Ušakovs būs vienīgais apvienotā saraksta Rīgas mēra kandidāts

27

Komentāri (27)

ilmisimo 02.10.2012. 21.31

…apvienotā saraksta Rīgas mēra kandidāts
________________________
un holēras kandidāts?

+2
0
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 02.10.2012. 15.03

Tiem, kuri 9. maijā pulcējas karātavu laukā pie kauna stabiem, ir vienalga ko šie abi dara. Galvenais ir tas, ka tie ir savējie un par tiem arī ir jābalso. Bet tādu šeit diemžēl ir ļoti daudz un ne tikai Rīgā, bet arī pārējās lielākajās Latvijas pilsētās. Mums ir ļoti grūti, pat neiespējami, “pārtrumpot” vēlēšanās šeit iesūtīto okupantu un vietējo čekistu pēcnācējus. Tieši tāpēc arī Ušakovs tiek virzīts arī no Amerika partijas, ka viņš ir visatbalstītākais šī vēlētāju elektorāta kandidāts. Amerikam un Šlesera labākajiem kadriem taču pie kāda ir jāpieslienas, citādi viņi šeit vispār ir “tukša vieta”, kura ļoti slikti ož. Viņiem ir arī pilnīgi vienalga kā šeit tiek saimniekots, jo viņi zina ka tiem pienākas gan pabalsti, gan visi labumi pilna apjomā un ka mums, pamatnācijai, pēc šodienas demokrātijas likumiem to obligāti ir jānodrošina, ja gribam šeit dzīvot.Viņi lieliski apzinās savu lielo skaitu un arī aizmugures atbalstu no savas tēvzemes. Diemžēl arī ļoti daudzi latvieši ir tik tuvredzīgi un akli, ka skrien viņiem līdzi un posta savu valsti, kā jau “vienas dienas saimnieki”, lielā pateicībā par iespēju par velti izmantot sabiedrisko transportu, savu strādājošo bērnu un mazbērnu nodokļus, kuri tā tiek atņemti citām, mums šodien daudz svarīgākām sadzīves jomām, lai tikai izsaimniekotāji iegūtu vietu pie ostu un Rīgas kases pilnās “siles”.

+4
0
Atbildēt

0

ekmanis 02.10.2012. 14.44

Labāku kandidātu nevar vēlēties. Stājoties darbā Baltijas Pirmajā kanālā Krievijas specdienesti viņu rūpīgi pārbaudīja un atzina par pietiekami paklausīgu un uzticamu savu interešu ruporam.

+6
0
Atbildēt

0

oktaavs 02.10.2012. 13.43

Maskava apžēlojās. Dvacatņiku paņēma laivā lai nenoslīkst. Vēl jau noderēs.

+13
0
Atbildēt

1

    silvija_vitina > oktaavs 02.10.2012. 14.50

    nu žēl tikai, ka viņam tāds nepareizs uzvārds. SC elektorāts pret tādu var nobalsot ar izsvītrošanu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mariterage 02.10.2012. 13.35

Vai kaut kur ir publicēta socioloģiskā aptauja kā gribētu balsot tieši rīdzinieki attiecībā uz pašvaldības vēlēšanām ?

+2
-1
Atbildēt

0

mariterage 02.10.2012. 13.27

Varbūt ka tā pat labāk – Rīgas latvieši kas gribētu (kāds jau varbūt vēl palicis ar šādu izvēli) balsot par GKR zinās ka balso par krievisku Rīgu (nekādu citu koalīcijas modeli kā SC-GKR viņi var negaidīt), bet abas Rīgu tagad pārvaldošās partijas nevarēs katra savam elektorātam stāstīt ka visi labie darbi ir viņu, bet sliktie – koalīcijas partnera.

+10
-1
Atbildēt

1

    Una Grinberga > mariterage 02.10.2012. 13.52

    Vot, vot… nedomāju, ka Stabiņa ir pēdējais “atklājums” pirms vēlēšanām! Drīz sāksies naudas plūšana uz SC kasi vēlēšanām caur RD uzņēmumiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 02.10.2012. 12.08

Man sāk pārņem šaubas, vai Vienotība un NA izprot savu atbildību par situāciju, kāda būs izveidojusies Rīgā dienu pēc vēlēšanām

+15
0
Atbildēt

7

    Andris > buchamona 02.10.2012. 12.16

    Es neorientējos Rīgas dzīvē, bet vai šoreiz nevar būt tā, ka V tiešām negrib nokļūt pie varas Rīgas domē, tāpēc ka tur ir milzīgs deficīts u. tml.?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 02.10.2012. 12.20

    @agrunte
    Man arī tā šķiet: reformēt valsts pakalpojumus un sākt griešanu Rīgā, tā ir cīņa divās frontēs, kur beigās SC var pārņemt varu gan valdībā, gan Rīgā. Nedomāju, ka daudzi sapratīs, kādēļ Rīgā tiek grieztas izmaksas, bet valstī kopumā tēriņi tiek palielināti!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 02.10.2012. 12.31

    “… vai šoreiz nevar būt tā, ka V tiešām negrib nokļūt pie varas Rīgas domē, tāpēc ka tur ir milzīgs deficīts u. tml.?”
    Laikam jau ir piemirsies, ka Vienotība nenobijās paņemt varu, kad Godmaņa un iepriekšējā valdība bija savārījušas daudz smagākas ziepes, un nometa to varu V. pie kājām – lai aplaužas?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 02.10.2012. 12.41

    @betijacelmale

    Tad tas Vienotībai bija izaicinājums un iespēja parādīt, ko tā spēj, toties tagad Vienotība ir kļuvusi par pārāk pašapmierinātu, pārāk vienaldzīgu pret vēlētāju domām un pārāk lielu aprēķinātāju (līdzīgi kā TP kādreiz).

    Ja tiešām Vienotība šādi rēķina, tad ieteiktu tomēr ņemt vērā to, ka šādi aprēķini var būt stipri maldinoši, jo nekad neviens nespēs aprēķinā iekļaut visus iespējamos blakusapstākļus, kā arī iespējamos nākotnes notikumus.

    Ja vienotība kļūs par pārāk lielu aprēķinātāju un nolems ka šo gājienu pagaidām var izlaist, nevis pieturēsies pie principiem un cīnīsies par uzvaru, tad var sanākt kā ar citiem zināmiem aprēķinātājiem, kas jau aizgājuši vai gandrīz aizgājuši vēsturē.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 02.10.2012. 12.41

    @betijacelmale
    Kur ņemsim “mazohistiska ezīša” klonu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 02.10.2012. 12.42

    Betijai: Risks atnākt pie varas tomēr būtiski atšķiras no riska varu zaudēt.
    Analoģija būtu, piemēram, jauneklis, kurš viegli uzdrošinās uzsākt karjeru, un vēlāk viņš pats jau kā pusmūža vīrs, kurš baidās zaudēt visu sasniegto.
    Pingvīns labi noformulēja to 12:20.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 02.10.2012. 13.12

    Dzīvosim – redzēsim. Šobrīd mēs varam tikai izteikt hipotēzes un pieņēmums.
    Es gan nesauktu Vienotību par “pusmūža” partiju. Kaut arī es nepiekrītu I. Rībenas pozīcijai Delfos, bet tieši tas, ka partijā ir ne viens vien biedrs, kurš uzdrošinās asi izteikt atšķirīgu no vadības iedokli, liek man domāt, ka vēl par agru to sūtīt pa skuju taku.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 02.10.2012. 12.02

Stabiņai uz cietumu arī nosūtīja parakstīt vienošanos? Kā ne kā savējais darba “rūķis”!

+9
-1
Atbildēt

0

Sanšains 02.10.2012. 12.01

12 nu jau likvidētās partijas LPP/LC deputāti
===================================
Tas mums ir atgādinājums, ka SC Rīgas Domē NAV VAIRĀKUMA. Bez nosacīti “latviskās” LPP atbalsta Ušakovs nebūtu “mērs”.

Jebkurā brīdī – kaut vai šodien – teorētiski būtu iespējams izveidot “latvisku” koalīciju. Aldermane, Žaržeckis, Šmits, Vita Jermoloviča, Turlais… arī Irina Viņņika – savulaik Sorosa fonda aktīviste.

Jā, interesanti, ka Viņņikai nav nekādu problēmu atrasties vienā partijā un koalīcijā ar Šmitu.:)

+6
-2
Atbildēt

0

mariam 02.10.2012. 11.58

Ka misteram divdesmit un viņa branžai tas ir izdzīvošanas jautājums, tas ir skaidrs, bet Ušakova labums no šādas savienības gan vēl nav viennozīmīgi saprotams. Bet nu skaidrs, jau, ka par abiem kādu kumosu dabūs. Uz Vienotības muļļāšanās rēķina, – droši vien pietiekoši labu kumosu.

+10
-2
Atbildēt

5

    Līga Smildziņa-Bērtu > mariam 02.10.2012. 13.49

    Esat klāt sarunās,ka domājat,ka tā ir Vienotība,kas muļļājās?!Es vispār labprāt gribētu zināt to cilvēku uzvārdus,kas ved sarunas un neko nespēj sarunāt?!Šajā gadījumā ambīcijas vajadzētu apgriezt abiem,citādi lauzīsim kaklu visi,kā likts!Un RP. arī nav ko spirināties,ja aicina!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariam 02.10.2012. 14.39

    Es gan domāju, ka RP drīzāk pievienosies SC un Amerikam, nekā Vienotībai, jo RP Kukule taču paziņojusi, kas viņai vairāk interesē, pie tam jau sen!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > mariam 02.10.2012. 15.10

    Te nu Tu kļūdies. Tie, kuri tik pamatīgi ir “norāvušies” par savu stulbumu un aklumu, otro reizi gan vairs tur nelīdīs. Par to nu vari būt droša. RP jau nav tikai viens pats Zatlers un Kukule. Ne velti viņš tagad ir klusāks par ūdeni.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mariam 02.10.2012. 20.16

    …nu, ambīcijas RP zaudējis nav ne mirkli….ja vēlas ar Vienotību startēt vienā sarakstā un saņemt tikpat vietas, cik Vienotībai, tad kaut kas nav kārtībā ar paškritiku….salīdzinot abu partiju reitingus, tas būtu neloģiski….bet…ja atkal sāksies kašķis par vietām un amatiem – tas būs kārtējais fiasko….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mariam 02.10.2012. 22.07

    Bet
    “Es gan domāju, ka RP drīzāk pievienosies SC un Amerikam, nekā Vienotībai”

    ZP nevar pievienoties SC, jo krievi tam nevar piedot neveiksmi neostalinistiska valsts apversuma rikosana, ta ka atliktu tikai salaulaties ar GKR. Abas ir “jakobi” “latviskas” kremla pakalpinu partijas un kopa tam butu ceribas parvaret 5% barjeru. ZP koalicija ar SC RD liktu pat superiecietigai Vienotibai, koalicija ZP nomainit pret ZZS.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam