Koalīcijas partneri varētu atbalstīt pašreizējos AIP kandidātus
77Saistītie raksti
Viedoklis /
18. jūnijs
Kā skolu jauniešiem rosināt interesi par uzņēmējdarbību?
Viedoklis /
5. jūnijs
Dizaina nākotne ir starpdisciplinārā sadarbībā
Viedoklis /
14. maijs
Izkāpjot no komforta zonas: ko iegūstam, studējot doktorantūrā?
Komentāri (77)
kadrija 29.12.2012. 17.22
Atvainojos par kavējumu ar atbildi. 1)Kas bija neadekvāts Ķīļa uzbraucienā AIP? 2)Vai AIP nebūtu jauzņemas atbildība par augstākās izglītības (ne)kvalitāti Latvijā pēdējo 20 gadu laikā? 3)Ja AIP personāži nevar uzņemties atbildību par līdzšinējo regresu, kā viņi var uzņemties atbildību par nākotnes progresu? 4)Kā neatkarīgā deputāte var pieņemt AIP, ja nav iepazinusies ar tās darbības novērtējumu?
Vai šie jautājumi tiešām ir mazsvarīgi?
0
kadrija 18.12.2012. 15.44
Baisi apjaust kāda, īstenībā, ir AIP ietekme ir uz valdību un ierindas deputātiem.
Neatkarīgā deputāte nav iepazinusies ar AIP audita rezultātiem un tomēr atbalstīs šo kandidātu apstiprināšanu. Tiešām profesionāli.
1
Sandris Maziks > kadrija 18.12.2012. 21.52
Viesturs
Varbūt Ķīļa neadekvātais uzbrauciens AIP bija par iemeslu tam.
0
juhans 18.12.2012. 15.36
Izlasīju rakstu. Radās iespaids, ka neviens nav sajūsmā par esošo AIP, bet neviens, ieskaitot RP, nespēj ne uzstādīt ARGUMENTĒTAS apsūdzības KONKRĒTIEM AIP dalībniekiem, ne arī ieteikt alternatīvu padomes personālsastāvu. Varbūt es maldos, bet man šķiet, ka nebūtu īsti riktīgi, ka lēmumam balsot vai nebalsot pietiktu ar Saeimas deputāta „atziņu” – tavs ģīmis man nepatīk. Līdzīgu domu izsaka arī riņķī apkārt 12:17 – nevar “bez pamatojuma neatbalstīt iepriekšējos AIP kandidātus”. Taisnība, šķiet (šķist –rasties subjektīvam priekšstatam), ka AIP nekādus kalnus nav gāzusi, bet neviens – pat ne Vj. Dombrovskis vai Ķīlis nez kāpēc nespēj pateikt un pierādīt – šiten te tai konkrētai augstskolai sanāca čābīgi tāpēc, ka XXX kungs no AIP to un to izdarīja nepareizi. Būtu interesanti redzēt, kā rīkotos lielākie klaigātāji, ja tiem līdzīgā situācijā būtu jāpieņem līdzīgs lēmums.
0
kruskops 18.12.2012. 15.19
“Razruha” ir galvās, nevis klozetos kā teica profesors Preobraženskis. Kamēr bij. Medicīnas akadēmija apmācīs juristus un sabiedrisko attiecību darboņus, kamēr bij. Lauksaimniecības akadēmijā mācīs tūrisma un biznesa “speciālistus”, kamēr LU nezin kāpēc mācīs medicīnu, tikmēr izglītības sistēmā būs “razruha”. Atliek pabrīnīties kādēļ bij. Fizkultūras institūtā nemāca bibliotekārus un RTU neapgūst grieķu valodu. Bet tas nav izslēgts, jo šajā ārkārtīgi trauslajā mehānismā – augstākās izglītības sistēmā – viss ir rūpīgi jāizpēta pirms kaut ko darīt. Ar pētīšanu tad nu turpmākos 20 gadus varēs veiksmīgi nodarboties AIP pārvēlot atkal un atkal vecos stagnātus un atsevišķus jaunuļus – bļodlaižas.
0
garausiitis 18.12.2012. 13.10
Reformām zaļo gaismu – izskatās Sprūdža karaļvalsts arī sarosījusies – http://www.apollo.lv/zinas/no-darba-atlaista-ligatnes-lacu-mamma-velga-vitola/545475
0
buchamona 18.12.2012. 12.17
Gribētu redzēt vairāk konkrētību vēlmē veikt reformu. Netieši tas, kas notiek augstākās izglītības jomā skar jeb kuru LR pilsoni, pat tos, kuri šobrīd neatrodas LV. Tā ir ļooti svarīga lieta Latvijai – šī augstākā izglītība :) Tādēļ gribētu nedaudz nopietnāku pieeju šai problēmai, cik ilgi mēs jau runājam par to, ka Ķīlis veic reformas augstākās izglītības sistēmā? Cik tālu ministrs ir ticis šajā laikā? Vieni lozungi un revolucionāri paziņojumi, tikai :) Man ļoti nepatīk šī situācija, kad valdošajā koalīcijā sāk briest pretrunas un konflikts, kura pirmais cēlonis nav viss tas, ka Valdis Dombrovskis iestājas pret reformām augstākajā izglītībā, kā to paziņo Vjatčislavs Dombrovskis :), bet gan cēlonis meklējams, acīm redzot, vadīšanas mazspējā, nespējā noteikt konkrētu mērķi caur kuru varētu vēlmes īstenot utt
Ar ko atšķiras ideja bez pamatojuma neatbalstīt iepriekšējos AIP kandidātus no tā, ko nostrādāja NA, kad gluži tā pat bez pamatojuma neatbalstīja Brazovski? :) Vajadzētu iemācīties atšķirt lietas, kuras ir lemjamas pragmatiski, no lietām, kuras vērtējam caur emocijām
3
Una Grinberga > buchamona 18.12.2012. 12.48
Brazovskim bija jāuzņemas kolektīva atbildība, bet AIP nav “novērtējams katra komisijas locekļa ieguldījums”!
Ķīlis vēlējās lielāku nozaru sasaisti ar izglītību, lai izglītība kalpotu darba tirgus prasībām nevis otrādāk. Kāda ir nākamā AIP komisijas struktūra? Ļoti labs piemērs, kā sistēmas pārmaiņas tiek bremzētas! Cik daudzi pārstāvji ir no zinātnes? Nerunāsim, cik daudzi nāk no izglītības iestādēm vai ierēdniecības. Tad kā mēs varam realizēt ciešāku AI sasaisti ar darba tirgu un zinātni, ja šīs jomas ir ārpus lēmuma pieņemšanas kārtības?
0
buchamona > buchamona 18.12.2012. 13.04
Nasing spešal! Negribu ar Tevi strīdēties, varbūt Tev ir taisnība, varbūt arī nav :)Nezinu tādēļ, ka, man tā pat kā deputātiem tas nav skaidrs :) Cilvēki, kuri ir iesaistīti izglītības reformā, nav vēl paspējuši šīs lietas formulēt skaidri un gaiši, un pamatoti – tā, lai nerastos lieki jautājumi. Tas taču ir smieklīgi, kā te var lasīt komentāros – Vienotība, premjers iestājas pret izglītības reformu :)
Un vēl – kas tas tāds ir – kolektīva atbildība, kura Brazovskim bija jāuzņemas un kāds sabiedrībai no tā labums, ka viņu upurēja šīs ” kolektīvās atbildības” vārdā? :)
0
aldis_grunde > buchamona 18.12.2012. 13.04
>Nasing spešal!
AIP struktūra ir noteikta Augstskolu likumā:
66.PANTS AIP IZVEIDOŠANAS KĀRTĪBA
(1) AIP 12 locekļu sastāvā pēc izglītības un zinātnes ministra ierosinājuma apstiprina Saeima. AIP sastāvā ir pa vienam deleģētam pārstāvim no Latvijas Zinātņu akadēmijas, Mākslas augstskolu asociācijas, Latvijas izglītības vadītāju asociācijas, Tirdzniecības un rūpniecības kameras, Koledžu direktoru padomes, Rektoru padomes, Latvijas Augstskolu profesoru asociācijas, darba devēju konfederācijas, Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības, Izglītības un zinātnes ministrijas akceptētās studējošo pašpārvaldes pārstāvis, kā arī pašvaldību un citu juridisko un fizisko personu dibināto augstskolu deleģēts pārstāvis. Izglītības un zinātnes ministrs saskaņā ar ieņemamo amatu (ex officio) kā AIP loceklis pārstāv padomi valdības sēdēs. Latvijas Juristu biedrības, Latvijas Ārstu biedrības un citu profesionālo organizāciju pārstāvji AIP darbā var piedalīties ar padomdevēju tiesībām to jautājumu izskatīšanā, kuri skar šo organizāciju kompetencē esošos jautājumus.
0
Sandris Maziks 18.12.2012. 11.31
LoveLove
Kur rāvi, ka prokremlisku neliešu bandai rūp, lai Latvijā būtu “mūsdienīgi izglītotu” cilvēku sabiedrība? Cik tur trūka, ka arī visa pārējā valsts sūkātu Putinam?
0
dzintarz 18.12.2012. 11.24
Koalīcijas partneri varētu atbalstīt pašreizējos AIP kandidātus
==============
Vēlētāji varētu neatbalstīt pašreizējo koalulīciju..
Tak tā nav problēma koalulīcijai.
Koalulīcija ir dabiski nogurusi no vaŗas un intrigām.
0
alexander 18.12.2012. 11.16
Acīmredzamais iemesls, kādēļ AIP locekļi jāapstiprina, nesagaidot audita secinājumus par šīs struktūras darbību, bet precīzāk, bezdarbību, šķiet, ir nevēlēšanās mainīt izglītības kvalitāti Latvijā. Un rezultātā liegt jauniešiem perspektīvu saņemt konkurētspējīgu izglītību, kuru viņi turpmāk spētu lietderīgi izmantot Latvijā. Iespējams, šādam lēmumam fonā ir vienošanās par atbalstu citiem svarīgiem lēmumiem, tomēr vienīgi valstī, kurā ir daudz labi un mūsdienīgi izglītotu cilvēku, ir spriestspējīga, kritiski domājoša, toleranta un inovatīva sabiedrība. Es tomēr ceru, ka Saeimas politiķi paši vēlas dzīvot šādā sabiedrībā un novēl to saviem bērniem, tādēļ būs drosmīgi pieņemt pāri konjunktūrai un oportūnismam stāvošu lēmumu.
2
Janis > alexander 18.12.2012. 11.39
Viņu bērni nemācās “parastajās” skolās un augstskolās.
0
Una Grinberga > alexander 18.12.2012. 12.41
@LoveLove
Labs punkts. Atbildīgos vairs nevarēs sodīt par 1 milj. izšķērdēšanu, jo Vētra šajā sasaukumā vairs nebūs Vētra nākamajā sasaukumā. Un ja arī viņi neievēlēs, tad sodīt nevarēs, jo viņš vairs AIP nestrādā. Latvijas tiesiskums!!!
0
Ligiña Doniña 18.12.2012. 10.52
Dombrovska valdība atgādina PSKP politbiroju. Dajoš piķeļetku v dva goda. Un pie vienas vietas saturs un jēga. Galvenais ķeksītis un AIP blēžu un sovoku bandai miers un algas. Papīrs ir galvenais!
0
dzintarz 18.12.2012. 10.52
AIP locekļu pilnvaru laiks ir četri gadi.
===============
OK! Skaidrs!
Stagnācija. 4 gadi.
Pēc tam vēl 4 gadi.
Tiešām, beidzot būšu spiests piekrist mazbērna vecākiem – jāvālē prom!
Ilgi turējāmies, bet….
Žēl, bet pret objektivitāti “nepamīzīsi”..
Dombrovskis zaudē atlikušās elektorāta paliekas.
Varbūt tas arī ir mērķis “atjaunotās latvijas” ilgstošākajam valdības vadītājam – quit with ease..
0
Una Grinberga 18.12.2012. 10.16
…kamēr koalīcija savā starpā cīnās par vai pret izglītības reformām, Ušakovs piešķir bezmaksas braucienus meršu īpašniekiem un dažu stundu laikā spēj izmainīt RS noteikumus, lai neviens nevar pārmest netiesiskumu viņa darbībā…
beigās var izrādīties, ka siltās Ratnieka un Vētras vietas var maksāt varu Latvijā.
Nekas nav mūžīgs! Vilnītis ar savu “profesionalitāti” arī kādu laiku vadīja KNAB, bet pēc tam tika padzīts. Ko teiks Dombrovskis, Druviete un Dzintars, kad pēc mēneša apstiprināsies, ka Saeimas ievēlētais Vētra ir vainīgs pie pētījuma datu viltošanas? vai studenti apdomāsies un atcels Ratnieku no LSA vadītāja?
7
Janis > Una Grinberga 18.12.2012. 10.26
Ratnieks NAV studentu pārstāvis, studenti viņu nav ievēlējuši.
Ratnieku ir ievēlējuši ratnieciņi ar rektoru, īpaši Barševska kvēlu atbalstu.
Ļoti maz studentu vispār zina tādu uzvārdu un, ja zina, tad bieži no nesenajām konfrontācijām ar IZM, ko Ratnieks izmanto politiskā kapitāla audzēšanai, nevis kādu viņa “darbu” dēļ.
Kā jau ir iepriekš norādīts, gandrīz viss, ko Ratnieks piedēvē sev, ir iepriekšējā LSA vadītāja un viņa komandas veikums.
0
Sandris Maziks > Una Grinberga 18.12.2012. 10.31
Nasing spešal!
“beigās var izrādīties, ka siltās Ratnieka un Vētras vietas var maksāt varu Latvijā.
Vai tas nav “reformatora” Ķīļa krēsls?
“vai studenti apdomāsies un atcels Ratnieku no LSA vadītāja?”
Studenti, tie nav prātu izkūkojušie tantuki, ZP atbalstītāji.
0
aldis_grunde > Una Grinberga 18.12.2012. 10.34
>j_zalitis
“LSA ir biedrība, kuras biedri ir Latvijas augstskolu studējošo pašpārvaldes. Studējošo pašpārvaldes nodrošina biedrības darbību, pārstāvot savu augstskolu studentu intereses demokrātiskās LSA lēmējinstitūcijās – Kongresā un Domē. Studējošo pašpārvaldes ievēl organizācijas izpildinstitūciju – LSA Valdi.”
No http://www.lsa.lv/latvijas-studentu-apvieniba.html
0
Signija Aizpuriete > Una Grinberga 18.12.2012. 10.35
———
‘’Система, в которой мы сегодня живем, сложилась по типу разрушения. (..)‘’Политическим мародерам отдали политическую сферу, экономическим мародерам — экономику, менталитетную сферу захватили идейные мародеры. Как грабить страну, как ее держать в руках, чтобы хозяева были довольны — это они умеют. Но поднять страну по существу — для этого нужно научное понимание, это другой уровень мышления вообще. ‘’
Александр Зиновьев: Будем реалистами
=============================================================================
Būsim reāli – politikāņi, kas Latvijā īstenojuši prihvatizācijas, denacionalizācijas, konsolidācijas u.c. ‘šoka terapijas’ reformas – labi apjēdz t.s. Ķīļa reformas būtību. Nav RP nekāda jēgsaturīga, zinātniski pamatota plāna izglītības nozares reformēšanai – ir vēlme sadalīt un pārdalīt, jeb, vienkārši runājot ‘reformēt esošos reformatorus’.Par cīņas pret olichgarhiem un kampējiem rezultātiem neko pašlaik nedzird viena vienīga iemesla dēļ -, sistēmiskas problēmas pa daļām (nozarēm) var tikai reformēt, reformēt, reformēt…..reformēt bezgalīgi – tāds tas bizness.
0
Una Grinberga > Una Grinberga 18.12.2012. 10.55
@tvverotajs
Pēc Tava sanāk, ka esi ievēlējis Āboltiņu par Saeimas priekšsēdētāju, ja? Diezgan interesanta loģika…
0
dzintarz > Una Grinberga 18.12.2012. 11.02
(p)ežas indrānam
Tev laikam bagāti kaimiņvalsts sponsori?
0
Sandris Maziks > Una Grinberga 18.12.2012. 11.19
Pelēkais Vilks
1. tie nav sponsori, bet darba devēji.
2. edge_indran ——— nav viena persona, tur raujās vesela čekas rezervistu “copywriter” brigāde.
0
Sandris Maziks 18.12.2012. 09.47
klusais
“Dombrovskis netēlo muļķīti , viņš tikai visu nepasaka .”
Kremļa kājslauķu atbalstītāji grib, lai Dombrovskis atklāti izsakās par Ķīļa rosīšanos, ministru prezidents tādus vārdus publiski nemaz nedrīkst teikt.
Jā, neko vairs nedzird par Dāvida un Goliāta(Sprūdžs – Lembergs) cīniņu.
0
disassociative 18.12.2012. 09.43
Kārtējās tupās politiskās spēlītes, kurās visiem iesaistītajiem dalībniekiem absolūti pie kājas, kas patiesībā notiek nozarē. Pilnīgi vienalga, ka tiek ražoti bezjēdzīgi daudz nevienam nevajadzīgu “speciālistu”, kas nākotnē būs ilgstošie bezdarbnieki. Izglītības līmenis, ne tikai augstākās izglītības līmenis, Latvijā ir ļoti, ļoti zems. Bērni pēc skolas beigšanas, pēc augstskolas beigšanas ir absolūti konkurētnespējīgi. Bet politiķiem viss vienalga. Aizspēlējušies tik tālu, ka pilnīgi zaudējuši jebkādu realitātes izjūtu.
4
Elīna Barkovska > disassociative 18.12.2012. 09.58
alias. Tieši manas domas. Viss tevis minētais ir iemesls aizstāvēt Ķīli.
Stāsts nav par Ķīli, bet šausmīgāko birokrātijas mašīnu, kura ir tik ļoti sarūsējusi un ieaugusies, ka mēģinot viņu sakustināt, rodas liels troksnis starp detaļām, un kļūst skaidrs, ka vienam tas nav pa spēkam.
0
Signija Aizpuriete > disassociative 18.12.2012. 10.15
——–alias (..)
Izglītības līmenis, ne tikai augstākās izglītības līmenis, Latvijā ir ļoti, ļoti zems. Bērni pēc skolas beigšanas, pēc augstskolas beigšanas ir absolūti konkurētnespējīgi. Bet politiķiem viss vienalga. Aizspēlējušies tik tālu, ka pilnīgi zaudējuši jebkādu realitātes izjūtu.
==============================================================================
‘Muļķis pat baznīcā pērienu dabūs!’
– Politikāņi ir reālākie reālisti, jo spējuši veiksmīgi pielāgoties globalizācijas/amerikanizācijas procesam. Politikāņi var turpināt savas 1991.gadā sāktās reformācijas – un droši svinēt savu ‘veiksmes stāstu’.
Būtu tikai aitas, cirpēji atradīsies:
‘Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.’
http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja
0
Ligiña Doniña > disassociative 18.12.2012. 10.59
Vari tikai iedomāties, kas notiktu, ja pa īstam mēģinātu reformēt nodokļu sistēmu un veselības nozari, ja izglītībā ir šādas problēmas …Karš. Sapuvusī sistēma sevi uztur ar visiem spēkiem.
0
disassociative > disassociative 18.12.2012. 12.11
Un mēs visi kopā šo sapuvušo sistēmu finansējam.
0
dro 18.12.2012. 09.25
Tiem, kas Dombrovski saukā par muļķīti, būs kārtējo reizi jānokaunās, ja kauna sajūta tos nav pammetusi:)
21
ligakalnina > dro 18.12.2012. 09.29
Bija pateikts, ka viņš “tēlo muļķīti”, nevis ir muļķis.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 09.36
dzeris – izstāsti ko Tu vari saprast no notiekošā sēžot pie datora un lasot oficiālās ziņas ? Ja te par situāciju kāds spēj nokomentēt , tad tas ir Jautājums , jo viņš zin drēbi . Te pāris dienas atpakaļ pasniedza šausmu stāstu par sirds operāciju – cik uzrāvās uz šo manipulāciju ? Parunā ar jebkuru dakteri un viņš pastāstīs kas ir angeoplastika . Dombrovskis netēlo muļķīti , viņš tikai visu nepasaka . No viņa toņa vien var daudz noprast . Tas , ka RP nemetas aizstāvēt savu ministru vienotā frontē norāda , ka viss nemaz nav tik skaisti.
0
dro > dro 18.12.2012. 09.40
dzeris49. Gribi teikt, ka valsts vadītājs pilda klauna lomu? Ka tik ar Ķīli tev neiznāk tāpat kā agrāk ar SC:)
0
Janis > dro 18.12.2012. 09.43
Ko nozīmē “nemetas aizstāvēt vienotā frontē”?
Par atbalstu Ķīlim ir gan frakcijas relīze, gan atsevišķu politiķu relīzes (Vj. Dombrovskis, V. Zatlers), gan publiskie izteikumi (Pavļuts, Rinkēvičs, Sprūdžs, I. Vanaga, E. Bilsēns, I. Valdovskis, utt.).
Vienotība, arī starp citu, nemetas AIP “atbalstam vienotā frontē” – aktīvākie kā reiz ir tieši Druviete un Dombrovskis un paredzamajā balsojumā redzēsim, kuri cilvēki Vienotībā tomēr spēj redzēt tālāk par tuvējo īstermiņu.
0
Elīna Barkovska > dro 18.12.2012. 09.43
klusais: Es tiešām neiedziļinos visā šajā putrā starp AIP un Ķīli, bet neviens nevar noliegt, ka LV augstākās izglītības kvalitāte ir zem katras kritikas, bet AIP pasaka, ka pa lielam viss esot OK, lūk tāpēc rodas vēlme nedaudz Ķīli aizstāvēt. Es nesaku, kas viss ir pareizi ko viņš dara, bet dara!
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 09.45
lno – patiesībā jāpriecājas , ka iesaistītās puses ir tolerantas un publiski ieturētas . Ja kādam izbeigsies pacietība, tad gan var nākties dzirdēt brīnumus.
0
ligakalnina > dro 18.12.2012. 09.59
klusais – es zinu, kas ir angioplastika, un ko tu ar to gribi teikt, ka tāds sīkums, par ko vispār nav vērts runāt, vispār, nesaprotu, ko tevi tā satrauc Ķīļa veselība, te tu sludināji, ka viņš ir alkoholiķis, te tu sāc spriest par angioplastiku, tu tik labi par to visu esi informēts?
Manuprāt, katram skaidrs, ka tās reformas ir nepieciešamas, izņemot tiem, kam tās nav izdevīgas, bet nepilnības var atrast vienmēr un visur.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.00
j_zālītis – tie paziņojumi ir pilnīgs bleķis , jo tie ir tikai paziņojumi . Ko citu gan darīt politieķiem , protams aizstāvēt savējo . Ja MP nav taisnība , tad vajag argumentēti viņu presēt – gan valdības sēdēs, gan Saeimā , gan presē , bet paziņojumi ir vienkārši ķeksīša vietā . Ja Vj. Dombrovski vai Zatleru piemēram lūgtu loģiski izskaidrot Ķīļa reformu būtību , tad domāju , ka viņi veikli saputrotos skaidrojumos. Un tagad par AIP – ir gads kopš IZM ir Ķīlis un RP kurē izglītības nozari , jau gadu atpakaļ bija zināms ,ka AIP jāpārvēl decembrī – vai kāds ir dzirdējis gada laikā versijas par iespējamo AIP sastāvu , kādas diskusijas kurus vajadzētu mainīt, ar ko un kapēc ? Atbildīgā partija guļ un atjēdzas pirms vēlēšanām ?
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.05
dzeris – man jahtas viena no komandām ir kardioķirurgi :) Pieļauju , ka varu zināt kaut ko par tām lietām . Pašam ir nācies divreiz redzēt “dzīvajā” kā lāpa sirdi un asinsvadus. Samērā interesants pasākums .
0
Janis > dro 18.12.2012. 10.06
Ķīļa reformu būtības skaidrošanai nav jābūt nekādam ģēnijam, jo tas viss ir publiski pieejams un arī minētie politiķi par to būtību ir bijuši informēti vēl labu laiku pirms iepriekšējām Saeimas vēlēšanām, jo abi piedalījās programmas veidošanas procesā.
Kādas diskusijas?
Vai tiešām domājat, ka V un NA pie atbalsta AIP nonāca “diskusiju” ceļā?
Labrīt LV politikā!
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.08
Bronks – parādi kurš saka , ka ar AI ir ok… Bet jautājums ir par revolūciju vai evolūciju . Pieņemu , ka redzot to , ka Ķīlim nav skaidra plāna ko un kā darīt , lai sasniegtu rezultātu – pieļauju ,ka runa iet par revolūciju , bet jau iepriekš jautāju – cik vēsturē ir stāstu par “labām” revolūcijām.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.10
j_zālītis – Labrīt LV politikā ! Tad lūdzu paskaidrojiet kas tika ietirgots pret atbalstu AIP .
P.S. Skaidrais plāns ir tās filmiņas Youtube ?
0
Janis > dro 18.12.2012. 10.22
Tikai muļķis lepojas ar nezināšanu.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.24
j_zalītis – bet gudrais paskaidro muļķim :) JA protams ir ko paskaidrot…
0
Janis > dro 18.12.2012. 10.28
Ja muļķis negrib zināt, gudrā uzdevums nav sisties ar galvu sienā.
Kā jau teicu, informācija ir publiski pieejama, tajā skaitā publicēta arī IR.lv.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 10.41
j_zalitis – skaidrs , varbūt pats zini kas ir pirmais veicamais uzdevums IZM pēc valdības rīcības plāna ? KAd ir termiņš un kas par to dzirdams ?
0
Sandris Maziks > dro 18.12.2012. 10.43
lno
“Ka tik ar Ķīli tev neiznāk tāpat kā agrāk ar SC:)”
Dzēris attieksme pret SC nav mainījusies, ir mainījusies tikai konjektūra.
0
dzintarz > dro 18.12.2012. 11.37
kusais j_zalītis – bet gudrais paskaidro muļķim :) JA protams ir ko paskaidrot…
=============
Klasiska čeka!
Protams, atvaļināts un viss kārtībā ar pilsonības papīriem..
Inteliģents, melīgs līdz kaulam, informēts…
SAB vai DP ārštatnieks…
0
dzintarz > dro 18.12.2012. 12.06
lno Tiem, kas Dombrovski saukā par muļķīti, būs kārtējo reizi jānokaunās, ja kauna sajūta tos nav pammetusi:)
===============
Arī muļķīši mēdz piekust.
Vājākos organismos arī kauns piekūst.
Tāda ir demokrātijas būtība.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 12.55
Pelēkais vilks – nav grūti dzīvot , ja visu laiku čekisti rādās ? :)
0
dzintarz > dro 18.12.2012. 15.50
klusais Pelēkais vilks – nav grūti dzīvot , ja visu laiku čekisti rādās ? :)
=========
Absolūti
nav
grūti!
0
dro 18.12.2012. 09.17
Mīļās dāmas! nedodiet vaļu emocijām. Ar Ķīli nav apmierināti arī zinātnieki:)
8
Elīna Barkovska > dro 18.12.2012. 09.24
Ono
Pārmaiņas pēc izmazgā muti un savas rokas pārbaudi, pirms sēdies pie datora.
0
dro > dro 18.12.2012. 09.27
Broks. Tu dusmojies, tātad pamazām rodas nojausma, ka taisnība nav rupjības pusē:)
0
Sandris Maziks > dro 18.12.2012. 09.28
lno
Mūsu zinātnieki vienkārši nav izauguši līdz Ķīļa augstumiem.
Ķīlis 22 gs. reformators.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 09.29
Starp citu pirmie bija sportisti :) To jomu Ķīlim lielā mērā noņēma .
Bet ja nopietni un bez emocijām , tad visa situācija ir izvērtēšanas vērta . Ķīlis ir sadzinis reālus ķīļus un tas ko mēs publiski redzam ir tikai daļa no visas samilzušās situācijas . Ne velti RP ir relatīvi klusa , tikai pieklajības pēc Vjačeslavs kaut kādus paziņojumus uzģenerē. Man sajūta , ka RP spice pati ir sabijusies no situācijas . Pie kam liels mīnuss ir arī amorfā situācija pašā RP , cik saprotu un ir dzirdēts , tad pašā partijā nav vienotības un ir iekšējā cīņa par ietekmi .
0
dro > dro 18.12.2012. 09.31
articulus100. Ķīlis ir runātājs, bet nav ne rakstītājs – nav zinātnisku publikāciju, ne darītājs – nav plāna. Publika gaida revolūciju:)
0
aldis_grunde > dro 18.12.2012. 09.39
Vai nu Ķīlis idealizē matemātikas iespējas vai arī skata visu pasauli pārāk vienkāršoti, bet ar pieminētajiem sportistiem bija līdzīgs mēģinājums kā ar augstskolu programmām – atrast universālu formulu, kā izrēķināt piešķiramo finansējumu. Ja nekur tas nav izdevies, tad maz ticams, ka Ķīlis to spēs izdarīt dažos mēnešos un kā jau teicu – ja kāds saka, ka sarežģītai problēmai ir vienkāršs risinājums, tad visdrīzāk viņš kaut ko nav ņēmis vērā un risinājums ir kļūdains.
0
garausiitis > dro 18.12.2012. 09.40
lno – par revolūcijām – man piemirsusies vēsture , bet ir mums kāds labs revolūcijas piemērs . Es tomēr revolūcijas vietā izvēlētos evolūciju :)
0
dzintarz > dro 18.12.2012. 10.37
klusais lno – par revolūcijām – … Es tomēr revolūcijas vietā izvēlētos evolūciju :)
======
Šmaiļiks ir nevietā “klusam cilvēkam”, aizko čekistam lieti noder.
Par tēmu: nez kāpēc vienumēr tie, kas “par evolūciju” visu aizlaiž līdz “revolūcijai”?
0
Elīna Barkovska 18.12.2012. 09.09
Un tas AIP kopā ar ZZS izsaimniekotais miljons ir tāds sīkums? Mazs pārpratums?
Nu jā, uz Latvijas pasta fona, tas tiešām ir sīkums?!
Ai kā Vienotībai gribētos veco koalīciju ar ZZS, un NA ar nebūtu nekas pret.
Skumji, ka V.Dambrovskis būdams tik atzīts Eiropas politiķis uzvedas, kā pašmāju marionete.
4
aldis_grunde > Elīna Barkovska 18.12.2012. 09.23
Un kas teica, ka miljons ir izsaimniekots? Ķīlis, jo redz viņam nederēja projekta rezultāti tam, lai augstskolām nogrieztu finansējumu…
0
Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 18.12.2012. 09.26
tvverotajs Aha, uz Rivžu paskaties:)) Kompetences iemiesojums:)) Ok, Ķilis slikts un melo, lai tak viss paliek kā ir- labākā valsts, labākā izglītība, ka tik Lembergs apmierināts.
0
aldis_grunde > Elīna Barkovska 18.12.2012. 09.31
OK, Tavu argumentu sapratu – iešu paskatīties uz Rivžu :)
0
Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 18.12.2012. 09.32
tvverotajs. Lai Jums jauks randiņš:)
0
ligakalnina 18.12.2012. 08.54
V pamazām noslīd līdz NA līmenim, izskatās, muļķības, populisma, un bezatbildības vīruss ir lipīgs, “izglītības mafija” droši var svinēt uzvaru, un turpināt trekni dzīvot, krāpties, vēl vairāk degradēt AI Latvijā, ražot nevērtīgu diplomu saņēmējus, utt., NA un V viss apmierina.
Un Dombrovskis brīžam jau sāk izskatīties vienkārši smieklīgs, sabiedrību jau arī nevajadzētu uzskatīt par kādiem muļķīšiem un karināt tādus makaronus.
Manuprāt, Ķīlim vajadzētu atkāpties, nav jau nozīme mēģināt darīt jebko, ja koalīcijas partneri to atklāti sabotē, nu lai nāk vecā stagnāte Druviete un saplūst tur vienotā ekstāzē ar to Ratnieku, Vētru, un pārējiem blēžiem no tās padomes, tai noteikti nevajadzēs nekādas reformas, visi būs apmierināti, būs miers un klusums, bet, izglītības kvalitāte – kam tas interesē šinī karaļvalstī?
2
Una Grinberga > ligakalnina 18.12.2012. 10.04
@dzeris
RP varētu ierosināt koalīcijā rokādi piem. Druviete iet par izglītības ministri, bet Saeimā izglītības komisiju pārņem RP pārstāvis. Es gribu redzēt, ko tad teiks Druviete un Dombrovskis, kad Saeimas komisijas lēmumi būs citādāki nekā Druviete iecerējusi? … Ja Druvietei vispār būs kādi lēmumi, jo viņai vajag reformu mērķus, kas visticamāk tiks gatavots visu atlikušo sasaukuma laiku!
0
ligakalnina > ligakalnina 18.12.2012. 11.26
Nez vai Druviete vispār spējīga sagatavot ko produktīvu vai progresīvu, vienīgais, uz ko viņa spējīga, ir kladzināt un rezonēt dažādas visai apšaubāmas “patiesības”, “kritizējot” Ķīli.
Domāšanas rigiditātes ziņā Druvieti mierīgi var pielīdzināt brīnumprezidentam Bērziņam, pilnīgākais bezceris un ideju vākums.
0
Janis 18.12.2012. 08.40
Lācītim pēdējā laikà dikti iepaticies tēlot muļķīti.
“Kandidātiem domstarpības ar IZM”
Bet neizdarība, nekompetence “izglītībā svarīgāks ir process, nevis rezultāts”, politizācija un iespējamà viltošana un naudas izsaimniekošana – tie tādi sīkumi vien ir.
Nu gluži kà “mulsums” par Ventspili, kur pat Vpils domes juriste atzina, ka starpība ir, bet ne jau lācītis.
3
Elīna Barkovska > Janis 18.12.2012. 09.14
j_zalitis: Piekrītu, es tagad RP vietā tāpat, kā NA stipri pašūpotu euro laivu. Ja vienotība nerespektē savus partnerus un to viedokli,traucējot darboties politiski deleģētā izglītības sfērā, tad kāpēc otriem vajadzētu atbalstīt Vienotibu.
0
ligakalnina > Janis 18.12.2012. 09.19
Bronks – diezin vai RP nolaidīsies līdz NA metožu līmenim, nav tas stils un daudz lielāks atbildības līmenis.
0
Elīna Barkovska > Janis 18.12.2012. 09.21
dzeris49. Protams, ka nenolaidīsies, bet ko lai dara? Vienotība jau kuru reizi RP nodod?
0