„Mūsējie“ un „viņējie“ jeb pazudušais prezidenta videoieraksts

112

Komentāri (112)

Signija Aizpuriete 24.09.2012. 23.33

——– Ja 1989.g. Čikāgas Piecīši veltīja dziesmu ”mūsējam”, kas no Afganistānas atgriežas, jo ”viņējie” tur vēl lielā skaitā nebij’ (vien A.Lejiņš un Rembo 3)- , tad tagad visi kopā var mājup braukt. Globalizācija/amerikanizācija apvieno: http://www.youtube.com/watch?v=jqUTbDiuN_M

0
-2
Atbildēt

0

piziks 24.09.2012. 20.56

Ak, Nāgela kungs satraucies par “mūsējiem” un “viņējiem”! Kur bija Nāgela kungs, kad “viņējā” VVF “mūsējiem” uz ilgiem gadiem sarežģīja dzīvi, sacūkojot valodas likumu, — no “Kanadas” nākot ar amerikāniski mietpilsonisku aprobežotību pārspīlētā respektā pret privātuzņēmību uzspiežot atļaut vienvalodīgajiem privātuzņēmumos latviski nemācēt?! Kāpēc Nāgelkunga skaļo balsi — “mūsējos” sit! — no citiem krastiem nedzirdējām saucam, kas te Šlesers par “balto lapu”! To pašu “balto lapu”, par kuru Šleseru pasludināja tieši prezidente VVF!
Viedokla pirmo daļu prezidents AB izteica lempīgi, — toties tālāk taču precizēja par nepieciešamību kandidātam pārzināt dzīvi Latvijā. Toties, ja par to runājis Bērziņš, viss koki, strīpainos ieskaitot, tiek Bērziņam, toties Vairastantes ambicozā nekauniba jau aizmirsta? Ba-a-aigi atkal velk uz masveida liekulību.

Ari Nāgela kungs šo to citē korekti: “„ (..)ļoti precīzi jāpārzina situācija Latvijā, (..)”

Cik to “precīzo pārzinātāju” ir tajos “jūsējos” bijis, Nāgelkungs?

+5
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > piziks 24.09.2012. 22.14

    ——- Kā var nesatraukties?! Cik ta ilgi var mācīt Rietumu demokrātiju un kapitālismu – 22-i gadi kopš 4. maija pagājuši, bet kā nepielec, tā nepielec? Teiksim labāk lielu ‘PALDIES’ visiem skolotājiem-trimdeniekiem: no leģendārā 1989.g. gaisa ‘pirāta’ Kažas, līdz Bankas Baltijas un Parex finansu lietu pārzinātājam N.Melngailim! Bravo, bravissimmo!

    p.s. ‘Muļķis pat baznīcā pērienu dabūs!’ /”Лохов учить надо”.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

egils_krastins 24.09.2012. 20.14

People! Ja es pashlaik buutu Latvijaa, noteikti dariitu kaut ko lietas labaa, lai atbriivotu Latviju no shii “prezidenta”!

Nu saaciet tachu vaakt tos parakstus, kaa Zane ierosina! Cik var kauneeties par valsts pirmo personu…
Un neceriet, ka klhuus labaak. Buus tikai veel sliktaak!

+4
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 24.09.2012. 20.13

Krietns laiks jau pagājis, bet kā lai pierod pie Prezidenta Bērziņa, atbildes nav.., Stokholmas sindrom- kur tu esi? :) Kad vēl cilvēks rāmi šūpotu kājas uz sofā savā rezidencē vai izkombinētajā atpūtas bāzē… bet nē..,niez atgādināt par sevi.Eh..

+4
-1
Atbildēt

0

aguslens 24.09.2012. 13.01

Ko vēl interesantu sagaidīsim no personas prezidenta amatā, kuras nostāja padomju laikos, iespējams, raksturojama ar vārdu kolaboracionists?

+11
0
Atbildēt

0

janazakovica 24.09.2012. 11.11

t.s. SAB vispar varetu slegt..kaa ari parejos 17 specdienestus..tikai pa velti maizi ed un bikses deldee…satversmes aizsardzibas birojs ..skan lepni..tikai ne ir satversme ne ari aizsardziba ..tikai viens farss un cilveku mulkosana..likvidet sab punkts.

+2
-5
Atbildēt

2

    janazakovica > janazakovica 24.09.2012. 12.09

    par sab nepieciesamibu visvairak ilustree lebmberga stipendiata kamaldina klaunaada dotajaa institucijaa..kas manijies ?..cirk ujehal kloni astalis..vienigais ka eza kazocinam bus divas pensijas latvijas un anglu…ar so ari var apsveikt latvijas nodoklu maksatajus

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 26.09.2012. 03.15

    KRUSTTEVS
    Turlajs, Adamsons un Dabolins par pasaizliedzigu darbu ienaidnieka aizmugure, nistaja Latvija, sanems krievijas generalu pensijas, ka ari Latvijas pensijas, ja netiks notiesati par noziegumiem pret cilveci. Vinu sugas bralim, Lasmanim, tam gan mazak paveicas. Bus jaiztiek ar vienu pensiju un krietni mazaku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LieneL 24.09.2012. 10.58

P.P.S. iezemiešiem: kuras valsts pensiju saņems Kažociņš? Saderam!

+4
-10
Atbildēt

1

    ievuliitis > LieneL 24.09.2012. 11.09

    Protams, ka tie, kas saņem Krievijas pensiju jālaiž pie teikšanas. Kas tad to apstrīd? :D

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

LieneL 24.09.2012. 10.46

Pilnībā pievienojoties autoram, man tomēr gribētos atgriezties pie Valda Birkava Ministru kabineta, kura sastāvā ir bijis vēsturē lielākais Trimdas latviešu skaits: http://mk.gov.lv/lv/mk/vesture/1993-1994/ Tieši šī valdība, atšķirībā no Igaunijas valdības (Fredēns. Atgriešanās. Atēna.2011), panāca vienošanos ar Krieviju “dzelžus izvedam, cilvēkus atstājam”: http://www.likumi.lv/doc.php?id=58919 Kā raksta Fredēns (228lpp), tad par militāristu atstāšanu Latvijā vienojās Jeļcins ar Klintonu.

Jautājums autoram: vai tie gudrie no Rietumiem Birkava valdībā bija plānprāši, vai tomēr savu mītņu zemju interešu pārstāvji?

P.S. atjautīgajiem: kuras valsts pensiju par īpašiem nopelniem, saņem Birkava valdības Aizsardzības ministrs? http://www.calbs.com/biletens/pdf/200906.pdf

+6
-5
Atbildēt

5

    dro > LieneL 24.09.2012. 10.59

    andrispp. Gribētu zināt, cik tad Igaunija atšķirībā no Latvijas “dzelžus neizveda un cilvēkus izveda”? Neesmu dzirdējis arī, ka Latvijas delegāciju sarunās ar Krieviju būtu vadījis trimdas latvietis. Mūsu bāleliņs vien bija, kurš vēl 1989. gadā pie Brīvības pieminekļa savā runā aizstāvēja Molotova – Ribentropa paktu:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > LieneL 24.09.2012. 21.53

    ——lno andrispp. (..)Neesmu dzirdējis arī, ka Latvijas delegāciju sarunās ar Krieviju būtu vadījis trimdas latvietis. ============================================================================== Loģiski – un likumsakarīgi, ka lielum lielais vairākums nezina ne Ronalda Reigana padomniekus, ne G.Ulmaņa padomniekus. Padomdevēji pārāk ‘zīmēties’ nevēlas, īpaši tie, kuru darbošanās sekas ir gaužām nepatīkamas.Kurš vēl atceras tos ‘gudros’, kas E.Repšes komandā Latvijas Bankā darbojās 1990-o gadu sākumā(Br. Rubess) – , kas vēl ATCERAS, kas ‘nasing spešal’ Kalvīti par 7 treknajiem gadiem pārliecināja ( ”apčakarēja”):

    ‘(..)mums šī ilūzija, izteikums par treknajiem gadiem, patiesībā radusies «Valsts prezidentes galvā» un tikai tālāk esot «attīstīta» no Ministru prezidenta. Kas tad ir šie «septiņi treknie gadi», ko izdomājusi V.Vīķe-Freiberga, līdz ar to, kā noprotams no Zatlera teiktā, radījusi ilūzijas gan lētticīgajam Kalvītim, gan Latvijas tautai kopumā?’

    Viesturs Reņģe, profesors. 2008. gada 22. decembris http://www.diena.lv/kalvisa-un-zatlera-treknie-gadi-aizmirstas-liesas-govis-643255

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > LieneL 25.09.2012. 01.14

    Nu nu… Un krievu pārstāvji pēc tam kuluāros priecājušies, ka ieguvuši necerēti daudz!
    Tas laikam neliecina par Latvijas puses veiksmi sarunu vešanā…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LieneL > LieneL 25.09.2012. 08.27

    Fredēns (299lpp): Igaunija militāro pensionāru jautājumu izvēlējās risināt principiāli citādi nekā Latvijā, respektīvi, vienpusēji pieņemot likumu normas, nevis vienojoties un slēdzot līgumu ar Krieviju…..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 24.09.2012. 10.30

Vēl vienu YouTube bloķēta dziesma. Brīvība, demokrātija, taisnīgums un ģļēvlatvieši pie varas.
http://crimson.eventorb.com/ytvideowatch.aspx?vid=XImeOJaKU6I

+2
-7
Atbildēt

0

dzerkaleliva 24.09.2012. 10.24

dzintarz 24.09.2012. 10.23

Bērziņš dodas vizītē uz ASV. Teikšot kaut kādu runu.
Atkal man būs jādzīvo vienās bailēs, ka “mans prezidents” “neizgāž kādu podu”..

+13
0
Atbildēt

5

    garausiitis > dzintarz 24.09.2012. 10.29

    Pelēkais vilks – ieteikšu vienkāršu recepti – uztver to visu kā humora šovu un saudzē nervus , tie tak ir Tavi , ne Bērziņa nervi :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dzintarz 24.09.2012. 12.52

    Grūti man tas nāk.
    Turklāt šovi man arī izraisa “ņervu iekaisumu”.
    Nav no tiem glābiena. Piemēram vakardienas šķībdziedātāju šovs “Dziedošās ģimenes”.
    Kaut skrien no mājas mežā glābties, jo radiem tak traki patīk šķībās dziedāšanas, stulbais “humors” un ģeniāli atsperīgie seriālu dialogi..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dzintarz 24.09.2012. 12.56

    Pelēkais Vilks – nu bet var taču neskatīties šķībdziedātāju šovus un tad jautājums pats par sevi atrisinās , vai ne ?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dzintarz 24.09.2012. 15.11

    Neskatīties protams var, bet nedzirdēt jau ir krietni grūtāk un dzirde man, par spīti gadu nastai, vēl pārāk laba. Falšās notis pat caur divām sienām tā ghriež ausīs, ka bail…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dzintarz 24.09.2012. 17.25

    Laba dzirde :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 24.09.2012. 10.17

Šajā portālā valda pilnīgs “sviests”. Lieku mīnusu, bet parādās plusi, lieku plusu, bet parādās mīnusi un tas ir atkarīgs kuram komentētājam to lieku. Piemēram Dzerim viss pārvēršas mīnusos, bet citam viss pārvēršas plusos, tātad administrators ir sev tīkamajiem devis iespēju saņemt tikai plusus, bet netīkamajiem tikai mīnusus. Tātad portāla administrātors faktiski kontrolē un nosaka citu komentētāju viedokli ar šīm zīmēm. Vai tā nav pēdējā cūcība no viņa puses?
Bet par rakstu varu teikt, ka es nepiekrītu Valsts Prezidenta viedoklim, jo tieši “šejienes latvieši”, kuri ir auguši totalitārisma apstākļos, vai kuru vecāki ir tajos auguši un savas prasmes nodevuši bērniem, ir daudz bīstamāki kandidāti šim tik atbildīgajam un ietekmīgajam amatam, kā demokrātiskā vidē dzīvojušie un augušie cilvēki. Piemērs tam ir Finansu policijas attieksme pret Magņicka lietu, kur šiem darbiniekiem naudas atmazgāšana caur bankām, vai iesaistīšanās operācijās ar nozagtu naudu, šķiet pilnīgi normāla un atbalstāma lieta, aizbildinoties ar lietas “vecumu”. Es neticu ka, ja šo policiju vadītu īstā demokrātiskā sabiedrībā audzis cilvēks, tad tas tā notiktu. Pie mums visādos amatos ir salīduši pārāk daudz visādi “svojaki”, kuru tēvzeme ir milzīgs noziegumu ģenerators un perēklis, kur likumus diktē viens pats Putins un kur par brīvdomību liek uz daudziem gadiem cietumā, vai cietumā nogalina.

+12
-5
Atbildēt

7

    dro > Ilona Auziņa 24.09.2012. 10.25

    Janka…likumus diktē viens pats Putins…
    __________________
    Diez vai. Drīzāk Kadirovs diktē Putinam nekā otrādi. Kad sāk traucēt, tad zagļi pahanu novāc.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 24.09.2012. 10.40

    Paldies, sapratu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ilona Auziņa 24.09.2012. 10.42

    Janka. Plusiem un mīnusiem jau tikai nozīme, kura dod iespēju salīdzināt savu viedokli ar vairākuma viedokli, un tikai…:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ilona Auziņa 24.09.2012. 16.13

    Janka
    “Piemēram Dzerim viss pārvēršas mīnusos, bet citam viss pārvēršas plusos”

    Es domaju gluzi otradi. Vai nu Antonijas ielas hakeri, vai diskriditeta IR redakcija rupejas lai dzerim butu daudz plusinu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 24.09.2012. 16.31

    Bet tas taču ir ļoti, ļoti jauki ka “Ir” redakcijā mīl dzeri, vai ne.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilona Auziņa 24.09.2012. 16.52

    Kas tas tāds par kritēriju redakcijas darbam – “ļoti, ļoti jauki”?
    Domāju, tas nav viņas uzdevums – kādu mīlēt vai nemīlēt.
    Viņai ir citas funkcijas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ilona Auziņa 24.09.2012. 21.25

    Janka
    “Bet tas taču ir ļoti, ļoti jauki ka “Ir” redakcijā mīl dzeri, vai ne.”

    Spriezot pec vina “labestibas”, domaju, ka mate nav pat vienu dienu to milejusi, drizak kaut kada veida, vai nu cekai instrumentu trukst, diskriditeta IR redakcija spiesta dzeri pieciest.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dzintarz 24.09.2012. 10.13

Preses konferences video ieraksts tika noņemts ceturtdienas pēcpusdienā.
==============
Turpinot analoģiju ar Orvela darbiem (1984) varētu teikt:
“iemeta dokumentu atmiņas spraugā”.

Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past.

+9
0
Atbildēt

3

    dzintarz > dzintarz 24.09.2012. 12.43

    No Valdemāra Kārkliņa 1990.g. tulkojuma

    ..viņš saburzīja kā saņemtos uzdevumus, tā savas piezīmes un iemeta papīrus atmiņas spraugā, lai liesmas tos iznīcinātu.

    Kas notika neredzamajā labirintā, kur noveda pneimatiskās caurules, viņš skaidri nezināja, bet diezgan labi varēja iedomāties. Tiklīdz ienāca visas kā­dam atsevišķam Times numuram nepieciešamās korektūras, attiecīgo nu­muru iespieda par jaunu, bet veco oriģinālu iznīcināja un aizstāja plauktos ar jauno. Šajā pastāvīgās grozīšanas procesā apstrādāja ne tikvien avīzes, bet arī grāmatas, žurnālus, brošūras, plakātus, proklamācijas, filmas, skaņu lentes, karikatūras, fotogrāfijas – visāda veida literatūru un dokumentāciju, kam vien varēja būt kāda politiska vai ideoloģiska nozīme. Diendienā un gandrīz ik minūti pagātni saskaņoja ar tagadni. Tā ar dokumentiem varēja pierādīt, ka ikviens partijas pareģojums bijis pareizs; tāpat arhīvā nedrīkstēja palikt ne­viena ziņa, neviens uzskatu izpaudums, kas kaut kā nesaskanēja ar pašrei­zējām vajadzībām. Visu vēsturi izdzēsa, pārtaisīja un pārrakstīja par jaunu tieši tik reižu, cik vajadzēja. Nekādā gadījumā pēc tam, kad tas bija padarīts, nebūtu iespējams pierādīt, ka notikusi falsifikācija. Arhīva departamenta lie­lākā nodaļa, daudz lielāka par to, kur strādāja Vinstons, nodarbināja cilvēkus, kuru uzdevums bija uzmeklēt un savākt kopā visus to grāmatu, avīžu un citu dokumentu eksemplārus, kas bija atcelti un iznīcināmi.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzintarz 24.09.2012. 17.23

    …nulle….un Tev šis video sagādā baudu?….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dzintarz 24.09.2012. 17.41

    zanE …nulle….un Tev šis video sagādā baudu?
    _________________
    Viens no nulles veidiem kā cīnīties ar eksistenciālājām šausmām(proti,ka tāpat kā visiem citiem arī nullei reiz jāmirst)?

    Būtība jau- visi nulles komentāri ir par to.Tiks galā- mainīs kļičku vai pārstās komentēt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2012. 09.56

Kas ir mūsējie? Mūsējie ir tie, kuri cīnījās par Staļina tētiņu, gatavoja sarakstus budžu izvešanai, vēlāk rautos rēca Paula Pirtī, ar kulaku dauzot pa galdu, ka alus šļakstījās uz galdauta, fanoja par mūsējiem pasaules čempionātos hokejā un augstprātīgi smīnēja, ja kāds ieminējās, ka rietumos tā dzīve nemaz nav tik melna kā viņi mālē. Ne kurelieši, ne Čakstes Pagaidu padome, nerunājot par leģionāriem, nav mūsējie…

+16
-4
Atbildēt

2

    dzintarz > dro 24.09.2012. 15.21

    mūsējie un viņējie/šaipus un taipus
    vecs fragments iz 57-ā gada pavasara “Jaunās Gaitas”:

    … Latvieši domā, ka emigrācijas centienus rietumu valstis pietiekami neatbalsta. Tad man jāsaka lieta, kas jums varbūt nepatiks − bilst Imants Zanders − man gadījās dzirdēt šeit kādā referātā, ka emigranti esot tautas labākā daļa. To pašu mums stāsta komunistu propaganda − ka tā emigranti domā, un latvieši mājās rezignē: Kad ienāca krievi, bijām vainīgie, jo bijām palikuši zem vāciem, kad krievi aizies un atgriezīsies un labākos krēslos iesēdīsies tagadējie emigranti, būsim atkal tie sliktie, jo palikām pie krieviem! Arī jaunie mākslinieki ar rūgtumu klausās emigrācijas kritikas un jautā − ko viņi paši darītu, ja būtu mūsu vietā.

    Sniegs žilbina, un zeme griežas uz pavasaŗa pusi, kad notiek mūsu pēdējā saruna. Man gribas sacīt − tā nebūs! Mēs neesam nekāda labākā daļa, mēs esam tikai daļa − un mūs iepriecina, ka viņi − tur, mājās, ir saglabājuši savu pašapziņu un lepnumu. Mēs priecājamies arī par tevi un sakām paldies par gaŗo stāstu. Mēs priecājamies jo īpaši par objektivitāti tavā stāstā un par to, ka nāci pie mums kā pie līdzīgiem.

    http://zagarins.net/jg/jg9/JG9_Imants_Zanders.html

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.09.2012. 16.09

    lno
    “Ne kurelieši, ne Čakstes Pagaidu padome’

    Tie parupejas, lai Latvija atrak atgrieztos krievu slepkavas un sadisti.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 24.09.2012. 09.45

Ir pagājis gads kopš iekāpšanas jaunajās tupelēs, un nu jau Bērziņš sāk “atraisīties”. Ja iepriekš runa bija vienkārši bezsakarīga, jo nemācēja noformulēt viedokli, tad tagad jau sāk parādīties “savs personīgais viedoklis”, kuru nespēj mainīt ne kanceleja, ne padomnieki, ne arī pieredzējusī Krapāne. Lai arī Bērziņtēva “personīgie viedokļi” visticamāk ir kā kaķa šķavas, kas neradīs lielas sekas, tie tomēr liks mums sarkt par šāda valsts oficiālā tēla personifikāciju vēl 3 gadus. Ceru, ka tā bija pēdējā LIELĀ cūcība, ko ZZS varēja savai tautai nodarīt, skatoties globāli.

+18
-1
Atbildēt

4

    andris902 > silvija_vitina 24.09.2012. 11.11

    …kur tad manabalss.lv iniciatīva par parakstu vākšanu?….var savākt 10 tūkstošus, lai fotoradariem labotu ātruma ierobežojumu, tad nevarēs savākt 10 tūkstošus, lai Latviju atbrīvotu no prezidenta – nespējnieka?….
    …gribēja onkulis pasēdēt prezidenta krēslā – savu mūža sapni piepildījis, pietiek!….nākošo 3 gadu laikā sastrādās vēl lielākas kauna lietas, jo prāts jau skaidrāks nepaliks un jaunība neatgriezīsies….

    …būs iniciatīva, būs Saeimai jālemj….šķiet, ka šāda iespēja ir….

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    gunta_snipke > silvija_vitina 24.09.2012. 15.03

    Vecums nāk ar gudrību, bet reizēm viens … :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    gunta_snipke > silvija_vitina 24.09.2012. 22.07

    zane es kādu laiku iepriekš jau gribēju manabalss.lv iesniegt tādu priekšlikumu un zini kā man atbildējā ? :)

    CITĒJU>>> “Kristofs Blaus 1. Mar Iniciatīvā nav iespējams formatēt tekstu vai tā izkārtojumu. ManaBalss.lv ir platforma praktiskām iniciatīvām, nevis viedokļa paušanai, žults izgāšanai vai… jautājumiem!”

    “Ivars Umbraško 2. Mar Pieprasīt prezidenta atkāpšanos ir žults izgāšana ?”

    “Ivars Umbraško 2. Mar Ja man atmiņu nevil, tad šeit tika rosināta iniciatīva par Ušakovu…”

    “Kristofs Blaus 4. Apr Iniciatīva par Ušakova atlaišanu neizturēja juridisko pārbaudi, kas seko pēc 100 parakstu savākšanas. Pieprasīt atkāpšanos var ar petīcijām, protestiem un piketiem. ManaBalss.lv nav tā īstā vieta. Ierosinājums – varbūt varat izdomāt kādus priekšlikumus kā definēt prezidenta amata standartus, lai prezidenta standarti būtu augstāk un neapmierinošs prezidenta kandidāts nemaz nevar iegūt šo amatu?”

    Kā tev patīk ?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 25.09.2012. 00.06

    …opā!….interesanti!…kaut kā neiet kopā ar saukli “Sabiedrības iniciatīvu platforma, iespējams, labākā pasaulē!” …un tālāk minēto: – ManaBalss.lv ir 100% leģitīma sabiedrības iniciatīvu platforma…[…]…Katra iniciatīva, ko paraksta vismaz 10’000 pilsoņu un, kas atbilst Saeimas juridiskajiem kritērijiem, nonāks Saeimā.

    …izskatās, ka puiši ir vienkārši nobijušies, jo tālākai rīcībai būtu jāseko Saeimā….

    …Satversmes 51.pants:

    -Uz ne mazāk kā puses visu Saeimas locekļu priekšlikumu, Saeima slēgtā sēdē ar ne mazāk kā divu trešdaļu visu Saeimas locekļu balsu vairākumu, var nolemt atlaist Valsts Prezidentu. Pēc šāda lēmuma Saeima nekavējoši ievēl jaunu Valsts Prezidentu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2012. 09.24

Tomēr labi, ka prezidentam paspruka tas, ko viņš labprātāk būtu slēpis, pat video pazudis:)

+18
-1
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 24.09.2012. 09.23

Jē, Bērziņ. Tādu SAB vadītāju kā Elfu-Kamaldiņu, kura laikā SAB bija.. Laikam to jau visi zin, kāda SABam tad bija galvenā funkcija.

+14
0
Atbildēt

0

gunta_snipke 24.09.2012. 09.21

Ko Jūs visu laiku cepieties ? “Mūsu prezidents”, “Latvijas prezidents” šis subjekts nav Latvijas prezidents !! Kā var nesaprast to ?? Cilvēks, kurš 1991.gada 21.augustā iežmiedzis asti izvairījās no neatkarības balsojuma (izgāzšanās gadījumā noteikti bija sarkans kažociņš…) Kā var būt par valsts prezidentu ja par šo valsti pats nebija balsojis ?? Viņam šī unikālā iespēja tika dota !

Intervija šeit >>> http://www.21augusts.lv/video-intervijas/viewvideo/23/latvijas-atdzimanas-vsture/andris-brzi

+26
-2
Atbildēt

2

    Mīļā, lācis > gunta_snipke 24.09.2012. 09.43

    Tieši tā!
    Uzskatu, ka A. Bērziņš nav prezidents, bet ir SC un ZZS ‘vanckars’.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gunta_snipke 24.09.2012. 10.35

    Ivars Umbraško. Paldies, nezināju. Godmanis aicināja sadarboties ar pučistiem…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2012. 09.14

“Latvijas Avīzes” redakcijā viesojas Latvijas Radošo savienību padomes valdes priekšsēdētāja, Kultūras alianses pārstāve un Valsts Kultūrkapitāla fonda padomes locekle Ieva Struka. Viņa vēlas atjaunot laikraksta “Literatūra un Māksla” darbību, viņa uzskata, ka „mākslinieki nedrīkst stāties partijās, jo tad viņi zaudē iespējas teikt savas domas, viņiem jāievēro partijas disciplīna.”
Runājot par to, ka daudziem sākas drebuļi, izdzirdot vārdu „nacionāls”, Struka bilst: „Man patiešām šo 20 gadu laikā ir apnicis pārprasts politkorektums. Es redzu, ka no vārda “nacionāls” baidās arī daudzi inteliģences pārstāvji, un man tas liekas tik sīki. Nacionāls nozīmē to, ka tu lepojies būt latvietis. Ka negribi būt kādas citas nācijas pārstāvis, asimilēties tajā.”

+23
-1
Atbildēt

0

dro 24.09.2012. 09.05

Vai tad šāds dalījums ir kaut kas jauns? Bērziņš ir pirmais prezidents, kurš pateicis to atklāti. Ja cīnās par “taisnu” lietu, tad politkorektumu pie malas! Vistālāk aizrunājās LU profesore Zelča, kura pie “viņējiem”- trimdas latviešiem pieskaitīja pat vācu koncentrācijas nometnē bojā gājušo Čaksti. Mūsējie ir Lindermanis, Urbanovičs, Osipovs un Ameriks, nevis buržuāzisko nacionālistu atvases rietumos vai Dzintara naciki tepat Latvijā.
Rot front! Fašizm nje proidjet:)

+18
-4
Atbildēt

0

mary75 24.09.2012. 09.03

Kāds varēja iedomāties, ka 20 gadus pēc neatkarības Latvijas prezidents būs bijušais komunistu funkcionārs ar senilās demences iezīmēm, kurš atklāti lobēs “vietējo” par šādas iestādes vadītāju , jo šefam Lembergam, PLL, arī SC, vajadzīgs kāds, kuram vienmēr var atrast kādu vājo punktu, kuru var izmantot šantāžai un ietekmei.
Un kurš pie tam ir blēdis, kas nozadzis ES naudu savai privātnmājai, bet, it kā “likumīgi”?
“Paldies” par tādu prezidentu ZZS, PLL un SC!
Un paldies, bez pēdiņām, Zatlerim, ka, lai kādu motīvu vadīts, viņš palīdzēja tikt vaļā no PLL, un samazināja uz pusu ZZS ietekmi, nevajadzētu, vienreiz, dažiem indivīdiem, kas, saprotams, taisni, kā mieti, bet, arī tikpat gudri, beigt pārmest Zatlerim viņa vēlākās kļūdas?

Mobilizējiet savas pelēkās šūniņas, un padomājiet, kas varētu notikt ar Latviju, ja vēl trīs gadus te saglabātos PLL, ZZS un SC diktāts?
Tādas iestādes vadītājam jābūt cilvēkam, kuru nevar ietekmēt, un, dabiski, profesionālim, iespējams, ir tādi arī šeit, man gan šķiet, ka drīzāk varētu atrast ko līdzīgu Kažociņam.

+30
-7
Atbildēt

31

    dro > mary75 24.09.2012. 09.07

    Dzeris49. Mobilizējiet savas pelēkās šūniņas, un padomājiet, kas varētu notikt ar Latviju, ja vēl trīs gadus te saglabātos PLL, ZZS un SC diktāts?
    _______________________
    Un kāda laimes valsts tiktu dibināta, ja varā dalītos ar SC!:)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 09.12

    Tu, izskatās, pat nesaproti, ko es gribēju pateikt.
    Zatlera vēlākās kļūdas, kas pat nerealizējās, ir sīkums, salīdzinot ar to, ko viņš reāli paveicis, atbrīvodams Latviju no PLL un daļēji no ZZS.
    Nu cik var atkārtot vienu un to pašu – tos “tankus” un to mēģinājumu iesaistīt SC, neapnika?
    Vēl jo vairāk, ka tagad taisni RP ministri veic reālas un ļoti vajadzīgas reformas.

    +24
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 09.19

    dzeris49 Tu, izskatās, pat nesaproti, ko es gribēju pateikt.
    _____________________
    Kur nu! Es pat nesaprotu, kādēļ tev vienmēr aizmirstas SC:) Vai tu vēl sapņo, kur šoreiz esmu pieminējis Zatlera tankus? Kurš nu nekļūdās? Kļūdījas Vilis lācis, kļūdījās Bangerskis, kļūdījās arī Zatlers, cilvēks vien ir:)
    Par reformām vēl pagaidām tikai tiek runāts, praksē vēl nekas nav ieviests.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 09.25

    Un tu gribēji, lai to, kas ielaists gadiem, sakārto nedēļas laikā, pie kam ar tādu pretestību, un, faktiski, pat bez īpaša koalīcijas partiju atbalsta, kuras, drīzāk, tīri savtīgu mērķu dēļ, ieinteresētas, lai RP izgāžas ( tāpat, kā, acīmredzot, arī tu pats)?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 24.09.2012. 09.51

    Un paldies, bez pēdiņām, Zatlerim, ka, lai kādu motīvu vadīts,…
    ________________
    var ja būt . ka ar to “”Zatleri” ir kā Vonnegūta “‘Māte nakts”……………tad jau kādreiz “‘feja” uzrakstīs kādu vēstuli….

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 09.59

    Galvenais, lai ar Zatleri nav tā, kā ar Bēŗziņu vai Rasnaču, atklātiem Lemberga un PLL pakalpiņiem, un viņam ir nedaudz vairāk to pelēko šūnu kā VL frakcijai visiem kopā, tad jau viss būs OK.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > mary75 24.09.2012. 10.00

    > dzeris49

    Jā, patrreizējais prezidents ir neveiksmīgs, bet tas nekādā veidā neattaisno exprezidenta Zatlera kļūdas. Man bija kauns toreiz un ir kauns tagad. Tas un arī lielās izmaksas pie niecīgās prezidenta darba efektivitātes pēdējos divos gadījumos, faktiski darba imitācijas, ir iemesls, kāpēc uzskatu, ka Latvija kā parlamentāra republika varētu iztikt vispār bez prezidenta institūcijas.

    Nē, nekad neteikšu paldies Zatleram un arī nebeigšu pārmest viņa vēlākās kļūdas.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 10.12

    Nu, tas jau tīri latviski – redzēt tikai kļūdas, pozitīvo ignorējot, tāda mentalitāte, nekas jauns.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 10.13

    dzeris49. Nebūtu Lembergs Zatleru uzmetis, vēl tagad abi kopā pusdienotu. Kas nekaitētu – Zatlers būtu prezidents, Lemberga šestjorkas – koalīcijā, bet Šķēle bīdītu savu atkritumu biznesu. Pārsālija:)

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 24.09.2012. 10.18

    lno – viennozīmīgi piekrītu par Zatleru . Paliek tik jautājums cik viņš pats to visu izdomāja, cik Kukule ar Co samenedžēja.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 10.21

    dzeris49 Nu, tas jau tīri latviski – redzēt tikai kļūdas, pozitīvo ignorējot, tāda mentalitāte, nekas jauns.
    __________________________
    Labāk kā ” mūsējiem” slavēt Hruščovu par ieslodzīto atbrīvošanu 1955. gadā, aizmirstot, ka agrāk pats lūdza Staļinam palielināt limitu “sociāli bīstamo elementu” iznīcināšanai?:)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 10.27

    Cilvēki ir pretrunīgas būtnes, tāpat, kā viņu rīcība, kur, gandrīz vienmēr, var atrast gan plusus, gan mīnusus, vienu un to pašu cilvēku, bieži vien, ir par ko slavēt, un ir arī par ko lamāt.
    Tādi ideāli cilvēki dabā nemēdz būt.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > mary75 24.09.2012. 10.29

    > Ino
    Tieši tā,- ja Lembergs nebūtu Zatleru uzmetis pēc kopīgās vīna dzrešanas, Zatlers būtu prezidents, Lemberga šestjorkas – koalīcijā, bet Šķēle bīdītu savu atkritumu biznesu. Kaut kas nogāja greizi.

    > dzeris49
    Pēc loģikas vajadzētu pateikties Lembergam par rīkojumu nr.2. :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 24.09.2012. 10.31

    DD1 – precīzi :) Arī par sauso naftas trubu ir jāpasakas Lembergam :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > mary75 24.09.2012. 10.32

    > klusais

    Varbūtība, ka rīkojuma nr.2 gadījumā Zatlers bija tikai manipulējams izpildītājas Kukules un Co rokās, ir pat ļoti liela, es pat teiktu tuvu 100%.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 24.09.2012. 10.36

    dzeris49 Galvenais, lai ar Zatleri nav tā, kā ar Bēŗziņu …
    ___________________________

    Nuuu….. emocijas…. Tev jau Džeri, sirds valda pār prātu(šai komentārā, konkrēti)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 24.09.2012. 10.36

    “Zatlera vēlākās kļūdas, kas pat nerealizējās, ir sīkums” – tās nebija kļūdas, tā bija apzināta nelietība, kangarisms un savu vēlētāju lielākās daļas brutāla uzmešana!

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 24.09.2012. 10.38

    DD1 – manuprāt šis jautājums ir izskatīts jau n-griezumos un diezgan daudz notikumu virkņu norāda, ka tas varētu būt patiesība…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 10.42

    DD1.Pēc loģikas vajadzētu pateikties Lembergam par rīkojumu nr.2. :)
    _______________
    Kā teica paklupušais TP MP kandidāts: Ierēcu:) Desmitniekā:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 24.09.2012. 10.42

    “Varbūtība, ka rīkojuma nr.2 gadījumā Zatlers bija tikai manipulējams izpildītājas Kukules un Co rokās, ir pat ļoti liela, es pat teiktu tuvu 100%.” – tieši tā, un to “Co” ir ļoti vienkārši izskaitļot, atliek tikai paskatīties, kas dabūja skaistākos amatus!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 10.42

    DD1. Noteicošais vārds tomēr Lilitai:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 10.44

    Tagad jau var būvēt visādas teorijas, “kā būtu, ja būtu”, bet, cilvēkus un politiķus jāvērtē pēc tā, ko viņi izdarījuši, nevis, ko viņi, kā kādam viņa galvā liekas, gribēja izdarīt, un būvējot visādas teorijas, balstītas uz pieņēmumiem.
    Zatlers arī agrāk nekad neparādīja sevi kā PLL un ZZS pakalpiņš, ja viņš tāds būtu, viņš vēl tagad būtu prezidents.
    Un neatzīt, ka rīkojums 2 nāca Latvijai par labu – tur jābūt cilvēkam ar stipri originālu domāšanu, kas neļauj saskatīt acīmredzamas lietas.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 24.09.2012. 10.48

    dzeris – naivs gan Tu esi :) , kāds pakalpiņš , Lembergam vienkārši bija citi plāni un Zatlers ar Co izrādījās spēcīgāks ( atceries kā savulaik Auders ar zaudēja Zatleram ) .

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 10.56

    klusais – un kurš te apgalvo, ka Zatlers ir kāds idealists – altruists?
    Un par Auderi pats rakstīju, kam viņa reformas traucētu vairāk par visu, arī zināms, ieskaitot Zatleru pārīti.
    Bet, vēlreiz, cilvēki un politiķi jāvērtē pēc paveiktā rezultātiem, nevis pēc tā, kāds viņš ir, labs vai slikts, un r.2 rezultāti ir visnotaļ pozitīvi.
    Ja sāksim gremdēties katra rīcības dziļākajos motīvos un meklēt zemūdens akmeņus, pazaudēsim galveno kritēriju – REZULTĀTU, kaut, saprotams, nav jau slikti zināt arī motīvus utt, bet, politikā, manuprāt, tas nav galvenais.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > mary75 24.09.2012. 10.59

    to Dzeris49

    Par kādām Zatlera kļūdām jūs runājiet? Neredzu nevienu kļūdu, varbūt kādus neveiksmīgus izteicienus, bet tos jau gāž ārā visi politiķi.
    Ja par kļūdu te kāds uzskata mēģinājumu SC ņemt koalīcijā, tad tās ir galīgākās blēņas – lielumlielais vairums Latvijas sabiedrības pirms vēlēšanām bija gatavs ņemt SC valdībā, tas taču ir neapstrīdams fakts. Beidziet vienreiz skandināt – “Zatlera kļūda, Zatlera kļūda”. Mums tie saucamie “nacionālpatrioti” ir viena liela kļūda.

    Tagad jātur ikšķi, lai Bērziņš Amerikā nepiesola žurnālistiem pa purnu. Vēl par to “galvā došanu” gribu teikt.
    Visi saka, ka prezidents nedrīkst atļauties lietot tādus vārdus, bet es teikšu savādāk – par prezidentu nedrīkst būt tāds cilvēks, kas lieto šādus izteicienus. Te ir ļoti liela starpība.
    Atcerēsimie, kā Zatleru presingoja žurnālisti, gan kad ievēlēja zoodārzā, gan pēdējo gadu, bet vai reizi redzējām rupju atbildi? Vienmēr ar smaidu, bet zināja taču, ka viņu “čakarē”.

    PS
    Bet Vienotības pārstāve Čigāne iekrīt citās galējībās – viņai vietējie “Latvijas vīrieši” liekās otrās zortes. Čigāne saka, ka tikai trimdas latvieši ir tie foršākie, bet mēs pāerējie, vietējie te tādi kraņči vien esam.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 24.09.2012. 11.02

    dzeris49.Ja sāksim gremdēties katra rīcības dziļākajos motīvos un meklēt zemūdens akmeņus, pazaudēsim galveno kritēriju – REZULTĀTU…
    _____________________
    Mērķis attaisno līdzekļus?:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.09.2012. 11.05

    susurs – toreiz es koalīciju ar SC kļūdu neuzskatīju, pēc SC piedalīšanās provokatīvajā referendumā gan.
    Par nacionālpatriotiem – tur nav ko iebilst.
    Ino – skatoties, kāds mērķis, un kādi līdzekļi, reizēm arī attaisno, šinī gadījumā noteikti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 24.09.2012. 11.08

    susurs – Zatleram ir pietiekami daudz lietu , ko varam nosaukt par kļūdām. Tas , kas Zatleru atšķir ir tas, ka viņš pārsvarā iet uz pilnu banku . Pagaidām mums ar to ir lielā mērā veicies , bet varēja arī būt savādāk – un ko tad?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 24.09.2012. 15.43

    dzeris49
    “Kāds varēja iedomāties, ka 20 gadus pēc neatkarības…”

    ..kads nelietis uzdrikstesies iemineties par neslepta ienaidnieka aicinasanu koalicija. Ja kads to kadam butu stastijis, tam tacu uzreiz butu uzvilkusi kreklu ar uz muguras sasienamam piedurknem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 24.09.2012. 16.00

    dzeris49
    “bet, cilvēkus un politiķus jāvērtē pēc tā, ko viņi izdarījuši”

    Ronis turpina Slesera rebes, Sprudzs Vejona, ar Rinkevicu lepotos pat Birkavs un Riekstins, bet noziedznieki jutas tik par komforti ka Jaundzeikara un Godmana ministresanas laika.
    Maz kas mainijies. Uzradusies jauni purni, veco vieta, tikai SC, ZP atbalstits, kluvis vel nekaunigaks

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 24.09.2012. 16.03

    susurs
    “Beidziet vienreiz skandināt – “Zatlera kļūda, Zatlera kļūda”

    Tas bija noziegums, par kuru lielaka dala pasaules valstu vainigais butu izbeigts ne tikai ka politikis.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

enjoy 24.09.2012. 08.36

Negribu diskriminēt ne vietējos latviešu, ne nelatviešus, ne sievietes, ne netradicionāli seksuāli orientētus, bet ja domāju tikai no valsts interesēm, tad es gribētu redzēt Kažociņu 2- lavietis, profs no mums draudzīgas valsts, bez padomijā sabojātas domāšanas.

+26
-3
Atbildēt

1

    ilmisimo > enjoy 24.09.2012. 08.58

    gaišā puse-

    Bērziņtēvs ir gana sirdsšķīsts, lai nemācētu nomaskēt aizkadra sarunas varas gaiteņos ar cakaini mežģīņuotām tirādēm,,…

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 24.09.2012. 08.24

Vai, vai Bērziņtēvs,,,,,

Varbūt bij duomājis, ka SAB priekšniekam jābūt kādam no Bērziņem…?

Piem.: Ērika Bērziņa?

Voi – Indulis?

+13
-4
Atbildēt

8

    enjoy > ilmisimo 24.09.2012. 08.32

    ābūt kādam no Bērziņem…?
    ___________________

    vai no Andriem? Piemēram, Šķēļu puika. :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 24.09.2012. 10.02

    Vai būtu jāmeklē SAB vadītājs no Krievijas latviešu vidus ? :))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 24.09.2012. 10.08

    >klejotājs

    tas..eee… Lagdzinš?…. kas bija Kamčatkas gubernators?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 24.09.2012. 10.24

    Kas var būt labāks par Ādamsonu?!! Turlaju?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 24.09.2012. 10.40

    Kas var būt labāks par Ādamsonu?!!
    __________________ Ādamsons!
    Bingo!

    Lai izķer tos…. bibliofilus vai kā viņus tur sauca un uzceļ mūri Sarkanajā jūrā- pret arābiem!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilmisimo 24.09.2012. 10.58

    Betij – atbilde – divi Ādamsoni un Turlaji :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 24.09.2012. 13.04

    Par SABa direktoru būtu jāieceļ kāds zviedru autorūpnīcā SAAB strādājošs, sēļu izcelsmes latvietis.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > ilmisimo 25.09.2012. 12.24

    Aivars Legzdiņš, dz. 1952.g. Cēsīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_otersons 24.09.2012. 08.10

Neatbildīgais Berziņa teiciens arī diskriminē Latvijas nelatviešus! Kur te ir centieni saliedēt Latvijas tautu? Prezidents pēc amata ir visas tautas kopības simbols un veicinātājs, nožēlojami, ja vinam tas nav skaidrs. Jācer, ka vēl apdomāsies.

+42
-6
Atbildēt

1

    kristaps_drone > kristaps_otersons 24.09.2012. 10.34

    “Kur te ir centieni saliedēt Latvijas tautu?” – tā saucamais prezidents Bērziņš taču apsveica sarkanos okupantus 9. maijā – lūk, kur centieni saliedēt!

    +17
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 24.09.2012. 08.02

Dies’ vien zin ko Latvijas latvietis Bērziņš vēl sarunās un sadarīs līdz termiņa beigām.

Pagaidām jāsteidz komentēt kamēr portālu nav pārņēmis un sācis atkal postīt kāds no “mūsējiem”. Šis ir tieši tāda veida materiāls ko nodokļu nemaksātājs ar īpašu kaisli apstrādā.

+22
-5
Atbildēt

1

    ilmisimo > dace_ampermane 24.09.2012. 09.03

    Pagaidām jāsteidz komentēt kamēr portālu nav pārņēmis un sācis atkal postīt kāds no “mūsējiem”
    ____________________ Redakcija “upurējas uz ambrazūras”.

    Rāda dzīvajā bildē kā tas IR:

    veimārdemokrātija darbībā.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 24.09.2012. 07.49

…Turpinot ar lielu smaidu, viņš mīklaini apgalvoja: „Jūs saprotiet, ko es ar to domāju, jā…. +++ tieši no tā par ko tā smaida Bērziņš ir jābīstas visvairāk – no okupācijas laikā sačakarētas domāšanas, gatavības neformāli skatīties uz tām lietām, kuras LR formāli ir formulētas pat ar likumu.

G. Ulmanis, Freiberga, Zatlers un Bērziņš. Četri LR prezidenti. Pat nezinot viņu biogrāfiju pirms prezidentūras, bet pavērtējot viņu “prezidēšanas” laiku un kā viņi tolaik izskatījās, vai arī šobrīd izskatās savā amatā – nav ilgi jāzīlē, kurš no viņiem ir “svešais” latvietis un kurš savējais :) Un, ja SAB šefa kandidātu mēs sākam testēt caur šādu bēdīgas pieredzes prizmu, tad nebūtu ilgi jādomā kāda būtu visvēlamākā biogrāfija SAB šefa kandidātam.

+34
-4
Atbildēt

4

    Sanšains > buchamona 24.09.2012. 11.38

    Nebūt negribot īpaši slavēt citus, tomēr Freiberga, manuprāt, tiešām to vien darīja, kā IZSKATĪJĀS, bet toties dažās būtiskās epizodēs, kad vajadzēja aizstāvēt LATVIEŠU intereses, to darīt izvairījās.

    Viņas pūļu nopelns, piemēram, bija likuma grozīšana, lai uz Saeimu varētu kandidēt latviešu valodu neprotošie kravcovi. Tolaik izskanēja “arguments”-mājiens,ka tā vēlas mūsu “draugi iekš NATO”. Bet nevienu sekundi neradās iespaids, ka cienījamā kundze būtu kaut sekundi mēģinājusi riskēt sabojāt savas labās PERSONISKĀS attiecības ar Rietumu politiķiem, cenšoties viņus pārliecināt par to, kas vajadzīgs latviešiem. Gan Latvijas latviešiem, gan pārējiem latviešiem.

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 24.09.2012. 12.33

    Tas bija vajadzīgs nevis Freibergai, bet, Latvijai, ir lietas, ko nevarēja nedarīt, ja gribēji, lai tevi uzņem civilizētu valstu grupā, ES un NATO.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 24.09.2012. 15.36

    Haris
    “iespaids, ka cienījamā kundze būtu kaut sekundi mēģinājusi riskēt sabojāt savas labās PERSONISKĀS attiecības ar Rietumu politiķiem, cenšoties viņus pārliecināt par to, kas vajadzīgs latviešiem.”

    Latviesu intereses nav pretnostatamas Rietumu interesem. Like Freiberga rupejas, lai vinas saimnieki no Dzerzinska laukuma, Maskava, nesak cilat vinas pagatni, tapec nelegalo imigrantu privilegijas vinai bija prioritaras.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 24.09.2012. 15.39

    dzeris49
    “ja gribēji, lai tevi uzņem civilizētu valstu grupā ES un NATO”

    Lietuvu un Igauniju uznema bez anusa izlaizisanas krievam.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 24.09.2012. 07.47

viņš runaa ar lembes muti…prezidents… pretiigi.

+19
-4
Atbildēt

0

P_Dancis 24.09.2012. 07.46

Andris Bērziņš tāpat kā Aivars Lembergs ir nācis no LPSR komunistiskās nomenklatūras, tas arī paskaidro vecā vīra “ksenofobiju”.

Kaut nu viņam reiz tik ļoti paslīdētu kāja, ka nāktos atkāpties. Jo kauns.

+35
-3
Atbildēt

2

    peerku > P_Dancis 24.09.2012. 08.34

    Kā es Jūs saprotu…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > P_Dancis 24.09.2012. 09.17

    lūk tādi ir viņējie: Bijušā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka, tagadējā Saeimas deputāta Alekseja Loskutova spiediens uz viņa partijas biedri, labklājības ministri Ilzi Viņķeli saistībā ar Loskutova dzīvesbiedres Sandras Šimkus (attēlā) atalgojumu viņas darba vietā – Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) – Loskutovu ģimenei atnesis labas dividendes: atlaistās aģentūras direktores Baibas Paševicas vietas izpildītāja Vivita Pūliņa Loskutova sievu bez konkursa iecēlusi par NVA Juridiskā departamenta direktori.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam