Vīķe-Freiberga: Rīgas domes vēlēšanās labējām partijām jāvienojas

117

Komentāri (117)

itrumek 18.11.2012. 11.08

Lasot šo, gribas citēt batjku Mahno: bei krasnih poka pobeļejut, bej belih poka pobeļejut! Man vairs nav ilūziju, šķiet, ka visi labie, patriotiskie cilvēki pēc iekļūšanas politikā momentāli tiek noburti, kā Kajs Sniega karalienē. Daudz Kaji Plūdoņa pīļu dīķi ar zemajām debesīm aiz kurām var karoti aizspraust. Tāda lūk pasaciņu kompilācija…

0
0
Atbildēt

0

bekijja 17.11.2012. 11.19

Rīgas domes vēlēšanā visu nosaka tikai viens faktors – mēra kandidāts.

0
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 17.11.2012. 10.56

Čekas madamai “labie” ir ari LPP/LC, tatad ari tas mantinieki, GKR un ZP.

+1
0
Atbildēt

0

Egils 16.11.2012. 16.53

Nesaprotama VVF gādība par rīdziniekiem.Kad bija zirgā tad daudz nerūpēja kas notiek valstī.Ka tik pagozēties starp lielvalstu līderiem.Pat ja Ušakovu apsūdzētu kanibālismā,viņš nezaudētu daudz atbalstītāju.Vai nav vienalga,kas pie varas.Galvenais lai strādātu rīdzinieku labā.Pagaidām neko sliktu nevar teik.Ir gan apšaubāmi projekti RS.Bet problēmas būs vienmēr,neskatoties kas pie varas.Nekļūdās tikai tas,kas neko nedara.Tā kā viņai vajadzētu labāk paklusēt un baudīt nepelnītās priveļēģijas.

+2
-5
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Egils 16.11.2012. 22.58

    Dzintra
    “Nekļūdās tikai tas,kas neko nedara.”

    Tadi “daritaji” ka Usakovs un Ameriks katra cietuma kamera pie parasas, paritis sez.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 16.11.2012. 13.59

Vīķei laikam liekas, ka viņa pateica kaut ko jaunu un ļoti gudru. Taču patiesībā viņa runā par sen visiem zināmām un saprotamām lietām. Nelaime ir tā, ka mūsu tā saucamie politiķi domā par savām un savu sponsoru vajadzībām, tādēļ iesaistās dažādās aizkulišu spēlītēs. Kas attiecas uz viņas teikto “”Negribu noliegt grūtības un smago nastu, kas daudziem jānes, bet tas nav iemesls novērsties no savas valsts…” – te viņa domā arī par to, ka gadījumā, ja visi aizbrauks, nebūs kas pilda valsts budžetu un viņa paliks bez haļavas limuzīna un dzīvokļa.

+3
-5
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 16.11.2012. 13.22

——–
Vīķe-Freiberga: Rīgas domes vēlēšanās labējām partijām jāvienojas
=============================================================================
Malači tie ‘KorporācijasKonsolidācijas’ pašmāju kranči, kas skaļi rejot spiež 4. maija ‘karavānu’ pēc iespējas ātrāk ieintegrēties Eiropas Savienībā! Tā turpināt:
‘Sirsnigs, drosmīgs, pamatots, godīgs vēstījums: #FuckTheSystem ar komentāru ‘
http://blogs.krustaskola.lv/2012/11/14/sirsnigs-drosmigs-pamatots-godigs-vestijums-fuckthesystem-ar-komentaru/#more-15668

0
-1
Atbildēt

0

dzerkaleliva 16.11.2012. 12.13

Un reģionos vispār dzīve vienos priekos, kā no rīta sāk kost, tā pie miršanas beidz. Svin veiksmes stāstu nepārtraukti, neviens nesūdzas un nežēlojas. Reālais bezdarbs tādos Priekuļos, Elejās un Krāslavās 50%, bet visi tik dziedz, kož un svin, neviens nežēlojas. Veiksme. Vai cik gaiši. Maskačka un Bolderāja un Ziepītis un Pārdaugava un Purvčiks no vienas vietas pilns ar jaukiem cilvēkiem. Iesim šonakt pastaigāt, kolekcionēsim jaukos cilvēkus un Liepājā un Daugavpilī vēl kādu plikāku beibi līdzi paķersim, tad jaukie cilvēki mūs bariem sagaidīs.

+3
-4
Atbildēt

2

kristrun 16.11.2012. 12.10

Mums nav kreisu partiju, ir tikai divas labējas apvienības – Gansi un Urlas, par ko arī cilvēki balso, atkarībā no tā, kādai etniskai kopienai viņi vairāk jūtas piederīgi. Urlu purns gan nav tik lielkapitālistiski plēsonīgi atbaidošs, kā Gansiem, bet, diemžēl, viņi flirtē ar Latvijai galēji naidīgiem spēkiem. Tā kā, izvēle nav liela, kamēr neuzradīsies kaut kāda sociāldemokrātija, kas varētu apvienot apjukušos mazos cilvēciņus no abām grupām.

+4
-5
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > kristrun 16.11.2012. 12.21

    Es par Urlām esmu.

    Jo nevēlos zaudēt savu urlu valodu, un mīlu to.

    Savukārt gansi balso par Gansu partiju.

    Jo nevēlas zaudēt savu gansu valodu, un mīl to.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > kristrun 16.11.2012. 12.26

    > valdemiram
    Visumā jāpiekrīt šim vērojumam, lai arī tas var likties nedaudz pārspīlēts, bet visnotaļ trāpīgs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > kristrun 16.11.2012. 13.03

    valdemir: … Urlu purns gan nav tik lielkapitālistiski plēsonīgi atbaidošs, kā Gansiem …
    _________________________

    Tas ir tikai no āra skatoties iekšpuses nezinātājam – tādēļ, ka viņu bizness pa tiešo nelien politikā (kā to dara vai darīja atseviški pamuļki mūsu pusē – tādi kā Šķēle, Slešers, Lembergs), bet patiesībā ir otrādāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kristrun > kristrun 16.11.2012. 13.37

    supereye, pieliku Tev plusiņu, bet vadoņiem pa to laiku acis aizaug ar taukiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Mārtiņš 16.11.2012. 11.19

Interesanti, vai komentāru troļli, tādi kā šis eye un korporācija/konsolidācija ir labi apmaksāti par savas šļuras liešanu?

Kas attiecas uz VVF komentāru – viņai ir taisnība. Tāpat ir pilnīga taisnība arī par to, ka patriotisma lēmenis lēnām aug. Un tas ir ļoti labi.

Vispār, klausotes šo šaušalīgio gaudošanu, cik viss ir slikti, es vienmēr esmu bijis nedaudz izbrīnīts. Jo visur – gan Rīgā, gan reģionos gan darba darīšanās, gan privāti esmu pārsvarā saticis gaišus un jaukus cilvēkus. Iespējams, ka visi gaudu komentāri nāk no pāris IP adresēm.

+9
-1
Atbildēt

3

    grislits > Mārtiņš 16.11.2012. 11.28

    Eriks: Interesanti, vai komentāru troļli, tādi kā šis eye un korporācija/konsolidācija ir labi apmaksāti par savas šļuras liešanu?
    __________________________

    Es ar šo neesmu sapratis. Vai tie ir kaut kādi ļoti idejiski cilvēki, vai vienkārši sēž pie kompja un atsrādā naudu? Jautājums tad, cik saņem. Visticamāk jau nodokļus nemaksā. Bet tik un tā – varbūt baigi izdevīgais darbs?

    ______________________________

    Eriks: Iespējams, ka visi gaudu komentāri nāk no pāris IP adresēm.
    _____________________

    No pāris varbūt nē, bet pārāk liels tas skaits nebūtu. It īpaši ja apskatās delfus, tvnetu vai apollo, tad tīri izskatās, ka daži vieni un tie paši cilvēki raksta lielāko daļu ar komentāriem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Mārtiņš 16.11.2012. 12.09

    Kādi jauki un gaiši cilvēki un visi vienkopus un ar dažādām IP adresēm. Vai man pat sirds notrīsēja.
    http://www.fm.gov.lv/resources/web/images/galerija/800x/7155284173_c82dd47b3f_o.jpg

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Mārtiņš 16.11.2012. 12.19

    “Eriks Interesanti, vai komentāru troļli, tādi kā šis eye un korporācija/konsolidācija ir labi apmaksāti par savas šļuras liešanu?”

    – Es atbalstu jūsu šizofrēniju un vajāšanas māniju. Starp latviešiem, da arī krieviem, tas nav nekas neparasts.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 11.06

Starp citu, nav arī personību “labējā spārnā”, kuri būtu spējīgi konkurēt ar Ušakovu. Vienkārši nav. Visas spilgtas personības brauc prom. Latvijā paliek tikai ar sakariem pelēki mošķi.

Nu un, protams, tie, kas vēro šos pelēkos mošķus:-) Kā tie izsīkst:-) Drīz Latviju pārklās imigrācijas viļņi, kopumā ar emigrāciju prom, tātad arvien vairāk brauks šurp ķīniešu un arābu, kā arī baltkrievu un krievu, jo jaunie kungi ar naudas maisiem arī ir vajadzīgi.

0
-5
Atbildēt

4

    dzerkaleliva > dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 11.41

    Nu, nepiekrītu, ka Ausainis ir spilgta personība. Viņš vienkārši ievēro dažas elementāras lietas, kuras jāievēro politiķim, bet, kuras nekādi nav spējīgi ievērot absolūti neviens latviešu politiķis, varbūt vienīgi Dzintars un vēl kāds no NA.
    Šie principi ir:
    1) nerunāt savam elektorātam nepatīkamas lietas, to visi Dombrovski, Viņķeles, Vilki nekādi nav spējīgi saprast, viņi spļauj un ņirgājas par savu elektorātu, bet tas vienalga mazohistiskā bezizejā balso par viņiem;
    2) nedarīt savam elektorātam nepatīkamas lietas, tas priekš latviešu partijām atkal ir absolūti neiespējami, izņēmums mums atkal ir Dzintars un Visu Latvijai;
    3) pacensties labi izskatīties, smaidīt, jokot, mīlēt bērnus, ģimenes, trūcīgos, pārtikušos, mīlēt dzīvniekus u.t.t. – absolūti neiespējami latviešu partijām;
    4) pacensties izvēlēties labus un kvalitatīvus PR pakalpojumus, nevis savējos kaktu kantorus – kosmoss priekš latviešu partijām;
    5) pacensties nemainīt sievas un neiegādāties mīļākās, mīlēt savu sievu – nesaprotama lieta neoliberāļiem;
    6) izvairīties no tēmām, kas šķeļ sabiedrību – ar to grūtības ir visiem, arī Ausainim, te pirmridnieks ir Lācītis, dēļ savas natūras.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 12.17

    Kopumā jāpiekrīt. Protams, Ušakovs nav no tām spilgtākām personībām. Viņš ir no gilden youth, no zelta jaunatnes, padomju funkcionāra dēls, dzimis Jūrmalā, pabeidzis trīs vai cik tur augstskolas, kaut par kaut kādām zelta medaļām nav ne runas, tātad mācījies par savu vecāku līdzekļiem. Viņš nav muļķis, tieši pretēji, viņš ir gudrs un ar veselu sapratu — , kas latviešu politikā jau ir galvenās balvas garants, jo latvieši vispār un to politiķi jo īpaši ar īpašu gudrību neizceļas. Piemēram, te starp autoriem viens no gudrākiem ir Kaspars Bērziņš, bet kur viņš dzīvo? Protams, ne Latvijā (ASV). Protams, uz vietu Latvijas politikā viņš nepretendēs, jo atkal braukt uz to Latviju, uz to purvu? Un vēl ļaunāk, iesaistīties tajā zaņķī, ko sauc par Latvijas politiku? Ne, paldies.

    Un tāda nu ir tā realitāte. Nezinu, vai kādam nācies atklāti, īsti un bez telekameru klātbūtnes runāties ar Latvijas politiķiem. Tur vienkāršu cilvēku, “no ielas”, nav. Droši vien tā arī jebkurā valstī, bet Latvija jo īpaši izceļas ar blatu, draugu un radu būšanu. Politika Latvijā, tas ir ģimenes bizness.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 12.18

    Nu nevajag muldēt, drīz Latvijā nebūs krievu, jo krievi izmirst un aizbrauc daudz straujāk, nekā latvieši.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 12.21

    Nu ir viņi pretīgi, fakts. Garbočovs pat bija spējīgs ar tautu runāt un smaidīt, nevis pa purnu piedāvāt. Līdz šādiem apskāvieniem ar vienkāršo tautu Latvijas politiķiem vienkārši nav iespējams nokļūt.
    ———————————–
    Obama noķerts un netiek laists vaļā.
    http://img8.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/w_image_1347363307633_44407.jpg
    Apceļojot valsti pašreizējam ASV prezidentam ir radušies vairāki kuriozi. Galvenokārt tie atgadās tiekoties ar saviem kvēlākajiem faniem, kuri tik ļoti mīl izrādīt savu pateicību demokrātu kandidātam arī gaidāmajās vēlēšanās.
    —————————————-
    Stāsts atgadījies kādā nelielā picērijā Floridā, kurā Obama kampaņas laikā iegriezies kārtējā punktā aprunāties ar atbalstītājiem. Šoreiz gan mazās picērijas īpašnieks bija ļoti dedzīgs prezidenta atbalstītājs un nekautrējās to izrādīt arī plašākai publikai.
    Diez vai Latvijā kāds no prezidentiem atļautos būt tik tuvs saviem vēlētājiem…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.11.2012. 11.02

lembes kabatas partija ar ir labeejaa , kas tad ameerika partija , sarkanaa?
sen vajadzeeja dibinaat jaunu latviešu partiju , bez lembes un citu valsts aptiiriitaaju ietekmes , bet laikam jau to nez vai var izdariit, taa buutu Latvijas nabagu partija , muusu valsts politika ir naudiigo rokaas , kaa viņi nolemj, taa ir

+4
-1
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > Janka, Janic 16.11.2012. 11.09

    Jā, jūsu izredzes nav no tām labākām.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Janka, Janic 16.11.2012. 11.32

    Protams, ka naudas lieta, bet ir diezgan daudz piemēru, kad bagāti cilvēki atbalsta kreisas partijas un ziedo tām naudu, bet vienkārši darba cilvēki balso par izteikti labējām partijām.
    ——————
    Befets (biržas nežēlīga haizivs, un ASV bagātākais vecis) piemēram atbalsta Obamu un ir izteikts mecenāts un ir pret to, ka viņa nodokļi ir mazāki par viņa sekretāres nodokļiem. Latvijā, tomēr arī daži mecenāti un sociāli ievirzīti bagātnieki ir atrodami.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 16.11.2012. 17.53

    kameer nebuus valsts finanseejums politiskajaam partijaam un izsleegti ziedojumi , kuri svukaart taas pašaas stipendijas ( oficiaalie kukuļi) vien ir, rezultaataa partijas nonaak naudas maisu kabataas, visa politika paarveersta ietekmes zonu daliišanaa , politika jau ir bizness , pie kaa tas noved? pie kašķiigaam koaliicijaam , no kuraam cieš valsts stabilitaate

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 11.02

“Paldies tiem ļaudīm, kas tā jūtas, citādi mēs Latviju nesaglabāsim un nākotni neizveidosim,” sacīja Vīķe-Freiberga.”

– Paldies, prezidente! Tā arī būs! Nesaglabāsies un neuzturēsiet!

Jebkuram zīdainim pat ir skaidrs, ka Ušakovs atkal kļūs par Rīgas mēru.

Prezidente, protams, dara svētīgu lietu, mēģinot un cenšoties modināt savos tautiešos patriotismu. Bet patriotisms sen ir pagājis, tieši tajā brīdī, kad tika noēsti pēdējie padomju laiku tauki, un pavērās jaunas iespējas Eiropas Savienībā, tātad 2004.gadā.

Tagad mēs vērojam, kā izsīkst un mirst Latvija.

Vieglas smiltis.

0
-8
Atbildēt

1

    efeja60 > dace_roze_lmt_lv 16.11.2012. 12.10

    Spriežot pēc apstiprinātā Rīgas pilsētas budžeta ar deficītu 7%, izskatās, ka pats Ušakovs netic tam, ka būs Rīgas mērs. Steidz notērēt ko vien var, lai jaunajai varai paliek parādi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 16.11.2012. 10.59

Vairuks mums ir labējāks par pašu labējāko, pēc natūras, uzskatiem un rīcības, tāpēc viņai tik labi ar atslēdznieku pasēja, kurš ir tāds pats. Te rodas jautājums par atslēdznieka sadarbību ar ausaini, jo viena lieta ir strēbt no siles, cita nodot savus vēlētājus. Bet krieviem laikam vienalga, ka tik pie varas, kaut vai kā amēbas. Latviešu partijas ir labējās un ultra labējās, krievu vispār kaut kādas amēbas bez sugas un rakstura, tāpēc esam tur, kur esam. Nevar būt labklājības bez kreisas politikas.

+2
-5
Atbildēt

0

efeja60 16.11.2012. 10.11

“Negribu noliegt grūtības un smago nastu, kas daudziem jānes, bet tas nav iemesls novērsties no savas valsts…”
==================
Pag, ja nebalsosi par labēju partiju, tad būsi novērsies no valsts? Bet labējās partijas (LC, TP, ZZS, Vienotība) to Latvijas valsti un, galvenais, tautu ir noveduši līdz kliņķim. Un atkal jau šizofrēniskā manipulācija, kas tad ir labēja partija? Latviešu partija? Krievu nacistu partija? Nacionālsociālistu partija? Par Rīgu bez Vienotības. Priecīgus svētkus, tautieši!

+1
-11
Atbildēt

10

    grislits > efeja60 16.11.2012. 10.21

    Normunds: Par Rīgu bez Vienotības.
    __________________________

    Interesanti, un ko jūs redzat kā iespējamos spēkus, kas varētu tik RD? Man rādās tikai Vienotība, NA, RP (varbūt) un ZZS. Un protams, SC.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 16.11.2012. 10.25

    ZZS nebūs – viņiem RD būs atsevišķi saraksti.Zaļie paši par sevi un “zemnieki” arī

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > efeja60 16.11.2012. 10.32

    Ir viņi labēji. To labējumu raksturo – valsts lomas noliegšana ekonomikā, prihvatizācija, bezdarba ignorēšana, maksas izglītība un nu jau arī maksas medicīna, konsolidācija, kā attīstības priekšnoteikums. Stabila valūta kā pašmērķis, labēja ārpolitika, nabadzības ignorēšana, pabalstu un sociālā budžeta mazināśana, super zema vidējā un minimālā pensija un alga, regresīva nodokļu sistēma, augsti bezdarbu veicinoši nodokļi darba spēkam, zemi nodokļi kapitālam, spekulācijas un bagāto patēriņu veicinoši. Reģionu noplicināšana un iznīcināšana uz pārtikuša un bagāta centra rēķina, sava veida iekšējais koloniālisms. Kreisums, tas lielā mērā ir pretēja politika visam minētajam. Un šobrīd jau viņi ir gluži atklāti labēji, gan ar PVN mazināšanu, kas vēl vairāk veicina noslāņošanos, bagātie kļūst bagātāki un nabagie nabagāki, gan ar pārcelšanās pabalstiem, gan visu pārējo. SC diezgan grūti nosaukt par labēju.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 16.11.2012. 10.36

    ZZS Rīgā nekad nav guvuši kaut cik ievērojamu atbalstu. Ceru, ka būs NA un RP. Kaut gan, ja NA būs daudz bijušo TB/LNNK baķkinieku, tad par NA arī nav vērts tērēt savu balsi.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > efeja60 16.11.2012. 10.52

    Vēl mums sadrumstalota politiskā klanu sistēma, kur labējo kliķes plēšās savā starpā, apkarojot viena otru ar dažādiem saukļiem. Tipa sarkanās rozes klans, pret baltās rozes klanu. Labais klans, pret slikto klanu, ik pa laikam notiek spēku pārdalīšana un uzrodas kāds jauns labāks klans, kurš tad cīnās pret visiem iepriekšējiem bijušajiem labajiem, tagad sliktajiem klaniem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > efeja60 16.11.2012. 10.54

    andrejam – pareizi, par ZZS sadalīšanos uz Rīgas vēlēšanām aizmirsu.

    Vēl jau Rīgā liela frakcija ir Demokrātiskajiem patriotiem, kas atdalījās no pilsoniskās savienības, kad tā iekļāvās Vienotībā. Kur šie liksies, vai iekļausies NA kā Bordāns (Bordāns vēl tagad viņu mājas lapā ir apzīmēts kā viņu valdes loceklis)?

    Normundam – cerat, ka būs RP?! Tad jau uzreiz varbūt var balsot par SC?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 16.11.2012. 12.06

    Kāpēc liekat vienlīdzības zīmi starp SC un RP? Nekādi neredzu līdzības. Tāpēc, ka Zatlers gribēja ņemt koalīcijā SC? Bet Zatlers tikai vēlējās pielietot šajā rakstā VVF sludināto mazākā ļaunuma principu – izolēt visas vecās varas partijas no varas. Vai Jūs tiešām uzskatāt, ka RP biedri- Inga Bite, Guntars Bilsēns, Inita Bišofa, Edmunds Demiters, Gunārs Igaunis, Inese Lībiņa-Egnere, Valdis Liepiņš, Juris Viļums, Roberts Ķīlis ir kremļa aģenti?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > efeja60 16.11.2012. 12.18

    Nav viņi visi kremļa agenti, bet vadībā esošie (kukule un co) ir stipri vienaldzīgi noskaņoti pret Latviju kā nacionālu valsti, un ir cilvēki, kuriem vairāk interesē personiskais labums, un pārējais pofig. Daži godīgi cilvēki neko nemaina.

    Bet ja par to, ka Zatlers vēlējās izolēt visas vecās partijas no varas, pieaicinot SC, tad atbildiet lūdzu, ar ko SC atšķiras no pašlaik pie varas esošajām partijām?

    Es pateikšu priekšā – daudz lielāki ierāvēji, vēl lielākā mērā oligarhu atbalstītāji, un pats ļaunākais – Latvijas neatkarības noliedzēji. Kur jūs tur ko labāku saskatāt? Es saskatu tikai sliktāku.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 16.11.2012. 22.51

    Normunds
    Tai bridi, kad Zatlers pazinoja par savienosanos ekstaze ar SC, tie “odnopartijci”, kas nesadura garos duncus vina rumpi, kluva par lidzdalibniekiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 16.11.2012. 23.04

    Skaisti, poētiski pateikts, tomēr neatbilst patiesībai. Šie daži ir, varbūt, lielāki patrioti, nekā citi NA.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 16.11.2012. 10.06

Kārtējā WWF verbālā izrādīšanās, un viss. Viņai vajadzēja kaut ko teikt par apvienošanos tad, kad Vienotībā apkaroja un gremdēja savu vienīgo sabiedroto ZRP. Bet diemžēl šī kundze var tik ļurināt un runāt skaistas frāzes. Cik bīstami ir nostāties pret visu veco oligarhu sistēmu WWF saprata jau sen un Zatlera piemērs parāda, ka viņas “piesardzība” bija pamatota.
RP uz pašvaldības vēlēšanām jāiet ar savu atsevišķu sarakstu – visiem Zatlera RP nelabvēļiem garantēju napatīkamu pārsteigumu.
Jāapvienojās ir sīkpartijām. NA, piemēram, varētu apvienoties ar Gardu – tomēr kāda proču desmitdaļa nāktu klāt.

+2
-17
Atbildēt

12

    efeja60 > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 10.30

    Par NA nepiekrītu, bet visam pārējam, kā kulaks uz acs.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 10.53

    susurs…Bet diemžēl šī kundze var tik ļurināt un runāt skaistas frāzes.
    ___________________
    Tad jau vari būt lepns, ka tev vismaz ir viena kopīga īpašība ar populāro eksprezidenti:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 10.57

    susur, ar neticēšanu reitingiem daudzi ir iebraukuši auzās. Vēlēšanu rezultāti vienmēr +/- dažu % robežās, ir atbilduši reitingiem (tās procentu nobīdes uz netikušo partiju un neizlēmušo vēlētāju rēķina).

    Nevajag situāciju vērtēt pēc vides, kurā atrodies. Ja es vērtētu pēc vides, kurā atrodos, tad varētu secināt, ka no Latvijas vispār neviens gandrīz prom nebrauc un visi cilvēki saņem stipri virs vidējā, visiem ir vismaz divi bērni.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    to roberts_i

    roberts_j susur, ar neticēšanu reitingiem daudzi ir iebraukuši auzās.

    Auzās tūlīt iebrauks visa Vienotība, kad savā kongresā, ticot Āboltiņas un Lemberga pasūtītajiem reitingiem, ievēlēs līdzšinējo vadītāju, kas tik ērti jūtās oligarha apskāvienos.
    Situāciju jānovērtē ne vis pēc tās vides kur atrodies, bet no tāda punkta, kur redzams viss laukums. Un ļoti svarīgi ir redzēt vismaz pāris gājienu uz priekšu.
    Līdz patiesības noskaidrošanai ilgi nav jāgaida.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 11.39

    Situāciju jānovērtē no tāda punkta, kur redzams viss laukums.Līdz patiesības noskaidrošanai ilgi nav jāgaida.
    ———-
    :))) Un susurs no “saviem augstumiem” raugoties skaidri redz, ka Zrp ir “zirgā”? :)))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    to andrejs

    Un susurs no “augšas” raugoties skaidri redz, ka Zrp ir “zirgā”? :))

    Kas no “augšas”, kas no apakšas, bet kāds varbūt no dīvāna skaidri redzēja pēdējā Sastrēgumstundā, ka RP stipri rullē.
    Bet varbūt Jūs iedomājieties, ka balsoja tikai RP piekritēji, bet pārējiem bija izlādējušies telefoni.
    Bet varbūt domājiet, ka visi NA un V Zatlernīdēji pēkšņi bija negaidīti atmaiguši un nobalsoja par pārmaiņām.
    Šis balsojums bija ļoti nepieciešams vecajai sistēmai, tam tika pievērsta sevišķa uzmanība.
    Zinu, daudzi klusībā saprot, cik vajadzīgu un vērtīgu darbu dara Ķīlis, bet iedzītais naids pret Zatleru neļauj jums atzīt, ka esiet kļūdījušies.
    Esiet slabaki.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 12.12

    susur, telefonbalsojums norāda tikai to, ka liela daļa cilvēku piekrīt, ka izglītības joma ir jāreformē, bet tas nenozīmē, ka visi balsotāji vēlēšanās balsos par RP, jo tad izvēlē šis nebūs vienīgais kritērijs.

    Un nevajag susur apsaukāties. Tādā veidā jūs savā pusē nevienu piekritēju nepārvilināsiet. Diez vai kāds vēlēsies apdomāt un analizēt jūsu viedokli un izskatīt jautājumu par atbalstu RP, ja pirmais, ko darīsiet, būs uzbraukt tam cilvēkam par viņa pašreizējiem politiskajiem uzskatiem. Ar tādām metodēm (uzbraucieni, apsaukāšanās, automātiska oponenta viedokļa noliegšana paņirdzot par to) jūs nevienu nepārliecināsit pievienoties jūsu pulkam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    to roberts_i

    Un nevajag susur apsaukāties. Tādā veidā jūs savā pusē nevienu piekritēju nepārvilināsiet

    Te Jums pilnīgi pievienojos, apsaukāties nevajadzētu. Reiz šo pašu pārmetumu raidīju šā portāla turētājai Ločmelei. Uz to viņa atbildēja, ka nevajaga sazatraukties, ka tā ir normāla diskusija.
    Savā pusē kādu pārvilināt sen vairs neloloju. Vel nesen nolēmu riskēt un veselu dienu mēģināju vienu(kā man likās, jēdzīgu cilvēku) pārliecināt, bet vēlāk tik uzzināju, ka viņam Lembergs ir lāga puisis un nekā sliktu mums nav nodarījis.
    Ziniet, ja tagad gribam ieslīgt diskusijās par to, kas mūsu valstī būtu jādara lai sāktos pārmaiņas, tad attieksme pret smagos noziegumos apsūdzēto ir tas, ar ko jāsāk. Ja gribam mūsu valsts atlabšanu, bet reizē sadarbojamies ar Lembergu, tad tas ir strupceļš.
    Ja es nelietim pasaku, ka viņš ir nelietis – vai tā ir apsaukāšanās?
    Ja es , kā man liekās, glupam cilvēkam norādu, ka viņam nav visi mājās – vai tad tā ir apsaukāšanās?
    ps
    Vai varu cerēt, ka turpmāk mani aizstāvēsiet, ja kāds(nedod,Dies) apsaukāsies. Kopš noliku bruņas pagultē, esmu pavisam neaizsargāts.
    Man mieru neliek te tāds subjekts ar segvārdu lno – aizpogātā bikšupriekša. Uz katra soļa liek man padnošku. Ko darīt?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 14.44

    susurs: Vel nesen nolēmu riskēt un veselu dienu mēģināju vienu(kā man likās, jēdzīgu cilvēku) pārliecināt
    ____________________

    Skaidrs, ka vienā dienā nevar pārliecināt mainīt ilgākā laikā nostiprinājušos uzskatus. Tas ir jādara ilgi, metodiski, pieklājīgi un nemelojot. Un cilvēkam nākot arī citai informācijai no ārpuses, ar laiku var pārliecināt. Cilvēkam pie jebkuras savādākas domas vai uzskata ir jāpierod.

    Un tam cilvēkam par Lembergu vajadzēja stāstīt nevis, ka Lembergs ir slikts, bet vienkāršā veidā izskaidrot shēmas 9arī uz papīrīša uzzīmējot), kā Lembergs pie visa tika, un kā no tā valsts neguva un joprojām negūst to, ko varēja iegūt.

    Ar vienkāršiem piemēriem, kā šis piemēram – kad vēl VN nebija privatizēta, Lembergs un VN vadība slēdza līgumus par pakalpojumu sniegšanu nevis pa tiešo ar klientiem, bet VN slēdza līgumu ar vadībai piederošiem ofšoriem, kuri slēdza līgumus ar klientiem. Pilnu pakalpojuma maksu saņēma ofšori, uz VN aizgāja nauda tikai pašizmaksas apmērā. Tādējādi valsts nedabūja nodokļus, VN nebija peļņa kādai tai bija jābūt, tātad pārdošanas vērtība privatizācijā samazinājās. Tad vēl caur apmaksātiem tautas kalpiem un amatpersonām izbīdīja VN privatizāciju par sertifikātiem, ko iepirka pa lēto par to naudu, kuru caur ofšoriem nozaga no VN, tādējādi Lembergs un šaika dabūja faktiski VN par velti, samaksājot ar valsts (nodokļu maksātāju) naudu.

    Tad tālāk kuģniecības shēmu ar izsoli ar maksimālās izsoles summas ierobežojumu apstāstīt. maksimālās summas ierobežojums izsolē tas vispār ir ekselenta gudrība. nezinu, kurš gudrinieks to izdomāja, bet izsole tika ikota caur biržu un ideja nāca no biržas tai laikā, ja pareizi atceros, un vadītājs tad bija Kokoreviočs laikam, Cērps jau bija FKTK vadītājs. Un kuģniecības izsolē viņi ar Šķēli piedalījās ar ofšoru starpniecību piedaloties izsolē caur Unibanku, kur prezidēja tad Bērziņš tagadējo laiku Latvijas prezidents,

    Lai cilvēks saprot, ka Lemebrgs neko ar savu darbu nav nopelnījis kā viņam patīk stāstīt, bet ir naturāli nozadzis valstij un tai pašai Ventspilij miljoniem latu, un tad Ventspilij mazdrusciņ atmetis, kā suņiem kauliņu pagrauzties, un tad nu daudzi tur laiza viņam kājas.

    Tāpat to, ka Ventspils truba nestrādā un tukša stāv un ienākumus nenes pamatā pateicoties nenormālajai Lemberga mantrausībai, kas atbaidīja pat ilglaicīgus klientus un krieviem pat likās par traku. Tā pati Lemberga nenormālā alkatība bija pamatā viņa strīdiem ar biznesa partneriem.

    Par Lemberga ietekmes mazināšanu. Ja jau Sprūdžs gribēja mazināt Lemberga ietekmi, tad vajadzēja pieiet tai lietai pavisam no cita gala. Viņš tak it kā bija jau atstādināts ar prokurora vai tiesas lēmumu (neatceros) – tas bija drošības līdzeklis. Vajadzēja atrast faktus, kas apliecina, ka Lembergs neievēro atstādināšanu un tādējādi viņs pārkāpj šo drošības līdzekļi, un lūgt prokuratūru uz tā pamata mainīt drošības līdzekli uz stingrāku, kaut vai mājas arestu, vēl labāk vienkārši uz arestu. Nevis ņemties ar kaut kādu jaunu atstādināšanas procedūru, skaļi izbļaustoties, pie tam pirms tam neizpētot, kā reāli praksē varēs to lēmumu realizēt, un tādējādi beigās kļūstot par apsmieklu un radot Lembergam tikai lieku publicitāti.

    Tāpat ar ZZS ietekmes mazināšanu un Lemberga ietekmes mazināšanu uz jebkuriem deputātiem jebkurās partijās. Pamats tam visam ir finanses – nu tak izpētiet tās finanšu lietas un realizējiet tādus lēmumus pirmstiesas izmeklēšanā (kontu apķīlāšana, īpašumu apķīlāšana u.t.t.), it īpaši, ja iekšlietu ministrs ir jūsu, lai Lembergam ir maksimāli grūti pieejami līdzekļi, kā arī ir maksimāli maz pieejami līdzekļi partiju sponsorēšanai. Nevajag pat vēl notiesāšanas un konfiskācijas. Nebūs naudas, nebūs arī ietekmes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 15.43

    susurs. Man mieru neliek te tāds subjekts ar segvārdu lno – aizpogātā bikšupriekša.
    _______________________
    Nu pamēģini atpogāt, ja nerausties:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 22.40

    susurs
    “kad Vienotībā apkaroja un gremdēja savu vienīgo sabiedroto ZRP.”

    ZP vienigais sabiedrotais ir SC

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 16.11.2012. 22.42

    susurs
    “Jāapvienojās ir sīkpartijām. NA, piemēram, varētu apvienoties ar Gardu”

    Vai Zatlera un Lindermana mikropartijam nevajadzetu apvienoties?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 16.11.2012. 09.54

VVF cienu. Bet kādas ir prezidenta funkcijas, bijušā prezidenta? L-ja ir kā māte. Jā. Tikai tās mātes arī ir dažādas, viena, piem., iedomājas, ka tāpēc, ka viņa dzemdējusi, visu mūžu var teikt – dari tā, darī šitā, tu nepareizi dari. vai tik VVF nav uzņēmusies auzināšanas funkciju līdz sava mūža galam? Kas viņai par to maksā? Par velti neko nedara. Kurš bija visvairāk neapmierināts ar bijušo prezidentu uzturēšanas samazināšanu?

+1
-16
Atbildēt

1

    dro > Baiba Eglâja 16.11.2012. 09.59

    Vaira ir Vaira un Leona ir Leona. Abām savas labās un sliktās īpašības…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

sanitai19 16.11.2012. 09.52

Taisnība jau būtu, ka jāapvienojas. Tikai tādēļ, ka Rīgā ir krievu elektorāta daļa pār latviešu. Skaitliski lielāka. Tas ir vienīgais iemesls, kāpēc jāapvienojas. Bet, ja to pasaka ar VVF muti, liekas pēc ķengāšanās. Nav cieņas. Ar laika atstarpi no viņas prezidentēšanas, šī cieņa tik rūk un rūk.

+5
-15
Atbildēt

1

grislits 16.11.2012. 09.46

Vispār tādam vienotam sarakstam nebūtu ne vainas no vēlētāju viedokļa – visi varētu izsvītrot no visām partijām tos kandidātus, kas nepatīk, un pieplusot tos, kas patīk. Lielam daudzumam vēlētāju šāda iespēja ļoti patiktu, jo ir cilvēki visās partijās, kas ir sakarīgi, un ir visās partijās cilvēki, kuri nav tik sakarīgi, un lielai daļai vēlētāju ļoti gribās balsot par cilvēkiem, nevis partijām un programmām.

+10
-1
Atbildēt

1

    efeja60 > grislits 16.11.2012. 10.27

    Jā gan, bet prakse pierāda, ka saeimā un pašvaldībās regulāri iekļūst tumšie zirdziņi, tas nozīmē, ka tikai dažiem pievelk krustiņus un dažus izsvītro.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

mary75 16.11.2012. 09.22

http://www.echo.msk.ru/programs/personalno/950969-echo/#video – ja kādam interesē, var paskatīties vai paklausīties vakardienas Ušakova interviju “Eho Moskvi”.
Kas attiecas uz konkrēto tēmu – J. Bitopam, principā, var piekrist, un to apstiprina arī aptaujas, uzticība partijām minimāla ( nejaukt ar partiju reitingu), kaut, katrā partijā, tomēr, sastopami arī cilvēki, ko var salīdzinoši nosaukt arī par ideālistiem un politiķiem, ne tikai par politbiznesmeņiem, un tie neļauj Latvijas politiskajai sistēmai vēl vairāk degradēties.
Dabiski, visas partijas nav vienādas, vienmēr var izvēlēties maazāko ļaunumu ( vai lielāko labumu, kā kurš grib).
No otras puses, taisnība arī tiem, kas saka, ka tāda nelaime, tikai lielākā vai mazākā mērā, ir arī citur.

+2
-2
Atbildēt

3

    grislits > mary75 16.11.2012. 09.29

    Paldies! Kaut kad būs jāatrod 40 minūtes noklausīties.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > mary75 16.11.2012. 09.43

    >roberts_j
    + par to, ka esi gatavs noklausīties, nevis kā jau tagad bieži pierasts izsaukties – “Es tādu [..] neklausos un neskatos”. :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > mary75 16.11.2012. 10.18

    Nu tie, kas saka par to sū… neklausīšanos, ir laikam diezgan aprobežoti. Jo vairāk informācijas, jo var izdarīt korektākus secinājumus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 16.11.2012. 09.18

Vai tad Latvijā ir labējas partijas, pat vairākas, ja jau vajadzētu vienoties?
Ir sevi par labējiem saucoši budžetu sadales un darbā iekārtošanas biroji, kas nav ne labēji, ne partijas.
Līdz šim izvēle bijusi starp ultrakreisiem patriotiem/sociālistiem/kremlēniem/zaļajiem, kas atšķīrušies tikai ar dekorācijām, gandrīz tikpat kreisiem ierāvējiem (TP, DPS…) un mērenāk kreisiem pļāpām. Taisni brīnums, ka valsts ar tādu izvēli novilkusi jau 20 gadus.

+4
-7
Atbildēt

7

    grislits > Aivars Krauklis 16.11.2012. 09.25

    Kāda jēga no šādiem vispārinājumiem? Tas izklausās apmēram no tās pašas operas, kur ir sazvērestības teorijas. Vai esat mūžīgais opozicionārs?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 16.11.2012. 09.26

    J. Biotops. Pēdējā laikā aiz kokiem bieži neredzi mežu. Tās kaites, ko pārmet Latvijai, diemžēl izplatītas visās valstīs – vienās mazāk, citās daudz plašāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > Aivars Krauklis 16.11.2012. 09.38

    Nu, ar īstām kreisām partijām jau Latvijā ir vēl švakāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 16.11.2012. 12.36

    roberts_j – kādas te sazvērestību teorijas? Vienkārši redzu, ka Latvijā nav sabiedrības pieprasījuma pēc labējas ideoloģijas un līdz ar to nav labēju partiju. To vietā daži taisnīgās sadales (savā virzienā) trubadūri uzdodas par labējiem, tā panākot, ka partijas dala nevis pēc politiskiem principiem, bet nacionālās piederības un rīkļu platuma. Pie reizes diskreditējot jēdzienus „labējs” un „liberāls”. Ja par mani – esmu te nīstais neoliberālis (Haijeka, ne lezborastu izpratnē) un tad pēc definīcijas nevaru būt nekāds „mūžīgais”.
    Ino- mežu mazliet redzu gan. Tas, ka visā tajā pasaules daļā, kur vispār jēga runāt par labējas un kreisas politikas pretstatu, šo virzienu skaidrība pamazām izzūd, nenozīmē, ka to drīkstu neredzēt savā valstī.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Aivars Krauklis 16.11.2012. 12.52

    Biotopam. Bet jo ilgāk Rīgā un dažviet citur būs pie varas SC vai līdzīgi Krievijas atbalstīti spēki, un jo ilgāk nebūs likvidētas okupācijas/kolonizācijas sekas, jo vairāk laika būs jāvēlta valsts pastāvēšanas nodrošināšanai, un jo ilgāk nebūs iespēju šeit izveidoties klasiskas izpratnes kreisām un labējām partijām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 16.11.2012. 13.26

    roberts_j – SC un līdzīgu veidojumu nozīme Latvijā mazinās. Praktiskā nozīmē, ne bļāvienos vai žēlabās. Pat viņu saimnieku acīs. Mūsu atgriešanās Krievijas paspārnē jau iespējama bez viņu palīdzības. Un jo drošāk, jo ilgāk vaidēsim par „okupācijas/kolonizācijas sekām” neievērojot paši savas, teiksim, īpatnības.
    Pirms kara tādu „okupācijas seku” nebija, tomēr vienalga 15 gadus padzīvojuši tā laika demokrātijā, ar lielu sajūsmu pieņēmām vadoni un tālāk jau viss gāja kā pēc notīm.
    Sabiedrība, kura svēti tic ka „EU=PSRS”, ka patriotismu nosaka ieraksts pasē, ka lats noturēs mūs laimes zemē, ko par eirikiem iztirgo uzpirkti liberasti, ka izglītību veicina palīgaugstskolu finansējums… tāda sabiedrība ilgstoši pastāvēt neatkarīga nespēj. Krievijas pierobežā – ne tik nespēj un ceļš mātuškas apkampienos jau sagatavots. Patriotisku brēcienu pavadībā. Diemžēl.
    Tam, ka par SC Rīgā un Latvijā balsos arī no brīvības noguruši un vīlušies latvieši, pie tam – daudz, vairs nav būtiskas nozīmes.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mariam > Aivars Krauklis 16.11.2012. 13.38

    > Robertam
    SC ir tikai viena puse no koloniālisma sekām, otra puse ir pašu latviešu vairuma galvās. Iztēloties, ka Rīgas attīstībai visvairāk ir vajadzīgs kaut kāds iztēlots un pareizs latviskums ir naivi. Lai uzvarētu SC, nepietiek ar t.s. latviešu partiju apvienošanos, vajadzīgi konkrēti priekšlikumi, programma, kas Rīgu stiprinātu kā ekonomisku un kultūras metropoli, lielpilsētu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 16.11.2012. 09.15

Tur nu VVF var piekrist, ka, ja grib pārtraukt SC un Ušakova valdīšanu Rīgā, tad jānāk ar konstruktīvu programmu, konkrētu redzējumu un spēcīgu, harizmātisku līderi, bet ar Ušakova gānīšanu vien būs par maz.

+8
-1
Atbildēt

1

    grislits > aldis_grunde 16.11.2012. 09.26

    retā reize, kas piekrītu tvverotajam :)
    Un par to Ušakova gānīšanu – es tādai masīvai gānīšanai latviskajā presē nemaz īsti jēgu neredzu, jo te jau tāpat neviens nav jāpārliecina. pietiktu ar regulāru informēšanu par darbiem un nedarbiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

mariam 16.11.2012. 09.12

Izklausās jau smuki – labējām partijām. It kā labāk par to saukli par latviskajām partijām. Taču Mr.20 partija – vai tā labēja vai kreisa? Pēc kaut kādām populistiskām izadarībām – itin kā kreisa, bet būtībā – lielā mērā tomēr apkalpo dažu buržuju intereses. Līdzīgi arī SC, kas itin kā gribētu saukties par kreisajiem un sociāldemokrātiem, taču, piemēram, balsoja par to, lai no Rīgas centra izdzītu ubagotājus – nu kādi viņi sociāldemokrāti? Tad ko – šos labējos ar tai pulciņā ņems?

Bet tas, ko Vaira saka par attīstības redzējuma un piedāvājuma trūkumu – no Vienotības un viņu koalīcijas biedru puses – tur diemžēl viņai taisnība.

+3
-4
Atbildēt

2

    aldis_grunde > mariam 16.11.2012. 09.22

    Nu, gan – ubagotāju izdzīšana no Rīgas centra ir labiskuma pazīme?
    Vispār jau RD nav tā vieta, kur var klasiski izpausties ekonomiskais kreisums vai labiskums, jo nodokļus mums nosaka valdība.
    Bet tās pašas kritizētās brīvbiļetes sabiedriskajā transportā noteikti velk uz kreisumu.
    GKR bez Šlesera jau ir tikai SC piedēklis, kuri vieni paši nesavāktu tos 5%, tāpēc nav īpašas jēgas diskutēt par šīs partijas programmu un uzskatiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 16.11.2012. 09.42

    Jā, daži soļi, ko var saukt par kreisiem, sociālā jomā, noteikti vairāk, nekā tā sauktajām “labējām partijām”, bet nu – vairāk tur populisma. tomēr. Nu, ubagu izdzīšana rādija, ka aiz maskām slēpjas patiesībā ir uzpūtīgi labējie, kuros tāds postpadomju potjomkina gars. (kaut gan, kā zinām, tā atsauce nav korekta, jo Potjomkins patiesībā diezgan dižs vīrs bija, un tā leģemnda par viņa sādžām diezko patiesa nav)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 16.11.2012. 09.10

Ar nepacietību gaidu dzera komentāru. Viņš izskaidros, cik bīstams var būt patriotisms Latvijai. Īpaši no šīs sērgas jāaizsargā jaunatne:)

+10
-9
Atbildēt

0

dzerkaleliva 16.11.2012. 09.06

Varētu pat teikt, labējo bezcerīgās situācijas apspriešana Latvijā. Ja Latvija vēlas palikt nacionāla valsts, tad zibenīgi jādodas kreisi nacionālām partijām, vismaz kā Lietuvā. Savādāk kremlinu nākšana pie varas ir neizbēgama, ļaudis vairāk par nekromongiem nebalsos, un uz saukli glāb Latviju no kremliniem nepavilksies. Vajag kreisas partijas un kreisu piedāvājumu.

+3
-10
Atbildēt

0

dzerkaleliva 16.11.2012. 08.59

Tenisa sezonas noslēguma mačs ar augstākās raudzes tenisu un Noles uzvaru ir daudz interesantāka lieta, nekā labējo bezcerīgās situācijas Rīgā apspriešana. Starp citu Džoko un Gulbis kādreiz bija vienā līmenī. Bet, Ēlertes favorīta dēla spēki izrādījās par vājiem, lai ko sasniegtu. http://m.youtube.com/#/watch?v=IuzBpnS_emM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIuzBpnS_emM

0
-11
Atbildēt

3

    grislits > dzerkaleliva 16.11.2012. 09.03

    Vai, vai, vai provokatora kungs! Jūs tak esot NA vēlētājs, kas tad pēkšņi pret latvisko partiju apvienošanos?! Ja jau profesionāls demagogs, tad varbūt to demagoģijas un melu līniju vajag izturēt līdz galam, ko?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 16.11.2012. 09.09

    Kāpēc pret, pilnīgi par, bet ceru, ka NA, tajā apvienībā nebūs, jo tad man nebūs par ko balsot, jo par nekromongiem nebalsoju.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 16.11.2012. 09.45

    Izlaboju saitu, izrādās, ka mobilā aplikācija priekš parastā PC nestrādā, lai gan otrādi strādā. Atklājums.
    http://www.youtube.com/watch?v=IuzBpnS_emM

    0
    -8
    Atbildēt

    0

grislits 16.11.2012. 08.58

labējās un kreisās – dikti jau politkorekti :) Precīzāk būtu – apvienojušās ir pretvalstiskās partijas, kas ir pret 18. novembra LR, un jāapvienojas ir tām, kas atzīst 18. novembra LR pastāvēšanu.

+12
-2
Atbildēt

0

dro 16.11.2012. 08.56

…ļaudīs sāk mosties patriotisma gars…
___________________
Kas gan var būt sliktāks par šo? Patriotisms iespējams ir vēl sliktāks par rasismu vai ksenofobiju, Latvijā protams:) Citās valstīs tas ir pat ļoti atbalstāms:)

+8
-6
Atbildēt

2

    Kalvis > dro 16.11.2012. 22.53

    Latviešu patriotisms, protama lieta ir slikts :)).Sevišķi Rīgā, kur to latviešu ir ap 50%.
    Te nemaz daudz nevajag, lai nedaudz samazinot to latviešu patriotismu, un paceļot nedaudz krievu patriotismu, panākt pilnīgu krievu pārsvaru Rīgā. Ja nebūtu latviešiem tās sīkpartijas, arī ZRP, tad vēl būtu kāda cerība. Šobrīd izskatās, ka neviens nespēs apdraudēt SC uzvaru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 17.11.2012. 21.10

    Nu nevar savākt sc 51%, ja latvieši aizies uz vēlēšanām. Ja neaizies un/vai nobalsos par tiem, kas savu politiku balsta uz sc “aicināšanu valdībā”, tad gan būz ziepes, jo Rīga var nākamos 4 gadus ušakova nepārdzīvot. Pareizāk sakot var tikt likvidēta, ne kā pilsēta, bet latviskas valsts galvaspilsēta!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

harijs_m 16.11.2012. 08.55

Es drīzāk runātu nevis par labējām, bet latviešu partijām. Tāda diemžēl ir realitāte – dalīšanās pēc nacionālā principa pastiprinās. Vai SC/GKR apvienība ir uzskatāma par kreisu, sociāldemokrātiskas ievirzes politprojektu? Noteikti, nē! SC ir POPULISTI nevis socdemi. Un, ja mēs paskatāmies uz SC sabiedroto partiju Krievijā – “Vienoto Krieviju” – tad tā ir galēji labēja partija. Tad uz kādas bāzes notiek sadarbība? Protams, uz nacionālās bāzes!

+26
-4
Atbildēt

19

    grislits > harijs_m 16.11.2012. 09.01

    Nacionālais ir pakārtots jautājums šeit (tas tā vēsturiski ir sanācis, jo latvieši paši nevarēja būs savā zemē okupanti un kolonosti)). Primārais ir LR atzīšana vai neatzīšana. Bet Amerika partija – tie vispār ir cilvēki, kam vienalga LR – Krievijā, pati par sevi, Eiropā vai uz Marsa, ka tik vairāk var nogrābt, vienosies ar ko tik vajag un par jebko.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > harijs_m 16.11.2012. 09.35

    Politkorektums ir sistematizēti un legalizēti meli.
    Bet šoreiz es Vairiņai piedodu. Jo viņai ir taisnība. Būtu svarīgi pārliecināt daudzas mazās partijas, ka vismaz šoreiz nevajadzētu startēt ar atsevišķiem sarakstiem. Pag. RD vēlēšanās mēs izmetām “miskastē” milzīgu daudzumu balsu, ja tā nebūtu, kolonisti nevarētu sagrābt varu Rīgā.
    Un protamms – nevienu balsi par ZRP un GKR (viņi gan atsevišķi nestartēs, bet kādam vēlētājam var likties, ka tur tāds viens jauks un inteliģents kandidāts – sliktos (ušaku un girsu) izsvītrošu ar treknu strīpu, bet labajam ielikšu “+”)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 10.17

    Mani neviens ne ar kādiem apokalipses draudiem nepiespiedīs balsot par Vienotību vai apvienību, kurā būs Vienotība. Sliktākajā gadījumā balsošu ar tukšu aploksni. Atkal tiekam aicināti balsot par mazāko ļaunumu un biedēti ar krieviem. Krievi jau tā ir pie varas Rīgā, bet opozīcija ar Vienotību priekšgalā laiž muļķi. Par Rīgu bez Vienotības!

    +2
    -20
    Atbildēt

    0

    grislits > harijs_m 16.11.2012. 11.33

    Normunds: Mani neviens ne ar kādiem apokalipses draudiem nepiespiedīs balsot par Vienotību vai apvienību, kurā būs Vienotība. Sliktākajā gadījumā balsošu ar tukšu aploksni.
    ___________________

    Ar šo jūs Normund apliecināt, ka esat nepareizi sadalījis prioritātes, jo balsosiet nevis pirmkārt no Latvijas interesēm (atbīdīt no varas citai valstij lojālas personas), bet no savām personīgajām interesēm (naids pret Vienotību). Tā mēs nekur netiksim.

    Pirmais ir jāatrisina augstāka līmeņa prioritāte (citas valsts pārāk liela ietekme galvaspilsētā) un tad var sākt aizrauties ar saviem iekšējiem kašķiem.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 11.49

    Kas ir Latvijas intereses? Latvijas intereses ir Latvijas pilsoņu intereses. Manas, kā Latvijas pilsoņa intereses, ir tādas pašas, kā lielākajai daļai Latvijas pilsoņu. Un es neesmu gatavs upurēt savas intereses, lielākās daļas Latvijas pilsoņu intereses, sekojoši valsts intereses dēļ bubuļa “krievi nāk”, it īpaši’ņemot vērā apstākli, ka Ušakova valdīšana Rīgā nav nodarījusi daudz lielāku kaitējumu, kā TB/LNNK ilgstošā valdīšana, varbūt pat mazāku. Kad aiz kokiem ieraudzīsiet mežu?

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 11.53

    Vienotība jau ir neskaitāmas reizes pierādījusi, ka nerisina lielākās daļas Latvijas pilsoņu problēmas un grūtības, bet gan koncentrējas uz banku un citu naudasmaisu interešu aizstāvēšanu, kas ir pretrunā ar lielākās tautas daļas interesēm. Man ir pilnīgi vienalga vai Vienotība pārdod Latviju sorosam, vai SC kremlim, mani neapmierina abas šīs situācijas.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    grislits > harijs_m 16.11.2012. 12.03

    Normunds: Ušakova valdīšana Rīgā nav nodarījusi daudz lielāku kaitējumu, kā TB/LNNK ilgstošā valdīšana, varbūt pat mazāku. Kad aiz kokiem ieraudzīsiet mežu?
    _________________________

    Jums ir kādi cipari par to, kuras partijas pārstāvji ir vairāk saņēmuši otkatos un nozaguši? Pēc neoficiālas informācijas spriežot tomēr liekas, ka tagadējie Rīgas valdoņi. Bet neoficiāla informācija ir neoficiāla un neko nepierāda.

    Ja skatāmies uz Rīgas oficiālajiem skaitļiem, tad Rīga Ušakova vadībā iet arvien lielākā un lielākā pakaļā, kas pirms Ušakova tādā mērā nenotika. Tas no saimnieciskā viedokļa.

    Bet ir vēl viena lieta, kas manā skatījumā ir daudz būtiskāka – Rīga Ušakova vadībā kļūst arvien mazāk par Latvijas galvaspilsētu un pilsētu, kas Latviju prezentē kā valsti, un arvien vairāk sāk izskatīties pēc kādas Krievijas pārstāvniecības un Ušakova vadība velk Rīgu arvien vairāk iekšā tai visā Krievijas zaņķī.

    Tā kā nevajag te celt kolonistu Ušakovu saulītē un atkārtot Krievijas un 5. kolonnas propagandu par to, ka Ušakovs nav sliktāks par iepriekšējiem, ka Eiropa ir absolūtais ļaunums un ka Vienotība vainīga visās Latvijas nelaimēs.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > harijs_m 16.11.2012. 12.11

    Redzot plusu skaitu pie aicinājuma iekļūšanai Rīgas domē apvienoties “latviešu partijām”, ir skaidra portāla lasītāju attieksme. Parasti šos saukļus laikam izsaka tie, kuriem liekas, ka paši ir īstākie un pareizākie latvieši un visiem pārējiem būtu jāpievienojas viņiem.

    Bet no kurienes tāda pārliecība, ka visiem latviešiem interesē tikai tāda viena, visai gaudulīga ievirze (“Krievi nāk”)? Un kas tādā gadījumā tad atliek tiem latviešiem, kurus neapmierina šāds virziens – vai tiem automātiski būtu jābalso par Ušakova-Amerika branžu? Vai tad tas būtu to “īsto latviešu” interesēs? Ceru tomēr, ka vēlēšanas vairāk būs sacensība starp ideoloģijām un programmām, ļaujot izvēlēties piemērotāko, nevis stulba mērīšanās starp latviešiem un krieviem vien.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > harijs_m 16.11.2012. 12.28

    Normunds – par otkatiem es jau te reiz minēju – man ir diezgan dokumentāla informācija ( dokumentu kopijas ) par vienu pašvaldības uzēmumu no kurām ir redzams , ka Birka laikā pārmaksāja par degvielu aptuveni 3 sant. litrā , bet Ušakova laikā tas sasniedza pat 6 sant. Tā ,ka nav jau tik traki , nelieli salīdzinājumi ir.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 12.28

    Interesanti, ka par Rīgas siltumu Vienotība un SC publiski neplēšas, laikam jau bīda rebes un štelles pilnīgā vienotībā un saskaņā, kas arī ļoti labi raksturo šos divus kantorus.
    ————

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 12.31

    klusais
    Un vai tāpēc ar asarām acīs man būtu jāatceras Birka laiki un jāaicina baķku glābt Rīgu?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > harijs_m 16.11.2012. 13.17

    Normunds – kur Tu ko tādu izlasīji?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > harijs_m 16.11.2012. 13.33

    klusais: Birka laikā pārmaksāja par degvielu aptuveni 3 sant. litrā , bet Ušakova laikā tas sasniedza pat 6 sant.
    ________________

    Par to, ka otkatā saņemamā vai savādāk ieņemamā summa ir dubultojusies Ušakova laikā, netieši liecina arī misteru procentu iesaukas.

    Tagad, kā visi zin, Ameriks tiek dēvēts par misteru 20% (dēļ tā, ka visi nozīmīgie projekti ejot caur viņu un esot jāatskaita 20%, lai tiktu pie projektu realizācijas). Kādreiz, pirmsUšakova laikos bija runa par misteru 10%, toreiz tas tika attiecināts uz Edmundu Krastiņu, kurš no 2005-2008. gadam bija Rīgas attīstības komitejas vadītājs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > harijs_m 16.11.2012. 14.26

    roberts – nu nezinu vai tieši 20% , bet pavisam nesens stāsts no viena paziņas, ka diezġan nekaunīgi viņam pajautaja 15% , lai viņa produktu pirktu viens no RD uzņēmumiem . Pieņemsim ,ka izņēmums :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > harijs_m 16.11.2012. 22.28

    Normunds
    tu esi krievs un tev nav nakotnes

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > harijs_m 16.11.2012. 22.35

    klusais
    “ka Birka laikā pārmaksāja par degvielu aptuveni 3 sant. litrā”

    Birka “laika” visus lemumus kolegiali pienema Ameriks, Dolgopolovs, Dinevics un Kreituss, bet “mers” tika sutits uz Latvijas radio, kur atskaitijas zurnalistiem par minetas cetrotnes “darbiem”. Tomer nejedzibu bija mazak ka sodien.
    Burovam bija nesalidzinami vairak teiksanas ka Birkam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 16.11.2012. 22.57

    articulus100. Normunds
    tu esi krievs un tev nav nakotnes
    ==================
    esmu latvietis un man nav nākotnes …dēļ jenotiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > harijs_m 17.11.2012. 09.21

    Normunds
    Ja tu butu latvietis, neizturetos ar tadu naidu pret NA un V un neieminetos par balsosanu latviesiem ar tuksu aploksni, lai mazinatu konkurenci kremla zuliku, zaglu un pedofilu parstavetam SC.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > harijs_m 17.11.2012. 17.22

    Nevis pret NA, bet pret TB/LNNK, kuri latviešus ir noveduši līdz nabadzībai, dēļ kuriem daudzi ir aizbraukuši prom no Latvijas. Par nacionālām interesēm viņi ir tikai vārdos, bet darbos tautas ienaidnieki, kas barojās no Kargina maka.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 16.11.2012. 08.52

Pass.

0
-3
Atbildēt

0

dace_ampermane 16.11.2012. 08.50

Tūdaļ saklups virsū. Fass!

kas ir Lembe, šleseri, šķēles, urbanoviči, ušaki salīdzinot ar īsto Latvijas ienaidnieci, pulksteņa zagli un čekisti Vairu?

+10
-18
Atbildēt

5

    dro > dace_ampermane 16.11.2012. 09.45

    klejotājs. Kā redzi publika nesaprot ne humoru, ne ironiju:)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 16.11.2012. 09.48

    lno

    :) …………. :(

    Latviešiem šobrīd ir vairāk attīstījusies tā ” bistro ļeču ja po reļsam čugunnim so svojei DUMOI ” kvalitāte. Pļurkt!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dace_ampermane 16.11.2012. 15.45

    Humors te ir nevietā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dace_ampermane 16.11.2012. 18.47

    Hosē Muhika: pasaulē nabadzīgākais prezidents
    Parasti tiek pieņemts, ka politiķu dzīvesveids krasi atšķiras no tā, kā dzīvo viņu vēlētāji. Taču tas neattiecas uz Urugvaju, kuras prezidents dzīvo pussagruvušā lauku mājā un atdod labdarībai lielāko daļu savas algas.
    http://bnn.lv/hose-muhika-pasaule-nabadzigakais-prezidents-92877

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dace_ampermane 18.11.2012. 11.24

    Jāpiekrīt Ino, ka tautiešiem pa lielam ar humora izjūtu nav viss kārtībā. Laikam jau vēsture tāda smaga.. :( Vislabāk tiek uztverti zemjostas un anālie joki. Ar ironijas uztveri ir problēmas. Jo smalkāka ironija, jo lielākas problēmas.
    Par Žvaņecki parast blisina acis un nesaprot, par ko viņš vispār tur runā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam