaskota kā PSRS spiegs. Kur tagad ir Ēlertes kolēģe Stroja, viņas padomnieks integrācijas jautājumos? Vai bezprincipialitāte būtu viena no Vienotības daudzinātajām Eiropas vērtībām, vai gļēvi pastiepts kakliņš, kur iekosties Ušakovam?:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 13.46

    Susurs – Tev vajag kaut kā iestāties RP , Tev ir lielisks rakstnieka-ideologa talants :) Negadas bieži redzēt tik pārliecinātus idejas cilvēkus. Lai tev veicas ! Un ja neveicas , tad nelec no tilta Daugavā, nav vērts :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 14.28

    Susur, vai Ēlerte, pēc tevis teiktā ir vainīga, ka vasarā līst par daudz lietus vai par to, ka sanieg par daudz sniegs, vai par to, ka pensijfondā nav tik daudz naudas, kā gribētos pensionāriem vai pabalstu saņēmējiem utt?
    Smieklīgi, ka Ēlerte tikai 80 gadu beigās iestājās kompartijā, jo bija jau tāds uzsaukums, ka jāstājas latviešiem kompartijā, lai kaut ko izmainītu par labu Latvijai, jo Lietuva tam bija piemērs.
    Man gan liekas, ka dievinātais Zatlers jau sen pirms 80 gadiem bija kompartijas biedrs, jo citādi diezin vai varēja iekļūt priekšniekos.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 17.29

    Klusais, kādos ideologos?! Biologos, — vēl neviens cits kā Susurs nav tik veiksmigi sakrustojis Ansi Bogustovu (LTV un Eirobusiņš) ar Panorāmu tikko atstājušo Arno Krauzi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Nika 06.01.2013. 02.56

Nākamie 6-18 mēneši tiešām būs ļoti svarīgi Latvijas nākotnei. Cerams, līdzīgi kā pēdējos 3 gados, viss sakritīs pa vietām.

+19
-1
Atbildēt

1

Sandris Maziks 06.01.2013. 02.24

super_e-y-e
“Var iedomāties, ka tai tautai paveicies, kurai gadsimtiem ilgi nebija sava valstiskuma:-)”

Kad krieviem, kas vienmēr ir bijuši tikai vergi, russiem, mongoļiem, Eiropas karaļnamiem, žīdiem, un tagad bandītiem, ir bijis savs valstiskums? Pirmais valdnieks, kurš vispār sevi uzskatīja par krievu, bija Staļins.
Tauta!!! Dažādu etnosu savākta varza ar varmācīgi uzspiestu ideoloģiju un pirms 250 gadiem mākslīgi radītu valodu.

+9
-9
Atbildēt

0

janazakovica 06.01.2013. 01.18

jaatgadina ka repses vecakaa meita kas pasreiz atrodas kipraa ir neformali piekritusi piedalities pasvaldibas velesanaas no GKR..un veidot plasu izstadi par NOEUROPRIDE teemu.

+3
-10
Atbildēt

0

dace_ampermane 06.01.2013. 01.16

superītis

kaļsoni, brā, buterbrod, bjuro, grosbūk, forzac [pirmā lapa grāmatā lieto grāmatniecībā] šezlong, peņjuār,šinjon, dekoltē, demī sezon, kontora, depo, killer, čemodan, rjukzak,konveijer, metro, glamūr, revolver, passaž, parfjūm, korset, p0rtmonē, negližē, menjū, griļļ, papjē mašē, avtomobiļ, aeroport, galifē, butilka, ļitr, kilogram, santimetr, pensnē, orden, radio, teļefon, kompjuter, stadion, motocikl, parašut, zonā, reļjef, atmosfera, barometr, antrekot, protez– viss kass saistās ar civilizāciju ir svešvārdi
kibeni maķ :)

+17
-9
Atbildēt

2

dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 00.56

Uz Lielkrievijas pieminekļa Novgorodā “Tūkstotis gadu Krievijai” ir atveidots arī Lietuvas kņazis Gediminas:

http://www.runivers.ru/gal/today.php?ID=211725&PAGEN_2=11

Starp citu, šīs pasakas par to, ka jums esot tik pat sena valsts, kā lietuviešiem, pamēģiniet pastāstīt lietuviešiem:-)

0
-15
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 15.34

    super e-y-e,
    Lai noslēptu krievu gadsimtus garo atpalicību no Eiropas, vajadzētu kādam dzejniekam lūgt aizvietot vācisko СТАЛЬ (ŠTĀL – tērauds) ar ko krieviskāku – tas būtu svarīgāk kā vēstures sacerēšana, kas kā verga kompleksa pazīme būtu atmetama brīviem ļaudīm. Protams, ja drīkstat atbrīvoties no šiem kompleksiem, kamēr Krievijas prezidents pats sevi pielīdzina vergam.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 00.41

Nacionalistiskās demagoģijas paraugstunda:

http://www.ir.lv/2013/1/3/sudraba-jadzivo-pec-dieva-likumiem/viedokli

“Nāciju valstis izveidojās TIKAI 18-19 gs., cik var īpaši apdāvinātiem atkārtot.Pirms tam nebija ne vācu valstu, ne francūžu, ne britu, par krievu valsti nerunājot. Ko vien vērta ir pēdējo Rjurikoviču ņemšanās ar Konstantinopoles mantojumu,nekāda sakara krieviskumu, un maigo Ivana briesmīgā aizraušanos ar tatāru(tjurku) carēvičiem, leišu radiniekiem , mēģinājumu piebraukt Poļu princesēm un pašai britu Elizabetei.”

– Lai kā tu sauktu Krievijas, Francijas vai Anglijas valstis, nacionālas, vai pārnacionālas, bet mums tās valstis ir bijušas sensenajos laikos, atšķirībā no jums:-) Var iedomāties, ka tai tautai paveicies, kurai gadsimtiem ilgi nebija sava valstiskuma:-) Tikai nez kāpēc briti, fracūzi, krievi un spāņi lepojas ar saviem TŪKSTOŠGADU vecām valstīm:-) Vajadzēja kaunēties, droši vien, ja sekot jūsu domu lidojumam:-)

http://www.ntv.ru/novosti/176415/

http://bookmix.ru/book.phtml?id=396405

“Mūsu latviešu(Tavā izpratnē, bet pirms manis minētajiem gadsimtiem nav jēgas runāt par nācijām) valstis bija gan Livonija, gan Kurzemes-Zemgales hercogistes, Vidzeme , Latgale no svešām okupācijām cieta no 1561-1918.,1940.-1991., Kurzeme, Zemgale -1795.-1918., 1940.-1991., tāpēc jo skaidri var redzēt kurai LR daļai ir stiprāka pašapziņa.”

– :-) Un kādi tad bija tie latvieši, kas vadīja Livoniju un pārējās hercogistes?..

Вот что написал великий русский поэт Федор Тютчев в 19 веке:

Через ливонские я проезжал поля,
Вокруг меня всё было так уныло…
Бесцветный грунт небес, песчаная земля –
Всё на́ душу раздумье наводило.
Я вспомнил о былом печальной сей земли –
Кровавую и мрачную ту пору,
Когда сыны ее, простертые в пыли,
Лобзали рыцарскую шпору.
И, глядя на тебя, пустынная река,
И на тебя, прибрежная дуброва,
«Вы, – мыслил я, – пришли издалека,
Вы, сверстники сего былого!»
Так! вам одним лишь удалось
Дойти до нас с брегов другого света.
О, если б про него хоть на один вопрос
Мог допроситься я ответа!..
Но твой, природа, мир о днях былых молчит
С улыбкою двусмысленной и тайной, –
Так отрок, чар ночных свидетель быв случайный,
Про них и днем молчание хранит.
Начало октября 1830

Kādi bija jūsu dzejnieki 1830.gada oktobrī? Kaut vienu nosauciet.

0
-16
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 01.59

    super_e-y-e
    Верно говорят, что “русский” это не национальность, а состояние души. Для того, чтобы стать русским, требуется совсем немного. Нужно стать лжецом, обманщиком, подлецом. Стать равнодушным к чужой боли, стать жадным. Вот и весь нехитрый набор. Но самое главное, русским практически невозможно стать, если есть хоть малейшие зачатки разума. Если-же есть еще минимальное умение мыслить логически, то стать русским не получится.

    Я пишу это предисловие не для того, чтобы оскорбить кого-то. Раба оскорбить невозможно. После удара хозяйским сапогом в рожу раб просто утрется. Схавает, так сказать, выражаясь сленгом ботоксного рабовладельца.
    /Антоша Ручкин/

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mariterage > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 11.43

    Kāpēc komentēt smaku?
    http://pdcraft.com/stink-eye-logo.jpg

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 00.23

“Parakstīdamies par otras valsts valodas statusu krievu valodai, Nils Ušakovs un Jānis Urbanovičs ir parakstījušies par savas partijas atskaitīšanu no jebkādas koalīcijas, līdz ar to jebkāda cita kļuvusi praktiski neiespējama.”

– Problēma nav tajā, ka Ušakovs & Urbanovičs ir parakstījušies par otras valsts valodas statusu krievu valodai -, tā vispār nav problēma, jo tā nav nedz revolūcija, nedz varas gāšana, nedz jēlkāda pat administratīvā kodeksa pārkāpšana, nemaz jau nerunājot par Krimināllikuma pārkāpšanu.

Problēma ir tajā, ka latvieši – Ozoliņš, Raudseps & so on – izjust nepatiku pret krieviem. Savu nepatiku viņi maskē ar jēlkādiem ieganstiem: ar dažu personāžu parakstīšanos par krievu valodu, ar iedomātiem – un arī īstiem – politiķu sakariem ar Krieviju un “Vienoto Krieviju”, ar it kā “pretvalstiskām aktivitātēm” un tā tālāk.

Bet lietas būtība ir ārkārtīgi vienārša, un tā ir rasisms. Šobrīd ar šo jēdzienu saprot arī piekasīšanos pie tās pašas rases, bet citas tautības pārstāvjiem, kā latviešu nepatika pret krieviem.

Ozoliņš un pārējais “Ir”:

http://www.youtube.com/watch?v=omQqt_7OpzE

Bet es varu jums galvot, ka Ušakovs būs arī turpmāk Rīgas mērs. Un ka pēc šīm pašv. vēlēšanām SC ieies arī valdībā, 13. Saeimas laikā.

Varbūt jau 12.Saeimas laikā, kurš to lai zina.

Ozoliņš mēģina nodarboties ar buršanu, kad saka, ka SC vairs nekad, nekad, neviens, neviens no lat. politiķiem neņemšot koalicijā. Bet Ozoliņš ir nevis burvis, bet ir prastais videosižeta varonis.

0
-20
Atbildēt

3

    Nika > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 02.47

    haha neatbalstīt kremlinu šovinistu Ušakovu ir “rasisms”? Krievi paliek krievi :))

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 11.23

    “Šovinists” Ušakovs ir daudz lielāks Latvijas patriots, nekā Āboltiņa vai Ēlerte, un to saprotot daudzi jo daudzi latvieši izvēlas nobalsot par Ušakovu.

    http://tv.delfi.lv/ru/video-rated/OlKHTY1c/?p=60

    http://nra.lv/video/179-asv-vestniece-ar-usakovu-runa-par-turismu-un-investicijam.htm?cshow=1&cnr=1

    Un vēl, jau katrs ceturtais Lat. pilsonis par Ušakovu un SC:
    http://www.diena.lv/latvija/zinas/turpina-augt-saskanas-centra-reitings-13986511

    Turpina augt Saskaņas centra reitings 6
    LETA. 2013. gada 6. janvāris 11:13
    Decembrī ir turpinājis augt Rīgā pie varas esošā, bet Saeimā dziļā opozīcijā nonākušā Saskaņas centra (SC) reitings, liecina Latvijas faktu jaunākā aptauja.
    Kā vēsta Latvijas Televīzija, SC reitings palielinājies no 22,9% novembrī līdz 25,1% decembrī, bet Vienotības reitings – no 17,1% līdz 18,5%.
    Pārējās Saeimā pārstāvētās partijas decembrī piedzīvojušas reitinga kritumu: Visu Latvijai-Tēvzemei un brīvībai/LNNK – no 8,1% līdz 7,6%, Zaļo un zemnieku savienība – no 7,7% līdz 6,7%, bet Reformu partija – no 3,7% līdz 2,7%.
    Citu partiju reitings nesasniedz pat 1% līmeni, tostarp par jauno Vladimira Lindermana partiju decembrī bijuši gatavi balsot tikai 0,4% aptaujāto.
    Gandrīz ceturtā daļa – 24,4% – aptaujāto vēl nav varējuši nosaukt savas politiskās simpātijas, bet 13,6% respondentu teikuši, ka vēlēšanās nepiedalītos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 06.01.2013. 12.00

    super_e-y-e
    Aptaujas dati liecina, ka latviešu partijas pamatīgi iekabina apvienotai fašistu – neostaļinistu, НКВД-РПЦ un krimināla saskaņai. Tās dažas, kas ideoloģiski, sociāli un intelektuāli ir tuvas SC, kā piemēram, ZP, nepārvar 5% barjeru

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 06.01.2013. 11.43

——-
…un sociālā sistēma/iekārta, kurā nekāda tāda ‘tauta’, kāda bija vēl 1991.gada janvārī pat teorētiski vairs nav iespējama. Valdošā koalīcija vairs nekādu ‘aptauju-referedumu’ par EURO nerīkos – nav jēgas:

‘ Datums: 1991/03/03

Notiek tautas aptauja jeb referendums, kurā tiek uzdots jautājums: “Vai jūs esat par demokrātisku un neatkarīgu Latviju?”. Latvijā aptaujā piedalās 1 666 128 (87,56%) balsstiesīgo iedzīvotāju, no kuriem 1 227 562 (73,68%) izvēlās atbildi: “Jā”

http://www.barikadopedija.lv/raksti/E1991030300

0
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam