Zatlers Rīgas domes vēlēšanās pieļauj kopēju RP un “Vienotības” sarakstu

69

Komentāri (69)

kkristaps 10.12.2012. 22.51

Kad spēks un spirgtums zūd, birst asaras,
Tad viena cerība vēl mani mierina:
Tuvāk pie Tevis, Dievs, tuvāk aizvien!

Pārlasīju Susura paudumu, it īpaši nobeiguma lozungu, un atcerējos šo iedvesmojošo un pacilājošo dziesmu. Varbūt Reformu partijai vajadzētu izvēlēties to par himnu? Ticīgiem ļaužiem dikti ietu pie sirds

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 10.12.2012. 13.24

Zatlers pēc slimības kļuvis tāds kā loģiskāks un vairs tik daudz nerunā to, ko no viņa gaida, bet to ko domā pats. ZRP ir zemi reitingi, ir iespēja atdzimt. Zaudēt vairs nav ko, var tikai celties. Ja attīrīsies no kukuļveidīgiem sārņiem, tad ZRP varētu atkarot savu vietu politikā. Šoreiz nevis uz populisms un protesta balsojumu bāzes, bet pēc būtības. Tik kandidāts domes vēlēšanām būtu jāizvirza gan. Bloķēšanās ar Vienotību nozīmēs pievienošanās tās bēru gājienam. Niša ko savulaik aizpildīja Jaunais Laiks, pēc tam Vienotība, kļūst brīva. Vienotība ir taukmūlējusies, un vairs nespēj pārstāvēt bezkompromisa cīņu ar negodīgumu, korupciju pat škietami. Tāpēc ir jānāk kaut kam vietā. ZRP šo izdevību būtu jāizmanto.

+2
-6
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ieva 11.12.2012. 19.10

    Ķīps
    “Bloķēšanās ar Vienotību nozīmēs pievienošanās tās bēru gājienam.”

    Vienotība kopā ar ZP tiktu aizskalota kanalizācijā. No ZP morga smaka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 10.12.2012. 11.42

RP vēlēšanās jāstartē atsevišķi un jāparāda savs potenciāls. Protams, politikā var notikt visādi pagriezieni un to jau arī Zatlers pasaka. Ar tik dažādām vērtībām šīm partijām apvienoties ir gandrīz vai neiespējami.
Apvienošanās pašlaik visvairāk ir vajadzīga Vienotībai, jo tad vienā “čupā” sajaucoties būs mazāk redzama V izgāšanās pašvaldības vēlēšanās. Vienotības likšana uz Ēlerti, kas visas vēlēšanas balstīs uz “Atdosim Rīgu Latvijai”, ir kārtējā kļūda.
Var būt variants, ka RP piedāvā labu līderi un (uzsveru) komandu ar programmu un pēc tam piedāvā Vienotībai atteikties no Ēlertes, startējot zem kopēja RP karoga uz(uzsveru) vienlīdzības principa. Bet uz to V, zinot viņas uzpūtību un ambīcijas, nekad neparakstīsies.
Ar šo paziņojumu Zatlers grib novilcināt vai izslēgt melnā PR kampaņas sākšanos, kas faktiski jau ir sākusies no Vienotības puses.
Pēc Zaķa atstāšanas V frakcijas vadītāja amatā, šī partija ( tā izskatās ) ir nolēmusi pakāpeniski aiziet nebūtībā. Tas pierāda, cik liela plaisa ir starp Vienotības ierindas biedru un V valdošo kliķi. Šo Zaķa atstāšanu amatā nesapratīs pat viskvēlākie V atbalstītāji partijā.
Te daži V “gudrīši” izplata tēzi, ka “Zaķi jau vienreiz sodīja, neievēlot partijas valdē” un tagad mūsu Zaķis ir kā “balta” lapa – turpmāk var ieņemt jebkuru augstu amatu.
Ar šādu traktējumu noteikti nebūs apmierināti tie V biedri, kas ar lielu balsu skaitu kongresā pateica – Zaķim nav vietas politikā.
Un vēl tas spārnotais V kliķes teiciens – “Zaķis kā frakcijas vadītājs spēs saliedēt deputātus”.
Tāda sajūta, ka ziņām par pasaules galu ir noticējusi pati Vienotība, savādāk grūti izskaidrot šo pašiznīcināšanās taktiku, ko tā piekopj pēdējā laikā.
Atkārtoju – Āboltiņas Vienotības vadošā kliķe klaji uzspļāva saviem partijas biedriem un rezultāts būs redzams pašvaldības vēlēšanās. Vienotība pašlaik blefo tā pat kā viņas sabiedrotais Lembergs.
Vairs nevar noslēpt ne ar kādu demagoģiju to faktu, ka Vienotība un Lembergs spēlē uz vienu roku. Pēdējie notikumi Ventspils brīvostā to skaidri parāda. Vienīgais, kas tur cīnās pret smagos noziegumos apsūdzēto, ir RP pārstāvis. Dombrovska pārstāve, juridiskā konsultante un viņa ģimenes “biznesa” kūrētāja Bukāne ir veiksmīgi iestrādājusies Lemberga ostas sistēmā. Kā saka paši Lemberga cilvēki – Bukāne strādā “konstruktīvi”.
Tas “konstruktīvisms” izpaužās savādā veidā – Bukāne pēkšņi arī vairs skaidri neatcerās vai Lembergs ir balsojis par savu ģimenes locekļu interesēm.
Kas ir vienreiz gājis sadarbībā ar Lembergu ( nelabo ), tam atpakaļceļa nav. Vienotība to skaidri tagad pierāda.
Man šajās vēlēšanās atkal būs jābalso par vērtībām – tās vērtības, kuras mums visiem bija Jaunajā laikā, noslīka pašreizējās Vienotības vadošās kliķes ambīciju purvā.
Mums visiem ir tikai viena cerība – RP!

+2
-9
Atbildēt

7

    kkristaps > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 12.13

    Kukules braucienu pa pasauli, plikus stilbus spīdinot un latviešus mājās aicinot, esi piemirsis? Un Lilitas Zatleres privātuzņēmuma ražoto implantu uzdošanu par ārzemēs ražotiem arī lāga neatceries? Un Āra Audera noēšana pavisam no prāta izkritusi? Šaubos gan, vai “mums visiem” ir tikai viena cerība, katrā ziņā es no prastiem blēžiem neko neceru.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 12.15

    ..vēl arī Visu Latvijai ar izsvītrotiem tb/lnnkišņikiem, baķkistiem un tabūniķiem… varbūt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 12.16

    susurs. V politika Ventspilī ir saprotama, teikšu pat attaisnojama – bez ZZS balsīm uz euro nepāriesim, bet tavs “Mums visiem ir tikai viena cerība – RP!” man atgādina alus dzērāju “Rižskoje Dinamo naše vsjo”. Turpini mūs uzjautrināt, tev tiešām izdodas:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 12.17

    …Susur…jau sen gribēju Tev pajautāt – cik ilgi strādāji Lembergam un Vienotībai par sakarnieku?….Tev tik labi zināmas visas peripetijas!….
    …un tad, kad izgāzās “projekts” par Āboltiņas ciemošanos Puzē – vajadzēja mainīt “kļičku”?….:)

    …ja nopietni – Tev tāda dīvaina taisnības izjūta – Zatleru cel debesīs, lai gan Zatlers ar Lembergu vīniņu dzēra, iedzīvojās uz slimu cilvēku rēķina – kas var būt briesmīgāk, kā celt savu labklājību uz sāpēm un izmisumu?….

    …vienam Tu grēkus atlaid, bet citus dedzini sārtā….vai tā nav liekulība?….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 12.39

    Protams, ka Zaķa, ar likumu atļautā, bet neētiska rīcība, pērkot auto, ir daudz smagāks grēks par Zatlera tankiem, gan tiešā, gan pārnestā nozīmē. Sasmīdināji:))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Māris Bārzdainis 10.12.2012. 15.49

    Tanki bija virtuāli, bet nodokļu afēra materiāla.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 11.12.2012. 19.07

    Normunds
    “Tanki bija virtuāli, bet nodokļu afēra materiāla.””

    Kur tad vēl materiālāk?
    http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7628

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 10.12.2012. 11.08

Daudz netrūka, ka Ušakovs ar Zatleru slaucītu savus sūdainos daiktus Dombrovska kamzolī. Varēja gadīties tā, ka Dombrovskis uz šodienu jau būtu pasludināts par vinekompetentāko premjeru Latvijas vēsturē, kurš visu salaidis dēlī, gan kremļa, protams, gan mūsu sabiedroto NATO un ES pelts. Neskatoties uz to, ka ZP tikušas ienesīgākās un nozīmīgākās ministrijas, tai tomēr nākas kaut cik rēķināties ar Vienotību, NA, premjeru un sabiedrību.

+5
-4
Atbildēt

0

piziks 10.12.2012. 11.01

Ja Zatlers ar RP savā tankā nepiebrauks pie Ušakova tramvaja, Kukula-Kukuli dzeguze netiks Rīgas brīvostā dēt. Kādas tur sarkanās linijas?!

+7
-3
Atbildēt

1

    dace_ampermane > piziks 10.12.2012. 11.10

    Optiskais[[[[[[ Ja Zatlers ar RP savā tankā nepiebrauks pie Ušakova tramvaja

    Sježalisja k ZAGSU tramvaji, tam krasnaja svaģba bilā [proletāriešu dzejn. Majakovskis]

    +4
    0
    Atbildēt

    0

andris902 10.12.2012. 10.57

…palieku pie savas pārliecības, ka vajadzētu tomēr veidot vienu sarakstu = V+RP+NA….un mēra amatam izvirzīt Pavļutu…..galu galā – jāskaidro vēlētājiem, ka ir iespējas svītrot nevēlamās personas un tad jau vienalga – vai Vienotības, vai NA, vai RP kandidātus….svarīgas ir nodotās balsis par sarakstu…..Ēlertes un Brokas čubināšanās nav nopietna, jo sievietes – politiķes nekad netiks uztvertas līdzvērtīgi vīrietim….patīk tas mums vai nepatīk, bet tāda ir realitāte….Pavļuts tomēr ir cita svara kategorija un runā “cilvēciski” saprotamā valodā…..arī Ušakova nekaunību un augstprātību tas spētu mazināt…..

+5
-3
Atbildēt

15

    ievuliitis > andris902 10.12.2012. 11.31

    Bet vai Pavļuts varētu būt reāls kandidāts nevis makšķerāķis? Tad viņam jau pirms vēlēšanām jādemisionē no ministra amata, lai cilvēki tam noticētu. To vajag?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 10.12.2012. 11.38

    zanE. Ēlertes un Brokas čubināšanās nav nopietna, jo sievietes – politiķes nekad netiks uztvertas līdzvērtīgi vīrietim….
    _____________________
    Te nu bija:) Sievieti nupat atzina par Latvijas 20gades ievērojamāko politiķi, saeimu vada sieviete, sievietes – ministres, Eiroparlamenta deputātes…Vai Viņķeles grāmatiņas būtu tā sajaukuši prātu?:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 11.47

    ….un kāda ir sabiedrības attieksme pret sievietēm – politiķēm?….pārlasi komentārus tepat IRsī….

    …hmmm….par divdesmitgades politiķa aptauju – par V.Vīķi-Freibergu tika saņemtas 288 balsis, par Dombrovski – 244….tā tik ir aptauja!…. :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 10.12.2012. 11.51

    zanE …
    “….un mēra amatam izvirzīt Pavļutu…..”

    Pavļuts neko nav pasācis, lai tiktu izvērtēts un, iespējami, apturēts speciālistu apšaubītais Turcijas “Gamma”, “Latvenergo” un mūsu gazpromizatoru valsts nozagšanas projekts, TEC II 2. kārta un vainīgo saukšana pie kriminālatbildības. Joprojām LIAA vada Šlesera zilais draudziņš, Ozols, un pēc saviem ieskatiem izdala Eiropas miljonus, kuriem būtu jākalpo uzņēmējdarbības veicināšanai.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 11.52

    …Betij…neatceros, vai tika izdarītas izmaiņas likumā par kandidāta darbības apturēšanu uz vēlēšanu laiku, bet par to tika spriests….

    …par Pavļutu – nu, tas varētu norādīt, cik partijām svarīgas pašvaldību vēlēšanas Rīgā un, cik lielu nozīmi tām piešķir visas Latvijas kontekstā….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 11.55

    …articulus….ja Pavļutam EM problēmu risināšana ir par sarežģītu, tad RD tomēr ir mazāks mērogs…. :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 10.12.2012. 12.10

    Un ko tādu nepelnītu raksta par sievietēm politiķēm?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 10.12.2012. 12.18

    Nav runa par likumu. Runa ir par vēlētājiem. Vai daudz vēlētāju noticēs, ka Pavļuts atteiksies no Ekonomikas ministra amata lai, (iespējams, ja ievēlēs un, ja vēl koalīcijas partneri neuzmetīs, kā tas mēdz gadīties) lai sāktu vadīt Rīgas Domi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 12.39

    …Betij…vēlētājs ir neprognozējams un…emocionāls….ja būtu pragmatiķis – līdz šādai situācijai RD nebūtu nonākuši….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 10.12.2012. 12.47

    zanE. …vēlētājs ir neprognozējams un…emocionāls….ja būtu pragmatiķis – līdz šādai situācijai RD nebūtu nonākuši….
    __________________
    Apbrīnojami:) Pragmatiķiem vajadzēja balsot par Jaunupa koalīciju ar Ušakovu? Pērle:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 10.12.2012. 12.57

    Emocionāls, kā tu apgalvo, vēlētājs tieši arī balstās uz principu – “ticu/neticu”. Par ko es arī rakstīju sakarā ar tavu versiju par Pavļutu. Bet tu nez’ kāpēc iebildi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > andris902 10.12.2012. 13.03

    Piekrītu Zanei. Varbūt, ne tik daudz konservatīvu apsvērumu dēļ (“sievietes tikai čubinās”), bet tādēļ, ka izvirzītās kandidātes nestāv līdzās Ušakovam.
    Pavļuts varētu. Tiesa viņam gan būtu jānolaižas līdz lumpeņu līmenim, bet domāju, ka arī to, atšķirībā no Ēlertes, viņš varētu.
    Tik, kas viņu izvirzīs?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 13.50

    …lno….norobežojies no ironijas, kas brīžiem Tev traucē loģiski spriest….ja vēlētājs nebūtu tik daudz balsis atdevis par debesīsbraucēju Šlesaru, tad nebūtu izveidojies Ušakova/Šlesera tandēms un Ameriks nevarētu pārņemt Šlesera stafetes kociņu….neaizmirsti, ka tolaik uz RD startēja gan TB, gan vislatvieši (kuri domē netika)….bet vēlētājiem pieņemamāks šķita Šlesers….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.12.2012. 13.53

    …Betij…Tu kļūdies!….es neiebildu, bet norādīju, ka Pavļuta virzīšana varētu būt problemātiska sakarā ar likuma nepilnībām….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 10.12.2012. 16.25

    zanE…..ja vēlētājs nebūtu tik daudz balsis atdevis par debesīsbraucēju Šlesaru, tad nebūtu izveidojies Ušakova/Šlesera tandēms…
    ______________________
    tad būtu izveidojies Ušakova – Jaunupa tandēms /pilnīgi bz ironijas/ un iespējams arī saeimā toni nebūtu noteikusi ZZS, bet SC:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

efeja60 10.12.2012. 10.18

Viens saraksts nav iespējams, tāpēc, ka Vienotība jau visu sabojāja, izvirzot Ēlerti. Iet vienā sarakstā zem Ēlertes būtu neprāts, bet Vienotība nepiekritīs noņemt Ēlerti, tāpēc izvēles nav, jāveido savs saraksts. Turklāt, zinot jenotu dabu, ir skaidrs, ka kopējā sarakstā jenoti gribēs nekaunīgi dominēt uz partneru rēķina, tas arī ir punkts pret kopēju sarakstu.

+2
-10
Atbildēt

6

    ievuliitis > efeja60 10.12.2012. 10.29

    Pie reitinga ap trīs procentiem tiem derētu lūgties, lai paņem kopējā sarakstā – tomēr kāda cerība, ka vismaz kāds tiks ievēlēts.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 10.12.2012. 10.49

    3% ir labs rādītājs, kas nozīmē, ka viņiem ir labas iespējas iekļūt Rīgas domē. Ja aizies ap 60% balstiesīgo, tad viņi iegūs 6-7% balsu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > efeja60 10.12.2012. 11.06

    …šobrīd neviens nezina, kādi ir partiju reitingi Rīgā….SC Kaktiņa kantorim pasūtītos pētījumus nevar ņemt nopietni, jo tiek spekulēts ar visu Rīgas iedzīvotāju balsīm, bet ne aptaujāti balsstiesīgie….notiek smadzeņu skalošana un prāta ietekmēšana, ka Ušakovam ir milzīgi augsts atbalsts….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > efeja60 10.12.2012. 11.30

    zanE. Ar ko gan kaktiņš būtu sliktāks /labāks par Freimani?:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > efeja60 10.12.2012. 11.39

    …lno….nevarēsim salīdzināt, jo SC savus pētījumus pasūta tikai Kaktiņa kantorim…. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 10.12.2012. 12.04

    Visi šiekantori ir neuzticami, jo izvairās aptaujās iekļaut reālu vēlētāja iespēju “balsošu ar tukšu aploksni”. Šis liecina par kantoru angažētību un uzticību valdošajai kliķei.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 10.12.2012. 10.08

dzeris sacīja šorīt, ka iešot uz Delfiem rakstīt, bon voyage !

+8
-3
Atbildēt

3

buchamona 10.12.2012. 09.59

….”publika gaida Reformu partijas uznācienu”, proti, mēra amata kandidāta nosaukšanu. Tādēļ partija, apzinoties atbildību, pieturēšoties pie “ļoti rūpīgas situācijas analīzes plāna”. “Jo lielāks aktieris, jo lielāka pauze.. un arī droši vien lielāki panākumi,” ++++ Laikam jau ļaudīm tomēr vislabāk ir darboties savā lauciņā, savā profesijā. Mūsu – es teiktu pat ģeniālais komponists I.Kalniņš savlaik politiku salīdzināja ar pokera spēli, un beigu beigās aizrunājās tik tālu, ka pats savu pozitīvo tēlu tautas acīs iznīcināja, lai gan pirmie soļi politikā līdz ar komponista iestāšanos LNNK bija spoži. Tas pats šobrīd notiek ar kādreiz lielisko ķirurgu Zatleru – tie paši grābekļi, tās pašas neveiksmīgās metaforas. Politika nav ne teātris, nedz azartspēle. Ar savu politiku tauta un tās līderi būvē savu māju, ja tā var salīdzināt. Un vēl viena ļoti liela kļūda ir mēģināt nodalīt Saeimas vēlēšanas, lūk tā ir politika :), no pašvaldību vēlēšanām, kas it kā nav politika. Kur tad ir tā robežšķirtne starp politiku un “nepolitiku” – piemēram Rēzeknē, kur viss – sākot ar egles iedegšanu un beidzot ar – visu pārējo, aiziet SC zīmē.

Pašvaldību uzdevumos ietilpst gan skolu komplektēšana, kā redzējām to Rafaļska gadījumā, gan svētku organizēšanā, piemēram RD tradīcija aizliegt 16. marta pasākumus un, tagad jau kā par pašvaldības saietu, rūpēties par 9. maija organizēšanu – tā nav politika? Bezatbildība ar kādu tiek Rīgā risināti sociālie jautājumi, “bezmaksas transports” – daļēji uz valsts budžeta rēķina, izstāšanās no pašvaldību savienības uc. – tā nav politika? Gudri runājam bez apstājas ….:)

+12
-3
Atbildēt

6

    efeja60 > buchamona 10.12.2012. 10.25

    Pilnīgi piekrītu. Politiku nosaka ekonomika. Kādu ekonomiku mēs gribam? Liberastisku vai cilvēkam draudzīgu? Un jau atkal visam pamatā vērtības. Tik jāuzmanās no populistiem, piemēram, Ēlertes – vārdos daudzina Skandināviju, darbos sanāk Somālija.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 10.12.2012. 10.32

    Dīvaini, pasakot “pilnīgi piekrītu”, turpmākajā tekstā apgalvot, ko pilnīgi pretēju.:))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 10.12.2012. 10.46

    Ja konfrontē ar oficiālo politisko liekulību – runājam vienu, daram citu, tad jā, sanāk, ka es runāju pilnīgi pretējo, bet ja netic politiķu vārdiem, bet tikai darbiem, tad kur es ko ne tā esmu pateicis? Un sanāk, ka Ēlerte ar ziemeļu zvaigznes murgu un Vienotības ekonomisko politiku ir lielāks drauds vidējam latvietim, nekā Ušakovs ar saviem kaķiem.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.12.2012. 10.55

    Normunds
    “Ja konfrontē ar oficiālo politisko liekulību – runājam vienu, daram citu, tad jā.

    http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_10/32039/sc_zrp_fff-media_large.jpg

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 10.12.2012. 11.00

    pasakot “pilnīgi piekrītu”, turpmākajā tekstā apgalvot, ko pilnīgi pretēju.:))
    _____________________
    Ikdienišķa SCientologu SCenogrāfija.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 10.12.2012. 12.00

    Nevajag man šūt simpatizēšanu SC. Es tikai objektīvi raugos uz situāciju, bez pozitīvisma kampaņas lēkmēm uz “ziemeļu zvaigzni” un tabūniskiem tūdalismiem, baķkiskas reālpolitikas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

juhans 10.12.2012. 08.51

V. Zatlers: “…man ir pārsteigums šo līniju vilkšana…”

Droši vien nevienam citam nebūs pārsteigums, ka RP līderim tas ir pārsteigums.

+11
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > juhans 10.12.2012. 08.57

    Zatlers: “…man ir pārsteigums šo līniju vilkšana…”
    _____________________
    jo tankodroma projektā tādas nebij paredzētas?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

putekliic 10.12.2012. 08.38

…nesadarboties ar Saskaņas centru Zatleres saka: „Bet, godīgi sakot, pašvaldību vēlēšanās man ir pārsteigums šo līniju vilkšana. Acīmredzot tomēr kaut kas slēpjas pašā Saskaņas centrā. Kāpēc pret to tiek vilktas šādas sarkanās līnijas jau pašā kampaņas sākumā.”
___
Jā, kaut kas slēpas tajā SC! Bet VZ joprojām nu nekādi nespēj uztvert – kas tieši?! Un pārsteigums par “sarkanajām līnijām”? Tas tiešām varētu būt pārsteigums VZ, tāpat kā visiem bija pārsteigums pirms 2 gadiem, kad VZ pēkšni sajuta sevī lielā integratora mesiju un centās “integrēt” LV sabiedrību caur SC iesaistīšanu valdībā un no šīs domas viņu varēja atturēt tikai “tanki”.
Un vēl – Vai tiešām RP tagad, kad reingi ir zemāki par ķēves nograuztu zāli, spēs līst uz vēdera atpaķaļ pie V? Un V būs spējīga aizmirst “aizvainojumu”?

+11
-7
Atbildēt

6

    ilmisimo > putekliic 10.12.2012. 08.48

    .. RP tagad, kad reingi ir zemāki par ķēves nograuztu zāli, spēs līst uz vēdera atpaķaļ pie V?
    __________________

    kas dzimis rāpuot…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 10.12.2012. 08.55

    Re ku’ vēl viena pērle no VZ intervijas: “Un man tur [prezidenta krēslā] būtu iespēja nonākt tikai tad, ja valstī būtu ārprātīga krīze un būtu vajadzīga persona ar krīzes pieredzi”.
    No comment…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > putekliic 10.12.2012. 08.58

    Ko nu kurš ar to sadarbošanos / nesadarbošanos saprot? Ja nesadarbosies, – vai tas nozīmē, ka (uzvaras gadījumā) komisijās tos nepareizos nelaidīs darboties? Kā zināms, TB savu laik ar viskaut ko sludināja, bet reāli jau sadarbojās. Un kas gan tur jocīgs, ja sadarbojas visādu komunālu jautājumu risināšanā? Dīvaini drīzāk ir tieši tie liekulīgie paziņojumi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 10.12.2012. 09.36

    Pašlaik RD vēlētajos amatos ir tikai Ušmerika pārstāvji, kamēr Saiemā komisiju amatos ir arī opozīcijas cilvēki. Tas ir, lai labāk saprastu, cik Ušakovam rūp tikai un vienīgi “komunālie jautājumi”.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > putekliic 10.12.2012. 10.05

    andrejs_gr [[[[ lai labāk saprastu, cik Ušakovam rūp tikai un vienīgi “komunālie jautājumi”.

    un vienīgi koloniālie jautājumi :(

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 10.12.2012. 10.58

    ..un vienīgi koloniālie jautājumi..
    _________________………………….. un koloniālisma kolonna,kas tak vēl palikuse neuzstutēta pie Rīgas pils?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

mariam 10.12.2012. 08.37

Tas, ka domes vēlēšanas tiek degradētas “mēru kandidātu” sacensībai – par to ir mazliet skumji. Pat zaļo partija savu “mēra kandidātu” stutēšot. Laikam bez tādiem muļķīgiem gājieniem šodien vispār nevar pašvaldību vēlēšanās piedalīties, tāpēc to pašu spēli spēlē arī Vienotība un NA. Jāatgādina arī, ka Rīgas pašvaldībā nemaz nav tāda mēra amata, jo patiesībā runāts tiek par domes priekšsēdētāju, kamēr mērs parasti ir izpildvaras galva.

Par to vai labāk RP iet kopā ar Vienotību vienā sarakstā, – neesmu stingri pārliecināts. Pieļauju, ka vairāk balsu kopā var nopelnīt atsevišķi startējot, jo gan jau ir tādi, kas balsotu par RP, bet negribētu par Vienotību. Bet nu – laikam jau lielas atšķirības kopumā nav – saliekot visus vienā sarakstā, ar svītrojumiem un plusiem kandidāti tiks bīdīti savstarpēji, savā ziņā pat lielāka izvēle balsotājiem.

+8
-5
Atbildēt

4

    gstrazds > mariam 10.12.2012. 08.40

    Pag, nāks tuvāk, tas viss tiks degradēts vēlreiz līdz “Krievi nāk!”.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 10.12.2012. 09.01

    Nu, tas jau cauri skan šā kā tā, tagad tikai noformulēts smalkāk – “Atdosim Rīgu Latvijai!” Un ko tad gadījumā, ja zaudēs? Tad laikam “Atstās Rīgu Krievijai”..

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mariam 10.12.2012. 10.21

    Bet vai tad tas nav tieši tas kurss, kuru jau vairākus gadus ietur Rīgas pašreizēja Dome – pretstatīt Rīgu Latvijai un tuvināt Krievijai?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > mariam 12.12.2012. 19.09

    viss tiks degradēts vēlreiz līdz “Krievi nāk!”.
    ——————-
    Tas ir neizbēgami. Nebūtu viņi te pēc 40.gada aiz tankiem salīduši, nekas tāds nebūtu iespējams.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 10.12.2012. 08.24

Zatlers Rīgas domes vēlēšanās pieļauj kopēju RP un “Vienotības” sarakstu
________________

..tikai tad- ja saraksts saskaņā ar Vēsturiskās Vizītes Maskavā Protokoliem?

+6
-9
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam