Kontroversiālo uzskatu paudēja pametusi Latvijas Radio

105

Komentāri (105)

Kaspars Špūle 06.11.2012. 12.26

Reku viena “kontroversiāla” persoņa viedoklis

Pensionāru vairākums joprojām negrib saprast, ka viņu pienesums citai valstij nevar tikt adekvāti novērtēts šeit, un visas tās pensijas, ko maksā atjaunotā Latvijas valsts, faktiski nāk no naudas, ko šie cilvēki nav radījuši, intervijā žurnālam Playboy saka labklājības ministre Ilze Viņķele.
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/vinkele-pensionari-nesaprot-ka-sanem-pasu-nenopelnitu-naudu-13976426

+4
0
Atbildēt

2

mariterage 06.11.2012. 11.36

Te daži E.Lūsi gandrīz par svēto mocekli iztēlo – esot atlaista dēļ uzskatiem un tā, skaidri taču rakstīts ka pati uzrakstīja atlūgumu, tas ka vadītāja piedāvājusi pazemināties amatā nav arguments – ja nebija vainīga neviens tiesiski nespētu atlaist vai pazemināt, ja prettiesiski tad varētu tiesāties – nav jau nekāda reņģu ēdāja, ja citā medijā pieder akciju kontrolpakete un vīrs arī nav tālu no siles, par to ka dēļ spītēšanās un nepiekrišanas pašai aiziet varētu būt problēmas dabūt darbu lai varētu izdzīvot neiet runa.
Tātad tas tikai teatrāls žests un mocekles dēļ sirdzapziņas tēlošana.

+2
-6
Atbildēt

6

    mariterage > mariterage 06.11.2012. 11.58

    Starp citu viņa sev piederošajā “Rīgas apriņķa Avīzē” nevāji nodevusi – 23 raksti vienos vārtos – par abortu aizliegumu – rakstu sērija “Dzīvība sākas no ieņemšanas brīža”.
    http://www.aprinkis.lv/tema/230-qpar-dzivibuq-dziviba-sakas-no-ienemsanas-briza

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mariterage 06.11.2012. 12.09

    Vilmārs777. Lūsei ir tādas pašas tiesības paust savu viedokli kā tev jeb tu esi vienlīdzīgāks par citiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mariterage > mariterage 06.11.2012. 12.13

    >Ino
    Tie kam pieder savi privātie mediji ir vienlīdzīgāki par citiem savu uzskatu paušanā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mariterage 06.11.2012. 12.18

    Vilmārs777. Privātiem MM ir tiesības paust savu viedokli, to nevar attiecināt uz sabiedriskiem – tur vajadzētu būt pārstāvētam plašam spektram, arī “tumsoņu” viedoklim:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > mariterage 06.11.2012. 12.23

    Tie kam pieder savi privātie mediji ir vienlīdzīgāki par citiem savu uzskatu paušanā.
    ——–
    Tas laikam teikts par žurnālu IR :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mariterage 06.11.2012. 12.28

    Vilmārs7777
    Ar rakstiem iepazinos. Paldies. Roc vel.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jean 06.11.2012. 10.54

Kā šis stāsts sasaucas ar lietussargu revolūciju, kad ar Dienas redaktori priekšgalā pašreizējā Ir vadība metās uz barikādēm, aizmirstot par žurnālista ētiku. Loģiski, ka īpašniekiem tas nepatika. Rezultāts- tāda Diena kāda tā šodien un Vienotības biļetens Ir.

+2
-5
Atbildēt

1

    dro > Jean 06.11.2012. 10.59

    Rudmatis. ..ar Dienas redaktori priekšgalā pašreizējā Ir vadība metās uz barikādēm, aizmirstot par žurnālista ētiku.
    _________________
    Tātad Šķēles slavināšana bija ētiska, protests pret Garanta valdības politiku – neētisks?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 06.11.2012. 10.01

nulle
“Es šorīt izlēmu ka miljoniem dzimumšūnu nebūs dzīvot un noskaloju tās podā – sitiet mani krustā.”

Uz ko drociji, pidrilla? Moisejevu, Kobzonu, Leontjevu vai Kirkorovu? Tadu ar ipasi ipasam vajadzibam, ka tu, spermatozauriem vieta tikai poda, vai patiesiba tiem vispar nav jabut.

+4
-6
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 06.11.2012. 09.56

——— Kontroversiālo uzskatu paudēja pametusi Latvijas Radio ============================================================================== Ja 20 gadus pēc Latviešu strēlnieku muzeja likvidācijas, kāds vēl 2012.g.10.novembrī LTV uzdrošinās atļaut rādīt baisi briesmīgā okupācijas laikā Rīgas kinostudijas (pārdotās) uzņemtās filmas, tad ne mirkli nešaubos, ka drīzumā ‘ne-kontroversiāli’ domājošā D.A paziņos par kāda kontroversiālo uzskatu paudēja aiziešanu no Latvijas Televīzijas.

LATVIEŠU STRĒLNIEKA STĀSTS – Vēsturiska drāma,Rīgas kinostudija, 1958 Režisors: Pāvels Armands. Lomās: Voldemārs Zandbergs, Eduards Pāvuls, Rita Meirāne, Alfreds Videnieks, Pēteris Cepurnieks, Harijs Avens.

Filma ir latviešu strēlnieka Mārtiņa Ventas stāsts par viņa un cīņu biedru kaujas gaitām no latviešu strēlnieku pulku veidošanas līdz pilsoņu kara kaujām. Mārtiņš Venta labi saprot visu notiekošo un rādīts kā pārliecināts un revolūcijai uzticīgs cīnītājs. Tomēr notikumu centrā izvirzās “Grišķenes puikas” Jankas Pipara pārdzīvotais. Vērtējot Eduarda Pāvula veikumu šajā filmā Jankas Pipara tēlā, uzsvērta viņa apbrīnojamā prasme apvienot raksturlomu ar varoņlomu, atklāt vispilnasinīgāko latviešu strēlnieka tēlu mūsu kinematogrāfā. Visos priekšstatos šis tēls nav šķirams no strādnieku Rīgas, kur pirmo reizi filmā parādās Janka Pipars. Reizē it kā nevērība pret savu ārieni, it kā bravūra, bet – arī vēlēšanās patikt, būt saprastam, arī sirsnība. Tieši viņš ir tas, kas filmas finālā saglabājis optimismu un var uzmundrināt arī biedrus.

http://www.ltv1.lv/lv/filmas/9943/

+1
-1
Atbildēt

0

dro 06.11.2012. 09.15

+2
-1
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dro 06.11.2012. 10.05

    lno
    Ko Tu? Tadi video ir prieks cilvekiem bet ne organismiem ar ipasi ipasam vajadzibam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

gliters 06.11.2012. 09.14

Ko lai dara… Esmu gatava krustot šķēpus ar liberāļiem, kad tie politkorektuma un “demokrātijas” vārdā atbalsta moskaļu centienus iznīcināt Latviju kā nacionālu valsti vai “ceļ multikulturālismu”, ļaujot iedzivināt musulmaņiem Eiropā šariata likumus vai arī mēģina nodarboties ar cilvēkinženieriju, mērķtiecīgi regulējot cilvēka identitātes veidošanos jau no bērnudārza vecuma, bet tajā pašā laikā esmu gatava tikpat nikni vērsties pret konservatīvo vērtību piekritējiem par vismazāko centienu ierobežot sieviešu tiesības un izvēles iespējas – vienalga, vai tas tiek darīts reliģisko vai demogrāfisko apsvērumu dēļ.

+4
-3
Atbildēt

16

    dro > gliters 06.11.2012. 09.22

    zirnekliene Šeloba….tajā pašā laikā esmu gatava tikpat nikni vērsties pret konservatīvo vērtību piekritējiem par vismazāko centienu ierobežot sieviešu tiesības un izvēles iespējas – vienalga, vai tas tiek darīts reliģisko vai demogrāfisko apsvērumu dēļ.
    ___________________
    Šajā gadījumā Tu man atgādini jaunā cilvēka konstruktorus – abortu tāpat kā dzimumu nonivelēšanas neatbalstīšana nenozīmē aizliegšanu:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.11.2012. 09.29

    Neatbalstu ne skandalozo grāmatiņu kā mācību līdzekļu ieviešanu bērnu dārzos, ne grābstīšanos gar likumu normām, kas regulē abortus. Tā vairs nav tikai “neatbalstīšana”, t.i. uzskata paušana, bet gan mēģinājums juridiski piespiest rīkoties pēc saviem uzskatiem arī tos, kuri šos uzskatus neatbalsta.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 09.35

    zirnekliene Šeloba. Neredzu nekā nosodama, ja Latvijas likumdošanā izdarītu kādas korekcijas, piem. palīdzot mainīt potenciālo māmiņu lēmumu, piešķirot materiālo palīdzību u.t.t.. Aborts nav nekas labs, daudzas sievietes nožēlojušas šo soli. Visos gadījumos jau nav viens risinājums. Katrā gadījumā tas būs sievietes lēmums.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.11.2012. 09.47

    Šķiet, ka esmu pietiekami daudz rakstījusi par šo tēmu, lai būtu skaidrs, ka ne jau pret tevis minētajo normu ir mani iebildumi, bet gan pret tādām izmaiņām, kas ierobežo iespēju veikt abortus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > gliters 06.11.2012. 10.16

    Aborts nav kontracepcijas līdzeklis. Tas ir solis, kas var atstāt paliekošas veselības un psiholoģiskas sekas, var veicināt neauglību. Tādēļ atbalsta sniegšana neatkarīgi no pieņemtā lēmuma ir tikai cilvēcīga.

    Lai cik diskusiju raisošs var būt jautājums par abortiem, tas kas šausmina ir tas ka izrādās žurnālistam nedrīkst būt viedoklis par risināmām lietām, bet negatīvisma izpausmes gan ir atļautas. Vai tas LR nepārvērš no diskusiju medija kas ir notikumu vidū, par mediju, kurš notikumus novēro no attāluma? Ja dalība NA ir pamats karjeras beigām LR, tad kā var pamatot ekstrēmistu viedokļa uzklausīšanu medijos?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.11.2012. 10.28

    Viedoklis drīkst būt, turklāt atlaišana no darba dēļ viedokļa paušanas drīzāk stiprina attiecīgā viedokļa piekritēju pozīcijas, nostādot atlaisto “par taisnību cietušās” situācijā. Tas ir iemesls, kura dēļ neatbalstu šīs žurnālistes atlaišanu no darba.
    Es gan vairāk par abortu pretinieku centieniem “moralizēt caur likumdošanu”, nevis par to, ka aborts būtu kas labs un derīgs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 10.53

    zirnekliene Šeloba. Viedoklis drīkst būt Liniņam, bet nedrīkst būt Lūsei. Lūsei jau neviens neliek ciest, pati vainīga – negrib atteikties no saviem uzskatiem:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.11.2012. 10.58

    SCenāriskā LR1 ievirze – tas jau ir “no citas operas”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > gliters 06.11.2012. 11.02

    Jāatzīst ka nezinu cik daudz likumā ir paredzēts moralizēt, bet, ja valstiski tiktu organizēta kāda atbalsta sniegšana, tam būtu nepieciešams arī kāds juridisks formulējums. Kā tas tiek izdarīts ir diskutējams jautājums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 11.02

    zirnekliene Šeloba. Jebkurā operā solistam jādzied pēc pareizām notīm:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.11.2012. 11.10

    Katrai operai ir savas notis un savs librets…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 11.16

    zirnekliene Šeloba. Katrai operai ir savas notis un savs librets…
    __________________
    …bet repertuāru izvēlas operas mākslinieciskais vadītājs:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > gliters 06.11.2012. 11.20

    Ino “…bet repertuāru izvēlas operas mākslinieciskais vadītājs:) ”
    ________

    un skatītājs nolemj operu vairs neapmeklēt

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 11.36

    Peksis. Skatītājam iestāsta, ja viņam opera nepatīk, tad viņš ir tumsonis. Nu kuram gan negribas soļot vienā kolonā ar pasaules gaišākajiem prātiem?:) Lūdzu mani nepārprast – nekritizēju LNO repertuāru:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > gliters 06.11.2012. 11.45

    Ino
    Tieši tā, iestāsta! Gaišākie prāti nekad neiet kolonnā. Gaišākie prāti sadarbojas, lai viņiem nekad nebūtu jāiet kolonnā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.11.2012. 12.06

    Peksis. Gaišākie prāti nekad neiet kolonnā.
    _________________
    Arī piekrītu, bet no MM tiek radīts tāds priekšstats, ka tie, kuriem savs viedoklis, ir izņēmums – tumsoņi, lūk, jāpievienojas galvenajai kolonai, lai gan tā konkrētajā gadījumā ir tikai mazskaitlīgs agresīvs bariņš…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 06.11.2012. 08.28

dzeris49. Katram var būt savs viedoklis, arī Bitei, un man pilnīgi vienalga, kādu partiju viņa pārstāv, mans viedoklis no tā nemainās.
Vēl par to Rībēnu – ar tādiem uzskatiem viņai jābūt NA, nevis V, ja viņa patiešām tā domā, nevis, tikai taisa PR.
____________________
Tātad Bite drīkst būt jebkurā partijā, bet Rībena tikai NA?:)

+9
-5
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 06.11.2012. 03.37

Klausos LR1,.. mans mīļākais radio.. :) bet neatceros jebkādu īpašu Lūses k-dzes personīgumu.. Tas kā es viņu sapratu, nebija ” pret krieviem, vai citajiem ” kā daudziem varētu tīksmīgi šķist, bet plašāk….Par!. Latviju un latviešu tautu . Un, tas ir pavisam cits apziņas līmenis :)Visu cieņu Cilvēkam un veiksmi turpmāk! ;)

+6
0
Atbildēt

0

Ojārs 05.11.2012. 22.47

Vai atceraties, ka 9.maijā Latv. TV otrā kanāla krievu ziņu diktori rotājās ar krievu okupantu lentītēm – un nebija nekādas reakcijas, ne no LTV vadības, ne citu mediju puses.
Vispār – vāks!

+22
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ojārs 05.11.2012. 23.26

    ——–andrejs Vai atceraties, ka 9.maijā Latv. TV (..)
    Vispār – vāks!
    ==============================================================================
    Hitler kaput – to tak’ daudzi atceras.
    Starp citu, 9. maijs ir arī Eiropas diena, tā kā visas iespējas saulainā maijā dienā ir pasvinēt gan nacionālistiem, gan ‘internacionālistiem’:

    ‘Rīgā šodien svinēja arī Latvijas piederību Eiropai. Eiropas Savienībā iestājāmies pirms 8ņiem gadiem, bet pamati Eiropas Savienības idejai tika ielikti piecus gadus pēc Otrā pasaules kara beigām – 1950. gada 9. maijā.’

    http://www.youtube.com/watch?v=3ZsgQSR5P0E

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 05.11.2012. 20.57

Pirms kādām 20 dienām pietiek.com un la.lv publicēja rakstu “Saindēto ābolu maiss jeb kā Norvēģijā tika atmaskots dzimumu līdztiesības pseidozinātniskums” sakarā ar “Viņķeles grāmatiņām”. http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=363427

Rakstā tika pieminēts norvēģa Haralda Ajas (Harald Eia) veidotais ļoti interesantais septiņu TV raidījumu cikls „Smadzeņu skalošana”, ko vēlreiz iesaku noskatīties tiem, kuri nav “nulles”, “vikmaņi” un tamlīdzīgi, t.i., tiem, kuri pārliecinošu argumentu iespaidā ir spējīgi koriģēt savus uzskatus vai vismaz ir spējīgi sākt šaubīties par “aksiomām”. :)

http://www.youtube.com/watch?v=KQ2xrnyH2wQ
(Pats noskatījos visus septiņus raidījumus)

Minētā raksta autori Ieva Bērziņa un Raimonds Bukbards šodien publicējuši jaunu rakstu “Vai Eiropas Savienība ir „bāreņu tautas” ļaunā pamāte?”.
Tas ir ļoti garš, bet varbūt kādam tas var šķist interesants. Pats pagaidām tam tikai pārlaidu acis.
http://www.pietiek.com/raksti/vai_eiropas_savieniba_ir_barenu_tautas_launa_pamate

+12
-14
Atbildēt

2

    Sanšains > Sanšains 05.11.2012. 21.59

    nulle –

    Tomēr mēģinājāt skatīties? Tad, lūdzu, ievelciet elpu un noskatieties, iedziļinoties!

    Konkrēti pirmajā sērijā tiek apskatīti Viņķeles draugu – norvēģu “progresīvo zinātnieku” – uzskati, kuri noliedz, ka sieviešu/vīriešu intereses varētu būt arī bioloģiski determinētas. NOLIEDZ. Protams, viņi paši to nav pētījuši un secinājuši, bet tas jau netraucē noliegt.

    Bioloģijas (un iedzimtības) nozīmi viņi konsekventi cenšas noliegt arī citās sērijās apskatītajos aspektos. Kad šos “progresīvos zinātniekus” piespiež pie sienas, daži no viņiem pat izlīdzas ar novatorisku argumentu: “Tas nav interesanti!”.:)

    Šajā kontekstā it nemaz nav runas par tik pieticīgu mērķu aplūkošanu kā vienlīdzīga attieksme īpatnējas profesijas izvēles gadījumā. Starp citu, vai šie pieticīgie mērķi nav sasniegti jau sen?

    Ja pareizi atceros, arī Jums pašam koda kaulā pieņēmums, ka sieviešu caurmērā daudz lielākā tieksme aprūpēt varētu būt bioloģiski noteikta, nevis iemācīta.
    Jums uzreiz, tāpat kā Viņķelei, rēgojas drūmo viduslaiku paradums sievietes turēt ieslodzītas virtuvē.:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.11.2012. 11.33

    nulle:
    Un tad kad tas video autors sāka muldēt tekstus no sērijas
    ————-
    Vienlīdzīgā sabiedrībā 50% celtniekiem vajadzētu būt sievietēm
    ————-
    Tad izskatās ka ar pretējā grāvja brainwashing mēģina nodarboties viņš pats…
    ===================================================
    Autors tikai tēloti naivi vaicā: ja reiz (a) bioloģiskie faktori neko nenozīmējot (kā to apgalvo norvēģu curikas) un (b) ir sasniegta faktiska iespēju, izglītības, utt. vienlīdzība, tad kāpēc visās profesijās dzimumu proporcija nav vienāda – pusi uz pusi?

    Manuprāt, pilnīgi LOĢISKS jautājums.:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Astrīda Gaile 05.11.2012. 20.37

Ļoti žēl, ka LR atkal atklāti kalpo latviešu valsti graujošai ideoloģijai, posta mūsu pamatvērtības, strādā pret ģimenes stiprināšanu, aizstāv demagoģisko hmsx ideoloģiju, amorālos praidus un diskriminē sabiedrības demokrātisko vairākumu.
Šo procesi tiek bīdīti no ārzemju naidīgajiem ideoloģijas centriem, ar milzīgu ārzemju naudu ar Sorosa fondu priekšgalā un žurnālisti tiek nopirkti ar iespaidīgām subsīdijām.

No padomu laika nožēlojamās kalpošanas komunistiem tā arī nenomazgājušies, LR tagad naski kalpo viņu pēctečiem – liberāļiem. Tas ir taisns ceļš uz totalitārismu, un tā sākums jau jūtams.
Tādēļ, protams, ir jāatbrīvo VISI sabiedrības vairākuma pārliecību paudošie žurnālisti, un viena no tiem – E.Lūse.
Tā kā visu totalitāro sistēmu pakalpiņu arsenālā vienmēr ir meli un demagoģija, tad atrast “iemeslu” tautas pārstāvju atbrīvošanai nekad nav bijusi problēma. Jau sen šie žurnālisti tiek iebaidīti un dažādi ierobežoti.
Un tautai svarīgi notikumi, kaut vai tā pati visu vasaru plaši notikusī kampaņa “ParDzīvību”, LR vispār tika noklusēta.
Nožēlojami Latvijas Radio vadītāji.
Gunārs Astra par tādiem teica: “Kā maizi ēdi, tā dziesmu dziedi.”

+12
-14
Atbildēt

31

    Sanšains > Astrīda Gaile 05.11.2012. 21.15

    Un tautai svarīgi notikumi, kaut vai tā pati visu vasaru plaši notikusī kampaņa “ParDzīvību”, LR vispār tika noklusēta
    ====================================
    Tā tomēr apgalvot nedrīkst. Atceros vismaz vienu raidījumu, kas bija veltīts šai kampaņai, turklāt ar kampaņai labvēlīgu ievirzi. Raidījumā tika uzklausīti daži tās veidotāji un atbalstītāji – Jānis Pļaviņš, Diāna Staņko, Judīte Briede-Jureviča.

    “Lai nāk Tava valstība”, plkst. 22:15, 14. oktobris.
    http://www.latvijasradio.lv/program/1/2012/10/20121014.htm

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 05.11.2012. 22.14

    Tad tagad lielākais drauds un ienaidnieki mūsu “konservatīvajiem” vairs nav prokremliskais SC, bet gan Soross, “neoliberāļi”, geji, un tie, kas atbalsta sievietes tiesības uz abortu?
    Interesantākais jau ir tas, ka arī prokremliskie “konservatīvie” uzskata par lielākiem ienaidniekiem taisni šīs grupas, izskatās, ienaidnieki jums ar Kremli vienādi, attiecīgi, tātad, arī vērtības un mentalitāte daudz neatšķiras, vienīgi detaļās.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Astrīda Gaile 05.11.2012. 22.15

    nulle:
    Dzīvība sākas no tā brīža kad bērns ir spējīgs dzīvot patstāvīgi un neatkarīgi no mātes ķermeņa.
    =================================

    Pareizi ir, labāk to bumbu pārspēlēt jūsu, “liberāļu”, pusē – labāk jūs definējiet, kad tad tā dzīvībā sākas. Mēs uzklausīsim.:)

    Konkrēti Jūsu viedoklis tātad ir skaidrs – bērns nav dzīvs pat 8. grūtniecības mēnesī.

    Vai kādam citam ir vēl kādi piedāvājumi?:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Astrīda Gaile 05.11.2012. 22.37

    Tad tagad lielākais drauds un ienaidnieki mūsu “konservatīvajiem” vairs nav prokremliskais SC, bet gan Soross
    ——
    Džeri, plusi te ir tev, nullem un tavam sabiedrotajam Kolovratam, tātad viss skaidrs :)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > Astrīda Gaile 05.11.2012. 22.55

    dzeri. …Interesantākais jau ir tas, ka arī prokremliskie “konservatīvie” uzskata par lielākiem ienaidniekiem taisni šīs grupas, izskatās, ienaidnieki jums ar Kremli vienādi..+++ pirms spriest tik bargu tiesu :)), saņemies un noskaties sarunu, uz kuru atsaucas IR. Tas vismaz būs godīgi, ja vēlies kādu tiesāt, un kārt birkas, šūt pogas un darīt citas derīgas lietas :)

    Un kā Tu komentēsi to, ka mūsu ” neoliberāļiem” domas sakrīt ar SC un visādiem līdzīgiem salašņām jautājumā par CVK lēmumu sakarā ar pilsonības referendumu un demokrātijas apspiešanu Latvijā ? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=kW6MqHe5UOU&feature=youtu.be

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Astrīda Gaile 05.11.2012. 23.09

    Dzeri!
    Šis raksts ir īpaši iesakāms tev. Varbūt izlasīsi un pārstāsi pa tukšo muldēt savu muldamo! Partijas ģenerālā līnija jau mainījusies, saprāta balss uzvarējusi, bet tu aizkavējies tumsonībā…

    http://www.maminuklubs.lv/mazulis/20120827-inga-bite-iznesat-mazuli-ir-vienigais-veids-ka-sabiedribai-iespejams-turpinaties/

    Inga Bite (dzimusi 1981. gada 6. jūlijā) ir latviešu juriste un politiķe, pārstāv Reformu partiju. Pašlaik ir 11. Saeimas deputāte, no sasaukuma darbības sākuma līdz 2012. gada jūnijam bija Saeimas priekšsēdētājas biedre.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 05.11.2012. 23.31

    Katram var būt savs viedoklis, arī Bitei, un man pilnīgi vienalga, kādu partiju viņa pārstāv, mans viedoklis no tā nemainās.
    Kas attiecas par to tumsonību – tumsonība ir dzīvošana pēc kādām tur reliģiskām dogmām un klerikāļu diktāta.

    R.A. – par to referendumu domas dalās pat juristiem, un attieksme pret kāda viena referenduma tiesiskumu vai prettiesiskumu galīgi nav tas pats, kas attieksme pret visu to, kas vairākumā civilizētu valsti sen jau pašsaprotams, un par to pat diskusijas nenotiek.

    fretka – un kas, konkrēti, tev ir skaidrs?

    Kas attiecas uz Rībēnu – karina makaronus uz ausīm lētticīgajiem, kas gatavi visam tam ticēt, tipa – redz, V ir ne tikai liberālais, bet, arī konservatīvais spārns, “konservatori”, nebalsojiet par NA vai ZZS, balsojiet par V!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Astrīda Gaile 05.11.2012. 23.37

    “Tikai muļķi un miroņi nekad nemaina savas domas” Dž. Louels.

    tumsonība ir dzīvošana pēc kādām tur reliģiozām dogmām un klerikāļu diktāta.
    ______________________________________
    pamato savus uzskatus, jo, kā redzi, versija, ka tiās ir “nacionāļu reliģisko fanātiķu iedomas”, ir totāli izgāzusies!!!

    Tu tici Emīlam Krepelīnam? Ar ko tas atšķirās no tā, ka kāds cits tic, teiksim Dievam?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Astrīda Gaile 05.11.2012. 23.56

    dzeri…Kas attiecas par to tumsonību – tumsonība ir dzīvošana pēc kādām tur reliģiozām dogmām un klerikāļu diktāta… ++++ redzi, šitā frāze ir tieši kā izrauta no laika, kad mēs abi ar Tevi gājām skolā :),nu gluži vai citāts no ateista rokas grāmatas, :) bet šodien vismaz Vācijā, kurai gribam mēs līdzināties, skolu programmās ir ticības mācība jau sākot, ja ne no 1. , tad 2. klases noteikti. :), bet pieaugušie maksā baznīcas nodokli, tumsoņi – vārdu sakot

    Ja tieši par to, kas ir tumsonība, tad man šķiet, ka par tumsonību varētu saukt ieradumu izteikt kategoriskus spriedumus par nepierādāmām lietām. Viena no šādām nepierādāmām lietām ir Dieva esamība, vai neesamība.

    Bet tas, ka žurnālistei jāaiziet no darba tikai tādēļ, ka, piedaloties tematiskā raidījumā, viņa, kā uzaicināts viesis, atļāvās paust savu personisko viedokli, kurš sakrīt arī ar konservatīvi domājošo Latvijas iedzīvotāju viedokli – tas ir ” neoliberāļu” atklāts terors. Sevišķi ņemot vērā to, ka ” neoliberāļi” savas pozīcijas var aizstāvēt bez problēmām jebkurā situācijā, jo šādi viņi apkaro LV tumsoņus.:) Kur Tava piesauktā demokrātija? Un par kuru laiku neoliberāļi sagrāba varu Latvijā?, pat nepamanīju:)

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Astrīda Gaile 06.11.2012. 00.13

    riņķī apkārt. Liels paldies par video. Rībenas dēļ būtu vērts balsot par Vienotību, bet tā kā esmu slinks, bet tajā sarakstā būtu jāizsvītro vismaz puse, tad jāturpina vērot:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Astrīda Gaile 06.11.2012. 00.28

    Ino. Jā, Rībena tiešām parādīja sevi no vislabākās puses, un re – viņa saka, ka tik traki nav, ka viņa Vienotībā būtu tas vienīgais ” baltais zvirbulis” :)

    Vnk šobrīd, man šķiet, Latvijā ir iestājies tāds apmulsuma brīdis, ” gaismas nesēji”, kā jau ļaudis ar skaļāku balsi, sakūluši putas, bet tās nosēdīsies un viss būs ok, saprāts LV uzvarēs :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 00.52

    Nulle!
    Izstāsti īsteno absolūto patiesību!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 00.55

    Dzeri! Kas attiecas uz Rībēnu – karina makaronus uz ausīm lētticīgajiem, kas gatavi visam tam ticēt, tipa – redz, V ir ne tikai liberālais, bet, arī konservatīvais spārns, “konservatori”, nebalsojiet par NA vai ZZS, balsojiet par V!
    _________________________________________________________________________
    Bet, kas attiecas uz rp Biti, tad viņa arī “karina makaronus uz ausīm lētticīgajiem”

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > Astrīda Gaile 06.11.2012. 05.50

    dzeri…. Kas attiecas uz Rībēnu – karina makaronus uz ausīm lētticīgajiem, kas gatavi visam tam ticēt, tipa – redz, V ir ne tikai liberālais, bet, arī konservatīvais spārns…+++ šāds apgalvojums arī ir nepierādāma lieta :)Pat apvainojums. Kādēļ Tu apvaino Rībenas kundzi? Tev ir kāds pamats to darīt?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 06.27

    Par Rībēnu – tas ir mans viedoklis, nav izslēgts, ka arī kļūdos, bet, patreiz tā domāju.

    Par reliģiju – es nenoliedzu neviena tiesības būt reliģiozam un esmu nevis ateists, bet, agnostiķis, lai viņi dzīvo pēc savām dogmām, bet, neuzspiež man dzīvošanu pēc viņu dogmām, tas arī ir tas tevis inīstais liberālisms – katrs dzīvo, kā grib, un netraucē dzīvot citam, kā cits grib.
    Manuprāt, ar komunistu laikiem tam nav nekā kopīga, tad visiem spieda dzīvot pēc ateistiskām dogmām un reliģiju noliedza vispār.

    Par to gadījumu ar žurnālisti neņemos spriest, jo neko sīkāk nezinu, ja tie viņas politiskie uzskati ietekmēja darbu, tad, acīmredzot, bija jāaiziet, ja neietekmēja – nevienam par to nav nekāda daļa, un viņa varēja strādāt.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 07.53

    Vēl par to Rībēnu – ar tādiem uzskatiem viņai jābūt NA, nevis V, ja viņa patiešām tā domā, nevis, tikai taisa PR.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Astrīda Gaile 06.11.2012. 07.59

    Vienveidīgs un garlaicīgs bija tas raidijums . Vissmieglīgākais bija Lūses teksts par to cik grūti Glāzupai lasīt ziņas :) , kas gan bija no citas operas …

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Astrīda Gaile 06.11.2012. 08.13

    klusais. Daudziem jau arī Vāgnera Dievu mijkrēslis ir stundas, kad saldi nosnausties:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Astrīda Gaile 06.11.2012. 08.20

    dzeri. Vēl par to Rībēnu – ar tādiem uzskatiem viņai jābūt NA, nevis V +++ Vienotība saplūda no JL, PS (saknes TB/LNNK) un Cita Politika – kaut kādi līdz galam neizšķīlušies kreisie. No kurienes Tu ķēri atziņu, ka Vienotība savos pamatos ir ” neoliberāļu partija” :) Acīm redzot, viņi šīs lietas vēl līdz galam nav izdiskutējuši, gluži tā pat, kā toreiz, kad pēkšņi Āboltiņa gribēja caur SC jaunu LR sabiedrību klonēt. Arī toreiz, kā šobrīd redzam, situācija Vienotības iekšienē nebija līdz galam izrunāta.

    “…lai viņi dzīvo pēc savām dogmām, bet, neuzspiež man dzīvošanu pēc viņu dogmām, tas arī ir tas tevis inīstais liberālisms – katrs dzīvo, kā grib, un netraucē dzīvot citam, kā cits grib…” +++ kā redzi, neizdodas šādi dzīvot.

    Ļoti labas piemērs ir tam ir tās pašas grāmatiņas, kuras nostrādāja kā detonators ilgi milzušai problēmai. Viņķele izmantoja administratīvus resursus, lai uzspiestu šo ” mācību līdzekli” bērnu dārziem, un, ja tas būtu “aizgājis” bez trača, tad tagad Latvijas bērnu dārzos bez konsultēšanās ar vecākiem tiktu potētas bērniem neoliberālas idejas par citu sabiedrību. Kā teikt – bērni tiktu atvērti turpmākajam :))
    Ministre, izmantojot savu ministres krēslu, lamā citādi domājošus par tumsoņām :) Ir cilvēki, kuriem šādi paziņojumi izraisa smieklus, bet ir cilvēki, kur jūtas aprāti un ieraujas stūrī. Sevišķi, ja šī cilvēka labklājība ir kaut kādā mērā saistīta ar ministres ” ideoloģisko rūdijumu” :) Nu, un tādā garā. Šī brīža Latvijas ” liberāļi” ir agresīvi ļaudis, kuri neapstāsies nekādu robežu priekšā un viņi nav pārstāvēti tikai vienā partijā. Kā redzam – šie ” neoliberāļi” ir gluži, kā savlaik masoni, atrodami jebkurā vietā un jebkurā struktūrā tiem savi ļaudis :))

    Tādēļ, acīm redzot, pienācis ir laiks, kad katrai demokrātiskā spārna politiskai partijai ir skaidri un gaiši jānodefinē sava attieksme ne tikai pret LR putinistiem, bet arī pret konsrrvatīvām un liberālām vērtībām. Lai vēlētājs saprastu par ko viņš balso.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mariam > Astrīda Gaile 06.11.2012. 08.27

    Piekrītu Dzerim, ka Rībenas labējais konservatīvismsm daudz vairāk iederētos NA galā. Bet nu, no otras puses – Vienotībā jau ir vai vesels spārns ar līdzīgi domājošiem, kas ar mani pārliecina nebalsot par šo partiju vairāk.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Astrīda Gaile 06.11.2012. 08.29

    lno – ar Dievu mijkrēsli nebija tik traki , pirmais cēliens varbūt nedaudz pagarš … Tulīt skaties būs gads apkārt kopš pirmizrādes. Un kur vēl atradīsi tik garu starpbrīdi starp pirmo un otro cēlienu :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Astrīda Gaile 06.11.2012. 10.06

    Man tāda ķecerīga doma iešāvās galvā – vai nevarētu būt tā ,ka Lūse ar šo gājienu bruģē sev ceļu uz politiku ?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Astrīda Gaile 06.11.2012. 10.17

    žoržs
    “Vienotībā jau ir vai vesels spārns ar līdzīgi domājošiem, kas ar mani pārliecina nebalsot par šo partiju vairāk.”

    Pederasti un latviesu nideji tapat jau balso tikai par SC un ZP.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Astrīda Gaile 06.11.2012. 10.22

    klusais. Nesaskatu nekā nosodama.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Astrīda Gaile 06.11.2012. 10.52

    lno – vai tad es teicu, ka tur ir kaut kas nosodāms ?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Astrīda Gaile 06.11.2012. 10.55

    klusais. Vai es teicu, ka Tu teici?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Astrīda Gaile 06.11.2012. 11.03

    klusais
    Cilveka(nejaukt ar organismiem) riciba vienmer ir ar merki.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Astrīda Gaile 06.11.2012. 11.26

    @dzeris49
    +1 agnostiķu klubā

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 13.44

    R.A. – Vācija ir liberāla valsts, Vācijā arī geju parādes notiek, un liberāļi tur neskaitas ienaidnieki, Soross nav lielākais ļaunums, aborti atļauti, pret seks. minoritātēm attieksme normāla, utt., ja jau runā par to Vāciju, tad jau piemini visu, nevis izrauj vienu faktu, kas tev izdevīgs, un, pret kuru, arī Vācijā attieksme neviennozīmīga.
    Latvijas “konservatori” jau nekādai Vācijai līdzināties negrib, drīzāk jau grib, lai mums būtu kā Krievijā, saprotams, atbilstoši Latvijas apstākļiem ar valodu un visu pārējo.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Astrīda Gaile 06.11.2012. 14.23

    Un kristīgai reliģijai nav ne vainas, tā neko sliktu nemāca, vaina ir pseidokristiešu interpretācijā un klerikāļos, kas pilnībā izmaina tās jēgu.
    Kristīgā reliģija nemāca nevienu ienīst, un ko dara daudzi Latvijas “kristieši”?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Astrīda Gaile 07.11.2012. 01.22

    Dzeri! Nu Tu uzrāvies riktīgi :))))) Mūsu valsts “viskonservatīvākais tumsonis” saka sekojošo –
    Min Vācijas pieredzi

    Parādnieks norāda – Vācijā darbojas līdzīga norma, proti, pirms aborta veikšanas sievietei obligāti jāiziet konsultācija pie speciālista valsts atzītā centrā. Arī Latvijā šādu obligātu normu, viņaprāt, vajadzētu.
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/425071-paradnieks_abortam_ir_jaklust_kam_neiedomajamam

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 05.11.2012. 19.54

Šobrīd pie Mamikina viesojās kārtējais bezgala izdevīgais Mamikinam bij. ministrs Jānis Krūmiņš. To grūti izprast no kurienes šie pilnīgi nacionālo pašlepnumu zaudējušie cilvēki tādos daudzumos uzrodās un jābrīnās ar kādu padevību viņi kalpo Kremļa centieniem. Mamikins katru vakaru kačā krievu elektorāta galvās naidu pret mūsu valsti. Izskatās, ka tas nevienu atbildīgu personu neintresē.

+29
-2
Atbildēt

0

marmed 05.11.2012. 19.41

Jā izrādās ka Latvijā demokrātijas nav :D ja neatbalsti īsto partiju tad Tu esi nepareizs :D

+11
-12
Atbildēt

0

buchamona 05.11.2012. 19.36

Paldies IR par saiti uz diskusiju -Ļaujiet mums palikt pie īstām un dabiskām vērtībām,kas ir Rībenas kundzes raksta ar tādu pašu nosaukumu, turpinājums.

Diskusiju noskatījos ar īpašu sajūtu. Noskaņa aptuveni tāda, kādu nācās izbaudīt Atmodas laikā, kad pēkšņi sāc dzirdēt patiesību, kuru esi pats gadiem ilgi apzinājies, taču ir tik ļoti svarīgi to visu dzirdēt no malas. Pēc Atmodas, pēc brīvības atgūšanas, dzīvojot soli tālāk – jau atjaunotajā LR, beidzot es atkal vienreiz dzirdēju striktu savas dzīves pozīcijas apstiprinājumu “no malas”. Tas nozīmē, ka cīņa turpinās un nebūt nav vēl zaudēta :)

Konfrontācija, vai, kā teica Eva Lūse – šodien notiek reāls karš starp dzīvības un nāves ideoloģijām.

+21
-17
Atbildēt

7

    Kaspars Špūle > buchamona 05.11.2012. 20.03

    Diskusiju noskatījos pirms pāris nedēļām, sajūtas apmēram tādas pašas kā Jums, R.A.
    Vēl citi interesanti tā paša diskusiju cikla raidījumu audio un video ieraksti ir pieejami šeit
    http://www.lkr.lv/lat/arhivs/?doc=335

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 05.11.2012. 20.14

    “Paldies IR par saiti uz diskusiju -Ļaujiet mums palikt pie īstām un dabiskām vērtībām,kas ir Rībenas kundzes raksta ar tādu pašu nosaukumu, turpinājums.

    Diskusiju noskatījos ar īpašu sajūtu. Noskaņa aptuveni tāda, kādu nācās izbaudīt Atmodas laikā, kad pēkšņi sāc dzirdēt patiesību”

    Ja Tautas fronte nozīmēja tumsonību, tad es jūs apsveicu ar šo atklājumu.

    Protams, Tautas frontē bija diezgan daudz dēmoniska un arī “aģentiska” no VDK, un cik tā fronte ir ar “plusa” vai “mīnusa” zīmi, jautājums apspriežams.

    Bet nu kliegt par gejiem, kas it kā uzbrūka neatkarībai, vai vērsties pret abortiem, LTF tomēr nebija iedomājusies.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.11.2012. 20.28

    super_e-y-e. Ja Tautas fronte nozīmēja tumsonību, tad es jūs apsveicu ar šo atklājumu. +++ LTF bija mana dzīves sastāvdaļa, bet par brīdi, kad LR atgūs savu neatkarību, sapņoju jau skolas solā sēdēdams :) Tā kā – esat mani pārpratis.

    Bet, kas attiecas uz ” neoliberāļu” uzbrukumu mūsu valsts sabiedrībai šodien, tad aborti un geji, šīs problēmas jau ir tikai tādi ” stikliņi” no kopējās problēmbildes

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Jean > buchamona 06.11.2012. 10.49

    Ja viduslaiku tumsonību uzskata par atklāsmi…
    Viens no pirmajiem darbiem, ko pēc neatkarības atgūšanas izdarīja AP (pēc LTF frakcijas iniciatīvas): dekriminalizēja homoseksuālas attiecības

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 06.11.2012. 11.29

    rinķī apkārt: Paldies IR par saiti uz diskusiju
    ____________________________

    Tas, ka saiti ielikuši, tas tiešām labi, tikai to saiti varēja ielikt uz paša raidījuma “Aktuāla diskusija” kanālu jūtūbā http://www.youtube.com/watch?v=DhGjbe1XhaI , nevis uz jokainā personāža (maigi izsakoties) Kaspara Dimitera kanālu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.11.2012. 11.42

    Rudmatis. “Dekriminilizēt” vai gluži pretēji – izvērst propogandu? Nejūti atšķirību?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.11.2012. 11.43

    Roberts. Nekas netiek darīts “vienkārši tāpat”…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pauze 05.11.2012. 19.12

Nesaprotu, kādēļ tāda “profesionāle” kā Dita Arāja vairākas reizes atkārto vienu un to pašu tekstu. Ja vēl to izkliegtu ziņās paniski satrauktā balsī, varbūt tas izklausītos pēc ZIŅAS. Bet tā – vienīgais, ko loģiski domājošs cilvēks izloba – Eva Lūse savas godprātības dēļ iesniegusi atlūgumu un tas ir pieņemts. Lai Tev, Eva veicas it visā, kur pieliec roku. Tas ko Tu šogad izdarīji, paliks cilvēku prātos, sirdīs un arī Latvijas vēsturē un nesīs tūkstoškārtīgus augļus. Patiesība un cilvēcība uzvarēs. Mana vislielākā cieņa!

+24
-16
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.11.2012. 19.03

Vai no LR nebija ar kajam pa prieksu jaiznes Tomsons un Linins par profasistisku, cilveknistosu viedoklu pausanu?

+12
-20
Atbildēt

0

Andris 05.11.2012. 18.44

Patiesi žēl, ka Eva Lūse aiziet: profesionāle, kuras personiskās simpātijas/antipātijas nekad nav ietekmējušas viņas darbu Latvijas Radio. Turpretī, ja uzmanību nekoncentrē tikai uz E. L., jāsecina, ka iepriekšminēto – par profesionalitāti – nebūt nevar attiecināt uz visiem viņas bijušajiem kolēģiem, jo vairāki ieraduši pie mikrofona klaji un tendenciozi paust savu subjektīvo skatījumu. Taču Radio vadībai acīmredzot jāiegādājas teleskops, lai spētu šādus NEprofesionāļus saskatīt. Teiktais nebūt nenozīmē, ka atbalstu visas E.L. ĀRPUSDARBA aktivitātes, taču pieļauju, ka daudziem citiem ir tiesības neakceptēt arī manu rīcību, ja tā neietekmē profesionālo pienākumu veikšanu.
Savukārt, iebilstot Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļas vadītājai profesorei Intai Brikšei, kura deklarē : „Sabiedrisko mediju cilvēkiem nevajadzētu iesaistīties dažādās kampaņās, lai man kā lietotājam būtu droši, ka medija saturs ir neatkarīgs no citām ietekmēm”, gribētos uzzināt, vai, lai žurnālists būtu 100% objektīvs, viņš ārpus savu profesionālo pienākumu veikšanas drīkst/nedrīkst piedalīties vēlēšanās, drīkst/nedrīkst būt sabiedriski aktīvs? Varbūt turpmāk Latvijā ikvienam žurnālistam būtu ieteicams kļūt par norises fiksējošu robotu, kuram pēc darba stundām izņem baterijas? Tādā gadījumā analītiskā žurnālistika, kas Latvijā jau šodien ir gaišā dienā ar uguni jāmeklē, kļūtu par vēstures reliktu. Jāsecina, ka ne tikai dinozauru ēra ir pagājusi…

+23
-13
Atbildēt

2

Sanšains 05.11.2012. 18.37

LR Rīcības kodeksā var atrast aizliegumu žurnālistiem pakļauties valsts, pašvaldību institūciju, politisko partiju un reliģisko organizāciju ietekmei.
=============================================
Labi gan, ka nedz kādreizējā Ēlertes “Dienas” komanda, nedz Latvijas Žurnālistu asociācijas (tā, kur Dimants, Dita Arāja, Ģiga, Aivars Ozoliņš, Raudseps, Streips, Jaunalksne, Strautmane, Tjarve) valde nav reliģiskas organizācijas. Vai politiskas.:)

Jo tad jau arī Ivo Leitānam no Latvijas Radio Ziņu dienesta nāktos prasties.

+11
-11
Atbildēt

1

    Ļipiks > Sanšains 06.11.2012. 10.26

    Jā, LŽA valde patiešām nav politiska vai reliģiska organizācija. Un bez jūsu nosauktajiem asociācijā ir vēl daudzi biedri, kopā gandrīz 100. Te varat iepazīties ar sarakstu: http://www.latvijaszurnalisti.lv/biedri/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

nefratete 05.11.2012. 18.29

Tas “kontraversiālais” vārds tā riebj ausij un acij, tiešām latviešu valodu žurnālistos vairs nemāca?

+20
-4
Atbildēt

2

    Kaspars Špūle > nefratete 05.11.2012. 19.03

    Tur tagad māca curiku valodu.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Mareks > nefratete 06.11.2012. 10.31

    Atļaušos vispirms citēt rakstu:

    “BBC darbinieki … nedrīkst aizstāvēt konkrētu pozīciju diskusijās par konkrētiem jautājumiem, kas uzskatāmi par kontroversāliem.”

    Secinājums:
    – Tātad ir kāds, kas ir līdzīgāks par citiem, un nosaka, kuri jautājumi ir uzskatāmi par kotroversāliem, bet kuri savukārt nav uzskatāmi par kontroversāliem.
    Ja kaut ko tādu atļautos nedemokrātiskā Krievija, tad masu mēdiji aizrīdamies tā sauktajā brīvajā Latvijā kliegtu par klaju mutes aizbāšanu neatkarīgi domājošiem žurnālistiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

efeja60 05.11.2012. 18.20

Es arī klausos merkuru, bet Latvijas radio ir nodokļu maksātāju naudas nopļenderēšana. Visu dienu kultūras rondo, ģimenes studija, pēcpudiena un visādas citādas pusizklaides, lai gan sabiedriskajam radio būtu jābūt kaut kam līdzīgam radio baltcom.

+5
-18
Atbildēt

0

ivetao2007 05.11.2012. 18.14

Latvijas plašaziņas nepārtraukti var lasīt, dzirdēt un redzē muļķību kalngalus. Par tādiem “žurnalistiem” japateicās savai skolotājai Intai Brikšei. Lasot, ka viņa esot profesore, tad es vairs neticu, ka LU patiešām vēl ir kāds īsts profesors. LR es klausos tikai R3 klasiku. Ja viņu tur par garu runā vai lieto kropļotu latviešu valodi, pārslēdzos uz wqxr.com vai radiomerkurs.

+15
-7
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 05.11.2012. 18.00

“Kontroversiālo uzskatu paudēja pametusi Latvijas Radio”

– “Kontroversiāls” latviski būtu “pretrunīgs”. Pie tam, tas ir burtisks starptautisks kaļķis no latiņu valodas. “Kontr” nozīmē “pret”, bet “versi” no verba “vergo” nozīmē “vērsties”.

+8
-5
Atbildēt

2

    Þanis Bezmers > dace_roze_lmt_lv 05.11.2012. 18.36

    Pašlaik vairs nav Alunāna, Valdemāra, Raiņa, Plūdoņa u.c. latviešu valodas entuziastu, kopēju, aprūpētaju laiks, latviešu jaunvārdu veidošanas un “pieradināšanas” laiks. Padomju perestroikas laikā LPSR ZA A. Upīša Latviešu valodas un literatūras institūta paspārnē un LPSR ZA Elektronikas un skaitļošanas tehnukas institūta vadībā tika izstrādāta datorterminoloģijas latviešu valodas vārdnīca ar gana amizantu likteni. (galvene, kājene). Atklāti runājot, neredzu sevišķi oriģinālu latvisku risinājumu un iespēju Rietumu zinātniskās kultūras apritē esošo terminu latviskošanai. Nav mums atbilstošā konteksta, vismaz pagaidām. Ir cits konteksts, gadu desmitiem iestrādājies un tas ir Austrumu lielkaimiņa lielvalodas konteksts. Starp citu, krievu valoda, kaut arī lielvaloda, tāpat pieņem šos rietumu terminus netulkotus.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Līva Caune > dace_roze_lmt_lv 05.11.2012. 20.15

    “neredzu sevišķi oriģinālu latvisku risinājumu”.. nezini vārdu “pretrunīgs”?

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam