ANO Ģenerālā asambleja nobalso par palestīniešu statusa maiņu

53

Komentāri (53)

Pēterītis 30.11.2012. 16.43

Starpnacionālajā un etniskajā konkurencē izšķirošie ir divi faktori – populācijas spēja gūt pārsvaru konfliktos un populācijas spēja reproducēties. Ilgtermiņā izšķirošs pēdējais.
Kā pareiza vērtējama Latvijas ieņemtā pozīcijz – tas nav mūsu konflikts. Ja vēl no notiekošā mācītos, tas būtu pavisam labi.

0
-1
Atbildēt

0

Pēterītis 30.11.2012. 16.43

Starpnacionālajā un etniskajā konkurencē izšķirošie ir divi faktori – populācijas spēja gūt pārsvaru konfliktos un populācijas spēja reproducēties. Ilgtermiņā izšķirošs pēdējais.
Kā pareiza vērtējama Latvijas ieņemtā pozīcija – tas nav mūsu konflikts. Ja vēl no notiekošā mācītos, tas būtu pavisam labi.

0
-1
Atbildēt

0

Ojārs 30.11.2012. 16.26

dzeris49 Izraela būtu laimīga, ja viņi, beidzot, izveidotu to savu valsti, un liktu to mierā.
———–
Kāpēc tad viņi balso pret Palestīnas atzīšanu? Ja jau būtu laimīgi…:)

+1
-2
Atbildēt

0

Sandris Maziks 30.11.2012. 14.07

Kas attiecas uz Palestīnu, atradu vienu vecu atziņu:
“Русскому государству удалось лишь одно несомненное достижение, над которым веками бились философы и моралисты: оно дало миру простой и четкий критерий Добра и Зла. А именно, если Россия что-то искренне, не для проформы, одобряет и поддерживает — значит, это зло. Если же она выступает резко против чего-либо — значит, это добро.”

Un vēl, tiem kurus uztrauc palestīnas arābi bet ne Hamas, derētu izlasīt līdera Arafata atraitnes izteikumus par iespējamiem viņas vīra nonāvēšanas apstākļiem ar poloniju.

+3
-3
Atbildēt

0

mary75 30.11.2012. 10.44

Tā ir faktiska teroristiska grupējuma Hamaz legalizācija un iespēja teroristiem iegūt legālu starptautisku ietekmi.
Nekādu valsti palestīnieši tuvākā laikā tāpat neizveidos, ja viņi to patiešām gribētu, viņiem sen bija tāda iespēja, nekāda valsts Hamaz arī nav vajadzīga, viņi nav atteikušies no sava galvenā principa – Iraelai nav tiesības uz pastāvēšanu, un saviem galvenajiem mērķiem – turēt iedzīvotājus, kā ķīlniekus, un zagt miljardiem lielu humanitāro palīdzību, ko saņem Palestīnas automija.
Izraelai, agri vai vēlu, būs tāpat jāokupē Gazas sektors, jo tas ir teroristisks anklavs, nekas vairāk.
Patreiz viņi to būtu izdarījuši, bet, Obama esot burtiski uzspiedis Netanjahu to nedarīt.
Tāpēc palestīnieši svin uzvaru, Hamaz bojeviki, pārsvarā, dzīvi un veseli, un var atkal veidot terorisma infrastruktūru, ko Izraela diezgan daudz sagrāvusi, bet, Obamas dēļ, nav to izdarījusi līdz galam.
Pēc pāris gadiem Hamazs atkal to atjaunos, un sāksies viss no gala.

+5
-7
Atbildēt

11

    lismanis > mary75 30.11.2012. 11.01

    interesanti gan, ja Izraēla nelikumīgi pārņem palestīniešu teritoriju pretēji jebkādām starptautiskajām tiesībām un būvē tur jaunas apmetnes, kā tad lai palestīnieši uz to reaģē?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.11.2012. 11.17

    Izraela atdeva palestīniešiem daudzas teritorijas, ar spēku likvidējot savas apmetnes.
    Tagad iekoptu lauku vietā tur ir tuksnesis, un no turienes tiek apšaudīta Izraela.
    Izraela ir maza valsts, un tai sevi jāaizsargā, tai jārūpējas par savu iedzīvotāju drošību, ko tā arī dara.
    Ja arābi, kuriem ir tūkstošreiz lielākas teritorijas un līdzekļi, grib’tu palīdzēt brāļiem palestīniešiem, viņi sen to izdarītu, tā vietā palestīniešus baro ASV, ES un Izraela.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lismanis > mary75 30.11.2012. 11.35

    man liekas, ka tu esi īsts ASV propogandas upuris.
    http://www.youtube.com/watch?v=ovugclIWMEk – man patika šī klipa pašā sākumā tā Jon Stewart pirmā epizode. :-)

    nav taisnība, ka Izraēla palestīniešiem kaut ko jebkad ir atdevusi atpakaļ. pat ja tas tā būtu, tad viņa jau sen ir savākuši gandrīz visu pārējo, kas kādreiz ir piederējis palestīniešiem. palikušas ir tikai biezi apdzīvotas vietas, kuras Izraēla tik vienkārši nevar paņemt.

    Izraēla palestīniešiem liedz pieeju ūdenim, bet paši izraēlieši peldās baseinos.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 30.11.2012. 12.38

    dzeris – kad sākās pedējā konflikta eskalācija es palasīju vēsturi par Izraēlas valsts atjaunošanu. Tur ir daudz pārdomu vērtas informācijas :) Un ebreji nemaz nav nekādi naivie jēriņi …

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.11.2012. 13.19

    Un palestīnieši vai kāds cits tur ir “jēriņi”, skaidrs, ka Izraelas valsts darīs un darījusi visu, lai sevi aizstāvētu un saglabātu.
    Jūdi jau vienreiz bija “jēriņi”, un dabūja holokaustu, un neviena ANO viņus neglāba.
    Tāpēc tagad viņi vairs nekad jēriņi nebūs, un vienīgais, uz ko paļaujas, ir sava valsts un sava armija, viņi zina, ko vērts ir dažādu starptautisku organizāciju, CTB “aizstāvju”, un dažādu kreisi noskaņoto “humānistu” vārdi.
    Ja viņi būtu jēriņi tanī reģionā, naidīgu valstu ielenkumā, viņi sen vairs nebūtu.

    Svins – manuprāt, drīzāk jau tu esi Eiropas kreiso propagandas upuris.
    Galvenais to elektorāts pamazām kļūst arābi un musulmaņi, tāpēc tie nekad neaizstāvēs Izraelu, bez tam sen zināmi to sakari pat ar samērā radikalām musulmaņu organizācijām.
    Izraelā ir 20% arābu, tie pārstāvēti knesetā, un tu tos nepadzīsi no Izraelas ne par kādu naudu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 30.11.2012. 13.31

    dzeris – atkārtošos – palasi vēsturi par Izraēlas valsts izveidošanos. Jūdi tur rīkojās spoguļattēlā kā tagad palestīnieši , tikkai ar to atšķirību , ka viņiem piespēlēja angļi . Tagad Izraēlai piespēlē ASV – ja tā nebūtu , tad nezinu kā viss tur vēl beigtos. Tiešām iesaku palasīt peripētijas ap šīm teritorijām sākot no 19 gs. vidus .

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.11.2012. 13.43

    Neviens arī neapgalvo, ka viņi ir eņģeli, bet, situācija ir, kāda ir, un ar to jārēkinas, Izraela uzvarēja visos karos, ko izprovocēja Ēģipte, Sīrija, arābi, un tai nekas nevienam nav jāatdod, bet, jārūpējas par savu valsti un saviem iedzīvotājiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > mary75 30.11.2012. 14.34

    dzerim

    Principā Jūsu viedoklim piekrītu. Uz Jūsu pamatotiem argumentiem norādīja arī M.Zanders šodienas “Dienā”: “Latvijas atturēšanās ANO balsojumā par Palestīnu bija pareizs lēmums” http://www.diena.lv/13980986.

    Gribu tomēr arī uzsvērt, ka pēc daudzu novērotāju uzskatiem vakardienas ANO lēmums stiprina palestīniešu mērenos spēkus (Abasu/Fatah), kamēr stipri radikālākie (Hamas) nebūt nav sajūsmā. Skat. Palästinenserpräsident Abbas vor der Uno: Existenzfrage auf der Weltbühne http://spon.de/adOrR via @SPIEGELONLINE

    Visumā process iet pareizā virzienā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.11.2012. 14.59

    Nu tas būtu vienīgais pluss, jo pēc tam gan Izraela it kā Obamas spiediena rezultatā atteicas no Gazas sektora okupācijas, Hamaz pasludināja to par savu uzvaru, un viņu popularitāte atkal cēlās, ja šis ANo lēmums cels Abasa popularitāti, tas, principā, nebūtu slikti, kaut, jebkurā gadījumā, tas ANO lēmums ir stipri šaubīgs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > mary75 30.11.2012. 15.23

    Nezinu kā tur ar Eiropas kreisajiem, arābiem un musulmaņiem, bet ASV ebreji abām galvenajām partijām ir svarīgs elektorāts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.11.2012. 15.54

    Skaidrs, ka arī tam ir nozīme, ēbreju lobijs ASV ir spēcīgs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mariam 30.11.2012. 10.25

Latvija, kas pirms gadiem divdesmit tik ļoti vēlējās, lai citas valstis to atzītu un atbalstītu, ātri aizmirsusi savu pieredzi. Protams, pieskaņošanās ASV ir svarīgāka, lai ar Rinkevičš minēja pavisam citu pamatojumu – par nepieciešamo ES kopējo nostāju utml.

+9
-6
Atbildēt

3

    mary75 > mariam 30.11.2012. 11.06

    Kā var atzīt valsti, kuras galvenā politiskā spēka galvenais princips ir tāds, ka blakus valstij Izraelai nav tiesības pastāvēt, tai jāpazūd no zemes virsmas, vēlams, kopā ar visiem iedzīvotājiem – ēbtrejiem, un kas pat netaisās no tā atteikties?
    Kā domā, kāds atzītu Latviju, ja tā sludinātu, ka Krievijai nav tiesības pastāvēt, nepārtraukti veiktu pret to teroristiskas akcijas, un par katra krieva nogalināšanu maksātu prēmijas?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 30.11.2012. 12.16

    Lielā mērā jau tev piekrītu, bet kāds tad tavuprāt ir risinājums? Tikai nepiekāpība un spēks? Kompromisa soļi būtu jāsper abām pusēm, atmetot savas nepiekāpīgās pozīcijas. Palestīnieši Izraēlā/Palestīnā dzīvo un ir tāpat kā vācieši ir Vācijā, vai latvieši Latvijā, – tās ir viņu mājas. Nu ja nav laime skopā, tad taču būtu jēdzīgi šķirties, – izveidot divas valstis.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 30.11.2012. 13.37

    Izraela būtu laimīga, ja viņi, beidzot, izveidotu to savu valsti, un liktu to mierā.
    Bet, nevienam citam tai reģionā jau to valsti nevajag, ne arābiem, ne Irānai, kura kontrolē Hamaz, ne arī Ēģiptei, visi ieintersēti uzturēt to konfliktu, kā politisko kārti pret Izraelu.
    Arī pašam Hamazm to valsti nevajag, visi palestīniešu līderi ir miljonāri, Arafatam piederēja 60 miljardi, nez, no kurienes, ja ne no naudas, ko tiem piešķir ES, ASV un Izraela.
    Sava valsts nozīmē arī atbildību, kam viņiem to vajag, ja tagad var zagt naudu, kūdīt tautu pret Izraelu, vainojot to visās nelaimēs, un ne par ko neatbildēt?
    IZraela ļoti daudz piekāpās savulaik Arafatam, lai viņi to valsti var izveidot, par to Izraelas ekstrēmists nogalināja toreizējo Izraelas premjeru, un, pēdējā brīdī, Arafats no visa atteicas un pieprasīja to, uz ko Izraela nekad neies – visu Jeruzalemi Palestīnai, visu palestīniešu atgriešanās Izraelas teritorijā, un visu zemju, ko arābi zaudēja karos ar Izraelu, atdošanu, katram skaidrs, ka tas nozīmētu Izraelas galu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 30.11.2012. 09.56

Kaut kā lielākā daļa pasaules nespēj uztvert Izraēlas “pašaizsardzības” metodes . Protams , kā vienmēr ir draugi amīši … , bet balsojums tomēr pārliecinoši palestīniešu pusē.

+12
-6
Atbildēt

9

    dro > garausiitis 30.11.2012. 09.59

    klusais. Es kā vienmēr mazākuma – Izraēlas pusē:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.11.2012. 10.11

    lno – saprotu ,ka Tev ir savs redzējums uz kura balstās nostāja . Man ir nācies runāt ar vienu palestīniešu ārstu Vācijā , kuru izraēļi piespieda pamest mājas , bet kura radi joprojām dzīvo nemieru valstī – teikšu , ka ir arī cits redzējums uz notiekošo….

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 30.11.2012. 10.59

    Man kaimiņos dzīvi sieviete, kas apprecēja palestīniešu med. studentu, un kādu laiku padzīvoja Palestīnā, pēc tam bija laimīga, ka varēja no turienes pamukt, un atgriezties Latvijā, cik viņa stāsta, vietēja vairāk baidās no Hamaz bojevikiem, nevis no Izraelas, tie ir izkāvuši reizes desmit vairāk savu politisko pretinieku, konkurentu, utt., nekā Izrela visos karos, nemaz nerunājot par tiem, ko viņi izmanto kā mērki savai propagandai, uzstādot raķešu palaišanas ierīces taisni tur, kur daudz civiliedzīvotāji, un aizliedzot tiem pamest att. vietas.
    Lielāka laime viņiem esot, ja Izraela uzlidojumā nogalina kādu bērnu vai sievieti, tad var pa visu pasauli izbazīnēt par Izraelas zvērībām.
    Daudz ko viņa stāstīja, fakts ir tāds, ka ne visi tur atbalsta Hamaz, bet, ja gribi dzīvot, tu par to nedrīksti pat pieminēt.
    Daudziem sapnis ir nokļūt Izraelā, dabūt tur darbu, un palikt tur uz dzīvi, bet, to arī darīt nedrīkstot, vismaz, atklāti.

    Un ko nozīmē “pašaizsardzības metodes” pēdiņās – Izraelai, kuras terotoriju apšauda un spridzina autobusus un diskotekas, nav tiesības sevi aizsargāt?
    Un, galu galā, tā pati ANO arī ir vainojama pie visa tā konflikta, jo piešķīra Izraelai zemi palestīniešu apdzīvotās vietās.
    To zemi, kura bija pi;lnībā neizmantojama, ēbreji gan esot, pārsvarā, atpirkuši, un, kad viņi tur izveidoja kibucus ( kooperatīvus), kur kopīgi kultivēja zemi, un tā sāka dod labas ražas, palestīniešiem tās zemes sagribējas atpakaļ.
    Tā, dabiski, nav visa taisnība, bet, daļa no taisnības.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.11.2012. 11.13

    klusais. Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks…Nav jau izraēļi eņģeļi, kolonizē arabu zemes, ar betona augstām sienām norobežo viņu apdzīvotās teritorjas, bet…ja arabu valstis būtu gribējušas, tās jau sen būtu nodibinājušas Palestīnas valsti, nevis pievākuši palestīniešu teritoriju.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.11.2012. 12.40

    lno – es dzerim nedaudz zemāk atbildēju – ir interesanta lasāmviela kā atjaunoja Izraēlas valsti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > garausiitis 30.11.2012. 13.23

    Klusais, Lai saprastu, ar kuru no konfliktā iesaistītajām pusēm solidarizēties, iesaku apmeklēt Palestīnu un Izraēlu un tikai tad rakstīt šeit rakstus :))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 30.11.2012. 13.36

    klusais
    Vispār es esmu pret antisemitismu, nu bet šoreiz, sorry. Semiti – Palestinas arabi man neatšķiras no šudrām un melnādaiņiem. Piedevām viņi papildina krievijas izveidotās, algotās un koordinētās al-Qaedas teroristu rindas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 30.11.2012. 13.43

    klusais
    “ir interesanta lasāmviela kā atjaunoja Izraēlas valsti.”

    Izraēlas, kuras dēļ ir noslepkavots desmitiem miljonu pasaules iedzīvotāju un pus miljons latviešu un upurēta latviešu valsts, izveidošana uzskatāma par noziegumu pret cilvēci, tomēr apdraudējums no tumsonīgiem un agresīviem palestīniešiem, un turklāt vēl vairojas kā prusaki ir, nesalīdzināms.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.11.2012. 14.36

    aivarsk – tad Tu vienmēr dari tā – raksti tikai par tām vietām , kur esi bijis ? Ķīnā pats esi bijis? Ja neesi , tad ko komentē par ķīnu ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam